[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké... hopelijk gaan er veel mensen mee doen, zodat we ook echt een gevecht kunnen gaan na bootsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:49:
Dat is een leuk initiatief! Alleen helaas, donderdag avond moet ik nog altijd werken (meestal ben ik pas tussen 21u - 22u klaar). Ik had wel mee willen doen, maar dat gaat helaas niet. Of word er ook wel eens op een andere dag geoefend / opgenomen?

Dat beta filmpje was in elk geval erg tof. Mooi begin etc. Jammer dat het soms een beetje schokkerig is, maar dat zal wel komen door het in game opnemen ervan?

Met welk programma werken jullie verder? Fraps en Pinnacle studio of zo? Je zou het achtergrond geluid ook op bepaalde momenten weg kunnen filteren of teksten inspreken etc. Mrja, het was een bèta heh...

In elk geval heb ik mijn nick dan veranderd in de JT nick.
Is helemaal niet erg ;) we zijn meestal bezig tot wel 11uur of later.. wat word gevold door een potje met z'n alleen samen gamen (heb je gelijk veel JTers bij elkaar :) ). Dus later joinen kan altijd want bij sommige scenes zijn gewoon erg veel mensen nodig... Er komen ook wat scenes aan waarbij we minder mensen nodig hebben en zullen dan ook om minder mensen vragen, want ja... anders word het TE saai voor sommige :) maar met TS is het altijd pret :)

Btw, nice verhaaltje eggbird :P alleen ff me mail adres wijzigen naar: yohannisisgek @ yahoo . co . uk :) voor de nodige spam-zoek-progjes-internet-pagina-gevallen :P of zeur ik nu O-) en de jouwes ook ;)

Dat van een site is misschien wel handig.... omdat er nu hier wel erg veel gepost word over de movie, al is het niet super ontopic maar ook weer niet echt offtopic natuurlijk :) maar dat overleggen we nog wel even :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op momenten dat er minder mensne nodig zijn, kun je dan als spectator joinen (bestaat die optie in joint ops btw)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha dat filmpje vind ik echt stoer ijzer sterk!
Ik wil graag mee doen als het kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:28:
Op momenten dat er minder mensne nodig zijn, kun je dan als spectator joinen (bestaat die optie in joint ops btw)?
Dat zou denk ik wel kunnen ja en ja die optie bestaat dus, want zo nemen wij op :)
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:42:
Hahaha dat filmpje vind ik echt stoer ijzer sterk!
Ik wil graag mee doen als het kan :D
Als je Joint Operations en de expansion Escalation hebt kun je al mee doen, enne Teamspeak is wel een must, anders is het niet te doen....

Informatie over morgenavond (dan gaan we namelijk weer opnemen, als het goed is) komt ongetwijfeld nog op dit forum te staan.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh dat is jammer ik heb hem pas en heb nog geen expansion :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een koptelefoon met mic gekocht.

Hoe kan ik deze gebruiken tijdens het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:23:
Ik heb vandaag een koptelefoon met mic gekocht.

Hoe kan ik deze gebruiken tijdens het spel?
Wat een vraag :P :) Gewoon je kabeltjes in je pc pluggen, dan even ergens TS van neerhalen dat installeren, dan je instellingen goed maken (kan soms best vervelend zijn :X ;) ) dan TS server joinen en zo kun je het gebruiken.

Helaas ondersteunt JO dit niet uitzichzelf...

EDIT: als jullie het goed vinden open ik wel deel 3 (als we bij de 1000post zijn hoor ;) ) want dan kan ik de OP aanpassen en nog veel meer zooi erin verwerken... want er worden de laatst nogal wat aparte vragen gestelt ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Dutchie! op 22-12-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:24

Rayzman

+31 Rayzman

Dan moeten we nog ff flink doortypen want dit is pas post 608 :P

Oh ja, nu toch alle voetbal van de tv afgaat door John de Mol (Die snel ff z'n aandeeltjes Ubisoft daarvoor verkocht an EA }) ) kunnen er waarschijnlijk wel meer mensen van hier wat vaker online zijn O-) .

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:41:
[...]

Wat een vraag :P :) Gewoon je kabeltjes in je pc pluggen, dan even ergens TS van neerhalen dat installeren, dan je instellingen goed maken (kan soms best vervelend zijn :X ;) ) dan TS server joinen en zo kun je het gebruiken.

Helaas ondersteunt JO dit niet uitzichzelf...
Hoe herken je TS server's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Teamsspeak heeft een lijst van servers waar er een boel instaan. Bij een aantal servers staat het op de website, bijvoorbeeld voor Hellraiders staat het op de Hellraiders pagina.
Maar het adres van de TS server die -JT-ers gebruiken staat hier ergens eerder al in het topic genoemd.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

TS servers zijn los van joint opperations.

download TeamSpeak (http://www.goteamspeak.com/)
stel de mic/speakers in
  • onder settings => options even de juiste input/output devices selecteren
  • onder settings => sound input/output settings even de volumes en "voice send methode" goed zetten en eventueel lokaal testen.
    klaar om te beginnen :)
connection => connect even instellen (zelf een label verzinnen)
  • Serverr Address: teamspeak.i3d.nl:8815
  • Nickname: jouw nickname
  • Anonymous selecteren
  • Server Password Niets invullen
  • Alles onder optional mag je ook leeg laten
  • Op Connect drukken en daar ben je (hopen dat er ook iemand anders is, anders maar wachten totdat er iemand in logt).
Nu kan je joint opperations starten en de andere JTers opzoeken op de servers (bij de film moet iedereen die meedoet TS aan hebben staan, bij het spelen gebruikt niet iedereen altijd TS.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

gewoon quick connect, nickname invullen en verder:
Teamspeak:
IP: teamspeak.i3d.nl
Poort: 8815 (dank aan i3d.nl)
Eens klein beetje topic search gebruiken kan geen kwaad toch :) ? ik zit er vanavond ook nog wel even op denk ik... als er meer mensen ook komen :D uurtje of 10 ofzo...

<----=== Update JO Movie ===---->
Okeej mensen, morgen word er geen opname gemaakt voor de film. Dit omdat ik 1map ga maken waar we verder alle scenes in moeten gaan filmen. Waarschijnlijk zal die voor volgende week donderdag afzijn en dan gaan we weer verder filmen.

Maar omdat Eggbird en ik toch nog wel willen filmen leek het ons wel leuk om weer een kleine scene neer te zetten. Zoiets als de Scene met de sniper, maar dan iets groter en langer... OF een soort van Trailer voor JO zelf. Dit zijn we nog een beetje aan het bedenken dus dat word vanavond of morgen wel duidelijk dan.

Lukt dit niet (om de 1 of andere vage reden O-) ) dan kunnen we gewoon met z'n allen lekker gaan knallen op een server :) ... altijd leuk natuurlijk.

Dus hou even het forum in de gaten voor een kleine update... waarschijnlijk word die morgen neer gezet hier :) .Dus een beetje geduld :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Medicaster schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:44:
Dit verhaaltje heb ik snel ff uit moet hoofd getypt en klinkt ongetwijfeld wat wazig, maar als je geinterreseerd bent of gewoon meer info wilt hebben kun je mailen naar egberttigelaar @ hotmail . com of yohannisisgek @ yahoo . co . uk.

Hoe meer acteurs hoe beter.

Misschien moet ik binnenkort maar ff een webpagina maken met alle informatie over dit project.
ok ik stuur je wel ff een mailtje dat ik wil meedoen met JT the movie :)

en dat van die website zou wel handig zijn :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hosten !(de website)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
ik heb escalation ook! errug vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Net even met rayzman gespeeld, maar t ging erug slechtp, teveel last van lui die met een at4/rpg lopen om mannetjes neer te schieten, erug jammer dat die lui die niet kunnen schieten zon ding gebruiken omdat de kans op raken dan groter is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Mja van ver af is dat denk ik niet echt effectief en wanneer ze dichtbij zijn moet een burst genoeg zijn omdat ze geen body armor kunnen dragen.
Met de G3 (weet ik niet zeker al zolang niet meer gespeeld) gaan ze heel snel neer. Die schiet 7 inch patronen in plaats van de standaard patronen.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
euhh hoe zoek je jt spelers op

want weet ff nie waar ik dat filteren

• Eggbird
ok mensen, vanaf vandaag is de officiele website van Joint Operations The Movie online:

http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/

Er staat nog helemaal niets op alleen een nieuws berichtje B)

Maar aap en ik gaan er natuurlijk aan werken om alle informatie die bedoeld is voor het publiek erop komt te staan. Ook ben ik bezig met een PHP/MySQL systeempje zodat het wat makkelijker is om nieuws te posten en waarschijnlijk komt er ook een inlog optie zodat de cast kan inloggen en informatie kan bekijken die niet bedoeld is voor het publiek. Maar voordat dat allemaal werkend is zijn we denk ik wel een tijdje verder....

Houd dus die site in de gaten om up2date te blijven. Het is namelijk de bedoeling dat ALLES wat betrekking heeft tot de film en belangrijk is voor het publiek en/of de cast daar gepost wordt.

Enne, de site is dus in het engels, dit is omdat we, als de film eenmaal af is, flink wat bekenheid willen hebben, bovendien zouden we nu ook al wel interrese kunnen hebben van buitenlanders en een puur nederlandse site is dan wat lullig, daar maken we namelijk geen bekenheid mee....
B-BRAIN schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:25:
euhh hoe zoek je jt spelers op

want weet ff nie waar ik dat filteren
Als je op novaworld bent ingelogged is er helemaal rechts een tabje "players" als je daarop klikt krijg je onder in beeld de optie om een player naam in te vullen. Hier vul je dan "*JT" in, dan krijg je alle spelers met JT in hun naam te zien. Dat sterretje moet er wel bij anders krijg je alleen namen te zien die met JT beginnen....

[ Voor 21% gewijzigd door Eggbird op 23-12-2004 00:39 . Reden: ff vraagje beantwoorden ]

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
Vanavond rond 10uur ben ik weer van de partij (morgen lekker vrij dus ik blijf tot in de late uurtjes actief!!).

Wie heeft er zin? Ik heb wel voorkeur aan een server met lekker veel spelers!

Overigens, vind ik escalation wel zwaarder draaien, maar het draait goed op 4xAA en antistropic, alles op normal (menu links) en alles op low aan de rechterkant (frame effects off) @ 1024*768

Heb een zwaar geklokt systeem:
1gig dual channel ram
raid0 2x40gb maxtor
Aopen 6800 LE @ 16x1.6v 300@400 en 700@900 >:)
en een barton 2500+@2.4ghz (12x200).

[ Voor 3% gewijzigd door Mister_X op 23-12-2004 14:08 ]

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Maar omdat Eggbird en ik toch nog wel willen filmen leek het ons wel leuk om weer een kleine scene neer te zetten. Zoiets als de Scene met de sniper, maar dan iets groter en langer... OF een soort van Trailer voor JO zelf. Dit zijn we nog een beetje aan het bedenken dus dat word vanavond of morgen wel duidelijk dan.
Vanavond zijn er opnames voor JOTM dus ik denk niet dat er 'echt' gespeeld gaat worden.
Na de opnames wordt er meestal nog wel doorgespeeld door een paar personen tot 1/2 uur 's nachts.

Het klopt dat Escalation zwaarder is omdat er veel meer objecten in de mappen staan.

offtopic:
Ik ben er vanavond ook weer, moet ik wel eerst mijn raid werkend hebben.

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Onroptemraakle schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:37:
[...]

Vanavond zijn er opnames voor JOTM dus ik denk niet dat er 'echt' gespeeld gaat worden.
Na de opnames wordt er meestal nog wel doorgespeeld door een paar personen tot 1/2 uur 's nachts.

Het klopt dat Escalation zwaarder is omdat er veel meer objecten in de mappen staan.

offtopic:
Ik ben er vanavond ook weer, moet ik wel eerst mijn raid werkend hebben.
zou het niet erg vinden als er opnames zijn, maar er is vermeld dat die niet echt voor de film zijn

trouwens voor de film, ik heb net op novaworld forum iets leuks gevonden om gebouwen op te blazen :9
https://www.novaworld.com....aspx?topic_ID=1024284305
(wel eerst inloggen he)

film of spelen, ik ben er vanavond weer :)

• Eggbird
Het filmen wordt denk ik een beetje spelen zeg maar. We hebben voor vanavond (als het tenminste kan met de virtualis server) geen scene voor de film, maar we willen gewoon wat dingetjes proberen die we gewoon ter plekke bedenken. En ik zelf ben wel in voor het proberen van stunts en dan zo realistisch mogelijke stunts natuurlijk die eventueel bruikbaar zijn voor de film.

Dus onroptem, voel je geroepen en bekijk alsvast wat tot de mogelijkheden behoord ;) En onthoud dat het dus wel min of meer realistisch moet zijn/lijken.
Solomo schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:05:
[...]
trouwens voor de film, ik heb net op novaworld forum iets leuks gevonden om gebouwen op te blazen :9
https://www.novaworld.com....aspx?topic_ID=1024284305
Dat is idd behoorlijk cool om te weten, zouden we nog wel es kunnen gebruiken.

Iemand heeft daar ook een movie gepost hoe het eruit ziet:

http://www.chalk4.com/downloads/JOBoom.wmv

best nice :)

[ Voor 33% gewijzigd door Eggbird op 23-12-2004 15:52 ]

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik heb net even om te testen een map gemaakt met 5 gebouwen met elk 6 propane tanks en 1 oil storage onder de grond (enorm groot ding) en je krijgt er een beste vuurzee/ontploffing mee :P
misschien vanavond even een kleine opname maken als daar tijd voor is (heb geen fraps dus dat is dan de taak van onze cameramensen :P )

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 13:58

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Private Rocket Twinky bestaat nog! Ik was alleen even AWOL door half life 2 en FS2004 projecten. Is iedereen al gemigreerd naar de addon? Deze heb ik namelijk niet.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 14:48

PromoX

Flying solo

metamarty schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:44:
Private Rocket Twinky bestaat nog! Ik was alleen even AWOL door half life 2 en FS2004 projecten. Is iedereen al gemigreerd naar de addon? Deze heb ik namelijk niet.
Ik heb 'm ook niet en ga 'm ook niet kopen waarschijnlijk... Ik speel nog steeds JOTR een aantal keren per week. Ben meestal wel de enige JT-er online...

And I'm the only one and I walk alone.

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

PromoX schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:48:
[...]

Ik heb 'm ook niet en ga 'm ook niet kopen waarschijnlijk... Ik speel nog steeds JOTR een aantal keren per week. Ben meestal wel de enige JT-er online...
ik ben maandags tot donderdags meestal savonds wel online, rayzman doet dan ook in het algemeen mee (nu met kerst kan het even iets minder worden wegens sociaal gedoe :P )

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 13:47
Ik heb Escalation al wel maar vind er niet veel aan. Ik vind persoonlijk de mappen niet echt boeiend en al die tanks hangen me ook de keel uit.

Spelen met PromoX is wel leuk :) . Kwam je vanmiddag nog tegen maar ik zat in het andere team. :(

• PromoX

PromoX

Flying solo

Kid_E schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:53:
Ik heb Escalation al wel maar vind er niet veel aan. Ik vind persoonlijk de mappen niet echt boeiend en al die tanks hangen me ook de keel uit.
Daarom koop ik 'm ook maar niet. Ik zie de voertuigen als ondersteuning en ik snap ook niet wat mensen er leuk aan vinden om daarmee veel kills te maken...
Spelen met PromoX is wel leuk :) . Kwam je vanmiddag nog tegen maar ik zat in het andere team. :(
Dat is wel jammer van die servers die er nu zijn dat je niet kunt switchen. Voordeel is wel dat de teams vaker redelijk gelijk aan elkaar zijn en dat niet iedereen gaat switchen naar het winnend team.

• Eggbird
tja, de maps van escalation vind ik ook niet allemaal even tof, er zijn nauwelijks maps (misschien wel helemaal geen 1) waar je om eilanden vecht en dat vind ik juist vaak wel tof omdat je dan persee elkaar moet vervoeren enz.....

Om nou te zeggen dat ik escalation niet leuk vind gaat wat ver, maar tis wel minder leuk dan ik had gehoopt. De nieuwe vehicles vinnik ik allemaal wel behoorlijk vet, maar sommige dragen niet echt goed mee aan team play, ookal is dat wel de bedoeling, maar helaas werkt het in de praktijk over het algemeen niet zo.

EDIT:

Check de site voor informatie Joint Operations The Movie over vanavond!

http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/

[ Voor 12% gewijzigd door Eggbird op 23-12-2004 20:09 ]

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Jammer maar helaas heb driver problemen geen geluid enz....

Format C:\ :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

De brommers vind ik niet zo super gaaf :) omdat het dan "laggt" en verrot stuurt :) maar de tanks daarin tegen :D in je eentje is het goed te doen... maar met z'n 2en het beste. Wel moet je dan TS gebruiken anders is het hopeloos :) .

Het is gewoon super cool om door een kleine greppel te rijden... dan op een tank of jeep mikken die rijd of stilstaat.... schieten wanneer je 90% zeker weet dat je hem raakt... en dan weer terug je greppel inrijden voor de reload en zodat ze je niet zien of mis schieten ... Ge-wel-dig :)

Veel maps vind ik ook stukken minder... en zoals eggbird ook zegt... de eilanden zijn juist cool ja :) meer teamwork.... de motors verminderen ook het teamwerk + de overvload van voertuigen...

En ze hebben de mappen TE druk gemaakt... waardoor je maar 10~15 fps haalt... tja, en dan kan ik bijna niemand raak schieten... omdat het gewoon niet werkt... maar ja :) het blijft een leuk spel....

De opnames zijn goed gelukt denk ik en we kunnen er een leuk filmpje van maken. Het staat wel los van de Movie, maar ach... we maken gewoon 3 films ofzo (stunt movie, losse filmpjes movie en de echte movie b) )

We jammer dat de opkomst iets minder was... khad gehoopt dat nog wat nieuwe bijwaren maar goed. A.S. donderdag hopen we weer verder te gaan met de Movie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
net klaar met spelen.

speel de laatste 3 dagen veel op coop servers.

zal morgen is ff zoeken op spelers van jt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Geen JT-ers die ook BF:V spelen? ;)

Dan moet ik maar es JO:TR+E gaan aanschaffen ....

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Wat we gisteravond hebben opgenomen kan errug tof worden volgens mij en mensen die eerder er aan mee werkten zullen er spijt van hebben dat ze er niet waren.... B) ;)

Ik heb namelijk wel iets tofs in gedachten, maar kweet niet nog helemaal zeker of dat ook gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 13:58

metamarty

Private RocketTwinky reporting

tazzman schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:59:

Ik speelde altijd BF 1942. Heb ook BF:V, maar dat is toch niet zo prettig als BF 1942. Ik vind het toch wel leuk dat je wat meer taken hebt in BF. Ik repareer altijd tanks en leg mijnen neer. In JO zijn de omgevingen en de wapens wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Medicaster schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:57:
Wat we gisteravond hebben opgenomen kan errug tof worden volgens mij en mensen die eerder er aan mee werkten zullen er spijt van hebben dat ze er niet waren.... B) ;)

Ik heb namelijk wel iets tofs in gedachten, maar kweet niet nog helemaal zeker of dat ook gaat lukken...
We wachten het af --> ben overigens wel benieuwd of e.e.a. nog gelukt is of nog gaat lukken (denk aan iets door de lucht ;) ) beetje cryptisch, maar je snapt vast wel wat ik bedoeld --> probeer niets te verklappen eigenlijk

Deze keer had iedereen wel iets te doen in ieder filmshot m.a.w. er waren geen "stilzitters", dus scriptbouwer(s) _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door @rno op 24-12-2004 19:31 ]

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:59:

Ik heb BF Vietnam een tijdje gespeeld, maar die game viel me zo zwaar tegen. Vooral de 'lag' op vrijwel alle servers op enkele uitzonderingen na stond me zwaar tegen. Ik heb nooit lag problemen gehad met BF 1942. Ik heb sinds kort Joint Ops ook aangeschaft en die game bevalt me echt 10x beter als BF vietnam! Ik heb vanmiddag een hele tijd op een server zitten spelen met maarliefst 135 spelers en dat vrijwel geen lag! Dat was echt zo gaaf! De expansie van Joint Operations heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik krijg maar geen stats met JOE heeft iemand anders dit ook of duurt het gewoon een week voordat het een keer wordt bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

moeten om de 10 minuten worden bijgewerkt en de stats worden pas aan het einde van een game verstuurd (dus max 10 minuten nadat de map afgelopen is)
werkt alleen op stat servers (aangegeven met een N en een kleine s er naast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 13:47
Solomo schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:35:
moeten om de 10 minuten worden bijgewerkt en de stats worden pas aan het einde van een game verstuurd (dus max 10 minuten nadat de map afgelopen is)
werkt alleen op stat servers (aangegeven met een N en een kleine s er naast)
Dat zou de bedoeling moeten zijn. Er zijn al een paar momenten geweest dat de stats veel langer nodig hadden om geupdate te worden. Ook heb ik al een paar keer gehad dat ze helemaal niet bij mijn lijst zijn toegevoegd,

De stats zitten officieel ook nog in de testfase. Wat ik op novaworld heb begrepen komt er wanneer de stats officieel zijn nog een algemene reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Kid_E schreef op maandag 27 december 2004 @ 10:53:
[...]

Dat zou de bedoeling moeten zijn. Er zijn al een paar momenten geweest dat de stats veel langer nodig hadden om geupdate te worden. Ook heb ik al een paar keer gehad dat ze helemaal niet bij mijn lijst zijn toegevoegd,

De stats zitten officieel ook nog in de testfase. Wat ik op novaworld heb begrepen komt er wanneer de stats officieel zijn nog een algemene reset.
klopt, ik heb ergens ook mijn super stats gepost, dat was een klein foutje waarna de stats een tijdje niet bijgewerkt werden omdat ze aan het herstellen waren, ook heb ik de laatste tijd dat het meer dan 10 minuten duurt voordat ze bijgewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
zo heb ook maar is escalation gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Oo dan heb ik jouw gezien ik dacht al B-Brain komt me bekend voor, op de dragonlance 1 server.

De stats zijn eindelijk eens bijgewerkt bij mij. Ik heb mijn eerste badge 8) een Marksman Badge!!

Afbeeldingslocatie: https://www.novaworld.com/Players/Awards/Marksman_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
waar vind je de stats dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

After al long long time waiting to see what NovaLogic was going to do with the NovaWorld lobbies we have decided to start the coding of the JO Pinger.
Afbeeldingslocatie: http://www.nova-inside.com/images/jo-pinger/program/main-small.jpg

Pinger/IP joiner tool for JO: Typhoon Rising & JO: Escalations:

* Explore all available lobbies, treat them as one.
* Ping, trace and join JO servers
* Auto updater included.
* Time left for next map change.
* Custom filters for players, maxplayers, gametype, dedicated, skins and tracers.
* Map time of the day (Dawn or Day).
* Age (time how long the server is up).
* You can read the server message.
* Players who are in the server.
* Using ICMP and measuring min/max/average ping/packet loss.
* Configurable number of times and number of bytes to ping.
* Sequential pinging for higher accuracy.
* Nova Pinging for servers behind firewalls.
* Ping results for each server is displayed in Green/Yellow/Red color, the limits are all configurable.
* Trace option for detailed info regarding your route to the server, find out where the problem is. Your ISP ? The Server ?...
* Lot's of trace options available, like number of pings pr. hop, decide if names should be resolved etc.
* Auto refresh of favourites when refreshing the lobby.
* Unlimited number of server lists.
* Unlimited number of servers in a server list.
* All used web links are configurable.
* Latest DF/JO news provided by Nova-Inside.
Het programma ziet er goed uit moet het nog verder testen.

Hier kan je het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

jo pinger werkt wel mooi om de servers te bekijken zonder de game te starten, of als je midden in een game zit, je kan ook gewoon op players zoeken wat natuurlijk ook handig is :)

is ook net een update versie 1.1 nu, was een probleem met keyboards ofzo.

als je een server joint vanuit jo pinger dan word het spel gestart en vliegt je muis over het scherm om alles goed te selecteren, bij de servers word er dan mooi de servername als filter ingesteld, met andere woorden, de taken van het toetsenbord en muis worden overgenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 15:00

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Yeah dit is een ideaal proggje _/-\o_
nu hoef ik het spel niet op te starten om te kijken of er
Joint Tweakers online zijn

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17

makje

Professioneel prutser

Na enkele maanden helemaal geen JOTR gespeeld te hebben heb ik speciaal voor kerst dan toch maar eens de uitbreiding gekocht :) Ik moet zeggen dat de gameplay nu toch duidelijk anders is: eerst lag de nadruk op de gewone soldaten, alle armour ed was alleen belangrijk omdat er:

- Weinig van was
- Het best lastig te vernietigen was (meerdere rockets nodig voor 1 apc)

Nu zijn er veel tanks etc, maar ze zijn ook makkelijker te vernietigen WANNEER je als soldaat de juiste equipment hebt (Javelin of mines dus). Ikzelf heb nu de indruk dat je met het vernietigen van de vijandelijke tanks al heel dichtbij een overname van een control point bent en dat daar dus de eerste prioriteit ligt. Opzich zijn tankbattles wel geinig, maar het is toch heel anders als JOTR waar je 95% van de tijd als infanterist tegen andere infanteristen vocht...

De maps zijn helaas ook niet geweldig en de rol van helicopters als vervoermiddel is bijna weg. Af en toe zie je een paar mensen uit een heli springen met parachute, maar verder staan ze heel vaak niets te doen in de basis...

Als laatste is de rol van snipers behoorliijk gedegradeerd. Allereerst is het veel lastiger daar je de zoom niet meer kunt instellen en omdat je schoten nu veel beter zichtbaar zijn (dat laatste kan ik goed mee leven trouwens). Echter als sniper kun je niets doen tegen tanks en ben je vaak compleet nutteloos tijdens gevechten. Ik speel daarom alleen nog maar als engineer en soms als medic :'(

Verder vind ik het behoorlijk amusant, ik speel nu toch regelmatig weer een paar uur. Heb ook reeds mijn eerste medailles binnen, helaas heb ik geen idee waar ze voor staan :o :P

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Als je met je muis erboven gaat hangen krijg je te zien waarvoor hij is.
Campaign Service cross: tijd die je gespeeld heb.
Marksman badge: total kills.
Soldiers medal: Control point takeovers (AAS)
Assist award: assists
Headhunters medal: headshot kills
Indonesian kriss: knife kills
Combat medical badge: med saves
Purple heart: medic heals received (Snap niet dat ik deze nog niet heb :P)
Hill giant award : TKOTH zone time
Waneer je Bronze,Silver star krijg weet ik niet. Misschien weet solomo het want die had ze per ongeluk.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

sorry geen idee, wist niet det je te zien kon krijgen waarvoor je ze krijgt :( anders had ik dat zeker even willen melden/weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik vind het wel positief dat er veel meer armor is. Wat voelt nou 'beter' dood gaan door een tank/apc of in een man op man gevecht :+.
Wanneer je met een helicopter ergens probeert te komen ben je meestal al dood voor je aankomt. Het is makkelijk om met een rpg/tank/stinger een helicopter uit de lucht te schieten en nadat je een paar keer uit de lucht ben geschoten ga je voortaan wel lopen. (althans ik wel)
Ik was voor het eerst sinds een lange tijd op een 150 man server en daar werden de helicopters wel echt gebruikt, dit komt vooral omdat alle tanks en motoren al weg waren.

Pics van vandaag
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8J348AOL107J/picserver.jpeg
Ik stuiterde zo een boom in :D.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2M72DYREH51V/picserver.jpeg

Belangrijk
De teamspeak server ging opeens offline!!!! Dus als er morgen nog opnames zijn moeten we een andere vinden en/of hopen dat de server weer online gaat.

Verwijderd

Hé mensen, ik ben weer ff op het forum na een paar daagjes gegamed te hebben (joint ops en joint ops). Ik heb in de tussentijd ook de uitbreiding erbij gehaalt. De gevechten in Joint Ops zijn heerlijk intens, dat bevalt me wel. Gameplay is ok / beter tov battlefield naar mijn mening. Bovendien is er bijna geen lag. Oftewel, Ingrediënten om echt verslaafd te raken aan deze game. En het hele zaakje loopt daarbij nog eens met 2xq aa / 16xaf met alles op high / ultra high. Pracht game!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Is er vanavond weer een opname voor de film?
ik heb er nog niets van gehoord dus ben wel even benieuwd.

• Eggbird
Ik ben bang van niet. Ik heb sinds afgelopen vrijdag geen contact meer gehad met johannis, keb geen idee wat ie aan het doen is. Hij heeft in iedergeval niks verteld over dat ie de komende dagen er niet zou zijn. Bovendien had ie het vorige week wel weer ff over opnames voor vanavond kan ik mij herrinneren, beetje vreemd dus maar goed.

Johannis en ik moeten sowieso nog een keer samen scenes gedetaileerd gaan uitwerken voor de echte opnames, ik had zelf gehoopt om daar de afgelopen dagen mee bezig te gaan, maar dat is dus helaas niet door gegaan.

Ik hoorde ook dat de TS server eruit lag, ik heb net even gekeken en bij mij doet ie het nu in iedergeval weer. Ik ga erook vanuit dat johannis niks geregeld heeft met virtualis, anders zou 1 van ons het sowieso wel weten. Ik was gister trouwens een beetje ziek B) vandaag gaat et alweer een stuk beter, maar kweet niet of ik wel de energie heb om op teamspeak te komen en druk te gaan doen :D :O :Z Tis dus de vraag of ik er ben vanavond, maar we zien wel.

Maar iedereen die zin heeft kan natuurlijk gewoon rond 9 uur op de TS server komen en dan kan wel beslist worden wat er gaat gebeuren (bv. spelen op een public server of oefenen voor de film op een prive servertje of weetikveel wat).

EDIT:

kweet zo niet meer of ik het nou verteld had, maar ik heb afgelopen vrijdag meteen een trailer in elkaar geflanst van de opnames van afgelopen donderdag avond. En al zeg ik het zelf, hij is behooooorlijk stoer geworden, ook de crash van de heli, waarvan ik eerst dacht dat het niet zo mooi was. Maar eentje (volgens mij de tweede crash opname) is eigenlijk heeeel erg goed. Daar schraapt solomo met de heli eerst langs de berg en vervolgens ontploft ie vrij realistisch. Als je de originele opname bekijkt is ie ook niet zo heel erg vet, maar als je nog ff wat extra geluids effecten toevoegd (bij het moment dat jij de berg voor het eerst raakt een echt crash geluid toevoegd bijvoorbeeld) en een erg goed passend muziekje van The Rock erbij doet ziet et er behoorlijk tof uit. Johannis vond hem in iedergeval "uber vet" B) :) . Dus dat viel me absoluut niet tegen, erg goed werk van jullie dus.

Ik laat em nog niet zien aan jullie aangezien ik namelijk alleen maar scenes van mij zelf heb gebruikt (behalve eentje van johannis) maar als ik al zijn scenes heb kan ie misschien nog wel beter worden. Bovendien wil ik dat soort dingen altijd eerst overleggen met johannis. B)

Maar hij is dus errrrug tof geworden..... :)

[ Voor 35% gewijzigd door Eggbird op 30-12-2004 17:12 ]

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ja de TS server hebben we ok al weer geprobeerd, was blijkbar gewoon tijdelijk dat die het niet meer deed.

zijn de opnames van vorige week nog gelukt?
ben wel benieuwd naar dat filmpje :)

misschien is msn ook wel een handig medium (maw voeg me ff toe :P)
denn1980 @ standaardhetemeelpuntcom

even weer een edit :P
heb hier nog geen melding van toevoegen op msn :(
(je hebt toch niet dat standaardhetemeel letterlijk opgevat?

[ Voor 42% gewijzigd door solomo op 30-12-2004 19:15 . Reden: msn :) ]

• Eggbird
als het goed is heb ik je toegevoegd....

(check m'n edit ff in vorige post over opnamens van afgelopen donderdag)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hallo :)

Na enige dagen foetsie te zijn geweest ben ik er weer :) .Afgelopen dagen had ik erg veel sociaal gedoe.. kerst enz :Z en daarna had ik een lan van maandag~dinsdag.... dus ik kwam gaar thuis dinsdagavond... flink geslapen tot laat gistermiddag en toen moest ik thuis het internet delen.

Dankzij wat kamer verhuizingen in het huis was mijn HDD uit de server gecrasht en wilde men toch (na enkele weken) maar weer eens internet. Dus dit heb ik vandaag afgemaakt en was zodoende bijna niet op GoT en heb ik ook niet aan JO kunnen werken helaas. Ik wilde de map al afhebben maar dat is me nog (lang) niet gelukt vanwege de tijd.

Ik heb ook dus niks met Virtualis geregeld maar ik zal nog ff kijken of we een server kunnen krijgen. Ik zelf ben nog gaar om eigenlijk te gaan filmen. Als jullie wat willen opnemen sta ik natuurlijk wel gereed. Al zou ik liever een keertje nu echt met z'n allen gaan schieten ;)

deze post word waarschijnlijk ge-edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Hoi,

Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat we dit jaar nog veel JO en JOE zullen spelen. ;)
(Dat is toch een wens van iedereen hier? )

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ja gelukkig nieuw jaar mensen.

2005 moet onder andere het jaar worden van Joint Operations The Movie. :) ;) :P B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Het jaar waar het gaat gebeuren :) waar vele opnames zullen worden gemaakt.... waar menig bloed, zweet en tranen zullen vloeien voor het voltooien van de film.... het geweldige moment, wanneer iedereen de film voor het eerst te zien zal zijn.... het het het... zoveel goede momenten ;)

Btw, als het beetje meezit, A.S. donderdag gaan we weer filmen \o/ ik moet nog de server regelen maar dat komt wel goed. Eggbird (onze montage specialist \o/ ) heeft een nieuwe HDD dus dat komt allemaal wel goed ;)

Als er mensen zijn die een goede suggestie hebben voor een (serieuze) naam voor de film, laat het dan even aan Eggbird of Mij weten. We zoeken nog een goede naam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 23:29
Ik heb een vraagje:

Een paar maanden geleden had ik ooit es de demo gedownload, maar die is nu weer van mn computer af wegens een format. Ik download nu de demo maar weer, maar is het zo dat je in de demo niet voertuigen kan besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

idle schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:33:
Ik heb een vraagje:

Een paar maanden geleden had ik ooit es de demo gedownload, maar die is nu weer van mn computer af wegens een format. Ik download nu de demo maar weer, maar is het zo dat je in de demo niet voertuigen kan besturen?
Heb je per ongeluk niet een demo gedownload dan van Black Hawk Down ? daar kon je ze namelijk niet in bewegen....

De demo van Joint operations kun je niet meer spelen... en ik weet niet of hij dan ook nog wel te downloaden is (want je zou er dan niks meer aan hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemeni
  • Laatst online: 20:20
Zal dit spel bij mij draaien op low met mijn geforce 2 mx en 256 mbram?
Gr. Marcel

Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Gemeni schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 16:32:
Zal dit spel bij mij draaien op low met mijn geforce 2 mx en 256 mbram?
Gr. Marcel
heeel af en toe doe ik es een co-op map als m'n broer thuis is, hij speeld dan op een AMD Athlon XP 1800 met 256 mb geheugen en een GF2 MX. Joint Operations Typhoon Rising was nog wel aardig te doen over het algemeen (alles op laagst maar wel 800*600). , maar dan speel je dus met 2 spelers en de AI natuurlijk. Als je op een 150 man server online gaat kun je het denk ik totaal schudden (bij 64 ook wel denk ik). Ik heb ook een paar keer een escalation (de uitbreiding dus) co-op thuis op die pc gespeeld en dat werkt eigenlijk gewoon niet. Als er niks gebeurd wil et nog wel, maar zodra er geschoten wordt of weet ik veel wat is het niet meer te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
makje schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:08:
Als laatste is de rol van snipers behoorliijk gedegradeerd. Allereerst is het veel lastiger daar je de zoom niet meer kunt instellen en omdat je schoten nu veel beter zichtbaar zijn (dat laatste kan ik goed mee leven trouwens). Echter als sniper kun je niets doen tegen tanks en ben je vaak compleet nutteloos tijdens gevechten. Ik speel daarom alleen nog maar als engineer en soms als medic :'(
Ik ben sinds de uitbreiding juist als sniper gaan spelen, ten eerste omdat je niet meer 13 in een dozijn bent en ten 2e omdat snipers niet meer tot de "bloody lamers" horen.

daarbij is het veel meer een uitdaging om als sniper te spelen, en ik kan je vertellen, als je het goed doet is het net mohrhun jacht aangezien mensen niet meer paraat zijn op snipers :P

Wat ik wel lame vind overiggens sinds de uitbreiding is dat mensen een tank in de hoofdbasis overnemen van de tegenpartij. je damaged de tank, ze stappen over en pakken vervolgens weer een nieuwe. superlame is dat, maar gelukkig kan je er snel korte metten mee maken met een paar satchels.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snap ik nou dus echt niet heh, mensen die nog met 256MB ram gamen. Voor 35 euro heb je 256MB extra en krijg je echt een enorme prestatie boost in games en windows! Een geforce 2 moet de game kunnen trekken. Ik draai hem soepel op 1024x768 met alles op medium met een geforce 4 mx 440 (gf4mx is gebaseerd op gf2). Dat doe ik op een Pentium 4 systeem op 2,66 ghz en 1024MB ram. Met 256MB ram was het spel haast niet vooruit te branden (dat geld voor de meeste games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook nog een werkende demo beschikbaar? ik had er een gedownload maar daar kon ik niet mee online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:35:
Dat snap ik nou dus echt niet heh, mensen die nog met 256MB ram gamen. Voor 35 euro heb je 256MB extra en krijg je echt een enorme prestatie boost in games en windows! Een geforce 2 moet de game kunnen trekken. Ik draai hem soepel op 1024x768 met alles op medium met een geforce 4 mx 440 (gf4mx is gebaseerd op gf2). Dat doe ik op een Pentium 4 systeem op 2,66 ghz en 1024MB ram. Met 256MB ram was het spel haast niet vooruit te branden (dat geld voor de meeste games).
Klopt, maar die pc waar ik het dus over had wordt verder nooit gebruikt voor gamen en 256 mb extra is dan vette onzin want de performance boost in windows is dan echt minimaal.

Dat laatse wat je zegt moet trouwens wel gelul zijn. Ik draai het spel op 1024*768, alles op normal, frame effects en shadows off en geen aa en dat soort shit. En m'n pc specs zijn een pentium 4 2,8 Ghz, 1024 MB geheugen en radeon 9800 pro en als er echt zwaar gevochten wordt om een bunker mag ik blij zijn als de fps rond de 20 blijft. En dan heb ik het nog niet over Escalation. En ja alle drivers enz zijn up2date, het spel draait gewoon behoorlijk slecht, dat is een feit, maar soms ziet et er ook wel aardig vet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:41:
Is er ook nog een werkende demo beschikbaar? ik had er een gedownload maar daar kon ik niet mee online.
Dit zijn toch wel beetje "onzin" en "ik lees niks" vragen heb ik het idee... een paar post hierboven zeg ik al dat je hem niet meer online kan spelen.

We zijn toch Tweakers ? aka mensen die zelf kunnen googlen , dingen uitvinden en als je zoiets post.... op z'n minst even de paar post erboven lezen... kun je het niet vinden... kun je altijd even de Topic search gebruiken (waar je vaak je antwoord al in vind) en anders post je je vraag of gewoon iets leuks wat je hebt gevonden/meegemaakt enz enz wat er thuis hoort.

Begin ik nu op een modje te lijken, of daalt het nivo echt snel hier...

EDIT: UTFS zo ;)

edit2: Ga er maar vanuit dat er geen nieuwe demo komt en anders even zoeken op de site van de makers. Wil je echt weten, mail ze dan even B)

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchie! op 01-01-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 11:32

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:41:
Wil ik ook wel weten.

Anders haal ik morgen gewoon het spel met zijn uitbereiding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:57:
[...]

Dit zijn toch wel beetje "onzin" en "ik lees niks" vragen heb ik het idee... een paar post hierboven zeg ik al dat je hem niet meer online kan spelen.

We zijn toch Tweakers ? aka mensen die zelf kunnen googlen , dingen uitvinden en als je zoiets post.... op z'n minst even de paar post erboven lezen... kun je het niet vinden... kun je altijd even de Topic search gebruiken (waar je vaak je antwoord al in vind) en anders post je je vraag of gewoon iets leuks wat je hebt gevonden/meegemaakt enz enz wat er thuis hoort.

Begin ik nu op een modje te lijken, of daalt het nivo echt snel hier...
ik heb ook wel gezocht (ok, niet in het topic :P ), maar de demo die ik had staat dat er binnenkort een nieuwe demo beschikbaar komt dus misschien wisten jullie hier al meer van.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medicaster schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:55:
[...]

Klopt, maar die pc waar ik het dus over had wordt verder nooit gebruikt voor gamen en 256 mb extra is dan vette onzin want de performance boost in windows is dan echt minimaal.

Dat laatse wat je zegt moet trouwens wel gelul zijn. Ik draai het spel op 1024*768, alles op normal, frame effects en shadows off en geen aa en dat soort shit. En m'n pc specs zijn een pentium 4 2,8 Ghz, 1024 MB geheugen en radeon 9800 pro en als er echt zwaar gevochten wordt om een bunker mag ik blij zijn als de fps rond de 20 blijft. En dan heb ik het nog niet over Escalation. En ja alle drivers enz zijn up2date, het spel draait gewoon behoorlijk slecht, dat is een feit, maar soms ziet et er ook wel aardig vet uit. :)
Nee, het is echt zo... Op mijn oude geforce 4 ti 4200 draait het ook slecht op 1024x768 met alles op medium. Maar dan ziet het er wel beter uit! Het verschil is namelijk dat een geforce 4 mx 440 het directX 7 pad neemt en de ti het directX 8 pad, net zoals een 9800 pro doet (of is het een dx9 game?).

Een groot verschil dat mij op valt tussen het dx7 en dx8 pad is de belichting. Bij dx7 zie je de zon alleen als ene klein stipje aan de hemel, bij gebruik van dx8 is de zon ook echt een zon die licht uit straalt. Veel mooier gewoon, maar ook zwaarder.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

@-ETz-Memphis Z
Gewoon halen morgen moet je wel eerst kijken of de winkel op zondag open is ;).

Dit komt van het NovaWorld forum
What are the minimum system requirements to run Joint Operations: Escalation?
VIDEO CARD:
DirectX 9.0 AGP video card with 32MB & HW-T&L required. 128MB or greater recommended.

Compatible 3D cards include: nVidia GeForce 2, 3, 4, 59xx, 6xxx and ATI Radeon 9500, 9600, 9700, 9800, X800.

We do not support the following video cards: ATI Rage, FireGL, NVIDIA Quadro, TNT/TNT2 and Vanta chipsets, Kyro, Kyro II, Intel 810 and 815, SiS, Xabre, Matrox chipsets. Video cards without pixel shaders or with less than 128MB ram will not support all graphics features.

OPERATING SYSTEM:
Windows® 98, ME, 2000, XP

CPU TYPE & SPEED:
Minimum: Pentium® III 1.2 GHZ equivalent
Recommended: Pentium 4 2.4 GHZ equivalent

MOTHERBOARD:
Minimum: AGP 2X
Recommended: AGP 4X

HARD DRIVE SPACE:
1.5 GB available

SYSTEM MEMORY:
Recommended: 512MB

MEMORY SPEED:
Recommended: 266 MHz DDR (PC2100) or better
Er komt dus een nieuwe demo aan. Maar dit zijn wel reply's van vorig jaar.....
NOVA-ADMIN
Posted: 11/24/2004 10:47:00 AM

We closed down the current demo and are hoping to release a newer, spiffier one in the near future.

NOVA-ADMIN
Posted: 12/22/2004 5:02:00 PM

The JO Demo is currently not available (if you did find the download, you would get a message when you went online that the demo lobby is currently closed).

We are working on a cool new demo that better reflects the game. :) We'll make an announcement when it's out! Thank you :)
Ook van mij de beste m wensen en dat meer mensen Teamspeak gaan gebruiken :).

[ Voor 7% gewijzigd door Temraakle op 01-01-2005 21:06 . Reden: Omg de beste mensen inplaats van beste wensen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:41:
[...]

Nee, het is echt zo... Op mijn oude geforce 4 ti 4200 draait het ook slecht op 1024x768 met alles op medium. Maar dan ziet het er wel beter uit! Het verschil is namelijk dat een geforce 4 mx 440 het directX 7 pad neemt en de ti het directX 8 pad, net zoals een 9800 pro doet (of is het een dx9 game?).

Een groot verschil dat mij op valt tussen het dx7 en dx8 pad is de belichting. Bij dx7 zie je de zon alleen als ene klein stipje aan de hemel, bij gebruik van dx8 is de zon ook echt een zon die licht uit straalt. Veel mooier gewoon, maar ook zwaarder.
Wat bedoel je nou pcies met wat echt zo is??? Ik heb het niet over ingebakken features die een directx 7, 8 of 9 kaart ondersteund. Dat heeft hier namelijk vrij weinig mee te maken, je hebt dan alleen voordeel van bepaalde effecten die je anders niet hebt ookal maakt dat bepaalde dingen zwaarder of niet.

Ik vertelde gewoon (uit eigen ervaring) dat Joint Operations op een GF2MX niet echt prettig speeld... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je nou pcies met wat echt zo is???
Het was een reactie op:
Dat laatse wat je zegt moet trouwens wel gelul zijn. Ik draai het spel op 1024*768, alles op normal, frame effects en shadows off en geen aa en dat soort shit. En m'n pc specs zijn een pentium 4 2,8 Ghz, 1024 MB geheugen en radeon 9800 pro en als er echt zwaar gevochten wordt om een bunker mag ik blij zijn als de fps rond de 20 blijft. En dan heb ik het nog niet over Escalation. En ja alle drivers enz zijn up2date, het spel draait gewoon behoorlijk slecht, dat is een feit, maar soms ziet et er ook wel aardig vet uit.
.

En die quote uit me vorige post stond er daarom niet voor niets bij.

Jammer voor je dat joint ops bij jouw niet lekker loopt op 'edit' je systeem '/edit'.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:52:
Het was een reactie op:

[...]
.

En die quote uit me vorige post stond er daarom niet voor niets bij.

Jammer voor je dat joint ops bij jouw niet lekker loopt op de geforce 2 btw.
Je geeft geen antwoord op de vraag.

Dat het een reactie op mijn post was had ik allang door anders had ik er niet eens op gereageerd..... :? 8)7 B) 8)7 B) |:( :| :X :+

Dat Join Ops trouwens niet lekker loopt op mijn GF2, en let wel: MIJN GF2, want blijkbaar is het volgens jou alleen die van mij (hij is trouwens niet eens van mij maar goed), vind ik helemaal niet zo jammer aangezien ik daar niet mee hoef te leven.

Misschien is et beter om et verder maar te laten zitten, want dit gaat inmiddels nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Laatst online: 21:52
Wat is de beste videokaart op jo escalation mee te spelen? ik heb nu een GF4 TI4200 128mb

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Radeon kaarten van ATI scooren het beste in Joint Ops. Om alles op max te kunnen draaien zul je richting de ATI X8xx of Nvidia 68xx lijn moeten kijken, al weet ik niet wat jouw budget is.

http://graphics.tomshardw...041004/vga_charts-11.html

Ik zelf heb een Nvidia geforce 6800GT. Daarmee draai ik het spel ook uitstekend met alles op max en 2xaa / 4xaf. Dus een Nvidia geforce 6800 serie kaart kun je ook overwegen.

Bij een laag budget ( < 250 euro ), dan zijn de geforce 6600GT en de X700XT leuke videokaarten. Een 6800LE is ook een mogelijkheid, maar dan moet je wel geluk hebben dat je hem kan modden. meestal lukt dat wel en kun je een voor 199 euro gekochte 6800 le om toveren in een echte 6800 videokaart twv 250 - 300 euro.

Met de nieuwe Forceware 71.24 drivers van Nvidia loopt het wel sneller op Nvidia kaarten, alleen helaas zitten er nug wat kleine bugjes in.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Laatst online: 21:52
Budget zit zo rond de €320, ik dacht eerst aan de asus 6800GT 128mb, maar dan zat ik een beetje met die 128mb, in de toekomst leek me dat vrij weinig. Dus zal ik naar een ATI moeten kijken hij moet iig AGP 8x zijn. Een Club3D Radeon 9800XT 256MB voor €279, is dat een goede koop?

MvG

[ Voor 13% gewijzigd door jackoo1988 op 02-01-2005 02:49 ]

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staar je niet blind op 256mb. Bij de middenklasse kaarten word de extra 256mb nog weinig gebruikt (ja, op hoge resoluties met aa en af wel, maar dan is hij toch te traag). De 6800gt is de betere keuze, al is het de tragere gt waar je het over hebt met maar 128mb. ik zou voor de afgeslankte 6800GT gaan.

Als ik het goed heb komt er binnenkort ook nog een gewone radeon X800 van ATI uit. Dus een niet-pro of xt. Ik denk dat die ook binnen jouw budget gaat vallen en zeker het overwegen waard is. Al zal je dan nog wel een maandje (maybe twee) langer moeten wachten.

Nog een leuke link voor de overall performance van veel 3d kaarten: http://graphics.tomshardw...harts-04.html#3dmark_2003

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

jackoo1988 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 02:32:
Budget zit zo rond de €320, ik dacht eerst aan de asus 6800GT 128mb, maar dan zat ik een beetje met die 128mb, in de toekomst leek me dat vrij weinig. Dus zal ik naar een ATI moeten kijken hij moet iig AGP 8x zijn. Een Club3D Radeon 9800XT 256MB voor €279, is dat een goede koop?

MvG
Als je een videokaart koopt gericht op de toekomst, kun je dan niet beter zo;n kaart kopen die op PCI werkt ? de nieuwe PCI dan he :P en niet meer op AGP gebied. al heb ik er niet meer zoveel verstand van nu, hou het niet meer bij B)

Melding over JO en GF2 . Ik zelf heb het spel (brak) draaiend gehad op een GF2. Net zoals 3 andere vrienden ook en dat was de demo toen dertijds. Ik weet wel dat het iets beter geworden is dmv updates e.d. maar je kan mij niet wijs maken dat het goed draait etc.

Want met mijn radeon 9800 pro draai ik het spel ook maar op 1024 met wel (veel) op high staan, maar nog niet alles en veel hoger wil ik niet gaan, omdat ik dan nog maar weining fps overhou. Nu heb ik meestal wel een leuk gemiddelde van 30~50 ofzo. Maar als ik steeds met ~20moet spelen (wat wel kan met 1280 e.d.) maar dan is de fun voor mij eraf :)

Maar genoeg erover ;) :P anders word het zo'n welles-nietes diskuzzie.

Melding 2
Het is nog niet zeker, maar zoals het in de planning staat word er DONDERDAG weer gefilmt ! ik moet nog even groen licht krijgen voor de server en dan kunnen we weer :) hou het forum in de gaten !!

/einde mededelingen

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Wah ik hoef nu geen nightvision meer op, met dit tft scherm is alles veel lichter.
Misschien zag ik daarom bijna niemand met nightvision goggles lopen iedereen heeft al een tft :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ok mensen er is weer een nieuw filmpje te downloaden van Joint Operations The Movie.

Deze is een beetje gemaakt in een trailer stijl. Het filmpje gaat over een achtervolging tussen een helikopter (bestuurd door solomo) en een jeep (bestuurd door rayzman and arno als gunner).

Dit is et eerste filmpje met een beetje actie erin en absoluut het downloaden waard. We zijn er namelijk best een beetje trots op. :) B)

Check http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/index.php en dan het bovenste nieuws bericht of ga naar de downloads sectie om em te downloaden. Of download em gewoon meteen hier:

http://www.eggbird.net/jo...es/jo_movie_trailer_1.rar

Enne als je na het kijken van dit filmpje zoiets hebt van: wow vet, hier wil ik ook aan mee werken, laat het dan even weten he! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Onroptemraakle schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:53:
Wah ik hoef nu geen nightvision meer op, met dit tft scherm is alles veel lichter.
Misschien zag ik daarom bijna niemand met nightvision goggles lopen iedereen heeft al een tft :X.
Ik heb nog geen tft ;( maar een dikke (kachel) 17" :Y) maar ik gebruik nooit nightvision.... eigenlijk wel jammer, want opzich zou het wel leuk zijn als er een paar maps waren waarbij het verplicht zou zijn als je iets wilt zien :P (gewoon erg donker zegmaar). Maar die zijn er niet :(
Medicaster schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:56:

blabla :P

Dit is et eerste filmpje met een beetje actie erin en absoluut het downloaden waard. We zijn er namelijk best een beetje trots op. :) B)

blabla :P
Ape trots gewoon 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Dutchie! op 03-01-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Echt heel leuk gedaan :). En het is inderdaad het downloaden waard, het beste filmpje tot nu toe _/-\o_. Ben echt benieuwd wat het verder gaat worden.
aaap schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:59:
[...]

Ik heb nog geen tft ;( maar een dikke (kachel) 17" :Y) maar ik gebruik nooit nightvision.... eigenlijk wel jammer, want opzich zou het wel leuk zijn als er een paar maps waren waarbij het verplicht zou zijn als je iets wilt zien :P (gewoon erg donker zegmaar). Maar die zijn er niet :(
Ik gebruik 'm heel af en toe (heb een nog dikkere kachel, 19" ;)), wanneer het echt donker is. Op de servers waar ik nu nog wel 's speel wordt eigenlijk alleen maar bij daglicht gespeeld, wel jammer.

[ Voor 67% gewijzigd door PromoX op 03-01-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Onroptemraakle schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:53:
Ik dacht dat je een 5.1 setje ging kopen? Wat voor scherm heb je eigenlijk gekocht?

Eggbird Goed gelukt die trailer _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Rayzman op 03-01-2005 19:53 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ja hijs wel weer mooi, en eindelijk zit er eens actie in :)

je merkt wel dat zodra er actie in zit de scenes meer tijd gaan kosten doordat er zo hier en daar iets mis gaat in de timing. (echt vervelend is het als er na elke crash tegen een berg gewacht moet worden totdat er dan eindelijk weer een helicopter is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Rayzman schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:38:
[...]
Ik dacht dat je een 5.1 setje ging kopen? Wat voor scherm heb je eigenlijk gekocht?
Het setje is niet op voorraad.....
Ik heb het scherm niet gekocht heb het gewisseld met de pc beneden, dat is goedkoper >:).
Het is een Hyundai q17 zijn rustige leven is voorbij nu kan hij eindelijk wat actie meemaken }).

Misschien ga ik de warmte van mijn crt nog wel missen.

Enne als je na het kijken van dit filmpje zoiets hebt van: wow vet, hier wil ik ook aan mee werken, laat het dan even weten he! B)
Ik wil er aan meewerken!!! Dit is zo vet en misschien willen andere mensen ook nog meedoen?

Met nightvision op zie je de vijand veel beter, vooral als ze boven op een berg lopen.
ok mensen er is weer een nieuw filmpje te downloaden van Joint Operations The Movie.
Het filmpje ziet er goed uit! Alleen op het einde hoor je volgens mij drie verschillende stemmen terwijl er maar twee in de auto zitten.

Arno je had wel een tijd nodig om Solomo neer te schieten :X. Vorige week donderdag schoot ik Aap en Eggbert zo uit een helicopter 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Deze is een beetje gemaakt in een trailer stijl. Het filmpje gaat over een achtervolging tussen een helikopter (bestuurd door solomo) en een jeep (bestuurd door rayzman and arno als gunner).

Check http://www.eggbird.net/joint_ops_movie/index.php en dan het bovenste nieuws bericht of ga naar de downloads sectie om em te downloaden. Of download em gewoon meteen hier:

http://www.eggbird.net/jo...es/jo_movie_trailer_1.rar

Ik deed 8) wil mee doen.

Erg vet filmpje van gemaakt. Volgende keer weer ;) ??
Solomo schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:39:
[.....]

je merkt wel dat zodra er actie in zit de scenes meer tijd gaan kosten doordat er zo hier en daar iets mis gaat in de timing. (echt vervelend is het als er na elke crash tegen een berg gewacht moet worden totdat er dan eindelijk weer een helicopter is :P
Ja dat vond ik, ook moest ik iedere keer je vliegtuigje ;) rood schieten.
Onroptemraakle schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:26:
[...]

Arno je had wel een tijd nodig om Solomo neer te schieten :X. Vorige week donderdag schoot ik Aap en Eggbert zo uit een helicopter 8).
Ja, nu weten het wel ik speel te weinig JOTR ;). Maar hier moest ik juist van de heren regiseurs (ook) mis schieten. O-)

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Heb net vandaag het spel met zijn uitbereiding gekocht :)

Na de demo, wou ik meer ;)

Ga zometeen even de film checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Onroptemraakle schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:26:
Het filmpje ziet er goed uit! Alleen op het einde hoor je volgens mij drie verschillende stemmen terwijl er maar twee in de auto zitten.

Er wordt 4x wat gezegd op het eind, de eerste is de US voice de 2e UK voice en 3e weer US en de laatste weer UK. Maar die laatste UK klinkt idd een beetje anders dan die meestal klinkt, maar er worden dus wel gewoon 2 verschillende stemmen gebruikt....

En wat betreft dat laatste, ze schoten dus steeds met opzet mis, wat je natuurlijk wel door had, maar dat is zelfs nog beswel moeilijk, arno is ook per ongeluk een keer neer geschoten door solomo (natuurlijk uitgerekend op een moment wat juist perfect ging, maar omdat hij ineens uit de jeep viel niet door kon gaan :P B) 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik post hier wat omdat ik dacht dat jullie er misschien wat mee konden. Ik heb vandaag JO en Escalation gekocht. Het is echt heel gaaf _/-\o_ . Maar ik heb een probleem want als ik online een beetje goed wil presteren moet ik alles op zijn laagst zetten. Ik heb Geforce 4 MX420, Pentium 4 2.4 GHz, 512mb. Je zou het spel ook met een Geforce 2 moeten kunnen spelen dus snap ik niet echt waarom ik hem zo laag moet zetten om het goed te laten lopen. Heeft iemand enig idee hoe ik hem beter kan laten lopen? (drivers zijn upgedate). Wellicht is het mogelijk enkele instellingen iets om hoog te stellen, kunnen jullie me dan vertellen welke de moeite waard zijn? ( hier bedoel ik mee bijv. texture quality van low naar normal etc etc.)
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:10:
Hey, ik post hier wat omdat ik dacht dat jullie er misschien wat mee konden. Ik heb vandaag JO en Escalation gekocht. Het is echt heel gaaf _/-\o_ . Maar ik heb een probleem want als ik online een beetje goed wil presteren moet ik alles op zijn laagst zetten. Ik heb Geforce 4 MX420, Pentium 4 2.4 GHz, 512mb. Je zou het spel ook met een Geforce 2 moeten kunnen spelen dus snap ik niet echt waarom ik hem zo laag moet zetten om het goed te laten lopen. Heeft iemand enig idee hoe ik hem beter kan laten lopen? (drivers zijn upgedate). Wellicht is het mogelijk enkele instellingen iets om hoog te stellen, kunnen jullie me dan vertellen welke de moeite waard zijn? ( hier bedoel ik mee bijv. texture quality van low naar normal etc etc.)
Alvast bedankt.
Ik denk dat de brakste schakel ligt bij je videokaart. De Geforce4 MX240 zijn budget kaarten en presteren erg slecht met de nieuwe Direcxt functies e.d. daarom zal alles zo laag moeten.

Daarbij komt ook dat JO een enorm zwaar spel is. Waarbij Escalation nog zwaarder is. Wat je het beste kan doen denk ik... is op 800x600draaien met alles op normal en de extra'tjes uitzetten. (frame effects, shadows, AA enz enz) Dan zou je het zelfs wel op 1024x768moeten draaien. Kijk anders ook eens naar je processen die draaien op de achtergrond.

Ga niet onnodig software laten draaien :) dat kan je performance ook ernorm vertragen. :) suc6 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt, ik weet nooit precies wat voor processen er wel aan mogen blijven maar ik probeer wel wat uit. Bovendien denk ik dat ik maar eens ga sparen voor een nieuwe videokaart.Maar wat is dat met die "port van de router"eigenlijk? En ik lees net dat stukje over in een kladblok invoeren: high/JO.exe of zoiets dergelijks. Werk dit goed en verstoort het de rest van mijn computer niet teveel?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

voor hogere FPS: The ULTIMATE FPS Guide V3.0
https://www.novaworld.com...c.aspx?topic_ID=607496521

(eerst inloggen op novaworld anders heb je geen toegang!!!)

(gf4 MX is niet echt beter dan een gf 2!)

(had zin om nog iets tussen haakjes te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik wil ook wel meedoen aan het filmpje als je nog mensen nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
absoluut, dus houd dit forum in de gaten en je hoort wel hoe je mee kunt doen bij de eerst volgende opname (hoogst waarschijnlijk aanstaande donderdagavond). :) :*)

[ Voor 32% gewijzigd door Eggbird op 04-01-2005 11:23 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.