[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24

Afbeeldingslocatie: http://www.springfontein.nl/JO/jo2.JPG

Het vervolg op:
Joint Operation: Typhoon Rising - Deel 1
Joint Operation: Typhoon Rising - Deel 2

===================================================================

Historie:
Joint Operations is het vervolg op de Delta Force serie van Novalogic. De Delta Force serie heeft een grote groep aanhangers en vooral Delta Force 2 en Delta Force: Black Hawk Down waren populaire games.
Joint Operations is gemaakt met dezelfde, maar sterk verbeterde, Engine als DF: Black Hawk Down, met als belangrijkste verschil dat het spel zich niet meer afspeeld in Somalië met hoofdzakelijk woestijn (BHD), maar in Indonesië waar bossen en jungle eerder regel dan uitzondering zijn

Wat is er nieuw in Joint Operations?:

De belangrijkste verandering in Joint Operations in vergelijking tot Black Hawk Down is dat je nu de mogelijkheid hebt tot het besturen van voertuigen. Waar in BHD al een begin was gemaakt met het jezelf laten vervoeren per voertuig kan je nu zelf achter het stuur gaan zitten van Jeeps, Trucks, boten en last but not least Helicopters. Dit is ook wel nodig ook aangezien de mappen in JO soms een grote oppervlakte beslaan, zodat je te voet soms minuten aan het lopen bent.

Verder is het mogelijk om met 150 mensen tegelijkertijd op een server te spelen. Tot nu toe heb ik op servers met max. 100 mensen gespeeld (demo) en mijn ervaringen zijn erg positief. Je merkt wel dat je PC het zwaar heeft, maar het blijft (bij een snelle server) toch goed speelbaar.

Net als in BHD zijn er verschillende classes met 35 verschillende wapens in Joint Operations, te weten:
- Rifleman
- Engineer
- Gunner
- Sniper
- Medic
Een goed team bestaat uit de juiste mix van de bovenstaande classes.. Op openbare servers is dit helaas niet altijd mogelijk en zul je vaak veel snipers tegenkomen. Je kan van te voren de uitrusting bepalen, hoe minder je meeneemt hoe lichter je bent, hoe sneller je kan lopen.

Verder is de dag/nacht cyclus een sterk punt in het spel.. Na verloop van tijd zie je het langzaam donker worden, zodat je je nachtkijker nodig hebt om de tegenstanders te vinden.

Joint Operations is duidelijk een Multiplayer game. Er zit ook een single player mogelijkheid in de game, namelijk de trainingen. Ben je nog geen ervaren speler is het zeker aan te raden om deze trainingen te volgen. Zo raak je thuis in het spel wat je online zeker een voordeel zal opleveren.

Systeemeisen

Minimum:
Windows 98, Me, 2000, XP
Pentium III 1.4GHz
256MB RAM
1.5GB hard drive space
32MB AGP DX9 video card met T&L (Nvidia GeForce 3 of ATI Radeon 8500)
DirectX 9.0-compatible sound card
CD-ROM 16x
DirectX 9.0b
56k internet verbinding

Aanbevolen:
Windows® 98, ME, 2000, XP
Pentium 4 2.4 GHZ of gelijkwaardig
512MB RAM - 266 MHz DDR (PC2100) of sneller
1.5GB hard drive space
128MB AGP DX9 video card met T&L (Nvidia GeForce 59xx en ATI Radeon 9500 of hoger)
DirectX 9.0-compatible sound card
CD-ROM 16x
DirectX 9.0b
Kabel of ADSL internet verbinding

!!De volgende videokaarten worden niet ondersteund in JO!!
ATI Rage, FireGL, NVIDIA Quadro, TNT/TNT2 and Vanta chipsets,Kyro,Kyro II, Intel 810 and 815, SiS, Xabre, Matrox chipsets

Gathering of Tweakers Clan (Joint Tweakers)?
Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/JT.jpg

In het vorige topic is dit vooral op de laatste pagina's punt van discussie geweest. Er zijn zeker een aantal mensen geintresseerd, zolang er maar niet teveel verplichtingen aanzitten. Verder is er nagedacht over een tag achter of voor je Nickname zodat we elkaar kunnen herkennen op de verschillende servers. Als belangrijkste opties kwamen hier uit -JT- en -JTNL-.

Proller heeft op pagina 2 van dit topic een opzetje gemaakt voor Joint Tweakers, Meer info => Joint Tweakers

Update : 26-08-2004

We zijn inmiddels alweer een paar weekjes verder en Joint Tweakers heeft wat meer gezicht gekregen. Het is lekker losse clan, waar je gewoon kan spelen wanneer je zin hebt. Het is ook meer om samen met wat andere Tweakers te spelen dan dat het een clan is..
Over het algemeen spelen we op UKLF:Warzone. Dit is een snelle server waar aardig wordt gespeeld zonder teamkillers en dergelijke. Op dit moment zijn er ongeveer 15 GOT'ers actief in JT.

Dus heb je de officiele versie en heb je zin om eens met een paar GOT'ers te spelen kom eens langs en zet -JT- NL achter je nick..

Update : 30-08-2004

Inmiddels hebben we ook al een eigen website voor JT, met dank aan Medicaster..
Joint Tweakers voor alle info

Ook de statistieken zijn inmiddels te bewonderen op de site van UKLF:
Statistieken UKLF:Warzone
Om alle -JT-'ers te zien kan je in het zoekscherm -JT- invullen..

Online speltips

Aangezien Joint Operations een online spel is, zijn dingen als samenwerken echt belangrijk. Dit heeft veel meer effect dan Rambo gedrag.. Hier volgen een aantal speltips wat je teamscore aardig kan verbeteren. (Thnx to Solomo & Magic)

Tip 1
Voordat je op een "vriendelijk" voertuig schiet om aandacht, controleer even of "friendly fire" aan staat!

Tip 2
Probeer de tegenstanders zoveel mogelijk de meerderheid te onthouden binnen de PSP's (let er dus op dat je dan ook binnen de cirkel staat en niet net erbuiten).

Tip 3
Val geen kampen aan die geen prioriteit hebben (tenzij er een ander nut achter schuilt, bv. het saboteren van heli's).

Tip 4
Let er op of er "medics" in de buurt zijn die je healen / geheald hebben, dat scheelt namelijk tijd en afstand! Medics zijn er niet voor niks en wagen hun leven om jou te redden...

Tip 5
In geval van een aanval, probeer dan bij gebouwen desnoods door de muur teamgenoten te healen (glitch).

Tip 6
Ga niet te dicht op elkaar staan tijdens het aanvallen of verdedigen. Zo ben je als groep zijnde een makkelijk doelwit voor explosieven van de tegenpartij.

Screens

Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_jo-14.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_jo-15.jpg

Handige Links

Site Joint Operations
Trailer Joint Operations
Keyboard Mapping (PDF) Wapen stats

Multiplayer Demo 250mb
Patch 1.2.0.10 voor volledige versie

Internationalconflict.com (online toernooien)

FAQ:

Q: Zit er een mapeditor in JO?
A: Op dit moment nog niet, maar deze wordt waarschijnlijk met een latere patch beschikbaar gesteld (waarschijnlijk rond augustus). [Update] Op dit moment is er wel een onofficiële mapeditor uit, hier te vinden.
Q: Zit er een communicatiesysteem in JO?
A: Op dit moment kan je alleen nog door middel van chat communiceren in JO. Misschien wordt er in de toekomst door middel van een pathc een communicatiesysteem in JO toegevoegd. Tot die tijd kan je programma's als Teamspeak gebruiken.
Q: Ik krijg een zwart scherm met mijn ATI Radeon videokaart
A: Dit is een bekend probleem, om dit op te lossen moet je de "frame effects" bij video options niet op "High" zetten, maar op "Normal" of lager.
Q: Ik heb problemen met mijn ATI Radeon videokaart
A: Op het moment dat JO gereleased werd waren er problemen bekend met de Radeon 8500, 9000 en 9200. De meeste problemen zijn op te lossen door de laatste Catalyst 4.7 drivers te downloaden. Met nieuwe versies van deze drivers zullen waarschijnlijk de overige problemen ook worden opgelost.
Q: Hoe kan ik Joint Operations Updaten?
A: Om online te spelen heb je altijd de laatste versie nodig van Joint Operations. Deze kan je downloaden door in het menu van Joint Operations op Update te klikken.
Q: Hoe kan ik de FPS zien in Joint Operations?
A: Door de console te openen [~] en dan FPS gevolgd door [Enter]
Q: Hoe maak ik screenshots?
A: Door [F11] te gebruiken, de screenshots komen dan in de Joint Operations map te staan.
Q: Hoe is Joint Operations beveiligd tegen illegaal gebruik?
A: Joint Operations is beveiligd door middel van een CD-KEY welke na registratie aan je account komt te hangen. Het is dus alleen mogelijk online te spelen met de orginele gekochte versie.
Q: Wat is de prijs van de volledige versie?
A: De volledige versie heeft in Nederland een adviesprijs van € 49,95. Echter bij verschillende online gameshops in Engeland (www.play.com en www.cd-wow.com) is JO te koop voor een bedrag van rond de 29 Euro. Je hebt dan wel een credit card nodig.
Q: Wat doet de optie "frame effects" in het video keuzescherm?
A: Deze optie voegt wat Matrix-achtige details toe aan het spel bijvoorbeeld op het moment dat je dood bent (een wazig beeld).
Q: Hoe verander ik van Team in een spel?
A: Op het moment dat je dood bent en in het Respawn scherm terecht komt kan je rechtsbovenin op de knop "Switch Team" drukken. Op dat moment verander je van Rebels naar Joint Ops of omgekeerd. Let op, niet alle servers ondersteunen deze optie.

Instellingen

Hierbij een aantal instellingen zodat je een acceptabel FPS op je scherm krijgt. Met dank aan funkylicious

Video

Resolution
Hoe lager je Resolutie zet hoe meer fps je zult hebben. Meestal 1024x768

Terrain Poly Detail
Aantal poly waarmee JO het landschap opmaakt. Maakt niet veel uit of je hem op Low of High zet, elke speler moet het zelfde zien bij Multiplayer. Ik heb hem zelf op Normal staan.

Terrain Texture Detail
Kwaliteit van de textures. Zet je de setting op Low dan zal je game er minder scherp uit zien maar je hebt dan wel meer FPS. Heb je een videokaart met 128mb of meer dan kun je deze optie het beste op Medium of High zetten. Ik vind het beter op High, zie de mensen een stuk sneller.

Objective Poly Detail
Hoeveel poly de game gebruikt voor het renderen van alle objecten. Hoe hoger de setting hoe lager de FPS. Het verschil tussen Low en High maakt geen groot verschil, je merkt het nauwelijks aan de graphics. Ik heb hem op Normal staan.

Objective Texture Quality
Heeft invloed op de kwaliteit van de objecten(gebouwen, voertuigen maarniet het landschap). Tussen Low en High zit een groot verschil, je merkt het echt als je het op Low zet. Ik zal deze optie alleen op High zetten als je een vrij nieuwe videokaart hebt.

Water Quality
Deze setting bepaald hoe het realistisch het water eruit ziet. Bij normal en High zul je golven kunnen waarnemen. Je kunt deze optie het beste op Low zetten omdat je bij een multiplay spel niet echt gaat genieten van het water lijkt me.

Shadows
Hoe minder shadows, hoe minder je pc moet rekenen waar hij een shadow moet laten zien dus meer fps. Ik heb shadows op Off staan aangezien het me geen zak uit maakt of ik een schaduw ergens zie.

Particle Density
Word gebruikt om explosie, smoke etc op te bouwen. In hevige gevechten kan het veel impact hebben op je FPS, daarom kun je het beste Low of Normal nemen.

Frame Effects
Je kunt deze opties het beste uit zetten. Heeft invloed op dingen zoals de blur die je krijgt als iemand je raakt, de zon die in je ogen schijnt waardoor je geen flikker meer ziet. Meer FPS, weinig zichtbare graphics aanpassingen.

Texture Filtering
Billinear is het snelste maar geeft je onduidelijke beelden op grotere afstanden dan bij Trilinear. Zelfde verhaal bij Anistropic Filtering, vergelijk je deze filtering met Trilinear dan zie je bij deze alle beelden rustiger en duidelijker.

Pixel Shaders
Pixel shaders geeft licht effecten in-game, effecten kun je zien op wapens of water oppervlaktes. Nieuwe videokaarten kun je deze optie het beste op high zetten, oudere videokaarten Normal of helemaal uit om meer fps te halen.

Texture Compression
Videokaarten met 128MB of 256MB > Minimal Texture Compression.
Videokaarten met 64MB of minder> Maximum Texture Compression.
Minimal Texture Compression: beste kwaliteit textures.
Maxiumum Texture Compression: kwaliteit is minder en er “kunnen” Artifacts onstaan

In-game
De radar die je rechtsonder ziet heeft veel invloed op je spel. Zoom je helemaal in met + dan heb je 10fps meer! Zoom je helemaal uit met – dan gaan er echt 10 fps af. Klinkt raar, ga maar ergens staan en probeer het uit.

Videokaart Desktop Settings
Anti Aliasing – Toepassing gebonden
Wachten op Verticale Sync – Altijd Uit

CPU Prioriteit
Je kunt je CPU 100% laten werken op J-ops. Open een kladblok bestand en zet dit erin “Start /high JOINTOPS.EXE”. Sla het op als naam.bat en zet het in de zelfde map als Jointoperation.exe(bij de meeste je desktop). Let er wel op dat programma’s zoals Teamspeak nu amper aandacht krijgen van je CPU, betekent dat niemand je meer kan verstaan als je JO aan het splelen bent in high prioritie mode.

Game.cfg
Game.cfg staat in: C:\Program Files\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising (default install pad).
lock_framerate=1 (verander dit cijfer in een 0, de 1 zorgt ervoor dat je FPS onder de 60 blijft).

Topicregels

Algemeen:
Belangrijkste regel is, hou het gezellig en ga geen onnodige ruzies beginnen in dit topic.. Dit is zonde van de ruimte en maakt het er niet leuker op. Verder worden illegale zaken, net als op heel GOT, niet geaccepteerd.

Screenshots posten:
Uit de algemene FAQ van GoT:
code:
1
[img=w,h,1] url afbeelding + link afbeelding [/img]
Deze tag werkt wel maar heeft niet echt effect omdat je beter de plaatjes kan resizen (met paint software) om kB's te besparen voor de modemmers en langzame servers bijvoorbeeld.

Er zijn nog 2 andere manieren welke over het algemeen beter zijn:

1. Je resized je plaatje met je favoriete painttool naar een maximum breedte van 600 pixels.
code:
1
[img]urlvanplaatje[/img]

2. Je doet hetzelfde als bij 1 maar je geeft dan ook nog een url mee naar het grote plaatje (krijg je dus twee plaatjes) dan krijg je de volgende code:
code:
1
[url=urlGROTEimg][img]urlKLEINEimg[/img][/url]

Let op de volgende zaken voordat je besluit een screenshot te posten:
Zorg dat je aan een maximum breedte van 600 pixels houdt.
Een (thumbnail) screen van 600 pixels hoeft maximaal maar 100 a 150 kB te wezen in filesize (en dat is nog vrij groot). Zorg dat je de filesize in de gaten houdt.

HELP!!!! ik heb een probleem met het spel:

Dit topic is niet bedoeld om je problemen op te lossen. SPV bestaat om problemen met je spellen op te lossen om de boel overzichtelijk te houden.

LET OP! Vaak zijn het problemen die al vaak zijn voorgekomen.
Google.com en de GoT search zijn je beste vrienden.

Kun je jouw probleem met oplossing nog steeds niet vinden op GoT dan zou je kunnen overwegen een SPV topic te openen. Wees er dan wel zeker van dat je de stickies leest van SPV om er zeker van te zijn dat je een goede en duidelijke topicstart maakt zodat jouw probleem snel opgelost kan worden.

Startpost wordt geupdate binnen korte tijd

[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 06-04-2005 10:58 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Kun je een aanvraag doen op de titel ? dat het zoiets word als...
Joint Operation: Typhoon Rising / Escalation
of er dan deel 1 of 3 achter moet weet ik niet.
gewoon een ideetje :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

LOL! Vanmiddag weer eens de demo gespeeld. En hoe vreemd ook, na een lange tijd weet ik nog steeds hoog in de ranglijsten te komen. Bizar...

Ook grappig om mijn initiatief terug te zien in de SP :)

Zijn er nog steeds mensen die ook met de demo spelen of niet? Vanmiddag niet één TJ gezien :|

Zou er ook een demo komen voor Escalation? Ik ga eens even googlelen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Nik op 06-10-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Je kan je opgeven voor de beta op novaworld zegmaar :)

btw, ik kan niet op novaworld komen. Nog meer mensen er last van ? ;(

edit: na 10min deed ie het weer ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Dutchie! op 06-10-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
Net crashte een 150 server waar ik opzat. novaworld is onwijs traag en vaak word ik uit een game gekicked omdat novaworld connectie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:25

Stewie!

Keen must die!

proller schreef op 06 oktober 2004 @ 21:22:
Zijn er nog steeds mensen die ook met de demo spelen of niet? Vanmiddag niet één TJ gezien :|
Je moet ook zoeken op *JT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

DaMorpheus schreef op 06 oktober 2004 @ 23:03:
[...]

Je moet ook zoeken op *JT!
Maar in de demo zul je die toch nog maar weinig tegenkomen. In het verleden heb ik de demo nog wel 's gespeeld, maar de laatste tijd dus helemaal niet meer. Vooral die map heb je op een gegeven moment toch echt wel gezien.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

net weer even lekker gespeeld :)
eerst op UKLF, daar ging het harsike lekker, er kwam echter geen enkele jter :(

gelukkig de rest op een andere server gevonden en daar lekker gehakt :P

heb nog een paar screenshots van de rustige momenten.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/tr1t.jpg
Als het level net geladen is staat iedereen lekker stil, kijk dit is macer!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/tr2t.jpg
En hier hebben we Onroptem en RocketTwinky

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/tr3t.jpg
En hier zien we dan dat JT mooi bovenin meedraait >:)
(of dat ik gewoon de beste JTer was :+ 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
En aap de slechtste? :+ :P :) ;)

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Hij is wel het vaakste doodgegaan ;).

Maar die stats zeggen toch niet zo heel veel. Aangezien je al punten krijgt voor als je je in een zone bevindt. Daarom zie je soms ook mensen bovenaan staan die (bijna) niets gedaan hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 07-10-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
He ik sta op de foto :+ :+
Het zat wel heel dicht bij elkaar trouwens 4 man binnen 15 exp pts...

Vond het gisteren wel erg gaaf trouwens, er waren gisteren erg veel JT'ers op dezelfde server.. Bijna iedereen Medic (we leken we een ziekenhuis, MASH was er niks bij) en er werd redelijk goed samengewerkt.. Onder het motto met een hele hoop tegelijk aanvallen gaat meestal wel goed..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:56

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Nee ik was de slechtste, ik sta niet eens in de lijst. Ik was een aantal keren op een verkeerd punt gespawned met een soort berg waar ik lopend omheen moest. Ben heel lang onderweg geweest zonder iets te kunnen doen.

Er is trouwens iemand die een soort russische stem heeft ingesteld. Als je "cheer" doet dan hoor je een soort van "HOERAAAAA" _/-\o_ . Ik lag onder de tafel van het lachen. Welke stem is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

metamarty schreef op 07 oktober 2004 @ 11:19:
Er is trouwens iemand die een soort russische stem heeft ingesteld. Als je "cheer" doet dan hoor je een soort van "HOERAAAAA" _/-\o_ . Ik lag onder de tafel van het lachen. Welke stem is dat?
Onroptem en ik hebben die stem afwisselend en dat is dus die russiche. Ik vind het de beste die in het spel zit, naast die indonesische (indonesian 1 is dat geloof ik, niet die wat in de demo zit), die onroptem en ik ook weer om de beurt hebben geloof ik.

Het mindere van sommige stemmen is dat bepaalde dingen zo zacht uitgesproken worden dat je ze bijna niet hoort. Verder vind ik het wel een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah was wel leuk gister. Het is mischien wel slim om wat minder medics te hebben en meer rpg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

De ronde hier voor stond ik wel mooi als Beste van de -JT-ers :) maar daar maakt niemand dan een screen van :( :D :D (tis wel waar btw).

Maar ja, dood gaan is 1 van mijn specialiteiten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is je screen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vaneede.com/users/elwin/JO/public5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

^^ woooooooooooooooooooooooot :D ^^ dankje :>

edit: VV (mrbron) op welke server speelje ? en snipers is niet altijd het geval namelijk, meestal is het gewoon een soldaat in de buurt. Je moet ook proberen onopvallend te lopen. Hiermee bedoel ik, loop korte stukjes. Ga dan liggen of bukken en kijk goed om je heen. Daarna herhaal je dit. Het gaat iets minder snel dan in 1keer door rushen (wat ik ook regelmatig doe ;) ) maar als je stopt dan hou je de omgeving in de gaten. Zodat jij eerst de vijand kan zien en schieten. Dat is de key. Jij moet eerst de vijand vinden/zien.

[ Voor 92% gewijzigd door Dutchie! op 07-10-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu een tijdje, maar ik ga te vaak dood naar mijn zin. Telkens al ik net een eind gelopen of gereden heb, ben ik opeens dood. Waarom zijn er geen klasse limieten, er zijn veel te veel snipers! Hoe word ik beter, is er een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 14:17:
Ik heb het spel nu een tijdje, maar ik ga te vaak dood naar mijn zin. Telkens al ik net een eind gelopen of gereden heb, ben ik opeens dood. Waarom zijn er geen klasse limieten, er zijn veel te veel snipers! Hoe word ik beter, is er een gouden tip?
Ja, probeer niet te veel te snel te doen. Gewoon beetje meer afwachten en niet altijd voorop het gevecht ingaan. En ga niet in een jeep voorop rijden, die zijn zo heeeeerlijk af te knallen, vooral als ze vol zitten :w B)

IRL stormen de soldaten ook niet blind naar voren, maar doen ze ook aan advance & secure :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 07-10-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

PromoX schreef op 07 oktober 2004 @ 11:32:
[...]
Onroptem en ik hebben die stem afwisselend en dat is dus die russiche. Ik vind het de beste die in het spel zit, naast die indonesische (indonesian 1 is dat geloof ik, niet die wat in de demo zit), die onroptem en ik ook weer om de beurt hebben geloof ik.
Ik vind die stem, die over pigs enzo praat ook wel leuk.

Promo je moet geen indonesian stem gebruiken als je in het JO team zit en omgekeerd ook niet. Heb je al een paar keer bijna afgeknald omdat het niet klopt.
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 14:17:
Loop niet midden op de weg maar ernaast, neem niet de kortste route en kijk waar je teammates dood gaan. (vermijd die plaats of niet }) )
Wanneer er erg veel snipers zijn; NOOIT stilstaan en zigzag van links naar rechts als je headon naar een sniper gaat.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Onroptemraakle schreef op 07 oktober 2004 @ 16:40:
[...]

Ik vind die stem, die over pigs enzo praat ook wel leuk.

Promo je moet geen indonesian stem gebruiken als je in het JO team zit en omgekeerd ook niet. Heb je al een paar keer bijna afgeknald omdat het niet klopt.
Ik heb ook wel 's meegemaakt dat mensen van de tegenpartij me niet afknalde omdat ze dachten dat ik bij hun hoorde >:). En die indo stem die past bij het karakter dat ik speel, da's geloof ik iemand van de indo special forces, maar misschien is het verstandig om toch maar 's te switchen.

Btw. die stem met die pigs is die Franse.
[...]

Loop niet midden op de weg maar ernaast, neem niet de kortste route en kijk waar je teammates dood gaan. (vermijd die plaats of niet }) )
Wanneer er erg veel snipers zijn; NOOIT stilstaan en zigzag van links naar rechts als je headon naar een sniper gaat.
En teamwork is natuurlijk belangrijk. Vooral als je in de buurt loopt van een aantal medics, kun je een heel eind komen, terwijl je toch vaak doodgaat. Een server waar geen snipers toegelaten is ook een optie natuurlijk (bv. krk en t3k). Die laatste hebben we gister gespeeld en dat leverde mooie gevechten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Floep, toen lag novaworld oid er weer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

en paar secs later deed ie ut weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ok mensen er zijn weer wat nieuwere screenshots voorals jullie ze nog niet gezien hadden post ik ze hier ff:

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Waterfall.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Soldiers.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Indotank.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Fires.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Choppers.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Buddies.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Apache2.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Bikes2.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Bikes3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Bikes.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Tactical/Joint_Operations_Escalation/tn_Apache.jpg

Jullie kunnen ze maar beter nog niet gezien hebben en ze heel vet vinden, want ze zo posten als ze hier staan was nogal een gekloot omdat die urls zo vreselijk lang zijn, waardoor ik vet snel in de war raak. Waarom ik het zo gedaan heb weet ik trouwens ook niet, aangezien ik nu ook nog de link ga geven waar ze origineel vandaan komen

Ze komen dus van GamersHell.com en dit is de url:

http://www.gamershell.com...erations_Escalation.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

lol netjes hoor Eggbird :+ volgende keer iets sneller :D maar die van de Apache zijn rete gaaf !! en check ook de nieuwe bomen op de screen met die motor (meest rechts en dan de middelste 8)7 en ik bedoel geen palmbomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Denk echt dat die motors de beste toevoeging gaan worden. De apaches kan ook best wat worden, er vanuitgaande dat de noobs die dingen laten staan. Je hebt er immers niets aan als je er in je eentje in rond gaat vliegen.

De tanks zie ik vooralsnog minder zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

PromoX schreef op 07 oktober 2004 @ 23:23:
Denk echt dat die motors de beste toevoeging gaan worden. De apaches kan ook best wat worden, er vanuitgaande dat de noobs die dingen laten staan. Je hebt er immers niets aan als je er in je eentje in rond gaat vliegen.

De tanks zie ik vooralsnog minder zitten...
sinds wanneer maakt het een noob uit of hij er wat aan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Medicaster schreef op 07 oktober 2004 @ 23:06:

Jullie kunnen ze maar beter nog niet gezien hebben en ze heel vet vinden, want ze zo posten als ze hier staan was nogal een gekloot omdat die urls zo vreselijk lang zijn, waardoor ik vet snel in de war raak. Waarom ik het zo gedaan heb weet ik trouwens ook niet, aangezien ik nu ook nog de link ga geven waar ze origineel vandaan komen
ik had ze al gezien maar ze zij erg vet. :*)
Vooral die motor die een jump maakt

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Solomo schreef op 08 oktober 2004 @ 00:19:
[...]

sinds wanneer maakt het een noob uit of hij er wat aan heeft?
Een noob niet, maar de rest wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Ik wil mensen, die het leuk vinden in groepsverband en professioneel Joint ops te spelen, er even op wijzen dat: International Conflict een hele gave site is, met een heel leuk systeem.

Je hebt 4 sides, wetende: de 1US (America), de 2nd Spetsnaz Brigade (Rusland), de [KSK] (Duitsland) en de 8RM (Engeland).

vervolgens horen er 2 bij elkaar, op het moment zijn dat us+rusland en enegland en duitsland. En iedere zondag worden er 32x32 matches gespeeld op hoog niveau. Dit betekend, 4 company's netjes op teamspeak. Georganiseerde aanvallen etc. Hoge skills.

Verder is het best formeel, zo is er sprake van ranks. Net als in het leger heb je te luisteren naar je meerdere, Kom je bijvoorbeeld bij de 2sb (waar ik zit) dan luister je naar mij want ik ben een major :P

Al goed, zeker de moeite waard om te kijken.

De matches duren 6 TOT 9 uur!!! en beginnen meestal op zondag rond 18:00 tot - 03:00 Het is echt zwaar leuk.

goed engels kunnen spreken en horen is wel een vereiste

en als je joined wel bij de 2sb komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Gaat mij wat ver denk ik. Welke aap (niet yohannis) heeft trouwens bedacht om dat op ZONDAG AVOND te doen????? Dat is toch achterlijk? Zondag avond is juist een avond waar je weer eindelijk ff op tijd naar bed kunt gaan, vind ik dan en dan zou ik zeker tot diep in de nacht gaan zitten JOen? Ik ga in iedergeval nooit van m'n leven op zondag avond 9 uur achter elkaar JOen. Ik denk trouwens dat ik dat nooit zou doen maar goed.

Verder wel leuk bedacht natuurlijk....

Bovendien komt deze message me wel erg bekend voor, heb je niet al eens exact hetzelfde gepost?

[ Voor 12% gewijzigd door Eggbird op 08-10-2004 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Gentlemen, check ur mailbox.

Ik kreeg net een meel met downloadlink voor de Escalation-beta :9.

362Mb'tjes groot, Ik ben zeer curieus :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:56

metamarty

Private RocketTwinky reporting

ErA schreef op 08 oktober 2004 @ 08:01:
Dit betekend, 4 company's netjes op teamspeak. Georganiseerde aanvallen etc. Hoge skills.
Lijkt me wel leuk, maar ben ik nou echt de enige die niet van praten houdt? :( Ik zou echt nooit van mijn leven met zo'n microfoon en koptelefoon willen spelen. Kweet niet precies waarom, maar ik vind voice chat maar eng :'( (heb ook nooit een mobiele telefoon gehad :r )

Ik hoop nog steeds op een server met gewoon goede team play met fireteams waarin de commando's gewoon via de interface gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teamspeak is lachen man, maakt gamen zeker 2 keer zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Van mij hoeft dat teamspeak ook niet zo, daarnaast werkt het ook niet lekker bij mij. En ik heb het idee dat er te veel organisatie in zit. Dat gaat mij wat te ver. Soms is het wel 's leuk om je ff uit te leven als een andere class, buiten het team om. Verder is de teamplay tussen de JTers de laatste tijd helemaal niet slecht. Ik vind het dus wel goed zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ErA schreef op 08 oktober 2004 @ 08:01:
Ik wil mensen, die het leuk vinden in groepsverband en professioneel Joint ops te spelen, er even op wijzen dat: International Conflict een hele gave site is, met een heel leuk systeem.

Je hebt 4 sides, wetende: de 1US (America), de 2nd Spetsnaz Brigade (Rusland), de [KSK] (Duitsland) en de 8RM (Engeland).

vervolgens horen er 2 bij elkaar, op het moment zijn dat us+rusland en enegland en duitsland. En iedere zondag worden er 32x32 matches gespeeld op hoog niveau. Dit betekend, 4 company's netjes op teamspeak. Georganiseerde aanvallen etc. Hoge skills.

Verder is het best formeel, zo is er sprake van ranks. Net als in het leger heb je te luisteren naar je meerdere, Kom je bijvoorbeeld bij de 2sb (waar ik zit) dan luister je naar mij want ik ben een major :P

Al goed, zeker de moeite waard om te kijken.

De matches duren 6 TOT 9 uur!!! en beginnen meestal op zondag rond 18:00 tot - 03:00 Het is echt zwaar leuk.

goed engels kunnen spreken en horen is wel een vereiste

en als je joined wel bij de 2sb komen :D
Volgens mij is het niet echt de bedoeling dat je mensen komt recruiten hierzo. je hebt dit al vaker geprobeert. Waar niemand op reageerde. Wij spelen LOS zoals iedereen tenzij je al in een clan zit. De mensen die zelf willen weten waar en wanneer ze in soort clan kunnen spelen, die zitten in Joint Tweakers !!! dus denk beter dat je maar ergens anders kun gaan recruiten...

edit: vv Ben hem nu aan het downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
En gaan de -JT-ers vanavond de nieuwe beta nog spelen? want dan kom ik ook ff stunten op de kawasaki's :p

[ Voor 4% gewijzigd door Bornin op 08-10-2004 11:24 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

spuit 11..............

[ Voor 94% gewijzigd door Alfisti op 08-10-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ben beta nu aan het downloaden :9~ :9~ :9~

Snelheid laat wat te wensen over maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Heb me ook ingeschreven voor de beta
nu nog w8en op de downloadlink :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ben de beta ook ff aant downloaden, maar spelen komt voor maandag niet veel ven, misschien vanmiddag ff testen maar voor de rest te druk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:56
Congratulations! You have been accepted to take part in the Joint Operations: Escalation TECH BETA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Beta druppelt binnen met 92.5 kb/s :)

Misschien dat ik er vanavond laat nog even ben, moet eerst wat onderdelen halen voor het ding in mijn avatar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:56
http://www.amazon.de/exec...mp-21/302-1226886-3123256

de eerste 2 download links in je e-mail zijn veel sneller dan die van Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ik heb die van europe nu al 3 keer geprobeerd en in het begin doet ie het prima, maar hij vliegt erna een tijd steeds uit ofzo. In iedergeval doet ie dan ineens niks meer....

beswel klote, ik ga die andere mirrors wel ff probere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Medicaster schreef op 08 oktober 2004 @ 14:26:
Ik heb die van europe nu al 3 keer geprobeerd en in het begin doet ie het prima, maar hij vliegt erna een tijd steeds uit ofzo. In iedergeval doet ie dan ineens niks meer....

beswel klote, ik ga die andere mirrors wel ff probere.
heb het zelfde, en maar wachten :O

nu ff getright downloaden en van alle mirrors tegelijk binnenhalen :P

zo heb hem binnen, dat werkt tenminste, gemiddeld 155k :)

[ Voor 7% gewijzigd door solomo op 08-10-2004 15:37 . Reden: ach geen nieuwe post maken voor zoiets onbelangrijks. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Volgens mij hebben ze gewoon iedereen geaccepteerd voor de beta.

Heeft iemand nog wel eens wat gemaakt met NILE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds niks gehoord verdomme. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
keb em nu ff gespeeld. Tkomt er op dit moment op neer wie er het eerst bij een nieuw vehicle is, volgens mij is de dirtbike het populairst aangezien ik die nog nooit heb weten te bemachtigen, maar gelukkig mocht ik ff op die van yohannis rijden, wat natuurlijk erg aardig van em was. ;)

Voor de rest is het nogal chaos, maar dat zal wel over gaan na verloop van tijd. Ook had ik 3 keer ofzo dat ik van de server werd gekicked met de melding: You have been punted by the server, please dont use any trainers or hacks balbalbala ofzo iets. Blijkbaar verdenken ze mij van cheaten of iets dergelijks.... :/ :| :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Heb dat ook één keer gehad, dat ik er afgegooid werd...en toen ik opnieuw inlogde zat ik in het andere team :(.

Verder wordt er inderdaad niet echt gespeeld. De meeste spelers prutsen maar wat, gaan vliegen of motorrijden of de nieuwe wapens proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 08-10-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Op ons :p forum komen zo een zooi screens van vanmiddag :) in het -JT- schreenshot topic ;) wel wat me opviel dat deP90 er niet uitzag :r en veel meer wapens wat ik zeker beter vind ! en ik moet zeggen, dat ik de map kaal en lelijk was, wel ontzettend groot. Maar de nieuwe voertuigen, helicopters, parachuten geweldig gewoon _/-\o_
alleen een betje last van lagg B) :X

edit: ze staan er hoor :) en wat een *** karwei :/ (tis smilies dag ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchie! op 08-10-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Please remember that you have agreed to our Non Disclosure Agreement (NDA) a copy of which can be found on the Joint Ops: Escalation beta forums. By agreeing to this NDA you have agreed not to share any information regarding this beta with anyone else and this includes posting anything on the public NovaWorld forums. You may only discuss the tech beta on the NovaWorld Joint Ops: Escalation Beta Information.

Bad boy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

eeuh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
haha, goedzo aap 8)7 8)7 8)7

Naja, ik weet zeker dat het hun eigenlijk geen zag uitmaakt dat er op zo'n klein schalig forumpje screens van escalation worden gepost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik denk dat het toch ook weer reclame is. Zolang je van de bugs maar geen shots maakt >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congratulations! You have been accepted to take part in the Joint Operations: Escalation TECH BETA!

nou ik mag ook meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 20:23:

nou ik mag ook meedoen
ik mag ook meedoen hij is hem nu aan het downloaden
Zodra hij draait zal ik screenshots posten >:)

Het zou leuk zijn als we onder de -JT- naam online komen op 1 server :P

[ Voor 12% gewijzigd door Edwin van Cleef op 08-10-2004 22:45 ]

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je logt ook in met de karakter en de naam die je gebruikt ij Joint zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

word er om de haverklap afgesodemietert ga eens informeren bij nova :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwin van Cleef schreef op 08 oktober 2004 @ 23:49:
word er om de haverklap afgesodemietert ga eens informeren bij nova :'(
heb ik ook last van ...

was gisteren op een server en er wer al verteld dat nova plat kon gaan :D en idd nova ging plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn wel leuk ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Er is nu een nieuwe map online en er zijn Europese servers voor de beta.

De nieuwe map is Airport met veel zwaar matriaal. Jumpen met een bike uit een Chinook is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Onroptemraakle schreef op 09 oktober 2004 @ 13:01:
Er is nu een nieuwe map online en er zijn Europese servers voor de beta.

De nieuwe map is Airport met veel zwaar matriaal. Jumpen met een bike uit een Chinook is leuk.
Ik weet niet of die ook in die andere map zitten, maar in deze heb je dus ook mobile sam launchers. Altijd handig met al die heli's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je ziiet nu ook bij de bunker althans bij de mainbase van die machineguns staan met stalen platen .....bestaan die echt of is het een verzinsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 14:31:
je ziiet nu ook bij de bunker althans bij de mainbase van die machineguns staan met stalen platen .....bestaan die echt of is het een verzinsel
Is echt :) kun je je basis stukken beter mee verdedigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:42

Rayzman

+31 Rayzman

Ik word wel een beetje misselijk van die lage fps de hele tijd. Ik speel nu met mindere settings dan de normale JO en ik heb er echt last van.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik haalde minimaal 4 FPS (bij de checkpoints) en max 24 FPS (op het open veld)

die sams vallen me trouwens erg tegen, na 8 raketten sprong er eindelijk iemand uit een heli, maar de heli vloog nog wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solomo schreef op 09 oktober 2004 @ 16:40:
ik haalde minimaal 4 FPS (bij de checkpoints) en max 24 FPS (op het open veld)

die sams vallen me trouwens erg tegen, na 8 raketten sprong er eindelijk iemand uit een heli, maar de heli vloog nog wel :(
mmm als dat zou zijn dan is een stinger beter 8)7 maar dan moet je dat gewoon ff melden dat het slape hap is en dat het verbeterd moet worden

maar ik zie dat de tanks oneindig munitie hebbben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

komt de FPS gewoon niet door lagg enzo ? want volgens mij staan er geen servers in europa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Inmiddels staan er 2 in de UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had iets vaags ik werd eruitgekickt en er stond een berichtje dat ik gepunted was :?
volgens de server gebruikte ik iets in de vorm van trainers ...heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 20:48:
ik had iets vaags ik werd eruitgekickt en er stond een berichtje dat ik gepunted was :?
Punkbuster werkt dus :P >:) ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 20:48:
Hebben veel meer mensen last van, waar het precies van komt weet ik niet, maar er wordt ongetwijfeld al wat aan gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik wel ff nieuwsgierig naar ben, hebben ze in de addon ook gewerkt aan betere geluids effecten van oa de wapens/voertuigen? In veel game review bladen/sites was dat een van de grootste punten van kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
niks van gemerkt.

Wat me wel opviel is dat als je in een apache zit het geluid van de rotors veeeel te zacht is en het totaal niet klinkt alsof je in dat ding zit. Bovendien had ik het gevoel dat het geluid helemaal niet van een apache was, maar van een veel lichtere heli, hoewel ik daar opzich geen verstand van heb, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Is dat escalation nu een update of een losstaand spel? Als het een los spel is, ik koop het :P Zekers weten wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Hoewel de beta zich wel laat installeren als zelfstandig spel, is het voor zover ik weet een update.

[ Voor 53% gewijzigd door PromoX op 10-10-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Medicaster schreef op 09 oktober 2004 @ 23:34:
niks van gemerkt.

Wat me wel opviel is dat als je in een apache zit het geluid van de rotors veeeel te zacht is en het totaal niet klinkt alsof je in dat ding zit. Bovendien had ik het gevoel dat het geluid helemaal niet van een apache was, maar van een veel lichtere heli, hoewel ik daar opzich geen verstand van heb, maar goed.
Als ik in het veld loop en er komt een apache aan, dan herken ik hem wel aan het geluid :D zo'n mooi zoef zoef geluid :)

Die littebird en blackhawks maken wel een mooi (goed!!) geluid vind ik. Vooral de BH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrm zie ik zo weinig jt-ers op de servers ? zie helemaal niemand meer :?
snif snif

trwouwens ik kan de beta niet eens spelen want ik word er steeds uitgekickt omdat ik word gepunted
Medicaster schreef op 09 oktober 2004 @ 21:37:
[...]

Hebben veel meer mensen last van, waar het precies van komt weet ik niet, maar er wordt ongetwijfeld al wat aan gedaan....
ja trainers om neergekanld te worden :9

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tentamens de komende week dus ik zal weinig tot geen JT spelen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik ga zometeen nog even spelen...niet de beta.

De beta loopt bij mij trouwens ook niet best..net weer ff "gespeeld". Haal 2 tot 6 fps en als ik een keer geluk heb een keer 10.

[ Voor 59% gewijzigd door PromoX op 10-10-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

de beta loopt zo slecht bij mij dat k het nog even op jotr hou, maar vandaag word het toch niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solomo schreef op 10 oktober 2004 @ 15:29:
de beta loopt zo slecht bij mij dat k het nog even op jotr hou, maar vandaag word het toch niets meer.
Ik een waardeloze beta...loopt idd voor geen meter. Ik kwam in 5 minuten al een flink aantal problemen tegen die je naar mijn idee al had kunnen voorkomen..maar goed....ff de bugs posten en me maar weer op Typhoon rising storten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Escalation is een expansion pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Solomo schreef op 10 oktober 2004 @ 15:29:
Dito :'( 3FPS is meer regel dan uitzondering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor heet het een BETA en daarvoor mogen wiij hem spelen zodat wij bugs mogen melden en andere dingen, zodat zij kunnen zeggen later als er een bug bij het orgineel ;had je het maar moeten zeggen bij de BETA :P:P:P

een beta is een beta.

De meeste mensen lopen te zeiken dat het voor geen meter loopt en ze de hele tijd lopen te zeuren ...kom op zeg het is het final versie niet :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Dat zal best maar deze Beta is gewoon niet speelbaar vanwege de traagheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Zo erg is het bij mij niet, maar heel af en toe bij enorme landschappen heb ik erook wel last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

de nieuwe update is binnen een download van een kleine 60mb groot
dit weekend zijn regelmatig servers down geweest net als vanacht toen ik het wilde proberen helaas :'(
maar ik zag wel iets online staan geschikt voor 200 spelers >:) alleen kon ik er niet op inloggen.
ik denk dat nova nog voor verrassingen gaat zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ook maar eens die update neerhalen dan ;) . Meer spelers is wel aardig/leuk alleen moeten ze dan wel zorgen dat het "overneem punt" groter is. Je hebt het nu al op servers met 100 of 150man als je dan AAS doet dan is alles kapot geschoten word bij de bunkers.

Ik bedoel, overal granaten, mortiers, snipers, alles word gegooid op zo'n bunker en dan ja... dan leeft er niks meer. Laat staan dat je kan verdedigen. Dan kunnen ze beter een groter "overneem punt" nemen. Als voorbeeld zegmaar Bunker C in die vrij nieuwe map van JO. Waar bunker C op dat eilandje staat. Dan heb je meer kans om te overleven met 200man. (dus dat het hele eindje een overneem punt word i.p.v. alleen het bunkertje zelf).

offtopic:
ook maar eens naar bed gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

De europese servers zijn weer offline.
Na de update kantelen de tanks niet meer zo snel om en ze hebben ook de bikes aangepast.
Als je nu over een railway track rijdt ontploft je motor ook als je tegen elkaar botst.

Met een ping van 161 is het dus erg gevaarlijk om op een motor te gaan rijden :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF ik was net ene potje aant spelen en vlieg dus in een chopper rond,op een gegeven moment ben ik rood stat en wordt er een missle op me gelanceerd dus ik jump eruit maar de heli is eerder beneden,dus ik stap weer om te voorkomen dat i k te pletter val,wordt de heli kapotgeshcoten,maar ivp dat ik dood was vloog ik helemaal tot het einde van de skybox,ik bleef gewoon maarvallen kreeg pas weer naar een paar min het eiland in zicht,what happend ?

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/wtflol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 21:37:
WTF ik was net ene potje aant spelen en vlieg dus in een chopper rond,op een gegeven moment ben ik rood stat en wordt er een missle op me gelanceerd dus ik jump eruit maar de heli is eerder beneden,dus ik stap weer om te voorkomen dat i k te pletter val,wordt de heli kapotgeshcoten,maar ivp dat ik dood was vloog ik helemaal tot het einde van de skybox,ik bleef gewoon maarvallen kreeg pas weer naar een paar min het eiland in zicht,what happend ?

[afbeelding]
Een bug :).

Zoiets dergelijks is ook te zien in het eerste "insane stunts" filmpje (zie pagina 4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 21:37:

[afbeelding]
wow das pas een goed sniperplekje :X niemand die je ziet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
en andersom ook niet, de engine heeft een behoorlijk goeie viewing distance, maar zo goed nou ook weer niet ;) :P :) :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol jah vond dat ook in het filmpje,raar,jammer dat het tdm was en ik aleen en colt had,was inderdaad een verdomd mooie snipe plaats geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar ik kan niet op novaworld komen ...wie heeft er nog meer last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 20:30:
raar ik kan niet op novaworld komen ...wie heeft er nog meer last van
geen last van via JOTR :)

Joint Operations Escalation is zo "ongemakelijk" te spelen dat ik het maar bij JOTR hou voorlopig

hmm nu werd nu toch net wel uit het spel gekickt (was bij Hellraiders)

[ Voor 13% gewijzigd door @rno op 12-10-2004 21:19 ]

acteur in Joint Tweakers The Movie

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.