Okay.... ik word nu keihard uitgelachen... maar ik vind het best.
Ik.... erm.. ik...... tja... ik.........uh....
...
................. ik heb een 20D gekocht
M'n vriendin kwam vandaag binnen en die was m'n gezeik zat.
"Schat, kom, ik wil je niet meer horen, ik weet dat je genoeg geld hebt... en je krijgt van wel de grip en extra accu..... maar kom, we gaan naar Mediamarkt en dan gaan wie die Camon D20 ding.. whatever halen"
Ik helemaal blij... want nu had ik een excuus om toch een kamera te kopen.
Om 19:30 had ik het kleine wonder in handen
Ik ga me gewoon verdiepen in de fotografie en verder niet zeiken. Ik vond het leuk, en nog steeds. En tja, misschien had ik er een beetje spijt van dat ik die 300D heb verkocht.. maar ach.. Haaguit is nu heel blij met z'n camera en lensjes voor een prikkie.
Anyway... wat me het eerste opvalt (net een klein uurtje gespeeld)
- schrijft RAW echt super snel weg.. zelfs op een standaard 512 MB kaartje
- hij voelt veel robuuster aan dan de 300D
- de zwarte kleur is toch wel "stoer"
- ondanks dat ik me goed thuisvoelde in m'n 300D... zijn al de nieuwe instellingen toch wel effe wennen... tis net iets anders
- die quick dial is heel handig.
Ohja.. ik heb um dus met grip en extra accu (Canon 511A).
Was bij elkaar 1800 euro kwijt (was eigenlijk iets duurder... maar gewoon een beetje afdingen en het met die nerd/verkoper hebben over vrouwen en fotografie).
Zal vast wel goedkoper kunnen.. maar ik miste gewoon een goede camera, en ik had geen zin om nog langer te wachten (bestellen.... internet... e-shop... etc)
En ja ik ben impulsief... en ja ik heb een gat in m'n hand... en ja ik had het geld... maarja, ik werk dan ook veel.
Dussssssssss......
kom maar met het uitlachen.
[
Voor 13% gewijzigd door
GerardHenninger op 21-10-2004 00:21
]