Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb me net een setje (Blutooth ma-700) aan gekocht waarmee ik men V500 kan linken aan men pc ..

Alles werkt prima met de bijgeleverde software ..

Toch stel ik mij nu de vraag of ik met deze blutooth adaptor ook het officieel programma Mobile Phone Tools kan gebruiken ..

Zo ja weet iemand waar ik deze software kan vinden ?? En of deze op het net te verkrijgen is ??

En is het ook mogelijk om mp3 bestandjes van pc -- > gsm te versturen ??

Greetz,
Com8

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalmobile.co.uk/images/text_logo/motorola_logo_moreinfo.jpg

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Ik heb nu al een paar keer gehad dat opgeslagen foto's (in het 525 geheugen) "veranderen". Ik had bijvoorbeeld een foto waarop iemand compleet opstond, maar na een paar weken is op dezelfde foto alleen nog maar de voeten te zien. Ik snap er echt niks van. Het lijkt wel of er in het geheugen iets gebeurt ofzo. Alsof er een deel van de foto word afgesneden, maar wel 640x480 blijft. Ook zijn er vervormingen aan de onderkant van die foto.
Ben benieuwd of meer mensen dit al hebben meegemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door BonBon op 25-11-2004 13:38 ]

Verwijderd

Ik heb een vraag.
Ik heb een datakabel op stuntprijzen.net gekocht. Heb p2kman, maar als ik de kabel in de telefoon doe gebeurt er niks.. Hij zegt dat de telefoon niet geconnect is. Ik heb nog geen drivers etc. geinstalleerd omdat ik echt niks kan vinden:S

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen

PS: Ook kan ik het programmatje Mobile Phone Tools nergens vinden:S

---

En idd heb ik het ook wel eens meegemaakt dat de foto's veranderden
Als ik de foto maakte keek de persoon in de lens, maar bekeek je de foto later terug dan kijkt de persoon een heel andere kant op.. vreemd:S

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 13:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:00:
Ik heb een vraag.
Ik heb een datakabel op stuntprijzen.net gekocht. Heb p2kman, maar als ik de kabel in de telefoon doe gebeurt er niks.. Hij zegt dat de telefoon niet geconnect is. Ik heb nog geen drivers etc. geinstalleerd omdat ik echt niks kan vinden:S

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen

PS: Ook kan ik het programmatje Mobile Phone Tools nergens vinden:S
Heb je windows XP SP2?

Verwijderd

Ja, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:22:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat opgeslagen foto's (in het 525 geheugen) "veranderen". Ik had bijvoorbeeld een foto waarop iemand compleet opstond, maar na een paar weken is op dezelfde foto alleen nog maar de voeten te zien. Ik snap er echt niks van. Het lijkt wel of er in het geheugen iets gebeurt ofzo. Alsof er een deel van de foto word afgesneden, maar wel 640x480 blijft. Ook zijn er vervormingen aan de onderkant van die foto.
Ben benieuwd of meer mensen dit al hebben meegemaakt.
Als je op de knop opname drukt en je kijkt de foto kan hij goed zijn maar als je dan later kijkt bij mijn afbeeldingen is de foto anders dit komt omdat de foto die je opslaat het beeld is na ong. een halve sec. na het beeld dat je ziet bij camera als je de foto net hebt genomen. Hoe dit komt weet ik ook niet.

edit: ik hoop dat je het zo snapt want ik vond het heel moeilijk om uit te leggen. Maar van die vervormingen heb ik nog nooit meegemaakt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SP2 levert veel problemen op, bij het installeren van dat soort programma's. Probeer het eens met SP1.

Trouwens hoe zit het met de "video-opneem functie". Zou deze functie ooit op de v525 komen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, maar ik weet ook niet welke programma's ik moet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de v550 te kopen... maar kun je deze ook seem editten? Hoeveel smsjes kunnen er standaard op deze phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:57:
OK, maar ik weet ook niet welke programma's ik moet installeren
Eerst moet je de p2k drivers installeren en vervolgens gebruik je p2kman om de seems naar je phone up te loaden

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-07 11:43
Hallow mensen

Ik was bezig met het verplaatsen van een liedje van mn PC naar mijn v525.
Dit deed ik met p2kman, die is bij mij veel sneller en stabieler dan mobile phonetools.
Nu is er alleen wat mis gegaan: het liedje is niet in de map a/audio/xxxx.mp3 gekomen, maar gewoon 'los' op de telefoon: a/9788/xxxx.mp3

Ik denk dus *shit* en duw op delete, maar nu komt het: er staat file size 0, waardoor hij em er niet af wil gooien. Aan de totale ruimte op de telefoon is te zien dat ie wel degelijk de 2.5Mb gebruikt. Ik heb al vanalles geprobeerd: gewoon proberen te deleten, tel te rebooten/accu eruit, overschrijven met goed bestand en dan deleten.
Het werkte niet. Iemand een oplossing?

(Plaatje nu overbodig, van webserver af)

[ Voor 21% gewijzigd door DrEvil1986 op 09-12-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:21

Opgelet

voor mensen die nog frontje zoeken (en niet bij buitenlands bedrijf willen bestellen):

http://www.marktplaats.nl...catie&u=motorola&ID=41276

staat er nog op :)

[ Voor 23% gewijzigd door MaStar op 29-11-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
ik wilde vragen of het mogelijk is om via mobile phone of p2k je smsjes op te slaan op je pc?

En zo ja, hoe moet ik dat doen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een full-cover, maar HOE krijg ik dat ding erop? zit nu al uren te prutsen, maar krijg het niet voor elkaar! Ergens een how-to oid? Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:36
Friebo schreef op zondag 21 november 2004 @ 04:17:
[...]

Maar dan krijg ik gewoon een grijs vlak?
Iemand?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Weet iemand waar je een betaalbaar USB ladertje voor de v525/v600 kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
sommige datakabels hebben een laadfunctie :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
DrEvil1986 schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:40:
Hallow mensen

Ik was bezig met het verplaatsen van een liedje van mn PC naar mijn v525.
Dit deed ik met p2kman, die is bij mij veel sneller en stabieler dan mobile phonetools.
Nu is er alleen wat mis gegaan: het liedje is niet in de map a/audio/xxxx.mp3 gekomen, maar gewoon 'los' op de telefoon: a/9788/xxxx.mp3

Ik denk dus *shit* en duw op delete, maar nu komt het: er staat file size 0, waardoor hij em er niet af wil gooien. Aan de totale ruimte op de telefoon is te zien dat ie wel degelijk de 2.5Mb gebruikt. Ik heb al vanalles geprobeerd: gewoon proberen te deleten, tel te rebooten/accu eruit, overschrijven met goed bestand en dan deleten.
Het werkte niet. Iemand een oplossing?

[afbeelding]

Click4Big
misschien moet je proberen er een bestand met dezelfde naam overheen te schrijven die o kb is
of je kan het misschien proberen met de nieuwse p2kman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:23:
Ik heb nu een full-cover, maar HOE krijg ik dat ding erop? zit nu al uren te prutsen, maar krijg het niet voor elkaar! Ergens een how-to oid? Bvd :)
Niemand?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds de software update van mijn V500 krijg ik telkens de melding dat ik mijn PIN code moet ingeven als ik een gesprek heb beeindigd vooraleer ik een volgend nummer kan kiezen.
Heb de beveiligingen al bekeken en alles is ontgrendelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Pittie schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:46:
ik wilde vragen of het mogelijk is om via mobile phone of p2k je smsjes op te slaan op je pc?

En zo ja, hoe moet ik dat doen?
Alvast bedankt
iemand? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog wat gehoord over video opneem functie op de v525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvhulten
  • Laatst online: 12-11-2024
oi! ik heb een vraagje.
ik heb mn motorola v525 al eventjes en raak het vodafone blauwe frontje hoe langer hoe meer beu.
er zitten op het glaasje van buiten krassen.
als ik een nieuw frontje koop bij daydeal.com, zit daar dan glas bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
nielsvhulten schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:22:
oi! ik heb een vraagje.
ik heb mn motorola v525 al eventjes en raak het vodafone blauwe frontje hoe langer hoe meer beu.
Nee en bovendien is de kwaliteit van daydeal belabberd. Koop er een bij www.cnn.cn, dat is een erg goede shop. Bij de V551 faceplate zit er een glaasje bij (je moet je oude er wel even van af trekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:14:
Iemand nog wat gehoord over video opneem functie op de v525?
Nee kan niet, en zal nooit kunnen ook niet met v550/v620 f***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvhulten
  • Laatst online: 12-11-2024
ik heb even geprobeerd de site te bezoeken.
ik ben wel op mn werk, weet niet of dat uitmaakt?
maar ik krijg de melding "there is no website configured at this adress".
ligt dit aan netwerk of wat?
ik ga thuis nog ff kijken.
alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
IronFist schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:04:
[...]

Nee en bovendien is de kwaliteit van daydeal belabberd. Koop er een bij www.cnn.cn, dat is een erg goede shop. Bij de V551 faceplate zit er een glaasje bij (je moet je oude er wel even van af trekken)
ik word die faceplate ook zat.... ik heb pas de v550 in de winkel zien liggen, en ik moet zeggen dat ik die faceplate eigenlijk best wel heel tof vind, maar op cnn.cn hebben ze (nog) geen v550 producten, iemand een ander adresje??? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:05:
[...]

met de v620 kan het wel. Zie het topic over de v620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrEvil1986
  • Laatst online: 29-07 11:43
Mijn probleem is opgelost (zie vorige post iets hierboven). Ik heb in het menu beveiliging alles wissen gekozen.
Dit werkt perfect. Alleen nu zijn ook de standaard vodafone instellingen weg. :?
Ik krijg bijvoorbeeld in het hoofdmenu de pictogrammen niet meer aan (ik heb em toch echt op pictogrammen weergeven) en de fotocamera en videoafspelen zitten nu ineens in het multimediamenu.
De live! knop links zit er wel, maar daar is de camera aan toegewezen (hoe krijg je dus die live! knop weg, welke seem moet ik aanpassen en hoe)

Het liefst heb ik natuurlijk de meeste instellingen weer zo als vóór de reset. Weten jullie hoe?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:36
Ik heb het volgende probleem:

Mijn vrouw en ik hebben allebei een motorola v525.
Nu willen we onderling plaatjes en ringtones met elkaar uitwisselen.
Als ik apparaten ga zoeken dan vind de telefoon niks terwijl andere toestellen wel gevonden worden begalve die van mijn vrouw ( visa versa ).
Ik heb de berichten hier gelezen maar ik kom er niet uit.
Volgens mij staan ook alle instelling goed.

Wie kan me helpen?

Groetjes Ronny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
ronnym schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:59:
Ik heb het volgende probleem:

Mijn vrouw en ik hebben allebei een motorola v525.
Nu willen we onderling plaatjes en ringtones met elkaar uitwisselen.
Als ik apparaten ga zoeken dan vind de telefoon niks terwijl andere toestellen wel gevonden worden begalve die van mijn vrouw ( visa versa ).
Ik heb de berichten hier gelezen maar ik kom er niet uit.
Volgens mij staan ook alle instelling goed.

Wie kan me helpen?

Groetjes Ronny
Heb je bij de telefoon die je moet vinden BT aangezet???( menu>instellingen>verbinding>bt>vind mij. *o.i.d.*)
quote:
IronFist schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:05:
[...]

met de v620 kan het wel. Zie het topic over de v620
hmmm het gaat over de v620 F***
want met de v550 en de v620 kan je allebei filmen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een eenvoudig ToDo lijst applicatietje op mijn V600. Gewoon simpelweg een lijstje kunnen maken, prioriteiten koppelen, datum koppelen en afstrepen.

Iemand een idee waar ik dat het beste kan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets nieuws ontdekt want er gebeurd iets raars als op de menu knop drukt daarna op de linke software toets wel snel achter elkaar doen dan kom je in een soort info scherm terecht maar of je wat aan hebt weet ik niet. mischien weet jullie me te tweaken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:09:
Ik heb iets nieuws ontdekt want er gebeurd iets raars als op de menu konp drukt daarna op de linke software toets wel snel achter elkaar doen dan kom je in een soort info scherm terecht maar of je wat aan hebt weet ik niet. mischien weet jullie me te tweaken })
Welke linker software knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt middelste menu knop en de linke kant van menu knop is een knop toch, die bedoel ik

Ps:de knop boven de rode ophang toets

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
HELP!
ik heb ineens geen bereik meer!
het zit zo: ik heb niets vreemds met mn tel. gedaan, sinds ik hem heb getweaked*seemedit enzo... standaard verhaal* een tijdje geleden miniantenne besteld, deed het perfect, 3,4 weken ofzo.... maar ik heb dus sinds gister geen bereik meer... niet met tele2, niet met orange, nergens mee....:S
heeft iemand enig idee??? kheb zelf al zitten dneken om een torxje te gaan kopen om m eens open te maken....

nog iets, sinds ik dus geen bereik meer heb valt het scherm ook af en toe weleens weg... *dat zou ook kunnen komen omdat ik dan helemala geen service meer heb??*
ook bekend bij mensen??
laat eens iets horen!! zou ik leuk vinden!! :P :+ tis namelijk de laatste tijd nogal stil..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb iets nieuws ontdekt want er gebeurd iets raars als op de menu knop drukt daarna op de linke software toets wel snel achter elkaar doen dan kom je in een soort info scherm terecht maar of je wat aan hebt weet ik niet. mischien weet jullie me te tweaken })
..krijg je een oranje scherm, met allemaal cijfers en engelse termen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het mogenlijk zij om een v525 naar v550 om te bouwen kwa software.

En bij de omschrijving van een v550 staat video opname functie.
Dat zou toch mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:21
nielsvhulten schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:22:
oi! ik heb een vraagje.
heej, mss kunenn we samen bij cnn.cn kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:05:
[...]

..krijg je een oranje scherm, met allemaal cijfers en engelse termen?
ja dat scherm bedoel ik wat kun je eigenlijk mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is gewoon het informatiescherm omdat je je phone geflext heb met de engineering flex ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen seem edit + upload en flashen/ flexen? Of is dat hetzelfde? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? heeft iemand enig idee hoe ik de voicedial kan instellen?ik heb geprobeerd via telefoonboek,een nummer en dan bewerken en dan voicedial opnemen,dat doet het heel moeilijk maar als het dan lukt zegt hij,kan bestand niet opslaan,het lijkt wel of het uit geschakeld is,iemand enig idee,gerardina :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:43:
[...]

Dat is gewoon het informatiescherm omdat je je phone geflext heb met de engineering flex ;) .
..en ook fijn om te weten:
Zo zet je het uit; ga naar Office Tools > Engineering > Field Test Status > Availability > Uit & weer terug. :)
gerardina schreef
:? heeft iemand enig idee hoe ik de voicedial kan instellen?ik heb geprobeerd via telefoonboek,een nummer en dan bewerken en dan voicedial opnemen,dat doet het heel moeilijk maar als het dan lukt zegt hij,kan bestand niet opslaan,het lijkt wel of het uit geschakeld is,iemand enig idee,gerardina :?
Heb je al enkele voicecommands in je foon? Dit kan volgensmij ook het aantal voicedials beinvloeden..

[ Voor 44% gewijzigd door robert-630 op 13-12-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
offtopic:
yay!! het forum lijkt een paar stuiptrekkingen te vertonen!! >:) :*)

maar ik zit nog steeds met het probleem.... *zie post hierboven* zal ik gewoon met mn getweakte phone naar de citypoint gaan?? of maak ik dan geen kans en moet ik m eerst maar eens normaal krijgen??
iemand?? thanx~!~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oohh ok ik dacht dat ik iets uitgevonden had dus niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee,ik heb geen enkele voicedial in mijn phone,dus dat is het niet.gerardina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
hmmm die mensen van dat citypoint doen zich ook deskundiger voor dan ze zijn volgens mij...
ik ben dus vandaag met mn phone naar de cp gegaan.... heleverhaal gedaan;
'blablabla telefoon in mei hier gekocht, deed het de hele tijd goed bla bla bla... nu sinds zaterdag ineens geen bereik meer'
toen vertelden die mensen me eerst van, nou ja, dat moet wel aan de miniantenne liggen....
toen was het; 'het ligt duideiljk aan de telefoon zelf' toen kwam er aan het licht dat ik mn tel simlock vrij heb laten maken... toen was het; 'nee sorry, dan valt je toestel buiten de garantie en kunnen wij helemala niets voor je doen.'
nu moet ik dus eerst ff een andere antenne proberen *originele* en als dat niet werkt naar de winkel gaan waar ik hem heb laten unlocken, omdat het softwarematig zou moeten zijn dat ik geen bereik meer heb.... terwijl ik een half jaar gewoon bereik heb gehad... :'(
maarja.. als dat neit lukt ga ik maar een torxje kopen en zelf aan de slag..... >:)
zou dit verhaal een beetje kloppen wat die vodafonemensen mij opgehangen hebben?? dat het softwarematig kan zijn dat ik geen bereik heb... volgens mij niet namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Als je je IMEI code corrupt hebt gemaakt zal je geen bereik meer hebben. Ik heb hetzelfde gehad met mn oude Nokia 3510i. Die had ik zelf geunlocked, maar de IMEI code moest je ook nog terugzetten. Totdat je dat gedaan hebt heb je geen bereik, met geen enkele simkaart, omdat elke telefoon een geldig IMEI code moet hebben. Elke unlock-boer kan dit voor je fixen, dus ga daar eens langs zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
RTBravo schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:30:
Als je je IMEI code corrupt hebt gemaakt zal je geen bereik meer hebben. Ik heb hetzelfde gehad met mn oude Nokia 3510i. Die had ik zelf geunlocked, maar de IMEI code moest je ook nog terugzetten. Totdat je dat gedaan hebt heb je geen bereik, met geen enkele simkaart, omdat elke telefoon een geldig IMEI code moet hebben. Elke unlock-boer kan dit voor je fixen, dus ga daar eens langs zou ik zeggen.
ja, okee, maar hij heeft het de hele tijd gedaan he?!
hij doet het sinds zaterdag niet.... en ik heb uit mn hoofd 25 juni mn tellie geunlocked....
edit:
hoe weet je dan of je IMEI corrupt is??
*****dus volgens jou hebben de cp medewerkers gelijk??^ff de stand bijhouden.. :P ^*****

[ Voor 10% gewijzigd door Pinokkio op 14-12-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Wat is het hier stil!? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoaai!

Zoals ik heb begrepen is de V550 hetzelfde als de V525! alleen dan met videofunctie.
Ik heb zelf een V525! is het ook mogelijke om hem te flashen naar de V550??
deze vraag is ook al eerder op dit forum aan bod gekomen maar is geen antwoordt op gegeven. :r

alvast bedankt!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:22:
Hoaai!

Zoals ik heb begrepen is de V550 hetzelfde als de V525! alleen dan met videofunctie.
Ik heb zelf een V525! is het ook mogelijke om hem te flashen naar de V550??
deze vraag is ook al eerder op dit forum aan bod gekomen maar is geen antwoordt op gegeven. :r

alvast bedankt!!!!!!!
Nee niet mogelijk, video afspelen wel, opnemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:26:
[...]

Nee niet mogelijk, video afspelen wel, opnemen niet.

en dit staat wel degelijk beantwoord zo'n 30 posts terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de V525 en ik wil graag thema's van internet op m'n telefoon zetten. Ik heb een datakabeltje. Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:50:
Hallo,

Ik heb de V525 en ik wil graag thema's van internet op m'n telefoon zetten. Ik heb een datakabeltje. Hoe doe ik dit?
Volgensmij kan je het mcf-bestand? gewoon naar de root van je telefoon via bluetooth slepen. toch!? via een datakabel weet ik het niet zo een twee drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:29

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

robert-630 schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:21:
Heb je al enkele voicecommands in je foon? Dit kan volgensmij ook het aantal voicedials beinvloeden..
Hoe heb jij voicecommands ingesteld op je V525???

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:05:
[...]

Volgensmij kan je het mcf-bestand? gewoon naar de root van je telefoon via bluetooth slepen. toch!? via een datakabel weet ik het niet zo een twee drie.
Met wat voor programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Gewoon via de verkenner in windows. je gaat naar mijn bluetooth locaties en klikt op je foon. vervolgens sleep je het bestand van je pc daar naar toe (in de zgn. root)
Ethnocentrix schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:07:
[...]

Hoe heb jij voicecommands ingesteld op je V525???
Stel een snelkoppeling in voor een bepaald item (ga naar het item en druk de menu toets enkele seconden in -> ja) dan kun je direct enkele instelingen wijzigen (bij een bestaande snelkoppeling, menu -> bewerken, doen. Bij voice iets inspreken.

Nu druk je op de menu-toets(blauwe actie-toets werkt niet) en vervolgens op de spraak-knop (aan de rechterzijkant) en spreekt wanneer er een venster verschijnt de command in. Een command voor bluetooth aan is bijvoorbeeld erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:04:
[...]

Gewoon via de verkenner in windows. je gaat naar mijn bluetooth locaties en klikt op je foon. vervolgens sleep je het bestand van je pc daar naar toe (in de zgn. root)
Ik gebruik een datakabeltje. Kan het dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden opgegeven om de Motorola v525 op de pc aan te sluiten, maar vandaag vond ik het kabeltje en heb besloten hoe dan ook dat ding aan de praat te krijgen. Nu heb ik usbmot2000.inf geinstalleerd en Mobile Phone Tools, maar hij blijft maar met een melding komen "Het USB-apparaat wordt niet herkend" terwijl Mobile Phone Tools de driver wel gevonden heeft. Mobile Phone Tools blijft haken met Initialising...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel een snelkoppeling in voor een bepaald item (ga naar het item en druk de menu toets enkele seconden in -> ja) dan kun je direct enkele instelingen wijzigen (bij een bestaande snelkoppeling, menu -> bewerken, doen. Bij voice iets inspreken.

Nu druk je op de menu-toets(blauwe actie-toets werkt niet) en vervolgens op de spraak-knop (aan de rechterzijkant) en spreekt wanneer er een venster verschijnt de command in. Een command voor bluetooth aan is bijvoorbeeld erg handig!
Hai, heb het geprobeerd, maar wil op één of ander manier niet opnemen als ik op de spraak-knop druk. Moet je deze functie aanzetten middels seem edit?

Edit: snap het al, voice dail is bij mij uitgezet bij het seemeditten. Weet iemand hoe ik dat weer aan kan zetten? Voice record doet het echter wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:41:
[...]

Hai, heb het geprobeerd, maar wil op één of ander manier niet opnemen als ik op de spraak-knop druk. Moet je deze functie aanzetten middels seem edit?
Je moet de spraaknop ingedrukt houden, dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:45:
[...]

Je moet de spraaknop ingedrukt houden, dat al geprobeerd?
Zou ik je seem misschien mogen zien of weet je uit je hoofd welke bit je moet hebben voor voice dail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:58:
[...]

Zou ik je seem misschien mogen zien of weet je uit je hoofd welke bit je moet hebben voor voice dail?
Hoe tover ik dat naar voren!?
Via p2kseem nogwat!? (volgensmij ontbreekt bij mij de goede driver daarvan, want p2kman werkt bij mij niet meer) maar dat boeide niet want ik heb bluetooth en ik heb de v525 aan mijn zusje kado gedaan bij kerst.

misschien weet iemand anders het, anders mag je het mij best uitleggen via msn (of desnoods e-mail) en dan wil ik het wel proberen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met een bluetooth stick met je telefoon verbinding te maken met ADSL verbinding van je computer?
Greetzzz,
T66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Hej even een vraag over mijn V525 @ V600 software. Ik heb mijn telefoon dus geflashed/flexed en dan raak je dus ook je instellingen kwijt voor WAP en MMS. Ik heb WAP inmiddels terug door gewoon de settings vanaf de MOTO site te versturen. Dit heb ik dus ook geprobeerd voor MMS maar dan krijg ik de fout dat ik al teveel MMS profielen heb, dus hij kan niet aangemaakt worden.

Mijn vraag dus: Hoe kan ik MMS profielen verwijderen? Zodat ik daarna dus vanaf de MOTO site de MMS settings kan laten versturen naar mijn telefoon.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Even een vraagje: Word deze thread nog wel gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
tsja... door mij wordt ie eigenlijk elke dag gelezen, maar volgens mij verder door bijna niemand..... ineens was het heeel erg stil... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Jackie_Sparrow schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:50:
tsja... door mij wordt ie eigenlijk elke dag gelezen, maar volgens mij verder door bijna niemand..... ineens was het heeel erg stil... :'(
Ik heb me pas sinds kort aangemeld op dit forum, maar wel vaak dingen gelezen.... Ik probeer er meestal dan ook zelf uit te komen, maar ik kon hier geen antwoord op vinden :p. DUS: Mede forummers met een V525 @ V600 software: HELP US OUT!! :)

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024
je kan ook proberen om de instellingen door vodafone te laten versturen naar je foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Banjy schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:57:
Even een vraagje: Word deze thread nog wel gelezen?
Ja, ik lees het nog vaak. Maar weet helaas niet meer een antwoord op alles. Zo weet ik wel dat jouw probleem komt omdat je teveel (ik meen 10) webprofielen hebt en dat ze beveiligd zijn (lock). Je kan ze enkel wissen via p2kman via datakabel door een of meerdere bestandjes te verwijderen, erchter ik weet niet (meer) hoe het bestandje heet :'( . Misschien weet iemand het nog!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
Banjy schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:19:
Hej even een vraag over mijn V525 @ V600 software. Ik heb mijn telefoon dus geflashed/flexed en dan raak je dus ook je instellingen kwijt voor WAP en MMS. Ik heb WAP inmiddels terug door gewoon de settings vanaf de MOTO site te versturen. Dit heb ik dus ook geprobeerd voor MMS maar dan krijg ik de fout dat ik al teveel MMS profielen heb, dus hij kan niet aangemaakt worden.

Mijn vraag dus: Hoe kan ik MMS profielen verwijderen? Zodat ik daarna dus vanaf de MOTO site de MMS settings kan laten versturen naar mijn telefoon.
Neem aan als je hebt geflashed dat je een datakabel en de programma's hebt? Dan kun je met MSS of P2kman naar de root van je foon en daar het bestand "a/WebSession" verwijderen. Hiermee worden alle webprofielen weggehaald (dus ook wap, MMS enz.), dus kijk even of je iets moet backuppen van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
®Otto schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:15:
[...]

Neem aan als je hebt geflashed dat je een datakabel en de programma's hebt? Dan kun je met MSS of P2kman naar de root van je foon en daar het bestand "a/WebSession" verwijderen. Hiermee worden alle webprofielen weggehaald (dus ook wap, MMS enz.), dus kijk even of je iets moet backuppen van tevoren.
Maar deze kan ik dan toch gewoon laten versturen vanaf de website? Want na de flash, kon ik niet wappen + mms'en. Nu kan ik al wel wappen maar ik vrees dat daardoor het 10e profiel dus is aangemaakt...Dus als ik ze daarna kan sturen, dan verwijder ik ze gewoon even allemaal.

Edit\ Gelukkig had ik hem toch eventjes gebackupped. Want ik verwijderde /a/Websession En daarna probeerde ik de wap instellingen te versturen, maar toen kreeg ik weer de fout dat er teveel webprofielen zijn :S Hetzelfde verhaal met MMS, maar daar had hij het over MMS profielen...

Wat moet ik doen?

Edit\ Die error zou natuurlijk kunnen ontstaan doordat er helemaal geen websession file meer aanwezig is... Misschien dat iemand mij een lege of goede kan sturen?

[ Voor 29% gewijzigd door Banjy op 03-01-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Was nog vergeten te zeggen dat als je a/WebSession heb verwijderd, je de telefoon even opnieuw moet opstarten. Hierna zul je zien dat er geen webprofielen meer zijn en je nu weer nieuwe aan kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
®Otto schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:11:
Was nog vergeten te zeggen dat als je a/WebSession heb verwijderd, je de telefoon even opnieuw moet opstarten. Hierna zul je zien dat er geen webprofielen meer zijn en je nu weer nieuwe aan kunt maken.
Ik heb deze dus weer verwijderd
Telefoon opnieuw opgestart. Maar nu ging weer alleen de wap browser update goed.

Bij MMS krijg ik nog steeds de volgende melding:

Niet toevoegbaar, overschrijd max aantal MMS profielen.

* Ik laat de settings dus telkens versturen vanaf deze site

Dus ik vrees dat MMS niet bij a/Websession hoort ofzo iets? Want Wap instellen ging wel goed.
Na succesvolle wap update heb ik gewoon weer MMS gedaan, maar nog steeds dezelfde fout.

Nog een vraag: Als ik de settings laat versturen moet ik dat een V525 of V600 als telefoon selecteren? Ik doe nu V600 omdat software is, en mijn telefoon heeft software van V600... Zit er eigenlijk nog verschil in? Of je daar V525 of V600 selecteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Denk dat je even moet kijken bij Setup MMS berichten , dat kun je vinden bij Berichten>(Menutoets)Setup Berichten>Setup MMS Berichten>Server Info. Daar kun je je MMS profielen wissen.

Hier moest ik overigens ook altijd het MMS Profiel selecteren dat ik daarvoor had aangemaakt. Zelf heb ik altijd alles handmatig ingesteld (MMS, Orange World) en dat heeft altijd goed gewerkt.
Nog een vraag: Als ik de settings laat versturen moet ik dat een V525 of V600 als telefoon selecteren? Ik doe nu V600 omdat software is, en mijn telefoon heeft software van V600... Zit er eigenlijk nog verschil in? Of je daar V525 of V600 selecteert?
Nee dit maakt volgens mij niet uit

Wegens een andere superfoon, gebruik ik de Moto niet meer (heb 'm zelf ook geflashed, ga 'm verkopen), maar ik ben altijd zeer tevreden geweest met 't toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de instellingen ergens op het internet opzoeken en handmatig invoeren.
Is zo gefixed, een andere oplossing is er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

Iedereen nog een beetje tevreden met hun v525? veel nieuws is er niet meer.. maar doet ie het overal nog etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Nanax schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:30:
Iedereen nog een beetje tevreden met hun v525? veel nieuws is er niet meer.. maar doet ie het overal nog etc?
Ik heb de mijne aan me zusje gegeven, hij werkt nog perfect (het toetsje naar boven moet je alleen vrij hard indrukken, dat is een beetje kapot, maar dat was al bij aanschaf zo) maar je mag natuurlijk ook wel verwachten dat ze het tenmiste wel 1 jaar uithouden... in iedergeval mijn zusje is er :) mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
®Otto schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:17:
Denk dat je even moet kijken bij Setup MMS berichten , dat kun je vinden bij Berichten>(Menutoets)Setup Berichten>Setup MMS Berichten>Server Info. Daar kun je je MMS profielen wissen.

Hier moest ik overigens ook altijd het MMS Profiel selecteren dat ik daarvoor had aangemaakt. Zelf heb ik altijd alles handmatig ingesteld (MMS, Orange World) en dat heeft altijd goed gewerkt.

[...]

Nee dit maakt volgens mij niet uit

Wegens een andere superfoon, gebruik ik de Moto niet meer (heb 'm zelf ook geflashed, ga 'm verkopen), maar ik ben altijd zeer tevreden geweest met 't toestel :)
THNX!! _/-\o_ Nu kon ik tenminste MMS profielen verwijderen, de update was daarna geen probleem :*) Mijn V525@V600 werkt dus weer volledig!! :)

PS: In Amerika hebben al die Motorola's (als je Orange county choppers bijv kijkt) een retractable antenne, dit lijkt mij ook wel stoer, maar deze zal er zeker wel niet zijn voor de V525 omdat daar geen plek voor is? Ik heb nu namelijk een miniantenne, maar eentje die je zo eventjes kan uitschuiven lijkt me zo cool 8) . Wel zijn er telescopic antennes maar die vind ik weer niet mooi, dan toch maar bij de Mini antenne blijven...

Edit\ Ik vrees dat ik teveel verwijderd heb, want ik kan geen SMS'jes meer versturen! Wel ontvangen, MMS ontvangen/sturen is ook geen probleem... Zat er misschien ook een profiel voor SMS bij? Ik heb namelijk nu bij MMS profielen alleen die van Vodafone staan...Wie kan mij met dit probleem helpen?

[ Voor 14% gewijzigd door Banjy op 04-01-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:w Die van mij is nog heel :D

Voor die dude die zich afvroeg of iemand de thread nog leest : IK !!! Alleen als ik iemand niet kan helpen dan heeft het weinig nut om te replyen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Banjy schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:54:
[...]

Edit\ Ik vrees dat ik teveel verwijderd heb, want ik kan geen SMS'jes meer versturen! Wel ontvangen, MMS ontvangen/sturen is ook geen probleem... Zat er misschien ook een profiel voor SMS bij? Ik heb namelijk nu bij MMS profielen alleen die van Vodafone staan...Wie kan mij met dit probleem helpen?
Heb zelf geen Vodafone, maar op de site had je kunnen vinden wat het nummer van de sms centrale is. Dit nummer moet je invoeren bij Setup Berichten en dan Servicecentrumnr.
Dit is het nummer van de netwerkcentrale die het versturen van SMS-berichten regelt. Het SMSC-nummer van Vodafone Nederland is +316540881000.
Als dit nummer niet correct in het toestel geprogrammeerd staat, kunt u geen SMS berichten verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
®Otto schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:02:
[...]

Heb zelf geen Vodafone, maar op de site had je kunnen vinden wat het nummer van de sms centrale is. Dit nummer moet je invoeren bij Setup Berichten en dan Servicecentrumnr.

[...]
_/-\o_ WOW, THNX! _/-\o_ Ik ging dus kijken welk nummer erbij mij stond en het leek gewoon dezelfde, maar ik dacht ach wat maakt mij het uit, ik pas het gewoon even aan. En toen deed hij het weer! Het zat denk ik in de laatste 0 ik had er een te veel of te weinig.. Als het goed is mijn telefoon dan nu weer 100% werkend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
tevreden??? hmmm
fijne telefoon.... maar ik heb er veel gezeik mee gehad...\
eerst was er iets mis met desoftware en heb ik m gelukkig nog kunnen inruilen....:) maarja... was al weer zo'n actie dat mij moet overkomen.... toen had ik al heel gauw krasjes enzo erop.... maarja.. ook nix aan te doen... tis een gebruiksvoorwerp nietwaar???
toen ging ik al mn geluidjes wissen en ging het daar weer fout... maar nu gelukkig weer goed...
maar nu viel ineens mn bereik weg 2 weken geleden ongeveer en ben ik naar de vf cp geweest waar ze me niet konden helpen omdat ie simlock vrij was gemaakt.... dus moest ik terug naar de winkel waar ik m heb laten unlocken... laat die winkel nu dicht zijn omdat het vakantie is:S
maargoed nu valt ie ook nog uit:S(volgens mij komt dat omdat ik geen bereik heb...)
maar voor de rest ben ik best tevreden hoor!!!

*@nero, jij bent er gelukkig nog!! maar waar zijn holleboomer en poesje dan gebleven? dat waren ook ongeveer de topicdragers nietwaar??*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jackie_Sparrow schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:24:*@nero, jij bent er gelukkig nog!! maar waar zijn holleboomer en poesje dan gebleven? dat waren ook ongeveer de topicdragers nietwaar??*
Ehm..... poesje geen idee maar HolleBoomer is er nog als het goed is, zie andere Topics ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ja poesje en ik holleboomer en ragnar bijv waren hier veel actief, en zo velen anderen.. maar er is dom weg niet veel nieuws he...
ik heb de meeste nog in mijn msn lijst (he nero :P) maar ik heb ze er wel eens naar gevraagd maar tja als er niks boeiends is, post je ook niet...

overigens ben ik wel tevreden, ik heb er al wel een een paar keer een op het randje van de afgrond geflex/flashed maar ja :P ze doen het nog.... alleen mijn camera zuigt dus echt i.v.g. met een klasgenoot van mij... een nieuwere v525 verder hebben we exact het zelfde qua software etc... maar mooi k*t dat hij beter foto's kan maken :P

edit2:
de startpost is niet meer wat het geweest is he :P allemaal tags etc.. dat was eerst prima 8)7 mischien nog ff fixen he :p nieuwe lay out zo te zien

[ Voor 52% gewijzigd door Nanax op 04-01-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
had ondertussen de T630 gekocht,maar heb na een maand al weer de moto 525 gepakt,die fotos zijn gewoon het beste.
Foon doet het prima,is geunlocked,geen krassen op,altijd bereik,schoon dinske :) topfoon,momenteel kan er geen tegenop (qua fotos dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
rooie60 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 01:18:
had ondertussen de T630 gekocht,maar heb na een maand al weer de moto 525 gepakt,die fotos zijn gewoon het beste.
Foon doet het prima,is geunlocked,geen krassen op,altijd bereik,schoon dinske :) topfoon,momenteel kan er geen tegenop (qua fotos dan)
ow wedden van wel?~!! :P :9 *Jack denkt aan phones met megapixel camera's >:) *
ik vind het ook echt een toffe phone, al moet ik zeggen dat de samsung D500 er ook niet verkeerd uit ziet qua specs...... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik geloof best dat er betere zijn,maar ik ging ff uit van mijn laatste 3 (T610,Nok 6600,T630)
En ja eindelijk stopt samsung ernu eens BT in hehe! alleen vind ik te D500 niet mooi,wel het model maar niet de kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de laatste tijd zeker stil ja in dit topic maar ik had nog een vraag want het is wel leuk en aardig zo'n functie waarmee je videos kan afspelen maar als je nergens leuke videos (gratis) vanaf kan halen heb je er nog niet veel aan. Dus ik had een vraag of iemand hier leuke videos heeft en ze hier kan posten? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Het lijken wel weer de oldies. Dit topic staat weer heel hoog in de charts. (Ik bedoel gewoon dat dit topic weer ''hot'' is hé, ff voor de duidelijkheid :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Even een vraagje: Op internet zie je vrij veel verschillende frontjes voor motorola, en dan staat er vaak bij dat het omwisselen zo gebeurd is... Is dat ook zo? Want opzich lijkt mij een andere kleur wel cool, maar ik zelf heb geen flauw idee hoe ik dat ding uit elkaar moet halen :S Zijn er hier mensen die een andere "Look" hebben gekocht voor hun V525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:33:
Het is de laatste tijd zeker stil ja in dit topic maar ik had nog een vraag want het is wel leuk en aardig zo'n functie waarmee je videos kan afspelen maar als je nergens leuke videos (gratis) vanaf kan halen heb je er nog niet veel aan. Dus ik had een vraag of iemand hier leuke videos heeft en ze hier kan posten? _/-\o_
site's hebben we vast wel :+ het probleem is dat hier vaak ook andere gecopyrighte zut opstaat, en dan krijgen we de modjes achter ons aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:33:
Dat zou ik ook graag wel weten, grappige filmpjes van 1 a 2 mb ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Banjy schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:48:
Even een vraagje: Op internet zie je vrij veel verschillende frontjes voor motorola, en dan staat er vaak bij dat het omwisselen zo gebeurd is... Is dat ook zo? Want opzich lijkt mij een andere kleur wel cool, maar ik zelf heb geen flauw idee hoe ik dat ding uit elkaar moet halen :S Zijn er hier mensen die een andere "Look" hebben gekocht voor hun V525?
ik weet niet of het moeilijk is om covers te verwisselen aangezien ik het nooit gedaan heb.... maar ik weet wel hoe je m open moet maken en dus waarschijnlijk wel hoe je m moet verwisselen....
als je m open doet, dan zie je dat er 4 rondjes rond het beeldscherm zitten, die moet je eens met een naald weghalen, dan zie je 4 torx schroefjes.... en daar heb je een speciaal schroevendraaiertje voor nodig...
zo moet je nog een aantal schroefjes losdraaien(ook aan de achterkant) en dan omwisselen maar!! :)
succes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Jackie_Sparrow schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:20:
[...]

ik weet niet of het moeilijk is om covers te verwisselen aangezien ik het nooit gedaan heb.... maar ik weet wel hoe je m open moet maken en dus waarschijnlijk wel hoe je m moet verwisselen....
als je m open doet, dan zie je dat er 4 rondjes rond het beeldscherm zitten, die moet je eens met een naald weghalen, dan zie je 4 torx schroefjes.... en daar heb je een speciaal schroevendraaiertje voor nodig...
zo moet je nog een aantal schroefjes losdraaien(ook aan de achterkant) en dan omwisselen maar!! :)
succes >:)
Een hoop werk dus ;) Maar ik zit ook dan met het probleem dat sommige alleen maar de frontjes zijn, en sommige alles, nou ja alles lukt mij toch niet :p Maar dan doe ik alleen voorkant en batterij klepje... Weten jullie eigenlijk nog een goede online shop die betrouwbaar,veel en kwaliteit spullen heeft? Want ik wil niet iets dat aanvoeolt als een soort karton zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Banjy schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:22:
[...]

Een hoop werk dus ;) Maar ik zit ook dan met het probleem dat sommige alleen maar de frontjes zijn, en sommige alles, nou ja alles lukt mij toch niet :p Maar dan doe ik alleen voorkant en batterij klepje... Weten jullie eigenlijk nog een goede online shop die betrouwbaar,veel en kwaliteit spullen heeft? Want ik wil niet iets dat aanvoeolt als een soort karton zeg maar :+
www.cnn.cn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Deze site was ik indd al vaker tegengekomen in de verschillende threads, maar ik zoek dus iets uitgebreider. Want ik wil misschien ook nog een telescopic antenne erbij nemen, en dan zou ik dus graag maar 1x willen betalen voor de shipping costs :) Ik ben ook al aan het zoeken op Ebay, maar zit er eigenlijk nog verschil in kwaliteit tussen de verschillende fabricanten of zijn ze bijna allemaal wel van voldoende kwaliteit?

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware