| Youtube |
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Ben ik ook 's de beste JT-er
welk progje gebruiken jullie eigenlijk voor het resizen? Irfanview maakt er lelijke jpg's van

[ Voor 42% gewijzigd door PromoX op 12-10-2004 23:06 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Op Hellraiders is inmiddels al een aardige lijst met JT'ers ontstaan
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Onroptem -JT- NL PromoX -JT- NL Rayzman -JT-NL Yohannis -JT- NL Brainfreeze-jt- Pnuts -JT- NL Macer -JT-NL Medicaster -JT- Sjouke -JT- NL evert.999 -JT- Ev3lution-JT-NL Solomo -JT- NL Sneaker-JT-NL The Fox -JT- NL eggbird -JT- NL Aap -JT- NL Turbulence-JT-NL Arn0 -JT- NL Ruudonline -JT- |
Verder doen we het in de stats ook wel aardig daar.. 4 man bij de eerste 50..
23 - PromoX -JT- NL
35 - Solomo - JT- NL
38 - Onromtem -JT- NL
49 - Macer -JT- NL
[ Voor 81% gewijzigd door M@cer op 13-10-2004 07:25 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nu we toch lekker bezig zijn met screens. Hier speelde ik als rifleman met 1 switch naar medic omdat al onze medics dood waren. In de eerste 3 minuten had ik al zo'n 20 kills, 3 volle choppers telt lekker aan.
Rifleman equipment van mij is: 2rpg, ak47 met grenade launcher/180 rounds/6 nades en 1 handgranaat. Hiermee loop ik even snel als een medic die vol beladen is.

Er klop alleen iets niet aan de stats van de HR members.
[ Voor 10% gewijzigd door Temraakle op 12-10-2004 23:55 ]
Ik gebruik Photoshop, dat is absoluut het beste wat er is. Er zijn misschien wel andere programma's die het net zo goed doen, maar betere in iedergeval niet. Hoewel je natuurlijk zelf kunt bepalen hoe hoog de kwaliteit moet zijn.PromoX schreef op 12 oktober 2004 @ 23:04:
offtopic:
welk progje gebruiken jullie eigenlijk voor het resizen? Irfanview maakt er lelijke jpg's van
3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar
Vind ik dat we toch erg goed bezig zijn
| Youtube |
25 - PromoX -JT- NLMacer schreef op 12 oktober 2004 @ 23:25:
23 - PromoX -JT- NL
35 - Solomo - JT- NL
38 - Onroptem -JT- NL
49 - Macer -JT- NL
26 - Onroptem -JT- NL
28 - Ev3lution -JT- NL
31 - Macer -JT- NL
41 - Solomo - JT- NL
De stats van vandaag. We liggen allemaal vlakbij elkaar
The boss HR
Kills Deaths Ratio Shots/kill Headshots Knifings
997 1144 0.87 35 99 1394
Als je iemand met een mes dood is die toch gelijk dood, 1 hit is dus kill. Hoe komt het dan dat The boss 1394 knifings heeft en maar 997 kills?
http://www.hellraiders.com/lobby.php?name=player_stats
Deze is helemaal erg:
NakedOne HR, 220 kills en 1146 knifings

Ik vermoed dat het uitmaakt waar je iemand raakt, net als het met je geweer uitmaakt waar je iemand raakt...
dat is wel erg veel ja, misschien doen ze het expres bij elkaar zonder elkaar helemaal dood te maken?220 kills en 1146 knifings
[ Voor 18% gewijzigd door makje op 13-10-2004 19:52 ]
Het beste is 3 nieuwe maps!!
Spaceport= lanceerbasis met gangen en ondergrondse complexen.
.........map= junglemap waar het gevecht zich afspeelt in een geul waar een rivier
doorloopt. Mooie nieuwe bomen.
.......map2= een map waar a 500meter van b af ligt en waarbij b,c,d in een straal van
een paar honderd meter bij elkaar liggen. Vol gebouwd met gebouwen
(industrie) waarvan je olieopslag tanks kan laten ontploffen met een rpg.
Mijn framerate zat rond de 35 met alles op normal, voor alle drie de maps.
(radeon 9800pro)
voor mij geld het zelfdeVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 21:01:
Ik ben nog steeds niet geaccepteerd(ik had me wel wat later aangemeld..)
| Youtube |
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 21:01:
Ik ben nog steeds niet geaccepteerd(ik had me wel wat later aangemeld..)
Misschien zijn jullie niet goed genoeg
Onroptemraakle schreef op 14 oktober 2004 @ 22:43:
[...]
[...]
Misschien zijn jullie niet goed genoeg.

Onroptem is dat in ieder geval wel
Dat is soms wel anders
Dat potje ging wel goed, ik zag mensen snel en had maar een paar kogels nodig om ze te doden.
Ik snap niet hoe Paingod zoveel kills heeft. Hij heeft meer als 1 magazijn nodig om iemand te doden en dat is veel als de gevechten binnen een straal van 15 meter gebeuren. Wie ziet wie eerder en schiet eerder raak....
Waar is aap?
[ Voor 22% gewijzigd door Temraakle op 14-10-2004 23:01 ]
Als medic ga ik meestal voor de med save, zonder verder in het rond te kijken en dan ga je dus nogal 's wat vaker dood

En paingod speelde waarschijnlijk ook als gunner. Als JO heb je dan toch 100 of 200 kogels per magazijn.
Ik hoop morgenavond en van het wiekend er weer te zijn, maar volgende week verder zal je mij nog niet zien denk ik
Tis beetje nu of nooit op school
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
En dit bij de los gedownloade :
Heeft nog iemand dit gehad en misschien opgelost?
[ Voor 5% gewijzigd door Bornin op 15-10-2004 13:20 ]
Non taken
Ik draai zelf op 1.4.3.0 en zie op novaworld geen update staanPuresmoker schreef op 15 oktober 2004 @ 12:21:
Ik kan niet meer updaten, krijg deze melding bij de Ingame update :
En dit bij de los gedownloade :
Heeft nog iemand dit gehad en misschien opgelost?
Dus een hogere update is volgens mij niet nodig
| Youtube |
ja, sorry, ff vergeten te melden, Ik heb het over de beta van escalation.SV3NNER schreef op 15 oktober 2004 @ 13:15:
[...]
Ik draai zelf op 1.4.3.0 en zie op novaworld geen update staan
Dus een hogere update is volgens mij niet nodig
Ik heb het er nu maar ff bij ge-edit.
[ Voor 7% gewijzigd door Bornin op 15-10-2004 13:19 ]
Non taken
Private Rocket Twinky heeft in het verleden ook cisco gedaan. Had alleen geen zin in examens en is na het behalen van CCNA maar gestopt. Programmeren is toch leuker. Gelukkig heeft Private Rocket Twinky in the Sims 2 veel geoefend als medic op de "Incision Precision surgical dummy" en hopelijk kunnen er veel mensen op het slagveld gered worden.aaap schreef op 15 oktober 2004 @ 00:27:
Aap is druk met het leren van Ciscoik heb nog zegmaar (morgen) + volgende week en dan moet ik klaar zijn
anders heb ik een probleem op school.
Ik hoop morgenavond en van het wiekend er weer te zijn, maar volgende week verder zal je mij nog niet zien denk ik![]()
Tis beetje nu of nooit op school
Ik krijg ook een foutmelding nu als ik die update draai:Puresmoker schreef op 15 oktober 2004 @ 13:16:
[...]
ja, sorry, ff vergeten te melden, Ik heb het over de beta van escalation.
Ik heb het er nu maar ff bij ge-edit.
Update heeft een fout veroorzaakt in update.exe etc...
Ik heb het maar ff op Nova gepost, misschien moet jij dat ook ff doen..PromoX schreef op 15 oktober 2004 @ 13:33:
[...]
Ik krijg ook een foutmelding nu als ik die update draai:
Update heeft een fout veroorzaakt in update.exe etc...
https://www.novaworld.com...ageNumber=1&get=last#last
Non taken
Heel lovenswaardig dat jij je helemaal richt op het healen van je medespelers. Echter misschien zorg je nog beter voor hun gezondheid door af en toe ook even een paar enemies af te knallen.PromoX schreef op 14 oktober 2004 @ 23:05:
Ik heb nu meer kills omdat het zo slecht ging als medic, dat ik maar als gunner ben gaan spelen. Op die kutu map heb je met de vele close combats gewoon het voordeel dat je niet zo snel hoeft te herladen.
Als medic ga ik meestal voor de med save, zonder verder in het rond te kijken en dan ga je dus nogal 's wat vaker dood, ook al haal ik op die manier veel med saves.
En paingod speelde waarschijnlijk ook als gunner. Als JO heb je dan toch 100 of 200 kogels per magazijn.
Sorry dat ik het zeg, maar een geweer dat niet gebruikt wordt is zonde en compleet nutteloos...
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben gewoon geneigd om zonder veel rond te kijken direct naar iemand toe te rennen om hem te reviven. Het is gewoon heel moeilijk om daar in het gras te zitten wachten en rond te kijken terwijl er iemand op de grond ligt. Je weet nooit waneer zo iemand op de spatiebalk drukt. Ik ga zelf veel te veel dood door te rennen zonder te kijken. Meestal heb ik zo'n 3 kills en 30 deaths.makje schreef op 15 oktober 2004 @ 14:37:
[...]
Heel lovenswaardig dat jij je helemaal richt op het healen van je medespelers. Echter misschien zorg je nog beter voor hun gezondheid door af en toe ook even een paar enemies af te knallen.
Sorry dat ik het zeg, maar een geweer dat niet gebruikt wordt is zonde en compleet nutteloos...
En wat betreft mensen die dood gaan en gelijk op spatie drukken: ja dat is verschrikkelijk irritant, vooral als je net wel die print aantrekt om ze te helpen. Maar verder trek ik mij er niets van aan, je kunt er weinig aan veranderen en het zijn toch (over het algemeen) noobs die weinig bijdragen aan de overwining
Wat dan wel frustrerend is is als een medic je niet helpt terwijl hij vlakbij is... (al ben ik daar zelf ook wel eens schuldig aan als ik een mooi schuttersplekje heb gevonden)
Ik weet wat mijn sterke punten en beperkingen zijn. En ik doe het liefst gewoon datgeen waar ik goed in ben.
Verwijderd
de F toest met medic is btw best handig (fast heal), ik wist eerst niet dat die bestond, dus ik steeds op 9 drukken en dan weer 3 ofzo. F gaat veel sneller.
Op de demo speelde ik ook regelmatig als gunner als de vijand voor je staat en jij loopt moet je geluk hebben om hem te raken. De kogels gaan alle kanten op behalve de goede.PromoX schreef op 14 oktober 2004 @ 23:05:
Op die kut map heb je met de vele close combats gewoon het voordeel dat je niet zo snel hoeft te herladen.
Ik heb versie 1.4.6.6 van de beta. Misschien moet je hem eens verwijderen en opnieuw installeren.
Als ik medic ben probeer ik altijd zoveel mogelijk mensen te healen/reviven moeten ze wel in de richting liggen waar ik heen ga, moeten ze niet naast een Apc liggen en er moeten niet teveel enemy's zijn. Wanneer er aan een van deze voorwaarden niet wordt voldaan is de overeenkomst ongeldig
Andere medics revive ik altijd. (smoke granaat/flash granaat en gogogo)
[ Voor 19% gewijzigd door Temraakle op 15-10-2004 16:41 . Reden: Tja Nederlands he.. ]
Ja de servers zijn ook beta heEdwin van Cleef schreef op 11 oktober 2004 @ 02:43:
de nieuwe update is binnen een download van een kleine 60mb groot
dit weekend zijn regelmatig servers down geweest net als vanacht toen ik het wilde proberen helaas![]()
maar ik zag wel iets online staan geschikt voor 200 spelersalleen kon ik er niet op inloggen.
ik denk dat nova nog voor verrassingen gaat zorgen
Ja die F-toets is geweldig gewoonMacer schreef op 15 oktober 2004 @ 21:54:
Die F is een goeie tip, die ga ik morgen gelijk even uitproberen... Toch misschien de volgende keer eens de handleiding lezen

Die mag best wel in de startpost

Regen

We at Nova-Inside have filtered out some questions and sended 32 questions to Joel the producer of Joint Operations: Escalation.
Q: How many new maps will JO:E have?
A: Escalation will have 7 unique terrains, combining for over 30 maps across the 4 gametypes. (AAS, TDM, TKOTH and Co-Op)
Q: Will NovaLogic be adding any additional server options? (i.e. taking off spawn shields)
A: Some of the new server options will include Permanent Death, 3rd person Vehicle Camera and a few other ones that we will release more info on soon. These server options are in Escalation and will be added to Typhoon Rising via an update.
Q: Will the customizable player options that were supposed to be in JO:TR be included in JO: Escalation?
A: I assume you are referring to the player squad tags on the character skins? This feature will go live once we introduce the ‘Squad Support’ features on NovaWorld.
Q: Will Canada's JTF (Joint Task Force) be a playable character? And can we expect a driver character for JO:E?
A: We are not including any new character skins in Escalation. There are already over 65 different skin combos in the game, so we decided to focus on new terrains, vehicles, weapons and other cool features.
Q: Will JO: Escalation be a stand alone game?
A: Escalation will require the full, original version of Joint Ops to run, we are however recommending a higher minimum RAM (512 Meg)
Q: Will it be shipping with mod tools or will we have to wait "a few weeks after release"?
A: After much deliberation, we have decided to not offer MOD Tools for Joint Ops. We will however be heavily supporting NILE and adding a lot of new features over the coming months that should partially offset the lack of mod support. Allowing Mods for Joint Ops would make it a lot more difficult to combat cheaters and provide secure stat servers, so stats and anti-cheat measures won out over modability.
Q: What will be the system requirements to play JO:E?
A: The specs for Escalation will be the same as Typhoon Rising.
Q: Will there be more buildings and structures that players can enter?
A: While you will not be able to go into every building on every map, one of the main things we wanted to do with Escalation was to give the player far more variety of structures to interact with.
Q: What support will be given to Typhoon Rising once Escalation hits the stores?
A: We will continue to update Typhoon Rising for as long as updates are needed. We are aware of some issues still outstanding with TR, and it will be updated once we have finished Escalation. There are some new code tweaks in Escalation that will be added to Typhoon Rising. We are introducing some changes to the chat system and improved sniper countermeasures as well as fixing outstanding issues.
Q: When will the stats go live?
A: Very shortly. The stat system for Joint Ops has been heavily rewritten, and the system is almost ready for internal testing.
Q: Will you consider allowing players to connect to servers directly via I.P. so that when NovaWorld goes down the whole game doesn't become redundant (and a waste of money)?
A: We have no plans to implement Direct IP Connection. What we are constantly doing is working to make NovaWorld as stable as it possibly can be. This unfortunately is not an overnight process, but you will see significant improvements in server stability over the next few months.
Q: Do we need to use a 3d graphic-card for setting up a dedicated server and if we do why?
A: You do not need a 3d card to host a dedicated server if you use the /serveonly command switch on the shortcut.
Q: Are you planning to make changes to your engine what runs the game to help fix low fps?
A: We have issued several updates recently that significantly improve performance on lower end machines, people running the game on the recommended specs should not have problems with low frame rates.
Screenshots hier
Orginele bericht
hier
Verwijderd
Dat blijft het nadeel van servers waar je kunt switchen van team. Er zijn spelers die gaan wisselen zodra hun team gaat verliezen. En niemand wil natuurlijk wisselen naar een verliezend team...DaMorpheus schreef op 17 oktober 2004 @ 00:05:
Net hellraiders gespeeld, was een clan (pHt) uit Polen, wat een ongelooflijk K**##& clan. We speelden 10 tegen 25, niemand van de 25 wilde van team ruilenToch stand weten te houden, maar ongelooflijk irritant.....
Ze zouden een systeem moeten maken dat als de teams (bijna) hetzelfde aantal spelers heeft er niets te wisselen valt.
Verwijderd
Zal wel eenVerwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 23:34:
Net weer effe een onderwets(ben nog steeds op de demo(schaam me) potje jo gespeeld,kent iemand die AVF_RUS trouwens,die gast bleef maar double kills maken.

Als -JT- speelt zie je dat ook, iedereen wil bij ons komen. Iedereen wil bij het winnende team zitten.PromoX schreef op 17 oktober 2004 @ 10:14:
[...]
Dat blijft het nadeel van servers waar je kunt switchen van team. Er zijn spelers die gaan wisselen zodra hun team gaat verliezen. En niemand wil natuurlijk wisselen naar een verliezend team...
Ze zouden een systeem moeten maken dat als de teams (bijna) hetzelfde aantal spelers heeft er niets te wisselen valt.
[ Voor 43% gewijzigd door Temraakle op 17-10-2004 11:21 ]
Verwijderd
Ik heb de demo mpMacer schreef op 17 oktober 2004 @ 11:06:
Dat lijkt me sterk, als je ons team wilt versterken zal je hem toch echt moeten kopen... Met de gedownloade versie (of je moet de demo bedoelen) kan je niet online spelen... EN zonder online is JO eigenlijk niks waard..
Vanaf zaterdag, kan ik het eindelijk ook wel spelen
Maar tword zo wel erg stil hierzo...
Hadden jullie het ook, als je switch tussen JO:TR en JO:E dat je dan telkens opnieuw moest inloggen ? ik had dat wel namelijk...
Edit: * Dutchie! heeft zin in zaterdag, eindelijk weer JO:TR spelen wooot !
[ Voor 13% gewijzigd door Dutchie! op 20-10-2004 13:00 ]
Met m'n 4200 ti op xp draait het met de nieuwste drivers een stuk beter. Ik haal nu soms meer dan 30 fps.
Hoe kan je dat zien?PromoX schreef op 20 oktober 2004 @ 13:35:
Dat van dat opnieuw inloggen had ik ook. Draai nu xp, dus ik kan ook weer spelen, alleen zal er de komende dagen vanwege de voetbal weinig van komen.
Met m'n 4200 ti op xp draait het met de nieuwste drivers een stuk beter. Ik haal nu soms meer dan 30 fps.
Console openen (met ~), fps invoeren en enter. Als het goed is zie je dan je fps linksboven in beeld.
Verwijderd
Is het nu weer mogelijk om op de escalation servers te spelen? De afgelopen dagen lukte mij dit absoluut niet! Vanavond maar weer eens proberen. En ook maar eens ff op hellraiders of uklf kijkenPromoX schreef op 20 oktober 2004 @ 13:35:
Dat van dat opnieuw inloggen had ik ook. Draai nu xp, dus ik kan ook weer spelen, alleen zal er de komende dagen vanwege de voetbal weinig van komen.
45 fps, met alle settings op de hoogste standPromoX schreef op 20 oktober 2004 @ 14:02:
[...]
Console openen (met ~), fps invoeren en enter. Als het goed is zie je dan je fps linksboven in beeld.
Worden jullie ook zo kwaad als het niet lukt en je aan alle kanten door de tegenstander voorbij wordt gelopen?? Heb bijna me toetsenbord aan gort geslagen vanavond..
Sta inmiddels wel 15e in de stats bij Hellraiders.. Alleen Solomo doet het beter die staat 7e.. (was trouwens ook lekker bezig vanavond)
[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 20-10-2004 22:05 ]
alleen nog nep HE boven me (allemaal heeeel veel knifekills)
ging inderdaad wel lekker vandaag, die verloren pod was ook best leuk, heftig verdedigen van Bravo
hek ook eindelijk mn kill/dead ratio boven de 1
ben wel de jter met de meeste gametime
[ Voor 19% gewijzigd door solomo op 21-10-2004 00:53 ]
Verwijderd
Succes met je cd-keyVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 10:27:
Ik ben JOTR aan het downloaden dan zal ik het GoT team s gaan versterken
Nummer 5 en 4 staan trouwens niet ver van je af Solomo...
lol
Binnenkort ook maar eens op de Hellraiser server gaan spelen, want nu sta ik ergens ver onderaan de lijst ofzo. Kga even een come back maken ! bij de UKLF heb ik wel al op de 20ste gestaan ofzo.. poosje geleden.

in 5minutenp.habo schreef op 21 oktober 2004 @ 11:30:
Shit... Gisteren een match gespeeld... nog geen goede 5 minuten onderweg en al tegen de 20 van de 50 kills op mn naam in een 64 player match. Connection Interrupted...
Of basecampenaaap schreef op 21 oktober 2004 @ 11:42:
[...]
in 5minutendan moet jij wel gunner zijn ofzo. ik haal de 20 meestal nog niet eens als ik half uur speel...

[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 21-10-2004 13:31 ]
Oi, niet zo snel oordelen ...PromoX schreef op 21 oktober 2004 @ 13:26:
[...]
Of basecampen. Ik kan me niet voorstellen dat als je normaal speelt in 5 minuten al 20 kills hebt gemaakt. Misschien op de kutu map als je een keer geluk hebt maar dan moeten de tegenstanders toch ook wel slecht zijn.
Ikzelf heb het ook eens gehad met een apc op een strategische plek. Soms heb je wat geluk en schiet je wat voertuigen met passagiers kapot omdat de tegenstanders jou daar niet verwacht hadden en daardoor pas veel te laat terug beginnen te schieten.
Ook met je geweer in een drukke map is het zeker wel mogelijk als het allemaal net even wél lukt, maar het zal je niet vaak gebeuren en ook niet voor de duur van het hele potje
Ik had op 'Palu Cut Rice Paddy' rond de 21 kills in de eerste 3 minuten. Dat is dus wanneer iedereen C probeert in te nemen.
Twee rpg's op twee volle JO choppers a 6 man en een paar nades bij een andere chopper. Dan gaat het snel. ..
Als gunner lukt dat nooit omdat je moet gaan liggen en dan een makkelijk target bent.
[ Voor 10% gewijzigd door Temraakle op 21-10-2004 14:13 ]
Verwijderd
47e
http://www.hellraiders.com/lobby.php?name=player_stats
[/url]
zelf zie ik liever geen twin islandsVerwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 15:42:
hellraiders vind ik niet echt fantastisch tegenwoordig, twin islands draait daar bijna alleen maar,
[ Voor 53% gewijzigd door SV3NNER op 21-10-2004 16:43 ]
| Youtube |
APC's zijn echt vervelend in JO, die dingen zijn gewoon te sterk.. Wat mij betreft hadden en mogen ze de zware voertuigen gewoon uit JO laten..
Verwijderd
nee die dingen ziijn niet te sterk maar de at4/rpg zijn te slap je hebt laten we zeggen 4 rake schoten nodig ? en je kan maar 2 ammo menemenMacer schreef op 21 oktober 2004 @ 16:54:
Twin Islands is inderdaad niet leuk, veel te groot ook... Maar dat is echt niet de enige map die ze draaien.. Heb hem pas 2x gespeeld in de 15 uur dat ik online ben geweest...
APC's zijn echt vervelend in JO, die dingen zijn gewoon te sterk.. Wat mij betreft hadden en mogen ze de zware voertuigen gewoon uit JO laten..

correct me if i am wrong
Je schiet zo'n ding met 2 schoten kapot, dan gaat ie piepen en ontploft ie na een tijdje (lees: die ventjes springen eruit en dan kan je ze neermaaien omdat ze niet weten vanaf welke kant ze beschoten wordenVerwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 17:30:
[...]
nee die dingen ziijn niet te sterk maar de at4/rpg zijn te slap je hebt laten we zeggen 4 rake schoten nodig ? en je kan maar 2 ammo menemen![]()
correct me if i am wrong
Idd... op die Rice paddy? Daar gaat het lekker... zeker met mooie jeep en .50 Mafkezen bleven maar komen... En het leuke is dat het even duurt voordat je ze zien van grote afstand. De vreugde is dan ook van korte duur als er een rifleman rondkruipt met een rocketlauncher.makje schreef op 21 oktober 2004 @ 14:01:
[...]
Oi, niet zo snel oordelen ...
Ikzelf heb het ook eens gehad met een apc op een strategische plek. Soms heb je wat geluk en schiet je wat voertuigen met passagiers kapot omdat de tegenstanders jou daar niet verwacht hadden en daardoor pas veel te laat terug beginnen te schieten.
Ook met je geweer in een drukke map is het zeker wel mogelijk als het allemaal net even wél lukt, maar het zal je niet vaak gebeuren en ook niet voor de duur van het hele potje

Moest gelijk aan JO denken.

Nu weet ik waar ik moet schieten

Creatief bouwen.
[ Voor 3% gewijzigd door Temraakle op 24-10-2004 14:48 ]
Het resultaat van weer een potje JO:

Solomo had misschien nog wel als eerste kunnen eindigen als ie niet een tijdje als gunner had gespeeld.
medic ==> voor mij de beste
rifleman ==> kan er ook wel mee door als er veel apcs zijn
Sniper ==> vind ik al snel saai (teveel tijd om op een goed punt te komen, daar wat gaan liggen schieten totdat er iemand met een mes komt en dan moet je weer opnieuw naar een goed punt)

engeneer ==> tja, misschien dat die mortar handig is, maar ook niets voor mij ( stinger werkt in ieder geval niet met flares

wat wapens betreft kies ik meestal de m4 of de ak47, als ze maar full auto kunnen schieten (ondanks dat ik bijna altijd salvos schiet heb ik liever een full auto)
ook wil ik wel eens de mp5 silenced nemen, kan je lekker bij een tegenstander in de basis gaan liggen en ongemerkt schieten (totdat ze het door hebben en de volgende keer over de hele basis de grond gaan afzoeken
Maar ja, waar vind je zo'n iemand ? iedereen wil altijd door blijven lopen zo snel mogelijk enz enz...
Zolang ik geen medic-buddy heb, ben ik zelf medic
grappigHello Beta Testers!
Now is the time to come back and check out the beta again. Why? Well on top of all the bug fixes, tweaks and tuning, we are going to be testing stats. Yes, you heard right. We will be running the stat servers under an official play period. What do you get? We are offering the VERY first stat awards for Joint Ops, through the beta. This award will be the Beta Tester award. Rather than give out the same award to everyone we will be offering several levels this award to our testers. Five hours of official play time will be rewarded with the lowest level award, second level will be awarded after 10 hours, and third level will be for 15 hours. A special platinum award will be given to the top five players that have collected the most amount of time.
These awards will be given out once we are done with the beta test. Be sure to stay tuned to www.novaworld.com for more information. Official servers will be going up some time later this week.
NovaWorld Mod 1
Verwijderd
zijn dat geen trainers ?Onroptemraakle schreef op 23 oktober 2004 @ 16:58:
[afbeelding]
Moest gelijk aan JO denken.
[afbeelding]
Nu weet ik waar ik moet schieten![]()
[afbeelding]
Creatief bouwen.
Misschien wel ja, maar het waarderingssysteem lijkt me vrij nutteloos. Dan kunnen ze beter punten geven voor de meeste med savesVerwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 18:02:
denk dat er niet veel mensen de BETA spelen en dan proberen ze dit
Ik heb op m'n nieuwe windows installatie de beta ook niet meer geïnstalleerd en dat doe ik waarschijnlijk ook niet meer.
ik weet overigens niet zo heel erg zeker of ik escalation wel ga kopen, vind de apc en de bewapende helis (niet de bewapende transport helis maar de 2 zitters) in tr al net iets teveel van het slechte
Trainers? Het is gewoon een aim dingetje.
[ Voor 21% gewijzigd door Temraakle op 25-10-2004 19:26 ]
Nee maar anderen doen dat welVerwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 19:19:
je hoeft er niet in te gaan of te gebruiken hoor

Ik wacht ook nog wel even af of ik 'm ga kopen, ook omdat er wat andere spellen uit gaan komen waar ik aardig wat tijd ik ga steken:
PES 4
Football Manager 2005 (misschien)
Top Spin (misschien)
Gisteren ging het aardig goed inderdaad op Joint Ops Basecamp, wat ik toch een leuke server vindt met op momenten redelijke samenwerking. Zeker gisteren met die moerasmap toen we in tien minuten wonnen, met een team van bijna alleen maar medicsVerwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 19:47:
nee okeem aar als team doen we het toch vrij aardig of niet
Verder wordt er op die server ook nooit zoveel met die apc's enzo gespeeld geloof ik.
Als je een beetje kunt voetballen kun je altijd met M@cer en mij gaan PESsennie wegaan hoor snif snif
Pro Evolution Soccer 4, voor de PS2/Xbox/Pc.Alfisti schreef op 25 oktober 2004 @ 20:13:
ehh.... PES4??
Jij hebt vast niets met voetbal
Hoe weet jij dat nou weer?
De beta servers zijn erg instabiel vandaag trouwens, om de paar minuten spelen krijg ik de melding "we lost the server"
Voor het eerst een double kill gehad met een AK47
Ik heb op de beta wel lekker samengewerkt met Fox. Beetje rond scheuren op de bikes en op elkaar schieten
[ Voor 25% gewijzigd door Temraakle op 27-10-2004 11:58 ]
Ik liep als gunner en pakte telkens een jeep om tegenstanders omver te rijden, heerlijk is datOnroptemraakle schreef op 26 oktober 2004 @ 22:46:
De kwaliteit op Hellraiders vond ik toch erg zeer laag vanavond. Beetje lopen schelden en voor de rest volgens mij allemaal 'beginners' de JT'ers niet natuurlijk (Solomo en Morpheus).
Ik heb op de beta wel lekker samengewerkt met Fox. Beetje rond scheuren op de bikes en op elkaar schieten.
* Stewie! heeft 10 tegenstanders in 1 minuut omver gereden, was wel genieten
Dit topic is gesloten.