Wijzigingen Orange komen eraan!!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.782 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:55:
Jij hebt ook niet echt verlengd en krijgt dus geen brief... Hij wel (naar sim only) en dat wordt altijd schriftelijk bevestigd.
Daar heb je wel gelijk in qua verlengen. Edoch, van de Orange site:
Hoe weet ik of mijn overstap goed verwerkt is?
Als je de Orange klantenservice belt om over te stappen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestigingsbrief met de door jou gekozen bundel en eventueel Sms Voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiNNiT schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:49:

Wat gebeurt er met mijn abonnement als ik overstap op de nieuwe tarieven?
Als je ervoor kiest om over te stappen op de nieuwe tarieven, vernieuwen wij je abonnement met 12 maanden. Die 12 maanden gaan direct in. Ze worden niet bij je contractstermijn opgeteld. Dus stel je zit nu 3 maanden in je contract, dan gaat je nieuwe periode vanaf dat moment in. In totaal heb je dan een contract van 15 maanden.
(Deze 12 maanden gelden niet als je in december 2004 klant bent geworden of als je een 2-jarig contract hebt bij Orange).
Lijkt me een groot nadeel dit, kan je een jaar lang geen gebruik maken van een aanbieding voor een nieuw of verlenging van abbonement toch? En het is niet zo dat de nieuwe tarieven me zoveel voordeel opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:22:
[...]

Lijkt me een groot nadeel dit, kan je een jaar lang geen gebruik maken van een aanbieding voor een nieuw of verlenging van abbonement toch? En het is niet zo dat de nieuwe tarieven me zoveel voordeel opleveren
Ja inderdaad, ik vindt dat echt een heel groot nadeel en vind het ook niet echt klant vriendelijk van Orange. Ik wil wel gebruik maken van de nieuwe sms bundels.
Ik vindt het echt geen probleem om over te stappen op de nieuwe voorwaarden ( ook al is het wel jammer dat de opzeg termijn 3 maanden is geworden ). Ik wil echter voor geen goud mijn abbo verlengen met 12 maanden zonder dat daar wat tegenover staat. Als ik akkoord ga met de nieuwe voorwaarden waarom zou ik dan opnieuw een 12 maanden abbo af moeten sluiten.

Ik heb om deze reden mijn abbo al opgezegd. Mijn abbo loopt over 2,5 maand af en als Orange zo omgaat met zijn vaste klanten dan ga ik wel bij een andere provider kijken.

Ik weet dat ik nu wel een toestel korting kan krijgen omdat ik binnen 3 maanden voor het aflopen van mijn abbo ben, maar dat heb ik echter niet nodig omdat ik nog een goed toestel heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Woy op 18-01-2005 23:53 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

is het niet voordeliger, als ik een cash back verlenging neem en mn huidige abbo afkoop?

als ik de 32,50 abo neem ( heb nu het 30 abo, welke afloopt over 8 maanden?) krijg ik 190 euro bij een verlenging inclusief behoud van mn nummer. Maar ik weet niet precies hoe dat zit met dat afkopen, ik heb best wel veel bij betaald (100 euro) bij mn mobiel...

weet iemand hoe duur het is om een orange free 30 abo voor 8 maanden af te kopen? als dit niet lucratief is stap ik gewoon over, die 4 maandjes langer..., :7

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij kost dat gewoon acht maal dertig = 240 euro. Bel ze ff en je weet het zeker! Ik vermoed overigens dat je met het uitzitten van je abbo een stuk goedkoper uit bent.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Heeft iemand zijn rekening al gehad waarbij de overgang van oude naar nieuwe tarieven te zien is?

Wat mij namelijk opvalt op mijn rekening is dat de gesprekskosten van datum omzetting naar ingaan nieuwe bundel niet van mijn bundel af zijn gaan. Ofwel, ze komen gewoon extra op de rekening. (dus i.p.v. EUR 12,50 betaal je meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Een vriend van mij heeft ineens een problee, ik citeer:
"What the fuck. Ik zet vanochtend m'n telefoon aan. Smsje van Orange dat de hele bundel is opgebruikt. Terwijl ik de avond ervoor nog minstens €25,- had. Echt what the hell hoe kan dit? Ik bel net die klantenservice, maar daar zijn de wachttijden extreem lang en ik krijg alleen maar computergezwets en heb geen idee hoe ik echt iemand aan de lijn krijg die me kan helpen.

Wtf moet ik hiermee :( "

Heeft dit te maken met de nieuwe tarieven?

[ Voor 3% gewijzigd door MarcoC op 19-01-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:38:
Een vriend van mij heeft ineens een problee, ik citeer:
"What the fuck. Ik zet vanochtend m'n telefoon aan. Smsje van Orange dat de hele bundel is opgebruikt. Terwijl ik de avond ervoor nog minstens €25,- had. Echt what the hell hoe kan dit? Ik bel net die klantenservice, maar daar zijn de wachttijden extreem lang en ik krijg alleen maar computergezwets en heb geen idee hoe ik echt iemand aan de lijn krijg die me kan helpen.

Wtf moet ik hiermee :( "

Heeft dit te maken met de nieuwe tarieven?
Erg vaag ja, lijkt me toch dat ondanks dat je een nieuwe abbonement van een jaar hebt je oude beltegoed gewoon meegaat. Anders wordt je flink genaaid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 10:43
Na het omzetten van oud naar nieuw is de saldo info een btje van slag volgens mij.
Mijn abo heb ik omgezet van Free 30 naar 32,50 (geen idee of het ook al echt is gebeurd), saldo informatie zegt dat ik nog zo'n 18 euro over heb en vervolgens zeggen ze dat mijn rekening iets van 53 euro is.
De echte factuur zal vast wel gaan kloppen, maar iemand enig idee hoe het in elkaar steekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Maar die vriend van mij heeft z'n abbonement helemaal niet omgezet :? ? Ik vroeg het hier omdat Orange misschien de abbonementen door elkaar haalt of iets dergelijks... :)

[ Voor 53% gewijzigd door MarcoC op 19-01-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die wachttijd van de klantenservice valt best mee. :/ Enige manier om uit te vinden wat er gaande is, is om die klantenservice nogmaals te bellen; in dit draadje staat ergens het 0800-nummer, dus het kost alleen maar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

pven schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:55:
Die wachttijd van de klantenservice valt best mee. :/ Enige manier om uit te vinden wat er gaande is, is om die klantenservice nogmaals te bellen; in dit draadje staat ergens het 0800-nummer, dus het kost alleen maar tijd.
Vandaag was het overdag enorm druk, zei de medewerker die ik een uurtje geleden sprak over onderstaande.
Barca schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:37:
Heeft iemand zijn rekening al gehad waarbij de overgang van oude naar nieuwe tarieven te zien is?

Wat mij namelijk opvalt op mijn rekening is dat de gesprekskosten van datum omzetting naar ingaan nieuwe bundel niet van mijn bundel af zijn gaan. Ofwel, ze komen gewoon extra op de rekening. (dus i.p.v. EUR 12,50 betaal je meer)
Dit is bij meerdere mensen gebeurd. Een en ander wordt met de februari factuur (pas) gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik betaal op mijn nieuwe rekening net geen 42,50 euro; dat lijkt te kloppen. Kan je aub iets meer details geven, want ik kan je niet helemaal volgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

pven schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:58:
Ik betaal op mijn nieuwe rekening net geen 42,50 euro; dat lijkt te kloppen. Kan je aub iets meer details geven, want ik kan je niet helemaal volgen? :?
Sure.

Stel; iedere 10e van de maand word je nieuwe bundel vastgelegd.
Stel; je hebt op de 5e je abo omgezet van een oude naar een nieuwe.

Hetgeen je verbeld hebt van de 5e naar 10e is niet van je bundel afgehouden, maar komt bovenop de (nieuwe!) abonnementskosten die je betaald. Als je dus voor b.v. EUR 3,75 hebt verbeld in de 5 dagen, krijg je bij een nieuw abonnement van 12,50 een factuur van EUR 12,50 + EUR 3,75 = EUR 16,25. De 3,75 had echter gewoon van je bundel af moeten gaan en je rekening had gewoon EUR 12,50 moeten zijn.

Deze fout is dus bij meerdere mensen gebeurd en mij is verteld dat dit allemaal in de februari facturen wordt gecorrigeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 19-01-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overgestapt maar snap er geen zak van, krijg ruim 6 euro terug maar waarom weet ik niet, tis dan wel niet in mijn nadeel, maar ik wil t wel snappen.

Er zat een brief bij mn factuur:

(Allereest gelukkig nieuwjaar blabla :+ en dan: Vanwege een technische storing krijg ik een uitleg erbij.)

Mn bundeldata kloppen niet, deze lopen 2 dagen te lang door. Dit wordt in feb weer in mindering gebracht op mn factuur. De gebruikskosten voor die 2 dagen komen niet op mn volgende rekening.
De bundelinformatie komt er nie bij te staan deze keer, dus ik kan niet zo makkelijk of alles klopt.

Zo lijkt hun uitleg wel eenvoudig maar tis me echt niet duidelijk op de factuur zelf Denk dat ze moeite hebben dat 1 van mn 2 abo's opgezegd is deze maand, en dat ik ook nog ben overgestapt naar een andere bundel. Naja hoop dat t allemaal klopt.Heb een credit nota en een totaal overzicht gekregen, maar snap niet dat ik geld terug krijg deze maand ipv dokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
hej misschien een domme vraag maar eeuh.. Wat zijn de OUDE tarieven van Orange }:O

Ik wil ze even vergelijken voordat ik met de nieuwe voorwaarden aanga ;)

p.s
en weet iemand hoe je al die berichten in 1 pagina ziet? zonder pagina 1,2,3,4,5.. ik weet nog uit ervaring dat je iets achter de adresbalk moest neerzetten: # nog iets ofzo.

thanx

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

vanpeltje schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:12:
hej misschien een domme vraag maar eeuh.. Wat zijn de OUDE tarieven van Orange }:O
Ik wil ze even vergelijken voordat ik met de nieuwe voorwaarden aanga ;)
p.s
en weet iemand hoe je al die berichten in 1 pagina ziet? zonder pagina 1,2,3,4,5.. ik weet nog uit ervaring dat je iets achter de adresbalk moest neerzetten: # nog iets ofzo.
Inloggen en dan http://www.orange.nl/mijn...n/free/tarieven/index.php
Klik op: "bel je nog met een oude bundel, dan gelden andere tarieven"

Zet de tekst ?limit=999 achter de URL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
ik heb gezien dat als je nu een jaar verlengt dus de nieuwe tarieven krijgt en dat je dus 1 stap mag downgraden. Maar wat als je nu 2 stappen wilt downgraden? Is het dan het beste om maar gewoon je abo stop te zetten en een nieuw af te sluiten of kun je ook door een verlening iets regelen maar dan 2 stappen omlaag?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

DeoDupke schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:04:
ik heb gezien dat als je nu een jaar verlengt dus de nieuwe tarieven krijgt en dat je dus 1 stap mag downgraden. Maar wat als je nu 2 stappen wilt downgraden? Is het dan het beste om maar gewoon je abo stop te zetten en een nieuw af te sluiten of kun je ook door een verlening iets regelen maar dan 2 stappen omlaag?
Dat kan alleen als je contract nu afloopt of al afgelopen is. Als jouw oude contract nog een half jaar loopt zou je hem na dat half jaar kunnen opzeggen en dan een nieuw abbo 2 stappen lager afsluiten. Maar ja, dan kan je net zo goed nu 1 stap lager en over een aantal maanden nog een stap lager. Dus het ligt er nogal aan wanneer je huidige contract afloopt.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Nee want als je nu een stap lager doet heb je weer een abo voor een jaar, ( toch?) het abo verloopt in juli 2005.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

DeoDupke schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:32:
Nee want als je nu een stap lager doet heb je weer een abo voor een jaar, ( toch?) het abo verloopt in juli 2005.
Na een half jaar mag je volgens mij weer een bundel lager.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
mayb is het al in dit topic langsgekomen, maar:

ik heb nu een free 30,- abo en bel dus naar vast voor 0,11cent en naar mobiel voor 0,22cent.

als ik nu bijv een free 32,50 abo zou nemen kost bellen naar vast of mobiel altijd 0,16cent.

kan ik dus stellen dat als ik alleen maar naar vaste nummers bel, ik er met zo'n nieuw abo er op achteruit ga?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PuckStar schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:44:
mayb is het al in dit topic langsgekomen, maar:

ik heb nu een free 30,- abo en bel dus naar vast voor 0,11centeuro en naar mobiel voor 0,22centeuro.

als ik nu bijv een free 32,50 abo zou nemen kost bellen naar vast of mobiel altijd 0,16centeuro.

kan ik dus stellen dat als ik alleen maar naar vaste nummers bel, ik er met zo'n nieuw abo er op achteruit ga?
Of het nu wel of niet in dit topic is langsgekomen is bij deze vraag een beetje overbodig 8)7 .

€ 0,16 > € 0,11
Tenzij jij vindt dat je er op vooruit gaat als je voor hetzelfde bedrag minder kunt bellen, of dat je voor hetzelfde gesprek meer gaat betalen, ga je er dus op achteruit.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Canaria schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:59:
[...]

Of het nu wel of niet in dit topic is langsgekomen is bij deze vraag een beetje overbodig 8)7 .

¤ 0,16 > ¤ 0,11
Tenzij jij vindt dat je er op vooruit gaat als je voor hetzelfde bedrag minder kunt bellen, of dat je voor hetzelfde gesprek meer gaat betalen, ga je er dus op achteruit.
ik vraag toch of ik het goed zie. mayb zag ik wat over het hoofd ofzo.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
Hmm ik heb ook weer iets vaags.

Heb begin jan. gelijk abbo veranderd naar 42.50 en sms bundel van 6 euro aangevraagd. + dat ik internet heb van 6 euro.

vandaag is nieuew maandbedrag ingegaan dus dan denk je dat je begint met 42.50 - 6 - 6 = 30.50.

Maar er is maar 1x 6 euro afgegaan :S ik bellen naar die orange handel en krijg te horen dat ik wel voor 10 cent sms en dat die bundel er achteraf afgaat ofzo, vond het beetje raar verhaal. Weet iemand misschien goed te vertellen hoe dit zit

[edit[
hmm het klopt wel half. De 6 euro is er nog niet vanaf, maar de sms-en die ik stuur gaan niet van men tegoed af, dus het kan betekenen dat die 6 euro van de sms bundel er pas 5 januari afgaan, dat is de datum dat ik het heb aangevraagd

[ Voor 20% gewijzigd door Mich op 25-01-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mijn saldo informatie (1244) werkt eindelijk weer sinds 3 januari 2005. :(
Nu klopt mijn rekening weer niet dus ik had gisteren gebeld en de desbetreffende medewerker zou me vandaag terugbellen. Niet dus. :( :( Als je zegt dat je terug belt moet je dat doen. :( :( :( Ik zou ook al worden teruggebeld wanneer saldo-informatie het weer zou doen... niet dus. Ik dacht dat de Orange helpdesk zo goed was. :|

[ Voor 16% gewijzigd door Barca op 25-01-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
OMG OMG OMG.

ik heb abbo van 42.50 wat gister is ingegaan en ik heb nu nog 27.90 EN ik heb sms bunden van 60 en internet, dus zeg 12 euro eraf is 30.50

30.50, mooi niet ik heb nu 27.90 en heb nog geen 1x gebeld alleen 7 sms-en gestuurd :S

gister om 12 uur had ik nog 36.50 toen had ik al 4 sms-en gestuurd.

IK SNAP HIER NIKS MAAR DAN OOK HELEMAAL NIKS VAN

ik ga die kut orange maar weer bellen. men laatste 2 rekeningen waren ook al >50 terwijl ik normaal op <40 zit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Mich schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:00:
ik ga die kut orange maar weer bellen.
Schelden helpt niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piemail
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01-2021
Ik wil ook gaan overstappen naar de nieuwe tarieven, omdat ik dan een goekoper abbo af kan sluiten, maar als ik dit telefonisch doe, kan ik het nieuwe abbonement dan ook later in laten gaan (zodat ik hopelijk geen last heb van dat foute bundel gedoe enzo dat ik hier lees)?

En ik heb in augustus 2004 een 2 jarig abbonement afgesloten. Als ik overstap, dan loopt mijn abbonement nogsteeds af in augustus 2006 toch? En het oude tegoed blijt ook gewoon geldig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je belt voor nieuwe tarieven kun je ze alleen op dát moment in laten gaan.. Je kunt het niet regelen dat ze vanaf een latere datum ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
OMG OMG OMG.

ik heb abbo van 42.50 wat gister is ingegaan en ik heb nu nog 27.90 EN ik heb sms bunden van 60 en internet, dus zeg 12 euro eraf is 30.50

30.50, mooi niet ik heb nu 27.90 en heb nog geen 1x gebeld alleen 7 sms-en gestuurd :S

ik ga die kut orange maar weer bellen. men laatste 2 rekeningen waren ook al >50 terwijl ik normaal op <40 zit :S
Stiekum te veel data verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piemail schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:57:
Ik wil ook gaan overstappen naar de nieuwe tarieven, omdat ik dan een goekoper abbo af kan sluiten, maar als ik dit telefonisch doe, kan ik het nieuwe abbonement dan ook later in laten gaan (zodat ik hopelijk geen last heb van dat foute bundel gedoe enzo dat ik hier lees)?

En ik heb in augustus 2004 een 2 jarig abbonement afgesloten. Als ik overstap, dan loopt mijn abbonement nogsteeds af in augustus 2006 toch? En het oude tegoed blijt ook gewoon geldig toch?
Ja klopt nog steeds tot 2006 (aug). Bij 2 jarige abo's geldt de regel niet dat er vanaf omzetting 1jaar "verlenging" geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10
OMG OMG OMG.

Hallo zeg, hou je eens een beetje in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik heb ook even de prijzen zitten te vergelijken om eventueel mn abbo over te sluiten.
ik heb nu een orange20-abbo en zit meestal op 40-60 euro. Ik sms rond de 50-100 berichtjes. Verhouding bellen-sms is denk ik 2/3-1/3. Dus oversluiten kan handig zijn... :+
Maar wat is nou het addertje van de sms-voorraad? Ik wil de voorraad van 60 nemen bijvoorbeeld. Maar het maakt geen fluit uit hoeveel je er verstuurd al zijn het er 1000, ze zijn allemaal 0,10.
Het eneige nadeel zijn de toenemende kosten zijn de kosten van bellen, dat is wel duurder geworden.
edit:
onee vast en mobiel is een tarief geworden, dus misschien wel goedkoper, aangezien ik bijna alleen mensen op hun mobiel bel

Ik ga denk ik voor de combo 22.50 en sms-60-voorraad. Met in mn achterhoofd dat ik na de eest volgende rekening een voudig een stapje omhoog kan, zowel abbo algemeen als een grotere voorraad-sms'jes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Stel dat ik over een jaar besluit om mijn SMS-bundle op te zeggen, terwijl ik er nog 200 op mijn tegoedheb staan. Vervalt dat tegoed dan of mag ik die eerst opmaken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een Orange 20-eu 2-jarig (sim-only met cashback deal:D) abbo sinds september 2004. Dus pas 5 maanden. Als ik het goed begrijp als ik overstap naar de nieuwe tarieven bv. 12.50eu dan loopt mijn abbo gewoon af tot de huidige eindatum dus september 2006 en er gaat dus niet nog eens een jaar erbij omdat ie overgestapt bent naar nieuwe tarief

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:37:
Ik heb dus een Orange 20-eu 2-jarig (sim-only met cashback deal:D) abbo sinds september 2004. Dus pas 5 maanden. Als ik het goed begrijp als ik overstap naar de nieuwe tarieven bv. 12.50eu dan loopt mijn abbo gewoon af tot de huidige eindatum dus september 2006 en er gaat dus niet nog eens een jaar erbij omdat ie overgestapt bent naar nieuwe tarief
How about: Lezen.
Wat gebeurt er met mijn abonnement als ik overstap op de nieuwe tarieven?
Als je ervoor kiest om over te stappen op de nieuwe tarieven, vernieuwen wij je abonnement met 12 maanden. Die 12 maanden gaan direct in. Ze worden niet bij je contractstermijn opgeteld. Dus stel je zit nu 3 maanden in je contract, dan gaat je nieuwe periode vanaf dat moment in. In totaal heb je dan een contract van 15 maanden.
(Deze 12 maanden gelden niet als je in december 2004 klant bent geworden of als je een 2-jarig contract hebt bij Orange).
[edit]

En dan je bericht aanpassen als ik aan het quoten ben :P

[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 07-02-2005 16:45 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb overigens geen informatie over mijn SMS-saldo ontvangen bij het ingaan van de nieuwe belbundel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook niet, geen smsje oid. Zouk wel krijgen, maar denk dat t wel goed is, Als ik 1244 bel dan is het er wel afgegaan nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
pven schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:01:
Stel dat ik over een jaar besluit om mijn SMS-bundle op te zeggen, terwijl ik er nog 200 op mijn tegoedheb staan. Vervalt dat tegoed dan of mag ik die eerst opmaken? :?
nee, die berekenen ze dan gewoon door.. totdatje laatste smsjetegoed op is en dan gaan ze verder op het gewone tarief.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Het lijkt erop dat Orange zoals ze ook hadden beloofd inmiddels alles wat is foutgegaan vorige maand bij omzetting naar de nieuwe tarieven heeft gecorrigeerd in de februari factuur. Iemand nu nog akkefietjes? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op mijn onliner rekening wordt nu keurig vermeld hoe mijn SMS-bundel ervoor staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rare is, ik zit nog op het oude tarief van 40 euro per maand, vrienden van mij betalen bij andere providers de helft en bellen en smsen zich suf en komen nooit boven de 40 euro, ik daarin tegen bel niet veel en sms2 a 3 smsjes per dag. En toch kom ik boven die 40 euro :S snap er geen snars van zodra mijn abbo afgelopen is ga ik over na kpn of tmobile!@!@!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

ik heb nu 2 weken geleden gebeld of ze mn bundel wouden omzetten naar het nieuwe...., maar heb er nog steeds niks van gehoord.., vind het niet echt netjes omdat nu mijn abo steeds "langer" word verlengt...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 10:43
Ik had meteen 3 januari gebeld, kreeg direct daarna smsjes dat mijn abonnement om technische redenen niet kon worden omgezet.
Kort daarna weer gebeld, mijn abonnement zou op 6 februari omgezet worden.
Op 6 februari weer smsjes dat het om technische redenen niet gelukt was mijn abo om te zetten.
Uiteraard weer meteen gebeld en ik kreeg de toezegging dat de nieuwe abonnementsvorm per 3 januari in zou gaan en dat ik maar gewoon moest doen alsof ik al met de nieuwe tarieven belde/smste.
6 maart zal mijn abonnement echt omgezet worden naar de nieuwe tarieven, dit kon niet eerder, omdat het volgens de medewerker van de klantenservice niet mogelijk was om het handmatig om te zetten.
Alles wat ik heb gebeld/gesmst tussen 3 jan en 6 mrt zou volgens hem achteraf herberekend worden, zodat ik in die periode wel voor de nieuwe tarieven bel/sms.
Als ik jou was zou ik dus even bellen en even vragen hoe dat bij jou zit en evt. ook eisen dat je vanaf de datum dat je als eerste belde om het om te zetten wilt bellen met de nieuwe tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan online nog niet zien hoeveel smsjes ik al verstuurd heb, stond wel op mn laatste rekening al aangegeven> Naja zal nog wel komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:57:
Ik kan online nog niet zien hoeveel smsjes ik al verstuurd heb, stond wel op mn laatste rekening al aangegeven> Naja zal nog wel komen denk ik.
Dat kan je inderdaad niet online zien en volgens mij gaan ze dat ook niet invoeren.

Momenteel zijn er twee dingen geregeld qua SMS-bundel:
• je krijgt een SMSje als je onder de vijf uitkomt (iemand daar al ervaring mee?) ;
• op je online rekening wordt informatie gegeven over die SMS-bundel (komt dus ook op je papieren rekening te staan).

Verwijderd

pven schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:51:
Momenteel zijn er twee dingen geregeld qua SMS-bundel:
• je krijgt een SMSje als je onder de vijf uitkomt (iemand daar al ervaring mee?) ;
Yep, ik. Kreeg netjes een sms waarin stond dat ik er nog 5 over had en dat ik daarna voor hetzelfde tarief blijf sms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
hej, krijgen jullie ook op de zoveel dagen een smsje van Orange (van nummer 1415) over Orange World, en dan staat er: Antwoordt dit smsje met STOP op deze berichten te stoppen...

kost dit dan geld? (geld voor sms of gewoon p.o.b?)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

mtthw schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:41:
-knip-

Als ik jou was zou ik dus even bellen en even vragen hoe dat bij jou zit en evt. ook eisen dat je vanaf de datum dat je als eerste belde om het om te zetten wilt bellen met de nieuwe tarieven.
ga ik doen, dankje wel :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Barca schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:24:
Het lijkt erop dat Orange zoals ze ook hadden beloofd inmiddels alles wat is foutgegaan vorige maand bij omzetting naar de nieuwe tarieven heeft gecorrigeerd in de februari factuur. Iemand nu nog akkefietjes? :D
*Ahum*

Ik had wat te vroeg gejuicht. Onderaan mijn rekening stond namelijk...
Over van vorige maand: XX,XX + nieuwe bundel 0,00 = XX,XX (=hetzelfde bedrag dus gewoon)

Kortom, ze hadden geen nieuwe maandbundel aan mij toegekend terwijl ik die vorige maand toch echt betaald heb. Na weer eens contact met de helpdesk... zeggen ze nu dat dit volgende maand wordt gecorrigeerd... en dat ik dan dus een rekening van 0 euro krijg. (correctie valt weg tegen nieuwe maandbedrag) Ik vind het wel een kwalijke zaak dat ik zulke dingen iedere keer zelf moet oppakken en er achteraan moet. Let dus goed op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:08
Ik heb laatst gebeld naar Orange omdat ik de nieuwe tarieven wilde. Ze zeiden dat ik binnen 3 dagen een sms zou krijg als bevestiging dat de nieuwe tarieven actief waren. De volgende dag, en de dag daarna, kreeg ik een smsje dat het vanwege technische redenen niet mogelijk was het tariefplan te wijzigen en dat ik een sms zou krijgen wanneer het wel gelukt was. Daarna hoorde ik er niks meer van. Na een week heb ik eens gebeld, en toen zeiden ze dat ze het pas over een maand gingen omzetten. Er was blijkbaar iets gewijzigd waardoor hun robot de tarieven niet kon wijzigen. Erg vaag allemaal! Hebben meer mensen dit meegemaakt??

bla-di-bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 15:26

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

vanpeltje schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:11:
hej, krijgen jullie ook op de zoveel dagen een smsje van Orange (van nummer 1415) over Orange World, en dan staat er: Antwoordt dit smsje met STOP op deze berichten te stoppen...

kost dit dan geld? (geld voor sms of gewoon p.o.b?)
Ik had dit ook. De berichtjes ontvangen kost geen geld. Het stopzetten wel... Dat heb ik dus iets van 5 keer moeten doen, en ik heb nu dan ook een poosje geen sms er meer van gehad. Toen ik de klantenservice er over belde, wisten ze niet eens van wie die 1415 berichtjes kwamen! Ze hebben me er later over terug gebeld 8)7 Nou ja, uiteindelijk kwamen ze erachter dat het van hun zelf kwam, maar ze konden het niet zelf stop zetten, moest ik nog zo'n duur (jaja, nog oude tarief :'( ) smsje sturen.

Een ander iets. Ik wil dus ook mijn tariefplan omzetten naar de nieuwe bundel, daar had ik de klantenservice over gebeld. Ik wou namelijk niet weer 12 maanden extra wachten op de eerst volgende verlenging(en ik wil cashback :9 ). Dus diegene zei: "Als je wacht tot 15 maart kun je 6 maanden vervroegd verlengen voor 1 jaar". Dus ik wachten, kom ik gisteren bij de Orange shop en zeggen ze dat ik dat helemaal niet kan, want ik ben Silver? Hoe kwam diegene van de klantenservice er dan bij dat ik dat wel kon? Ik weer bellen en nu moet ik wachten tot ik erover terug gebeld wordt. En anders tot 15 juni wachten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Was het jullie al opgevallen dat de saldo-lijn tegenwoordig ook je SMS-saldo kan laten horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:24
Bij mij niet hoor. Hoe doe je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bel met 1244, kies 1, tik je pincode in en kies 2. :Y)

(Ik heb overigens een 'Free 42,50'-abbo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Inderdaad, vanaf vorige week mogelijk ofzo om de hoeveelheid sms in je sms-bundel op te vragen. Waarschijnlijk na veel aandringen bij de klantenservice er toch snel doorgekomen, want hoorde na een gesprek met de klantenservice dat meer dan de helft van de telefoontjes daarover gingen.

* Red vindt het wel fijn, alleen jammer dat ze het niet gewoon kunnen laten horen. Dus dat je zonder keuze krijgt te horen, u heeft in uw bundel nog € 6,00 en 200 sms-jes bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ DoRRon : niet zo zeuren, wees blij dat je het nu kan horen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

slaay

Natuurbeleven.com

Het bellen met Sim only is zelfs goedkoper dan 11,25 euro per maand!

Ik had voorheen een Orange 20 abonnement, sinds een maand sim only 22,50.

Orange doet nu het volgende:

Orange 20 € 16,81 - Sim Only € 9,45 = Totaal € 7,36 + BTW € 1,40
=
Totaal incl BTW € 8,76 per maand

Kortom Orange: Goed bezig!! _/-\o_

Dich bis echt unne foëzen haas

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste