[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat ik met een van iemand overgenomen originele versie niet zondermeer online kan spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

right-o, je hebt namelijk geen key je online mee te registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 16:58:
right-o, je hebt namelijk geen key je online mee te registreren
Jawel, maar die ik heb begrepen dat ik die niet nogmaals kan gebruiken of is dit een fabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 12:56

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 17:06:
[...]

Jawel, maar die ik heb begrepen dat ik die niet nogmaals kan gebruiken of is dit een fabeltje?
Dat klopt inderdaad. Een cd key kan maar bij één account horen. Het gemakkelijkste zou zijn als je die persoon z'n account overneemt (mail adres veranderen)

Een andere optie kan zijn dat die persoon z'n account verwijdert. Misschien kun je daarna wel een account aanmaken en de cd key daar aanhangen.

Wil je zekerheid dan kun je het beste even contact opnemen met Novalogic.

Did vond ik trouwens nog op Novaworld als reactie op een dergelijke vraag:
Legally speaking, I do not think you can sell this game. From the game manual, warranty and legal information:
From the game manual, warranty and legal information:
"License:
NovaLogic grants you a nonexclusive, NONTRANSFERABLE license as follows. ..." [emphasis added]

[ Voor 24% gewijzigd door PromoX op 27-10-2004 17:46 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar,

Ben al een Joint player voor een tijdje en kom zo nu en dan een -JT-'er tegen. Goede skills jullie allemaal...

Gisterenavond nog even op Hellraiders geweest Twin Island! Eindigde eindelijk weer eens een keertje als eerste van de 64.. Maaruh ik heb daar een vraagje over. Ik heb er namelijk met F11 een screenshotje van gemaakt maar ik kan deze nergens terug vinden in de Joint Ops directorie? Kan iemand mij vertellen waar de screenshot worden bewaard die ik in het spel maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ja dat kan ik :).
Ik dacht wanneer je een Ati kaart hebt en full screen antialias aan hebt staan werkt het niet waarom weet ik ook niet 8)7.

Je kan dan screenshots maken met Print screen of met Fraps. (moet je niet vergeten het aan te zetten wanneer je gaat spelen)

PS: jij bent ook goed hoor :D .

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onroptemraakle schreef op 28 oktober 2004 @ 16:04:
Ja dat kan ik :).
Ik dacht wanneer je een Ati kaart hebt en full screen antialias aan hebt staan werkt het niet waarom weet ik ook niet 8)7.

Je kan dan screenshots maken met Print screen of met Fraps. (moet je niet vergeten het aan te zetten wanneer je gaat spelen)

PS: jij bent ook goed hoor :D .
Alsof je mijn gedachten kan lezen, eindelijk waardering voor mijn skills :D

Klopt als een bus wat je verteld. Ik heb namelijk een Ati kaart en ik heb fullscreen antialising aan (2x). Maar zou dit niet opgelost zijn met de nieuwe ati drivers? blijkbaar niet!

Fraps heb ik op mijn systeem staan maar gebruik het bijna nooit.. Heb zo'n trail versie, ben nog opzoek naar de volledige versie. Iemand die toevallig in een la liggen ofzo ;) En printscreen lijkt me ook niet zo handig, moet ik steeds alttabben en pasten... :?

Ps.: Jij bent ook wel goed hoor _/-\o_ !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik heb net zitten kijken als je winxp en fraps hebt maakt het niet uit hoelang je fraps al hebt.
Alleen als je een film op gaat nemen hebben ze het over een trademark.
Thank you for your interest in purchasing Fraps! Registration allows you to record your games for as long as you like (or until you run out of disk space). Perform full-size recording up to 1024x768 without any watermarks on your movie!
http://www.fraps.com/buy.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat is precies wat ik wil... Kan ik laten zien hoe goed ik ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:39

Stewie!

Keen must die!

Het was weer feest :(
Als wij punt A verloren dan hadden we de pot verloren. 6 tegenstanders bij punt A, 0 van ons.

Volle chopper vertrekt om die 200 meter te vliegen, 8 man, volledig bewapend, wat doet die randdebiel, vliegt hij gewoon naar D toe :( :( Potje verloren natuurlijk.

Ook zo vreselijk irritant: de auto's zijn op bij punt B, vanaf punt A komen mensen in de auto aanscheuren, je roept "need a ride", wat denk je dat ze doen, gaan ze in een grote boog om je heen en scheuren ze gewoon door :( :(

Laatste keer dat ik keek was het een teamgame, man man, ik heb me zitten irriteren :(
Gelukkig waren de JT'ers wel weer lief samen

Afbeeldingslocatie: http://84.244.130.11/jtroxxx.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja hou je toch hoor

en wat liep je te schreeuwen bij de rebels (wij joint) eerst a dan b en dan pas c of zoe iets

:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 22:48:
mja hou je toch hoor

en wat liep je te schreeuwen bij de rebels (wij joint) eerst a dan b en dan pas c of zoe iets

:P:P
Afbeeldingslocatie: http://84.244.130.11/pics/peddel.gifLees:
DaMorpheus schreef op 28 oktober 2004 @ 22:41:
Als wij punt A verloren dan hadden we de pot verloren. 6 tegenstanders bij punt A, 0 van ons.

Volle chopper vertrekt om die 200 meter te vliegen, 8 man, volledig bewapend, wat doet die randdebiel, vliegt hij gewoon naar D toe :( :( Potje verloren natuurlijk.
EERST A PAKKEN, dan kan je pas B pakken, dan pas C en dan pas D :( |:(

Vandaar ook mijn opmerking dat ze teamkill aan moesten zetten, gvd dat tuig :(

Heb even dit nodig: Afbeeldingslocatie: http://84.244.130.11/pics/pet.gif

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 28-10-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

heb me ook even zitten ergeren, een paar lui telkens roepen cheater, en ik dacht dat het wel mee zou vallen.

staat daar een jeep met een ventje aan het gun, ik loop een beetje dichterbij, mik en schiet, en schiet, en schiet (3 magazijnen) en die l** is nogsteeds niet dood!
geen idee trouwens wie hij was :(

Een ander groot probleem is dat het healen erg vaak gewoon niet lukt, loop je naar een dooie toe, ga je healen, he nog een keer, boem dood :(

leukste is nog dat er vandaag iemand liep te schelden dat ik hem niet healde, duh, hij ligt precies op een plek waar om de seconde een granaat neer komt, echt niet dat ik daar heen ga :P (meestal zijn ze toch al weg als je er bent )

trouwens het probleem van DaMorpheus had ik ook iets voordat de meeste jters er waren, laatste punt (punt d) word aangevallen, een hele helicopter vol en wat doet die eik**, hij vliegt naar punt a (op dat twee eilanden mapje) hoe kom je op het idee???

[ Voor 16% gewijzigd door solomo op 28-10-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik was ook even op Hellraiders ik vond de eerste map wel leuk. Alleen toen kwam nog iets Highland.
We hadden een stuk of 8 medics en niemand wilde me healen, ik vroeg het aardig lang. Pas na 5 minuten healde iemand mij eindelijk :X .
Dat vond ik toch niks dus ben ik maar weer snel weg gegaan.

Daarna nog met Promotje gespeeld was wel weer leuk. (heb je zo gemist O+ )
Was wel grappig het andere team had een sniper in een helicopter met een piloot. Die hing rond boven ons spawn point en vanuit de chopper mensen afschieten. Nadat ik drie keer was dood geschoten bij het opstarten van een helicopter ging ik maar eens rond kijken. He, :? een sniper in een chopper lol.
Sniper geweer gepakt en de piloot er 1 keer uitgeschoten, hij viel lekker naar beneden en 1 keer de sniper :D.
Daarna nog geprobeerd me te pletter te vliegen tegen hun aan. Maar dat ging niet echt iets met een berg 8)7.

Woah heb al aardig wat getypt en het is laat. Hij leefde nog lang en gelukkig :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt die al in de low budget bakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 00:53:
8)7
Lowbudget ala 5 euro? Nee

[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 29-10-2004 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht wanneer je een Ati kaart hebt en full screen antialias aan hebt staan werkt het niet waarom weet ik ook niet
Met "frame effects" op "normal" werkt AA wel op Ati kaarten. Máárrr... met de nieuwe 4.10 (en 8.07b) driver is dit probleem opgelost. :) (je kunt dus AA hebben tezamen met frame effects op high.)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:11:
[...]

Met "frame effects" op "normal" werkt AA wel op Ati kaarten. Máárrr... met de nieuwe 4.10 (en 8.07b) driver is dit probleem opgelost. :) (je kunt dus AA hebben tezamen met frame effects op high.)
Frame effects staan bij mij uit.. overbodige effecten.. Maar ik kan nog steeds geen screenshot maken met F11 met mijn ati kaart een AA aan. En ik heb de getweakte Omega 4.10 drivers geinstalleerd.

Overigens gebruik ik nu Fraps om screenshots te maken.

Weer een paar leuke sessies gehad gisteren avond trouwens... Vind alleen wel dat de Hellraiders server af en toe last heeft van Lag... De ping is bij mij af en toe een beetje aan de hoge kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Grapjas :/ spel is half jaar uit ofzo. En is NIET geflopt :D

Zo eindelijk eens weer JO gedaan :) verbouwing thuis gehad namelijk en ervoor druk met school. Kheb geen andere JTer gezien, helaas.

Gaan er veel mensen Escalation kopen ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

aaap schreef op 01 november 2004 @ 01:09:
[...]

Zo eindelijk eens weer JO gedaan :) verbouwing thuis gehad namelijk en ervoor druk met school. Kheb geen andere JTer gezien, helaas.

Ik waarschijnlijk niet, vanwege andere spellen waar ik waarschijnlijk druk mee zal zijn. Daarnaast staan me al die voertuigen in die update me ook niet zo aan. Heb gisteren bijna alleen maar Kutu (die stadsmap) gespeeld en dat is toch een stuk leuker dan telkens afgeschoten worden door zo'n apc.

Verder zie ik ook maar weinig JTers de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-10 11:01
aaap schreef op 01 november 2004 @ 01:09:
[...]

Ik ga hem wel kopen, alleen kan nergens een exacte levertijd vinden? Zie alleen maar staan november....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

dinokiller schreef op 01 november 2004 @ 08:55:
[...]

Ik ga hem wel kopen, alleen kan nergens een exacte levertijd vinden? Zie alleen maar staan november....
Volgens de dynabyte site komt ie uit op 19 november en kost daar 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er nog wel één voor je hoor :) Ik doe mijn versie van JO namelijk weg. Kom toch niet meer aan spelen toe de laatste tijd.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinokiller schreef op 01 november 2004 @ 08:55:
[...]

Ik ga hem niet kopen. Vind JO nog harstikke leuk om te spelen maar heb daarnaast ook nog andere games waarmee ik me bezig houd. In principe kom gewoonweg tijd te kort om alles te spelen :>. Vanaf half november zal mijn pc zich voornamelijk bezig gaan houden met HL2.

BTW. Er zijn toch geen MODS voor JO en die komen waarschijnlijk ook niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:56
Ik weet het ook nog niet... Inmiddels is JO bij mij een beetje verdrongen door PES3 welke ik weer aan het spelen ben ter voorbereiding van Pro Evolution Soccer 4.. Jammer genoeg is dat spel zo verslavend dat ik al een week geen JO meer heb gespeeld.. En ik kan gewoon geen 2 spellen door elkaar spelen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 09:01:
[...]

Ik ga hem niet kopen. Vind JO nog harstikke leuk om te spelen maar heb daarnaast ook nog andere games waarmee ik me bezig houd. In principe kom gewoonweg tijd te kort om alles te spelen :>. Vanaf half november zal mijn pc zich voornamelijk bezig gaan houden met HL2.

BTW. Er zijn toch geen MODS voor JO en die komen waarschijnlijk ook niet toch?
Er wordt binnenkort al een Reality mod uitgebracht en er zullen er nog verscheidene volgen

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op 01 november 2004 @ 09:56:
[...]

Er wordt binnenkort al een Reality mod uitgebracht en er zullen er nog verscheidene volgen
Die reality mod lijkt me wel wat!! Toch wordt op die pagina gezegd dat er eigenlijk te weinig tools beschikbaar zijn om een totale mod te maken....dat is erg jammer! misschien dat die nog komen......met een aantal goede mods is JO operations zeer interessant te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 10:36:
[...]

Die reality mod lijkt me wel wat!! Toch wordt op die pagina gezegd dat er eigenlijk te weinig tools beschikbaar zijn om een totale mod te maken....dat is erg jammer! misschien dat die nog komen......met een aantal goede mods is JO operations zeer interessant te houden!
Het is inderdaad te hopen dat Novalogic de nodige mod-tools gaat uitbrengen maar voorheen zijn ze daar nooit zo scheutig mee geweest. De meeste mods en add-ons zijn altijd 3rd party geweest helaas.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Wat ik heb begrepen is dat Nova geen mod tools wil uitbrengen omdat ze dan hackers/cheaters krijgen op de servers.

Ik ga zeker de uitbreiding kopen, er zijn zeer goede maps gemaakt. Waarom ga ik de uitbreiding kopen?

* Ik ben op nog geen een map een rocket chopper tegen gekomen dus daar heb je
ook geen "last" meer van.
* De Apache en zijn tegenhanger zijn veel minder sterk dan in het begin van de
beta.
* Er zijn twee maps waar geen apc's zijn (alleen auto's en bikes).
* Voor de bikes en tanks.
* Ondergrondse gangen op Spaceport. ( handgranaten/stun zijn erg handig en het is erg leuk vooral als je de tegenpartij stuned gaan ze in het wilde weg schieten)
* Ik wil de mappen zonder lag spelen.
* Veel minder snipers. (je kan niet meer inzoomen of uitzoomen, zoom is
vastgesteld en is anders per wapen. Er zit een drift in je wapen, hij maakt een
soort zesje dus veel minder makkelijk richtten.
* De parachutes.
* Tanks gaan kapot met 2 Javelins. (mooi geluid van de Javelin en leuk als ze alle drie uit de tank proberen te komen en worden neergeknald).
* Leuke Totkh mappen.
* De over take zones zijn heel groot.
* Rode karretjes :D.
* Nieuwe wapens.
* Spawnpointen die maar 20 meter van elkaar afliggen. (Choas maar erg leuk)
* De waterval map, ook erg goed. (je kan zo vanaf D met een parachute naar C vliegen _/-\o_ ).

Dat is het wel zo'n beetje.

Tip voor Promo gooi een stun granaat naar een Apc en loop er langs.

[ Voor 26% gewijzigd door Temraakle op 01-11-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 21:03

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Afbeeldingslocatie: http://www.alfisti.nl/upload/stupid.gif

Vanavond na 20:00 weer te vinden in de beta, speel alleen nog maar COOP bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik kom ook wel langs op Coop, heb het nog maar 1 keer gedaan. Hoor toch regelmatig dat het wel leuk moet zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Temraakle op 01-11-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik heb één keer Coop gespeeld. Ik vond het niet wat, maar misschien lag dat ook aan de missie. Iedereen liep een beetje achter elkaar aan van objective naar objective. Ik vond het niet echt boeiend. Verder vond ik de AI ook niet echt geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 21:03

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Je team is inderdaad heel belangrijk, als je goed samen speelt is het geweldig leuk om te spelen! helaas heb je altijd van die figuren die in hun eentje spelen en de voertuigen alleen gebruiken met als gevolg dat het hele team uit een valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga de uitbreiding ook kopen en de apcs zullen wel meevallee hoor dat je daardoor word neergenknald moet maar iemand een at4 bij zich hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sotnd op een jeep en er kwam dus een rebel aanrijden dus ik denk mooi in het vizier dus schieten maar mooi niet hij knalde tege me aan en dit is het resultaat...

en Promo jij zat in die heli te wachten :9

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dboshart/hoog.JPG

en geloof me ik zat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog B)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Je zat inderdaad hoog. Ik zag je namelijk wel op de map. Minuten later zag ik je naar beneden vallen 8)7.

Verder was het wel weer ff leuk met een JTers samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Is er misschien een manier om van team je veranderen?
Volgens de vele heren en dames waarmee ik op de server zit niet maar dat kan ik me niet voorstellen.
Ik ben altijd een rebel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Dat verschilt per server. Het is meestal op clan servers dat het wel kan en bij grote servers niet.
Wanneer het wel kan moet je op switch sides kiezen als je dood bent.

Heeft iemand anders nog problemen met de Beta of is het afgelopen?
Als ik hem opstart krijg ik de melding Demo Expired.

Een herstart van windows en het werkt weer 8)7 .

[ Voor 36% gewijzigd door Temraakle op 02-11-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Temraakle op 02-11-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gisteren was het gamen weer heerlijk @ Hellraiders :P
Heb lekker gescheurd in de jeep, heerlijk om te cirkelen rond de basis van de tegenstander en over iedereen heen rijden 8)7

Checked iemand de stats nog wel eens @ Hellraiders?

Rank Player Kills Deaths Ratio Shots/kill Headshots Knifings Total Time
1 The Boss HR 1781 1758 1.01 32 173 1395 99:28:10
2 Solomo -JT- NL 1374 1285 1.07 45 131 17 54:32:55
3 G.S.U.S - HR 1382 609 2.27 22 166 1057 56:10:54
4 SCHIETSCHIJF HR 1296 1025 1.26 42 143 2061 59:37:37
5 Sir Darkness HR 820 417 1.97 29 72 1210 48:42:56
6 Heffo HR 1289 878 1.47 23 106 960 50:43:43
7 NDO-PaTrioT 1010 320 3.16 20 112 25 18:07:25
8 morpeus.i3d.nlJT 940 708 1.33 49 51 3 28:00:55
9 ar.dea 1243 535 2.32 16 117 30 24:48:45
10 CL500 HR. 970 657 1.48 32 126 916 28:29:04

Netjes solomo (je speelt wel vaak btw) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:00

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

FF iedereen in de top 50 van -JT-

2 Solomo -JT- NL 1381 1292 1.07 45 131 17 54:51:25

8 morpeus.i3d.nlJT 940 710 1.32 49 51 3 28:03:25

18 Ev3lution-JT-NL 278 303 0.92 33 39 3 12:15:45

21 PromoX -JT- NL 121 342 0.35 40 14 10 13:00:35

24 Macer -JT-NL 368 476 0.77 37 45 1 15:35:35

26 Pnuts -JT- NL 399 494 0.81 45 27 5 21:38:50

30 Onroptem -JT- NL 416 175 2.38 18 25 2 12:04:20

Stats Hellraiders

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op hellraiders speel ik bijna nooit, veels te veel rocketlaunchers & apc's op die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 21:39:
op hellraiders speel ik bijna nooit, veels te veel rocketlaunchers & apc's op die server.
Ik speel er ook niet zo graag. Speel geloof ik nog het meeste op Joint Ops Basecamp, een Duitse server voor 40 spelers. En als Kutu op een server speelt ga ik daar meestal heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ben een beetje verslaafd :P
k zal proberen om een beetje rustiger aan te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

De leukste server vond (en vind) ik nog steeds de UKLF. Word netjes gespeeld en vaak echt team werk (door beide teams). Op hellraisers heb ik altijd last van Spwanpoint killers op de default spawn. Erg irri. En er word stukken minder samen gewerkt en als er geen JT-er is dan kun je het helemaal wel vergeten.

Ik moet eens goede leuke server zoeken, want UKLF is 9/10 keer niet bezet en als ie goed bezet is gaat is regelmatig laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik had het op de uklf server op een gegeven moment ook wel bekeken hoor, met die apc's :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op 03 november 2004 @ 18:11:
Ik had het op de uklf server op een gegeven moment ook wel bekeken hoor, met die apc's :r.
dat deden ze de laaste paar keer heel veel ja .....mischien moeten we niet allemaal medic zijn maar ook een paar gunners enz enz :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 21:39:
sta ik niet eens in de top 50 ....vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 19:06:
[...]

dat deden ze de laaste paar keer heel veel ja .....mischien moeten we niet allemaal medic zijn maar ook een paar gunners enz enz :X
Tjah...eigenlijk zegt het wel genoeg dat er niet meer zoveel mensen komen daar (weet niet of dat ermee te maken heeft maar het zo best kunnen)... Ik ga er in ieder geval niet meer heen, net als dat ik niet zo snel op hellraiders te vinden zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die joint ops base is wel aardig jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

GVD :(
Net sysdump.txt, grrr

Had meer dan 100 man vermoord, zelf maar 8x doodgegaan, 20 minuten spelen en huppa, crashed JO :(
Stond ik net eerste van 150 man./.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 03 november 2004 @ 20:44:
Net sysdump.txt, grrr

Had meer dan 100 man vermoord, zelf maar 8x doodgegaan, 20 minuten spelen en huppa, crashed JO :(
LOL, dat doe je knap 100 man killen in 20 min. :P NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joint Operations: Escalation Goes Gold

Entertainment software developer and publisher NovaLogic, Inc. is proud to announce that Joint Ops: Escalation, the expansion pack for the hit PC title, Joint Operations: Typhoon Rising has hit 'Gold' status and is in production.

das vrij vlotjes vind je nie ...vond hem nog wel wat buggy :X

maar we zullen zien O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Net sysdump.txt, grrr

Op welke server speel jij meestal (altijd) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm net toch ff de beta gespeeld moet toch zeggen speelt aardig nu na de laaste update...alleen jammer dat er alleen servers van usa zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/KBK94T3HK65N/picserver.jpeg
Twee dubbel kills vandaag met een AK47 anders gebeurd het nooit. Het beste vind ik nog wel dat ik bij de tweede een JT'er raakte >:).

Het levensverhaal van een double kill kogel.
Er was eens een kogel genaamd Piet ziet me Niet. Die in het magazijn belande van de legendarisch Onroptem-JT-NL die altijd gewapend is met een AK47. Onroptem had het zwaar op de KUTU map. De JO'ers veroverde een strategies punt met de veelzeggende naam C. (Een JO'er is iemand die vecht in het leger en niet het lef heeft om de _/-\o_ Rebels _/-\o_ te joinen)
Om bij zijn dode buddy's te komen moest de legendarische Onroptem-JT-NL veel JO'ers afslachten, gelukkig draait hij zijn hand daar niet voor om. Onderweg naar C revived hij zijn teambuddy's met Voodoo rituelen om ze weer klaar te maken voor de strijd.

Om zijn vijanden van angst te doen verstijven gebruikt de legendarische Onroptem-JT-NL de strijdkreten Die, Ahhhh, Get out of here, Woohoo, Eat this, Heeehooo en Bring it on. Hij hoopt dat de arme stakkers hierdoor zo bang worden dat ze van het slagveld vluchten en verder gaan met kleding naaien. Onroptem kwam twee soldaten tegen die hiervoor niet bang waren, hij hoorden Piet ziet me Niet roepen: "Ik wil mijn levensdoel vervullen".
De legendarische Onroptem-JT-NL bedacht zich geen moment en haalde met zijn gespierde wijsvinger de trekker over. Piet ziet me niet voelde zich voor een heel even vrij totdat hij het zachte vlees raakte van TOU.U1C-Phanter en in Solomo-JT-NL tot stilstand te komen. Onderweg had Piet ziet me Niet veel vitale organen geraakt wat resulteerde in twee extra doden JT'ers en een plas van bloed.
Piet ziet me Niet heeft het hoogste bereikt wat voor hem haalbaar was een Double Kill!!!!. De legendarische Onroptem-JT-NL strooide nog wat strijd kreten in het rond waardoor het vijandelijke leger zich overgaf.

The end.

Auteur Onroptemraakle.
Met veel plezier hebben de volgende mensen/voorwerpen hieraan meegespeeld; AK47, Piet ziet me Niet, Solomo-JT-NL, Rebel vrienden en de legendarische Onroptem-JT-NL.

Meningen zijn welkom.

;) :D 8) :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

^^ :D :D :D netjes :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

_/-\o_ Onroptem _/-\o_ 8)7

Schrijf nog 's vaker wat zou ik zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

mooi verhaaltje, goed schot _/-\o_

jammer genoeg is gister jotr 3x gecrashed, na de 3e keer begreep ik de hint en bleef maar weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik schaam me nog steeds dat ik het spel nou nog steeds niet heb gekocht, Toch maar binnenkort even langs de mediamarkt, want dit spel moet bij mijn spellen serie worden toegevoegd, jammer dat ik het pas zo laat doe, ik denk dat heel veel mensen dit spel vergeten zijn, anders zou de community veel groter zijn, misschien moeten er maar weer wat marketingscampagnes tegenaan worden gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Bedankt voor alle positieve recensies.

Het plaatje spreekt weer boekdelen.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/VL708567F685/picserver.jpeg
De JT'ers zijn goed!! (Kecoa Crossroad).
10 kills tegen 1 death 8). Moet wel zeggen dat ik bijna alleen maar vanaf D naar A heb geschoten met mortars.
DeGuardain ook netjes gedaan als medic 17 shots om iemand te doden is goed.

Tycoon vind ik nu ook wel een leuke server 100 man waar ook nog aardig wat medics in rond lopen en Ladysniff begroette mij O+ .

Jammer genoeg moest ik een sceenshot maken van dit resultaat anders had ik er nog een van een apc in een helicopter.

Maar uh ben ik de enige die screenshots post?

[ Voor 5% gewijzigd door Temraakle op 04-11-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 20:02
Ja...count me ook in als JT lid...Ik ben TheGuardian-JT-

(was t nog nie..:P)

En ik heb nog wel eens screenie, alleen toen was ik nog geen JT

[ Voor 52% gewijzigd door Rein_stein op 04-11-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik was net lekker bezig... misschien had ik al 7kills gemaakt met heel weining kogels (en dat als medic) maar slaat JOTR opeens vast !! grrr en nu kon ik niet meer joinen omdat ik network error kreeg ;( kwilde net Onroptem gaan healen in het heetste van de strijd... maar neej... JOTR kreeg #$%^ jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Juist, stond lekker hoog en dat terwijl ik kwartier minder speelde dan de rest:
Afbeeldingslocatie: http://84.244.130.11/aapenikzondernetwerkenzonderauto.JPG

Ik bestuurde de auto, aap zat naast me, zoals je op de pic ziet staat de auto nu naast ons en aap heeft even een gekke houding aangenomen ;)

We lost the server!! 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 05-11-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

haha

de server was idd een beetje raar, want ik reed met jouw mee over een heuvel en knalde zo tussen wat bomen. Nu bleef jij maar gas geven tegen een boom. Ik stapte al uit en liep weg... jij volgde niet ofzo dus ik weer terug. En nog steeds was jij aan het gas geven. Ik rondjes erom heen lopen enzo en zeggen dat je achteruit moest maar er gebeurde niks :/

Ik vermoed ook dat je dus allang uit de auto was maar weet dat niet zeker :) Ook snap ik je screen niet, want ik was bij een bunker toen ik dood ging....

ow.. uhm ... misschien had jij eerder dan mij server lost dan kan het wel. En reed de auto dus gewoon rechtdoor over de heuvel omdat jij uit de game was maar je mannetje niet zegmaar. Misschien dat je daarom niet reageerde :)

Vaag potje :) straks maar weer eens opnieuw JOTR doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

aaap schreef op 05 november 2004 @ 15:12:
haha

de server was idd een beetje raar, want ik reed met jouw mee over een heuvel en knalde zo tussen wat bomen. Nu bleef jij maar gas geven tegen een boom. Ik stapte al uit en liep weg... jij volgde niet ofzo dus ik weer terug. En nog steeds was jij aan het gas geven. Ik rondjes erom heen lopen enzo en zeggen dat je achteruit moest maar er gebeurde niks :/

Ik vermoed ook dat je dus allang uit de auto was maar weet dat niet zeker :) Ook snap ik je screen niet, want ik was bij een bunker toen ik dood ging....

ow.. uhm ... misschien had jij eerder dan mij server lost dan kan het wel. En reed de auto dus gewoon rechtdoor over de heuvel omdat jij uit de game was maar je mannetje niet zegmaar. Misschien dat je daarom niet reageerde :)

Vaag potje :) straks maar weer eens opnieuw JOTR doen :)
8)7
Juist: ik had connection lost en toen kon ik de auto zeg maar van afstand besturen, jij zat in poephouding op het bergje (zie screenie) :+
Wel vervelend ging net lekker.
Hebben we Point B nog terug gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik kreeg een sysdump en andere personen ook.
Ik dacht altijd dat het los stond van elkaar dat je het bijvoorbeeld kijgt omdat je comp instabiel is en niet omdat de server instabiel is en op zijn bek gaat.
Net sysdump.txt, grrr

Oo zijn er ook servers waar 300 man op kunnen spelen ;)?

[ Voor 47% gewijzigd door Temraakle op 06-11-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ben sins vandaag weer actief bezig met JOTR :P en kwam vanmiddag alweer Onroptem tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2004-11-06/jotr1.jpg
Vannacht heeft JO een update binngen gehaald (dacht 49mb ofzo kan mis zijn)...

Het eerste wat ik doe natuurlijk even de videokaart settings veranderen e.d. en even testen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2004-11-06/jotr3.jpg
Is het niet prachtig :)

Wat ik ondervond was dat het schieten raar gaat. Of ik had een enorme lag (waar ik niks van merkte) of iedereen cheatte ofzo maar je moest echt veel kogels op iemand schieten voordat ie dood was. Ontzettend vaag. Gewoon kogels die door vijanden heen gingen enzo. Is een foutje gok ik of lag aan de server ofzo.

Omdat ik dat beu was ben ik even gunner geworden (ben 99% medic namelijk) zodat ik meer kon knallen omdat er de vijand toch meer kogels had om dood te gaan :/ en nu zag ik dat de gunner (team JO) nu als 2e wapen een shotgun had :D die zat er eerst toch nog niet in ? :D

Wel zijn er een aantal dingen veranderd. Het scherm om je server te kiezen enzo is nu hetzelfde geworden als in de beta van escalation (vergeten screen te maken). Net als de punt A en B enz. eerst waren dat vakjes nu zijn dat van die schildjes geworden. Ook is het default punt veranderd in X "home" al werkt de spatie gewoon nog. Ook als iemand bijna dood is, is zijn naam nu echt donker rood. Stukken donkerder dan normaal. Ook kwam ik pnuts nog tegen volgens mij :) maar dat was maar heeeel even.

Ook kwam ik dit tegen in het menu:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2004-11-06/jotr2.jpg
Ik heb het nog niet eerder gezien maar zal wel te maken hebben met komende escalation B) (of zat dit er al in? )

Ik ga zomaar eens slapen want moet morgenochtend weer werken :/ :z

Tip: voor de mensen die het al een paar weken niet hebben aangeraakt... "dwing" jezelf even tot spelen.. ik het ook 4weken niet aangeraakt wegens drukte met school maar toen had ik er niet meer zoveel zin in. Pas weer even gaan spelen en dan voel je de aantrekkings kracht weer van deze game :D geweldig !! nu moet ik alleen nog wat vaker JT-ers tegen komen want samen spelen is veel leukerder :D !!

Medicccccccccccccc !!! ;) eggbird jij komt ook weer gewoon, hebben we weer lol ;) net als Arn0 en nog vele andere... Hellbeast.... Will K... waar is iedereen van de oude garde heen gegaan ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 06-11-2004 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom ook nog gewoon hoor
behalve gisteren dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Er is dus een 49 mb update die JOTR omzet/klaarmaakt voor JOE. Persoonlijk vind ik het bagger ze hebben de gameplay totaal verandert.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8ZEFL026GJ0G/picserver.jpeg
Nieuwe opties.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5S39L12231WY/picserver.jpeg
Wait screen.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6X4H7H7H62DS/picserver.jpeg
Nee!!! de rifleman heeft geen rpg/at4 meer. Alleen nog nades.......
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/PHK4NMXU7J04/picserver.jpeg
Engineer en at4/rpg.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4F18662HZ063/picserver.jpeg
Sniper geen stun grenades meer.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/F1F313JX0X3X/picserver.jpeg
Als een sniper schiet zie je een soort van condens ding :) om het nog wat makkelijker te maken om een sniper te vinden.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/VLGXCC8XZ0KH/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/73YHBABEER33/picserver.jpeg
3D view voor voertuigen, 3d view voor personen is weg.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Y0K4KMH21HRJ/picserver.jpeg
Apc is verandert en ik zag ook een apc zonder een gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee!!! de rifleman heeft geen rpg/at4 meer. Alleen nog nades.......
Daar kwam ik vanmorgen ook achter op het moment dat een tank op me afkwam :( :o :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onroptemraakle schreef op 06 november 2004 @ 11:48:
[afbeelding]
3D view voor voertuigen, 3d view voor personen is weg.
Ik niet snap, :P kan je nu niet meer IN je voertuig zitten met 1st person view ofzo? Ik dacht toch dat dat een sever settings was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheizberd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 22:00
Ik ben zeker wel tevreden over de patch. 3rd person view was iets wat ik erg miste als je in een APC reed.
En ik ben blij dat de one man armies die de riflemen ware een beetje zijn afgezwakt. Ze moeten nu tenminste kiezen tussen een nade launcher of een AT4. Dat balanceerd de boel denk ik een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The eighth patch for Joint Operations is now available for download, bringing this 3D tactical action game to version 1.4.17. The update adds permanent death, 3rd person camera for drivers, handbrakes on vehicles and more. Be sure to check out the official multiplayer demo if you haven't done so already.

http://www.gamershell.com/download_7460.shtml

voor ieder die het nog niet wist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 13:47
Wat krijg je als medic veel punten zeg. Heb vanmiddag ff ge-medic-ed en ik stond gelijk nr 1 ;) . Beetje rondlopen en reviven en af en toe iemand neerknallen. Op zich best leuk.

Mis mijn at4 wel als rifleman. Maarja het zal allemaal wel loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de nieuwe 1.4.17 patch nu maar kan met mijn sniper de zoom functie niet meer instellen. Alleen kan ik nog de Elevation meters instellen maar dat was het dan ook. De zoomwaarde staat vast en kan deze niet meer in- of uit zoomen! :(

Iemand die hetzelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 18:39:
Ik heb ook de nieuwe 1.4.17 patch nu maar kan met mijn sniper de zoom functie niet meer instellen. Alleen kan ik nog de Elevation meters instellen maar dat was het dan ook. De zoomwaarde staat vast en kan deze niet meer in- of uit zoomen! :(

Iemand die hetzelfde probleem heeft?
Ja dat komt dus door de nieuwe patch. dat is een van de zaken die ze hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gameplay is nu vele malen realistischer. Geen miljard rocket-choppers meer, geen base-camp-snipers meer, geen Rifleman-nade-at4 mensen meer.

Heerlijk.
Vanmiddag dat level gespeeld (two islands oid?) met die twee losse eilanden, geen choppers, alleen boten en apc's (die zijn ook verbeterd, je kan nu 2 man bovenop los vervoeren). Waar vroeger iedereen een chopper pakte (liefst rocketchopper) moest nu iedereen met de boot/apc naar de overkant. Vele malen realistischer.

Choppers hebben btw geen echte flares meer, tenminste, in een ander level was er geen enkele flare te zien.

Noob clans zoals NDO en pFt zullen het nu wel moeilijk krijgen :P

Tevens ben ik ervoor dat er teamkill wordt aangezet op de servers, hoe vreselijk irritant is het nog steeds dat als je aan het verliezen bent en je in een volle chopper springt de piloot er anders over denkt en 5 minuten gaat vliegen met 10 man in de chopper om te gaan spawncampen bij de beginbasis van de tegenstander. VRE-SE-LIJK :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik kwam een aap tegen.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4Z21Y64CRI81/picserver.jpeg

offtopic:
Ik ben lekker sneller

[ Voor 17% gewijzigd door Temraakle op 07-11-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:05

Rayzman

+31 Rayzman

Jammer dat ik de update nog niet heb kunnen spelen :( Ik was waterkoeling in de pc aan het inbouwen om hem stiller te krijgen maar hij is nog niet leakproof. Morgen nog wat spullen halen en hopelijk 's avonds of dinsdag weer up en running.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zo vandaag weer wat uurtjes JO gespeeld.

Smiddags waren er wel meer JT-ers en erg leuk. Vooral met Promox behoorlijk wat avonturen beleeft :P verstoppen in bosjes... sprintjes trekken naar het volgende bosje... hij mij 4x als schild gebruiken. Iedereen denkt :? nou...

Situatie: Promox... aap.... vijand...
Vijand schiet op promox/aap aangezien ik voor promox zat... werd ik getroffen... en stierf... terwijl promox de vijand verrot knalde. Waarna hij mij weer healde. We zaten achter een rots dus kwam dit meerdere malen achter elkaar voor :P totdat we beide dood waren... en alle meds ergens aan het knikkeren waren.

Savonds nog even op de Fly watters server (naam kan iets anders zijn) gespeeld.
Hebben ze alle heli's weggedaan ofzo? Ik heb al meerdere mappen daar gespeeld en elke keer zijn er geen of zeer weining heli's. Ligt dit aan de server ? of komt het door de update? want dit is vrij bagger.

Samen met Onroptem de kust verdedigen (net zoals vele andere JO-ers) heb ik de tijdelijke schutter Onroptem een goed plaatsje gegeven:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2004-11-07/jotr3.jpg

En op een afstandje...
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2004-11-07/jotr4.jpg
Gewoon perfecte cammo :*)

Ben ik beetje aan het rommelen haalt Onroptem weer een stunt uit :
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2004-11-07/jotr1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2004-11-07/jotr2.jpg

Volgens mij wist ie zelf niet dat hij verticaal stond :)

edit: wat ik vandaag ook veel zag, was dat de vijand (bij eigen team zag ik het niet) dat veel rebels met hun geweer omhoog schieten terwijl ze recht vooruit schieten.... (ze knallen omhoog maar toch schieten ze op jouw :? ) meer mensen hier last van ? tis een apart gezicht....

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 07-11-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik heb dat al vaker gezien, ook al voor de laatste update. Lopen ze met het geweer in de lucht terwijl ze wel op je schieten. Een vreemd gezicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Celebrating the imminent launch of Joint Ops: Escalation, the expansion pack for Joint Ops: Typhoon Rising, Novalogic has released a cinematic movie in Bink format which offers a minute of gameplay footage. Joint Ops: Escalation features new vehicles (Attack Choppers, Battle Tanks, Mobile SAM Launchers and Dirt Bikes), optional Body Armor to increase survival in the field, over 25 new maps, across 7 unique terrains, including new Co-Op and Training missions, optional 3rd Person view for vehicles and more.

http://www.gamershell.com/download_7465.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

@ Rayman succes met het lekvrij krijgen.
aaap schreef op 07 november 2004 @ 23:53:
Blablabla

edit: wat ik vandaag ook veel zag, was dat de vijand (bij eigen team zag ik het niet) dat veel rebels met hun geweer omhoog schieten terwijl ze recht vooruit schieten.... (ze knallen omhoog maar toch schieten ze op jouw :? ) meer mensen hier last van ? tis een apart gezicht....
Ja dit ziet er erg vaag uit. Het is ook moeilijk om te zien of ze op jouw schieten omdat het lijkt of ze de vogels uit de lucht proberen te schieten.
Die apc stond bij mij helemaal niet verticaal. Ik zag een apc roken en dacht ga er even inzitten hij was nog helemaal groen :?. Ik rij er een stukje mee en opeens ligt die op zijn zij 8)7.

Het valt mij ook op dat heel veel choppers weg zijn, Twin Island heeft nu misschien maar 2 choppers anders waren dat er altijd rond de 6.
Twin Islands is nu veel minder leuk, de chaos door al die helicopters vond ik altijd wel leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Temraakle op 08-11-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mogen ze alle voortuigen er wel uitgooien. :)

In de meeste maps verpesten ze gewoon het spel.

Neem nou Hilltop Excavation (TDM, TKOTH). Als de meeste van jullie al wat anders spelen dan AAS en in tanks zitten en een beetje rondvliegen, maar dat terzijde. :P

De jeeps die daarin zitten met de rocket launchers verpesten het gewoon voor mij. Hoe vaak loop je niet richting spawnpoint of vijandelijke basis als er niet weer eens een mafkees met een jeep je staat op te wachten. Verschrikkelijk. :(

PS: Ik krijg nu waarschijnlijk boze reacties over bovenstaande. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 13:33:
Celebrating the imminent launch of Joint Ops: Escalation, the expansion pack for Joint Ops: Typhoon Rising, Novalogic has released a cinematic movie in Bink format which offers a minute of gameplay footage. Joint Ops: Escalation features new vehicles (Attack Choppers, Battle Tanks, Mobile SAM Launchers and Dirt Bikes), optional Body Armor to increase survival in the field, over 25 new maps, across 7 unique terrains, including new Co-Op and Training missions, optional 3rd Person view for vehicles and more.

http://www.gamershell.com/download_7465.shtml
Na dat ik dit filmpje heb gezien
Droop het kwijl van mijn scherm :9~
toch wel strak die tanks.motors,apache's en parachute acties

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 19:40:
Van mij mogen ze alle voortuigen er wel uitgooien. :)

In de meeste maps verpesten ze gewoon het spel.

Neem nou Hilltop Excavation (TDM, TKOTH). Als de meeste van jullie al wat anders spelen dan AAS en in tanks zitten en een beetje rondvliegen, maar dat terzijde. :P

De jeeps die daarin zitten met de rocket launchers verpesten het gewoon voor mij. Hoe vaak loop je niet richting spawnpoint of vijandelijke basis als er niet weer eens een mafkees met een jeep je staat op te wachten. Verschrikkelijk. :(

PS: Ik krijg nu waarschijnlijk boze reacties over bovenstaande. :P
Voertuigen vind ik zeker wel dat die erin mogen blijven. Alleen moeten ze het beter aanpassen ofzo. Ik bedoel, de kleine Little Bird, zijn reuze handig. Speedbootjes ook handig. Jeeps met rockterlaunchers erop, vind ik weer minder (of geef ze 8granades ofzo) want dat zijn vaak de "spawnkillers" . Een Black Hawk helicopter is ook reuze handig en toch erg kwetsbaar. Maar ik zou die zeker niet willen missen.

Moet jij maar eens 2000m gaan afleggen te voet en zwemmend. Nou dan word het toch wel iets minder leuk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de beta zijn de rockterlauchers op de jeeps en de machine gunes beter want ze worden heet en als ze heet zijn kennen ze niet schieten
dus ff goed timen en takakakaka...( als je timed)

en de patch is echt goed tis nou veel leuker om te spelen vooral met de at4 is het de goede kant op gegaan ..2x schietn op een apc is genoeg en 1x schieten op een jeep is genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 21:05:

en de patch is echt goed tis nou veel leuker om te spelen vooral met de at4 is het de goede kant op gegaan ..2x schietn op een apc is genoeg en 1x schieten op een jeep is genoeg
Dat is altijd al zo geweest hoor. Althans wel bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Vanavond weer behoorlijk bezig geweest

Dit is toch wel een van mijn beste potjes ooit
terwijl het in het begin echt slecht ging.

Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/groes107/publiek/album/Games/_w/-JT-09_jpg.jpg

een potje erna ging ook wel ok

Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/groes107/publiek/album/Games/_w/-JT-10_jpg.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door SV3NNER op 09-11-2004 00:19 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Weer samen met andere JT'ers lopen vechten, erg gaaf zoals altijd. Het is me opgevallen dat eigenlijk voornamelijk de rebels met hun geweer omhoog schieten. Want bij de JO'ers zie ik het eigenlijk niet... naja, tis me nog niet opgevallen.

Want het is en blijft beetje vaag natuurlijk 8)7

Wat zouden jullie er van vinden om met alle JT'ers samen een JO-movie te maken ? of misschien eerst met een paar JT'ers om te kijken hoe het gaat en werkt.

Ik bedoel zoiets als "Blawk Hawk Down" wat ze bij BF:DS hebben gedaan.

Reacties !!! :) doen ? ja/nee ? waarom wel / waarom niet ? wat gaan we verfilmen ? ideeen ? shoot >:)

edit: mogt alles doorgaan, moeten wel wachten tot de volgende patch want rebelen die in de lucht staan te schieten ziet er beetje stom uit in de film natuurlijk :+

ik wil filmen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Dutchie! op 09-11-2004 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Joint Ops: The Movie _/-\o_

Dit lijkt me een tof plan wil hier zeker aan meewerken

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik wil wel meedoen maar alleen als er een heel leuk/spannend script wordt geschreven.

Ik wil even zien hoeveel mensen ongeveer JOE gaan kopen.
Poll: Wie gaat Joint Operations Escalation kopen?
Ja, natuurlijk!
Nee, natuurlijk niet!
Ik lust graag spruitjes ;)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=25165&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ja natuurlijk :P even geld zoeken ervoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op 08 november 2004 @ 20:15:
[...]

Voertuigen vind ik zeker wel dat die erin mogen blijven. Alleen moeten ze het beter aanpassen ofzo. Ik bedoel, de kleine Little Bird, zijn reuze handig. Speedbootjes ook handig. Jeeps met rockterlaunchers erop, vind ik weer minder (of geef ze 8granades ofzo) want dat zijn vaak de "spawnkillers" . Een Black Hawk helicopter is ook reuze handig en toch erg kwetsbaar. Maar ik zou die zeker niet willen missen.

Moet jij maar eens 2000m gaan afleggen te voet en zwemmend. Nou dan word het toch wel iets minder leuk hoor.
Ik bedoelde het een beetje sarcastisch natuurlijk. :P

Idd wat jij zegd, sommige voertuigen zijn echt reuze handig. Maar ze moeten idd de jeeps ammo limited maken, daar stoor ik me echt mateloos aan en is ook nog een zeer onrealistisch. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk ga ik hem kopen,moet aleen eerst nog jo zelf kope :p maare het ziet er allemaal erg strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik heb gekozen voor 'Nee, natuurlijk niet!'. Ik speel op dit moment al een stuk minder en dat zal alleen nog maar minder worden, vanwege andere spellen.

Maar ik zal jullie missen :'( en jullie mij hopelijk ook nog wel 's zo af en toe :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Nee Promotje :'( je moet hem wel kopen, niks is beter dan JOE.
Met jouw heb ik altijd veel pret en je kan goed healen _/-\o_ . Jij bent een van de weinige die lekker vaak emoticons gebruikt en dat vind ik altijd zo leuk :).

[ Voor 3% gewijzigd door Temraakle op 09-11-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Onroptemraakle schreef op 09 november 2004 @ 15:26:
Nee Promotje :'( je moet hem wel kopen, niks is beter dan JOE.
Met jouw heb ik altijd veel pret en je kan goed healen _/-\o_ . Jij bent een van de weinige die lekker vaak emoticons gebruikt en dat vind ik altijd zo leuk :).
Ja inderdaad...denk dat de rest in het spel ons maar vaag vinden, door die stemmen, vooral 'Shut Up!' schreeuwen tegen dooien die vragen om een medic 8)7 :7.
Macer schreef op 06 oktober 2004 @ 21:05:
Startpost wordt geupdate binnen korte tijd
Wordt de startpost eigenlijk nog 's geupdated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

joe heb ik al gereserveerd, dus weet 100% zeker dat ik hem ga kopen :P

met filmpje wil ik ook wel meedoen :)

hoe kan je trouwens het best filmen? spectator mode?
en wat voor server kunnen wij daarvoor gaan misbruiken?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.