Mogen we nou jou uitschelden?
Verwijderd
hm anyway als het goed is komen ze om 20:15 weer(de mails) dus we zien wel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 19:28 ]
Van welke site heb je dat danVerwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 19:28:
hm anyway als het goed is komen ze om 20:15 weer(de mails) dus we zien wel
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
Ik vroeg me af.. Ik kan met een resource editor de .torrent uit de downloader halen, zal het veel nut hebben om van Bittorrentprogje te wisselen in plaats van de Blizzard Downloader?
Ik ben namelijk bang dat 20-30kB/s het meeste is wat ik te zien krijg (na ~15uur downloaden zit ik op 44%
) met de blizzard client, maar ik weet niet of het echt nut heeft om de download te hervatten met een "echte" Bittorent client. Opzich werken Netlimiter en de downloader aardig samen en ik ben bang dat het qua overdracht niet veel uitmaakt.
(Nee, de upload staat niet te laag, daar ik met de filmpjes 60kB/s haal(de), constant).
Ik weet trouwens ook niet hoe het zit als ik de downloader op mijn webspace zet, ik heb eerlijk gezegd te License Agreement een beetje.... snel (
) doorgelezen, en de downloader zelf zit achter een inlogpagina..
Ik ben namelijk bang dat 20-30kB/s het meeste is wat ik te zien krijg (na ~15uur downloaden zit ik op 44%

(Nee, de upload staat niet te laag, daar ik met de filmpjes 60kB/s haal(de), constant).
offtopic:
Woot, vandaag tot nu toe "al" een gig binnengehaald, en bijna een halve geupload (
)
Woot, vandaag tot nu toe "al" een gig binnengehaald, en bijna een halve geupload (

Ik weet trouwens ook niet hoe het zit als ik de downloader op mijn webspace zet, ik heb eerlijk gezegd te License Agreement een beetje.... snel (

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 20:05 ]
Misschien handig om die post wat kleurtjes te geven Terr
[ Voor 4% gewijzigd door itsme op 02-10-2004 20:00 ]
Nothing to see here
Zal weinig uithalen, aangezien de downloader, uiteraard, ook gewoon een torrent client is en ik vraag me af of de tracker je toestaatVerwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 19:59:
Ik vroeg me af.. Ik kan met een resource editor de .torrent uit de downloader halen, zal het veel nut hebben om van Bittorrentprogje te wisselen in plaats van de Blizzard Downloader?
Ik ben namelijk bang dat 20-30kB/s het meeste is wat ik te zien krijg (na ~15uur downloaden zit ik op 44%) met de blizzard client, maar ik weet niet of het echt nut heeft om de download te hervatten met een "echte" Bittorent client. Opzich werken Netlimiter en de downloader aardig samen en ik ben bang dat het qua overdracht niet veel uitmaakt.
offtopic:
Woot, vandaag tot nu toe "al" een gig binnengehaald, en bijna een halve geupload ()
Verwijderd
/me is happy !!!!
Ik heb een acc gekregen van een maat van me op school. Ik deel die acc nu samen met een andere vriend van hem. Gewoon beetje afwisselen enzo.
DAMN I'M HAPPY !!!!1
Ik heb een acc gekregen van een maat van me op school. Ik deel die acc nu samen met een andere vriend van hem. Gewoon beetje afwisselen enzo.
DAMN I'M HAPPY !!!!1
Verwijderd
"Lol" Ga voor de verandering eens iets nuttigs melden
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 23:09 ]
Wat oud nieuws, maar ik heb het hier nog niet voorbij zien komen. Een tijdje geleden waren we aan het discussieren over waarom men dingen als str/int niet kon veranderen met lvl up. Op de forums vroeg iemand zich dit ook af waarop hij als antwoord kreeg:
.
edit: Bron
Verduidelijkt het voor mij toch wel behoorlijk. Met het talent system kun je volgens hem dus veel meer dan met aanpasbare stats. Ik ben benieuwd of dat ook echt zo isThe core game is not finished because we don't allow you to tweak your attributes? Uh... I think not...
We removed the ability for you to change your core stats because with most classes there are only 2 primary stats that you care about, so it didn't make a lot of sense to allow people to pump up the other three accidentally just to ruin their character. Then, we would have the outcry for people to change their stat choices, etc. In the end, I doubt there would be a ton of "viable" builds for each character class. Of course, you could respond "well, design a new attribute system!" The answer to this is, No![]()
The talent system was implemented with the express purpose of allowing players to modify their characters. Your ability to modify your talents far outstrips any differences you could achieve through attribute modification. Our goal is for each talent tab to be a viable place to specialize and we will contiue to balance the various classes.
Lastly, you can modify your attributes through your equipment choices. It's a contridiction to say "give us the ability to modify stats", when you already have this ability and are choosing to equip yourself in the same gear as other players anyways.
-Eno
[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 02-10-2004 23:23 ]
Talents zijn ongeveer te vergelijken met de skills in DII enkel in WoW krijg je alle skills wel, maar heb je enkel passive dingen die je in je talents bepaald. Soms kun je wel een spell extra krijgen bij je talents maar het gaat mainly om het boosten van je skills en idd daarmee kun je je 10x meer onderscheiden dan met stats.DeepSeven schreef op 02 oktober 2004 @ 23:22:
Wat oud nieuws, maar ik heb het hier nog niet voorbij zien komen. Een tijdje geleden waren we aan het discussieren over waarom men dingen als str/int niet kon veranderen met lvl up. Op de forums vroeg iemand zich dit ook af waarop hij als antwoord kreeg:
[...]
Verduidelijkt het voor mij toch wel behoorlijk. Met het talent system kun je volgens hem dus veel meer dan met aanpasbare stats. Ik ben benieuwd of dat ook echt zo is.
Alhoewel ik wel moet zeggen dat er vast wel weer een goede talent build komt die iedereen dan weer na gaat doen
[ Voor 3% gewijzigd door Roet op 02-10-2004 23:28 ]
Daar ligt dan ook de uitdaging voor blizzard, zorgen dat er meerdere perfecte builds zijn. Is er maar 1, dan is dat door en door saai, zijn er meerdere, dan maak je meteen pvp 10x interessanterRoet schreef op 02 oktober 2004 @ 23:27:
[...]
Alhoewel ik wel moet zeggen dat er vast wel weer een goede talent build komt die iedereen dan weer na gaat doen
Verwijderd
Serieus, kan iemand met een key even de torrent file ergens beschikbaar stellen of iets degelijks. ik lees op het officiele forum dat mensen allerlei problemen en trage downloads hebben met de client, dus ik (en waarschijnlijk velen met mij) willen dat graag voor zijn wanneer ze 'eindelijk' een key ontvangen.
Verwijderd
Er zal vast een reden voor zijn dat voor de download van de client een wachtwoord vereist is.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 06:10:
Serieus, kan iemand met een key even de torrent file ergens beschikbaar stellen of iets degelijks. ik lees op het officiele forum dat mensen allerlei problemen en trage downloads hebben met de client, dus ik (en waarschijnlijk velen met mij) willen dat graag voor zijn wanneer ze 'eindelijk' een key ontvangen.
Ik heb opzich best wel 600k ergens vrij (voor de client) of <20k voor de .torrent file, maar ik weet niet hoe Blizzard daar tegenover staat (ik heb de License Agreement ietwat.. te snel doorgelezen).
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 08:13 ]
http://www.gotwow.net/Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 08:02:
[...]
Er zal vast een reden voor zijn dat voor de download van de client een wachtwoord vereist is.
Ik heb opzich best wel 600k ergens vrij (voor de client) of <20k voor de .torrent file, maar ik weet niet hoe Blizzard daar tegenover staat (ik heb de License Agreement ietwat.. te snel doorgelezen).
Niet doen dusSome individuals may have helped develop emulator servers under the belief that Blizzard was not opposed to the existence of illegal copies of the World of Warcraft beta game client. However, this belief was incorrect. Blizzard places a high value on its intellectual property and does not condone illegal copies of the beta game client or software that facilitates or encourages the use of illegal copies of the beta game client.
Nothing to see here
November lijkt me toch wel krap als je ziet wat BLizzard allemaal nog zou moeten balancen. De classes wegen niet echt tegen elkaar op en de meeste hebben daarbij ook nog eens geen talents. Verder is de quest verhouding tussen Allience (goed) en Horde (slecht) ver te zoeken als je de forums er op naslaat. (dat tussen haakjes is dus niet de faction maar de algemene staan van de quests die er zijn he
) Gellukkig zitten wij europeanen aan de beter kant imho aangezien onze versie verder ontwikkeld en gepatched zal zijn tov de amerikaanse versie.
[ Voor 12% gewijzigd door Tr!gger op 03-10-2004 12:37 ]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
the document stated three different planned release dates: November 2004 in the U.S., December 2004 in Korea, "early 2005" in Europe and "later in 2005" in Greater China and Taiwan.
Europe is weer de laatste as usual
Europe is weer de laatste as usual
Misschien moet je leren lezen? Er staat duidelijk dat China en Taiwan pas laat 2005 aan de beurt zullen komen.
Jij moet ook beter lezen want er staat 'later' wat 'later' betekendSwitch schreef op 03 oktober 2004 @ 12:43:
Misschien moet je leren lezen? Er staat duidelijk dat China en Taiwan pas laat 2005 aan de beurt zullen komen.
Hey, kijk eens hierVerwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 06:10:
http://www.blizzardguilds.com/infestednexus/
Komt btw uit het officiele forum, zal wel niet illegaal zijn dus
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Mja, als het waar is, dan zou het wel tof zijn. Maar 'early 2005' kan ook maart zijn.

Verwijderd
Weet iemand misschien wanneer de volgende keys verstuurd worden??? Jammer dat ze de keys niet allemaal tegelijk sturen 
Oja en als je de eu beta wil downloaden kun je ook ff op http://www.wowfo.tk/ kijken

Ik twijfel aan de legaliteit van deze link, maar zolang Blizzard het zelf niet weghaalt geef ik dit het voordeel van de twijfel
Oja en als je de eu beta wil downloaden kun je ook ff op http://www.wowfo.tk/ kijken

Ik twijfel aan de legaliteit van deze link, maar zolang Blizzard het zelf niet weghaalt geef ik dit het voordeel van de twijfel
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 15:07 ]
Verwijderd
Ik betwijfel of dat eigenlijk wel toegestaan is
Dus als we bovenstaande in de quote in aanmerking nemen, zou je kunnen zeggen dat het tk adres van je eigenlijk illegaal is, daar illegale kopieen dus kopieen zijn die door mensen zonder geldige key gedownload kunnen worden.
Je moet immers niet voor niets ingelogd zijn om de client te kunnen downloaden, dus wat mij betreft is de link aardig grijs (en illegaal).
(quote van its_me in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel...")Some individuals may have helped develop emulator servers under the belief that Blizzard was not opposed to the existence of illegal copies of the World of Warcraft beta game client. However, this belief was incorrect. Blizzard places a high value on its intellectual property and does not condone illegal copies of the beta game client or software that facilitates or encourages the use of illegal copies of the beta game client.
Dus als we bovenstaande in de quote in aanmerking nemen, zou je kunnen zeggen dat het tk adres van je eigenlijk illegaal is, daar illegale kopieen dus kopieen zijn die door mensen zonder geldige key gedownload kunnen worden.
Je moet immers niet voor niets ingelogd zijn om de client te kunnen downloaden, dus wat mij betreft is de link aardig grijs (en illegaal).
Dan ga jij toch lekker downen via de Blizzard Downer, en doe je er 2 dagen overVerwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 14:15:
Ik betwijfel of dat eigenlijk wel toegestaan is
[...]
(quote van its_me in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel...")

edit - de link die ik gaf staat ook al enkele dagen in het Officiele forum, dus weet niet of dat illegaal is, maar het is nog niet geedit door een Blizzard poster daar.
[ Voor 12% gewijzigd door Cthulhu op 03-10-2004 14:20 ]
Verwijderd
Euh, dat is de blizzard downloader die er staat, dus je doet er alsnog 2 dagen over.Cthulhu schreef op 03 oktober 2004 @ 14:18:
[...]
Dan ga jij toch lekker downen via de Blizzard Downer, en doe je er 2 dagen over
Dat ding staat niet voor niets achter een inlogpagina
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepenVerwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 14:21:
[...]
Euh, dat is de blizzard downloader die er staat, dus je doet er alsnog 2 dagen over.
Dat ding staat niet voor niets achter een inlogpagina
Je moet gewoon die US Client downen via BT, gaat een stuk sneller, en je kunt gewoon die Realmlist veranderen naar de Euro server
Verwijderd
Dat is nu niet meer nodig, nog 5 uur en de client is binnen (hopelijk niet corrupt).Cthulhu schreef op 03 oktober 2004 @ 14:23:
[...]
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen
Je moet gewoon die US Client downen via BT, gaat een stuk sneller, en je kunt gewoon die Realmlist veranderen naar de Euro server
ok, veel plezier met spelen, hoop dat alles gaat werkenVerwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 14:25:
[...]
Dat is nu niet meer nodig, nog 5 uur en de client is binnen (hopelijk niet corrupt).
Ik hoorde idd dat files corrupt zijn bij Betatesters, een tip was om het zaakje met Winzip9 uit te pakken, weet niet of het werkt mocht het zaakje corrupt zijn
Verwijderd
Dit was idd ook met de ...nahja versie die gebruikt werd voor de stresstest, als je die niet opende met winzip 9 dan kreeg je melding dat ie corrupt was (daar schrik je dan behoorlijk van
) Waarom zou het nou alleen werken met winzip9
kunnen ze het niet zo inpakken dat het ook met winrar/ace whatever ook werkt. Niet omdat ik daar zo'n fan van ben ofzo, maar als je niet weet dat je winzip moet gebruiken...hmm...doei doei datalimiet!
Hoe zit het nou met die mails? Wat een onduidelijke troep allemaal zeg... Is de grootste groep mails al weg of moet die nog komen? Hoeveel waves komen er nog? Wanneer komt de volgende?
Verwijderd
Bedankt, maar ik heb zojuist een hele nette snelheid op een DC++ connection gevondenCthulhu schreef op 03 oktober 2004 @ 13:52:
[...]
Hey, kijk eens hier:
http://www.blizzardguilds.com/infestednexus/
Komt btw uit het officiele forum, zal wel niet illegaal zijn dus
Even van het EU forum gepakt:
http://en.wow-europe.com/...eral-en&t=579&p=1#post579
Dit m.b.t. de keys e.d.
(Zelfs op zondag middag geven ze dus reply's, nou in elk geval de GM's dan)
http://en.wow-europe.com/...eral-en&t=579&p=1#post579
Dit m.b.t. de keys e.d.
(Zelfs op zondag middag geven ze dus reply's, nou in elk geval de GM's dan)
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Hier kan ik dus uit opmaken dat nog niet erg veel mensen een key hebben? Paar honderd ofzo, of nog niet eens.The problems some players have been experiencing when downloading the game should improve as more people obtain the files. It is worth noting, though, that if players leave the downloader open once they have completed the download, this will help improve the download speed for other players.
Volgens mij is het trouwens decrease ipv improve

Verwijderd
Ehm nee, je bevordert de downloadsnelheid van anderen wanneer je jou upload ter beschikking stelt via BT nadat je de file zelf gedownload hebt.DeepSeven schreef op 03 oktober 2004 @ 15:25:
[...]
Hier kan ik dus uit opmaken dat nog niet erg veel mensen een key hebben? Paar honderd ofzo, of nog niet eens.
Verwijderd
Nee, Bittorrent techniek werkt juist het beste als je ook nadat je de file gedownload hebt, hem laat uploaden. Je download namelijk niet van een dedicated server of mirror, maar je download van honderden/duizenden mensen die de file op hun harddisk hebben tegelijk.DeepSeven schreef op 03 oktober 2004 @ 15:25:
[...]
De download snelheid "improves" dus voor anderen als je bittorrent aan laat staan nadat je de file hebt.
Ik weet hoe bittorrent werkt
. Maar ik snap de zin nu pas, hij bedoelt dus dat mensen steeds meer problemen zullen gaan ondervinden omdat steeds meer mensen hem nu onderhand binnen hebben en hun bittorrent niet meer laten aanstaan.
Verwijderd
^ quote van zo'n gast op dat forum.Thanks for everything. This is game is amazing. And to think the only reason i signed up for the beta was to make my friends jealous. I hated mmorpgs. thanks for making me a believer
Ik vind het echt zwaar frustrerend om dat soort dingen te lezen, ik heb nu al stuk of 10 replies gelezen waarbij de mensen niet eens zo'n account wilde hebben. Het lijkt wel alsof mensen die niet van Warcraft houden eerder een key krijgen
(nu is dit "natuurlijk" niet zo en ben ik gewoon paranoide)
Verwijderd
Tsja...wat ik tot nu toe het meest irritante vind, is dat eeuwige gerek van Blizzard.
Verstuur al die keys of zet gewoon een duidelijk bericht op die website wanneer de volgende email phases zijn. Dan weet iedereen gewoon meteen waar hij/zij aan toe is. Weer dat eeuwige 'sometime soon'.
Verstuur al die keys of zet gewoon een duidelijk bericht op die website wanneer de volgende email phases zijn. Dan weet iedereen gewoon meteen waar hij/zij aan toe is. Weer dat eeuwige 'sometime soon'.
Kan iemand die wel een login/pass heeft voor het WoW forum dit bericht even neerzetten?
Ik kan het zelf namelijk niet, want ik heb geen login/pass. Leve dit systeemI'm one of the unlucky people who didn't get their email so farand this may seem like whining to some people, but why isn't there any information about how many emails there have been sent and how many emails there have to be send. There is also no information when a new wave of emails has been sent. I would like to know this kind of info so I can calculate my chances of getting in the Beta
.

Heb ook "nog" (
) geen e-mail gehad, maar hebben jullie de filmpje gezien van
http://wow.warcraftstrategy.com/ "Gnomish Movie" ?
Zijn er nog meer van zulke ? Echt goeie kwaliteit en je ziet nu pas echt wat er allemaal te doen is etc.
Ben nu alleen maar nog meer enthousiast !
http://wow.warcraftstrategy.com/ "Gnomish Movie" ?
Zijn er nog meer van zulke ? Echt goeie kwaliteit en je ziet nu pas echt wat er allemaal te doen is etc.
Ben nu alleen maar nog meer enthousiast !
no flame intended maar ik begin me steeds meer af te vragen of blizzard ons niet een beetje heeft belazerd. Oke op de site stond dat 3 minuten voor dat de beta uitmoest gaan komen dat de BETA uit was.
Nu op 3 oktober heeft niemand eigenlijk van heel GOT een mailtje gehad met informatie over dat ie kan of cq mag spelen.
Ik begin persoonlijk nu een beetje te twijfelen over het tijdstip dat de BETA nu echt gaat beginnen.
off topic
Let op als ik straks me e-mail check heb ik mail
/off topic
Nu op 3 oktober heeft niemand eigenlijk van heel GOT een mailtje gehad met informatie over dat ie kan of cq mag spelen.
Ik begin persoonlijk nu een beetje te twijfelen over het tijdstip dat de BETA nu echt gaat beginnen.
off topic
Let op als ik straks me e-mail check heb ik mail
/off topic
Eehhmmm de Beta is al begonnen....
En ja er zijn al mensen van GoT die een Email hebben ontvangen...
En ja er zijn al mensen van GoT die een Email hebben ontvangen...
[ Voor 46% gewijzigd door Apocrypha op 03-10-2004 18:23 ]
maar het % van mensen die ik ken of die op GoT zitten die een email hebben gehad is wel HEEL erg klein. (zeker voor het aantal mensen die kunnen)
maar volgens mij heb ik hier op GoT maar 1 iemand gezien die een key had, en verder alleen wat verre vrienden van mensen
wel beetje vreemd ja..
maar volgens mij heb ik hier op GoT maar 1 iemand gezien die een key had, en verder alleen wat verre vrienden van mensen
wel beetje vreemd ja..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
http://wowvault.ign.com/View.php?view=Videos.List
En dan Little Gnome in a Big World
Dat vond ik zelf een heel mooi filmpie
En dan Little Gnome in a Big World
Dat vond ik zelf een heel mooi filmpie
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
SNIF hier een mooi voorbeeld van iemand die door zijn connecties als een van de eersten een key krijgt:
http://en.wow-europe.com/...eral-en&t=269&p=1#post269
Da's die gast van Shrimpwars, die Belgische gamesite bla. KAN natuurlijk zijn dat het toeval is dat hij een key heeft maar daar geloven wij natuurlijk niet in! Maja hij heeft wel een hoop voor de game-community gedaan dus persoonlijk vind ik het niet erg. Go Garnaal!
http://en.wow-europe.com/...eral-en&t=269&p=1#post269
Da's die gast van Shrimpwars, die Belgische gamesite bla. KAN natuurlijk zijn dat het toeval is dat hij een key heeft maar daar geloven wij natuurlijk niet in! Maja hij heeft wel een hoop voor de game-community gedaan dus persoonlijk vind ik het niet erg. Go Garnaal!
Met ze 2'e een key
tjah of ze of het verdiend hebben en eerlijk is dunno
The first casualty in war is always the truth...
een maat van mij had zich net na mij aangemeld (op mijn pc nog wel) en hij heeft gister een mail gehad
Verwijderd
Dan heb je veel kans dat jij er geeneen meer krijgt, aangezien de kans groot is dat ze maar 1 key per ip uitdelen.Cyrus-The-Virus schreef op 03 oktober 2004 @ 20:07:
een maat van mij had zich net na mij aangemeld (op mijn pc nog wel) en hij heeft gister een mail gehad
Verwijderd
dat doet me denken aan die reclame van de staatsloterij, met die 2 gasten op die bank hahaCyrus-The-Virus schreef op 03 oktober 2004 @ 20:07:
Verwijderd
Zo, ik heb net voor het eerst een potje World of Warcraft gedaan, het was aardig wennen aan de controls (ben gewend dat ik de camera met de muis zelf beweeg, zonder de rmb te gebruiken en ik wil de hele tijd met de linker muisknop op de dode beesten klikken).
Maat goed, ik weet niet wat de pingtijden zijn met de server, maar het spel loopt qua lag gigantisch soepel. Helaas ben ik nu moe (was ik al voordat ik het spel begon), anders was ik nog wel even doorgegaan.
Ik heb gekozen voor een horde undead warrior (ik ben level 4 nu).
Maat goed, ik weet niet wat de pingtijden zijn met de server, maar het spel loopt qua lag gigantisch soepel. Helaas ben ik nu moe (was ik al voordat ik het spel begon), anders was ik nog wel even doorgegaan.
Ik heb gekozen voor een horde undead warrior (ik ben level 4 nu).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 22:47 ]
Onderaan de interface staat er links naast de slots voor je bags een klein verticaal balkje, deze hoort de ping weer te geven, bij de US stress test werkte hij niet, misschien op de EU wel?Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 22:21:
ik weet niet wat de pingtijden zijn met de server
We demant pictures 
Ik wil een beetje meegenieten van de mensen die wel een key hebben gekregen, dus post plz wat ervaringen/grappigeverhalen/screenshots
Ik wil een beetje meegenieten van de mensen die wel een key hebben gekregen, dus post plz wat ervaringen/grappigeverhalen/screenshots
Verwijderd
Hij werkt nu wel idd. Het was me pas opgevallen toen ik jouw post lasPurechaos schreef op 03 oktober 2004 @ 22:43:
[...]
Onderaan de interface staat er links naast de slots voor je bags een klein verticaal balkje, deze hoort de ping weer te geven, bij de US stress test werkte hij niet, misschien op de EU wel?
lol, idd ja.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 21:10:
[...]
dat doet me denken aan die reclame van de staatsloterij, met die 2 gasten op die bank haha
en het leuke komt nog, hij kan niet inloggen, hij drukt op een link in de mail, dan krijgt hij terms of agreement, druktie op ok en hopla weer de terms of agreement
we hebben al afgesproken dat we om en om spelen....
SSjes zullen snel volgen
Verwijderd
Ik ga ze vanavond meehelpen, als ik klaar ben met collegenemo55 schreef op 04 oktober 2004 @ 10:14:
Ik zou ze graag een handje helpen
http://en.wow-europe.com/...eral-en&t=751&p=1#post751
Ik moet toch eens echt betere namen verzinnen, in een wilde bui heb ik maar Ritaro bedacht (nee, dit is geen random naam
Opzich, de eerste indrukken dan maar:
- Het downloaden ging matig, met 20-25kB/s gemiddeld (25 a 30 uur downloaden)
- Het installeren ging goed, het duurde alleen lang voordat de installer de bestanden had uitgepakt.
- De server reageert zeer goed, ik heb de pingbalk nog niet gevonden in het halve uur dat ik gister heb gespeeld, maar het spel draait goed
- Nog niet echt veel mensen tegengekomen in het halve uur, waarschijnlijk omdat er nog een aantal bezig zijn met het downloaden (ik denk dat ik vanavond de downloader maar opzet om de mensen die nog bezig zijn wat te helpen).
- Het gevechtssysteem dient nog wat gewenning, ik zat telkens met links te klikken op de mobs om ze te looten, en verder was ik aardig gewend aan het bedienen van de camera met de muis zelf, ipv het indrukken van de rmb, maar gezien de interfacebesturing begrijp ik het wel.
En tevens zal ik deze week nog eens kijken naar de alternatieve UI, cosmos (oid).
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 11:29 . Reden: post ietwat uitgebreid met eerste indrukken ]
Leuk interview die nog een heel klein beetje meer inzicht geeft over wat de spelers nog meer te wachten staat:
http://wc3.ogresnet.com/html/interviews.php?l=tyren
http://wc3.ogresnet.com/html/interviews.php?l=tyren
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Presently we are receiving a lot of questions. Before asking us a question please make sure to use the Search function in the forums and to check the information on the official european sites.
General question
- Will we get class forums?
Yes, as the beta process continues the forums will evolve.
- Can you guys give us some information about the PvP server that crashed alot yesterday? Was it someone who did it on purpose or just trouble with the servers?
You can find an official statement here: http://de.wow-europe.com/...eral-de&t=743&p=1#post743
- Are you still sending beta emails out?
Yes, this will be done in phases. Presently we are still in phase 1 and emails are continueing to be sent out.
- Many people are getting slow download rates from bittorrent, is there a slight problem with the program?
There will be a new optimized version of the downloader. You should get better download rates once the new version has been released.
- What are we here for? What shall we test? Will our /bug and /suggest feedback reach the US Developpers? Or is this just a server test / promotion (see Lineage 2)?
We are testing the new European structure, all the workflow and the European servers. Please use the English language to make suggestions or reporting bugs. Localized version of the game (French and German) will follow later. All your feedback is very important for us because we want to provide a stable server structure for the localized versions.
- Where can I send the bug report?
Type /bug in the game, type your message and simply click on "Submit".
- What are the GM hours for the European beta?
http://de.wow-europe.com/...eneral-de&t=95&p=1#post95
- Can we expect more Norwegian players? (Lack of beta keys to Norwegian Fan Sites?)
The selection process is random (keeping the different systems in mind). So we hope that more Norwegian players will make it in the beta. We welcome Beta Testers from all European countries.
- When are the new keys coming?
The next wave of keys (this is the biggest one!) will go out today (Monday). We are still in the process of sending beta keys to the applicants.
- Is there a way to connect the EU client to the US servers?
The game clients are exactly the same in all territories. European accounts are only valid on european servers as US accounts are only valid on US servers. If you have the US client already installed (with all patches!) it is possible to convert the client to the European servers. For information how to do this please keep an eye on the Technical Support Forums where an FAQ will be posted soon.
- Can anyone tell us how many game servers are in the European beta?
Right now there are two: A Beta (PvE) and a PvP Server.
- Are we using US time in the Eu forum??
Please choose the correct time zone when clicking on options in the forum.
- It is allowed to speak about politics in the forums?
For what is allowed and what is not allowed please have a look to the terms of use: LINK.
Game play questions
- How is Guild Tabard working?
Buy one and wear it
.
- Can we follow a player?
Yes, click on a player and type /follow or right click the portrait of a player and select follow.
- Will it be possible to allocate ourselves the points we gain each level in stat?
No. It depends on the race and class you have chosen when creating your character.
- Will we have reward for pvp like title? How will it work?
Yes. There will be titles for players who are fighting on the PvP server. You can get more information here:
http://en.wow-europe.com/info/basics/realmtypes.shtml
http://en.wow-europe.com/info/basics/pvpcombat.shtml
http://en.wow-europe.com/info/basics/racewar.shtml
http://en.wow-europe.com/policy/pvp.shtml
- Can you change professions?
Yes, you can unlearn a profession but you will loose your skill levels already gained in this profession.
- After shooting with my wand over 100 times I'm still at 1 in wand-skill. What's wrong with wands? Are they bugged?
Wands are bugged at the moment. The team is working on it.
- How many Chars can I create on each server? Can
I create Horde and Alliance Chars on a server?
Presently you can create up to 10 characters per server. You can have Horde and Alliance characters on one server BUT this is only available for the beta.
- Why can’t I choose a Last name for my Char?
This has not been decided yet.
General question
- Will we get class forums?
Yes, as the beta process continues the forums will evolve.
- Can you guys give us some information about the PvP server that crashed alot yesterday? Was it someone who did it on purpose or just trouble with the servers?
You can find an official statement here: http://de.wow-europe.com/...eral-de&t=743&p=1#post743
- Are you still sending beta emails out?
Yes, this will be done in phases. Presently we are still in phase 1 and emails are continueing to be sent out.
- Many people are getting slow download rates from bittorrent, is there a slight problem with the program?
There will be a new optimized version of the downloader. You should get better download rates once the new version has been released.
- What are we here for? What shall we test? Will our /bug and /suggest feedback reach the US Developpers? Or is this just a server test / promotion (see Lineage 2)?
We are testing the new European structure, all the workflow and the European servers. Please use the English language to make suggestions or reporting bugs. Localized version of the game (French and German) will follow later. All your feedback is very important for us because we want to provide a stable server structure for the localized versions.
- Where can I send the bug report?
Type /bug in the game, type your message and simply click on "Submit".
- What are the GM hours for the European beta?
http://de.wow-europe.com/...eneral-de&t=95&p=1#post95
- Can we expect more Norwegian players? (Lack of beta keys to Norwegian Fan Sites?)
The selection process is random (keeping the different systems in mind). So we hope that more Norwegian players will make it in the beta. We welcome Beta Testers from all European countries.
The next wave of keys (this is the biggest one!) will go out today (Monday). We are still in the process of sending beta keys to the applicants.
- Is there a way to connect the EU client to the US servers?
The game clients are exactly the same in all territories. European accounts are only valid on european servers as US accounts are only valid on US servers. If you have the US client already installed (with all patches!) it is possible to convert the client to the European servers. For information how to do this please keep an eye on the Technical Support Forums where an FAQ will be posted soon.
- Can anyone tell us how many game servers are in the European beta?
Right now there are two: A Beta (PvE) and a PvP Server.
- Are we using US time in the Eu forum??
Please choose the correct time zone when clicking on options in the forum.
- It is allowed to speak about politics in the forums?
For what is allowed and what is not allowed please have a look to the terms of use: LINK.
Game play questions
- How is Guild Tabard working?
Buy one and wear it
- Can we follow a player?
Yes, click on a player and type /follow or right click the portrait of a player and select follow.
- Will it be possible to allocate ourselves the points we gain each level in stat?
No. It depends on the race and class you have chosen when creating your character.
- Will we have reward for pvp like title? How will it work?
Yes. There will be titles for players who are fighting on the PvP server. You can get more information here:
http://en.wow-europe.com/info/basics/realmtypes.shtml
http://en.wow-europe.com/info/basics/pvpcombat.shtml
http://en.wow-europe.com/info/basics/racewar.shtml
http://en.wow-europe.com/policy/pvp.shtml
- Can you change professions?
Yes, you can unlearn a profession but you will loose your skill levels already gained in this profession.
- After shooting with my wand over 100 times I'm still at 1 in wand-skill. What's wrong with wands? Are they bugged?
Wands are bugged at the moment. The team is working on it.
- How many Chars can I create on each server? Can
I create Horde and Alliance Chars on a server?
Presently you can create up to 10 characters per server. You can have Horde and Alliance characters on one server BUT this is only available for the beta.
- Why can’t I choose a Last name for my Char?
This has not been decided yet.
Succes jongens, al zie ik onze kansen zeer kleinquote: Caswallawn- Are you still sending beta emails out?
Verwijderd
^^ dus mensen, geef de hoop niet op
^^ dus mensen, geef de hoop niet op
ik sterf bijna van de zenuwen als ik die dingen lees, ik wil zo'n key
Ik volg Warcraft al sinds het eerste spel uitkwam
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Verwijderd
Ze zijn pas bij de Eerste Phase 
Leuk om te horen, had de hoop al opgegeven
De kans blijft onwaarschijnlijk klein maar het zou zo gaaf zijn als ik er 1 zou mogen ontvangen
Leuk om te horen, had de hoop al opgegeven
De kans blijft onwaarschijnlijk klein maar het zou zo gaaf zijn als ik er 1 zou mogen ontvangen
Hmm eindelijk
, maar wanneer gaan ze die wave verzenden dan het is nu al over zevenen.
Verwijderd
Geduld, geduld 
Volgens mij doen zenden ze emails uit na 20:15 (toevallig ergens gelezen
) of dat deze keer ook is zal een vraag blijven...
Volgens mij doen zenden ze emails uit na 20:15 (toevallig ergens gelezen
Op eBay zag ik net een aangeboden European beta key, waarvoor nu al 300 euro geboden is... Hoe ziek is dat?!?!
WOW beta key @ eBay
WOW beta key @ eBay
Grab shell dude!
300 is nog aan de lage kant, heb hogere gezienjOzh schreef op 04 oktober 2004 @ 19:14:
Op eBay zag ik net een aangeboden European beta key, waarvoor nu al 300 euro geboden is... Hoe ziek is dat?!?!
WOW beta key @ eBay
Pff, ziek man... 300 euro voor 2 maandjes gamen...
Grab shell dude!
Verwijderd
heel ziek en diep triest..jOzh schreef op 04 oktober 2004 @ 19:14:
WOW beta key @ eBay
ja dat had je hier gelezen, maar de bron van dat verhaal is nog niet bekendVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:13:
Geduld, geduld
Volgens mij doen zenden ze emails uit na 20:15 (toevallig ergens gelezen) of dat deze keer ook is zal een vraag blijven...
edit:
hmz, had iets meer naar boven moeten lezen
hmz, had iets meer naar boven moeten lezen
Maargoed ik heb in ieder geval de EU beta al gedownload met de blizzard downloader, dus laat de keys maar komen en het sociale leven maar gaan.
[ Voor 25% gewijzigd door admiral866 op 04-10-2004 19:32 ]
Verwijderd
omg,ik check mijn mailbox in de hoo pdat de key er is,is ie geleegt wegens inactivety! de laatste keer dat ik checkte was gisteren.
/me vervloekt lycos.
heb ik daarlijk me key gemist
/me vervloekt lycos.
Verwijderd
hehe dat is natuurlijk enorm kut...
maar ik dacht dat jij 1 van de weinige was die je inbox continue checkde
We leven wel met je mee hoor
maar ik dacht dat jij 1 van de weinige was die je inbox continue checkde

We leven wel met je mee hoor
Verwijderd
Ik heb net mn eerste WoW ervaring gehad, op een zeer instabiele niet-blizzard server, maar toch. Niet verkeerd
Er zijn waarschijnlijk toch geen keys verstuurdVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:36:
omg,ik check mijn mailbox in de hoo pdat de key er is,is ie geleegt wegens inactivety! de laatste keer dat ik checkte was gisteren.
/me vervloekt lycos.
ik ben blij ik kreeg een email vanavond en er stond:
Congratulations!
You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!
ik ben hem nu aan het downloaden
ik ben echt blij dit wou ik even met jullie delen
Congratulations!
You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!
ik ben hem nu aan het downloaden
ik ben echt blij dit wou ik even met jullie delen
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd
Nogmaals: We zijn hier geen Huiskamer. Als je post waarschijnlijk niets aan het topic toevoegt, post het dan niet.
Er moesten weer wat posts verdwijnen namelijk
Er moesten weer wat posts verdwijnen namelijk
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 20:56 ]
Verwijderd
woot! net me beta invite email gehad
) ben echt superblij!
Wat wel grappig is dat ik het op me oude email account binnen kreeg , die ik eigenlijk nooit meer gebruik (wist niet eens dat ik met die email mezelf ingeschreven had)
Wat wel grappig is dat ik het op me oude email account binnen kreeg , die ik eigenlijk nooit meer gebruik (wist niet eens dat ik met die email mezelf ingeschreven had)
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 20:59 ]
Verwijderd
Gefelicteerd jullie beiden. Ik heb helaas nog niets ontvangen, client en patches en alles zijn geinstalleerd, maar ook deze wave blijkt mij vergeten te zijn. Misschien moet ik blizzard maar even mailen dat ik klaarsta om te beginnen
Verwijderd
whoooohoooo! een vriend van me zit in de beta, maar hij zit overdag voornamelijk op school, en ik heb veel vrij, dus dan wil'ie wel z'n accountje sharen!
Ben nu aan t downloaden en weet toch wel zeker dat ik heeeel laat, of vroeg, naar bed ga vanavond. Nu is t tenminste de moeite om echt ieder verslag tot aan de kleine lettertjes helemaal te lezen
[edit]
Op welke realm/server zitten de GoT-ters eigenlijk?
Ben nu aan t downloaden en weet toch wel zeker dat ik heeeel laat, of vroeg, naar bed ga vanavond. Nu is t tenminste de moeite om echt ieder verslag tot aan de kleine lettertjes helemaal te lezen
[edit]
Op welke realm/server zitten de GoT-ters eigenlijk?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 21:18 ]
Iedereen gefelicteerd die een key heeft 
Heb ook een key, ben er ook vet blij mee
Maar komt er nog een GoT WoW guild?
Of weet iemand een andere Nederlandse guild?
Heb ook een key, ben er ook vet blij mee
Maar komt er nog een GoT WoW guild?
Of weet iemand een andere Nederlandse guild?
Verwijderd
Denk dat ik zelf op de normale server ga spelen (niet de pvp server dus) , duurt alleen nog even want hij komt inene met een patch/update van 620 mb aanzetten (ouch?) Maargoed mag niet klagen
Verwijderd
hoe laat zijn ze bij jullie binnengekomen ??
want als ik daarlijk een ebat amil op min lycos heb gehad en ik ben em daardoor kwijt geraakt dan zweer ik dat ik ze aanklaag.
edit: ze hebben zojuist hun verontschuldigen aangeboden lol.
terr hou eens op mijn posts te delete,als je me hier niet wilt dan ban me maar maar stop met die posts te delete.
want als ik daarlijk een ebat amil op min lycos heb gehad en ik ben em daardoor kwijt geraakt dan zweer ik dat ik ze aanklaag.
terr hou eens op mijn posts te delete,als je me hier niet wilt dan ban me maar maar stop met die posts te delete.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 21:26 ]
Verwijderd
Blizzard doesn't love me..........snik
Iemand al geprobeerd WoW met Linux te spelen (middels cedega)?
Ben erg benieuwd, wil het graag proberen maar blizzard werkt niet mee, helaas..
Iemand al geprobeerd WoW met Linux te spelen (middels cedega)?
Ben erg benieuwd, wil het graag proberen maar blizzard werkt niet mee, helaas..
Verwijderd
Terr: wat bedoel je met nutteloze mailtjes?
Als mensen hier posten dat ze een mailtje hebben ontvangen is dat toch nuttig in dit topic? Als mensen het hebben over de informatie over de beta is dat toch ook handig voor andere mensen?
Ruimte nodig voor posts ofzo?
Ontopic:
Congrats mensen! Ik heb er geen gekregen maar dat viel wel in de lijn der verwachting eigenlijk
Maar het spel koop ik toch wel dus mss een GoT Guildje doen ?
Zou natuurlijk erg gaaf zijn
Edit:
Bloodcatcher, voordat je op de "Verstuur Bericht" knopt ramt, even je bericht bekijken gaag. Ik dnek dat die spelfouten enorm meehelpen met Terr zijn wismethodes...
En het is voor ons ook fijner...
Als mensen hier posten dat ze een mailtje hebben ontvangen is dat toch nuttig in dit topic? Als mensen het hebben over de informatie over de beta is dat toch ook handig voor andere mensen?
Ruimte nodig voor posts ofzo?
Ontopic:
Congrats mensen! Ik heb er geen gekregen maar dat viel wel in de lijn der verwachting eigenlijk
Maar het spel koop ik toch wel dus mss een GoT Guildje doen ?
Zou natuurlijk erg gaaf zijn
Edit:
Bloodcatcher, voordat je op de "Verstuur Bericht" knopt ramt, even je bericht bekijken gaag. Ik dnek dat die spelfouten enorm meehelpen met Terr zijn wismethodes...
En het is voor ons ook fijner...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 21:29 ]
Verwijderd
Guttegut, ik feliciteerde mensen met hun invite en dat wordt gezien als een huiskamerbericht. So be it, kthxbyehaveacookie.
Gefeli aan de mensen die een mail gehad hebben overigens.
Gefeli aan de mensen die een mail gehad hebben overigens.
Waarom zou je ze aanklagen, mensen die webmail voor zoiets gebruiken hebben dit aan zichzelf te danken lijkt me. En dan zeker crappy services zoals Hotmail, Lycos & Yahoo.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:23:
hoe laat zijn ze bij jullie binnengekomen ??
Ik hoop toch van harte dat het niet gaat zoals bij Lineage II.
Maat van me had zich daar 1x keurig netjes ingeschreven, en kreeg vervolgens
iets van 4 accounts gemailed
Anyways, iedereen met key > gefeli ! ..
Frobs moet nog eventjes wachten blijkbaar
Maat van me had zich daar 1x keurig netjes ingeschreven, en kreeg vervolgens
iets van 4 accounts gemailed

Anyways, iedereen met key > gefeli ! ..
Frobs moet nog eventjes wachten blijkbaar
Feli, iedereen die er 1 heeft. Ik heb er jammer genoeg nog geen, maarja we blijven hopen
. Iemand enig idee wanneer de volgende wave komt trouwens?
[ Voor 25% gewijzigd door Apocrypha op 04-10-2004 21:58 ]
Argh, de mailserver van phreaker is down oid, en nu kan ik m'n mail dus niet ophalen 
Mensen die al een Cd-key hebben, gefeliciteert, hopelijk kom ik jullie nog is tegen in de WoW beta

Mensen die al een Cd-key hebben, gefeliciteert, hopelijk kom ik jullie nog is tegen in de WoW beta
edit:
ik zie net dat de mailserver neit down is, maar dat het gewoon aan outlook expres ligt.
ik zie net dat de mailserver neit down is, maar dat het gewoon aan outlook expres ligt.
edit:
2: alles opgelost, en ik zag even een mailtje van battle.net, en ik dacht meteen..battle.net....blizzard...WoW!..maar het was gewoon een mailtje over mijn account in Diablo 2

2: alles opgelost, en ik zag even een mailtje van battle.net, en ik dacht meteen..battle.net....blizzard...WoW!..maar het was gewoon een mailtje over mijn account in Diablo 2
[ Voor 91% gewijzigd door Tonio op 04-10-2004 22:18 ]
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Verwijderd
hm oke als mensen zich aan mijn spelfouten ergeren(je zou mn engels een moeten zien) dan zal ik er op letten tot het wat minder gebeurd,ok ?
Verwijderd
Zo net in wat uurtjes naar level 7 gegaan, het ging niet echt snel maar ik heb de meeste tijd aan sightseeing gedaan, ik heb nu 2 van de 3 secundaire skills (fishing en first aid), vooral het vissen lijkt me wel cool.
Tevens heb ik mijn eerste 6 slot bag uit een mob gekregen (van level 9), toen ik in een party met een level 7 mage zat.
Alleen vreemd dat het spel op sommige rustige stukken redelijk slecht loopt
, vreemd omdat er niet veel in beeld is.
Tevens heb ik mijn eerste 6 slot bag uit een mob gekregen (van level 9), toen ik in een party met een level 7 mage zat.
Alleen vreemd dat het spel op sommige rustige stukken redelijk slecht loopt
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 22:33 ]
Verwijderd
Als er meer mensen komen , ik speel een nightelf warrior genaamd Royana op de BETA server 
(of Elander / Raisk dat zijn me andere characters)
(of Elander / Raisk dat zijn me andere characters)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 22:48 ]
Verwijderd
Die balken die daarin zitten, heb je die automatisch of heb je die door middel van een modifier er zelf bijgetoverd?
Verwijderd
http://wow.warcraftstrategy.com/ctmod/Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 22:37:
Die balken die daarin zitten, heb je die automatisch of heb je die door middel van een modifier er zelf bijgetoverd?
Dit topic is gesloten.