Ik heb de laatste tijd toch wel een beetje spijt dat ik mijn orange contract destijds met 2 jaar heb verlengd en ik nu nog tot 2006 bij ze zit. De SMS tarieven zijn belachelijk duur, en met een SIM Only Debitel Vodafone abbonnement ben je gegarandeerd veel goedkoper uit. Met T-mobile ook trouwens.
*telfort is ook goedkoop*
ik heb pas een simmetje gekocht bij de kijkshop, 7,50 voor orange sim, met 5 euro btg, als je je gegevens achter laat, krijg je nog 10 euro... maarrrr ik belde dus naar 1244, moesten ze m eerst activeren*de sim* en zeiden ze, u wordt nu doorverbonden aan een medewerker, daar had ik geen zin in.. dus ik opgehangen...maar later las ik dus dat als je je gegevens achterlaat, dat je 10 euro krijgt, *jack baalt*
dus, wat nu te doen?? ik heb nl ook helemaal geen e-mail adres gevodnen... maar dat kan aan mij liggen...
is er torouens nog meer neiuwus mbt de acties??
ik heb pas een simmetje gekocht bij de kijkshop, 7,50 voor orange sim, met 5 euro btg, als je je gegevens achter laat, krijg je nog 10 euro... maarrrr ik belde dus naar 1244, moesten ze m eerst activeren*de sim* en zeiden ze, u wordt nu doorverbonden aan een medewerker, daar had ik geen zin in.. dus ik opgehangen...maar later las ik dus dat als je je gegevens achterlaat, dat je 10 euro krijgt, *jack baalt*
dus, wat nu te doen?? ik heb nl ook helemaal geen e-mail adres gevodnen... maar dat kan aan mij liggen...
is er torouens nog meer neiuwus mbt de acties??
nog n x bellen?
met een hamer past alles
Sinds vorige maand loopt het saldo dat ik via 1244 te horen krijg... en ook wat in de SMS staat die in maandelijks ontvang... niet meer gelijk met mijn factuur. 
M.a.w. de SMS en 1244 zeggen b.v.:
"U heeft 40,00 euro over van de vorige maand. Uw nieuwe beltegoed is 60,00 euro".
Ik heb dus een Orange Free 20 abonnement. Maar wat zegt mijn factuur... deze loopt precies 20 euro scheef...
"Restant vorige periode: euro 20"
"Gebruik deze periode: euro 0" <- even voor de simpelheid
"Nieuw tegoed: euro 40"
Kortom het loopt 20 euro scheef en dit is nogal irritant. Ja ik weet het... Orange bellen... maar heeft iemand al eerder zoiets meegemaakt? Ik vind het nogal VAAG!
M.a.w. de SMS en 1244 zeggen b.v.:
"U heeft 40,00 euro over van de vorige maand. Uw nieuwe beltegoed is 60,00 euro".
Ik heb dus een Orange Free 20 abonnement. Maar wat zegt mijn factuur... deze loopt precies 20 euro scheef...
"Restant vorige periode: euro 20"
"Gebruik deze periode: euro 0" <- even voor de simpelheid
"Nieuw tegoed: euro 40"
Kortom het loopt 20 euro scheef en dit is nogal irritant. Ja ik weet het... Orange bellen... maar heeft iemand al eerder zoiets meegemaakt? Ik vind het nogal VAAG!
heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik gewoon mn btg te horen... en ik vind het een beejte jammer om al mn btg te gaan verbellen aan de klantenservice, wat gewone kosten zijn....:S ik heb ff t nummer vd klantenservice opgezocht, ga ik morgn denk nog wel ff proberen...Punksmurf schreef op 07 november 2004 @ 10:10:
nog n x bellen?
Je kan ze ook gewoon e-mailen via de Orange website.Jackie_Sparrow schreef op 07 november 2004 @ 11:06:
heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik gewoon mn btg te horen... en ik vind het een beejte jammer om al mn btg te gaan verbellen aan de klantenservice, wat gewone kosten zijn....:S ik heb ff t nummer vd klantenservice opgezocht, ga ik morgn denk nog wel ff proberen...
Verwijderd
Als je op je factuur kijkt staat er: "Naar volgende periode". Dat betekend dat je dat, plus je nieuwe bundel, meeneemt naar de nieuwe periode. En die nieuwe bundel staat niet in dat overzicht. Het klopt dus wel en er loopt niets scheef. Je moet altijd nog je nieuwe € 20 optellen bij het bedrag wat op je factuur staat. Er staat niet voor niets boven (bijvoorbeeld) "Bundelinformatie tot en met 27 oktober" terwijl op je factuur en bij Saldo en Rekeninginformatie duidelijk vermeld wordt dat je nieuwe bundel dan op (bijvoorbeeld) de 28e ingaat.Barca schreef op 07 november 2004 @ 10:41:
Ik zal het duidelijker uitleggen... het loopt echt scheef. Immers... let op... daar komt ie... zo ziet het eruit... deze keer met meer realistische bedragen...Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 13:21:
Als je op je factuur kijkt staat er: "Naar volgende periode". Dat betekend dat je dat, plus je nieuwe bundel, meeneemt naar de nieuwe periode. En die nieuwe bundel staat niet in dat overzicht. Het klopt dus wel en er loopt niets scheef. Je moet altijd nog je nieuwe € 20 optellen bij het bedrag wat op je factuur staat. Er staat niet voor niets boven (bijvoorbeeld) "Bundelinformatie tot en met 27 oktober" terwijl op je factuur en bij Saldo en Rekeninginformatie duidelijk vermeld wordt dat je nieuwe bundel dan op (bijvoorbeeld) de 28e ingaat.
Rekening oktober -> Naar volgende periode: EUR 54 (dus onderaan de streep en inclusief de nieuwe 20 euro)
SMS die ik ontving op 5 november: U heeft 64 euro over van de vorige maand. Uw totaal bedraagt EUR 84.
Het kan dus echt niet en loopt scheef sinds vorige maand. Hoe kan ik 64 euro over hebben als er maar 54 naar de volgende periode gaat? Dit is pas sinds vorige maand zo. Eerder sloot het altijd naadloos aan.
[ Voor 15% gewijzigd door Barca op 07-11-2004 14:44 ]
Verwijderd
Dat bedrag onder de streep is altijd exclusief de nieuwe bundel... Niet dat 't dan klopt, maar toch. Overigens is de klantenservice ook gewoon gratis te bereiken op 0800 2877728.Barca schreef op 07 november 2004 @ 14:42:
Rekening oktober -> Naar volgende periode: EUR 54 (dus onderaan de streep en inclusief de nieuwe 20 euro)
Is dat niet het nummer van de prepaid-klantenservice?Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 16:57:
[...]
Dat bedrag onder de streep is altijd exclusief de nieuwe bundel... Niet dat 't dan klopt, maar toch. Overigens is de klantenservice ook gewoon gratis te bereiken op 0800 2877728.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
e-mailen via de site?? ik denk dat ik heel scheel ben ofzo, want het enige emailen dat ik via de site kan doen is naar de orange shop.... dus als iemand het emailadres voor me heeft...Barca schreef op 07 november 2004 @ 12:15:
[...]
Je kan ze ook gewoon e-mailen via de Orange website.
De man van de klantenservice die ik deze week aan de lijn had, zie eerdere posts, wist het 99,9 % zeker. Hij wist al dat er reclames waren. En die werden 1 januari gelanceerd.pven schreef op 06 november 2004 @ 23:32:
spawnkamikaze is niet scherp
Iemand enig idee of het (95%) zeker is dat er vanaf januari wel iets gaat veranderen?
Hij zei wel: "Voor 100% zou ik eind december even bellen." Dus dat doe ik ook.
Ik wil er graag op w88.
Geweldig! Bedankt.Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 16:57:
Dat bedrag onder de streep is altijd exclusief de nieuwe bundel... Niet dat 't dan klopt, maar toch. Overigens is de klantenservice ook gewoon gratis te bereiken op 0800 2877728.
Medewerker Orange was zeer behulpzaam, maar kon geen verklaring geven, en had dit "nog nooit meegemaakt". Simpel gezegd zit er dus een verschil van 20 euro (een maand) tussen het saldo dat ik heb volgens de factuur, en het saldo dat ik heb volgens de SMS. Ofwel, het "naar de volgende periode" bedrag bedraagt stel 40 euro... maar de volgende maand heb ik meer dan dat bedrag over van de vorige maand!
Uiteindelijk adviseerde de heer Peters mij tot de volgende factuur te wachten; welke ik omstreeks de 16e ontvang. Het zal mij benieuwen.
En als jullie je afvragen waarom ik bel; het is immers in mijn voordeel
* Barca fluit
[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 07-11-2004 19:15 ]
thanx!Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 18:50:
csbomail (ed) orangemail.nl
Heeft er hier iemand rond 25-05 een abonnement afgesloten bij 2call.nl?
Ik heb nl. een Orange abbo afgesloten en ik meen me te herinneren dat ik na 6 mnd mijn bundel mocht halveren c.q. verlagen. Echter vind ik dit niet terug op de voorwaarden en Orange zegt dat het niet zo is.
Weet niet of er iemand is die dit ook bij 2call afgesloten heeft en wel die voorwaarden genoteerd heeft staan.
Overigens is dat 08002877728 nr alleen voor de zakelijke markt van Orange
Ik heb nl. een Orange abbo afgesloten en ik meen me te herinneren dat ik na 6 mnd mijn bundel mocht halveren c.q. verlagen. Echter vind ik dit niet terug op de voorwaarden en Orange zegt dat het niet zo is.
Weet niet of er iemand is die dit ook bij 2call afgesloten heeft en wel die voorwaarden genoteerd heeft staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 10-11-2004 14:48 ]
Op telecomvergelijker staat dat je na 6 maanden terug kunt naar een Free 20 abonnement. Als voorbeeld heb ik een Free 30 abonnement genomen met SE K700i.
Ik weet niet in hoeverre deze tekst overeenkomt met de voorwaarden van 2call.
ahum..... van de Orange website:
Ik weet niet in hoeverre deze tekst overeenkomt met de voorwaarden van 2call.
ahum..... van de Orange website:
Ik bel elke maand minder dan mijn bundel. Kan ik mijn bundel verlagen?
Ja, dat kan. Bel de klantenservice, 1200 met je mobiele telefoon of 06 28 500 777 met een vaste telefoon en wij regelen het voor je, want je kunt bij ons een abonnementsadvies krijgen op basis van je belgedrag. Bel je langer dan 6 maanden met Orange, dan kunnen we je gratis overzetten naar een lagere bundel. Bel je minder dan 6 maanden met Orange, dan betaal je hiervoor een afkoopsom.
[ Voor 52% gewijzigd door Canard op 10-11-2004 15:10 ]
Bij orange kan ( kon? ) je ieder geval na een half jaar abbo terug naar een lagere variant. Heb ik 3 maanden geleden zelf nog gedaan. Dit kan je gewoon bij alle orange winkels laten doen.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik krijg sinds 1 november elke maand bijna 6 euro beltegoed kado.. een actie tot februari
maar ik dacht dat iedereen dat kreeg, dus ik zeg tegen mn vriendin; goh das wel lekker he elke maand die actie van orange!!!
zei: "huhhh????" ik krijg niks! dus zij bellen naar orange... en er wordt verteld: 1 op de 10 orange gebruikers krijgt dit, als kadootje, zomaar
ik ben dus 1 van die gelukkigen :D:D:D
zei: "huhhh????" ik krijg niks! dus zij bellen naar orange... en er wordt verteld: 1 op de 10 orange gebruikers krijgt dit, als kadootje, zomaar
Verwijderd
Hmmm, ik krijg 25 smsen per maand gratis en ook nog eens gratis sms in het weekend. Dat heeft iedereen toch?
Gratis sms geld toch alleen nog maar voor de Orange Free abbonomenten. De 25 smsjes is weer voor de pre-paidVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 16:23:
Hmmm, ik krijg 25 smsen per maand gratis en ook nog eens gratis sms in het weekend. Dat heeft iedereen toch?
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Vreemd, ik heb Free 20 abonnement, ik kreeg 2 weken geleden toch echt een sms met de tekst: Tot en met 1 feb 2005 krijg je 25 sms-jes per maand gratis. Wij waarderen je beltegoed rond de 1e van de maand op met 5,75 euro. Veel sms plezier!rwb schreef op 10 november 2004 @ 16:37:
[...]
Gratis sms geld toch alleen nog maar voor de Orange Free abbonomenten. De 25 smsjes is weer voor de pre-paid
En die sms van verlenging gratis sms weekenden kreeg ik ook!
En ik maar smsen buiten de weekenden
vreemd Vito, ik heb alleen een smsje gehad dat de weekend actie verlengd was...niets, nooit iets van gratis 25 smsjes per mnd.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
hmm wel toevallig dat 1 of 2 meiden bij mij uit de klas met orange ook dat smsje hebben gekregen, als er dan 1 op de 10 zijn, dan is dit wel heeeeel toevallig, maarja... ik heb nu mn orange sim sinds 3 nov. ofzo, dus te laat voor het beltegoed, maar we merken het op 1 dec. wel of het zo is dat iedereen krijgt!Svennos86 schreef op 10 november 2004 @ 15:17:
Ik krijg sinds 1 november elke maand bijna 6 euro beltegoed kado.. een actie tot februarimaar ik dacht dat iedereen dat kreeg, dus ik zeg tegen mn vriendin; goh das wel lekker he elke maand die actie van orange!!!
zei: "huhhh????" ik krijg niks! dus zij bellen naar orange... en er wordt verteld: 1 op de 10 orange gebruikers krijgt dit, als kadootje, zomaarik ben dus 1 van die gelukkigen :D:D:D
Verwijderd
Je mag je bundel met één stap verlagen. Dus bijvoorbeeld van € 40 naar € 30.Aghanim schreef op 10 november 2004 @ 14:45:
Heeft er hier iemand rond 25-05 een abonnement afgesloten bij 2call.nl?
0800 2877728 is voor particulieren, 0800 2870728 is voor zakelijk.
Ik heb het even nagevraagd. Als je vanaf 1 juni een abbo genomen hebt dan mag je je bundel met 1 stap verlagen. Als je voor 1 juni een abbo genomen hebt ( 25-5Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:37:
[...]
Je mag je bundel met één stap verlagen. Dus bijvoorbeeld van € 40 naar € 30.
Ik ga dus van Free 80 naar Free 20 en die gooi ik in de kast voor als ik op Kreta ben. Heb alvast een Telfort 400 besteld voor 5 euro per maand.
Scheelt me toch zo'n 50 euro per maand
Wil je ons op de hoogte houden of dat gelukt is. want ik zit nu ook met een free 60 2jaar opgesloten

Verwijderd
mijn smsje staat:
Orange:
Wegens enorm succes is gratis sms in het weekend verlengd voor Free klanten tot en met 26 december 2004 kijk voorwaarden op www.orange.nl/freesms
Waarop baseren ze dit succes?? Het is toch logisch als je gratis kan smsen dat het een succes wordt (duh), net als KPN verlagen van verzenden van sms, daarom er nu hoorders overstappen.
Orange:
Wegens enorm succes is gratis sms in het weekend verlengd voor Free klanten tot en met 26 december 2004 kijk voorwaarden op www.orange.nl/freesms
Waarop baseren ze dit succes?? Het is toch logisch als je gratis kan smsen dat het een succes wordt (duh), net als KPN verlagen van verzenden van sms, daarom er nu hoorders overstappen.
maakt het jou iets uit waarop dat succes is gebaseerd?
Ik neem aan dat ze bedoelen dat het werkt om op deze manier de klanten te behoeden voor overstappen naar een andere provider - in gewoon Nederlands: aan het lijntje houden. Ik kan me slecht voorstellen dat iemand besluit klant te worden om anderhalve maand gratis sms-jes te kunnen versturen in het weekend. Ik sms zelf nauwelijks, met gemiddeld 2 berichten per maand haal ik echt geen voordeel uit zo'n actie. Klantenbinding is alles voor een provider, waarom denk je dat je nog nauwelijks toestelkorting krijgt op een abo van 1 jaar?Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 12:16:
mijn smsje staat:
Orange:
marteltor schreef op 12 november 2004 @ 12:21:
maakt het jou iets uit waarop dat succes is gebaseerd?
Verwijderd
ik denk dat als ze een aktie doen van gratis bellen in het weekend dat dit nog een veel groter succes wordt 
zal het even tegen de KS zeggen, kijken of ze het met me eens zijn
zal het even tegen de KS zeggen, kijken of ze het met me eens zijn
Verwijderd
Nou Orange geeft nog wel behoorlijke kortingen voor 1 jr abbo's maar idd proberen alle providers je 2jr abo's aan te smeren. Logisch natuurlijk, maarja ik doe t echt nie. Orange probeert idd klanten aan lijntje te houden, ook om me heen hoor ik mensen twijfelen om over te stappen. Maarja met die actie neig je toch weer om te blijven. Tuurlijk zeggen ze wegens succes blabla, lijkt t net alsof ze naar de klanten luisteren :-Pepoman schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 13:18:
[...]
Ik neem aan dat ze bedoelen dat het werkt om op deze manier de klanten te behoeden voor overstappen naar een andere provider - in gewoon Nederlands: aan het lijntje houden. Ik kan me slecht voorstellen dat iemand besluit klant te worden om anderhalve maand gratis sms-jes te kunnen versturen in het weekend. Ik sms zelf nauwelijks, met gemiddeld 2 berichten per maand haal ik echt geen voordeel uit zo'n actie. Klantenbinding is alles voor een provider, waarom denk je dat je nog nauwelijks toestelkorting krijgt op een abo van 1 jaar?
[...]
de ks heeft het bevestigd.ik kon het nu al terugzetten maar dan kon ik geen gebruik maken van voicemail etc. voor 2 weken dus ik heb nog ff gewacht.weet alleen niet of dat voor jou geldt omdat je 2 jaar abo hebt, bel ff 747BadBoy18 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 11:48:
[...]
Wil je ons op de hoogte houden of dat gelukt is. want ik zit nu ook met een free 60 2jaar opgesloten![]()
dank u.Aghanim schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:46:
[...]
de ks heeft het bevestigd.ik kon het nu al terugzetten maar dan kon ik geen gebruik maken van voicemail etc. voor 2 weken dus ik heb nog ff gewacht.weet alleen niet of dat voor jou geldt omdat je 2 jaar abo hebt, bel ff 747
zal ik doen.
ik had vandaag wat problemen met mijn 6230 en mms. Ik verstuurde een mmsje en daarna bleef hij maar doorgaan met vanzelf hetzelfde mmsje versturen, 1 mmsje werd opeens 6 mmsjes.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 19:37:
[...]
Je mag je bundel met één stap verlagen. Dus bijvoorbeeld van € 40 naar € 30.
Maar goed back to the point ... de vriendelijk meneer aan de lijn vroeg mij hoe ik aan het nummer kwam ( 0800 2877728 ) en zei dat dit nummer eigenlijk voor zakelijk is ... ik zei dat ik het originele nr van de klanteservice niet wist en dat ik ff snel een nr op internet had opgezocht
Verwijderd
Oeps... 0800 2877728 is voor zakelijk, 0800 2870728 is voor particulier. Het lijkt ook zoveel op elkaar...dcell schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:51:
Maar goed back to the point ... de vriendelijk meneer aan de lijn vroeg mij hoe ik aan het nummer kwam ( 0800 2877728 ) en zei dat dit nummer eigenlijk voor zakelijk is ... ik zei dat ik het originele nr van de klanteservice niet wist en dat ik ff snel een nr op internet had opgezochtmaar hij had me verder wel geholpen. Helaas moet ik morgen terugbellen want de afdeling " technical " was al gesloten.
dan probeer ik dat morgenVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:09:
[...]
Oeps... 0800 2877728 is voor zakelijk, 0800 2870728 is voor particulier. Het lijkt ook zoveel op elkaar...
Verwijderd
Ik bel nu 0800 0550 dat werkt ook prima, ze zeggen dat het 10ct per minuut is maar das nie zo. Die tip heeft ATB volgens mij al gegeven. Maar ja dan heb je nu 2 nummers.
Ik werk zelf bij Orange, dus kan je vertellen hoe dat zit. Bij de aanvraag van je abo kan er gekozen worden voor wel/niet ontvangen van Orange mailing. Als je dit uit hebt laten zetten, ontvang je geen actie smsjes. Via de Orange Shops of klantenservice kun je dit weer laten activeren.Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2004 @ 15:47:
Ik heb hem nog steeds niet ontvangen, maar nu ik erover nadenk...
Ik krijg nooit sms'jes met acties van orange
Wat betreft gratis sms weekenden, deze liepen inderdaad tot eind oktober en zijn nu dus verlengd tot 26 december 2004. Je kunt op je (gespecificeerde) factuur precies zien wat je gratis hebt gesmsed. Dit wordt op de gespecificeerde factuur aangegeven met het woord aktie bij elke sms. Als je geen gespecificeerde factuur ontvangt, maar een normale, dan kun je de gespecificeerde gratis opvragen door in te loggen op de Orange website, www.orange.nl. Even inloggen met het wachtwoord dat je bij aanvang van abo hebt gekregen (of even opnieuw registreren als je je wachtwoord kwijt bent). Of als je dat makkelijker vindt kun je er ook via de Orange Shops aan komen.
Wat betreft vraag, doet Orange wat extra voor bestaande klanten? Jazeker. Weetje: als je in december kunt verlengen, dan krijg je er deze maand in de Orange Shops een leuk kado bij. Ici Paris XL bon twv € 40,- of een Bol.com bon twv € 40,- of een Nokia 3310 prepaid pakket twv € 49,- of € 30,- extra toestelkorting. Tegen betaling van € 14,95 kun je kiezen uit een Akai 256mb mp3 speler (winkelwaarde € 89,95), een Mr. Handsfree bluetooth headset (kost normaal € 79,95) of een koffiepadmachine van Bosch (Bosch versie van de Senseo). Aanbod geldt uiteraard ook voor nieuwe klanten. Dit is dus bovenop alle akties die al lopen. Deze kado actie loopt tot 3 januari 2005.
De bundel gaat bij een ieder op een ander moment in. Orange factureert op verschillende momenten in de maand. Dit houdt in dat je bundel dus niet perse op de 1e van de maand ingaat. Hier merk je alleen bij aanvang van de abo wat van (hoewel, je krijgt bij aanvang abo gratis € 15,- bundeltegoed als overbrugging), daarna maakt het in principe niet meer uit omdat je dan in een bepaalde cycles van een maand valt. Je cycles kan dus inderdaad bv steeds starten op de 3e of de 10e, etc. Op je factuur staat in welke cycles jij valt.Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2004 @ 17:04:
[...]
De 3e begint mijn nieuwe maand telkens
[quote]Jackie_Sparrow schreef op zondag 07 november 2004 @ 10:03:
ik heb pas een simmetje gekocht voor orange sim, met 5 euro btg, als je je gegevens achter laat, krijg je nog 10 euro... maarrrr ik belde dus naar 1244, moesten ze m eerst activeren*de sim* en zeiden ze, u wordt nu doorverbonden aan een medewerker, daar had ik geen zin in.. dus ik opgehangen...maar later las ik dus dat als je je gegevens achterlaat, dat je 10 euro krijgt, *jack baalt*
quote]
Je kunt ook laten activeren via Orange Shops en uiteraard via klantenservice.
Als je bellen lastig vind of je hebt liever persoonlijk contact, dan kun je uiteraard ook bij de Orange Shops terecht, we zijn er om alle service vragen te beantwoorden.Verwijderd schreef op zondag 07 november 2004 @ 16:57:
[...]
Als je tijdens de vorige prepaid sms aktie een bepaald hoger volume tov eerder sms gedrag hebt behaald, dan kom je dus in aanmerking voor 25 gratis sms aktie. In feite krijg je dus als dank als trouwe klant een extraatje.Jackie_Sparrow schreef op woensdag 10 november 2004 @ 19:21:
[...]
hmm wel toevallig dat 1 of 2 meiden bij mij uit de klas met orange ook dat smsje hebben gekregen, als er dan 1 op de 10 zijn, dan is dit wel heeeeel toevallig, maarja... ik heb nu mn orange sim sinds 3 nov. ofzo, dus te laat voor het beltegoed, maar we merken het op 1 dec. wel of het zo is dat iedereen krijgt!
Voor de mensen die nog een nieuwe abo zoeken, bij bepaalde toestellen icm 2 jaar abo is wordt sinds gisteren in de Orange Shops 1 tot 3 maanden gratis bundel weggegeven bovenop genoemde kado aktie. Deze aktie is alleen in de shops van Orange zelf. Is bij Nokia 6230, Samsung E330 en SE K700i.
Wat vraag betreffende studentenaktie betreft. Deze loopt in ieder geval nog tot 31 december 2004. Aktie is momenteel 1 jaar lang 20% korting op bundelprijs + € 25,- korting op toestelprijs (of als toestel al gratis is als korting op accesoires). Daar bovenop geldt dan nog de kado aktie en de bovengenoemde gratis maanden aktie.
Ik denk dat ik zo de meeste vragen al beantwoord heb. En ja, 1 vraag heb ik niet beantwoord
Verwijderd
Anders registreer je jezelf even om hier van die overdreven reclame/informatie te geven. Je reactie voegt weinig toe aan de antwoorden die overal al te vinden zijn.
ik ben juist blij met zijn informatie...
goed bezig orange, nu het bereik nog wat beter in mijn regio
goed bezig orange, nu het bereik nog wat beter in mijn regio
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:20:
[...]
Anders registreer je jezelf even om hier van die overdreven reclame/informatie te geven. Je reactie voegt weinig toe aan de antwoorden die overal al te vinden zijn.
Bij mijn weten had ik mij hier al geregistreerd, anders kan ik niet posten in dit topic. Als je iets anders bedoelt met registreren, leg het me maar even uit, ik ben op dit forum nieuw, dus mogelijk kan ik van je leren. Het zou ook best kunnen dat de antwoorden overal al te vinden zijn, wat voor de een duidelijk is hoeft het nog niet voor een ander te zijn. Dus sorry als het voor jou

Ik kan me de frustratie van ATB wel enigszins voorstellen, maar goed... het is door Cesco goed bedoeld en dat dit topic nu eindelijk weer wat leven in wordt geblazen met informatie waar mensen denk ik toch wel wat mee kunnen, is een goeie zaak.
Dus, even een
mensen. 
Cesco, je geeft aan dat je een vraag onbeantwoord laat want "er is nog niks over bekend". Tsja, dat wisten we inmiddels wel.
Maar ik denk dat er toch vragen zijn die wel beantwoord kunnen worden, zoals:
- wanneer er wel wat bekend wordt
- hoe het SMS'n zal gaan na de actieperiode, het is alweer bijna 26 december. Blijven wij leuk voor 22 cent SMS'n?
- is er kans dat de gratis SMS actie weer wordt verlengd?
- men is al sinds ... september? augustus? bezig met het creëeren van nieuwe voorwaarden en prijzen, waarom duurt dit zo lang en waarom komt er totaal geen informatie naar buiten?
Cesco, je geeft aan dat je een vraag onbeantwoord laat want "er is nog niks over bekend". Tsja, dat wisten we inmiddels wel.
- wanneer er wel wat bekend wordt
- hoe het SMS'n zal gaan na de actieperiode, het is alweer bijna 26 december. Blijven wij leuk voor 22 cent SMS'n?
- is er kans dat de gratis SMS actie weer wordt verlengd?
- men is al sinds ... september? augustus? bezig met het creëeren van nieuwe voorwaarden en prijzen, waarom duurt dit zo lang en waarom komt er totaal geen informatie naar buiten?
[ Voor 8% gewijzigd door Barca op 11-12-2004 09:49 ]
Verwijderd
Bedankt voor de info!Jackie_Sparrow schreef op zondag 07 november 2004 @ 10:03:
ik heb pas een simmetje gekocht voor orange sim, met 5 euro btg, als je je gegevens achter laat, krijg je nog 10 euro... maarrrr ik belde dus naar 1244, moesten ze m eerst activeren*de sim* en zeiden ze, u wordt nu doorverbonden aan een medewerker, daar had ik geen zin in.. dus ik opgehangen...maar later las ik dus dat als je je gegevens achterlaat, dat je 10 euro krijgt, *jack baalt*
quote]
Je kunt ook laten activeren via Orange Shops en uiteraard via klantenservice.
[...]
Als je bellen lastig vind of je hebt liever persoonlijk contact, dan kun je uiteraard ook bij de Orange Shops terecht, we zijn er om alle service vragen te beantwoorden.
[...]
Als je tijdens de vorige prepaid sms aktie een bepaald hoger volume tov eerder sms gedrag hebt behaald, dan kom je dus in aanmerking voor 25 gratis sms aktie. In feite krijg je dus als dank als trouwe klant een extraatje.
Voor de mensen die nog een nieuwe abo zoeken, bij bepaalde toestellen icm 2 jaar abo is wordt sinds gisteren in de Orange Shops 1 tot 3 maanden gratis bundel weggegeven bovenop genoemde kado aktie. Deze aktie is alleen in de shops van Orange zelf. Is bij Nokia 6230, Samsung E330 en SE K700i.
Wat vraag betreffende studentenaktie betreft. Deze loopt in ieder geval nog tot 31 december 2004. Aktie is momenteel 1 jaar lang 20% korting op bundelprijs + € 25,- korting op toestelprijs (of als toestel al gratis is als korting op accesoires). Daar bovenop geldt dan nog de kado aktie en de bovengenoemde gratis maanden aktie.
Ik denk dat ik zo de meeste vragen al beantwoord heb. En ja, 1 vraag heb ik niet beantwoord, maar daar is nog niets over bekend.
Twee kleine vraagjes:
- geldt deze studentenkorting alleen in orange shops, of voor alle bij orange afgesloten abbonementen (bijv. via een online winkel)?
- Als ik nu een abbonement afsluit, heb ik dan nog steeds voordeel als de wijzigingen doorgevoerd worden in januari, of kan ik dan beter wachten tot januari en dan een abbonement afsluiten?
Alvast bedankt!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 19:20 ]
Verwijderd
- kijk even op www.orange.nl/student, daar staat:Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:19:
Bedankt voor de info!
Twee kleine vraagjes:
- geldt deze studentenkorting alleen in orange shops, of voor alle bij orange afgesloten abbonementen (bijv. via een online winkel)?
- Als ik nu een abbonement afsluit, heb ik dan nog steeds voordeel als de wijzigingen doorgevoerd worden in januari, of kan ik dan beter wachten tot januari en dan een abbonement afsluiten?
Alvast bedankt!
- overal in dit topic heb je kunnen lezen dat er nog niets bekend is over de nieuwe abonnementen, dus ook niet of je er op over kan stappen.Geldig t/m 31 december 2004 bij aanschaf van een Orange Free abonnement in de Orange shop.
Verwijderd
Bedankt voor de informatie.Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:29:
[...]
- kijk even op www.orange.nl/student, daar staat:
[...]
- overal in dit topic heb je kunnen lezen dat er nog niets bekend is over de nieuwe abonnementen, dus ook niet of je er op over kan stappen.
Ik denk dat ik nog maar even wacht tot januari, aangezien zelfs inclusief die 25% korting de Orange shops nog duurder zijn dan sommige webshops.
En aangezien het niet duidelijk is of en onder welke voorwaarden ik kan overstappen op de nieuwe tarieven (uberhaupt belachelijk dat zoiets nu nog niet bekend is, vind ik persoonlijk echt uiterst zwakke klantenservice) als ik nu een abbonement zou afsluiten, laat staan dat bekend is wat die nieuwe tarieven zijn (en of ik dus niet gewoon overstap op een andere provider), blijf ik nog maar even wachten.
Verwijderd
Dat het nog niet bekend is, is geen uiterst zwakke klantenservice. Orange wint niet voor niets keer op keer prijzen voor de goede klantenservice. Het heeft te maken met de moordende concurrentie in de telecomsector. Als het nu al bekend is wat er gaat gebeuren kan (en zal) een concurrent tegelijkertijd met een enorm tegenoffensief beginnen zodat al de maanden van voorbereiding in het niet vallen.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:09:
Ik denk dat ik nog maar even wacht tot januari, aangezien zelfs inclusief die 25% korting de Orange shops nog duurder zijn dan sommige webshops.
En aangezien het niet duidelijk is of en onder welke voorwaarden ik kan overstappen op de nieuwe tarieven (uberhaupt belachelijk dat zoiets nu nog niet bekend is, vind ik persoonlijk echt uiterst zwakke klantenservice) als ik nu een abbonement zou afsluiten, laat staan dat bekend is wat die nieuwe tarieven zijn (en of ik dus niet gewoon overstap op een andere provider), blijf ik nog maar even wachten.
Ik ben vanmiddag ff bij een Orange winkel naar binnen gestapt, en ik zag daar de K700i met 3 mnd (20 euro abbo) gratis. Maar ik vind het bedrag dat je betaald per sms zo belachelijk hoog.
Als ik nu dat abbo afsluit, en de tarieven veranderen in begin volgend jaar. Veranderen die tarieven voor mij dan ook? (als ik dat abbo dus afsluit)
Als ik nu dat abbo afsluit, en de tarieven veranderen in begin volgend jaar. Veranderen die tarieven voor mij dan ook? (als ik dat abbo dus afsluit)
[ Voor 5% gewijzigd door harmageddon op 13-12-2004 16:14 ]
Aap!
Verwijderd
jah harmageddon die veranderen dan ook voor jou als je dat wilt, er komen nieuwe abbo vormen, je kan kiezen, je oude vorm houden, of nieuw...
alles goed btw?? ik spreek je haast nooit meer
Hmz dan ga ik toch wel twijfelen.... of een iets minder mooie telefoon (samsung met i-mode enzo + ipod) of de veel mooiere k700iVerwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:25:
jah harmageddon die veranderen dan ook voor jou als je dat wilt, er komen nieuwe abbo vormen, je kan kiezen, je oude vorm houden, of nieuw...
offtopic:
ej Det0w! Ja gaat prima en met jou?
ej Det0w! Ja gaat prima en met jou?
Aap!
Wat ik met vooral afvraag is of de nieuwe sms tarieven ook gaan gelden als je de oude abbo vorm blijft houden. Ik wil namelijk helemaal niet over gaan naar de nieuwe abbo vorm aangezien je je abbo dan met een jaar moet verlengen.
Wat ik heb begrepen is dat je er niet voor hoeft te kiezen over te stappen op het nieuwe abonnement. Je kan dus gewoon van je 'oude' abonnement gebruik blijven maken. Maarrrr... dan blijf je dus wel sms-en en bellen tegen de oude tarieven. Omdat het starttarief bij de nieuwe abonnementen/tarieven iets hoger komt te liggen. Om te voorkomen dat veel mensen het abonnement gaan opzeggen (omdat de voorwaarden nadelig worden gewijzigd), wordt de keus aan jou gelaten om te kiezen voor het nieuwe abonnement met nieuwe tarieven, of je oude abonnement.
Verwijderd
Er is nog helemaal niets bekend gemaakt, dus ook niet of je verplicht met een jaar moet verlengen om de nieuwe tarieven te krijgen... Mensen, nog een halve maand geduld, laten we weer niet nutteloos speculeren.rwb schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:27:
Wat ik met vooral afvraag is of de nieuwe sms tarieven ook gaan gelden als je de oude abbo vorm blijft houden. Ik wil namelijk helemaal niet over gaan naar de nieuwe abbo vorm aangezien je je abbo dan met een jaar moet verlengen.
Medewerkers Orange Shops en klantenservice worden komende dagen getraind, nog even geduld dus, nieuws over tarieven komt er aan.
kewl ik heb 3 abo's van orange, het zal me benieuwen wat er komt te veranderen. (en of het op te zeggen valt, ik heb 1 abo te veel
)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Getraind in wat? Hoe men de nieuwe tarieven zo goed en vlot mogelijk voor moet laten komen aan cliënten?Cesco schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:42:
Medewerkers Orange Shops en klantenservice worden komende dagen getraind, nog even geduld dus, nieuws over tarieven komt er aan.

Verwijderd
Inside info!
Alle Orange klanten kunnen zonder problemen of verlenging overstappen naar de nieuwe tarieven!
Alle Orange klanten kunnen zonder problemen of verlenging overstappen naar de nieuwe tarieven!
ja.. en de nieuwe tarieven zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 28-12-2004 19:40 ]
I served in a company of heroes.
Ja precies ja geef de overige inside info er dan ook even bij.

Dus ik kan de nieuw tarieven gebruiken, zonder verleningen. Dus ik kan gewoon 15 juni opzeggen?Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:25:
Inside info!
dit heb ik net gelezen op Telecomvergelijker:
Orange introduceert vanaf 3 januari 2005 nieuwe Orange Free Bundels en SMS Voorraad!!!
Wat betekent dit:
De huidige tariefplannen kunnen per 3 januari 2005 niet meer worden aangesloten. De klant kan ook kiezen voor een Sim-Only abonnement
Ook de netwerkactie van Orange is gewijzigd en heeft vooral betrekking op de sms-voorraad.
De klant kiest vanaf 3 januari 2005 niet meer voor een Orange Free 20, 30 of 60 maar voor de volgende bundels:
Orange Free €12,50
Orange Free €22,50
Orange Free €32,50
Orange Free €42,50
Orange Free €62,50
Orange Free €82,50
Hierbij kan jou klant kiezen voor een sms-voorraad: SMS 60, SMS 150 en SMS 300.
Tevens kan de klant kiezen voor een Sim-Only abonnement, deze zijn in de volgende abonnementen te verkrijgen:
Orange Free Sim Only €22,50 en een Orange Free Sim Only €32,50.
De voordelen van deze bundels zijn:
- alle kosten voor het gebruik van de telefoon worden uit de bundel betaald
- binnen en buiten de bundel gelden dezelfde voordelige tarieven
- de bundels blijven onbeperkt geldig
- de sms bundels worden ook uit de belbundels betaald
- ook de overgebleven sms voorraad blijft geldig
- automatische melding per sms zodra de bundel op is.
Er is geen wijziging in de Business abonnementen.
Orange introduceert vanaf 3 januari 2005 nieuwe Orange Free Bundels en SMS Voorraad!!!
Wat betekent dit:
De huidige tariefplannen kunnen per 3 januari 2005 niet meer worden aangesloten. De klant kan ook kiezen voor een Sim-Only abonnement
Ook de netwerkactie van Orange is gewijzigd en heeft vooral betrekking op de sms-voorraad.
De klant kiest vanaf 3 januari 2005 niet meer voor een Orange Free 20, 30 of 60 maar voor de volgende bundels:
Orange Free €12,50
Orange Free €22,50
Orange Free €32,50
Orange Free €42,50
Orange Free €62,50
Orange Free €82,50
Tevens kan de klant kiezen voor een Sim-Only abonnement, deze zijn in de volgende abonnementen te verkrijgen:
Orange Free Sim Only €22,50 en een Orange Free Sim Only €32,50.
De voordelen van deze bundels zijn:
Er is geen wijziging in de Business abonnementen.
Verwijderd
Dit is alles wat ik tot nu toe zeker weet. Het is in ieder geval fijn om te weten toch! Wat betreft de nieuwe tarieven is het toch nog even afwachten!Barca schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:56:
[...]
Ja precies ja geef de overige inside info er dan ook even bij.![]()
Geweldig! Laat de discussie losbarsten!!Maite schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:06:
...........

Vraag me alleen af hoe dat gaat met die SMS bundels. Stel ik neem een SMS 60 bundel... is het dan iedere maand standaard 60 SMS'n. Wat gebeurd er als je die niet opmaakt... dan mag je op een gegeven moment honderden SMS'n versturen? Dat is niet zo handig.
[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 28-12-2004 21:24 ]
Ik wil geen sms-bundel. Ik wil gewoon bellen en af en toe een smsje, hoogstens 5 per maand of zo. Al dat gedoe.
Dat heb je nu toch al met beltegoed? Als je het hele jaar niet belt mag je aan 't eind ook een aantal dagen onafgebroken bellen... Kwestie van goed inschatten hoeveel je nodig hebt lijkt me. Ik sms bijna nooit, als ik een keer wil sms-en doe ik dat wel tegen normaal tarief, ik ga er natuurlijk geen 500 inkopen om over 80 jaar goedkoper uit te komenBarca schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:24:
Vraag me alleen af hoe dat gaat met die SMS bundels. Stel ik neem een SMS 60 bundel... is het dan iedere maand standaard 60 SMS'n. Wat gebeurd er als je die niet opmaakt... dan mag je op een gegeven moment honderden SMS'n versturen? Dat is niet zo handig.Heb je natuurlijk liever beltegoed voor in dat geval.
Nee dat heb je niet met beltegoed.epoman schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:29:
Dat heb je nu toch al met beltegoed? Als je het hele jaar niet belt mag je aan 't eind ook een aantal dagen onafgebroken bellen... Kwestie van goed inschatten hoeveel je nodig hebt lijkt me. Ik sms bijna nooit, als ik een keer wil sms-en doe ik dat wel tegen normaal tarief, ik ga er natuurlijk geen 500 inkopen om over 80 jaar goedkoper uit te komen
Hmmm, en wordt mijn Orange Free 30 dan een abbo van 22,50 of 32,50? Als het 32,50 wordt moet ik dus elke maand € 2,50 meer gaan betalen. En volgens de voorwaarden mag je na 6 maanden 1 tariefplan lager. Dus dat € 12,50 abbo zit er voor mij niet in.
www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo gelukkig mee.Barca schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:49:
[...]
Nee dat heb je niet met beltegoed.JA, wat je zegt klopt: "Als je het hele jaar niet belt mag je aan 't eind ook een aantal dagen onafgebroken bellen". Maar... je mag dat OOK verSMS'n. En als je dus die nieuwe SMS bundels neemt... kan je het alleen maar verSMS'n.
Het concept "alles uit 1 bundel" wordt toch enigzins verlaten. Als je goedkoper wilt sms'n moet je immers een sms bundel aanschaffen.
Het was sterker geweest als Orange de sms tarieven verlaagd had bij een gelijkblijvend bundeltarief. Het betekent iig dat ik bij mijn volgende verlenging veel meer naar andere providers zal kijken omdat orange nu toch het meer algemene concept vd rest aan het volgen is.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Het wordt niet omgezet... huidige abbo's blijven gewoon tot de einddatum bestaan, tenzij je zelf om zet naar een nieuwe variant.Beatman schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:54:
Hmmm, en wordt mijn Orange Free 30 dan een abbo van 22,50 of 32,50? Als het 32,50 wordt moet ik dus elke maand € 2,50 meer gaan betalen. En volgens de voorwaarden mag je na 6 maanden 1 tariefplan lager. Dus dat € 12,50 abbo zit er voor mij niet in.
Precies! Dat staat mij ook een beetje tegen.Help!!!! schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:55:
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo gelukkig mee.
Het concept "alles uit 1 bundel" wordt toch enigzins verlaten. Als je goedkoper wilt sms'n moet je immers een sms bundel aanschaffen.
[ Voor 32% gewijzigd door Barca op 28-12-2004 21:57 ]
nieuws over de tarieven (gelezen op het prikboard van gsm.pagina.nl):
De nieuwe tarieven van Orange, en ze gaan 100% zeker weten op 03-01-2005 in.
Kan helaas niet zeggen welke shop ik ben, anders wordt dit zeer zeker tegen me gebruikt, hou het maar in de gaten, de meeste zullen ze er as donderdag wel op hebben staan.
Orange Free 12.50 / 22.50 / 32.50 / 42.50 / 62.50 / 82.50
Bellen 0.32 / 0.20 / 0.16 / 0.14 / 0.13 / 0.12
SMS 0.22 / 0.22 / 0.22 / 0.22 / 0.22 / 0.22
MMS 0.50 / 0.50 / 0.50 / 0.50 / 0.50 / 0.50
SMS Bundels 60 SMS voor € 6.00
150 SMS voor € 12.00
300 SMS voor € 18.00
Kan helaas niet zeggen welke shop ik ben, anders wordt dit zeer zeker tegen me gebruikt, hou het maar in de gaten, de meeste zullen ze er as donderdag wel op hebben staan.
150 SMS voor € 12.00
300 SMS voor € 18.00
[ Voor 5% gewijzigd door Maite op 28-12-2004 22:14 ]
Fix datum even.Maite schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:03:
De nieuwe tarieven van Orange, en ze gaan 100% zeker weten op 03-01-2004 in.
Orange die verlaat dus voorgoed zijn stelling: "Je bepaalt zelf waar je je bundel voor gebruikt, of het nou bellen in het buitenland of binnenland is, één helder tarief."
Ik vind het doodzonde dat Orange weer zo moeilijk gaat doen, ontzettend onduidelijk voor klanten en ik merk al dat heel veel klanten steeds minder vertrouwen gaan hebben in Orange, vanwege de onduidelijke en ook nog eens dure tarieven. Het was beter geweest als ze hadden gezegd: Alle nieuwe klanten een nieuw sms-tarief en beltarief, voor de overige klanten de keuze om al dan niet over te stappen zonder enige contractaanpassing...
Gelden de aangeschafte sms bundels ook voor sms naar het buitenland en in het buitenland of moet je daar ook weer een aparte sms bundels voor kopen?
Ik vind het doodzonde dat Orange weer zo moeilijk gaat doen, ontzettend onduidelijk voor klanten en ik merk al dat heel veel klanten steeds minder vertrouwen gaan hebben in Orange, vanwege de onduidelijke en ook nog eens dure tarieven. Het was beter geweest als ze hadden gezegd: Alle nieuwe klanten een nieuw sms-tarief en beltarief, voor de overige klanten de keuze om al dan niet over te stappen zonder enige contractaanpassing...
Gelden de aangeschafte sms bundels ook voor sms naar het buitenland en in het buitenland of moet je daar ook weer een aparte sms bundels voor kopen?
[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 28-12-2004 22:16 ]
Hier hetzelfde, het concept van alles uit één bundel en alles wat je betaald mag je ook verbellen/smsen was het enige wat mij bij Orange hield, bij mijn verlenging komt Orange nu gewoon op de grote hoop overige aanbieders.
Ik ben toch malle pietje niet!
wat vind je onduidelijk? Ik vind het nog te vroeg om nu al te gaan zeuren over hoe en wat. Wacht af tot het officieel is en dan weten we ook wat er met bestaande klanten gaat gebeuren en hoe het precies zit met de sms-bundels
Maar de vraag is voor mij, nog steeds: wordt het mogelijk om het abonnement af te zeggen? Ik wacht met smart af hoe dit af gaat lopen. Weet iemand al iets?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Nee, want (voor de zoveelste keer) je kan gewoon je oude abonnement houden.MGSNK schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:36:
Maar de vraag is voor mij, nog steeds: wordt het mogelijk om het abonnement af te zeggen? Ik wacht met smart af hoe dit af gaat lopen. Weet iemand al iets?
die smsbundels zijn wel groot, als je het goedkoopste abbo hebt en orangeworld wil en een smbundel hou je 50 cent over om te bellenMaite schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:03:
150 SMS voor € 12.00
300 SMS voor € 18.00

dan neem je toch een groter abo als je meer belt
, maar inderdaad, een sms bundel 30 mis ik ook
[ Voor 36% gewijzigd door Maite op 28-12-2004 23:35 ]
Is het al bekend of je als je je oude abbonoment houd je ook sms bundels kan nemen? En kan je je sms bundel elke maand wijzigen? Als dat niet kan is het helemaal vervelend.
Op dit moment sms ik best veel, maar dat kan over een maand best wel weer anders zijn. Ik heb dan geen zin om elke maand 300 smsjes te hebben als ik er maar 10 verstuur ofzo.
Op dit moment sms ik best veel, maar dat kan over een maand best wel weer anders zijn. Ik heb dan geen zin om elke maand 300 smsjes te hebben als ik er maar 10 verstuur ofzo.
Mooie wijzigingen!
Waarom?
Voor €2,50 per maand kan je de nieuwe tarieven hebben, wat voor veel mensen goedkoper zal zijn (bellen -> niet orange gaat zwaar omlaag).
SMS bundels hóef je niet te nemen, maar veel mensen halen een bundel van 60 smsjes waarschijnlijk wel.
Waarom?
Voor €2,50 per maand kan je de nieuwe tarieven hebben, wat voor veel mensen goedkoper zal zijn (bellen -> niet orange gaat zwaar omlaag).
SMS bundels hóef je niet te nemen, maar veel mensen halen een bundel van 60 smsjes waarschijnlijk wel.
Dus bellen naar vaste nummers en orange nummers gaat straks meer kosten dan nu??
Dat gaat deze jongen straks in ieder geval weg bij Orange..
Dat gaat deze jongen straks in ieder geval weg bij Orange..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Even een vraag tussendoor , wat ik niet helemaal begrijp is als je een abbon. afsluit ( na 3jan ) zonder sms bundel kun je dan nog wel gewoon een sms sturen ? ( tegen de hoofdprijs dan wel € ? )
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Dan kost een sms gewoon net als nu 22 cent.
Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet
dit wil ik ook weten ja.rwb schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:58:
Is het al bekend of je als je je oude abbonoment houd je ook sms bundels kan nemen? En kan je je sms bundel elke maand wijzigen? Als dat niet kan is het helemaal vervelend.
dat ik gewoon men 40 E betaal (en dus NIET naar 42.50 gaat) en toch die sms-bundel kan nemen.
ps. Wat is eigelnlijk het nut dat alles 2.50 omhoog gaat ?
Waarschijnlijk is het zo makkelijker om de verschillende abbonomenten uit elkaar te houden.Mich schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:19:
[...]
dit wil ik ook weten ja.
dat ik gewoon men 40 E betaal (en dus NIET naar 42.50 gaat) en toch die sms-bundel kan nemen.
ps. Wat is eigelnlijk het nut dat alles 2.50 omhoog gaat ?
Aboo / Vaste orange nr. / Overige.Maite schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:03:
150 SMS voor € 12.00
300 SMS voor € 18.00
Free € 20 € 0,14 € 0,28
Free € 30 € 0,11 € 0,22
Free € 40 € 0,10 € 0,20
Free € 60 € 0,09 € 0,18
Free € 80 € 0,09 € 0,16
er ga dus zo een 4 a 5 cent per minuuut af, dat is best intressant
Ik vind het eigenlijk maar waardeloze wijzigingen, ze blijven gewoon duur in vergelijking met de rest!!! Ik vind het erg jammer dat ik nog 1,5 jaar aan me contract vast zit, Anders was ik allang overgestapt, hellaas heb ik mijn contract net verlengd voordat de sms prijzenoorlog begon waar orange dus niet aan mee deed.
[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySandwich op 29-12-2004 15:31 ]
Let wel op dat ook de voorwaarden kunnen wijzigen, bv wanneer je mag downgraden en tegen welk tarief etc.ANdrode schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:40:...
Tenzij je veel naar vast of orange nummers belt, dan ga je 2x meer betalen, in tarief en maandbedragDoor Mich - woensdag 29 december 2004 15:25]er ga dus zo een 4 a 5 cent per minuuut af, dat is best intressantreken maar dat ik men abbo om laat zetten dan (dan maar 2.5E meer betalen, je hebt wel veel meer voordeel)
Everything is better with Bluetooth
vind ik niet, met deze nieuwe prijzen zijn ze goedkoper geworden dan kpn en vodafone. (zeker als je internet wat zwaarder telt heb je nog meer voordeel).Mythrill schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:30:
Ik vind het eigenlijk maar waardeloze wijzigingen, ze blijven gewoon duur in vergelijking met de rest!!! Ik vind het erg jammer dat ik nog 1,5 jaar aan me contract vast zit, Anders was ik allang overgestapt, hellaas heb ik mijn contract net verlengd voordat de sms prijzenoorlog begon waar orange dus niet aan mee deed.
Ok telfort is een heel stuk goedkoper. maarja je wist voordat je een contract afsloot dat die goedkoopst waren toch ?
Ik vind dat orange goed bezig is met deze verlagingen, alleen nu nog ff mms volledig laten onderstuenen in het netwerk
hmmz ok dan vind ik het wel vaag worden nu. Zo berijk je eigenlijk nog niksjeanj schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:35:
[...]
Let wel op dat ook de voorwaarden kunnen wijzigen, bv wanneer je mag downgraden en tegen welk tarief etc.
[...]
Tenzij je veel naar vast of orange nummers belt, dan ga je 2x meer betalen, in tarief en maandbedrag
Verwijderd
Wat werkt er dan niet? Alles werkt gewoon met mms, naar en van alle NL netwerken en email.Mich schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:35:
Ik vind dat orange goed bezig is met deze verlagingen, alleen nu nog ff mms volledig laten onderstuenen in het netwerk
Je betaald nu het dubbele per minuut naar andere mobiele nummers, straks is er dus nog maar 1 tarief voor alle nummers. En het dubbele in maandbedrag slaat natuurlijk helemaal nergens op, tenzij je nu eerst een maand naar Orange of vast belt en de maand erna evenlang naar andere mobiele nummers.Tenzij je veel naar vast of orange nummers belt, dan ga je 2x meer betalen, in tarief en maandbedrag
Hmm.. Voor mij komt het goed uit. Ik ben een sms'er.
Wat ik me afvraag die smsbundels komen die Bij je maandbedrag of gaat het ervan af?
Dus 22,50 - 12,00 - 6,00 = 4,50 over om te bellen ?
Wat ik me afvraag die smsbundels komen die Bij je maandbedrag of gaat het ervan af?
Verwijderd
Klopt helemaal, ze gaan van je bundel af.MCK schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:28:
Hmm.. Voor mij komt het goed uit. Ik ben een sms'er.
Voordeel is ook dat je na je smsbundel goedkoop blijft sms'en en niet zoals bij anderen weer € 0,22 per bericht gaat betalen.
Dus je smskosten zijn afhankelijk van je smsbundel? Dus bij 60 smsjes word dat buiten de smsbundel €0,10 per sms, dus bij 150 zou het €0,08 per sms zijn?Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:28:
[...]
Voordeel is ook dat je na je smsbundel goedkoop blijft sms'en en niet zoals bij anderen weer € 0,22 per bericht gaat betalen.
Best apart.. maar ook weer niet.
Verwijderd
Ja buiten de bundel blijf je het smsbundel tarief betalen.Bter toch! Ik vind wel dat ze beter gewoon de losse sms tarieven konden verlagen ipv moeilijk gaan doen met bundels... Maarja
die bundels zijn voor de veel sms'ers
als je 10 smsjes per maand stuurt ben je 2.20 kwijt, minder dan een sms bundel
vind het wel een goed idee (een vast laag tarief was beter, maarja) maar kan dat dan ook met een 30 euro abbo, heb geen zin om 2 biertjes per maand extra te betalen..
Ook word volgens mij het tafief iets hoger. 14 cent ipv 11/22 cent, of geldt die 14 cent voor alle gesprekken ? dus zowel vast, orange en andere providers ?
vind het wel een goed idee (een vast laag tarief was beter, maarja) maar kan dat dan ook met een 30 euro abbo, heb geen zin om 2 biertjes per maand extra te betalen..
Ook word volgens mij het tafief iets hoger. 14 cent ipv 11/22 cent, of geldt die 14 cent voor alle gesprekken ? dus zowel vast, orange en andere providers ?
De wijzen komen uit het Oosten!
En wat betaal je als je geen SMS bundel neemt per SMS?
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Smsbundel kunnen waarschijnlijk alleen in combinatie met de nieuwe abonnementen. En het tarief van € 0,14 gaat voor alle nummers gelden, geen verschil meer.NoepZor schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:06:
die bundels zijn voor de veel sms'ers