Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.007 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
vaag, als ik die plaatjes will bekijken krijg ik eerst een untitled (alsof hij niet gevonden kan worden) en vervolgens wordt de volgende link geopend http://www.stollfuss.de/s...e/werbemittel/0500038.pdf
welke dus een vage duitse pdf bevat :?
Ik gebruik trouwens Firefox

edit:
als ik save link as doe download ik wel het plaatje en kan ik het ook zien

[ Voor 9% gewijzigd door Tonio op 04-10-2004 22:48 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, gewoon een random plaatje wat ik wel cool vond :P.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/wows.JPG
(klik voor 1024 versie).

Ik speel het momenteel in een venster daar ik dat handiger vind met alt-tab.

(hmm, paint vind het wat minder dat ik de screenies erin plak (ik heb geen .tga lezende progjes)).

En mijn stats (momenteel) :P

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/wow_statss.JPG

Opzich is het wel humor om een betere soort equipment te vinden uit level 3 mobs als je level 7 bent :P :o.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Nou gefeliciteerd met de nieuwe beta accountjes. Het worden er toch stiekem steeds meer he ;). Post maar lekker wat stories enzo altijd leuk om te lezen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me key al een dag of 2 nu, sinds vrijdag, dus langer :) En ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Er zit zo veel eyecandy in de game en playability is ook super. Ik heb veel MMORPG's gespeeld, maar Verant heeft zun kans verkeken door mij geen Beta key te geven voor EQ2, want na 5jaar+ EQ1 ga ik over op WoW zodra die er is.

Als er nog mensen zijn die op de PvE server een guild willen starten, het is maar beta maar goed, dan hebben we dat ook weer getest, stuur me maar een mail ingame :) of gewoon een pm hier ofzo. Ingame name : Brand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 00:16:
Ik heb me key al een dag of 2 nu, sinds vrijdag, dus langer :) En ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Er zit zo veel eyecandy in de game en playability is ook super. Ik heb veel MMORPG's gespeeld, maar Verant heeft zun kans verkeken door mij geen Beta key te geven voor EQ2, want na 5jaar+ EQ1 ga ik over op WoW zodra die er is.
Ja als ze met die maatstaf meten dan zouden ze wel 300.000 man die al 5+ jaar spelen een beta key moeten sturen he ;). Persoonlijk vind ik dat een waardeloze reden om geen EQ2 te willen gaan spelen. Aan de andere kant als je gewoon WoW leuker vindt (waaronder ik zelf ook wel) dan kan ik me we in je stelling vinden :).

Ik kan tot nu toe alleen zeggen dat EQ2 mij veel beter bevalt dan ik had durven hopen het lijkt in de verste verte niet op EQ1.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

* McFlipp is zo blij
* McFlipp heeft ook een key!
* McFlipp is zo blij

Ik heb m'n key vandaag om 17:12 in m'n postvakje gekregen :) Was alleen toen niet thuis, checkte m'n mail pas een uur geleden 8)7
Anyway, ben nu een Human Paladin aan het maken, vind hem erg leuk spelen!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/WoW-GoT-001.jpg
Mijn Paladinnetje (Gerrit Z.) in actie :*)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*jaloerse blik*

Ik word echt NOOIT uitgenodigd voor Blizz beta's :(

Niks met wc3
Niks met wc3 xp
Niks met WoW

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik win normaal nooit wat maar gisteren toch een mail van blizz met de fel begeerde key. Staat nu nog te downloaden want 2.4 gig is best veel voor mijn lijntje :)
Had er al helemaal niet meer op gerekend dus ik ga nu maar eens bedenken wat ik wil spelen :o

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Gefeli iedereen die een key heeft!

Voor straf moeten jullie allemaal, net als Rtukkers en McFlipp, mooie screenshots maken voor de achterblijvers! :P

En verhalen zijn ook welkom over je experience in WoW.

Het zijn er nu in wave 2 (is dit nu wel al wave 2 :? ) veel meer die een key hebben gekregen. Das mooi om te horen. Nu maar hopen dat ik bij wave 2.5 of 3 hoor! :+ :D

Voor de mensen die nu een key hebben: wat voor type machine hebben jullie? Ik ben wel benieuwd wat Blizz bedoeld met 'verschillende type computersystemen'.

[ Voor 5% gewijzigd door Viper2k1 op 05-10-2004 09:40 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Viper2k1 schreef op 05 oktober 2004 @ 09:39:

Het zijn er nu in wave 2 (is dit nu wel al wave 2 :? ) veel meer die een key hebben gekregen. Das mooi om te horen. Nu maar hopen dat ik bij wave 2.5 of 3 hoor! :+ :D
Er zijn toch 3 phases die bestaan uit meedere waves?
En we zitten toch nog in phase 1?
Het openbare publiek kwam volgens mij pas aan bod
in phase 3?
Of heb ik verkeerde info? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe zit het met de verdeling tussen alliance en horde? Het lijkt mij dat al die carebears de alliance kiezen vanwege die fluffy night elves en humans :P Wordt het net zo'n unbalanced rotzooi als DAOC of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Iedereen gefeliciteerd met de key, heb er zelf nog geen, krijg er ws ook geen meer ;)
Wacht wel op de Open Beta die binnenkort wel zal starten :)
En maak veel screens @lucky people met een key :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Cthulhu schreef op 05 oktober 2004 @ 10:58:
Iedereen gefeliciteerd met de key, heb er zelf nog geen, krijg er ws ook geen meer ;)
Wacht wel op de Open Beta die binnenkort wel zal starten :)
En maak veel screens @lucky people met een key :P
Hoop dat de US Open snel begint, maar dat zal nog wel een maandje duren ofzo :X
Dus in de tussentijd hoop ik op het bekende verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

xAndyx schreef op 05 oktober 2004 @ 11:25:
[...]

Hoop dat de US Open snel begint, maar dat zal nog wel een maandje duren ofzo :X
Dus in de tussentijd hoop ik op het bekende verhaal ;)
Hoop dat het nog een maand duurt, over een maand loopt mn DAoC account nl af :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Open beta? betekend dat iedereen daar aan mag mee doen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op 05 oktober 2004 @ 11:40:
Open beta? betekend dat iedereen daar aan mag mee doen?
rijk, arm, jongen, meisje...iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 12:02:
[...]

rijk, arm, jongen, meisje...iedereen :)
Om eerlijk te zijn, ben ik daar nog niet zo zeker van!

In theorie is het best mogelijk dat ze, ook bij de US open beta, IP ranges van andere continenten dan US / Canada / Korea gaan blokkeren. Als jij in de game-client vervolgens geen proxy server kunt gebruiken, dan kun je fluiten naar je deelname aan de US OB. Het hoeft niet zo te zijn, maar theoretisch helemaal niet ondenkbaar, het is tenslote een US OB...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 05 oktober 2004 @ 12:25:
[...]

Om eerlijk te zijn, ben ik daar nog niet zo zeker van!

In theorie is het best mogelijk dat ze, ook bij de US open beta, IP ranges van andere continenten dan US / Canada / Korea gaan blokkeren. Als jij in de game-client vervolgens geen proxy server kunt gebruiken, dan kun je fluiten naar je deelname aan de US OB. Het hoeft niet zo te zijn, maar theoretisch helemaal niet ondenkbaar, het is tenslote een US OB...
Oh ik zie het zo gebeuren hoor, zo is Blizz wel. Maar daar komt vast wel een oplossing voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou vrij oneerlijk zijn denk ik. Die US beta accounts die al 3 maanden bezig zijn (misschien minder) mogen ook op de Euro Beta servers...

Lijkt mij een beetje oneerlijk...

Maar Blizzard kennende zou het vast wel zoiets zijn dat je ip gechecked wordt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Leuk om te lezen dat zo veel mensen een key hebben gekregen! Ik heb er echter nog geen, en vier vrienden van mij ook niet, dus ik vroeg me af of iemand weet/een schatting kan maken hoeveel inschrijvingen er waren en hoeveel keys er tot nu toe zijn verzonden?

Ik vermoord m'n schoonmoeder voor zo'n key! (Eh, omdat het dan twee vliegen in één klap zijn, ideale win-win situatie zeg maar ;) ).

Fritsjof

[ Voor 10% gewijzigd door fritsjof op 05-10-2004 13:18 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

heb eindelijk mijn key binnen :)
17:30 uur gisteren, nu nog downloaden :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Sorry, maar ik wil even weten...

Poll: Hoe zit het met jou key voor de closed beta?
Ik heb hem al :P
Ik verwacht hem zeer snel :)
Ik zal er nooit een krijgen :(
Ik ga hem kopen }:O
Ik ga hem persoonlijk ophalen bij Blizz. })
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=20649&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 5% gewijzigd door nemo55 op 05-10-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje voor de mensen met een key. Hebben jullie je allemaal maar met één emailadres ingeschreven, of meerdere? ivm met ip blok enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

ik met 1 adres
maar ik ben daar volgens mij op 10 manieren bekend (door het verleden) krijg ook altijd de nieuwsbrieven in 8 voud binnen enzo ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Blue-eagle schreef op 05 oktober 2004 @ 10:49:
Hoe zit het met de verdeling tussen alliance en horde? Het lijkt mij dat al die carebears de alliance kiezen vanwege die fluffy night elves en humans :P Wordt het net zo'n unbalanced rotzooi als DAOC of valt het wel mee?
Op het forum is de algemene stemming wel dat Alliance players voor het makkelijke gaan omdat er veel meer Alliance players zijn en de quests aan die kant makkelijker zijn en meer opleveren. Alliance players zouden ook meer 'ganken' (10 tegen 1 in PvP).

Ik zelf heb er weinig van gemerkt maar heb dan ook maar 1 Alliance character gespeeld (Dwarf Hunter tot aan level 13) en voor de rest alleen maar Horde. De underdog bevalt mij een stuk beter :)

Account swap is inmiddels ook gelukt dus ik speel vanaf nu vrolijk verder op de Euro servers. Zal de details maar niet vertellen want ik schijn toch al the root of all evil te zijn hier omdat ik account verkocht/gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 16:27:
ff een vraagje voor de mensen met een key. Hebben jullie je allemaal maar met één emailadres ingeschreven, of meerdere? ivm met ip blok enzo
Met één e-mail adres ingeschreven.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Ik ga hem persoonlijk ophalen bij Blizz })

Die vond ik wel sterk overkomen ja :P. Treedt eens in detail Keldon >:) ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 1 email adres ingeschreven en ook 1 maal ingeschreven of meerdere malen geprobeerd?

Leuke poll trouwens :)

Helaas verwacht ik mijn key niet meer voor WoW in de schappen ligt. Ik ga wel patiencen tot die tijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ze zometeen, dus iets van 20.15 weer, nog meer mails gaan versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op 05 oktober 2004 @ 00:36:
[...]

Ja als ze met die maatstaf meten dan zouden ze wel 300.000 man die al 5+ jaar spelen een beta key moeten sturen he ;). Persoonlijk vind ik dat een waardeloze reden om geen EQ2 te willen gaan spelen. Aan de andere kant als je gewoon WoW leuker vindt (waaronder ik zelf ook wel) dan kan ik me we in je stelling vinden :).

Ik kan tot nu toe alleen zeggen dat EQ2 mij veel beter bevalt dan ik had durven hopen het lijkt in de verste verte niet op EQ1.
Klopt, het is totaal geen reden :) Maar ik moet zeggen met alle MMORPG's die ik gekocht heb en me niet bevielen, ik toch liever kies voor zekerheid, en die heb ik nu zeker met WoW. Als EQ2 net zo fun of meer zou zijn zou ik zeker voor EQ2 gaan. Helaas ken ik niemand die in de beta zit, dus ik kan niet even ergens een avondje gaan proeven van EQ2.

Als er iemand is die een dagje logins wil ruilen van WoW en EQ2.... graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 20:08:
Weet iemand of ze zometeen, dus iets van 20.15 weer, nog meer mails gaan versturen?
Iemand?

Of is er iemand die een overzicht kan geven van de tijden/dagen waarop de reeds gestuurde keys zijn verspreid?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een EQ2 login mocht je em houden :P *zolang ik die wow account maar mocht houden*.

Ik heb het over het algemeen niet zo op mmporpgs, meestal gaat er superveel tijd inzitten eer dat je een beetje fatsoenlijk level bent enzo en dat merk ik dan (grinden heet dat ofzo?) iig, bij wow merkte ik bijna niks van het levelen omdat die quests gewoon zo damn tof zijn :D (+ heel die wereld ontdekken is supah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op 05 oktober 2004 @ 20:28:
[...]

Iemand?

Of is er iemand die een overzicht kan geven van de tijden/dagen waarop de reeds gestuurde keys zijn verspreid?
1 van de twee :) maakt niet zoveel uit welke. Zou het wel handig vinden om te weten waar je staat zeg maar. Dus zoiets als, we hebben al 1200 mensen geinvite...om zo laat op deze datum gaan er nog eens 500 invites de deur uit enzo......

kost toch niet zoveel moeite om dat soort berichtjes in dat forum te plaatsen of ligt dat nou aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor de gein op "Ik ga hem persoonlijk ophalen bij Blizz." Verwacht zelf geen key meer te krijgen dus ga er maar een kopen...
.. van de US retail versie ;)
Dus of ik moet deze maand nog een key krijgen, wat ik niet meer verwacht of ik bestel de US versie eind deze maand. (US adres kan ik wel aan komen via bekenden. ^_^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warrior is toch niks voor me, wil graag ook spells hebben dus maar een dwarf paladin gemaakt genaamd Elander , hoop dat de ingame mail snel aankomt (had wat items gestuurd met de warrior )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:29

admiral866

The King Personality Disorder

ehm toch nog even een vraagje over dat US en EU gebeuren.
Eerder was er een interview met Chris Sigaty, ergens op worldofwar.de
Daar werd gezegd dat ook al als je als Europeaan een US versie kocht, dat je dan toch nog moest wachten totdat de servers vrij werden; een aantal weken na de Europese release.

Maar ik meende vandaag op een blizzard forum iets gelezen te hebben dat als je als Europeaan een US versie koopt, dat je dan daar meteen in Europa mee online kan gaan zodra de Europese servers beschikbaar zijn.
Dat heb ik niet zo goed gelezen, omdat ik er vandaag niet zo veel tijd voor had. gepland voor morgen :)

Tenzij iemand al een antwoord weet. Blizzard doet hier zo ontzettend vaag over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Dat lijkt me ZEER sterk, want dan zouden alle Amerikanen ook op de EU servers kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Net begonnen op de Euro server en ik hoop dat er snel Duitse en Franse servers komen want wat zijn die mensen irritant zeg.

Ben een half uur bezig geweest om een duitser uit te leggen die echt gewoon geen woord engels sprak welke mob hij moest killen om z'n quest af te maken. Enige wat hem lukte was 'german!' en 'sorry' in private te krijgen.

Daarna nog een fransoos die niet wilde partyen en elke keer m'n quest monster sloopte zonder dat hem dit duidelijk te maken was.

Van die fransoos kan ik het nog enigzins begrijpen want die zijn gewoon irritant en willen geen engels leren maar dacht dat die duitsers het inmiddels toch wel redelijk spraken?

Naja, Orc Warlockje is alweer level 6. Het is alleen wel erg rustig in de starter area's, er mogen best nog een zooitje mails uit om het wat op te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
keldon schreef op 05 oktober 2004 @ 22:27:
Net begonnen op de Euro server en ik hoop dat er snel Duitse en Franse servers komen want wat zijn die mensen irritant zeg.

Ben een half uur bezig geweest om een duitser uit te leggen die echt gewoon geen woord engels sprak welke mob hij moest killen om z'n quest af te maken. Enige wat hem lukte was 'german!' en 'sorry' in private te krijgen.

Daarna nog een fransoos die niet wilde partyen en elke keer m'n quest monster sloopte zonder dat hem dit duidelijk te maken was.

Van die fransoos kan ik het nog enigzins begrijpen want die zijn gewoon irritant en willen geen engels leren maar dacht dat die duitsers het inmiddels toch wel redelijk spraken?

Naja, Orc Warlockje is alweer level 6. Het is alleen wel erg rustig in de starter area's, er mogen best nog een zooitje mails uit om het wat op te vullen.
Ja is in Diablo II ook irritant, zeg je wat je wilt traden en dan begrijpen die Duitsters 't niet omdat die item-namen worden vertaald in 't Duits...

Ik dacht ook dat die Duitsers inmiddels wel redelijk Engels spraken, ze krijgen veel Engels op school, dat weet ik wel. Die Fransen zijn altijd zo geweest en zullen altijd wel zo blijven, het woord voor dit soort gedrag is niet voor niets het Franse 'Chauvinistisch'.....

En volgens mij, als de Franse en Duitse servers er zijn, dan worden er nog meer keys verstuurd, dat moet bijna wel, toch....?

Stel ik koop een US-versie (retail), dan moet ik een US dollar rekening nemen bij de bank van m'n creditcard om die maandelijkse kosten te betalen, anders betaal ik in Euro's, of maakt dat niet uit?

[ Voor 7% gewijzigd door fritsjof op 05-10-2004 22:45 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn eerste indruk dan ook maar even

Ik ben nu een human rogue, level 10, en heb heel elwynn forest wel gezien. Mag al naar westfall maar daar zitten toch nog wat veel level 15 creeps/mobs (wil niemand voor het hoofd stoten he ;))

Wat me vooral opvalt als rogue is dat je toch wel vrij betrokken bent bij combat, het is duidelijk geen hack'n'slash. Je kan echt op vele manieren combo's bedenken, en ook handig is dat je monsters kan pullen, wat weer ten nadele gaat van een backstab als opening, er zijn iig genoeg afwegingen om het interessant te houden. Als je een beetje handig comboot en goed op je energy let merk je dat je 3x zo efficiënt wordt ongeveer.

Ook geld zit best aardig in elkaar, je hebt tot nu toe nooit teveel, al weet ik niet hoe dat op hogere levels zit want t gaat nu wel wat harder. Ik kreeg echt bruut veel silver pieces voor een hele makkelijke quest op een gegeven moment.

't Is alleen af en toe wat druk in dungeons waardoor je net wat langer op je beestje moet wachten. En persoonlijk vind ik t erg irritant dat de rogue trainer of in t begin, of in stormwind is, en niet in goldshire. Het heen en weer rennen neemt namelijk een flinke lap tijd in beslag af en toe, en dan ga je uit verveling onderweg maar wat mobs/creeps slayen. Misschien dat dat de bedoeling is maar quest als 'Ren van Y naar X' en dan krijg je bij X weer een quest 'Ren van X naar Y' zijn toch vrij irritant als die afstanden zo lang zijn. Is echter niet een irritatie die ik vaak tegen ben gekomen.

Sommige quests zijn ook echt de moeite, en kon ik al op level 8 doen (ben je vrij snel). Ze hebben een klein verhaaltje en je moet er soms meerdere stappen voor ondernemen, dat houdt t spannender dan 'Kill X monsters'. (al zijn die er ook veel)

Nog een irritatie was dat ik Gnolls moest slachten, en 8 armbanden terug moesten brengen, maar maar 1 op de 10 van die dingen liet een armband vallen, dus daar was ik wel ff mee bezig :X

Gelukkig zijn het kleine irritaties, en ben ik wel gruwelijk verslaafd, jammer dat ik de key van iemand anders share maar ik mag niet klagen :). Het is echt heel leuk je karakter te ontwikkelen en je voelt ook wel een drive om verder te gaan om die nieuwe skills te unlocken, net wat beter te worden, etc. (op de tradeskills na dan, daar heb ik nog niet echt behoefte voor gevoeld om die te trainen) Er zijn zat opties om te customizen, met talent points en skills. Al zou je om er wat aan te hebben in teamverband echt alles van de ander moeten weten, en das best veel.

Ik heb niet echt screenies die wat toevoegen aan wat er al is gepost dus dat laat ik maar achterwege :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
fritsjof schreef op 05 oktober 2004 @ 22:43:
[...]

...
Stel ik koop een US-versie (retail), dan moet ik een US dollar rekening nemen bij de bank van m'n creditcard om die maandelijkse kosten te betalen, anders betaal ik in Euro's, of maakt dat niet uit?
Nee diegene van wie je de CC afneemt hanteert gewoon de USD wisselkoers en zet het om naar Euro's

[ Voor 42% gewijzigd door Vincentio op 06-10-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

fritsjof schreef op 05 oktober 2004 @ 22:43:
[...]

Blizzard is nog steeds zo verschrikkelijik onduidelijk over die server gebondenheid dat ik het nu ook niet meer weet eigenlijk. Met de US Beta kan je gewoon met de Euro server connecten (na een kleine txt file aanpassing) maar of dat in Retail ook nog zo blijft weet ik niet.

Ik ben niet van plan om US Retail te gaan spelen (makkelijk praten natuurlijk met een Euro CB account tot aan Retail) omdat je toch met de tijdsverschillen zit en het in onze prime-time nooit zo druk is op een US server als op een Euro server. En het is heel wat leuker en interessanter met 3000 man dan met 1000 man op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
keldon schreef op 06 oktober 2004 @ 00:05:
[...]

Blizzard is nog steeds zo verschrikkelijik onduidelijk over die server gebondenheid dat ik het nu ook niet meer weet eigenlijk. Met de US Beta kan je gewoon met de Euro server connecten (na een kleine txt file aanpassing) maar of dat in Retail ook nog zo blijft weet ik niet.

Ik ben niet van plan om US Retail te gaan spelen (makkelijk praten natuurlijk met een Euro CB account tot aan Retail) omdat je toch met de tijdsverschillen zit en het in onze prime-time nooit zo druk is op een US server als op een Euro server. En het is heel wat leuker en interessanter met 3000 man dan met 1000 man op een server.
Uhm de clients zijn hetzelfde. Volgens Blizzard kan je niet met een US account inloggen op de EU servers. Je kan de realmlist veranderen en dan een EU account gebruiken, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet de "downloader" ook uploaden

Zit na 4 uur pas op 25%, en hij geeft: 600mb uploaded en 600mb downloaded.

Wat upload hij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 01:00:
Waarom moet de "downloader" ook uploaden

Zit na 4 uur pas op 25%, en hij geeft: 600mb uploaded en 600mb downloaded.

Wat upload hij? :?
De downloader is op Bittorrent gebaseerd dus je upload niet van een centrale server maar je deelt stukjes met honderden anderen die op dat moment aan het downloaden zijn. De client download stukjes die andere mensen compleet hebben en zodoende upload jij stukken die andere weer niet hebben.

Alleen heeft Blizzard er geen rekening mee gehouden dat wanneer je volledige upload dichtgetrokken wordt door deze client je download er ook aan gaat. Het beste is je upload te cappen met een prog zoals Netlimiter zodat je download niet compleet inzakt. Eventueel de client nadat je klaar bent gewoon langer aan laten staan zodat je alsnog genoeg deelt met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Bittentorrent techniek: Wat jij al hebt gedownload deel je ook weer aan de andere mensen die downloaden. Dus onderwijl dat je download help je andere mensen ook met downloaden, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook sinds enkele dagen. Maar ik heb geen account op de EU server (kon ik ook nemen trouwens :7) maar op US, want daar zit ook een vriend van me al sinds het begin van US beta. Echt een topgame zeg, helemaal verslaafd. Ik speel Gnome Rogue en zit nu op level 15 in 3 dagen. Het is zo'n ontzettend mooie en uitgebreide game, mijn mond valt op veel momenten nog open. Al die prachtig uitgewerkte quests, items, classes, professions. Ongelovelijk _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

frostraven schreef op 04 oktober 2004 @ 21:39:
Ik hoop toch van harte dat het niet gaat zoals bij Lineage II.
Maat van me had zich daar 1x keurig netjes ingeschreven, en kreeg vervolgens
iets van 4 accounts gemailed 8)7
En jawel wat leest ome frobs op het duitse forum ?

Hallo,
Ihr könnt mir echt glaube wie er staund ich war also heute mein 2 key kamm und beide gehen.
Also was soll ich damit machen ??
Bitte um antwort. Ach und verkaufen tuhe ich nur zu nem anständigem Preis. Odr mein Bruder krieg denn ^^

MFG Falstad

Ik kan een hoop hebben, maar hierbij vervalt toch wel mijn idee van "eerlijk" sleuteltjes verdelen :)

Dit kan natuurlijk ook een uitzondering zijn, in dat geval heb ik niets gezegd ;)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi jongens,

ik ben waarschijnlijk een van de gelukkigen die een key krijgt, de guild waar ik in zit heeft een groot aantal keys gekregen en deze zullen worden verdeeld >:)
ik download nu de 0.9.1 versie van wow, duurt wel lang met mijn connectie (50-100 kB/s).
1 vraag: men zegt dat er ook nog een versie 0.10.0 en 0.11.0 zijn, moet ik die ook nog downloaden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
frostraven schreef op 06 oktober 2004 @ 09:14:
[...]

En jawel wat leest ome frobs op het duitse forum ?

Hallo,
Ihr könnt mir echt glaube wie er staund ich war also heute mein 2 key kamm und beide gehen.
Also was soll ich damit machen ??
Bitte um antwort. Ach und verkaufen tuhe ich nur zu nem anständigem Preis. Odr mein Bruder krieg denn ^^

MFG Falstad

Ik kan een hoop hebben, maar hierbij vervalt toch wel mijn idee van "eerlijk" sleuteltjes verdelen :)

Dit kan natuurlijk ook een uitzondering zijn, in dat geval heb ik niets gezegd ;)
Als je alles goed gelezen had was er in het begin een bug geweest waardoor sommige mensen twee keer een key gehad hebben. Blizzard merkte op dat ze die het beste konden doorgeven aan vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
VinnieWeiss schreef op 06 oktober 2004 @ 10:02:
[...]
Als je alles goed gelezen had was er in het begin een bug geweest waardoor sommige mensen twee keer een key gehad hebben. Blizzard merkte op dat ze die het beste konden doorgeven aan vrienden.
hmm, aan een vriend geven of doorverkopen aan 1 of andere wanhopige die er wel 300 voor wil betalen. Moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Hoe zit dat met die guilds? Elke guild die een beetje een site heeft en uit meer dan 10 man bestaat krijgt vrolijk wat keys toegestuurd of wat? Had ik dat geweten...

Ik hoor al sinds de us cb niks dan goeds over Rogue's. Ik denk dat ik daar maar eens mee begin als de ob start. Maar hoe zit het met andere classes, iemand die bijv een pala speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou de guild waar ik in zit is (geloof ik) de grootste guild in europe, maar er zijn een paar mensen die om keys hebben gevraagd bij blizzard en omdat we een grote en belangrijke guild hebben, krijgen we keys :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
je moet niet een class gaan spelen omdat deze "goed" is maar omdat je het leuk lijkt om te spelen. Tenminste zo denk ik er altijd over en tot mijn verbasing ben ik meestal de gene die het het langst volhoud van mij en me vrienden in bepaalde games. Maar nog even een vraagje hoe zit dat met geld en wapens enz kan iemand mij daar wat over uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
DrProctor schreef op 06 oktober 2004 @ 10:20:
je moet niet een class gaan spelen omdat deze "goed" is maar omdat je het leuk lijkt om te spelen. Tenminste zo denk ik er altijd over en tot mijn verbasing ben ik meestal de gene die het het langst volhoud van mij en me vrienden in bepaalde games. Maar nog even een vraagje hoe zit dat met geld en wapens enz kan iemand mij daar wat over uitleggen?
Ja, dat snap. Ik wil ook graag een pala in retail gaan spelen, vandaar dat ik er naar vraag ;).
Euhmm.. dat is nogal een breed concept om even uit te leggen. Wat wil je precies weten? Geld is iig onderverdeeld in brons, silver, gold en dan 100 brons = 1 silver enz. Statistieken van wapens zijn bijna hetzelfde als in diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

VinnieWeiss schreef op 06 oktober 2004 @ 10:02:
[...]

Daar wordt in die thread anders niets over gezegd, alleen gespeculeert.
Ik kan ook verder zo snel even niet iets vinden wat daar wel naar verwijst, dus als je er even een linkje aan zou willen hangen .. Gaarne hehe 8)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op 06 oktober 2004 @ 10:20:
Maar nog even een vraagje hoe zit dat met geld en wapens enz kan iemand mij daar wat over uitleggen?
moet je even wat specifieker zijn, dus wat wil je weten van de wapens / geld dan wil ik graag mijn info met je delen (zelf vergaard in de stress test _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

hm... ben nog aan het downloaden, maar zit hevig in twijfel over de verschillende classes, kan maar geen keuze maken...
denk dat het paladin dwarf wordt, maar priest en druid lijken me ook wel leuk :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak ze allemaal! Je hebt plek voor 10 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

kewl ! weer wat geleerd, dat wist ik niet :)

ben echt benieuwd !

ben net 2 weken beizg met Final Fantasy XI, maar als dit bevalt, gooi ik dat account dicht :D

[ Voor 42% gewijzigd door 6K op 06-10-2004 12:59 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

6K schreef op 06 oktober 2004 @ 12:27:
hm... ben nog aan het downloaden, maar zit hevig in twijfel over de verschillende classes, kan maar geen keuze maken...
denk dat het paladin dwarf wordt, maar priest en druid lijken me ook wel leuk :X
Ik heb Druid gespeeld (evenals Hunter en Warlock) maar vond dat toch de minst leuke klasse die het meeste moeite leek te hebben met het solo-en van mobs van hetzelfde level.

Ben maar tot level 13 gekomen en die Bear form is wel grappig maar had met de andere chars meer lol. Kan natuurlijk ook helemaal aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAARG, zit mezelf al helemaal gek te maken door steeds maar de forums en de WOW sites te bezoeken 8)7 . Dit moet je dus VOORAL niet doen wil je het uithouden. |:(
Maar goed, door al die sites gezien te hebben worden mijn eerste 3 characters waarschijnlijk:

- Human Paladin
- Night Elf Hunter
- Tauren Warrior

Eigenlijk een beetje standaard allemaal, maar zeker effectief:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

^^^ :D kan WoW site meer zien :X

ik 'denk' dat ik eruit ben, ik ga voor de NE - priest
warrior heb ik in FF XI gekozen, maar dat geen magic hebben (of beperkt) is het ook niet
vooral healen is een gewilde abbility in groups...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de retail/Open US beta zal ik gaan voor een Undead Rogue, Tauren Shaman en een Dwarven Mage :)

Allemaal leuk :)

Misschien nog een hunter ipv de Shaman. Ik hoor daar namelijk wat mindere verhalen over...

Weet iemand toevallig nog iets over de keys (Eind datum/waves/phases) of blijft het een mysterie ?

Hoop er 1 te krijgen maar ik ga er niet echt meer vanuit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.worldofwarcraft.com/
Blizzard Entertainment and Ideazon have come together to produce the World of Warcraft Zboard Keyset. This limited edition Keyset will allow players to fully immerse themselves in World of Warcraft and allow players to access the game in ways that traditional keyboards cannot offer. For more information on the Keyset click here. For a preview of the Keyset, click here.
Raad eens wie er een Z-board base heeft? :) Wellicht een leuke aankoop heheh. Kan iemand met een key even posten dat ik de geste zeer waardeer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik kan ook geen WOW-site meer zien, maar lees toch steeds alles, de forums inclusief...

Irritant aan dat forum op http://en.wow-europe.com/forums/ is dat de threads op alfabetische volgorde staan, en niet op waarin het laatst is gepost, waarom is dit? Of ligt 't aan mij? :?

edit - het ligt aan mij, ik heb 't al, laat maar....-

En ik ben natuurlijk erg benieuwd naar wanneer de nieuwe keys worden verstuurd, kan iemand met key een post maken op bovengenoemd forum met de vraag wanneer er weer wat worden verstuurd? Alvast bedankt.... _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door fritsjof op 06-10-2004 14:34 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

hehehe in welk subforum zou je die vraag willen hebben ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met de keys,komen er nog of is het gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6k: Het liefst in General maar in PvP gedeelte is ook goed 8)7

Als je het gaat vragen, het liefst een paar van deze vragen beantwoord:
- Wanneer volgende wave?
- Wat is de einddatum (dan kunnen we stoppen de f5 toets in te houden :) )
- Welke Phase zijn ze nu?

Dus iets met die richting vragen zou perfect zijn. En een blauwe reactie zou ook mooi zijn ;)
Om te zorgen dat er serieus op geantwoord wordt, vraag met een vriendelijke toon, dus niet zon toon als de meneer boven mij en gebruik niet meer dan 1 uitroepteken vraagteken aan het einde van een zin :)

hartelijk dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 15:07:
6k: Het liefst in General maar in PvP gedeelte is ook goed 8)7

Als je het gaat vragen, het liefst een paar van deze vragen beantwoord:
- Wanneer volgende wave?
- Wat is de einddatum (dan kunnen we stoppen de f5 toets in te houden :) )
- Welke Phase zijn ze nu?

Dus iets met die richting vragen zou perfect zijn. En een blauwe reactie zou ook mooi zijn ;)
Om te zorgen dat er serieus op geantwoord wordt, vraag met een vriendelijke toon, dus niet zon toon als de meneer boven mij en gebruik niet meer dan 1 uitroepteken vraagteken aan het einde van een zin :)

hartelijk dank :)
hij staat er ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals:

Hartelijk dank :)

Hoe staat het met je char ? We willen meer weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

hehehe ik ook, ik hoop dat de download vanavond klaar is :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
hmm ik mag op iemand zn account spelen :D
ben nu aan t patchen naar 0.11.0 dan kan ik spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op 06 oktober 2004 @ 01:02:
[...]

De downloader is op Bittorrent gebaseerd dus je upload niet van een centrale server maar je deelt stukjes met honderden anderen die op dat moment aan het downloaden zijn. De client download stukjes die andere mensen compleet hebben en zodoende upload jij stukken die andere weer niet hebben.

Alleen heeft Blizzard er geen rekening mee gehouden dat wanneer je volledige upload dichtgetrokken wordt door deze client je download er ook aan gaat. Het beste is je upload te cappen met een prog zoals Netlimiter zodat je download niet compleet inzakt. Eventueel de client nadat je klaar bent gewoon langer aan laten staan zodat je alsnog genoeg deelt met de rest.
ow net als kazaa dus, alleen gaat mijn upload met 40kb/s en download maar 30kb/s, beetje gaar dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
K6: bedankt! :)

Is dit 'em?
---------------------------------------
Enddate keys | 10/6/2004 2:10:51 PM GMTDT

Does anyone know when the new wave of keys is coming and when exactly the release of keys wil end?

What phase are we in right now?
-----------------------------------------------------

Nogmaals dank!

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[schaamteloos]
Zijn er nog mensen die eventueel hun account willen sharen? Ik heb de client allang geinstalleerd en zo, maar blizzard maild maar niet :(
[/schaamteloos]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 18:15:
[schaamteloos]
Zijn er nog mensen die eventueel hun account willen sharen? Ik heb de client allang geinstalleerd en zo, maar blizzard maild maar niet :(
[/schaamteloos]
Als je een EQ2 accountje voor me hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even zitten na lezen op WoW site over dat geneuzel met USA/EUR versie mixen. Zoals het op de site staat kan je in EUR niet de USA gebruiken om op USA servers te spelen omdat je een USA post adres moet hebben. Het gaat ook niet mogelijk zijn om een USA te kopen daar mee op de EUR servers te spelen. Als dit echt zo blijft vraag ik me af of ik WoW ga spelen. Ik speel het liefst met mensen uit mijn TimeZone, maar die franse/duitsers/ander gespuis kan ik slecht hebben. Spreken vaak slecht tot geen engels en het liefst hun eigen taal. Dat is dus iets waar ik niet mee opkan schieten. Solo kom je tot lvl 10 wel weg, maar daarna zal je toch moeten gaan groupen wil je een beetje opschieten. Ik hoop dus dat ze het toch mixed gaan maken, maar tot nu toe is het echt gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

fritsjof schreef op 06 oktober 2004 @ 18:10:
K6: bedankt! :)

Is dit 'em?
---------------------------------------
Enddate keys | 10/6/2004 2:10:51 PM GMTDT

Does anyone know when the new wave of keys is coming and when exactly the release of keys wil end?

What phase are we in right now?
-----------------------------------------------------

Nogmaals dank!
yups, that's it :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 18:27:
Ik hoop dus dat ze het toch mixed gaan maken, maar tot nu toe is het echt gescheiden.
K'heb eens ergens in een interview gelezen dat ze na release alles nog gescheiden houden, maar dat na een paar maanden de poorten opengegooid worden, zodat je niet meer ieder keer "gutentag" hoeft aan te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik heb nog even zitten na lezen op WoW site over dat geneuzel met USA/EUR versie mixen. Zoals het op de site staat kan je in EUR niet de USA gebruiken om op USA servers te spelen omdat je een USA post adres moet hebben. Het gaat ook niet mogelijk zijn om een USA te kopen daar mee op de EUR servers te spelen. Als dit echt zo blijft vraag ik me af of ik WoW ga spelen. Ik speel het liefst met mensen uit mijn TimeZone, maar die franse/duitsers/ander gespuis kan ik slecht hebben. Spreken vaak slecht tot geen engels en het liefst hun eigen taal. Dat is dus iets waar ik niet mee opkan schieten. Solo kom je tot lvl 10 wel weg, maar daarna zal je toch moeten gaan groupen wil je een beetje opschieten. Ik hoop dus dat ze het toch mixed gaan maken, maar tot nu toe is het echt gescheiden.
Voor Final Fantasy XI moest je ook een geldig US postadres invullen. En er waren toch extreem veel Europeanen in FFXI voordat de EU versie uitkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op 06 oktober 2004 @ 18:50:
[...]

Voor Final Fantasy XI moest je ook een geldig US postadres invullen. En er waren toch extreem veel Europeanen in FFXI voordat de EU versie uitkwamen.
Klopt, ik heb het ook gespeeld. Het enige verschil is dat Square nooit gezegd heeft het gescheiden te houden, en blz van te voren wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Het Franse/Duitse geblaat is echt niet relaxt, en ik denk dat de items/quest ook worden vertaald, dus dan is samenspelen met een buur helemaal niet te doen, vraag maar es of 'ie dit of dat item heeft, of hij die quest al gedaan heeft, alles heet anders, gewoon stevige miscommunicatie gaat dat worden, wat weer tot de nodige frustratie leidt natuurlijk... 8)7

Waar donwload je een versie om te installeren voordat je een key hebt? Bittorent of iets dergelijks?
Ook al verwacht ik niet echt dat ik een key krijg, ALS ik 'em krijg wil ik wel graag asap spelen.... :)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW wordt nu na SWG mijn nieuwe MMO

mijn chars:

- Undead Warlock
- Orc Shaman
- Tauren Hunter
- Night Elve Druid

Dit lijken mij de leukste classes, maar als het uiteindelijk ook echt 8 chars gaan worden die je kan spelen neem ik van ieder ras 1 en geef ze stuk voor stuk een andere class zodat ik alle classes minus priest wordt.

Lijkt mij weer een heerlijke klassieke MMORPG en de collector edition ligt bij mij al in de pre-order :)

Dus:

_/-\o_ ALL HAIL BLIZZARD _/-\o_

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een request: kan iemand die geniaal mooie Nightelf land muziek eruit rippen en ergens neerzetten?

Ik bedoel dus zoals dit (http://download.blizzard.com/pub/WoW/Mp3s/kalidar.mp3), ik hoorde t ook al in dat Gnome vs world oid filmpje, ik vind t echt mooie muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....ik d8 dat je die muziek bedoelde die je zelf al linkt...welke muziek bedoel jij dan?

*kwam btw iets leuks tegen in me wow map --> D:\--Games--\World of Warcraft\Errors
zitten ff 36 error.txt's in haha

record was 6 september met 7 crashes op 1 dag :p en 3 september was de ENIGE dag...dat ik GEEN crash had :D....

het voegt niet iets toe aan het topic ofzo, maar ik vond het wel grappig om te melden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 20:34:

Lijkt mij weer een heerlijke klassieke MMORPG en de collector edition ligt bij mij al in de pre-order :)

:P
Heb je de US of de EU-versie in de pre-order?
Indien US: kan je die dan wel op de EU-servers spelen?
-Ja: Waar kan ik pre-orderen?
-Nee: Is het mogelijk om vanuit EU op de US-servers te spelen?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

fritsjof schreef op 06 oktober 2004 @ 21:45:
-Nee: Is het mogelijk om vanuit EU op de US-servers te spelen?
Met een EU client, kun je alleen op EU servers spelen.
Met een US client, kun je alleen op US servers spelen.

We weten alleen niet nog hoe de lag is, als je vanuit Europees land, met een (pre-ordered) US client in USA probeert te spelen. Dit is dan ook de reden, waarom ik nog geen US versie pre-ordered heb.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 20:59:
....ik d8 dat je die muziek bedoelde die je zelf al linkt...welke muziek bedoel jij dan?
Nou t lijkt me niet dat dat enige deuntje continue geloopt wordt in Nightelf land right?

Kan iemand ff die mpq's openrippen of zo? :) Heb er wel wat terug voor over hoor :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
PromWarMachine schreef op 06 oktober 2004 @ 22:01:
[...]

Met een EU client, kun je alleen op EU servers spelen.
Met een US client, kun je alleen op US servers spelen.

We weten alleen niet nog hoe de lag is, als je vanuit Europees land, met een (pre-ordered) US client in USA probeert te spelen. Dit is dan ook de reden, waarom ik nog geen US versie pre-ordered heb.
Heb jij weleens een MMO gespeeld eigenlijk :P? Je hebt echt geen lag hoor tenzij de server de capaciteit van de spelers niet aankan wat natuurlijk niet zal voorkomen tijdens retail. Of je nou in US of in Europa speelt dat doet niet voor elkaar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
is iemand misschien geintereseerd om tijdelijk te "wisselen" van account, ik heb een beta Everquest II account of iets anders.

ik wil world of warcraft _proberen_ en als tegenprestatie kan je dus everquest spelen of ik kan andere dingen regelen zoals webspace/domeintjes/hosting wat dan ook (heb een xx aantal servers)

wil gewoon ff checken hoe WoW in elkaar zit.

[ Voor 21% gewijzigd door nudie op 06-10-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Het frans/duitse gespuis krijgt ook lekker hun eigen server waar ze in hun eigen taaltje (want dat willen ze zo graag) dus daar heb je tegen de tijd dat retail er is geen last meer van. Dan houd je gewoon engelse servers over met UK, Benelux en Scandinavie en wat verdwaalde spanjaarden ofzo.

Maar irritant zijn ze wel zeg nu ze nog allemaal op deze server zitten. Reageren of totaal niet, of onbegrijplijk in hun eigen taal. Er zitten ook wel normale tussen gelukkig, ben er een paar tegengekomen waar goed mee te groupen was. Maar de meerderheid is toch van het type randdebiel.

Hopelijk snel de Duitse en Franse servers erbij en dan nog een lading mails eruit naar de engelstalige landen om deze weer een beetje bij te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ok ik heb een tauren druid gemaakt, nu lv9 :)
morgen lv10 dan kan ik in een beer veranderen :D can't wait hehe

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/druid.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Vooral dat van dat meer mails versturen met keys om de servers weer bij te vullen bevalt mij prima! :*)

En snel graag! ;)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Mee-eens.

Heeft iemand trouwens die China World of Warcraft site gezien?

Nog nooit zo goede en mooie site gezien...

www.wowchina.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tr!gger schreef op 06 oktober 2004 @ 22:33:
[...]

Heb jij weleens een MMO gespeeld eigenlijk :P? Je hebt echt geen lag hoor tenzij de server de capaciteit van de spelers niet aankan wat natuurlijk niet zal voorkomen tijdens retail. Of je nou in US of in Europa speelt dat doet niet voor elkaar onder.
Ja hoor, genoeg zelfs. :P

Het is niet voor niets dat er hier in Europa een heel team gestationeerd wordt om lokale servers te regelen. Verder staan/komen er servers in China, Korea, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Canada, USA als het ook met 1 server in USA kan? ;)

Dat is heus niet alleen om WoW een paar keer te vertalen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik vraag me eigenlijk af hoe WoW het doet in Azie. Ik heb Lineage 2 gespeeld en wat ik daar van meegekregen heb zijn ze daar gek op onmogelijke grinds, weinig content en irritante langdradige quests.

Volgens mij zit zo'n Powerlevel Koreaan binnen een week aan de level cap in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

keldon schreef op 07 oktober 2004 @ 01:14:
Ik vraag me eigenlijk af hoe WoW het doet in Azie. Ik heb Lineage 2 gespeeld en wat ik daar van meegekregen heb zijn ze daar gek op onmogelijke grinds, weinig content en irritante langdradige quests.

Volgens mij zit zo'n Powerlevel Koreaan binnen een week aan de level cap in WoW.
Dat denk ik ook wel. Onze eigen Roet is in ca. een dag al lvl 15. :o

Overigens is Korea al sinds jaar en dag de nummer 2 afnemer van Blizzard producten, na Amerika die de hoogste verkoopcijfers laat zien. Het is niet voor niets, dat zij wel mee kunnen genieten van de eerste release van World of WarCraft, eind dit jaar.
When will the game be released in the U.S. and Korea?
The game is scheduled for simultaneous release in both the United States and Korea at the end of 2004.

Iets anders dat mij veel meer zorgen baat:
If I live in Europe or Asia and have preordered a US version of the game from an online retailer, will I be able to play the game when I receive it?

Players who do not use a method of payment accepted in North America and who do not have a North American billing address will not be able to play on US servers. Therefore, we highly recommend that players in other regions instead preorder the game for their local region and purchase their World of Warcraft subscription when the game launches locally to them. Doing so will ensure that they have the best possible World of Warcraft gameplay and support experience available.

[ Voor 29% gewijzigd door PromWarMachine op 07-10-2004 01:56 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 16:51
Hehe ik heb nu volgende de teller 1 dag en 1 uur gespeeld en ben lvl 19, halverwege 20. En idd binnen een week kun je wel tot 40 komen denk ik. En met 2 tot 3 weekjes ben je klaar en lvl 60 :). Vandaar dat ik ook op de PvP server zit in de hoop dat dat wat meer spanning meebrengt. Voor nu > slapen :D

Let wel > dit is de beta. Er is al gezegd dat ze het levelen in de retail zwaar zullen aanpakken en dat de cap ook nog geraised gaat worden eventueel. Die 2 bij elkaar optellen wordt het toch al een stukje lastiger. Ik vind 2 tot 3 maanden werk wel het mooiste, om dan de cap te bereiken.

[ Voor 33% gewijzigd door Roet op 07-10-2004 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Roet schreef op 07 oktober 2004 @ [u]04:01[/u]:
Ik vind 2 tot 3 maanden werk wel het mooiste, om dan de cap te bereiken.
hahaha, dan moet je ook niet tot 4 uur s'nacht achter die pc blijven zitten dan schiet je level per dag wel omhoog. :P

Alhoewel ikzelf denk dat ik helemaal niet meer zal slapen als ik in wow zit.

Maar goed dat m'n vriendin me af en toe me aan m'n oor achter m'n beeldscherm vandaan trekt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door nemo55 op 07-10-2004 07:36 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.