kan je bestellen die speakers.. ook al eens gedaan
Ja ik weet het, maar ik denk dat het eerder een contact puntje is (want soms doet hij het wel en soms niet). Dus even wat soldeer er tussen en het moet weer fijn werken
Heb voor mijn dochter's verjaardag een V525 bij het Kruidvat gekocht: 69 Euri met 15 E BTG erop. Lijkt een mooi toestel waar al veel overgeschreven is. Maar Topic wordt al een stuk rustiger dan toen het toestel net uit kwam. 
Weet iemand of het uitmaakt of je een BT 1.1. of een BT 1.2 dongel gebruikt?
Weet iemand of het uitmaakt of je een BT 1.1. of een BT 1.2 dongel gebruikt?
[ Voor 8% gewijzigd door RobbieDee op 06-09-2005 22:21 ]
Heb dus maar voro een BT 1.2 DOngle gekozne. Zat Blue Soleil software bij.
Kan telefoon nu benaderen voor File Transfer en heb de met de camera gemaakte foto's probleemloos naar de computer kunnen overhalen.
Echter versturen naar de telefoon (plaatjes en MP3) gaat niet. Loopt zelfs zo lomp af dat de telefoon "hangt"
. In 1 geval ging die zelfs vanzelf uit. Maar als tie hangt dan krijg ik hem ook niet meer aan via de rode "aan/uit knop". Battery Pack moet eerst uit toestel worden gehaald voordat tie weer aan te zetten is.
Komt bekend voor?
Kan telefoon nu benaderen voor File Transfer en heb de met de camera gemaakte foto's probleemloos naar de computer kunnen overhalen.
Echter versturen naar de telefoon (plaatjes en MP3) gaat niet. Loopt zelfs zo lomp af dat de telefoon "hangt"
Komt bekend voor?
helaas komt dit niet bekend voor bij mij, ik ben volgens mij een van de weinigen die dit forum nog leest(bijna elke dag, is startpagina nl.) maar ik heb geen bluetooth gebruikt... alleen een datakabel wat overigens wel aan te raden is!
na een half jaar ga ikook maar weer eens wat posten:
wat moet ik voor brief opsturen naar vodafone om een unlockcode aan te vragen?
want dan kan ik mijn telefoon ook weer gebruiken met mijn kpn simmetje
ik ben ook vreemdgegaan en ben overgegaan op een Siemens SX1...mssn vlgnde week nog een Sendo X
ik ben ook vreemdgegaan en ben overgegaan op een Siemens SX1...mssn vlgnde week nog een Sendo X
MRTN
eerst lezen en dan posten zou ik zeggenMartin11468 schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:12:
na een half jaar ga ikook maar weer eens wat posten:
Mijn BlueTooth problemen zijn opgelost!
Dat de BT het niet goed deed komt door die brakke BlueSoleil die met de USB dongle was meegeleverd. Heb nu de instructies hiero gevolgd en heb My Bluetooth Places van Widcomm draaien.
Ook games erop zetten via Bluetooth gaat nu als een trein.
Dat de BT het niet goed deed komt door die brakke BlueSoleil die met de USB dongle was meegeleverd. Heb nu de instructies hiero gevolgd en heb My Bluetooth Places van Widcomm draaien.
Ook games erop zetten via Bluetooth gaat nu als een trein.

srryRobbieDee schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:43:
[...]
eerst lezen en dan posten zou ik zeggen. de gebruiksaanwijzing voor aanvragen unlock code is hier recentelijk gewoon gepost inclusief een link naar het PDF bestand op de Vodaphone site dat je moet printen invullen en naar ze moet opsturen. gebruik de tweakers zoekfunctie of blader alle eerder posts ....FF.... door.
MRTN
Ik heb nu ook Mobile Phone Tools (mpt323.exe) draaien over BlueTooth (BT). Wordt meegeleverd met de echte Motorola USB kabel maar blijkt het ook fantastisch te doen over BT. (Is wel Engelstalig).
Het voordeel van BT t.o.v. de kabel is dat je stekker dan niet naar de haaien gaat. De enige zaken die je niet met BT kunt zijn het betere gefreak met Flexen en unlocken. Lekker belangrijk want dat geeft alleen maar problemen.
Voor normaal gebruik gaat BT prima. Met Mobile Phone Tools (MPT) kun je bijvoorbeeld je telefoonboek backuppen. Je kunt er makkelijk wijzigingen in aanbrengen en die weer eenvoudig syncen met je telefoon. Wat je niet kunt met MPT zijn games overpompen. Maar dat gaat weer prima met My BlueTooth Places van Widcomm. Net als Plaatjes en Ringtones maar dat gaat ook goed (heen en terug) met MPT. MPT geeft je bovendien een ingebouwde plaatjes bewerker (background editor) en geluidsbewerker (voor Ringtones).
Leuke spielerij.
Nu mijn dochter nog even leren hoe ze dat allemaal zelf doet.
Het voordeel van BT t.o.v. de kabel is dat je stekker dan niet naar de haaien gaat. De enige zaken die je niet met BT kunt zijn het betere gefreak met Flexen en unlocken. Lekker belangrijk want dat geeft alleen maar problemen.
Voor normaal gebruik gaat BT prima. Met Mobile Phone Tools (MPT) kun je bijvoorbeeld je telefoonboek backuppen. Je kunt er makkelijk wijzigingen in aanbrengen en die weer eenvoudig syncen met je telefoon. Wat je niet kunt met MPT zijn games overpompen. Maar dat gaat weer prima met My BlueTooth Places van Widcomm. Net als Plaatjes en Ringtones maar dat gaat ook goed (heen en terug) met MPT. MPT geeft je bovendien een ingebouwde plaatjes bewerker (background editor) en geluidsbewerker (voor Ringtones).
Leuke spielerij.
Verwijderd
Ok ik heb een data-kabel op dit moment maar ik wil nu gaan flash of flexen (what ever) wie kan mij 1 voor 1 ff uitleggen hoe ik dat moet doen op msn. Als er iemand is die mij wilt gaan helpen graag.
Verwijderd
M'n broertje heeft ook een V525 maar ik vind het maar een 'raar' toestel.
Wat ik niet snap / voor elkaar krijg:
- Bestanden ( foto's, muziek ) van de V525 naar een andere telefoon verzenden via bluetooth.
- De originele foto's - bv de gene met de naam Tattoo - op de pc zetten of naar een andere telefoon verzenden via Bluetooth
Verder is het toch wel een leuk toestel voor 69 euro met E 15 beltegoed.
Wat ik niet snap / voor elkaar krijg:
- Bestanden ( foto's, muziek ) van de V525 naar een andere telefoon verzenden via bluetooth.
- De originele foto's - bv de gene met de naam Tattoo - op de pc zetten of naar een andere telefoon verzenden via Bluetooth
Verder is het toch wel een leuk toestel voor 69 euro met E 15 beltegoed.
daar mag hier niet over gepraat wordenVerwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:59:
Ok ik heb een data-kabel op dit moment maar ik wil nu gaan flash of flexen (what ever) wie kan mij 1 voor 1 ff uitleggen hoe ik dat moet doen op msn. Als er iemand is die mij wilt gaan helpen graag.
Weet iemand toevallig waar ik die programma's voor me V525 kan downloaden? Want ik vind alleen maar dode links. Ik heb een datakabel en bleutooth. Bij die datakabel hoorde zo'n motorola cd-tje bij te zitten maar de knuppels hadden me een nokia cd meegestuurd

dus.. iemand progjes waarmee ik me foon eindelijk weer kan bereiken vie me laptop?
[ Voor 4% gewijzigd door Awkwarding op 01-11-2005 22:10 ]
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
dit verzoek is dus net zo illegaal als het vragen naar illegale games he
regel dat soort dingen buiten got om aub
hmmm ik bedoelde meer progjes zoals MPT enzo, die zijn toch gewoon freeware toch?
edit: hmmm toch niet.. damn
edit: hmmm toch niet.. damn
[ Voor 19% gewijzigd door Awkwarding op 02-11-2005 01:07 ]
nee. waarom denk je dat ik de *.exe naam van die MPT daar in mijn post van 19 september heb neergezet. Google levert op die exe naam 189 hits op. FF zelf zoeken wil je?Awkwarding schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:11:
hmmm ik bedoelde meer progjes zoals MPT enzo, die zijn toch gewoon freeware toch?
Jij ook gewoon FF het hiero linkie in mijn post van 12 september volgen. Staat het allemaal. Gaat als een speer. Wel in het Engels. Moelijk heh.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:46:
[...]Wat ik niet snap / voor elkaar krijg:
Verwijderd
Zou je me op msn willen toevoegen? bartjejansen @ hotmail . comRobbieDee schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:47:
[...]
Jij ook gewoon FF het hiero linkie in mijn post van 12 september volgen. Staat het allemaal. Gaat als een speer. Wel in het Engels. Moelijk heh.
Ik zoek iemand die iets voor mij kan testen.
Kunnen jullie met de 525 naar https://mobile.alex.nl/ surfen? En als je dan alles leeg laat en gewoon op inloggen drukt, geeft hij dan gewoon een melding aan dat je niet de juiste gegevens hebt ingevuld?
Of kan de v525 geen beveiligde verbindingen aan? Het zou heel erg gewaardeerd worden als iemand dit voor me kan testen.
Kunnen jullie met de 525 naar https://mobile.alex.nl/ surfen? En als je dan alles leeg laat en gewoon op inloggen drukt, geeft hij dan gewoon een melding aan dat je niet de juiste gegevens hebt ingevuld?
Of kan de v525 geen beveiligde verbindingen aan? Het zou heel erg gewaardeerd worden als iemand dit voor me kan testen.
[ Voor 41% gewijzigd door marteltor op 07-11-2005 01:29 ]
Waarom geloof jij dat ik MSN heb? Omdat mijn dochter een V525 heeft?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:39:
[...]
Zou je me op msn willen toevoegen? bartjejansen @ hotmail . com
Verwijderd
Omdat zelfs me moeder van 49 ook nog wel msn heeftRobbieDee schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:57:
[...]
Waarom geloof jij dat ik MSN heb? Omdat mijn dochter een V525 heeft?
Zou je me anders eens willen helpen? Want ik krijg met dat ding geen bestand verstuurd naar een andere telefoon.
Verwijderd
Ik heb ook een vraagje, kan je P2K gebruiken als je telefoon verbonden staat met de pc door bluetooth? Want in de handleiding staat dat je een USB cable moet hebben.. en als ik mijn telefoon verbonden heb met bluetooth, en dan op Update list klik bij P2K, blijft er phone not connected staan..
BTW http://www.annemiekevanro...st/tutorial-bluetooth.rtf doet het niet meer.. Kan iemand misschien uitleggen, of een link geven van hoe ik games kan verplaatsen via BT?
BTW http://www.annemiekevanro...st/tutorial-bluetooth.rtf doet het niet meer.. Kan iemand misschien uitleggen, of een link geven van hoe ik games kan verplaatsen via BT?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 11:30 ]
Daar kan ik je niet mee helpen. Heb ik niet geprobeerd maar als ik de functionaliteit van de BT implementatie op de V525 zo zie dan kan er alleen een File Transfer plaatsvinden als het andere BT station daar het initiatief voor neemt. In mijn geval (mmmahum) heeft mijn dochter's PC de juiste software en een BT dongle (zie mijn eerdere posts) om dat initiatief te nemen. Ik denk dat het alleen tussen telefoons lukt als die andere telefoon meer BT mogelijkheden heeft als de V525.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:34:
[...]
ik krijg met dat ding geen bestand verstuurd naar een andere telefoon.
Waarom probeer je die files niet eerst naar een PC over te pompen en dan naar die andere telefoon?
Zie mijn eerdere posts (goed lezen en exe naam in Google stoppen) gaan allemaal over BT. Met Mobile Phone Tools (MPT) kun je bijvoorbeeld je telefoonboek backuppen. Je kunt er makkelijk wijzigingen in aanbrengen en die weer eenvoudig syncen met je telefoon. Wat je niet kunt met MPT zijn games overpompen. Maar dat gaat weer prima met My BlueTooth Places van Widcomm maar zou ook met Blue Soleiel moeten kunnen. Werkte bij mij niet. Volg daarom de link die ik eerder gaf naar de Widcomm goodies. P2K werkt alleen met een kabel (heb ik me laten vertellen).Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:23:
Ik heb ook een vraagje, kan je P2K gebruiken als je telefoon verbonden staat met de pc door bluetooth? Want in de handleiding staat dat je een USB cable moet hebben.. en als ik mijn telefoon verbonden heb met bluetooth, en dan op Update list klik bij P2K, blijft er phone not connected staan..
Er staan bij het kopje uploaden files die je kunt uploaden, Deze doen het niet meer, heeft iemand die files nog?[b]
Door het bewerken van seems kunnen is de v525/v500 veel verborgen feature's worden ingeschakeld, en irriterende worden uitgeschakeld.
een van de intressantste bronnen van informatie is:
Deze site waarin (in het engels) een complete uitleg over alle mogelijkheden die er zijn, en hoe het editten in zijn werk gaat.
Hier word door de zelfde persoon/site een lijst bijgehouden met de laatste mogelijkheden, en ondekte functie's.
Hier vind je een programma dat het editen van seems versimpelt, je kunt functie's simpel weg aan en uit zetten.
dit prorgamma kan niet alles wat met de hand aan te passen is en kan alleen seem 0032 en je gain_table aanpassen.
Uploaden van seems
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand. ook rechts klik opslaan als.
stap 4,7 en 8 zorgen ervoor dat datum verdwijnt
stap 9 en 10 zorgen ervoor dat calender/IM uit hoofdmenu zijn vervangen door Camera.
Feature list van de seem in deze uitleg:
- autoupdate in menu instelbaar
- talk secure in beveiliging (nog nie gekeken wat et doet )
- nummerweergave voor uitgaande gesprekken
- dual-sim ondersteuning
- "call-guard" functie (ook nog nie gekeken wat et doet )
- voicemail niet meer onder #1
- toetsen vergrendelen
- 5 tril functies
- Sms aflever rapport
- gesprekken kunnen geblokkeerd worden (vanuit beveiligingen menu)
- 'GPRS' staat over datum (zodat datum weg kan )
- Engineering menu staat aan
- MSG-alert is in te stellen (of je gestoord wil worden tijdens bellen, als je berichtje krijgt)
- video staat aan
- IM/AIM/Mobile QQ staan uit
- SMS onderwerp staat aan
- Sms op foon (tot 200)
- Java app loader aan
- geen vodafone op je display meer.
- geen "media album" wanneer je menu toets doet op een afbeelding ofzo (bij sommigen is dit een zwarte balk, 2e optie)
- Live werkt
deze seem is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Nanax en Poesje
mvg
Jr
[ Voor 9% gewijzigd door J-air op 26-11-2005 20:08 ]
Heb eindelijk MPT ergens vandaan kunnen toveren.
Maar nu wil het progje me mobiel niet vinden via Bluetooth. Ik heb een laptop waar bleutooth inzit.. de NEC P550 van de TU/e (weet niet of dit met een instelling van deze laptop te maken heeft?)
Of hoe kan ik er achter komen waar het aan ligt en hoe ik dit moet oplossen
(ik kan me telefoon wel vinden via de bluetooth rechtstreeks zegmaar, als ik op send file of recieve file doe kan ik wel foto's en filmpjes enzo uitwisselen.. maar niet via het progje..?)
Maar nu wil het progje me mobiel niet vinden via Bluetooth. Ik heb een laptop waar bleutooth inzit.. de NEC P550 van de TU/e (weet niet of dit met een instelling van deze laptop te maken heeft?)
Of hoe kan ik er achter komen waar het aan ligt en hoe ik dit moet oplossen
(ik kan me telefoon wel vinden via de bluetooth rechtstreeks zegmaar, als ik op send file of recieve file doe kan ik wel foto's en filmpjes enzo uitwisselen.. maar niet via het progje..?)
[ Voor 24% gewijzigd door Awkwarding op 02-12-2005 17:55 ]
De versie die ik een paar posts terug voorstelde heb ik zelf "goegelend gevonden" en die doet een automatische update naar de laatse versie. Ik herinner me 3.26 maar ik kan dat nu niet nakijken want dat zit alleen op de compu van mijn dochter die al slaapt. Ik ben bang dat jij een hele oude versie hebt of een corrupte die niet update.Awkwarding schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:52:
Heb eindelijk MPT ergens vandaan kunnen toveren.
Maar nu wil het progje me mobiel niet vinden via Bluetooth.
Of zit soms je Bluetooth stack (die standaard op die Laptop zit) je in de weg? Is dat Blue Soleil? Daar heb ik hele slechte ervaring mee.
Ik heb wel eens gehoord dat Vodafone geen beveiligde verbindingen doorlaat (SSH o.i.d). Blokt bepaalde poorten. FF contact opnemen met Vodafone zou ik zeggen.marteltor schreef op maandag 07 november 2005 @ 00:54:
Ik zoek iemand die iets voor mij kan testen.
ja via google vond ik alleen dode links dus dat schoot niet op..RobbieDee schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:53:
[...]
De versie die ik een paar posts terug voorstelde heb ik zelf "goegelend gevonden" en die doet een automatische update naar de laatse versie. Ik herinner me 3.26 maar ik kan dat nu niet nakijken want dat zit alleen op de compu van mijn dochter die al slaapt. Ik ben bang dat jij een hele oude versie hebt of een corrupte die niet update.
Of zit soms je Bluetooth stack (die standaard op die Laptop zit) je in de weg? Is dat Blue Soleil? Daar heb ik hele slechte ervaring mee.
ik heb nu mpt tools versie 3.11h maar ik ben hem ondertussen aan het updaten (alleen denk ik dat hij dan alsnog niet werkt)
en over mijn bluetooth, ik weet niet of ik Blue Soleil heb, kan niet echt ergens een naam vinden.
Ik heb het volgende icoon op mijn tray-bar maar ik denk dat dat overal hetzelfde icon is..

(updaten doet hij trouwens niet..)
[ Voor 3% gewijzigd door Awkwarding op 03-12-2005 13:57 ]
- De MPT exe-naam die ik er ergens vond update volautomatisch naar 3.25b (4/8/2005)Awkwarding schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:34:
[...]
ja via google vond ik alleen dode links dus dat schoot niet op..
ik heb nu mpt tools versie 3.11h maar ik ben hem ondertussen aan het updaten (alleen denk ik dat hij dan alsnog niet werkt)
en over mijn bluetooth, ik weet niet of ik Blue Soleil heb, kan niet echt ergens een naam vinden.
Ik heb het volgende icoon op mijn tray-bar maar ik denk dat dat overal hetzelfde icon is..
[afbeelding]
(updaten doet hij trouwens niet..)
- Die exenaam is bijna 48 M groot dus FF mailen gaat niet (ik wil het niet eens proberen). Als jij een FTP server weet waarheen ik hem kan uploaden regel je het maar. Stuur een mailtje naar toffegozah AT gmx.net met de gegegevens van de FTP server (login/pwd) waar ik het kan uploaden. De TU moet toch wel wat hebben...
- of je zoekt FF verder tot je het hebt.
MAAR
met MPT kun je geen games overpompen. Wel plaatjes en geluid heen en weer. En het is verders best leuk speulgoed maar er zijn zat andere foto en audio bewerkers.... Alleen voor het syncen van je telefoonboek is het echt te gek. En dat je met je muis je telefoon kan beantwoorden en dat je onder in je scherm ziet wie er belt...
Dat BT icoon wat jij ziet is inderdaad standaard. Maar als je dat ding opent (rechtermuisknop?) dan kun je via help echt wel bij de "about box". Daarin staat of het BlueSoleil is of (wat mijn dochter nu heeft draaien):
My Bluetooth Places 4.0.1.700
CopyLeft 2000-2004, Broadcom Corp
WIDCOMM Bluetooth Software 4.0.1.700
Dus dat lijkt mij zinvoller voor algemeen gebruik. In mijn Hiero Link van 12 september vind je ook instructies om een oude BlueTooth stack te verwijderen voordat je Widcomm erop gooit. Dat dat kan heel hardnekkig zijn.
Heb veel plezier met deze telefoon, maar nu is er dus iets stuk. Als iemand mij belt en ik neem op hoor ik hem niet, maar hij mij wel. Ik moet de telefoon dan op luidspreker zetten om degene te horen. ( het is een prepaid toestel )
[ Voor 8% gewijzigd door _VooDooMen_ op 08-12-2005 17:01 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Met welk progje kun je wel games overpompen (het liefst eentje dat bluetooth ondersteund, want met datakabel wordt je mobiel niet echt gezonder..)
My Bluetooth Places 4.0.1.700Awkwarding schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:49:
Met welk progje kun je wel games overpompen (het liefst eentje dat bluetooth ondersteund, want met datakabel wordt je mobiel niet echt gezonder..)
Zie 3 posts terug. Lezen is moeilijk heh?
Zit je echt op de TUe? Zeker Eindhoven. Ligt het nivo al jaren ietsje lager.
gemeen om me op mijn school aan te vallenRobbieDee schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:57:
[...]
My Bluetooth Places 4.0.1.700
Zie 3 posts terug. Lezen is moeilijk heh?
Zit je echt op de TUe? Zeker Eindhoven. Ligt het nivo al jaren ietsje lager.
maar ik dacht dat je met MBP een algemeen bluetooth progje bedoelde, maar met deze kun je dus ook games erop zetten? Ok ff uitproberen dan.. Hopelijk heeft hij geen problemen met mijn huidige bluetooth zooi (Microsoft Bluetooth Enumerator) anders die er maar afgooien
Verwijderd
Ik had hetzelfde, maar dan andersom. Ik hoorde de ander wel, maar die hoorde mij niet!_VooDooMen_ schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:00:
Heb veel plezier met deze telefoon, maar nu is er dus iets stuk. Als iemand mij belt en ik neem op hoor ik hem niet, maar hij mij wel. Ik moet de telefoon dan op luidspreker zetten om degene te horen. ( het is een prepaid toestel )
Dus maar op een toets drukken om te bevestigen dat je hem/haar hoort
Yes ! Ik heb het probleem verholpen, heb de fabrieks instellingen terug gezet. En als ik nu opneem hoor ik degene aan de andere kant weer..!! Yeeh, kan die oude nokia weer weg..!Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:44:
[...]
Ik had hetzelfde, maar dan andersom. Ik hoorde de ander wel, maar die hoorde mij niet!
Dus maar op een toets drukken om te bevestigen dat je hem/haar hoortHeb hem na vele ergernissen maar verkocht een nieuwe gehaalt
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik heb even een n00b-vraag als telefoongebruiker, maar ik denk datie hier het beste hoort.
Ik heb momenteel een nokia 3410 met een vodafone prepaid-kaart. Simpel ding enzo. Mijn schoonouders hebben een half jaar terug ongeveer de V525 gekocht in combinatie met een vodafone-abbo van 12,50 ofzo. (goedkoopste abbo iig).
Ze hebben echter geen flauw benul van alle functies en willen toch alleen maar bellen en sms-en. Nu is er die vodafone simply uitgekomen ongeveer een week of 2 nadat mijn schoonouders dat ding kochten. Ze mochten niet meer ruilen.
Nu is de simply momenteel 60 euro, en dan krijg je er ook nog eens max 15 euro beltegoed bij. Ik had daarom het volgende id, alleen moet ik weten of dit mogelijk is:
De V525 overnemen van mijn schoonouders.
Hier mijn prepaid-kaart insmijten (eveneens vodafone).
Simply aanschaffen.
Vodafone abbo in die simply smijten.
De 15 euro van de actie bij mijn tegoed bijschrijven.
Ik hoorde overal en nergens dat de V525 mijn prepaid-kaart niet zou accepteren alleen krijg ik dit niet bevestigd .... weet een tweaker misschien meer ?
Ik heb momenteel een nokia 3410 met een vodafone prepaid-kaart. Simpel ding enzo. Mijn schoonouders hebben een half jaar terug ongeveer de V525 gekocht in combinatie met een vodafone-abbo van 12,50 ofzo. (goedkoopste abbo iig).
Ze hebben echter geen flauw benul van alle functies en willen toch alleen maar bellen en sms-en. Nu is er die vodafone simply uitgekomen ongeveer een week of 2 nadat mijn schoonouders dat ding kochten. Ze mochten niet meer ruilen.
Nu is de simply momenteel 60 euro, en dan krijg je er ook nog eens max 15 euro beltegoed bij. Ik had daarom het volgende id, alleen moet ik weten of dit mogelijk is:
De V525 overnemen van mijn schoonouders.
Hier mijn prepaid-kaart insmijten (eveneens vodafone).
Simply aanschaffen.
Vodafone abbo in die simply smijten.
De 15 euro van de actie bij mijn tegoed bijschrijven.
Ik hoorde overal en nergens dat de V525 mijn prepaid-kaart niet zou accepteren alleen krijg ik dit niet bevestigd .... weet een tweaker misschien meer ?
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
wat wordt bedoelt met 'luidspeker'? Ik hoor dat sommige hun telefoon op luidspreker zetten maar wat bedoelen ze daarmee
Ik zou het gewoon proberen. Maar ik heb ook gelezen dat ze een beveiliging hebben die voorkomt dat een prepaid in een abo toestel gaat ook al is het beide Vodaphone. Maar misschien was die beveiliging net andersom. Probeer maar. Toestel gaat er niet stuk van hoor...Khaine666 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:48:
Ik kan het hier ook eens proberen maar wij hebben een prepaid V525 en nog ergens een SIM only abo. Dus ik kan wel gaan wisselen om te kijken of het werkt maar jij hebt dus net die andere situtie. Geluk ermee!
[ Voor 20% gewijzigd door RobbieDee op 12-01-2006 22:40 ]
Verwijderd
Hoi,
Ik heb een probleem met mijn GPRS-icoontje. Wanneer ik mijn telefoon na het aanzetten een uurtje laat staan, springt het blauw-wit-blauw icoontje op 3x lichtblauw. Hij springt dan niet meer terug naar blauw-wit-blauw, maar blijft zo. Alleen als ik ermee ga wappen of opnieuw aanzet springt het weer terug naar blauw-wit-blauw.
Ieman enig idee hoe dit probleem op te lossen is?
Bedankt.
Ik heb een probleem met mijn GPRS-icoontje. Wanneer ik mijn telefoon na het aanzetten een uurtje laat staan, springt het blauw-wit-blauw icoontje op 3x lichtblauw. Hij springt dan niet meer terug naar blauw-wit-blauw, maar blijft zo. Alleen als ik ermee ga wappen of opnieuw aanzet springt het weer terug naar blauw-wit-blauw.
Ieman enig idee hoe dit probleem op te lossen is?
Bedankt.
Weet iemand hetvolgende; als je seem-edit doet, blijven je berichten/telefoonboek ed. allemaal staan of worden die verwijdert. Ik wil namelijk 200 berichten. Wordt gek dat ik er nu maar ongeveer 45 in de inbox en 45 in de outbox kan hebben (en dus steeds moet verwijderen)
. en is er ook een NED. Tut voor seem-edit? E

Verwijderd
Bestaat er een usb oplader voor de motorola V525 ??
En iemand een idee waar ik dat eventueel kan kopen/bestellen ?
Kan het zo snel niet vinden in de ongeveer 10.000 posts
En iemand een idee waar ik dat eventueel kan kopen/bestellen ?
Kan het zo snel niet vinden in de ongeveer 10.000 posts
Verwijderd
je moet gewoon flashen is veel makkelijker.MaStar schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:27:
Weet iemand hetvolgende; als je seem-edit doet, blijven je berichten/telefoonboek ed. allemaal staan of worden die verwijdert. Ik wil namelijk 200 berichten. Wordt gek dat ik er nu maar ongeveer 45 in de inbox en 45 in de outbox kan hebben (en dus steeds moet verwijderen). en is er ook een NED. Tut voor seem-edit? E
ik heb een nieuwe telefoon (na 2 jaar deze V525 gebruikt te hebben) gekocht; Samsung D600
MAAR.... is er een manier om rond de 50 berichten op de sim-kaart op te slaan? Bij telefoonboek weet ik hoe dat moet (bewerken -> opslaan op SIM), maar kan ik ook de berichten op de sim-kaart opslaan...
Wil graag mijn berichten (inbox) bewaren en houdt deze zelfde simkaart (wissel alleen van telefoon)
ik hoor 't wel
MAAR.... is er een manier om rond de 50 berichten op de sim-kaart op te slaan? Bij telefoonboek weet ik hoe dat moet (bewerken -> opslaan op SIM), maar kan ik ook de berichten op de sim-kaart opslaan...
Wil graag mijn berichten (inbox) bewaren en houdt deze zelfde simkaart (wissel alleen van telefoon)
ik hoor 't wel
laatste poging; kan iemand antwoord geven op mijn vraag (hierboven)
volgens mij is het wel mogelijk om sms berichten op te slaan op je sim, maar dan via de computer [MPT], dan zul je uiteindelijk ook maar het maximale aantal berichten op je sim kunnen opslaan....MaStar schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:37:
laatste poging; kan iemand antwoord geven op mijn vraag (hierboven)
[ik ben er niet helemaal meer bij, aangezien ik al ong. anderhalf jaar een nieuwe foon heb nadat mijn v525 geen bereik meer had na sim-unlocken..]
Kan iemand mij de 'tutorial games via BT' sturen via email? ik heb eeb RAZR V3x en weet bij god niet hoe ik games en apps erop krijg.
In de startpost werkt de link niet meer!!!
aub!
aub!
Weet iemand hoe ik dat sirene geluid van me moto af kan halen? Of kan iemand die ff naar mij toe sturen
Vanaf begin september heb ik hier gepost over dat onderwerp. Links doen het nog. Wel zelf FF googlen op de .exe naam die ik noem.rooie60 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:48:
Kan iemand mij de 'tutorial games via BT' sturen via email? ik heb eeb RAZR V3x en weet bij god niet hoe ik games en apps erop krijg.
aub!
Maar offut ook voor een RAZAR werkt??? Lukt scheren wel
[ Voor 4% gewijzigd door RobbieDee op 05-05-2006 23:03 ]
Verwijderd
Oei, oei oei. Oud topic.
Ik durf het toch even aan hier om hulp te vragen.
Ik kocht een tijd geleden een datakabel op een beurs. Er staat "mot v60" op, maar hij moest goed zijn voor een v525.
Nu heb ik daar geen software bijgekregen. Sinds gisteren heb ik Motorola Phone Tools v3 geinstalleerd, in de hoop eindelijk te kunnen connecten met de telefoon.
Alles ging goed, hij zei "bezig met installeren en setup". Maar na 3 volle minuten te laden, laat het programma een leeg telefoontje zien. Hij kan niks vinden, geen smsjes, geen telefoonboek, geen plaatjes, geen geluidjes, helemaal niks.
Ik zag net toen ik voor de tiende keer connecte trouwens wel even (een windows usb-bericht, dat wel) rechtsonder "Gevonden: Motorola V525m" voorbijflitsen. Ik heb nergens opgegeven dat dat mijn telefoon is, dus zou het dan kunnen dat hij um toch ziet?
Ik durf het toch even aan hier om hulp te vragen.
Ik kocht een tijd geleden een datakabel op een beurs. Er staat "mot v60" op, maar hij moest goed zijn voor een v525.
Nu heb ik daar geen software bijgekregen. Sinds gisteren heb ik Motorola Phone Tools v3 geinstalleerd, in de hoop eindelijk te kunnen connecten met de telefoon.
Alles ging goed, hij zei "bezig met installeren en setup". Maar na 3 volle minuten te laden, laat het programma een leeg telefoontje zien. Hij kan niks vinden, geen smsjes, geen telefoonboek, geen plaatjes, geen geluidjes, helemaal niks.
Ik zag net toen ik voor de tiende keer connecte trouwens wel even (een windows usb-bericht, dat wel) rechtsonder "Gevonden: Motorola V525m" voorbijflitsen. Ik heb nergens opgegeven dat dat mijn telefoon is, dus zou het dan kunnen dat hij um toch ziet?
Verwijderd
Blijkbaar is het een heel moeilijk probleem? 
Ik heb even doorgezocht tot ik op een forum terechtkwam: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/111426
Daar staan allemaal links die bijna geen van allen werken, maar wel drivers. Nu heb ik alle drivers die daar staan gedownload, stuk of 20 mappen dus al. Waarschijnlijk heel veel dubbele, maargoed.
Ik ben ze toen allemaal gaan installeren, wat wel ff moeilijk was want ik wist niet hoe dat moest met .inf bestanden, en vooral waar.
Het moet zo: rechtermuisknop>>installeer.
Nou, toen heb ik Mobile Phone Tools 3.30 geinstalleerd, en een poging tot p2ktools, maar die was russisch en brak. Kon ik niks mee.
De Phone tools laat nogsteeds hetzelfde probleem zien.
Ik ben gelukkig dus niet alleen met dit probleem. Maar heeft iemand hier ook een oplossing voor?
Ik heb even doorgezocht tot ik op een forum terechtkwam: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/111426
Daar staan allemaal links die bijna geen van allen werken, maar wel drivers. Nu heb ik alle drivers die daar staan gedownload, stuk of 20 mappen dus al. Waarschijnlijk heel veel dubbele, maargoed.
Ik ben ze toen allemaal gaan installeren, wat wel ff moeilijk was want ik wist niet hoe dat moest met .inf bestanden, en vooral waar.
Het moet zo: rechtermuisknop>>installeer.
Nou, toen heb ik Mobile Phone Tools 3.30 geinstalleerd, en een poging tot p2ktools, maar die was russisch en brak. Kon ik niks mee.
De Phone tools laat nogsteeds hetzelfde probleem zien.
Ik ben gelukkig dus niet alleen met dit probleem. Maar heeft iemand hier ook een oplossing voor?
Verwijderd
Bedankt voor alle hulp! Ik ben er uit, zonder jullie had ik het waarschijnlijk niet gered

Hoe ik het gedaan heb, is voor jullie een vraag en voor mij een weet, er leest waarschijnlijk toch niemand meer hier
Maargoed, alles werkt dus
Hoe ik het gedaan heb, is voor jullie een vraag en voor mij een weet, er leest waarschijnlijk toch niemand meer hier
Maargoed, alles werkt dus
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 18:26 ]
Verwijderd
quote]nero355 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:30:
[...]
Dan moet je de 0039 Language pack erbij gooien en dan heb je Nederlands gewoon!
[...]
ik heb sinds kort een Motorola MPX220 en het feit dat die geen Nederlandse ondersteuning biedt begint me erg te storen. Ik heb nergens iets kunnen lezen over toevoegen van language packs (meeste fora zeggen dat het niet kan), alleen jij roept er iets over dat het wel kan. In welke richting moet ik denken?
[...]
Dan moet je de 0039 Language pack erbij gooien en dan heb je Nederlands gewoon!
[...]
ik heb sinds kort een Motorola MPX220 en het feit dat die geen Nederlandse ondersteuning biedt begint me erg te storen. Ik heb nergens iets kunnen lezen over toevoegen van language packs (meeste fora zeggen dat het niet kan), alleen jij roept er iets over dat het wel kan. In welke richting moet ik denken?
Ben ik ook weer eens. Lang niet meer hiero geweest, maar ben zelf nog altijd bezig met m'n V525. Heb inmiddels met behulp van tooltjes van het internet een eigen langpack gemaakt gebasseerd op de 9.72r langpack. En m'n firmware is inmiddels 9.75r
Het verbaast me opzich nog steeds dat m'n toestel het doet, aangezien ie al zo veel heeft meegemaakt
En voor de mensen die een redelijk nieuwe v525 hebben, hebben er andere hardware in zitten die in staat is om filmpjes op te nemen (schijnt). Heb er zelf een te oude v525 voor. De nieuwe is namelijk te behandelen als een V620 zo schijnt het.
En binnenkort ga ik eindelijk gedag zeggen tegen de meegeleverde vodafone sim, omdat ze een leuke 40E btg per jaar willen... maar zo veel bel ik eigenlijk niet. Heb em voornamelijk om bereikbaar te zijn (en niet te vergeten om mee te spelen/simpele foto's maken op vage momenten
) Stap daarom ook over op simyo omdat je dan tot nu toe alleen eens in het half jaar hoeft te bellen.
Edit: gevonden, SEEM 0032_0001 offset 06 en dan bit 6 en die moet op 0 staan als je de sirene ringtone uit wil hebben.
En anders kan ik em misschien nog wel repareren....heb nog wel iemand in de familie die dan zo'n v525 zou kunnen gebruiken
En binnenkort ga ik eindelijk gedag zeggen tegen de meegeleverde vodafone sim, omdat ze een leuke 40E btg per jaar willen... maar zo veel bel ik eigenlijk niet. Heb em voornamelijk om bereikbaar te zijn (en niet te vergeten om mee te spelen/simpele foto's maken op vage momenten
Dit is via een seem-edit te doen. Zal ff opzoeken welke dat exact was.Awkwarding schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:04:
Weet iemand hoe ik dat sirene geluid van me moto af kan halen? Of kan iemand die ff naar mij toe sturen
Edit: gevonden, SEEM 0032_0001 offset 06 en dan bit 6 en die moet op 0 staan als je de sirene ringtone uit wil hebben.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je je v525 dan zou willen opsturen, aangezien je zelf toch een andere telefoon gebruikt... kan em namelijk wel gebruiken voor onderdelenPinokkio schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:58:
[...]
volgens mij is het wel mogelijk om sms berichten op te slaan op je sim, maar dan via de computer [MPT], dan zul je uiteindelijk ook maar het maximale aantal berichten op je sim kunnen opslaan....
[ik ben er niet helemaal meer bij, aangezien ik al ong. anderhalf jaar een nieuwe foon heb nadat mijn v525 geen bereik meer had na sim-unlocken..]

[ Voor 100% gewijzigd door poesje op 10-08-2006 13:18 ]
Heeft iemand heel toevallig de betreffende seems en de mma_dcp / mma_ucp bestanden
nog in zijn bezit, die in de begin post staan?
Het gaat er onder andere om, dat de knop waar LIVE! staat dat daar een andere
functie aangegeven zou kunnen worden. (kan als ik het goed heb gelezen met
de mma_dcp / mma_ucp bestanden van een v600)
nog in zijn bezit, die in de begin post staan?
Het gaat er onder andere om, dat de knop waar LIVE! staat dat daar een andere
functie aangegeven zou kunnen worden. (kan als ik het goed heb gelezen met
de mma_dcp / mma_ucp bestanden van een v600)
Verwijderd
Ik heb een paar leuke foto's als achtergrond op m'n v525, maar de provider text en de datum staat in de weg. En de tijd rechtsonder eigenlijk ook. Is er een manier om dit weg te laten??
De provider text is te verbergen door middel van een seem edit (weet niet exact meer welke)Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:14:
Ik heb een paar leuke foto's als achtergrond op m'n v525, maar de provider text en de datum staat in de weg. En de tijd rechtsonder eigenlijk ook. Is er een manier om dit weg te laten??
Dit gebeurde dan door de gprs tekst over je provider heen te zetten en daarna de tekst van "gprs" te wissen. Ik dacht tenminste dat het zo moest
En voor zover ik me kan herinneren was het niet mogelijk om het klokje te verbergen
hopelijk leest iemand dit nog.. 
hoe kan ik het netwerk veranderen bij deze telefoon (V525 dacht ik, de latere versie van het toestel waarmee je standaard ook kunt filmen)
Mijn ma heeft namelijk een Telfort abonnement, maar dan kan je gratis via het KPN netwerk bellen. En dit is toch een behoorlijke verbetering kwa bereik
maar ik krijg hem niet ingesteld dat hij altijd via kpn belt. Dus dat zou ik graag willen weten
hoe kan ik het netwerk veranderen bij deze telefoon (V525 dacht ik, de latere versie van het toestel waarmee je standaard ook kunt filmen)
Mijn ma heeft namelijk een Telfort abonnement, maar dan kan je gratis via het KPN netwerk bellen. En dit is toch een behoorlijke verbetering kwa bereik

Verwijderd
Ik heb ook een vraag mbt de sim-lock.
Ik heb de v525 nu al een dikke 3 jaar, en wil van prepaid naar abo gaan. Nu heb ik op inet gezocht en het schijnt dat er 2 versies zijn met verschillende sim-lock. Bij de eerste versie kan ik een vodafone-abo erin stoppen ook al is hij locked, bij de 2e versie kan dit niet.
Maar ik vind nergens hoe ik zie welke versie ik heb?
Kan iemand me dit een beetje ophelderen? Via vodafone zelf unlocken duurt 2 weken, ik heb geen zin om daarop te wachten
Ik heb de v525 nu al een dikke 3 jaar, en wil van prepaid naar abo gaan. Nu heb ik op inet gezocht en het schijnt dat er 2 versies zijn met verschillende sim-lock. Bij de eerste versie kan ik een vodafone-abo erin stoppen ook al is hij locked, bij de 2e versie kan dit niet.
Maar ik vind nergens hoe ik zie welke versie ik heb?
Kan iemand me dit een beetje ophelderen? Via vodafone zelf unlocken duurt 2 weken, ik heb geen zin om daarop te wachten
Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware