"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Je hebt gelijk, maar 'elke idioot' kan ze ook makkelijk daar vinden...DeepSeven schreef op 09 oktober 2004 @ 13:35:
Ik heb net een mailtje gestuurd met de antwoorden. En voor degene die geen key hebben, ga aub niet hier de antwoorden posten zodat elke idioot die langskomt ook ff vrolijk mee kan doen.
Over dat slechte Engels: ik snap het ook niet, er staan wel meer rare dingen op die site, wat dacht je van "The music that place as you move around the city." That PLACE? That PLAYS lijkt me.... Zouden het Duitsers zijn die die site maken, of Nederlanders misschien? Wie het weet mag het zeggen...
OW, als ik de forums lees (http://en.wow-europe.com/...al-en&t=2735&p=1#post2735) dan lijkt het alsof er gewoon continu keys worden verstuurd: die F5-toets maakt overuren
[ Voor 3% gewijzigd door fritsjof op 09-10-2004 15:09 ]
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Damn, in WoW is het bijna moeilijker een groep te krijgen dan in Risk your life
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 16:53 ]
kan iemand ff de antwoorden postenDeepSeven schreef op 09 oktober 2004 @ 13:35:
Ik heb net een mailtje gestuurd met de antwoorden. En voor degene die geen key hebben, ga aub niet hier de antwoorden posten zodat elke idioot die langskomt ook ff vrolijk mee kan doen.
ik heb geen zin om dat allemaal uit te zoeken
Iseci
Tss, ik heb geen zin om dat allemaal hier te posten.tntkiller schreef op 09 oktober 2004 @ 16:41:
[...]
kan iemand ff de antwoorden posten
ik heb geen zin om dat allemaal uit te zoeken
Oftewel, stay on your lazy ass and UTFS! (op worldofwar.net dus
Grab shell dude!
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Ik ben het een beetje zat dat ik gewoon een uur in general heb lopen vragen om een groep voor de pyrewood quest maar er reageert geen hond.
Ik baal er dan ook ontzettend van dat er iets mis ging tijdens de eerste raid, waardoor op de een of andere manier de quest niet complete was.
Nu maar weer een week of 2 wachten tot er weer een groep naar toe gaat. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het vinden van een party in dit spel een beetje soepel ging, maar het blijkt dat ik het totaal mis heb
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 17:11 ]
Hier zie je een behoorlijk aantal dingen, behoorlijk fout!
Er is ook bijna niemand.Ik ben het een beetje zat dat ik gewoon een uur in general heb lopen vragen om een groep voor de pyrewood quest maar er reageert geen hond.
Het is een beta dude. Je betaald er niets voor. Report het als bug en wacht gewoon af. In de stress-test had ik dat ook. Toen ik de allereerste elite quest eindelijk gevonden had en genoeg mensen had verzameld om dat monster te verslaan, bleek hij bugged te zijn.Ik baal er dan ook ontzettend van dat er iets mis ging tijdens de eerste raid, waardoor op de een of andere manier de quest niet complete was.

In de stress-test, waar we met 100,000 man tegelijk het battlefield opgingen, was een party vinden echt extreem makkelijk. Met iedere low-level quest was wel iemand bezig. Soms zoveel man tegelijk, dat je gewoon geen creeps kon vinden, omdat je met 30 man op 5 creeps stond te hunten.Nu maar weer een week of 2 wachten tot er weer een groep naar toe gaat. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het vinden van een party in dit spel deze beta een beetje soepel ging, maar het blijkt dat ik het totaal mis heb

Het verschil is gewoon het aantal. In deze closed beta zijn maar een paar duizend man, op verschillende servers. Dan valt het niet mee iemand te vinden nee. Geduld is een schone zaak, er komen nog steeds mensen bij.
Vind het zelf altijd leuk om screenshots te zien met veel dingen zoals items, skills enzo
Verwijderd
Nice!! Kan nog meer bij hoorCyrus-The-Virus schreef op 09 oktober 2004 @ 17:31:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier zijn de eerste plaatjes
http://217.123.100.248/wow/index.htm
Dankjewel Cyrus!!!Cyrus-The-Virus schreef op 09 oktober 2004 @ 17:31:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier zijn de eerste plaatjes
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
/me zit hier met een face of mankind closed beta maar hij wil wow
iemand die wil swapen of sharen ? Ik wil gewoon wow eens uitporberen maar die open beta duurt nog zo lang
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 18:11 ]
Verwijderd
Ik was iets te ongeduldig idd

Ik baalde er gewoon van dat ik door waarschijnlijk mijn stomme fout het boek niet heb gepakt.
Maar goed de quest is iig gedaan, ik hoop wel dat ze iig iets doen aan het verliezen van focus door objecten (ik kan ze niet meer selecteren terwijl dat wel zou moeten) en er een relog nodig is.
Ik had het er misschien iets minder insubtiel neer moeten zetten

Verder vind ik het ook wel mooi dat er veel verschillende werelden zijn, ik heb nu de undead wereld voor een deel gezien en de trollen (en orcs) wereld.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 18:30 ]
Een raidgroep bestaat nog steeds uit groepjes van 5. Binnen die groepjes van 5 worden de quests wel geshared, daarbuiten niet. Enkel Boss-quests, of quests die met een kill/drop te maken hebben worden over heel de groep geshared.Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 17:09:
Ik baal er dan ook ontzettend van dat er iets mis ging tijdens de eerste raid, waardoor op de een of andere manier de quest niet complete was.
Nu maar weer een week of 2 wachten tot er weer een groep naar toe gaat. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het vinden van een party in dit spel een beetje soepel ging, maar het blijkt dat ik het totaal mis heb.
Binnenkort wel wat screenies van mij, later op de avond. Heb er net 5 uur (!!!) gnomenegran opzitten, damn wat een werk is die dungeon en groot ook.
Verwijderd
whoohoo! net me eerste gold verdiend
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 18:42 ]
Verwijderd

Maar goed, even een plaatje om mijn post wat op te vrolijken:
(klikbaar)
Ik moest Fluffy (

Ik vind dat ze het tot nu toe echt tamelijk goed hebben gedaan met de beestjes.
Ik zal eens kijken wat voor screens ik nog meer heb verzameld en er denk ik wat van plaatsen.
De selectie bug (objecten zijn opeens niet meer selecteerbaar bedoel ik daarmee) in het spel is trouwens vervelend irritant, hopelijk hebben ze deze gauw platgeslagen, want ik moet tamelijk vaak reloggen erdoor.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 20:09 ]
Verwijderd
je kan zowiezo niet een Horde character maken op dezelfde server als je ook alliance bentVerwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 19:46:
iemand die weet of je ingame emails kan sturen naar de horde (als je alliance bent) wil namelijk een horde character starten maar als ik die wat silver kan geven van me paladin zou dat wel lekker zijn
maar de post kan volgens mij ook niet!
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
jawel hoor heb namelijk momenteel een 9 elf warrior 14 dwarf paladin 3 undead warlock en een 5 troll hunterWiebbe schreef op 09 oktober 2004 @ 20:45:
[...]
je kan zowiezo niet een Horde character maken op dezelfde server als je ook alliance bent
maar de post kan volgens mij ook niet!
Verwijderd
Verwijderd

Dat is dan nog maar sinds zeer kort. In de stresstest kon je gewoon Horde / Aliance chars op 1 server hebben, ongeacht het type server. In de full versie is dat in ieder geval niet zo.Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 21:59:
Lijkt me niet kunnen want ik kon geen HORDE/ALLIANCE char maken op 1 server. Dat is dan wel de pvp server. Misschien is het op de pve anders.
Weet iemand trouwens of je in de retail nou 10 of 8 characters kunt maken?
In de stresstest/beta kon/kun je er 10 per server maken, maar dat komt neer op zo'n 80 characters, volgens mij is er op dit moment besloten dat ze in de retail 10 characters per account willen hanteren, ongeacht op welke server je op speelt.
Voorbeeld: 5 chars op server1 en 5 chars op server2 of 10 chars op server1, dat maakt niet uit, maar niet 10 op server1 en op server2 nog eens 10...
lijkt me wel raar
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Er is op wow.com ook een heel artikel te vinden over de pvp gedeelte.
http://en.wow-europe.com/pvp/pvp-article.shtml ^^
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Apart...
Nee hoor, je kan een Horde char op de ene en een stinkend minderwaardig alliance char op de andere server aanmakenVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 04:07:
Dus je moet vanaf het begin meteen kiezen wat je gaat spelen. Of Horde of Alliance
Apart...
Verwijderd
keldon schreef op 10 oktober 2004 @ 04:54:
[...]
Nee hoor, je kan een Horde char op de ene en een stinkend minderwaardig alliance char op de andere server aanmakenMaar niet 2 op dezelfde server, idd om spioneren te voorkomen.
Ik had verwacht wel meerdere afbeeldingen te hebben die de moeite waard waren te posten, maar ik plaats toch "de mooiste" (kuch)
Meestal heeft elke server zijn eigen "cultuur" om t zo even te zeggen, en wil je eigenlijk ook niet naar een andere server om daar weer vanaf scratch te beginnen
Wel weer een minpuntje imo
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Nee, ik vind het juist wel goed. De core van het spel is de strijd tussen de Alliance en The Horde, dat moet je dan ook door het hele spel verweven.Glorificationer schreef op 10 oktober 2004 @ 11:51:
Toch vind ik dat wel jammer, als je niet met horde en alliance char op 1 server kan..
Meestal heeft elke server zijn eigen "cultuur" om t zo even te zeggen, en wil je eigenlijk ook niet naar een andere server om daar weer vanaf scratch te beginnen
Wel weer een minpuntje imo
Het mag niet zo zijn dat jij met je Tauren Warrior in een grote quest met een gigantische party een artifact van de Alliance gejat hebt en die vervolgens via je Human Mage op dezelfde server weer terug brengt waar hij hoort.
Verwijderd
Alleen in de beta kan je nu allebei kiezen omdat het een beta betreft en alles getest moet worden..
Verwijderd
Ik wilde namelijk weten of een recept wat ik had gevonden, verkocht werd door een npc (elixer of giant growth), want dan ga ik de moeite niet doen om het te veilen.
De database van worldofwar.net is niet echt uitgebreid qua dat betreft.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 15:10 ]
Ik ben het met je eens, het is gewoon niet mogelijk. Maar ik snap wel wat hij bedoelt. Spelen op een andere server scheidt jou echt helemaal af van de characters op de andere server. Daar ligt helemaal geen communicatie/connectie tussen. En vaak zijn servers kwa community behoorlijk anders.PromWarMachine schreef op 10 oktober 2004 @ 12:12:
[...]
Nee, ik vind het juist wel goed. De core van het spel is de strijd tussen de Alliance en The Horde, dat moet je dan ook door het hele spel verweven.
Het mag niet zo zijn dat jij met je Tauren Warrior in een grote quest met een gigantische party een artifact van de Alliance gejat hebt en die vervolgens via je Human Mage op dezelfde server weer terug brengt waar hij hoort.
Het beste om dit tegen te gaan is natuurlijk om een guild te maken, en afspreken dat je op server 1 allemaal alliance speelt en op server 2 horde. En dan het liefst nog gelijkttijdig op dezelfde server beginnen
Je kunt namelijk op een PVP-server toch niet (of moeilijk?) met mekaar spelen van de andere faction.
Verwijderd

Great Minds Think Alike.DeepSeven schreef op 10 oktober 2004 @ 15:27:
[...]
Ik ben het met je eens, het is gewoon niet mogelijk. Maar ik snap wel wat hij bedoelt. Spelen op een andere server scheidt jou echt helemaal af van de characters op de andere server. Daar ligt helemaal geen communicatie/connectie tussen. En vaak zijn servers kwa community behoorlijk anders.
Het beste om dit tegen te gaan is natuurlijk om een guild te maken, en afspreken dat je op server 1 allemaal alliance speelt en op server 2 horde. En dan het liefst nog gelijkttijdig op dezelfde server beginnen.
Dat vergt organisatorisch wel enig werk. Op zich zou het geen gek idee zijn, om bij voldoende interesse ons vast te richten op het vormen van een GoT-guild en daar vast website/regels voor opstellen. Zodra de servernamen bekend zijn, kunnen we een Alliance en een Horde server picken en spelen maar.
Puntje van aandacht is hierbij wel het aantal GoTTers dat met een Amerikaanse client op USA servers gaan proberen te komen. Dit betreft onder andere de mensen die al een pre-ordered USA CE hebben besteld.
En inderdaad, communicatief ben je ingame geheel gescheiden van de andere faction. Ik ben op een Rambo-tocht in m'n eentje naar Horde terrein geweest (als Human Mage) en dat is echt dood en doodsaai, simpelweg omdat je alleen wat Horde-taal voorbij ziet komen, wat je gewoon niet verstaat. Je voelt je dan echt buitenlander. Als je met een groep gaat raiden dan is 't gezellig, omdat je met die groep kunt kletsen, maar alleen is 't echt niet leuk.
http://www.amazon.co.uk/e...nc-21/202-9245687-8594234
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Jammer dat ik nog geen key heb. Heb hem alvast wel gedownload
Kan je bij Play de special edition (EU) bestellen?
Bekabelde WIFI
Verwijderd
en waar kan ik hem volgens jullie het beste bestellen hier in nl ?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 21:57 ]
Dat zijn canadese dollars heVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 21:44:
Ik bestel hem bij play.com, dat scheelt de helft met dvdboxoffice.com, jemig wat is die duur zeg. Amazon is wel redelijk goedkoop.
Jammer dat ik nog geen key heb. Heb hem alvast wel gedownload
hmz zie nu trouwens dat het over de EU versie ging. DVDBO heeft alleen de Us versie.
Verwijderd
dus jij ziet een dude op een vlammend paard van lvl 44....en dan krijgen wij een screenie van jouw kleine dikke dwerg van lvl 12? dude...prioriteitenkEv4h schreef op 10 oktober 2004 @ 22:36:
damn ik heb vandaag gewoon een lvl44 warlock op de beta server gezien
met mount enzo..wel cool een soort vlammend paard
speciaal voor warlock class is die geloof ik.. zag er iig wel vet uit
ook maar meteen weer een screenshot tussendoor:
[afbeelding]
nee seriously heb je daar nog een screenie van? wil ik wel zien ^_^
*hoe gaat het btw met roet?
Verwijderd
Trouwens nog iemand op GoT die Horde speelt en een x Alliance wilt proberen ? ik zoek iemand om 50 silver (of meer/minder is ook goed) te ruilen (ik heb het op alliance maar wil het op horde)
Morgen weer verder met WoW
Heb ook al eens even de boot genomen en beetje wat van de wereld verkent. En het is echt groot
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Maar ik denk dat zodra ik deze gemaxed heb, of iig redelijk hoog heb ik als nieuwe char een pally of warrior neem, want die zijn toch wel leuk om mee te spelen, zijn tenminste ook goed in solo, wat ik er van zie dan. Ik maak trouwens niet zoveel screens, maar heb er wel al een paar eind volgende week post ik wel wat, dan heb ik tenminste een aantal dat de moeite waard is.
Het verschil met de exp die de horde krijgt en de alliance is trouwens best groot, dat zie je nu ook wel, aan de lvl 40 chars van de horde. Is gewoon nog niet goed gebalanced, of ze hebben het express gedaan natuurlijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Roet op 11-10-2004 00:57 ]
Verwijderd
Alle screens zijn te vinden op http://fwc.ath.cx/Dirk/wow/
veel kijkplezier
Verwijderd
lol *kijkt naar tijd* , ik sta net op om naar me werk te gaan en jij logged uit WoWVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 05:04:
Nou een aantal screens dan maar, dat ik zo belachelijk laat post komt door WoW
Alle screens zijn te vinden op http://fwc.ath.cx/Dirk/wow/
veel kijkplezier
Verwijderd
Opzich lijkt me dit een goed idee. Ik denk dat het mooi zou zijn om van af het begin een guild te hebben zodat je gelijk een clubje nederlands hebt om mee van start te gaan. Als je er serieus over nadenkt om dit te doen, dan tag ik graag alongPromWarMachine schreef op 10 oktober 2004 @ 16:38:
[...]
Dat vergt organisatorisch wel enig werk. Op zich zou het geen gek idee zijn, om bij voldoende interesse ons vast te richten op het vormen van een GoT-guild en daar vast website/regels voor opstellen. Zodra de servernamen bekend zijn, kunnen we een Alliance en een Horde server picken en spelen maar.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Wat is er leuk aan een pala dan? Ik vond hem echt saai, alleen meer slaan met normal attack en 1 special (beetje draaien met een rondje draaien erbijRoet schreef op 11 oktober 2004 @ 00:55:
Wacht maar tot je wat verder komt dan is er echt niets aan imho. Veel te slap en een pet die slap is en alles aggro'd. Zit nu op lvl 31.5 met mijn mage, deel de 2de plaats op de ranglijst met een andere lvl 31 magehoogste is lvl 32
.
Maar ik denk dat zodra ik deze gemaxed heb, of iig redelijk hoog heb ik als nieuwe char een pally of warrior neem, want die zijn toch wel leuk om mee te spelen, zijn tenminste ook goed in solo, wat ik er van zie dan. Ik maak trouwens niet zoveel screens, maar heb er wel al een paar eind volgende week post ik wel wat, dan heb ik tenminste een aantal dat de moeite waard is.
Het verschil met de exp die de horde krijgt en de alliance is trouwens best groot, dat zie je nu ook wel, aan de lvl 40 chars van de horde. Is gewoon nog niet goed gebalanced, of ze hebben het express gedaan natuurlijk.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ik heb nu de priest, die lijkt me ook wel leuk, vooral omdat je die resurrect spell later krijgt, kun je toch veel mensen mee helpen
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
In final fantasy XI stond gisteren een summoner ook even al zijn spirits te summonen... dan heb je ook zo een groep van xx mensen die staan te gapen en te applaudiseren
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Als je mee wilt helpen om een Nederlandse guild op te zetten, 1 of 2 of wat dan ook, mail dan even : wow_guild@viezegeit.nl
Dan kan ik iedereen die intresse heeft verzamelen en met die mensen een siteje neerzetten met een forum zodat wel wat kunnen ondernemen.
En als het niet werkt... dannum.... probeer ik ut zelf
Maar goed, aangezien meer het willen, moet het goed kunnen komen.
Vermaak me anders prima met mijn Warlock. Succubes pet die je bij level 20 krijgt schijnt idd nog niet veel voor te stellen (maar dat fixen ze nog wel neem ik aan) maar mijn Voidwalker doet het toch prima. Redde gisteren in Wailing Caverns toch een paar keer de group door gewoon levels 19+ en 20+ te kunnen tanken.Roet schreef op 11 oktober 2004 @ 00:55:
Wacht maar tot je wat verder komt dan is er echt niets aan imho. Veel te slap en een pet die slap is en alles aggro'd. Zit nu op lvl 31.5 met mijn mage, deel de 2de plaats op de ranglijst met een andere lvl 31 magehoogste is lvl 32
.
En met een nieuwe dmg spell op lvl18 (die er eersts niet was) doe ik in combinatie met DoTs goeie damage al zeg ik het zelf. Ik kan meestal mobs van 2-3 levels hoger makkelijk solo aan (zolang VW maar aggro houdt, zo niet dan ben ik de lul).
En talent trees zijn ook aanwezig voor de Warlock inmiddels. Enige wat deze push niet werkt zijn Soulstones en dat is wel een beetje jammer want dat maakt je nog gewilder in groups.
Hier nog wat beeldkiekjes van Wailing Caverns (level 19-22 instance in The Barrens). Dit soort instances zijn trouwens wel loot en gathering heaven zeg

Gaat dit dan om US of EU versie?Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 13:17:
Ok, omdat er denk ik toch wel mensen zijn die een guild willen starten met Nederlands sprekende mensen is het misschien het makkelijkste om het volgende te doen :
Als je mee wilt helpen om een Nederlandse guild op te zetten, 1 of 2 of wat dan ook, mail dan even : wow_guild@viezegeit.nl
Dan kan ik iedereen die intresse heeft verzamelen en met die mensen een siteje neerzetten met een forum zodat wel wat kunnen ondernemen.
En als het niet werkt... dannum.... probeer ik ut zelf
Maar goed, aangezien meer het willen, moet het goed kunnen komen.
Verwijderd
Leuker lijkt me een horde en alliance op 1 server. En dan zo nu en dan elkaar uitdagen en grootschalige gevechten tegen elkaar voeren.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:03:
Zoals er al een aantal mensen hebben gezegt leek het ze het leukst om beide te hebben op 2 servers. Daarom ben ik dus ook opzoek naar mensen om het idee van de guilds uit te breiden en te concreet te maken. Dus ik heb niets besloten hoe en wat, het is enkel het bij elkaar brengen van mensen die er intresse in hebben. Dat lijkt me stap 1.
Ik heb wel intresse, alleen heb ik geen tijd om dingen te gaan maken... Meedenken natuurlijk wel en zou ik ook leuk vinden om te doenVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:03:
Zoals er al een aantal mensen hebben gezegt leek het ze het leukst om beide te hebben op 2 servers. Daarom ben ik dus ook opzoek naar mensen om het idee van de guilds uit te breiden en te concreet te maken. Dus ik heb niets besloten hoe en wat, het is enkel het bij elkaar brengen van mensen die er intresse in hebben. Dat lijkt me stap 1.
Mogen er eigenlijk ook mensen in die niet op GoT zitten?
@ nemo55,
Er is voor beide wat te zeggen... Denk wel dat het het leukst is om een guild te maken voor beide maar dan voor beide verschillende site en fora zegmaar, en dat 'we' elkaar dan alsnog uit kunnen dagen
[ Voor 15% gewijzigd door sOid op 11-10-2004 15:19 ]
Verwijderd
Kan, maar dan moet je gewoon echt 2 guilds maken, en dat zouden dan 2 verschillende mensen moeten doen. Daarbij verwacht ik nou niet echt dat er zo veel mensen nl zijn om 2 guilds te maken van 30/40 man ofzo. Dan kan je beter 1 grote sterke guild per server maken, zodat je nog es iets aan elkaar hebt en als NL-er kan heersen op die server. Maargoed, mail als je mee wilt denken over dit soort dingen.nemo55 schreef op 11 oktober 2004 @ 15:13:
[...]
Leuker lijkt me een horde en alliance op 1 server. En dan zo nu en dan elkaar uitdagen en grootschalige gevechten tegen elkaar voeren.
@sOidivUs
Zeker wel, NL sprekend is voldoende, des te meer des te beter, dus als je mensen weet die er zeker oren naar hebben, paas het mail adres en laat ze me mailen.
Verwijderd
Hulde voor Manuel en laat de "nieuwe ronde" keys maar snel komen. Ben ook helemaal voor een guild, maar moet nog de opties bekijken. Heb al met een vriend van me de afspraak dat ik bij hem in het guild kom. Maar dat zien we tzt wel. Zijn er ook nog veel oud DaoC spelers hier en in welk guild(s) hebben jullie daar gespeeld?
Genoeg voor nu. Screensshot mensen thx.
Het moet potdorie toch niet veel gekker worden zeg....Keys moeten we hebben, keys!
Bekabelde WIFI
Denk dat het handiger is om dingen op IRC ofzo te besprekenVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:47:
[...]
Kan, maar dan moet je gewoon echt 2 guilds maken, en dat zouden dan 2 verschillende mensen moeten doen. Daarbij verwacht ik nou niet echt dat er zo veel mensen nl zijn om 2 guilds te maken van 30/40 man ofzo. Dan kan je beter 1 grote sterke guild per server maken, zodat je nog es iets aan elkaar hebt en als NL-er kan heersen op die server. Maargoed, mail als je mee wilt denken over dit soort dingen.
@sOidivUs
Zeker wel, NL sprekend is voldoende, des te meer des te beter, dus als je mensen weet die er zeker oren naar hebben, paas het mail adres en laat ze me mailen.
Als ze nederlands kunnen, kunnen ze er ook bijfrostraven schreef op 11 oktober 2004 @ 17:21:
Moet eventjes met mijn oude guildgenootjes overleggen, maar persoonlijk zie ik zo'n GoT guild wel zitten
Dat ga ik dus overleggen
Verwijderd
Ut maakt mij niet uit hoe ut gebeurt, als ut maar gebeurtsOidivUs schreef op 11 oktober 2004 @ 17:03:
[...]
Denk dat het handiger is om dingen op IRC ofzo te besprekenKan iedereen met ideeën komen en gaat het niet allemaal via 1 persoon

Ga je dan met z'n allen de boel slopen, of eh....?
Bekabelde WIFI
Goed, ik zit toch de hele avond thuis dus ook waarschijnlijk meerendeel achter pcVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:41:
[...]
Ut maakt mij niet uit hoe ut gebeurt, als ut maar gebeurtTot nu toe zegt iedereen het wel graag te willen, maar gebeurt er nog niet meer dan dat. Daarbij moet je wel een harde kern hebben die dingen willen regelen, raids etc etc. Dus die mensen zal je eerst moeten vinden, in iedergeval een paar. Maar een IRC sessie mij best, zeg maar wanneer en waar, ik ben er.
@ fritsjof;
Ik heb ook geen idee hoor
[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 11-10-2004 19:50 ]
Verwijderd
Basicly, jah...fritsjof schreef op 11 oktober 2004 @ 19:45:
Ik ben natuurlijk goed lomp dat ik dat niet weet () maar wat is een 'raid'?
Ga je dan met z'n allen de boel slopen, of eh....?
Je vormt een groep mensen en gaat iets "raid'en" , dat wil zeggen iets voor elkaar krijgen met een groep, ongeveer...
Weer iets geleerd!
Nu nog een key of op een andere manier spelen....Ik herinner me dat er wel eens 'illegale' servers worden opgezet waar je dan kunt inloggen als je geen key hebt, je moet dan de client downloaden en kan spelen, niet echt stabiel en Blizz vindt dat ook niet zo leuk allemaal. Bestaat dat nu niet, voor de EU-beta?
Bekabelde WIFI
Niet dat ik weet maar ik denk ook niet dat mensen je er hier mee zouden helpenfritsjof schreef op 11 oktober 2004 @ 20:29:
Cool!![]()
Weer iets geleerd!
Nu nog een key of op een andere manier spelen....Ik herinner me dat er wel eens 'illegale' servers worden opgezet waar je dan kunt inloggen als je geen key hebt, je moet dan de client downloaden en kan spelen, niet echt stabiel en Blizz vindt dat ook niet zo leuk allemaal. Bestaat dat nu niet, voor de EU-beta?
Verwijderd
zoiets als dit dus, dus quote vooral en voeg jezelf toe
GoT-Nick | WoW-Name | Class | Race |
Null_Brain | Thaleb | Rogue | Human |
Nee, hoeft ook niet, vroeg 't me alleen af....Ik heb geen key, dus wat moet anders de hele dag?Niet dat ik weet maar ik denk ook niet dat mensen je er hier mee zouden helpen
Bekabelde WIFI
Het is erg handig als je erbij zet op welke server je speeltVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 21:10:
-tabelletje-
Mij lijkt het ook wel een goed plan - mits het inderdaad goed geleid wordt (mocht de guild groot worden)frostraven schreef op 11 oktober 2004 @ 17:21:
Moet eventjes met mijn oude guildgenootjes overleggen, maar persoonlijk zie ik zo'n GoT guild wel zitten
* Thralas joined IRC sessie ook als het lukt.
Frobs, misschien zou je de oude guildmates even een schop richting de Astarte board moeten geven?
[ Voor 4% gewijzigd door Thralas op 11-10-2004 21:38 ]
Verwijderd
Elander dwarf paladin en Raisk troll hunterVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 21:10:
Is het anders niet een idee om alle spelende gotters in een tabelletje in de startpost te zetten met hun ingame naam, kan je ze ook af en toe eens pagenLevel hoeft er niet bij natuurlijk want das toch nooit up to date, mocht iemand het zich toch afvragen
level 19 ondertussen.
zoiets als dit dus, dus quote vooral en voeg jezelf toe(en leuk als 't ook uiteindelijk in de startpost terecht komt)
GoT-Nick WoW-Name Class Race Null_Brain Thaleb Rogue Human
Als er iemand silver wilt ruilen van horde naar alliance (beta server ik heb alliance) dan hoor ik het graag
* Thralas tabel aanpassen doet
Iedereen kan zichzelf adden, gewoon even view message, alles van [ table ] tot en met [/table] copy/pasten en het volgende voor [/table] toevoegen:
1
2
3
4
5
6
7
| [tr] [td][b][USER=$USERID]$GoTNAME[/USER][/b][/td] [td]$CHARNAME[/td] [td]$CLASS[/td] [td]$RACE[/td] [td]EU Beta/EU PvP/US Beta/US PvP[/td] [/tr] |
GoT Nick | WoW Nick | Class | Race | Server |
[Verwijderde gebruiker] | Thaleb | Rogue | Human | EU [Beta/PvP] |
[Verwijderde gebruiker] | Elander | Paladin | Dwarf | EU [Beta/PvP] |
[Verwijderde gebruiker] | Raisk | Hunter | Troll | EU [Beta/PvP] |
Verwijderd
[Verwijderde gebruiker] | Thaleb | Rogue | Human | EU [Beta/PvE] |
[Verwijderde gebruiker] | Elander | Paladin | Dwarf | EU [Beta/PvP] |
[Verwijderde gebruiker] | Raisk | Hunter | Troll | EU [Beta/PvP] |
Server was ik idd vergeten
[Verwijderde gebruiker] | Thaleb | Rogue | Human | EU PvE |
[Verwijderde gebruiker] | Elander | Paladin | Dwarf | EU PvE/PvP] |
[Verwijderde gebruiker] | Raisk | Hunter | Troll | EU PvE/PvP] |
Verwijderd
PvE Server ging net down met een 0.45s server down warning. Vind dat Blizzard.uk nog wel even z'n draai moet vinden want er waren een hoop klachten in de general chat dat dat achterlijk weinig tijd was om een veilige plek te vinden. En toen kwam er opeens een minuut bij.
Ook geen reden waarom de servers down gingen en hoe lang. Dat was in StressTest en US Beta toch wel wat beter geregeld. Maar ja, ze moeten het ook allemaal nog leren
Wel grappig om 30+ man Pynewood uit te zien rennen gevolgd door zowat alle mobs die er rondliepen
Zag trouwens dat de US versie vandaag een patch krijgt, en rollout zou wereldwijd hetzelfde zijn vanaf dat Euro Beta begonnen is. Dus misschien zijn servers nu wel down voor de patch.
http://en.wow-europe.com/...r-status-en&t=1&p=1#post1
Patch dus
http://worldofwarcraft.com/patchnotes/patch10-11-04.shtml
[ Voor 24% gewijzigd door Ace op 11-10-2004 23:18 ]
Verwijderd
Ik wacht af om te zien wat ze ervan hebben gemaakt, maar ik vrees voor mijn hunter (als ze niet wipen tenminste), die het al moeilijk heeft het geld in te laten vloeien, daar de pet best veel food eet.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 23:26 ]
Vind het wel goed dat durability erin zit, wist niet eens dat ze dat van plan waren. Het is wel weer een money sink natuurlijk. Maar zou leuk zijn wanneer ze het inderdaad via Tradeskills zo kunnen maken dat bepaalde skills ze kunnen repareren.
[ Voor 43% gewijzigd door Ace op 11-10-2004 23:29 ]
Verwijderd
Het ligt aan hoe snel ze een item laten decayen, en hoeveel het kost, als het echt onmogelijk wordt een hunter te spelen (voor mij dankeldon schreef op 11 oktober 2004 @ 23:28:
<..>
Vind het wel goed dat durability erin zit, wist niet eens dat ze dat van plan waren. Het is wel weer een money sink natuurlijk. Maar zou leuk zijn wanneer ze het inderdaad via Tradeskills zo kunnen maken dat bepaalde skills ze kunnen repareren.
Trouwens, op het Amerikaanse forum, een thread over item decay met veel voor- en tegenstanders die opzich goede punten hebben.
http://www.worldofwarcraf...x?FN=wow-general&T=406773
Maar goed, ik wacht af... Ik kan er nog niet veel over zeggen zo natuurlijk
We zullen zien# Fishing catches fish again, provides skillups, and doesn't leave bobbers around.
Het patchen zou volgens mij centraal gebeuren en het zou me niet verbazen dat dit vanuit de US geregeld wordt. Ach ja, kan je mooi uitslapen voor morgen (als je dan nog tijd hebt om te spelen)keldon schreef op 11 oktober 2004 @ 23:41:
Het gaan waarschijnlijk anderhalf uur duren, dat wordt niet meer spelen vandaag
Op zich wel grappig dat ze om 23:30 nog even een servertje gaan patchen, je zou zoiets toch overdag verwachten in hun normale uren.
Of zou het patchen vanuit de US gebeuren?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 23:45 ]
Op zich wel grappig dat ze om 23:30 nog even een servertje gaan patchen, je zou zoiets toch overdag verwachten in hun normale uren.
Of zou het patchen vanuit de US gebeuren?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.