Eensch!Deathchant schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:36:
Ik heb gehoord van een collega dat ondanks het niet waar zou zijn, er toch een remake gaat komen van FF7 voor de PS3. Als dat zo is, koop ik me alleen de PS3 voor FF7.
Denk eens na; ze zouden zo enorm veel geld kunnen verdienen met FF7 remake. Naast het feit dat ik het echt HET spel allertijden vind, denk ik dat Square Enix echt zo enorm kan profiteren bij het "uitmelken" van dit concept...
Maar ja, hoe zou een FF7 remake er moeten uitzien? EXACT dezelfde storyline met exact dezelfde characters? Dus alleen grafisch op PS-3 niveau?
Misschien moet het verder breien op waar FF7 gestopt is?
Ik vind dat ze gewoon het identieke spel moeten handhaven alleen grafisch verbeterd.
De PS3 zou op de launch al bij mij in huis staan als er een FFVII remake voor de PS3 zou komen.
Wat ze eigenlijk zouden moeten doen is het verhaal over Aeris af maken (maar dan klopt de lifestream niet meer natuurlijk) zoals het oorspronkelijk bedoelt was. Het moest mogelijk zijn om Aeris weer terug te krijgen. Alle spullen hiervoor zijn in de data aanwezig.
Maar ja, het verhaal heeft nu wel iets heel aparts, moet alleen nog eens alles voor Aeris zien te halen voordat ze dood gaat. Ik denk dat FFVII voor de PS3 er als FFVII - AC uit zal gaan zien. Wat dat betreft zou ik zeggen: "Kom maar op!".