En stiekem gooi ik hier een updatetje in zonder pics helaas.
Alnu, Campzone nadert en eigenlijk moet het wel voor CZ af wezen, mijn huidige case is namelijk niet echt geschikt om mee te slepen

Dus er wordt weer erg hard aan gewerkt de laatste dagen en de komende dagen.
Allereerst is er aardig wat progressie gemaakt waarvan ik nog geen verslag heb gedaan hier.
Zo heb ik onder andere mijn HDD en PSU bevestiging afgemaakt, verbeterd en schitterend samengevoegd. Het past exact op de mm's precies, by design

Ook heb ik de i/o-plate in de kast proberen te bevestigen, wat overigens gelukt is. Het moederbord past daar dus mooi in en alles past, wederom op de mm's af, precies
Natuurlijk loop je dan ook tegen wat problemen aan... Zo was ik iets speciaals van plan wat ik nog niet eerder heb gezien in een casemod of iets dergelijks. Helaas moet ik dat er onder tijddruk voorlopig uit weg laten, maar na CZ ga ik het er hoogstwaarschijnlijk wel weer in proberen te maken

Dan heb ik ook een klein probleempje met de pomp waar ik geen rekening mee had gehouden, de pomp past namelijk wel, alleen de slang die aan de bovenkant moet niet

Dus ik ga of een kniekoppelingsstukje eraan bevestigen of een andere pomp halen. Persoonlijk geef ik de voorkeur voor het eerste uiteraard. En dan nog een probleem met de radiator, er moeten aansluitingen op voor 10mm, welke ik ook reeds in mijn bezit heb, alleen de aansluitingen op de radiator zijn nogal te groot

Dus wellicht een koppelstuk naar een kleiner formaat of iemand vinden die het hard kan solderen voor mij.
En tot slot, er moet natuurlijk ook aardig wat gebeuren en het volgende ga ik op kort termijn (denk aan enkele dagen) uitvoeren. Allereerst spacers in het test-mobo draaien en die vervolgens op een plaat bevestigen, van daaruit bepaal ik op welke hoogte de plaat moet komen en zodoende bevestig ik het mobo

Uiteraard moet ook het reservoir, de pomp en de radiator in orde gemaakt worden, dat gebeurd dus ook. En ook enkele testjes met plexiglas, aluminium, schuurpapier en polijstmiddel
Als dat allemaal gebeurd is, gaat alle hardware uit mijn huide case en ga ik langzamerhand alles overzetten, wat inmiddels wel tijd mag worden gezien de datum van de TS

Daarna pas alle bedrading en dergelijke. Tot slot komen dan de dikkere (2mm) aluminium platen als buitenkant aan de beurt, deze zullen nog een leuke behandeling krijgen en natuurlijk moeten er ook de nodige gaten geboord worden. Denk aan aan/uit-knop, opticals, ventilatiegaten, window en de i/o-plate
Maar helaas mensen, morgen zal ik pas de pics kunnen uploaden. Dat kost allemaal wat moeite en 2 pc's (

) waarvan eentje pas morgen weer beschikbaar is. Tot dan, stay tuned