ff iets anders, heb orange ready, en kreeg net een smsje met de mededeling dat ik 25 smsjes per maand gratis krijg tot februari 2005. Komt dus neer op €5.75 beltegoed per maand. Toch wel fijn zo, na de pas afgelopen actie (gratis sms-en in het weekend)
vreemd is dat ja, heb je prepaid krijg je elke maand 5,75 erbij
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Nou een leuke actie toch, raar dat orange niet gelijk de tarieven verlaagd. Ben benieuwd wat ze nu ECHT gaan doen voor de Free abonees.
ik moet dus nu kiezen of ik mijn abbo verleng of opzeg of een nieuwe bij orange wil afsluiten.
lekker shit getimed dus
lekker shit getimed dus
Verwijderd
Waarom nu? Dat kan over een paar dagen ook nog hoor.Zjemm schreef op 26 oktober 2004 @ 23:29:
ik moet dus nu kiezen of ik mijn abbo verleng of opzeg of een nieuwe bij orange wil afsluiten.
lekker shit getimed dus
Verwijderd
het lijkt er wel erg op dat vaste abbo's het slechter hebben qua kosten dan pre-paid.
toch een rare aktie aangezien ze meer zekerheid hebben met de vaste abbo's qua inkomen.
als ze echt doorgaan met de vernieuwde tarieven zoals die laatst uitgelekt zijn dan zorgt dit toch voor aardig wat klachten lijkt me.
toch een rare aktie aangezien ze meer zekerheid hebben met de vaste abbo's qua inkomen.
als ze echt doorgaan met de vernieuwde tarieven zoals die laatst uitgelekt zijn dan zorgt dit toch voor aardig wat klachten lijkt me.
Precies wat ik dus zeg,altijd de prepaid mensen belonen met gratis smsjes of goedkope sms tarieven.....ik ben echt weg daar als het zo moetVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 00:21:
het lijkt er wel erg op dat vaste abbo's het slechter hebben qua kosten dan pre-paid.
ORANGE WAKE UP!!!!
---EDIT---
Meteen maar even naar klantenservice gebeld
ik: Waarom geeft u mensen met een smart of ready abbonement een laag tarief voor het smsen of 25 gratis smsjes per maand en laat de u de mensen die u meer geld per maand opleveren in de kou staan?
mevrouw Orange: Er is een actie m.b.t. gratis sms in de weekenden en die geldt ook voor abonnementen
Ik: Het zou er nog eens bij moeten komen dat die niet voor de abonnementen zou gelden. Wij bieden een zekerheid qua inkomen voor u en dan beloont u klanten die zich niet willen binden

mevrouw Orange: Er zitten veranderingen aan te komen met betrekking tot sms omstreeks 1 januari
Ik: U bedoelt de sms bundels die ik kan gebruiken wanneer ik mijn abonnement verleng en de verhoogde tarieven voor bellen naar Orange zodat bellen ook nog eens duurder wordt?
mevrouw Orange: Daar mag ik nog niks over zeggen
Ik: begrijpt Orange niet wat klantenbinding ( verlengen is binden maar bij velen ontevredenheid imo ) tegenwoordig inhoudt?
mevrouw Orange: Meneer ik begrijp dat u graag goedkoper wilt smsen,dat proberen we ook voor u mogelijk te maken maar helaas kan ik daar nu nog weinig over zeggen
----EDIT-----
Ze mogen dus niks zeggen en imo worden de mensen die niet verlengen er dan ook niet beter van. Ik ben idd dit contract met deze voorwaarden aangegaan maar nu begint het me mijn keel uit te hangen om achtergesteld te worden.
Ik werk zelf voor KPN en Planet internet en krijg vaak boze mensen die klagen over kosten. Wanneer er veranderingen aan komen mag ik deze ook niet bevestigen maar ik probeer de mensen met een klein beetje informatie op de hoogte te stellen van een verbetering...
Ik dacht altijd dat abonnementen aan de hand van een soort progressief beginsel opgesteld werden. Wie meer betaald per maand is goedkoper uit

[ Voor 66% gewijzigd door Aghanim op 27-10-2004 01:28 ]
Verwijderd
Hmmmz ik een goede vriend van mij werkt bij orange.
En ja ik weet het e.e.a. nu heb ik geen orange dus ik heb niet bijzonder goed opgelet maar er komen in ieder geval kleinere bundels. € 7,50 € 10 € 12,50 2 van de 3 dacht ik weet alleen niet meer precies welke en de belkosten gaan drastisch omlaag o.a. voor smsen.
Zal morgen is even informeren
En ja ik weet het e.e.a. nu heb ik geen orange dus ik heb niet bijzonder goed opgelet maar er komen in ieder geval kleinere bundels. € 7,50 € 10 € 12,50 2 van de 3 dacht ik weet alleen niet meer precies welke en de belkosten gaan drastisch omlaag o.a. voor smsen.
Zal morgen is even informeren
[quote]Stephane schreef op 13 oktober 2004 @ 14:10:
* Al dreig je met zelfmoord, opzeggen kan niet !
deze poster zegt dit bij elke wijzing dit standaard .. hoop doet leven
[quote]Amien90 schreef op 27 oktober 2004 @ 09:06:
daar heb je gelijk in. Als je mijn laatste post leest dan weet je dat het mij niet gaat om per direct op te zeggen. Echter was dit wel mijn laatste orange abo na 4 jaar trouwe klant te zijn geweest...Stephane schreef op 13 oktober 2004 @ 14:10:
Echt geweldig!!! nu met prepaid elke maand zomaar 6 euro aan beltegoed voor noppes
25 gratis smsjes dus
Orange!
Verwijderd
Ja maak ons Free-abonees maar lekkerSvennos86 schreef op 27 oktober 2004 @ 11:11:
Echt geweldig!!! nu met prepaid elke maand zomaar 6 euro aan beltegoed voor noppes25 gratis smsjes dus
![]()
![]()
Orange!

Verwijderd
Best wel genaai dat wij free abbonees gewoon lekker voor 22 cent smsen, terwijl de meeste mensen met preypaid gewoon voor 9 cent smsen ofzo, ik hoop dat de wijzegingen snel word doorgevoerd.
Verwijderd
Morgen komt mijn vriend die bij orange werkt langs. Heb hem nog even gesproken. Blijkt dus zo te zijn dat de meeste mensen bij orange zelf niet eens goed weten wat er allemaal wijzigt tot onlangs er worden binnenkort nieuwe trainingen daar gegeven of zijn al gegeven morgen dus de definitieve informatie uit een betrouwbare bron die zijn informatie weer vanuit nog hogere hand heeft verkregen binnen orange:)
Als je zo geflest wordt door Orange, waarom ben je dan in vredesnaam nog klant? Ik had het wel geweten als free-abo houder en zou de volgende keer gewoon overstappen.
Verwijderd
Mijn abbo loopt nog circa 10 maanden..Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2004 @ 09:50:
[...]
Als je zo geflest wordt door Orange, waarom ben je dan in vredesnaam nog klant? Ik had het wel geweten als free-abo houder en zou de volgende keer gewoon overstappen.
-O_ sorry, maar orange maakt er een potje van. Ik ben dan ook blij dat ik het niet meer heb
Sinds ik T-mobile heb, betaal ik de helft voor elke sms die ik stuur, ik denk dat dat al een groter verschil maakt dan evt lagere beltarieven..
jammer van orange, ze waren zo goed op weg
Sinds ik T-mobile heb, betaal ik de helft voor elke sms die ik stuur, ik denk dat dat al een groter verschil maakt dan evt lagere beltarieven..
jammer van orange, ze waren zo goed op weg
Mijn abo loopt 21 januari af, ik moet dus voor 21 november opzeggen. Ik heb inmiddels al 3 jaar Orange en ben er nog steeds tevreden over. Eigenlijk was ik gewoon van plan om met een jaar te verlengen en een nieuwe mobiel uit te zoeken. Wat zouden jullie doen in mijn geval? Opzeggen en wachten op de veranderingen die (waarschijnlijk) ingevoerd gaan worden per 1 januari en dan pas beslissen of ik door zou gaan met Orange of gewoon maar nu verlengen??
Ik zou overstappen naar Vodafone waar nu echt een superaanbieding is. 300 minuten per maand voor voor 66 euro (dus 5 a 6 euro per maand). Doe je er een sms-bundel bij en je kunt een jaar lang superveel bellen en ook nog wat sms-en voor een stuk minder dan bij Orange.
Het alles uit de bundle concept van Orange en voor altijd tegoed meenemen vind ik nog steeds een SUPERconcept.
Het lijkt er echter steeds meer op dat Orange van het pad afdwaalt en de huidige ontwikkelingen niet meer goed kan volgen.
Als bezitter van een EUR 30 abo begrijp ik er niks van dat ze nog steeds zulke dure smsjes hebben. Echt belachelijk. Weet nog niet of ik nadat dit abo afloopt nog bij Orange blijf danwel overstap op hun evt. nieuwe abovorm.
ps Ik zit ook HELEMAAL niet te wachten op smsbundels in mijn "Alles uit de bundle" bundle. Ajbwib. Heel irritant dat een prima concept zo verne*kt wordt.
Het lijkt er echter steeds meer op dat Orange van het pad afdwaalt en de huidige ontwikkelingen niet meer goed kan volgen.
Als bezitter van een EUR 30 abo begrijp ik er niks van dat ze nog steeds zulke dure smsjes hebben. Echt belachelijk. Weet nog niet of ik nadat dit abo afloopt nog bij Orange blijf danwel overstap op hun evt. nieuwe abovorm.
ps Ik zit ook HELEMAAL niet te wachten op smsbundels in mijn "Alles uit de bundle" bundle. Ajbwib. Heel irritant dat een prima concept zo verne*kt wordt.
[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 28-10-2004 20:05 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
je kan nog wel smsén uit je abbo-bundel, alleen betaal je dan meer.
als je bijv. van tevoren aangeeft dat je 100 sms'jes wilt reserveren van je beltegoed, dan zakt de prijs per sms.
stom concept naar mijn id, orange free wordt strax echt zo'n abbo waarbij je helemaal moet uitvogelen wat het goedkoopste is, en schuiven met je beltegoed enz.
als je bijv. van tevoren aangeeft dat je 100 sms'jes wilt reserveren van je beltegoed, dan zakt de prijs per sms.
stom concept naar mijn id, orange free wordt strax echt zo'n abbo waarbij je helemaal moet uitvogelen wat het goedkoopste is, en schuiven met je beltegoed enz.
Misschien bleek het niet uit mijn post maar dat begrijp ikVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:14:
je kan nog wel smsén uit je abbo-bundel, alleen betaal je dan meer.
...
En dat is nu juist precies dat wat ik irritant vindt, dat je alsnog moet gaan vogelen.
Daardoor worden andere providers dus juist weer interessanter.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Wat maakt het nou uit of je smsbundel van je totale bundel afgaat of er bovenop komt (zoals bij anderen)... Het komt op hetzelfde neer. T-Mobile heeft bijvoorbeeld bundels voor bellen, sms'en, mms'en, wappen via GPRS, internetten via GPRS en bellen in het buitenland. Als je die allemaal bij elkaar moet plakken wordt het er ook niet duidelijker op.Help!!!! schreef op 28 oktober 2004 @ 20:17:
Misschien bleek het niet uit mijn post maar dat begrijp ik![]()
En dat is nu juist precies dat wat ik irritant vindt, dat je alsnog moet gaan vogelen.
Daardoor worden andere providers dus juist weer interessanter.
Ik snap het ook niet. Men maak zich hier veel te druk over dingen die nog niet bekent zijn. Ik zou zeggen afwachten tot orange iets bekent maak en dan kun je pas discuseren of het goed of slecht is.
Verwijderd
Ik heb vandaag ook met Orange gebeld, want mijn Free 30 abonnement loopt binnenkort af. Als ik mij Free 30 doe verlengen voor 1 jaar moet ik nog een aanzienlijk bedrag bijbetalen voor een nieuw toestel terwijl bij een nieuw abonnement het toestel gratis is. (K700i)
Wat blijkt nu, als ik mijn abbonnement laat omzetten naar prepaid met nummerbehoud, en dan weer een nieuw abonnement met nummerhoud aanvraag krijg ik mijn toestel wel gratis.
Bestaande klanten moeten dus via een creatieve omweg gaan werken om een klein voordeel eruit te halen.
Het is dat ik de bundel en het onbeperkt meenemen waardeer, anders hadden ze een klant minder.
Wat blijkt nu, als ik mijn abbonnement laat omzetten naar prepaid met nummerbehoud, en dan weer een nieuw abonnement met nummerhoud aanvraag krijg ik mijn toestel wel gratis.

Bestaande klanten moeten dus via een creatieve omweg gaan werken om een klein voordeel eruit te halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 20:57 . Reden: Typfoutjes ]
dit is volgens mij bij alle providers zo
[ Voor 6% gewijzigd door Maite op 28-10-2004 20:56 ]
Verwijderd
Dat is dan bij 1 of andere speciale aanbieding want de K700i kost bij iedere normale aanbieding gewoon hetzelfde bij zowel verlengen als een nieuw abonnement. Check verschillende webshops maar eens.Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:54:
Ik heb vandaag ook met Orange gebeld, want mijn Free 30 abonnement loopt binnenkort af. Als ik mij Free 30 doe verlengen voor 1 jaar moet ik nog een aanzienlijk bedrag bijbetalen voor een nieuw toestel terwijl bij een nieuw abonnement het toestel gratis is. (K700i)
Wat blijkt nu, als ik mijn abbonnement laat omzetten naar prepaid met nummerbehoud, en dan weer een nieuw abonnement met nummerhoud aanvraag krijg ik mijn toestel wel gratis.![]()
Bestaande klanten moeten dus via een creatieve omweg gaan werken om een klein voordeel eruit te halen.Het is dat ik de bundel en het onbeperkt meenemen waardeer, anders hadden ze een klant minder.
Dat zou wel heel mooi zijn, moet zelf ook binnenkort verlengen, maar ik dacht dat nummerbehoud van Orange naar Orange niet kon, zie bv http://www.gsmweb.nl/gsmweb/bestel.htm#NUMMERBEHOUDVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:54:
...
Wat blijkt nu, als ik mijn abbonnement laat omzetten naar prepaid met nummerbehoud, en dan weer een nieuw abonnement met nummerhoud aanvraag krijg ik mijn toestel wel gratis.![]()
Bestaande klanten moeten dus via een creatieve omweg gaan werken om een klein voordeel eruit te halen.Het is dat ik de bundel en het onbeperkt meenemen waardeer, anders hadden ze een klant minder.
Quote: Indien u een nieuw abonnement aanvraagt is nummerbehoud alleen mogelijk bij verandering van netwerk. Blijft u binnen hetzelfde netwerk dan is nummerbehoud niet mogelijk en krijgt u een nieuw nummer. Wilt u toch uw nummer behouden dan dient u het huidige abonnement te verlengen. De aktievoorwaarden voor verlengen kunnen anders zijn dan bij een nieuw abonnement.
Verwijderd
Je kan gewoon van Orange Prepaid naar Orange Free met behoud van nummer... Even formulier online invullen op www.orange.nl en het wordt binnen een paar dagen geregeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 21:30 ]
Verwijderd
Bij een kennis zeiden ze in de shop eerlijk dat ze beter nieuw abo kon afsluiten ipv verlengen. Ze had 1jr 30 euro maar kon alleen 2 jr verlengen door haar status bij Orange. Dus toen ik de winkel opgezegd en gelijk nieuwe afgesloten zeg maar.Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:54:
Voor het toestel tarief maakt t normaal gesproken niks uit. ( daar kunnen andere providers van leren..)
Betreft die smsbundels snap ik het wel dat men denkt dat het onoverzichtelijk is e.d. maar het is wel zo dat je die smsjes onbep. kan meenemen. Dus het principe dat alles van jou blijft, geldt nog steeds. Nu heb je ook al een soort bundel van 6 euro voor Orange World. Maarja een laag bedrag per sms is misschien het allerbeste zoals HI dat heeft. Maarja verschil mot dr zijn he... :-)
En je bereik is ook met de helft afgenomen ...418O2 schreef op 28 oktober 2004 @ 19:45:
Sinds ik T-mobile heb, betaal ik de helft voor elke sms die ik stuur

Kijk morgenochtend eens op de site van BestelMaar.nl (die zijn momenteel ff in onderhoud, dus is het niet op te zoeken); dikke kans dat je dat toestel daar met één jaar verlenging voor heel weinig kan krijgen.Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:54:
Ander vraagje: iemand enig idee of je een SMS-bundel éénmalig kan nemen of dat het maandelijks is?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Bij orange is het volgende mogelijk:
Abo --> Prepaid
Je behoudt je simkaart en nummer. Ook het beltegoed die je had opgespaart neem je mee naar prepaid.
Prepaid --> Abo
Als je vervolgens met je orange prepaid besluit een nieuw contract te nemen kan je uit 2 dingen kiezen:
- nummer meenemen naar nieuwe simkaart en prepaidkaart laten vervallen(beltegoed gaat ook weer mee !!!)
- nummer meenemen naar nieuwe simkaart en op de prepaidkaart een ander nieuw nummer krijgen. Beltegoed van je prepaid blijf je houden en neem je niet mee.
Je kan dus binnen orange altijd je nummer behouden !
Abo --> Prepaid
Je behoudt je simkaart en nummer. Ook het beltegoed die je had opgespaart neem je mee naar prepaid.
Prepaid --> Abo
Als je vervolgens met je orange prepaid besluit een nieuw contract te nemen kan je uit 2 dingen kiezen:
- nummer meenemen naar nieuwe simkaart en prepaidkaart laten vervallen(beltegoed gaat ook weer mee !!!)
- nummer meenemen naar nieuwe simkaart en op de prepaidkaart een ander nieuw nummer krijgen. Beltegoed van je prepaid blijf je houden en neem je niet mee.
Je kan dus binnen orange altijd je nummer behouden !
nope, bij Telfort zijn de aanbiedingen voor nieuwe klanten hetzelfde als de verlengingsaanbiedingen voor de bestaande klantenMaite schreef op 28 oktober 2004 @ 20:56:
dit is volgens mij bij alle providers zo
Liever iets dan niet, dan nog blijft het vaag dat aanbiedingen in de winkel niet gelijk zijn. Keuze aan toestellen en andere aanbiedingen is in de winkel aanzienlijk groter namelijk, maar bij verlengen krijg je daar vrijwel standaard te horen dat je tussen de 100 en 200 euro mag bijlappen in tegenstelling tot nieuwe aanbiedingen.
Voor mij komt dit allemaal net te laat, heb 17 oktober mijn abo opgezegd in verband met het grote kosten verschil met andere providers.
Ga nu waarschijnlijk overstappen naar Telfort.
Ga nu waarschijnlijk overstappen naar Telfort.
Verwijderd
Ik heb 1,5 maand geleden mijn abbo afgesloten. Ik vond de sms-tarieven toen erg duur en heb gevraagd of dat nog ging veranderen binnenkort. Toen kreeg ik te horen dat dat na de actie van gratis smsen in het weekend zou gebeuren. Nu blijkt dus dat k een sms-bundel moet gaan nemen. 6 euro van mijn 20 euro abbo is 14 euro over om te bellen. Ik wil zeker goedkoper smsen, maar in ene keer 6 euro omzetten in smsjes
. Zoveel stuur ik er niet namelijk. Helaas zit k er nog een tijd aan vast dus. Maar k ga zeker proberen hier onderuit te komen.

heb mijn abbo maar gewoon verlengt met een jaar (gaat vanaf januari in). ben het een beetje beu om overal maar achteraan te vissen.
en mochten er binnen kort grote veranderingen komen krijg ik misschien nog wel aangebodem om daar ook van mee te proviteren.
en anders pech
en mochten er binnen kort grote veranderingen komen krijg ik misschien nog wel aangebodem om daar ook van mee te proviteren.
en anders pech
ja ben ook heel benieuwd maar na al die berichten over uitstel... 
ik hoop dat ik als abonnee die nog 14 maanden aan die toko vastzit ook gebruik kan maken van die smsbundels... gebruik nu nl een telfort prepaid kaart om te smsen (en spaar zo lekker btg bij orange...) maar dat is ook zo'n gekloot
maar na de eerdere teleurstellingen (verhoging sms tarief buitenland, orange verlaagde pas laat haar sms tarieven, en dan niet eens voor free-klanten) heb ik helaas niet veel vertrouwen meer in dit bedrijf
.

ik hoop dat ik als abonnee die nog 14 maanden aan die toko vastzit ook gebruik kan maken van die smsbundels... gebruik nu nl een telfort prepaid kaart om te smsen (en spaar zo lekker btg bij orange...) maar dat is ook zo'n gekloot

maar na de eerdere teleurstellingen (verhoging sms tarief buitenland, orange verlaagde pas laat haar sms tarieven, en dan niet eens voor free-klanten) heb ik helaas niet veel vertrouwen meer in dit bedrijf
met een hamer past alles
Weet iemand of het bij orange inmiddels mogelijk is, of binnenkort komt, om voor particulieren een duokaart aan te vragen ?
Dit kon tot op heden nog niet namelijk
Helaas geen spannende internet aanbiedingen gevonden ...
bij 20 euro orange betaal je nu 10 euro per maand ... Echt loos dit!
Dan maar debitel vodafone ...
Vind het jammer, beltegoed systeem bevalt me wel.
Dan maar debitel vodafone ...
voorlopig dus nog geen wijzigingen en gratis smsen in de weekenden blijft (alleen voor Free)Gratis sms geldt gedurende de weekenden (00:00 zaterdag t/m 23:59 zondag) in de periode 01-11-04 t/m 26-12-04, en geldt voor alle Orange Free klanten.
Bron???koen schreef op 01 november 2004 @ 15:16:
Gratis sms geldt gedurende de weekenden (00:00 zaterdag t/m 23:59 zondag) in de periode 01-11-04 t/m 26-12-04, en geldt voor alle Orange Free klanten.
EDIT: heb het al gevonden..
http://www.orange.nl/orange/producten/index.php
[ Voor 49% gewijzigd door vdroos op 01-11-2004 15:33 ]
VDROOS
Nou heb ik iets aan mijn ogen, maar ik zie het toch echt niet staan.vdroos schreef op 01 november 2004 @ 15:28:
[...]
Bron???
EDIT: heb het al gevonden..
http://www.orange.nl/orange/producten/index.php
nog meer gratis smsen
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zie het niet staan.....Maeslant schreef op 01 november 2004 @ 17:55:
Op de voorwaarden klikken, dan zie je het
Dit had ik ook gevraagd...nl vorig jaar al bij orange.Speedy_Gonzalez schreef op 01 november 2004 @ 10:21:
Weet iemand of het bij orange inmiddels mogelijk is, of binnenkort komt, om voor particulieren een duokaart aan te vragen ?
Toen namelijk in novmber 2003 zeiden ze dat ze in de testfase waren en dat hoogstwaarschijnlijk februari/maart 2004 ze er waren.
Nu dus nog steeds niks
Verwijderd
De smsweekends staan op www.orange.nl/freesms
Duo sim is vanaf vandaag verkrijgbaar voor zakelijke klanten.
®Otto schreef op 28 oktober 2004 @ 21:26:
[...]
Dat zou wel heel mooi zijn, moet zelf ook binnenkort verlengen, maar ik dacht dat nummerbehoud van Orange naar Orange niet kon, zie bv http://www.gsmweb.nl/gsmweb/bestel.htm#NUMMERBEHOUD
Quote: Indien u een nieuw abonnement aanvraagt is nummerbehoud alleen mogelijk bij verandering van netwerk. Blijft u binnen hetzelfde netwerk dan is nummerbehoud niet mogelijk en krijgt u een nieuw nummer. Wilt u toch uw nummer behouden dan dient u het huidige abonnement te verlengen. De aktievoorwaarden voor verlengen kunnen anders zijn dan bij een nieuw abonnement.
Dit kan alleen via een Orange Shop. Daar hebben ze een hele map vol met zgn. faxberichten waaronder "Je oude orange prepaid nummer op je nieuwe alles-uit-een-bundel Orange Free".Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:29:
Je kan gewoon van Orange Prepaid naar Orange Free met behoud van nummer... Even formulier online invullen op www.orange.nl en het wordt binnen een paar dagen geregeld.
Dat hele proces duurt ongeveer 10 werkdagen, en je kunt mij de klantenservice beter niet bellen om naar de status te vragen omdat je een andere afdeling nodig hebt: "Orange Nummerportering".
Iedereen heeft instructies gehad om niets over deze aankomende wijzigingen bekend te maken, dus ik houd mijn mond ook even dicht.

Verwijderd
sylvesterrr schreef op 01 november 2004 @ 21:02:
Dit kan alleen via een Orange Shop. Daar hebben ze een hele map vol met zgn. faxberichten waaronder "Je oude orange prepaid nummer op je nieuwe alles-uit-een-bundel Orange Free".
Dat hele proces duurt ongeveer 10 werkdagen, en je kunt mij de klantenservice beter niet bellen om naar de status te vragen omdat je een andere afdeling nodig hebt: "Orange Nummerportering".
offtopic:
Voor iemand die bij Orange werkt moet je toch beter weten. Van Prepaid naar Free met nummerbehoud kan al enige tijd via alle dealers. Gewoon via de nieuwste versie van het nummerbehoudformulier of, zoals ik al zei, via het webformulier bij Mijn Orange op de Orange site.
Voor iemand die bij Orange werkt moet je toch beter weten. Van Prepaid naar Free met nummerbehoud kan al enige tijd via alle dealers. Gewoon via de nieuwste versie van het nummerbehoudformulier of, zoals ik al zei, via het webformulier bij Mijn Orange op de Orange site.
GAAF!!! Dit maakt toch wel een HELE hoop goed!!!!!!Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:30:
De smsweekends staan op www.orange.nl/freesms
Aan de andere kant... dit is tijdrekken... en waarvoor? Dat zal nou dus pas veel later duidelijk worden.
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 21:07:
[...]
offtopic:
offtopic:
Wat is enige tijd? Toch wel < 4 weken hoop ik he, anders heb ik echt iets gemist.
Ik heb er al ruim een maand niet gewerkt wegens omstandigheden, zaterdag mag ik weer gaan werken. 
Wat is enige tijd? Toch wel < 4 weken hoop ik he, anders heb ik echt iets gemist.
idd,eindelijk eens voordeel voor onsBarca schreef op 01 november 2004 @ 21:13:
[...]
GAAF!!! Dit maakt toch wel een HELE hoop goed!!!!!!
Aan de andere kant... dit is tijdrekken... en waarvoor? Dat zal nou dus pas veel later duidelijk worden.
Wat zijn Orange free klanten ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Dat zijn mensen met een Orange Free abonnement.aaap schreef op 01 november 2004 @ 22:31:
Wat zijn Orange free klanten ?

Verwijderd
Jammergenoeg niet tot zaterdag 1 jan gratis sms weekend :-P Haha nee geintje. Leuk dat er nu ook iets voor abonees specifiek wordt gedaan. Naja de prepaidklanten mogen ook niet klagen met de 25 gratis smsjes per maand actie...
Waarom wordt er eigenlijk afgeteld op die site?
Verwijderd
Die telt weer af tot vrijdag- op zaterdagnacht 0:00 uur, wanneer het gratis sms'en idd weer begint.pven schreef op 01 november 2004 @ 23:11:
Waarom wordt er eigenlijk afgeteld op die site?Of ... is dat de deadline wanneer het gratis SMS-en weer begint?
Vraag me trouwens af waarom men hier totaal nog geen ruchtbaarheid (mooi woord heh
) aan heeft gegeven. Het is zelfs als je de directe URL niet weet moeilijk cq. niet te vinden.
Nou ja misschien komt dat nog wel.
Wat dat betreft is het wel n btje triest geregeld bij Orange. Zitten ze je eerst lekker te maken dat per 1 november nieuwe tarieven komen, vertellen ze dat er op zn vroegst 1 januari wat staat te gebeuren... Wedden dat er pas in maart of april echt wat gebeurd?? Zeikerds....
Verleng je je abonnement omdat het toch 'gaat veranderen'. Veranderd er helemaal niks!

Orange heeft nooit wat op hun site gezet... of bevestigd. Dat konden ze ook gewoon simpelweg niet omdat het niet duidelijk was wat er ging gebeuren. Blijkbaar was ook 1 november te vroeg om knopen door te hakken. Maar op fora als deze barsten enorme discussies los en worden allerlei mogelijkheden genoemd... en de Orange helpdesk wordt gek gebeld met mensen die wat willen weten terwijl ze zelf ook niks weten...... tsja Orange zelf heeft gewoon niks bevestigd dus je kan het ze niet kwalijk nemen. Althans, zo zie ik het. Het verlengen van de gratis SMS periode is in mijn ogen een goede handreiking aan de Free abonnees.jobcohen schreef op 02 november 2004 @ 11:05:
Wat dat betreft is het wel n btje triest geregeld bij Orange. Zitten ze je eerst lekker te maken dat per 1 november nieuwe tarieven komen, vertellen ze dat er op zn vroegst 1 januari wat staat te gebeuren... Wedden dat er pas in maart of april echt wat gebeurd?? Zeikerds....Verleng je je abonnement omdat het toch 'gaat veranderen'. Veranderd er helemaal niks!
Daar heb je idd wel gelijk in. Ik liet me even gaan... Maar dan nog, als je de helpdesk belt en ze zeggen dat de tarieven wijzigen per 1 november wordt je wel even lekker gemaakt. Ok, het is idd niet officieel, maar dan moeten ze de helpdesk duidelijk zeggen dat ze er écht niks over mogen zeggen (wat nu dus het geval is m.i.). Maar goed, we wachten het gewoon weer lekker af.
Is het verstandig om nu een Orange abo af te sluiten? Of is het aan te raden om even te wachten? Niet dat ik zometeen abo afsluit en ik dan nog voor huidige tarief blijf bellen, en dus niet voor nieuwe.
Wat ik heb gehoord: als je nu een abo afsluit betaal je (logisch) de huidige tarieven en kun je je tariefplan omzetten naar de nieuwe zodra die er zijn. Dit kost je wel €15 a €20 administratiekosten (schijnt). Dus wat is wijsheid? Ik heb pas mn abo verlengd met een leuke cash-back. Wie weet als je hem verlengt als de tarieven gewijzigd zijn is de cash-back een stuk lager (??). Dus als je voor cash-back gaat moet je even een gokje nemen... Succes!
Als je er nu een wilt, dan zou ik het gewoon doen.M3ga_Man schreef op 02 november 2004 @ 12:07:
Is het verstandig om nu een Orange abo af te sluiten? Of is het aan te raden om even te wachten? Niet dat ik zometeen abo afsluit en ik dan nog voor huidige tarief blijf bellen, en dus niet voor nieuwe.
Of je gaat automatisch om naar het nieuwe, met mogelijkheid tot opzeggen, of je krijgt de keus.
Dat is tenminste wat tot nu toe de handelswijze is...
Je kan er in ieder geval niet echt op achteruit gaan
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Heb net Klantenservice gebeld.
Hartstikke vriendelijke man. Hij wist van de bundels.
Hij had er al een moeilijke term voor
Masterplans of zoiets.
Hij had iets van dat vanaf 1 januari de reclame's komen dus hij rade
me zeker aan om te wachten en eind december nogmaals te informeren.
Ik mag tot 8 januari verlengen dus het wordt kortdag maar die bundels, zoals
ik hier gelezen heb, gaan mij zoveel geld schelen dat ik zeker wacht.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Hartstikke vriendelijke man. Hij wist van de bundels.
Hij had er al een moeilijke term voor
Hij had iets van dat vanaf 1 januari de reclame's komen dus hij rade
me zeker aan om te wachten en eind december nogmaals te informeren.
Als je contract afgelopen is kan je gewoon na elke maand verlengen bij orange, je wordt dus niet automagisch weer voor een jaar vastgelegd. (iig ik mocht het gewoonBbfreak schreef op 02 november 2004 @ 17:07:
[ Voor 3% gewijzigd door Sabbi op 02-11-2004 17:11 ]
Je contract wordt (als je niet opzegt of verlengt) steeds met 2 maanden verlengt.
Dus als je na 8 januari verlengt betaal je de maand januari en februari nog, en pas daarna gaat je verlenging in.
Dus als je na 8 januari verlengt betaal je de maand januari en februari nog, en pas daarna gaat je verlenging in.
[ Voor 42% gewijzigd door Akropolis op 02-11-2004 17:16 ]
Verwijderd
Op webwereld: http://www.webwereld.nl/nieuws/19924.phtml
Staat:
De onderzoekers noemen het verder opvallend dat vooral klanten van Telfort en T-Mobile tevreden zijn over het sms-aanbod van hun aanbieder. Bij KPN en Orange is dit minder, alhoewel maar liefst 14 procent van laatstgenoemde telco voornemers is een andere aanbieder te nemen.
Orange moet dus op gaan passen....
Staat:
De onderzoekers noemen het verder opvallend dat vooral klanten van Telfort en T-Mobile tevreden zijn over het sms-aanbod van hun aanbieder. Bij KPN en Orange is dit minder, alhoewel maar liefst 14 procent van laatstgenoemde telco voornemers is een andere aanbieder te nemen.
Orange moet dus op gaan passen....
Verwijderd
ff een vraagje appart, mijn kpn abbonement loopt zo af. Als ik van kpn naar orange ga kan ik dan mijn nummer behouden?
Op kpn.com kun je dat meteen vinden...lijkt me duidelijk heVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:56:
ff een vraagje appart, mijn kpn abbonement loopt zo af. Als ik van kpn naar orange ga kan ik dan mijn nummer behouden?
Je kan inderdaad je nummer van kpn naar orange meenemen, maar je moet wel rekening houden met opzegtermijn (als je niet een tijd terug hebt opgezegd) van 3 maanden. Je hebt dan 3 maanden lang 2 contracten lopen.
Ik las dat iemand een SMS had gehad waarin werd aangekondigt dat de "gratis SMS in de weekenden" actie voor Orange Free is verlengd. Dat hij is verlengd... ja dat weten we inmiddels allemaal wel... maar hoe zou het toch komen dat ik er zelf nog geen SMS over heb gehad en blijkbaar anderen wel? Het is nu donderdag... ik mag toch hopen dat ik VOOR vrijdagnacht een SMS van Orange krijg.
Anders worden bepaalde gebruikers voorgetrokken 
Verder... is het iemand al opgevallen dat je eindelijk weer hoort hoeveel je saldo is met twee decimalen via 1244!!! De storing die ze 9 maanden hadden lijkt te zijn opgelost.

Verder... is het iemand al opgevallen dat je eindelijk weer hoort hoeveel je saldo is met twee decimalen via 1244!!! De storing die ze 9 maanden hadden lijkt te zijn opgelost.
Ik heb dinsdag het smsje al ontvangen...
en wat de storing betreft, ik wist niet eens dat dat een storing was! Dacht dat het zo hoorde!
Naja, alleen maar beter toch?!

Ik heb dat sms'je een paar minuten geleden ontvangen....
[ Voor 7% gewijzigd door Canard op 04-11-2004 15:12 ]
Verwijderd
Ik heb hem nog steeds niet ontvangen, maar nu ik erover nadenk...
Ik krijg nooit sms'jes met acties van orange
Ik krijg nooit sms'jes met acties van orange
Verwijderd
Een maat van mij heeft dat SMSje gisteren ontvangen.
Ik nog niet, maja wat doet het er ook toe!
Van dat saldo met decimalen heb ik gemerkt ja, u heeft nog 3 euro 90 in uw bundel van deze maand.
Maand is net begonnen
Van dat saldo met decimalen heb ik gemerkt ja, u heeft nog 3 euro 90 in uw bundel van deze maand.
Maand is net begonnen

Verwijderd
maruh.. ik heb in oktober een abonement afgesloten.. Orange Free 20.. heb ik dan ook gratis smsjes in weekend? moet ik daar ook een sms over ontvangen?
Verwijderd
Ja alle Free klanten krijgen het. Ik heb op beide abo's van orange geen smsje gehad. Krijg t normaal wel, maarja boeie zonder smsje is t ook gratis in weekend.Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 22:57:
maruh.. ik heb in oktober een abonement afgesloten.. Orange Free 20.. heb ik dan ook gratis smsjes in weekend? moet ik daar ook een sms over ontvangen?
Ja kwam er ook achter dat ze nu niet meer afronden. Trouwens betreft gratis sms in weekend, ze zeggen op 1244 dat acties en kortingen niet in verwerkt zijn. IK had 3 euro over van vorige maand zeiden ze. Dus op me factuur moet dat dus stuk meer zijn omdat nu de gratis smsjes nog van je BTG af gaan, althans dat denkt de 1244 lijn?
Verwijderd
Uhhh... Krijg jij dan op de eerste van de maand je bundel? Grote kans van niet namelijk. Het kan zijn dan je over een paar dagen nieuw tegoed krijgt. Als je 1244 belt hoor je "uw laatste factuur dateerd van ... oktober". Op die datum krijg je dan altijd je tegoed.Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 15:48:
Een maat van mij heeft dat SMSje gisteren ontvangen.
Maand is net begonnen
Nou, bij mij was dit dit niet het geval. Een heel weekend SMS'n leidt bij mij niet tot verlaging van mijn tegoed volgens 1244. (Dat weet ik zekerVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 23:03:Trouwens betreft gratis sms in weekend, ze zeggen op 1244 dat acties en kortingen niet in verwerkt zijn. IK had 3 euro over van vorige maand zeiden ze. Dus op me factuur moet dat dus stuk meer zijn omdat nu de gratis smsjes nog van je BTG af gaan, althans dat denkt de 1244 lijn?
ik sms me blauw elk weekend, tot nu allemaal kostenloos, zoals ze beloven
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
De 3e begint mijn nieuwe maand telkensVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 23:17:
[...]
Uhhh... Krijg jij dan op de eerste van de maand je bundel? Grote kans van niet namelijk. Het kan zijn dan je over een paar dagen nieuw tegoed krijgt. Als je 1244 belt hoor je "uw laatste factuur dateerd van ... oktober". Op die datum krijg je dan altijd je tegoed.
De mijne vandaag; de 5e. En ik heb de SMS nou ook eindelijk gehad!
"Wegens enorm succes......"
Ja, *D*

Verwijderd
Weet iemand dit misschien?Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 23:03:
[...]
Trouwens betreft gratis sms in weekend, ze zeggen op 1244 dat acties en kortingen niet in verwerkt zijn. IK had 3 euro over van vorige maand zeiden ze. Dus op me factuur moet dat dus stuk meer zijn omdat nu de gratis smsjes nog van je BTG af gaan, althans dat denkt de 1244 lijn?
Reeds beantwoord; zie Barca in "Wijzigingen Orange komen eraan!!"Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 21:32:
Weet iemand dit misschien?
Verwijderd
is het wel echt zo dat als ik geen smsje krijg het voor mij gratis is? iemand op me werk zei dat je smsje moest krijgen dus ik ben beetje confused
?
Dat lijkt me onzin... kijk gewoon even in de voorwaarden: http://www.orange.nl/acties/freesms/index.phpVerwijderd schreef op 06 november 2004 @ 15:50:
is het wel echt zo dat als ik geen smsje krijg het voor mij gratis is? iemand op me werk zei dat je smsje moest krijgen dus ik ben beetje confused?
Die verwarring had ik ook.Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 17:06:
k thnxwaarom telt hij af tm volgend weekend? in voorwaarden staat 1-11 toch?
Verwijderd
Dit weekend ook gewoon, maar nogmaals: alleen voor abonnementen, Orange Free. Dus geen prepaid.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 19:26 ]
spawnkamikaze is niet scherp 
Iemand enig idee of het (95%) zeker is dat er vanaf januari wel iets gaat veranderen?

Iemand enig idee of het (95%) zeker is dat er vanaf januari wel iets gaat veranderen?
weet dus niet wat nu te doen: per 11-1 gaat mijn (Belcompany) Free 20 over naar Prepay... moet ik nu verlengen of laten lopen en daarna weer een abbo nemen?