"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Anoniem: 115621
jah da weet ik wel,maar ik wil gewoon wow eens proberen,ik vind dat als ze iets zeggen dat ze dat ook moeten doen en dus niet aka de americas army admins.
Horde hoeft niet zozeer 'bad' te zijn. Als je een beetje het verhaal achter warcraft kent, weet je dat de Tauren bijvoorbeeld helemaal niet slecht zijn. Het ligt volgens mij gewoon nog aan het eit dat de Horde en Alliance nog niet goed zijn uitgebalanceerd.Viper2k1 schreef op 20 oktober 2004 @ 20:26:
offtopic:
Post 1000 Woohoo!
Zijn er meer mensen onder de testers die vinden dat Alliance leuker is qua sfeer dan Horde? Zo wordt de keuze bij retail een stuk makkelijker! Misschien ligt het wel aan iemands persoonlijkheid. Als je in een game graag de 'bad guy' wil spelen dat daaraan dan ook een persoonlijkheid verbonden is die minder leuk is om mee om te gaan. (Geinige theorie en niet meer dan dat)
Anoniem: 115621 schreef op 20 oktober 2004 @ 22:16:
Ik wil het wel doen,maar Roet heeft er het eerste recht op sinds hij ook de vorige heeft gemaakt.
Maak hem wel net zo mooi als dezeVan roet, op vorige pagina:
De EU release staat geplanned voor eind januari en de US open beta staat voor 15 november.let wel, dit zeggen andere sites die het ook niet zeker weten
Ik maak de nieuwe startpost trouwens niet. Verder geen screens at the moment, heb ook al 4 dagen weer niet gespeeld ofzo. Een ding weet ik wel > nooit meer horde . Bij alliance vind ik de sfeer en vooral de mensen een stuk beter. Veel gezelliger om te spelen.
At Apo: Mee eens! Tauren is idd goed van aard, daarom had ik 'bad guy' tussen haakjes gezet. Er is in dit spel, zoals je al aangaf, niet echt een good en bad side. Beide hebben iets voor en tegen, maar toch denk ik dat undead (zooitje lopende botten), Orcs en trolls toch eerder worden gezien als bad. Zo bedoelde ik het.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
MODS ik maak de nieuwe startpost morgen(moet naar bed
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 20-10-2004 22:58 ]
Anoniem: 4479
Kan mij het nu schelen dat je dat ding kan disenchanten.. Ik kon de staf goed gebruiken..
deze dus..
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 20-10-2004 23:20 ]
Of master looter, dan gaat de party master de buit verdelen.
(weet dit trouwens alleen van de site en forum, kan het helaas zelf nog niet spelen)
[ Voor 44% gewijzigd door Wub op 21-10-2004 00:04 ]
Anoniem: 4479
Het probleem is dat ik dit niet had verwacht van mede gildeleden. Volgens mij was het niet de bedoeling van hem maar ik heb hem wel goed duidelijk gemaakt niet zomaar te rollen op een bind on pickup item (bind on equip kan je onderling nog ruilen).Wub schreef op 21 oktober 2004 @ 00:01:
Moet je een andere loot manier instellen als je in een party zit, bijvoorbeeld need before greed.
Of master looter, dan gaat de party master de buit verdelen.
(weet dit trouwens alleen van de site en forum, kan het helaas zelf nog niet spelen)
Morgen maar eens zien wat ik ga doen: nogmaals Van Cleef tot ik die staf krijg of maar naar een andere instance, waar iemand zit die een betere staf dropt..
Doet me goed. Zo kan ik de reis die me morgen tegemoet staat van Londen terug naar Nederland goed doorkomen. Tot morgen!
Anoniem: 42783
Koop er gewoon 1 in auction house. Daar is altijd goeie shit te krijgen voor weinig.Anoniem: 4479 schreef op 21 oktober 2004 @ 00:14:
[...]
Morgen maar eens zien wat ik ga doen: nogmaals Van Cleef tot ik die staf krijg of maar naar een andere instance, waar iemand zit die een betere staf dropt..
There is no art to find the minds construction in the face
oh damn auction house, wel van gehoord, nog nooooooit geweest, zal daar vanavond ook is ff kijken...Muppet schreef op 21 oktober 2004 @ 08:02:
Auction house ben ik laatst ook even wezen winkelen. Heb nu +26 int en +17 spiritZijn wel leuke dingen te krijgen daar.
Super handige feature iig, je items gewoon te koop aanbieden terwijl je verder kan spelen. En niet zoals in lineage je ventje 3 dagen op zijn reet laten zitten. Ook zoeken op items die je kan gebruiken en op kan bieden ed.
AH = Albert Heijn?Roet schreef op 21 oktober 2004 @ 10:34:
Jep, er is ook geen AH in Stormwind. Er zijn weinig AH's hoor, maar er is idd wel VEEL te krijgen.
Sorry kon t ff niet laten

weet je het zeker?, als ik naar directoins vraag aan stormwind guard staat er ook auctionhouse bij (waar het is weet ik dus niet, maar ik ken me dat nog herinneren)Muppet schreef op 21 oktober 2004 @ 10:43:
Net gechecked en er zijn er maar 2. 1 in Orgrimmar en 1 in Ironforge.
kan iemand eens ff kijken die nu aan het spelen is
quote van WoW forum:
The only auction house for the alliance is in Ironforge
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
HAHAHAHAHAHAHA
Ok, t gebeurd niet vaak dat ik tranen in me ogen krijg van t lachen op n forum, so well done
Deze plek is te koop.
Net op tijd voor het nieuwe topic
Hoe druk zijn de Europese Servers nu eigenlijk (bevolkt)?
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel... 4"
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 21-10-2004 17:42 ]
Anoniem: 56410
behoorlijk drukadmiral schreef op 21 oktober 2004 @ 15:05:
HAhahaa![]()
Net op tijd voor het nieuwe topic
Hoe druk zijn de Europese Servers nu eigenlijk (bevolkt)?
Hij zegt toch dat ie er nog mee bezig gaat en wat maakt het uit dat het een copy paste
is die hij daarna gaat aanpassen?
Tis trouwens weer doodstil kwa WoW nieuws, geen USA ob en niks geen EU cb nieuws
Hopelijk stilte voor de storm
@die AH orc pic, echt cool gedaan!
[ Voor 179% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 21-10-2004 20:15 ]

Beetje onzin om hem dan meteen op slot te gooien lijkt mij.
@Terr
Maak jij dan ff een nieuwe startpost als je het toch beter weet
En de rest van de info is echt niet veranderd hoor... K weet ook eigenlijk zeker dat Roet het toch niet erg vind...
Sneu...
En aan welke voorwaarde is er nu niet voldaan als ik vragen magMag ik een nieuw deel maken voor een groot topic?
Ja, dat mag, als het topic rond de 950~1000 replies zit is het tijd voor een nieuw topic, omdat je maximaal "999" op een pagina kunt instellen en het anders erg onoverzichtelijk word.
Doe het alleen wel in overleg met een moderator, meld het via ICQ/MSN/IRC of E-mail, of gewoon via een topic report (), dit om te voorkomen dat er straks 2 nieuwe delen geopend worden.
Waarschijnlijk niet overlegd met modje... (hoewel dit volgensmij heel vaak niet gebeurd, maargoed) Maar dan nog...keldon schreef op 21 oktober 2004 @ 19:54:
[...]
En aan welke voorwaarde is er nu niet voldaan als ik vragen mag

Dus mocht je de beslissing willen toelichten Terr, dan graag! En ook m.b.t. startposts, waarom kan dat nou geen copy zijn? Alleen omdat het saai is misschien? Zoveel verandert er niet echt in de situatie van WoW. Kijk als die openbeta er nou was of als er substantiele veranderingen (zoals een retail versie) waren dan geef ik je helemaal gelijk! Maar nu begrijp ik het niet helemaal.
Kan natuurlijk ook nog altijd iemand anders opstaan voor de startpost, als Blood het niet wil doen dan he!
[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 21-10-2004 20:15 ]
Anoniem: 12316
Voordat ik een aantal mensen een mailtje ga sturen, zal ik (ook al hoort dat eigenlijk niet in een topic) mijn beslissing toelichten.Dus mocht je de beslissing willen toelichten Terr, dan graag!
Nee, een startpost moet niet compleet geupdate worden, maar er zijn in een maand tijd vast wat dingen veranderd. Belangrijker, als iemand 20 uur van te voren aankondigd een nieuwe startpost te willen maken, dan verwacht ik ook dat als het topic er staat, er een normale, volledige, werkende startpost er staat. Dit zo te testen als je op 'Bekijk bericht' klikt.
Maakt dat wat uit? Ja, ook al is het een nieuw deel, het is de bedoeling dat die startpost het begin is van een topic en volledig is. Niet iedereen op het forum volgt het spel 24/7.
"Maar de startpost kan geupdate worden" Ja, dat kan. Maar als je al een nieuw deel wil maken, steek er dan tijd en moeite in. Wil je dat niet, laat het iemand anders doen.
Zo'n ramp is het toch niet? Dit topic is nog steeds open. Je kan nog steeds ergens je verhaal kwijt.
Voor verdere klachten/opmerkingen kun je terecht via mail.
Laten we het hier ajb wel gezellig houden...
Ik ben het ook niet eens met terr, maar scheldden heeft geen nut.
Mijn voorstel is de volgende: Terr gooit topic weer open en bloodcatcher maakt hem even mooi af (werkende plaatjes etc) en dan wordt er niet meer over gepraat.
Als het volgende topic geopend wordt dan moet er voldaan worden aan die ijzen die Terr hier net heeft genoemt (hoewel ik er een aantal belachelijk vind maargoed)
Had gezien dat Terr die shit ff had veranderd, dus ik heb t ook maar ff aangepast hier
[ Voor 18% gewijzigd door sOid op 21-10-2004 20:24 ]
1 tip bloodcatcher > ga naar mijn post, druk op het A4tje met het oogje, dan zie je mijn post, en niet mijn post quoten, want dan krijg je dus enkel links naar afbeeldingen, en geen afbeeldingen zelf.
Ik wel, en de mensen die dit topic volgen ook, maar de mensen die net nieuw zijn met WoW nietRoet schreef op 21 oktober 2004 @ 20:47:
Ik wil het wel weer doen hoor, maar zeg dan aub gewoon even wat je er in wil, en ga niet lopen zeuren over screenshots want ik denk dat de meesten er toch al zat gezien hebben en ook het laten van zo'n pagina wordt dan wel erg irritant, in mijn mening.
Zelf zou ik het wel grappig vinden om linkjes naar mails erin te hebben en tzt namen/chars van GoTters zegmaar
Anoniem: 56410
zie laatste stuk tekst dat ik er even bij gedaan heb, alles beter dan de huidige situatie.
Maargoed, het moet dan maar zo. Maak hier alleen geen gewoonte van aub.
-> Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 4
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-10-2004 21:08 ]
Dit topic is gesloten.