[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat truckje met dat je je comp 100 procent op JO zet, is dat nog steeds hetzelfde als je de uitbreiding hebt? En ben ik de enige of zijn er meer die niet op NovaWorld komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 15:00

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Met een woord dit filmpje is VET

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:17:
Dat truckje met dat je je comp 100 procent op JO zet, is dat nog steeds hetzelfde als je de uitbreiding hebt? En ben ik de enige of zijn er meer die niet op NovaWorld komen?
NovaWorld Error Page
Please try your request later.

Deze error heb ik al de hele ochtend lang :? ..
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:17:
Je kan het ook gewoon zo doen als je Winxp hebt.
1. ctrl alt del
2. dan jo proces opzoeken
3. rechter muisklik en dan prioriteit instellen

En lees dit eens https://www.novaworld.com...c.aspx?topic_ID=607496521

Volgens mij is heel Novaworld down want ik kan ook niet op het forum komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Temraakle op 04-01-2005 13:19 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt :) , ik hoop maar dat Novaworld snel gefixt is, ik heb vakantie en wil er graag optimaal gebruik van maken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 11:32

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Idd Novaworld is down :/

Spelen jullie eigenlijk op een vaste server ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Volgens mij heeft die high (100%) optie niet echt veel nut, ik heb op 2.6 ghz dat jo maar 40% CPU max benut, dus er is nog wel iets over wat ongebruikt blijft!
(in game "`" (links naast de 1) en dan "FPS" intoetsen geeft je framerate en CPU belasting.)
-ETz-Memphis Z schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:04:
Idd Novaworld is down :/

Spelen jullie eigenlijk op een vaste server ofzo?
nee we spelen niet op een vaste server, het ligt er aan hoe druk het op de servers is, meestal pakken we voor aas de statsserver dragonlance1 (zweihander wil nog wel eens bij een willekeurig iemand de verbinding verbreken) of we pakken crusader.

het wil ook wel eens voorkomen dat we naar een coop server gaan en dan gewoon eentje pakken waar een map op draait die wel leuk lijkt.

[ Voor 56% gewijzigd door solomo op 04-01-2005 14:12 . Reden: weten hij wil servers welke gebruiken wij. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ga die guide wel bekijken, maar dan moet natuurlijk wel eerst NovaWorld het doen :P . Net nog maar een paar trainingen gedaan maar dat is toch wel saai. Daar loopt overigens wel alles goed op hogere standen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Novaworld werkt nog steeds niet :(

Ik wil dit spel spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:24
Kun je als novaworld down is gewoon nix beginnen met het spel, net zoals steam dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

slechte timing, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat novaworld zo lang down is, een tijd geleden was het wel eens 5 minutjes of zelfs minder niet berijkbaar.

Hopen dat het wel weer werkt binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Dersan schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:45:
Kun je als novaworld down is gewoon nix beginnen met het spel, net zoals steam dus?
Je kan wel de offline trainingen doen, maar niks online.

Waar het spel voor bedoeld is :(

[ Voor 52% gewijzigd door ETzPliskin op 04-01-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

anders host je zelf een lan game en doe je een coop map, dat werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag joint operations gekocht samen met Escalations.

Probeerde mezelf te registreren tot op een gegeven moment de error kwam van novaworld.

Ik heb geen e-mail gehad met daarin m'n loginnaam of passwoord en ik kan ook niet opnieuw registreren omdat hij dan zegt dat m'n cd-keys/e-mail al in gebruik zijn.

Wat kan ik het beste doen om dit op te lossen, heb namelijk al e-mail gestuurd naar zowel de UK als de NL support van novalogic.maar nog geen antwoordt.

Wat is het beste dat ik kan Doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 12:59
Heb je al geprobeerd om je password en account ID opnieuw naar je email te laten sturen? Als ie zegt dat je email al in gebruik zou dat toch moeten werken.

Als je naar deze link gaat:

https://www.novaworld.com/Login.aspx?

kun je op "Forgot your password? Click Here" klikken, vervolgens kun je je email opgeven die je gebruikt hebt bij het registreren. Ook staat er "Forgot your account ID? Click Here", wat verder hetzelfde werkt.

Maar misschien duurt het gewoon een tijd voor je die email ook echt krijgt ofzo, hoewel ik zelf niet kan herrinneren dat dat bij mij lang heeft geduurd.

Ik denk niet dat je er verder veel aan kunt doen, of dus idd email sturen naar support van novalogic, maar voor je daar antwoord van krijgt duurt et wel ff denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Eggbird op 04-01-2005 18:08 ]

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik zit al heel lang te twijfelen of ik deze game zal kopen. Het is echt onwijs jammer dat de mp demo het nu niet meer doet, maar wel begrijpelijk. Eigenlijk kijk ik ook wel uit naar BF2. Maarja, is het het geld echt nog waard om deze game te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geprobeerd de account gegevens naar me toe te laten mailen maar dan bestaat m'n e-mail volgens hen niet. echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:49:
Ik heb geen e-mail gehad met daarin m'n loginnaam of passwoord en ik kan ook niet opnieuw registreren omdat hij dan zegt dat m'n cd-keys/e-mail al in gebruik zijn.
?
Wachten tot Novaworld weer normaal functioneert.

Voor alle mensen die toch graag JO willen spelen klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb net nog ff de BF2 topic bekeken, maar de meeste nieuwe dingen zitten al in JOTR en JOE. En waarschijnlijk wordt het voor maar 64 players 8)7 We spelen hier nu al met 150 man in JO. Ik heb eerst ook BF1942 en BFV gespeeld en dit is toch wel wat realistischer en je hebt een ook geen last van spawncampers in Helicopters (Die word wel snel genoeg vernietigd als je dat op de zelfde manier probeerd als in BFV). Misschien als de demo heeeeeel goed is dat ik hem koop.

Nu is novaworld.com zelfs helemaal weg :(

[ Voor 5% gewijzigd door Rayzman op 04-01-2005 19:01 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novalogic.com is ook weg.

volgens mij ligt er iets goed plat bij hun :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
shit, onderhoud, ik verveel me nu al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
Rayzman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:56:
Ik heb net nog ff de BF2 topic bekeken, maar de meeste nieuwe dingen zitten al in JOTR en JOE. En waarschijnlijk wordt het voor maar 64 players 8)7 We spelen hier nu al met 150 man in JO. Ik heb eerst ook BF1942 en BFV gespeeld en dit is toch wel wat realistischer en je hebt een ook geen last van spawncampers in Helicopters (Die word wel snel genoeg vernietigd als je dat op de zelfde manier probeerd als in BFV). Misschien als de demo heeeeeel goed is dat ik hem koop.

Nu is novaworld.com zelfs helemaal weg :(
Ik denk dat BF2 wat meer bedoelt is ala arcade raggen, dus gezellig met fun oorlogje spelen, JOTR/E is meer bedoelt voor de wat reallistische spelers. Desondanks ga ik zeker BF2 proberen als ie uit, immers, vind/vond ik Wolf ET ook een super spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Bah, hoelang gaat dat nu nog duren zeg :(

Eens mens koopt dan al eens hun spel, de dag erna kan je niet meer spelen :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb precies hetzelfde, gister gekocht, kan al de hele dag niet spelen (althans vanaf 1 uur niet , daarvoor weet ik niet was ik nog niet wakker ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Je kan weer spelen.

Er zijn nu 320 mensen online en 230 servers.

[ Voor 57% gewijzigd door Temraakle op 04-01-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Heeft er anders iemand zin om een pass protected GoT co-op server te starten?

Kunnen we ff samen een missie doen ;)

EDIT: Wat lees ik nu? :?

http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=16255
http://www.joint-operations.com

Dus als ik het goed heb gaan alle grote community sites dicht omdat Novalogic niet zou luisteren? :?

[ Voor 58% gewijzigd door ETzPliskin op 04-01-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

MELDING DONDERDAG AVOND WORD ER GEFILMT !!!! HIER BIJ HEBBEN WE WEER VEEL MENSEN NODIG !!

Dus laat je speelgoed staan, sluit gezellig aan voor sesamstraat :X ;) maar iedereen tijd vrijmaken om te joinen !!!

Verdere info volgt woensdag/donderdag :) !!!

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 04-01-2005 21:17 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 19:21

ErA

Ik wil wel spelen enzo, maar uh als je even tijden vermeld is wel toppie :Y)

Verder: wordt er gefilmd met escalation of alleen met Typhoon rising? Want een paar motor scenes kunnen zeker geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Mijn handen beginnen te jeuken om dit spel te kopen, alleen @ the moment eienlijk niet het geld ervoor, :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Novaworld ingame doet het alweer. Websites zijn nog wel down.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook m'n confirmation e-mail gehad van m'n account, alleen is de site down zodat ik niet kan confirmen :'( (jammer kan ik morgen pas spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ErA schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:33:
Ik wil wel spelen enzo, maar uh als je even tijden vermeld is wel toppie :Y)

Verder: wordt er gefilmd met escalation of alleen met Typhoon rising? Want een paar motor scenes kunnen zeker geen kwaad.
Donderdagavond om 9 uur op teamspeak (teamspeak.i3d.nl:8815). En we filmen met escalation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:51

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wat is er dan waar over dat interview, dat novalogic het voor gezien hield!?

Er staat zelfs door hun vermeld dat het al in de beta trial periode gemeld werd, dat dit eventueel mogelijk zou kunnen zijn, en 'they left the building' :?

zat er hard over te denken nu ie maar 17.99 Pound is, wat 25e ongeveer weer is.... maar waarom deze info dan!?

Maar wat heb je aan een game als er geen servers voor zijn?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

sain onez schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 01:09:
wat is er dan waar over dat interview, dat novalogic het voor gezien hield!?

Er staat zelfs door hun vermeld dat het al in de beta trial periode gemeld werd, dat dit eventueel mogelijk zou kunnen zijn, en 'they left the building' :?

zat er hard over te denken nu ie maar 17.99 Pound is, wat 25e ongeveer weer is.... maar waarom deze info dan!?

Maar wat heb je aan een game als er geen servers voor zijn?!
De oplettende lezer, ziet dat het hier over "fan" groepen/gamers gaat en niet over personeel wat werkt bij Novalogic. Zou wel een beetje gek zijn.... Het spel is het beste verkochte PC spel in 2004 (in Amerika). Net als Black Hawk Down was. In europa doen ze het minder goed en minder bekend, maar in Amerika zijn er veel gamers die het spel spelen. Denk dat JO ook wel een erg belangrijke inkomsten bron is voor novalogic.

Ik zelf moets het ook paar keer goed lezen en nog even overgehad met Eggbird, maar uit eindelijk heeft het niks met JO te maken. Iedergeval niet in de vorm van: het spel niet kopen omdat novalogic ermee stopt ofzo want dat is StierenStront :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

gepost door CovertOps
Dat zijn 2de rangs fansites....
In men .. wat is het nu, 7 jaar? dat ik de DF reeks speel heb ik die sites... 2 keer bezocht? denk ik.

Er zijn er al vele betere die de geest hebben gegeven.

Wel een rare berichtgeving hier op Telenet... duidelijk iemand die er (van de nova community) niet al teveel van afweet... no pun.
bron=http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=16255
Gewoon een paar fansites die ermee gestopt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:51

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

aaap schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 01:15:
[...]

De oplettende lezer, ziet dat het hier over "fan" groepen/gamers gaat en niet over personeel wat werkt bij Novalogic. Zou wel een beetje gek zijn.... Het spel is het beste verkochte PC spel in 2004 (in Amerika). Net als Black Hawk Down was. In europa doen ze het minder goed en minder bekend, maar in Amerika zijn er veel gamers die het spel spelen. Denk dat JO ook wel een erg belangrijke inkomsten bron is voor novalogic.

Ik zelf moets het ook paar keer goed lezen en nog even overgehad met Eggbird, maar uit eindelijk heeft het niks met JO te maken. Iedergeval niet in de vorm van: het spel niet kopen omdat novalogic ermee stopt ofzo want dat is StierenStront :)
Oke Got it!! clear

toch maar eens bestellen dan...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk mogelijk om ook in Amerikaanse servers te gaan of kan je alleen in Europa/Africa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

probeer het maar zou ik zeggen :P

ja het is mogelijk, maar warom hebben ze het dan opgedeeld?
volgens mij was de reden dat je op deze manier niet de servers ziet die ver weg staan en alleen al daardoor een hoge ping hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het kan inderdaad wel maar elke ping is boven de 100..... laat maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mensen.... we hebben mensen nodig voor de film van morgenavond :) ik schat hierbij op z'n minimaal 10 en maximaal... uhm.... 30 maar dat halen we nooit dus maximaal van 16 is wel voldoende. Er word 1 shot gefilmt ! (daarna nog wat gekloot / op server gespeeld e.d.) dus in Theorie zou het maar 10minutjes moeten duren. Aangezien de praktijk wel anders uitwijst, zal het wel minmaal 45minuten worden :) Het word 1shot waarbij iedereen moet bewegen dus das wel leuk voor iedereen :)

Indien er te weining man komt... gaat het feest dus niet door... :( kunnen we altijd wel op een server gaan spelen natuurlijk, maar toch.... Donderdagavond 9uur !!! op de bekende TS server !! en er word met Escalation gespeeld

Voor de nieuwe mensen en de mensen die er allanger zitten maar niet weten welke TS het is, zoek en gij zult vinden met de Topic Search !

Ik ga slapen.

edit: vol met typo's ..... en die laat ik maar zitten ook.... ben :z :Z

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 06-01-2005 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

ik ben van de party vanavond
denk wel dat je met Typhoon rising meer mensen kan krijgen omdat meer mensen deze game hebben maarja dat zien we vanavond wel
tot 9 uur :)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK zou best mee willen doen maar kan niet meedoen aan de teamspeek (geen headset of iets anders dergelijks waarmee ik zou kunnen praten) dus lijkt mij niet erg handig, mocht het wel gaan lukken zou ik mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:35:
IK zou best mee willen doen maar kan niet meedoen aan de teamspeek (geen headset of iets anders dergelijks waarmee ik zou kunnen praten) dus lijkt mij niet erg handig, mocht het wel gaan lukken zou ik mee willen doen.
je kan anders wel op teamspeak joinen en via je gewone speakers luisteren wat je moet doen, antwoord geven is dan niet (op een snelle manier) mogelijk maar dan kan je in iedergeval mee doen, we hebben zo veel als mogelijk mensen nodig dus het valt te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:35:
Solomo heeft idd gelijk. Als je geen headset hebt betekend dat niet dat je nu niet hoeft te komen. Normaal gesproken is het eigenlijk wel een must, maar vanavond gaat het niet zozeer om details enz. Dus als iedereen maar gewoon kan mee luisteren naar de instructies via TeamSpeak en vervolgens duidelijk kan maken dat ie het snapt (door te typen in het spel dus) is het denk ik al goed. :)

We need YOU! B) B) B) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Eggbird op 06-01-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:48

PromoX

Flying solo

Als Escalation niet benodigd is wil ik misschien ook wel meedoen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
die is dus WEL nodig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OKe ik doe mee om 9 uur, als ik het goed begrijp word het dan UKLF:Warzone?
(Speel het spel vaak dus ben geen Noob maar ben geen JT'er) Weet niet of dit uitmaakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb het voor elkaar gekregen van een MX 420 naar een Radeon 9600 Pro te gaan. krijg hem morgen, denken jullie dat dit goed is voor de FPS en de kwaliteit van JO? Of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:24
Ik wil ook wel meedoen, lijkt me wel lachen? wat is de server, wachterwoord

[ Voor 12% gewijzigd door iceme op 06-01-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

DaMorpheus schreef een keer:
De TS server:

Teamspeak:
IP: teamspeak.i3d.nl: 8815

Ruimte voor 60 man B)
Sponsored by i3d.nl voor de JO-JT community
We moeten denk ik inloggen op de Virtualis server het wachtwoord zal vanavond wel op teamspeak bekend worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Godsie wat heb ik toch net een feest gehad. Nadat ik het beu was dat die wedges mij weg gaven als ik met de m4 ging base sneaken, ben ik overgestapt op een mp5/silenced. Combineer dit met niets anders in je equipment en een beetje skill en het pret kan beginnen. paar games achter elkaar:

17/1
28/2
en de laatste was heelmaal grappig met 34/0

Heerlijk die mp5 silenced.

gaat wel lekker zo die stats :Y)

https://www.novaworld.com...x?id=16418910545&p=646067

[ Voor 13% gewijzigd door ErA op 06-01-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 12:25:
OKe ik doe mee om 9 uur, als ik het goed begrijp word het dan UKLF:Warzone?
(Speel het spel vaak dus ben geen Noob maar ben geen JT'er) Weet niet of dit uitmaakt?)
iceme schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:04:
Ik wil ook wel meedoen, lijkt me wel lachen? wat is de server, wachterwoord
Het gaat hier niet om gewoon het spelen van Joint Operations maar het maken van een film met een verhaal doormiddel van Joint Operations. Of je nou "noob" bent of niet interreseerd ons niets. En ook maakt het niet uit of je JTer bent of niet. Het gaat ons er alleen om dat je Joint Operations met de uitbreiding Escalation hebt en dat je TeamSpeak gebruikt zodat wij instructies kunnen geven aan de acteurs (jullie dus). Als je daar aan voldoet kun je al meedoen, maar we verwachten dan wel dat je ook serieus mee doet en niet vervelend gaat doen. Tot nu toe is het altijd erg leuk geweest en volgens mij is er tot nu toe niemand geweest die er spijt van heeft gehad dat hij eraan mee gewerkt heeft.

Voor het opnemen van de scenes van de film hebben we dankzij de mensen van Virtualis een speciale server, met precies de instellingen die wij nodig hebben voor het opnemen van een bepaalde scene van de film.

Als je hier aan wenst mee te doen ben je vanavond vanaf 9 uur welkom op de volgende TeamSpeak server:

teamspeak.i3d.nl:8815

Gewoon inloggen met je nickname en als anonymous, dus geen password ofzo.

Vervolgens krijg je van ons de server informatie wel te horen.

Als je totaal geen idee hebt waar ik het nu over heb (de film) dan is het misschien handig om even naar de volgende site te gaan:

http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/

De site is nog niet af, maar als je de nieuws berichten door leest wordt je het 1 en ander wel duidelijk denk ik. En check ook de "downloads" sectie.
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 12:40:
Oke, ik heb het voor elkaar gekregen van een MX 420 naar een Radeon 9600 Pro te gaan. krijg hem morgen, denken jullie dat dit goed is voor de FPS en de kwaliteit van JO? Of valt het wel mee?
Dat zal behoorlijk veel uitmaken denk ik. En radeon 9600 pro en vergelijking met een GeForce 4 is een enorme vebetering, aangezien de GeForce 4 een budget videokaart is en de Radeon 9600 Pro een soort mid range gaming kaart is (of hoe je dat ook noemt), weliswaar geen super nieuw model meer, maar toch een hele aardige kaart. Helaas is het wel zo dat Joint Operations een behoorlijk zwaar spel is, dit betekend dat als je veel op drukke server speeld (64-150) mensen het wel aan te raden is om je GFX settings niet veel hoger te zetten dan de "Performance Configuration" die het spel automatisch voor je kan instellen, anders speeld het gewoon niet lekker. Als je het namelijk te hoog zet kan het spel best goed draaien als je op een rustige plek rond loopt, maar zodra je in een gebied komt waar het een totale chaos is krijg je zomaar een brute FPS drop en dan kun je elk extra framepje per seconde wel gebruiken. En dan heb ik het dus de "performance configuration" en niet de "default" of "quality configuration".

Maar je kunt et zelf ook testen, als je aan het spelen bent kun je door de knop links van de 1 toest (` of ~) in te drukken commands intikken. Als je dan "fps" intikt zie je hoeveel frames je per seconde haalt. Als je FPS rond de 20 blijft terwijl de hel compleet los barst in het spel (het dus enorm druk is en iedereen zit te schieten met alles wat maar binnen handbereik is) dan is et wel aardig goed en zou je het spel normaal moeten kunnen spelen. En dit kan absoluut met de kaart die je nu hebt, alleen is het dus een kwestie van kijken wat de beste verhouding is tussen de kwaliteit en de performance van het spel.

[ Voor 10% gewijzigd door Eggbird op 06-01-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke het is allemaal duidelijk, om 9 uur doe ik zeker mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
Medicaster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:21:

Het gaat hier niet om gewoon het spelen van Joint Operations maar het maken van een film met een verhaal doormiddel van Joint Operations.
Wat ik zei "lijkt me wel lachen" jo zo spelen weet ik wel dat het leuk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
iceme schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:05:
[...]

Wat ik zei "lijkt me wel lachen" jo zo spelen weet ik wel dat het leuk is
Ik ging ervan uit dat het wel duidelijk was dat dat gedeelte niet voor jou bedoeld was, maar het gedeelte dat wat later in het bericht komt.... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik zal er zijn, 9 uur :)

Heb wel geen micro, dus ik zal gewoon luisteren naar wat ik moet doen.

Oja, mijn nick is -ETz-Pliskin!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Had je gisteren ook ingelogd op teamspeak Etz?
Volgens mij was dat Plisken-JTNL ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ik wilde even doorgeven dat ik mischien iets te laat ben.

aangezien ik de routine verder wel ken van het server joinen en het idee erachter hoop ik binnen te zijn voordat de opnames beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Onroptemraakle schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:54:
Had je gisteren ook ingelogd op teamspeak Etz?
Volgens mij was dat Plisken-JTNL ofzo.
Jah, dat was ik :p

Was de eerste keer dat ik het programma gebruikte, en ik wou het even testen ;)
Ga nu nog even inloggen :p
Heb wel geen micro, dus ik kan niks zeggen :/

[ Voor 12% gewijzigd door ETzPliskin op 06-01-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ingelogd, maar heb dus ook geen microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Op welke Escalation server zitten jullie nu? Ik vind em niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

We gaan zo beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Waar blijven de high resolutie wallpapers?

Ik heb me gisteren goed ingehouden O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird

Helaas heb ik een foutje gemaakt bij het plakken van de screenshots in paint. Waardoor alleen de eerste screenshot z'n volledige grootte heeft, bij de rest mist een stuk. 8)7 8)7 |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Medicaster schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:14:

Helaas heb ik een foutje gemaakt bij het plakken van de screenshots in paint. Waardoor alleen de eerste screenshot z'n volledige grootte heeft, bij de rest mist een stuk. 8)7 8)7 |:( |:(
ach ja nu lijken het net breedbeeld foto's ook leuk :)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En of een 9600 Pro beter is dan een Mx 420 8)7 . Ik heb de graphics behoorlijk wat opgeschroefd en dan nog heb ik meer fps dan eerst :*) . Zo nu is het tijd om er maar eens goed in te gaan worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
Ik vond het wel lachen gister, jammer dat ik om half elf wat anders moest doen, anyhow volgende week ben ik er weer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ff een verhaal over Joint Operations The Movie, als je hier niet in bent geinterreseerd kun je dit gewoon overslaan, maar alle mensen die mee hebben gedaan aan het filmen en/of willen mee doen in de toekomst raad ik aan dit te lezen.

aap en ik vonden het niet echt geweldig gaan, maar dat lag nou niet zozeer aan de acteurs ofzo. En het komt natuurlijk ook omdat wij van te voren al in gedachten hebben hoe we het ongeveer wilden hebben en als dan achteraf het behoorlijk anders is, valt het natuurlijk al snel een beetje tegen.

We hebben er denk ik iets te makkelijk over gedacht. We hadden dus wel een documentje met wat ongeveer de bedoeling was, maar dat is achteraf gezien denk ik toch niet genoeg. In iedergeval niet voor scenes met zoveel mensen. Als je iets filmt met maar 5 man ofzo is et op deze manier wel te doen (tenzij je echt iets super ingewikkelds gaat filmen, maar dat was nu niet zozeer het probleem). Maar ik denk dat als we met meer dan 10 man gaan filmen (overigens geweldig dat er zoveel waren, hoewel we misschien nog wel meer zouden willen hebben, maar achteraf gezien zou dat alleen maar nog chaotischer zijn) we gewoon nog veel duidelijker moeten zijn, er vanuit gaande dat wel iedereen het document heeft door gelezen met wat nou eigenlijk de bedoeling was gister.

Waarschijnlijk zou het stukken beter zijn gegaan als wij een document hadden gemaakt met zeer gedetailleerde informatie over wat er moest gebeuren. En dat we gewoon exact op papier hadden staan wat er gefilmt zou gaan worden. Nu wisten we wel wat we ongeveer wouden, maar dat kwam pas naar voren op het moment dat we allemaal al op de server waren. Met als gevolg dat we misschien wel allerlei leuke ideeen hebben, maar waardoor we andere dingen bijvoorbeeld weer vergeten.

Als we nou bijvoorbeeld een document hadden gemaakt waarin we voor elke speler al een rol hadden vast staan zouden het denk ik stukken beter gaan. Bijvoorbeeld dat acteur nummer 1 de chinook gaat besturen (en dan ook duidelijk de route die hij moet gaan vliegen enz), dat acteur nummer 2 een truck bestuurd en ook weer duidelijk weet wat voor route hij moet rijden en dat bijvoorbeeld ondertussen (dus terwijl de truck rijd) acteur nummer 3 en 4 een bepaalde route (ook weer duidelijk aangeven natuurlijk) moeten lopen. En ga zo maar door.

Als we dat hadden gedaan, hadden we alleen maar op teamspeak hoeven zeggen dat pietje acteur nummer 1 is, jantje acteur nummer 2 en keesje acteur nummer 3 enz. Vervolgens zorgen pietje, jantje, keesje en alle andere acteurs dat ze precies weten wat nou hun taak is. En vervolgens is het een kwestie van de server joinen en alles 1 voor 1 afwerken met een soort check list ofzo. En ik denk dat alles dan veel soepeler loopt, bovendien weet dan iedereen waar hij aan toe is. Zodat het niet zo is dat jantje als hij de server al heeft gejoint hoopt dat hij het meest in beeld gaat komen, terwijl achteraf blijkt dat hij alleen maar 1x lullig van de ene tent naar de andere heeft hoeven lopen en dat dat het dan was voor hem. Terwijl pietje meer dan de helft van de tijd met z'n kop in beeld was. Dus als we het zo hadden aangepakt kunnen we alles ook veel eerlijker verdelen.

Het probleem met dit was, is dat we helemaal niet wisten hoeveel mensen er nou precies zouden komen. Er zijn een paar mensen waarvan we weten dat we op ze kunnen rekenen, maar er zijn ook mensen die best interresse hebben maar waarvan we verder nog niet zeker weten of ze wel komen omdat we ze nog nooit eerder gezien hebben ofzo (waar natuurlijk niks mis mee is, dat is volstrekt logisch). Maar we hadden natuurlijk gewoon van te voren moeten bedenken hoeveel mensen we absoluut minimaal nodig zouden hebben en dan daarvoor een document maken. En vervolgens nog wat eventuele bij rollen bedenken voor als er meer acteurs blijken te zijn.

Maar dit is natuurlijk makkelijker getypt dan gedaan (hoewel ik hier inmiddels al ongeveer een kwatier over doe). Want dit betekend dat aap en ik gewoon ruim voor dat de opname begint gedetailleerd in overleg moeten gaan wat er gaat gebeuren in de betreffende scene en dat kost ook veel tijd. Neem alleen al globaal het verhaal. Dat is nu opzich af, we weten waarschijnlijk op dit moment voor 90% hoeveel scenes er in totaal zullen zijn. En alleen dat al, heeft ons ongeveer 4 uur gekost op teamspeak aan overleg (toen we dat overleg begonnen wisten we al wel wat er ongeveer zou gaan gegebeuren, maar nog lang niet precies en nadat overleg zijn er ook nog behoorlijk wat wijzigingen gemaakt). En dan tel ik de tijd die aap erover heeft gedaan om het verhaal te bedenken zoals het was voor het overleg tussen ons er nog niet bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Na mijn uiterst interresante betoog over Joint Operations The Movie is het weer tijd voor iets nog interresanters. B)

Veel mensen hebben nogal moeite om geduld te hebben enz. Dit hebben aap en ik ook ondervonden tijdens de eerste opnames van de film. En voor sommigen is het zelfs extreem moeilijk (ik noem geen namen, onroptem). Tussen de echte opnames door grijpt men dan ook elke gelegenheid aan om intens te genieten van de "vrijheid". Op momenten dat men denk dat de camera niks opneemt "flipt" men volledig lijkt het wel.

Dames en Heren, hierbij presenteer ik het eerste deel van:

"Joint Operations The Movie behind the Scenes"

featuring:

- Arn0 -JT- NL
- Solomo -JT- NL
- Pnuts -JT- NL
- Onroptem -JT- NL
- Rayzman -JT- NL
- CCNL-CrazyDaddy
- CCNL-FLEA
- CCNL-Skip

Hij is 35 MB groot en duurt 3 minuten en 52 seconden. De kwaliteit is niet super, maar net goed genoeg om te kunnen zien of jij die gast nou bent die daar zo raar doet of dat het onroptem is. Verder zeg ik niks, download em maar en ga em "rustig" bekijken, hoe moeilijk dat soms ook is:

http://www.eggbird.net/jo...ind_scenes_compressed.rar

Of ga naar http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/ en check dan de downloads sectie....

Veel plezier B)

[ Voor 6% gewijzigd door Eggbird op 08-01-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een Marksman Badge en een Campaign Service Cross medaille gekregen (blijkbaar), wat houden deze in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik heb veel geduld gehad de laatste keer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Check even deze post van mij over medals:
linkje :7

En weer een heel leuk filmpje Eggbird, alleen ik mistte m'n killing spree van donderdag na de opnames. (Wat zijn die armored 50mm dingen toch leuk O-) )

[ Voor 38% gewijzigd door Rayzman op 08-01-2005 16:29 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Medicaster schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:45:
Veel mensen hebben nogal moeite om geduld te hebben enz. Dit hebben aap en ik ook ondervonden tijdens de eerste opnames van de film. En voor sommigen is het zelfs extreem moeilijk (ik noem geen namen, onroptem). Tussen de echte opnames door grijpt men dan ook elke gelegenheid aan om intens te genieten van de "vrijheid". Op momenten dat men denk dat de camera niks opneemt "flipt" men volledig lijkt het wel.
enz
Een bericht waar drie keer mijn nickname in voorkomt kan ik niet negeren.
Ik wil Solomo aanhalen;
Solomo schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:11:
(heerlijk zo'n satchel op een plaats waar ierdereen heen loopt :P )
Zoals jullie het misschien hebben gemerkt vind ik dat ook heerlijk >:) niets is leuker als vliegende poppetjes op je scherm.

Het behind the gordijnen filmpje vind ik het beste filmpje tot nu toe!! De muziek is alleen wel erg vaag.
Rayzman schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:18:
Wat zijn die armored 50mm dingen toch leuk O-) )
Ik was opeens weg O-) en dan Pnutjs die daarna effe een CCNL' er dood schiet :D.

[ Voor 25% gewijzigd door Temraakle op 09-01-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Onroptemraakle schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:46:
Het behind the gordijnen filmpje vind ik het beste filmpje tot nu toe!!
Dat is een slecht tegen onroptem, een heel slecht teken..... B)
Maar misschien valt het mee en heb je gewoon geen smaak ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Eggbird op 09-01-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Waarom wordt er eigenlijk geen apart topic voor jullie filmgebeuren gemaakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Onroptemraakle schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:46:

Ik was opeens weg O-) en dan Pnutjs die daarna effe een CCNL' er dood schiet :D.
Ik weet van niks O-)
Die satchel was wel grappig iedereen vloog door de lucht en ondertussen moest ik weer opnieuw gaan inloggen omdat ik (weer) gekicked werd door de teamkills. :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Dersan schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:30:
Waarom wordt er eigenlijk geen apart topic voor jullie filmgebeuren gemaakt? :)
Officeel is dit het Joint Operations: Typhoon Rising topic... toen kwam de uitbreiding Escalation erbij en hebben we ook in het zelfde topic gezet. Toen kwam ik met het idee voor de JO Movie werktitel en omdat dit topic niet echt storm loopt ;) heb ik het gewoon erin gelaten.

Het kan allemaal prima samen en tot nu toe heb ik nog niemand lopen klagen hierover, gelukkig.

PS ik mag dan wel de JO Movie hebben verzonnen enz maar Medicaster (eggbird) doet ook ontzettend veel werk ! :) tis nu onze film geworden eigenlijk die alleen kan bestaan met behulp van de geweldige spelers uit dit topic :) hulde \o/ aan iedereen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

The Kyle
Moderator

Posted: 1/11/2005 1:42:00 AM

It's hard to know what's real and what's not for most things in a game since you're really just sitting at a computer and holding a mouse. However, having made trainers for the military, we do try to get the feel right. This beta includes a vastly more real damage model than what is in the current public version.
Klinkt goed heb de nieuwe update in de beta nog niet getest dus ik weet niet of het veel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Vandaag weer geupdate met de beta naar 1.6.0.5 , kan alleen op novaworld niet vinden wat ze verbeterd hebben.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

--== Melding ==--
Donderdag hopen we weer te gaan filmen voor de JO Movie. Omdat we een kleine scene gaan doen (in de nieuwe styl 8) ) hebben we een specialisten team nodig van 5mensen. Deze 5mensen hebben ook meegewerkt aan de Eerste Test fase en daarom mogen ze ook weer aan deze test meewerken.

We gaan Scene 16 filmen indien het goed gaat. Mogt de nieuwe styl niet werken e.d. dan zal de scene overnieuw moeten worden gedaan maar Eggbird en ik verwachten van niet. De genodigden zijn:

• Arno :7
• Solomo 8)
• Rayzman :D :+
• Onroptem O-)
• Sv3nner aka Pnuts :p

Als de mensen kunnen, willen jullie dan voor donderdag reageren of je wel of niet kan !!!
Als er mensen zijn die niet kunnen, mogen andere mensen een voorstel doen om mee te werken :) dus reageer pas OP donderdag omdat je dan pas weet of iemand niet mee doet !!

[ Voor 193% gewijzigd door Dutchie! op 11-01-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Nog niets gepland op donderdag dus ik wil wel mee doen :P

(was al bang dat ik me moest gaan vervelen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Donderdag heb ik nog niks te doen dus ik ben er :/

(nieuwe styl ik ben benieuwd) ;)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Yay ik mag nog meedoen!
SV3NNER schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:11:
Donderdag heb ik nog niks te doen dus ik ben er :/
Als je niet wil hoeft het niet.

Hier nog wat screenshots.
Afbeeldingslocatie: http://img129.exs.cx/img129/84/ss000463sf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img129.exs.cx/img129/6448/ss000411sm.jpg
Deze score wil ik Donderdag verbeteren }).
Afbeeldingslocatie: http://img105.exs.cx/img105/7981/ss000374nt.jpg
Ray wat rook je?
Afbeeldingslocatie: http://img105.exs.cx/img105/174/ss000320kk.jpg
Aangereden wild.
Afbeeldingslocatie: http://img105.exs.cx/img105/8180/ss000315xm.jpg
Ray kan vliegen zonder stuurknuppel of zou die zijn eigen knuppel gebruiken? (misschien hebben piloten die ;))
Afbeeldingslocatie: http://img105.exs.cx/img105/9177/ss000264eg.jpg
Pnuts met zijn bril op. (jampot glazen zijn er niks bij)
Afbeeldingslocatie: http://img105.exs.cx/img105/8130/ss000237jx.jpg
Hier had ik Pnuts kunnen opblazen maar dat wilde ik niet.
Afbeeldingslocatie: http://img105.exs.cx/img105/9964/ss000243ew.jpg
Pas als Pnuts veilig was O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

lol @ Onroptem skills :)

@Eggbird VV
hahahaha, ja zo kan ik het ook Eggbird B) heb ik het weer gedaan ;(

[ Voor 64% gewijzigd door Dutchie! op 12-01-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Onroptemraakle schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:32:
Yay ik mag nog meedoen!

[...]

Als je niet wil hoeft het niet.

Hier nog wat screenshots.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze score wil ik Donderdag verbeteren }).
[afbeelding]
Ray wat rook je?
[afbeelding]
Aangereden wild.
[afbeelding]
Ray kan vliegen zonder stuurknuppel of zou die zijn eigen knuppel gebruiken? (misschien hebben piloten die ;))
[afbeelding]
Pnuts met zijn bril op. (jampot glazen zijn er niks bij)
[afbeelding]
Hier had ik Pnuts kunnen opblazen maar dat wilde ik niet.
[afbeelding]
Pas als Pnuts veilig was O+.
haha, lache hoor ;)

En wat betreft dat je nog mee mag doen:

Tja twas een hele moeilijke keus, aaap die wou je eigenlijk niet toelaten, maar ik heb een goed woordje voor je gedaan en hem weten om te praten. Dus hier is nog een kans voor je om je te bewijzen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Ik zal er morgen zijn...

Gaan we nu serieus beginnen (zonder te "veel" gekloot en gewacht) ;)

Ben benieuwd of het opnemen/spelen nu wat beter gaat met de nieuwe stijl

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Zolang zijn die "vertragingen" niet, vorige week begonnen we maar 45 minuten later en volgens mij was dat niet door ff.

Maar ik kan niet inloggen, niet op de beta niet op de normale. Kan me wachtwoord ook niet veranderen op Novaworld en mijn e-mail adres bestaat niet..

edit
Nee WoW ook down :'(
Edit 2
Argh verkeerde wachtwoord :X 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Temraakle op 12-01-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Afgelopenavond (het is inmiddels nacht) hebben we weer een scene opgenomen. Ik heb nu geen tijd om er enorm over te gaan praten en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Maar ik zou er weer een enorme post van kunnen maken denk ik :) En dit keer omdat het gewoon enorm vet was. Alles moet natuurlijk nog samengevoegd worden, maar het kan eigenlijk niet missen dat deze scene errrrug goed gaat worden. Iedereen bedankt die eraan mee heeft gewerkt, want et koste behoorlijk wat tijd en dat maken jullie er wel speciaal voor vrij. Geweldig. :P

Hieronder de screenshots van na afloop van de scene, helaas staat Arn0 er niet bij, hij ging een namelijk ietsje eerder weg. Allemaal clickable:

Afbeeldingslocatie: http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/images/scene16/cast1s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/images/scene16/cast2s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/images/scene16/cast3s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/images/scene16/cast4s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/images/scene16/onroptem1s.jpg

Tijd om naar bed te gaan. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zo even mijn huiswerk gedaan, 80% klaar.. en op school even de rest aanvullen :)
Kheb nog 2screens van de vorige keer:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JOmovie04small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JOmoviesmall.jpg
Wel gek eigenlijk... maar paint heeft een aantal plaatjes vernaggelt. :/ hoe het komt weet ik niet maar ik heb het iedergeval nog nooit gehad.

En nog een plaatje van vanavond, ook nadat Arn0 was weg gegaan
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/joscene16small.jpg
De namen staan bij de screen van Medicaster (Eggbird).
:+ ik had even mijn Fraps moeten uitzetten... maar goed ;) .

Ik ga ook maar eens slapen. Kwil hierbij de mensen nogmaals bedanken voor hun inzet van vanavond want deze was geweldig. We zijn bekant wel 4uur bezig geweest met opnemen voor ongeveer.... 2minuten denk ik :) :/ dus ja....

Graag zou ik nog van de mensen willen weten wat ze van het PDFje vonden... beter / onzin ? overbodige info ? dat soort zaken. Naar alle waarschijnlijkheid blijven we de nieuwe styl houden maar we kunnen dan (zoals het er nu naar uitziet) dan niet elke week gaan filmen omdat dit echt te veel tijd kost. Het opnemen is niet erg, maar de voorbereiding....

Maar we zien het allemaal wel :) Goedennacht :O :Z :z

edit: nu toch maar eens gaan slapen :/ 3:37

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 14-01-2005 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Leuke screenshots heb ik deze week weer een andere achtergrond.

Het filmen ging gisteren wel goed maar ik werd wel vaak gekilled. Meerdere keren door Solomo, Rayman en Pnuts :(.

Het filmen nieuwe stijl (bedoel je dat pfd bestandje) was wel handig maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik denk dat deze scene heel vet gaat worden _/-\o_

Hier nog even 2 screens
Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/groes107/publiek/album/ShotScene16-1-.jpg
hier hadden we de verrekijker voor nodig we stonden ook zo ver uit elkaar (2 meter)
Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/groes107/publiek/album/ShotScene16-2-.jpg

De nieuwe styl die we dit keer toegepast hebben vind ik duidelijker en meer georganiseerd.
het pdf bestandje stond lekker veel info in en elke acteur wist zo precies wat hij moest doen.
het mocht allemaal even duren maarja dat heb je als het allemaal korte stukjes film zijn.
Ik denk dat we zeker op deze manier door moeten gaan. :)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey peeps ,

poos niet gezien maar dat komt omdat ik een beetje druk heb met andere dingen en games ,wou onderlaatst nog gamen op JO (heb escaltion niet) maarzag geen servers :?
gaat weer wat vaker spelen maar het moet nog beginnen met kriebelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:51:
Hey peeps ,

poos niet gezien maar dat komt omdat ik een beetje druk heb met andere dingen en games ,wou onderlaatst nog gamen op JO (heb escaltion niet) maarzag geen servers :?
geen servers??? update geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/SmartDoDo/gotverkiezing2004/kick.gif
Dood hier.

Afbeeldingslocatie: http://img132.exs.cx/img132/4117/ss000683ig.jpg

Een killl death ratio van 9,1538461538461538461538461538462 8) op de map Karo Highlands, server Donnerkrieg 150 man.
Ik speelde van het begin tot het eind 60 minuten dat is 1 kill per 30 seconden. Jammer genoeg verdronk ik 1 keer :(.

Al mijn kills zijn met gemaakt met de M60, knive, grenade en/of claymore.

Ik speel nu als gunner, hoef ik tenminste niet zovaak te herladen.
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:51:
Hey peeps ,

Je moet versie 1.5.1.5 hebben en WB :).

[ Voor 28% gewijzigd door Temraakle op 19-01-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Solomo, doet je Teamspeak het weer? Dan kunnen we vanavond weer knallen. :P
Doet Onroptem ook mee, en niet voor de tegenpartij dit keer? })

Het is zo stil met JT'ers, Waar is iedereen :?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onroptemraakle schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:25:
[afbeelding]
Dood hier.

[afbeelding]

Een killl death ratio van 9,1538461538461538461538461538462 8) op de map Karo Highlands, server Donnerkrieg 150 man.
Ik speelde van het begin tot het eind 60 minuten dat is 1 kill per 30 seconden. Jammer genoeg verdronk ik 1 keer :(.

Al mijn kills zijn met gemaakt met de M60, knive, grenade en/of claymore.

Ik speel nu als gunner, hoef ik tenminste niet zovaak te herladen.

[...]

Je moet versie 1.5.1.5 hebben en WB :).
Met constant naden en in tanks zitten bereik je iig heel veel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Mja een M60 kan geen nades afschieten, je hebt ook niet van die :r nade auto's en tanks heb je niet op die map dus dat gaat niet op.

@ rayzman Ik denk het wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Temraakle op 19-01-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mensen, de stilte die er nu op het forum ligt , hangt af van verschillende situaties. :p Mijn situatie is iedergeval dat ik het erg druk met school heb en niet eens JO kan spelen. Dit geld ook gedeeltelijk voor Eggbird en daarom zijn er A.S. donderdag (morgen) een keer geen opnames. Eggbird en ik gaan vrijdag (denk ik) weer in overleg voor een nieuwe scene die we weer helemaal moeten gaan uitwerken en dus ontzettend veel tijd gaat kosten. Dit vinden we biede leuk, dus dat is het probleem niet. Alleen zitten we een beetje met de tijd, dus daarom word er (indien mogelijk natuurlijk) volgende week weer gefilmt :)

Er veranderen dus ook een paar dingentjes met de movie. Wat het grootste wel is, is dat er vantevoren bepaald word hoeveel mensen er gaan meedoen. We kunnen niet zeggen: 6~10man bijvoorbeeld. Het zou dan worden, 9man. bam. Iedereen komt, filmen die hap. Niet eerst wachten op TS, kijken wie er komt, dan documentatie uitdelen en dan gaan kijken wat er terecht van komt. Je zal je dus moeten gaan "inschrijven" als je mee gaat doen :)

Verder waren er 2weken geleden heleboel "nieuwe" JO mensen in dit topic en die lijken het opeens kwijt te zijn ofzo :P of spelen het al niet meer.... er word ook niet meer zoveel screens gepost van ingame. Dan bedoel ik niet de eindscore, maar leuke situaties ofzo iets. Maar goed :) over de movie hoor je van het weekend wel weer iets meer denk ik :) . kheb pas een kleine test stukje gezien van scene 16 (afgelopen week dus) en was erg goed gelukt. Wel word de totaale film iets van... 20~25min denk ik :o Yeah Baby 8)

Edit: nog +/- 200post te gaan en ik mag een nieuwe startpost maken \o/

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 19-01-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:48

PromoX

Flying solo

aaap schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:50:
Edit: nog +/- 200post te gaan en ik mag een nieuwe startpost maken \o/
Kun je deze startpost eigenlijk niet "overnemen" of deze eerder laten sluiten?

De startpost die er nu staat kan in ieder geval wel een grote update gebruiken.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.