yup, was zeker leuk. Helaas crashte het spel op een gegeven moment anders was ik nog wel wat langer door gegaan, maar na die crash had ik geen zin meer.
Ik zat met aaap en solomo in een helikopter, solomo bestuurde em en we vlogen bij het rebel eiland, ik zat als een gek flares af te vuren, hielp ook wel behoorlijk volgens mij, want ik had iets van 2 keer al een raket horen voorbij zuizen. Terwijl ik nog als een bezetene flares zat af te vuren zag ik ineens aap een stukje verder op naar beneden vallen (we waren boven water) blijkbaar vertrouwde hij niet op mijn geweldige flares en een seconde later zag ik ook solomo vallen. Terwijl de kogels me om de oren vlogen zette ik me schrap om daadwerkelijk te gaan springen en toen ineens was het over en zag ik m'n desktop voor me.....
Niet dat dit nou opzich zelf zo'n unieke situatie was. We vlogen namelijk altijd met een heli naar rebel eiland en we sprongen er eigenlijk altijd voor dat we er echt waren al uit. Eén keer was echt heel erg tof. We zaten toen dus weer met z'n 3en in een heli. Vlak bij rebel eiland vingen we de eerste raket op, toen werd de heli dus geel zeg maar. Even later hoorde ik een 2e raket aankomen, aap en solomo zaten nog gewoon wat suf in die heli als of er niks aan de hand was

. Ik was gelukkig erg alert en op het ALLERlaatste moment sprong ik van de heli. Zodra ik dan ook los was van de heli hoorde ik KABOOOOEEEEM en ja hoor, solomo en aap waren "dood" maar dankzij mijn geweldige timing kon ik hun toch nog weer healen en konden we onze missie voortzetten (waarschijnlijk werden we kort daarna als nog afgeschoten toen we aan land kwamen maar dat weet ik niet meer zeker).
En ja die actie dat wij B bezet hadden was behoorlijk stoer. Volgens mij waren wij echt de enige die daar rond liepen en we hielden et nog aardig lang uit ook terwijl we gewoon werden aangevallen. Erg jammer dat er dan geen versterking komt.
Stel dat er in de verte boven zee 2 chinooks vol geladen met commando's (met stingers, AT4's en veel medics en jeeps bijvoorbeeld) stonden te wachten terwijl wij langzamerhand ons een weg baanden naar B en het vervolgens verdedigden.
WIJ waren dat HET TaskForce die het eiland infiltreerden en vervolgens op briljante wijze B wisten te bezetten en zelfs aanvallen wisten af te slaan. En dat met 3 man! Zodra wij B dan ook "clear" hadden, zouden die chinooks moeten aan komen vliegen en dan moeten landen op B. Vervolgens iedereen meteen uitladen en verspreiden zodat eventuele raket en granaat aanvallen niet meteen iedereen tegelijk dood en de invasie zou gewoon gelukt zijn. Met ONS als de helden die het min of meer flikten.
In theorie is dat absoluut mogelijk en et zou helemaal vet zijn als je dan met groene rook ofzo (of wat voor kleur dan ook) kon aangeven dat B clear was zodat die piloten van de chinooks dan konden zien dat ze in actie moesten komen, maar helaas heeft JO niet zo feature.
Helaas te mooi om waar te zijn op een public server......
Ik weet wel dat ik Typhoon Rising toffer vind dat Escalation (moet dan wel leuke map zijn natuurlijk). Escalation heeft opzich hele gave extra's, maar dat pakt lang niet allemaal even goed uit. Zoals we gisteren speelden vind ik veeel toffer en dat kun je met escalation eigenlijk wel vergeten.