Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:35:
ik ben hier nieuw en heb een paar vragen.

1* kan je via bluetooth je profiel veranderen van kleur?
2* wie heeft er sites waar je thema's vanaf kan downloaden? waprousso ken ik al...
3* kan je een MIDI bestand ook mixen met je motomixer?
4* Kan je via bluetooth(computer) op GPRS (internet dus eigenlijk of heb ik dat verkeerd)kost dat dan ook beltegoed?
5* Kan je telefoon ook .AMR be bestanden afspelen?
6* Kan je ook je afbeeldingen op volle scherm bekijken dus fullscreen?

ik verwacht zo snel mogelijk antwoord van jullie
1. Nee, niet dat ik weet
2. De meeste van die zijn verboden, dus daar zeg ik niets over
3. Nee, niet dat ik weet
4. Als het mogelijk zou zijn, dan kost dat zeker weten geld
5. Nee, dat ondersteunt hij niet(volgens mij)
6. Volgens mij alleen als je hem instelt als screensaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Profiel kleur kan als je via BlueTooth op dezelfde manier als Games een nieuwe Theme uploadt dacht ik ..... not sure.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:22:
en bv, het multimedia menu heeft pictogrammen, 5 om precies te zijn bij mij, als ik bij meer menu's pictogrammen wil, moet ik dan zorgen dat er 5 of 6 items in dat menu zijn?

en wat kan ik nog aanpassen met die seem 005b?
de eerste vraag snap ik niet echt, kan je misschien wat duidelijker zijn?

met 005b kun de alle knoppen aanpassen, dus ook aan bijden zijkanten, maar ik kreeg toen problemen omdat ik toen mijn wekker niet meer kon instellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 19:26:
[...]

de eerste vraag snap ik niet echt, kan je misschien wat duidelijker zijn?

met 005b kun de alle knoppen aanpassen, dus ook aan bijden zijkanten, maar ik kreeg toen problemen omdat ik toen mijn wekker niet meer kon instellen :?
nou in het multimedia submenu zie je afdbeeldingen enz als pictogram, in het submenu instellingen zie je alles als lijst.. als ik daar ook pictogrammen wil zien, moet je er dan voor zorgen dat er nog maar 5 of 6 mogelijkheden in dat sub menu zijn?

en die 005b kan ik niet vinden op http://xlr8.us/hofo/map.txt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:07:
[...]

nou in het multimedia submenu zie je afdbeeldingen enz als pictogram, in het submenu instellingen zie je alles als lijst.. als ik daar ook pictogrammen wil zien, moet je er dan voor zorgen dat er nog maar 5 of 6 mogelijkheden in dat sub menu zijn?

en die 005b kan ik niet vinden op http://xlr8.us/hofo/map.txt ?
daar heb je best kans op ja maar ik weeet het niet zeker.
ik zou zeggen, probeer het eens uit

en die 005b kan je bewerken met p2k menu editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Hej even een vraagje voor een vriend van mij:

Hij is dus een dopje van zijn V525 kwijtgeraakt (aangegeven met de pijl hieronder)

Afbeeldingslocatie: http://img184.exs.cx/img184/9457/v525dopje6xc.th.jpg

Weet iemand waar je een nieuwe zou kunnen kopen, of heeft er iemand misschien nog eentje liggen, ook de naam van het dopje zou handig zijn :)

Alvast bedankt

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
Ik heb er nog wel een liggen maar die ligt in mijn mobiel :Y)
Je kan proberen te mailen naar cnn.cn die koopt veel van die OEM dingetjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een programma kan vinden om menu icoontjes zelf te kunnen maken??? Ik heb paint geprobeerd en Macromedia Fireworks maar daarmee kan ik niet echt iets 'uitsnijden', snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij moet je met fireworks toch echt wel iets kunnen uitsnijden.. anders gewoon photoshop proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Er is weer een IA met v525 producten!
Vooral de frontjes zijn in Nederland uniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkte voice command ook al weer? (ga geen 10 topics doorworstelen) want ik had het al een keer geprobeerd maar toen kreeg ik het niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:05:
hoe werkte voice command ook al weer? (ga geen 10 topics doorworstelen) want ik had het al een keer geprobeerd maar toen kreeg ik het niet voor elkaar...
[halfofftopic :9 ]AAAAAAAAARGHHHHHHHH altijd eerst zelf zoeken!!! :P :9 :Y) [/halfofftopic :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:38:
[...]

[halfofftopic :9 ]AAAAAAAAARGHHHHHHHH altijd eerst zelf zoeken!!! :P :9 :Y) [/halfofftopic :9 ]
haha ja ik weet het... ben het ook al vaak genoeg tegen gekomen maar weet het niet meer :(

en wil hetnu juist weer weten ivm bluetooth headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 23:36

jurma

simply connecting...

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:45:
[...]

haha ja ik weet het... ben het ook al vaak genoeg tegen gekomen maar weet het niet meer :(

en wil hetnu juist weer weten ivm bluetooth headset
Ik neem aan dat je voice dialing bedoelt. In dat geval maak je een contact op je telefoongeheugen. Als je dit gedaan hebt bekijk je het contact en kun je op meer klikken. Hier staat voicedialing bij en moet je gewenste tekst opnemen.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurma schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:48:
[...]
Ik neem aan dat je voice dialing bedoelt. In dat geval maak je een contact op je telefoongeheugen. Als je dit gedaan hebt bekijk je het contact en kun je op meer klikken. Hier staat voicedialing bij en moet je gewenste tekst opnemen.
nee dat bedoel ik dus niet, ik weet hoe voice dialing werk, ik wil voice command activeren en het moet zo kunnen(heb het gevonden)
Stel een snelkoppeling in voor een bepaald item (ga naar het item en druk de menu toets enkele seconden in -> ja) dan kun je direct enkele instelingen wijzigen (bij een bestaande snelkoppeling, menu -> bewerken, doen. Bij voice iets inspreken.

Nu druk je op de menu-toets(blauwe actie-toets werkt niet) en vervolgens op de spraak-knop (aan de rechterzijkant) en spreekt wanneer er een venster verschijnt de command in. Een command voor bluetooth aan is bijvoorbeeld erg handig!
maar dit werkt dus niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Ik wil nog even een keer extra wijzen op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Informatie / links naar flash & flex gebeuren is ook hier _niet_ toegestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de seem bestanden video aangevinkt.
Maar hoe moet je video's afspelen?
Ik zie nergens op mijn V525 er iets van staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:24:
Ik heb in de seem bestanden video aangevinkt.
Maar hoe moet je video's afspelen?
Ik zie nergens op mijn V525 er iets van staan.
!BUSTED! dit had je kunnen weten door de topics door te lezen! :D :9
maargoed, je moet hiervoor ook nog je mma_*** bestandjes aanpassen...
hoe dit precies zit weet ik niet, aangezien het bij mij bijna 'per ongeluk ging :D '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle oude ringtones weer op mijn pc maar welke van deze waren nou ook alweer degene voor de motomixer, deze doet het namelijk nu niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar maanden een motorola v550 en een paar problemen met bluetooth :| . Ik heb 1 keer na 10 keer te zoeken naar apparaten verbinding gekregen.(met een nokia 6230). Toen is mijn v550 in reparatie gegaan en is de software geupdated. Daarna heb ik weer geprobeerd om verbinding te krijgen met een v550 en een SE T630 maar dat lukte dus niet. Weet iemand wat er misschien mis is? Ik heb de energie gewoon aan, traceerbaar ook en het zoeken werkt gewoon niet en blijft altijd op 0 apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat ik een beetje in een illegaal / legaal gebied zit nu, maar ik heb echt hulp nodig.
Mijn V525 @ V600 is een beetje krankzinnig geworden. Het enige wat hij doet is als ik hem aan wil zetten 2 sec licht aan van scherm en toetsenbord.
Nu heb ik er al verschillende flashfiles in willen zetten maar hij doet het nog steeds niet (ook geen monsterpacks)
Maar tussen die keren schijn ik dus een keer de flashfile van een V3 erin gezet te hebben en dat werkt niet helemaal :+ lol
Maargoed, waar het nu om gaat ik wil dus de "code group 6" uit een andere telefoon halen (van mn broertje)
Ik wil uit de v525 (orgineel) van mn broertje de complete flashfile halen (dus alle groepen)
Weet iemand een manier om ALLE groepen uit een telefoon te halen (backup dus mag toch wel :9~ ) en dan in mijn V525 te zetten?
Sorry als ik toch beetje illegaal zit. Verwijder in dat geval mn bericht maar, maar ik ben beetje wanhopig nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:53:
Hoi,

Ik kreeg laatst van VF mijn unlock code.
Helaas was hij daarvoor nog net binne het jaar naar de reparatie geweest, maar znder dat ik t wist hadden ze de IMEI codes verandert, waardoor ik een error kreeg en nu staat er CONTACT SERVICE PROVIDER
Ik bellen, maar die leiers nemen niet op daar. Dus ik naar de winkel. Zeggen ze dat je toch echt moet bellen. En per mail tzelfde verhaaltje. Ik heb geen zin om nog langer te bellen, want ik heb al voor 20 euro aan die aasgieren betaald, om hun mooie wachtmuziek te horen.

Toen dacht ik:
Is het mogelijk om met een flash/flex ff de gsm te restarten als het ware, om de subsidy code opnieuw te kunnen invoeren?

graag jullie hulp
ALs je in mijn posthistory kijkt dan zie je dat ik het ook ooit heb gehad.. dus een beetje eigen zoekwerk in de v525 topics is wel handig.

De oplossing is: de simkaart (non VF) in de gsm stoppen , en daarna opstarten . Hierna krijg je een foutmelding <Contact Service Provider> daarna laat je je gsm gewoon aanstaan en je laat hem opgengeklapt. Na ongeveer 15 mins of 1 uur dan krijg je weer de normale melding: Subsidy Code .....

ik heb gewoon vodafone hierna gebeld en een nieuwe unlockcode aangevraagt en deze werkte dit keer wel .

offtopic:
*kan iemand dit in de startpost zetten ? holleboomer is nog steeds de TS ofniet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:54
Ik heb een Motorola V550, maar deze was standaard Vodafone locked en nu ik deze lock heb laten verwijderen, blijf ik de locked bestanden behouden en kan ik deze niet verwijderen.

Hoe kan ik deze verwijderen? want het vreet nog aardig wat kB's. bvd :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon eerst altijd bestanden uitwisselen met mijn gsm en pc... via bluetooth
maar nu kan ik alleen nog maar van de pc naar de gsm.... en dus niet meer van de gsm naar de pc...
Op mijn gsm geeft hij dan aan: Verbinden onmogelijk, terwijl de pc de gsm wel herkent maar andersom niet (volgens mij)
Waar kan dit aan liggen? Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

FoutTM schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:58:
Ik heb een Motorola V550, maar deze was standaard Vodafone locked en nu ik deze lock heb laten verwijderen, blijf ik de locked bestanden behouden en kan ik deze niet verwijderen.

Hoe kan ik deze verwijderen? want het vreet nog aardig wat kB's. bvd :)
:+

VodaFone SIMlock is nie thetzelfde als die meegeleverder gelockte bestandjes B) Kan je met Datakabel doen is al veeeeeeeeel te vaak aan de orde geweest ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:45:
Ik kon eerst altijd bestanden uitwisselen met mijn gsm en pc... via bluetooth
maar nu kan ik alleen nog maar van de pc naar de gsm.... en dus niet meer van de gsm naar de pc...
Op mijn gsm geeft hij dan aan: Verbinden onmogelijk, terwijl de pc de gsm wel herkent maar andersom niet (volgens mij)
Waar kan dit aan liggen? Bvd!
Ik denk dat jij SP2 heb geinstalleerd :)
Daar had ik dit probleem mee.. Probeer je bluetooth opnieuw te installeren op je pc met nieuwe drivers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had idd SP2 geinstalleerd....
Maar nu heb ik alles opnieuw geinstalleerd enzo en nu geeft de computer aan dat het bluetooth apparaat niet gevonden kan worden... maar hij is wel degelijk aangesloten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:34:
Ik had idd SP2 geinstalleerd....
Maar nu heb ik alles opnieuw geinstalleerd enzo en nu geeft de computer aan dat het bluetooth apparaat niet gevonden kan worden... maar hij is wel degelijk aangesloten :?
Welke drivers/programma's gebruik je? Die van SP2 of die van je bluetooth dongle fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de programma's van de bluetooth dongle fabrikant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 21:08:
Ik gebruik de programma's van de bluetooth dongle fabrikant...
Je zou divers kunnen proberen van SP2. Dus bij het zoeken van hardware, niet de drivers van de fabrikant selecteren, maar je computer zelf laten zoeken. Ik weet niet of je programma daarmee goed werk, ik gebruik nu ook alleen de bluetooth programma van SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik ben een tijdje uit de scene...

maar is het mogelijk sms geheugen op te krikken??
ben de limiet van 80-100 wel zat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan in omg deventer met een datakabelmijn webprofielen wissen?jwolsing@zonnet.nl het gaat om een v525 met 600 software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ik heb iets heel raars meegemaakt,ik had een simlock van vodafone,maar toen ik flashte met de .72r flash was mijn telefoon opeens simlockvrij.ik kan nu gewoon kaartjes van t-mobile en hi in mn v525 doen :)

maar ik had nog ff een vraagje:
ik kan nu maximaal 30 games opslaan(1game=100kb x 30= 3mb)dan heb ik nog 4 mb vrij,maar ik wil meer games,kan het met seem edit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
fox-hound schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:54:
ik heb iets heel raars meegemaakt,ik had een simlock van vodafone,maar toen ik flashte met de .72r flash was mijn telefoon opeens simlockvrij.ik kan nu gewoon kaartjes van t-mobile en hi in mn v525 doen :)

maar ik had nog ff een vraagje:
ik kan nu maximaal 30 games opslaan(1game=100kb x 30= 3mb)dan heb ik nog 4 mb vrij,maar ik wil meer games,kan het met seem edit?
offtopic:
:r :/ MEER :/ :r ?? :Y)

edit: Get a life?? Im a gamer, ive got plenty of lives... =P

[ Voor 6% gewijzigd door Pinokkio op 26-04-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
jah :P meer,ik ben een gamer weet je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:51:
Ik heb alle oude ringtones weer op mijn pc maar welke van deze waren nou ook alweer degene voor de motomixer, deze doet het namelijk nu niet...
Ik weet welke het zijn, maar als ik ze upload naar mijn telefoon in a/mobile/audio dan doet motomixer het nog steeds niet....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:29
Goeiemorgen,
Ik heb sinds eergister het probleem dat ik mijn camera niet meer kan gebruiken. (Het is de V525, niks aan geflashed, of zoiets).
Als ik in het hoofdmenu de camera selecteer dan krijg ik de mededeling " Bezig. Herhaal. ", en dan kom ik weer in het hoofdmenu. Ik ben deze foutmelding wel tegengekomen op GoT en het net, maar ik kan de (evt.) oplossing hiervoor nergens vinden.
Heeft iemand dus een idee hoe dit probleem op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
zetje01 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 11:10:
Goeiemorgen,
Ik heb sinds eergister het probleem dat ik mijn camera niet meer kan gebruiken. (Het is de V525, niks aan geflashed, of zoiets).
Als ik in het hoofdmenu de camera selecteer dan krijg ik de mededeling " Bezig. Herhaal. ", en dan kom ik weer in het hoofdmenu. Ik ben deze foutmelding wel tegengekomen op GoT en het net, maar ik kan de (evt.) oplossing hiervoor nergens vinden.
Heeft iemand dus een idee hoe dit probleem op te lossen is?
dit probleem heb ik ook.... maar bij mij istie gef**piep**ed... ik ben het ergens op het net tegen gekomen... en daar zeggen ze dat software/hardware dan niet goed bij elkaar past/compatible is ofzo... (ook al met andere software geprobeerd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet in de camerainstellingen het sluitergeluid uit, mogelijk dat de software het geluidsbestandje niet kan vinden

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:32:
zet in de camerainstellingen het sluitergeluid uit, mogelijk dat de software het geluidsbestandje niet kan vinden
hoe doe je dit?? ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

* nero355 denkt dat he tniet gaat werken zowiezo : Je moet dan eerst bij je camera komen en dan pas voor Setup kiezen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Zou iemand het hele P2k verhaal misschien nog eens willen vertellen?
Heb al een hoop geschearched en geprobeerd, maar ik kom er niet uit.
Het probleem is dat als ik de P2kman start, ik de melding onderin 't venster zie "not connected".
Heb al geprobeerd om wat drivers naar het mapje "drv" te kopieren, maar dat had geen effect.
Als iemand weet wat ik verkeerd doe?
(USB kabel icm V525, en Win XP SP2)

[ Voor 9% gewijzigd door ernst op 01-05-2005 23:05 ]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
Kdenk dat mijn Motorola v525 @ 600 beetje kapot is..
als ik namelijk gebelt wordt hoor ik bijna niks door het luidspeakertje.. (het gaat hier niet om de handsfree maar gewoon waar je met je oor aanzit)

komt dit vaker voor?
mijn volume staat al op 7.. en ik hoor nog niks..

iemand een idee?

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:20
Toevallig je klepje altijd hardhandig dichtgeknepen?

* RadioAir heeft ervaring met zijn v525 :P

wat je kan doen is het toestel voorzichtig openschroeven en kijken of de datakabel los is, als je nog garantie heb: terugflashen naar v525 software en inleveren bij een Vodafone City Point, daar doen ze nooit zo moeilijk over(vriend had em met datakabel unlocked, had nog gewoon garantie :P)

ben je em wel 3 weken kwijt maar bij mij was het een gescheurde datakabel en dan voel je je niet happy als je die moet vervangen... :P

EDIT: Knijp eens op het luidsprekertje, dit wil ook wel eens helpen(heb ik net ondervonden bij een andere defecte v500 :P )

[ Voor 22% gewijzigd door RadioAir op 02-05-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
het is al gelukt.. heb hem net even opgemaakt stof verwijderd en alles
weer op zijn plaats gezet.

hij werkt weer perfect.
nog 1 ding:

weet iemand waar je displays kan bestellen? er zit bij mij een barstje aan de voorkant. (plastic display)

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DetoR schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:39:
nog 1 ding:

weet iemand waar je displays kan bestellen? er zit bij mij een barstje aan de voorkant. (plastic display)
http://cnn.cn/shop/v500-adhesive-front-lens-p-53.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om na het installeren van SP2, Mobile Phone Tools te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:58:
Is het iemand gelukt om na het installeren van SP2, Mobile Phone Tools te installeren?
ja, ik heb hier iig Mobile Phone Tools draaien, die doet het zonder problemen, versie 3.20 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:58:
Yep, hier ook, gewoon vanaf een hele oude versie met liveupdate geupdate tot de nieuwste. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij geeft ie tijdens het installeren een fout aan. Hij mis een .dll bestand zegt ie. Ik zou kijken of ik versie 3.20 kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tweakers,

Ik bezit mijn v525 @ 600 nu al een tijdje, en heb op mijn PC al gewerkt met mp3's en filmpjes erop zetten mbv Mobile Phone Tools. Ik weet nog wel dat het een hoop gekut was het werkend te krijgen, maar het werkte.

Nu zit ik dus op mijn laptop, en wil hierop ook mijn telefoon aansluiten. Ik heb XP met SP2 draaien.
Heb mobile phone tools geinstalleerd, en p2kman (+drivers). Hardware is goed geinstalleerd zegt windows, en een boel drivers daarbij (van p2kman).

Nu open ik dus Mobile Phone Tools, en krijg ik dat klokje te zien "Your phone is being installed and configured.." maar daar blijft het dus bij :{. Hoe lang ik ook wacht (zit nu voor de zekerheid al een kwartier geduld te hebben), het klokje blijft maar bezig met draaien....

Wie weet wat er fout kan zitten? P2Kman ziet mijn phone wel gewoon.

edit:
Ps. Ik werk met een datakabel

Weet iemand misschien anders waar ik een oudere versie van MPT kan downloaden,.. . misschien werkt het daar wel meE?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
mag je mobile phone tools zomaar online zetten (A)
ik heb 3.20F namelijk en die werkt hier prima, of zitten er rechten op dat programma

dan niet, space heb k inmiddels nodig voor wat anders...

[ Voor 42% gewijzigd door Pittie op 10-05-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:42:
Hey tweakers,

Ik bezit mijn v525 @ 600 nu al een tijdje, en heb op mijn PC al gewerkt met mp3's en filmpjes erop zetten mbv Mobile Phone Tools. Ik weet nog wel dat het een hoop gekut was het werkend te krijgen, maar het werkte.

Nu zit ik dus op mijn laptop, en wil hierop ook mijn telefoon aansluiten. Ik heb XP met SP2 draaien.
Heb mobile phone tools geinstalleerd, en p2kman (+drivers). Hardware is goed geinstalleerd zegt windows, en een boel drivers daarbij (van p2kman).

Nu open ik dus Mobile Phone Tools, en krijg ik dat klokje te zien "Your phone is being installed and configured.." maar daar blijft het dus bij :{. Hoe lang ik ook wacht (zit nu voor de zekerheid al een kwartier geduld te hebben), het klokje blijft maar bezig met draaien....

Wie weet wat er fout kan zitten? P2Kman ziet mijn phone wel gewoon.

edit:
Ps. Ik werk met een datakabel

Weet iemand misschien anders waar ik een oudere versie van MPT kan downloaden,.. . misschien werkt het daar wel meE?
misschien dat het werkt als je je kabel/telefoon, tenminste... de contactjes ff schoonblaast.... of beetje met de kabel naar één zijkant drukken als hij 'being installed' is... bij mij werkt dat alstie geen verbinding kan maken... :X
succes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen.
Ik ben er een tijdje uit geweest maar weer wil nu toch eens iets doen aan mijn v525. ik heb net deze topic helemaal doorgelezen, maar mijn probeelmpje ben ik hier niet tegen gekomen.
Ik heb dus een probleempje met MPT versie 3.23 NL versie.
Als ik mijn agenda van Microsoft Outlook wil overzetten naar mijn telefoon, dan zijn al mijn afspraken op de telefoon 1 uur eerder dan dat ze moeten zijn.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Want zet ik afspraken terug van telefoon naar pc, dan klopt er helemaal niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb het probleem (met MPT) dat ik elke keer bij het opstarten een nieuw profiel moet aanmaken. Selecteerd ik de 'default' profiel, dan geeft ie een foutmelding aan. (zo'n één van windows xp met wel of niet verzenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:15:
En ik heb het probleem (met MPT) dat ik elke keer bij het opstarten een nieuw profiel moet aanmaken. Selecteerd ik de 'default' profiel, dan geeft ie een foutmelding aan. (zo'n één van windows xp met wel of niet verzenden)
LOOOOOOOOOL Smartphone :P :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
ken je t fenomeen smartphone niet?? das een telefoon waar windows op draait... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jackie_Sparrow schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:52:
[...]

ken je t fenomeen smartphone niet?? das een telefoon waar windows op draait... :/
Nou dan ken jij 't ook niet. Het hoeft niet perse windows mobile te draaien; maar PPC of Symbian is ook een smartphone.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik heb helemaal geen smartphone. Ik krijg die foutmelding wanneer ik met mijn v525 contact wil maken met Mobile Phone Tool. Alleen door een nieuw profiel aan te maken kan ik contact maken met mijn v525. Gebruik ik een voorgaande profiel dan treedt er een fout op en krijg ik zo'n foutmelding. Wat heeft dat met een smartphone te maken? Komt dit probleem ook met smartphones voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:59:
Maar ik heb helemaal geen smartphone. Ik krijg die foutmelding wanneer ik met mijn v525 contact wil maken met Mobile Phone Tool. Alleen door een nieuw profiel aan te maken kan ik contact maken met mijn v525. Gebruik ik een voorgaande profiel dan treedt er een fout op en krijg ik zo'n foutmelding. Wat heeft dat met een smartphone te maken? Komt dit probleem ook met smartphones voor dan?
Waarschijnlijk dacht hij dat je MPT op je telefoon had ofzo??? :P :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
@ de rest... laat maar... dit wordt te ingewikkeld :/

enne @ holleboomer:
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:09:
[...]

Nou dan ken jij 't ook niet. Het hoeft niet perse windows mobile te draaien; maar PPC of Symbian is ook een smartphone.. 8)7
bijdehand :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Laatst online: 27-10-2022
kan niemand nou eens gewoon één grote flesh fles, seem weet ik het tutorial schrijven.. ik ben nu al dagen overal dingen aan het zoeken en ik zet het op mijn gsm, maar niets werkt.

dan zoek ik wat op en dan heb ik er niets aan, of het zijn antwoorden van ''zoek de andere topics maar door'' enz enz..

er was eerst een goede site waar alles stond, maar die is ook offline volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
stavast schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:04:
kan niemand nou eens gewoon één grote flesh fles, seem weet ik het tutorial schrijven.. ik ben nu al dagen overal dingen aan het zoeken en ik zet het op mijn gsm, maar niets werkt.

dan zoek ik wat op en dan heb ik er niets aan, of het zijn antwoorden van ''zoek de andere topics maar door'' enz enz..

er was eerst een goede site waar alles stond, maar die is ook offline volgens mij
MOND HOUDEN!! >>> geen flash lessen hier m8... seem edit mag wel... maar aangezien ik mn v525 niet meer gebruik, omdat ie kapoet is, ga ik hier geen tijd in steken :X maargoed... misschien iemand anders....

*no flame m8, sorry ;-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
haha.. leuke reactie:) maar goed het flexen is gelukt! ik heb alleen wat vraagjesik heb namelijk een icoontje boven in mijn scherm het is een hoorntje met een 1 ervoor. zou ik misschien ook weer mijn datum kunnen terug krijgen op het scherm? . verder is het wel oke, op wat dingen na waar ik niet weet waar ze voor zijn

[ Voor 6% gewijzigd door stavast op 20-05-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil foto's van de V525 via Bluetooth naar de pc sturen (MSI dongle)
Zoek dus hiervoor de bluetooth tuturial zoals in de startpost vermeld maar helaas werkt die link niet meer
Heeft iemand een nieuwe link of een goede uitleg hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn standaard ringtones verwijderen. Nu staat in de startpost hoe ik het moet doen. Maar als ik p2kman opstart krijg ik bestanden als /a/mobile/~alerfile... Hoe weet ik welk bestand ik moet verwijderen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
het beste kan je motokit gebruiken daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth vraagje:

Ik had eerst 2000 op m'n computer, toen werkte het nog perfect. Nu heb ik xp erop gezet. Eerste keer werkte het wel, maar nu kan ik geen verbinding meer met m'n telefoon maken via bluetooth. De computer geeft het volgende aan:

Bluetooth-apparaat niet gevonden.
Controleer of uw Bluetooth-apparaat correct is aangesloten en ingeschakeld.

Ik heb energie en vind mij aangezet op m'n telefoon.
De bluetooth software een aantal keer geinstalleerd.
Mijn computer heeft service pack 2 erop staan en mijn bluetooth dongle is van het merk conceptronic.

wie helpt mij (ik word die ringtones die er nu op staan een beetje zat :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Heb je al in apparaatbeheer voor de Generic Bluetooth Radio handmatig die andere driver geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geacht Forum,

Ik heb de V550 sinds een paar weken en ik slaag er niet in om via een usb datakabel een degelijke verbinding te krijgen met mijn mobieltje.
Hoe en met wat kan ik mijn agenda configureren?hoe stel ik mijn V550 in om hem feilloos te laten werken?
Met de bijgeleverde mini cd van de usb datakabel kan ik niets doen,nadat ik deze geinstalleerd heb werkt deze niet!
Wie weet raad?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zetje01 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:45:
Heb je al in apparaatbeheer voor de Generic Bluetooth Radio handmatig die andere driver geselecteerd?
Hij doet nu al een stuk meer dan eerst, alvast bedankt. Wel raar dat hij de drivers niet automatisch pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem van BlueTooth had ik ook!
Ik had eerst Sp1 en nu Sp2... met Sp2 gaf ie aan: BT apparaat niet verbonden enz.
Maar dan mijn vraag: mss beetje dom :9 maar waar kan ik apparaatbeheer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 10:11:
Dat probleem van BlueTooth had ik ook!
Ik had eerst Sp1 en nu Sp2... met Sp2 gaf ie aan: BT apparaat niet verbonden enz.
Maar dan mijn vraag: mss beetje dom :9 maar waar kan ik apparaatbeheer vinden?
computer aan :p >rechtermuisknop op 'deze computer'>eigenschappen>tabblad hardware(3e van links)>apparaatbeheer(bovenste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinokkio schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:43:
[...]

computer aan :p >rechtermuisknop op 'deze computer'>eigenschappen>tabblad hardware(3e van links)>apparaatbeheer(bovenste)
kan sneller:
rechtermuisknop op 'deze computer'>beheren>apparaatbeheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:49:
[...]

kan sneller:
rechtermuisknop op 'deze computer'>beheren>apparaatbeheer
ok... jij wint :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke drivers moet ik precies hebben? Want hij geeft nog steeds aan: BT apparaat niet gevonden enz. :? Ik heb al overal gezocht ma kan niet de juiste vinden :? Kan iemand mij ff helpen, bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
zetje01 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:45:
Hier staat alles in, mits je je bluetooth-software geïnstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar bluetooth software waarmee je bijvoorbeeld je computer kan "besturen" heeft iemand een site met links of zelf een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze forum is echt gestorven echt jammer we hebben betere tijden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterhaald model he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Laatst online: 26-10-2021
misschien een vraag die al aan bod is gekomen (vast en zeker), maar ik heb al heel veel posts gezien maar heb er nog enkele duizenden te gaan. Dit is me toch een beetje veel van het goede.

Maar is het nu mogelijk om de telefoon aan te passen met bluetooth of niet?
Zo ja... hoe?

Als iemand toevallig iets weet is een link voldoende. (mits het toegestaan is natuurlijk)

BVD! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

via BT kan je er plaatjes/games/contacts dat soort spulletjes opzetten.
Maar om je firmware/flex/flash gebeuren moet je echt een datakabel hebben. Dat gaat echt niet over BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen welke flex/flash werkt het snelst, het best op de v525 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Laatst online: 11-09 23:36

jurma

simply connecting...

abcor2003 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:43:
misschien een vraag die al aan bod is gekomen (vast en zeker), maar ik heb al heel veel posts gezien maar heb er nog enkele duizenden te gaan. Dit is me toch een beetje veel van het goede.

Maar is het nu mogelijk om de telefoon aan te passen met bluetooth of niet?
Zo ja... hoe?

Als iemand toevallig iets weet is een link voldoende. (mits het toegestaan is natuurlijk)

BVD! _/-\o_
Nee dit moet via een datakabel en dan kan je via 'seems' je telefoon aanpassen. Hoe dit moet staat in de topic start. Zo heb ik dus zelf geheugen vrij kunnen maken tot +- 7 mb ipv de 5 mb

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is er een kabeltje (die het toetsenbord met het beeldscherm verbind) kapot gegaan..
Kun je die kabeltjes ergens kopen? Of moet je een nieuw schermpje erop zetten oid ? (zoja hoe duur is dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb namelijk een hele tijd ergens op het internet gelezen dat je bij de Motorola V525 in een soort bios-menu kan komen, door als hij uitstaat op een bepaalde toetsen combinatie te drukken. Nou is mij ontschoten welke combinatie dit was. Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* en # ingedrukt houden terwijl je hem aanzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
En wat kan je dan eigenlijk allemaal in die bios doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bepaalde dingen die hier niet besproken mogen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:57:
Bepaalde dingen die hier niet besproken mogen worden ;)
Hahaha, ok. Ben toch wel denk ik klaar met mijn V525 @ V600 (hij doet het nu goed, dus denk dat ik er maar van af moet blijven ;) ) maar misschien dat je er hele leuke dingen mee kon doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

ik krijg met p2kman geen verbinding met me V525. Op me computer thuis lukt het wel maar op de laptop hier (vakantie) wil het niet lukken. Misschien omdat ik op de laptop XP draai. Kan iemand mij misschien ff helpen want ik wil de foto's en filmpjes op de compu zetten omdat ik nu geen ruimte meer heb op me foon

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
hey ik wilde vragen heeft hier iemand nog de originele wallpapers van de v525?
en ik zoek ook nog het orginele theme van vodafone

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik weet niet of het hier al bekend is, lees dit topic niet meer zo vaak nl. maar ik ben er laatst achter gekomen dat je orange world op de telefoon kan gebruiken, terwijl vroeger alleen orange wap (gprs) mogelijk was. Je moet gewoon bij mijn Orange de instellingen voor de Motorola V3/RAZR opvragen.

Als je niet te lang wil doen over het activeren bij Orange, moet je gwoon tegen de telefoniste zeggen als ze vraagt welk toestel je gebruikt, dat je de RAZR gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een V525 en een bluetooth usb adapter. Ik kan wel muziek en foto's uitwisselen tussen pc en mobiel maar geen thema's en java games. Weet kan iemand mij helpen?
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric1988
  • Laatst online: 06-09 15:42
CT schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:52:
via BT kan je er plaatjes/games/contacts dat soort spulletjes opzetten.
Maar om je firmware/flex/flash gebeuren moet je echt een datakabel hebben. Dat gaat echt niet over BT.
Ik heb zelf ook zon bluetooth usb ding in de computer zitten, maar jet lukt me maar niet om de spellen erop te krijgen.. Op mijn K700 kan ik ze gewoon naar de rootmap zetten maar bij de Motorola V550 werkt dat niet.

MVG, Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 22:43
Ik heb de unlock code van mn V525 aangevraagd bij Vodafone, iemand enig idee hoelang dat kan duren voor dat ik um heb ? :)

Envelop eergister op de bus gedaan.

Het is een service van Vodafone (na 1 jaar gratis, daarvoor 50 euro oid) dus ik neem aan dat dit hier gewoon besproken kan worden ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

binnen 1 week had ik hem

[ Voor 9% gewijzigd door Nanax op 26-08-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer in mn geluidsprofiel komen!

Hoe los ik dit op??

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Wat doe je met je V525 als 'ie kapot is? Juist! Tweaken :D Speakertje gaan we fixen :P

De hele zooi open maken, en dan krijg je:

Achterklepje:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2349%20(Custom).JPG

Keypad omhulsel:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2350%20(Custom).JPG

Keypad omhulsel achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2351%20(Custom).JPG

Accu :P:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2352%20(Custom).JPG

Accu achterkant :*):
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2353%20(Custom).JPG

Speaker:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2354%20(Custom).JPG

Headset aansluiting:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2356%20(Custom).JPG

Keypad:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2357%20(Custom).JPG

Keypad achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2358%20(Custom).JPG

Batterij en sim houder:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2359%20(Custom).JPG

TFT houder:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2361%20(Custom).JPG

Binnenkant TFT houder, speaker:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2362%20(Custom).JPG

De telefoon printplaat, accu aansluiting en sim aansluiting:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2362%20(Custom).JPG

Keypad knopjes op de printplaat, met ledjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2364%20(Custom).JPG

LCD scherm aan de voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2365%20(Custom).JPG

TFT scherm:
Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/v525/100_2366%20(Custom).JPG

Zo, nu kijken of ik het zelf kan fixen, óf dat ik misschien een eigen behuizing ga maken :P DHZ skills ;) Als ik dat zou doen zou ik een phone kunnen maken met een dikte van 1.5 cm :)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware