Zojuist heb ik met de klantenservice gebeld omdat ik mijn belbundel wilde verhogen. Daar vertelden ze me dat er wijzigingen aan zitten te komen. Natuurlijk konden ze niet zeggen wat precies, maar ik heb toch wat los weten te krijgen:
- er komen sms-bundels, zodat mensen die meer sms'en dit goedkoper kunnen doen
- er komt meer keuze tussen belbundels (waarschijnlijk als bij Hi15, Hi25 e.d.)
- daarnaast worden sommige tarieven extra verlaagd
Dit is alles wat ik tot nu toe weet, maar misschien kan dit topic gebruikt worden om extra nieuws te vermelden. Voor zover ik weet gaan de wijzigingen in binnen nu en 2-3 maanden. Lang leve Orange!!
EDIT:
Even een korte FAQ Aangezien er veel mensen zijn die vragen die al eerder gesteld zijn nog een keer stellen...
Wat is er precies veranderd?
Als je een abonnement hebt bij Orange kan je inloggen bij Mijn Orange om alle wijzigingen te bekijken. Heb je nog geen abonnement bij Orange? Dan kan je hier alle informatie vinden.
In het kort komt het neer op het volgende:
- De abonnementen worden € 12,50 / € 22,50 / € 32,50 / € 42,50 / € 62,50 / € 82,50 per maand
- je kan vanaf nu smsbundels aanschaffen waarmee je vanaf 6 cent per bericht kan sms'en
- er geldt 1 vast tarief voor alle Nederlandse nummers
- gesprekken naar vast, Orange en voicemail worden duurder, gesprekken naar andere mobiele nummers goedkoper
- Het starttarief gaat van € 0,05 naar € 0,06
- De opzegtermijn gaat van 2 naar 3 maanden.
Kan ik nu opzeggen?
Nee, dat kan niet. Je bent nu namelijk vrij om je oude abonnement met de oude Algemene Voorwaarden te behouden. Als je in de toekomst je abonnement gaat verlengen kan je uitsluitend kiezen uit 1 van de nieuwe abonnementen.
Kan ik een smsbundel bij mijn oude abonnement krijgen?
Nee, dat kan niet. Je moet overstappen naar een nieuw abonnement om er een smsbundel aan te koppelen.
Kan ik altijd overstappen naar de nieuwe tarieven?
Ja, dat kan. Maar je abonnement wordt vanaf het moment van overstappen met 12 maanden verlengd. Als je abonnement nog 12 maanden of meer loopt is het dus geen probleem. Als je abonnement korter loopt moet je zelf een afweging maken wat gunstiger voor je is.
Hoe kan ik overstappen naar de nieuwe tarieven?
Bel met je Orange mobiel naar 1200 en kies in het menu voor optie 1, daarna optie 2 en daarna optie 1. De pincode waar om gevraagd wordt is dezelfde als die van de Saldo- en Rekeninginformatielijn. Met een vaste telefoon bel je naar 0628500777 en volg je dezelfde opties.
Kan ik overstappen op een hogere of lagere bundel?
Ja, dat kan onder bepaalde voorwaarden. Eén of meerdere bundels omhoog mag altijd maar het kan zijn dat je (veel) geld bespaard per maand en dus teveel hebt aan je oude bundel + € 2,50. Daarom mag je overstappen op een bundel die één stap onder je oude bundel ligt. Dus van € 30 naar € 22,50 mag maar van € 40,00 naar € 22,50 niet, je mag dan alleen naar € 32,50.
Daarnaast moet je je huidige bundel al langer dan 6 maanden hebben anders kan je niet downgraden!!
Met dank aan ATB
- er komen sms-bundels, zodat mensen die meer sms'en dit goedkoper kunnen doen
- er komt meer keuze tussen belbundels (waarschijnlijk als bij Hi15, Hi25 e.d.)
- daarnaast worden sommige tarieven extra verlaagd
Dit is alles wat ik tot nu toe weet, maar misschien kan dit topic gebruikt worden om extra nieuws te vermelden. Voor zover ik weet gaan de wijzigingen in binnen nu en 2-3 maanden. Lang leve Orange!!
EDIT:
Even een korte FAQ Aangezien er veel mensen zijn die vragen die al eerder gesteld zijn nog een keer stellen...
In het kort komt het neer op het volgende:
- De abonnementen worden € 12,50 / € 22,50 / € 32,50 / € 42,50 / € 62,50 / € 82,50 per maand
- je kan vanaf nu smsbundels aanschaffen waarmee je vanaf 6 cent per bericht kan sms'en
- er geldt 1 vast tarief voor alle Nederlandse nummers
- gesprekken naar vast, Orange en voicemail worden duurder, gesprekken naar andere mobiele nummers goedkoper
- Het starttarief gaat van € 0,05 naar € 0,06
- De opzegtermijn gaat van 2 naar 3 maanden.
Daarnaast moet je je huidige bundel al langer dan 6 maanden hebben anders kan je niet downgraden!!
Met dank aan ATB
[ Voor 67% gewijzigd door jobcohen op 04-01-2005 10:12 ]