Wijzigingen Orange komen eraan!!

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.788 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik vind 't best positief wanneer ze geen onderscheid meer maken tussen eigen nummers en nummers van andere providers, dit gaat idd een hoop geld schelen voor veel mensen...

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
rwb schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:22:
[...]

Waarschijnlijk is het zo makkelijker om de verschillende abbonomenten uit elkaar te houden.
Daarnaast (heb dit gefaald om uit te leggen in mijn vorige post):
Als ze dit als 'nieuwe' maandbedragen introduceren, met bijbehorende tarieven,
kan je imho kostenloos, direct overstappen naar je €2,50 duurdere maandtarief.
Tja, ik wil best €42,50 gaan betalen, bel gemiddeld toch het meeste naar KPN of Vodafone,
en die > 150 smsjes zijn nu echt te duur...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:57
The Legend schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:33:
En wat betaal je als je geen SMS bundel neemt per SMS?
Staat toch duidelijk aangegeven in de post boven.
Macer schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:45:
Dus bellen naar vaste nummers en orange nummers gaat straks meer kosten dan nu??
Dat gaat deze jongen straks in ieder geval weg bij Orange..
:? Als je niet over wilt stappen op het nieuwe tariefplan, dan blijf je toch gewoon bij het oude?

[ Voor 45% gewijzigd door Jimster op 30-12-2004 01:15 ]

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

slaay

Natuurbeleven.com

Kijk eens op: http://www.typhone.nl/mob...p3?providercodedoorvoer=3

Hier staan ook de nieuwe abonnementen vermeld + kosten per minuut.

Dich bis echt unne foëzen haas

• altec
  • Laatst online: 16-09 13:32

altec

Plop

even over die SMS bundel..
Betekend het nou dat als ik 59 SMSjes verstuur ik gewoon 22 cent betaal.. en bij mijn 60ste SMSje maar 6 euro???? of moet je die bundel apart aanschaffen en dit iedere maand standaard van je tegoed laten afhalen????

* altec is confused

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

Denk dat je de SMS bundel moet zien als Orange Share World

Gaat dus afhankelijk van wat je kiest 6 euro van je bundel af, waarvoor je 60 smsjes terug krijgt en een lager sms tarief buiten de bundel tov zonder sms bundel

[ Voor 3% gewijzigd door Millennium op 30-12-2004 16:57 ]

Rampen bak 2004

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:36
Ik vind het geen slechte wijzegingen ... enige jammere dat ik 2,50 meer moet gaan betalen. Maar ja .. smsen wordt goedkoper :D

• bpee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 11:23
Leuk dat ik dit nu pas in de gaten krijg
Ik heb net mijn abo 60 euro opgezegd, omdat ik daarvoor misschien net iets meer als die 333 minuten voor belde(60 euro/0.18= 333,....)Dat was gewoon veelste duur. Nu gaan ze dan weer de goede kant op. helaas te laat voor hun, want ze zijn mij inmiddels kwijt aan vodafone (wat per minuut wel goedkoper blijft, namelijk 37,50 voor 300 belminuten)Er wel van uitgaande dat je binnen de bundel blijft!! :9

Wat ik dus raar vind, is dat Ik 2x maal een aanbieding heb gehad van orange,in de maanden oktober en november en ze deze tariefswijziging niet 1x genoemd hebben. Het had namelijk best gekunt dat ik dan voor hun gekozen had, ik heb er namelijk nooit geen problemen mee gehad, prima service, dekking etc. 8)7

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: http://img58.exs.cx/img58/9048/orangetarieven2gg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img58.exs.cx/img58/7619/orangesms8nw.jpg
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:17:
Even een korte FAQ Aangezien er veel mensen zijn die vragen die al eerder gesteld zijn nog een keer stellen...

:? Wat is er precies veranderd?
:) Als je een abonnement hebt bij Orange kan je inloggen bij Mijn Orange om alle wijzigingen te bekijken. Heb je nog geen abonnement bij Orange? Dan kan je hier alle informatie vinden.
In het kort komt het neer op het volgende:
- De abonnementen worden € 12,50 / € 22,50 / € 32,50 / € 42,50 / € 62,50 / € 82,50 per maand
- je kan vanaf nu smsbundels aanschaffen waarmee je vanaf 6 cent per bericht kan sms'en
- er geldt 1 vast tarief voor alle Nederlandse nummers
- gesprekken naar vast, Orange en voicemail worden duurder, gesprekken naar andere mobiele nummers goedkoper
- Het starttarief gaat van € 0,05 naar € 0,06
- De opzegtermijn gaat van 2 naar 3 maanden.

:? Kan ik nu opzeggen?
:) Nee, dat kan niet. Je bent nu namelijk vrij om je oude abonnement met de oude Algemene Voorwaarden te behouden. Als je in de toekomst je abonnement gaat verlengen kan je uitsluitend kiezen uit 1 van de nieuwe abonnementen.

:? Kan ik een smsbundel bij mijn oude abonnement krijgen?
:) Nee, dat kan niet. Je moet overstappen naar een nieuw abonnement om er een smsbundel aan te koppelen.

:? Kan ik altijd overstappen naar de nieuwe tarieven?
:) Ja, dat kan. Maar je abonnement wordt vanaf het moment van overstappen met 12 maanden verlengd. Als je abonnement nog 12 maanden of meer loopt is het dus geen probleem. Als je abonnement korter loopt moet je zelf een afweging maken wat gunstiger voor je is.

:? Hoe kan ik overstappen naar de nieuwe tarieven?
:) Bel met je Orange mobiel naar 1200 en kies in het menu voor optie 1, daarna optie 2 en daarna optie 1. De pincode waar om gevraagd wordt is dezelfde als die van de Saldo- en Rekeninginformatielijn. Met een andere telefoon bel je naar 0628500777 en volg je dezelfde opties.

:? Kan ik overstappen op een hogere of lagere bundel?
:) Ja, dat kan onder bepaalde voorwaarden. Eén of meerdere bundels omhoog mag altijd maar het kan zijn dat je (veel) geld bespaard per maand en dus teveel hebt aan je oude bundel + € 2,50. Daarom mag je overstappen op een bundel die één stap onder je oude bundel ligt. Dus van € 30 naar € 22,50 mag maar van € 40,00 naar € 22,50 niet, je mag dan alleen naar € 32,50.

[ Voor 92% gewijzigd door Davitos op 03-01-2005 23:19 ]

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Kijk eens aan! Super!!

Het enige dat me blijft tegenstaan is de grootte van de SMS bundels. Waarom geen bundel van 20 of 30 SMS'n? Nu neem ik een bundel van 60... en houd ik iedere maand SMS'n over die ik "onbeperkt" mag meenemen. Hoera! 8)7

En verder... tsja... nu gaat alles dus niet meer van EEN bundel af en dat was toch wel HET voordeel bij Orange. :(

Overigens is de goedkoopste SMS bundel variant zoals simpel te berekenen is vanaf 27 SMS'n per maand interessant. ;) (6 / 0.22) Edit... net even gekeken naar oude rekeningen en ik zit inderdaad (voor de SMS actie) op zo'n 40 SMS'n gemiddeld per maand. :( :( :(

[ Voor 34% gewijzigd door Barca op 30-12-2004 18:47 ]

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Barca schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:41:
[...]

Kijk eens aan! Super!!

Het enige dat me blijft tegenstaan is de grootte van de SMS bundels. Waarom geen bundel van 20 of 30 SMS'n? Nu neem ik een bundel van 60... en houd ik iedere maand SMS'n over die ik "onbeperkt" mag meenemen. Hoera! 8)7

En verder... tsja... nu gaat alles dus niet meer van EEN bundel af en dat was toch wel HET voordeel bij Orange. :(

Overigens is de goedkoopste SMS bundel variant zoals simpel te berekenen is vanaf 27 SMS'n per maand interessant. ;) (6 / 0.22) Edit... net even gekeken naar oude rekeningen en ik zit inderdaad (voor de SMS actie) op zo'n 40 SMS'n gemiddeld per maand. :( :( :(
Ghehehe meer vrienden nemen ;)

Maar vind orange nog steeds te duur. Heb sinds dit jaar Telfort en dat scheelt enorm. Met Orange 30 abbonoment zat ik elke maand dik boven de bundel. Nu heb ik Telfort 300 (Ook €30) + SMS bundel van 120 SMSjes en blijf altijd netjes binnen mijn bundel. Neem elke maand zelf 300 belminuten mee naar de volgende maand :/ (Eerste maand een keer niet gebeld :P)

Default blanke hetero

• M@cer
  • Laatst online: 09:21
Jimster schreef op donderdag 30 december 2004 @ 01:14:
[...]

[...]

:? Als je niet over wilt stappen op het nieuwe tariefplan, dan blijf je toch gewoon bij het oude?
Nope, over 2 maanden loopt mijn contract af en dan ga ik weer even shoppen voor een nieuw abonnement icm nieuwe telefoon.. Verder wordt er bijna alleen maar gebeld met dat abonnement, dus dan is Orange al helemaal niet zo'n goede keus.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vroeger kon je naar een half jaar een stap terug doen dus van Free 30 naar Free 20, weet iemand of het mogelijk is als ik mijn free20 abbo een half jaar heb of ik dan kan terugstappen naar het 'goedkoopste' nieuwe abbonement?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
Speedfight schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:52:
Vroeger kon je naar een half jaar een stap terug doen dus van Free 30 naar Free 20, weet iemand of het mogelijk is als ik mijn free20 abbo een half jaar heb of ik dan kan terugstappen naar het 'goedkoopste' nieuwe abbonement?
ja dat kan, want je kan hem zeg maar gratis omzetten naar een 22.50 abbo, en dan ga je dus gewoon die stap terug naar 12.50

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mich schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:14:
ja dat kan, want je kan hem zeg maar gratis omzetten naar een 22.50 abbo, en dan ga je dus gewoon die stap terug naar 12.50
Dit ben ik ook van plan voor de resterende 12 maanden van mijn abonnement! ;) Maar dan moet Orange wel even snel alles definitief maken... ik bedoel... het heeft zeker weinig zin daar nu al over te gaan bellen? 8)7

Verder vraag ik me nu het volgende af. Orange stapt dus nu af van het alles uit één bundel concept... maar is het niet zo dat Hi Prepay een tijdje terug ook in die mate wijzigde dat alles uit een bundel gaat nu... en dat de SMS'n iets van 9 cent zijn? Wat ik bedoel te zeggen... waarom zou je dan nu nog Orange nemen... afgezien dan van die ene keer dat je b.v. uit het buitenland belt en je dat bij Hi extra betaald maar dat bij Orange wel van je bundel af gaat. :?

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Vanmiddag in de Orange Shop in Zwolle geweest. En natuurlijk gelijk over de nieuwe tarieven. Zoals ze hier te vinden zijn, kloppen ze. Vanaf 3 januari allemaal massaal bellen met de klantenservice om bundels aan te vragen :Y)

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Kun je niet van je contract afkomen als ze van zo'n wijzigingen doen? Heb ik wel eens gelezen tenminste? Of is dit gewoon bullshit?

Ik wil namelijk van mn abonnement af!

Of kan ik hem helemaal wijzigen naar het laagste abonnement? Zodat ik dus de laatste maanden weinig betaal en dus over kan gaan naar een ander abonnement?

[ Voor 33% gewijzigd door OneUp op 30-12-2004 22:57 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Speedfight
  • Niet online
Ze hebben het slim gedaan: De oude abbonementen blijven voor de bestaande klanten hetzelfde dus je gaat er niet op achteruit en daardoor kan je het niet opzeggen, wel kan je waarschijnlijk switchen naar een lager abbo.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Macer schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:48:
[...]

Nope, over 2 maanden loopt mijn contract af en dan ga ik weer even shoppen voor een nieuw abonnement icm nieuwe telefoon.. Verder wordt er bijna alleen maar gebeld met dat abonnement, dus dan is Orange al helemaal niet zo'n goede keus.
Tja, jammer dat de studenten-actie morgen afloopt.
20% korting (€40 bundel, betaal €32) maakt ze erg goedkoop, zeker met de mooie toetstelkortingen die ze dan opeens geven.
Maarja, te laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ANdrode schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:11:
Tja, jammer dat de studenten-actie morgen afloopt.
20% korting (€40 bundel, betaal €32) maakt ze erg goedkoop, zeker met de mooie toetstelkortingen die ze dan opeens geven.
Maarja, te laat..
Die is verlengd tot 31 maart! Zie www.orange.nl/student

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Als je je abon wil wijzigen in een nieuw abon, wordt dan je contract met een jaar verlengt? of in dit geval niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Dus ik zou over kunnen stappen van mijn huidige abo (free 30) naar de allerlaagste (12,50) zonder smsbundel?

Zodat ik dus nog maar 12.50 pm hoef te betalen?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

OneUp schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:23:
Dus ik zou over kunnen stappen van mijn huidige abo (free 30) naar de allerlaagste (12,50) zonder smsbundel?

Ik wil van 20 naar 12,50. Ik ga dus maandag gelijk bellen met de klantenservice. :) Ik weet in ieder geval zeker dat ze pas vanaf maandag dit gaan doen; nu bellen heeft nog geen zin.

[ Voor 16% gewijzigd door Barca op 02-01-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:23:

Nee, als je al omlaag mag met de nieuwe abonnementen is dat altijd maar 1 stap (naar € 22,50) en je abonnement moet al 6 maanden lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waar komen die berichten vandaan dat een SMS-bundel niet van je tegoed afgaat? Ik heb alles gelezen, maar kan nergens iets vinden waar dit uit blijkt (of niet uit blijkt).

Overigens vind ik die nieuwe tarieven perfect en ga dus overstappen (van Free40 naar Free42,50)!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Een verhoging van de GPRS-bundel binnen het Free-abonnement zou trouwens ook niet verkeerd zijn. Met Wayfinder en internetten kom ik nu vaak over de gratis 2Mb heen. :/

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
kunnen de smsbundels ook op "oude" abonnementen worden aangesloten of moet je dan per sé overstappen op een nieuw Free abonnement :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:21

Sandyman538

SandstorM [148839]

koen schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:18:
kunnen de smsbundels ook op "oude" abonnementen worden aangesloten of moet je dan per sé overstappen op een nieuw Free abonnement :?
Het lijkt me dat ze je dan dwingen op het nieuwe abbo over te stappen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Mario58 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 09:54:
Een verhoging van de GPRS-bundel binnen het Free-abonnement zou trouwens ook niet verkeerd zijn. Met Wayfinder en internetten kom ik nu vaak over de gratis 2Mb heen. :/
Ik dacht dat die huidige €3/mb al redelijk acceptabel was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

koen schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:18:
Afgezien van het feit dat ik me afvraag waarom je niet zo overstappen (IMHO zijn de nieuwe abo's aantrekkelijker dan mijn huidige Free 20).

Meen ik gelezen te hebben in dit topic (of ergens anders :?) dat je ook gewoon een SMS bundel op je oude abo kan aanschaffen.

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Millennium schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:27:
Meen ik gelezen te hebben in dit topic (of ergens anders :?) dat je ook gewoon een SMS bundel op je oude abo kan aanschaffen.
In dit topic is al tig keer gezegd dat dat niet kan. Het kan alleen als je overstapt naar de nieuwe tarieven. Maar goed, dat is eigenlijk pure assumptie. Over 24 uur weten we meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden er ook wijzingen in de tarieven van prepaid gesteld, of alleen bij abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
epoman schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:34:
[...]

Ik dacht dat die huidige €3/mb al redelijk acceptabel was?
Op zich is 3 euro per Mb (buiten de bundel) acceptabel maar het geeft toch een beetje het onrustige oude inbelgevoel: de meter loopt... :P

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betaal nu 150x 0.22= 33 euro per maand aan SMS uit me 40 euro bundel. Ikwil nu overstappen op 42.50 bundel. Neem een smsbundel van 150 twv 12 euro. 42.50-12= 30.5. Haal dr 5 euro af voor bellen( wat ik weinig doe) dan hou ik elke maand € 25.50 over.
Dat ga ik dan cashen via SMScity, ik krijg dan ruim € 14,- euro op me rekening.

Dan ga ik er toch aardig op vooruit tov van me huidige € 40,- bundel!

Tis wel erg Hollands, maarja je moet soms een beetje creatief zijn he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:41:
Ik betaal nu 150x 0.22= 33 euro per maand aan SMS uit me 40 euro bundel. Ikwil nu overstappen op 42.50 bundel. Neem een smsbundel van 150 twv 12 euro. 42.50-12= 30.5. Haal dr 5 euro af voor bellen( wat ik weinig doe) dan hou ik elke maand € 25.50 over.
Dat ga ik dan cashen via SMScity, ik krijg dan ruim € 14,- euro op me rekening.

Dan ga ik er toch aardig op vooruit tov van me huidige € 40,- bundel!

Tis wel erg Hollands, maarja je moet soms een beetje creatief zijn he.
Of je neemt een lagere bundel en bespaart 20 euro per maand. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:32:
Worden er ook wijzingen in de tarieven van prepaid gesteld, of alleen bij abonnementen?
Er komen ook prepaid sms bundels, maar wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:23

McRed

Tromgeroffel....

Zo de nieuwe tarieven staan op de orange site: Klik
De Volgende dingen vielen me in ieder geval op:

Bellen:
Hoe stap ik over op de nieuwe tarieven?
Overstappen is heel eenvoudig. Je hoeft alleen maar 1200 te bellen met je mobiele telefoon (€ 0,10 per minuut). Kies in het menu voor optie 1 en vervolgens optie 2. Dit nummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Als ik nu overstap, kan ik dan iedere bundel kiezen?
De nieuwe bundels zijn anders ingedeeld dan de huidige bundels. Stel dat je nu een abonnement van € 30 hebt, dan kan je overstappen naar de nieuwe bundel van € 32,50 of hoger. Maar je kunt er ook voor kiezen om maximaal 1 bundel lager te nemen, in dit geval is dat de bundel van € 22,50. Een hogere bundel heeft natuurlijk wel als voordeel dat je belt tegen nog lagere tarieven en wat je aan het einde van de maand overhoudt neem je onbeperkt mee.

Wat gebeurt er met mijn abonnement als ik overstap op de nieuwe tarieven?
Als je ervoor kiest om over te stappen op de nieuwe tarieven, vernieuwen wij je abonnement met 12 maanden. Die 12 maanden gaan direct in. Ze worden niet bij je contractstermijn opgeteld. Dus stel je zit nu 3 maanden in je contract, dan gaat je nieuwe periode vanaf dat moment in. In totaal heb je dan een contract van 15 maanden.
(Deze 12 maanden gelden niet als je in december 2004 klant bent geworden of als je een 2-jarig contract hebt bij Orange).

SMS:
Ik heb niet de nieuwe tarieven maar wil wel een Sms Voorraad, kan dat?
Dit kan helaas niet. Het gebruik van de Sms Voorraad is alleen mogelijk in combinatie met de nieuwe tarieven.

Kan ik mijn Sms Voorraad op ieder moment aan en uitzetten?
Aanzetten kan altijd, uitzetten niet altijd. Je hebt een Sms Voorraad in principe voor minimaal 12 maanden. Binnen die 12 maanden kan je de voorraad dus niet uitzetten. Je kunt wel altijd van Sms Voorraad veranderen. Je kunt 1 keer in de 6 maanden een kleinere Sms Voorraad kiezen en je kunt altijd een grotere Sms Voorraad kiezen.

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:13

The Legend

*Plop*

Ik ga dus niet overstappen als er bij de verlenging geen actie zit, mijn abo loopt in augustus weer af en m'n M55 is wel een keer aan vervanging toe dus geen zin om nu weer 12 maand ergens aan vast te zitten.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of zijn deze veranderingen echt slecht als je een abonnement van 22,50 neemt? Dat is slechts 112 minuten, terwijl je hiervoor naar andere orange abbonementen en vast veel langer gezamenlijk kon bellen. Ik wou samen met mijn vriendin overstappen, en ik bel nog regelmatig vast naar wat familie...nu hebben ze dus pech, dit vind ik echt te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

McRed schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:23:
Bellen:
Hoe stap ik over op de nieuwe tarieven?
Overstappen is heel eenvoudig. Je hoeft alleen maar 1200 te bellen met je mobiele telefoon (€ 0,10 per minuut).
Vanaf een vaste telefoon overigens tel. nr. 06 28 500 777

Allright! Ik heb mijn contract zojuist om laten zetten van EUR 20 naar EUR 12,50. Dit heeft voor mij een aantal voordelen:
- Goedkoper bellen
- Ik kan nu de bundel die ik heb opgespaard aanwenden voor alles dat ik meer verbruik dan 12,50. Mijn 2 jaars abonnement liep 15 DEC 2005 af en hiermee bespaar ik dus 7,50 per maand mits ik binnen m'n opgespaarde bundel blijf.
- Abo liep zoals gezegd 15 DEC 2005 af. Omdat je bij de omzetting van het abo één jaar verlengd, kost dit mij slechts een verlenging van circa 2 weken. (t/m 3 JAN 2006 nu)
- Ten alle tijde kan ik gewoon omhoog naar EUR 22,50... wat dan gewoon geldt tot 3 JAN 2006.

Alleen jammer dat het nemen van een SMS bundel voor mij weinig zin heeft. De grootte van die bundels vind ik nog steeds jammer / slecht. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 03-01-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:13

The Legend

*Plop*

Alleen jammer dat het nemen van een SMS bundel voor mij weinig zin heeft. De grootte van die bundels vind ik nog steeds jammer / slecht. :(
Valt opzich nog wel mee toch? De kleinste bundel is €6,- voor 60 SMSjes. Het oude tarief was €0,22 per SMS. €6 / €0,22 = 27. Dus als je met het oude tarief minimaal 27 smsjes verstuurde dan is de bundel voor 60 al aantrekkelijk, je houd dan wel een shitload SMSjes over maar het is wel goedkoper :) En zeg nou zelf, lager dan een bundel voor 30 SMSjes zou voor Orange ook niet echt haalbaar zijn.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

wat een schijtzooi dat je abo dan weer verlengd word met 12 maanden, ik wil nl. die sms-bundels :(

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het toch niet helemaal...

ik heb een free20 abbo dat afloopt in augustus 2006 (!!!!) , deze kan ik dus omzetten naar een 12,50 abbo zonder dat de aflooptermijn veranderd?

ik bel namenlijk echt niet veel, en op deze manier scheelt het me dus wel wat geld... (alleen bellen is 2 x zo duur, dus ff afw88 of ik dan wel binnen mun bundel blijf)

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 17:47
je moet je abonnement al 6 maanden hebben voordat je kan 'downgraden'. In jouw geval zal dat pas kunnen in februari 2005. Je kunt nu dus je abo omzetten naar een 22,50 en dan in februari naar 12,50 (zoals ik het bij de klantenservice heb begrepen). Heb t zelfde met een free40 abonnement dus zoals t hier staat beschreven zit t echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

Det0W, dat was al eerder hoor. Ik heb een free 60 die loopt in juni 2006 af, netjes terug gezet na 6 maanden (eind december 2004) naar een 40 abo. En nu weer omgezet naar 42,50 met sms voorraad van 60 smsjes.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:41:
je moet je abonnement al 6 maanden hebben voordat je kan 'downgraden'. In jouw geval zal dat pas kunnen in februari 2005. Je kunt nu dus je abo omzetten naar een 22,50 en dan in februari naar 12,50 (zoals ik het bij de klantenservice heb begrepen). Heb t zelfde met een free40 abonnement dus zoals t hier staat beschreven zit t echt.
Volgens de orange site kan je overstappen naar lagere bundel, als je van oude naar nieuwe tarieven overstapt. Je mag max 1 bundel lager. Als je bent overgestapt dan geldt wel weer de regel van na 6 maanden omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik heb dezelfde situatie als Det0w, ook Free 20 (2 jaar abbo) deze heb ik nu ook ongeveer 3 maanden. Als ik het goed begrijp kan ik ondanks dat ik hem pas drie maanden heb toch downgraden naar €12,50 (sms bijna nooit, bellen ook zelden).
Maar omdat ik een twee jarig abbo heb word hij dus NIET met een jaar verlengd toch? Want dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

wat me ook opviel is dat het Starttarief van 5ct naar 6ct is gegaan...

dat piepen ze er dus ook ff snel tussendoor.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:28:

Ja is toch een stijging van 20% en de opzegtermijn is van 2 naar 3 maanden gegaan. Naja is nie heel belangrijk vind ik.

Ik belde net Orange om om te zetten. Kreeg te horen dat de wachttijden langer kunnen zijn dan normaal. Naja na 30 sec al iemand aan de lijn. IK vertelde dat ik naar 32.50 wil met een sms voorraad. Hij zei dat er allemaal nieuwe regels zijn sinds vandaag, en dat t net live is gegaan, dus hij ging het even navragen of het kon. Ik was de 1ste die erover belde bij hem, jaja. Hij dacht eerst dat mn abo gewoon de oorspronkelijke einddatum zou houden, maar daar kwam hij op terug dat het idd 12 maanden na vandaag verloopt.

Hij vatte het samen dat ik een "bundeltje/tariefje" lager wil, en ik krijg zsm een smsje ter bev. Het gaat sowieso in bij de volgende "billcycle", maar bij mij issie net vandaag ingegaan.... Naja volgens de orange site zou het al veel sneller in moeten gaan. Ik zie het wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:28:

en dat niet alleen...

verhoging voicemail,

abo van 20 is 14 cent,

abo van 22,50 is 20 cent en die van 12,50 is een mindboggling 32 cent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:55:
[...]

en dat niet alleen...

verhoging voicemail,

abo van 20 is 14 cent,

abo van 22,50 is 20 cent en die van 12,50 is een mindboggling 32 cent...
Waar haal je die verhoging van voicemail vandaan? Ik ben zoekende op de Orange-site, maar kan er (nog) niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:31:
[...]

Waar haal je die verhoging van voicemail vandaan? Ik ben zoekende op de Orange-site, maar kan er (nog) niets over vinden.
Op de orange site (als je ingelogd bent geloof ik) onder 'vragen free' , 'tarieven' . Bij 'wat kost het' staan de nieuwe tarieven en bij 'bel je nog met een oude bundel' de oude/huidige tarieven.

ps, zie net dat ze de WAP tarieven ook aardig omhooggeschroefd hebben..

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meloenie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05-2024
OK, ok dus nogal wat wijzigingen, ik lees hierboven ook verhoging van start tarief...volgens mij is dat wel een reden om je bestaande abo gewoon lekker op te zeggen en een nieuwe bij hun met gsm of eentje bij concurrend te nemen, jatoch? Verhogingen hoef je zoiezo niet te accepteren.
Of ben ik nu te voorbarig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ja... je kunt ook je oude abbo behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
wat je zegt, verhogingen hoef je idd niet te accepteren. En voor mensen als jij hebben ze bij Orange de mogelijkheid om je huidige abonnement te behouden, zodat opzeggen er *helaas pindakaas* niet inzit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
heb nu een free 40 maar veranderd die dan in free 42.50? of kan ik mn contract nu ook opzeggen als ik dat zou willen? of downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
meloenie schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:00:
OK, ok dus nogal wat wijzigingen, ik lees hierboven ook verhoging van start tarief...volgens mij is dat wel een reden om je bestaande abo gewoon lekker op te zeggen en een nieuwe bij hun met gsm of eentje bij concurrend te nemen, jatoch? Verhogingen hoef je zoiezo niet te accepteren.
Of ben ik nu te voorbarig?
Lees de rest van dit draadje ook even door ... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb net gebeld, heb nu sinds 3 maanden een 2e orange20 abo lopen. Ik wou dat dus omzetten naar een 12.50 abo, alles prima en aardig en het zou geregeld worden. Krijg ik 2 minuten later een belletje terug dat dat niet kan omdat ik nog geen 6 maanden dat abo heb? Dat was toch alleen met de nieuwe abo's? Nou ja, dan heb ik liever nog na dat half jaar nog 6 maanden 20 euro dan 12 maanden 12.50 tegen toch wel achterlijke tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:21:
Nou ja, dan heb ik liever nog na dat half jaar nog 6 maanden 20 euro dan 12 maanden 12.50 tegen toch wel achterlijke tarieven.
Ik vind dat het geen achterlijke tarieven zijn hoor... smsen is nu stukken goedkoper niks mis mee..

1 vast tarief voor weinig (in mij geval) en orange world kost ook niks. Dus heel er goed van orange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Sick Nick schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:21:
Ik heb net gebeld, heb nu sinds 3 maanden een 2e orange20 abo lopen. Ik wou dat dus omzetten naar een 12.50 abo, alles prima en aardig en het zou geregeld worden. Krijg ik 2 minuten later een belletje terug dat dat niet kan omdat ik nog geen 6 maanden dat abo heb? Dat was toch alleen met de nieuwe abo's? Nou ja, dan heb ik liever nog na dat half jaar nog 6 maanden 20 euro dan 12 maanden 12.50 tegen toch wel achterlijke tarieven.
Ik heb net ook gebeld, heb zelf ook een orange20 2 jarig deze heb ik nu 3 maanden. Wil hem graag naar €12,50 overzetten, en volgens de medewerkster moest dit wel kunnen maar ze wist alleen niet wanneer dit dan in zou gaan (per direct of volgende factuur) dit ging ze uitzoeken en daar zou ik morgen over terug gebelt worden. Ben benieuwd....

EDIT: Ben net al terug gebelt en binnen 24 uur word het omgezet :*)
Ik ga deze simkaart vanaf volgende week gebruiken omdat ik nog altijd een andere gratis free20 simkaart had, en dan staat op deze straks €75 tegoed wat ik steeds heb meegenomen dus dan kan ik wel even vooruit :)

[ Voor 15% gewijzigd door Speedfight op 03-01-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:23:
[...]

Ik heb net ook gebeld, heb zelf ook een orange20 2 jarig deze heb ik nu 3 maanden. Wil hem graag naar €12,50 overzetten, en volgens de medewerkster moest dit wel kunnen maar ze wist alleen niet wanneer dit dan in zou gaan (per direct of volgende factuur) dit ging ze uitzoeken en daar zou ik morgen over terug gebelt worden. Ben benieuwd....
Moet wel kunnen hoor van 20 naar € 12.50, zo staat t ook op de orange site. Ik heb t ook gedaan van 40 naar 32.50. Bij mij wisten ze t ook nie zkr of het op volgende factuur, of binnekort al wordt omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Het kan ook wel terug maar volgens de helpdesker die me terugbelde pas na een half jaar in het abo. Ik zit nu pas op 3 maanden en een beetje en het abo duurt maar een jaar. Dan zou de optie zijn om of een half jaar lang 20 euro of een jaar lang 12.50. Ben ik met de eerste goedkoper uit.
Ik wil niet een half jaar langer er nog aan vast zitten omdat ik tegen die tijd vast wel een andere telefoon wil of een andere actie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
DaannO schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:03:
heb nu een free 40 maar veranderd die dan in free 42.50? of kan ik mn contract nu ook opzeggen als ik dat zou willen? of downgraden?
eigenlijk is het tegen mijn princiepes om iemand van ajax te helpen, maarja het voetbal is al niet al te best dus vooruit:

Hij veranderd alleen als jij dat wil. Dit hebben ze gedaan zodat je dus niet je contract kan opzegge. Maar als het voordeliger vind om een nieuwe type abbo te nemen kan dat ook.

Je kan ook dit abbo behouden en alleen een sms bundel aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
stap nu over!
Bij Orange kies je zelf voor nieuwe tarieven. Je kunt eenvoudig en zonder extra kosten overstappen naar onze nieuwe tarieven. 24 uur per dag, 7 dagen per week kun je onze Klantenservice bellen. We regelen dan alles voor je. Bel 1200 vanaf je mobiele telefoon en kies in het menu voor optie 1 en vervolgens voor optie 2. Voer dan je pincode in. Deze is standaard 0000. We vernieuwen je abonnement dan met een jaar en de nieuwe algemene voorwaarden worden van kracht.
hmm dus als je oerstapt wordt je contract verlengt :S

[ Voor 6% gewijzigd door Mich op 03-01-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Nee, daar ben je blij mee. Wordt je abbo met een jaar verlengd. Kan je beter voor een cashback of toestel gaan imo. Dus niet overzetten! Wat achterlijk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:44
Mich schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:19:
[...]

Je kan ook dit abbo behouden en alleen een sms bundel aanvragen
nee dat kan niet. Je kunt sms-bundels alleen nemen als je een van de nieuwe bundels hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit bij orange en heb een free 40 abo al voor 2 jaar lopen, ik heb in november 2005 mn abonnement verlengd bij hun.

is het nou zo bij orange dat wanneer zij een verhoging invoeren en je liever weggaat (en niet gebruik maakt van het huidige tarief) dat dat dan gewoon kan ?

ik vond de startpost niet duidelijk genoeg en kon het er niet uit opmaken.

edit: heb het hele topic al door gezocht, maar niet echt concreet antwoord gevonden op bovenstaande vragen.

kan iemand me het vertellen ?
of op zn minst wanneer deze wijzigingen publiek aan de klanten van orange bekend worden gemaakt ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
wijzigingen zijn vandaag vanaf de site te zien (ook te lezen in dit topic) en zover ik weet kan je niet weg omdat de voorwaarden zoals je ze destijds hebt afgesloten niet hoeven te veranderen (alles blijft dan bij het oude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte FAQ Aangezien er veel mensen zijn die vragen die al eerder gesteld zijn nog een keer stellen...

:? Wat is er precies veranderd?
:) Als je een abonnement hebt bij Orange kan je inloggen bij Mijn Orange om alle wijzigingen te bekijken. Heb je nog geen abonnement bij Orange? Dan kan je hier alle informatie vinden.
In het kort komt het neer op het volgende:
- De abonnementen worden € 12,50 / € 22,50 / € 32,50 / € 42,50 / € 62,50 / € 82,50 per maand
- je kan vanaf nu smsbundels aanschaffen waarmee je vanaf 6 cent per bericht kan sms'en
- er geldt 1 vast tarief voor alle Nederlandse nummers
- gesprekken naar vast, Orange en voicemail worden duurder, gesprekken naar andere mobiele nummers goedkoper
- Het starttarief gaat van € 0,05 naar € 0,06
- De opzegtermijn gaat van 2 naar 3 maanden.

:) Nee, dat kan niet. Je bent nu namelijk vrij om je oude abonnement met de oude Algemene Voorwaarden te behouden. Als je in de toekomst je abonnement gaat verlengen kan je uitsluitend kiezen uit 1 van de nieuwe abonnementen.

:) Nee, dat kan niet. Je moet overstappen naar een nieuw abonnement om er een smsbundel aan te koppelen.

:? Kan ik altijd overstappen naar de nieuwe tarieven?
:) Ja, dat kan. Maar je abonnement wordt vanaf het moment van overstappen met 12 maanden verlengd. Als je abonnement nog 12 maanden of meer loopt is het dus geen probleem. Als je abonnement korter loopt moet je zelf een afweging maken wat gunstiger voor je is.

:) Bel met je Orange mobiel naar 1200 en kies in het menu voor optie 1, daarna optie 2 en daarna optie 1. De pincode waar om gevraagd wordt is dezelfde als die van de Saldo- en Rekeninginformatielijn. Met een andere telefoon bel je naar 0628500777 en volg je dezelfde opties.

:? Kan ik overstappen op een hogere of lagere bundel?
:) Ja, dat kan onder bepaalde voorwaarden. Eén of meerdere bundels omhoog mag altijd maar het kan zijn dat je (veel) geld bespaard per maand en dus teveel hebt aan je oude bundel + € 2,50. Daarom mag je overstappen op een bundel die één stap onder je oude bundel ligt. Dus van € 30 naar € 22,50 mag maar van € 40,00 naar € 22,50 niet, je mag dan alleen naar € 32,50.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net een sms van Orange:

De overstap naar een ander abonnement kan om technische redenen niet doorgaan. U krijg bericht als u verzoek wel is uitgevoerd.

Ben benieuwd wat er loos is... :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Met een andere telefoon bel je naar 0628500777 en volg je dezelfde opties.
Blij dat jij het doet... anders had ik het gedaan. ;) Klasse! :)
Verander "andere" in "vaste".

Voeg verder toe de andere wijzigingen... iets als: "Wat veranderd er nog meer met de nieuwe tarieven"... en dan... voicemail van X naar Y... starttarief van X naar Y. En plak deze zooi in je post: Davitos in "Wijzigingen Orange komen eraan!!"

Ook van belang is dat je pas kan wijzigingen naar een lager tariefplan als je contract al 6 maanden loopt.

Verder is een link naar de Orange site wel handig: http://www.orange.nl/acties/bijorange/index.php

Op de vraag wanneer de wijziging precies factuurtechnisch in gaat, kan Orange trouwens nog niks zeggen als ik het zo hoor. Mijn maand-rol is op de 5e en ze konden dus niet garanderen dat het deze 5e al zou zijn.

Heeft iemand al een SMS gehad ter bevestiging van de omzetting? Ik heb nog niks gehad en heb vanmorgen al omgezet.

[ Voor 43% gewijzigd door Barca op 03-01-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

top die faq. :) Moet eigenlijk in de startpost.

:) Nee, dat kan niet. Je bent namelijk vrij om je oude abonnement met de oude Algemene Voorwaarden te behouden.
Helaas kun je je oude abo volgensmij maar houden gedurende de resterende looptijd. Mijn Free30 loopt rond mei 2005 af en dan kan ik volgensmij alleen het nieuwe abo krijgen als verlenging.

:? Wat veranderd er allemaal als ik overstap naar de nieuwe tarieven?
:) Je belt en sms't dan voortaan tegen de nieuwe tarieven. En je abonnement wordt vanaf de dag dat je overstapt met 1 jaar verlengd. Als het dus nog 12 of meer maanden loopt heeft dat geen gevolgen. Je opzegtermijn gaat van 2 naar 3 maanden.

Ook geldt nog:
- starttarief van 0.05 EUR naar 0.06 EUR
- bellen naar voicemail is duurder. Bijv.: Free 30 -> Free 32.5 : 10ct -> 16ct
- opzegtermijn van 2 mnd naar 3 mnd.

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 03-01-2005 19:38 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bij mij wisten ze t ook nie, ze dachten bij de volgende billcycle, maar als ik het op de orange site lees, lijkt het sneller te gaan. Behalve de sms bundel, die gaat wat later in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Er is een ding wat ik nog niet helemaal begrijp.

Citaat van Orange site: http://www.orange.nl/oran...n/abonnement.php#voorraad
"De Sms Voorraad wordt aangegaan voor minimaal 12 maanden"
Citaat van Davitos in "Wijzigingen Orange komen eraan!!"
De SMS bundels worden aangesloten naast een nieuw of bestaand Orange abonnement en hebben dezelfde einddatum als het mobiele abonnement

Waar slaat dat "minimaal 12 maanden" op? Ik heb mijn abo per vandaag omgezet. Stel dat ik in februari b.v. pas een SMS voorraad neem... dat geldt dan 12 maanden... :? :? :? :? :? :? Hoe moet ik dat in godsnaam zien? 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Barca op 03-01-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je smsbundel geldt voor min. 12 maanden, als je abo in november is afgesloten, zou deze bij 1 jaar abo in november 2005 verlopen. Als je besluit over te stappen, dan loopt je abo tot januari 2006, samen met je smsbundel.(je contract wordt met 12 maanden vernieuwd. Als je een 2 jarig abo hebt of in dec 2004 een abo hebt afgesloten, dan ist niet van toepassing. Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:07:
Blij dat jij het doet... anders had ik het gedaan. ;) Klasse! :)
Verander "andere" in "vaste".
Je kan ook met een andere mobiele telefoon bellen. ;)

Verder heb ik wat wijzigingen doorgevoerd in de FAQ.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, als de TS dit nou aan de begin post kan toevoegen, dan is dat duidelijker.
verder: wat zijn de voordelen dan exact om over te gaan naar het nieuwe tarief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:34

Rudedadude

Maybe we were born to run

Nog even de oude tarieven gecopy-pasted:

Orange Free € 20 € 30 € 40 € 60 € 80
bellen naar vast / Orange
per minuut € 0,14 € 0,11 € 0,10 € 0,09 € 0,09
bellen naar mobiel
per minuut € 0,28 € 0,22 € 0,20 € 0,18 € 0,16
sms
per bericht € 0,22 € 0,22 € 0,22 € 0,22 € 0,22

je betaalt per seconde
éénmalig starttarief van € 0,05 per gesprek

Naar vast en andere ornage klanten wordt dus duurder, de rest wordt goedkoper. Zelf heb ik een Orange 20 abonnement waarmee ik goed rondkomen en ik sms nagenoeg niet. Ik moet dus nog even denken voordat ik overstap naar de nieuwe structuur...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie:

Je mag bij het overstappen op een nieuw abonnement wél binnen 6 maanden één stap omlaag. Voor de rest geldt uiteraard nog altijd de regel dat dat pas na 6 maanden mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:26:
Je smsbundel geldt voor min. 12 maanden, als je abo in november is afgesloten, zou deze bij 1 jaar abo in november 2005 verlopen. Als je besluit over te stappen, dan loopt je abo tot januari 2006, samen met je smsbundel.(je contract wordt met 12 maanden vernieuwd. Als je een 2 jarig abo hebt of in dec 2004 een abo hebt afgesloten, dan ist niet van toepassing. Snappie?
Nee, helaas niet duidelijker. :)
Want, zoals ik in mijn voorbeeld aan gaf... wat gebeurd er als ik NU omzet... maar pas per b.v. maart een SMS bundel neem? :? Ik heb op dit moment nog GEEN SMS bundel genomen.
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:34:
Je kan ook met een andere mobiele telefoon bellen. ;)
Oja 8)7 ;)
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:35:
Correctie:
Je mag bij het overstappen op een nieuw abonnement wél binnen 6 maanden één stap omlaag. Voor de rest geldt uiteraard nog altijd de regel dat dat pas na 6 maanden mag.
Oh! Orange zei vanmorgen tegen mij aan de telefoon dat dat niet mocht! Hij zei er nog speciaal bij: "ik zal eerst eens even kijken hoe lang u abonnement nu loopt en wanneer hij verloopt".

Edit... ik lees net ook dit:
Hoe weet ik of mijn overstap goed verwerkt is?
Als je de Orange klantenservice belt om over te stappen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestigingsbrief met de door jou gekozen bundel en eventueel Sms Voorraad.
Zal mij benieuwen of ik inderdaad binnen 5 werkdagen die brief ontvang. ;)
pven schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:01:
Btw: ik heb vanmiddag mijn Free40 om laten zetten in Free42,50 en kreeg enkele uren later al een SMS dat het geregeld is. Overmorgen gaat mijn nieuwe bundell in en dan ben ik weer helemaal 'het mannnetje'. :)
Daaruit kan je concluderen dat men dus gewoon bij verhoging van tariefplan meteen handelt, maar bij een verlaging niet. :( :( :(

[ Voor 66% gewijzigd door Barca op 03-01-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:58:

De overstap naar een ander abonnement kan om technische redenen niet doorgaan. U krijg bericht als u verzoek wel is uitgevoerd.

Ik heb dat ook gehad toen ik van Free30 naar Free40 ging. Je moet ze gewoon ff belllen en vragen wat er loos is, bij mij werd het toen meteen opgelost (de medewerker had een foutje gemaakt).

Btw: ik heb vanmiddag mijn Free40 om laten zetten in Free42,50 en kreeg enkele uren later al een SMS dat het geregeld is. Overmorgen gaat mijn nieuwe bundell in en dan ben ik weer helemaal 'het mannnetje'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke actie van Orange... Ik had in november een Orange 20 voor 2 jaar afgesloten met een Cashback van € 330,- (Dure maand voor de boeg ;) ).

Vandaag het abonnement omgezet naar € 12,50, dus die deal kan nu al uit >:)

De € 55,- beltegoed (€ 15,- introductie en 2 maanden abo) maar meteen via 'geef' naar 2020 geSMSt.

Ik hoop dat dat nummer nog wat maandjes in de lucht blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Wanneer je nu Orange Free neemt, zonder toestel betaal je maar de helft van je belbundel.
Dus wanneer je Orange 12,50 zou nemen, betaal je maar 6,25 per maand!
Of 82,50, betaal je maar 41,25 per maand voor..
Als je al een toestel hebt, kun je nog goedkoper bellen met een Sim Only abonnement. Je hebt dan alle voordelen van Orange Free en je betaalt slechts de helft van je maandelijkse bundel.
Bron: https://shop.orange.nl/pr...productbundel=1744&s=free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dan eerst even of je elders met een cashback niet nog voordeliger uit bent...

Orange Free € 12,50 2 jaar voor € 4,- per maand

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaay schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:11:
Wanneer je nu Orange Free neemt, zonder toestel betaal je maar de helft van je belbundel.
Dus wanneer je Orange 12,50 zou nemen, betaal je maar 6,25 per maand!
Of 82,50, betaal je maar 41,25 per maand voor.
Er zijn alleen sim only abonnementen van € 22,50 en € 32,50... Dat staat ook op die site. Wil je een andere bundel dan zal je voor een cashback moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:15:
Kijk dan eerst even of je elders met een cashback niet nog voordeliger uit bent...
Goedkoopste ligt op 24 maanden abonnement voor Euro 7,50 per maand, of 12 maanden abonnement voor Euro 10,83 (Sim only Euro 22,50)

Zeer aantrekkelijk dus om te verlengen of nieuw abonnement te nemen!

[ Voor 3% gewijzigd door slaay op 04-01-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatman
  • Laatst online: 07-06 15:05
Heeft iemand enig idee of het ook nog mogelijk is om van Free 30 over te stappen naar Free 20? Ik zie het namelijk helemaal niet zitten om mijn contract te verlengen, maar wil liever wel een stapje lager. Zal waarschijnlijk wel niet kunnen :(

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Beatman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:53:
Heeft iemand enig idee of het ook nog mogelijk is om van Free 30 over te stappen naar Free 20? Ik zie het namelijk helemaal niet zitten om mijn contract te verlengen, maar wil liever wel een stapje lager. Zal waarschijnlijk wel niet kunnen :(
Kan idd niet. Je kunt het oude tariefplan alleen behouden wanneer je geen enkele actie onderneemt (stilzwijgend verlengen dus). Heb net de klantenservice over iets soortgelijks gebeld. Het is namelijk ook niet mogelijk om je huidige Free 30 te verlengen (met toestelkorting en nieuw contract etc), je bent dan verplicht over te stappen naar die nieuwe tarieven. In jouw geval kun je dus enkel naar een Free 22,50 overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:17

Smurf

Detri

nee, dat had je vorige maand moeten doen.
edit: wat epoman zegt dus :X

[ Voor 33% gewijzigd door Smurf op 04-01-2005 01:36 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 14:42
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:58:

Ik kreeg dit bericht ook nadat ik van Free 40 was overgestapt naar Free 32,50... gisteravond om 19:32 uur. Toen direct gebeld om te vragen wat er aan de hand was... zegt die dame: 'niets aan de hand de 'robot' had er geen tijd voor en heeft uw omzetting het verplaatst naar morgen'. Vanmorgen om 09:01 uur weer hetzelfde bericht... 8)7

Gewoon maar weer afwachten?

Heb trouwens de SMS Voorraad van 6 euro en Orange World genomen... misschien heeft dat er iets mee te maken?

Heb opnieuw gebeld... kreeg aardige dame aan de telefoon. Was binnen een kwartiertje geregeld! Beetje jammer dat je er 5x achteraan moet bellen voordat het geregeld is...

[ Voor 13% gewijzigd door RobVee op 04-01-2005 14:45 ]

| Lian Li PC65B | Intel P4 2,4GHz | 512MB PC2700 | Asus P4S8X-X | PoV GeForce FX 5900XT 128MB | L.I.S. 2 Premium VFD | | Maxtor DMP9 120GB 7200RPM 2MB (2x) | Iiyama ProLite E430S-B & E431S-B | Logitech DT Comfort & Z3e 2.1 | HP PS7960 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
RobVee schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:38:
[...]

Ik kreeg dit bericht ook nadat ik van Free 40 was overgestapt naar Free 32,50... gisteravond om 19:32 uur. Toen direct gebeld om te vragen wat er aan de hand was... zegt die dame: 'niets aan de hand de 'robot' had er geen tijd voor en heeft uw omzetting het verplaatst naar morgen'. Vanmorgen om 09:01 uur weer hetzelfde bericht... 8)7

Gewoon maar weer afwachten?

Heb trouwens de SMS Voorraad van 6 euro en Orange World genomen... misschien heeft dat er iets mee te maken?
toen ik belde voor ornage world kon ik 5 min later internetten :) maarja das 2 jaar geleden al.

Ik heb net gebeld en het over laten zetten, die vrouw zei dat het 3 dagen kon duren !!!

edit:

LoooL krijg nu al sms dat het is omgezet, moest nog geen 10 min wachten :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mich op 04-01-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Startpost is aangepast. Opmerkingen en suggesties zijn van harte welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Als je een 2jarig abonnement hebt die al 14 maanden loopt, wordt je abo dan ook met 12 maanden verlengt als je je tarief veranderd?

[ Voor 15% gewijzigd door OneUp op 04-01-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
(jarig!)
OneUp schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:06:
Als je een 2jarig abonnement hebt die al 14 maanden loopt, wordt je abo dan ook met 12 maanden verlengt als je je tarief veranderd?
voor zover ik er wat van snap verlengen ze je abbonement zolang dat je er nog altijd minimaal 12 maanden aan vast zit, dus is jou geval wordt hij met nog 2 maanden verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

OneUp, nee de verlenging geldt niet voor 2-jarige abo, dus negeer het berichtje van Davitos maar.

Het staat op de Orange site, en gisteren nog nagevraagd bij de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik vraag mij trouwens af.........
Ik heb nu net een nieuw abonnement en die wil ik over een half jaar verlagen.
Als ik het goed begrijp kan dat niet meer onder de szelfde voorwaarden dus is mijn contract toch veranderd. Of zie ik dat verkeerd?

Als mijn contract eenzijdig is veranderd dan mag ik toch opzeggen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net gebeld met klantenservice. En het is dus zo dat als je nu verlengt dar gelijk voor 12 maanden is. Gezien mijn abo maar tot mei loopt adviseerde ze mij zelf om niet nu te wijzigen, maar 3 maanden voor het einde van mijn huidige abo gewoon verlengen icm telefoon/korting. Duzz, zo zit het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Mafketel schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:21:
Ik vraag mij trouwens af.........
Ik heb nu net een nieuw abonnement en die wil ik over een half jaar verlagen.
Als ik het goed begrijp kan dat niet meer onder de szelfde voorwaarden dus is mijn contract toch veranderd. Of zie ik dat verkeerd?

Als mijn contract eenzijdig is veranderd dan mag ik toch opzeggen.......
hoe kom je hier nu weer bij....ze hebben het heel slim gedaan dit keer. Je mag je oude abo houden en gewoon onder die voorwaarden blijven. Of je mag kiezen voor de nieuwe abo met sms bundels...
maar als je naar die nieuwe abo overstapt, dan ga je automatisch akkoord met nieuwe voorwaarden die daaraan vast hangen. Dus je contract blijft nu gehandhaafd, tenzij je zelf wilt overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:08
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:43:
ik heb net gebeld met klantenservice. En het is dus zo dat als je nu verlengt dar gelijk voor 12 maanden is. Gezien mijn abo maar tot mei loopt adviseerde ze mij zelf om niet nu te wijzigen, maar 3 maanden voor het einde van mijn huidige abo gewoon verlengen icm telefoon/korting. Duzz, zo zit het!
Dus je kunt niet verlengen met 1 of 2 jaar icm telefoon/korting als je niet in de laatste 3 maanden van je contract zit, maar je kunt wel telefonisch je abo laten omzetten naar de nieuwe tarieven/bundels? Vreemd...

bla-di-bla

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste