ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Als je eerst een stukje van de buitenmuur weg haalt ziet 't spel het wel gewoon als buiten geloof ik. Bomen en planten erin en muurtje weer dicht maken.Schaapje_BlaaT schreef op 26 september 2004 @ 22:14:
....
Er moet ook nog een tuin komen, alleen kan dat niet op de binnenplaats omdat het spel die ziet als binnen dus daar mag ik geen bomen bouwen
ik heb het spel volkomen legaal gekocht. gewoon aan het spelen woon met me hele gezin 3 volwassenen en 1 kind en mooi huisje al geregeld spullen gekocht en gebouwd. en op het moment dat me baby peuter wordt kan ik ineens niet meer bouwen. ben ik daarna met heel me familie naar ander huis verhuisd en daar kon ik weer gewoon dingen kopen en bouwen. zijn en er meer mensen die hier last van hebben?
Misschien een foutje in de safegame ....mmm...kan niets anders verzinnen..Leondendungen schreef op 27 september 2004 @ 12:31:
ik denk dat ik tegen een bug gelopen ben,
ik heb het spel volkomen legaal gekocht. gewoon aan het spelen woon met me hele gezin 3 volwassenen en 1 kind en mooi huisje al geregeld spullen gekocht en gebouwd. en op het moment dat me baby peuter wordt kan ik ineens niet meer bouwen. ben ik daarna met heel me familie naar ander huis verhuisd en daar kon ik weer gewoon dingen kopen en bouwen. zijn en er meer mensen die hier last van hebben?
There is no place like ::1
Verwijderd
ik had een gezin met 2 volwassenen en kreeg toen een kind en dat is inmiddels tiener en heb telekens dingne bijgebouwd en gekocht dus ik heb daar geen last van, dan zal er iets misgegaan zijn mbij install of savegame idd.Leondendungen schreef op 27 september 2004 @ 12:31:
thx, ik had dat plan ook al opgevat. Nu ik weet dat het gaat werken doe ik dat zekerAnimal Mother schreef op 27 september 2004 @ 11:51:
[...]
Als je eerst een stukje van de buitenmuur weg haalt ziet 't spel het wel gewoon als buiten geloof ik. Bomen en planten erin en muurtje weer dicht maken.
Dan ga ik meteen proberen of het spel het ook als buiten ziet als ik sierbogen in plaats van deuren in de muur plaats
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Dat ga ik straks is proberen thxVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:04:
cntrl shift c en dan typ je " moveobjects on " in
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
lol ik vind dat leuk staan,lolM@NIC schreef op 26 september 2004 @ 22:37:
[...]
OMFG! Waar heb jij al die baden voor nodig?
En die konijn is er omdat je cheats gebruikt.
Verwijderd
Ja, en vervolgens je achterstallige rekeningen en vervelende sims deletenVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:04:
cntrl shift c en dan typ je " moveobjects on " in
Ze moet niet zeuren, is ze een beetje getrouwd en dan gaat ze een beetje een 2e liefje willen[CSC]Outlaw schreef op 27 september 2004 @ 11:23:
[...]
Uhm zie je die verlangens? Die staan ver in het rood dan komt die psych altijd.

Verwijderd
De Crack werkt niet voor alle duidelijkheid, is er ergens een fix ofzo?
Deamon tools heeft dus op die pc van me zus geen nut
Je bent er al eerder op gewezen dat warez hulp hier niet gewenst is. Hou je daar dan ook aan!
[ Voor 134% gewijzigd door Fuelke op 28-09-2004 13:46 ]
Er is een simpele oplossing voor al jouw problemen: het spel legaal kopen.Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:57:
heb nu the sims hier geinstalleerd maar wou het net bij me zusje installeren , en heb de bin's niet meer, dus hoe los ik dit op ???
De Crack werkt niet voor alle duidelijkheid, is er ergens een fix ofzo?
Deamon tools heeft dus op die pc van me zus geen nut
Zie mijn verhaal op de 2e pagina, misschien heb jij hetzelfde probleem?Leondendungen schreef op 27 september 2004 @ 12:31:
St@m schreef op 22 september 2004 @ 00:19:
Wat niet leuk is:
Ik was al 4 uur aan het spelen, ik had al kinderen.
Ik had de directeur van de school uitgenodigd om mijn kinderen naar de prive school te sturen![]()
Hij vond het geen goede omgeving voor de kinderen (vind je het gek als je druk bezig bent je sims blij en in leven te houden).
Toen hij wegging stond er ineens een maatschappelijk werkster voor de deur.
Kon ik niet saven, en niet bouwen en niets kopen..
Dit heeft 2 dagen spelen geduurd, uiteindelijk was dat mens nog niet weg en heb ik maar ctrl-alt-del gedrukt.. wel zonde.. meer mensen last van gehad?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Download deze patch & je sims zijn naakt als ze op het toilet zitten & douchen!
Plaats de patch in de map TSBin van De Sims 2 map. Open de patch & klik op patch. ( Let op, er wordt een backup gemaakt van het originele bestand! )
B.v. C:/Program Files/EA Games/De Sims 2/TSBin
Download Nude Patch
Cheats:
Voor alle mensen, hier zijn alle cheats die er tot nu toe bekend zijn
De tekst die je in het cheat-venster moet invoeren is dik gedrukt!
Hoe moet je de cheats invoeren?
Om het cheat-venster te openen hou je Ctrl + Shift + C ingedrukt.
Nadat je een van de cheats hebt ingevoerd, druk je op enter.
Het cheat-venster gaat telkens weg nadat ik een cheat heb invoerd?
Dit gebeurt standaard, wil je snel veel geldcheats invoeren doe dan het volgende:
1. Open het cheat-venster ( Ctrl + Shift + C )
2. Typ daarin het volgende: kachingkaching
3. Nu blijft het cheat-venster in beeld
4. Als je het cheat-venster weer weg wilt hebben typ dan: exit (of druk Esc op je toetsenbord)
Geld cheats:
kaching :Voeg 1.000 Simoleons toe aan je bankrekening
motherlode :Voeg 50.000 Simoleons toe aan je bankrekening
Tijd cheats:
sethour # :zet in plaats van # een getal ( 1 - 23 ). De tijd verandert dan in dat uur.
Grappige cheats:
StretchSkeleton
Hiermee kun je je Sims heel erg uitrekken. StretchSkeleton 2.5 : Magere reus
StretchSkeleton -2.5 : Kleine mannetje
StretchSkeleton 1.0 : Terug naar normaal
Diverse handige cheats:
deleteallcharacters : Een cheat te gebruiken in de buurt: gebruik om alle Sim-families te verwijderen.
terraintype desert/temperate : Dit kan alleen gebruikt worden in de buurt, en zorgt ervoor dat de terreinsoort verandert.
help : Hiermee krijg je een lijst van alle gewone "cheats"
----------------------
Als je de volgende cheats aan wilt zetten zet dan on achter de cheat (met een spatie ertussen). Wil je hem uitzetten, zet dan off erachter (met een spatie ertussen)
autopatch on/off : Dit stelt het spel in staat automatisch een nieuwe patch te downloaden.
moveobjects on/off : Je kunt nu alle voorwerpen in het spel naar een plek verplaatsen waar je wilt.
aging on/off : Verouderen aan of uit zetten
vsync on/off : Dit zal het soepele verloop van het spel doen verhogen, maar de kwaliteit verlagen.
Al deze cheats zijn op je eigen risico, ik gebruik ze zelf & bij mij werken ze erg goed.
[ Voor 12% gewijzigd door jeroenzelle op 27-09-2004 18:42 ]
toevallig een nachtkastje of ander object dan het bovenste blokje aan de zijkant van het bed blokeerd?Tr!gger schreef op 27 september 2004 @ 15:02:
Bij mij is het 2 persoons bed gebugged ... je kan maar 1 kant opmaken en de andere niet. Je kan er gewoon bijkomen ofzo maar er kan ook nog maar 1 persoon in slapen. Alsof er een onzichtbaar persoon opligt ofzo. Ik kan dat bed ook niet eens verkopen omdat ik dan 'het bed is in gebruik' krijg terwijl het gewoon leeg is
had ik ook. ik geef ze een leuk nachtkastje, gingen ze klagen dat ze het bed niet meer in kunnen...
Zoiets had ik inderdaad ook, konden ze de deur niet meer open doen voor gasten maar zelf er wel in een uitRocketKoen schreef op 27 september 2004 @ 20:08:
[...]
toevallig een nachtkastje of ander object dan het bovenste blokje aan de zijkant van het bed blokeerd?
had ik ook. ik geef ze een leuk nachtkastje, gingen ze klagen dat ze het bed niet meer in kunnen...

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
als ik een bezorgdienst bel staat er bij voedselkosten 0, en kan ik niks bestellen ofzo. Als ik naar de stad ga kan ik ook niks kopen in die winkels......
En een computer kan ik niet betalen.
wat o wat doe ik verkeerd
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Nouja wel een fancy kamer nu om feesten te houden (je hebt een kasteel of je hebt het niet). Kost ook een lieve duit, alle oud uitziende mubilair is schreeuwend duur. Die spiegels alleen zijn al 1100 per stuk (er hangen er 9). Met elkaar kost die kamer zo'n 20k, was ff sparen maar dan heb je ook wat

Ik denk dat het ook niet bepaald slim is om spiegels elkaar te laten spiegelen. Lijkt me dat dat het spel ontzettend traag maakt.Schaapje_BlaaT schreef op 28 september 2004 @ 02:09:
Hmm jammer spiegels weerspiegelen elkaar niet. Ik had een versailles achtige spiegelkamer gemaakt met spiegels tegenover elkaar maar die weerspiegelen elkaar dus niet, je ziet alleen de lijst.
Nouja wel een fancy kamer nu om feesten te houden (je hebt een kasteel of je hebt het niet). Kost ook een lieve duit, alle oud uitziende mubilair is schreeuwend duur. Die spiegels alleen zijn al 1100 per stuk (er hangen er 9). Met elkaar kost die kamer zo'n 20k, was ff sparen maar dan heb je ook wat. Jammer dat er geen fatsoenlijke kroonluchters in het spel zitten.
[afbeelding]
[ Voor 2% gewijzigd door AuC op 28-09-2004 02:39 . Reden: zinsconstructie ]
Verwijderd
En met mijn dak heb je zo een witte rand eronder maar op sommige plekken kan je erdoorheen kijken... is dit te verhelpen?
Ik zal hem online zetten op mijn website
Verwijderd
Hehe ik had die apparaten ook gebruikt toen mijn wensmeter nog groen was ipv. goud of platinum. Was na een paar minuten de pijp uitSchaapje_BlaaT schreef op 27 september 2004 @ 11:09:
[...]
3 dagen om peuter te worden, de rest duurt langer maar de pijp uitgaan is niet nodig want je kunt levenselixer krijgen als je genoeg wensen vervult van je sims

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 13:01 ]
Wil ik best doen, maar dan moet ergens 6mb webspace vandaan komen. Als je gratis webspace weet of iemand bereid is 6MB van zijn/haar webspace uit te lenen dan kan ik het online zetten.Stronkie schreef op 28 september 2004 @ 11:37:
kun je dat kasteel met inrichting niet eens online zetten, Want daar wil ik ook wel wonen
Ondertussen ben ik een tuin aan het aanleggen, alleen lukt het me niet om hekjes om schuine bloemperkjes heen te zetten. Is daar een truuk voor of kan het gewoon niet?. Ik kan ze wel tegen schuine fundering plaatsen maar dat lukt ook niet altijd.
oh, voor promoveren moet je naast de eisen ook een goed humeur hebben. Met platina wensmeter promoveer je direkt, dus ff wat wensen vervullen. Mijn sims maken het me gemakkelijk, ze willen allebei eerst flirten, dan zoenen, dan vozen en tenslotte sex. Dan zijn ze allebei weer platina
[ Voor 19% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 28-09-2004 14:37 ]
Is je metertje van je werk helemaal groen? En heb je wel genoeg vrienden (bij de smileys moet het op 0 staan tussen haakjes) Anders moet je misschien je dagelijkse balkjes op groen krijgen voordat je naar je werk gaat? Das het enige waar het aan kan liggen denk ik of tis een bugMaikeltje schreef op 28 september 2004 @ 13:46:
mijn sim promoveerd niet meer om 1 of andere reden, ik voldoe aan alle eisen (bij sommige meer zelfs) en ben nou inbreker. maar na een week spelen nog steeds niets gebeurt
Verwijderd
Je moet bij de opties kijken van de sim en daar zie je een verticaal groen balkje met je promotiestatus als het goed isMaikeltje schreef op 28 september 2004 @ 13:46:
mijn sim promoveerd niet meer om 1 of andere reden, ik voldoe aan alle eisen (bij sommige meer zelfs) en ben nou inbreker. maar na een week spelen nog steeds niets gebeurt
k thanxVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:38:
[...]
Je moet bij de opties kijken van de sim en daar zie je een verticaal groen balkje met je promotiestatus als het goed is
had idd nog iets meer geduld moeten hebben
hier staat mijn pupke al 4 dagen op volledig vol dusVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:38:
[...]
Je moet bij de opties kijken van de sim en daar zie je een verticaal groen balkje met je promotiestatus als het goed is

alles groen van balk evt alles platinum maar nog steeds nix

zelf mijn andere pupke gaat sneller als mood op groen staat zelfs
nu theorist
[This space is for rent]
Een sim van me zit nu in de gemeenteraad en eentje zit er net een hoger, weet de naam ff niet.
Om die kastelen te bouwen, gebruiken jullie daar cheats voor of sparen jullie gewoon door?
@PoweRoy, gefeliciteerd
[ Voor 7% gewijzigd door sOid op 28-09-2004 19:26 ]
Verwijderd
je kan dus onbeperkt bouwen zonder te cheaten
zeg maar: de burgermeester financiert het
Ja oke, dat wist ik wel. Maar ik heb nu een familie van 2 sims (man en vrouw) en werk me de pleuris om een mooi huis te kunnen gaan bouwenVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 20:04:
bouwen kan je altijd, als je op een kavel klikt zonder een familie te selecteren kan je heel het kavel volbouwen zonder dat eht je geld kost, echter betaal je dan later de koopsom als je met een familie dat huis in wil
je kan dus onbeperkt bouwen zonder te cheaten
zeg maar: de burgermeester financiert het
wtf ik had mijn status alweer veranderdsOidivUs schreef op 28 september 2004 @ 19:25:
Promoveren is juist ubermakkelijk
Een sim van me zit nu in de gemeenteraad en eentje zit er net een hoger, weet de naam ff niet.
Om die kastelen te bouwen, gebruiken jullie daar cheats voor of sparen jullie gewoon door?
@PoweRoy, gefeliciteerd
vaag
maarre promoveren gaat nu niet meer ofzo
gast is swat leider en andere is theorist en er waren nog wanted thingies voor een promotie baan ofzo
duurt lekker lang..
ei aangefikt op fornuis maar gaat niet weg

[This space is for rent]
Verwijderd
Dus ik dat meisje bellen om haar uit te nodigen. Toen mijn sim de hoorn ophing 'ontstond' er ineens een man (waarschijnlijk de man van de vriendin van mijn sim) achter haar die haar begon te duwen, waarna mijn sim in huilen uitbarstte.
Verwijderd
Hoe kan je dat nou zien als je vanaf je eigen huis aan het bellen wasVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 21:27:
Mijn sim is verliefd op een andere vrouw, en zij ook op mij.
Dus ik dat meisje bellen om haar uit te nodigen. Toen mijn sim de hoorn ophing 'ontstond' er ineens een man (waarschijnlijk de man van de vriendin van mijn sim) achter haar die haar begon te duwen, waarna mijn sim in huilen uitbarstte.
Verwijderd
Verwijderd
Wat een mietjeVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 21:27:
Mijn sim is verliefd op een andere vrouw, en zij ook op mij.
Het spekl geeft namelijk aan dat het spel wordt opgeslagen zonder de sim die weg is....
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Ik heb alle aanwijzingen geprobeerd.
Is er iemand met een andere oplossing ?
Gaat om Radeon 9800 XT met nieuwste Catalyst drivers.
Verwijderd
Ik kreeg de fout tijdens het opstarten dat direct3d initialisatie mislukt was.
Heb daarna het volgende gedaan:
UNINSTALL directx in safe mode (progsel van i-net van MajorGeeks)
Reboot
INSTALL directx van sims cd.
reboot
WERKEND SPEL
ik hoop dat je hiermee gered ben want ik zit ook al verslavend mezelf na te maken
Ja inderdaad, wie kan hier uitleg over geven?Waterlelie schreef op 28 september 2004 @ 23:06:
Ik vraag me dus af of je je sim kwijt bent als je een taxi belt.
Het spekl geeft namelijk aan dat het spel wordt opgeslagen zonder de sim die weg is....
Verder... is er ook een lijst met alle beroepen per categorie die je sims kunnen krijgen?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik had mijn kasteel eerst kaal gebouwd (zonder luxe meubels enzo) en toen maar flink gespaard tot die sims er in konden (150k was ie). Daarna gaan sparen voor mooie meubels. Net kreeg mijn sim een bonus van 50.000 dus nu wordt het flink inrichten. Helaas trekt de computer dat niet zo goed, het lijkt simcity4 wel weer.sOidivUs schreef op 28 september 2004 @ 19:25:
Promoveren is juist ubermakkelijk
@PoweRoy, gefeliciteerd
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Wat je dan gaat doen is rondrijden door de buurt heen
Ik doe het regelmatig met veel lol, voor O JAA! doen in het openbaar
Zie o.a.
http://www.modthesims2.com/ (waar ook naakte skins met tepels en schaamhaar-of gebrek eraan- te halen zijn trouwens).
Verder ben ik wel benieuwd wat de tweakers van m'n toekomstbeeld van thesims 3 vinden.
verzamelt -1's en -2's in hoog tempo
Maar wel hoeveel vriendjes je nodig hebt
En die link van jouw is 10 dagen geleden al gepost
Maar samengevoegd kan je een compleet lijstje maken.
thx voor die modding site. Je kunt er ook huizen uploaden dus ik heb mijn kasteel gesubmit. Als het een beetje meezit staat ie er binnenkort opDanny schreef op 29 september 2004 @ 00:57:
Intussen werkt de modding community hard aan hacks om zelf objecten te kunnen maken en het spel aan te kunnen passen.
Zie o.a.
http://www.modthesims2.com/ (waar ook naakte skins met tepels en schaamhaar-of gebrek eraan- te halen zijn trouwens).
Verder ben ik wel benieuwd wat de tweakers van m'n toekomstbeeld van thesims 3 vinden.
screenie bij nacht na toevoeging van een tuin

Verwijderd
Oh ik wist niet dat je credits ervoor wouFirmPete schreef op 29 september 2004 @ 01:07:
[...]
Maar wel hoeveel vriendjes je nodig hebt![]()
En die link van jouw is 10 dagen geleden al gepost![]()
![]()
Maar samengevoegd kan je een compleet lijstje maken.
Sander die link met verschillende carrières waar je om vroeg heeft Firmpete 10 dagen geleden ook al gepost.
Edit:
Die kasteel hierboven ziet er bij nacht nog mooier uit. Hoe lang duurt het om van het bovenste torentje naar de brievenbus te lopen in simminuten?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 03:01 ]
Haha, omgVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 02:59:
[...]
Oh ik wist niet dat je credits ervoor wou, bij deze dan.
Sander die link met verschillende carrières waar je om vroeg heeft Firmpete 10 dagen geleden ook al gepost.
Ik heb nu mijn huidige huis uitgebouwd (dat ranchmodel) naar een fatsoenlijk huis. Ik spaar nog steeds voor mijn nieuwe huis (eerlijk), van 130.000, oningericht..
Screenshots volgen nog een dezer dagen..
[ Voor 1% gewijzigd door SanderTje! op 29-09-2004 03:15 . Reden: Schermtoetsenbord zuigt :) ]
Verwijderd
Praat veel met een vrouw of man tot ze vrienden zijn, ga dan flirten en zoenen, vraag vervolgens of ze met je willen samenwonen als ze verlieft op je zijn geworden. Degene met wie je gaat samenwonen neemt namelijk zijn/haar geld met zich mee en dat komt op jouw conto te staan. Laat ze even genieten van je uiterlijk en knikker ze dan het huis uit (laat ze verhuizen of kill them
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 05:29 ]
Alleen wat ik van Jullie nodig heb (als jullie zin hebben
Ik heb ze nu in Engels staan , maar ze moeten natuurlijk in Nederlands.
Ik geef een voorbeeld:
Engels = Nederlands
Team Mascot = Team Mascotte
Ik heb verder alles al netjes in PHP staan
P.S.
Als je je steentje bijdraagt word je naam natuurlijk bij de FAQ vermeld
EVIL!Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 05:29:
Tip als je wel snel geld wil, maar geen cheats wilt gebruiken:
... en knikker ze dan het huis uit (laat ze verhuizen of kill them) Zo heb ik binnen een paar dagen al 400.000 ' verdient'
Soort Gigolo praktijken dus, I love it
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
vereisten: rijke sims (235.768) en een snelle computer
http://www.modthesims2.com/download.php?view.23
Verwijderd
Als niemand me voor is wil ik vanavond wel eens aan de slag gaan. (ben nu op stage en hoor eigenlijk te werken)Jeroenz18 schreef op 29 september 2004 @ 10:42:
Alleen wat ik van Jullie nodig heb (als jullie zin hebben) zijn de nederlandse woorden voor de carriere's & banen "namen"
Alles wat nog in het Engels is heb ik nodig. Kan je dan een mailtje sturen met de nederlandse vertaling ervan
[ Voor 3% gewijzigd door jeroenzelle op 29-09-2004 12:18 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
maar bij die site staat 8 vrienden
[This space is for rent]
hmm, misschien had ze dit aan?Timocos schreef op 29 september 2004 @ 12:32:
In de reclame op tv van The Sims 2 zie je ook een SM meesteresHoe kan ik die krijgen ?? Ik zag ook een plaatje in dit topic met een marteltuig waarin je Sims dan zit ... deze heb ik ook niet kunnen vinden ... wie weet waar ik ze kan vinden ??

dat is de werk outfit van een vrouw die crimineel meesterbrein is. Het glimt zelfs
Hmm nee dat is het niet ... want ze had ook een zweep enzo in haar handen ...Schaapje_BlaaT schreef op 29 september 2004 @ 14:45:
[...]
hmm, misschien had ze dit aan?
[afbeelding]
dat is de werk outfit van een vrouw die crimineel meesterbrein is. Het glimt zelfs
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Is heel de familie rustig TV aan het kijken, begint het te onweren, slaat de bliksem in, hun mooie flatscreen TV de naar de knoppen, de DURE stereo van de dochter vliegt de lucht in en het dak staat in de fik.....
Heb je daar toevallig screenshots van?L-Vis schreef op 29 september 2004 @ 16:38:
Hoewel hier eerder gezegd is dat er geen regen in The Sims 2 zou zitten, is dit wel degelijk het geval....
Is heel de familie rustig TV aan het kijken, begint het te onweren, slaat de bliksem in, hun mooie flatscreen TV de naar de knoppen, de DURE stereo van de dochter vliegt de lucht in en het dak staat in de fik.....

oh, 47k kost ie, moet ik eerst maar eens een beetje geld verdienen met die sims
ik heb weer eens te groot gebouwd
[ Voor 13% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 29-09-2004 18:06 ]
Verwijderd
Ik weet ook niet hoe ik extra grond bijkoop oid.
Hulp wordt zeer gewaardeerd
Verwijderd
F3 --> Bouw-mode
Als ik begin met een dikke sim, kan ik die dan door veel trainen enzo alsnog slank krijgen?
Ik heb heb op deze manier geprobeerd, maar hij geeft nog steeds dezelfde melding.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 23:24:
Ik heb ook het zelfde probleem gehad en het vandaag kunnen oplossen.
Ik kreeg de fout tijdens het opstarten dat direct3d initialisatie mislukt was.
Heb daarna het volgende gedaan:
UNINSTALL directx in safe mode (progsel van i-net van MajorGeeks)
Reboot
INSTALL directx van sims cd.
reboot
WERKEND SPEL
ik hoop dat je hiermee gered ben want ik zit ook al verslavend mezelf na te maken
Is er iemand anders met een oplossing ??
JazekerVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 19:02:
F2 --> Koop-mode
F3 --> Bouw-mode
Als ik begin met een dikke sim, kan ik die dan door veel trainen enzo alsnog slank krijgen?
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Verwijderd

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Nee, want ik heb 1 sim die bijna alles vol heeft, en als zij iets 'skills-ontwikkelend' gaat doen, dan verschijnt dat paarse balkje gewoon niet, dus een skill wordt daarna niet meer ontwikkeld.Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:38:
Mijn sim heeft een volle lichaamsbalkHeeft het trouwens nog voordelen als je doorgaat met skills ontwikkelen als ze al helemaal gevult zijn? lijkt me niet
En is het mogelijk om voorwerpen mee te nemen naar een nieuwe lot ?
Ik heb namelijk van die levenselixers (stuk of 4) en die wil ik eigenlijks niet kwijt.
[ Voor 38% gewijzigd door M@NIC op 30-09-2004 13:21 ]
Legaal antwoord: Opnieuw installerenM@NIC schreef op 30 september 2004 @ 13:17:
Zeg mensen ik krijg vandaag mijn spel eindelijk legaal binnen, is het mogelijk om de key nog te veranderen of moet ik 'm opnieuw installeren ?
Ik heb namelijk van die levenselixers (stuk of 4) en die wil ik eigenlijks niet kwijt.
De key veranderen werkt vaak pas perfect na her-installatie.. Hij mag dan vaak wel in het register staan, vaak staat ie ook nog ergens gebakken.
[ Voor 17% gewijzigd door SanderTje! op 30-09-2004 13:25 ]
Je bent ze wel kwijt, maar je kan die levenselixer maar een paar keer gebruiken net als die andere voorwerpen, dus eerst ff opmaken voordat je gaat verhuizenM@NIC schreef op 30 september 2004 @ 13:17:
Zeg mensen ik krijg vandaag mijn spel eindelijk legaal binnen, is het mogelijk om de key nog te veranderen of moet ik 'm opnieuw installeren ?
Filmpje
ehm, leuk maar waarom een filmpje? er beweegt helemaal niks, hij zit daar maarthe n man schreef op 30 september 2004 @ 14:23:
Mijn enige sims stierf vandaag (was de bedoeling). Alleen, Magere Hein waardeerde mijn huis nogal, hij vond het nodig om mijn toilet te gebruikten
.
Filmpje
kon je net zo goed een screenshot posten
Je filmpje is beetje verrotthe n man schreef op 30 september 2004 @ 14:23:
Mijn enige sims stierf vandaag (was de bedoeling). Alleen, Magere Hein waardeerde mijn huis nogal, hij vond het nodig om mijn toilet te gebruikten
.
Filmpje
Mijn Winamp kon er wel om lachen -> crashthe n man schreef op 30 september 2004 @ 14:23:
.
Filmpje
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Hoe laat je ze verhuizen? ik heb de opie wel een keer bij een van mn eigen sims gezien maar kan het nu niet meer terug vinden... (woon nu met zn zessen in 1 huis, daarom wil ik ze asap laten verhuizen of dood laten gaanVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 05:29:
Tip als je wel snel geld wil, maar geen cheats wilt gebruiken:
Praat veel met een vrouw of man tot ze vrienden zijn, ga dan flirten en zoenen, vraag vervolgens of ze met je willen samenwonen als ze verlieft op je zijn geworden. Degene met wie je gaat samenwonen neemt namelijk zijn/haar geld met zich mee en dat komt op jouw conto te staan. Laat ze even genieten van je uiterlijk en knikker ze dan het huis uit (laat ze verhuizen of kill them) Zo heb ik binnen een paar dagen al 400.000 ' verdient'

jep, find own place (own goed gespeeld??)Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:08:
Bij een krant of computer kun je ze naar een eigen huis laten zoeken geloof ik
Battle.net Spud#2543
ik dacht ik plop een kind en als die oud genoeg is kan die naar de stad van de gecrashte ufo verhuizen.
is zo'n vraag voor SPV of SGD, geen idee, tis geen technisch probleem ...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
en regen/bliksem heb ik idd ook nog nooit gehad...
Verwijderd
http://snootysims.com/painting.php
Ook wel grappig, ik heb nu eenmeisje die dus getrouwd is de schoonmaakster...
Lekker

Wel ideaal dit! dat schoonmaakmeisje is zo opgevoed/ingesteld dat ze alles opruimt, ook dat van mijn creatie die slordig is
Schoonmaakster heeft balkje schoonmaken + lichaam en koken HELEMAAL volzitten, dat krijg je er dus gratis bij zegmaar.
don't worry, be happy...
Verwijderd
Ow niceVerwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:22:
Ik heb net een leuk truukje gevonden om zelf schilderijen te maken voor in je huis
http://snootysims.com/painting.php
Het huis volplakken met Mangaka-waardige painting
Zo'n speciale Rei of Asuka erin van NGE
Aaaah wat vet!Raimon schreef op 01 oktober 2004 @ 15:51:
Ik ben gister doodgegaan aan mn afvalverwerker... die was defect en was bezig met repareren. En BAM.... een oplawapper en dood is ie!
Gelukkig laat ik altijd iemand langs komen om stuff te repareren.
Trouwens, is het mogelijk om een kind het huis uit te laten gaan ?
Stel ik neem met mijn stel 2 kinderen, beide kinderen krijgen een partner en dan zit ik met 4 sims die ik moet besturen.
Dit is dus niet de bedoeling want al snel zit ik op het limiet van 8 sims.
Is het niet mogelijk om 2 kinderen te nemen, één het huis uit op volwassen leeftijd en één gewoon thuis houden met zijn/haar nieuwe partner en daar later mee verder ?
Of kan ik beter gewoon 1 kind nemen en daar verder op voort borduren?
Heb hem naar een eigen woning laten zoeken en dus stapte hij in de taxi.
Nooit meer wat van vernomen
Krijg je als je altijd in het helal loopt te turen.
Nochtans was hij net bevorderd to chief of police.
Hij wordt door huisgenoten [nog] niet gemist. [zoon en vriendin]
Ik wacht er eigenlijk op dat hij langs huis loopt met z'n dikke buik.
Only fools are enslaved by time and space.
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes
Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.