[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 15:00

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Solomo schreef op 09 november 2004 @ 15:50:
joe heb ik al gereserveerd, dus weet 100% zeker dat ik hem ga kopen :P

met filmpje wil ik ook wel meedoen :)

hoe kan je trouwens het best filmen? spectator mode?
en wat voor server kunnen wij daarvoor gaan misbruiken?
Spectator mode? is dat er dan in JO
we moeten een progje zoeken waar je mee kan filmen
zoeits als fraps of zo, alleen fraps kan maar 30 seconden of je moet de voledige versie hebben.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op 09 november 2004 @ 15:41:
[...]

Ja inderdaad...denk dat de rest in het spel ons maar vaag vinden, door die stemmen, vooral 'Shut Up!' schreeuwen tegen dooien die vragen om een medic 8)7 :7.
Ja dat is humor, ik zei ook een keer "you're dead pal" toen een tegenstander om een medic vroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 18:39

Stewie!

Keen must die!

Ik ken wel wat truukjes met een jeep :P
Dus filmpje maken, leuk!

[ Voor 26% gewijzigd door Stewie! op 09-11-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://taksi.sourceforge.net/

Taksi 0.3 tool om onbeperkt movies te schieten. Heb het nog niet geprobeerd met JO. Maar werkt stukken beter dan Fraps... En het is nog gratis ook...

http://virtualdub.sourceforge.net/

Virtualdub om de Taksi capture te comprimeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik heb net even lopen proberen, de spectator mode werkt :P
gewoon free look mode om door het level heen te vliegen, j egaat echter ook gewoon door gebouwen en zelfs door de grond heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Solomo schreef op 09 november 2004 @ 16:46:
Ik heb net even lopen proberen, de spectator mode werkt :P
gewoon free look mode om door het level heen te vliegen, j egaat echter ook gewoon door gebouwen en zelfs door de grond heen!
en hoe werkt die spectator mode
is dat er dan sinds de patch of zo heb het nog nooit gezien
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 16:37:
http://taksi.sourceforge.net/

Taksi 0.3 tool om onbeperkt movies te schieten. Heb het nog niet geprobeerd met JO. Maar werkt stukken beter dan Fraps... En het is nog gratis ook...

http://virtualdub.sourceforge.net/

Virtualdub om de Taksi capture te comprimeren.
in het txt bestandje staat dat er geen audio bij zit lijkt me toch minder leuk

[ Voor 38% gewijzigd door SV3NNER op 09-11-2004 17:05 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Spectator mode moet op de server ingeschakeld zijn, als dat het geval is kan je spectator aanvinken en moet je daarvoor eventueel ook een wachtwoord geven.

om te testen heb ik dan ook even kort een eigen server gestart, dit moeten we waarschijnlijk ook doen als we het filmpje willen maken (hebben we dus iemand met een upload nodig dioe hoog genoeg is (kabel 512 kbit is volgens de instellingen goed voor 11 spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Gaaf dat jullie het idee leuk vinden :)

Wat eingelijk het belangrijkste is, dat we eerst een goed verhaal / script verzinnen wat enigzins mogelijk is. Bijvoorbeeld paar SAS soldaten zijn gevangen genomen door rebels en dat JO ze gaan bevrijden. Dus vrij sneaky allemaal. Je hebt hiervoor niet super veel mensen nodig en niet veel voertuigen omdat dat toch iets lastiger word met time-en.

Ik zelf zou gewoon Fraps nemen om te filmen omdat dat wel goed werkt.

Als iemand een server zou hebben is het helemaal geweldig, maar anders gaan we gewoon online op een server (waar niemand zit en dan gaan we snel dingen opnemen ofzo :P )

Maar we laten we eerst aan een goed script beginnen.

Misschien een apart topic voor aanmaken ? (als het mag van de modjes? )

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joint Ops: Escalation, the expansion pack for Joint Ops: Typhoon Rising, has been approved for manufacturing and will be available in Europe on November 26th. Joint Ops: Escalation features new vehicles (Attack Choppers, Battle Tanks, Mobile SAM Launchers and Dirt Bikes), optional Body Armor to increase survival in the field, over 25 new maps, across 7 unique terrains, including new Co-Op and Training missions, optional 3rd Person view for vehicles and more.

press release:
http://www.gamershell.com/companies/novalogic/185683.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:53

Japser

Jeej!

Da's toch weer 7-10 dagen later dan beloofd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Whats the problem? Misschien hadden ze wat irri bugs gevonden en dat verbeterd, en dus weer een patch verholpen.

't is gelukkig geen EA

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Whats the problem? Ik wil in een A-64 Apache zitten :P

Maar nee...je hebt eigenlijk wel gelijk bij nader inzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is al een poosje gold hoor ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Laatst online: 04-10 13:47
Japser schreef op 09 november 2004 @ 19:32:
Da's toch weer 7-10 dagen later dan beloofd :/
Bij dynabyte zeggen ze 19 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Voor de mensen met intresse hebben in JO the movie heb ik nog wel een soort van demo :) Dit heb ik aantal weken geleden gemaakt met Aatjesnot en The Fox. (neefje en maat van mij). Het is heel kort en ook wel lelijk maar het gaat om het idee. Want om een redelijk iets op te zetten met maar 2man (want ik deed filmen) is het vrijlastig.

Download: jotr filmpje

Dit is een dus een idee hoe het word gefilmd... dus verschillende hoeken e.d.

Ik heb een ontzettend gaaf script in mijn hoofd zitten :P en zal het binnenkort uitwerken en posten op GoT. Dan kunnen we kijken wat jullie er van vinden, aanpassen e.d. en kijken of er voldoende mensen mee willen doen en kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
aaap schreef op 10 november 2004 @ 16:53:
Voor de mensen met intresse hebben in JO the movie heb ik nog wel een soort van demo :) Dit heb ik aantal weken geleden gemaakt met Aatjesnot en The Fox. (neefje en maat van mij). Het is heel kort en ook wel lelijk maar het gaat om het idee. Want om een redelijk iets op te zetten met maar 2man (want ik deed filmen) is het vrijlastig.

Download: jotr filmpje

Dit is een dus een idee hoe het word gefilmd... dus verschillende hoeken e.d.

Ik heb een ontzettend gaaf script in mijn hoofd zitten :P en zal het binnenkort uitwerken en posten op GoT. Dan kunnen we kijken wat jullie er van vinden, aanpassen e.d. en kijken of er voldoende mensen mee willen doen en kunnen doen.
Net ff gekeken is zeker wel lachen B)

Ik denk dat er zeker wel iets leuks van te maken is, mits er een goed verhaal is natuurlijk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

aaap schreef op 09 november 2004 @ 17:26:
Gaaf dat jullie het idee leuk vinden :)

Wat eingelijk het belangrijkste is, dat we eerst een goed verhaal / script verzinnen wat enigzins mogelijk is. Bijvoorbeeld paar SAS soldaten zijn gevangen genomen door rebels en dat JO ze gaan bevrijden. Dus vrij sneaky allemaal.
Humor :D. Het lijkt me een goed plan om in de volgende film niet van de Blackbird te wisselen naar een Blackhawk ;) anders snappen sommige mensen het niet meer.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 12:59
aap heeft me via MSN ff ingelicht over dit idee en mij lijkt et beswel fun.

Keb overigens de laatste tijd helemaal niet meer gespeeld, kwas er gewoon ff zat van, maar ik speelde et eerst ook alleen maar en dan krijg je dat altijd, maar JO komt wel weer terug, zal wel moeten want JOE is al besteld. :)

Voor het maken van zo'n movie ben ik in iedergeval bereid om tijd vrij te maken, maar we moeten dan dus wel goeie recording software hebben en de fraps demo versie is dan totaal onacceptabel. Je ziet dus www.fraps.com in beeld en je kan maar 30 seconden max opnemen, dat werkt natuurlijk niet. Dus of we moeten de hele versie zien te krijgen (en dan absoluut de nieuwste, want oudere versies draaien errrug slecht, ik heb me er al regelmatig mee bezig gehouden) of we moeten een ander alternatief vinden. Toen ik dat las over Taksi, leek me dat ideaal, maar nu dus blijkt dat daarmee geen audio word opgenomen is dat weer errug lastig, maar misschien kunnen we dat apart opnemen met een ander proggie. Maar dan wordt et natuurlijk wel een enorm ge-edit gesodemieter, maar misschien moeten we dat er maar voor over hebben....

Wat betreft een server, iemand van ons MOET gewoon een server hosten met de instellingen die we willen, want de kans dat we een server vinden waar spectators op kunnen en die leeg is en zonder lag is lastig, bovendien moeten we ook bepaalde maps hebben die passen bij het script en de juist voertuigen en zodra wij er met 10 man ofzo inzitten komen er meteen meer en kunnen we het denk ik wel weer vergeten.

Ik denk dat de server opzich niet zo'n brute verbinding hoeft te hebben, aangezien het maar om een klein aantal mensen gaat en enige vertraging niet direct rampzalige gevolgen hoeft te hebben voor het filmen, maar misschien zie ik dat totaal verkeerd. Ik kan me in iedergeval niet voorstellen dat als bijvoorbeeld iemand met een fatsoenlijke kabel internet verbinding of iets vergelijkbaars een server gaat hosten en alleen maar een paar nederlanders joinen er meteen problemen zouden onstaan.

There is only one way to find out....

Testen dus, ik zou et opzich wel willen proberen, maar kweet niet of m'n router ook moeilijk gaat doen en zoja of dat een beetje goed op te lossen is.

edit:
Dat taksi werkt bij mij op een 1 of andere manier totaal niet, niet bij JO, maar ook niet met UT2004, terwijl in de manual staat dat het daarmee getest is, dus het kan aan mij liggen....

[ Voor 5% gewijzigd door Eggbird op 11-11-2004 00:31 ]

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik heb momenteel ff een server opgezet, om te kijken of dat wil
urban warfare, hoopte dat het mensen zou trekken :P

is dus niemand op af gekomen, tja meeste servers zijn meestal toch leeg, en warom mijn 10 player experiment dan niet :P

[ Voor 35% gewijzigd door solomo op 11-11-2004 00:51 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Solomo schreef op 11 november 2004 @ 00:38:

is dus niemand op af gekomen, tja meeste servers zijn meestal toch leeg, en warom mijn 10 player experiment dan niet :P
Mocht dat niet lukken: ik heb nog wat ruimte over in het datacentrum. Moet wel iemand wat hardware fixen, ik heb de verbinding / ruimte om de kist op 100 mbit te zetten :)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Solomo schreef op 11 november 2004 @ 00:38:

Ik had graag gejoint op je server :P maar ik lees het nu was. Wanneer zet je weer een server op ? morgenavond kan ik helaas niet.

Ik heb een nice script in me bol :P dus geef me de tijd om het uit te werken goed :) ?
kheb het nu nog een beetje druk maar kzal er alvast ook aan werken. Wat we alwel kunnen uitzoeken (zoals eggbird ook aangeeft) is een goed capture programma. Zelf vind ik Fraps wel goed (alleen moeten we dan een full versie hebben :) ). Of een goed alternatief. Ook moeten we een server uitzoeken/vinden die we kunnen gebruiken.

Daarbij hebben we een 2e server nodig voor teamspeak. Niet dat dit bij de film word opgenomen maar zodat we goed kunnen communiceren tijden het maken van de film. Ook hebben we nog een goed muziek stuk nodig. Ik denk hierbij aan de film muziek van The rock. Lekker intense muziek die goede spanning kan opbouwen e.d. (als iemand andere ideeen heeft gooi het erin !! )

Ik weet nu al dat het behoorlijk lang gaat duren want het is lang werk. Maar wel erg gaaf.

De aftiteling heb ik al bedacht :P en om het niet zo standdaard te doen zal ik proberen om zo snelmogelijk te laten zien wat ik bedoel :) (dan kunnen jullie ook zeggen wat jullie ervan vinden natuurlijk)

W00000t kheb er al zin in :D

• Eggbird
Ik heb de nieuwste volledige versie van fraps (Fraps v2.3.3) weten te bemachtigen, dus ik denk dat dat opgelost is. De gene die gaat opnemen kan em wel van mij krijgen.... :> B) :o >:)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Medicaster schreef op 11 november 2004 @ 08:44:
Ik heb de nieuwste volledige versie van fraps (Fraps v2.3.3) weten te bemachtigen, dus ik denk dat dat opgelost is. De gene die gaat opnemen kan em wel van mij krijgen.... :> B) :o >:)
stuuuure :9~ >:)

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Mischien is het een idee als we de film met Joint Operations: Escalation maken of combineren met JOTR.
het spel is nog wel niet uit maar dat duurt niet lang meer.
Dan kunnen we bijvoorbeeld een achtervolging op een motor doen of iets met een tank of apache, hoe meer mogelijkheden hoe beter lijkt mij. :*)
er valt natuurlijk genoeg te verzinnen. :) ;) :P

| Youtube |

• Japser

Japser

Jeej!

Ik wil ook wel meedoen. Maarre wil ook eerst wel ff wat testen met dat proggie om te kijken of ik mn eigen film kan maken :) Waar is het te vinden?

• Dutchie!

Dutchie!

....

Japser schreef op 11 november 2004 @ 12:34:
Ik wil ook wel meedoen. Maarre wil ook eerst wel ff wat testen met dat proggie om te kijken of ik mn eigen film kan maken :) Waar is het te vinden?
fraps.com wel test versie, maar kun je zeker goed mee testen. Waarschijnlijk gaan Eggbird en ik filmen omdat we beide dezelfde videokaart hebben en dus afzonderlijk kunnen filmen terwijl je (in theorie) natuurlijk geen verschil zou moeten zien :) .

Prepare for the story bij Aap !! (soon :P )

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Kan vanavond nog wel een keer de server opzetten, zou interessant worden als die dan ook helemaal vol komt om er achter te komen of er dan lag is of niet.

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Solomo schreef op 11 november 2004 @ 15:13:
Kan vanavond nog wel een keer de server opzetten, zou interessant worden als die dan ook helemaal vol komt om er achter te komen of er dan lag is of niet.
Hoelaat ga je dit doen en hoe gaat de server heten ik join wel ff om te kijken of het goed werkt.
Of ik search wel ff op je naam
Wie joint er nog meer vanavond om te kijken of het werkt.

| Youtube |

• Japser

Japser

Jeej!

Geef de servernaam maar, en de tijd. Dan ben ik ( ODS Japser [NL] ) er.

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik start nu wel even een server en laat hem wat lopen

urban warfare jt heet de server

1 map(arms market)
spectator zou mogelijk moeten zijn, pass solomo :P

nouw ben ik benieuwd of het werkt :)

Pnuts -JT- NL heeft net gejoind dus dat kan in ieder geval, nou nog met meerdere spelers :)
heb net ook maar jotr op mn laptop geinstalleerd, en die speelt nu voor server, kan ik straks eventueel ook nog ergens spelen, dat blijkt met 1 account gewoon goed te gaan, zolang ik maar niet op mijn eigen server kom :P
(en nu hangt mijn laptop :+ router probleempje :(, bezig met oplossen)

laptop wil niet meer naar novaworld, pc wel dus die gaat weer server spelen. (dus nu is de server er weer (ik ben echter zo eten :P )

[ Voor 63% gewijzigd door solomo op 11-11-2004 18:30 . Reden: ach ja ]

• Dutchie!

Dutchie!

....

Staat je server nog aan ?

Btw, klopt het nu dat JO:Escalation release date is verzet ?

edit: ik zag je server wel, maar kon niet joinen :/

[ Voor 81% gewijzigd door Dutchie! op 11-11-2004 19:50 ]

• Japser

Japser

Jeej!

Ik ben er rond 20:30 !!

• Eggbird
Wie had gedacht dat sommigen van ons ooit nog acteur zouden worden???

Maar goed, eerst afwachten tot et zover is, ik heb in iedergeval al wat dingetjes getest, die we eventueel kunnen gebruiken. Keb een rar bestandje met 2 hele kortje stukjes film, download die hier:

http://www.freepgs.com/eggbird/voorbeeldje.rar

Die filmpjes laten dingen zien die voor ons als spelers in zekere zin onmogelijk zijn en dat is bijvoorbeeld (vooral bij die soldier_guard.avi) met je wapen naar beneden gericht staan en om je heen kijken. Wij kunnen alleen maar met het wapen naar voren gericht staan en om ons heen draaien, niet realistisch "on guard" staan...

edit:
kwaliteit (en dan met name het filmpje met die commandant) is met opzet behoorlijk slecht, om ruimte te besparen en je hebt natuurlijk divx nodig om et af te spelen

[ Voor 35% gewijzigd door Eggbird op 11-11-2004 20:15 ]

Verwijderd

Ik moet dat spel echt op het laagste detail zetten. Specs in me sig. Wel vaag, ik moet echt op 800*600 spelen en alles op low om ongeveer 30 fps te halen :?

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Ik heb zojuist dus even zitten spelen, maar als er 7 personen gejoined hebben is er soms toch wel lag, volgens mij

latr waren we nog met 4 of 5 en toen ging het beter (lees minder lag ---> nog niet geheel weg)

acteur in Joint Tweakers The Movie

Verwijderd

Ik speel nu onder de naam Swiftey -JT- ipv Ev3lution-JT-

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Was wel ff fun op Solomo's Urban Warfare jt Server :*)

met 5 tot 7 man ging het wel lekker, ik denk als er 10 man inzaten dat we toch wel last van lag zouden krijgen
Heb ff screens gemaakt vanuit spectator mode
vanuit spectator kan je ook het beste filmen denk ik

Een paar -JT- 'rs weet niet wie het waren
Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/groes107/publiek/album/JT01.jpg
wie herkent zichzelf
Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/groes107/publiek/album/JT03.jpg

Aap had solomo en mij ook nog even gefilmd
misschien zet hij het nog wel hier op got 8) :*) :)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Spectator mode was wel even leuk de laaste keer dat ik dat had gedaan was op de demo.
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 20:15:
Ik moet dat spel echt op het laagste detail zetten. Specs in me sig. Wel vaag, ik moet echt op 800*600 spelen en alles op low om ongeveer 30 fps te halen :?
Ik zou je details veranderen, neem aan dat je XFX Geforce 6800 LE 128 mb sneller is dan een Radeon 9800 pro.
Ik draai op 1024/768 alles op normal behalve frame effects die staat uit.
Full screen antialias op 2
Pixel shader support op high
Texture filtering op anisotropic
Texture compression op standaard.
Op een 100 man server zit ik gemiddeld rond de 35 frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Even 2 vraagjes:

1 Hoe kan je de 'zoom-factor' veranderen als je sniped in de training sessies? (met alleen scrollen gebeurt er niks, met scroll+CTRL verander ik de afwijken. Ander knoppen lijken ook niets te doen aan de zoom, hoort dit of gebruik ik de verkeerde toets combinatie?

2 Klopt het dat er een nieuwe MP demo uit is ? De site zegt van wel, maar als ik op het bannertje klik krijg ik een foutmelding (500). Is de demo nog niet uit? of heeft iemand misschien een linkje naar een wel werkende versie...

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

ernst schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:25:
Even 2 vraagjes:

1 Hoe kan je de 'zoom-factor' veranderen als je sniped in de training sessies? (met alleen scrollen gebeurt er niks, met scroll+CTRL verander ik de afwijken. Ander knoppen lijken ook niets te doen aan de zoom, hoort dit of gebruik ik de verkeerde toets combinatie?

2 Klopt het dat er een nieuwe MP demo uit is ? De site zegt van wel, maar als ik op het bannertje klik krijg ik een foutmelding (500). Is de demo nog niet uit? of heeft iemand misschien een linkje naar een wel werkende versie...
Van Joint Operations zijn er twee demo's een beta en een v1.0.0
Hier een link naar een Download site
JOTRDEMOv1.0.0 van Gamershell

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ernst schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:25:
Even 2 vraagjes:

1. heel makkelijk, met de nieuwe patch kan de zoom niet meer verandert worden ("vroeger" kon dit door gewoon te scrollen)

2. wat SV3NNER zegt (is al heeel lang dat de demo nieuw is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Hier nog een zelf gemaakt filmpje waarvan we het idee kunnen onthouden voor de echte film:

http://www.freepgs.com/eggbird/commander_small.rar (10mb)

Gebruikte programma's zijn fraps om te recorden, virtual dub voor wat ge-edit en adobe premiere pro voor de effecten en tekst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zo even een kleine update van JO The Movie (dit is werk titel natuurlijk) anders krijg je iets als Spice Girls the movie en dat is een No Go natuurlijk.

Medicaster en ik (aap) zijn al druk bezig met het testen van programma's voor het opnemen van geluid, video, comprimeren, bewerken noem maar op. We hebben hier nu al paar avond tijd ingestoken en ERG veel op de msn overlegt met elkaar. We hebben wat afzondelijke dingetjes gefilmt met bots e.d. om als camaraman te spelen.

Beide komen tot de conclusie dat dit verrekte moeilijk is. :) Overig vinden we het erg gaaf en gaan er zoiezo mee door. Wat misschien nog wel moeilijker is, is het feit waarbij we jullie hulp nodig hebben. Alles zo netjes mogelijk en realistisch mogelijk te laten overkomen.

We zijn vanavond bezig geweest om wat te filmen (nu van elkaar) en dit is lastig maar wel leuk !! :D

Nu komt het... _/-\o_ JOTV* 1e test ronde !! _/-\o_
* Joint Operations: The Movie

Wij (medicaster en aap) zoeken wat JT-ers om mee te doen met de eerste ronde. Wil jij in aanmerking komen voor de eerste ronde dan moet je ongeveer dit ervoor over hebben:
• Geduld !!
• Avondje vrije tijd !!
• Teamspeak
• Goed naar instructies kunnen luisteren en opvolgen

Wat hebben we niet nodig ?
• Mensen die gaan klooien (flashbang zomaar gooien, maten neer maaien)
• Mensen die grote eigen wil hebben.

Totaal hebben we ongeveer 6mensen nodig. Dat is dus zonder Medicaster en aap. We gaan in teamverband samen werken om wat dingetjes te oefenen. Even een voorbeeldje wat mogelijk zou zijn:

- Littlebird vol met JO soldaten
- land op een eiland
- 4mannen stappen uit
- lopen 2meter
- gaan bukken
- littlebird vliegt weg
- JO soldaten lopen de jungle in ( 2voor op 1 in het midden 1 geschermd de rug)

Dit is nog maar een simpel dinetje maar wel moeilijk als je dit mooi als 1 geheel wilt laten maken. Dit zal ook meerdere keren moeten gedaan worden. Dus ga niet zeuren, nu ben ik het beu :P dan is het niks voor jouw.

Voor de mensen die zich dus aanmelden komt er dus gedailleerde info. Zoals welke outfit, wapens wat ze precies moeten doen en wanneer wat enz. Net als in het echt :)

Dus serieuze mensen ! met tijd en inzet.

Indien iemand een TS server zou kunnen opzetten zou het geweldig zijn. Dit geld eigelijk ook voor de server waar we willen gaan testen. Dus een server waar 8tot10man op kan komen (indien mogelijk).

Dus 6 of 8 man die willen mee doen met de eerste JOTV !!

Stuur even een mail naar mij of medicaster.

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 13-11-2004 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Keb opzich daar niks meer aan toe te voegen, maar hier heb ik een filmpje waarin aap in een blackhawk aan komt vliegen en vervolgens land, dit alles met een leuk muziekje eronder, filmen ging nog niet helemaal perfect, maar tis best aardig dacht ik zo. Hopelijk krijgen jullie er hierdoor nog iets meer zin in ;)

http://www.freepgs.com/eggbird/blackhawk_compressed.rar

(filmpje is behooorlijk verkleint en kwaliteit is ook niet de beste, om ruimte te besparen, origineel is 2 keer zo groot)

[ Voor 8% gewijzigd door Eggbird op 13-11-2004 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik heb ook al wat geprobeerd om te vilmen (spectator mode testen) het is inderdaad vrij lastig om een soepele beweging te krijgen, moet je voor de gijn ook nog eens proberen om de camera te laten bewegen, aangezien je beweegt of niet (snelheid kan je niet aanpassen) word dat helemaal schokkerig.

Ik wil wel mee doen met de eerste film :) (trailer :P)
ik kan ma t/m do,
vr za en zo is savonds geen tijd vrij te maken :(

aap, is dat van donderdag nog wat geworden of heb ik het te veel verknoeit met mijn flashbang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Solomo schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 04:27:
ik heb ook al wat geprobeerd om te vilmen (spectator mode testen) het is inderdaad vrij lastig om een soepele beweging te krijgen, moet je voor de gijn ook nog eens proberen om de camera te laten bewegen, aangezien je beweegt of niet (snelheid kan je niet aanpassen) word dat helemaal schokkerig.
Daarom leek het ons een goed idee om zoveel mogelijk steel staand te filmen, alleen met de muis draaien, dit is misschien wat suf, maar is niet anders, want er goed bij bewegen is bijna onmogelijk, of het gaat te snel, of te langzaam of the hakkelig, of allemaal tegelijk natuurlijk en dan komt de film niet ten goede. Daarom willen aap en ik scenes dus uit 2 hoeken filmen, zodat er wel wat meer interactie is door af en toe van camera te switchen.

Er zijn een paar situaties waar je eventueel wel mee zou kunnen bewegen denk ik, zoals bij het volgen van een groepje heli's. Als je dat van te voren goed timed moet dat kunnen (geen last van land opstakels ofzo). Ook zat ik te denken dat sommige scenes niet door een spectator moeten worden gefilmt, maar door een gewone speler. Bijvoorbeeld als een groepje lui ergens naar toe rend moet 1 van ons ook gewoon mee rennen, maar dan achteraan de groep, zodat ie de hele groep ziet, snelheid is dan ook geen probleem omdat je even snel gaat als de rest (ongeveer dan) en het hobbelige lopen van de camera hoeft op zo'n moment helemaal niet erg te zijn. Als jullie begrijpen wat ik bedoel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ikikikikke wil ook meedoen.

Kan ik eindelijk de microfoon functie van mijn headset weer eens gebruiken, heb hem namelijk nog maar 1 keer gebruikt met JO.
Ik kan ook wel een teamspeak server maken maar ik weet alleen niet welke compressie goed is.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3O9Q9UN0SNFQ/picserver.jpeg
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik wil ook wel meedoen :*)

ik kan elke avond van de week behalve vrijdag en zaterdag.
teamspeak is ook geen probleem.

JOINT OPERATIONS: THE MOVIE _/-\o_

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Count me in ;)
Die teamspeak die ik 500 posts geleden sponsorde, is nog steeds online btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nice al 4mensen :)

Solomo
Onroptem
Pnuts
DaMorpheus
Zouden jullie even een email willen sturen naar yohannisisgek AT yahoo.co.uk ? das handig omdat ik later het script kan verzenden en nog wat meer details vragen

Als er nog 2 tot 4 bijkomen zou dat geweldig zijn :) (ik hoop dus ook dat ALS het allemaal lukt, dat jullie dan ook mee zullen doen met het echte gebeuren zegmaar).

Want jullie heb dan al goede ervaring en weten wat er van jullie verwacht word. Maar dat duurt nog wel ;)

Ook vind ik het gaaf dat de TeamSpeak server van DaMorpheus er nog steeds is. Hoeveel mensen kan die server aan ? (10 ? )want dat is toch wel nodig denk ik zo.

Heeft er iemand een server vrij waar we kunnen spelen 8)7 ? anders hebben we een probleem of moeten op een public gaan spelen wat _niet_ bevordelijk is.

ps het script word aangemaakt en hopelijk maandag verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Mail gestuurd :)

aan een server kan ik niet helpen aangezien die al bij 5 personen een beetje lag had :(

over de TS server van DaMorpheus, momenteel is die offline, maar toendertijd ben ik er ook van verbannen door 1 of andere iri die me eerst van kanaal naar kanaal verplaatste heel snel achter elkaar en daarna een ipban heeft gegeven :( (weet niet of de ban nog geldig is want de server is er momenteel niet)

onderstaande server werkt :)

[ Voor 4% gewijzigd door solomo op 13-11-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De TS server:

Teamspeak:
IP: teamspeak.i3d.nl
Poort: 8815
Username: client715
Wachtwoord: ww78
Webbeheer: http://teamspeak.i3d.nl:14534

Ruimte voor 60 man B)
Sponsored by i3d.nl voor de JO-JT community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Voor Pnuts en Solomo,
dat van donderdag was niks meer geworden (en hij nam geen geluid op, wat nu gefixt is dankzij Medicaster). Ik had het welk gefilmt maar niet alles was goed. Wilde ik er een fatsoenlijke mini filmpje van maken dan hadden we dezeflde actie precies nog een keer moeten doen :) maar daar heb ik niet aan gedacht op dat moment.

Wel weet ik dat het dus, met de eerste ronde :P het beter moet. Maar dat is niet jullie fout want jullie wisten nauwelijks wat je moest doen :)

Maar zoals het donderdag ff gegaan is , zo ongeveer zal het ook wel gaan.

Ik hoop dat we volgende week kunnen beginnen met de opnames. wat Medicaster en ik in de planning hebben staan moet binnen 2uur gefilmt kunnen worden, schat ik.

Kan ook wel langer duren misschien maar dat zien we wel :) tword wel leuk iedergeval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,
Las jullie draadje..

Ik wil onze server wel aan julllie uitlenen...hangt aan een Fast ADSL bandbreedte genoeg voor 14 personen en ik kan er tijdelijk een password opzetten.

Dit omdat wij deze server willen testen voor aansluiting an een 100mbit backbone .

mail voor info : rhartlief117@hotmail.com voor overleg.

We willen graag wat publiciteit voor onze servers om de populariteit voor JO in de NL -room te vergroten. (ivm clanbase activiteiten..)

Roeff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hey,

welke clan zijn jullie? En misschien kunnen we wel wat regelen mbt die aansluiting op 100 mbit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 02:17:
Hi,
Las jullie draadje..

Ik wil onze server wel aan julllie uitlenen...hangt aan een Fast ADSL bandbreedte genoeg voor 14 personen en ik kan er tijdelijk een password opzetten.

Dit omdat wij deze server willen testen voor aansluiting an een 100mbit backbone .

mail voor info : rhartlief117@hotmail.com voor overleg.

We willen graag wat publiciteit voor onze servers om de populariteit voor JO in de NL -room te vergroten. (ivm clanbase activiteiten..)

Roeff
Dat zou super zijn, als we er inderdaad gebruik van maken zullen we jou en de server noemen in de credits. ;) :P :)

We nemen waarschijnlijk wel ff contact met je op 1 dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:05

Rayzman

+31 Rayzman

Gaan we die Teamspeak server nog gebruiken? Ik heb er nog geen enkele keer iemand op gezien.
Het is de laatste dagen wel erg stil op verschillende servers. 1on1 of 2on2 op een server voor 64 man is wel wat jammer. Zit iedereen te HL2'en ofzo?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Hier zie je Rayzman als sniper die mij probeert te vinden :D . Nog geen 10 seconden later was hij een verkeerslachtoffer. (aangereden door Solomo)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/SPPA7UYAIE79/picserver.jpeg

Het valt me ook op dat er bijna niemand online is (na de update) en de Tycoon servers zijn verdwenen.
If you want to play the original JO - Just to keep you updated we are looking at a way to let those of you who want to play the original version of Joint Ops, play it. Details of how you can do this will be released once they are confirmed.

BUGS in the UPDATE - the update introduced a variety of bugs to Joint Ops which was not the intention. The bugs are being worked on and will be dealt with in another update next week. So don't let the fact that there are bugs in the update put you off! They were never meant to be in it.

The update was released in preparation for the launch of Escalation. If you plan on playing Escalation you'll need to do the update. By next week the bugs should be fixed.

As always thanks for your feedback.
Last Edited: 11/11/2004 2:23:00 PM By: NOVA-ADMIN
Binnenkort weer een update, hoop dat de verhicle bug wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Is inderdaad helemaal niet druk :(
hebben het maar gehouden bij een onderling potje, echter kwam er later toch nog iemand bij die alleen met een RPG/AT4 schoot, dat maakt het meteen minder leuk, een beetje met je gewone wapen schieten maar als je een keer mist krijg je een raket op je kop, wat is daarvan nou de fun?

zal vanaf nu TS aanzetten als ik ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Ja Onroptem, ik moet toch wat meer oefenen in ongezien naderen en ook werken aan m'n hit ratio.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Rayzman schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:18:
Ja Onroptem, ik moet toch wat meer oefenen in ongezien naderen en ook werken aan m'n hit ratio.
ongezien naderen, oke, maar als sniper op een afstand van 21 meter, dan kan je de scope bijna niet meer gebruiken :P

als sniper had je op zon eiland in het meertje kunnen gaan zitten, of in de bosjes aan het einde van de weg die naar het overneempunt gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Ja, ik was nog sniper toen Pnuts ermee stopte, dus kwam ik dichtbij. Had beter eerst in eigen kamp van kit kunnen wisselen, maarja 8)7

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Rayzman schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:21:
Gaan we die Teamspeak server nog gebruiken? Ik heb er nog geen enkele keer iemand op gezien.
Het is de laatste dagen wel erg stil op verschillende servers. 1on1 of 2on2 op een server voor 64 man is wel wat jammer. Zit iedereen te HL2'en ofzo?
Volgens mij zijn er idd veel mensen met Half Life 2 bezig
Ik ga het spel zelf ook zeker kopen maar ik blijf zeker JOTR spelen en Escalation als die uit is.
ik heb zelf ook al eens ingelogd op die Teamspeak server zal als ik ga spelen ook teamspeak even aanzetten.

Hoe staat het met Joint Operations :The Movie

[ Voor 5% gewijzigd door SV3NNER op 17-11-2004 20:47 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 12:56

PromoX

Flying solo

Rayzman schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:21:
Geen Half Life voor mij, ik ben immers geen fan van FPS games. Het was voor mij al apart dat ik met JO demo ben begonnen en later het spel gekocht heb. IK zal JO vast nog wel 's spelen af en toe, maar geen Escalation voor mij.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Even kleine update. Zijn er nog mensen die mee willen doen met de eerste fase ?
we hebben eigenlijk nog minimaal 2mensen nodig.

Wil je meedoen, mail naar: yohannisisgek AT yahoo.co.uk

Ik heb trouwens misschien al een server gevonden met 100mbit up en down :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Gaan we morgen (donderdag) avond wat test opnames maken of niet? Wat mij betreft gaat et door, maar kweet niet wat de rest vind (keb et overigens ook wel druk met HL2 :P ). Ik heb al wat documentatie voor de acteurs, kmoet alleen nog wel wat dingen aanpassen met aanvullingen van yohannis, maar dat kan nog wel. Ik ben trouwens sinds vorige week donderdag elke dag bezig geweest met tests voor het opnemen en editten van opgenomen zooi (muziek en effects enz), behalve dinsdag, toen had ik alleen ff tijd voor HL2. Hieruit heb ik in iedergeval geleerd dat het behoorlijk moeilijk kan worden, maar dat het zeker niet onmogelijk is en bovendien houden we allemaal wel van een uitdaging of niet? Er van uit gaande dat we echt iets tofs gaan presteren waar de rest van de wereld van zal opkijken :9. Als het echt goed wordt moeten we in iedergeval flink gaan publishen, maar dat is nog erg ver weg, waar we alleen nog maar van kunnen dromen. ;) :9 :P :> :*) B)

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

morgen avond heb ik nog niets gepland, maar had me ook al aangemeld :P
* solomo is al een beetje ongeduldig en wacht op het script :*)

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Medicaster schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:55:
Gaan we morgen (donderdag) avond wat test opnames maken of niet? Wat mij betreft gaat et door, maar kweet niet wat de rest vind ......... Hieruit heb ik in iedergeval geleerd dat het behoorlijk moeilijk kan worden, maar dat het zeker niet onmogelijk is en bovendien houden we allemaal wel van een uitdaging of niet? Er van uit gaande dat we echt iets tofs gaan presteren waar de rest van de wereld van zal opkijken :9. Als het echt goed wordt moeten we in iedergeval flink gaan publishen, maar dat is nog erg ver weg, waar we alleen nog maar van kunnen dromen. ;) :9 :P :> :*) B)
Ja ik heb vanavond wel tijd en zin natuurlijk :*)
laat het maar even weten waar hoelaat en waneer :P :9 ;) :)

| Youtube |

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Oo morgenavond is vandaag al 8)7. Hoelaat begint het festijn?

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mensen, vanavond gaat de opname niet door ;) . Wel ga ik er nu vanuit dat het volgende week donderdagavond word. De mensen die zich hebben opgegeven kunnen morgenavond een mail verwachten met het scriptje van de eerste fase.

Gek genoeg komt er veel dingen bij kijken en tis beetje druk dus zodoende. Als jullie iets niet snappen van het script, gewoon vragen stellen e.d. want tis belangrijk dat iedereen weet wat hij/zij moet doen namelijk.

~~~~~~~~~~ ! Oproep ! ~~~~~
Zijn er nog mensen die mee willen doen ? We hebben nog steeds mensen te kort !! aangezien we nu 4mensen hebben en er liefst nog 2 bij willen.

Als er echt niet meer mensen zijn, zal ik het "grote script" voor de echte film moeten gaan aanpassen (half opnieuw verzinnen) omdat we gewoon dan veelste weinig mensen hebben. ;( dit zou erg jammer zijn. Dus weet je nog iemand die mee wilt doen, stuur hem naar dit forum :P en mail naar: yohannisisgek AT yahoo.co.uk !!

We want you, for the Joint Ops Movie ! 8)

EDIT: @ promox: gewoon snel opgeven, word super gaaf, je naam komt bij de aftiteling enzo ;) word vast lachen ;) dingen die verkeerd gaan en 5x overnieuw moeten enz .... gewoon opgeven :) TS kun je even downloaden alleen headset is nodig. dus.... mailuuuuuuuuuuuuuh 8)7 :+ owja, PES stop je even onder je bed en die mag je pas openen met sinterklaas :+ genoeg tijd voor JO dan ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchie! op 18-11-2004 18:55 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 12:56

PromoX

Flying solo

Ik zou best mee willen doen, vind het een leuk idee, maar heb geen teamspeak enzo en dat lijkt me wel handig. Daarnaast maak ik eigenlijk ook nog maar weinig tijd vrij voor JO. Heb deze week ook nog niet gespeeld.... En als PES uit is heb ik helemaal weinig tijd meer voor JO :(. Kwestie van prioriteiten stellen :P.

Verder ben ik wel erg benieuwd naar hoe het er uiteindelijk uit gaat zien :).

And I'm the only one and I walk alone.

• chiel2002
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2021
Okay ik speel alleen de demo. Maar deze werkt niet meer op novaworld omdat de demo geen update heeft.

Echter op de pagina http://www.novalogic.com/downloads.asp# Staat dat er een nieuwe muliplayer demo te downloaden is alleen als ik hier op klik kom ik op een niet bestaande pagina. Iemand die wel weet waar ik deze nieuwe demo kan downloaden?

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

bij het news:
NovaLogic "The Joint Ops: Typhoon Rising Multiplayer demo is no longer available." November 9, 2004

lijkt er op dat het in dit geval slecht nieuws is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Heeft iemand eigenlijk Escalation ge-preordered? Zo ja al nieuws wanneer hij nu uit komt in nederland?

Is een beetje verwarrend. Sommige zeggen vandaag andere 26-11.

In de VS is ie sinds gister uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Bij de freerecordshop en e-plaza was hij nog niet. Bij e-plaza ook even gevraagd wanneer die binnenkwam, maar hij kwam niet eens in de release lijst voor. :?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Rayzman schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:31:
Bij de freerecordshop en e-plaza was hij nog niet. Bij e-plaza ook even gevraagd wanneer die binnenkwam, maar hij kwam niet eens in de release lijst voor. :?
Ga even langs de dynabite zou ik zeggen :) daar kun je hem kopen/pre-orderen volgens mij, online kon ook dacht ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 19-11-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
aaap schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:43:
[...]

Ga even langs de dynabite zou ik zeggen :) daar kun je hem kopen/pre-orderen volgens mij, online kon ook dacht ik.
Zal wel volgende week worden. In Engeland is ie nu ook uit en ik zag net al 1 server online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik heb hem bij de Dynabyte gereserveerd voor 24,95 :)

Release verwacht: 19-11-2004 <== was het toen ik reserveerde
Release verwacht: 26-11-2004 <== Staat er nu

dus ik neem aan dat het de 26e word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Van Novaworld.
When is Joint Ops Escalation released around the world?

Joint Ops is released in the following territories on the following dates:

US – November 17th 2004

UK/Nordic/Germany/Italy/Benelux & ROE - 26/Nov/04

France & Spain - Feb 2005 (Fully localized)

Australia – 26th November 2004
Hij is al uit in Amerika dus screens mogen nu wel denk ik.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/R4R5RNK0L1FK/picserver.jpeg
Het rode karretje :D.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/86A2HUNXTC78/picserver.jpeg
Parachute training.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/H8R22D9Z85X2/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3840IV018BJY/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/E8TUVCGNEKOX/picserver.jpeg
Ondergronde ruimte.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/P4U27S1K8OD1/picserver.jpeg
Rebel tank.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3IQY79XUQ25E/picserver.jpeg
Ja hij kan stuk.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/FL79OJQ8L6P1/picserver.jpeg
Deze map is goed. (alles zeer dicht begroeid, de vijand kan opeens voor je neus staan.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/475B476KJUR6/picserver.jpeg
Een zware map. (minder frames dan normaal tweede Klutu map)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2699YWE4698N/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/42LIA8GD7130/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3TU1HK051Q7Z/picserver.jpeg
De rest van mijn lichaam was eraf geschoten :+.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/VO5JLU6R2O90/picserver.jpeg
Mooie waterval.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/VA5TAEZV14W8/picserver.jpeg
Leuke map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Die plaatjes zien er veelbelovend uit.
Jammer dat Escalation een dikkeweek later uit komt .
Maarja wat doe je eraan.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Een winkelketen in engeland verkocht hem al. Schijnbaar hebben die nu een email gehad met het verzoek niet meer te verkopen tot 26-11.

Ik zag vanmorgen via de gamebrowser van TR al wel officiele novaworld Escalation servers staan. Dus wanneer hij uit is kunnen we gelijk aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik heb net een mail gestuurt over JOTV !!! alleen kon ik niet mailen naar Solomo en Onroptem. Mogen jullie geen mail ontvangen :?

VV ben nu op school maar zalstraks welmailen ;) met een verrote spatiebalk

[ Voor 27% gewijzigd door Dutchie! op 22-11-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

heb inderdaad niets ontvangen, moet wel gewoon kunnen!

heb voor de zekerheid nog even getest en er komt gewoon mail binnen!

(voor e-brief
solomo beeststaart home puntje nl,

eventueel alternatief en tevens msn
denn1980 beeststaart hotmail puntje com)

t zal me benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Nog 4 dagen.

offtopic:
Je kan mij mailen op ~>"(Turtle) (apenstaartje)(klotenaam dot nl)"<~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
En dan? >:)

Ben benieuwd hoe het speelt met de add-on. Ik heb niet ge-beta-test dus ik ben wel benieuwd hoe het zal gaan met tanks en apaches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Als het goed heeft nu iedere speler die mee gaat doen met de eerste test fase een mail gehad met het scriptje. Ik heb nog geen mails gehad met vragen dus waarschijnlijk zit het wel goed ;) Eerst hadden we 5mensen en waarschijnlijk word Arn0 -JT- NL nummer 6. en zouden we voldoende mensen hebben.

Ik wacht nog op een bevestiging van hem en dan weet ik het zeker.

Dus wie weet gaat nu echt beginnen !!!! _/-\o_

Are you ready ??? ai ai captain ! ow nee das wat anders :+

Onroptemraakle kon ik niet mailen naar je hotmail was beetje vaag (wel opde andere). Solomo heeft nu ook mail. Khad van home maar even homo gemaakt. Logisch dat het niet aankwam :+

Sorry :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Dat hotmail adres is al een paar jaar niet meer in gebruik.
Ik vind het wel grappig een hele handleiding zelfs met plaatjes :D !! Ik heb alleen een probleem ik snap het verhaal nog niet.

Vandaag ook nog opzoek geweest naar Escalation maar kon in Rotterdam Centrum niks vinden. Mediamarkt en die gameshop in de Koopgoot bij V&D vlakbij de Dixons krijgen hem misschien donderdag, die gameshop naast de Media markt krijgt hem nooit (die vent achter de balie is een zak)
Had geen zin om het te gaan vragen bij Dixons en Bart Smit, te druk.

Kan niet uploaden met picserver dus geen screenies van mij op de eerste plek :*).

edit:

Vergeet ik nog het belangrijkste The Boss HR gisteren heb ik hem tien keer gekilld ofzo en hij mij nul keer. Hij is zogenaamd de beste op de Hellraiders server. Vond ik wel lachen >:).

offtopic:
Zinsbouw is niet perfect :X

[ Voor 19% gewijzigd door Temraakle op 24-11-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Onroptemraakle schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:11:
Vandaag ook nog opzoek geweest naar Escalation maar kon in Rotterdam Centrum niks vinden. Mediamarkt en die gameshop in de Koopgoot bij V&D vlakbij de Dixons krijgen hem misschien donderdag, die gameshop naast de Media markt krijgt hem nooit (die vent achter de balie is een zak)
Had geen zin om het te gaan vragen bij Dixons en Bart Smit, te druk.
Nee Escalation ga je nog niet vinden. Ga op vrijdag nog maar een keer en je zal hem hebben.

Ik had afgelopen vrijdag GCshop gemeeld omdat bij hun op de site 19-11 stond. Krijg ik gister een bericht terug dat ie is "uitgesteld" tot 26-11. Beetje raar want dat was altijd al de release date.

Kortom vrijdag is de dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Onroptemraakle schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:11:Ik heb alleen een probleem ik snap het verhaal nog niet.
Dit is alleen nog maar voor een test opname en staat totaal los van het verhaal. Dus dat klopt wel.

We willen gewoon ff kijken hoe makkelijk et allemaal gaat en dan weten jullie ook meteen een beetje hoe of wat. Als het verhaal er 1maal is zal dat worden verdeeld in scenes en het is de bedoeling dat elke scene weer een documentje krijgt met wat de bedoeling is met eventueel screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Wah, ik heb DE Evert999-JT-NL gezien :).

Promotje :'(.

[ Voor 25% gewijzigd door Temraakle op 24-11-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Onroptemraakle schreef
Vergeet ik nog het belangrijkste The Boss HR gisteren heb ik hem tien keer gekilld ofzo en hij mij nul keer. Hij is zogenaamd de beste op de Hellraiders server. Vond ik wel lachen >:).
Volgens mij hebben ze om deze stats te krijgen ook een hele tijd een private game gespeeld met alleen knives want al die HR gasten hebben achterlijk veel knifings en zo vaak zie ik ze niet met een knife killen als ik op hun server speel.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Solomo schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:28:
Ik heb hem bij de Dynabyte gereserveerd voor 24,95 :)

Release verwacht: 19-11-2004 <== was het toen ik reserveerde
Release verwacht: 26-11-2004 <== Staat er nu

dus ik neem aan dat het de 26e word.
Ik zie net op de site staan dat de "voorinschrijving" en de 26-11 verdwenen is. En de prijs is 29,95.

Solomo (of iemand anders) heb je al iets gehoord van je pre-order? Als ik de site goed begrijp zou de dynabyte hem hebben. Alleen jammer dat er hier in de buurt geen dynabyte is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Slecht nieuws, ik kan donderdag niet meedoen met het filmpje opnemen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ow das wel minder ;( je cancelt maar je afspraken (of wat je ook hebt) wij hadden eerder de afspraak gemaakt >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheizberd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 22:00
Dynabyte Groningen heeft hem inderdaad inmiddels. Ben vanochtend gebeld. En heb hem nu in huis. Dus ik kan los!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Cheizberd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:06:
Dynabyte Groningen heeft hem inderdaad inmiddels. Ben vanochtend gebeld. En heb hem nu in huis. Dus ik kan los!! :)
Das geweldig nieuws :)

Dan ga ik ook maar eens op zoek naar een exemplaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

DaMorpheus schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:50:
Slecht nieuws, ik kan donderdag niet meedoen met het filmpje opnemen :'(
:(

Je kan Escalation bij Gcshop http://www.gcshop.nl/ bestellen voor 25 euro. Maar ik ga morgen weer even in Rotterdam kijken, heb namelijk maar een tussenuur van 330 minuten :'( .

Altijd gedacht dat ze in het Hoge Noorden achterliepen quess not ;) .
Rayzman schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:07:
[...]

Volgens mij hebben ze om deze stats te krijgen ook een hele tijd een private game gespeeld met alleen knives want al die HR gasten hebben achterlijk veel knifings en zo vaak zie ik ze niet met een knife killen als ik op hun server speel.
Ze hebben het gewoon zelf ingevoerd.

[ Voor 39% gewijzigd door Temraakle op 24-11-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Naast mij ligt een (nog) "geseald" exemplaar van Joint Operations Escalation :) , misschien wordt et tijd dat ik em open maak B).

Keb em overigens ook bij de dynabyte weg (in Assen), had em ook gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Fanatica..

De Virtualis server zal vanavond dienen voor jullie Film debuut..

Een schitterend initiatief ter promotie van JO en daarom hebben wij onze server natuurlijk aangeboden.

Wat jullie niet weten is dat er een club JO liefhebbers ook al een tijd bezig zijn om Joint

Operations te promoten..

Misschien hebben jullie ze weleens in de serverlist zien staan , onze CCNL-Virtualis

servers.
Vanavond zal de CCNL-Virtualis- 2 worden omgezet naar Escalation pack !
Deze server is dus eigendom van Virtualias, de gameclub uit Groningen.
Virtualis wordt gesponserd door de CCNL Clan leden uit Groningen en willen hiermee
proberen het Joint Operations spel in het Noorden van het land te promoten aangezien er niet

veel JO servers in Nederland zijn met een hoge bandbreedte.

Doel is om het spel in clanbase wat meer aandacht te geven aangezien er weinig mensen

belangstelling hebben voor de JO-ladder - competitie in NL.

Het ligt in de planning om vanaf volgende week 2 servers aan een 100Mb/s internet backbone

te koppelen.

Wat willen we..? niets commercieels...

Wij wllen alle liefhebbers van JO uitnodigen om vanaf volgende week eens een kijkje te nemen

op onze nieuwe server ter vermaak en vertier.

En mocht je uit het Noorden van het land komen.. ..laat het weten..misschien gaa we ooit een

LAN Partij organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:13:
Hallo Fanatica..

De Virtualis server zal vanavond dienen voor jullie Film debuut..

....
.
vanavond? morgen avond toch?

(niet dat ik vanavond geen tijd heb :P maar moet het natuurlijk wel duidelijk zijn anders zit ik gewoon op een andere server te gamen :O )
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.