[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 22:05

Rayzman

+31 Rayzman

Aap misschien als je Terr, Crash of Fuelke een mailtje stuurt of ze deze op slot willen doen zodat je een nieuwe startpost kan maken?

De TYPHOON servers zijn terug !!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Rayzman op 19-01-2005 20:16 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Rayzman schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:14:
Solomo, doet je Teamspeak het weer? Dan kunnen we vanavond weer knallen. :P
Doet Onroptem ook mee, en niet voor de tegenpartij dit keer? })

Het is zo stil met JT'ers, Waar is iedereen :?
nee ik krijg mn TS niet goed aan de praat, in windows doet mijn mic het gewoon maar TS is het daar weer niet mee eens :(
geen idee hoe ik het kan oplossen, heb eerder vandaag toch nog geen tijd gehad, heb alleen even een aas server opgezet met mn doolhof map (maar dat had je al gezien).

heb wel nog een aantal ingame screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/jo1t.jpg
een BUG :P om de een of andere reden zitten deze lui in een voertuig, maar toch niet.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/jo2t.jpg
Verbazingwekkend, dit krijg je als je 2 teams tegelijk een objective point overneemt (rechts boven is mooi te zien hoe het verdeeld is :P )

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/jo3t.jpg
Je zou bijna zeggen vol is vol :P (gelukkig is de heli niet neergeschoten, anders had iemand veel kils gehad :O )

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/jo4t.jpg
de stand boeit niet zo (ben toch de beste :P ) maar net op het moment dat de game afgelopen was ontplofte er een granaat voor mijn voeten met als gevolg deze mooie vlucht :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/jo5t.jpg
Sta je in een coop map te snipen en zijn je kogels op , nou dan draai je om en gaat naar een armourie, echter toen ik me omdraaide zag ik deze rebel daar staan, blijkbaar was hij erg onder de indruk van mijn snipekunsten want hij durfte mij niet te vermoorden :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/jo6t.jpg
en dan hebben we nog een laatste, en aangezien we begonnen met een bug eindigen we ook maar zo. (gemaakt tijdens het filmen, meer mag ik er niet over zeggen :P)

dat was het weer voor vanavond :)

[ Voor 14% gewijzigd door solomo op 19-01-2005 23:11 . Reden: even de urls van de pics gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Solomo heb je al in je mixer details gekeken of microphone nog steeds enabled is als recording device?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Bij windows in de volume instellingen staat de mic als opname device aangevinkt, Ik heb eigelijk niets veranderd en toch doet TS het niet meer :(

(mic doet het wel want in windows kan ik mezelf horen)

Ik heb pas pinacle studio 9 geinstalleerd, aangezien die ook iets met geluid te maken heeft ben ik geneigd om studio de schuld te geven, ben er alleen niet achter wat er dan precies mis is gegaan :(

iemand anders misschien enig idee?

nog even het probleem:
In TeamSpeak kan ik niet praten door de microfoon (ook niet als ik local test doe dus de echo)
Ik kan mezelf echter wel horen (met en zonder teamspeak)

vermoeden: teamspeak pakt niet de mic als input :(
enkele settings:
TS options-> direct sound, Realtek AC97 Audio (heeft altijd gewerkt en heb elke andere combo geprobeerd)
sound I/O settings outvolume max, voice activation net 1 boven min (anders is die continu aan heb natuurlijk ook voice activated geselecteerd)

Zoals hierboven al vermeld is onder andere de mic bij opname geselecteerd.

en nu werkt het
had dus opname moeten selecteren, daar had onder andere de mic geselecteerd moeten zijn (hee dat zeg ik de hele tijd dat ik dat gedaan heb) maar nu had ik gewoon op oke moeten drukken en dan ook nog de mic moeten selecteren, (heee hoe moet ik dat weten)

ben er nu dus per ongeluk achter gekomen, weet niet warom ik niet eerder zo ver ben gekomen :?

[ Voor 17% gewijzigd door solomo op 20-01-2005 19:20 . Reden: het werukt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Gister avond nog even lekker gegamed, eerst met rayzman, en daarna nog ff met aap en eggbird
dat laatste was wel ff stoer sluipen op Twin Islands, stiekem ergens landen en dan naar de basis sluipen, helaas was het telkens toen er weer raket/minigun helis of apcs aankwamen afgelopen :(
(helaas geen screenshots, die vergeet ik meestal te maken tijdens het gamen :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ja gisteravond ging het een paar keer echt geweldig gewoon met z'n 3en :) elkaar perfect dekken, elkaar healen, en dat hielden we best lag vol :) zeker toen de keer dat we B een paar minuten in handen hadden :D en dat zonder TS allemaal.... TS is leuk, maar echt heel geweldig vind ik het soms ook niet werken... omdat er altijd maar 1iemand kan blaten 8) maar goed. Was wel leuk :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 12:59
yup, was zeker leuk. Helaas crashte het spel op een gegeven moment anders was ik nog wel wat langer door gegaan, maar na die crash had ik geen zin meer.

Ik zat met aaap en solomo in een helikopter, solomo bestuurde em en we vlogen bij het rebel eiland, ik zat als een gek flares af te vuren, hielp ook wel behoorlijk volgens mij, want ik had iets van 2 keer al een raket horen voorbij zuizen. Terwijl ik nog als een bezetene flares zat af te vuren zag ik ineens aap een stukje verder op naar beneden vallen (we waren boven water) blijkbaar vertrouwde hij niet op mijn geweldige flares en een seconde later zag ik ook solomo vallen. Terwijl de kogels me om de oren vlogen zette ik me schrap om daadwerkelijk te gaan springen en toen ineens was het over en zag ik m'n desktop voor me..... :'( :'( :'( :'(

Niet dat dit nou opzich zelf zo'n unieke situatie was. We vlogen namelijk altijd met een heli naar rebel eiland en we sprongen er eigenlijk altijd voor dat we er echt waren al uit. Eén keer was echt heel erg tof. We zaten toen dus weer met z'n 3en in een heli. Vlak bij rebel eiland vingen we de eerste raket op, toen werd de heli dus geel zeg maar. Even later hoorde ik een 2e raket aankomen, aap en solomo zaten nog gewoon wat suf in die heli als of er niks aan de hand was ;) . Ik was gelukkig erg alert en op het ALLERlaatste moment sprong ik van de heli. Zodra ik dan ook los was van de heli hoorde ik KABOOOOEEEEM en ja hoor, solomo en aap waren "dood" maar dankzij mijn geweldige timing kon ik hun toch nog weer healen en konden we onze missie voortzetten (waarschijnlijk werden we kort daarna als nog afgeschoten toen we aan land kwamen maar dat weet ik niet meer zeker).

En ja die actie dat wij B bezet hadden was behoorlijk stoer. Volgens mij waren wij echt de enige die daar rond liepen en we hielden et nog aardig lang uit ook terwijl we gewoon werden aangevallen. Erg jammer dat er dan geen versterking komt.

Stel dat er in de verte boven zee 2 chinooks vol geladen met commando's (met stingers, AT4's en veel medics en jeeps bijvoorbeeld) stonden te wachten terwijl wij langzamerhand ons een weg baanden naar B en het vervolgens verdedigden.

WIJ waren dat HET TaskForce die het eiland infiltreerden en vervolgens op briljante wijze B wisten te bezetten en zelfs aanvallen wisten af te slaan. En dat met 3 man! Zodra wij B dan ook "clear" hadden, zouden die chinooks moeten aan komen vliegen en dan moeten landen op B. Vervolgens iedereen meteen uitladen en verspreiden zodat eventuele raket en granaat aanvallen niet meteen iedereen tegelijk dood en de invasie zou gewoon gelukt zijn. Met ONS als de helden die het min of meer flikten. :9 ;) :) B) :*)

In theorie is dat absoluut mogelijk en et zou helemaal vet zijn als je dan met groene rook ofzo (of wat voor kleur dan ook) kon aangeven dat B clear was zodat die piloten van de chinooks dan konden zien dat ze in actie moesten komen, maar helaas heeft JO niet zo feature.

Helaas te mooi om waar te zijn op een public server...... :/

Ik weet wel dat ik Typhoon Rising toffer vind dat Escalation (moet dan wel leuke map zijn natuurlijk). Escalation heeft opzich hele gave extra's, maar dat pakt lang niet allemaal even goed uit. Zoals we gisteren speelden vind ik veeel toffer en dat kun je met escalation eigenlijk wel vergeten.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
hmm ik schijn dikke problemen te hebben met me Radeon X800 pro kaart....

me game haalt niet meer dan 12 FPS!!! dat is toch te weird voor woorden?

oplossingen? ik heb alle instellingen al op low geprobeerd, maar nog geen verbeteringen....

suggesties?? of is dit een bekend probleem?

crypter

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:59
Welke servers spelen jullie mede tweakers zoal?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Crypter schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:02:
hmm ik schijn dikke problemen te hebben met me Radeon X800 pro kaart....

me game haalt niet meer dan 12 FPS!!! dat is toch te weird voor woorden?

oplossingen? ik heb alle instellingen al op low geprobeerd, maar nog geen verbeteringen....

suggesties?? of is dit een bekend probleem?

crypter
Dit lijkt mij geen JO probleem maar meer iets anders. Je kan 3dmark05 eens draaien en kijken hoeveel punten je krijgt.
Je zou rond de 4564 moeten hebben http://techreport.com/etc/2004q3/3dmark05/index.x?pg=5 wanneer je veels te weining hebt zou ik hier eens kijken [rml][ 3D Mark05] Problemen, scores, vragen - deeltje 4[/rml].

Ik speel nu regelmatig op 150 man servers daar is iedereen zo makkelijk af te knallen >:). Maar meestal kijk ik gewoon welke map ze draaien als het een leuke is join ik anders niet.

Het was vannacht om 2 uur nog wel druk met JTers 8)7.

[ Voor 4% gewijzigd door Temraakle op 23-01-2005 13:45 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het spel straks ook maar eens halen, ik heb ooit de eerste demo gespeeld, die ik vrij buggy vond. is er veel verandering in het spel sinds de eerste demo?

en wordt er met de uitbreiding ook een cd-key check gedaan voor escalation?
of geld dat alleen voor het installeren?
ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:50:
Ik ga het spel straks ook maar eens halen, ik heb ooit de eerste demo gespeeld, die ik vrij buggy vond. is er veel verandering in het spel sinds de eerste demo?

en wordt er met de uitbreiding ook een cd-key check gedaan voor escalation?
of geld dat alleen voor het installeren?
ik hoor het graag.
Bij zowel JO:TR als JO:E zit een Key, welke je online moet reggen voordat je kan gamen op Novaworld. :)

Ik wil niet vervelend doen, maar ik zou eerst TR kopen. Escalation valt bijna bij iedereen tegen, helaas ;( het blijft wel goed hoor... maar de mappen zijn inspiratieloos en de voertuigen niet uitgeballanceerd verdeelt over een map. En waar JO zo sterk in was, met een Squad lopen en aanvallen heeft in Escaltion bijna of geen betekenis meer. Ook is de samenwerken erg ver te zoeken, waar je het in TR regelmatig tegen komt :)

MAAR dit is mijn persoonlijke mening, Esclation heeft ZEKER ook leuke dingen :) para's, de tanks 8) en de mooie Apache heli's... geweldig gewoon.... dus, het is net wat je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze allebei net gekocht, nou nog spelen.

die bike lijkt me wel tof, en wheelies maken (8>

vind het alleen wel jammer dat er geen ragdoll in zit.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:55
Ik heb een vraagje, gaat dit spel nog een beetje normaal lopen met graphics op medium??

Specs: Amd 2800 en een Nvidea 5900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Op welke resolutie en hoeveel geheugen heb je? Hier een linkje waarin alle kaarten op een P4 3.2 met 1GB getest zijn. Ze gebruiken Quality settings dus op medium moet het beter lopen.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Een treurende post... ;(

Eggbird en ik hadden in de planning staan om morgenavond te gaan filmen. Dit kan helaas niet doorgaan sorry solomo . Dit is gekomen door mensen te kort, die we niet 123 konden benaderen (want we hebben 9man nodig). De scene word volgende week WEL gefilmt, maar dan "naar alle waarschijnlijkheid" op een andere dag.

Wel doe ik nu een oproep op voor mensen die zich willen opgeven voor de film ! [Solomo, Rayman, Svenner, Arn0, Onroptem] hoeven zich niet te melden ;) want eggbird en ik gaan er al vanuit dat deze kunnen en willen meedoen (als het uitkomt natuurlijk). Dus sta je naam er niet bij en lijkt het je wel wat ? mail dan even naar joint_ops_movie AT eggbird DOT net

Wat we dan van je verlangen is dat je de documentatie goed doorleest, zodat je wel wat je en wanneer je moet. Je bent namelijk een acteur dus lees goed "jouw" rol dan door. Verder heb je kans dat je even niks moet doen, dan kun je even kijken en luisteren naar de rest. Ga dan ook niet onnodig in beeld staan en moeilijk doen of "lollig" want dat is namelijk niet. Het is echt een seriueze film. Ook komt het regelmatig voor dat stukjes wel 6x overnieuw moeten, omdat er steeds iets fout gaat. Hier moet je dus tegen kunnen en steeds weer opnieuw proberen.

Verder moet je een TS kunnen draaien zonder dat je gaat Laggen in de game. Ook is een headset hier eigenlijk bij nodig want een losse mic. werkt niet. Net zoals geluid over de boxen is een No Go.

Lijkt het je nog steeds wat, stuur even een mailtje. :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:20:
Een treurende post... ;(

....(knip)

Wel doe ik nu een oproep op voor mensen die zich willen opgeven voor de film ! [Solomo, Rayman, Svenner, Arn0, Onroptem] hoeven zich niet te melden ;) want eggbird en ik gaan er al vanuit dat deze kunnen en willen meedoen (als het uitkomt natuurlijk). Dus sta je naam er niet bij en lijkt het je wel wat ? mail dan even naar joint_ops_movie AT eggbird DOT net
hoor ik nu tot de vaste crew.. :9~

Ik wil wel meedoen (natuurlijk!!!) Hangt toch wel even af op welke dag het is....

Had/heb de donderdag staan als vaste movie dag :)

[/quote]

offtopic:
Was het niet de bedoeling dat alle movie-achtige vragen enz. via de site van eggbird zouden gaan :? O-)

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey luitjes :)

Heb deze topic maar eens doorgelezen (zit op werk te nietsen :P) En ik verbaas me toch dat mensen dit een geweldige game vinden. Ik zelf ben al jaren een zwaar liefhebber van de Delta force series. Vanaf DF2 naar JO. Maar speel nu nog met veel liefde Black hawk down en bevalt nog steeds opperbest.
Ik vind persoonlijk JO veel te groot en daarom grote deels niet spannend. Ik zit zelf dan ook in squads etc. En matches zijn gewoon niet te evenaren met BHD omdat daar veel meer spanning inzit, omdat het meer closecombat is.
Enigste grote voordeel dat ik kan bedenken van JO zijn de voertuigen die je kan besturen... maar gameplay haalt het bij lange na niet...

Hoe is jullie mening? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Arn0 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 08:14:
[...]

hoor ik nu tot de vaste crew.. :9~

Ik wil wel meedoen (natuurlijk!!!) Hangt toch wel even af op welke dag het is....

Had/heb de donderdag staan als vaste movie dag :)
offtopic:
Was het niet de bedoeling dat alle movie-achtige vragen enz. via de site van eggbird zouden gaan :? O-)
[/quote]

Ja maar anders is het hier zo stil ;)
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 08:45:

Heb deze topic maar eens doorgelezen (zit op werk te nietsen :P) En ik verbaas me toch dat mensen dit een geweldige game vinden. Ik zelf ben al jaren een zwaar liefhebber van de Delta force series. Vanaf DF2 naar JO. Maar speel nu nog met veel liefde Black hawk down en bevalt nog steeds opperbest.
Ik vind persoonlijk JO veel te groot en daarom grote deels niet spannend. Ik zit zelf dan ook in squads etc. En matches zijn gewoon niet te evenaren met BHD omdat daar veel meer spanning inzit, omdat het meer closecombat is.
Enigste grote voordeel dat ik kan bedenken van JO zijn de voertuigen die je kan besturen... maar gameplay haalt het bij lange na niet...

Hoe is jullie mening? ;)
JO:TR is ook erg closecombat :) de uitbreiding escalation echter, maakt het (bijna) geen close combat meer :( kheb zelf ook BHD gedaan, maar JO is dan toch stukken beter naar mijn mening :) ook juist omdat je meer vrijheid hebt en ook meer iets hebt aan de begroeing :) en dat vind ik erg veel voordeel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 15:00

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:20:

Laat het even weten welke dag dan kan ik ff tijd vrij maken 8)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 08:45:

Hoe is jullie mening? ;)
Ik heb nooit BHD gespeeld, dus daar kan ik eigenlijk niks over zeggen. Maar wat je zegt over JO kan ik me wel wat bij voorstellen. Alleen het hangt van heel veel dingen af. Paar dagen geleden heb ik gespeeld met aap en solomo en dat was over het algemeen niks aan. Maar er waren ook wel momenten dat het wel tof was. We hebben bijvoorbeeld een paar keer samen door de jungle gesjouwd op weg naar een vijandelijke bunker. Dat was dan weer heel erg tof. Af en toe dood gaan en dan toch weer door de mede speler gehealt worden enz.
Of (terwijl we eigenlijk aan het verliezen waren) de vette "blitzkrieg" die we een kort moment van het spel uitvoerden, waarin aap en ik toch duidelijk het voortouw hadden. Aap zat toen in een APC en ik in Jeep. We reden toen gewoon in korte tijd richting de vijandelijke bunker (terwijl wij ongeveer een minuut daarvoor zwaar onder vuur werden genomen bij onze eigen bunker) en zodra we iemand zagen werd ie met zwaar geschut onder vuur genomen. Vervolgens kwamen er nog wat andere gasten van ons team bij, die de bunker gingen bestormen terwijl wij min of meer "covering fire" gaven. Voor even waren de rollen dus ineens omgedraait. Het was maar van korte duur, maar die momenten zijn enorm vet. Volgens mij is er geen enkele andere game die daar tegen op kan.

Maar er waren ook heel veel moment dat er constant spawn killers waren van de tegenstander wat vreselijk irritant is.

Of te wel: JO kan echt super vet zijn en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat BHD op z'n best kan tippen aan JO op z'n best (zoals het dus bedoelt is door de makers).

Maaaar ik denk ook dat JO op z'n slechts stukken irritanter kan zijn dan BHD op z'n slechts, vanwege bijvoorbeeld de voertuigen in JO. Daar kan namelijk enorm misbruik van gemaakt worden. En ik moet toegeven, de kans dat JO niet veel aan is (omdat bepaalde dingen je onmogelijk worden gemaakt door irritante lui bijvoorbeeld) helaas vrij groot is. Maar als dat allemaal mee valt en dus wel lukt wat je van plan bent, dan is JO zo enormt vet dat dat het weer meer dan goed maakt. Het hangt dus helemaal af op wat voor server je speeld en met wat voor mensen.

Wat betreft de movie, de scene die we dus wouden gaan opnemen kan dan niet door gaan. Maar we kunnen natuurlijk wel weer met z'n allen op een public gaan spelen. Of misschien gewoon wat toffe dingen oefenen voor de film. Of vette stunts uithalen en die natuurlijk opnemen. Net waar we zin aan hebben natuurlijk. Iedereen is welkom, dus als je JO hebt, kom dan vanavond op teamspeak (teamspeak.i3d.nl:8815). :) :) :) :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Eggbird op 27-01-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 18:39

Stewie!

Keen must die!

Ik wil best nog meedoen, maar spelen jullie nog JO of alles escalation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe herken wel wat je zegt. Zoals ik al aangaf ik geef veel om het squadgebeuren. Dus elke avond match spelen enzo ;-)

Bij JO is dat gewoon veel minder en als server niet al te vol is het gewoon niet echt tof. en matches met minder man kan daarom echt lame zijn :(. maarja ik zou zeggen probeer eens BHD ;-) Het is echt een toffe game. En gaat ook vrij snel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

We spelen beide. Van de week heb ik veel JO gespeeld omdat daar goede maps gespeeld werden en alle Novaworld UK servers op 1 of andere manier een erg hoge ping hadden t.o.v. de andere servers op Novaworld europe.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
ik ben net terug van 2 weken vakantie met me meisje (egypte->bij rode zee :P)...Gisteravond weer voor het eerste gespeelt en ben weer helemaal van de partij!

Sinds gister heb ik ook van die detonate bommen mee (die met een knopje afgaan). Echt geweldig hoe je van die nietsvermoedende tanks ermee kan opblazen! (en poppetjes uiteraard!) Dus heb weer mooi een nieuw 'ding' gevonden wat ik nu gebruik/doe.

Vanavond ben ik laat thuis maar ga zeker nog even gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 13:47
Rayzman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:40:
We spelen beide. Van de week heb ik veel JO gespeeld omdat daar goede maps gespeeld werden en alle Novaworld UK servers op 1 of andere manier een erg hoge ping hadden t.o.v. de andere servers op Novaworld europe.
Dit heb ik ook sinds 2 avonden. Het doet zich alleen voor bij UK NOVA servers. (Met de servers in Duitsland is niks mis).

Eergister was de ping ong. 300ms. Gister zelfs tegen de 400 ms. :'(

Het is niet iets van mijn isp (Demon). Ik weet dat het voor wanadoo en hccnet hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 09:55
Maar is het volgens jullie dus met de addon leuker als er minder mensen zijn?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

De Addon is pas echt leuk als je met een aantal samenspeelt , 3 man in een tank of 2 man in apache. De meeste maps zijn ook echt ontworpen om de voertuigen te gebruiken (grote afstanden) en de apaches en tanks zijn ook om met meerdere te gebruiken. Met een Apache in je eentje kan je alleen vliegen en ben je "flying duck", met een gunner erbij kan je aanvallen en heb je decoy flares.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een matig spel, maar soms weer erg leuk, maar ik vind het wel jammer met die clipping :r , of las je met de boot het land raakt, hoe de boot dan tekeer trilt, :/ lijkt nergen naar.
ach ik hoop dat ze dat met de patch nog wel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
DaMorpheus schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:34:
Ik wil best nog meedoen, maar spelen jullie nog JO of alles escalation?
Mijn voorkeur gaat uit naar JOTR (normale versie dus). Maar ik heb ook escalation dus dat is voor mij geen probleem. Maar als we vanavond gaan gamen (via TS dus) en iedereen heeft bijvoorbeeld escalation, maar 1 iemand niet, dan vind ik dat al reden genoeg om dus geen escalation te gaan spelen maar de gewone versie. Maar ik weet verder niet hoe de rest daarover denkt. En als we niet willen gaan gamen, maar meer iets met toffe acties gaan doen (en die opnemen) dat is escalation eigenlijk wel geschikter omdat daar meer inzit.

Moeten we maar ff kijke....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mijn voorkeur gaat ook uit naar JOTR.... en dan zelfs nog naar Twin Islands, 6uur 1map O-) dat is pas stoer >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 27-01-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan het spel en de uitbreiding tweedehands te kopen.
De verkoper heeft zijn account gedeïnstalleerd.
kan ik dan zonder problemen het spel kopen en een nieuwe account aanmaken?

Dank bij voorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:06:
Ik ben van plan het spel en de uitbreiding tweedehands te kopen.
De verkoper heeft zijn account gedeïnstalleerd.
kan ik dan zonder problemen het spel kopen en een nieuwe account aanmaken?

Dank bij voorbaat.
dat moet ie jou wel het wachtwoord geven van dat account!!! En daarna moet jij het als de donder veranderen, maar ik zou het niet doen als ik jou was, stel dat hij je een fout wachtwoord geeft, dan heb jij al betaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het niet goed.
Als hij zijn account deïnstalleerde, kan ik dan niet een nieuwe account aanmaken met de cd key, met ook een nieuw e mail adres, nieuwe gebruikersnaam en paswoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:42:
Ik begrijp het niet goed.
Als hij zijn account deïnstalleerde, kan ik dan niet een nieuwe account aanmaken met de cd key, met ook een nieuw e mail adres, nieuwe gebruikersnaam en paswoord?
Het ligt eraan of je de peroon kent, of dat het een "vreemde" is B) ken je hem, dan zal het wel geen probleem zijn... en anders moet je hem daarop gewoon vertrouwen denk ik. Tis een risico dat je neemt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

slecht nieuws voor donderdag, ik ben er niet :(
deze keer iets wat niet verschoven kan worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ik wist al dat ik hoogst waarschijnlijk aanstaande donderdag niet kan, daarom dat we een andere dag willen gaan nemen, zoals aap al eerder zei. Maar et wordt dan wel langzamerhand tijd om te gaan overleggen wanneer dat dan moet gebeuren...

Ga er in iedergeval maar vanuit dat ALS er komende week gefilmt gaat worden dat dat dan of morgenavond zal zijn of vrijdagavond, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

morgen kan ik wel, Vrijdags kan ik nooit

Maandags kan ik
Dinsdags zelden
woensdags kan ik niet
Dondardags kan ik
Vrijdags en zaterdags nooit
Zondags kan ik

De dagen dat ik wel kan zijn natuurlijk onder de voorwaarde dat er niet even iets tussen komt (zoals een verjaardag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Morgen kan ik ook, vrijdag niet

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hmm ik zie dat het deze week dus erg lastig gaat worden voor de JO Movie iemand al betere titel kunnen bedenken eigenlijk ? Morgen kan ik namelijk niet. Donderdag en vrijdag wel. Tis nu "toets" week en heb dus toetsen op Ma,Di,Wo. Daarna heb ik vakantie \o/ .Maar goed, aangezien we voor de ehuidige scene 9man nodig hebben word het misschien verstandig om het dan te verzetten want eigenlijk hebben we Zowel Solomo, als Rayzman e.d. wel nodig natuurlijk... Vanavond/Morgen word er even een update gegeven. Want Eggbird en Ik gaan er even voor overleggen :p ;)

Waarschijnlijk gaan we later op meerdere momenten opnemen omdat we het zoveel mogelijk in kleine stukjes willen gaan indelen. Zo vekleinen we de kans dat mensen zouden moeten wachten. Wat wel zo leuk is ;) + dat het totaal filmen sneller zal zijn/gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
De opnames gaan deze week sowieso niet door. Omdat we dus geen dag hebben waarop iedereen kan. Ook hebben aap en ik gisteravond overlegt of er misschien niet wat aanpassingen aan het verhaal moeten worden gemaakt, omdat we eigenlijk van mening waren dat sommige dingen wat langdradig en saai waren (even kort gezegd). We hebben dan ook besloten dat er een aantal dingen aan moeten veranderen en we weten globaal gezien ook al ongeveer wat er dan moet veranderen en dat komt de film alleen maar ten goede. Het wordt er voor ons waarschijnlijk iets makkelijker van, maar ook voor de kijker wordt het leuker. En de opnames die we tot nu toe gemaakt hebben kunnen we nog gewoon gebruiken, aangezien het verhaal min of meer hetzelfde blijft.

Aap en ik willen deze week dan ook gebruiken om de aanpassingen die we bedacht hebben goed teverwerken in het verhaal. En dan ook meteen de eerst volgende scene die we gaan opnemen goed uitwerken.

Ik denk dat iedereen (die tot nu toe meerdere keren aan de film heeft meegewerkt) ervan uit kan gaan dat de eerst volgende opname dan gewoon volgende week donderdag is. Tenzij 1 van jullie niet kan, als dat zo is, meld dat dan op tijd, zodat we eventueel een andere dag kunnen kiezen. Of als je bijvoorbeeld maar een gedeelte van een avond niet kan, dat we dan bijvoorbeeld op 2 avonden een anderhalf uur lang gaan opnemen ofzo.

Ik kan al wel melden dat ik volgende week donderdag een "etentje" heb met m'n werk. Dat begint ongeveer rond 6 uur en ik denk dat ik er tegen 9 uur wel weer kan zijn (dat was de vorige keer tenminste wel het geval). Dus ik denk dat ik volgende week donderdag wel gewoon kan.

[ Voor 16% gewijzigd door Eggbird op 31-01-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsk diene jo_update_112304_xx eb gedownload en ik doe em op D(waar cd zit) dan zegt ij : blokkeert hij?wat
kan ik doen!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er me iemand zeggen waar ik nog een werkende update kan vinden!?want van de site zelf gaat het zelf nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

zoals je het NU zegt, wil je een update gaan installeren op de cdrom, tja... dat zal nooit gaan knul. Gewoon extracten de update en pad aanwijzen. Dus de schijf+ directory waarschijnlijk waar je JO heb geinstalleerd.

Verder mag je best de edit knop gebruiken ;) en welkom in het JO topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey gasten, hier nog een vrijwilliger voor die movie van jullie, als er nog 'geschoten' gaat worden in wat voor vorm dan ook, dan wil ik daar wel partij van uitmaken.. heb JO al een tijdje niet meer gespeeld, sinds gisteren eigenlijk weer es.. heb ook de exp. dus das geen probleem, laat maar even weten als jullie weer on-line gaan dan doe ik mee.

oh ja mn nick is nu nog optimistx, zal er optimistx-JT van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, leuk topic en ook leuke filmpies die jullie gemaakt hebben. Heb JO nu net pas en ik kan er nog geen reet van, maja oefening moet nog komen ;)
Alleeen jammer dat het niet zoveel gespeeld wordt, er is wel genoeg te doen maar af en toe vooral 's avonds niet zo veel meer.
Ik had wel last met patchen via update (lukte gewoon niet) , dus maar handmatig gedaan
Maar echt wel een leuk spel, vond de demo al gaaf , zeker toen ik die de eerste paar keren speelde had ik echt zoiets van WOW >:) , coole gameplay man ( had nog nooit BHD of iets dergelijks gespeeld )
Blijft alleen moeilijk, vooral als je de maps niet echt kent. Ik vind het echt wel gaaf en ga nog maar eens wat oefenen. Loopt alleen niet zo lekker op mijn Geforce 4 MX 440 64 MB, moet ik maar eens gaan vervangen is ook maar DX 7 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:10:
Hallo mensen, leuk topic en ook leuke filmpies die jullie gemaakt hebben. Heb JO nu net pas en ik kan er nog geen reet van, maja oefening moet nog komen ;)
Alleeen jammer dat het niet zoveel gespeeld wordt, er is wel genoeg te doen maar af en toe vooral 's avonds niet zo veel meer.
Ik had wel last met patchen via update (lukte gewoon niet) , dus maar handmatig gedaan
Maar echt wel een leuk spel, vond de demo al gaaf , zeker toen ik die de eerste paar keren speelde had ik echt zoiets van WOW >:) , coole gameplay man ( had nog nooit BHD of iets dergelijks gespeeld )
Blijft alleen moeilijk, vooral als je de maps niet echt kent. Ik vind het echt wel gaaf en ga nog maar eens wat oefenen. Loopt alleen niet zo lekker op mijn Geforce 4 MX 440 64 MB, moet ik maar eens gaan vervangen is ook maar DX 7 :|
Niet zo vaak gespeeld wordt :?

Ben er toch bijna iedere week (o, nee dat is voor de movie 8) )

Sommige JO servers zijn daarom toch 's avonds "overbelast" van het volk dat wil spelen :)

De game is inderdaad "lastig" (speel het toch al een tijdje, maar gaat toch nog niet altijd goed).

Hoe de game gaat hangt toch ook wel van de medespelers in de map af (denk aan teamplay enz...)

Als medic kan je niet in je eentje 30 man tegelijk healen ;) en zelf ga je ook wel eens dood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Yo mannen :*) :*) :*) (Aap\Eggbird)
staat er al een datum geprikt voor het opnemen
want dan ben ik natuurlijk weer van de partij.
JO speel ik de laatste tijd niet meer zo vaak, maar daar moet ik gauw weer eens verandering in brengen. :) :)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Op dit moment willen aap en ik gaan proberen om volgende week donderdag weer te gaan opnemen. MAAAAR we hebben behoorlijke veranderingen aangebracht in het verhaal. En we denken door die verandering nu ook een enorm vette scene te hebben wat min of meer echt een soort hoogte punt gaat worden van de film. En eigenlijk willen we die scene nu als eerste volgende gaan opnemen.

Die scene eist alleen wel behoorlijk wat voorbereiding en het is de vraag of we dat voor volgende week donderdag af krijgen. Die voorbereiding is niet alleen voor de scene zelf nodig, maar ook voor het hele verhaal, aangezien het geheel uiteindelijk wel allemaal moet kloppen. Dus we moeten goed nadenken over vanalles en nog wat (bijvoorbeeld op welke tijd stip het moet plaats vinden in combinatie met de andere scenes, moet het nacht zijn, of moet et al een beetje licht gaan worden? enz.)

Bovendien kunnen we de totale scene nooit in 1 avond opnemen, ik denk dat we sowiso 2 avonden nodig hebben, misschien wel meer. Dus we moeten goed gaan kijken wat we wel en wat we niet gaan opnemen op een avond zodat we precies weten hoeveel mensen we steeds nodig hebben. Waarschijnlijk hebben we op 1 avond in iedergeval iets van 10 mensen nodig. We hebben altijd al de "standaard" 5 mensen (solomo, rayzman, arno, pnuts en onroptem, dit betekend overigens ook, dat zodra iemand van die 5 niet kan op een avond het al niet door kan gaan), maar we hebben dan dus nog eens 5 man extra nodig. Hopelijk kunnen we ook wat mensen van CCNL erbij krijgen, dan zijn wel al een heel eind.

We hebben dus nog mensen nodig, als je mee wilt doen, zeg het dan, maar weet wel: Je krijgt dat niet een 1 of andere vette rol in de film. Het kan zelfs zo zijn dat je niet eens in beeld komt, maar dat je gewoon puur nodig bent om een bepaald iets mogelijk te maken zeg maar.

Ook hebben aap en ik besloten dat we de standaard 5 mensen ook het volledige verhaal willen bekend gaan maken. Aap en ik proberen natuurlijk aan zoveel mogelijk dingen te denken, maar meer mensen weten denk ik altijd meer. Daarom verwachten we ook dat jullie het verhaal goed gaan doorlezen en ook eventuele opmerkingen geven. Want misschien hebben we wel iets bedacht wat helemaal niet makkelijk te realiseren is, of iets wat juist nog veel toffer gedaan kan worden zonder dat het extreem moeilijk wordt. Bovendien hopen we dat jullie dan nog iets meer erbij betrokken raken. Ik denk namelijk dat jullie et ook leuker gaan vinden, aangezien jullie dan ook echt weten waar et nou eigenlijk over gaat. :)

Ik stop nu met m'n post want het blijkt dat aap nu ook bezig is met een postje, nadat hij deze heeft gelezen mag ie alles wat ik vergeten ben aanvullen. ;) :9 B) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik denk dat ik momenteel niks hoef aan te vullen ;) kzou even niet weten wat. Alleen dat de mensen niet moeten verwachten dat het verhaal erg mooi eruit ziet ;) tis momenteel weer een .TXT bestand ;) :+

We gaan hard werken om alles optijd klaar te krijgen voor Donderdag 10 Feb !!!! Be There!!! de mensen die zich nog willen opgeven even een email sturen naar: joint_ops_movie AT eggbird DOT net dat was het wel :) . Carry on, private

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Is het niet een idee om een beetje naamsbekendheid te krijgen door bijvoorbeeld op novaworld een post over de film te plaatsen, misschien dat we dan ook nog een paar acteurs kunnen ronselen :P
Ik zie steeds vaker een post over gemaakte films langs komen daar (wat ik tot nu toe heb gezien komt niet in de buurt van ons project :P )
binnenkort komt er ook een insane stunts 3 (http://www.framexframe.net/ ) de insane stunts reeks is toch wel erg bekend onder de joers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Helemaal mee eens dat we langzamerhand wel wat meer bekenheid mogen krijgen, zodat we ook een beetje publiek krijgen die op onze movie gaan wachten zeg maar :-).

Dus we moeten idd maar es een post maken op novaworld, maar dat moet dan wel ff een goed doordachte post worden zodat et een beetje professioneel overkomt, want dat zijn we toch? :9 :) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Persoonlijk denk ik dat we nog maar even kunnen wachten met zo'n post te maken. Ik ziet te te wachten op Engelse/duitse/franse acteurs die willen mee helpen met de film. Ook dat we nog lang niet eens weten of de film klaar komt e.d. :) ik bedoel, de film zal pas op z'n vroegst ergens van de zomer klaar zijn.

Als de film, voor 80% is opgenomen ongeveer, zou ik kiezen om dan een post te maken. Waarom ? mensen hoeven dan niet meer zolang te wachten, je kan dan ook wel een datum geven wanneer hij te downloaden is e.d. en je weet vrijwel zeker dat de film dan word afgemaakt.

Nu is er nog steeds geen zekerheid of de film klaar komt/word afgemaakt. Zeker nu we het verhaal een flinke draai hebben gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
klopt, je hebt een punt, maar om et past te doen als de film voor 80% klaar is lijkt me wat overdreven, thoeft niet meteen nu, maar als we weer wat opnames hebben gehad mag et denk ik wel. Als we namelijk echt een beetje publiek krijgen zorgt dat er alleen maar voor dat we et ook echt af willen maken, maar et klopt dat als je het project dan af kapt, dat iedereen je ineens een hond vind, maar ik denk dat we daar niet vanuit moeten gaan (dat we ermee kappen)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Ik denk dat ons project iets te complex is voor acteurs in meedere talen....

Oke, in het Engels zou nog kunnen, maar zelf dan kan er sprake zijn van mis-communicatie (in het nederlands is dit soms ook al :D ).

Of we moeten een multi-talen knobbel in ons midden hebben, maar anders kunnen we toch erg lang doen over een scene...

Je zou de "trailer" bekend kunnen maken, maar dan zul je met enige regelmaat toch de voortgang van het project moeten vetellen/showen wil je de aandacht behouden. Je zal dan de verhaal lijn moeten vertellen (niet in detail, natuurlijk) en daar een update van maken iedere keer. Wordt het voor de mensen hier op GOT ook duidelijker, dan alleen maar: "we gaan a.s. donderdag filmen". misschien iets voor de movie site :?

Just my 2 cents ;)

[ Voor 19% gewijzigd door @rno op 03-02-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Het is bijna 21:00 en niemand om mee te gamen/chatten :(

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Arn0 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:38:
Ik denk dat ons project iets te complex is voor acteurs in meedere talen....

Oke, in het Engels zou nog kunnen, maar zelf dan kan er sprake zijn van mis-communicatie (in het nederlands is dit soms ook al :D ).

Of we moeten een multi-talen knobbel in ons midden hebben, maar anders kunnen we toch erg lang doen over een scene...

Je zou de "trailer" bekend kunnen maken, maar dan zul je met enige regelmaat toch de voortgang van het project moeten vetellen/showen wil je de aandacht behouden. Je zal dan de verhaal lijn moeten vertellen (niet in detail, natuurlijk) en daar een update van maken iedere keer. Wordt het voor de mensen hier op GOT ook duidelijker, dan alleen maar: "we gaan a.s. donderdag filmen". misschien iets voor de movie site :?

Just my 2 cents ;)
Nou we zijn sowieso niet van plan om buitenlandse acteurs aan te gaan nemen.

En tja die ene trailer die we hebben kunnen we idd wel laten zien, maar heeft opzich niks met de film te maken, dus dat moeten we ff bekijken. En ja we moeten ze dan ook een beetje up2date houden en dat kost ook tijd. En tis misschien ook wel een goed idee om inderdaad een heel klein beetje te vertellen waar het over gaat, maar dan wel een beetje op een geheimzinnige manier ofzo, maar keb geen idee hoe dat dan moet. Moeten we maar es goed gaan overleggen via teamspeak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

we kunnen natuurlijk ook de filmpjes/trailers die we al hebben een voor een posten, als we dan alleen telkens melden dat er weer een filmpje aan gaat komen bouwen we de spanning op zonder dat we echt ergans aan vast zitten (we hebben hiervoor op het moment eigelijk 2 serieuze filmpjes (trailer en test) en natuurlijk ook het behind the scenes filmpje wat we eventueel vlak voor de film kunnen laten zien om iedereen een beetje voor te bereiden :P )

we moeten in ieder geval wel een beetje PR doen :P

Om even alle filmpjes beschikbaar te maken:
http://members.home.nl/so...cene_Final_compressed.rar
(als daar even naartoe gelinkt kan worden vanuit de filmsite is die niet meer temp. unavailable)

[ Voor 19% gewijzigd door solomo op 04-02-2005 03:12 . Reden: ff de film op mijn homepage gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ah, leuk moet de site maar weer es updaten dan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Solomo schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 03:07:
we kunnen natuurlijk ook de filmpjes/trailers die we al hebben een voor een posten, als we dan alleen telkens melden dat er weer een filmpje aan gaat komen bouwen we de spanning op zonder dat we echt ergans aan vast zitten (we hebben hiervoor op het moment eigelijk 2 serieuze filmpjes (trailer en test) en natuurlijk ook het behind the scenes filmpje wat we eventueel vlak voor de film kunnen laten zien om iedereen een beetje voor te bereiden :P )

we moeten in ieder geval wel een beetje PR doen :P

Om even alle filmpjes beschikbaar te maken:
http://members.home.nl/so...cene_Final_compressed.rar
(als daar even naartoe gelinkt kan worden vanuit de filmsite is die niet meer temp. unavailable)
Oke, maar als je meer acteurs wil hebben, zul je toch iets moeten vertellen wat er gaat gebeuren. Nu hoort men op GOT alleen maar we gaan filmen, maar ze hebben geen flauw idee wat er gaat gebeuren en dat weerhoud men zich op te geven denk ik.

Je zult dus de verhaal lijn in het kort moeten vermelden (hoeveel man, e.d. eventueel met een plaatje van de map). Dan kan men pas een keuze maken over het wel en niet mee doen. (Nee, ik studeer geen psychologie ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Zou idd wel een optie zijn, maar tis dan denk ik beter om dan te beginnen om eerst zelf mensen proberen te vinden waarvan we weten dat ze regelmatig Joint Operations spelen en ze dan informatie geven via e-mail ofzo in plaats van die informatie zo op internet te zetten. Dan voelen ze zich meer aangesproken en dan weet niet meteen iedereen waar het ongeveer over zal gaan. :)

Maar misschien is mensen vinden die regelmatig JO spelen juist wel het probleem en dan heb je natuurlijk niks aan deze optie.... B)

Keb de site ook geupdate, bedankt solomo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mensen, zouden jullie, wanneer jullie JO spelen op een public server, zo af en toe, eens willen blaten: JO Movie ? meedoen ? www.eggbird.net ;) Op deze manier kunnen we misschien wat nieuwe acteurs (nederlandse) ronselen. Want we hebben wel de standaard crew zegmaar, maar in een aantal scenes hebben we gewoon meer man nodig. Aangezien het hier ook niet storm loopt, hoop ik dat jullie dit willen doen :) heb je een ander idee om mensen te trekken voor de film, post het, of doe het gewoon :)

Verder worden A.S. donderdag niet de big-momma scene gefilmt maar een paar kleine scenes waar we de standard crew weer nodig zullen hebben ;) . Dit omdat er gewoon niet voldoende man is voor de big-momma scene. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Ik heb me opgegeven voor JO beta tests, maar wtf moet ik doen, ik heb een beta versie van JO-escalation en kan steeds een beta patch downloaden die nog niet public is. Maar dat is het? ik dacht eerst dat ik een vervolg op escalation te zien zou krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

De Beta kon je Escalation spelen toen die nog niet uit was :P
Nu is het zo dat op de beta nieuwe patches voor escalation worden getest, dus geen opvolger voor escalation, maar een verbetering van escalation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Voor diegenen die jopinger wel handig vonden maar het tochniet gebruikten wegens een aantal minder goede uitwerkingen, Er is een update!

er is het een en ander verandert maar het belangrijkste is dat nu de players in overzichtelijk worden weergegeven, en als je even plaatjes van de maps download kan je die ook laten weergeven (heel handig als de mapnaam je even niets zecht!)

voor meer info kan ik jullie verweizen naar:
Nova-Inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
server weer plat?? kan niet inloggen :(

Verwijderd

Mister_X schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:06:
server weer plat?? kan niet inloggen :(
Ik ook niet, das wel minder..zijn er geen servers buiten novaworld? BTW leuk als je net een filmpje wil gaan schieten, iedereen eindelijk aanwezig....uhh novaworld plat :(

• Dutchie!

Dutchie!

....

Persoonlijk vind ik het wel meevallen dat de servers eruit liggen. Kheb alleen het idee dat er wat anders aan de hand is, omdat ik (en andere mensen) een andere fout melding krijgen dan normaal, wanneer Novaworld Down is.

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

www.novaworld.com
op dit moment:
NovaWorld Gaming services and website are currently down for maintenance.

We apologize for the inconvenience, and will have our services up and running again shortly!
aangezien ik een vermoeden heb dat hier niemand meer gaat gamen om deze tijd (kan het mis hebben hoor) is het niet een al te groot probleem aangezien ze melden dat de services snel weer zullen werken (als het langer dan 8 uur duurt noem ik dat niet snel :P )

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Nu we zelf een film maken moeten we natuurlijk ook op de hoogte blijfen van wat de "concurentie" doet.
Nou heeft de concurentie insane stunts 3 uitgebracht, dit is neer te laden op: |Insane stunts videos

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Dat filmpje is saai. Een paar stuiterende tanks en dat is het.

[ Voor 52% gewijzigd door Temraakle op 10-02-2005 23:35 ]

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ja hij is inderdaad niet echt spannend, een paar stuiterende tanks.

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Niet echt moeilijke dingen om te doen, vooral veel van hetzelfde (stuiterende tanks)

Oh ja,de patch die in beta is voor JOE is nog niet helemaal toe aan release.

[ Voor 33% gewijzigd door Rayzman op 10-02-2005 23:30 ]

specs pc

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ja onze film wordt veel leuker. Wanneer wordt de nieuwe update worden uitgebracht denken jullie?

Iedereen heeft het over die stuiterende tanks :D.

[ Voor 22% gewijzigd door Temraakle op 10-02-2005 23:46 ]

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

op novaworld is er een nieuws bericht dat er in februarie iets spannends gaat gebeuren en men het forum/novalogic in de gaten moet houden (alhoewel iets spannends natierlijk niet meteen een patch hoef te zijn :P )

• Dutchie!

Dutchie!

....

Het filmpje van Insane is wel cool maar tis niet te vergelijken met onze film natuurlijk. Het is veel van hetzelfde wat er gebeurt maar wel leuk "verzonnen". De film kent natuurlijk geen diepgang e.d. maar al bij al toch een leuk filmpje omdat het met Joint Operatoins is gemaakt natuurlijk.

De opnames van vanavond gingen weer :Y) het zal wel nog een poosje duren, maar dan, als de film klaar is... word hij wel stoer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik vond het filmpje van Insane Stunts 3 wel grappig.
Er zaten leuke dingen in maar het is echt gewoon meer van hetzelfde
ik denk dat ze met deze Escalation Edition heel wat creatiever hadden kunnen zijn.
:)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

He jongens, jullie slapen zeker in de schoolbanken ofzo? :O Jullie posts worden steeds later :Z

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

LOL >:) >:) >:) >:)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ja Pnuts maakt het wel erg bont.

Als je denkt waarom je stats niet worden bijgewerk op een 100 man stats server.
NOVA-ADMIN
Posted: 2/8/2005 2:07:00 PM

Stats are currently off on the 100 player games while we do some backend work.

We will be turning them back on shortly. Thank you!
offtopic:
Wow server Bloodscalp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

je moet gewoon zorgen dat je de volgende ochtend niet als te vroeg op moet (lees: tot een uur of 1 kan pitten) dan kan je het makkelijk nog later maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Solomo schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 02:10:
je moet gewoon zorgen dat je de volgende ochtend niet als te vroeg op moet (lees: tot een uur of 1 kan pitten) dan kan je het makkelijk nog later maken :P
helemaal mee eens >:) kga ook maar eens slapen. verslavende wow :( volgende week donderdag denk ik weer filmen \o/ misschien een grotere scene of 2kleines, dat moeten we nog even bekijken/overleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

heb net op het novaworld forum een aardige video gezien, die ziet er wel goed uit :)
http://xrl.us/exw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Solomo schreef op maandag 14 februari 2005 @ 00:15:
heb net op het novaworld forum een aardige video gezien, die ziet er wel goed uit :)
Ja deze is wel aardig. Wel moet ik zeggen dat hij al na 1minuut saai is, omdat het allemaal losse stukjes e.d. zijn. Wel hebben ze al iets aardig neergezet moet ik zeggen.

Volgens mij zijn wij nog steeds de enigste die er echt een verhaallijn inmaken, maps maken. En alles (enigsins natuurlijk) redelijk echt willen laten overkomen ;)

Wel jammer is het beeld, zo "flets"... kijkt niet fijn, dat heeft insane ook een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:43

Christiano007

Ich bin der champion

Is dit spel nu net zo goed als Operation Flashpoint of stukken beter?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Christiano007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 01:38:
Is dit spel nu net zo goed als Operation Flashpoint of stukken beter?
Stukken beter :) let wel op dat Flaspoint echt meer realisme is, JO heeft er ook een goede tint van arcade bij :) (je stapt in heli en 123 je vliegt) ook kun je in (bijna) alle gevallen direct weer spawnen e.d. wat bij flaspoint minder was. Grafisch is het zoiezo beter natuurlijk, maar ja flashpoint is al wat jaartjes oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Solomo schreef op maandag 14 februari 2005 @ 00:15:
Ik heb dit filmpje ook eens bekeken en ik vond het erg goed in elkaar gezet
alleen jammer dat ze met het filmen niet op de details hebben gelet zoals dat een mannetje met z'n
hoofd door een muur loopt,een beetje onrealistisch.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Zo heb h'm gekocht samen met Operation Flashpoint 35 euro :)

Maar ik hoor helemaal geen geluid, alleen het intro filmpje, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Christiano007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:45:
Zo heb h'm gekocht samen met Operation Flashpoint 35 euro :)

Maar ik hoor helemaal geen geluid, alleen het intro filmpje, iemand een idee?
Soms wilt het geluid wel eens wegvallen als je 5.1 gebruikt. Moet je anders eens 2speakers aanzetten of de kwaliteit minder doen. Het kan daar aan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Aap schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:23:
[...]

Soms wilt het geluid wel eens wegvallen als je 5.1 gebruikt. Moet je anders eens 2speakers aanzetten of de kwaliteit minder doen. Het kan daar aan liggen...
Hij staat standaard al op 2 boxen, en ook die 44 khz ook al eens uit gedaan, helpt niets.
Ook heb ik de laatste patch erop gezet maar dat hielp ook niets

Ik wil zo graag geluid :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik persoonlijk vind dit spel niks aan, ik heb hem maand geleden gekocht, Typhoon en de Expansion, er zitten veels teveel bugs in, dwars door bomen heen rijden enzo, het lopen is weer eens op Arcade mode, doe mij maar Operation flashpoint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Christiano007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:37:
[...]

Hij staat standaard al op 2 boxen, en ook die 44 khz ook al eens uit gedaan, helpt niets.
Ook heb ik de laatste patch erop gezet maar dat hielp ook niets

Ik wil zo graag geluid :'(
misschien een keer herinstalleren zou natuurlijk kunnen helpen
zou kunnen dat er met de instalatie iets is misgegaan.
succes ermee

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

SV3NNER schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:53:
[...]

misschien een keer herinstalleren zou natuurlijk kunnen helpen
zou kunnen dat er met de instalatie iets is misgegaan.
succes ermee
Ook al een keer gedaan, nogsteeds hetzelfde.
Drivers etc. alles is goed geïnstalleerd, heb ook verder geen last van m'n geluid alleen hierbij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Christiano007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:20:
[...]

Drivers etc. alles is goed geïnstalleerd, heb ook verder geen last van m'n geluid alleen hierbij dus.
Heb je al op novaworld gekeke ? of anders post het daar eens... maar het moet bijna wel of er al iemand dan met dat probleem geweest is. :)

edit: voor het filmen van A.S. donderdag hebben we 1vrijwilliger nodig :) wie o wie wilt zijn donderdagavond opofferen, vanaf 10uur, en heeft JO + uitbreiding en in bezit van een headset ? maak dan even een melding hier, met je mail adres zodat we verder contact met je kunnen opnemen.

het is dus wel een seriues iets ! verwacht geen halve gare stunten ofzo, alles is al geplant en uitgewerkt namelijk. Dus ben je iemand met nieuwe idee-en, leuk maar we hebben er niks aan ;) dit puur even voor de duidelijkheid :) , heb je er zin in, Reageeer !!!

[ Voor 41% gewijzigd door Dutchie! op 15-02-2005 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Gister voor het eerst sinds lange tijd weer in een helicopter gevlogen, meestal pak ik een tank/motor.
Kun je de wapens van de Apache helicopter ook wisselen van machine gun naar rockets en met welke knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Alfisti schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:15:
Gister voor het eerst sinds lange tijd weer in een helicopter gevlogen, meestal pak ik een tank/motor.
Kun je de wapens van de Apache helicopter ook wisselen van machine gun naar rockets en met welke knop?
Rechtermuisknop switch je tussen rockets en machinegun :)

[ Voor 17% gewijzigd door SV3NNER op 15-02-2005 12:37 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

SV3NNER schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:30:
[...]

Rechtermuisknop switch je tussen rockets en machinegun :)
alle knoppen dus bijna ingedrukt behalve die 8)7

tnx! vanavond weer spelen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Alleen jammergenoeg kan je de raketten niet richten als de machinegun. ;( Ze gaan alleen rechtuit wat hinderlijk is want dan heb je goede voice com nodig met de piloot. Ik had liever gehad dat je raketten naar links of rechts kan laten gaan zonder eerst je apache te moeten draaien.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Je moet wel op de gunners seat zitten maar dat wist je denk ik al.
Christiano007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:20:
[...]

Misschien JO eens verwijderen en ook de directory misschien staat daar nog data in ofzo. Anders moet je eens op Novaworld kijken.

[ Voor 76% gewijzigd door Temraakle op 15-02-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Onroptemraakle schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:11:
Je moet wel op de gunners seat zitten maar dat wist je denk ik al.

[...]

Misschien JO eens verwijderen en ook de directory misschien staat daar nog data in ofzo. Anders moet je eens op Novaworld kijken.
Ja ook al een keer geprobeerd, maar ik start de pc vanmorgen op, en opeens deed het geluid het...nu maar hopen dat het zo blijft :)

allen toch bedankt!!

Maar nog 1 zeur vraagje..

Ik krijg steeds na een sec. of 10 een connection problem terwijl alles gewoon fuckin goed is.
Heb het forum daar ook al bekeken en ook al veel shit uitgeprobeerd maar 't helpt weinig (lees: niets)..wordt er een beetje schijtziek van.

[ Voor 23% gewijzigd door Christiano007 op 15-02-2005 18:52 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.