Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb het "spel" er op gezet...het ziet er wel gaaf uit haha
echt relax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:42:
[...]

* nero355 gaat misschien na het halen van zijn SIM UNLOCK code V600 Software erop knallen dus dan boeit dat ook niet meer :+
kun je me misschien laten weten via email ofzo waar je die vandaan hebt? (de software) of kan ik jou daarover emailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:48:
kun je me misschien laten weten via email ofzo waar je die vandaan hebt? (de software) of kan ik jou daarover emailen?
Moet ik nog allemaal uitzoeken een keer. Zowiezo kan je de unlock code bij Vodafone na 1 Jaar aanvragen ;) Ik denk alleen dat je dat zelf ook wel weet.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:48:
[...]

Moet ik nog allemaal uitzoeken een keer. Zowiezo kan je de unlock code bij Vodafone na 1 Jaar aanvragen ;) Ik denk alleen dat je dat zelf ook wel weet.
hehe ja die heb ik vorige week binnen gehad :) en dat is mooi want donderdag gaat mijn debitel 150 voor 3 euro in :) maar als je iets gevonden hebt laat even weten aub? en waar kun je die het beste zoeken, ik heb namelijk een (goede) site gevonden maar ik weet niet of dat de goede versies(is flash+flex) etc zijn... ik kan die site wel mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die willen seemeditten. Hier is nog een handige programma:

http://www.howardforums.c...be9c52c69&threadid=555134

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ziet er wel gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

ZO dat is mooi :D Ik ga mijn kabel weer eens opzoeken :*) Wat een handig progje zeg! het draait super, vooral de backup functie is handig, en het "zien" wat je veranderd (opstart schermpjes e.d.) is echt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:48:
ZO dat is mooi :D Ik ga mijn kabel weer eens opzoeken :*) Wat een handig progje zeg! het draait super, vooral de backup functie is handig, en het "zien" wat je veranderd (opstart schermpjes e.d.) is echt ideaal!
inderdaad! maar ik kan hem niet downloaden :( kan iemand hem misschien mailen of hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:08:
[...]

heb je een datakabel of bluetooth? en ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd zelf, maar als je eens kijkt of je in een audio map ofzo een voice bestandje vind?
Ik heb allebij, als ik via P2Kman kijk in de audiomap zie ik alleen normale .mid en .mp3 files en maar ook .va bestanden waarvan ik vermoed dat ze het kunnen zijn maar renamen naar mp3 of wav zet geen zoden aan de dijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:47:
[...]
Ik heb allebij, als ik via P2Kman kijk in de audiomap zie ik alleen normale .mid en .mp3 files en maar ook .va bestanden waarvan ik vermoed dat ze het kunnen zijn maar renamen naar mp3 of wav zet geen zoden aan de dijk :'(
hmm dan zou je nog eens een nieuwe voicememo moeten maken en kijken of er bestanden bij komen... en misschien kun je hierover iets vinden op howardsforums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:27:
[...]

inderdaad! maar ik kan hem niet downloaden :( kan iemand hem misschien mailen of hosten?
om maar even mezelf te quoten, ik heb hem nu wel gedownload en ga hem installeren, datakebel heb ik nog niet maar die is verzonden, dus onderweg :)

wie kan ik aanspreken over seemedits etc die er veel ervaring meehebben? of op msn toevoegen?

en die seemplayer, is die er ook in een leesbare taal ? behalve russisch ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een manier om het telefoon boek van je simkaart te verwijderen. of van je telefoon? alle nummers in een keer, dus niet stuk voor stuk.. ik wil die van mijn tel wissen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het programmatje ziet er overzichtelijk uit!
en het opstarten bewerken werkt echt relax! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr ik kan niet wachten op die kabel!!!!!!!!! zal morgen wel komen :)

als ik het originele motorola menu wil, is dan een flex van v600 genoeg?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in mijn /a/ map staan allemaal van dit soort bestanden: ~1W5b000
zou ik die gewoon kunnen verwijderen??

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de menu icontjes van de v525 te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

WooT ga jij je snel even inlezen!

edit:

even iets meer onderbouwd:

Dit is echt te vaak besproken! ga in de eerste 3 delen maar eens kijken.

trouwens. er is weer een nieuwe flash! meer mag ik er niet over zeggen. Maar de meesten weten waar te kijken :P

[ Voor 78% gewijzigd door Nanax op 09-03-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:02:
[...]

en die seemplayer, is die er ook in een leesbare taal ? behalve russisch ofzo?
ik dacht ook al maar ... (goed naar het plaatje kijken)
zie:
DONT WORRY-WORKS IN ENGLISH

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v639/tolis46/LANG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:49:
[...]

ik dacht ook al maar ... (goed naar het plaatje kijken)
zie:

[...]
nee ik heb het niet over die motokit maar over die seemplayer uit de sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

datakabel binnen : gelijk geinstalleerd :) zonder problemen... met xp pro en sp2 dus ik weet niet of dat aan mij ligt of kijken de meeste mensen die problemen hadden niet verder dan hun neus lang is?

een vraagje/probleempje...

ik heb de toetsblokkering aangezet, maar die verschijnt niet ibj het beveiligings menu? en hoe kan ik die activeren?

en als je hem tot v600 flext zonder sms aflever rapporten, kun je die dan weer via seem edit aanzetten?

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Laatst online: 10-02 18:14
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:42:
datakabel binnen : gelijk geinstalleerd :) zonder problemen... met xp pro en sp2 dus ik weet niet of dat aan mij ligt of kijken de meeste mensen die problemen hadden niet verder dan hun neus lang is?

een vraagje/probleempje...

ik heb de toetsblokkering aangezet, maar die verschijnt niet ibj het beveiligings menu? en hoe kan ik die activeren?

en als je hem tot v600 flext zonder sms aflever rapporten, kun je die dan weer via seem edit aanzetten?
dat laatste weet ik niet(smsrapporten) maar de toetsenblokkering gaat net als bij een nokia (menu en dan *[sterretje :P])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:52:
[...]

dat laatste weet ik niet(smsrapporten) maar de toetsenblokkering gaat net als bij een nokia (menu en dan *[sterretje :P])
seem nog een keer gewijzigd en geupload nu werkt het, maar iedere keer als ik toetsblokkade aanzet blijft het buitenschermpje branden tot ik het klepje open en dicht doe... vreemd...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:19:
[...]

seem nog een keer gewijzigd en geupload nu werkt het, maar iedere keer als ik toetsblokkade aanzet blijft het buitenschermpje branden tot ik het klepje open en dicht doe... vreemd...
had ik ook.... maar dan moet je dat ff aanleren dat je m open en dicht doet (8> O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar hoe kan ik zien of de berichten nu op de tel worden opgeslagen en niet op de sim.. om te testen of de seem dit lukte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:52:
ja, maar hoe kan ik zien of de berichten nu op de tel worden opgeslagen en niet op de sim.. om te testen of de seem dit lukte?
Vragen aan je vrienden of ze je veel willen smsen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zet net het spelletje motogp erop, maar er zit geen geluid bij ? bij een ander spel doet het geluid het wel.. ligt dit aan het spel, met andere woorden nog iemand met dit spel die geen geluid heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
japser, ff gauw je postje editen voor een modje het ziet!! *(warezrequest)*

mr Jack moet beter leren lezen...:S iemand die geen geluid heeft... |:(
laat maar... :+ :X :X :X

[ Voor 45% gewijzigd door Pinokkio op 11-03-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:25:
japser, ff gauw je postje editen voor een modje het ziet!! *(warezrequest)*
hoezo warezrequest? ik vraag niet om warez hoor, ik vraag alleen of er iemand is die dat spelletje ook heeft, en of het geluid daar wel werkt... dat mag toch gewoon? of niet..?

haha oke!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
btw , weet iemand of ik met een seemedit of verborgen instelling mijn limiet bij een sms'je kan laten zien ? nu zie ik wel bij het typen nog 400 karakters ofzow , maar dat is het max. vor 2 sms'jes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
Jep dit kan.
seem 0032.0001 offset 3D -bit 3: Message Character Counts (0 for up, 1 for down) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet er al iemand of er met de V525 gefilmd kan worden?
en wat is de nieuwste flex?
ik heb de flash 9.72R

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
dit hoeft niet hoor :Y) :P
Weet er al iemand of er met de V525 gefilmd kan worden?
ja, dat weet ik >> kan niet... helaas...
en wat is de nieuwste flex?
weet ik niet, sorry...
ik heb de flash 9.72R
goh, wat interessant :P

offtopic:
Mr. Jack is beetje melig :9

edit:
joepie!! dit was mn 100ste post!! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Pinokkio op 14-03-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met de bureau lader voor de v525,

ik zag er hier een, kent iemand deze : http://www.romatel.nl/ind...?lang=nl&target=d130.html

@jack, dat was te merken ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:51:
heeft er iemand ervaring met de bureau lader voor de v525,

ik zag er hier een, kent iemand deze : http://www.romatel.nl/ind...?lang=nl&target=d130.html

@jack, dat was te merken ja ;)
Zulke dingen koop ik liever origineel, maar dat is weer 32 € armer :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
nero355 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:42:
[...]

Zulke dingen koop ik liever origineel, maar dat is weer 32 € armer :|
Is dit dan niet origineel?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn 525 aangesloten op mn PC (kabel)

op een gegeven moment zag ik de tijd lopen op de externe scherm alsof er een oproep aan het plaatsvinden was... op de interne scherm stond dat ie in verbinding was.. en er stond een rode F.. (fax ofzo? )

Rechtsonder mn desktop een pop up .. Internet verbinding gerealiseerd ..

ik gelijk ophangen.. samenvatting was.. 97346 bytes verzonden... bla bla

oproep geschiedenis.. stond er oproep 00:51 sec .. en zo een icon 010101
Wie weet wat dat was??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Mijn lader is volgens mij dood...Als ik ga opladen krijg ik ook een heel wit scherm en valt de telefoon uit, waarna hij weer aangaat. Echt vaag :|
Heb een originele nieuwe lader besteld, maar dat duurt dus nog even. Kan het kwaad de oude nog een keer te gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:14:
Ik had mijn 525 aangesloten op mn PC (kabel)

op een gegeven moment zag ik de tijd lopen op de externe scherm alsof er een oproep aan het plaatsvinden was... op de interne scherm stond dat ie in verbinding was.. en er stond een rode F.. (fax ofzo? )

Rechtsonder mn desktop een pop up .. Internet verbinding gerealiseerd ..

ik gelijk ophangen.. samenvatting was.. 97346 bytes verzonden... bla bla

oproep geschiedenis.. stond er oproep 00:51 sec .. en zo een icon 010101
Wie weet wat dat was??
Het lijkt erop dat je een internetverbinding via je telefoon had gemaakt (via je computer) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na een jaar zonder (lees:kapotte) datakabel nu eindelijk eentje geleent.. ik wil dus het irritantie piepje aan de zijkant (knopje) weghebben. Als het profiel luid aan staat piept hij als je pijltje omhoog of omlaag doet...hoe verwijder ik dit beepje..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:28:
Ik heb na een jaar zonder (lees:kapotte) datakabel nu eindelijk eentje geleent.. ik wil dus het irritantie piepje aan de zijkant (knopje) weghebben. Als het profiel luid aan staat piept hij als je pijltje omhoog of omlaag doet...hoe verwijder ik dit beepje..?
Gain_table.bin aanpassen. Let wel op dat je alarm dan ook geen geluid meer geeft (mijn reden om het niet te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

En toen was het eindelijk gebeurd : Ik heb mijn UnLock Code binnen :D

En hij werkt nog ook !!!

Ik heb naar Vodafone gebeld en toen zo'n Formulier ervoor aangevraagd en kreeg hem echt 1 dag later ofzo binnen. toen ingevuld en ongeveer 1 week later mijn Code binnen :Y)

* nero355 heeft een paar krasjes gemaakt tijdens het slopen van de Vodafone logo's .....GRR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:17:

En hij werkt nog ook !!!

Ik heb naar Vodafone gebeld en toen zo'n Formulier ervoor aangevraagd en kreeg hem echt 1 dag later ofzo binnen. toen ingevuld en ongeveer 1 week later mijn Code binnen :Y)

* nero355 heeft een paar krasjes gemaakt tijdens het slopen van de Vodafone logo's .....GRR :(
ik had die template van telecomvergelijker opgestuurd en duurde een kleine 2 weken geloof ik.. maar ik heb de code wel gehad, nu zo'n 2-3 weken geleden :) en bel nu al een week met debitel 150 voor 3 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Mijn naam is Bruce Willis, en mijn beroep is acteur. Ik heb in verschillende films gespeeld, oa. eentje over een man in een wolkenkrabber, en in eentje over een stel misdadigers. Maar nu ff ontopic:

Is het mogelijk om met je telefoon je Gmail te lezen? En/of is het mogelijk gratis een melding te krijgen als je een nieuw Gmail bericht hebt ontvangen?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:23:
Hallo!

Mijn naam is Bruce Willis, en mijn beroep is acteur. Ik heb in verschillende films gespeeld, oa. eentje over een man in een wolkenkrabber, en in eentje over een stel misdadigers. Maar nu ff ontopic:

Is het mogelijk om met je telefoon je Gmail te lezen? En/of is het mogelijk gratis een melding te krijgen als je een nieuw Gmail bericht hebt ontvangen?
zoiezo is het niet gratis om een bericht te ontvangen dat je een Gmail hebt, als het al zou kunnen..*kan ook niet bij hot- en andere mailaanbieders lijkt me* en gmail lezen? hmmm als je met je telefoon naar gmail.com kan gaan en inloggen wel ja B) ik zou zeggen, probeer het gewoon.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

* nero355 has v525@v600 :*) Ik hou me aanbevolen voor info enzo mocht iemand hulp nodig hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

:p gaat ie gelijk wijs doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Er valt niks wijs te doen, maar als je al die klote files ervoor moet hebben dan ben je daarmee langer bezig dan het flashen zelf wat in 15 minuten ofzo gepiept is |:(

/EDIT :
Jackie_Sparrow schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:15:
als ik snap wat jij bedoelt, kan je me dan ff toevoegen op msn?? O-) _/-\o_
* nero355 wou dat gisteren al doen, maar wist niet zeker of je mail ook je MSN was (denkt aan medemens enzo :+) dus doet dat effe nu ;)

/EDIT 2 :
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:01:
En mij misschien ook :$

salvatorcoenuh [@} gmail [dot] com
Als je niet TE veel MSN smilies gebruikt dan doe ik dat misschien wel ;)

[ Voor 54% gewijzigd door nero355 op 21-03-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
nero355 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:46:
[...]

Er valt niks wijs te doen, maar als je al die klote files ervoor moet hebben dan ben je daarmee langer bezig dan het flashen zelf wat in 15 minuten ofzo gepiept is |:(
als ik snap wat jij bedoelt, kan je me dan ff toevoegen op msn?? O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:46:
[...]

/EDIT :

[...]

* nero355 wou dat gisteren al doen, maar wist niet zeker of je mail ook je MSN was (denkt aan medemens enzo :+) dus doet dat effe nu ;)
En mij misschien ook :$

salvatorcoenuh [@} gmail [dot] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
nero355 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:17:

En hij werkt nog ook !!!

formulier kan je ook gewoon van de Vodafone site downloaden ;)
http://www.vodafone.nl/Vo...er_Prepaid_Unlockcode.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss is deze vraag al gesteld... maar ik heb goed gezocht maar niks gevonden :?

Kun je thema's voor de V525 downloaden? en zo ja, waar kan je die downloaden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:04:
Mss is deze vraag al gesteld... maar ik heb goed gezocht maar niks gevonden :?

Kun je thema's voor de V525 downloaden? en zo ja, waar kan je die downloaden? :?
dan heb je toch niet geod genoeg gezocht m8..... stond in topic nr 5 ofzo dacht ik... toen was er veel gezeik over een site waar je illegale thema's kon downen... maar ik kan je er verder niet mee helpen,(warez enzo...) misschien dat een beetje googlen werkt??? {motorola vxxx (evt. V525) themes}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zitten nu wat kras "vlekjes" op mijn buiten display maar is dit met van dat kras oplos polijst spul te verhelpen? aangezien er een soort folie over het display zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die is inderdaad vet; zocht m al een tijdje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:17:
er zitten nu wat kras "vlekjes" op mijn buiten display maar is dit met van dat kras oplos polijst spul te verhelpen? aangezien er een soort folie over het display zit?
erhm je hebt het toch niet over de beschermfolie die er op zit als je m koopt!!?!?!??!?!??! :o :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
je heb tegenwoordig "skins": soort thema's, waar kan je eigenlijk alles van het uiterlijk mee verandere(de plaats en uiterlijk van de icoontjes enz.) maar die kunnen nu nog niet op triplets telefoons(v525,600), alleen nog maar op de nieuwere V-series zoals v515 v620 enzo. ik ben aan het proberen om ze ook op triplet telefoons te laten werken maar nu nog niet dus. Wat wel nu al kan is het menu(icoontjes enzo) verandere via mma_ucp en spcoler.sch, maar heeft veel minder mogelijkheden dan skins

[ Voor 27% gewijzigd door jasperv525 op 23-03-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
wat zijn momenteel de beste sites voor (mp30ringtones, wallpapers, games) voor de motorola V525, want in de startpost staan helemaal geen sites meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

arjan bregman2 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:45:
wat zijn momenteel de beste sites voor (mp30ringtones, wallpapers, games) voor de motorola V525, want in de startpost staan helemaal geen sites meer
Zou het een reden hebben denk je ?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:46:
je heb tegenwoordig "skins": soort thema's, waar kan je eigenlijk alles van het uiterlijk mee verandere(de plaats en uiterlijk van de icoontjes enz.) maar die kunnen nu nog niet op triplets telefoons(v525,600), alleen nog maar op de nieuwere V-series zoals v515 v620 enzo. ik ben aan het proberen om ze ook op triplet telefoons te laten werken maar nu nog niet dus. Wat wel nu al kan is het menu(icoontjes enzo) verandere via mma_ucp en spcoler.sch, maar heeft veel minder mogelijkheden dan skins
ja die icoontjes wil ik veranderen!! maar was er ook al achter dat die skins niet werken, kun je me misschien uitleggen hoe je die icoontjes kunt veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:54:
[...]

erhm je hebt het toch niet over de beschermfolie die er op zit als je m koopt!!?!?!??!?!??! :o :Y)
ja hoe weet jij dat? >:)

haha nee maar er zit toch een soort van laagje over het schermpje? want er zit namelijk ook een barst is en die voel je niet, maargoed iemand ervaring met dat display spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
nero355 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:46:
[...]

Zou het een reden hebben denk je ?? ;)
wat bedoel je hiermee, ik wil gwoon wat leuke dingen op mijn gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
ja die icoontjes wil ik veranderen!! maar was er ook al achter dat die skins niet werken, kun je me misschien uitleggen hoe je die icoontjes kunt veranderen?
met "p2k menu" of flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p2k menu, dat is dan met die mma files? want ik wil het dan dus zonder te flashen zoals jij ht zei, maar is m2p menu net zo'n speciale versie zeg maar als p2k seem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:17:
Er zit inderdaad als het ware een heel dun beschermlaagje over. Als je Op de V525 dus displex gaat gebruiken, dan verdwijnt dat beschermlaagje ook.
Maar aangezien je krassen ook verdwijnen, vond ik dat niet zo'n probleem.
Je moet als je gaat displexen dan wel het hele scherm polijsten, aangezien je anders op sommige stukken nogwel 'beschermlaag' hebt, en op andere niet. (waardoor je dus 'bobbels krijgt ;-)')

Bij nieuwe covers zit trouwens ook het plastic over je scherm opnieuw. Aangezien ik een nieuwe cover heb, heb ik al een hele tijd niet meer gedisplexed, maar mijn nieuwe 'plastic' heeft btw geen 'beschermlaagje'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

arjan bregman2 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:19:
[...]

wat bedoel je hiermee, ik wil gwoon wat leuke dingen op mijn gsm
simpel, voor ringtone's en games moet vaak worden betaald, op GoT wil men ook niet toevallig, linken naar een site met illegale content. javagames worden gewoon het zelfde behandeld als windows iso, beide mag niet. lees de policy er eens op na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Nanax schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:04:
[...]

simpel, voor ringtone's en games moet vaak worden betaald, op GoT wil men ook niet toevallig, linken naar een site met illegale content. javagames worden gewoon het zelfde behandeld als windows iso, beide mag niet. lees de policy er eens op na!
Erhm, waar lees jij dat hij ze gratis wil downloaden?! Hij heeft het alleen over sites waar hij aan ringtones etc kan komen, staat nergens bij dat hij er niet voor wil lappen. Voorbeeld site : www.jamba.nl !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij jamba hebben ze echt grappige fun sounds!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal spellen voor de E398. Wanneer ik deze upload naar de v525 komt er applicatie error te staan. Zou je spellen van de E398 ook om kunnen zetten naar de v525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:23:
[...]

p2k menu, dat is dan met die mma files? want ik wil het dan dus zonder te flashen zoals jij ht zei, maar is m2p menu net zo'n speciale versie zeg maar als p2k seem?
p2k menu is net zo iets als p2k seem of man, alleen dan voor je menu te verandere, dus je icoontjes en tekst via mma en je knoppen via seem 005b enzo. ik zou wel een nieuwe versie pakken: P2K Menu Editor v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:28:
Ik heb een aantal spellen voor de E398. Wanneer ik deze upload naar de v525 komt er applicatie error te staan. Zou je spellen van de E398 ook om kunnen zetten naar de v525?
kdenk dat je dan zult moeten kunnen programmeren m8, helaas... :(
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:14:
bij jamba hebben ze echt grappige fun sounds!!
[lekker ontopic }:O ]

[ Voor 13% gewijzigd door Pinokkio op 25-03-2005 20:04 . Reden: dubbele quote... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

RTBravo schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:51:
[...]

Erhm, waar lees jij dat hij ze gratis wil downloaden?! Hij heeft het alleen over sites waar hij aan ringtones etc kan komen, staat nergens bij dat hij er niet voor wil lappen. Voorbeeld site : www.jamba.nl !
staat er niet... maar kom op zeg, je snapt echt wel dat hij dat bedoeld!
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Naja, ik snap niet dat jij zo "ruim" denkend bent. Dus als ik vraag waar ik aan goede games kan komen ga jij ook ervanuit dat ik ISO's request en geen winkels zoek? Lekker kort door de bocht weer. Maarja, we gaan mega-off-topic zo, de bedoeling is duidelijk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:12:
[...]

p2k menu is net zo iets als p2k seem of man, alleen dan voor je menu te verandere, dus je icoontjes en tekst via mma en je knoppen via seem 005b enzo. ik zou wel een nieuwe versie pakken: P2K Menu Editor v2.1
Is dat illegaal of niet??? Want als het niet zo is, weet je dan misschien waar ik dat kan vinden
(heb google al geprobeerd) en als het illegaal is: Ik heb nooit iets gezegd :P Of is dat menu editor al in gewbouwd in je eigen p2kman???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voice memo`s kunnen op de computer gezet worden! k weet nie of jullie het al wisten voor mij was het nieuw...

het gaat alsvolgt:

-nieuwe mms
-invoegen memo
-bericht opslaan als concept

je opend dan p2kman of motokid

het AMR bestand staat dan in de map: /a/mobile/temp/eopu/

met "miksoft mobile amr converter" kan je hem omzetten naar wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:00:
voice memo`s kunnen op de computer gezet worden! k weet nie of jullie het al wisten voor mij was het nieuw...

het gaat alsvolgt:

-nieuwe mms
-invoegen memo
-bericht opslaan als concept

je opend dan p2kman of motokid

het AMR bestand staat dan in de map: /a/mobile/temp/eopu/

met "miksoft mobile amr converter" kan je hem omzetten naar wave
uit mn hoofd topic nr 7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

RTBravo schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:38:
Naja, ik snap niet dat jij zo "ruim" denkend bent. Dus als ik vraag waar ik aan goede games kan komen ga jij ook ervanuit dat ik ISO's request en geen winkels zoek? Lekker kort door de bocht weer. Maarja, we gaan mega-off-topic zo, de bedoeling is duidelijk iig.
Heel simpel, deze reactie komt voort uit het feit dat we de vraag waar we games kunnen downloaden in al die andere topics ook kregen, mischien kort door de bocht maar het zou voor het eerst zijn dat er iemand vroeg naar een legale site. :+ maar ja een beetje tv kijken en je hebt sites zat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:26:
[...]

Is dat illegaal of niet??? Want als het niet zo is, weet je dan misschien waar ik dat kan vinden
(heb google al geprobeerd) en als het illegaal is: Ik heb nooit iets gezegd :P Of is dat menu editor al in gewbouwd in je eigen p2kman???
het is een appart programmatjes, en ik heb het gewoon via google van een russiese site ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k had op internet dit gevonden:

menu + 048263 + * + "code"

weet iemand hier codes voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het knopje gevonden!!!

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:12:
[...]

heb je dan nieuwe menu iqoontjes nodig om te uploaden naar je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:25:
laat maar het werkt niet op v525
offtopic:
hmmm.... waar zou die 'editknop' nou voor zijn... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:23:
k had op internet dit gevonden:

menu + 048263 + * + "code"

weet iemand hier codes voor??
Werkt wel hoor, maar je moet eerst de test mode aanzetten via je datakabel. Verder als je dat eenmaal gedaan hebt werkt het wel, maar ik heb er nog niks nuttigs mee kunnen doen.

Ik weet het echter niet zeker of dat wel de code is die je bedoelt. Er zijn ook andere codes...

@JasperV525, hoe kan je dan een eigen menu icoontje maken en in welke folder moet je dat opslaan/versturen/laten zoeken??? BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier vind je er alles over die codes:

http://www.mobiledia.com/forum/topic18927-0-asc-0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook vanalles aan het proberen met menu icoontjes
echt balen dat v525 geen skins kan :(

p2k menu editor 2.12 heb eidelijk gevonden maar snap er niks van.
ze hebben het er wel over menu item icons in het programma maar snap er niks van, k blijf proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:23:

ze hebben het er wel over menu item icons in het programma maar snap er niks van, k blijf proberen
v525 kan het niet... zou zn broertje v550 het wel kunnen?? die had toch iets anders met software??
succes met proberen, enne ohja...
offtopic:
(weer)
je hebt nog steeds de edit knop niet gevonden he!? B) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het knopje gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:23:

van die skins is balen jah

maar menu editor is tog niet zo ingewikkeld, je selecteert gewoon een item, bijvoorbeeld phonebook, en dan vul je in de regel van list(is het kleine icoontje van een lijst) of icon of icon selected bijvoorbeeld: /a/mobile/873.gif. je moet dan 873.gif ook op je telefoon zetten in /a/mobile/. let er wel op dat ze de goede grote hebben(15/33/41pixels)
die icoontjes heb ik van een skin afgepakt, in mijn geval een xp skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:46
ik heb 2 problemen

* Mijn computer kan mijn telefoon vaak niet vinden als ik hem aansluit op de datakabel. (en ik naar Mobile Phone tools ga) . Raar is dat hij het soms wél doet, dus hij kan het wel, maar het is niet constant :S. Waar kan dat aan liggen... :S

* Als ik mijn telefoon 'open' laat en er ff niet aankom springt het beeld op zwart na 15 seconden ofsow. Er komt dan tussendoor ff een screensaver (10 sec.) en daarna gaatie weer op zwart...
Hoe kan ik zorgen datie niet op zwart springt, ik vind dit nogal irritant eigenlijk....(en het is dus niet de screensaver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:49:
[...]

maar menu editor is tog niet zo ingewikkeld, je selecteert gewoon een item, bijvoorbeeld phonebook, en dan vul je in de regel van list(is het kleine icoontje van een lijst) of icon of icon selected bijvoorbeeld: /a/mobile/873.gif. je moet dan 873.gif ook op je telefoon zetten in /a/mobile/. let er wel op dat ze de goede grote hebben(15/33/41pixels)
ow bedankt :) ik heb net mijn v525 gef***** in v600 er zit nu nog wel engelse taal op..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:09:
ow bedankt :) ik heb net mijn v525 gef***** in v600 er zit nu nog wel engelse taal op..... :|
Dan moet je de 0039 Language pack erbij gooien en dan heb je Nederlands gewoon!
MaStar schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:40:
ik heb 2 problemen

* Mijn computer kan mijn telefoon vaak niet vinden als ik hem aansluit op de datakabel. (en ik naar Mobile Phone tools ga) . Raar is dat hij het soms wél doet, dus hij kan het wel, maar het is niet constant :S. Waar kan dat aan liggen... :S
Had ik ook opeens : Datakabel is er gevoelig net als de lader soms ... gewoon beetje aanduwen enz. lang leve BlueTooth :)
* Als ik mijn telefoon 'open' laat en er ff niet aankom springt het beeld op zwart na 15 seconden ofsow. Er komt dan tussendoor ff een screensaver (10 sec.) en daarna gaatie weer op zwart...
Hoe kan ik zorgen datie niet op zwart springt, ik vind dit nogal irritant eigenlijk....(en het is dus niet de screensaver)
Nee klotp is je ehh ....... schermslaapstand ofzo ..... moet je effe prutsen is wel te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:46
nero355 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:30:

Nee klotp is je ehh ....... schermslaapstand ofzo ..... moet je effe prutsen is wel te vinden!
ja maar WAAR is dat te vinden :?

en over dat andere, het ligt niet aan de kabel, hij kan (als hij goed erin zit) mijn GSM niet vinden, de modem ofsow :? is niet goed geinstalleerd.. :? (, want hij laadt wél op, de computer zegt dat er een USB is aangesloten, maar toch startie niet goed op in MPT. hoe kan ik dat fixen?) (wat raar is dat hij het soms, 1x per maand ofsow, wél doet)

[ Voor 46% gewijzigd door MaStar op 29-03-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Display Time-out en Display licht en Batterij spaarstand heeft ook nog invloed dacht ik :) Initiele Setup ofzo bij Instellingen en nee ligt niet aan het feit dat mijn v525 een v600 is de v525 heeft het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:49:
[...]

ik heb die skin ook op de pc staan, en p2kmenu net gedownload, idd makkelijk, maar kan ik ook alleen bv icon veranderen, zonder list enz. aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en bv, het multimedia menu heeft pictogrammen, 5 om precies te zijn bij mij, als ik bij meer menu's pictogrammen wil, moet ik dan zorgen dat er 5 of 6 items in dat menu zijn?

en wat kan ik nog aanpassen met die seem 005b?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik kreeg laatst van VF mijn unlock code.
Helaas was hij daarvoor nog net binne het jaar naar de reparatie geweest, maar znder dat ik t wist hadden ze de IMEI codes verandert, waardoor ik een error kreeg en nu staat er CONTACT SERVICE PROVIDER
Ik bellen, maar die leiers nemen niet op daar. Dus ik naar de winkel. Zeggen ze dat je toch echt moet bellen. En per mail tzelfde verhaaltje. Ik heb geen zin om nog langer te bellen, want ik heb al voor 20 euro aan die aasgieren betaald, om hun mooie wachtmuziek te horen.

Toen dacht ik:
Is het mogelijk om met een flash/flex ff de gsm te restarten als het ware, om de subsidy code opnieuw te kunnen invoeren?

graag jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:53:
Hoi,

Helaas was hij daarvoor nog net binne het jaar naar de reparatie geweest, maar znder dat ik t wist hadden ze de IMEI codes verandert, waardoor ik een error kreeg en nu staat er CONTACT SERVICE PROVIDER
Ik bellen, maar die leiers nemen niet op daar. Dus ik naar de winkel. Zeggen ze dat je toch echt moet bellen. En per mail tzelfde verhaaltje. Ik heb geen zin om nog langer te bellen, want ik heb al voor 20 euro aan die aasgieren betaald, om hun mooie wachtmuziek te horen.

Toen dacht ik:
Is het mogelijk om met een flash/flex ff de gsm te restarten als het ware, om de subsidy code opnieuw te kunnen invoeren?

graag jullie hulp
Ik heb wel op een IRC Server een Unlock programma gezien die voor Moto toestellen zou zijn, maar ik mag je niet vertellen waar helaas en bovendien is dat dan geheel op eigen risico !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:53:
Hoi,

Toen dacht ik:

graag jullie hulp
ik had ook dat gezeik alleen was het bij mij dat ik na een tijdje geen bereik meer had, na het simlockvrij laten maken bij een officiele simlockvrij-maak-boer...

[fluistermode] ik heb m nu 2 keer gef|_@$#T, maar het helpt geen zier, in mijn geval moet ik waarschijnlijk naar de unlockboer.. in jou geval weet ik het niet, misschien dat zo'n unlockboer het bij jou ook wel kan fixen... [/fluistermode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben hier nieuw en heb een paar vragen.

1* kan je via bluetooth je profiel veranderen van kleur?
2* wie heeft er sites waar je thema's vanaf kan downloaden? waprousso ken ik al...
3* kan je een MIDI bestand ook mixen met je motomixer?
4* Kan je via bluetooth(computer) op GPRS (internet dus eigenlijk of heb ik dat verkeerd)kost dat dan ook beltegoed?
5* Kan je telefoon ook .AMR be bestanden afspelen?
6* Kan je ook je afbeeldingen op volle scherm bekijken dus fullscreen?

ik verwacht zo snel mogelijk antwoord van jullie
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware