Mijn favoriete FF is nog altijd deeltje VII. Grafisch is hij dan niet zo super (zelfs toen der tijd al niet), maar het verhaal is echt top. De 2e keer doorspelen snapte ik pas hoe het nu precies in elkaar zat.
VIII was opzich wel leuk, maar het verhaal kon me niet echt boeien.
IX heb ik liggen, maar eigenlijk nog niet echt gespeeld. Dit ga ik binnenkort eens doen.
XI ben ik mee begonnen sinds de release in Europa.
De ouders versies heb ik voor de PlayStation liggen, en ben begonnen met deeltje I.
IV ben ik mee begonnen op de GBA, en sinds kort heb ik deel III in mijn bezit. Ik moet zeggen, ze mogen wat mij betreft al die oudere Final Fantasies wel uitbrengen op de DS met een goede make over.
Mijn vriendin vind X heel erg leuk, maar ik vind hem dan weer niet zo goed als VII, overigens geen slechte FF. X-2, kon me nog niet boeien, maar misschien dat ik na het uitspelen van X eens tijd daarvoor vrij ga maken.
Nu nog wachten op XII en XIII. De screenshots en filmpjes zijn in iedergeval super. XII lijkt me een beetje een soort van systeem te hebben zoals deel XI.
@hierboven,
het is wel mogelijk, hiervoor moet je dan een bepaalde disc aanschaffen welke het ook meteen mogelijk maakt om te kopiëren naar een interne schijf die je dan in je PS2 kunt bouwen (of een externe voor de PStwo). Geen idee of het van de policy mag, dus post ik maar even niet de naam. De disc is trouwens niet eens heel erg duur (zo'n 35 euro).
[
Voor 14% gewijzigd door
Arunia op 29-11-2006 10:52
]