Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
Jackie_Sparrow schreef op 13 oktober 2004 @ 22:02:
[...]

volgens mij heb je dit al eerder gevraagd,( zie bovenaan deze pagina)
maar blijkbaar heeft niemand een antwoord,
hij zou als je opgelet had(no flame!) 3rd quarter 2004 uitkomen... das nu dus ongeveer....
en voor de rest was er volgens mij nog niets bekend... maar als het wel bekend wordt, denk ik wle..( ga ik wle vanuit) dat er iets gepost wordt...
of niet soms??? :9
Het in ieder geval al duidelijk dat de V551 geen gebruik maakt van TRIPLETS, wat jammer is (voor fl****). Misschien dat de seems wel gelijk zullen zijn. Anders is het wachten op de V620 voor Video-opname etc.

In ieder geval zal mijn foon het uiterlijk van de V551 hebben over een week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
IronFist schreef op 13 oktober 2004 @ 22:17:
[...]

Het in ieder geval al duidelijk dat de V551 geen gebruik maakt van TRIPLETS, wat jammer is (voor fl****). Misschien dat de seems wel gelijk zullen zijn. Anders is het wachten op de V620 voor Video-opname etc.

In ieder geval zal mijn foon het uiterlijk van de V551 hebben over een week :).
nog langer wachten??? :(
maareuh... is de faceplate van de 551 niet anders dan die van de 525?? ziet er wel anders uit namelijk...
offtopic:
wastie eigenlijk duur?? die faceplate?? enne hoe kom ik aan een goedkope torx6screwdriver??? :9~

offtopic:
misshcine beetje laat, maar ik wil alsnog mn complimenten uiten aan mentalmadnizz voor het logo!!good job m8!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
HIER de nieuwe Motorola V5XX met hun Release Dates!

De faceplate past prima, alleen de cameralens en buitenste LED moeten vervangen worden door die van die faceplate. Ik vraag me alleen af of dat me gaat lukken zonder schade :+

offtopic:
Heb in totaal €23.50 betaald met Paypal voor faceplate,battery cover,keypad en verzendkosten. Dat is eigenlijk voor niks. Torx-6 had ik nog van een IA waar die voor 1 euro extra bij zat.

offtopic:
logo? welk logo?

[ Voor 19% gewijzigd door IronFist op 14-10-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een wapsite waar ik mijn hotmail kan controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
IronFist schreef op 13 oktober 2004 @ 22:40:
HIER de nieuwe Motorola V5XX met hun Release Dates!

De faceplate past prima, alleen de cameralens en buitenste LED moeten vervangen worden door die van die faceplate. Ik vraag me alleen af of dat me gaat lukken zonder schade :+

offtopic:
Heb in totaal €23.50 betaald met Paypal voor faceplate,battery cover,keypad en verzendkosten. Dat is eigenlijk voor niks. Torx-6 had ik nog van een IA waar die voor 1 euro extra bij zat.

offtopic:
logo? welk logo?
wow! dat is zeker niks!!! ik ga ook maar ns kijken... aangezien ongeveermn hele cover beschadigd is... :/ laat je het nog wel ff weten hoe het gegaan is??(veranderen van cover) en tliefst ook nog iets van een stappenplan... en natuurlijk het eindresultaat!!! >:) :*) :*) hmmm ik wil wel veel ;)
maar dat logo: het logo van het topic... bovenaan de startpost :9 :P
:O weltrusten :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu krijg ik motorola communicaton device hebbie daar ook ff drivers voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar kheb m al gevonden...
Voor degene die het ook willen hier de link:
http://italy.copybase.ch/xtra/
GREETZZZ,
T66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb nu die motorola-tool en links onderaan staat "ring light" wat betekent en heeft iemand misschien een pagina met uitleg over deze tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 11:40:
Kheb nu die motorola-tool en links onderaan staat "ring light" wat betekent en heeft iemand misschien een pagina met uitleg over deze tool?
Ring licht zit volgens mij in de V600, dat is gewoon het lampje op je mob. De V525 heeft dit niet. Het is een ledje dat gaat knipperen zodra je gebelt wordt, een smsje krijgt of wat dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol, de startpost is inmiddels al verouderd, ik heb het logo gemaakt, dat van MetalMindnezz was het vorige logo. Dus dankuwel voor de complimentjes :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 12:00:
Lol, de startpost is inmiddels al verouderd, ik heb het logo gemaakt, dat van MetalMindnezz was het vorige logo. Dus dankuwel voor de complimentjes :D.
LoLs
maar dan nog: mijn complimenten!!:D
maar wat was dan het logo van m.m.???
ach boeiend...;-)
nog ander nieuws over de nieuwe serie??(V551 :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo :P

Ik heb een Motorla V525.. En sinds kort hiervoor ook een kabel met software.. Ik zou graag een seem edit willen uitvoeren.. Nu het lukt wel om te verbinden met de GSM gewoon me de laptop, maar ik slaag er maar niet in de nodige progamma's te kunnen verbinden met het toestel.. Is er iemand die zou kunnen helpen..?

Mvg, Margaux O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 17:58:
Hallo :P

Ik heb een Motorla V525.. En sinds kort hiervoor ook een kabel met software.. Ik zou graag een seem edit willen uitvoeren.. Nu het lukt wel om te verbinden met de GSM gewoon me de laptop, maar ik slaag er maar niet in de nodige progamma's te kunnen verbinden met het toestel.. Is er iemand die zou kunnen helpen..?

Mvg, Margaux O-)
http://home.planet.nl/~viss3662/V525/dktutorial.html
heb je dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik al.. Het probleem is gewoon dat de telefoon niet verbinden kan met de progamma's voor te editten.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me eigenlijk dus gewoon af, of er iemand is die dit probleem ook had, niet kunnen verbinden met de benodigde progamma's voor een seem edit..
Laat liefst iets weten..
|:(
xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me asjeblieft helpe:
Ik heb het seem editten ook ontdekt en ik heb mijn gain table aangepast zodat het geluid van die buitenste knopjes om profielen te veranderen het niet meer doet. Maar nu doet het geluid van mijn wekker het ook niet. Kan ik mijn gain table zo aanpassen dat het geluid van die profiel knopjes het niet meer doet maar dat het geluid van mijn wekker het nog wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel veel wap site gezien van Hotmail. Maar ze werken nu allemaal niet meer. Komt niet verder dan Login. Wil best hotviewer proberen. Weet iemand ook de instellingen van hotviewer voor vodafone?

Bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik iemand toevoegen die veel van seem edits weet want ik heb veel vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de v525 nog willen kopen (ik dus ook) hij ligt nu bij de kijkshop en staat op internet bij de kijkshop :*) :D ... zou ik beter op de v551 kunne wachten of deze nu kopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
voeg mij maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Vandaag V551 frontcover binnengekregen van cnn.cn (in een weekje, best snel)
Nu moet je de lcd cover en spiegel/camcover eraf trekken (zitten vastgeplakt)
Alleen de bescherming die er nu overheen zit is veel dunner...Zal wel sneller barsten dan.. :'( Verder ziet het er veel strakker uit. De V300 batterycover kleur is wel iets lichter blauw maar dat verschilt niet zo heel veel.
Ziet er strak uit!!! :D

Hulde aan CNN _/-\o_

D-MIXX, die blauwe miniantenne is wel iets lichter dan dat ie op de foto stond, hij past er nu niet echt mooi bij (veel te lichtblauw). Tips om hem wat donkerder te maken??

offtopic:
mn zilveren schoefcovers zijn n beetje naar de kl***, weet iemand waar die te krijgen zijn/ heeft iemand over?

[ Voor 14% gewijzigd door IronFist op 21-10-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

sinds ik service pack 2 over mijn winxp heb.
doet mijn bluetooth het helemaal niet.

weet iemand hoe dat komt?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 18:27:
hoi,

sinds ik service pack 2 over mijn winxp heb.
doet mijn bluetooth het helemaal niet.

weet iemand hoe dat komt?

alvast bedankt.
In SP2 zit ineens een MS eigen bluethooth ondersteuning, en die werkt tot op zekere hoogte wel met serial connections e.d. maar de motorola heeft dat niet echt.
Heeft alleen dat OBEX. Dus je moet als je bijv. een usb dongle hebt even de driver handmatig aanpassen naar je 'officiele' driver die bij je usb ding werdt geleverd.
Zodat die MS zooi eraf gaat. Werkte voor mij. (heb een sitecom usb en SP2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
IronFist schreef op 21 oktober 2004 @ 17:45:
Vandaag V551 frontcover binnengekregen van cnn.cn (in een weekje, best snel)
Nu moet je de lcd cover en spiegel/camcover eraf trekken (zitten vastgeplakt)
Alleen de bescherming die er nu overheen zit is veel dunner...Zal wel sneller barsten dan.. :'( Verder ziet het er veel strakker uit. De V300 batterycover kleur is wel iets lichter blauw maar dat verschilt niet zo heel veel.
Ziet er strak uit!!! :D

Hulde aan CNN _/-\o_

D-MIXX, die blauwe miniantenne is wel iets lichter dan dat ie op de foto stond, hij past er nu niet echt mooi bij (veel te lichtblauw). Tips om hem wat donkerder te maken??

offtopic:
mn zilveren schoefcovers zijn n beetje naar de kl***, weet iemand waar die te krijgen zijn/ heeft iemand over?
kan je nog ff een tutorial van: 'hoe verander ik het uiterlijk van mn v525je' uppen?? >:) :*) zou geweldig zijn!! want... wat heb ej nu allemaal gedaan, en hoeveel ben je daaraan kwijt geweest, en nog belangrijker.... kan je dan ook ff een pic. uploaden?? :*) O-) _/-\o_
zou geweldig zijn!!
[slijmmodus] _/-\o_ hulde aan ironfist! _/-\o_ [/slijmmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op 21 oktober 2004 @ 18:39:
[...]

In SP2 zit ineens een MS eigen bluethooth ondersteuning, en die werkt tot op zekere hoogte wel met serial connections e.d. maar de motorola heeft dat niet echt.
Heeft alleen dat OBEX. Dus je moet als je bijv. een usb dongle hebt even de driver handmatig aanpassen naar je 'officiele' driver die bij je usb ding werdt geleverd.
Zodat die MS zooi eraf gaat. Werkte voor mij. (heb een sitecom usb en SP2)
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een usb dongle, maar hoe pas je handmatig de MS driver naar je 'officiële' driver. Ik heb de meegeleverde software al meerdere keren geinstalleerd. Maar elke keer gebruikt hij de MS drivers en niet die ik heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me telefoon blijft zich zelf resetten, steeds als ik hem aan doe krijg ik niet eens de kans om me pincode in te voeren of hij reset alweer dit gaat continue zo.
Nu is mijn vraag weet iemand een masterclear code die je kan gebruiken als je je toesel net aanzet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is je tel. gewoon leeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 12:55:
misschien is je tel. gewoon leeg :P
Nee het is echt een serieus porbleem was het maar me batterij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 20:46:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een usb dongle, maar hoe pas je handmatig de MS driver naar je 'officiële' driver. Ik heb de meegeleverde software al meerdere keren geinstalleerd. Maar elke keer gebruikt hij de MS drivers en niet die ik heb geïnstalleerd.
Naar je apparaatbeheer, en dan je USB dongle kiezen, ookal heeft ie daar de MS driver. Dan kies je voor update driver en zeg je dat je het handmatig doet. Als je dan klikt op 'alle compatible apparten' weergeven zie je dat je "on-ondersteunde driver" die geen signature heeft erbij staat als je de officiele software al geinstalleerd had. Dan kies je die en zeg je JA op de warning dat windows xp het echt moet toepassen! en dan switched ie die drivers om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 13:34:
[...]

Nee het is echt een serieus porbleem was het maar me batterij :/
Het is al verholpen, ik heb me telefoon uitelkaar gehaald en een mini batterij er uitgehaald toen weer terug gebouwd en hij doet het weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
is er ergens een nederlandse site of handelaar die schermpjes heeft.

in mijne zit namelijk een barst... tegen de tafel gelopen. (voorscherm)

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

DetoR schreef op 25 oktober 2004 @ 09:29:

Moet is een keer langs zo'n "rommelig" turks telefoonwinkeltje lopen, die willen nog wel eens wat zut hebben liggen.

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar van datakabel.

ik heb nu een bluetooth sleutel maar tijdens het verplaatsen van spelletjes zegt hij

server ondersteunt deze bewerking niet.

wat doe ik fout ?

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 12:10:
laat maar van datakabel.

ik heb nu een bluetooth sleutel maar tijdens het verplaatsen van spelletjes zegt hij

server ondersteunt deze bewerking niet.

wat doe ik fout ?
Het Topic/StartPost niet lezen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de seem bij 8 kan ik niet downloaden..?
hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DetoR schreef op 25 oktober 2004 @ 09:29:

cnn.cn in Hong Kong levert ze. Ik heb net zelf het buiten-schermpje ("raampje" en LCD scherm) vervangen. Kon dit in nederland nergens vinden. De mensen achter deze site hebben het mij keurig en snel geleverd. Heeft me inclusief verzendkosten 20 euro gekost. Je kunt betalen via paypal. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Hallo allemaal, mooi om te zien dat de V525 nog steeds in trek is... Ondertussen heb ik nog 2 moto's liggen, eentje met compleet zilveren behuizing en eentje compleet rood metallic. Deze gaan binnenkort in de verkoop, geinteresseerden kunnen zich melden! (Casings zijn originele kopieen uit China, zelf er omheengeklust. Vooral het scharnierpunt is ERG vervelend pielwerk, maar het resultaat is GEWELDIG) :D

Ik heb nog wel een probleem met de software: Ik krijg die verrekte USBdrivers niet weg! Nu ik een K700i heb wil ik die fatsoenlijk aansluiten, maar mijn DCU kabeltje wil niet geinstalleerd worden omdat XP denkt dat ik er een Motorola USB modem cable aangooi. Iemand een gedegen idee hoe ik dit uit XP kan halen? Als ik de .inf bestanden verwijder wil dat nog niet werken. Ik zoek een manier om de database van apparatuur te 'editen' op een profesionele manier ofzo. Staat dit bij de registry, of is dit een afdeling op je windows/system32 schijf o.i.d.? Iemand die me kan helpen zou enorm gewaardeerd worden!

Ohja, voor degenen die een extra buitenschermpje willen hebben: ook deze heb ik over na klussen aan een crashphone. Iemand interesse? Kosten +/- 15 euro excl. verzendkosten.

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

phizzie schreef op 28 oktober 2004 @ 02:23:
Hallo allemaal, .....
blaat
Heb je misschien toevalling nog een krasvrij glaasje dat voor het externe lcd-scermpje zit welke ik voor een paar eurotje over kan nemen?

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Heb je misschien toevalling nog een krasvrij glaasje dat voor het externe lcd-scermpje zit welke ik voor een paar eurotje over kan nemen?
Helaas, ik heb alleen het scherm zelf, niet het glaasje. Je kunt een heleboel wegkrijgen met Displex als het geen diepe krassen zijn...

edit:

Je moet met displex wel uitkijken, het is namelijk een microfijn schuurmiddel / polijstmiddel. Laten we maar zeggen Jif, maar dan voor nerds. Plak ALLES in de directe omgeving van het te schuren beeldscherm af, met tenminste 3m scotchtape. Dat is de minimale dikte zodat je geen beschagigingen krijgt. Poets dan met een schuurmiddel in 1 richting per keer. Wissel na ongeveer 30 seconden rustig poetsen / polijsten de richting, van horizontaal naar verticaal. Herhaal dit 2 maal, ga dan over naar draai / cirkelbewegingen. Clockwise en counterclockwise. Maak op het eind zo klein mogelijke cirkels om het oppervlak zo glad mogelijk te krijgen.
Denk er ten alle tijde aan om niet te hard te drukken, laat ook het oppervlak niet warm worden; kunstof vervormt dan. Dit was het gevolg bij mijn 6310i, die heeft een leuk gek vlekje met bubbelstructuur in het scherm.

Succes met polijsten!

[ Voor 61% gewijzigd door phizzie op 28-10-2004 19:32 ]

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb net een datakabel besteld en ontvangen. Aangesloten, de drivers voor Motorola USB Modem geinstalleerd en MPT herkend em goed.

Maar nu zit ik met een probleem dat hij in P2Kmanager niet herkend word :S In de tutorial staat dat hij automatisch een reeks drivers zou moeten installeren, nou dat word bij mij niet gedaan, na verschillende keren geprobeerd.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar is inmiddels al verholpen, sorry voor het ongemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal ik probeer een wave bestand naar mijn v525 te sturen,ikheb een geluids opnamen gemaakt en die wil ik als ringtoon instellen,maar ik heb hem wel in de telefoon maar hij kan hem niet afspelen.ik heb het verstuurd met bluethooth wat doe ik fout iemand?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:40:
hallo allemaal ik probeer een wave bestand naar mijn v525 te sturen,ikheb een geluids opnamen gemaakt en die wil ik als ringtoon instellen,maar ik heb hem wel in de telefoon maar hij kan hem niet afspelen.ik heb het verstuurd met bluethooth wat doe ik fout iemand?????
Maak er eens MP3 van, scheelt weer een paar mb. Zo te horen is het bestand te groot voor de V525, óf kan de v525 geen wave aan?

Dus even .mp3 van maken en hij moet het doen (wel omzetten naar mp3 natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien een stomme vraag maar hoe maak ik een mp3 geluid bestand?ik windows xp IK KAN GELUID opnemen met mijn geluids recorder maar dat is wave en ik kan ook opnemen met mijn video bewerking prog.help a.u.b. gerardina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

www.google.nl

"WAVE TO MP3"

Dit is wel erg basic hoor :|

Zelfs met de geluidsrecoder kun je in MP3 opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps ik las in het eerste topic dat hij wel wave aankan?????de v525 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Misschien is je wave bestand te groot... En voor een toevoeging kun je de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken :)

Er kan trouwens iets van 4-5 MB aan data op je mobieltje.

[ Voor 46% gewijzigd door Nik op 28-10-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het bestand is heel klein,en waar vind ik de knop edit?sorry als ik stom overkom maar ik ben heeel nieuw in deze materie,en mijn standaard geluid rec. kan niet in mp3 opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:warez requests doen we hier niet aan; Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 97% gewijzigd door Korakal op 29-10-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Nogmaals, probeer google eens. Dit forum is eigenlijk gericht op wat meer "zelfredzaamheid". Probeer dus eerst zelf een voor je snel weer een vraag steld. Lees ook de GoT FAQ eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Hoe dan ook, open je bestand in de recorder, dan kies je Bestand > Opslaan Als...

Vervolgens toets je een nieuwe bestandsnaam in, en staat er onderaan "Indeling "Wijzigen"". Daar kun je dan uit het menu waar nu "PCM" staat, "MPEG Layer 3" kiezen. Be bitrate kun je het beste op "40" of "64" zetten.

Nu heb je een MP3 bestand!

Trouwens, welkom op GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alles doorgelezen alle topics. maar goed het is nu gelukt, ik ben blij dat er zulke sites als deze zijn want je kan wel gaan zoeken op het net maar daar kun je toch niet alles vinden,en voor beginners zoals ik is dit forum wel erg makkelijk,dus hartelijk bedankt voor je hulp,ik hoop als ik weer een probleem heb nogmaals een beroep op jou kan doen.gerardina :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:41
Ik heb deze telefoon nu al een tijdje en hij werkt opzich perfect, maar het geluid van de binneste speaker is bij een gesprek zo ontzettend zacht, dat ik em altijd op handsfree moet zetten om wat te horen. Ik heb al het geluid al op z'n hardst gezet, maar ik blijf bijna niets horen.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
je zou eraan kunnen denken om dan je gain table aan te passen...
moet je maar ff de startpost lezen, daar staat meer info over editing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensenAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/aiw/hi.gif

Ik heb bij mijn vriend op zijn Nokia 6600 een rally game gespeeld en het leek of je op een pc speeldeAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/fsc/thumbs-up.gif.
Dus mijn vraag is of zulke spelen onze v525 aankan Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/aiw/flood2.gif
Ik hoop van wel mischien een beetje Tweaken?Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/aiw/moil.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 21:57:
Hey mensen[afbeelding]

Ik heb bij mijn vriend op zijn Nokia 6600 een rally game gespeeld en het leek of je op een pc speelde[afbeelding].
Dus mijn vraag is of zulke spelen onze v525 aankan [afbeelding]
Ik hoop van wel mischien een beetje Tweaken?[afbeelding]
colin mcrae 4???

jah die kan ook op v525

heb hem ook :D dies wel gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die heb ik zelf ook gespeeld en het is geen 3d maar bij dat 6600 was echt 3d je zag de achter kant van de auto en niet van boven ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 11:08:
Nee die heb ik zelf ook gespeeld en het is geen 3d maar bij dat 6600 was echt 3d je zag de achter kant van de auto en niet van boven ofzo
V-Rally 2 dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 21:57:
Hey mensen[afbeelding]

Ik heb bij mijn vriend op zijn Nokia 6600 een rally game gespeeld en het leek of je op een pc speelde[afbeelding].
Dus mijn vraag is of zulke spelen onze v525 aankan [afbeelding]
Ik hoop van wel mischien een beetje Tweaken?[afbeelding]
offtopic:
Whahaha dit is echt DE meest foute post ooit op GoT _O_ LOL 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand van jullie een link van een site waar deze spelle opstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeej ik weet wel een goede site www.vstuff.co.uk daar kan je egt heel veel vinden alleen niet onbeperkt mar drie spellen per dag
quote]SWED schreef op 30 oktober 2004 @ 16:53:
heeft iemand van jullie een link van een site waar deze spelle opstaan?[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 30 oktober 2004 @ 15:45:
[...]

offtopic:
Whahaha dit is echt DE meest foute post ooit op GoT _O_ LOL 8)
Heej ik heb hier een paar goede sites op een rijtje
WEG
_/-\o_
alsjebliefd

maar weten jullie ook nog andere goede sites naast deze als jullie het weten Graag
:) Voor wat hoort natuurlijk wat :D

[ Voor 10% gewijzigd door Xandrios op 30-10-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/aiw/offtopic.gif
Hoezo foute post ? Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/aiw/tease.gif Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/k/outtahere.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/v/biggrinshoot.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/_950/lamer.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/aiw/banned.gif Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/0/acme.gif Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/_950/duel.gif Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/u/djsmile.gif Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/aiw/banned.gif

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 11:08:
dat spel zal wel een .sis bestand zijn en dat ondersteund de v525 niet want die ondersteund alleen java dus .jar
misschien is het mogelijk om te tweaken maar dat weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 17:15:
[...]

Heej ik heb hier een paar goede sites op een rijtje
WEG
_/-\o_
alsjebliefd

maar weten jullie ook nog andere goede sites naast deze als jullie het weten Graag
:) Voor wat hoort natuurlijk wat :D
Jullie mogen beide je email checken voor een Officiele Waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil MMSen via telfort op mn vodafone v525 waarom lukt het niet!!!!!!!!!!

alle instellingen zijn goed..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 17:49:
ik wil MMSen via telfort op mn vodafone v525 waarom lukt het niet!!
alle instellingen zijn goed..!
Wat heb je allemaal al gedaan? hoe weet je zeker dat je instellingen goed zijn, en of je wel kan mmsen met je simmetje(ouderdom) enz.
verder is dit topic n beetje dood, dus misschien duurt het wle een tijdje voordta je n reactie terug krijgt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje:

Heeft iemand van jullie gemerkt dat Mobile Phone tools het niet doet op www.motclub.com
Als ik hem probeer te downloaden dan krijg kijg een tekst dat ik geen toegang heb ofso.... hoe kan ik nu em downloaden want ik heb alle dingen al om een seem edit te doen... Of ik moet in ieder geval een driver... kan iemand me helpen..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-06 20:31

gebruikersnaam

Ja echt!

heb de laatste tijd een probleempje met de foon.. als ie gewoon ergens dicht ligt gaat de display opeens aan en blijft branden totdat de accu leeg is :s valt hier wat aan de te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK KAN MMSEN YESSSSSS!!!

Instellingen van op de telfort site zijn gewoon niet goed..

Ik heb gewoon ff gekeken hoe die instellingen van Vodafone zaten.. en ff wat overgenomen wat anders was dan de instellingen die op de site vantelfort staan.. en hij doet het!

Gruwelijk! nu hall ik echt het uitertste uit mn aankoopje van 150 eurie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al MPT aan de praat gekregen onder SP2
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 11:28:
Iemand al MPT aan de praat gekregen onder SP2
:(
Bij mij werkt ie gewoon hoor. Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 21:54
let op:

Ik heb een T-smoke cover te koop voor de Motorola V400 V500 V505 of V525.
Ik had hem gekocht, maar ik heb inmiddels al een nieuwe telefoon (levering etc. duurde erg lang bij dat bedrijf nl.)

Het gaat om deze nieuwe cover (nog nooit gebruikt):

http://www.amco-cellular.com/v400h2tr010.html

vanaf 7 euro bieden... tim_dntz [at] hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op 02 november 2004 @ 14:24:
[...]

Bij mij werkt ie gewoon hoor. Wat is het probleem?
Hij herkent me V525 niet meer 'ónbekend usb apparaat', en me p2k drivers pakt ie ook niet meer 'geen informatie voor het apparaat' (of iets dergelijks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds het weekeinde een bluetooth headset gekocht van Bluetrek de G2. Werkt perfect, ik ben er zeer tevreden over.

Echter het volgende, waarom kiest hij automatisch het "luid" profiel? Kan ik dit wijzigen?? IK wil namelijk dat hij eerst trilt want in de auto (met geluid van radio aan) hoor ik mijn telefoon niet in mijn broekzak!!!

Dan nog een tweede vraagje waar men hier wel raad mee weet. Moet ik voor voicedailling altijd de telefoon "open" (klep open) hebben staan. Want dan moet hij weer uit de broekzak komen om iemand te bellen en daar vond ik de voicedailling nou juist zo makkelijk voor!!!!

Ik ben benieuwd!!!!

Gegroet Joquin!!!

PS Ik heb een v525 die nu v600 is met 4FR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan, een ander vraagje, ik heb nu die drivers enso, maar het probleem is nu, dat als ik p2kman heb geinstalleerd dan staat er bij p2kman nog steeds not connected. Bij die handleiding over het seems wijzigen die in de startpost staat dat er dan als je p2kman voor het eerst op start dat er dan allemaal nieuwe drivers moet installeren, maar dat gebeurt helemaal niet....... Ik krijg gewoon het programma, me telefoon is aangesloten maar er gebeurt niks..... wat moet ik doen :'( :'( :'( _/-\o_

ps:ik heb windows xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
heb je sp1 van windows wel
probeer het anders met een ander programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klinkt waarschijnlijk heel dom, maar met welk programma zou ik dat dan moeten doen (niet sp1 installeren, maar een ander programma om je seems te editten)
Nou eigenlijk om je seems dan naar je telefoon te sturen, een soort andere p2kman, dat editten kan ik wel.....

En hoe erg is het als je SP2 hebt....... dat sal wel heel erg sijn cker????

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Weten jullie waar ik een GOEDE WERKENDE site kan vinden voor JAD (of jar) bestanden? Ik heb al een paar "gare" Javagames erop staan maar ik zoek leuke Javagames! Veel van de genoemde sites werken niet meer! :(
Waar halen jullie JAD/javagames vandaan?

Editttt-> Oeps, jullie mogen dat niet zeggen toch? Mogen jullie wel een persoonlijk bericht sturen? danke

[ Voor 44% gewijzigd door Laudit op 05-11-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 21:54
iemand die nog een mooie cover zoekt voor de V525:

http://www.marktplaats.nl...it%3DZoek%26av%3D%26pv%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een download link geven naar de motorola USB drivers
motclub link =down & google levert niks op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
www.vstuff.co.uk -> inloggen! -> Essential files -> Motorola USB Driver ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Laudit op 08-11-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Jammer, de V551/V620 firmware blijkt niet te werken op de oudere serie, geen video capture dus helaas :(

Nog meer accesoires voor de V525 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga naar vodafone shop en kijk de motorola v550

Deze heeft videoopneemfunctie!

voor 149 euro

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Wanneer ik met bluetooth naar apparaten heb gezocht krijg ik bijvoorbeeld: Gevonden apparaten: 2
Maar hij gaat dan NIET de apparaatnamen ophalen :s hoe komt dit?
Mijn bluetooth werkt dus niet. :(
Kan ik dit probleem zelf verhelpen of kan ik hem laten repareren en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
heeft iemand tiscali gratis werkend gekregen op de V525? ik heb de instellingen maar kan ze nergens invoeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
rooie60 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:02:
heeft iemand tiscali gratis werkend gekregen op de V525? ik heb de instellingen maar kan ze nergens invoeren!
tiscali gratis??? :? vertel!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
het inbellen betaal je hoor! 8)7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
lol, droog!!
tuurlijk.. :P :9
maar wat is er op dit moment het goedkoopste??*qua bellen/smsen/wappen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Jackie_Sparrow schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 08:37:
lol, droog!!
tuurlijk.. :P :9
maar wat is er op dit moment het goedkoopste??*qua bellen/smsen/wappen*
ga dat maar eens lekker op internet uitzoeken zou ik zeggen ;) ;) alle providers hebben een eigen site dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
na SP2 te hebben geinstalleerd doet MPT (motorola phone tools ) het niet meer , maar Midway (java prog voor games ) en P2Kman doen het wel (8>
weet iemand hoe je met SP2 MPt aan de praat krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:37
Wie kan deze: 01a8_0001.seem.new file opnieuw uploaden, je zou mij er mee een HEEL groot plezier doen! Bij www.koopeenboot.com/01a8_0001.seem.new doet hij niet meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
heeft iemand nog het kleurentheme zilver semi transparant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
Misschien een beetje een domme vraag, maar kan dat seem editen nou kwaad?
en als het mis gaat kan je het dan ook terugzetten want dat zo dan wel zo makkelijk zijn :)
en dan nog een vraagje
De v550 is toch exact hetzelfde als de v500 ?
Bedankt !

[ Voor 17% gewijzigd door Svenneh op 17-11-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
jup, v550 is vrijwel gelijk aan de v500 en v525, alleen zit er een leuk extraatje in: hij kan filmclips opnemen!! :*) >:)

@ iedereen: hoe zit het met het filmen en firmware van de v550 naar v525? nog meer nieuws daarover??

Verwijderd

Ik heb een v525 (nog met originele vodafone meuk) en een bijbehorend kabeltje
Via mobilephone tools kan ik wel geluidjes van m'n telefoon afhalen
M'n telefoonboek en agenda kan ik ook bijwerken.

Wanneer ik probeer om de foto's via m'n computer van de telefoon af te halen, dan verbreekt de telefoon de verbinding.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe het verholpen kan worden?

:)

edit: win 2000 sp4

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een telefoon van een vriend van mij is kapot geraakt, ook een v525, iets met antenne afgebroken binnen in, geen bereik meer. Alleen is zijn telefoon wel verbouwt met seems, heb de orginele niet meer, en hij ook niet. Kan iemand mij toevoegen op msn en mij de orginele:

gaintable
de seems die iedreen wel heeft, van de vodafone naam voorop, en voor filmpjes enzo
de mma dcp en ucp

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Laatst online: 04-08 22:36
Heeft iemand de seem voor het verwijderen van die Live! knop ook nog ergens liggen?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Friebo schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:38:
Heeft iemand de seem voor het verwijderen van die Live! knop ook nog ergens liggen?
Verwijdert gewoon de live-plaatjes van je phone na het opzetten van de nieuwe seems. Vergeet niet om die plaatjes van te voren op je pc op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

OK nu heb ik het echt gehad :|

Ik word helemaal schijtziek van die klote lader die wordt meegeleverd !!! Heeft iemand ergens een leuke goedkope bureaulader ergens gezien ?? Moet wel goed werken enzo natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Laatst online: 04-08 22:36
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:54:
[...]

Verwijdert gewoon de live-plaatjes van je phone na het opzetten van de nieuwe seems. Vergeet niet om die plaatjes van te voren op je pc op te slaan.
Maar dan krijg ik gewoon een grijs vlak?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware