Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Banjy schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:54:
[...]
PS: In Amerika hebben al die Motorola's (als je Orange county choppers bijv kijkt) een retractable antenne, dit lijkt mij ook wel stoer, maar deze zal er zeker wel niet zijn voor de V525 omdat daar geen plek voor is? Ik heb nu namelijk een miniantenne, maar eentje die je zo eventjes kan uitschuiven lijkt me zo cool 8) . Wel zijn er telescopic antennes maar die vind ik weer niet mooi, dan toch maar bij de Mini antenne blijven...
Dat komt omdat ze in een Amerika meerdere netwerken naast GSM hebben. Volgens mij is CMDA of iets dergelijks een analoog netwerk, en daar helpt het als je je antenne uitschuift geloof ik. Het is iig waarschijnlijk geen GSM-toestel wat je zag. Maar voor GSM volstaat een mini-antenne toch ook :)?

Ohja, zijn er eigenlijk nog meer verschillen wat betreft de V525 en de V550 behalve het opnemen en afspelen van video's? Ik heb ze zelf nog niet kunnen ontdekken namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door MarcoC op 05-01-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 08:20:
[...]

ow wedden van wel?~!! :P :9 *Jack denkt aan phones met megapixel camera's >:) *
ik vind het ook echt een toffe phone, al moet ik zeggen dat de samsung D500 er ook niet verkeerd uit ziet qua specs...... }:O
Mijn broer heeft een d500 en ik moet zeggen dat de kwaliteit (niet de mega pixels) bijna hetzelefde is alleen heeft de d500 flash light dus in het donker zien ze beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
MarcoC schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:05:
[...]
Dat komt omdat ze in een Amerika meerdere netwerken naast GSM hebben. Volgens mij is CMDA of iets dergelijks een analoog netwerk, en daar helpt het als je je antenne uitschuift geloof ik. Het is iig waarschijnlijk geen GSM-toestel wat je zag. Maar voor GSM volstaat een mini-antenne toch ook :)?

Ohja, zijn er eigenlijk nog meer verschillen wat betreft de V525 en de V550 behalve het opnemen en afspelen van video's? Ik heb ze zelf nog niet kunnen ontdekken namelijk.
Oh.. maar ik vind zo een antenna gewoon mooi/cool. Dat je hem uittrekt om een gesprek op te nemen 8) Ik zit er zelfs over te denken om een Telescopic antenne te kopen, al is dat wel weer wat minder mooi natuurlijk...

Volgens mij zijn de verschillen indd minimaal. Helemaal als je je V525 naar een V600 hebt getransformeerd. Het enigste wat ik nu kan bedenken is dat de V550 dus video kan opnemen en een V525 @ V600 software alleen afspelen...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[qoute uit de "basis post"]
Uploaden van seems
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand. ook rechts klik opslaan als.
[/qoute]

Die Link bij stap 8 die werkt niet, heeft iemand toevallig HETZELFDE bestand?
Alvast Bedankt.

Ronnie

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, al een tijdje doet pk2man het niet meer (deed het eerst wel)
ik heb geen sp1 omdat ik zegmaar een speciale versie van windows heb ;)
nu wil ik proberen of het wel lukt met sp2 (deze kan wel op de ''speciale versie'')
werkt pk2man hier wel goed op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de datakabel van de motorola v525 ook met de v550?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik denk het wel doordat hij identiek is aan de v525 maar alleen verschilt doordat hij kan opnemen.

maar ff mijn vraag, ik wil de behuizing van mijn v525 binnenkort vervangen en dat wil ik doen door bij cnn.cn te gaan bestellen , weet iemand of de v551 covers erop passen :)

nog 1 vraagje , na een format etc. heb ik mpt er proberen op te zetten maar ik krijg geen verbinding met mijn telefoon? ( ik gebruik windows Xp pro SP2)

offtopic:
lang niet meer gepost hier zo :P, kheb mijn telefoon al bijna 1 jaar :) binnekort even officieel laten unlocken..

ironfist , heb je misschien plaatjes van je telefoon? :9~

[ Voor 14% gewijzigd door k5052 op 08-01-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:04:
Werkt de datakabel van de motorola v525 ook met de v550?
Ja dat kan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

kenny89 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:22:
offtopic:
lang niet meer gepost hier zo :P, kheb mijn telefoon al bijna 1 jaar :) binnekort even officieel laten unlocken..
Wil je hier dan posten hoe dat gegaan is ?? Wil dat namelijk ook doen, maar alles moet wel heel blijven :Y)

* nero355 volgt dit Topic al bijna 1 Jaar nu :o

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
offtopic:
nero kheb je ff toegevoegt

waarschijnlijk doe ik dat doormiddel van een brief/mail richting vodafone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atropos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 14:20
Hey, iemand nog meer dat als je de telefoon met keylock dichtklapt dat het buitenste scherm blijft branden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gebeurt dat ook maar voor de seems verandering deed hij niet zo. Door je tel fff opnieuw te starten dan wordt hij vanzelf weer goed.

Ik wou ook officieel mij oude nokia laten unlocken maar na een brief geschreven naat T-moblie :( geen reactie terug gehad ik hoop dat bij vodafone anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:21
kenny89 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:22:
maar ff mijn vraag, ik wil de behuizing van mijn v525 binnenkort vervangen en dat wil ik doen door bij cnn.cn te gaan bestellen , weet iemand of de v551 covers erop passen :)

nog 1 vraagje , na een format etc. heb ik mpt er proberen op te zetten maar ik krijg geen verbinding met mijn telefoon? ( ik gebruik windows Xp pro SP2)

* Laatst sprak ik wel een jongen op dit forum en die had die cover gekocht voor zijn V525. (die cover van V551)

* Ik heb ook het probleem met mijn foon dat de PC hem nu niet meer herkent. Als ik hem in de USB doe krijg ik een mededeling: 'onbekende apparateur'. Terwijl die hem normaal altijd wél herkende :( :?

* Hoebedoel je 'officieël' unlocken? :?

:Y) en ik heb je ff op MSN toegevoegd, is dit je adres: ken_giang@msn.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf had ik ontzettend veel last van wegvallende verbindingen, algemeen slecht bereik en traag reagerende menu's. Het was zo erg dat ik al nadacht over een nieuw aan te schaffen telefoon. Nadat ik een nieuwe monsterfile had geflashed (55r) was het al een stuk beter. Maar nu is er een nog nieuwere in omloop (58r) en daarme zijn al m'n telefoonproblemen voorbij.

Er zijn ook flexen in omloop waarmee je een V500V525/V600 kunt flashen naar een V3 of een V620. Let op dat je hiervoor niet een complete flashfile pakt, alleen de flex. Pak geen willekeurige bestanden, lees de juiste fora door om te kijken welke bestanden geschikt zijn voor jouw telefoon anders heb je een dode telefoon.

Helaas mag ik geen locaties, bestandsnamen of aanwijzingen geven voor het flashen zelf, maar voordat dit topic doodbloed door te weinig nieuws wou ik het toch even melden. Mijn telefoon gaat zo zeker nog ruim een jaartje mee.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atropos
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:40:
Bij mij gebeurt dat ook maar voor de seems verandering deed hij niet zo. Door je tel fff opnieuw te starten dan wordt hij vanzelf weer goed.
Het gebeurt mij alleen als ie echt op de toetsvergrendeling staat, anders gaat het wel gewoon uit. Opnieuw opstarten had ik al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
Atropos schreef op zondag 09 januari 2005 @ 10:47:
[...]

Het gebeurt mij alleen als ie echt op de toetsvergrendeling staat, anders gaat het wel gewoon uit. Opnieuw opstarten had ik al gedaan.
moet je ff je tel opneiwu open en dicht doen, dan gaat het lampje vanzelf uit... heb ik ook gehad namelijk en bij mij werkte dat altijd....

@ hauz, ff een vraagje... ik hoop dat dat mag :? want, met die v620 F***, kan je dan WEL? filmen??
offtopic:
en kan je me ff toevoegen op msn... kheb nog een paar vraagjes daarover namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
---edit---

[ Voor 100% gewijzigd door MaStar op 09-01-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het zo is >:) het wordt dan nog gruwelijker GSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
je kunt geen film opties krijgen door andere software erop ( flash of flex)
want de v550 en v620 hebben andere hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:40:
[...]

moet je ff je tel opneiwu open en dicht doen, dan gaat het lampje vanzelf uit... heb ik ook gehad namelijk en bij mij werkte dat altijd....

@ hauz, ff een vraagje... ik hoop dat dat mag :? want, met die v620 F***, kan je dan WEL? filmen??
offtopic:
en kan je me ff toevoegen op msn... kheb nog een paar vraagjes daarover namelijk....
Als je iets langer wacht met dichtdoen dan gaat 't licht ook wel uit.

Laat me even iets voor altijd duidelijk maken: Met geen enkele Flex kun je een V500/V525/V600 laten filmen, dit komt omdat 't niet in de firmware zit. En de firmware van de V550/V620 flashen op de V525 resulteerd in een dode telefoon.

Sorry heb geen zin om via MSN vragen te beantwoorden, heb de V3 flex gevonden op een Duits V300-forum en Howard weet wel welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[qoute]
uit de "basis post"]
Uploaden van seems
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand. ook rechts klik opslaan als.
[/qoute]

Die Link bij stap 8 die werkt niet, heeft iemand toevallig HETZELFDE bestand?
Alvast Bedankt.

Ronnie
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik stop met het aanmaken van nieuwe topics, heb inmiddels een Nokia 7610 aangeschaft. Ik bied mijn oude V525 aan voor 20e. Je hoeft er alleen een nieuwe flex op te zetten aangezien het geluid het niet doet. Het enige probleem is dat mijn datakabel kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Wat ik me nou afvraag, hebben de mensen die hun telefoon geflashed hebben naar een V600 nou ook het originele Motorola menu? Of is het nog steeds dat Vodafone menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:39:
Ik stop met het aanmaken van nieuwe topics, heb inmiddels een Nokia 7610 aangeschaft. Ik bied mijn oude V525 aan voor 20e. Je hoeft er alleen een nieuwe flex op te zetten aangezien het geluid het niet doet. Het enige probleem is dat mijn datakabel kapot is.
holleboomer!!!
misschien dat ik hem wel wil!!
mijn v525je is namelijk msiscsihen wel kapoet... *moet nog fff kijken of ik m laat reparerne*
is de jouwe simlockvrij?? en in wat voor staat??
ik hoor het wel... je kan me ook toevoegen op msn.... staat in mn profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://members.lycos.nl/motoseem/New%20Seem.zip
Rechts klikken, opslaan als.

Gevonden op http://mobile-review.com/forum2/printthread.php?t=10318

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
eindelijk dit topic komt weer een beetje tot leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
TMC schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:41:
Wat ik me nou afvraag, hebben de mensen die hun telefoon geflashed hebben naar een V600 nou ook het originele Motorola menu? Of is het nog steeds dat Vodafone menu?
Je hebt dan indd het originele motorola menu, geen spoor meer van vodafone te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

En als je hem naar de V600 flext, zijn er dan nog 'bijwerkingen', of verloopt het over het algemeen gewoon probleemloos? En mochten er problemen zijn, hoe moeilijk is het dan om je telefoon weer gewoon de Vodafone firmware te geven?

Sorry voor de vragen, maar dit zijn van die dingen waar je niet zo gauw antwoord op vindt met zoeken op GoT / Google / andere forums ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:51:
[...]

holleboomer!!!
misschien dat ik hem wel wil!!
mijn v525je is namelijk msiscsihen wel kapoet... *moet nog fff kijken of ik m laat reparerne*
is de jouwe simlockvrij?? en in wat voor staat??
ik hoor het wel... je kan me ook toevoegen op msn.... staat in mn profile
offtopic:
En anders heb k ook wel intresse, msn@profiel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:12:
En als je hem naar de V600 flext, zijn er dan nog 'bijwerkingen', of verloopt het over het algemeen gewoon probleemloos? En mochten er problemen zijn, hoe moeilijk is het dan om je telefoon weer gewoon de Vodafone firmware te geven?

Sorry voor de vragen, maar dit zijn van die dingen waar je niet zo gauw antwoord op vindt met zoeken op GoT / Google / andere forums ;).
Naast V600 Motorola-flashfiles zijn er ook V525 Vodafone-flashfiles op het internet te vinden, dus je kunt gemakkelijk weer terug. Maar vergeet niet dat je wel gelijk je garantie kwijt bent, mocht je die nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:54:
[...]

Naast V600 Motorola-flashfiles zijn er ook V525 Vodafone-flashfiles op het internet te vinden, dus je kunt gemakkelijk weer terug. Maar vergeet niet dat je wel gelijk je garantie kwijt bent, mocht je die nog hebben.
Ja dat snap ik. Die garantie ben je officieel natuurlijk wel kwijt, maar ik betwijfel het ten zeerste of Vodafone dat merkt als je de originele firmware erop plant voordat je hem naar ze toe brengt ;).

Maar zijn er nou nog 'bijwerkingen'? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 06:34
TMC schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:43:
[...]
Ja dat snap ik. Die garantie ben je officieel natuurlijk wel kwijt, maar ik betwijfel het ten zeerste of Vodafone dat merkt als je de originele firmware erop plant voordat je hem naar ze toe brengt ;).

Maar zijn er nou nog 'bijwerkingen'? :o
Het enige na een flash is (bij mij tenminste) dat er allemaal webprofielen instaan, maar die kun je gemakkelijk verwijderen met P2kman bv. Voor de rest zijn er alleen maar voordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Oh oké. Datakabel is al besteld, maar ik wil eerst even wat dingen lezen en weten voordat ik aan mijn vader's telefoon begin te kloten ;). Vandaar. Heb al wat tutorials gevonden, maar heb nog geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat, dus ben er een beetje voorzichtig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 23:46
Welke seem moet ik gebruiken om 100 smsjes te kunnen opslaan en geen 18? Hoe moet ik tewerk gaan? Ik heb een v500 en heb deze geflasht naar V600 maar ben de handeling vergeten. Maar nu heeft een vriend een v600 en kan maar 18smsjes opslaan. Erg vervelend dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Kingskawn schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:29:
Welke seem moet ik gebruiken om 100 smsjes te kunnen opslaan en geen 18? Hoe moet ik tewerk gaan? Ik heb een v500 en heb deze geflasht naar V600 maar ben de handeling vergeten. Maar nu heeft een vriend een v600 en kan maar 18smsjes opslaan. Erg vervelend dus :-)
met p2kman moet je de 0032 to 0001 seem downloaden van je foon (intypen en dan download file). Dat bestand (Wat je opslaat) moet je openen in seemplayer en dan moet je bij messages SMS storage (of zoiets) aanvinken. Dan sla je in seemplayer de seem op, en upload je dat bestand met p2kman weer naar je tellie

voila.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige na een flash is (bij mij tenminste) dat er allemaal webprofielen instaan, maar die kun je gemakkelijk verwijderen met P2kman bv. Voor de rest zijn er alleen maar voordelen :)
Het flashen naar een v600, biedt dat meer mogelijkheden dan wanneer je alleen gebruik maakt van seem edit? Het enige verschil was toch alleen video. Dan is seemedit toch veel veiliger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
via seem edit kan je ook videos bekijken dus er zijn bijna geen verschillen.
ik heb nu de vodafoon flex omdat ik die het beste vind want die heeft een vodafoon balk die ik heb aangepast naar een xp balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik java games overzetten van een tel. naar een andere tel.? Want met bleutooth kon ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:01:
hoe kan ik java games overzetten van een tel. naar een andere tel.? Want met bleutooth kon ik het niet vinden.
alleen d.m.v tussenkomst van een pc (datakabel benodigd). het kan dus nietr direct via bt van telefoon naar telefoo helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
maar het kan toch niet van de telfoon naar de computer??
en als het wel kan, hoe dan?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Heeft iemand seem 01a8-0001 uit de startpost nog? De link is down en ik zou die functies daaronder graag willen hebben... Ook een nieuwe link die ik gevonden heb in dit topic werkt niet :( .

[ Voor 23% gewijzigd door TMC op 15-01-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Tja, sorry, mijn host ligt er uit (volledig) en daar stonden nogal wat bestanden op.

Ik wil best een server beschikbaar stellen (voor een jaar tijd) die vrij gebruikt mag worden, maar dan moet ik zelf ook alle files even opzoeken. Als iemand nog files heeft, mail maar (zie profiel). vermeld wel even wat je doorstuurd, en als Subject/ Onderwerp van je mailtje gebruik je iets als "GoT Vxxx" ofzo. Ik zal kijken wat ik kan doen :)

* Nik gaat nu weer aan de slag met zijn V525, om te kijken wat er allemaal gebeurd is afgelopen tijd (nieuwe flashfiles zoeken enzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ach, laat die seem ook maar :P. Ik heb de seems ge-edit zonder die 01a8, die functie die daarin aangezet werd hoef ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
is er al een seemedit of iets anders waardoor je multiple-shots (dus 10 shots achter elkaar) kan maken...

Dát lijkt me een leuke functie, die ik graag zou willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik ben laatst weer actief bezig aan het modificeren van mijn telefoon en het valt me op dat de mijn telefoon altijd bij videoweergave blokjes heeft laten zien met pixels, dus een soort slechte comprimeerfout ofzow die je vaak bij avi's ziet die gecodeerd zijn. ik heb verschillende 3gp files gebruikt en op een SE v800 gebruikt maar die geeft het zelfde bestand super scherp weer? ( ook een 176x220 resolutie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:06:Een tijdje geleden miniantenne besteld,
Waar heb je die mini-antenne gekocht? Ik zoek er ook nog zo een .. en kan hem niet vinden op Inkoopacties, kan dat nog ergens anders online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:16:
[...]

Waar heb je die mini-antenne gekocht? Ik zoek er ook nog zo een .. en kan hem niet vinden op Inkoopacties, kan dat nog ergens anders online?
www.miniantenne.nl (staat in de startpost...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Weet iemand toevallig hoe ik dit icoontje uit beeld krijg:
Afbeeldingslocatie: http://www.merkie.com/motorola_lijn1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
seemedit , dual line uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Welke seem is dat dan?

edit:
Heb het al, seem 0032-0001. Motorola-Tool is erg okay :Y) .

[ Voor 64% gewijzigd door TMC op 16-01-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets meer over de nieuwe ontwikkelingen voor te seem editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://xlr8.us/hofo/map.txt
Gisteren zijn er nog nieuwe seemedits aan deze lijst toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 06:34
TMC schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:15:
Weet iemand toevallig hoe ik dit icoontje uit beeld krijg:
[afbeelding]
Met MSS (Motorola Service Software) kun je het ook heel makkelijk uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atropos
Nu heb ik (volgens mij) alles doorgezocht, maar ik kan er niets over vinden... mijn probleem is dat als ik de phone pair met me bluetooth carkit springt mijn melding profiel op luid is dat ook te voorkomen ?? zodat ie gewoon op vibra en beltoon blijft staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Atropos schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:09:
Nu heb ik (volgens mij) alles doorgezocht, maar ik kan er niets over vinden... mijn probleem is dat als ik de phone pair met me bluetooth carkit springt mijn melding profiel op luid is dat ook te voorkomen ?? zodat ie gewoon op vibra en beltoon blijft staan ?
ik weet niet of je het kan voorkomen... ik ben namelijk niet van de bluetooth afdeling :P
maar waarschijnlijk*dat is ook bij het opladen zo...* kan je hem wel gewoon telkens op vibra/bel zetten... tis wel ff werk...:P maar als je de smarttoets instelt voor je profiel ben je zo klaar B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
nee, dit is namelijk weer een phone future ---> aka bug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Weet iemand nou een goede V525 site, met heeeel veeeeel faceplates + antenne's??? CNN is helaas nog niet genoeg voor mij... Ebay ook al geprobeerd, maar ik wil faceplate + antenne tegelijk kopen zodat verzendkosten meevallen, maar kan maar niemand vinden die beide dingen heeft die ik wil...

Dus wie weet er een goede site, met vooral heel veel accesoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
daydeal?
www.daydeal.com
de frontjes zijn matig itt tot de OEM covers van CNN ( dat is topkwaliteit hoorde ik)

edit: mijn cnn.cn covers komen eraan :) ty mede gotter :)
edit2: kut , kheb een dooie pixel op me telefoon...

[ Voor 34% gewijzigd door k5052 op 20-01-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
kenny89 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:40:
daydeal?
www.daydeal.com
de frontjes zijn matig itt tot de OEM covers van CNN ( dat is topkwaliteit hoorde ik)

edit: mijn cnn.cn covers komen eraan :) ty mede gotter :)
edit2: kut , kheb een dooie pixel op me telefoon...
Hmm ze hebben wel wat ik wil, maar zijn EXTREEM duur... En ik vraag mij nou eigenlijk af is zo een volledige behuizing nou moeilijk te verwisselen?

Ik hoor wel wat jou ervaringen er meer zijn... :) Tot die tijd wacht ik wel ff met kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een datakabel gekocht via de link op deze site.
Ik heb windows xp sp2 en steek de kabel in en er gebeurd niks.
Heb ik even geprobeerd bij windows 2000 sp4 gebeurd er evenveel hij herkend de kabel niet in beide gevallen dus ik kan geen drivers installeren en bij seem blijft hij staan op not conected.
Wat moet ik doen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Tutorial in de startpost volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij dus gelukt om de kabel aan het werken te krijgen.
Maar nu is er alweer een volgend probleem opgetreden.
Ja vergeef mij maar ik ben beginnende gebruiker.
Het bestand dat bij seem staat stapje nr7 kan ik niet downloaden is er iemand die mij dit bestandje zou kunnen bezorgen het zelf maken van seem bestanden dat ga ik mij nog leren maar nu wilk al even die eerste stapjes doen.
Dus wie mij kan helpen alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ja, die seem is inderdaad down. Maar de veranderingen die met die seem gepaard zijn, zijn gering. Je kunt makkelijk zonder die seem ;). Het enige wat je ermee bereikt is dat de datum niet meer op je startscherm staat, iets wat ik nou juist niet weg zou willen :) .

[ Voor 33% gewijzigd door MarcoC op 21-01-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zou er mij dan iemand kunnen zeggen hie ik die ambetante vodafone functie wegkrijg op een niet al te moeilijke manier want voor mij is dit echt allemaal nieuw hoor en wil het best wel graag leren.
Ik zou die vodafone gwn uit mijn telefoon willen en daar de gewone functies zetten als iemand mij alvast kan helpen.
En dan ook op een simpele manier die 200smsjes aanzetten want dat lijkt met wel bom
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Oei, daar kan ik je niet mee helpen want dan krijgen we boze moderators op ons dak :D. Da's namelijk illegaal.

Maar mijn e-mail box doet het prima ;)...

[ Voor 29% gewijzigd door MarcoC op 21-01-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check je email boks dan maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn motorola heeft nu v600 firmware is wel leuk maar nu wil ik toch nog altijd graag weten hoe je die 200 smsjes aanzet (simpele uitleg ) en is er iemand die mij seemplayer kan bezorgen in een andere taal als spaans of mij mss daar zeggen hoe ik die 200 smsjes aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:06:
mijn motorola heeft nu v600 firmware is wel leuk maar nu wil ik toch nog altijd graag weten hoe je die 200 smsjes aanzet (simpele uitleg ) en is er iemand die mij seemplayer kan bezorgen in een andere taal als spaans of mij mss daar zeggen hoe ik die 200 smsjes aanzet.
sorry dat ik meteen de pret bederf.. maar ik weet niet hoe het bij andere mensen gaat, maar ik haal de 200 smsjes niet!! ik haal er 'maar' 118 ofzo.. dan MOET ik smsjes gaan verwijderen... dus het kan best zijn dat het er geen 200 zijn... verder moet ik nog even heel goed zoeken of ik je uberhaupt aan seemplayer kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Jackie_Sparrow schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:34:
[...]

sorry dat ik meteen de pret bederf.. maar ik weet niet hoe het bij andere mensen gaat, maar ik haal de 200 smsjes niet!! ik haal er 'maar' 118 ofzo.. dan MOET ik smsjes gaan verwijderen... dus het kan best zijn dat het er geen 200 zijn... verder moet ik nog even heel goed zoeken of ik je uberhaupt aan seemplayer kan helpen...
Volgensmij is een tijdje geleden gebleken dat de max volgensmij 100 smsjes was voor de inbox. (in geval van fl...) Dit is wel het minimale, want ik had dat ook gehaald, ik weet het niet zeker maar volgensmij ging ie toen zeuren. Je kan overigens dan nog wel meerdere smsjes in je outbox en e.v.t in je concepten (zit in de moto v525@v600 volgensmij niet in de v500) opgeslagen hebben.

De SP ziet er op zich als eerste indruk nog wel goed uit, op de [tags] dan na... maar hij is helaas wel een beetje ernstig verouderd 8) blijkt iedere keer weer .. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
ik heb die seem update voor meer smsjes ook gedaan, maar ik kan er ongeveer een 80-90 opslaan (inbox en outbox, samen genomen)
dit is dus niet te vergroten? of is het misschien mogelijk om mn smsjes naar mn pc te kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ok 100 smsjes is ook goed in ieder geval beter als een goei 20 maar dus als iemand mij dan even zegt hoe ik dat kan doen zou fijn zijn.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou fijn wezen ja, ik heb nu seem 0032 tm 0001 gedownload naar m'n PC
Nu wil ik het graag veranderen zodat ik meerdere SMS'jes op kan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/pictures/mod.jpg
mijn sneak preview van mijn telefoon
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/pictures/mod2.jpg
het totaal plaatje van spullen die ik heb gekocht

ik kan mijn cover voor er nog niet opzetten :( omdat ik nog geen schroevendraaier heb die erin past (torx 6)

edit: morge komt er iemand langs die een torx6 heeft :) , verder zijn dit precies dezelfde covers als de v551 (OEM)

[ Voor 18% gewijzigd door k5052 op 22-01-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
kenny89 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:22:
mijn sneak preview van mijn telefoon

het totaal plaatje van spullen die ik heb gekocht

ik kan mijn cover voor er nog niet opzetten :( omdat ik nog geen schroevendraaier heb die erin past (torx 6)
Coolz! Post ff als je wel die schroevendraaier hebt :) Maar deze komen van CNN.CN? En als je een cover zoekt moet je dan echt naar de V525 zoeken of passen V500/V505/V550/V551 covers ook gewoon op een V525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
ik hoop dat dit mag, maar>>
ik heb nergens bereik door het simlock vrij laten maken van mn foon... nou weet ik niet of ze er daar nog iets aan kunnen doen.. maar zou het kunnen helpen als ik er een andere f&&& opzet?? voeg me anders ff toe op msn als je hier meer over weet... thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
heeft dat wel te maken door het simlock vrij laten maken??? ik heb dat ook egdaan bij de mijne ,maar heb prima bereik,zelfs met de miniantenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje dat waarschijnlijk reeds gesteld is maar kan het niet echt terug vinden in deze mega grote thread.

Is de vodafone live versie van 150 euro gelocked ?

en kan je die ook in de winkel kopen ipv online, want ik ben van Belgie....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Ik heb zo juist een beltoon in MP3 op me telefoon gezet via P2K man in de map audio. Ingesteld als beltoon en telefoon opneiuwe opgestart maar ik als ik word gebeld dan doet hij het gewoon niet.
Ik heb de settings van de mp3 (bitrate etc) gecheckt met 1 die het wel doet maar het mag niet baten. Ik kan de mp3 wel luisteren via de telefoon zelf. Iemand een idee wat er fout gaat?

[ Voor 5% gewijzigd door Xiqum op 23-01-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:24:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje dat waarschijnlijk reeds gesteld is maar kan het niet echt terug vinden in deze mega grote thread.

Is de vodafone live versie van 150 euro gelocked ?

en kan je die ook in de winkel kopen ipv online, want ik ben van Belgie....
Zit een simlock op ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
TMC schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:57:
[...]
Zit een simlock op ja.
En zelfs de opvolger van deze telefoon, de motorola V551 V550 is te verkrijgen voor dezelfde prijs bij bijv. Vodafone Citypoints en dergelijka andere telefoonzaken. Een tijdje terug zag ik allemaal van die actiepakketen (van de V550) in een telefoonzaak in A'dam, volgensmij kreeg je er toen een extraatje bij, ik ben er niet zeker van, maar de verpakking was wel wat veranderd.

offtopic:
@kenny89: Klopt ik had ze door elkaar gehaald. Ik dacht dat de v550 een unbranded v551 was... (maar er is toch ook een unbranded versie van deze telefoon, met een ander typennr.? of alleen in het buitenland?, net zoals de v525 als v500 verkocht wordt, unbranded in België.)

edit:
Ik ben vandaag weer in A'dam geweest en die pakketen zijn te verkrijgen (v550) voor 139,- (of 139,99) bij The Phone House. Dit is goedkoper dan dat de V525 momenteel kost. Hij wordt toch nog wel verkocht!?

[ Voor 41% gewijzigd door robert-630 op 24-01-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
uhm , de v551 is nog niet uit ? deze heeft namelijk een andere keypad indeling(2 xtra toetsen) en EDGE support ... de v550 heeft geen edge en heeft dezelfde body als de v400/v500 en dus ook 2 toetsen minder

edit: @robert , ja namelijk de v547 geloof ik ..
edit: :( morge pas torx 6 ..... ZO frustrerend

[ Voor 36% gewijzigd door k5052 op 24-01-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:16:
Dat zou fijn wezen ja, ik heb nu seem 0032 tm 0001 gedownload naar m'n PC
Nu wil ik het graag veranderen zodat ik meerdere SMS'jes op kan slaan.
met die spaanse seemedit is het gelukt.. kweetalleen niet meer wat ik allemaal heb gedaan
ik had iig iets met SMS SIM uitgevinkt.. nu zitten er al 25 in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
iemand die rond tilburg een torx 6 schroevendraaier heeft en aan mij uit wilt lenen ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

robert-630 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:32:
[...]
edit:
Ik ben vandaag weer in A'dam geweest en die pakketen zijn te verkrijgen (v550) voor 139,- (of 139,99) bij The Phone House. Dit is goedkoper dan dat de V525 momenteel kost. Hij wordt toch nog wel verkocht!?
Tjek het sterretje erbij. De prijs is alleen €139 als je je oude telefoon inruilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
TMC schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:39:
[...]
Tjek het sterretje erbij. De prijs is alleen €139 als je je oude telefoon inruilt...
Oow B)
Dat had ik niet gezien, dan is het helemaal niet zo'n goede actie.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
klaar :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/pictures/mod3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/pictures/mod4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/pictures/mod5.jpg

dit is dus de blue backcover (staat bij v500 @ cnn.cn) en de v551 front cover

@holleboomer , ty :P

[ Voor 23% gewijzigd door k5052 op 25-01-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
^^

Mijn complimentjes :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat de blue faceplate? want een andere kleur kan ik niet vinden op cnn.cn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 11:00

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Xiqum schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:52:
Ik heb zo juist een beltoon in MP3 op me telefoon gezet via P2K man in de map audio. Ingesteld als beltoon en telefoon opneiuwe opgestart maar ik als ik word gebeld dan doet hij het gewoon niet.
Ik heb de settings van de mp3 (bitrate etc) gecheckt met 1 die het wel doet maar het mag niet baten. Ik kan de mp3 wel luisteren via de telefoon zelf. Iemand een idee wat er fout gaat?
Had ik ook, lag aan de naam, die was te lang, of rare naam, dan kun je em wel afspelen in de mediaplayer, maar niet als beltoon kiezen... dus je naam simpel houden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
@ ken>>>
ZOOOO!! jaloezie hiero op school!! :9 om je lippen bij af te likken! :9 :9 :9 *slijmslijm :r *
laat ik eerst maar ff mn tellie fixen:S
na simlockvrij maken geen bereik meer...:S zou een ***** kunnen helpen?? of mag dat niet :/
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
voor die mensen die er vroeg bij waren met het kopen van de v525 en nog steeds dit topic volgen... en hun tellie simlock vrij legaal willen hebben . moeten een brief sturen naar:

Vodafone iZi Klantenservice
Antwoordnr. 5555
6200 VC Maastricht

deze brief heb ik gestuurd ..

Betreft: aanvraag unlock code mobiele telefoon

Beste medewerker van [provider],

Hierbij wil ik de sim-unlockcode van voor hetvolgende toestel aanvragen:

Merk toestel: [Merk van het toestel, bv. Nokia]
Type toestel: [Type van het toestel, bv. 3310]
IMEI nummer: [IMEI toestel, *#06# of kijk onder batterij]
Mobiele nummer: [nummer van prepaid SIM kaart]

Mijn contact gegevens zijn:
Naam: [je naam]
Adres: [adres waar unlock code naartoe gestuurd moet worden]
Postcode / plaats: [postcode & woonplaats]
Telefoon overdag: [telefoonnummer waar je overdag bereikbaar bent]

[als je echt geen aankoopbon meer hebt]
Een aankoopbon heb ik helaas niet meer. Desondanks hoop ik de unlockcode en instructies toch zo spoedig mogelijk te kunnen ontvangen.
[anders, indien je wel een aankoopbon hebt:]
Graag zie ik de unlockcode en instructie's zo spoedig mogelijk tegemoet,
[einde]

Met vriendelijk groet,

[handtekening]

[naam]

Bijlage: kopie aankoopbon
[voeg een kopie aankoopbon toe, indien je deze nog hebt]

bron/copyright: www.telecomvergelijker.nl ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Thnx @ hierboven :) Gaan we is doen zodra de garantie voorbij is, want dan mag het : De periode van 1 Jaar is dan verstreken !!!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:38:
Het mag wel eerder maar dan is het niet gratis. :P
No shit Sherlock :P

[ Voor 42% gewijzigd door nero355 op 25-01-2005 20:32 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mag wel eerder maar dan is het niet gratis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchkiller
  • Laatst online: 05-09 16:45
He, zeg ik heb nog een vraagje, mijn V525 is kapot verklaard door Motorola en nu kan ik bij de winkel een nieuw gsm kiezen of mijn geld terug vragen. Zijn met de V550 de problemen van de V525 eigenlijk opgelost nml oude firmware was kut, hij was soms erg traag, liep nogal eens vast. Of had ik gewoon pech met mijne..... En heeft iemand nog een id over een leuke telefoon uit die prijsklasse? Wat zou een goede keuze zijn Samsung x450 of iets in die richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
met de v550 zijn er hele kleine probleempjes zoals wekker functies die ookal in de v525 zaten ,
maar die kunnen makellijker verholpen worden door een flash naar een v551 of v620 als dit kan , ken de knoppen layout neit van de v550 ( als hij 2 knoppen meer heeft dan de v525 kun je dit doen )

ik zou dus voor de v550 kiezen :)

[ Voor 7% gewijzigd door k5052 op 26-01-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:36:
met de v550 zijn er hele kleine probleempjes zoals wekker functies die ookal in de v525 zaten ,
maar die kunnen makellijker verholpen worden door een flash naar een v551 of v620 als dit kan , ken de knoppen layout neit van de v550 ( als hij 2 knoppen meer heeft dan de v525 kun je dit doen )

ik zou dus voor de v550 kiezen :)
de v550 heeft niet 2 knoppen meer dan de v525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

V620 ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchkiller
  • Laatst online: 05-09 16:45
En hoe zit het dan met die mateloos eritante knopjes voor je profiel te kiezen aan de zijkant die elke keer ongevraagd af gaan? Jah sorry maar ik ben mijn V525 al vanaf 2 december kwijt en heb me er niet echt meer mee bezig gehouden, heb zolang als ie weg was maar de Siemens MC-60 van de postbank gebruikt, wat een kut ding is dat zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Die knopjes zitten er nog steeds, maar het geluid daarvan kun je wel uitzetten doordat in de gain_table aan te passen.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware