maarja deze thread gaat over GTR + de vraag ging over circuits dusja....
Ja idd, nou ja er is geen duidelijk antwoord maar extra banen zullen waarschijnlijk dus wel kunnen, al zij het niet op hetzelfde niveau als de originele banen in GTR.Joss schreef op 20 oktober 2004 @ 20:25:
maarja deze thread gaat over GTR + de vraag ging over circuits dusja....
Anoniem: 120062
en waarschijnlijk ook niet multi-player speelbaar als de originele, dat was bij GTR 2002 in ieder geval zo, ook bij de mogelijke extra wagens (ik rij in GTR 2002 in een Pagani Zonda en die kan niet in een multi-player race worden gebruikt) zal dat waarschijnlijk niet zo zijnZAMoRANo schreef op 20 oktober 2004 @ 20:27:
[...]
Ja idd, nou ja er is geen duidelijk antwoord maar extra banen zullen waarschijnlijk dus wel kunnen, al zij het niet op hetzelfde niveau als de originele banen in GTR.
Hmmja hangt ervan af hoe je de dedicated server kan instellen.Anoniem: 120062 schreef op 20 oktober 2004 @ 21:28:
[...]
en waarschijnlijk ook niet multi-player speelbaar als de originele, dat was bij GTR 2002 in ieder geval zo, ook bij de mogelijke extra wagens (ik rij in GTR 2002 in een Pagani Zonda en die kan niet in een multi-player race worden gebruikt) zal dat waarschijnlijk niet zo zijn
Met GTR2002 was je afhankelijk van F1RST2 mbt wat er ondersteund werd.
Misschien kun je alles kiezen wat de server (geconfigureerd) heeft en is er een auto-download functie.
Potver, zit er net een Starforce3 beveiliging op dit spel 
Anders had ik lekker de duitse versie gedownload en de engelse later gekocht (ja, dit spel vind ik ZEKER het kopen waard namelijk.)
Ik heb RD2 nog niet werkend gekregen...de crackers moeten gewoon eens opschieten met een fatsoenlijke Starforce-crack
Anders had ik lekker de duitse versie gedownload en de engelse later gekocht (ja, dit spel vind ik ZEKER het kopen waard namelijk.)
Ik heb RD2 nog niet werkend gekregen...de crackers moeten gewoon eens opschieten met een fatsoenlijke Starforce-crack
ah dammid, starforce 3
, dan maar pre-orderen bij play.com is daar toch niet zo duur
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
[noob mode=on]
wat is dat toch met die starforce? Is het gewoon een bepaalde vorm van copy protection? Is dit een vorm van protectie welke _niet_ te kraken valt ofzow?
wat is dat toch met die starforce? Is het gewoon een bepaalde vorm van copy protection? Is dit een vorm van protectie welke _niet_ te kraken valt ofzow?
Daar komt het op neer ja. Iig erg moeilijk te kraken en/of te omzeilen.Dacide schreef op 21 oktober 2004 @ 12:27:
[noob mode=on]
Opzich is dat natuurlijk enorm positief alleen is het jammer als je een spel wilt proberen als er geen fatsoenlijke demo is. Plus het feit dat StarForce3 een systeem wel eens onstabiel wil maken omdat er e.e.a. geinstalleerd wordt.
Neen , helaas niet meer bij ons hier (regio Gent ), al een paar jaar. Sommige regio's zoals in Antwerpen hebben het wel. Binnenkort eens overschakelen op digitale sataliet denken weAnoniem: 120062 schreef op 19 oktober 2004 @ 22:49:
[...]
de Saleen is in het echt het snelst, maar niet het betrauwbaarst, in de 3 uurs races die ze in het echt doen wint meestal de Ferrari 550 Maranello omdat de Saleen vaak uitvalt, maar in het eerste deel van de race loopt de Saleen snel weg van de rest van het veld
kijk anders ff op www.fiagt.com voor alle resultaten, enne, heb je geen eurosport in belgie???
Ik heb het hier in Rotterdam nota bene niet eens
[quote]Door Schumi4ever - donderdag 21 oktober 2004 16:58
Damn, ik zou niet zonder kunnen, (ik woon in regio Hilversum), de meeste goeie auto/motorsport hebben ze wel op eurosport
Ja inderdaad ik zou 't ook niet willen missen. FIA GT is door de auto's wel leuk om naar te kijken maar spannend is het meestal niet, maar de ETCC races zijn wel altijd spectaculair om te zien. En vanwege de MotoGP natuurlijk.
zekers, en in de winter de trophee andros, ijsracen in frankrijk,errug gaaf, en natuurlijk de parijs dakar rally, het WRC, de formule renault 2000 en V6, en ga nog maar ff door......kNarf schreef op 21 oktober 2004 @ 18:47:
Ja inderdaad ik zou 't ook niet willen missen. FIA GT is door de auto's wel leuk om naar te kijken maar spannend is het meestal niet, maar de ETCC races zijn wel altijd spectaculair om te zien. En vanwege de MotoGP natuurlijk.
Ja ja, wrijf het er nog maar even in. Ooit hadden wij hier ook Eurosport.Anoniem: 120062 schreef op 21 oktober 2004 @ 19:06:
[...]
zekers, en in de winter de trophee andros, ijsracen in frankrijk,errug gaaf, en natuurlijk de parijs dakar rally, het WRC, de formule renault 2000 en V6, en ga nog maar ff door......
toch maar de duitse versie besteld bij amazon.de, geen zin om nog maanden te wachten. wel erg prijzig
.
Zwischensumme: EUR 43,09
Verpackung und Versand: EUR 5,17
------
Summe ohne MwSt.: EUR 48,26
Anzurechnende MwSt.: EUR 9,17
------
Gesamtsumme fuer diese Bestellung: EUR 57,43
dan is play.com toch goedkoper (RBR daar gekocht voor 28,99
)
------
------
dan is play.com toch goedkoper (RBR daar gekocht voor 28,99
Weet je wel zeker dat de Duitse versie wel voor 2005 gereleased wordt?Frank155 schreef op 22 oktober 2004 @ 21:43:
toch maar de duitse versie besteld bij amazon.de, geen zin om nog maanden te wachten. wel erg prijzig.
------
------
dan is play.com toch goedkoper (RBR daar gekocht voor 28,99)
Ja, is vooralsnog bevestigd door SimBin perschef Marie Moqvist en uitgever 10Tacle, zoals al eerder in dit topic vermeld (en de TS).FMS schreef op 22 oktober 2004 @ 21:52:
[...]
Weet je wel zeker dat de Duitse versie wel voor 2005 gereleased wordt?
Bestellungsdatum: 22 Oct 2004
Bestellnummer: XXXXX
Empfänger: Frank XXXXX
Noch nicht versandte Artikel:
Lieferung voraussichtlich: 5 Nov 2004 - 12 Nov 2004
* 1 Exemplar(e) von: GTR - FIA GT Racing Game
Bestellnummer: XXXXX
Empfänger: Frank XXXXX
Noch nicht versandte Artikel:
Lieferung voraussichtlich: 5 Nov 2004 - 12 Nov 2004
* 1 Exemplar(e) von: GTR - FIA GT Racing Game
Ik wil hem ook pre-orderen maar zie hem niet staan bij play.com
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Alleen de Duitse versie is pre-orderbaar he.siggy schreef op 23 oktober 2004 @ 12:03:
Ik wil hem ook pre-orderen maar zie hem niet staan bij play.com
Dus amazon.de o.i.d. is de enige keuze.
Persoonlijk ga ik GTR denk ik niet meer kopen zoals het er nu uitziet, ik ben dat geklungel van Simbin (al of niet hun schuld maakt me niet uit) wel een beetje zat.
Volgens mij hebben ze zich al rijk gerekend met het de 50 euro die iedere simracer wel even neer zal tellen.
ik ben hem nu aan het downloaden (geloof ik) volgens mij ligt het probleem niet bij simbin, maar bij de uitgevers, als de engelse versie komt, dan koop ik hem wel...
Ik koop hem nog steeds wel, maar ik denk toch de Engelse want voor een Duitstalig spel wil ik geen +/- 60 euro neerleggen.
Toch gaan mijn verwachtingen van het spel steeds verder omlaag. Hoe de sim-mode en de netcode zullen zijn (de belangrijkste aspecten) is nog steeds een raadsel. Ik vind het jammer dat ze nu toch een beetje de Codemasters kant op gaan, terwijl het in het begin vooral een product gericht op simracers zou zijn. Die sim-mode is nu nog slechts bijzaak, dat bewijst die laatste demo wel weer.
Daarbij komt ook nog dat er steeds meer bekend wordt over rFactor en daardoor zie je toch wel heel duidelijk dat GTR bij voorbaat al een verouderd product is.
Hierdoor zal de levensduur sowieso niet zo lang zijn, die wordt immers ook voor een groot deel bepaald door de modbaarheid. Maar wie wil er nog tracks gaan maken voor GTR terwijl rFactor grafisch veel meer te bieden zal hebben?
GTR zal wel leuk worden hoor, maar voor eventjes
Toch gaan mijn verwachtingen van het spel steeds verder omlaag. Hoe de sim-mode en de netcode zullen zijn (de belangrijkste aspecten) is nog steeds een raadsel. Ik vind het jammer dat ze nu toch een beetje de Codemasters kant op gaan, terwijl het in het begin vooral een product gericht op simracers zou zijn. Die sim-mode is nu nog slechts bijzaak, dat bewijst die laatste demo wel weer.
Daarbij komt ook nog dat er steeds meer bekend wordt over rFactor en daardoor zie je toch wel heel duidelijk dat GTR bij voorbaat al een verouderd product is.
Hierdoor zal de levensduur sowieso niet zo lang zijn, die wordt immers ook voor een groot deel bepaald door de modbaarheid. Maar wie wil er nog tracks gaan maken voor GTR terwijl rFactor grafisch veel meer te bieden zal hebben?
Ja, mee eens. Ik denk alleen dat de sim-mode niet bijzaak is maar dat ze het geld van de simracers al in de portemonnee denken te hebben, die zitten toch allemaal te springen om een nieuwe sim. Nu nog geld innen bij het grote publiek.kNarf schreef op 23 oktober 2004 @ 13:49:
Ik koop hem nog steeds wel, maar ik denk toch de Engelse want voor een Duitstalig spel wil ik geen +/- 60 euro neerleggen.
Ik ben heel benieuwd of het lukt om rFactor te releasen dicht bij de engelse release van GTR. Als dat lukt is GTR al zo goed als obsolete voor de community.
In potentie was het de nieuwe GPL, in de praktijk gaat het nu een Toca Race driver met goede physics en een simulation mode worden. Zonde.
Huh ??????Anoniem: 120062 schreef op 23 oktober 2004 @ 13:29:
ik ben hem nu aan het downloaden (geloof ik)
Vincere Per Belli
heb een bestand dat GTR racing full heet, enige probleem is weer eens dat ik hem niet uit kan pakken, zonde
Anoniem: 89464
is zeker zondeAnoniem: 120062 schreef op 23 oktober 2004 @ 23:13:
[...]
heb een bestand dat GTR racing full heet, enige probleem is weer eens dat ik hem niet uit kan pakken, zonde
==adventures_on_the_orient_express_xvid_byDEVON.avi == is een uitstekende film
Zeker via emule of zo lekker betrouwbaar. Na ik wacht wel tot ie uit is in het Engels en dan koop ik hem wel.Anoniem: 120062 schreef op 23 oktober 2004 @ 23:13:
[...]
valt best mee hoor, 9 van de tien keer werkt het bestand gewoon, en anders download je em gewoon opnieuw, maar dan een ander bestandDutch3men schreef op 23 oktober 2004 @ 23:45:
[...]
Zeker via emule of zo lekker betrouwbaar. Na ik wacht wel tot ie uit is in het Engels en dan koop ik hem wel.
volgens mij niet, dat is namelijk ook een probleem van mij, ik heb geen credit-card (niet dat ik er een wil hoor)Joss schreef op 24 oktober 2004 @ 10:41:
hmm je kan niet via de bank betalen op amazon.de he? of wel?
CC wil ik ook niet, maar ik wil wel GTR voor de 15e november thuis hebben liggen...
is er iemand zo vrij hier om zijn creditcard te gebruiken?

bij amazon is tie nu al 5 euro goedkoper, metteen dus maar ff bestelling opnieuw gedaan.
Gesamtsumme dieser Bestellung: EUR 52,30
Je kan ook ff op en neer rijden naar onze oosterburen en 'm daar in de winkel halen.Joss schreef op 24 oktober 2004 @ 11:55:
CC wil ik ook niet, maar ik wil wel GTR voor de 15e november thuis hebben liggen...
Dat hoeft volgens mij niet hoor, meeste webwinkels hanteren de regel dat, indien de prijs omlaag gaat tussen het plaatsen van de bestelling en het uitleveren, de laagste prijs aangehouden wordt. Dat gebeurt dan automatisch.Frank155 schreef op 27 oktober 2004 @ 09:51:
bij amazon is tie nu al 5 euro goedkoper, metteen dus maar ff bestelling opnieuw gedaan.
Is bij Play.com iig zeker zo, maar ja met Duitsers weet je het nooit.
Zonder een hele discussie los te willen laten barsten over de zogenaamde "warez" ben ik van mening dat ik een product fatsoenlijk moet kunnen testen. De demo is niet goed genoeg; daar zijn de Realistic physics uitgesloopt. Mijn financiele situatie laat het op dit moment niet toe dat ik zomaar 50 euro neerknal voor een spel, bovendien ga ik deze maand ook al Half-Life 2 kopen (heb ik voor gespaard) en daarna komen de dure decemberweken weer.kNarf schreef op 20 oktober 2004 @ 16:58:
[...]
Het is wel een gedoe, ik heb laatst ook Race Driver 2 gedownload maar om hem daadwerkelijk te kunnen spelen moet je al je drives loskoppelen. Nu was dat voor die ene keer dat ik RD2 speelde nog wel te doen (uninstall optie is altijd weer snel gevonden bij Codemasters producten) maar GTR speel je toch wel wat vaker dus dan haal ik toch liever even de legale versie..
Kortom, totdat er een demo komt met realistic physics houdt deze jongen de hand op z'n knip.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nee als je de multiplayer en de physics niet kan (of mag) uitproberen kan je moeilijk oordelen of een sim de moeite waard is.
Mijn interesse in GTR is dan ook bijna helemaal weggevloeid.
Zat andere leuke spellen hoor (ik ga me in de wintermaanden niet vervelen met RBR, PES4 en FM2005).
Mijn interesse in GTR is dan ook bijna helemaal weggevloeid.
Zat andere leuke spellen hoor (ik ga me in de wintermaanden niet vervelen met RBR, PES4 en FM2005).
Precies. Ik had gehoopt dat ik die nog op een "andere" manier kon testen, om dan eventueel later tot aanschaf over te gaan. Helaas heeft SimBin die kans op dezse manier verspeelt.ZAMoRANo schreef op 27 oktober 2004 @ 12:48:
Nee als je de multiplayer en de physics niet kan (of mag) uitproberen kan je moeilijk oordelen of een sim de moeite waard is.
Mjah, die van mij nog niet, maar ik kan hem toch niet spelen, dus ik laat het ook maar wegzakken. Jammer, gemiste kans.Mijn interesse in GTR is dan ook bijna helemaal weggevloeid.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Mijn enthousiasme is ook een beetje weggeëbt. Tot een tijdje terug zat ik op ongeveer iedere site/forum welke dan ook maar een beetje te maken had met GTR.
Op dit moment denk ik er amper aan.
Maar....
ik denk dat zodra ie uitkomt ik toch wel weer op de eerste rij zit. Hoe dan ook
Op dit moment denk ik er amper aan.
Maar....
ik denk dat zodra ie uitkomt ik toch wel weer op de eerste rij zit. Hoe dan ook
Ik ben het helemaal eens met jullie 3. Mijn interesse is ook een flink stuk minder geworden, en ik ben nu ook niet meer van plan om het spel meteen te gaan halen (duurt toch nog een paar maanden
)
Zonder echt goede demo of een andere manier om het te proberen ga ik er geen 50 euro aan uitgeven en zoals zamorano zei, genoeg andere games

Zonder echt goede demo of een andere manier om het te proberen ga ik er geen 50 euro aan uitgeven en zoals zamorano zei, genoeg andere games
tja, het is zo lang wachten he, eerst maar downloaden, dan beslis ik wel of ie de moeite waard is, gister RBR gedownload, tering wat is dat moeilijk met een keyboard!!!
erg bruut spel
erg bruut spel
Het is ook niet bedoeld om met de toetsen te spelen.Anoniem: 120062 schreef op 27 oktober 2004 @ 22:08:
tja, het is zo lang wachten he, eerst maar downloaden, dan beslis ik wel of ie de moeite waard is, gister RBR gedownload, tering wat is dat moeilijk met een keyboard!!!
erg bruut spel

Ik denk dat ik het bij de mediamarkt in duitsland ga halen volgende week. Zal niet zo erg zijn, al dat duits
voor diegene die hem in Duitsland gaan halen....
zaterdag 6 november geeft McLarenMercedes een gratis demonstratie in Stuttgart, F1/DTM van alles en nog wat. Dus als je dan toch gaat...
(voor diegene die niet weten waar Stuttgart ligt, het ligt niet vlakbij de grens dus zet dat maar uit je hoofd
)
zaterdag 6 november geeft McLarenMercedes een gratis demonstratie in Stuttgart, F1/DTM van alles en nog wat. Dus als je dan toch gaat...
(voor diegene die niet weten waar Stuttgart ligt, het ligt niet vlakbij de grens dus zet dat maar uit je hoofd

[ Voor 25% gewijzigd door Joss op 28-10-2004 13:50 ]
k weet het....siggy schreef op 28 oktober 2004 @ 13:45:
[...]
Het is ook niet bedoeld om met de toetsen te spelen.![]()
Ik denk dat ik het bij de mediamarkt in duitsland ga halen volgende week. Zal niet zo erg zijn, al dat duits
kan ik ondertussen een hoop voorzichtigheid leren met RBR
Ik heb met toetsenbord een tijd van 2.15.9 neergezet. Traction control op light en alb ook op light. Wat zijn jullie tijden zo een beetje?
met de lister neem ik aan???Requiem19 schreef op 28 oktober 2004 @ 18:03:
Ik heb met toetsenbord een tijd van 2.15.9 neergezet. Traction control op light en alb ook op light. Wat zijn jullie tijden zo een beetje?
Ja, sorry, met de Lister dus. Ik heb soft tyres van achter gezet, en medium front, om t oversteur beetje tegen te gaan en ook de achtervleugel nog ietsje stijler. Geen idee hoe goed deze tijd is
heb er geen idee van, ik vind de lister geen fijne auto, tijdens het rijden wil ik aan de motor kunnen horen wanneer ik moet schakelen, dat lukt me niet bij de lister, wel bij de morgan, en als ik niet goed kan schakelen, ga ik me aan het spel ergeren
Ik vind de Listen ook geen fijne wagen igg ik zit te wachten op de Ferrari's en ViperAnoniem: 120062 schreef op 28 oktober 2004 @ 22:39:
heb er geen idee van, ik vind de lister geen fijne auto, tijdens het rijden wil ik aan de motor kunnen horen wanneer ik moet schakelen, dat lukt me niet bij de lister, wel bij de morgan, en als ik niet goed kan schakelen, ga ik me aan het spel ergeren
Ok een review van het spel
Klik
Klik
Is het een beetje tespelen met toetsenbord?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
het is t doen, maar je haalt bij lange na niet de tijden die je met een beetje stuurtje neer zou kunnen zetten....Erw schreef op 30 oktober 2004 @ 13:14:
Is het een beetje tespelen met toetsenbord?
speel zelf ook met keyboard, het is te doen, maar ik zou liever met stuurtje rijden, daar is het spel wel zo'n beetje voor gemaakt
Snap ik...Anoniem: 120062 schreef op 30 oktober 2004 @ 14:23:
[...]
het is t doen, maar je haalt bij lange na niet de tijden die je met een beetje stuurtje neer zou kunnen zetten....
speel zelf ook met keyboard, het is te doen, maar ik zou liever met stuurtje rijden, daar is het spel wel zo'n beetje voor gemaakt
Ik heb weinig trek om een stuur tekopen en dan een paar maanden later hem stoffig telaten worden in de kast, hou wel van race games maar ik vind dat aansluiten van stuurtjes en configen altijd een afknapper
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
nou, lekker is dat.Once the server is started, people can start connecting. Compared to other multiplayer capable simulations such as Live for Speed or NASCAR Racing Season 2003 there is one thing that springs to attention: whenever someone joins, there is a short lag for the drivers already on the server.
Op sommige Nascar servers is dit er gewoon ook, dus zolang iedereen op tijd op een server is, maakt dit totaal niets uit. (behalve dat het irri is als men al aan het rijden is, en er komt een persoon 15 min te laat)
Dat is ook met F1 Challenge zo plus mod's. En ach zoveel last heb je er niet van gewoon ervoor zorgen dat er tijdens de race en kwalit er niet gejoint mag worden.
we gaan het zien binnenkort want:
Guten Tag,
unser Logistikzentrum hat den unten stehenden Artikel soeben verschickt!
Unser Hinweis:
Sie koennen Ihr Kundenkonto jederzeit ueber "Mein Konto" einsehen und verwalten.
Ihre Bestellnummer 028-X (eingegangen 27. Oktober 2004 09.42 MEST)
---------------------------------------------------------------------
Bestellt Titel Preis Versandt Zwischen-
summe
1 GTR - FIA GT Racing Game EUR 46,15 1 EUR 46,15
-------------------------------------------------------------------
Zwischensumme inkl. MwSt.: EUR 46,15
Versandkosten inkl. MwSt.: EUR 6,15
Endbetrag inkl. MwSt.: EUR 52,30
Enthaltene MwSt.: 19,00%: EUR 8,35
Die Sendung geht an:
Guten Tag,
unser Logistikzentrum hat den unten stehenden Artikel soeben verschickt!
Unser Hinweis:
Sie koennen Ihr Kundenkonto jederzeit ueber "Mein Konto" einsehen und verwalten.
Ihre Bestellnummer 028-X (eingegangen 27. Oktober 2004 09.42 MEST)
Bestellt Titel Preis Versandt Zwischen-
summe
1 GTR - FIA GT Racing Game EUR 46,15 1 EUR 46,15
-------------------------------------------------------------------
Zwischensumme inkl. MwSt.: EUR 46,15
Versandkosten inkl. MwSt.: EUR 6,15
Endbetrag inkl. MwSt.: EUR 52,30
Enthaltene MwSt.: 19,00%: EUR 8,35
Die Sendung geht an:
Ik ben heel benieuwd naar jullie verhaal...of het Duits een beetje te harden is 
Zo ja...ook maar eens kopen.
Zo ja...ook maar eens kopen.
Anoniem: 125316
Ik heb de demo's een tijdje geleden gespeeld en ik vond het een heel mooi spel, maar ik ben er niet meer mee verder gegaan, tot ik afgelopen zondag naar de International Tuningsalon in Mechelen ben gegaan. Daar stond een hele stand[vrachtwagen] van GTR. Je kon er natuurlijk ook het spel spelen [via lan] dit heb ik dus gedaan en ik heb er weer helemaal zin in, dit is racen op hoger niveau
En deze supergeile Viper stond er ook, en hij 'paste' me perfect

Clickable
En deze supergeile Viper stond er ook, en hij 'paste' me perfect

Clickable
Anoniem: 125316
Ik heb maar iets van 15min gespeeld want het was superdruk. Het beviel goed alleen vond ik het wel heel makkelijk, geen wielspin en je moest echt moeite doen om uit de bocht de schuiven. Maar ze zullen wel alles om makkelijk gezet hebben, zelfs schakelen stond op automatisch
een stevige screen-impressie door een Duitser:
http://www.djsmove.de/gtrpics.htm
http://www.djsmove.de/gtrpics.htm
Schaduw klopt gewoon niet in veel gevallen.
Mijne is ook inmiddels onderweg, dus wanneer gaat de GoT league open?
Mijne is ook inmiddels onderweg, dus wanneer gaat de GoT league open?

ik heb het niet zo op duits, wacht wel op engels
zo die screens zijn echt machtig
zo die screens zijn echt machtig
[ Voor 30% gewijzigd door R-B op 03-11-2004 16:46 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Heeft iemand hem hier al? Ik ga hem morgen toch maar halen in Duitsland denk ik..
Als ik uberhaupt al ga overwegen 'm te kopen zal dat zeker niet de duitse versie zijn.kNarf schreef op 04 november 2004 @ 17:05:
Heeft iemand hem hier al? Ik ga hem morgen toch maar halen in Duitsland denk ik..
Ik vermaak met op het moment prima met GTA: San Andreas dus ik heb absoluut geen haast.
ik heb 'm en hij is FANTASTISCH (er is btw. al een Engelse patch), maar ik ga me tijd niet verder verdoen, kga weer een grote server zoeken
Yep:kNarf schreef op 04 november 2004 @ 17:05:

Ja ik vermaak me op zich ook wel met andere spellen maar als ik dat doosje en de screenshots zie dan is de verleiding gewoon te grootZAMoRANo schreef op 04 november 2004 @ 20:14:
[...]
Als ik uberhaupt al ga overwegen 'm te kopen zal dat zeker niet de duitse versie zijn.
Ik vermaak met op het moment prima met GTA: San Andreas dus ik heb absoluut geen haast.
De online mode schijnt erg goed te werken, ook met >20 spelers. Ik las trouwens op RSC dat als je een dedicated server maakt je daar wel een aparte key (en dus nog een exemplaar van GTR) voor nodig hebt en dat de cd in de drive moet zitten

[ Voor 4% gewijzigd door kNarf_ op 04-11-2004 20:37 ]
das weer niet echt vriendelijk dan
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Totaal onhandig dus, had het ook al gehoord. Ik heb nog niet online gespeeld maar ik hoop dat ze een beetje goede collision detection hebben. Hopelijk komen de eerste setups snel uit, want de standaard setup zuigt redelijk hardkNarf schreef op 04 november 2004 @ 20:36:
[...]
Ja ik vermaak me op zich ook wel met andere spellen maar als ik dat doosje en de screenshots zie dan is de verleiding gewoon te groot![]()
De online mode schijnt erg goed te werken, ook met >20 spelers. Ik las trouwens op RSC dat als je een dedicated server maakt je daar wel een aparte key (en dus nog een exemplaar van GTR) voor nodig hebt en dat de cd in de drive moet zitten

Het Duits valt wel mee, in de menus is het een beetje storend maar niks ergs. Tijdens het rijden hoor je weinig, behalve als je de verkeerde kant de pits uitrijd

Hmm geldklopperij dus gewoon.kNarf schreef op 04 november 2004 @ 20:36:
[...]
Ja ik vermaak me op zich ook wel met andere spellen maar als ik dat doosje en de screenshots zie dan is de verleiding gewoon te groot![]()
Als ik een filmpje er van zie wil ik ook wel graag racen maar eigenlijk gun ik het Simbin niet meer om mijn geld te innen.
Heb net ff wat rondjes gemaakt met de AI op Spa..... Het ziet er leuk uit, zelfs in de regen, maar de wagens zijn gewoon niet in een spin te krijgen. Ik hoop dat het de AI is, en niet de engine, want dan is het goed klote. Het rijden is prachtig, maar zodra er is mis (moet) gaan, dan lijkt het allemaal hopeloos in de soep te lopen en lijkt het net als dtm racedriver, bij wijze van.
Hopelijk is het online niet net zo....
zeker stability assitance en traction control aanstaan ? Wedden dat als je die uit zet hem makkelijk in een spin krijgtsiggy schreef op 04 november 2004 @ 21:35:
Heb net ff wat rondjes gemaakt met de AI op Spa..... Het ziet er leuk uit, zelfs in de regen, maar de wagens zijn gewoon niet in een spin te krijgen. Ik hoop dat het de AI is, en niet de engine, want dan is het goed klote. Het rijden is prachtig, maar zodra er is mis (moet) gaan, dan lijkt het allemaal hopeloos in de soep te lopen en lijkt het net als dtm racedriver, bij wijze van.
Had vanmiddag ook weer eens ff GTR gedaan met geen hulp. Ging aardig ***, komt waarschijnlijk vanwege de traction control
Anoniem: 112710
Misschien heeft het wel iets met die starforceprotectie te maken?Hmm geldklopperij dus gewoon.
Dat zijn wel erg grote woorden. Sorry hoor maar wat hebben ze (Simbin) dan in hemelsnaam misdaan? Al dat verschuiven van de releasedate? Publishers werk lijkt mij. Ik vind het helemaal geen geldkloppers. Dit is gewoon een puike sim aan de reacties te zien (en deels de demos, zonder sim modemaar eigenlijk gun ik het Simbin niet meer om mijn geld te innen.
Ik heb hem ook via amazon.de besteld inmiddels
Ja op RSC was er een threat over, maar die is spoorloos verdwenen 
Zou gaan om de tekst + grafische buttons, voice was nog steeds duits.
Zou gaan om de tekst + grafische buttons, voice was nog steeds duits.
In de user agreement van het spel staat dat zo'n translation patch illegaal is.
Wederom een
actie van Simbin dus.
Wederom een

[ Voor 6% gewijzigd door kNarf_ op 05-11-2004 11:03 ]
Eum..... ik bedoel dat de AI autos niet in een spin te krijgen is. Ik rijd niet met hulpjes (behalve clutch).....Hans1990 schreef op 04 november 2004 @ 21:59:
[...]
zeker stability assitance en traction control aanstaan ? Wedden dat als je die uit zet hem makkelijk in een spin krijgt
Had vanmiddag ook weer eens ff GTR gedaan met geen hulp. Ging aardig ***, komt waarschijnlijk vanwege de traction control
Ik hoop dat de autos online niet net zo reageren want anders is het alleen erg goed voor hotlapping en in je eentje rijden.
Anoniem: 112710
Volgens mij staat hij er weer hoor, misschien hebben ze het ff gecheck of het wel kon of niet.vtx schreef op 05 november 2004 @ 10:45:
Ja op RSC was er een threat over, maar die is spoorloos verdwenen.
In de loop van de dag schijnt Patch 1.1 al uit te komen:
New Features
- GTR Reporter: Real time race results reporting.
With this new feature, GTR now generates Live data, at configurable intervals, of events in a multiplayer race. The data is saved to a local hard disk, and can optionally be dynamically uploaded to a web site at configurable intervals. Using this system, it is now possible to write web/ranking pages (in ASP/PHP etc) which dynamically detects live server activity, "picks up" the "Live" data, and generates web pages to form a ranking system based on the results from the sessions being run.
Enhancements
- AI driver improvements, with enhanced racing and overtaking abilities, as well as better pitstop efficiency.
- Extended AI aggression levels, including "Angry" and "Psychotic" settings, guaranteed to challenge the most skilled players.
- Weather improvements, including a more dynamic Changeable Weather option.
- Enhanced race results logging, providing improved data feeds from MultiPlayer races.
- Full keyboard layouts support for US/UK/German keyboards.
- Individualised Garage Adjustment Options for each car type.
- Enhanced strategy planning, with the option to make up to eight pitstops per race.
Multiplayer updates
- Improved voting system, with dedicated server quick vote buttons.
- Access to dedicated servers via the GTR Online lobby system.
- Access to Setups Online, a new game feature allowing you to share setups with other players.
- Improved Lobby and on-track chat usability
- Enhanced Lobby ergonomics, including color coded sessions and improved driver lists.
Car updates
- Ferrari 550 Wieth: Improved suspension system and cockpit design.
- BMW Z3M AI setup improvements for Magny-Cours.
Tracks updates
- Enhanced optimum race line for AI drivers at Barcelona and Anderstorp.
- Improved corner marker assistance at Brno.
- Several graphic enhancements at Anderstorp and Magny-Cours.
Misc Updates
- Improved Special Effects graphics
- Improved Pit stop menu
New Features
- GTR Reporter: Real time race results reporting.
With this new feature, GTR now generates Live data, at configurable intervals, of events in a multiplayer race. The data is saved to a local hard disk, and can optionally be dynamically uploaded to a web site at configurable intervals. Using this system, it is now possible to write web/ranking pages (in ASP/PHP etc) which dynamically detects live server activity, "picks up" the "Live" data, and generates web pages to form a ranking system based on the results from the sessions being run.
Enhancements
- AI driver improvements, with enhanced racing and overtaking abilities, as well as better pitstop efficiency.
- Extended AI aggression levels, including "Angry" and "Psychotic" settings, guaranteed to challenge the most skilled players.
- Weather improvements, including a more dynamic Changeable Weather option.
- Enhanced race results logging, providing improved data feeds from MultiPlayer races.
- Full keyboard layouts support for US/UK/German keyboards.
- Individualised Garage Adjustment Options for each car type.
- Enhanced strategy planning, with the option to make up to eight pitstops per race.
Multiplayer updates
- Improved voting system, with dedicated server quick vote buttons.
- Access to dedicated servers via the GTR Online lobby system.
- Access to Setups Online, a new game feature allowing you to share setups with other players.
- Improved Lobby and on-track chat usability
- Enhanced Lobby ergonomics, including color coded sessions and improved driver lists.
Car updates
- Ferrari 550 Wieth: Improved suspension system and cockpit design.
- BMW Z3M AI setup improvements for Magny-Cours.
Tracks updates
- Enhanced optimum race line for AI drivers at Barcelona and Anderstorp.
- Improved corner marker assistance at Brno.
- Several graphic enhancements at Anderstorp and Magny-Cours.
Misc Updates
- Improved Special Effects graphics
- Improved Pit stop menu
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Dat zal vast wel ja 
En anders heb je drie maanden de tijd om hem alvast te downloaden
En anders heb je drie maanden de tijd om hem alvast te downloaden
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
ook goeie optie van het spel: je moet eerst de patch (ingame of niet) downloaden en installeren voordat je servers kan gaan zoeken
tis een heerlijk spel, jammer dak weer moet werken nu
tis een heerlijk spel, jammer dak weer moet werken nu

vanochtend eindelijk tijd om te spelen, wat een gaaf spel! alleen al dat geluid van die lambo
die saleen klinkt ook super lekker
update: hier is er een geluidje van
http://www.people.zeelandnet.nl/sebastiansk/saleen.mp3
[ Voor 59% gewijzigd door BruceLee op 06-11-2004 13:15 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Oh my godBruceLee schreef op 06 november 2004 @ 13:13:
Ik kan bijna niet wachten op de Engelse versie.
Ff een vraagje. Ik heb de demo nu 2 keer al gedownload vanaf 2 verschillende locaties., maar ik kreeg de hele tijd dat mijn setup files corrupt zijn! Hoe kan dit? En waar is een goeie versie te downloaden?
Kia Niro-EV 2024
Teeeering ongeloofelijk kippenvel geluid!! Ik kan ook niet wachten zeg, ben nu op het werk maar vanavond/morgen eerst de demo is even controleren.Dutch3men schreef op 06 november 2004 @ 13:34:
[...]
Oh my god![]()
.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
wat is er mis met de duitse versie? tijdens het racen merk je er vrij weinig van hoorOh my god .
het geluid van de Ferrari's is ook GEWELDIG.
Patch 1.1 is uit klik
weer machtig geluidje SKBruceLee schreef op 06 november 2004 @ 13:13:
Wat moet zat stofzuiger geluid voorstellen bij het geluid van de motor? Viel me bij de demo ook al op. In AI mode en replay hoor je het niet. Het doet lijken als een turbo maar zover ik weet hebben die auto's geen turbo
Dit topic is gesloten.