Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.009 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Grats man! you lucky ***piep*** XD

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoa congrats ! :) hoop dat ik hem ook krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:37
Grats man, succes! Mijn smeekbede: ik wacht al 3 jaar! :P En jij hebt toch geen tijd ;)

ps: werk je bij een gamesite of heb je gewoon gesignupped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

potverdikkeme ... gefeli 8)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Roet schreef op 01 oktober 2004 @ 21:57:
Grats man, succes! Mijn smeekbede: ik wacht al 3 jaar! :P En jij hebt toch geen tijd ;)

ps: werk je bij een gamesite of heb je gewoon gesignupped?
Gewoon normaal ingeschreven.

Email is 20:15 precies verstuurd.

En tijd voor een nickchange idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congrats m8 :)

Ik zal het nog even af moeten wachten maar ik hoop toch wel dat ik er ook een mag ontvangen.:)

Stel dat ik er geen ontvang, zou je bereid zijn je key te delen ;) Ik en mijn F5 key danken u :)

Nu ga ik ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, ik heb ook een mailtje gekregen dat ik in de beta zit!! :).

Ik heb me gewoon ingeschreven toen de inschrijving van de beta net begon. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
hmm, deze 2 berichten en het volgende geven mij toch weer een sprankeltje hoop :)
We are now sending more beta keys to the testers! Please check out the information given in the eMail and during the account creation process.

For all who have not been chosen this time, please be informed that we will continue to send beta keys during the next few days. We will increase the server load day by day.

[ Voor 73% gewijzigd door Tonio op 01-10-2004 22:10 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:07:
OMG, ik heb ook een mailtje gekregen dat ik in de beta zit!! :).

Ik heb me gewoon ingeschreven toen de beta net begon. :)
ehm, toen welke beta begon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op 01 oktober 2004 @ 22:10:
[...]

ehm, toen welke beta begon?
Ik bedoelde toen de inschrijving voor de Europese CB begon, ik was wat te enthousiast :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit 4 real? of weer een grap...want je kan namelijk in c:\games\world of warcraft \readme\account-creation\images dat hele ding vinden wat jij daar nu laat zien, dan is het nog een kwestie van een layer eroverheen doen met photoshop met de goeie tekst...

*ik zeg btw niet dat het niet waar is ...maar het ZOU KUNNEN....
btw ben jij lid van een vooruitstaande guild / gewone guild ofzo...of gewoon een player / gamer zonder touwtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:13:
is dit 4 real? of weer een grap...want je kan namelijk in c:\games\world of warcraft \readme\account-creation\images dat hele ding vinden wat jij daar nu laat zien, dan is het nog een kwestie van een layer eroverheen doen met photoshop met de goeie tekst...

*ik zeg btw niet dat het niet waar is ...maar het ZOU KUNNEN....
btw ben jij lid van een vooruitstaande guild / gewone guild ofzo...of gewoon een player / gamer zonder touwtjes?
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/wowuitnodiging.JPG

:)

Nee, ik lieg niet, ik ben de beta nu aan het downloaden, dit had ik echt niet verwacht.
Ik had gewoon mijn gegevens ingevoerd tijdens het begin van de aanmelding van de CB en ik heb om 20:15 dit mailtje gekregen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes hoor :)

Nogmaals gefeliciflappert! :D

Hopen dat ik nog iets krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd :) ik ga nu mn mail maar weer ens checke(2 keer deze avond al lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Refresh elke 10min wel een x, maar jah :P maak niet veel kans denk ik :/

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ach ja als de mail morgen avond komt vind ik het ook niet erg. Morgen hele dag werken dusl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIT IS FUCKING GAY:

http://en.wow-europe.com/...eneral-en&t=17&p=1#post17

mensen die al een plaats hebben in de us,en dan ook nog eens een plaats in de eu,gasten die hun ebay accounts verkopen,unfair selections,joke mails

DE WERELD IS GODVERDOMME SO FUCKING FUCKED UP oh man sry hoor maar dit pist me echt off,heb namelijk nog niks terwijl geloof ik bij wijze van half de community het al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:22:
[...]

Nee, ik lieg niet, ik ben de beta nu aan het downloaden, dit had ik echt niet verwacht.
Ik had gewoon mijn gegevens ingevoerd tijdens het begin van de aanmelding van de CB en ik heb om 20:15 dit mailtje gekregen :).
sorry i doubted you :X

Eigenlijk is het raar om te bedenken dat we het allemaal NU NU NU willen...want als je het hebt...heb je nog iets van 2 maanden om te spelen ofzo :p

net kerst dit :D ...alleen dan zonder boom....en misschien komt de kerstman niet eens...en al helemaal geen zingende mensen....okay het lijkt dus helemaal niet op kerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, volgens mij ben ik een van de eersten hier met een CB key (die ik niet afsta ;)), ik heb me keurig netjes voor de Euro CB aangemeld en ben dan ook maar wat blij dat ik erin zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
Nééééé...
...this notification process will continue daily over the next few days.
Hoeveel is few? +:

* Thralas kijkt ongeduldig iedere naar z'n gmail mailcheck tool.
Één key, is alles wat ik wil. >:)

Edit²: verder valt het me toch op dat nog steeds een groot aantal van de forumposters ergens aan een fansite gelinked is.

En er zijn zo-veel mensen die zeggen dat ze de US beta ook een X aantal maanden hebben gespeeld :(. En dan nog even speciaal daarvoor editen ook
*EDIT* I have been playing US-beta since Phase 1, started about 6-7 months ago

[ Voor 41% gewijzigd door Thralas op 01-10-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:29:
DIT IS FUCKING GAY:

http://en.wow-europe.com/...eneral-en&t=17&p=1#post17

mensen die al een plaats hebben in de us,en dan ook nog eens een plaats in de eu,gasten die hun ebay accounts verkopen,unfair selections,joke mails

DE WERELD IS GODVERDOMME SO FUCKING FUCKED UP oh man sry hoor maar dit pist me echt off,heb namelijk nog niks terwijl geloof ik bij wijze van half de community het al heeft.
Ik heb net eBay gechecked. Nog geen EU account gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op 01 oktober 2004 @ 22:35:
[...]

Ik heb net eBay gechecked. Nog geen EU account gevonden.
en als je er wel 1 gevonden had...had je dat dan aan blizzard gemeld of had je em gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:37:
[...]

en als je er wel 1 gevonden had...had je dat dan aan blizzard gemeld of had je em gekocht....
gekocht voor 200+ euro ??? Echt niet, lekker Blizzard mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wedden dat ze er binnen 1 week zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:38:
wedden dat ze er binnen 1 week zijn ?
Ja dat zal helaas wel, denk dat ik wel een beetje matennaaier dan ga spelen. Echt zo kansloos beta accounts verkopen er zijn zat mensen die er wel op zitten te wachten op een normale manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

Haha Ik kreeg net ook fijn een mailtje dat ik mee mag doen aan de SWG : Jump to Lightspeed beta ... Ga toch weg man! Ik wil WoW ! >:)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal er alleen van dat het downloaden zo godsongelooflijk traag gaat (~15kB/s), terwijl bijvoorbeeld de filmpjes er met 60kB/s doorheengingen!

Ik neem aan dat het komt omdat er niet zo veel mensen nog in de beta zitten die de client downloaden. Met de filmpjes hielpen de machines die 21kB uploaden redelijk mee.

Maarja, ik zal mijn ouders eens lief aankijken of de router aan mag blijven staan vannacht ;) (nog een windows 98 bakje met winroute pro erop)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
frostraven schreef op 01 oktober 2004 @ 22:59:
Haha Ik kreeg net ook fijn een mailtje dat ik mee mag doen aan de SWG : Jump to Lightspeed beta ... Ga toch weg man! Ik wil WoW ! >:)
Geef mij maar die JtL beta dan :P
Heb ik nog wat te doen tijdens het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

VinnieWeiss schreef op 01 oktober 2004 @ 23:00:
[...]

Geef mij maar die JtL beta dan :P
Heb ik nog wat te doen tijdens het wachten.
Wat dacht je dat ik aan het doen was ? (afgezien van mijn mailbox om de 10 minuten controleren :9 )

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 23:00:
Ik baal er alleen van dat het downloaden zo godsongelooflijk traag gaat (~15kB/s), terwijl bijvoorbeeld de filmpjes er met 60kB/s doorheengingen!

Ik neem aan dat het komt omdat er niet zo veel mensen nog in de beta zitten die de client downloaden. Met de filmpjes hielpen de machines die 21kB uploaden redelijk mee.

Maarja, ik zal mijn ouders eens lief aankijken of de router aan mag blijven staan vannacht ;) (nog een windows 98 bakje met winroute pro erop)
Heb je poort 3724, 6112 en 6881 TCP forwarded in je router config naar je interne IP? Zo niet, doen, kan héél veel schelen bij BitTorrent downloads. (Mocht je op het moment meer aan het downloaden zijn met BitTorrent, open dan 6882, 6883 etc. voor iedere download.

Succes!

:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
hehe @ reply 13 (10/1/2004 9:26:01 PM GMTDT) in http://en.wow-europe.com/...eneral-en&t=36&p=1#post36
ben jij zeker rtukkers? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tonio op 01-10-2004 23:14 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

23:15 nog niks,ik ga naar bed,zie morge wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elite_Dead schreef op 01 oktober 2004 @ 23:13:
hehe @ reply 13 (10/1/2004 9:26:01 PM GMTDT) in http://en.wow-europe.com/...eneral-en&t=36&p=1#post36
ben jij zeker rtukkers? :)
Ik heb wel in het topic gereplyd ja, ;) (maar ik ben niet medewerker van Blizzard).
Succes!

:( :+
Dank je O+ :).

Ik zal nog even de poortjes doornemen om te kijken wat er aan scheelt :P.

Mwah, de poorten staan open en worden geredirect naar mijn machine, ik denk gewoon dat er te weinig aanbieders nog zijn van het bestand (of teveel mensen dei het willen downloaden) ;) :P.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ziek ben je als je een account gaat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ja, en dat voor waarschijnlijk niet meer dan 2 maanden. 200 euro is Collectors edition + jaar spelen. Maarja, je hebt altijd mensen die geld teveel hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ik denk dat ze iedereen wel toelaten beetje bij beetje om zo de infrastructuur van hun servers te testen. Meer een soort strestest dus, maar nu met de kennis van de US.

Nu alleen hopen dat je dan aardig voorin de rij staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Mensen met een invite gefeliciteerd :Y) . Ik heb nog hoop in een dagje ofzo :P

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Mocht ik een key ontvangen ben ik best bereid deze te delen.
Ik loop op het moment toch stage dus zou iemand anders
van 4 s'nachts tot 6 s'avonds kunnen spelen op mijn account.
Behalve dan met vrije dagen.

Moet wel duidelijke afspraken gemaakt worden dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wiebbe schreef op 01 oktober 2004 @ 17:56:
[...]

Volgens mij niet?
ik speelde op een PVP server in de stress test en kon echt geen Dwarfes aanvallen als human zijnde..

Het verschil weet ik niet precies, maar op de PVP server kon ik alleen Horde mensen aanvallen, alleen niet op Horde gebied.

En konden zij mij alleen aanvallen op Neutral en Horde gebied.

Als zij op Alliance gebied waren kon ik hun aanvallen, en zij mij niet. (alleen als ik hun aanviel werd ik geel, en was ik attackable)
Misschien omdat Dwarves en Humans allies zijn? :X 8)7

Het is echt zoals keldon vertelde. ;)
nemo55 schreef op 02 oktober 2004 @ 00:49:

Ik houd mij aanbevolen, maar je moet eerst goed bedenken of je dat wilt. Het kan zijn dat Blizzard, net als bij de stresstest een wedstrijd organiseert om zo hoog mogelijk te eindigen in de closed beta ofzo. Of ze verzinnen iets anders, waarbij je maar vanaf 1 IP mag spelen, om cheaten te voorkomen. Als je daar uitsluitsel over hebt, én je hebt een key: I'm your man. 8)

[ Voor 32% gewijzigd door PromWarMachine op 02-10-2004 01:50 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, wat gaat het downloaden ranzig traag, met maar liefst 5kB/seconde! (upload zit constant aan 12kB/s).

Echt, als de client eenmaal binnen is, is de open beta begonnen volgens mij :/ :(.

edit:
Het gaat nu iets beter met de downloadsnelheid, gelukkig
Wiebbe schreef op 02 oktober 2004 @ 08:29:
[...]
<..>

btw mensen, zet je poorten voor bittorrent ff open :P
dan trek ik meestal rond de 200/300 en zonder maar rond de 20 enzo
Met of zonder geopende poorten, haal ik nogsteeds rond de 15kB/s, de filmpjes gingen 4x zo snel, zelfs met de gestealthde poorten.

Maargoed, als de game eenmaal binnen is, hoop ik niet dat ik veel problemen tegenkom bij het installeren van het spel (beruchte 132 error).

edit:
Maarja, ik ben tenminste wel blij met netlimiter, hoewel de upload vaak aardig ver onder de limiet van 10kB/s blijft (ik wel wel een beetje kunnen internetten natuurlijk ;))

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

keldon schreef op 01 oktober 2004 @ 12:18:
[...]

Normale server is HvA (dus alleen spelers van de andere kant kun je treffen in PvP) en op de PvP servers kun je ook de rassen die tot je eigen kant behoren aanvallen.

Heb nog geen mail gehad en vertrek zo voor 3 dagen LAN dus ik zie het maandag allemaal wel :)
volgens mij kan jij dan niet lezen, want hij zegt toch echt:
en op de PvP servers kun je ook de rassen die tot je eigen kant behoren aanvallen.

dus dat zijn voor humans bijv de Dwarfs ;)

maar dat is dus echt niet !

btw mensen, zet je poorten voor bittorrent ff open :P
dan trek ik meestal rond de 200/300 en zonder maar rond de 20 enzo

[ Voor 11% gewijzigd door Wiebbe op 02-10-2004 08:31 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
nemo55 schreef op 02 oktober 2004 @ 00:49:

Erg netjes van je. Ik houdt me ook zeker aanbevolen, heb smiddags nu heel veel vrij. Ik moet nog ff kijken, maar ik denk dat ik mijn account ook wel eventueel kan delen.

Hoeveel mails versturen ze eigenlijk? Hoeveel waren het bij de us cb, 10.000 eerste keer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kijk, dát vind ik nou nog een sociaal! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik zou graag ook een keer een dagje oid mee willen pakken :) (als ik geen key krijg, als ik wel een key krijg dan laat ik het weten :P maar heb tot nu toe niks, ben ook bereid om hem te delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Volgens mij is Blizzard momenteel bezig met een soort van stress test.
Die van de mensen die wachten op een key B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niks hier

/me denkt dat hij gene meer krijgt,omdat er KLOOTZAKKKEN zoals die us beta gast zijn die de plaats inemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de hoop ook al een beetje opgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een afstudeeropdracht waard man. Of een boek. Dat hele verwachtingsvolle proces van de WoW beta!
Begint al met nieuws dat er een beta komt: "oeh ik ga me snel aanmelden zodra het kan!"
Dan kun je je aanmelden: "ik heb me gelijk aangemeld dus niet meer dan eerlijk dat ik ook als een van de eersten uitgekozen wordt!"
Dan is er de grote wacht periode: "oh man, in Amerika kunnen ze al maanden spelen ik wil ook!"
Dan komt er nieuws dat de beta zal gaan beginnen, websites worden opgezet, mensen gaan vast guilds vormen, het gaat allemaal weer erg leven: "zal het morgen zijn? Of eind van deze week denk ik! Nee ik heb van de zus van me ooms broer's neef die bij de inseal-afdeling van een bedrijf werkt dat de Blizzard dozen ook insealed gehoord dat het echt de 30e is..."
Dan is het ineens zo ver: "heb jij al een key? heb jij al een key? Oh sommige van die f*cking USA beta testers hebben al een Euro key da's belachelijk, oneerlijk!! Ik wil ook!"
De dag wordt gespendeerd door met klamme handjes op F5 te drukken. Je denkt maar aan één ding: World of Warcraft...
EN TERECHT!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de mensen onder ons met een key, indien dit mogelijk is, misschien een linkje naar de download client neerzetten? Dan kunnen de minder gelukkigen onder ons alvast die 2.2 Gb binnenhalen :Y)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Tja het is of een key of De US release
Want ben dat wachten beetje beu, dus ga straks niet nog een x aantal maanden wachten omdat Euro weer eens later uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het inderdaad ook stom dat US altijd apart word gezien van EU...okay er zit water tussen maar we zijn toch 1 wereld, zo nep dat we gamers daar wel mogelijkheid krijgen en wij hier niet (of later). vooral als je bedenkt om een hoe grote doelgroep het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Schijnen toch wat probs te zijn met de servers, hoor berichten van veel lag, en crashes in de starter gebieden.
Ook de Duitse Comm is in rep en roer :P
Schijnt dat de Duitse CM persoonlijk een aantal keys heeft gegeven aan guilds die met hem bevriend zijn en op zn buddylist stonden van ICQ, sommige guilds hebben al 20 keys gekregen 8)7 (1 guild heeft 13 members en hebben 8 keys gekregen :X )

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

.. De volgende ochtend en ome frost heeft ook nog steeds geen key.
Ik zie echt weer zon zaterdagmiddag familie-uitje deraan komen 8)7

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Cthulhu schreef op 02 oktober 2004 @ 10:42:
Schijnen toch wat probs te zijn met de servers, hoor berichten van veel lag, en crashes in de starter gebieden.
Ook de Duitse Comm is in rep en roer :P
Schijnt dat de Duitse CM persoonlijk een aantal keys heeft gegeven aan guilds die met hem bevriend zijn en op zn buddylist stonden van ICQ, sommige guilds hebben al 20 keys gekregen 8)7 (1 guild heeft 13 members en hebben 8 keys gekregen :X )
Als dat waar is, dan bevestigt dat dat blizzard in us zich maar weinig bekommert om hoe het hier draait in europe. Ik dacht dat zij alles in de gaten gingen houden. Als dit soort teringzooi nu al begint, weet ik niet of ik bij retail wel op de eu servers wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou aan de ene kant wel kunnen verwachten dat het smooth en vlekkeloos zou verlopen omdat ze in amerika al veel experience met de servers hebben gehad (met wow dan alleen he) dus dan zouden ze het hier ook moeten weten. Mjah alle begin is moeilijk dus ik zou het 2 a 3 dagen geven, misschien wel een week (bedenk wel dat die test 2 a 3 maanden duurt, dus haast is er niet bij).

Maar als het continu zo lagt dan kan je idd beter op de US servers gaan spelen. (als het zo blijft dan, wat me onwaarschijnlijk lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frostraven schreef op 02 oktober 2004 @ 10:44:
.. De volgende ochtend en ome frost heeft ook nog steeds geen key.
Ik zie echt weer zon zaterdagmiddag familie-uitje deraan komen 8)7
ach man praat me er niet van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

DeepSeven schreef op 02 oktober 2004 @ 10:48:
[...]

Als dat waar is, dan bevestigt dat dat blizzard in us zich maar weinig bekommert om hoe het hier draait in europe. Ik dacht dat zij alles in de gaten gingen houden. Als dit soort teringzooi nu al begint, weet ik niet of ik bij retail wel op de eu servers wil spelen.
Het is waar, 1 van die guilds is Tirisfal, dat is mss nog te begrijpen, is zo'n beetje de grootste WoW guild van Duitsland(150+ leden)
www.tirisfal.net
Andere guilds zijn persoonlijk door die CM benadert een paar maanden geleden, met de vraag of ze interesse hebben om mee te doen in de Beta, en die hebben dus keys gekregen

Duitsers zijn trouwens ook vet pissig op die Tirisfal gasten(die gaan op de PvP server spelen, en er worden al raids aangekondigt op die Tirisfal guild)

[ Voor 11% gewijzigd door Cthulhu op 02-10-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

Begrijp ik nou trouwens goed dat b.v. Duitsland en Frankrijk hun eigen forums hebben, maar Wel op dezelfde server spelen ?
Lijkt me een beetje een rare verdeling dan . :?
Bedoel doe dan alles Engels, scheelt een hoop gedonder denk ik.

side note : Voel me haast gediscrimineert. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door frostraven op 02-10-2004 11:35 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

frostraven schreef op 02 oktober 2004 @ 11:31:
Begrijp ik nou trouwens goed dat b.v. Duitsland en Frankrijk hun eigen forums hebben, maar Wel op dezelfde server spelen ?
Lijkt me een beetje een rare verdeling dan . :?
Bedoel doe dan alles Engels, scheelt een hoop gedonder denk ik.

side note : Voel me haast gediscrimineert. ;)
Later in de Beta krijgen de Franse en Duitsers toch eigen servers?
Volgens mij is het alleen in het begin dat ze op dezelfde servers spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Er was in de alpha en begin van de beta een stel gasten die de game 'gekraakt' hadden en een prive, probeer server waren gestart. Bestaan die nog?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Viper2k1 schreef op 02 oktober 2004 @ 11:38:
Er was in de alpha en begin van de beta een stel gasten die de game 'gekraakt' hadden en een prive, probeer server waren gestart. Bestaan die nog?
Er waren een aantal teams die hun eigen server gecode hadden, deze zijn ondertussen opgeruim door Blizzard.

edit:
O+ Rtukkers

[ Voor 9% gewijzigd door Thralas op 02-10-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op 02 oktober 2004 @ 11:38:
De url van de site waarop de private server (http://www.gotwow.net/) stond, daar staat nu een statement van blizzard.

edit:
Spuit 11

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven

frostraven

enge kale vent

Er zijn er bij mijn weten nog een aantal in omloop, maar de community die er achter zat is helemaal in elkaar gestort dacht ik.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
frostraven schreef op 02 oktober 2004 @ 11:51:
Er zijn er bij mijn weten nog een aantal in omloop, maar de community die er achter zat is helemaal in elkaar gestort dacht ik.
Team Python had hun source gereleased, dus het zou nog kunnen dat er kleine server in omloop zijn, alleen dit is natuurlijk niets vergeleken met de EU beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iemand dan echt verwacht dat keys uitdelen eerlijk zou gaan? 'T gaat om connecties en 10 miljard keer een signup insturen. Eerlijk duurt toch altijd het langst; in dit geval tot de Europese release van WoW volgend jaar of zo.

Je kunt altijd lid worden van een enorme WoW clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de hoop een beetje opgegeven...

Toch blijf ik mijn F5 toets misbruiken ot 11 uur vanavond :)

Jah ik heb die private nog gespeeld. Van ongeveer dag 1 tot aan het einde. Was erg leuk om hun voorderingen zo te zien!

Maar ik kan jullie wel vertellen, het is echt een super spel. Heel veel was er nog niet (werkende spells, skills, tradesskills/jobs) maar het was er niet minder om. Er zaten ook nog geen quests in en toch al hele party's van 10 man vormen en alles kort en klein slaan :D

Echt geniaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt geen enkele connectie met een clan en heb me één keer aangemeld toen de aanmeldingen van de eur CB werden geaccepteerd.

Ik zat al van die flauwe grappen als "De kans dat ik in de CB kom is kleiner dan.. <vul hier wat onwaarschijnlijks in>" te maken.

Ik heb schijnbaar geluk gehad, als de client nu ook eens wat harder wilde downloaden ;) (nu met ~25kB/s (*klopt af*))..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hier met 70 kb/s :p

Kon alleen gisteren nog niet inloggen, volgens mij werkte dat een na laatste schermpje bij account aanmaken niet ofzo want ik kreeg steeds een foutmelding.
Vanochtend nog een keertje geprobeerd en het werkte nu wel. :X 8)7 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wees blij dat je erin zit,wij moeten nog steeds hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, maar geef ze eens ongelijk. Als je erin komt wil je toch zo snel mogelijk spelen ;)

Of een account createn dan :P

Maar ik geef ze wel een beetje gelijk om te klagen over de snelheid van het downloaden...

Al is het kut voor ons... :Y)

Edit:

1 vraagje nog: hoeveel keer heeft iedereen die er al inzit zich aangemeld daar...

Ik las namelijk ergens dat ze iedereen die vaker dan 1 keer heeft aangemeld al uitgesloten werden. Dit leek mij natuurlijk zwaar onwaarschijnlijk aangezine er dan maar weinig mensen overblijven...

Toch ff checken ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja....

12:14 nog niks hier,waneer komen de volgende batch mails ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 12:15:
ja....

12:14 nog niks hier,waneer komen de volgende batch mails ?
Geen idee, misschien vanavond weer om 20:15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel zeggen dat het ronduit komisch is om te zien hoe sommige mensen oprecht boos worden (of zelfs gefrustreerd zoals bloodcatcher) omdat ze niet in de eerste fase van de beta zitten. :*) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wordt niet boos of gefrusteerd,ik heb gewoon niks te doen en wil diebeta in lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 12:33:
ik wordt niet boos of gefrusteerd,ik heb gewoon niks te doen en wil diebeta in lol.
Hehe, ik heb niets te doen omdat ik moet wachten tot mijn internetverbinding de 2.4GB heeft uitgepoept op mijn harde schijf (het gaat traag voor mijn gevoel, nog 22 uur).

Maarja, ik kan nu wel beter bekijken of een undead warrior als eerste char een goede keuze is :Y).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:43

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 12:32:
Moet wel zeggen dat het ronduit komisch is om te zien hoe sommige mensen oprecht boos worden (of zelfs gefrustreerd zoals bloodcatcher) omdat ze niet in de eerste fase van de beta zitten. :*) :o
Dit topic is ook niet echt goed voor je bloeddruk. Ik heb me ook ingeschreven voor de CB, maar eigenlijk was ik er tot gister amper mee bezig. Sinds gister volg ik dit topic een stuk intensiever en ik merk ook dat ik veel meer gefocust ben op Outlook Express :)
Jullie zitten elkaar (en mij) allemaal op te jutten en gek te maken ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 12:33:
De frustratie en wanhoop druipt anders van je posts af. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen in mijn klas van de opleiding die ik (nu) volg in de CB zitten, waarschijnlijk niet al te veel ;)

Ik ben trouwens benieuwd naar de performance op mijn systeem, wat met de dag eigenlijk slechter lijkt te lopen :X (xp2000+, 1024MB, radeon9700pro).

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen wanhoop,nog niet integeval,maar ik vind wel dat ze op mogen schieten,vooral omdat ik een van de eerste was de registerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als je je als eerste inschreef, ben je ook als eerste aan de beurt voor een key. Slaat nergens op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 12:51:
geen wanhoop,nog niet integeval,maar ik vind wel dat ze op mogen schieten,vooral omdat ik een van de eerste was de registerde.
Dat boeit niet of je de eerste was of laatste met registreren ;)
Ik denk dat er vanavond of morgen wel weer een aantal mails zal worden gestuurd met de key.

Ik snap alleen de informatie politiek van Blizzard niet, ze hadden toch gewoon kunnen zeggen dat de eerste batch alleen naar fansites en guilds gingen(paar uitzonderingen daar gelaten), en ze geven ook geen informatie over hoeveel keys ze nu precies verstuurd hebben, of hoeveel er nog gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Jammer altijd dat de mensen die in de beta zitten al een grote voorsprong op kunnen bouwen tov mensen die het spel beginnen te spelen als het uit komt. En dan heb ik het over ervaring/kennis van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik vooral niet eerlijk vind zijn al die guilds die banden met de gms hebben en dus zo een key kunnen krijgen :( terwijl wij nog niks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja we weten 't nou wel Bloodcatcher. D'r is altijd nog Ebay.

8)

Wb 'voorkennis'...wat ikzelf kon zien tijdens de stresstest is dat het spel aardig snel onder de knie te krijgen is. Ik zou me eerder druk maken om lvl50 gank squads op de pvp servers. >:)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Het topic was een stuk leuker toen de keys nog niet verstuurd waren ;) nu is het dikke spam gewoon.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
lol, volgens mij denkt iedereen hier dat ze in de beta komen, of in ieder geval een goede kans maken :D Hoe groot is die kans nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Jaded schreef op 02 oktober 2004 @ 13:09:
lol, volgens mij denkt iedereen hier dat ze in de beta komen, of in ieder geval een goede kans maken :D Hoe groot is die kans nou?
Niet echt groot ;)
Maar over enkele maanden begint de US open Beta, kan iedereen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 02 oktober 2004 @ 13:09:
Die kans is nagenoeg nul, het verbaasd me eerlijk gezegd dat er al 2 mensen in dit topic rondlopen die beiden bezig zijn de beta te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Cthulhu schreef op 02 oktober 2004 @ 13:13:
[...]
Niet echt groot ;)
Dat kinkt wel aantrekkelijk, alleen jammer van de hoge ping. Die is toch minstens wel 100 ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja indeed...de kans is zeker ZEER klein, maar ik kan me wel voorstellen dat je toch hoopt dat je erin komt (dat hoop ik ook).

Achja...terug naar Jump to Lightspeed dan maar. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Jaded schreef op 02 oktober 2004 @ 13:22:
[...]

Dat kinkt wel aantrekkelijk, alleen jammer van de hoge ping. Die is toch minstens wel 100 ms.
Reken maar zo rond de 200 ;) en dat betekend niks omdat dit dus geen shooter is maar een MMO he dus ping doet niet echt terzake. Als ie ronde die100-200 ligt is het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Cthulhu schreef op 02 oktober 2004 @ 13:13:
[...]

Niet echt groot ;)
Komt er ook nog een EU Open Beta? :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje @ de mensen die de beta key hebben

hoeveel hebben jullie je aangemeld want als dat klopt van maar 1 keer aanmelden anders mee kan ik het dus al vergeten(omdat iedereen het dee heb ik me maar 2 keer aangemeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09
damn, ik heb ook nog steeds geen key :( balen !!!!!!!!!

ik wacht echt al een hele tijd op dit spel ... AARGH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 14:33:
vraagje @ de mensen die de beta key hebben

hoeveel hebben jullie je aangemeld want als dat klopt van maar 1 keer aanmelden anders mee kan ik het dus al vergeten(omdat iedereen het dee heb ik me maar 2 keer aangemeld)
Aha, en jij vindt het oneerlijk dat sommigen hun keys krijgen doordat ze in een grote guild zitten?
Ik vind het oneerlijk dat sommigen zich meerdere keren inschrijven...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Helaas, hier ook nog niets. Fijn dat er meer mensen zijn die zitten te frusten ;)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is ook oneerlijk,maar als ik me netjes 1 keer zou inscrijven terwijl er meer als 3000 mensen zijn die dat niet doen,wat is dan verdomme de kans dat je geinvite word,ik bedoel ik ben het volledig met je eens,het is oneerlijk,maar het is niet anders,als ik zeker wist dat de community zich allemaal netjes 1 keer zou inschrijven dan zou ik dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 14:51:
ja dat is ook oneerlijk,maar als ik me netjes 1 keer zou inscrijven terwijl er meer als 3000 mensen zijn die dat niet doen,wat is dan verdomme de kans dat je geinvite word,ik bedoel ik ben het volledig met je eens,het is oneerlijk,maar het is niet anders,als ik zeker wist dat de community zich allemaal netjes 1 keer zou inschrijven dan zou ik dat ook doen.
Wat heerlijk hypocriet toch weer. Het is soieso vrij zwak om je eigen standaarden af te stellen op het gedrag van anderen. Ik heb mezelf 1x ingeschreven en heb het daarbij ook gehouden, wanneer ik zodadelijk een key krijg ben ik er tevreden mee en wanneer ik hem niet krijg zal me dat ook weinig interesseren. Kwestie van het hebben van principes denk ik zo.

Zou overigens wel vrij terecht zijn wanneer jij helemaal niets zou krijgen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 14:51:
Tja, ik schrijf me vanuit principe max 1 keer in. Gelukkig zijn er meerderen die het op die manier doen, en ik las dat in ieder geval 1 van de 2 GoTters die een key heeft gekregen zich ook maar 1 keer had ingeschreven.

Hoe meer mensen denken als jij, hoe oneerlijker het gaat. Oftewel, jij helpt zelf mee aan het oneerlijke systeem waar je al eerder in dit topic zo gefrustreerd op reageerde :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 15:00:
[...]

Zou overigens wel vrij terecht zijn wanneer jij helemaal niets zou krijgen. _/-\o_
Ben ik helemaal met je eens :) (aleen hoop ik niet dat dat gebeurt :9 )

maar dan zou dat ook met de andere 3000 moeten gebeuren,maar ik ken iemand die in de beta zit en die heeft dag als het hier nacht is en hij speelt niet snachts dus als ik geluk hebt wil hij wel sharen met me :) hij moet aleen online komen.

edit: woepi hij is net online gekomen en hij zij dat het goed was maar dat hij het eerst zelf nog even wou

/me gaat dus binnekort ook ingame :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 16:56 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.