Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
[CSC]Outlaw schreef op 27 september 2004 @ 11:23:
[...]

Uhm zie je die verlangens? Die staan ver in het rood dan komt die psych altijd.
argh ik doe het niet slecht genoeg blijkbaar. Ik zie nooit psychiaters of imaginaire vrienden. Maar eens die sims verwaarlozen dan >:)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:20

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Schaapje_BlaaT schreef op 26 september 2004 @ 22:14:
....
Er moet ook nog een tuin komen, alleen kan dat niet op de binnenplaats omdat het spel die ziet als binnen dus daar mag ik geen bomen bouwen
Als je eerst een stukje van de buitenmuur weg haalt ziet 't spel het wel gewoon als buiten geloof ik. Bomen en planten erin en muurtje weer dicht maken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 15:44
ik denk dat ik tegen een bug gelopen ben,

ik heb het spel volkomen legaal gekocht. gewoon aan het spelen woon met me hele gezin 3 volwassenen en 1 kind en mooi huisje al geregeld spullen gekocht en gebouwd. en op het moment dat me baby peuter wordt kan ik ineens niet meer bouwen. ben ik daarna met heel me familie naar ander huis verhuisd en daar kon ik weer gewoon dingen kopen en bouwen. zijn en er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Leondendungen schreef op 27 september 2004 @ 12:31:

ik heb het spel volkomen legaal gekocht. gewoon aan het spelen woon met me hele gezin 3 volwassenen en 1 kind en mooi huisje al geregeld spullen gekocht en gebouwd. en op het moment dat me baby peuter wordt kan ik ineens niet meer bouwen. ben ik daarna met heel me familie naar ander huis verhuisd en daar kon ik weer gewoon dingen kopen en bouwen. zijn en er meer mensen die hier last van hebben?
Misschien een foutje in de safegame ....mmm...kan niets anders verzinnen..

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een gezin met 2 volwassenen en kreeg toen een kind en dat is inmiddels tiener en heb telekens dingne bijgebouwd en gekocht dus ik heb daar geen last van, dan zal er iets misgegaan zijn mbij install of savegame idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Animal Mother schreef op 27 september 2004 @ 11:51:
[...]

Als je eerst een stukje van de buitenmuur weg haalt ziet 't spel het wel gewoon als buiten geloof ik. Bomen en planten erin en muurtje weer dicht maken. :Y)
thx, ik had dat plan ook al opgevat. Nu ik weet dat het gaat werken doe ik dat zeker
Dan ga ik meteen proberen of het spel het ook als buiten ziet als ik sierbogen in plaats van deuren in de muur plaats

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-09 20:36
Bij mij is het 2 persoons bed gebugged ... je kan maar 1 kant opmaken en de andere niet. Je kan er gewoon bijkomen ofzo maar er kan ook nog maar 1 persoon in slapen. Alsof er een onzichtbaar persoon opligt ofzo. Ik kan dat bed ook niet eens verkopen omdat ik dan 'het bed is in gebruik' krijg terwijl het gewoon leeg is :X

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cntrl shift c en dan typ je " moveobjects on " in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:04:
Dat ga ik straks is proberen thx :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 26 september 2004 @ 22:37:
[...]

OMFG! Waar heb jij al die baden voor nodig? :o
En die konijn is er omdat je cheats gebruikt. :P
lol ik vind dat leuk staan,lol :) en tis eigenlijk wel lachen,dat konijn een op zn smoel te slaan zo nou en dan hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:04:
Ja, en vervolgens je achterstallige rekeningen en vervelende sims deleten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:22
[CSC]Outlaw schreef op 27 september 2004 @ 11:23:
[...]

Uhm zie je die verlangens? Die staan ver in het rood dan komt die psych altijd.
Ze moet niet zeuren, is ze een beetje getrouwd en dan gaat ze een beetje een 2e liefje willen :/ En ik wilde ze Woohoo in de jacuzzi geven, dat is verlangen van die gast, gaat hij er steeds uit als ik hem er in stop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu the sims hier geinstalleerd maar wou het net bij me zusje installeren , en heb de bin's niet meer, dus hoe los ik dit op ???
De Crack werkt niet voor alle duidelijkheid, is er ergens een fix ofzo?
Deamon tools heeft dus op die pc van me zus geen nut

Je bent er al eerder op gewezen dat warez hulp hier niet gewenst is. Hou je daar dan ook aan!

[ Voor 134% gewijzigd door Fuelke op 28-09-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:57:
heb nu the sims hier geinstalleerd maar wou het net bij me zusje installeren , en heb de bin's niet meer, dus hoe los ik dit op ???
De Crack werkt niet voor alle duidelijkheid, is er ergens een fix ofzo?
Deamon tools heeft dus op die pc van me zus geen nut
Er is een simpele oplossing voor al jouw problemen: het spel legaal kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15

St@m

@ Your Service

Zie mijn verhaal op de 2e pagina, misschien heb jij hetzelfde probleem?
St@m schreef op 22 september 2004 @ 00:19:
Wat niet leuk is:

Ik was al 4 uur aan het spelen, ik had al kinderen.
Ik had de directeur van de school uitgenodigd om mijn kinderen naar de prive school te sturen :?
Hij vond het geen goede omgeving voor de kinderen (vind je het gek als je druk bezig bent je sims blij en in leven te houden).

Toen hij wegging stond er ineens een maatschappelijk werkster voor de deur.
Kon ik niet saven, en niet bouwen en niets kopen..
Dit heeft 2 dagen spelen geduurd, uiteindelijk was dat mens nog niet weg en heb ik maar ctrl-alt-del gedrukt.. wel zonde.. meer mensen last van gehad?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:50
Nudepatch :P
Download deze patch & je sims zijn naakt als ze op het toilet zitten & douchen!
Plaats de patch in de map TSBin van De Sims 2 map. Open de patch & klik op patch. ( Let op, er wordt een backup gemaakt van het originele bestand! )
B.v. C:/Program Files/EA Games/De Sims 2/TSBin
Download Nude Patch

Cheats:

Voor alle mensen, hier zijn alle cheats die er tot nu toe bekend zijn ;)
De tekst die je in het cheat-venster moet invoeren is dik gedrukt!

Hoe moet je de cheats invoeren?
Om het cheat-venster te openen hou je Ctrl + Shift + C ingedrukt.
Nadat je een van de cheats hebt ingevoerd, druk je op enter.

Het cheat-venster gaat telkens weg nadat ik een cheat heb invoerd?
Dit gebeurt standaard, wil je snel veel geldcheats invoeren doe dan het volgende:
1. Open het cheat-venster ( Ctrl + Shift + C )
2. Typ daarin het volgende: kachingkaching
3. Nu blijft het cheat-venster in beeld
4. Als je het cheat-venster weer weg wilt hebben typ dan: exit (of druk Esc op je toetsenbord)

Geld cheats:
kaching :Voeg 1.000 Simoleons toe aan je bankrekening
motherlode :Voeg 50.000 Simoleons toe aan je bankrekening

Tijd cheats:
sethour # :zet in plaats van # een getal ( 1 - 23 ). De tijd verandert dan in dat uur.

Grappige cheats:
StretchSkeleton
Hiermee kun je je Sims heel erg uitrekken. StretchSkeleton 2.5 : Magere reus
StretchSkeleton -2.5 : Kleine mannetje
StretchSkeleton 1.0 : Terug naar normaal

Diverse handige cheats:
deleteallcharacters : Een cheat te gebruiken in de buurt: gebruik om alle Sim-families te verwijderen.

terraintype desert/temperate : Dit kan alleen gebruikt worden in de buurt, en zorgt ervoor dat de terreinsoort verandert.

help : Hiermee krijg je een lijst van alle gewone "cheats"
----------------------
Als je de volgende cheats aan wilt zetten zet dan on achter de cheat (met een spatie ertussen). Wil je hem uitzetten, zet dan off erachter (met een spatie ertussen)

autopatch on/off : Dit stelt het spel in staat automatisch een nieuwe patch te downloaden.

moveobjects on/off : Je kunt nu alle voorwerpen in het spel naar een plek verplaatsen waar je wilt.

aging on/off : Verouderen aan of uit zetten

vsync on/off : Dit zal het soepele verloop van het spel doen verhogen, maar de kwaliteit verlagen.

Al deze cheats zijn op je eigen risico, ik gebruik ze zelf & bij mij werken ze erg goed.

[ Voor 12% gewijzigd door jeroenzelle op 27-09-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exe?? kan iemand me direct linken naar die textures plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Tr!gger schreef op 27 september 2004 @ 15:02:
Bij mij is het 2 persoons bed gebugged ... je kan maar 1 kant opmaken en de andere niet. Je kan er gewoon bijkomen ofzo maar er kan ook nog maar 1 persoon in slapen. Alsof er een onzichtbaar persoon opligt ofzo. Ik kan dat bed ook niet eens verkopen omdat ik dan 'het bed is in gebruik' krijg terwijl het gewoon leeg is :X
toevallig een nachtkastje of ander object dan het bovenste blokje aan de zijkant van het bed blokeerd?
had ik ook. ik geef ze een leuk nachtkastje, gingen ze klagen dat ze het bed niet meer in kunnen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
RocketKoen schreef op 27 september 2004 @ 20:08:
[...]

toevallig een nachtkastje of ander object dan het bovenste blokje aan de zijkant van het bed blokeerd?
had ik ook. ik geef ze een leuk nachtkastje, gingen ze klagen dat ze het bed niet meer in kunnen...
Zoiets had ik inderdaad ook, konden ze de deur niet meer open doen voor gasten maar zelf er wel in een uit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

dit spel is alleen té verslavend :X

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krozzzkabouter
  • Laatst online: 14-09 22:09

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

Hoe vul ik mijn koelkast aan :?
als ik een bezorgdienst bel staat er bij voedselkosten 0, en kan ik niks bestellen ofzo. Als ik naar de stad ga kan ik ook niks kopen in die winkels......
En een computer kan ik niet betalen.
wat o wat doe ik verkeerd :? :P

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 15:44
je moet bij bezorgen boven aan op het pijltje klikken dan zul je zien dat de bezorg kosten hoger worden en dan je dus inkopen doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Hmm jammer spiegels weerspiegelen elkaar niet. Ik had een versailles achtige spiegelkamer gemaakt met spiegels tegenover elkaar maar die weerspiegelen elkaar dus niet, je ziet alleen de lijst.
Nouja wel een fancy kamer nu om feesten te houden (je hebt een kasteel of je hebt het niet). Kost ook een lieve duit, alle oud uitziende mubilair is schreeuwend duur. Die spiegels alleen zijn al 1100 per stuk (er hangen er 9). Met elkaar kost die kamer zo'n 20k, was ff sparen maar dan heb je ook wat :). Jammer dat er geen fatsoenlijke kroonluchters in het spel zitten.

Afbeeldingslocatie: http://img69.exs.cx/img69/9974/Feestkamer.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Schaapje_BlaaT schreef op 28 september 2004 @ 02:09:
Hmm jammer spiegels weerspiegelen elkaar niet. Ik had een versailles achtige spiegelkamer gemaakt met spiegels tegenover elkaar maar die weerspiegelen elkaar dus niet, je ziet alleen de lijst.
Nouja wel een fancy kamer nu om feesten te houden (je hebt een kasteel of je hebt het niet). Kost ook een lieve duit, alle oud uitziende mubilair is schreeuwend duur. Die spiegels alleen zijn al 1100 per stuk (er hangen er 9). Met elkaar kost die kamer zo'n 20k, was ff sparen maar dan heb je ook wat :). Jammer dat er geen fatsoenlijke kroonluchters in het spel zitten.

[afbeelding]
Ik denk dat het ook niet bepaald slim is om spiegels elkaar te laten spiegelen. Lijkt me dat dat het spel ontzettend traag maakt. :+

[ Voor 2% gewijzigd door AuC op 28-09-2004 02:39 . Reden: zinsconstructie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon trouwens met me spiegels door de muren kijken uit bepaalde hoeken,,,,

En met mijn dak heb je zo een witte rand eronder maar op sommige plekken kan je erdoorheen kijken... is dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 24-09 12:54

Stronkie

Where wind is Trouble

kun je dat kasteel met inrichting niet eens online zetten, Want daar wil ik ook wel wonen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Ik ben ook bezig om een "kasteeltje" te maken. Met een grand staircase & luxe ingerichte kamers á 30/40 mille per kamertje :P

Ik zal hem online zetten op mijn website :), daar staan ook nu al wat andere dingetjes voor De Sims 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 27 september 2004 @ 11:09:
[...]

3 dagen om peuter te worden, de rest duurt langer maar de pijp uitgaan is niet nodig want je kunt levenselixer krijgen als je genoeg wensen vervult van je sims
Hehe ik had die apparaten ook gebruikt toen mijn wensmeter nog groen was ipv. goud of platinum. Was na een paar minuten de pijp uit :/ En toen kwam magere hein

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

mijn sim promoveerd niet meer om 1 of andere reden, ik voldoe aan alle eisen (bij sommige meer zelfs) en ben nou inbreker. maar na een week spelen nog steeds niets gebeurt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Stronkie schreef op 28 september 2004 @ 11:37:
kun je dat kasteel met inrichting niet eens online zetten, Want daar wil ik ook wel wonen

Wil ik best doen, maar dan moet ergens 6mb webspace vandaan komen. Als je gratis webspace weet of iemand bereid is 6MB van zijn/haar webspace uit te lenen dan kan ik het online zetten.
Ondertussen ben ik een tuin aan het aanleggen, alleen lukt het me niet om hekjes om schuine bloemperkjes heen te zetten. Is daar een truuk voor of kan het gewoon niet?. Ik kan ze wel tegen schuine fundering plaatsen maar dat lukt ook niet altijd.

oh, voor promoveren moet je naast de eisen ook een goed humeur hebben. Met platina wensmeter promoveer je direkt, dus ff wat wensen vervullen. Mijn sims maken het me gemakkelijk, ze willen allebei eerst flirten, dan zoenen, dan vozen en tenslotte sex. Dan zijn ze allebei weer platina :)

[ Voor 19% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 28-09-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Maikeltje schreef op 28 september 2004 @ 13:46:
mijn sim promoveerd niet meer om 1 of andere reden, ik voldoe aan alle eisen (bij sommige meer zelfs) en ben nou inbreker. maar na een week spelen nog steeds niets gebeurt :?
Is je metertje van je werk helemaal groen? En heb je wel genoeg vrienden (bij de smileys moet het op 0 staan tussen haakjes) Anders moet je misschien je dagelijkse balkjes op groen krijgen voordat je naar je werk gaat? Das het enige waar het aan kan liggen denk ik of tis een bug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 28 september 2004 @ 13:46:
Je moet bij de opties kijken van de sim en daar zie je een verticaal groen balkje met je promotiestatus als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 24-09 12:54

Stronkie

Where wind is Trouble

stuur hem op mail effe naar oldenzaler0504@hotmail.com , dan geef ik je je daar je adres wel waar je hem heen kunt sturen. Dan zet ik hem op mijn website en dan je hem daarvandaan hosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:38:
[...]

Je moet bij de opties kijken van de sim en daar zie je een verticaal groen balkje met je promotiestatus als het goed is :)
k thanx

had idd nog iets meer geduld moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:41

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:38:
[...]

hier staat mijn pupke al 4 dagen op volledig vol dus :X
alles groen van balk evt alles platinum maar nog steeds nix :X
zelf mijn andere pupke gaat sneller als mood op groen staat zelfs :P
nu theorist :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Promoveren is juist ubermakkelijk :P
Een sim van me zit nu in de gemeenteraad en eentje zit er net een hoger, weet de naam ff niet.

Om die kastelen te bouwen, gebruiken jullie daar cheats voor of sparen jullie gewoon door?:P

@PoweRoy, gefeliciteerd :P

[ Voor 7% gewijzigd door sOid op 28-09-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bouwen kan je altijd, als je op een kavel klikt zonder een familie te selecteren kan je heel het kavel volbouwen zonder dat eht je geld kost, echter betaal je dan later de koopsom als je met een familie dat huis in wil

je kan dus onbeperkt bouwen zonder te cheaten
zeg maar: de burgermeester financiert het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 20:04:
bouwen kan je altijd, als je op een kavel klikt zonder een familie te selecteren kan je heel het kavel volbouwen zonder dat eht je geld kost, echter betaal je dan later de koopsom als je met een familie dat huis in wil

je kan dus onbeperkt bouwen zonder te cheaten
zeg maar: de burgermeester financiert het :P
Ja oke, dat wist ik wel. Maar ik heb nu een familie van 2 sims (man en vrouw) en werk me de pleuris om een mooi huis te kunnen gaan bouwen :P (heb nu pa 50.000 ofzo, terwijl ik vorige week mét cheats een huis heb gebouwd voor 300.000:P was ook wel gigantisch, trok me pc zelfs niet terwijl ik behoorlijk nieuwe pc heb maargoed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

sOidivUs schreef op 28 september 2004 @ 19:25:
Een sim van me zit nu in de gemeenteraad en eentje zit er net een hoger, weet de naam ff niet.

Om die kastelen te bouwen, gebruiken jullie daar cheats voor of sparen jullie gewoon door?:P

wtf ik had mijn status alweer veranderd :P sinds 24+1 augustus :D
vaag :s

maarre promoveren gaat nu niet meer ofzo :S
gast is swat leider en andere is theorist en er waren nog wanted thingies voor een promotie baan ofzo :?

duurt lekker lang..

ei aangefikt op fornuis maar gaat niet weg :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn sim is verliefd op een andere vrouw, en zij ook op mij.
Dus ik dat meisje bellen om haar uit te nodigen. Toen mijn sim de hoorn ophing 'ontstond' er ineens een man (waarschijnlijk de man van de vriendin van mijn sim) achter haar die haar begon te duwen, waarna mijn sim in huilen uitbarstte. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 26-09 10:49
Sims Music Video! :D
Klik hier

Niet mijn brouwsel, maar die van m'n broer, credits go to him.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 21:27:
Dus ik dat meisje bellen om haar uit te nodigen. Toen mijn sim de hoorn ophing 'ontstond' er ineens een man (waarschijnlijk de man van de vriendin van mijn sim) achter haar die haar begon te duwen, waarna mijn sim in huilen uitbarstte. :(
Hoe kan je dat nou zien als je vanaf je eigen huis aan het bellen was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die man 'ontstond' achter mijn sim en begon mijn sim te duwen, waarna mijn sim in huilen uitbarstte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 21:27:
Wat een mietje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pssssssssssjt. Het is een meisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik vraag me dus af of je je sim kwijt bent als je een taxi belt.
Het spekl geeft namelijk aan dat het spel wordt opgeslagen zonder de sim die weg is....

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 21:00
Ik heb hetzelfde probleem met directx
Ik heb alle aanwijzingen geprobeerd.
Is er iemand met een andere oplossing ?

Gaat om Radeon 9800 XT met nieuwste Catalyst drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook het zelfde probleem gehad en het vandaag kunnen oplossen.

Ik kreeg de fout tijdens het opstarten dat direct3d initialisatie mislukt was.

Heb daarna het volgende gedaan:

UNINSTALL directx in safe mode (progsel van i-net van MajorGeeks)

Reboot

INSTALL directx van sims cd.

reboot

WERKEND SPEL :D

ik hoop dat je hiermee gered ben want ik zit ook al verslavend mezelf na te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waterlelie schreef op 28 september 2004 @ 23:06:
Ik vraag me dus af of je je sim kwijt bent als je een taxi belt.
Het spekl geeft namelijk aan dat het spel wordt opgeslagen zonder de sim die weg is....
Ja inderdaad, wie kan hier uitleg over geven? :)

Verder... is er ook een lijst met alle beroepen per categorie die je sims kunnen krijgen?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
sOidivUs schreef op 28 september 2004 @ 19:25:

Ik had mijn kasteel eerst kaal gebouwd (zonder luxe meubels enzo) en toen maar flink gespaard tot die sims er in konden (150k was ie). Daarna gaan sparen voor mooie meubels. Net kreeg mijn sim een bonus van 50.000 dus nu wordt het flink inrichten. Helaas trekt de computer dat niet zo goed, het lijkt simcity4 wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik gebruik deze redelijk duidelijk. alles staat er iig.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd

niet op welke dagen ze werken :>

• SanderTje!
  • Niet online
Dank, inderdaad erg compleet..

Sowieso een aanrader om door te lezen.

• jeroenzelle
De Sims gaan niet weg als je een Taxi belt.

Wat je dan gaat doen is rondrijden door de buurt heen ;) (gezellie) . Je kan naar openbare gebouwen & naar andere huizen in de buurt & er gezellig rondhangen.

Ik doe het regelmatig met veel lol, voor O JAA! doen in het openbaar :P

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 13:54
Intussen werkt de modding community hard aan hacks om zelf objecten te kunnen maken en het spel aan te kunnen passen.
Zie o.a.
http://www.modthesims2.com/ (waar ook naakte skins met tepels en schaamhaar-of gebrek eraan- te halen zijn trouwens).

Verder ben ik wel benieuwd wat de tweakers van m'n toekomstbeeld van thesims 3 vinden.

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 00:03:
niet op welke dagen ze werken :>
Maar wel hoeveel vriendjes je nodig hebt :>

En die link van jouw is 10 dagen geleden al gepost :> :>

Maar samengevoegd kan je een compleet lijstje maken.

Firmpete on Aerie Peak

• Schaapje_BlaaT
Danny schreef op 29 september 2004 @ 00:57:
Intussen werkt de modding community hard aan hacks om zelf objecten te kunnen maken en het spel aan te kunnen passen.
Zie o.a.
http://www.modthesims2.com/ (waar ook naakte skins met tepels en schaamhaar-of gebrek eraan- te halen zijn trouwens).

Verder ben ik wel benieuwd wat de tweakers van m'n toekomstbeeld van thesims 3 vinden.
thx voor die modding site. Je kunt er ook huizen uploaden dus ik heb mijn kasteel gesubmit. Als het een beetje meezit staat ie er binnenkort op

screenie bij nacht na toevoeging van een tuin
Afbeeldingslocatie: http://img31.exs.cx/img31/2903/Kasteel.jpg

Verwijderd

FirmPete schreef op 29 september 2004 @ 01:07:
[...]

Maar wel hoeveel vriendjes je nodig hebt :>

En die link van jouw is 10 dagen geleden al gepost :> :>

Maar samengevoegd kan je een compleet lijstje maken.
Oh ik wist niet dat je credits ervoor wou :D , bij deze dan.

Sander die link met verschillende carrières waar je om vroeg heeft Firmpete 10 dagen geleden ook al gepost.

Edit:
Die kasteel hierboven ziet er bij nacht nog mooier uit. Hoe lang duurt het om van het bovenste torentje naar de brievenbus te lopen in simminuten?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 03:01 ]

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 02:59:
[...]

Oh ik wist niet dat je credits ervoor wou :D , bij deze dan.

Sander die link met verschillende carrières waar je om vroeg heeft Firmpete 10 dagen geleden ook al gepost.

Haha, omg :+

Ik heb nu mijn huidige huis uitgebouwd (dat ranchmodel) naar een fatsoenlijk huis. Ik spaar nog steeds voor mijn nieuwe huis (eerlijk), van 130.000, oningericht..

Screenshots volgen nog een dezer dagen..

[ Voor 1% gewijzigd door SanderTje! op 29-09-2004 03:15 . Reden: Schermtoetsenbord zuigt :) ]

Verwijderd

Tip als je wel snel geld wil, maar geen cheats wilt gebruiken:

Praat veel met een vrouw of man tot ze vrienden zijn, ga dan flirten en zoenen, vraag vervolgens of ze met je willen samenwonen als ze verlieft op je zijn geworden. Degene met wie je gaat samenwonen neemt namelijk zijn/haar geld met zich mee en dat komt op jouw conto te staan. Laat ze even genieten van je uiterlijk en knikker ze dan het huis uit (laat ze verhuizen of kill them >:) ) Zo heb ik binnen een paar dagen al 400.000 ' verdient'

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 05:29 ]

• jeroenzelle
Ik ben die Job Oppertunities aan het vertalen naar Nederlands :) & er meteen een nette FAQ van maken :)

Alleen wat ik van Jullie nodig heb (als jullie zin hebben :P) zijn de nederlandse woorden voor de carriere's & banen "namen"

Ik heb ze nu in Engels staan , maar ze moeten natuurlijk in Nederlands.

Ik geef een voorbeeld:
Engels = Nederlands
Team Mascot = Team Mascotte

Ik heb verder alles al netjes in PHP staan :)

P.S. ;)
Als je je steentje bijdraagt word je naam natuurlijk bij de FAQ vermeld

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 16:52

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 05:29:

... en knikker ze dan het huis uit (laat ze verhuizen of kill them >:) ) Zo heb ik binnen een paar dagen al 400.000 ' verdient'
EVIL!
Soort Gigolo praktijken dus, I love it :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Schaapje_BlaaT
het kasteel staat al op modthesims2.com en wel hier
vereisten: rijke sims (235.768) en een snelle computer

http://www.modthesims2.com/download.php?view.23

Verwijderd

Jeroenz18 schreef op 29 september 2004 @ 10:42:
Alleen wat ik van Jullie nodig heb (als jullie zin hebben :P) zijn de nederlandse woorden voor de carriere's & banen "namen"
Als niemand me voor is wil ik vanavond wel eens aan de slag gaan. (ben nu op stage en hoor eigenlijk te werken)

• jeroenzelle
Cowl, ik heb al een beetje online staan. Zie www.jeroenzelle.nl ( bij De Sims 2 / Carriere informatie)

Alles wat nog in het Engels is heb ik nodig. Kan je dan een mailtje sturen met de nederlandse vertaling ervan :o

[ Voor 3% gewijzigd door jeroenzelle op 29-09-2004 12:18 ]

• Ikkuh84
  • Laatst online: 08:55
In de reclame op tv van The Sims 2 zie je ook een SM meesteres >:) Hoe kan ik die krijgen ?? Ik zag ook een plaatje in dit topic met een marteltuig waarin je Sims dan zit ... deze heb ik ook niet kunnen vinden ... wie weet waar ik ze kan vinden ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

nu weet ik waarom mijn pupkes niet promoveren, balkje bij job is helemaal vol van promotie ofzo
maar bij die site staat 8 vrienden :D dus ff kweken

[This space is for rent]

• Schaapje_BlaaT
Timocos schreef op 29 september 2004 @ 12:32:
In de reclame op tv van The Sims 2 zie je ook een SM meesteres >:) Hoe kan ik die krijgen ?? Ik zag ook een plaatje in dit topic met een marteltuig waarin je Sims dan zit ... deze heb ik ook niet kunnen vinden ... wie weet waar ik ze kan vinden ??
hmm, misschien had ze dit aan?
Afbeeldingslocatie: http://img44.exs.cx/img44/6792/Crimineelmeesterbrein.jpg
dat is de werk outfit van een vrouw die crimineel meesterbrein is. Het glimt zelfs

• Ikkuh84
  • Laatst online: 08:55
Schaapje_BlaaT schreef op 29 september 2004 @ 14:45:
[...]

hmm, misschien had ze dit aan?
[afbeelding]
dat is de werk outfit van een vrouw die crimineel meesterbrein is. Het glimt zelfs
Hmm nee dat is het niet ... want ze had ook een zweep enzo in haar handen ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Hoewel hier eerder gezegd is dat er geen regen in The Sims 2 zou zitten, is dit wel degelijk het geval....
Is heel de familie rustig TV aan het kijken, begint het te onweren, slaat de bliksem in, hun mooie flatscreen TV de naar de knoppen, de DURE stereo van de dochter vliegt de lucht in en het dak staat in de fik.....

[GoT] TF2 Clan

• sOid
  • Niet online
L-Vis schreef op 29 september 2004 @ 16:38:
Hoewel hier eerder gezegd is dat er geen regen in The Sims 2 zou zitten, is dit wel degelijk het geval....
Is heel de familie rustig TV aan het kijken, begint het te onweren, slaat de bliksem in, hun mooie flatscreen TV de naar de knoppen, de DURE stereo van de dochter vliegt de lucht in en het dak staat in de fik.....
Heb je daar toevallig screenshots van? :D

• Schaapje_BlaaT
regen? zeker niet in pleasantview volgens mij regent het daar nooit. Die andere buurten ga ik binnenkort proberen. Ik heb nu een modern huis gebouwd in de buurt met de aliens. Er zit een gat in het midden zodat licht mooi naar binnen kan vallen, hoewel volgens mij de engine van het spel dat niet begrijpt. In het onderste vierkant zit ook een gat in het dak zodat het licht dus ook kan binnenkomen in de onderste kamers. Binnenkort eens een paar sims in douwen.
Afbeeldingslocatie: http://img20.exs.cx/img20/5364/Modernhuis.jpg

oh, 47k kost ie, moet ik eerst maar eens een beetje geld verdienen met die sims
ik heb weer eens te groot gebouwd ;), er zitten geeneens meubels in

[ Voor 13% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 29-09-2004 18:06 ]

Verwijderd

ik heb nu een mannetje die al aardig wat geld aan het verdienen is. Maar nu wil ik dus mooi me eigen huis bouwen voor feesten enzo maar hoe doe ik dit? Ik vind nergens een huisbouw mode ofzo als ik aan t spelen ben? Wel aan t uitbreiden niet zoals vroeger een bulldozer oid.

Ik weet ook niet hoe ik extra grond bijkoop oid.

Hulp wordt zeer gewaardeerd :P

Verwijderd

F2 --> Koop-mode
F3 --> Bouw-mode

Als ik begin met een dikke sim, kan ik die dan door veel trainen enzo alsnog slank krijgen?

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03 21:00
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 23:24:
Ik heb ook het zelfde probleem gehad en het vandaag kunnen oplossen.

Ik kreeg de fout tijdens het opstarten dat direct3d initialisatie mislukt was.

Heb daarna het volgende gedaan:

UNINSTALL directx in safe mode (progsel van i-net van MajorGeeks)

Reboot

INSTALL directx van sims cd.

reboot

WERKEND SPEL :D

ik hoop dat je hiermee gered ben want ik zit ook al verslavend mezelf na te maken :p
Ik heb heb op deze manier geprobeerd, maar hij geeft nog steeds dezelfde melding.

Is er iemand anders met een oplossing ??

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 19:02:
F2 --> Koop-mode
F3 --> Bouw-mode

Als ik begin met een dikke sim, kan ik die dan door veel trainen enzo alsnog slank krijgen?
Jazeker

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Mijn sim heeft een volle lichaamsbalk >:) Heeft het trouwens nog voordelen als je doorgaat met skills ontwikkelen als ze al helemaal gevult zijn? lijkt me niet

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Mijn eerste Sim is doodgegaan door ouderdom :o. Nu zijn mijn moeder en twee kindjes alleen. Maar hij was toch al met pensioen dus zn geld mis ik niet O-). Meteen nadat die vent was doodgegaan, kwam er een psychiater voor mn vrouwtje, die werd gek van verdriet ofzo. Inmiddels is alles weer goed en nu (2 dagen later) wil ze alweer met een ander trouwen en Woohoo doen en een nieuw kind maken. Het mens is al bejaard 8)7, kwist helemaal niet dat ze dan nog kids konden krijgen?

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:38:
Mijn sim heeft een volle lichaamsbalk >:) Heeft het trouwens nog voordelen als je doorgaat met skills ontwikkelen als ze al helemaal gevult zijn? lijkt me niet
Nee, want ik heb 1 sim die bijna alles vol heeft, en als zij iets 'skills-ontwikkelend' gaat doen, dan verschijnt dat paarse balkje gewoon niet, dus een skill wordt daarna niet meer ontwikkeld.

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Zeg mensen ik krijg vandaag mijn spel eindelijk legaal binnen, is het mogelijk om de key nog te veranderen of moet ik 'm opnieuw installeren ?

En is het mogelijk om voorwerpen mee te nemen naar een nieuwe lot ?
Ik heb namelijk van die levenselixers (stuk of 4) en die wil ik eigenlijks niet kwijt. :|

[ Voor 38% gewijzigd door M@NIC op 30-09-2004 13:21 ]

• SanderTje!
  • Niet online
M@NIC schreef op 30 september 2004 @ 13:17:
Zeg mensen ik krijg vandaag mijn spel eindelijk legaal binnen, is het mogelijk om de key nog te veranderen of moet ik 'm opnieuw installeren ?

Ik heb namelijk van die levenselixers (stuk of 4) en die wil ik eigenlijks niet kwijt. :|
Legaal antwoord: Opnieuw installeren :)

offtopic:
De key veranderen werkt vaak pas perfect na her-installatie.. Hij mag dan vaak wel in het register staan, vaak staat ie ook nog ergens gebakken.

[ Voor 17% gewijzigd door SanderTje! op 30-09-2004 13:25 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
M@NIC schreef op 30 september 2004 @ 13:17:

Je bent ze wel kwijt, maar je kan die levenselixer maar een paar keer gebruiken net als die andere voorwerpen, dus eerst ff opmaken voordat je gaat verhuizen :)

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:37
Mijn enige sims stierf vandaag (was de bedoeling }) ). Alleen, Magere Hein waardeerde mijn huis nogal, hij vond het nodig om mijn toilet te gebruikten B) .

Filmpje

• Schaapje_BlaaT
the n man schreef op 30 september 2004 @ 14:23:
Mijn enige sims stierf vandaag (was de bedoeling }) ). Alleen, Magere Hein waardeerde mijn huis nogal, hij vond het nodig om mijn toilet te gebruikten B) .

Filmpje
ehm, leuk maar waarom een filmpje? er beweegt helemaal niks, hij zit daar maar
kon je net zo goed een screenshot posten

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45

Filmpje
Je filmpje is beetje verrot :P

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Filmpje
Mijn Winamp kon er wel om lachen -> crash :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 05:29:

Praat veel met een vrouw of man tot ze vrienden zijn, ga dan flirten en zoenen, vraag vervolgens of ze met je willen samenwonen als ze verlieft op je zijn geworden. Degene met wie je gaat samenwonen neemt namelijk zijn/haar geld met zich mee en dat komt op jouw conto te staan. Laat ze even genieten van je uiterlijk en knikker ze dan het huis uit (laat ze verhuizen of kill them >:) ) Zo heb ik binnen een paar dagen al 400.000 ' verdient'
Hoe laat je ze verhuizen? ik heb de opie wel een keer bij een van mn eigen sims gezien maar kan het nu niet meer terug vinden... (woon nu met zn zessen in 1 huis, daarom wil ik ze asap laten verhuizen of dood laten gaan O-) )

Verwijderd

Bij een krant of computer kun je ze naar een eigen huis laten zoeken geloof ik

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 05:00

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:08:
Bij een krant of computer kun je ze naar een eigen huis laten zoeken geloof ik
jep, find own place (own goed gespeeld??)

Battle.net Spud#2543

• Schaapje_BlaaT
kun je ze ook naar een andere buurt laten verhuizen?
ik dacht ik plop een kind en als die oud genoeg is kan die naar de stad van de gecrashte ufo verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Iemand toevallig een idee of de DVD editie ook hier uit zal komen? BVD!

is zo'n vraag voor SPV of SGD, geen idee, tis geen technisch probleem ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komen die ufo's alleen voor in dat middelste (naam ff kwijt) gebied? :P
en regen/bliksem heb ik idd ook nog nooit gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een leuk truukje gevonden om zelf schilderijen te maken voor in je huis :)

http://snootysims.com/painting.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Nu online
Echt grappig spel :P.. De mogelijkheiden zijn zover uitgebreid tov de vorige origele sims, je kiest nu niet voor 'middageten', maar kan het ook veel verder specificeren!

Ook wel grappig, ik heb nu eenmeisje die dus getrouwd is de schoonmaakster...

Lekker :/

Wel ideaal dit! dat schoonmaakmeisje is zo opgevoed/ingesteld dat ze alles opruimt, ook dat van mijn creatie die slordig is

Schoonmaakster heeft balkje schoonmaken + lichaam en koken HELEMAAL volzitten, dat krijg je er dus gratis bij zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik ben gister doodgegaan aan mn afvalverwerker... die was defect en was bezig met repareren. En BAM.... een oplawapper en dood is ie!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:22:
Ik heb net een leuk truukje gevonden om zelf schilderijen te maken voor in je huis :)

http://snootysims.com/painting.php
Ow nice :)
Het huis volplakken met Mangaka-waardige painting :>

Zo'n speciale Rei of Asuka erin van NGE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een mooie tutorial hoe je kelders kunt maken zonder ravijn te zien naast je muur ;)

click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Raimon schreef op 01 oktober 2004 @ 15:51:
Ik ben gister doodgegaan aan mn afvalverwerker... die was defect en was bezig met repareren. En BAM.... een oplawapper en dood is ie!
Aaaah wat vet! :D
Gelukkig laat ik altijd iemand langs komen om stuff te repareren.

Trouwens, is het mogelijk om een kind het huis uit te laten gaan ?
Stel ik neem met mijn stel 2 kinderen, beide kinderen krijgen een partner en dan zit ik met 4 sims die ik moet besturen.
Dit is dus niet de bedoeling want al snel zit ik op het limiet van 8 sims.
Is het niet mogelijk om 2 kinderen te nemen, één het huis uit op volwassen leeftijd en één gewoon thuis houden met zijn/haar nieuwe partner en daar later mee verder ?
Of kan ik beter gewoon 1 kind nemen en daar verder op voort borduren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Blah, mijn mannelijke sim is inverwachting nadat hij abducted was door aliens.
Heb hem naar een eigen woning laten zoeken en dus stapte hij in de taxi.
Nooit meer wat van vernomen :P
Krijg je als je altijd in het helal loopt te turen.
Nochtans was hij net bevorderd to chief of police.
Hij wordt door huisgenoten [nog] niet gemist. [zoon en vriendin]
Ik wacht er eigenlijk op dat hij langs huis loopt met z'n dikke buik.

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Voor technische problemen met spellen kun je in SPV
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes

Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.