Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.006 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op 07 oktober 2004 @ 07:33:
[...]

hahaha, dan moet je ook niet tot 4 uur s'nacht achter die pc blijven zitten dan schiet je level per dag wel omhoog. :P
Ga je om 4 uur al slapen? ;)

De eerste dag dat ik aan het spelen ben ga ik dus net zolang door totdat ik met kwijl op mijn keyboard wakker wordt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
PromWarMachine schreef op 07 oktober 2004 @ 01:52:
[...]
Iets anders dat mij veel meer zorgen baat:
[...]
Dat was bij FF:XI (US) ook zo, daar had ik ook geen problemen
Method of payment: Credit Card
Billing Adress: Random adres van www.yellowpages.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

admiral866

The King Personality Disorder

nice :)
Dan toch maar weer de gecancelde WoW CE opnieuw bestellen.

Ik had gedacht dat ze wel je CC nummer naast je opgegeven adres konden houden en dan bepalen of het correct zou zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
Wub schreef op 06 oktober 2004 @ 23:55:
Heeft iemand trouwens die China World of Warcraft site gezien?
Nog nooit zo goede en mooie site gezien...
www.wowchina.com
Mjah we zijn weer flink genaait kwa site, die van china is echt 10x vetter kwa gfx. Lekker muziekje op de achtergrond etc. Misschien is wat wij nu hebben een temp site ofzo?
admiral schreef op 07 oktober 2004 @ 09:21:
nice :)
Dan toch maar weer de gecancelde WoW CE opnieuw bestellen.

Ik had gedacht dat ze wel je CC nummer naast je opgegeven adres konden houden en dan bepalen of het correct zou zijn of niet.
Zou maar ff wachten: http://en.wow-europe.com/...al-en&t=1580&p=1#post1580 ;)

Er komt dus ook EU collectors edition :D

[ Voor 36% gewijzigd door xAndyx op 07-10-2004 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
xAndyx schreef op 07 oktober 2004 @ 09:28:
[...]

Mjah we zijn weer flink genaait kwa site, die van china is echt 10x vetter kwa gfx. Lekker muziekje op de achtergrond etc. Misschien is wat wij nu hebben een temp site ofzo?

[...]

Dan US gewone versie bestellen ;)
Niet iedereen heeft een Beta key gekregen...

Bovendien, ik vraag wel aardig aan een van de mensen die ik ken in de US of ik hun adres mag opgeven. We hebben ook al een clubje gevormd. "No beta key :'( club" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
InterXs schreef op 06 oktober 2004 @ 22:34:
is iemand misschien geintereseerd om tijdelijk te "wisselen" van account, ik heb een beta Everquest II account of iets anders.

ik wil world of warcraft _proberen_ en als tegenprestatie kan je dus everquest spelen of ik kan andere dingen regelen zoals webspace/domeintjes/hosting wat dan ook (heb een xx aantal servers)

wil gewoon ff checken hoe WoW in elkaar zit.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Nu online

admiral866

xAndyx schreef op 07 oktober 2004 @ 09:28:

[...]

wist ik wel :) Maar de US versie is er eerder. En ik hoop dan maar dat er geen controle is op de combinatie CC nummer en adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
weet iemand hier hoe je in cosmos die andere quickbars kan shortcutten, zoals je hebt met je onderste bar, alleen dan met je linkerbar bv letters of numpad ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik heb een berichtje naar Bol.com verstuurd met de vraag of ze de EU collector's edition gaan verkopen en of die dan eventueel in pre-order te krijgen is. Als ik iets hoor dan post ik 't hier.

Of zou 'ie alleen bij Amazon te bestellen zijn?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Je uitnodiging van blizz zal er maar tussengezeten hebben

http://nu.nl/news.jsp?n=422660&c=50

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Zo Dan ben je er goed ziek van!

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Roet schreef op 07 oktober 2004 @ 04:01:
Hehe ik heb nu volgende de teller 1 dag en 1 uur gespeeld en ben lvl 19, halverwege 20. En idd binnen een week kun je wel tot 40 komen denk ik. En met 2 tot 3 weekjes ben je klaar en lvl 60 :). Vandaar dat ik ook op de PvP server zit in de hoop dat dat wat meer spanning meebrengt. Voor nu > slapen :D

Let wel > dit is de beta. Er is al gezegd dat ze het levelen in de retail zwaar zullen aanpakken en dat de cap ook nog geraised gaat worden eventueel. Die 2 bij elkaar optellen wordt het toch al een stukje lastiger. Ik vind 2 tot 3 maanden werk wel het mooiste, om dan de cap te bereiken.
In 3 weken level 60? Ja, als je werkeloos bent en 20 uur per dag speelt zeker. Ze hebben al gezegd dat ze het levelen tot nu toe prima vinden en het niet heel erg drastisch zullen gaan aanpassen. Eventueel de drops wat bijstellen. De cap gaat idd wel omhoog.

Ik heb trouwens nergens in dit topic een 'roet heeft ook een mailtje gehad' post gezien, behoor je nu ook tot de root of all evil zoals ik en heb je een key gekocht? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ace op 07-10-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 weken is best te doen als je met een volle party gaat power lvlen. Zal neem ik aan wel veranderen in retail ja maar reken er maar op dat er net zoals in diablo2 allerlei manieren gevonden worden om zo snel mogelijk tot een hoog lvl te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Mij spreekt het roleplay gebeuren meer aan.
Dan is lvl'en een leuke bijzaak. Zo blijft het spel ook langer leuk (vind ik dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je kan max maar level 60 worden?
Nou... Das ook niet leuk..
Zodra je niet meer beter kan worden wordt het spel sneller eentoniger, aangezien er niks meer te 'bereiken' valt. Ik dacht dat mmorpg's niet uit te spelen waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook zo, ze blijven telkens nieuwe gamecontent toevoegen zoals quests e.d. Maar denk dat ze de lvl cap ook nog gaan verhogen wanneer de game uitkomt.

En Blizzard kennende ben je echt niet zo snel uitgekeken op deze game. Meeste Blizzard games vervelen niet zo snel ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 13:36:
Dus je kan max maar level 60 worden?
Nou... Das ook niet leuk..
Zodra je niet meer beter kan worden wordt het spel sneller eentoniger, aangezien er niks meer te 'bereiken' valt. Ik dacht dat mmorpg's niet uit te spelen waren..
Volgens mij komt de cap nog hoger te liggen, weet ik ff niet zeker. Maar iig, daarna kan je de HERO status bereiken en dat schijnt niet makkelijk te zijn. Daarnaast heb je steeds nieuwe events (bijv. opening van de darkportal door aantal high lvl. warlocken quest. Dus wat dat betreft blijft er variatie genoeg.
En als je daarbij weer een beetje roleplay toevoegd houd het helemaal nooit op.

Wat dacht jij dat je ongelimiteerd kon levelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ze willen de cap inderdaad nog meer gaan verhogen had ik ergens gelezen. Eerst was het maar 50 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Is wel handig om even in het achterhoofd te houden dat dit nog steeds beta is. Er waren (of zijn zelfs :? ) ook nog classes die tot voor kort nog geen talents hadden en de cap lag (zoals hierboven gezegd is) bij lvl 50. De hero status komt dan met de retail versie, maar daarna wordt er nog steeds gesleuteld aan het spel.

Ik ben van mening dat als iemand anders (EA of microsoft ofzo) dit spel hadden uitgebracht dat het dan een zooitje zou worden. Nu ben ik er van overtuigd dat Blizzard weer een supertitel uit gaat brengen. :Y)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Viper2k1 schreef op 07 oktober 2004 @ 15:09:
Is wel handig om even in het achterhoofd te houden dat dit nog steeds beta is. Er waren (of zijn zelfs :? ) ook nog classes die tot voor kort nog geen talents hadden en de cap lag (zoals hierboven gezegd is) bij lvl 50. De hero status komt dan met de retail versie, maar daarna wordt er nog steeds gesleuteld aan het spel.

Ik ben van mening dat als iemand anders (EA of microsoft ofzo) dit spel hadden uitgebracht dat het dan een zooitje zou worden. Nu ben ik er van overtuigd dat Blizzard weer een supertitel uit gaat brengen. :Y)
Hero status komt pas na retail, zelfde geld voor het weer systeem (regen/sneeuw etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op 07 oktober 2004 @ 15:09:
Nu ben ik er van overtuigd dat Blizzard weer een supertitel uit gaat brengen. :Y)
Tuurlijk wordt het een supertitel, ben je iets anders van Blizzard gewend dan? ;)
Blizzard maakt gewoon de beste games, punt.!!

Helaas zijn ze ook het irritantst qua ontwikkeling aangezien ze eindeloos doen over een game. Maar ach, dan heb je ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
keldon schreef op 07 oktober 2004 @ 12:54:
[...]
Ik heb trouwens nergens in dit topic een 'roet heeft ook een mailtje gehad' post gezien, behoor je nu ook tot de root of all evil zoals ik en heb je een key gekocht? :P
Precies wat ik me ook afvroeg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
DeepSeven schreef op 07 oktober 2004 @ 16:20:
[...]

Precies wat ik me ook afvroeg ;).
Hij cheatte. Een van de 28 (?) anderen die hij had ingeschreven had een key ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van de 28 anderen ?! U bedoeld 28 andere email adressen ?

Beetje overdreven, maar cant blaim him...

Hij heeft er wel 1 :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 20:05:
1 van de 28 anderen ?! U bedoeld 28 andere email adressen ?

Beetje overdreven, maar cant blaim him...

Hij heeft er wel 1 :x
Bedoelt ;) en je mag wel jij zeggen hoor. :P :P

Ja, dat zei ie tenminste op IRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Lekker bezig Roet :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog mooie screenshots om ons (wij zielig volk dat achter ons PC zit te wachten op een key) te laten zien? Ben wel benieuwd naar de paladin eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet komt hier niet meer denk ik. Die verslaafde junk is al lvl 22 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt 't nou aan mij of is 't guildgedoe een beetje suf? Enigste posts die ik: 'waar zijn de nederlanders? waar zijn de fransen? waar zijn de duitsers? laten we een x/y/z only clan oprichten! Ja goed idee!'

lol

Ennem...verstuurt Blizzard nou nog keys voor de 1e phase of is het over? Iemand die het weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik las in 'n post dat de eerste fase over is en dat ze nog niet weten wanneer de tweede fase begint ("not decided yet"), tuuurlijk....

(Even OT: heeft iemand dat .Zip-bestand Lisbon2004.zip gedownload van MTV, via Geenstijl? Ik kom net uit m'n werk en ben te laat, ik studeer marketing en zou het erg graag willen hebben..... Sorry voor de OT).

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik moet zeggen, nu bepaalde mensen hun keys hebben gehad is het hier een stuk stiller geworden...

Wel jammer dat de 1e phase afgelopen is. Nu is het weer eindeloos wachten op de 2e fase en dan weer eindeloos wachten in de hoop dat je erbij zit. Pff...word beetje moedeloos van dat wachten terwijl anderen het gewoon kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
....En dat is precies hoe ik er ook over denk.....

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 22:25:
Roet komt hier niet meer denk ik. Die verslaafde junk is al lvl 22 :|
Je kunt zeggen wat je wilt, maar aan hem is het in ieder geval wel besteed! Ik zie liever zo iemand spelen, dan iemand die toevalig een key heeft gekregen en er misschien 2 uur per week aan besteed.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 07 oktober 2004 @ 23:24:
[...]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar aan hem is het in ieder geval wel besteed! Ik zie liever zo iemand spelen, dan iemand die toevalig een key heeft gekregen en er misschien 2 uur per week aan besteed.
Helemaal mee eens. Ik vreet me echt op aan die lui van "Oh t leek me wel lache, zal t morgen es installeren of zo" mensen die dan een key krijgen.

Ben dan ook geen fan van het random keys uitdelen systeem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
PromWarMachine schreef op 07 oktober 2004 @ 23:24:
[...]

Dat vindt ik ook wel weer waar ja. Maar die-hard fan of niet, en ook al is het een klote systeem met die keys, 28x inschrijven vindt ik toch belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

DeepSeven schreef op 07 oktober 2004 @ 23:43:
[...]

Dat vindt ik ook wel weer waar ja. Maar die-hard fan of niet, en ook al is het een klote systeem met die keys, 28x inschrijven vindt ik toch belachelijk.
Daar valt ook iets voor te zeggen, ja. Aan de andere kant is het in het huidige systeem ieders goed recht dit na te doen.
offtopic:
Goed staat er cursief, omdat het eigenlijk niet mag natuurlijk...

Ineens schiet mij trouwens een leuk systeem binnen. Op het (US) officiele forum dat inmiddels al zeker 2 jaar geleden geopend is, laten registreren met een geldig e-mail adres. Als je jaren later dan toe bent om keys te versturen, dan de echte fans, die zich geregistreerd hebben op het officiele forum, voorrang laten geven.

De overige keys kun je dan willekeurig verspreiden aan mensen zoals jij en ik en ieder ander die zich op dat moment voor de beta registreert. Op die manier heb je al een stuk minder inactives en/of eBay verkopers.

[ Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 07-10-2004 23:52 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 15:15
Ach. Ik vind het spel leuk en wil het spelen. Tis maar net hoe graag je hem wilt hebben imho. Ok ik heb wat veel ingeschreven maar ik heb van ZAT mensen gehoord dat ze dat achteraf ook maar hadden gedaan.Om maar niet te spreken over guilds die echt massas signups hebben gedaan.

En ik heb maar 1 key hoor, en ik gebruik hem netjes, 6 bugs gereport en nog een technisch probleem met mijn geluidskaart dat nog loopt. (is onspeelbaar met mijn geluidskaart > om de 2 minuten crash)

En mijn level zegt op zich niet zoveel. Ik heb al voorkennis van de stresstest. Waar ik hetzelfde character/class had dus ik weet nu gewoon precies wat ik moet doen. Ik had in de stresstest ook een lvl 17 Dwarf warrior gehad die dezelfde quests krijgt als de gnomes in het begin dus eigenlijk deed ik iedere quest tot lvl 17 voor de 3de keer, en de quests tot lvl 26 doe ik voor de 2de keer. Aangezien dat nog niet zo lang geleden is weet ik ze nog allemaal uit mijn hoofd. Niet dat ze moelijk zijn maar toch wel handig. Moet wel toegeven dat ik meer speel als gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 15:09
..... iedere quest tot lvl 17 voor de 3de keer, en de quests tot lvl 26 doe ik voor de 2de keer.....
vind je het dan niet leuker om een nieuw ras en class te kiezen voor de afwisseling??

anders is het dadelijk niet eens meer leuk om bij de retail versie voor de 4e of 5e keer de zelfde quests te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/druid2.jpg
lv11 nu.. vanaf lv10 kan je shapeshiften in een beer, wel cool :D dan ben je een stuk sterker (met melee) en hogere def enzo..

maargoed ik weet nog niet helemaal wat ik van druid moet vinden, het is telkens een beetje hetzelfde vind ik, rogue is imo iig een stuk leuker spelen.
ook lijkt het wel alsof tauren (misschien heel horde wel) een stuk minder quests dan night elves hebben. als night elf van lv25 liep ik zelfs nog met een hele volle questlog rond, en hier is het meest wat ik in mn questlog heb gehad iets van 5 quests.. bij night elf moest ik @ lv15 al kiezen welke quests ik wou doen omdat mn log vol zat..

eigenlijk wil ik gewoon weer rogue spelen, maarja heb t al tot lv25 gezien.. ik wil t niet helemaal verpesten voor retail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

World of Warcraft Open Beta Sign-ups Coming Soon! - Ordinn on 10/07/04
We are happy to announce that we will soon be accepting applicants for the World of Warcraft® Open Beta Test for North America. The open phase of beta will give people a chance to enter Azeroth and play World of Warcraft before the game is released. More details will become available over the next few days, so stay tuned.
http://www.worldofwarcraft.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Hier duurt dat nog wel een maandje of 2. Er zijn nog aardig wat problemen met de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol "coming soon", dus een echte Blizzard reply ;)

"coming soon" betekent altijd meer dan je verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Maar toch; alsnog een mogelijkheid voor de mensen zoals ik om het spel nog even te spelen voor de 'grand final'

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

hm... gisteren was de world server down, dus heb ik een ander realm gekozen. Ik denk, effe de human paladin proberen... uurtje spelen, level 5 :X dat ging snel...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[deleted, 'k was te laat .. OB signups was al gepost hehe :)]

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Euh "open" beta zegt toch dat iedereen erin kan, waarom dan signups? :?

Of is het meer om een key voor de installer te krijgen ofzo?
(ala lineage2 OB)

[ Voor 41% gewijzigd door xAndyx op 08-10-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand in dit topic even een beknopte uitleg geven over hoe dat hele US proxy verhaal in te stellen is? Dank u. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ja, mijn vraag is ook: waarom signups voor een open-beta? Kom ik er zeker weer niet 'in'... :|

En als 't een 'north america' beta is, is er dan wel een mogelijkheid dat wij dat vanaf dit continentje kunnen spelen?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Je zal het -net zoals met de stress test- wel kunnen spelen via een proxy (??) of in ieder geval zul je de aanmelding via een proxy kunnen doen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Volgens mij bedoelen ze met deze 'signups' gewoon de procedure die je moet doorlopen om een account aan te maken. Geen loterij.

En verder: Zegge Roet, wel leuk enzo dat je in de beta zit, maarreh plaatjes? Filmpjes? :D 8) :+

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Reactie van Bol.com (op de vraag of ze al iets weten over pre-order van de EU special edition):

--------------------------------------------------------------------------------------
Tot onze spijt beschikken wij (nog) niet over de door u gevraagde
informatie. Wij adviseren u om onze site regelmatig te raadplegen voor
de allerlaatste updates.
--------------------------------------------------------------------------------------

Daar hoef ik 'em niet te bestellen dus...

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik vindt het zwaar slecht dat ze nu al de open beta aankondigen. Het geeft mensen alleen maar hoop dat ob bijna begint terwijl hij volgens mij nog behoorlijk ver weg is. Lees maar eens deze thread bijv. Bijna iedereen roept daar dat de game nog verre van af is. Er zitten nog veel bugs in, er zijn nog missende talents, high quests zonder reward, en de complete endgame is nog niet af/getest.
En dan zegt iemand van blizz nog dit in die thread:
There will be more patches before open beta. Sorry, I can't tell you when or how many.
En over 2 maanden moet de game retail gaan? 2 maanden om dat alles nog te fixen, een ob starten en de game uit te brengen? Sorry, maar dan vindt ik een dec release in de us niet erg waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Waarom niet :? omdat je een spel wilt pre orderen waar nog geen release datum van is?

sjeez wat een slechte service van die winkel zeg :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genaaid als je nu voor 300 eu's een key hebt gekocht :)

(als die ob daardwerkelijk binnekort komt)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Glorificationer schreef op 08 oktober 2004 @ 11:31:
Waarom niet :? omdat je een spel wilt pre orderen waar nog geen release datum van is?

sjeez wat een slechte service van die winkel zeg :)
Nou, ik geloof dat 'ie wel al te pre-orderen is, moet ik even terugzoeken op dit forum maar er was al iemand die de US pre-orderde.

En ze kunnen toch zeggen: wij zullen dit spel wel/niet gaan verkopen, of wel/niet beschikbaar hebben als special edition?
Ik hoef helemaal niet te weten wanneer 'ie uitkomt of wanneer zij 'em hebben, wel OF zij 'em krijgen en EVENTUEEL in welke versie.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk ook heel onwaarschijnlijk dat ze in die 2 maanden nog gaan patchen, ob starten en game uitbrengen. Vooral als je bedenkt dat die patches niet zo 1 2 3 komen. Het duurde bij de vorige patches echt een week ofzo voordat er een nieuwe was, nahja als er "more" patches komen dan lijkt me dat meer dan 2, anders was het "a few" dus dat neemt ook weer tijd in beslag.

[whine-mode]
Ik vind trouwens wel dat ze super gericht zijn op amerika zeg! :@, wij hebben sinds de aankondiging dat de beta geopend is helemaal niks nieuws meer gekregen op de site en amerika heeft dik allemaal nieuwsposts gehad (stuk of 10, sinds de beta aankondiging van EU) Nu ook weer met dat group-photo gebeuren, waarom staat dat alleen op de US site?
EU mensen kunnen ook best group-photo's maken...vind het niet zo eerlijk eigenlijk
[/whine-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
WHO HAS A KEY????

memememememe :) jajaja eerst die maat van me, en nu ikke ook :)

ben hem nu aan het neerhalen, wat gaat dat traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg, 25kb/s en de upload gaat met 89kb/s das dus ook niet eerlijk ;)

screenies volgen snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Als nou iedereen met een key ff post op welke server/realm/whatever zit en z'n ingame naampie erbij. Kunne we mekaar beter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Nu online

admiral866

heb je die net in je mail ontvangen?
Zoja, dan ga ik m'n mailbox ook ff in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Cool dat je 'n key hebt!

Over dat 'wij' niks nieuws krijgen op de EU-site: kan iemand met een key (en die nu toch nog niet kan spelen omdat 'ie aan 't downloaden is ;) ) niet een post maken op dat EU-forum met de vraag waarom de EU-site niet wordt geupdate?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
admiral schreef op 08 oktober 2004 @ 12:04:
heb je die net in je mail ontvangen?
Zoja, dan ga ik m'n mailbox ook ff in de gaten houden :)
had hem gisteravond om 23:50 binnen, nu weet ik dus niet of hij ergens was blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

hm.. ik ben meer aan het spelen dan die site aan het bekijken, maar geef een link en ik post de opmerking wel :D

overigens, gisteren binnen een uur op level 5 :X dat vind ik niet echt normaal, ik heb al 4 quests klaar en het gaat als een speer. Als dat zo doorgaat zit die game straks vol met full level players, dat is toch wel erg jammer

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
fritsjof schreef op 08 oktober 2004 @ 12:05:
Cool dat je 'n key hebt!

Over dat 'wij' niks nieuws krijgen op de EU-site: kan iemand met een key (en die nu toch nog niet kan spelen omdat 'ie aan 't downloaden is ;) ) niet een post maken op dat EU-forum met de vraag waarom de EU-site niet wordt geupdate?
zoiets? http://en.wow-europe.com/...al-en&t=2468&p=1#post2468 ;) ja ik heb nog geen naam bij me posts, heb nog geen figuurtje aangemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 11:50:
Ik vind het eigenlijk ook heel onwaarschijnlijk dat ze in die 2 maanden nog gaan patchen, ob starten en game uitbrengen. Vooral als je bedenkt dat die patches niet zo 1 2 3 komen. Het duurde bij de vorige patches echt een week ofzo voordat er een nieuwe was, nahja als er "more" patches komen dan lijkt me dat meer dan 2, anders was het "a few" dus dat neemt ook weer tijd in beslag.
Het gebeurt wel vaker dat MMORPGs uitkomen terwijl het nog vol fouten zit. Volgens vele Beta testers had SWG toendertijd ook nog niet uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 15:09
mensen, we zijn nog LANG niet bij de open beta fase hoor... binnekort komen alleen de SIGN UPS! de open beta zal nog wel even op zich laten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op 08 oktober 2004 @ 12:43:
mensen, we zijn nog LANG niet bij de open beta fase hoor... binnekort komen alleen de SIGN UPS! de open beta zal nog wel even op zich laten wachten..
we snappen ook heus wel dat we bij de "SIGN UPS!" zijn, maar blizzard wilde de game in december in US releasen...dus zo "LANG" hebben ze dan niet meer voor die open beta...snappez vouz?
VinnieWeiss schreef op 08 oktober 2004 @ 12:31:
[...]
Het gebeurt wel vaker dat MMORPGs uitkomen terwijl het nog vol fouten zit. Volgens vele Beta testers had SWG toendertijd ook nog niet uit moeten komen.
ja het gebeurd idd wel vaker, maar is blizzard het bedrijf die een spel releasen als er nog fouten inzitten? volgens mij niet iig, dus lijkt me dat ze eerst de meeste fouten eruit willen halen *natuurlijk houd je altijd bugs over maar ik denk dat ze eerst alle fouten die bekend zijn eruit willen halen voordat ze de game releasen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Cyrus-The-Virus schreef op 08 oktober 2004 @ 12:25:
[...]

zoiets? http://en.wow-europe.com/...al-en&t=2468&p=1#post2468 ;) ja ik heb nog geen naam bij me posts, heb nog geen figuurtje aangemaakt :(
hm... ik heb wel een figuurtje gemaakt, maar hij pakt mijn laagste :X vreemd.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
6K schreef op 08 oktober 2004 @ 13:01:
[...]

hm... ik heb wel een figuurtje gemaakt, maar hij pakt mijn laagste :X vreemd.
Pakt hij niet het eerste karakter uit alle karakters die je hebt gemaakt? Is iets wat bij eve-online wel het geval was, misschien hier ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

6K schreef op 08 oktober 2004 @ 12:21:
hm.. ik ben meer aan het spelen dan die site aan het bekijken, maar geef een link en ik post de opmerking wel :D

overigens, gisteren binnen een uur op level 5 :X dat vind ik niet echt normaal, ik heb al 4 quests klaar en het gaat als een speer. Als dat zo doorgaat zit die game straks vol met full level players, dat is toch wel erg jammer
Dat is normaal hoor, voor welke MMO dan ook. Zeker wanneer je weet waar je mee bezig bent mep je jezelf binnen een paar uur zo naar level 10. Maar de curve gaat daarna wel omhoog dus voor een server met alleen maar level 60 players hoef je niet zo bang te zijn.

Reden waarom ze OB Signups houden is omdat ze de hele signup procedure waarschijnlijk willen stresstesten, voor L2 OB moest je je ook inschrijven en op een key wachten (en dat ging verschrikkelijk fout de eerste week).

En inderdaad wil een aankondiging nu nog niks zeggen over de start van OB maar als je ze opschieten dan klopt mijn voorspelling uit het vorige topic toch redelijk :P (1okt EU CB, 15okt US OB, 15nov US Retail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 10-09 10:38
Worden er nu nog invitations verstuurd of is het afgelopen?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

okay, het icoontje kun je dus wel instellen, dus die keuze heb je zelf

@keldon: ik ben momenteel ook FF XI aan het spelen, maar daar heb ik toch 4-voudige tijd nodig om tot level 5 te komen en daar wist ik beter wat ik moest doen dan in WoW...

overigens, WoW heeft voor mij persoonlijk FF XI ruimschoots nu al verslagen... wat een geweldige intuitieve interface (FF is geport van de ps2), fenomenabel kleurgebruik, heerlijke snelheid van spelen en handelen...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OB 15oktober? lmao. Dat wordt eerder eind october. 2 weken tops voor een open beta is zat (als de release date ~15november is).

Adagio: er zijn nog steeds mensen die keys ontvangen, dus ik denk dat ze nu iedere dag gewoon een kleine hoeveelheid eruitsturen. Hopen maar. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Adagio schreef op 08 oktober 2004 @ 13:22:
Worden er nu nog invitations verstuurd of is het afgelopen?
US OB heeft niks te maken met Euro CB dus er zullen heus nog wel keys de deur uit gaan. Zeker wanneer de Franse/Duitse servers live gaan (ik hoop snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Voor de echte fans met echt geld is er binnenkort een nieuwe feature!

The WoW ZBoard Keyboard

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/42752/full.jpg

Dit nieuwsitem op een fansite
Het Blizzard persbericht hierover

De features:
The World of Warcraft Limited Edition Keyset for Zboard lets gamers take advantage of many enhanced features including:

* Labeled keys for every default game command, including opening your bags, targeting your friends and foes, taking a look at the world map, and more.

* The Emote Bar’s programmed macros enable gamers to reveal emotion to the other characters in the world. For example, with the push of one button, characters can laugh, cheer, offend an opponent, or roar in victory.

* Dedicated specialty zones:

o Game Window Zone: Quest Log, Spell Book, Skills, Talents, Social, and Character interface commands all grouped together for easy use and access.

o Chat Command Zone: Yell, Whisper, Say, Reply, Party Chat, and Guild Chat commands all easily accessible in one simple location.
The Zboard Gaming Keyboard comes equipped with the following components and features:

* Gaming Keyset for FPS and action games

* Standard Keyset with Windows and Internet Explorer commands labeled on keys

* USB base with two extra USB peripheral ports

* 15 common shooter and action commands labeled on keys

* Eight distinct “command zones” for ease of use

* "Butterfly" directional keys for maximum comfort

* Instant remapping capabilities

[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 08-10-2004 14:22 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Does resizen dat plaatje, je trekt heel de layout uit elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
En nou de hoofdvraag: Hoe duur word het wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80 € voor de game zelf met 30 dagen gratis geloof ik. In ieder geval rond de 79.95 € (dus € 80)

En maandelijks ongeveer, plus minus, in de buurt van, rond de 13 €.

Bron kan ik zo snel niet geven maar de startprijs voor het spel zelf weet ik toch wel voor 95 % zeker. Per maand is voor de meeste MMORPG's ongeveer tussen de 12 en de 15 € normaal.

Reken maar uit je jaarlijkse kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:06

jOzh

Sweet dude!

Ik denk dat VinnieWeiss de prijs van dat keyboard wilde weten ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 15:59:
80 € voor de game zelf met 30 dagen gratis geloof ik. In ieder geval rond de 79.95 € (dus € 80)

En maandelijks ongeveer, plus minus, in de buurt van, rond de 13 €.

Bron kan ik zo snel niet geven maar de startprijs voor het spel zelf weet ik toch wel voor 95 % zeker. Per maand is voor de meeste MMORPG's ongeveer tussen de 12 en de 15 € normaal.

Reken maar uit je jaarlijkse kosten ;)
€80 is beetje veel ;)

$49 op amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
jOzh schreef op 08 oktober 2004 @ 16:10:
Ik denk dat VinnieWeiss de prijs van dat keyboard wilde weten ;)
The suggested retail values for the Zboard and World of Warcraft Keyset are $49.99 USD and $19.99 USD, respectively.

Staat gewoon op de info pagina van de zboard zelf.
Beetje zoeken kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hopelijk dat www.zboard.nl hem gewoon kan importeren :)

Alhoewel ik deze laat liggen, heb er al genoeg aan besteed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Had dat keyboard ook al gezien. Wat een onzin, een normaal keyboard met wat plaatjes en enkele extra functies, srry hoor, maar who gives a fuck :Z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukken makkelijker spelen. Niet alleen voor WoW maar ook voor andere games. Heb de screenies ervan even bekeken en zit erover te denken ook ooit eentje aan te schaffen :)

Veel meer functies en stukken makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze zo vriendelijk zijn me een key te sturen koop ik hem wel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah die functies zijn ook gewoon shortcuts voor als je het mij vraagt; die uit je kop leren is net zo veel werk als die knoppies uit je kop kennen..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Koop hem zelf niet.
Maar kan best begrijpen dat je "all the way" wil gaan.
Is toch een leuk collector's item naast je Collector's edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.worldofwarcraft.com/misc/sounds.shtml#b

Deze zal misschien al eens voorbij gekomen zijn, maar erg grappig.. vooral die Tauren Male

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Haha die zijn vet. Vooral orc male, tauren male, troll male en undead female :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 19:23:
http://www.worldofwarcraft.com/misc/sounds.shtml#b

Deze zal misschien al eens voorbij gekomen zijn, maar erg grappig.. vooral die Tauren Male
Whahaha
Undead Male & Troll male zijn echt te droog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens zie je op de forums nogsteeds dat er mensen vandaag een mailtje gehad hebben, vraag me af of ze nogsteeds sturen of dat ze hun mail gewoon niet optijd bekeken/ontvangen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Orc male is echt geweldig :D
Troll male ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
ik ben gestopt met mn druid, vond het echt geen leuke class om te spelen :)
ben nu een dwarf paladin gestart, die is echt fun :D
mining+blacksmithing is ook heel relaxt.. kan nu bijna een 2 handed axe maken die 9.1DPS heeft, das best aardig wat dmg voor een wapen voor mij level..
moet alleen die 2handed axe skill nemen die wel duur is jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op 08 oktober 2004 @ 22:23:
ik ben gestopt met mn druid, vond het echt geen leuke class om te spelen :)
ben nu een dwarf paladin gestart, die is echt fun :D
mining+blacksmithing is ook heel relaxt.. kan nu bijna een 2 handed axe maken die 9.1DPS heeft, das best aardig wat dmg voor een wapen voor mij level..
moet alleen die 2handed axe skill nemen die wel duur is jammer genoeg :(
Onder welke naam ? :)
ben zelf een dwarf paladin lvl 11 genaamd Elander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een level 17 undead warrior en een level 9 troll hunter, nog 1 level met de troll en dan kan ik beestjes temmen.

Misschien dat ik voor de troll een blunderbuss skill haal (Indien dat mogelijk is, zij vuurt nu nog met pijl en boog), maar daar moet ik nog eens goed naar kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Heb nu een lvl 26 gnome mage, zelfde als eerst dus, enkel nu mijn eerste nieuwe quests gedaan met dit char :) waren wel cewl. Waren er maar stuk of 3, moet er nog veeeel afronden.

Elander zit je op de PvE sever? Ik kan je niet zien..

Misschien handig om even te melden wat je naam is en welke server je zit.

Ik zit op de PvP server met Tugy iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
ik ga hem nu installen, wat duurde dat downloaden lang zeg... ppppffffff

edit: en installen duurt ook lang... :(

[ Voor 24% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 09-10-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Cyrus-The-Virus schreef op 09 oktober 2004 @ 11:18:
ik ga hem nu installen, wat duurde dat downloaden lang zeg... ppppffffff
Veel plezier ;) Ik wacht nog tot de OB... iemand nog een paar leuke pics voor de thuisblijvers die niet naar Azeroth kunnen ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
ik heb me screencapture al aan staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Even meedoen aan de competitie (voor de thuisblijvers):

http://www.worldofwar.net/competitions/eurobetacomp/

Ze geven drie keys weg, ik weet wel dat de kans op het winnen van 'n key 0,00004 is, maar niet geschoten....

Ik ben de antwoorden nog aan 't zoeken, de eerste is volgens mij Dark Knight.

Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door fritsjof op 09-10-2004 12:54 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 23:06:
[...]

Onder welke naam ? :)
ben zelf een dwarf paladin lvl 11 genaamd Elander
ik heb nu ook een level11 dwarf paladin :) ik heet gimbooze, en zit op beta server.. jij ook beta server?

neway.. weet iemand hier hoe je in godsnaam aan silver ore kan komen? o_O
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.