Maar heeft iemand anders nog een idee voor een andere telefoon in dezelfde prijsklasse?
Ga eens lekker neuzen op nieuwemobiel.nl daar staan alle foons met wat ze kunnen,de prijzen zijn kun je op internet vinden
Weet iemand zo even hoe je het toetsgeluid uitzet.... ? 
Laat maar heb 't al gevonden.
Laat maar heb 't al gevonden.

[ Voor 25% gewijzigd door arjan571 op 27-01-2005 12:52 ]
Verwijderd
weet er iemand of er op de markt in hamond ook spullen voor de v525 hebben zoals een cover?
Verwijderd
Heeft iemand Express Maps and 411 voor Moto v525 als eens geprobeerd. Zou je hier ook nederlandse mappen in kunnen zetten.
http://www.handmark.com/products/detail.php?id=447
Heb gister een zwarte retracteble antenne besteld. En eergisteren een nieuwe faceplate + battery klepje (zwart/grijs) die combo lijkt mij opzich wel vet
Ik post wel Pics als ik ze beide binnen heb (kan wel ff duren het 1 uit de USA en de ander uit Duitsland) en geinstalled heb...
Verwijderd
Mijn v525 heeft de laatste tijd kuren. Als ik te snel iets doe dan valt ie uit en laatst liep ie vast toen ik alleen een smsje wou gaan maken toen deed ik um dicht en toen maakte ik hem weer open en toen viel die uit. Ik heb nog garantie dus dit wordt geen probleem. Ik heb alleen dingen verandert met seem-edit. Zouden ze hier moeilijk over gaan doen?
Dit is zwaar interessantVerwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:13:
Heeft iemand Express Maps and 411 voor Moto v525 als eens geprobeerd. Zou je hier ook nederlandse mappen in kunnen zetten.
Indd! Maar hoe werkt het nou precies? Ik neem aan dat je dus die software koopt en installeerd op je telefoon (past dat wel op die 5mb?)... En dan heb je als het ware een GPS systeem in je mobieltje?kenny89 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 22:32:
[...]
Dit is zwaar interessant, zou iemand die zo'n programma heeft dit willen posten bij naam?
Wie weet hier meer over?
Verwijderd
Dit lijkt me een online Gouden Gids/Routeplanner met abbonement, werkt alleen via GPRS/WapVerwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:13:
"Express requires wireless internet connectivity."
Hmmm dan zal het wel eeeerrrruuuug duur zijnVerwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:47:
[...]
Dit lijkt me een online Gouden Gids/Routeplanner met abbonement, werkt alleen via GPRS/Wap
"Express requires wireless internet connectivity."
Verwijderd
Mijn v525 heeft de laatste tijd kuren. Als ik te snel iets doe dan valt ie uit en laatst liep ie vast toen ik alleen een smsje wou gaan maken toen deed ik um dicht en toen maakte ik hem weer open en toen viel die uit. Ik heb nog garantie dus dit wordt geen probleem. Ik heb alleen dingen verandert met seem-edit. Zouden ze hier moeilijk over gaan doen? Mag ik aub snel antwoord het wordt egt frustrerend.

ja.. ik denk wel dat ze hier moeilijk over gaan doen... ik hoop eerlijk gezegd voor je dat je het nog terug kan zetten.. maar anders ben je die garantie dus kwijt... 
suc6 ermee
suc6 ermee
gast, je hebt geluk.. ik heb ze nog gebackupped...*ik weet niet of ze allemaal origineel zijn:S helaas.. maar ik denk het wel...*Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:18:
Heeft iemand voor mij de orginele seems? het liefste allemaal..
ga naarkopieer: http://tnj.topcities.com/seems.zip en voila:D
succes:)
edit:
let op.. kopieer de link in je browser... ligt aan die gratis host... dan doet ie het wel...
let op.. kopieer de link in je browser... ligt aan die gratis host... dan doet ie het wel...
[ Voor 18% gewijzigd door Pinokkio op 30-01-2005 22:44 . Reden: vergeten dat ik een hostfoutje had... ]
na de biref te hebben opgestuurd ( 20ste ofzow) kreeg ik vandaag een brief terug ( 10 dagen voordat mijn telefoon eigenlijk geunlocked mocht worden terug met de subsidy code ... na 3x het te proberen in te voeren werd mijn netwerk code geblokkeerd
* hoe zouden ze kijken als ik daar aankom met een v525 met v600 software en v551 uiterlijk
*
* hoe zouden ze kijken als ik daar aankom met een v525 met v600 software en v551 uiterlijk
Ok mijn ervaringen met andere behuizingen! Blijf er ver vanaf!
Vandaag kwam mijn Cover binnen het was een complete set. Het eerste wat me opviel was dat de kwaliteit niet je van het was (maar goed eigen schuld het kwam van Ebay). Het kwam er uit eindelijk op neer dat ik me HELE mobieltje uit elkaar heb moeten halen!!! Om een paar dingen te veranderen. Ik dacht bijna zeker te weten dat me Telefoon dood was... Maar god zei dank doet hij het nog. kan alleen de externe knoppen niet meer gebruiken... Damm ik heb het echt verprutst... overal krassen nu enzo. De slechtste aankoop die ik de laatste tijd heb gedaan.
Dus aan alle andere misschien kopers: Denk heel goed na voordat je eraan begint want het lijkt makkelijk maar het kan vies tegenvallen.
Vandaag kwam mijn Cover binnen het was een complete set. Het eerste wat me opviel was dat de kwaliteit niet je van het was (maar goed eigen schuld het kwam van Ebay). Het kwam er uit eindelijk op neer dat ik me HELE mobieltje uit elkaar heb moeten halen!!! Om een paar dingen te veranderen. Ik dacht bijna zeker te weten dat me Telefoon dood was... Maar god zei dank doet hij het nog. kan alleen de externe knoppen niet meer gebruiken... Damm ik heb het echt verprutst... overal krassen nu enzo. De slechtste aankoop die ik de laatste tijd heb gedaan.
Dus aan alle andere misschien kopers: Denk heel goed na voordat je eraan begint want het lijkt makkelijk maar het kan vies tegenvallen.
[Nospam]dit kon je al weten als je het topic door had gelezen en op andere forum had gekeken zoals howardforums.com daar hebben ze complete guides voor een hele cover change ( dus helemaal)
het veiligste is het om alleen de front en backcover te vervangen ( 4 schroefjes bij scherm) en achter eraf klikken.
verder is niet alles goed vana ebay , waarschijnlijk heb jij zo'n plastic ding die onderandere verkrijgbaar zijn bij daydeal.com , die op cnn.cn zijn OEM covers, en die hebben een zeer hoge kwaliteit. [/NOspam]
het veiligste is het om alleen de front en backcover te vervangen ( 4 schroefjes bij scherm) en achter eraf klikken.
verder is niet alles goed vana ebay , waarschijnlijk heb jij zo'n plastic ding die onderandere verkrijgbaar zijn bij daydeal.com , die op cnn.cn zijn OEM covers, en die hebben een zeer hoge kwaliteit. [/NOspam]
Ja maar helaas hadden zij er niet eentje die mijn kleuren combinatie had. Maar ik weet dat het allemaal veel makkelijker was... alleen het probleem was de voorkant kwam niet meteen los... en toen dacht ik misschien moet ik alles dan vervangen... En daar ging het fout...Maar goed ik ben allang blij dat hij het nog doet en weet nu wel hoe dat ding er van binnen uitzietkenny89 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 07:22:
[Nospam]dit kon je al weten als je het topic door had gelezen en op andere forum had gekeken zoals howardforums.com daar hebben ze complete guides voor een hele cover change ( dus helemaal)

ik heb mijn telefoon nog steeds niet geunlocked ....
vodafone zou me terugbellen , yeah right
( vandaag maar eens terugbellen)
maar ik heb iets nieuws ontdekt, achterop mijn telefoon, kun je je imei nummer zien en via Motorola Service Software (software) ook , maar daar verschilt mijn imei nummer ? het laatste nummer is dan een 0 ipv van een 9 ? laat maar , lag aan de software ..
vodafone zou me terugbellen , yeah right
maar ik heb iets nieuws ontdekt, achterop mijn telefoon, kun je je imei nummer zien en via Motorola Service Software (software) ook , maar daar verschilt mijn imei nummer ? het laatste nummer is dan een 0 ipv van een 9 ? laat maar , lag aan de software ..
[ Voor 6% gewijzigd door k5052 op 05-02-2005 09:27 ]
Verwijderd
ik heb een ringtone die t gewoon doet en 112 kbps is. Als je wilt weten of je een liedje als ringtone kutn gebruiken moet je naar je profiel gaan en kijken of je dan in detail jouw mp3tje kan selecteren;)Xiqum schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:52:
Ik heb zo juist een beltoon in MP3 op me telefoon gezet via P2K man in de map audio. Ingesteld als beltoon en telefoon opneiuwe opgestart maar ik als ik word gebeld dan doet hij het gewoon niet.
Ik heb de settings van de mp3 (bitrate etc) gecheckt met 1 die het wel doet maar het mag niet baten. Ik kan de mp3 wel luisteren via de telefoon zelf. Iemand een idee wat er fout gaat?
Zo neit dan moet je m ff met MPT uploaden. Dan werkt ie hoe dan ook. Was bij mij ook t geval. Je kunt liedjes t beste met MPT uploaden.
Verwijderd
Volgend probleem.
Ik heb een V550. Nu heb ik er ook een USB-Datakabel bij.
Ik heb via P2kman alle orginele ringtones eruit gehaal om meer geheugen te krijgen. Maar nu kan ik niet meer in het menu mijn ringtone's instellen. Ook Motomixer werkt niet meer. Hoe kan ik dit weer goed krijgen?
Ik heb een V550. Nu heb ik er ook een USB-Datakabel bij.
Ik heb via P2kman alle orginele ringtones eruit gehaal om meer geheugen te krijgen. Maar nu kan ik niet meer in het menu mijn ringtone's instellen. Ook Motomixer werkt niet meer. Hoe kan ik dit weer goed krijgen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 16:23 ]
tsja.... ik heb dat ook gehad... dan zul je alle ringtones weer erop moeten zetten... en dan hopen dat ie werkt..... dan kan je ze daarna als het goed is gewoon verwijderen met je tlefoon zelf....
ik zal zo wel kijken of ik ze ff kan uploaden voor je....
ik zal zo wel kijken of ik ze ff kan uploaden voor je....
edit:
kopieer deze link naar je browser http://tnj.topcities.com/audio-backup.zip
*kopieren, omdat mn host het anders niet doet....*
[ Voor 26% gewijzigd door Pinokkio op 06-02-2005 13:06 ]
Verwijderd
Dit heb ik gedaan. Nu werkt de Motomixer weer wel, maar als ik menu->Instellingen->Meldingen Profielen->Detail Luid (of wat anders) op wijzigen druk kom ik weer in het instellingen menu.Ik kan dus de ringtone's niet normaal instellen.[b]Jackie_Sparrow schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:02
edit:
Dus weet iemand een truukje om het wel zo te doen?
Oh ja...de ringtone's hebben nu een andere naam. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Dus Alertfile025.mid etc.
ringtones hebben een adnere naam... dat had ik ook... maar ik weet verder ook niet meer precies hoe ik het nou gedaan heb... volgens mij heb ik het gewoon zo gedaan dat ik een ringtone selecteerde(bij menu en dan geluid...) en dan instellen als ringtone... als je dat bij alle profielen doet... doet ie het misschien wel.... anders kan ik je ook niet meer helpen...

Verwijderd
Gebruik Triple Tool Compilation
Een duits programma
Daarmee kun je het herstellen;)
Bij mij werkt ie weer perfect
Je moet de telefoon eerst lezen
AUFLESSEN
en dan op t muziek icoontje drukken
de rest wijst zicht wel vanzelf
Een duits programma
AUFLESSEN
euh dat triple tool dinges...wat kan je daar nog meer mee???
*voeg me toe>>> msn>>>pietro_mohaa@hot...*
thanx
thanx
Verwijderd
Weet een van jullie misschien waar ik een wel werkende versie kan vinden van mobile phone tools, (want mijn spaans is niet zo goed, dus motclub.com snap ik niet)aangezien mijn computer mijn telefoon niet herkent, mijn p2kman werkt niet, want hij doet het gewoon niet...
thanx alvast
thanx alvast
Verwijderd
Vraagje.....waar kan ik dat programma vinden? Ik heb er gisteren wel een uur naar lopen zoeken. Iemand een link?Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:18:
Gebruik Triple Tool Compilation
Een duits programma
AUFLESSEN
Eerste link op google.deVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:58:
[...]
Vraagje.....waar kan ik dat programma vinden? Ik heb er gisteren wel een uur naar lopen zoeken. Iemand een link?
http://www.melodiasmovile....telefonosmoviles.com.zip
Verwijderd
Hallo. Ik vraag me af of het mogelijk is om JSR82 (Bluetooth specificatie) ook op mijn Motorola V550 (V600 firmware
) te krijgen.. Volgens de specs wordt dit niet ondersteund, wat ik raar vind (het OS ondersteund wel bluetooth
). Is er een flex versie die dit mogelijk maakt?
[edit] Ik gebruik nu Flex: GI9V600000AAOE9 / Triplets_G08.09.45R
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 09:59 ]
ik weet niet of dit mogelijk is, maar het belangrijkste.... ik weet niet of dit mag!! op dit forum mag namelijk niet over f****en en Fle*** gepraat worden.... dus..... sorry...Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:56:
Hallo. Ik vraag me af of het mogelijk is om JSR82 (Bluetooth specificatie) ook op mijn Motorola V550 (V600 firmware) te krijgen.. Volgens de specs wordt dit niet ondersteund, wat ik raar vind (het OS ondersteund wel bluetooth
). Is er een flex versie die dit mogelijk maakt?

Verwijderd
Ik vroeg ook niet WAAR de flex te DL-en is. Dat zou ik wel doen op Howard forums. Maar of het uberhaupt mogelijk is... Heb overal rond gekeken, maar ben bang dat ik toch nog ff moet wachten op een BTApi compliant toestel, zie http://www.j2mepolish.org/devices/devices-btapi.html
Verwijderd
je eigen funlights mee maken. Geluid testen. Alles in je mobiel controleren. Is een itgebreide Seemplayer;)Jackie_Sparrow schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:41:
euh dat triple tool dinges...wat kan je daar nog meer mee???
thanx
Je eigen custom name maken voor op t externe scherm
Verwijderd
Laat maar, kheb het al...
Triple Tool companion
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 12:46 ]
Ik heb een klein probleempje. Als ik met iemand anders bel dan stuurt de tel DTMF signalen naar de andere persoon. Het is precies of hij hoort dat ik op toetsen aan het klikken ben.
Is dit op te lossen?
Is dit op te lossen?
Verwijderd
Kan iemand me mischien helpen met het volgende: Ik wou een eigen gif plaatje, als opstart scherm, uploaden via seem editten, maar nu heb ik het volgende probleem. Bij mij krijg ik als ik upload list doe, via p2kman, een tak onder /a/mobile waar 1975 staat. Hierin staat alleen custwakeup.gif en die is 0 kb groot(klein
). Als ik echter deze probeer te verwijderen, dan krijg ik, echt altijd, "Generic Failure". Ik zal zo wel proberen een pic te posten... Lukt echter waarschijnlijk niet 
Edit: Man ik heb een probleem en een hele grote
... Ik was dus aan het seem editten en toen verwijderde ik mms_msguri_file of iets in die trant en toen deed mijn geluid het niet meer.

Weet iemand asjeblieft wat ik moet doen, kheb al een paar dagen geen geluid, en dat begint me echt de keel uit te hangen. Ik ben er wel achter gekomen dat het een software probleem is en niet een hardware probleem is, want met een headset op, krijg ik ook geen geluid.

Edit: Man ik heb een probleem en een hele grote
Weet iemand asjeblieft wat ik moet doen, kheb al een paar dagen geen geluid, en dat begint me echt de keel uit te hangen. Ik ben er wel achter gekomen dat het een software probleem is en niet een hardware probleem is, want met een headset op, krijg ik ook geen geluid.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 18:38 ]
Verwijderd
je kan misschien proberen om een nieuwe fl*x erop te zetten maar dan moet je ff iemand persoonlijk benaderen.
Verwijderd
Gooi er gewoon ff een V620 flexje overheen en de bijbehorende FIX. Kijk ff op howardforums en gebruik de search functie
Vanaf daar kun je t zelf wel;)
Vanaf daar kun je t zelf wel;)
Verwijderd
Gaintable.bin is het bestand waar je probleem in zit, een andere uploaden of met een utiity wijzigen.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:27:
Zo, hier weer eens na lange tijd een post van mij. Die V525 ben ik nu dus spuugzat, ik krijg zelfs geen connectie meer met m'n datakabel.
Vanaf het begin stond die 525 me al tegen, ik denk er zeer sterk over om een Samsung E310 te halen. Ik heb hier nog een A800 liggen, en dat is zo'n fijn en degelijk dingetje, alleen heeft ie geen camera.
Ik probeer nog een paar keer of de connectie terugkomt, zoniet dan flikker ik hem door het raam hier

Vanaf het begin stond die 525 me al tegen, ik denk er zeer sterk over om een Samsung E310 te halen. Ik heb hier nog een A800 liggen, en dat is zo'n fijn en degelijk dingetje, alleen heeft ie geen camera.
Ik probeer nog een paar keer of de connectie terugkomt, zoniet dan flikker ik hem door het raam hier
[ Voor 3% gewijzigd door BonBon op 18-02-2005 11:40 ]
gooi m alsjeblieft niet uit het raam, geef maar aan mij!! die van mij is namelijk ook beetje kapoet... *maar dat komt door het unlockenBonBon schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:37:
Zo, hier weer eens na lange tijd een post van mij. Die V525 ben ik nu dus spuugzat, ik krijg zelfs geen connectie meer met m'n datakabel.![]()
Geen connectie met datakabel komt door beschadiging/vervuiling van de aansluitpinnen. Schoonmaken helpt prima (water+penceel/iets anders). Ik krijg steeds de melding Opladen niet mogelijk. Als ik de lader erin doe, maar meestal doet ie het wel na een paar keer wrikken.
Misschien leuk om te weten. Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn V525 wel een simlock heeft maar geen productlock, zodoende kan je dus een (sim only-) abbo van vodafone indoen..
kijk jij dan maar eens naar de cashback acties voor vodafone sim only abbo's hebt!! *ik weet nog een site.. voeg me maar toe, geen zin in gezeur van modjes...;-)*robert-630 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:36:
Misschien leuk om te weten. Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn V525 wel een simlock heeft maar geen productlock, zodoende kan je dus een (sim only-) abbo van vodafone indoen..
Ehm.. ik heb gisteren al een contract getekend. Maar via tv (je weet wel..) van te voren rondgekeken, maar voor Voda heb je (eigenlijk) geen cashbacks meer... (web)shops mogen van vodafone helemaal geen korting meer geven sinds ik 1jan. 05. Laat vodafone het maar niet horen!Jackie_Sparrow schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:07:
[...]
kijk jij dan maar eens naar de cashback acties voor vodafone sim only abbo's hebt!! *ik weet nog een site.. voeg me maar toe, geen zin in gezeur van modjes...;-)*
voor bron, voeg me toe @ msnVodafone : 12 maanden contract
Belbundel 50 sim only
50 minuten 13,50 ->€8,10
Belbundel 100 sim only
100 minuten 18,50 ->€11,10
Belbundel 150 sim only
150 minuten 23,50 ->€14,10
Belbundel 200 sim only
200 minuten 28,50 ->€17,10
Belbundel 300 sim only
300 minuten 37,50 ->€22,50
Belbundel 400 sim only
400 minuten 46,50 ->€27,90
geen cashback acties??, dit lijkt me wel genoeg zeggen ^_^
Verwijderd
Dank je wel, hij werkt weer...Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:40:
[...]
Gaintable.bin is het bestand waar je probleem in zit, een andere uploaden of met een utiity wijzigen.
Voor die bedragen heb ik ook getekend hoorJackie_Sparrow schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:26:
[...]
voor bron, voeg me toe @ msn
geen cashback acties??, dit lijkt me wel genoeg zeggen ^_^
Dat zijn nl. die simonly abbo's waarover ik het had, cashback deals mogen echter niet meer.
Bij 1jr 40% korting op 12,50 p/m (TIJDELIJK tarief) je komt dan op 7,50 uit bij de laagste bundel.
Je kan die deals via voda webshop regelen of bij een VCP.
Verwijderd
hoi,
ik heb paar maanden terug paar x verkeerde unlock code ingetoetst die werd gevraagd als ik andere simkaart in deed. en er stond neem contact op met provider..
nou heb ik deze week mijn unlock code gekregen.
nou is mijn vraag weet iemand hoe ik deze toch kan invoeren
alvast bedankt
ik heb paar maanden terug paar x verkeerde unlock code ingetoetst die werd gevraagd als ik andere simkaart in deed. en er stond neem contact op met provider..
nou heb ik deze week mijn unlock code gekregen.
nou is mijn vraag weet iemand hoe ik deze toch kan invoeren
alvast bedankt
-nieuwe sim erin doen
-nu staat er vast "contact service provider "
- aanlaten staan
- na 30 mins ofzo staat er weer "enter subsidy code"
- invoeren
klaar
-nu staat er vast "contact service provider "
- aanlaten staan
- na 30 mins ofzo staat er weer "enter subsidy code"
- invoeren
klaar
Verwijderd
Wie weet wat ik moet doen. Ik wou een eigen custwakeup.gif uploaden om die in te stellen als opstartplaatje. Er is klaarblijkelijk iets fout gegaan en nu heb ik een extra map: "/a/1975". Hoe moet ik dit verwijderen, want ik kan hem niet verwijderen via p2kman, ik krijg dan namelijk: "Generic Failure". Is het niet te verwijderen of kan het alleen maar via een master reset?
Edit: Niemand????
Edit 2: Echt niemand?
Edit: Niemand????
Edit 2: Echt niemand?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 16:06 ]
Verwijderd
ondervind je schade van die extra map zo niet dan zou ik um laten staan als je er wel schade van ondervind moet je een lege map aanmaken(als da kan weet ik niet) met dezelfde naam.
Verwijderd
weet iemand misschien of ik een dual sim cover of iets dergelijks voor de v525 kan kopen? zodat ik zonder te verwisselen 2 sim kaarten kan gebruiken?
Verwijderd
wat betekent et ook alweer als je linksboven in beeld 3 blokjes hebt en iets rechts daarvan een hoorntje met een 1 ernaast
Verwijderd
hoelang duurde het bij jullie voordat je je unlock code van vodafone kreeg? want ik heb gister een nieuw abo aangevraagd met nummerbehoud en heb graag optijd de unlock code, die heb ik dinsdag aangevraagd
edit: wie heeft er ervaring met bestellen bij coolegsm.nl? het gaat over een datakabel mini antenne en eventueel een face plate en backplate, en waar kan ik een torx 6 schroeven draaier kopen of lenen?(tilburg)
edit: wie heeft er ervaring met bestellen bij coolegsm.nl? het gaat over een datakabel mini antenne en eventueel een face plate en backplate, en waar kan ik een torx 6 schroeven draaier kopen of lenen?(tilburg)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 20:46 ]
CooleGsm.nl is dezelfde gast die hier als Ragnar post. Volgens mij wel betrouwbare winkel. (En anders gaan we m halen
)
Verwijderd
haha oke, maar ik bedoelde eigenlijk ook de kwaliteit van de antennes en eventueel faceplates en datakabelVerwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:38:
CooleGsm.nl is dezelfde gast die hier als Ragnar post. Volgens mij wel betrouwbare winkel. (En anders gaan we m halen)
Hallo, ik ben Ragnar van CooleGSM.nl
Ik zou natuurlijk gek zijn als ik zou zeggen dat mijn producten niet goed zouden zijn.
Maar misschien heb je wat aan de ShopSurvey van Tweakers: http://www.tweakers.net/shopsurvey/6720
Op nieuwemobiel.nl > webshops zie je ook reacties van tevreden klanten.
over de kwaliteit van de producten: perfect. Bijna iedereen die op dit topic een mini-antenne heeft, heeft die van mij, (CooleGSM.nl was voorheen mini-antenne.nl).
Je blijft hetzelfde/verbeterde bereik houden!
De datakabels doen het ook goed, gebruik gewoon de handleiding uit de startpost.
Frontjes zijn ook zeer mooi.
Ikzelf heb een Cannabis frontje, wat ik je zeer kan aanbevelen.
Bovendien heb ik de V525 zelf ook, en kan ik je dus met alles helpen. (maar daar kan je ook hier terecht ;-))
Ik zou natuurlijk gek zijn als ik zou zeggen dat mijn producten niet goed zouden zijn.
Maar misschien heb je wat aan de ShopSurvey van Tweakers: http://www.tweakers.net/shopsurvey/6720
Op nieuwemobiel.nl > webshops zie je ook reacties van tevreden klanten.
over de kwaliteit van de producten: perfect. Bijna iedereen die op dit topic een mini-antenne heeft, heeft die van mij, (CooleGSM.nl was voorheen mini-antenne.nl).
Je blijft hetzelfde/verbeterde bereik houden!
De datakabels doen het ook goed, gebruik gewoon de handleiding uit de startpost.
Frontjes zijn ook zeer mooi.
Ikzelf heb een Cannabis frontje, wat ik je zeer kan aanbevelen.
Bovendien heb ik de V525 zelf ook, en kan ik je dus met alles helpen. (maar daar kan je ook hier terecht ;-))
Verwijderd
ja dat ze me hier kunnen helpen weet ik want ik ben er vanaf topic 1 t/m 5 bijgeweest.. 
als ik nou een datakabel bestel en doormiddel van seemedit dit live zooi weghaal, kan ik dan gewoon een andere knopfunctie daar neerzetten?
en is zo'n torx6 schroevendraaier het zelfde als die horloge schroevendraaiers? en hoe kan ik die rubbertjes die over de schroefjes zitten eruit krijgen?
als ik nou een datakabel bestel en doormiddel van seemedit dit live zooi weghaal, kan ik dan gewoon een andere knopfunctie daar neerzetten?
en is zo'n torx6 schroevendraaier het zelfde als die horloge schroevendraaiers? en hoe kan ik die rubbertjes die over de schroefjes zitten eruit krijgen?
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 15:20 ]
Dan ken(de) je me waarschijnlijk al ;-)Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:37:
ja dat ze me hier kunnen helpen weet ik want ik ben er vanaf topic 1 t/m 5 bijgeweest..
Dat klopt. Kies maar iets leuks uit. Die andere knop kan je dan trouwens gewoon via je telefoon wijzigen. (Wel zo makkelijk)als ik nou een datakabel bestel en doormiddel van seemedit dit live zooi weghaal, kan ik dan gewoon een andere knopfunctie daar neerzetten?
De schroevendraaiertjes voor horloges zijn ook Torx. Ik denk alleen niet dat dat Torx #6 draaiers zijn. Ik denk eerder dat dat Torx #2 draaiers ofzo zijn. (Anders zouden horloges wel heel groot worden ;-)) De rubbertjes naast je beeldscherm kan je eer uit 'pulleken' met een naald, of een de punt van een passer.en is zo'n torx6 schroevendraaier het zelfde als die horloge schroevendraaiers? en hoe kan ik die rubbertjes die over de schroefjes zitten eruit krijgen?
Verwijderd
nee heb het gemerkt, net even geprobeerd
kun je die torx6 kopen bij een bouwmarkt ofzo? en weet iemand misschien wat ze kosten?
ow en over die seems.. is die startup van vodafone al een custom?
kun je die torx6 kopen bij een bouwmarkt ofzo? en weet iemand misschien wat ze kosten?
ow en over die seems.. is die startup van vodafone al een custom?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 18:27 ]
Verwijderd
die torx zijn vrij prijzig ik moest er iets van 3 a 4 euro voor betalen je kan ze gewoon bij de doeland ofzo halen.
Verwijderd
oooow dat vind ik niet echt prijzig maar dan ga ik die even kopen
@ragnar ik heb net een mini antenne bij je besteld
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 19:20 ]
Verwijderd
wat betekent het ook alweer als je linksboven in beeld 3 blokjes hebt en iets rechts daarvan een hoorntje met een 1 ernaast

ik had een datakabel voor de e800 gekocht, maar die deed het dus niet... op een e700 van een maat wel, dus nog geen man overboord...
verder wel relaxte winkel... iig onwijs snel!
Dit is V525 topic hoordaFubar schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:57:
ik had een datakabel voor de e800 gekocht, maar die deed het dus niet... op een e700 van een maat wel, dus nog geen man overboord...
offtopic:
E700 kabel is voor E800 geschikt hoor... Je moet alleen andere software installeren.
E700 kabel is voor E800 geschikt hoor... Je moet alleen andere software installeren.
ik zag het, om 19.14. Dat was dus na je berichtVerwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:01:
oooow dat vind ik niet echt prijzig maar dan ga ik die even kopen
Verwijderd
nee kijk maar eens goedrjongen schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:01:
[...]
ik zag het, om 19.14. Dat was dus na je bericht![]()
![]()
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 22:09 ]
Ik heb mijn Moto v525 nu precies een jaar, maar het opladen gaat nu zeer moeizaam. Steeds krijg ik het bericht Opladen Niet Mogelijk.
Na een paar keer dat ding er hard in duwen lukt het meestal wel maar dit is vrij irritant.
Meer mensen met dit probleem? Ligt het aan de lader of aan de telefoon?
Na een paar keer dat ding er hard in duwen lukt het meestal wel maar dit is vrij irritant.
een vriend van me heeft ook problemen met zn lader gehad, als ik jou was zou ik heel snel een andere lader proberen, voordat je de pinnetjes in je motje sloopt...:SIronFist schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:22:
Ik heb mijn Moto v525 nu precies een jaar, maar het opladen gaat nu zeer moeizaam. Steeds krijg ik het bericht Opladen Niet Mogelijk.
*die van mij is nu ff kapoet, maar kan misschien gerepareerd worden... als dit niet lukt mag je die van mij misschien wel...( lader dan 8-| he!!?!??!:P)*
Verwijderd
ik denk dat er stof in je telefoon zit op de plaats waar je de lader aansluit, een keer blazen of met nagel borsteltje ofzo langsgaanIronFist schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:22:
Ja is goedJackie_Sparrow schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:49:
[...]
een vriend van me heeft ook problemen met zn lader gehad, als ik jou was zou ik heel snel een andere lader proberen, voordat je de pinnetjes in je motje sloopt...:S
*die van mij is nu ff kapoet, maar kan misschien gerepareerd worden... als dit niet lukt mag je die van mij misschien wel...( lader dan 8-| he!!?!??!:P)*
Het koper is op alle pinnetjes in het midden een beetje weg, ik heb ze al schoongemaakt enzo. Zal dan maar naar nieuwe lader op zoek moeten..
Laat maar weten of ik jouwe kan overnemen
Dit is dus niet de bedoeling, het valt onder het kopje 'spam'. Prima dat je hier meepraat, maar je eigen winkel aanprijzen hebben we liever niet.rjongen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:00:
Hallo, ik ben Ragnar van CooleGSM.nl
Verwijderd
dat kwam misschien een beetje door mij omdat ik hier vroeg of mensen ervaringen hadden met zijn winkelXandrios schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:12:
[...]
Dit is dus niet de bedoeling, het valt onder het kopje 'spam'. Prima dat je hier meepraat, maar je eigen winkel aanprijzen hebben we liever niet.
Verwijderd
update: mini antenne binnen
echt mini!
nu ga ik een datakabel bestellen,
ik wil dan een aantal seems wijzigen, ik wil de vodafone knop weg, het vodafone opstart en afsluit theme weg , sms op foon, sms aflever rapport en video.
nu las ik net de tut in de startpost over seem edits, maar het 2e bestand is offline, kan iemand die mij misschien sturen? de 08.. ?
sms aflever rapporten, kosten die geld? of is dat gratis?
nu ga ik een datakabel bestellen,
ik wil dan een aantal seems wijzigen, ik wil de vodafone knop weg, het vodafone opstart en afsluit theme weg , sms op foon, sms aflever rapport en video.
nu las ik net de tut in de startpost over seem edits, maar het 2e bestand is offline, kan iemand die mij misschien sturen? de 08.. ?
sms aflever rapporten, kosten die geld? of is dat gratis?
Hehe ik heb nog lekker de originele
Seems!nu ga ik een datakabel bestellen,
Alle Geluiden BackUp File!
Dacht het wel !?!??!sms aflever rapporten, kosten die geld? of is dat gratis?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
thanks, oke
nog een paar dingen voor ik een kabel bestel, ik las veel overmoeilijkheden om deze aan de praat te krijgen?
ik heb win xp pro sp2, is dit een groot probleem?
kan ik nog ergens p2k vinden? of kan ik triple tool compilation voor het seem editten gebruiken?
wat heb ik dan nog nodig om te seem editten?
nog een paar dingen voor ik een kabel bestel, ik las veel overmoeilijkheden om deze aan de praat te krijgen?
kan ik nog ergens p2k vinden? of kan ik triple tool compilation voor het seem editten gebruiken?
wat heb ik dan nog nodig om te seem editten?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 17:12 ]
Verwijderd
Ja, dit kan wat problemen geven bij het verbinden van p2kman met je phone. Bij mij wilde doet ie het maar af en toe sinds ik Sp2 heb geïnstalleerd.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:43:
Verwijderd
Misschien is een map op je mobiel toch wel mogelijk. Ik heb iets (russisch) gevonden genaamd:
Mobile map: http://www.garret.ru/~knizhnik/mobile.html.
Heb het zelf al op mijn mobile uitgeprobeerd en het werkt, alleen de taal is in russisch dus wordt het niet goed weergegeven op mijn phone. En het is een kaart van Moscow, dus hebben we weinig aan. De source is trouwens ook te downloaden. Kan iemand het misschien de taal vertalen naar het nederland en een kaart van nederland erin plakken.
Heb het zelf al op mijn mobile uitgeprobeerd en het werkt, alleen de taal is in russisch dus wordt het niet goed weergegeven op mijn phone. En het is een kaart van Moscow, dus hebben we weinig aan. De source is trouwens ook te downloaden. Kan iemand het misschien de taal vertalen naar het nederland en een kaart van nederland erin plakken.
Deze is wel grappig :Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:10:
Misschien is een map op je mobiel toch wel mogelijk. Ik heb iets (russisch) gevonden genaamd:

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
ik vroeg me af of ik mijn telefoonlijst(contactenlijst) van mijn v525 naar de pc kan sturen (met usb dongle) Waarna ik hem later doorstuur naar mijn nieuwe d500. Van telefoon naar telefoon met bluetooth kan alleen per nummer geloof ik, en met simkaartjes wisselen lukt het ook niet (beide gesimlocked) iemand een idee om mijn telfoonlijst over te zetten?.
Een 3de GSM die SIMLOCK FREE is ?? Maar per BlueTooth zou je toch echt moeten kunnen synchroniseren dacht ik ....Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:17:
ik vroeg me af of ik mijn telefoonlijst(contactenlijst) van mijn v525 naar de pc kan sturen (met usb dongle) Waarna ik hem later doorstuur naar mijn nieuwe d500. Van telefoon naar telefoon met bluetooth kan alleen per nummer geloof ik, en met simkaartjes wisselen lukt het ook niet (beide gesimlocked) iemand een idee om mijn telfoonlijst over te zetten?.
Verwijderd
ja het gaat er mij dus om of ik kan seemeditten.. daarvoor wil ik die kabel bestellen
dus kan iemand mij vertellen, of het gewoon te doen is, met xp pro en sp2?
dus kan iemand mij vertellen, of het gewoon te doen is, met xp pro en sp2?
Verwijderd
Ja hoor is perfect te doen. Ik zelf heb XP SP2 en hij doet het perfect ik kan hem seem editten wanneer ik wil. Gewoon de p2k driver dowloaden en alles installeren en je kan....
Verwijderd
kan iemand mij vertellen hoe ik het gprs icoon linksboven (3 blokjes) wegkrijg en het icoon daarnaast voor een 2e lijn (hoorntje met een 1tje ernaast)
roel
roel
GPRS kan je uitschakelen via de 1200 lijn, maar dat 2de lijn weet ik niet ..... lijkt me ook niet handigVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:24:
kan iemand mij vertellen hoe ik het gprs icoon linksboven (3 blokjes) wegkrijg en het icoon daarnaast voor een 2e lijn (hoorntje met een 1tje ernaast)
roel
Verwijderd
en wat maakt et uit als ik gprs uitzet ? en die 2e lijn .. weet iemand waar ik die kan vinden ?
Verwijderd
Iemand dit al gelezen:
http://games.channel.aol....cleID=283510&gameID=15228
Nooit geweten dat de v525 dit aan kon.
Verwijderd
ok dan ga ik hem bestellen, welke drivers heb jij gebruikt? kun je misschien een link geven?Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:23:
Ja hoor is perfect te doen. Ik zelf heb XP SP2 en hij doet het perfect ik kan hem seem editten wanneer ik wil. Gewoon de p2k driver dowloaden en alles installeren en je kan....
@ragnar, heb een kabel besteld net..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 15:58 ]
Lijkt me niet fijn zonder muisVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:11:
Iemand dit al gelezen:

Verwijderd
Hallo,
Ik heb de topics voor de V525 doorgekeken maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik zou graag een voicememo die ik heb backuppen, weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?
Alvast bedankt!
Ik heb de topics voor de V525 doorgekeken maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik zou graag een voicememo die ik heb backuppen, weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?
Alvast bedankt!
Verwijderd
heb je een datakabel of bluetooth? en ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd zelf, maar als je eens kijkt of je in een audio map ofzo een voice bestandje vind?Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:26:
Hallo,
Alvast bedankt!
Verwijderd
dat meot ik maar eens gaan proberen, zou het met bluetooth kunnen, denk het wel he? .jar...Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:12:
Hebben jullie dit al gelezen:
http://www.engadget.com/entry/1234000447034925/
heb jij het al geprobeerd?
Heb die telefoon niet meer (Nokia 7610) maar volg het nieuws rond de vxxx serie nogVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:32:
[...]
dat meot ik maar eens gaan proberen, zou het met bluetooth kunnen, denk het wel he? .jar...
heb jij het al geprobeerd?
Verwijderd
oke, nou ik het erop gezet, en het werkt, alleen het registreren lukt niet, ik heb een goede key, maar met tmobile kan ik maar niet connecten, weet iemand misschien het dns adres van tmobile?Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:17:
[...]
Heb die telefoon niet meer (Nokia 7610) maar volg het nieuws rond de vxxx serie nog.
* nero355 gaat misschien na het halen van zijn SIM UNLOCK code V600 Software erop knallen dus dan boeit dat ook niet meerVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:12:
Hebben jullie dit al gelezen:
http://www.engadget.com/entry/1234000447034925/
Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware