Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:31

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesempire.de/images/product_images/popup_images/pc_sims_2_pre.jpg

De Sims II

Electronics Arts kondigt het vervolg aan op het originele en succesvolle spel TheSims. Er zijn een paar aanpassingen aangebracht om het spel nog aantrekkelijker te maken voor de echte Sims speler.

Veranderingen mbt Sims I

Dimensie tijd :*)
Je Sims worden ouder naarmate de tijd vordert.
Your sims will age. Sims will have children who grow up, go to school, turn into adults, have children of their own, and even grow old and die. Genetic traits of sim-parents are passed onto sim-children. Players will now in charge of whole dynasties of sims!(Gamespy.com)
Je kan kiezen wat voor Sim je wilt maken en wanneer er kinderen gecreëerd worden uit twee sims zie je de genen van hen in het kind terugkomen.

Nieuwe opzet van de grafische tekeningen in 3D :*)
The Sims 2 gives those addictive little computer people a complete makeover with a new 3D engine.(Gamespy.com)
Emoties :*)
It's no longer about just making them indefinitely happy, it's about making them successful and happy and providing them lasting joy that will carry on to their children, provided you balance their needs with the needs of the parents and develop everyone accordingly(IGN.com)
you can really get closer to the characters than ever before, and you can see their emotions much more clearly than the distant perspective of the previous game.(SimInsider)
DNA :*)
Heb je een vriend(in) en krijgen jullie kinderen? Grote kans dat het gaat lijken op een van jullie. De makers van de Sims hebben nl een DNA-feature toegevoegd. Het kind krijgt dus de genen van zijn ouders

Specificaties

Publisher: Electronic Arts
Developer: Maxis
Genre: Simulatie
Aantal Spelers: 1
Verwachte release datum: Donderdag 16 September 2004

Officieële Website

------

Nude Patch is hier te downloaden

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/thesims2_050603_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/thesims2_050603_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.gamespy.com/artwork/20030602_163506_thesims2_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/about/screenshots/screenshot_21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/about/screenshots/screenshot_24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/about/screenshots/screenshot_27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/about/screenshots/screenshot_13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/about/screenshots/screenshot_22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/15P08UC283J2/picserver.jpeg

Uitbreiding's pakketten

Bij TheSims raakte je na een tijdje een beetje in de sleur van het leven van je Sims. Je kinderen bleven kinderen, waar je eigenlijk helemaal niks aan had. Verder moest je promoties zien te behalen door onder andere sociale contacten en op een gegeven moment werd dit routine werk. Electronic Arts probeerde de verveling tegen te gaan door vele uitbreidingspakketten uit te geven. Daarbij kwam de mogelijkheid om tegen een prijsje het spel online te spelen.

Misschien is het creëren van hele generaties een goede oplossing om langer het spel aantrekkelijker te maken en het een meer een realiteitsgetrouwe sfeer krijgt. Dit komt ook mede door de emoties, maar ben benieuwd hoe dit dan precies uitgewerkt is.

Cheats

Natuurlijk zijn er ook weer cheats voor het spel :)
Druk onder het spelen op CTRL-SHIFT-C en voer de volgende codes in:

help
List cheats
Kaching
+1,000 simoleons
moveObjects on
Place objects anywhere
moveObjects off
Normal object placement
aging off
Sims won't age
aging on
Sims will age
slowMotion (0-8)
Change the game speed
motherlode
+50,000 simoleons
sethour (1-23)
Change the time
deleteAllCharacters
In neighborhood view, deletes all sims

Om het tekstvak weer weg te krijgen druk je op escape

Systeem eisen

If you have a T&L capable video card with at least 32 MB of video RAM then you need at least:

• 800 MHz processor or better
• 256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98 or Windows 2000
• At least 3.5 GB of hard drive space

If you have a non-T&L capable video card (an Intel Extreme Graphics or a Radeon 7000/VE Series) then you need at least:

• 2.0 GHz processor or better
• 256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98, or Windows 2000

Voorgaande Delen

The Sims II - Deel 1

Note

Mag het spel niet goed lopen bij jou, zijn er problemen met de weergave van het spel, schokt het etc ... Dan graag hier de vraag stellen. Dit subfora is nl alleen bedoeld voor vragen en discussies ;)

Update I: Cheats erbij gezet
Update II: Lay-out verbeterd
Update III: Systeem Eisen
Update IV: Meer Screenshots
Update V: Nudepatch url erbij

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesempire.de/images/product_images/popup_images/pc_sims_2_pre.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door UTM op 21-09-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:28
wie weet hoe ik dit op moet lossen,
ik heb een heel mooi huis gebouwd en net een familie aangemaakt
nu had ik nadat ik het huis had gebouwd het opgeslagen en afgesloten. En nu kan mijn familie er niet in omdat ze maar 20.000 hebben terwijl het huis meer dan 150.000 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 21:35
Je familie begint met 20.000 en je moet geld verdienen om daarin te kunnen wonen. dmv werken of cheaten, dan kan je als je 150.000 hebt erin.

Hoe duur is The Sims 2 bij de Makro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
kenny89 schreef op 19 september 2004 @ 13:11:
wie weet hoe ik dit op moet lossen,
ik heb een heel mooi huis gebouwd en net een familie aangemaakt
nu had ik nadat ik het huis had gebouwd het opgeslagen en afgesloten. En nu kan mijn familie er niet in omdat ze maar 20.000 hebben terwijl het huis meer dan 150.000 is
Heel veel geld verdienen (of cheaten: zie de openingspost). Net zolang totdat je genoeg geld hebt om dat huis in te trekken ;)
masser120 schreef op 19 september 2004 @ 13:14:
Je familie begint met 20.000 en je moet geld verdienen om daarin te kunnen wonen. dmv werken of cheaten, dan kan je als je 150.000 hebt erin.

Hoe duur is The Sims 2 bij de Makro?
Ik zou zeggen, kijk even op hun site of bel ze morgen even ;)

[ Voor 26% gewijzigd door UTM op 19-09-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 15:31
Zozo, dat wordt leuk, diet motherlode cheat :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Erm ... Hypotheek :+

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:49
http://thesims2.ea.com/help/detail.php?help_id=21

System requirements, leek me wel zo handig :)
If you have a non-T&L capable video card (an Intel Extreme Graphics or a Radeon 7000/VE Series En dus ook Voodoo4/5 kaarten ;)) then you need at least:
  • 2.0 GHz processor or better
  • 256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98, or Windows 2000

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ze wonen nog in geen 1 huis dus moet ik ze eerst een goedkoop huisje laten kopen en dan een "hypotheek "gebruiken en verhuizen of kan het ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
kenny89 schreef op 19 september 2004 @ 13:40:
ze wonen nog in geen 1 huis dus moet ik ze eerst een goedkoop huisje laten kopen en dan een "hypotheek "gebruiken en verhuizen of kan het ook anders?
Of eerdere reply's lezen ;)

w03f in "De Sims II - Deel 2"
en ook
masser120 in "De Sims II - Deel 2"
dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 20:49
hyptheek? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ctrl-shift-c

motherlode * aantal keer

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
volgens mij ben jij degene die niet goed leest ,
ik krijg te horen dat ik veel geld moet verdienen dus weet ik niet of ik eerst een huis moet kopen want voglens mij kun je die cheat pas doen als je een huis ben ingetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hoeveel de sims kost bij de macro...dunno..zou zeggen ga er eens kijken... het spel is het geld waard hoor!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:20
Ik heb een vraagje, heeft het bij iemand al geregend?? Misschien een sim getroffen door een bliksemstraal?? Want dat heb ik in een E3-2003 trailer gezien....maar ik heb het zelf nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
kenny89 schreef op 19 september 2004 @ 13:49:
ik krijg te horen dat ik veel geld moet verdienen dus weet ik niet of ik eerst een huis moet kopen want voglens mij kun je die cheat pas doen als je een huis ben ingetrokken
Koop een goedkoop huis, cheat, en verkas.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
Erm jah. Maar dat is op zich best logisch, want een Sim moet een huis hebben. Anders kun je hem niet spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dan betrek je toch eerst een lege lot met ze en daar ga je 'hypothekeren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Yonix schreef op 19 september 2004 @ 13:52:
Ik heb een vraagje, heeft het bij iemand al geregend?? Misschien een sim getroffen door een bliksemstraal?? Want dat heb ik in een E3-2003 trailer gezien....maar ik heb het zelf nog niet meegemaakt.
Ik dacht dat ze dat eruit hadden gehaald omdat 't de buggy was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Misschien iets voor begintekstje (bij 'Sims II' )?:

Na een flink aantal uitbreidingspakketten heeft Electronic Arts nu eindelijk het lang verwachte vervolg op The Sims uitgebracht, namelijk The Sims 2! 3D View, Het Ageing systeem, de toevoeging van DNA, dit en nog veel meer opties hebben The Sims 2 tot een compleet nieuw en veel leuker spel gemaakt!
In dit topic kun je met elkaar praten over problemen, tips en ervaringen met je sims. Veel plezier met The Sims 2!

(niets te doen heb ik blijkbaar).
Wheej, krijg het spel vanavond, ga het daarna meteen spelen... woehoe!

Zijn er overigens al sites en dergelijken met xtra kledingstukken e.d.

[ Voor 8% gewijzigd door X-G op 19-09-2004 14:01 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
X-G schreef op 19 september 2004 @ 13:58:

Zijn er overigens al sites en dergelijken met xtra kledingstukken e.d.
Mischien dat hier iets tussen staat?

Volgens mij is dit wel goed

[ Voor 12% gewijzigd door UTM op 19-09-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/sims2_exchange/object/8/8/preview.jpg

eee, ben je nu een nerd of niet ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verder heb ik een vraag, ik heb een p4 2hz,512mb ddr en een gf4mx 460
nu is de mx440 wel ondersteund en de 460 ben ik dus niet zeker van

het probleem, ik kna m maar op de laagste instellinge draaine dan dan hakkelt ie nog soms

+ dat als ze naar bad,wc of wat dan ook gaan.. dat het KEI traag gaat lopen..
eigelijk moet er iets voor hun lichaam komen.. maar bji mij is dat alleen een zwart blokje en dat ie kei traag gaat lopen

iemand ideee wat ik kan doen ?!!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 14:10:
[afbeelding]

Alienware :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Té vet.

Net nog wat gevonden @ YahooGroups, namelijk een mailinglijst voor The Sims 2, nederlandse ook nog wel. Aanmelden kon via desims2-subscribe@yahoogroups.com (gewoon leeg mailtje sturen)

Weblink: http://games.groups.yahoo.com/group/desims2/

Veel plezier ;)

[ Voor 95% gewijzigd door X-G op 19-09-2004 14:35 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
oeps mijn vrouwelijke sim werd betrapt door haar partner terwijl ze aan het oh jaa-en was in het bubbelbad met een andere vrouw :). Gelukkig kon ze met haar onweerstaanbare charmes haar verloofde diezelfde avond nog verleiden tot oh jaa in bed. Die sims vergeten hun relatieproblemen blijkbaar snel

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 12:03

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 14:13:
verder heb ik een vraag, ik heb een p4 2hz,512mb ddr en een gf4mx 460
nu is de mx440 wel ondersteund en de 460 ben ik dus niet zeker van

het probleem, ik kna m maar op de laagste instellinge draaine dan dan hakkelt ie nog soms

eigelijk moet er iets voor hun lichaam komen.. maar bji mij is dat alleen een zwart blokje en dat ie kei traag gaat lopen

De 460 is niets meer dan een hoger geclockte 440 :) dus moet het prima kunnen :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 14:13:

Waarschijnlijk werkt de censuur dus niet zo lekker. Je kan proberen om de censuur weg te halen en te kijken wat die dan doet.

Censuurpatch is hier te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w03f schreef op 19 september 2004 @ 14:16:
[...]

Waarschijnlijk werkt de censuur dus niet zo lekker. Je kan proberen om de censuur weg te halen en te kijken wat die dan doet.

Censuurpatch is hier te halen.
al gedaan.. nix beters

maar zoeizo moet mn pc het toch beter kunne draaien ?

als ik een familie same stel hakelt ie ook niet te normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
Schaapje_BlaaT schreef op 19 september 2004 @ 14:15:
oeps mijn vrouwelijke sim werd betrapt door haar partner terwijl ze aan het oh jaa-en was in het bubbelbad met een andere vrouw :). Gelukkig kon ze met haar onweerstaanbare charmes haar verloofde diezelfde avond nog verleiden tot oh jaa in bed. Die sims vergeten hun relatieproblemen blijkbaar snel
Mja idd. Mijn vrouw was zwanger en stond over te geven op de badkamer. Toen ze eruit kwam zag ze mijn mannelijke sim bezig met een andere vrouw :/. Resultaat: Vrouw en kind weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Mijn sim gaat vreemd met schoonmaakster, komt net de vrouw binnen lopen.. :X

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de hoogste baan bereikt in zaken, word nu met een helikopter opgehaald _O_

Ook een leuke verwijzing naar deel 1; bij de info van de Neon Flamingo staat "Not meant for kicking"

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Yeah >:) Alienware PC pwnd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Laat maar,

[ Voor 92% gewijzigd door Icingdeath op 19-09-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 14:42:
Ik heb nu de hoogste baan bereikt in zaken, word nu met een helikopter opgehaald _O_
Hoeveel verdien je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

Mijn sim is gaan trouwen met de schoonmaakster, krijg je een andere schoonmaakster in de buurt. Ze heeft wel hele goeie skills in haar lijstje staan :D

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:30

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

verkeerde plek voor post

[ Voor 94% gewijzigd door LtMarx op 19-09-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah mijn broertje is nu getrouwd met 3 schoonmaaksters :( Heeft al de hoognodige klappen gehad van ontevreden liefjes. Wat wil je als je op je trouwdag je man ziet n**ken met de schoonmaakster :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:01
Lt. Marx schreef op 19 september 2004 @ 14:53:
Ik heb dus het volgende probleem: als ik iets probeert te bouwen kom ik in principe wel goed terecht in het bouw menu. Ik kan daar ook netjes een fundering/muur/weetikwat selecteren maar ik kan ze vervolgens niet bouwen. Ik heb alles al geprobeerd: bestaande huizen, nieuwe kavels, oude kavels etc.. Maar het lukt maar niet. Kopen daarentegen gaat wel en zie ik de geselecteerde producten wel gewoon. Ik kan dus ook helemaal niet de muur of blokje fundering zien in het 'speelveld'.

Is dit probleem bekend? Zijn er meer mensen met dit probleem en belangrijker: zijn er oplossingen voor?
als je even het andere topic doogelezen had, had je nu geweten dat het aan de veranderde exe ligt.. die zorgt ervoor dat je niet kan bouwen, niet fatsoenlijk iig...

koop em zou ik zegge...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Of speel gewoon zonder een gecrackte .exe :)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
http://www.sims2.thesimsresource.com/index.php
duizenden kleding

btw sethour lukt mij echt niet. ik doe sethour 1, sethour (1), sethour 1:00
iemand?

[ Voor 41% gewijzigd door Cabo op 19-09-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

OMG, ik hou van dit spel O+ Ben nu Hoofdofficier bij het leger en verdien 900 Sims per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al wat meer 3dmodellen voor the sims2 uitgekomen? Behalve die dingetjes van thesims2.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 21:16
Het vrouwtje van het gezin heeft nu een kindje gekregen maar nu leggen ze dat kindje steeds gewoon op de vloer als ze iets anders gaat doen. Ik kan ook geen wieg of iets dergelijks kopen en kan dat jong ook niet op tafel of op de bank gooien.

Is dit bij iedereen zo?
Hoe kan ik dit oplossen eigenlijk?
En ik kan ook niet zien wanneer dat jong moet eten of verschoont moet worden.
Iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op 19 september 2004 @ 16:48:
Het vrouwtje van het gezin heeft nu een kindje gekregen maar nu leggen ze dat kindje steeds gewoon op de vloer als ze iets anders gaat doen. Ik kan ook geen wieg of iets dergelijks kopen en kan dat jong ook niet op tafel of op de bank gooien.

Is dit bij iedereen zo?
Iemand tips??
als er groene rook van m af komt :7
of als ie begint te huilen...

verer weet ik dat niet.. ( ik laat hem alteid liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand hoe ik moet eten?

edit: ik had dus geen koelkast idd |:(

[ Voor 171% gewijzigd door FireFoz op 19-09-2004 17:14 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koelkast al geprobeerd? anders ff pizaatje bellen whatever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij loopt ts2 steeds vast, dan moet je ff w8ten en dan gaat-ie pas weer verder (soms na 5 min pas :( ) weet iemand waar dit aan kan liggen? 'k heb ts2 origineel gekocht en voldoe zeker aan de systeemvereisten.

specs:
P4 2,6Ghz
Gforce fx 5600
512 DDR ram 400Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 22:28

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Is dit bij iedereen zo?
Iemand tips??
Je moet een kindercontainer kopen. :Y) Staat ergens onder 'diversen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:30
Modbreak:Wil men van nu af aan vragen als "werkt dit spel op mijn PC?" en "hoe zou mijn systeem dit spel draaien?" etc. achterwege laten? Zoek gewoon even de system requirements op en trek daar je conclusies uit. Dit soort vragen vervuilen het topic namelijk en zijn makkelijk zelf uit te vinden en zoeken.
Voor problemen met het spel kan men een topic in SPV openen met een goede startpost.

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 19-09-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w03f schreef op 19 september 2004 @ 14:47:
[...]

Hoeveel verdien je nu?
2100 per dag, niet zo heel erg veel maar bij het contract voor de baan kwam wel 30.000 :), heb nu een groter huis gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
dikke minpunt is dat als er een kind of dergelijke in de weg ligt ofzo dat ze gaan zeiken en hun opdracht vergeten.. als ze gewoon over hem heenlopen ofzo.. of omlopen.. maar nee hoor.. en tis best irritant dat je je baby niet ff op de bank of tafel kan smijten.. altijd weer op de grond.. die sims zijn echt zo dom als een koe.. dat is vet irritant.. en ze hebben wat mij betreft ook veeeel te vaak honger.. voor de rest wel een grappig spel.. maar wel irritant dat ze zo fkkin dom zijn..

en nog een vraagje.. ik hem nu in het engels geinstalleerd, maar als ik mn save ff backup en install in het nederlands, doet m'n save het dan nog of nie?

[ Voor 16% gewijzigd door Imperium op 19-09-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit bij iedereen zo?
Iemand tips??
Hoezo kun je geen wieg kopen, dat kan wel degelijk, en vertel me niet dat je er geen geld voor hebt, want het ding is helemaal niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

Is dit bij iedereen zo?
Iemand tips??
Koop een Wieg onder diversen ;). Verder heeft ook de baby een gemoedskleur. Wanneer deze geel is moet je of hem verschonen, of hem eten geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:51:
[...]

2100 per dag, niet zo heel erg veel maar bij het contract voor de baan kwam wel 30.000 :), heb nu een groter huis gekocht
mooi geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een account gemaakt bij: http://thesims2.ea.com

Die van mij is:
http://thesims2.ea.com/my...page.php?user_id=id=81817

Je kan er een sim downloaden en mijn Story tot nu toe lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Iemand die al naar het Park / Zwembad / Winkels zijn geweest? en gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de sims gekocht, en open de doos en zie 4 fokking cd's zitten.. dacht gelijk.. shit heb toch niet de DVD versie ervan over het hoofd gezien, want ik had daar speciaal nog naar lopen zoeken.. ben ik fokked? Is er idd een dvd versie? Of zijn het gewoon veel cd's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een gode downoad site gevonden voor de sims 2 waar je je niet hoeft te registreren?

verdien maar 1760 per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 18:44:
Ik heb zojuist de sims gekocht, en open de doos en zie 4 fokking cd's zitten.. dacht gelijk.. shit heb toch niet de DVD versie ervan over het hoofd gezien, want ik had daar speciaal nog naar lopen zoeken.. ben ik fokked? Is er idd een dvd versie? Of zijn het gewoon veel cd's?
De dvd versie komt alleen in de USA and de UK uit.
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 18:46:
Heeft iemand al een gode downoad site gevonden voor de sims 2 waar je je niet hoeft te registreren?

Jah dat vind ik altijd zo kut, ik wil ook gewoon de items hebben zonder te registeren
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 18:35:
Heeft iemand al een account gemaakt bij: http://thesims2.ea.com

Die van mij is:
http://thesims2.ea.com/my...page.php?user_id=id=81817

Je kan er een sim downloaden en mijn Story tot nu toe lezen :)
Ik kan 't alleen zien als ik geregistreerd ben, wat ik dus niet ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Waar is het zwembad en het winkelcentrum dan? Ik heb ook ergens op een site "groogy's grill" of iets soortgelijks gezien, maar zie dat ook niet terug ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 19:20:
Huh? Waar is het zwembad en het winkelcentrum dan? Ik heb ook ergens op een site "groogy's grill" of iets soortgelijks gezien, maar zie dat ook niet terug ...
Taxi bellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 26-09 20:50

Smoonshine

Feyenoord!!

Tranzity schreef op 19 september 2004 @ 18:37:
Iemand die al naar het Park / Zwembad / Winkels zijn geweest? en gemaakt?
Ik ben naar al die dingen geweest al :). En zelf heb ik er een discotheekje bij gebouwd. Een erg luxe discotheekje dan, met een zwembad, dakterras enz. Alleen geen discolampen :(. In de pashokjes bij de kledingwinkel kun je trouwens oh jaa! in het openbaar doen. Erg cool, dan rent dat winkelpersoneel naar dat pashokje, omdat er zoveel herrie uit komt :).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, die sims... :X

Het is nu 20:00 en ik mag eindelijk op mijn pc. Mijn vriendin is van 08:00 tot 20:00 bezig geweest met dat spel! En haar eigen pc is te traag ervoor...

Ik heb haar zelfs moeten troosten vanochtend, ze had ons allebei nagemaakt en toen werd ze zwanger, vergat ze te eten en ging ze dood. Ze kwam gewoon huilend naar beneden en ik dacht: shit, wat is er nu gebeurd? Vrouwen en de sims... het zou verboden moeten worden :+

Als alternatief heeft ze zichzelf nu nog een keer nagemaakt en is ze buurvrouw geworden van mijn alterego sim. Alleen wil mijn sim haar niet en rent haar alterego steeds huilend het huis uit :7

Vraagje uit vorige topic dat nog niet beantwoord is:

Ik wil een witte muur, maar die zitten er niet in? Enige wat er op lijkt is een soort grauwe grijze muur. Iemand een pagina waar je echt witte verf of behang kan downloaden of een tip hoe ik het voor elkaar krijg?

Nog een vraag: ik krijg het maar niet voor elkaar mijn sim achter de computer te laten zitten. Mooi bureau gekocht, mooie stoel, maar meneer weigert te gaan zitten. Hij roept steeds iets over een stoel en gaat dan stampen op de grond. Ik heb al verschillende luxere en minder luxere stoelen gebruikt. Iemand een idee wat ik mis doe?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:34
Mischien staat de stoel te dichtbij en kan de sim er niet achter plaats nemen. Verschuif de stoel anders eens een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh-keeej.........Dáár was ik dus al achter :D Maar in welk dorp staat bijvoorbeeld groogy's grill? Ik heb al in alle 3 gekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 15:33

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 20:06:
Nog een vraag: ik krijg het maar niet voor elkaar mijn sim achter de computer te laten zitten. Mooi bureau gekocht, mooie stoel, maar meneer weigert te gaan zitten. Hij roept steeds iets over een stoel en gaat dan stampen op de grond. Ik heb al verschillende luxere en minder luxere stoelen gebruikt. Iemand een idee wat ik mis doe?
Had ik ook, ergens zat een onderdeel bureaustoelen oid volgens mij (meubels sorteren op type kamers en dan naar de computerkamer gaan)

[ Voor 45% gewijzigd door Koetjeboe op 19-09-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 19 september 2004 @ 20:11:
Mischien staat de stoel te dichtbij en kan de sim er niet achter plaats nemen. Verschuif de stoel anders eens een beetje.
Dan kan de deur niet meer open en kan hij niet meer koken (meneer wil alleen worsten grillen op het dak en voor de rest niks omdat hij depressief is). Ik zal de boel eens verplaatsen naar beneden en zien wat er gebeurd.

Tip hierboven ga ik ook proberen, ik moet eens even zien hoe ik die dingen sorteer, dat lukt me nog niet altijd goed (heb een uur gezocht voordat ik de lampen kon vinden). Met beide tips moet het wel lukken denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
welke baantje verdient het beste? ik ben nu een Generaal van het leger en krijg zo'n 1.100 Per dag ofzo (maar kword wel door een helikopter opgehaald :P)
zijn er nog andere baantjes die beter verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 19 september 2004 @ 20:16:
welke baantje verdient het beste? ik ben nu een Generaal van het leger en krijg zo'n 1.100 Per dag ofzo (maar kword wel door een helikopter opgehaald :P)
zijn er nog andere baantjes die beter verdienen?
Top crimineel verdient iets van 1.900.

En dat van die grijze muren kan liggen aan het feit dat het in je huis nogal donker is (ook met veel ramen). In je settings kun je de lightning opschroeven; dat helpt al enigzins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 18:44:
Er is geen dvd versie van de sims2. De special edition dvd is nog steeds de sims2 met 4cd's alleen heb je een bonus dvd met extra features. Wat je ook bij films hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verdiende als Gekke Geleerde zo'n 2300 euro. Kreeg ook nog een keer een opdrachtje en verdiende daar 50000 mee. Ik heb nu ook een apparaat in mijn huis staan waar je medicijnen en virussen mee kan maken. Je kan medicijnen verkopen en die virussen weg gooien.
Ik heb nog maar een paar medicijnen gemaakt, maar ik neem aan dat als je een goed medicijn maakt, dat je daar wel flink geld voor kan vangen.
Heb het ook nog niet geprobeert om zo'n virus te proberen. Strax gaat ie instant dood ofzo :/ Moet maar niet. Anders maar even op een buur testen >:)

Ook nog even een vraag:
Hoe kan je eigenlijk een meesterwerk schilderen?? Mijn sims heeft echt alle onderdelen volledig getraint en geleerd enzo. Ik schilder nu ook nog steeds flink wat, maar ik heb nog maar maximaal 590 verdient met een schilderij. Of moet je gewoon mazzel hebben dat ie een meesterwerkje maakt?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 21:35
gewoon mazzel ja...

Hoe de hek moet je echt kinderen krijgen? Ze zijn al dagen getrouwd, je zoenen/vrijen elke dag en er gebeurt helemaal niets! Bij Sims 1 kreeg ik altijd snel al "zullen we een baby krijgen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:13
masser120 schreef op 19 september 2004 @ 21:25:
gewoon mazzel ja...

Hoe de hek moet je echt kinderen krijgen? Ze zijn al dagen getrouwd, je zoenen/vrijen elke dag en er gebeurt helemaal niets! Bij Sims 1 kreeg ik altijd snel al "zullen we een baby krijgen?"
Wat doe je dan?, je moet in bed "proberen een baby te krijgen" doen.
Ik had een cool gezin, ik had mezelf nagebouwt, met een uberchick, een klein zwart mager jongetje dat Foster heette en een Opa. Die Opa ging vreemd met mn vriendin. dus die heb ik laten verhuizen. bleek dat ik hem die baby mee kon geven. ik dat dus gedaan, en die ouders missen m na een week al niet meer. Ik had ruzie met de buurman (Edgar ofzo),Die kwam elke keer langs, en viel meteen het vrouwtje, of mij aan.daar heb ik een hek omheen gezet in de tuin, zodat ie na een dag of 3 dood ging.
Ik kon m nog redden door met magere hein te praten, alleen dat trok me niet echt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ben zo strontziek en toch speel ik dit spel :P Ik heb me in tijden niet zo vermaakt.
Maar ik heb nou toch een vraagje: Het is toch mogelijk om dat aging uit te zetten?
Je wordt nou eenmaal veel te snel opa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
control+alt+delete and typ:
aging -on
aging -off

ik gebruik de cheat soms om 't spel te "pauzeren" en meer kan genieten van me sims, en ik eventueel een carreerbonus te verdienen wat lang duurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Misschien een stomme vraag ;

Weet iemand hoe je een een sim kan laten koken? tot nu toe kan ik alleen maar pizza's bestellen... :(
Ik kan ook nog geen oven kopen of iets in die richting :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancentral schreef op 19 september 2004 @ 21:53:

Weet iemand hoe je een een sim kan laten koken? tot nu toe kan ik alleen maar pizza's bestellen... :(
als je hem in een pan zet boven het vuur gaat hij wel koken hoor ;)

Nee serieus daar heb je toch een boekenkast voor nodig ? dan kna hij het leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Trancentral schreef op 19 september 2004 @ 21:53:

Heb je wel een ijskast gekocht?

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 19 september 2004 @ 21:39:
Ben zo strontziek en toch speel ik dit spel :P Ik heb me in tijden niet zo vermaakt.
Maar ik heb nou toch een vraagje: Het is toch mogelijk om dat aging uit te zetten?
Je wordt nou eenmaal veel te snel opa :P
Je kan dat doen met een cheat, welke dat is weet ik niet.
Er is ook een andere manier om het uit te stellen. Je kan, als je genoeg punten hebt verzameld, van die levens elixers kopen. Daarmee kan jij jezelf jonger mee maken.
Ik heb er nu ongeveer 4 van die dingen gebruikt, maar daar stop ik mee. Heb nu een kindje en er komt zo nog 1 aan en het word tijd dat ie nu normaal opa word.

Had verder net ook iets grappigs.
Mijn mannetje stond te douchen, gaat zijn vrouw naar de wc. Zij was klaar met plassen en hij stond nog onder de douche. Toen zij de wc doortrok, kreeg die vent ineens heel erg koud of warm water bij het douchen. Hij sprong echt heel erg cool uit die douche en zat te schelden en te tieren en begon te zeiken tegen z'n vrouwtje. Hij rende ook als een gek naar haar toe. Maar het was maar een kort ruzietje.
Zag er wel bijzonder grappig uit

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 21:55:
[...]

als je hem in een pan zet boven het vuur gaat hij wel koken hoor ;)

Nee serieus daar heb je toch een boekenkast voor nodig ? dan kna hij het leren
lol :D

Een boekenkast had ik idd al :) maar zelfs na skill points halen gaan ze niet koken / komt er de optie om een keuken in te richten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onzin, dat is altijd aanwezig in 'buy mode'
kijk nog maar eens goed... evt ook naar je .exe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:00
Waar kan je de gemaakte foto's in de sims , terug vinden, als .jpg ofzo...
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

Achmedd schreef op 19 september 2004 @ 22:10:
Waar kan je de gemaakte foto's in de sims , terug vinden, als .jpg ofzo...
:?
Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Storytelling
probeer hier te zoeken

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Laatst online: 20:00
Dannies schreef op 19 september 2004 @ 22:18:
[...]

Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Storytelling
probeer hier te zoeken
Aha, gevonden, wat een kut-kwali, ik dacht gewoon 1024*768 , maar ok thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Hoe komt het eigenlijk dat je niet zoveel verschillende baden of douches kan kopen? Hangt dat van de stad waar je woont af? Want ik zie op verschillende screens meerpersoons bubbelbaden staan maar niet in mijn te kopen lijstje.

Tevens: Waarom liggen mijn dochters bij elkaar in bed en is dan na 2 weken dat bed kapot?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Je kunt de kwaliteit van die foto's aanpassen in de opties geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je trouwens ook kinderen krijgen als je de aging cheat aan hebt staan? en kunnen ze alleen sex met elkaar hebben als ze getrouwd zijn? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:29:
Kan je trouwens ook kinderen krijgen als je de aging cheat aan hebt staan? en kunnen ze alleen sex met elkaar hebben als ze getrouwd zijn? :7
Nee, je kan ook sex hebben als ze elkaar aardig vinden. Precies dezelfde handleiding volgen als normaal zeg maar.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-85
  • Niet online

Andre-85

Sid

Dit is de eerste keer dat ik sims speel. Ik speel niet veel games en als ik wat speel zijn het meestal fps. De sims heeft mij toch te pakken gekregen en ik vind het erg leuk. :) Het is gewoon harstikke grappig om die figuurtjes te besturen en dingen te laten doen.

Ik had ook nog een vraagje :P
Als mijn sims wakker worden krijgen ze (vaak) een 'denkballon' met daarin een stoffer en blik. Ik ga ervan uit dat het met schoonmaken te maken heeft :? Het huis is opgeruimd en ik heb een huishoudster.
Wat betekend het? en wat moet ik doen?

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andre-85 schreef op 19 september 2004 @ 22:37:
Dit is de eerste keer dat ik sims speel. Ik speel niet veel games en als ik wat speel zijn het meestal fps. De sims heeft mij toch te pakken gekregen en ik vind het erg leuk. :) Het is gewoon harstikke grappig om die figuurtjes te besturen en dingen te laten doen.

Ik had ook nog een vraagje :P
Als mijn sims wakker worden krijgen ze (vaak) een 'denkballon' met daarin een stoffer en blik. Ik ga ervan uit dat het met schoonmaken te maken heeft :? Het huis is opgeruimd en ik heb een huishoudster.
Wat betekend het? en wat moet ik doen?
Je hebt te weinig omgeving waarschijnlijk. Hang is wat schilderijen op en wat bloemetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Info over alle careers is hier te vinden.

Alleen het benodigde aantal vrienden staat er niet bij, da's dan wel weer jammer.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirmPete schreef op 19 september 2004 @ 22:43:

Alleen het benodigde aantal vrienden staat er niet bij, da's dan wel weer jammer.
Wel handig en nu weet ik dus ook meteen dat een meesterwerk schilderij helemaal niet zoveel oplevert. Heb namelijk al een schilderij verkocht voor 590 en in dit verhaaltje vertelt de schrijver dat je ongeveer 600 voor een meesterwerk krijgt. Heb dus inmiddels al een paar meesterwerkjes gemaakt zonder dat ik het door had en kan niet echt zeggen dat ik daar zo blij om was :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Imperium schreef op 19 september 2004 @ 17:53:
dikke minpunt is dat als er een kind of dergelijke in de weg ligt ofzo dat ze gaan zeiken en hun opdracht vergeten.. als ze gewoon over hem heenlopen ofzo.. of omlopen.. maar nee hoor.. en tis best irritant dat je je baby niet ff op de bank of tafel kan smijten.. altijd weer op de grond.. die sims zijn echt zo dom als een koe.. dat is vet irritant.. en ze hebben wat mij betreft ook veeeel te vaak honger.. voor de rest wel een grappig spel.. maar wel irritant dat ze zo fkkin dom zijn..

en nog een vraagje.. ik hem nu in het engels geinstalleerd, maar als ik mn save ff backup en install in het nederlands, doet m'n save het dan nog of nie?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Vastberaden

hoe kan ik scheiden van mijn sim?

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
FirmPete schreef op 19 september 2004 @ 22:43:

* M@NIC gaat snel de atletiek in! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Vastberaden

en nog een vraagje:

hoe weet ik of mijn vrouwelijke sim zwanger is? Ik heb begrepen dat ze dan een dikke buik krijgt, maar wanneer zie je dat?

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als in het echte leven, na een tijdje :P

Het is niet helemaal duidelijk aangegeven, maar als ze zwanger is, dan kunnen mensen als 'praat optie' kiezen voor 'Baby...'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 17:30
Lordy79 schreef op 19 september 2004 @ 23:49:
hoe kan ik scheiden van mijn sim?
tot de dood ons scheid.
dus bouw 4 muren om hem/haar heen ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 14:10:
[afbeelding]

Zag hem op de xchange staan...mooie alienware pc inderdaad!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Voor technische problemen met spellen kun je in SPV
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes

Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.