[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.608 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

ach heb gewoon te weinig tijd om te posten en natuurlijk is er voor een gedeelte van nederland deze week vakantie wat eventueel een aantal afwezigen kan verklaren (as zondag ff skiën :P )

maar eigelijk is er al een hele tijd dat ik alleen rayzman online tegen kom (ow ja onropten zie ik ook wel eens op een andere server spelen)
hopen dat we genoeg acteurs voor donderdag bij elkaar kunnen krijgen, anders word het een groot stunt festijn met acteurs die dubbele rollen moeten spelen (wat bij deze scene zo goed als onmogelijk is) of met npc's (wat we niet willen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel ook vrij veel gespeeld en zit er aan te denken het spel weer es te installeren :)

wordt er online nog veel gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:56:
Ik heb dit spel ook vrij veel gespeeld en zit er aan te denken het spel weer es te installeren :)

wordt er online nog veel gespeeld?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :p Genoeg mensen en volle servers :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 15:52

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik heb JO ook pas weer sinds twee weken geinstaleerd, was het gewoon even zat en heb het dus een tijd niet gespeeld :)

Ben bijna elke avond te vinden in Zweihander AAS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Alfisti schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:34:
Ik heb JO ook pas weer sinds twee weken geinstaleerd, was het gewoon even zat en heb het dus een tijd niet gespeeld :)

Ben bijna elke avond te vinden in Zweihander AAS :)
cool, na het weekend zal ik daar dan ook wat vaker komen :)
alhoewel Zweihander is een statsserver in in het algemeen erg vol (vaak een wachtrij), we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 15:52

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ah zellie! :)

Valt mee met de wachtrij, meestal eentje voor me of join direct :)
Ik moet wel zeggen dat ik meestal al om19:00-19:30 al begin dus daar zal wat verschil in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Weten jullie of dat inmiddels wel kan? In- en uitzoomen met snipen? Ik heb alle DF-games gespeeld en nu mis ik verdorie het meest cruciale. Je kan natuurlijk een sluipschuttergeweer nemen die tot 4x dichterbij haalt, maar dat is TE vaak niet genoeg :(

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de start post staat dat je je CPU op 100% kan laten werken alleen is me dat tot nu toe nog niet gelukt.
Ik heb een .bat file op mijn desktop gezet waar de JO exe staat maar dan zegt die dat hij dat die de exe niet kan vinden.
Ook heb ik hem eens in de de map van JO zelf gezet en als ik hem dan aanklik start JO wel op maar merk ik daar niks van. Als ik via console fps aanzet zie ik nog steeds maar 10%-20% CPU gebruik?
Iemand een idee?
Ik haal nu met mijn Geforce 4 mx 440 64 Mb niet altijd genoeg fps om het lekker te kunnen spelen, want hij dropt soms onder de 20 :|
Zou die .bat file als ie werkte mijn fps een beetje omhoog kunnen halen? Is namelijk een AMD 64 3500 @2400 Mhz. Dan kan ik de resolutie en texture detail ook wat opschroeven zodat ik die gasten op een afstand beter kan zien :Y)
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 00:24:
In de start post staat dat je je CPU op 100% kan laten werken alleen is me dat tot nu toe nog niet gelukt.
Ik heb een .bat file op mijn desktop gezet waar de JO exe staat maar dan zegt die dat hij dat die de exe niet kan vinden.
Ook heb ik hem eens in de de map van JO zelf gezet en als ik hem dan aanklik start JO wel op maar merk ik daar niks van. Als ik via console fps aanzet zie ik nog steeds maar 10%-20% CPU gebruik?
Iemand een idee?
Ik haal nu met mijn Geforce 4 mx 440 64 Mb niet altijd genoeg fps om het lekker te kunnen spelen, want hij dropt soms onder de 20 :|
Zou die .bat file als ie werkte mijn fps een beetje omhoog kunnen halen? Is namelijk een AMD 64 3500 @2400 Mhz. Dan kan ik de resolutie en texture detail ook wat opschroeven zodat ik die gasten op een afstand beter kan zien :Y)
Alvast bedankt :)
Misschien is het een idee om bij Windows Taakbeheer \ Processen de prioriteit van Jointops.exe op hoog te zetten.
hiermee krijg je ook een hoger cpu verbruik.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

sniper zoom:
"vroeger" was er wel sniper zoom, nu echter niet meer. Er is voor de volgende patch beloofd dat er weer sniper zoom in komt echter moet dit wel op de server aan gezet worden (het word dus een server side optie)

Alfisti, vaak is 19 uur een beetje te vroeg, net klaar met eten/afwas enz, maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SV3NNER schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 01:06:
Misschien is het een idee om bij Windows Taakbeheer \ Processen de prioriteit van Jointops.exe op hoog te zetten.
hiermee krijg je ook een hoger cpu verbruik.
o ja , goed idee, eens kijken of het mn fps wat om hoog haalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Denk niet dat je veel meer fps zal krijgen vanwege je videokaart. Waar ik wel naar benieuwd ben is wat je dan in je .bat file had staan :) kun je dat hier nog posten ?

En als je meer fps haalt, ook natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er gewoon ingezet wat in de TS stond nl: "Start /high JOINTOPS.EXE"
heb ik geloof ik gewoon gecopyed uit de TS
Ook geprobeerd met aanhalings tekens maar dat zal wel niet hoeven
Ik moet nog proberen of ik meer fps krijg via taakbeheer :) Staat al op hoog helaas ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Wegens een aantal redenen zal er morgen geen opnames zijn. Waar ik iedereen nog eens toe wil oproepen is om mensen te vinden die ook zouden willen mee werken aan de film. Vaak kunnen we niet filmen omdat er gewoon te weining mensen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben beschikbaar als reserve. Probleem is dat ik op woensdag DONDERDAG en vrijdag AVOND werk. Dus of ik mee kan doen hangt af van hoe laat ik thuis ben. Zodra ik thuis ben kom ik wel online en kun je me oproepen indien noodzakelijk.

(ik kan niet vliegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:39:
Wegens een aantal redenen zal er morgen geen opnames zijn. Waar ik iedereen nog eens toe wil oproepen is om mensen te vinden die ook zouden willen mee werken aan de film. Vaak kunnen we niet filmen omdat er gewoon te weining mensen zijn :(
He, wat jammer nou (ik krijg zo wel afkick verschijnselen ;) )nee ik speel geen WOW

Ik heb de laatste tijd toch wel het idee dat men het of te druk heeft met iets anders 8), of dat het leuke/nieuwe van Joint Ops af is ;( . ik speel eigenlijk ook te weining naar mijn zin

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Arn0 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:45:
[...]

Ik heb de laatste tijd toch wel het idee dat men het of te druk heeft met iets anders 8), of dat het leuke/nieuwe van Joint Ops af is ;( . ik speel eigenlijk ook te weining naar mijn zin
Je moet stoppen wanneer je op je best bent :).

[ Voor 4% gewijzigd door Temraakle op 27-02-2005 11:39 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Onroptemraakle schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:37:
[...]

Je moet stoppen wanneer je op je best bent :).
Geeft hoop voor JO - The movie ;)

Vraag me toch wel af wat Aap/Eggbird willen gaan doen met de film indien er (nog) steeds niet genoeg mensen zijn.

Standaard is de vaste crew er wel (afgezien van ziekte en andere verplichte sociale bezigheden).

't zou toch zonde zijn als het hele project in de prullebak verdwijnt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Beter gaan we A.S Donderdag gewoon filmen heb er zin in :)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Ja dat zijn we ook zeker van plan. Aap en ik moeten alleen nog wel ff voor donderdag overleggen. En ik denk dat we dan pas rond half 10 of misschien zelf nog wel ietsje later pas kunnen beginnen, omdat ik namelijk nog wat andere verplichtingen heb. Maar ik neem aan dat dat niet echt een probleem is.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Arn0 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:41:
[...]

Geeft hoop voor JO - The movie ;)

Vraag me toch wel af wat Aap/Eggbird willen gaan doen met de film indien er (nog) steeds niet genoeg mensen zijn.

Standaard is de vaste crew er wel (afgezien van ziekte en andere verplichte sociale bezigheden).

't zou toch zonde zijn als het hele project in de prullebak verdwijnt......
Natuurlijk verdwijnt dit niet in de prullenbak. Ik zelf heb er al uren en uren en uren aan gewerkt. Eggbird heeft er ook al ontzettend lang aan gewerkt (ook uren en uren). En Solomo begint er straks ook (uren) in te stoppen, met z'n Javalin-trucken-doos ;) . Er is wel hier en daar wat vertraging... en uitstel (dat doen alle grote jongens ook, (halflife2, Duke nukem forever, Stalker). Dat schijnt helemaal in te zijn ;)

:+ Maar het komt wel goed. zeker nu ik een WinXP bak heb, en niet meer losse Windoozen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Medicaster schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:12:
Ja dat zijn we ook zeker van plan. Aap en ik moeten alleen nog wel ff voor donderdag overleggen. En ik denk dat we dan pas rond half 10 of misschien zelf nog wel ietsje later pas kunnen beginnen, omdat ik namelijk nog wat andere verplichtingen heb. Maar ik neem aan dat dat niet echt een probleem is.
Ik ben er dan wel (maar) tot uiterlijk 23:30 uur (moet helaas de volgende dag weer vroeg op)

Moeten we dan maar even bekijken....
Aap schreef op maandag 28 februari 2005 @ 00:05:
[...]

Natuurlijk verdwijnt dit niet in de prullenbak. Ik zelf heb er al uren en uren en uren aan gewerkt. Eggbird heeft er ook al ontzettend lang aan gewerkt (ook uren en uren). En Solomo begint er straks ook (uren) in te stoppen, met z'n Javalin-trucken-doos ;) . Er is wel hier en daar wat vertraging... en uitstel (dat doen alle grote jongens ook, (halflife2, Duke nukem forever, Stalker). Dat schijnt helemaal in te zien ;)

:+ Maar het komt wel goed. zeker nu ik een WinXP bak heb, en niet meer losse Windoozen. :X
Hmm, werkt wel om even iets hierover te vertellen/zeggen 8) (vond het vervelend stil rond het project)

En zolang uitstel geen afstel wordt is het prima :)

Just my 2 cents ;)

[ Voor 44% gewijzigd door @rno op 28-02-2005 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Morgenavond weer filmen ;) :P

edit: vanavond ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Dutchie! op 03-03-2005 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Helaas een ingekorte scene, maar de rest er van kan alleen met meer man en die hebben we helaas nog niet gevonden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 02:01:
Morgenavond weer filmen ;) :P

edit: vanavond ;)
Gelukkig kreeg al ontwenningsverschijnselen ;)

Ben er wel, maar tot max. 23:30 uur
Solomo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 02:24:
Helaas een ingekorte scene, maar de rest er van kan alleen met meer man en die hebben we helaas nog niet gevonden :'(
Tja, het blijft moeilijk he om mensen te vinden. De JT-ers van het eerste uur (weet je nog Aap ??? o.a. met Proller, toch??) zijn ook (bijna ;) ) allemaal niet meer hier te vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik ben er zeker vanavond :*)
Nu we toch een ingekorte scene doen kunnen we erna misschien Online ff een potje spelen ;)
Want het is lang geleden dat ik met meerdere -JT-er's Online heb gespeeld 8) 8)

[ Voor 4% gewijzigd door SV3NNER op 03-03-2005 20:44 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik ben het al uit mijn hoofd aan het leren :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Arn0 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 08:17:
[...]

Gelukkig kreeg al ontwenningsverschijnselen ;)

Ben er wel, maar tot max. 23:30 uur

[...]

Tja, het blijft moeilijk he om mensen te vinden. De JT-ers van het eerste uur (weet je nog Aap ??? o.a. met Proller, toch??) zijn ook (bijna ;) ) allemaal niet meer hier te vinden :/
Ja klopt... Hellbeast, Will, Macer, en nog meer... spelen het niet meer gewoon ;( maar goed. Ik heb ook nog geen tijd gevonden om mensen te recruten, want ik denk dat me plannetje wel lukt >:) en we kunnen zeker nog wel wat mensen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zo net even het filmpje van BF:vietname gegeken, The Fallen One maar ik moet eerlijk zeggen: dat ziet er ontzettend goed uit. Het is echt goed. Hier en daar maar kleine detail foutjes, maar verder is het echt super gewoon. Nu maar hopen en zorgen dat JO:The Movie beter word, maar ik vind dat we er een behoorlijk kluif aanhebben ;) . Het filmpje is zeker wel de moeite waard omte downloaden (van gamershell.com). Wel wat me opviel is dat ze veel geluiden hebben gejat van films. Wat je ook bij de aftiteling kan zien, maar ook gewone geluidjes. Eggbird had wel gelijk van Black Hawk Down, want in het begin hoor je dat Super64 is going down ;) en dat hebben ze zeker weten uit BHD. Ook hebben ze geluiden gehaald van Platoon volgens mij. Het hele sound gebeuren is ook ontzettend goed en met sfeer opgezet. Ik vind hem echt goed _/-\o_ _/-\o_ ik zou zeggen kijk hem en oordeel ;)

volgens mij gaan wij dit nivo niet halen :X ;( we moeten keihard gaan werken !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Nou daar ben ik het totaal niet mee eens. Ze hebben het wel leuk gefilmt, maar het gaat nergens over. Tis gewoon wat soldaten die wat rondlopen en schieten, bovendien is het einde totaal belachelijk met zo'n vliegtuigje die de boel plat gooit. Ze hebben helemaal niet echt een verhaal en dat proberen wij wel. Dus wel leuk gefilmt, maar voor de rest is het behoorlijk slecht. Beetje gevechten opnemen en wat geluiden van bestaande films jatten en klaar. En dan die titel "The Fallen One", wie kan me dat uitleggen? Zo'n titel geeft aan dat het (bijvoorbeeld) over iemand gaat die uiteindelijk dood gaat ofzo, maar dan wel op een heldhaftige manier. Maar daar zit niks van in in deze film...

Bovendien is JO in de meeste gevallen mooier dan BF: Vietnam. ;) :)

Bovendien moet je andermans werk nooit de hemel in gaan prijzen als je in een positie bent zoals wij, zeik het liever af, dat is voor de animo van onze mensen en jezelf veel beter. Bovendien kunnen we er ongetwijfeld wat van leren. B) ;) :P
Of hebben jullie me nu door? ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Eggbird op 04-03-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Even een topic kickje ('t is zo stil hiero) :|

Vorige week donderdag even lekker zitten spelen met Aap en Solomo.

Ging eigenlijk best lekker :*)

Zelfs Solomo had een speciale pakje aangetroken O-)

Afbeeldingslocatie: http://img126.exs.cx/img126/4752/solomo2iu.jpg
pic is clickable

Volgende keer met iets meer mensen, dan kunnen we echt als een team te werk gaan. Of doet iedereen WOW ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:58

Rayzman

+31 Rayzman

Omdat er geen opnamen waren en ik niks zag in dit topic, ging ik ervan uit dat niemand zou komen. Toen ben ik maar tv gaan kijken.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Arn0 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:07:

Zelfs Solomo had een speciale pakje aangetroken O-)

[afbeelding]
pic is clickable
haha, wat dacht je solomo? Laat ik ook in Joint Operations een keer wat opvallends aantrekken? Dat net om je heen is er juist voor om wat minder opvallend te zijn, maar op deze manier mist et volledig zn doel ;) B) :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Rayzman schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:10:
Omdat er geen opnamen waren en ik niks zag in dit topic, ging ik ervan uit dat niemand zou komen. Toen ben ik maar tv gaan kijken.
Wel jammer, volgende keer gewoon altijd komen ;) twas zeker wel leuk :) kheb van het wiekend ook weer eens paar uur lopen spelen en blijft toch een leuk/mooi spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Was zeker weer even leuk, en donderdag zal ik er wel weer zijn (ookal is het moeilijk om me los te trekken van WoW, wat ik overigens nooit had gekocht als aap en eggbird er niet over begonnen waren, hun schult dus :P )

wel erg opvallend pak zo trouwens, vandaar dat ik over zulke lange afstanden nog met gemak gezien werd :P

[ Voor 20% gewijzigd door solomo op 15-03-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:37
Ik heb dit spel ook gekocht, maar het valt mij op dat er weinig tot niet wordt samengewerkt.

Ik probeer vaak wel of ik jullie kan vinden door bij players te zoeken naar *JT, maar ik vind bijna nooit iemand, alleen Aap laatst. Op welke server spelen jullie meestal?

Mijn nick is Masch NL

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Masch schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:17:
Ik heb dit spel ook gekocht, maar het valt mij op dat er weinig tot niet wordt samengewerkt.

Ik probeer vaak wel of ik jullie kan vinden door bij players te zoeken naar *JT, maar ik vind bijna nooit iemand, alleen Aap laatst. Op welke server spelen jullie meestal?

Mijn nick is Masch NL
Kzal straks wel even een "lijstje" maken met wat servers waar leuk/goed op te spelen is en waar ik dus regelmatig opzit. Kweet niet of je ook Escalation hebt EN tijd hebt op donderdagavond, want dan zouden we wel een extra mannetje kunnen gebruiken voor de film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:37
Okay perfect! bedankt iig. Escalation heb ik helaas niet. Donderdag's kan ik helaas maar tot 20:00 uur, hierna ga ik altijd sporten.

Hoe spelen jullie trouwens altijd? Ik las hier dat jullie meestal medic zijn?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Masch schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:23:
Okay perfect! bedankt iig. Escalation heb ik helaas niet. Donderdag's kan ik helaas maar tot 20:00 uur, hierna ga ik altijd sporten.

Hoe spelen jullie trouwens altijd? Ik las hier dat jullie meestal medic zijn?
Ik speel nog steeds wel één of meerdere keren in de week en dan meestal op Thunder 1 Of Rice Paper 1. Dat zijn de AAS servers en meestal speel ik dan als medic, heel af en toe als gunner. Ik heb ook geen Escalation.

En de samenwerking is inderdaad soms ver te zoeken, vooral overdag of vroeg in de avond. Verder is het wel jammer dat er op een aantal maps bijna alleen maar met apc's/boten/jeeps met grenade launchers geschoten wordt. Dan stop ik er meestal ook snel genoeg weer mee...

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

PromoX schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:51:
[...]

Ik speel nog steeds wel één of meerdere keren in de week en dan meestal op Thunder 1 Of Rice Paper 1. Dat zijn de AAS servers en meestal speel ik dan als medic, heel af en toe als gunner. Ik heb ook geen Escalation.

En de samenwerking is inderdaad soms ver te zoeken, vooral overdag of vroeg in de avond. Verder is het wel jammer dat er op een aantal maps bijna alleen maar met apc's/boten/jeeps met grenade launchers geschoten wordt. Dan stop ik er meestal ook snel genoeg weer mee...
Ja, dat is erg kut :( om het zachtjes uit te drukken. Ben ook van plan om Twin Islands opnieuw te maken, maar dan zonder Granade launchers e.d. omdat die de pret bederven (net als de APC's). Maar tis erg lastig om dit te realiseren, omdat de editor echt ontzettend gebruiks vriendelijk is. :( NOT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Solomo schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:05:
Was zeker weer even leuk, en donderdag zal ik er wel weer zijn (ookal is het moeilijk om me los te trekken van WoW, wat ik overigens nooit had gekocht als aap en eggbird er niet over begonnen waren, hun schult dus :P )

wel erg opvallend pak zo trouwens, vandaar dat ik over zulke lange afstanden nog met gemak gezien werd :P
Aap moet nu toch wel meer te zien zijn, hij heeft zijn WOW even in de (ijs)-kast gelegd.... dat zouden meer mensen moeten doen (o, nee das reclame) cup-a-soup
Masch schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:17:

Mijn nick is Masch NL
Samenwerking is inderdaad regelmatig ver te zoeken (voorbeeld: lig je als medic te wachten om geheald te worden (er staat een medic bijna boven op je), wordt je niet geheald.

Als "wij" als met zijn allen spelen probeer ik altijd wel dit zoveel mogelijk in teamverband te doen (lees: elkaar healen e.d) Ik denk dat dit ook wel voor de anderen geldt (correct me if i'm wrong ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Kweet niet hoe het precies met de rest zit, maar vanavond ga ik weer Knalluh 8) ben zoiezo om 9uur op TS en misschien eral eerder. Ben benieuwd of de rest ook komt, om samen weer eens te knallen.

Misschien een keer leuk, om echt met z'n allen in teamverband te werken ? dus niet met z'n 3en, maar echt iedereen. Dan moeten we veel meds hebben, 1anit tank en 1anti air zegmaar en de rest medic ofzo. Maar goed, we zien wel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Belangrijke Joint Operations Movie Melding

De film word helaas gestopt. Veel mensen hebben het te druk met andere dingen en het grootste probleem is dat we geen mensen meer hebben om de film te kunnen maken. Simpel gezegt is de hele Joint Ops communitie langzaam maar zeker doodgebloed. Dit heeft te maken gehad, met mensen die andere games gingen spelen en ook heeft het te maken gehad met Escalation. Veel mensen vonden de uitbreiding niet waardig om te kopen waar ze wel een degelijk punt hebben .

Dus de film word gestopt. We zullen nog wel proberen om hetgeen wat we hebben, netjes aftemaken zodat jullie wel kunnen zien, wat we voor elkaar hebben gekregen. Tis jammer, maar helaas, de film mocht niet het licht zien ;) . :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

EDIT: Wel zal ik (en gelukkig nog meer mensen) wel JO blijven spelen (vooral) op donderdagavond, ook op de bekende TS server :)

[ Voor 26% gewijzigd door Dutchie! op 18-03-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
tja, de laatste weken doen we er idd niks meer aan. Dit kom bij mij natuurlijk met name door WoW. (terwijl aap en ik op de dag dat we WoW besloten te bestellen elkaar beloofden dat de film er niet onder mocht lijden, we moeten ons schamen....)

Maar ook wat aap zegt, er zijn te weinig mensen die mee willen werken, bovendien ben ik er wel achtergekomen dat lang niet iedereen geschikt is als acteur (JO en een microfoon hebben is niet genoeg) voor iets als dit. De mensen waar we het meest mee samen hebben gewerkt zijn mensen waar we meer van nodig hebben, maar daar zijn er helaas niet zoveel van.

Destijds toen aap met het idee kwam voor een film zocht hij speciaal contact met mij, omdat ik toen ook ff helemaal geen JO meer speelde. Toen ben ik dus mee gaan werken met de film en ben ik ook af en toe wel es JO gaan spelen.

Wat ik probeer aan te geven is dat ik over een tijdje best weer zin kan hebben om er weer mee verder te gaan (als ik WoW ook een beetje zat begin te worden, maar daar is helaas nu nog geen teken van) maar op dit moment ben ik er gewoon een beetje zat van. Het kost zo enorm veel tijd en een paar maand terug toen aap en ik er dus echt nog mee bezig waren, was ik er bijna elke dag wel ff mee bezig of dacht ik er wel weer overna en daar wordt je op een gegeven moment ook gek van. Toen hebben we dus besloten solomo er meer bij te betrekken en eigenlijk wouden we de anderen ook wat meer laten doen voor de film. Maar eigenlijk kwam het er denk ik op dat moment al op neer dat we niet zoveel zin meer hadden. Vervolgens komt world of warcraft uit en dan wordt het wel heel erg moeilijk om door te zetten.

Inmiddels ben ik ook bezig met een soort eind opdracht voor school, dit gaat in combinatie met een stage en dan krijg ik ook minder tijd. Bovendien heb ik gehoord dat aap het ook drukker heeft gekregen met school, hij heeft zelfs zn WoW account tijdelijk stop gezet en dat zegt al heel wat.

Maar als we nou op een één of andere manier toch contact proberen te houden met elkaar komt er misschien over een tijdje wel weer een moment dat we er weer zin in hebben om weer verder te gaan met de film. Wat ernu gebeurd heb ik al heel vaak meegemaakt, dat je eerst iets super vet vind, maar dat je er later gewoon ff zat van bent en een paar maand later ga je erweer mee bezig en dan vind je het wel weer leuk (voor zolang als dat duurt). Om nu dus te besluiten dat de film maar helemaal moet worden gestopt lijkt me nog niet nodig, dat kan altijd nog wel, hoewel ik me goed kan voorstellen dat mensen denken dat dit project niks meer wordt. Maar post jullie meningen zou ik zeggen....

Afbeeldingslocatie: http://www.eggbird.net/jo_wow_portal_800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Het lijkt me nog steeds leuk om de film af te maken, echter is er een groot tijd en acteur gebrek, misschien dat dit in de toekomst een beetje bijtrekt, ik hoop het echt, ben wel verslaafd aan WoW maar ook Jo vind ik nog leuk, donderdag ben ik er dan ook weer om te knallen (als er neits tussen komt) hoop dat er dan wel meer jters zijn dan afgelopen week, gewoon ipv filmen samen spelen, is ook harstike leuk!

hopen dat er dan wel een fatsoenlijke server draait met leuke maps en dat novaworld niet down gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Weer net even bijna 2uur lopen knallen in 1potje :) eerst stonden de rebels aan de winnende hand, omdat ze kamp C hadden veroverd. Toen zijn we zeker wel meer dan 1uur bezig geweest om deze wer terug te krijgen, toen was kamp D ook best lastig en opeens, BAM, E, F, G - Gewonnen :D (e,f,g, hebben we even in 20min gepakt :p ) de rebels even flink ingemaakt 8) . Blijft een leuke game !! ben zelfs uitgenodigt om in een clan te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Als we als JT'ers samenspelen zoals op donderdagavond zijn we toch al een clan??? Een hoop andere denken dat volgens mij wel.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Rayzman schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:33:
Als we als JT'ers samenspelen zoals op donderdagavond zijn we toch al een clan??? Een hoop andere denken dat volgens mij wel.
Ja, klopt andere denken dat zeker --> zeker toen "we" op de UKLF speelden dachten ze al dat wij een goed georganiseerde clan waren :9~
Medicaster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:37:
tja, de laatste weken doen we er idd niks meer aan. Dit kom bij mij natuurlijk met name door WoW. (terwijl aap en ik op de dag dat we WoW besloten te bestellen elkaar beloofden dat de film er niet onder mocht lijden, we moeten ons schamen....)

<knip> ....
Ik vind het nog steeds jammer dat we de film (voorlopig) in de kast zetten. Ik vond dat de film echt een gezicht kreeg (zeg ik dat zo goed :?). Er is natuurlijk niks mis mee om het gehele project even in de pauze stand te zetten, maar als er dan daarna niets meer meegedaan wordt dat hebt je kans dat je, als je weer wilt beginnen bijv. geen acteurs meer overhebt.

Ik probeer in iedergeval de donderdagavond vrij te houden om met z'n allen te gamen, of iets anders O-)

Overigens vind ik het leuk dat ook tijdens het gamen we goed samen kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar kan je niet meer MP demo spelen? :D

Toen ik vandaag JO weer eens wou gaan spelen bleek dat het niet mogelijk was met de MP demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

PcManiaxx schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:53:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar kan je niet meer MP demo spelen? :D

Toen ik vandaag JO weer eens wou gaan spelen bleek dat het niet mogelijk was met de MP demo.
is volgens mij ergens in een grijs verleden gemeld dat de demo niet meer werkt, heb het zelf niet getest (warom demo als je de game hebt he :P ) maar ik heb ook ergens gelezen dat er een nieuwe demo komt, maar daar heb ik een hard hoofd in aangezien dat al een hele oude mededeling was en er zover ik weet nog steeds geen nieuwe demo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Solomo schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:36:
Het lijkt me nog steeds leuk om de film af te maken, echter is er een groot tijd en acteur gebrek, misschien dat dit in de toekomst een beetje bijtrekt, ik hoop het echt, ben wel verslaafd aan WoW maar ook Jo vind ik nog leuk, donderdag ben ik er dan ook weer om te knallen (als er neits tussen komt) hoop dat er dan wel meer jters zijn dan afgelopen week, gewoon ipv filmen samen spelen, is ook harstike leuk!

hopen dat er dan wel een fatsoenlijke server draait met leuke maps en dat novaworld niet down gaat :P
mij lijkt me het ook tof om de film wel af te maken we hebben er anders voor niets zoveel tijd ingestoken en dat zou zonden zijn. mocht ik niet moeten werken donderdag avond lijkt ook mij het fun om weer ff te gaan knallen met de -JT-'s :)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Ben er donderdag ook weer bij. Ik heb wel net GTR gehaald na van het weekend de demo v.2 geprobeert te hebben, maar met een groepje JO'en blijft fun.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Rayzman schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:51:
Ben er donderdag ook weer bij. Ik heb wel net GTR gehaald na van het weekend de demo v.2 geprobeert te hebben, maar met een groepje JO'en blijft fun.
GTR :? iets van Grand Tour Racing ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:38:
[...]

GTR :? iets van Grand Tour Racing ofzo ?
Zo iets ja 8)

zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1018596 (ondertussen deeltje 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Morgenavond weer knallen ? uurtje of 9 op TS ? ik ben er wel 8) wel jammer dat er eigenlijk geen updates meer komen :( want het spel kan er zeker nog wel een paar gebruiken zo nu en dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:29:
Morgenavond weer knallen ? uurtje of 9 op TS ? ik ben er wel 8) wel jammer dat er eigenlijk geen updates meer komen :( want het spel kan er zeker nog wel een paar gebruiken zo nu en dan...
Zal er proberen te zijn vanavond, ik heb alleen een griepje :( , dus ik weet niet of dat goed gaat... Ik zie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ben zeker ook van plan om te komen (ondanks dat het mn laatste WoW dag is aangezien ik nog geen gamecard heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Ik ben er ook vanavond

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Beetje slecht te zien deze keer, maar Solomo had gisteren toch weer zo'n spannend pakje aan :D

Afbeeldingslocatie: http://img225.exs.cx/img225/208/solomo22vt.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door @rno op 25-03-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik zag het niet bij Solomo dus ik denk dat het aan je software ligt. Heb je misschien de parker hack gedownload? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

butt zooi :( "update komt zo" :P

*update*

Was ik vanavond lekker aan het knallen met jullie (:p) toen ik plotseling van TS afging en waarschijnlijk ook direct uit de game... :( :( :(

Ik liep met mijn Dikke machine gun door het grass 8) ..... BAM heel mijn computer uit. Ik meteen, WTF :? .... kutjebef Ik pc uitgezet, zet hem weer aan, krijg geen beeld. ow nee....
Jawel hoor, meteen andere monitor erop aangesloten, nog geen beeld. Monitor was dus nog goed. Verder zag ik geen rook uit mijn kast en stonk het niet naar iets wat verbrand had kunnen zijn.

Dus videokaart eruit, andere erin. Wala weer beeld op de monitor, kan alleen niet in windows komen, want dan hangt ie. Hmmm, in veilige modus, ATI drivers uninstalleerd en Nvidiadrivers geinstalleerd. Kon daarna , met pijn, moeite, verdriet, 20x booten eindelijk in windows komen. Nog wat geboot en nu ben "al" weer online. Wel met mijn oude videokaart.

Ook heb ik gezien, wanneer ik mijn ATI kaart erin deed, dat de fan van de kaart, stopt na 10seconden ongeveer. (of de fan is kapot, of ik heb voedingsprobleem) maar dat ga ik morgen allemaal wel uitzoeken. :(

Ik vermoed dus, dat mijn fan ermee gekapt is, bam, pc uit, omdat anders mijn videokaart zou verbranden. Dus khoop nu maar dat ik alleen een nieuwe fan moet halen, anders word het een minder leuk feestje :X :(

Er komt nog wel een update binnenkort :p :'( straks kan ik geen JO meer spelen :'(

[ Voor 98% gewijzigd door Dutchie! op 25-03-2005 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Arno heb je soms e 1 of andere beta driver geinstalleerd staan ofzo? Ik zag het in ieder geval niet op op mijn pc.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Rayzman schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 09:23:
Arno heb je soms e 1 of andere beta driver geinstalleerd staan ofzo? Ik zag het in ieder geval niet op op mijn pc.
Onroptemraakle schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:29:
Ik zag het niet bij Solomo dus ik denk dat het aan je software ligt. Heb je misschien de parker hack gedownload? ;)
Ik heb m'n video drivers maar weer eens ge-updated --> net getest niks bijzonders te zien in JO. Is maar weer afwachten.

Geeft overigens wel leuke effecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Voor zover ik nu weet, is dat mijn Radeon 9800 Pro het begeven heeft tijdens de JO sessie van gisteravond :( heb maar even een brakke, geforce kaart erin gedaan :/ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ohoh, maar dat is een ramp. Kun je met die videokaart wel JOen? Een nieuwe fatsoenlijke videokaart is niet echt goedkoop.... :'( :| :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan trouwens met mijn sniper rifles helemaal niet meer zoomen..... weet iemand wat er mis is?
M'n scroll wiel werkt wel als ik dus tussen de wapens scroll...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:00:
Ik kan trouwens met mijn sniper rifles helemaal niet meer zoomen..... weet iemand wat er mis is?
M'n scroll wiel werkt wel als ik dus tussen de wapens scroll...
Druk CTRL + Scroll eens in :)

foutje :+

Wat ik zeg, is voor de afstand en niet de zoom, sorry. thnx to rayzman Zoomen kan niet meer, waarschijnlijk wel in de nieuwe patch. wanneer die komt, is echter een grote vraag omdat er volgens mij nog maar barweining aan deze game gedaan word. ;(

[ Voor 33% gewijzigd door Dutchie! op 31-03-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde pas terwijl ik in het spel bezig was dat er wel een patch aan zit te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Die patch zou volgens mij eigenlijk al in december komen maar hij is er nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat de update deze of komende week nog komt! :)
Hopen dat t ook echt zo is.
Er schijnt wel een hele hoop te veranderen met die patch, want er is zelfs een speciaale openbare beta test voor geweest!

Is er trouwens nog iemand hier, die aan die beta meegedaan heeft?
Zou mij wel benieuwen wat er voor nieuws te melden is.

God moge zorgen dat de release niet lang meer duurt. _/-\o_

ik kan niet w8en >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
snapt iemand waarom ik van die lage fps heb? ik heb op de open velden wel zo'n 70 fps... maar als er meerdere mensen in beeld komen, en ik ga The woods in zeg maar, dan kom ik niet hoger dan 15 fps.... :(

specs:

Pentium 4 3,0
Geforce 6800GT 256 MB DDR3
Asus P4P800-E mobo
1024 DDR 400mhz
verbinding Casema multi 2mbit.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Heb net ff een update gedaan van de beta en hij haalde 56MB binnen om naar versie 1.6.2.3 te gaan.
Nog niet geprobeerd, want ik moet nu weg. Maar de grote beloofd wel wat voor de echte patch.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik laat maar us van me horen ..sorry maar heb de laatste tijd niet echt zin gehad in jo en speel nu wat meer met sh3 ..

was nog laatst op een server en knalde stomweg gewoon er 3 neer ,dus ik heb nog niets verleerd.
zijn jullie nog met jullie film bezig of gestopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:25:
zo ik laat maar us van me horen ..sorry maar heb de laatste tijd niet echt zin gehad in jo en speel nu wat meer met sh3 ..

was nog laatst op een server en knalde stomweg gewoon er 3 neer ,dus ik heb nog niets verleerd.
zijn jullie nog met jullie film bezig of gestopt ?
Helaas zijn we met de film moet en stoppen (o.a. vanwege acteurs gebrek). Ook hadden we het druk met andere dingen..... ;(

Maar volgens mij hebben de regiseurs de al opgenomen stukken nog niet gedelete, dus er is nog hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Klopt, er is volgens mij nog niks weg. Wel alleen "vanwege grote drukte & acteurs te kort" kan de film niet worden opgenomen. Ook komt daar het grappig bij :( :( dat ik niet kan filmen, met deze brakke videokaart.

Verder ben ik morgenavond weer van de partij om weer lekker te knallen :Y) !! ook maar eens gaan updaten lees ik nu, hopen dat het ook wat scheeld in de FPS, want dat kan ik wel gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ondanks dat ik ook weer (officieel) kan WoWen (heb eindelijk een game card) ben ik er natuurlijk ook weer om te knallen :)

hopen dat de patch eens een keer uit de beta komt, zou wel eens leuk zijn dat het spel gepatched gaat worden (of is het nou de bedoeling dat er alleen nog maar patches voor de beta komen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Dus vanavond gaat er weer geknald worden :)
ik hoop vanavond ook wat tijd vrij te kunnen maken
als het lukt ben ik van de partij.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Na het patchen van de beta naar 1.6.2.3 gisteren heb hem ook nog geprobeerd, maar ik kwam niet verder dan enumerating session bij het connecten naar een server. Hopelijk alleen maar een probleem van de beta servers.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hoop ik ook
Ik zit te popelen!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hoi

Kheb paar stukjes "JT-donderdagavond-knallen" in 1movie gezet, niks aan ge-edit ofzo, maar misschien wel leuk voor degene die het willen hebben. Ik heb er een .RAR van gemaakt en deze weer in 2delen. Aangezien ik niet meer webspace heb. De eerste download kun HIER downloaden. Over paar dagen, haal ik deze weg en zet de andere file erbij en dan kun je het un-rarren en bekijken. Het stelt niks voor, dus verwacht niks bijzonders :)

Als iemand nog wat webspace heeft, meld het dan, altijd leuk om gewoon wat, donderdagavond aktie te hebben :) (ik neem zo nu en dan wel eens wat op en eggbird misschien ook wat we dan kunnen posten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb voor een vriend van mij vandaag JO en JOE gehaald(ik kwam toch langs de Dixons).
Het ziet er dus naar uit dat we een nieuwe JT speler erbij hebben. Physick 8)

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik speel nog steeds elke dag als ik thuis ben! (escalation)...

evert.999 -JT- is da name!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mister_X schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:18:
ik speel nog steeds elke dag als ik thuis ben! (escalation)...

evert.999 -JT- is da name!
Ik speel op donderdag, zaterdag, soms zondag. De andere dagen moet ik leren :( op welke servers speel jij meestal ? ik ben meestal te vinden op Fly Swatters (jo) of Donnerkrieg (esc). Of of een andere ;) :p

Morgenavond, zet het andere deel van het filmpje online en gaat het huidige bestand offline. Dus wil je hem kunnen bekijken zorg dat je het huidige deel download ! morgenavond ben je te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Aap schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:29:
Hoi

Kheb paar stukjes "JT-donderdagavond-knallen" in 1movie gezet, niks aan ge-edit ofzo, maar misschien wel leuk voor degene die het willen hebben. Ik heb er een .RAR van gemaakt en deze weer in 2delen. Aangezien ik niet meer webspace heb. De eerste download kun HIER downloaden. Over paar dagen, haal ik deze weg en zet de andere file erbij en dan kun je het un-rarren en bekijken. Het stelt niks voor, dus verwacht niks bijzonders :)

Als iemand nog wat webspace heeft, meld het dan, altijd leuk om gewoon wat, donderdagavond aktie te hebben :) (ik neem zo nu en dan wel eens wat op en eggbird misschien ook wat we dan kunnen posten).
ha, een GeForce FX 5200 en dan ook nog gaan opnemen. Was het nog niet laggy genoeg? Of was dat juist hetgene wat de lag veroorzaakte? Of viel het allemaal wel mee? :)

Toch leuk dat je dat ervoor over hebt :)

Wat ik nu download heet trouwens jointops.part2.rar. Betekend dit dat ik het eerste deel nou net gemist heb of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Eggbird schreef op woensdag 13 april 2005 @ 01:18:
[...]

ha, een GeForce FX 5200 en dan ook nog gaan opnemen. Was het nog niet laggy genoeg? Of was dat juist hetgene wat de lag veroorzaakte? Of viel het allemaal wel mee? :)

Toch leuk dat je dat ervoor over hebt :)

Wat ik nu download heet trouwens jointops.part2.rar. Betekend dit dat ik het eerste deel nou net gemist heb of?
Eerst zeggen dat hij met deze brakke kaart niet op kan nemen, en dan toch nog een (leuk :? ) filmpje maken })

Aap heeft eerst het 2e deel geupload, daarna komt deel 1 denk ik (beetje rare volgorde ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik heb dit denk ik nog met mijn 9800 opgenomen B) en het is echt niks bijzonders :) gewoon wat JT in beeld ;) ik ga nog meer filmpjes posten, maar kan er steeds maar 1 tegelijk zegmaar. Kheb nog zoveel materiaal over, wat we hebben gedaan zegmaar, tijdens een scene opname enzo.

Herrinert iemand zich nog een eiland vol met Fueltrucks, Big momma ass rakketten op de berg, en mensen die heel veel javalins erop gaan knallen 8) ;)

Trouwens de kwaliteit is ronduit bagger, omdat ik aan het testen was met een andere instelling. hehe.

edit: @arno, ja komt omdat deel 1 groter is en dan moet ik eerst alles van mijn webspace gooien. Dus dat doe ik vanavond, en als we elkaar morgenavond weer spreken op TS dan gooi ik daarna het filmpje weer offline en kunnen de bestanden terug ;) ....details...

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchie! op 13-04-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
[opschep mode]
Ik heb een big ass systeem, 3500+@2.7ghz, 1gb dual ram, 80gb raid 0 en een 6800LE@GT
[opschep mode]
zal ik eens wat opnemen?? :P

welk prog gebruiken jullie daarvoor? Ik kan vanavond wel wat test filmpjes maken dan,

ik speel JO escalation op 1280*1024, alles op normal, en frame effects off, 2x aa, en anti(nogwat) filtering ipv trillinear... me FPS zijn in 'rustige momenten' 50 en op drukke moment 35 ofzo, me cpu daarintegen komt niet boven de 50% uit (zelfs niet op grote servers) dus ik heb nog behoorlijk wat extra power over voor recording lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

FRAPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
ja ik zag het net al :) (zooi replys hierboven!)

nou, ik ga dus vanavond zoals gewoonlijk weer even gamen, en zal dan mijn kunsten opnemen :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mister_X schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:12:
ja ik zag het net al :) (zooi replys hierboven!)

nou, ik ga dus vanavond zoals gewoonlijk weer even gamen, en zal dan mijn kunsten opnemen :
Het is wel leuk natuurlijk zo'n systeem, maar wat heb je eraan als je in 1280x1024 gaat opnemen ? fraps gaat volgens mij maar tot 1024btw. Maar als je dat doet, word het behoorlijk groot, laat staan dat je het gaat uploaden :) je komt dan al snel aan de 100mb voor 2/3minutjes film denk ik.

Als je gaat opnemen, zet dan alles hoog e.d. in op 800x600 dan kun je het daarna even comprimeren met virtual dub. en uploaden :)

[edit:] als je gaat comprimeren, gaat veel detail verloren en dat is jammer :( daarom deden wij altijd opnemen zonder al te veel effecten :) want je ziet het niet zo.
[/edit:]
Ben benieuwd :) als je tijd hebt, kom morgenavond dan ook, op TS :) hebben we weer een JTer erbij, wel samenwerken natuurlijk anders heeft het geen zin. B)

edit: onroptem, hoe staat het met de nieuwe SP ? als je druk in tijd zit, kan ik hem anders vanavond maken. Ik hoor het wel, anders even mij mailen erover.

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 13-04-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Zou wel mooi zijn als er meer mensen komen Joen, misschien dat dan de film ook weer ontdooid kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
ik heb geen MIC voor TS, maar kan wel joinen om te luisteren enzo, voeg me maar even toe op msn anders - > evert_18@hotmail.com

comprimeren is geen punt, vroegah veel gedaan :) dus ik kan er wel wat moois van maken, uploaden is ook geen punt, jullie mogen het zelf van me eigen servertje downloaden namelijk (512kBITS / 8 = 64kb up)... dus tja, voor de mensen die het willen zien, snachts de download aan zetten, is morgen klaar :D

trouwens, weet iemand waar die nieuwe update (die voor de beta'ers al uit is) eens uitkomt voor de final??

Duurt wel erg lang al!

[ Voor 15% gewijzigd door Mister_X op 13-04-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hierbij het andere deel van het filmpje. KLIK dan even uitpakken en bekijken.

Het is gewoon wat zooi ;) maar goed. Solomo & eggbird, kunnen dit vergelijken met het WOW filmpje van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001

Stewie!

Keen must die!

Deeltje 4 dames? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ja :+ moet even wat van Onroptem horen, want hij was al bezig met een ST zei ie. Anders maak ik er 1 aan :)

Trouwens, thnx dat we nog steeds gebruik mogen maken van jouw TS server :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Morgen avond heb ik al iets anders, dus ik ben er dan niet. De beta 1.6.2.3 kan niemand uittesten omdat de beta servers op enumeration session blijven hangen. Ik heb dus geen idee wat er verbeterd is en aangezien Novalogic niet op het beta forum of op emails reageerd heb ik het idee dat het nog wel ff kan duren voordat er een patch komt. Waarschijnlijk wanneer DF Extreme uitkomt zal er een patch komen, omdat ze dan dezelfde versie van de engine willen gebruiken voor JO en DF.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Die nieuwe SP komt eraan moet alleen nog een tabel en wat screenshots maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

edit: verkeerde knop :(

edit: wat is dat een werk zeg, SP maken :/ maar hij is albijna af nu :D

[ Voor 152% gewijzigd door Dutchie! op 15-04-2005 17:53 ]