Wil je uitleggen waarom ? Zat net te denken om toch voor een mage te gaan ipv. Paladin omdat de Mage Vette spells heeft hoor ik weer ditRoet schreef op 12 oktober 2004 @ 00:15:
Als de servers weer online komen ga ik mijn mage wegdoen en een warrior maken denk ik. Mage is gewoon te duf. Denk aan een UD warrior want die zien er wel cewl uit. Meteen even een leuke test of horde me bevalt, en de community van de horde uiteraard.
iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. de een is liever een tank, de andere een softe spellcaster die veel damage doet ofzo.QlimaX schreef op 12 oktober 2004 @ 00:40:
Wil je uitleggen waarom ? Zat net te denken om toch voor een mage te gaan ipv. Paladin omdat de Mage Vette spells heeft hoor ik weer dit.
ieder wat wils. ik zou zeggen probeer ze gewoon allemaal uit ofzo
Ik begrijp natuurlijk wel dat ieder z'n eigen voorkeuren heeft etc. maar je kunt ook veel leren als andere uitleggen wat z'n zwakheden/minder heden zijn. Dan kun je alsnog bedenken welke je gaat spelen/proberen.
Zeker omdat Roet toch best ver is gekomen ( lvl 30+ ? ) dan moet er toch een goeie reden zijn om van zo'n hoge character af te gaan.
Zeker omdat Roet toch best ver is gekomen ( lvl 30+ ? ) dan moet er toch een goeie reden zijn om van zo'n hoge character af te gaan.
Nou ook het nadeel dat er dus totaal nog geen alliance mensen zijn in de area waar ik moet questen. Die wordt op dit moment overpsoeld door Horde chars, en dus moet ik wachten op de rest tot zei ook lvl 30+ worden (moest btw nog 500 exp tot lvl 33, was lvl 32 dus) en daar heb ik geen zin in. In die tussentijd probeer ik liever even horde uit
. Sowiso was ik al van plan te gaan veranderen. Het PvP avontuur eindigde bij mij ook steeds vrij snel. Zelfs een x met 1 backstab van een rogue gekilled.
Horde levelled sneller, en is atm in de meerderheid kwa hoge chars. Wilde een warrior proberen en sowiso wel beter voor de afwiselling, heb al lvl 26 mage gehad namelijk. UD warrior it is
Horde levelled sneller, en is atm in de meerderheid kwa hoge chars. Wilde een warrior proberen en sowiso wel beter voor de afwiselling, heb al lvl 26 mage gehad namelijk. UD warrior it is
hehehe ik was een beetje te laatAnoniem: 109386 schreef op 10 oktober 2004 @ 23:07:
[...]
dus jij ziet een dude op een vlammend paard van lvl 44....en dan krijgen wij een screenie van jouw kleine dikke dwerg van lvl 12? dude...prioriteiten![]()
nee seriously heb je daar nog een screenie van? wil ik wel zien ^_^
*hoe gaat het btw met roet?
ik probeerde nog een gesprek te beginnen (toen was ze nog niet mounted)
ik zei 'nice level'
toen deed ze mij selecteren en /laugh.. beetje capsones dus
toen mounte ze en reed ze weg
Anoniem: 42783
roet na-aper 
Mja ik ben dus ook van me druid afgestapt en ben nu ook een warrior. Ik ben wel bij de alliance gebleven. Maar het is idd net wat je maar ligt. En zo ie zo als je niet weet wat je gaat kiezen moet je gewoon kiezen wat je zelf leuk vind.
Mja ik ben dus ook van me druid afgestapt en ben nu ook een warrior. Ik ben wel bij de alliance gebleven. Maar het is idd net wat je maar ligt. En zo ie zo als je niet weet wat je gaat kiezen moet je gewoon kiezen wat je zelf leuk vind.
Zucht, ik wil ook spelen ik voel al weer heel wat zieke schooldagjes aankomen
.
Nog steeds niets bekend over de betalingsmiddelen?
Word lastig om dit allemaal te combineren, vriendin school werk voetbal wow.
Pfoeh.
Nog steeds niets bekend over de betalingsmiddelen?
Word lastig om dit allemaal te combineren, vriendin school werk voetbal wow.
Pfoeh.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik vind het ook een erg leuke game, heb alweer heel wat nachtelijke uurtjes besteed eraan 
heb blaren op de voeten van al dat geloop.....
weet iemand waar ik een paard of vogel kan scoren om me te vervoeren?
paard etc zijn mounts die je op lv40 kan kopen.. 20gold voor de skill, 80gold voor het beest zelf..Cyrus-The-Virus schreef op 12 oktober 2004 @ 10:26:
Ik vind het ook een erg leuke game, heb alweer heel wat nachtelijke uurtjes besteed eraan
volgels etc kan je niet zelf besturen, deze hebben gewoon vaste vluchtroutes
Anoniem: 54100
*zucht*
Ik hoop dat ze een beetje snel beginnen met het versturen van meer mailtjes, ik mis alle fun zo te horen en te zien
Enig nieuws over nieuwe emails? Ik zag dat ze een patch uitgebracht hebben, hoop dat ze snel meer mensen nodig hebben om die te testen
Ik hoop dat ze een beetje snel beginnen met het versturen van meer mailtjes, ik mis alle fun zo te horen en te zien
Enig nieuws over nieuwe emails? Ik zag dat ze een patch uitgebracht hebben, hoop dat ze snel meer mensen nodig hebben om die te testen
Ja, ik zou ook wel een bepaald e-mailtje willen ontvangen....Jullie hebben 't maar over welke chars minder leuk zijn en dat het downloaden van de patch lang duurt; sommigen hebben niet eens 'n key!Anoniem: 54100 schreef op 12 oktober 2004 @ 12:30:
*zucht*
Nouja, misschien komt het nog....<zucht>
Bekabelde WIFI
Wel leuk dat je nog steeds je client van de strestest kan updaten bij iedere patch.
Scheelt strax weer die download-frustratie.
Nu alleen nog een key (zucht).
Scheelt strax weer die download-frustratie.
Nu alleen nog een key (zucht).

Anoniem: 125912
Wie wilt accoutn met mij sharen? add super_goudvis15@hotmail.com
ik speel alleen 's nachts en ik zal erafgaan als u wilt
en ik sta in voor een kleine financiele vergoeding
LOL!Anoniem: 125912 schreef op 12 oktober 2004 @ 15:51:
Wie wilt accoutn met mij sharen? add super_goudvis15@hotmail.com
Er valt goed geld te verdienen met die betakeys.
that suxkEv4h schreef op 12 oktober 2004 @ 10:56:
[...]
paard etc zijn mounts die je op lv40 kan kopen.. 20gold voor de skill, 80gold voor het beest zelf..
volgels etc kan je niet zelf besturen, deze hebben gewoon vaste vluchtroutes
ik zag namelijk een lvl14 ventje op een vogel zitten, maar die vloog dus niet zelf... helaaaaaaaassss...
oh ik zag ook een stukkie over de mensen die een key hebben om de namen in een tabbelletje te plaatsen. Ik wil best me webserver daarmee uitrusten hoor. zal ff iets in elkaar fietsen
Gaat op dit moment een EU account weg voor $675 met nog 4 uur te gaannemo55 schreef op 12 oktober 2004 @ 16:33:
[...]
LOL!
Er valt goed geld te verdienen met die betakeys.

http://cgi.ebay.com/ws/eB...4596&item=8138367922&rd=1
Dan spoor je echt niet
Volgens mij is de aankondiging van de US OB ook express zo vroeg de deur uit gegaan om dit soort praktijken een beetje tegen te gaan.
Anoniem: 115621
ze zoudne die gast bomgeld moeten sturen,dat is gewoon zo oneerlijk dat die gast nu 675$ heeft.
Anoniem: 56410
best grote patch 281mb heh.
Nouja vanavond weer lekker WoW spelen
shaman is tot nu toe echt leuk , lijkt erg veel op een paladin maar dan meer caster , hoop dat hij ook een beetje melee kan vechten zou wel leuk zijn als ik wil soloen
Nouja vanavond weer lekker WoW spelen
in de tijd dat ik op de update download zit te wachten heb ik ff wat in elkaar gefietst voor de GoT spelers 
zet je naam er ff bij
http://217.123.100.248/wow/index.htm
en dan who, what & where keizen
zet je naam er ff bij
http://217.123.100.248/wow/index.htm
en dan who, what & where keizen
Zo te zien zaten er 2 de veiling te verzieken, die zijn gecancelled maar nu brengtie toch nog steeds $225 op.Anoniem: 115621 schreef op 12 oktober 2004 @ 17:26:
ze zoudne die gast bomgeld moeten sturen,dat is gewoon zo oneerlijk dat die gast nu 675$ heeft.
Heb mezelf toegevoegd. Maar is dit direct ook voor de GoT clan/guild ? Zoniet dan zou ik een clan/guild column wel handig vinden.
* Stealth2000 wacht overigens ook nog geduldig op een beta key.
hrm dat is dus al veel beterkeldon schreef op 12 oktober 2004 @ 18:27:
[...]
Zo te zien zaten er 2 de veiling te verzieken, die zijn gecancelled maar nu brengtie toch nog steeds $225 op.
euh nee is niet voor GoT clan/guild.Stealth2000 schreef op 12 oktober 2004 @ 18:35:
Heb mezelf toegevoegd. Maar is dit direct ook voor de GoT clan/guild ? Zoniet dan zou ik een clan/guild column wel handig vinden.
maar ik zal ff een kolommetje toevoegen, de beta server is toch down
edit: kolommetje staat erbij, als je nogmaals de goede gegevens invult werkt hij de handel bij
[ Voor 12% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 12-10-2004 19:18 ]
Iedereen met een strestest account!
Updaten via us servers. Gaat veel sneller
dan de eu en is verder precies hetzelfde.
Gewoon ff je realmlist.wtf aanpassen en
inloggen met je wow-strestest account.
eu1 --> us2
Updaten via us servers. Gaat veel sneller
dan de eu en is verder precies hetzelfde.
Gewoon ff je realmlist.wtf aanpassen en
inloggen met je wow-strestest account.
eu1 --> us2
Die veiling staat op $222,50 nu...
Als die open beta (US) begint, op welke manier wordt dan gecontroleerd of ik uit de US kom als ik upsign, IP?

Als die open beta (US) begint, op welke manier wordt dan gecontroleerd of ik uit de US kom als ik upsign, IP?
[ Voor 4% gewijzigd door fritsjof op 12-10-2004 20:15 ]
Bekabelde WIFI
Hmm, niet erg veel screenies hier, ik zal maar ff me GoT plicht doen en wat van mijn heroische avonturen posten van me schattige undead mage

Bezig voor een quest om pompoenen van de humans te jatten (
)

Helaas kunnen die dat niet erg waarderen.

Dan maar naar de Undercity in een rioolpijp...

...en via een korte route...

...weer met beide pootjes op de grond.

Jaja, het ziet er allemaal weer erg uitnodigend uit bij de undead.

Gezellig met de zeppelin op vakantie naar de jungle.

Hier valt ook geen reet te beleven, dan maar op dino jacht.

Hmm, dat doodshoofd zal wel betekenen dat hij zo goed als dood is nu ik er ben

2 seconden later Toch niet.

Kut openbaar vervoer, het is ook altijd hetzelfde

En als je ze nodig hebt

Maar uiteindelijk wordt het wachten beloond

Bezig voor een quest om pompoenen van de humans te jatten (

Hmm, dat doodshoofd zal wel betekenen dat hij zo goed als dood is nu ik er ben

Kut openbaar vervoer, het is ook altijd hetzelfde

En als je ze nodig hebt

Mooie screenies hoorNoTimeToPlay schreef op 12 oktober 2004 @ 20:59:
Hmm, niet erg veel screenies hier, ik zal maar ff me GoT plicht doen en wat van mijn heroische avonturen posten van me schattige undead mage![]()
[afbeelding]
Bezig voor een quest om pompoenen van de humans te jatten ()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, dat doodshoofd zal wel betekenen dat hij zo goed als dood is nu ik er ben![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kut openbaar vervoer, het is ook altijd hetzelfde![]()
[afbeelding]
En als je ze nodig hebt![]()
[afbeelding]
Agree to disagree... | Sort that one out!
Dankuwel! Gave plaatjes! Doet me trouwens een beetje denken aan Dawn of the Dead dat lopen bij de humansNoTimeToPlay schreef op 12 oktober 2004 @ 20:59:
Hmm, niet erg veel screenies hier, ik zal maar ff me GoT plicht doen en wat van mijn heroische avonturen posten van me schattige undead mage![]()
*plaatjes*
Heeft iemand anders ook al geconstateerd dat een aantal mensen die nu beta mogen doen toch wel erg onfatsoenlijk zijn? Steeds meer posts op worldofwarcraft.com en op de EU site gaan over het belonen van beta testers. Steeds de lat iets verder leggen, Blizzard geeft ze een vinger (lees: key) en nu wordt het handje al aardig aangevreten. "geef ons een pet" of "geef ons het 'recht' om iets voor de andere mensen te mogen starten met de final release zodat we onze namen kunnen vrijstellen". [Onnodig Engels] Mij goodness man, be glad you have a key! [/Onnodig Engels]
Verder valt het mij op dat veel mensen niet echt door hebben wat de term 'beta' nu eigenlijk inhoudt. Blizzard voert sinds de laatste patch het degraden van items in en nu al heb je mensen die van-alles-en-nog-wat te melden hebben over deze handswijze en over de manier waarop deze is ingevoerd en welke uitwerking dit al of niet gaat hebben! Was het daar niet een beta voor?
Ik moest dit gewoon even kwijt. Dank u voor het lezen en nog een prettige avond verder!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Hopen dat ze leren om alleen nederlanders keys te zendenViper2k1 schreef op 12 oktober 2004 @ 21:52:
[...]
Dankuwel! Gave plaatjes! Doet me trouwens een beetje denken aan Dawn of the Dead dat lopen bij de humans![]()
Heeft iemand anders ook al geconstateerd dat een aantal mensen die nu beta mogen doen toch wel erg onfatsoenlijk zijn? Steeds meer posts op worldofwarcraft.com en op de EU site gaan over het belonen van beta testers. Steeds de lat iets verder leggen, Blizzard geeft ze een vinger (lees: key) en nu wordt het handje al aardig aangevreten. "geef ons een pet" of "geef ons het 'recht' om iets voor de andere mensen te mogen starten met de final release zodat we onze namen kunnen vrijstellen". [Onnodig Engels] Mij goodness man, be glad you have a key! [/Onnodig Engels]
Verder valt het mij op dat veel mensen niet echt door hebben wat de term 'beta' nu eigenlijk inhoudt. Blizzard voert sinds de laatste patch het degraden van items in en nu al heb je mensen die van-alles-en-nog-wat te melden hebben over deze handswijze en over de manier waarop deze is ingevoerd en welke uitwerking dit al of niet gaat hebben! Was het daar niet een beta voor?
Ik moest dit gewoon even kwijt. Dank u voor het lezen en nog een prettige avond verder!
Anoniem: 114195
Ik zou t wel kunnen waarderen inderdaad, nu ik een paar weken niks te doen heb.
Gaat natuurlijk weer typisch zo dat als ik weer moet werken, ik een mailtje krijg ;/
Gaat natuurlijk weer typisch zo dat als ik weer moet werken, ik een mailtje krijg ;/
Geef dan maar aan mijAnoniem: 114195 schreef op 12 oktober 2004 @ 22:24:
Ik zou t wel kunnen waarderen inderdaad, nu ik een paar weken niks te doen heb.
Anoniem: 4479
Ok, net shadowfang keep geprobeerd, het ging langzaam, te langzaam daar alles opeens respawnde
. Dus misschien morgen maar weer eens kijken, en dan met een volledige raid groep (we hadden een "raid groep" van 6 mensen, van ongeveer level 19 gemiddeld (ik was 21 undead warrior)).
Maar verder heb ik met mijn warrior een goede oefening gehad in het pullen van mobs in kleine (of alleen) groepen.
Toch jammer, daar ik dacht dat alles wat eenmaal dood was, dood bleef in de instance, heelaasch, want opzich ging het wel (langzaam dat wel).
Het was trouwens mijn eerste instance run, die dus jammerlijk mislukte (hoewel ik een elite quest heb kunnen afronden).
Qua item decay, in de 3 uur in de instance is mijn equipment ongeveer de helft kapotgegaan, ben benieuwd hoeveel me dat gaat kosten (
).
Ik heb dan ook een suggestie gedaan om itemdecay wat te laten vertragen, want voor mij gaat het iets te hard kapoet.
Ja ik had screenies moeten maken, maar ben het helemaal vergeten
, en ja, instances zijn echt een zeer mooie vinding (alhoewel het waarschijnlijk in eerderee MMORPGs gezeten zal hebben).

Maar verder heb ik met mijn warrior een goede oefening gehad in het pullen van mobs in kleine (of alleen) groepen.
Toch jammer, daar ik dacht dat alles wat eenmaal dood was, dood bleef in de instance, heelaasch, want opzich ging het wel (langzaam dat wel).
Ok, dat zal er dan wel gebeurt zijn... Jammer, want het ging opzich redelijk..What happens if everyone in the instance dies?
That copy of the instance is left intact for several minutes. Players should return to the instance to make sure it doesn't reset. If you wait too long, the instance is reset.
Het was trouwens mijn eerste instance run, die dus jammerlijk mislukte (hoewel ik een elite quest heb kunnen afronden).
Qua item decay, in de 3 uur in de instance is mijn equipment ongeveer de helft kapotgegaan, ben benieuwd hoeveel me dat gaat kosten (

Ik heb dan ook een suggestie gedaan om itemdecay wat te laten vertragen, want voor mij gaat het iets te hard kapoet.
Ja ik had screenies moeten maken, maar ben het helemaal vergeten
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 13-10-2004 00:28 ]
Lol @ char naam NoTimeToPlay
vraag me af wie er tegenwoordig geen Wheel of Time leest 
Ik ben zelf een lvl 11 Paladin en een lvl 9 Undead mage . . mage vind ik toch wel erg gaaf. Is er al een lijst met nl-ers die spelen? Leuk om te gaan party-en of zo?
Ik ben zelf een lvl 11 Paladin en een lvl 9 Undead mage . . mage vind ik toch wel erg gaaf. Is er al een lijst met nl-ers die spelen? Leuk om te gaan party-en of zo?
There is no art to find the minds construction in the face
http://217.123.100.248/wow/index.htmMuppet schreef op 13 oktober 2004 @ 08:30:
Lol @ char naam NoTimeToPlayvraag me af wie er tegenwoordig geen Wheel of Time leest
het valt me trouwens op dat er weinig mensen op de PvE server spelen ipv de PvP?
mag ik vragen waarom?
Bij mij zijn MMORPG's juist voor de PvP. Heerlijk om met 100 man een raid uit te voeren op een Alliance gebied
Ik vind eigenlijk ook dat MMORPG wat missen als ze niet goede pvp bieden
aangezien mindless farmen voor levels, (wat WoW gelukkig een stuk minder heeft) word zo saai
maar ja, das mijn mening
mag ik vragen waarom?
Bij mij zijn MMORPG's juist voor de PvP. Heerlijk om met 100 man een raid uit te voeren op een Alliance gebied
aangezien mindless farmen voor levels, (wat WoW gelukkig een stuk minder heeft) word zo saai
maar ja, das mijn mening
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 56410
Ik speel niet op de pvp server om het ganken te voorkomen (het aangevallen worden door 5 a 6 man terwijl je even aan het questen bent) , of dat een persoon 10 lvls hoger dan je even een spell op je cast en in 1 klap dood. beetje vervelendWiebbe schreef op 13 oktober 2004 @ 10:07:
het valt me trouwens op dat er weinig mensen op de PvE server spelen ipv de PvP?
mag ik vragen waarom?
maar ja, das mijn mening
Mja PvP is leuk enkel heeft Alliance atm een redelijk groot probleem. Horde heeft veel meer hogere lvl gasten, en die zitten in de town waar je als alliance zijnde ook moet komen rond de lvl 30. Beetje irritant, al zeg ik het zelf
. Ik kwam daar dmv heartstone, spawn zo naast de hoogste rogue (lvl 37 op dat moment) en naast een lvl 35 shaman
. Daarnaast waren er ook nog wat UD warriors enzo
. Ben toch maar 1x gekilled aangezien gnomes heel makkelijk verstoppen in Booty Bay ^^
Als de horde het slim aanpakt blijven ze Booty Bay verdedigen zodat levelen voor de alliance rond lvl 30 een ware hell wordt. Rond de lvl 30 heb je namelijk circa 17 quests in het begin die je kan completen.... sommige ervan zijn zelfs chain quests dus reken maar uit
BTW NoTimeToPlay die Raptor die je daar aanviel is lvl 32. Niet echt aan te raden
. Als er een doodshoofd staat dan betekent dat dat hij veel hoger is als jij

Als de horde het slim aanpakt blijven ze Booty Bay verdedigen zodat levelen voor de alliance rond lvl 30 een ware hell wordt. Rond de lvl 30 heb je namelijk circa 17 quests in het begin die je kan completen.... sommige ervan zijn zelfs chain quests dus reken maar uit
BTW NoTimeToPlay die Raptor die je daar aanviel is lvl 32. Niet echt aan te raden
[ Voor 10% gewijzigd door Roet op 13-10-2004 11:52 ]
[OT]Mischien is het een goed idee om in de (volgende) startpost verschillende afkortingen en "slang" te plaatsten met de betekenis er achter?
Ik zal straks wat voorbeelden opzoeken waar ik nog nooi van had gehoord.[OT]
WoW weer, wat is het verschil met PvE en PvP, PvP is player vs player dat weet ik (gelukkig) al, waarom zijn er 2 servers waar je uit kan kiezen, wat zal het verschil zijn tussen die servers?
En over die US en EU versies welke gaan jullie spelen als die EU versie helemaal doodgelopen word door die rare Fransen en Duitsers dan ga ik die US kopen, of kleeft daar een groot nadeel aan?
Coole pic's trouwens die undead mage :kwijl:
Ik zal straks wat voorbeelden opzoeken waar ik nog nooi van had gehoord.[OT]
WoW weer, wat is het verschil met PvE en PvP, PvP is player vs player dat weet ik (gelukkig) al, waarom zijn er 2 servers waar je uit kan kiezen, wat zal het verschil zijn tussen die servers?
En over die US en EU versies welke gaan jullie spelen als die EU versie helemaal doodgelopen word door die rare Fransen en Duitsers dan ga ik die US kopen, of kleeft daar een groot nadeel aan?
Coole pic's trouwens die undead mage :kwijl:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verschil pvp en pvm:
PvM: Op die server kun je 10 verschillende chars maken aan beiden zijden. In die server ligt het aspect op Player vs Monster, zoals pvm al aangeeft. Je kan ook pvp'en op die server, dat gaat dacht ik zo: als jij naar de tegenstanders gebied gaat en daarn een npc aanvalt dan krijg jij een 'pvp tag' dan kan iedereen jou aanvallen.
PvP: Op die server kun je ook 10 verschillende chars maken alleen aan 1 zijde, dus alleen horde of alliance. In die server ligt het aspect op player vs player. Dus je kunt met een groepje vrieden dan de andere zijde gaan aanvallen en iedereen killen.
Dat was dacht ik het verschil tussen pvp en pvm.
-Wub
PvM: Op die server kun je 10 verschillende chars maken aan beiden zijden. In die server ligt het aspect op Player vs Monster, zoals pvm al aangeeft. Je kan ook pvp'en op die server, dat gaat dacht ik zo: als jij naar de tegenstanders gebied gaat en daarn een npc aanvalt dan krijg jij een 'pvp tag' dan kan iedereen jou aanvallen.
PvP: Op die server kun je ook 10 verschillende chars maken alleen aan 1 zijde, dus alleen horde of alliance. In die server ligt het aspect op player vs player. Dus je kunt met een groepje vrieden dan de andere zijde gaan aanvallen en iedereen killen.
-Wub
PVM = PVE (Player vs. Environment)Wub schreef op 13 oktober 2004 @ 13:06:
Verschil pvp en pvm:
-Wub
vraagje voor de gelukkigen hiero
zijn er ook blacksmiths onder hen, het lijkt me cool om eens te weten of er al vette wapens te maken zijn of hebben ze dat nog niet ge-implementeerd?
ook ben ik eigelijk wel benieuwd naar het enchanten van wapens, welke mogelijkheden zijn daarbij ?
hoe staat het met de stabiliteit? is er lag?
zijn er ook blacksmiths onder hen, het lijkt me cool om eens te weten of er al vette wapens te maken zijn of hebben ze dat nog niet ge-implementeerd?
ook ben ik eigelijk wel benieuwd naar het enchanten van wapens, welke mogelijkheden zijn daarbij ?
Ik heb sinds de laatste patch een latency van 61ms en het was 140 of zo maar is dus een stuk beter geworden.
met de open beta die er soon aakomt(joepie) iemand wat tips voor me zoals handige guides ?
en natuurlijk: http://wowvault.ign.com
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
ik heb de blacksmith skill nu, je kan nog niet veel soeps maken in het begin, je vind eerder dingen die hoger zijn dan dat je het kan maken, en daarbij moet je de mining skill hebben anders moet je de copper sjit kopen. ik weet niet of dit in de final ook zo is natuurlijk.De Gesnaakte schreef op 13 oktober 2004 @ 14:26:
vraagje voor de gelukkigen hiero
Vraagje:
Als de US open beta begint. Kunnen wij ons ook weer aanmelden dan?
Net als met die strestest.
Zou wel beter zijn.
Zou wel beter zijn.
Via proxy waarschijnlijk welnemo55 schreef op 13 oktober 2004 @ 15:34:
Vraagje:
Zou wel beter zijn.
Zou iemand alvast een Guide kunnen schrijven om een andere proxy te kunnen instellen, zodat wanneer de USA Open Beta er komt de niet-gekozen-euro-closed-beta mensen daar teminste hun gelukt kunnen proberen.
In het vorige deel van dit topic is hier al uitgebreid op ingegaan.
Met deze informatie moet het lukken
admiral in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Met deze informatie moet het lukken
admiral in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Hallo, dit is tweakers.net hoor, als je niet eens even een proxy in kan stellen wat doe je hier dan?Wub schreef op 13 oktober 2004 @ 16:13:
Zou iemand alvast een Guide kunnen schrijven om een andere proxy te kunnen instellen, zodat wanneer de USA Open Beta er komt de niet-gekozen-euro-closed-beta mensen daar teminste hun gelukt kunnen proberen.

Met duidelijke pijlen en plaatjes, wat wil je nog meer.
Hier nog even wat plaatjes van de nieuwe level13-15 instance Ragefire Chasm in Orgrimmar om mijn gezeik ontopic te houden

En hier nog wat Wailing Caverns (lvl19-20 instance in The Barrens)

Deze instances staan trouwens garant voor een hoop lol (tot nu toe dan, heb op US WoW forums al wat minder lovende opmerkingen gezien over veranderingen in higher level instances). Maar je hebt met je group het hele rijk voor je alleen, alles wat doodgemept is spawnt niet meer dus in je kan rustig een stuk retreaten mocht het nodig zijn. En je kan lekker op je gemakje die dungeon leeg hakken maar het is wel een echte uitdaging. Dus vereist wel goed teamwerk en de juiste mensen in een group.
Sinds de laatste patch zijn de Warlocks eindelijk compleet met al hun talents en soulstones doen het ook weer, is er weer een andere bug die er voor zorgt dat een bepaalde spel ge-interrupted wordt. En dat is nu juist precies de spell die je vaak gebruikt om dingen zoals je Voidwalker, Soulstones en Healthstones te kunnen maken.
Het is wel een stuk aangenamer geworden nu ik soulstones kan maken (self-rez) alleen de timer erop vind ik nog beetje laag. 5 seconden na je dood sta je alweer met 15% health/mana, in sommige gevallen is dat net snel genoeg om dezelfde agro mob's weer terug te lokken
Mooie screenshots
Maar wat ik me nou afvraag; speelt het niet irritant met zo veel andere meuk in beeld?
Mja, had even al mijn bags open want ik zocht een drop item. En dan vergeet ik ze weer dicht te doen want op 1280x1024 hangen ze niet echt in de weg zeg maarsOidivUs schreef op 13 oktober 2004 @ 17:09:
Mooie screenshotsMaar wat ik me nou afvraag; speelt het niet irritant met zo veel andere meuk in beeld?
Dus nee, echt irritant is het niet want ik vergeet ze vaak zat weg te klikken. Enige wat ik normaal open heb onderin in m'n health bag met potions en andere zooi erin.
Was nog vergeten te vertellen dat mijn Alchemy en Herbalism skills inmiddels op een leuk niveau zijn en ik erg handige potions kan maken. Stuk of 12 inmiddels, hier een bloemlezing;
Elixir of Minor Defense
Use: Increases armor by 50 for 1 hour.
Longest cooldown time seen: 2 sec
Strong Troll's Blood Potion
Requires Level 15
Use: Regenerate 3 health every 5 sec for 1 hour.
Minor Rejuvenation Potion
Requires Level 5
Use: Restores 90 to 150 mana and 90 to 150 health.
Erg handig om die onderweg zelf in elkaar te kunnen flanzen
ik ben ook van plan om die 2 skills te gaan nemen (alch en herb) . Had tijdens de stresstest leatherworking en skinning. Maar dingen die je vind zijn toch vaak beter dan je kan maken. Vandaar dat mij die potions wel enorm handig lijkt 
Maar kan je tijdens een pvp battle ook die potions gebruiken? Want dan kan je toch haast niet doodgaan? Hangt natuurlijk wel van de cooldown af. Ik weet niet zoveel van PvP wat dat betreft.
Maar kan je tijdens een pvp battle ook die potions gebruiken? Want dan kan je toch haast niet doodgaan? Hangt natuurlijk wel van de cooldown af. Ik weet niet zoveel van PvP wat dat betreft.
Leuk dat de warlocks eindelijk wat aandacht krijgen maar ik vind het toch echt belachelijk dat ze nog steeds geen nieuwe pet hebben zoals bijv. de Felhunter. Laats staan de infernal. Post dan gewoon geen screenshot met een infernal pet vrij vroeg in de ontwikkeling denk ik dan
.
Ik lees de forums van WoW al heel lang en vanaf dat punt vroegen ze al wanneer krijgen we nou eens een nieuwe pet. 50 patches later nog steeds niks ik vind het toch tegenvallen van blizzard beta test of niet

Ik lees de forums van WoW al heel lang en vanaf dat punt vroegen ze al wanneer krijgen we nou eens een nieuwe pet. 50 patches later nog steeds niks ik vind het toch tegenvallen van blizzard beta test of niet
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
is der geen programma te downloaden die me een proxy geeft,ik houd eigenlijk niet zo van ie settings veranderen omdat ik nogal wat problemen in het verleden daarmee heb gehad.keldon schreef op 13 oktober 2004 @ 17:04:
[...]
Hallo, dit is tweakers.net hoor, als je niet eens even een proxy in kan stellen wat doe je hier dan?Het is 1 instelling in je browser, klaar. Maar omdat ik soms ook best wel liev kan zijn;
[afbeelding]
*knip* (
Volgensmij krijg je met die programma's als ze al zouden bestaan meer gezeik dan het zelf ff instellenAnoniem: 115621 schreef op 13 oktober 2004 @ 19:01:
[...]
is der geen programma te downloaden die me een proxy geeft,ik houd eigenlijk niet zo van ie settings veranderen omdat ik nogal wat problemen in het verleden daarmee heb gehad.
Wat ik zelf heb, is IE ingesteld met andere proxyserver en Opera (die ik altijd gebruik eigenlijk) zonder proxy.
Proxys...Anoniem: 115621 schreef op 13 oktober 2004 @ 19:07:
hm wat hebben jullie gebruikt voor je toendertijd voor de stress test op te geven ?
Of bedoel je iets anders?
M'n keyboard en muis!Anoniem: 115621 schreef op 13 oktober 2004 @ 19:07:
hm wat hebben jullie gebruikt voor je toendertijd voor de stress test op te geven ?
Gewoon bij google naar amerikaanse proxy's zoeken. Het ip-adres van zo'n proxy paste je in je IE proxy-setting. Na het aanmeld proces haal je het weer weg.
Voila!
Programma's die dit voor je doen zijn alleen maar lastiger en kan voor problemen veroorzaken waar je dan de hand niet in heb.
hm k thx
* Anoniem: 115621 slaat de geposte pic op als informatie hulpmiddel
* Anoniem: 115621 slaat de geposte pic op als informatie hulpmiddel
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 13-10-2004 20:14 ]
Klaarstomen voor open beta sign ups?Sign-up and Account Creation Deactivation - Caydiem on 10/13/04
On Friday, October 15, the servers that handle both sign-ups and account creation will come down in preparation for Web-infrastructure updates. If you have a beta key that you have not yet activated, we strongly recommend you do so before Friday. You will be unable to create a closed beta account once we deactivate these services. As always, thank you for being patient with us while we work to bring you the best experience we can deliver.

Anoniem: 109386
let's hope so 
btw keldon, nu is het idd niet zo erg om met die dingen open te lopen, omdat je er 2 pouches tussen heb zitten, maar als je eenmaal sacks heb, nou dan piep je wel anders want dan neemt het namelijk 2 rijen in je beeld (als je ze allemaal open wil hebben) in beslag
btw keldon, nu is het idd niet zo erg om met die dingen open te lopen, omdat je er 2 pouches tussen heb zitten, maar als je eenmaal sacks heb, nou dan piep je wel anders want dan neemt het namelijk 2 rijen in je beeld (als je ze allemaal open wil hebben) in beslag
Kan je eigenlijk wel genoeg meenemen?Anoniem: 109386 schreef op 13 oktober 2004 @ 22:32:
let's hope so
Over het algemeen vind ik dat best nog een groot probleem. Zeker met gathering skills er nog eens bij (en in het begin heb je maar 1 14 slot bag) loop je vrij vaak tegen een volle inventory op.
Zelfs nu wil het nog wel eens voorkomen.dat ik ruimte tekort kom, vooral ook omdat Soul Shards niet stacken
nahja, ik kwam eigenlijk nooit ruimte tekort, maar dat komt omdat ik steeds als ik een quest kreeg, die quest ook ging doen. Je hebt namelijk een heleboel quests van het type, verzamel 20 dit, verzamel 3 dit 3 zus en 3 zo...iig als je die dus allemaal tegelijk gaat doen (wat ook best mogelijk is) dan zit je dus snel met een volle inventory.
ik had 1 sack met me heartstone, 2 quest items en me pet (zo'n bunny) en melon juice (voor mana) en daar was nog ruimte in over, voor de rest had ik nog 3 sacks en 1 backpack en die waren compleet leeg. Het mooie van priest is dat je jezelf kan healen, dus je hoeft alleen maar mana potions mee te nemen (ik nam melon juice mee, goedkoop ten opzichte van wat je ervoor terugkreeg (700 mana points in 30 seconden
)
iig ik had dus altijd meer dan genoeg ruimte over. dan is het leuk om de shit die je vind te verdelen in je inventory, wapens in de groene, kledingstukken en armor in de rode enzovoorts
Nu had een maat van mij (waar ik altijd mee speelde) dus dezellfde inventory (aantal vakjes bedoel ik dus) maar die had echt iets van 20 vakjes in gebruik voor de quests alleen al. Dan had je nog z'n potions die die nodig had (hij was rogue) + pet, heartstone, dat soort shit. maar omdat hij ook nog herbalism & alchemy deed, had ie OOK nog eens een bende van die planten + vage armor-buff-in-a-can potions. kortom hij had dus maar iets van 12 vakjes over ofzo.
dus een tip, doe niet teveel verzamel quests tegelijk (of maak slim gebruik van je bank)
Je moet voor een heleboel quests murloc scales verzamelen, nu zijn d'r ook quests waarbij je gewoon zo'n kamp moet uitmoorden, als je dus 8 van die scales vind, dan pomp je die gewoon je bank in en als je ze dan nodig hebt voor een quest, haal je ze er gewoon weer uit
iig so far ulukai's tip uurtje (okay 4 minuten maar toch
)
ik had 1 sack met me heartstone, 2 quest items en me pet (zo'n bunny) en melon juice (voor mana) en daar was nog ruimte in over, voor de rest had ik nog 3 sacks en 1 backpack en die waren compleet leeg. Het mooie van priest is dat je jezelf kan healen, dus je hoeft alleen maar mana potions mee te nemen (ik nam melon juice mee, goedkoop ten opzichte van wat je ervoor terugkreeg (700 mana points in 30 seconden
iig ik had dus altijd meer dan genoeg ruimte over. dan is het leuk om de shit die je vind te verdelen in je inventory, wapens in de groene, kledingstukken en armor in de rode enzovoorts
Nu had een maat van mij (waar ik altijd mee speelde) dus dezellfde inventory (aantal vakjes bedoel ik dus) maar die had echt iets van 20 vakjes in gebruik voor de quests alleen al. Dan had je nog z'n potions die die nodig had (hij was rogue) + pet, heartstone, dat soort shit. maar omdat hij ook nog herbalism & alchemy deed, had ie OOK nog eens een bende van die planten + vage armor-buff-in-a-can potions. kortom hij had dus maar iets van 12 vakjes over ofzo.
dus een tip, doe niet teveel verzamel quests tegelijk (of maak slim gebruik van je bank)
Je moet voor een heleboel quests murloc scales verzamelen, nu zijn d'r ook quests waarbij je gewoon zo'n kamp moet uitmoorden, als je dus 8 van die scales vind, dan pomp je die gewoon je bank in en als je ze dan nodig hebt voor een quest, haal je ze er gewoon weer uit
iig so far ulukai's tip uurtje (okay 4 minuten maar toch
Erg gaaf Cyrus, jou screenshots zijn echt gewoon leuk om te kijken.
Gewoon leuk alles screenshotten wat jij ziet is leuk om naar te kijken.
Gewoon leuk alles screenshotten wat jij ziet is leuk om naar te kijken.
Dank Cyrus voor de screens! Toch nog een beetje net als Diablo 2 he, dat koeien slachten!
Verder nog even dit:
http://www.malador.com/forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=5;t=8766
Leuk filmpje over een dansende gnome!
Verder nog even dit:
Leuk filmpje over een dansende gnome!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Crazy cow level die je met zo'n leg ofzo moest openen en een paar van die gemsViper2k1 schreef op 14 oktober 2004 @ 11:54:
Dank Cyrus voor de screens! Toch nog een beetje net als Diablo 2 he, dat koeien slachten!![]()
![]()
Verder nog even dit:
Leuk filmpje over een dansende gnome!![]()
oeh dat weet ik ook nog, prachtig level
. Idd erg leuk filmpje is dat, vooral omdat het in het begin ook nog op de maat gaat! haha
maaruh cyrus, je speelt volgens mij niet heel vaak of wel? je bent level 11 man...d'r is al een week voorbij. Ik zat na 1 dag al op lvl 11
mjah ik was ook vrij van school en had een opgezwollen wang dankzij verstandskies eruit halen (joah dat was ff onprettig), dus naar buiten gaan zat er ook niet echt in 
maar hoezo ben je "nog maar" level 11 (zijn dit alle oude screens? en heb je geen zin om ze allemaal te renamen naar plaatje24.jpg enzo)
oh en waarom staan d'r op sommige plaatjes "zzz" bij het rondje waar je level hoort te zijn (4-10 + nog wat andere)...is dat nieuw sinds een patch ofzo? want ik heb het iig nog nooit gezien.
maaruh cyrus, je speelt volgens mij niet heel vaak of wel? je bent level 11 man...d'r is al een week voorbij. Ik zat na 1 dag al op lvl 11
maar hoezo ben je "nog maar" level 11 (zijn dit alle oude screens? en heb je geen zin om ze allemaal te renamen naar plaatje24.jpg enzo)
oh en waarom staan d'r op sommige plaatjes "zzz" bij het rondje waar je level hoort te zijn (4-10 + nog wat andere)...is dat nieuw sinds een patch ofzo? want ik heb het iig nog nooit gezien.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 109386 op 14-10-2004 13:22 ]
Ik vind het eigelijk wel grappig om te zien dat iemand beta speeld op zijn eigen gemak. Gewoon maar 1 uurtje per dag of minder, en gewoon zelf alles uitzoeken. Eerste 10 levels in het begin gebied rustig levelen, en dan langzaam kijken wat er nog meer buiten dat gebied is. Van alle dingen die je ziet en interessant vind gewoon een screenshot maken. 
Mensen die binnen 1 week lvl 30 zijn die zijn denk ik ook veel te snel op het spel uitgekeken.
Mensen die binnen 1 week lvl 30 zijn die zijn denk ik ook veel te snel op het spel uitgekeken.
Gisteren level 20 geworden en Succubus quest gestart. Die is waarschijnlijk ontworpen door een ex-Lineage 2 medewerker aangezien je 14 keer heel de map over moet wandelen.

Ze schijnt vrij nutteloos te zijn (solo iig) maar ze ziet er leuk uit en slaat regelmatig op haar eigen kont onder het slaken van kleine gilletjes
Ook weer een zooitje nieuwe spells erbij waaronder Ritual of Summoning. Kan ik samen met 2 andere 'helpers' iemand van waar ook op de map naar onze huidige locatie summonen. En Rain of Fire, een AoE spell die het vuur laat regenen.
Helaas zijn de animaties van de Warlock verschrikkelijk bugged sinds de laatse patch. Vandaar ook dat die heal nog steeds actief is op deze screenshot, dat gaat dan pas weer weg als je relogged. Ook na Rain of Fire spell blijf ik nagloeien.
Spells kosten inmiddels ook 20s per stuk, dat gaat hard zo. Gelukkig een paar quests afgemaakt gisteren die allemaal 15s of meer opbrachten maar met 5-6 spells tegelijk tikt het toch aardig aan.

Ze schijnt vrij nutteloos te zijn (solo iig) maar ze ziet er leuk uit en slaat regelmatig op haar eigen kont onder het slaken van kleine gilletjes
Ook weer een zooitje nieuwe spells erbij waaronder Ritual of Summoning. Kan ik samen met 2 andere 'helpers' iemand van waar ook op de map naar onze huidige locatie summonen. En Rain of Fire, een AoE spell die het vuur laat regenen.
Helaas zijn de animaties van de Warlock verschrikkelijk bugged sinds de laatse patch. Vandaar ook dat die heal nog steeds actief is op deze screenshot, dat gaat dan pas weer weg als je relogged. Ook na Rain of Fire spell blijf ik nagloeien.
Spells kosten inmiddels ook 20s per stuk, dat gaat hard zo. Gelukkig een paar quests afgemaakt gisteren die allemaal 15s of meer opbrachten maar met 5-6 spells tegelijk tikt het toch aardig aan.
De succubus vond ik niet zo'n goede solo minion [zeker als je d'r vergelijkt met de voidwalker, die een betere tank is, maar helaas een waardeloze taunt heeft] maar in groepen is ze erg handig, en heeft best goede spells.
Ritual of Summoning was vooral een erg toffe spel, die werkte ook in instances, erg handig als er iemand weg moet.
Warlock is wel een leuke klasse, maar een beetje zwak [in de US stress test dan] Soul shards zijn wel handig, maar voor de rest blijf je erg achter in vergelijking tot bijvoorbeeld een priest / mage [die hebben ook allemaal crowd control spells, en fear/minions zijn bijvoorbeeld onbruikbaar in instances omdat je er alleen meer enemies mee lokt]
Die unstackable soulshards zijn inderdaad erg irritant, vooral omdat je er bij hogere level consumables 2 nodig hebt [en op hoge levels kom je ook enemies tegen die immune zijn voor soul drain] Blizzard heeft het gedaan voor balans, maarja ervoor zorgen dat een warlock altijd een bag-slot minder heeft dan andere klasses [omdat je al je soulshards kwijt moet] is ook erg vervelend.
Ritual of Summoning was vooral een erg toffe spel, die werkte ook in instances, erg handig als er iemand weg moet.
Warlock is wel een leuke klasse, maar een beetje zwak [in de US stress test dan] Soul shards zijn wel handig, maar voor de rest blijf je erg achter in vergelijking tot bijvoorbeeld een priest / mage [die hebben ook allemaal crowd control spells, en fear/minions zijn bijvoorbeeld onbruikbaar in instances omdat je er alleen meer enemies mee lokt]
Die unstackable soulshards zijn inderdaad erg irritant, vooral omdat je er bij hogere level consumables 2 nodig hebt [en op hoge levels kom je ook enemies tegen die immune zijn voor soul drain] Blizzard heeft het gedaan voor balans, maarja ervoor zorgen dat een warlock altijd een bag-slot minder heeft dan andere klasses [omdat je al je soulshards kwijt moet] is ook erg vervelend.
Hoor dat wel meer dat minions nutteloos zijn in instances omdat ze dan agro pakken maar ik moet het nog meemaken eerlijk gezegd, en heb toch al aardig wat keren door Wailing Caverns heen gestruind.
En juist daar was de Voidwalker erg handig want zodra er ook maar iemand agro pakte van een 2e mob terwijl wij met een andere bezig waren liet ik mijn VW die tanken totdat de 1e dood was. En dan de complete group op de 2e mob, VW healen en iedereen leefde nog lang en gelukkig. Ik kan ook zonder al te veel problemen 2 mobs van een gelijk level aan dankzij de VW. Zolang die ze aggrod en tanked kan ik ze van de zijlijn zachtjes omver casten
Nou heb ik in MMO's toch altijd een voorkeur om de wat minder populaire chars te spelen die aan het eind van de rit toch erg goed blijken te zijn als je weet -hoe- je ze moet spelen. Thurgist in DAoC, een Orc Warcyer in Lineage 2 en nu weer een Orc Warlock in WoW
Maar blijf dit toch een heel erg leuke char vinden. Minions om mee te spelen, self rez dmv van soulstones, DoT's en Curses. Zit alleen te twijfelen of ik bij level 30 oid niet eens wat anders moet gaan proberen want als ik ook in de retail voor Orc Warlock ga heb ik alles al gezien.
En juist daar was de Voidwalker erg handig want zodra er ook maar iemand agro pakte van een 2e mob terwijl wij met een andere bezig waren liet ik mijn VW die tanken totdat de 1e dood was. En dan de complete group op de 2e mob, VW healen en iedereen leefde nog lang en gelukkig. Ik kan ook zonder al te veel problemen 2 mobs van een gelijk level aan dankzij de VW. Zolang die ze aggrod en tanked kan ik ze van de zijlijn zachtjes omver casten
Nou heb ik in MMO's toch altijd een voorkeur om de wat minder populaire chars te spelen die aan het eind van de rit toch erg goed blijken te zijn als je weet -hoe- je ze moet spelen. Thurgist in DAoC, een Orc Warcyer in Lineage 2 en nu weer een Orc Warlock in WoW
Maar blijf dit toch een heel erg leuke char vinden. Minions om mee te spelen, self rez dmv van soulstones, DoT's en Curses. Zit alleen te twijfelen of ik bij level 30 oid niet eens wat anders moet gaan proberen want als ik ook in de retail voor Orc Warlock ga heb ik alles al gezien.
[ Voor 9% gewijzigd door Ace op 14-10-2004 15:37 ]
Anoniem: 38063
Weet iemand (die in beta zit) of er nog nieuwe european beta invites worden verzonden?
Heb de stresstest gespeeld en ik heb sindsdien zo'n zin om weer te spelen
Gun mensen die het nog helemaal niet gespeeld hebben (like me:'() ook eens wat johAnoniem: 38063 schreef op 14 oktober 2004 @ 16:29:
Weet iemand (die in beta zit) of er nog nieuwe european beta invites worden verzonden?
Op het forum staan nog dagelijks mensen die mailtjes 'net' hebben binnen gekregen dus ik ga er wel vanuit dat er mondjesmaat mails de deur uitgaan.Anoniem: 38063 schreef op 14 oktober 2004 @ 16:29:
Morgen is de account server down en momenteel kan de complete WoW versie niet gedownload worden dus misschien dat er na het weekend weer een zooi de deur uit gaan maar dat is ook allemaal maar speculatie.
ben al lvl 12 hoor !Anoniem: 109386 schreef op 14 oktober 2004 @ 13:19:
oeh dat weet ik ook nog, prachtig level. Idd erg leuk filmpje is dat, vooral omdat het in het begin ook nog op de maat gaat! haha
![]()
maaruh cyrus, je speelt volgens mij niet heel vaak of wel? je bent level 11 man...d'r is al een week voorbij. Ik zat na 1 dag al op lvl 11mjah ik was ook vrij van school en had een opgezwollen wang dankzij verstandskies eruit halen (joah dat was ff onprettig), dus naar buiten gaan zat er ook niet echt in
nee ik ben niet echt een level persoon, ben meer aan het rondneuzen. vandaag wel wat quests gedaan. verder speel ik alleen 's avonds, moet ook geld binnen brengen he
dat zzz is volgens mij als je in steden bent.
Anoniem: 38063
Ik gun het je zeker, alleen gun ik het mezelf ooksOidivUs schreef op 14 oktober 2004 @ 16:40:
[...]
Gun mensen die het nog helemaal niet gespeeld hebben (like me:'() ook eens wat joh
Ben je op weg om je lijk op te halen, valt je spirit dood....

[ Voor 7% gewijzigd door Alphega op 14-10-2004 22:23 ]
Lol die is droog. Dat je ghost ook nog dood kan zeg. Dikke bug mag ik hopen. Tenzij het zo hoort natuurlijk...stel je voor weg lvl 60 charAlphega schreef op 14 oktober 2004 @ 22:22:
Ben je op weg om je lijk op te halen, valt je spirit dood....
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ik ben nu ook al een paar dagen de beta aan het spelen. Ben een dwarf lvl 10 nu, het levelen wil nog niet echt opschieten nogsteeds een beetje in de verkenningsfase. De wereld is echt gigantisch groot en gevarieerd, en dan heb ik volgens mij nog maar een heel klein deel gezien.
voor de geinteresseerden houd ik een klein screenshot albumpje bij: klikkerdeklik
voor de geinteresseerden houd ik een klein screenshot albumpje bij: klikkerdeklik
Leuke screenshots SandaX!
En over die spirit die doodvalt, dat hoort zo omdat anders mensen zich laten doodvallen ergens op plaatsen waar je normaal niet kunt komen en daarna met de ghost zichzelf terug halen op die plek.
Het einige wat je kunt doen is proberen er op een veilige manier te komen of anders moet je spirit healer gebruiken ala 5% xp loss.
En over die spirit die doodvalt, dat hoort zo omdat anders mensen zich laten doodvallen ergens op plaatsen waar je normaal niet kunt komen en daarna met de ghost zichzelf terug halen op die plek.
Het einige wat je kunt doen is proberen er op een veilige manier te komen of anders moet je spirit healer gebruiken ala 5% xp loss.
Hoe kunnen mensen zich dood laten vallen op plaatsen waar ze niet kunnen komen. 
Voor de ebay-mensen onder ons
http://www.geoffellis.com/ebay.html
Voor de ebay-mensen onder ons
http://www.geoffellis.com/ebay.html
heel simpel, je hebt als je naar een bepaald gedeelte van de map wil een GIGANTISCHE drop van een berg (of je gaat via de tunnel met level ??? maarjah dat lukt niet als level 22-er). Dus ik en een maat lieten ons vallen van die berg, althans, we sprongen gigantisch ver en gingen dood. Toen kwamen we er dus achter dat je met je spirit ook dood kon vallennemo55 schreef op 15 oktober 2004 @ 01:36:
Hoe kunnen mensen zich dood laten vallen op plaatsen waar ze niet kunnen komen.
(nu ff geen screenshot, post ik morgen wel na me werk
Ik baal dat ik het nog steeds moet doen met mijn illegale server om op te spelen.. zodra de game uit is koop ik hem meteen.. Wel grappig is als je een eigen server hebt dat je GM kan zijn en wat leuke dingen kan uitproberen die je normaal niet kan doen..
Vanavond een Lan Party daar zal ie voor het eerst draaien met iets meer spelers.. kunnen ze ook een beetje de smaak te pakken krijgen.. en hopelijk zullen er wat meer aansluiten om het spel te kopen zodat ik wat makkelijker meteen kan groupen..
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Damn. Hoe doe je dat zo'n private server opzetten. Of mogen dat soort dingen hier niet besproken worden. Post dan een link ofzo waar je meer info hierover heb.Skeiron schreef op 15 oktober 2004 @ 09:00:
Ik baal dat ik het nog steeds moet doen met mijn illegale server om op te spelen.. zodra de game uit is koop ik hem meteen.. Wel grappig is als je een eigen server hebt dat je GM kan zijn en wat leuke dingen kan uitproberen die je normaal niet kan doen..Vanavond een Lan Party daar zal ie voor het eerst draaien met iets meer spelers.. kunnen ze ook een beetje de smaak te pakken krijgen.. en hopelijk zullen er wat meer aansluiten om het spel te kopen zodat ik wat makkelijker meteen kan groupen..
K'wil wow nl. ff aan een paar mensen laten zien hoe het eruitziet.
Als ik het beleid goed begrijp mag ik geen links posten voor programma's en uitleg geven hoe het gedaan moet worden.. maar een basis link waar veel informatie gegeven wordt mag volgens mij wel.. en zo niet delete mijn link.. http://www.blizzhackers.com/ en kijk goed rond veel info is te vinden daar.. Maak mensen gemotiveerd zodat we lekker veel nlers straks bij de officiele release hebben.. Bijna iedereen die ik spreek op de forums gooit zijn server plat bij de officiele release dus ik hoop degene die het gebruiken het voorbeeld volgen..

Ik zou als je twijfelt het eerst vragen voordat je een link post, maar 9/10 keer is het bij twijfel nee. Maar ja ik ben jou niet
Ik twijvel niet maar je kan een gedeelte op meerdere manieren interpreteren.. Maar ik denk dat ik gelijk heb omdat ik dit in meerdere forums dit soort dingen hier ook ben tegengekomen.. Ben al een oude gotter
En de site is niet alleen gebaseerd op hacks maar er worden ook leuke discussies gehouden geheel omtrent WoW.. Alleen deze post van mij zou tegen de regels kunnen zijn omdat het bijna offtopic begint te worden..
Edit: Klein beetje info waarom de link niet illegaal is zal ik nog verschaffen.. De server tool is onder GNU uitgebracht.. dus dit betekend dat de degene die de code hebben "gehackt" illegaal bezig zijn maar de code niet illegaal is.. zodra je het programma gebruikt ben je wel weer illegaal bezig.. maar er is een gedoog beleid op dit moment bij blizzard zolang de server maar niet te goed is.. kijk maar naar gotwow.net .. Er zijn meerdere flame topics door mensen(met een key) op de blizzard forums die lopen te zeuren over de site.. Dus er is kennis dat de site bestaat..
Edit: Klein beetje info waarom de link niet illegaal is zal ik nog verschaffen.. De server tool is onder GNU uitgebracht.. dus dit betekend dat de degene die de code hebben "gehackt" illegaal bezig zijn maar de code niet illegaal is.. zodra je het programma gebruikt ben je wel weer illegaal bezig.. maar er is een gedoog beleid op dit moment bij blizzard zolang de server maar niet te goed is.. kijk maar naar gotwow.net .. Er zijn meerdere flame topics door mensen(met een key) op de blizzard forums die lopen te zeuren over de site.. Dus er is kennis dat de site bestaat..
[ Voor 41% gewijzigd door Skeiron462 op 15-10-2004 11:01 . Reden: iets meer info ]
Gheghe, ik moest vervolgens gewoon weer opnieuw gaan lopen vanaf het kerkhof om mijn lijk op te halen. Ik moest nog steeds het lichamelijke lijk ophalen zeg maar, en niet die van mijn ghost.Tr!gger schreef op 14 oktober 2004 @ 23:09:
[...]
Lol die is droog. Dat je ghost ook nog dood kan zeg. Dikke bug mag ik hopen. Tenzij het zo hoort natuurlijk...stel je voor weg lvl 60 char
http://www.worldofwarcraft.com is down vanwege maintenance. Dat belooft veel goeds
Hmm.. open beta here I come!!! hoop dat dat natuurlijk de reden is
maar het zal wel op schema zijn zoals iemand eerder hier voorspelde..
Het is vrijdagmiddag, toch geen reet te doen op het werk dus ik ga jullie weer eens fijn vervelen met wat plaatjes en slap geouwehoer \o/
Gisteren bezig geweest om mijn quest log eens een beetje op te ruimen. Quests die inmiddels al groen geworden waren (de kleuren geven het niveau van de quests aan. grijs, groen, geel, oranje, dieprood in volgorde van moeilijkheid) wilde ik even snel volbrengen zodat er weer ruimte kwam voor nieuwe quests rond mijn huidige level.
Ik begon met 19 quests in m'n log en eindigde de avond met 20 terwijl ik er toch 5 opgelost/ingeleverd had
Echt niet te geloven hoeveel quests ze in dit spel gepropt hebben. Vooral de followup quests vind ik nog steeds erg leuk, dat zijn quests die uit meerdere delen bestaan. Soms tot wel 4-5 verschillende delen die je moet oplossen.
Ook zijn niet alle quests van het type 'sla hier 20 beestjes neer en kom terug'. Ik moest gisteren in The Barrens een gnome helpen die een shredder terug moest brengen naar de ontwikkelaar ervan. Maar hij was de sleutel kwijt. Dus moest eerst een bouwtoren in om die sleutel uit de klauwen van een bossmob te slaan en toen weer terug naar hem. Eenmaal de sleutel ingeleverd bleek dat ik hem moest escorten terug naar de werkplaats.
Maar hij wist niet echt goed hoe hij die shredder moest besturen en liep dus werkelijk alle kanten op (meestal recht in een zooi mobs die wij dan weer van hem af moesten slaan). Ik heb nog nooit zo zitten lachen tijdens een quest

Gelukkig ontplofte de shredder en hoefde we hem niet helemaal vanaf Sludge Fen naar Ratchet te escorteren want dat is nogal een end, zeker in NPC tempo. We hoefden daarna alleen maar te gaan vertellen dattie ontploft was en weer 20s verdiend
Hier nog wat random plaatjes die ik er wel aardig uit vond zien.
Vlucht van Tarren Mill naar Undercity

Waterige versie van een Void Walker
Gisteren bezig geweest om mijn quest log eens een beetje op te ruimen. Quests die inmiddels al groen geworden waren (de kleuren geven het niveau van de quests aan. grijs, groen, geel, oranje, dieprood in volgorde van moeilijkheid) wilde ik even snel volbrengen zodat er weer ruimte kwam voor nieuwe quests rond mijn huidige level.
Ik begon met 19 quests in m'n log en eindigde de avond met 20 terwijl ik er toch 5 opgelost/ingeleverd had

Ook zijn niet alle quests van het type 'sla hier 20 beestjes neer en kom terug'. Ik moest gisteren in The Barrens een gnome helpen die een shredder terug moest brengen naar de ontwikkelaar ervan. Maar hij was de sleutel kwijt. Dus moest eerst een bouwtoren in om die sleutel uit de klauwen van een bossmob te slaan en toen weer terug naar hem. Eenmaal de sleutel ingeleverd bleek dat ik hem moest escorten terug naar de werkplaats.
Maar hij wist niet echt goed hoe hij die shredder moest besturen en liep dus werkelijk alle kanten op (meestal recht in een zooi mobs die wij dan weer van hem af moesten slaan). Ik heb nog nooit zo zitten lachen tijdens een quest

Gelukkig ontplofte de shredder en hoefde we hem niet helemaal vanaf Sludge Fen naar Ratchet te escorteren want dat is nogal een end, zeker in NPC tempo. We hoefden daarna alleen maar te gaan vertellen dattie ontploft was en weer 20s verdiend
Hier nog wat random plaatjes die ik er wel aardig uit vond zien.
Vlucht van Tarren Mill naar Undercity

Waterige versie van een Void Walker

Waneer word die open beta nou gestart!!!
Door al die pics van jullie krijg ik zo'n leeg gevoel, alsof er iets mist in mijn leven haha.
Ik ga een undead mage maken, ps waar staan de termen "tanken" "aggrod" "instance" voor?
Door al die pics van jullie krijg ik zo'n leeg gevoel, alsof er iets mist in mijn leven haha.
Ik ga een undead mage maken, ps waar staan de termen "tanken" "aggrod" "instance" voor?
open beta, daar moet je nog wel voor betalen cker heh
Tanken is iemand alle damage van een mob te laten opvangen terwijl de rest dmg doet (casten en/of met wapens). In mijn geval kan ik mijn Voidwalker laten tanken terwijl ik vanaf een afstandje de mob bestook met magic.MrVegeta schreef op 15 oktober 2004 @ 15:24:
Waneer word die open beta nou gestart!!!
Die voidwalker houdt ook de agro van de mob. Agro wil heel simpel zeggen dat de mob boos op je is
Een instance is een gebied (meestal een dungeon) die zodra je naar binnenstapt met je group helemaal voor die group alleen is. Hij wordt als het ware instant voor die group gegenereerd. Je komt dus geen andere mensen meer tegen en je kan dan op je gemak de instance doorwerken zonder je druk te maken over het feit of de eindboss er wel of niet is (kan niet afgemaakt worden door een andere group bv).
InterXs schreef op 15 oktober 2004 @ 15:54:
open beta, daar moet je nog wel voor betalen cker heh
[ Voor 7% gewijzigd door Ace op 15-10-2004 15:59 ]
Dit topic is gesloten.