Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:42:
[...]

Nope.. niej als je dat probleem hebt... dan kun je geen boodschappen meer bestellen en als et al wel lukt dan kun je alsnog nix met de koelkast doen... :/
zou het kunnen dat je ene keer een amnd boodschapen hebt besteld die nog niet tot in de koelkast is geraakt? (ze staat dan veel kans ergens in de tuin ofzo) Dan kan je idd geen nieuwe boodschappen meer betsellen tot je die mand hebt opgeruimd.
Je kan ook in je dorp een winkel bouwen en er met de taxi naartoe gaan voor je inkopen. Dat is ietsjes goedkoper dan ze laten afleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Stickie schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:34:
[...]

zou het kunnen dat je ene keer een amnd boodschapen hebt besteld die nog niet tot in de koelkast is geraakt? (ze staat dan veel kans ergens in de tuin ofzo) Dan kan je idd geen nieuwe boodschappen meer betsellen tot je die mand hebt opgeruimd.
Je kan ook in je dorp een winkel bouwen en er met de taxi naartoe gaan voor je inkopen. Dat is ietsjes goedkoper dan ze laten afleveren :)
Hmmz ik speel al sims sinds die uit is.. dus ik weet wel hoe et allemaal werkt.. maar jullie snappen et probleem niet... dus laat maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Laatst online: 14-09 11:46
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:37:
[...]
Hmmz ik speel al sims sinds die uit is.. dus ik weet wel hoe et allemaal werkt.. maar jullie snappen et probleem niet... dus laat maar :D
ik denk dat ik het probleem wel snap. Er zijn meer mensen die "problemen" hebben met het bestellen van voedsel (zie ook de fora van sims 2). de oplossing ligt in bijna alle gevallen bij de speler ;)
Installeer sowieso de patch als je dat nog niet deed. Als dat je probleem niet oplost, vraag ik me af of de de delivery-man wel te zien krijgt als je voedsel bestelt hebt... een bug (die zogezegd opgelost was met de patch) zorgt ervoor dat die soms niet op je lot kan als je echt veel spullen hebt. Als je hem ziet kan je de move objects cheat gebruiken om hem binnen je lot te zetten, en alsnog je eten aannemen.

Als je niet kan bestellen ligt het probleem 99% zeker in het feit dat er nog ergens een mand met eten staat :)

Als geen van deze oplossing helpt wordt het tijd voor een bug report, want afaik is het dan de eerste keer dat het voorkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonjour, wie kan mij uitleggen hoe je een kelder bouwt :) ?? en weet iemand nog 'hidden tricks' die in het spel zitten?? bv dat je een stilleven maakt (schilderen) van een bestand uit je eigen map?? haha ik hoop dat hier iets van gesnapt wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Tutorials voor kelders en dergelijke kan je vinden op www.snootysims.com

Staan een zooi toffe tussen.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft een gaaf spel. Gisteren voor het eerst een tiener op campus zwanger gekregen.
Alleen jammer dat ze toen geen kleding meer had. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan die hier weg :)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het is alweer een tijd lang stil hier. Heeft iedereen het spel alweer in de kast liggen? Is er al iets bekend over nieuwe uitbreidingssets? De volgende die is aangekondigt is The Sims 2 Nightlife Expansion Pack.

Wat vinden jullie trouwens van de officiele sims2 website? Ik vind de exchange daar erg tegenvallen. Er zijn bijna geen nieuwe items te downloaden terwijl dat toch een van de leukere dingen is. Waarom maken ze niet gewoon wat vaker nieuwe (gratis) content?

[ Voor 60% gewijzigd door Bor op 16-07-2005 11:04 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:59:
bloep *knip*

Waarom maken ze niet gewoon wat vaker nieuwe (gratis) content?
Dat maken ze wel, alleen dus niet gratis in nog tig expansion packs zoals we dat gewend zijn van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossposten is niet toegestaan

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 20:49
Bor de Wollef schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:59:
Het is alweer een tijd lang stil hier. Heeft iedereen het spel alweer in de kast liggen? Is er al iets bekend over nieuwe uitbreidingssets? De volgende die is aangekondigt is The Sims 2 Nightlife Expansion Pack.

Wat vinden jullie trouwens van de officiele sims2 website? Ik vind de exchange daar erg tegenvallen. Er zijn bijna geen nieuwe items te downloaden terwijl dat toch een van de leukere dingen is. Waarom maken ze niet gewoon wat vaker nieuwe (gratis) content?
Ik heb the sims 2+ university... ik speelde het even non stop, maar nu...
ff geen zin, ik wacht wel op nightlife :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Even een klein kickje... vraagje... hoe zit het met sims die uitgestudeerd zijn, die schijnen weer terug te gaan naar hun 'buurt'... maar de mijne 'verdwijnt' in het niets en is niet meer terug te vinden (helluppp !!)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Volgens mij moet je ze kiezen en in een huis plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap iemand hoe je een alien kan maken:?
zeg het me dan ff :P ik wil dat namelijk weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 19:29
Wellicht een wat eenvoudige vraag, ik krijg het echter helaas niet voor elkaar.

Ik heb een tijd geleden The Sims 2 zitten spelen en leuke poppetjes van mij en mijn vriendin gemaakt, die van haar heb ik ingepakt in de Body Shop en de mijne niet. Nu heb ik nog wel een woning ingepakt zitten waar ikzelf als Sim in zit. Is het mogelijk om hier alsnog de Sim uit te halen en deze los te verpakken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:08:
snap iemand hoe je een alien kan maken:?
zeg het me dan ff :P ik wil dat namelijk weten
Door met een mannelijke Sim door je Telescoop te kijken in de avond. Er is dan een kleine kans dat je ontvoerd wordt door een Ufo en zwanger raakt. Er zijn overig bepaalde hacks uit om er voor te zorgen dat je abduction percentage 100% wordt zodat je niet avonden hoeft te turen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khalistro schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:00:
[...]

Door met een mannelijke Sim door je Telescoop te kijken in de avond. Er is dan een kleine kans dat je ontvoerd wordt door een Ufo en zwanger raakt. Er zijn overig bepaalde hacks uit om er voor te zorgen dat je abduction percentage 100% wordt zodat je niet avonden hoeft te turen....
Bij mij is het elke keer raak als een sim door de telescoop kijkt.
/me heeft extreem vruchtbare sims ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
Een ander klein vraagje....

Ik heb ontzettend veel huisjes van het internet gedownload e.d. en nu wil ik die allemaal installeren. Is er misschien een programma om dat geautomatiseerd te doen ipv een paar honderd keer op ok en ok klikken elke keer als er een geinstalleerd wordt ? Ik kan wel alle executables in een keer aanklikken, maar moet dan elke keer nog door het proces van op ok klikken heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 21:37

Ad Hox

N/A

Kan je ook ergens auto's downloaden? Want ik kan zelf niks vinden.
Gewoon voor de Sims 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Voor technische vragen bestaat er Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 20:59 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand of je ook meerdere add-ons kunt mixen? Ik bedoel dus stel dat ik add-on nightlife koop en bijv pets, kan ik die dan tegelijk spelen, of krijg ik dan 2 aparte sims door elkaar heen zeg maar...verschillende save games?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

FireFoz schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:10:
weet iemand of je ook meerdere add-ons kunt mixen? Ik bedoel dus stel dat ik add-on nightlife koop en bijv pets, kan ik die dan tegelijk spelen, of krijg ik dan 2 aparte sims door elkaar heen zeg maar...verschillende save games?
je zegt het zelf al, het is een add-on je voegt dus gewoon iets aan het spel toe.
Je kan 1 add-on toevoegen maar ook 4 als je wil.

[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 18-10-2006 18:17 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ah ok cool, bedankt voor de info :)

-edit- ik heb nu dus de night add-on geinstalleerd, maar als ik naar "downtown" ga, dan kan ik mijn figuur er niet in plaatsen want die staat niet bij de families...moet ik die dan eerst uit mn huis halen in de omgeving waar ie nu woont voordat dat kan? of kan dat niet..? ik had eigenlijk gehoopt dat ik gewoon kon blijven wonen waar ik nu woon...

[ Voor 83% gewijzigd door FireFoz op 18-10-2006 21:22 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinoldvanDijk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik heb op dit moment the Sims 2 en 1 uitbreiding ingestalleert. Allebei de versies zijn in het Nederlands. Nu wil graag nog een uitbreiding aanschaffen, en ik heb gezien dat op play.com de aanschrafprijzen veel lager uitvallen dan als ik het hier in Nederland zou aanschaffen.

Maar dan is het spel wel in het engels. Heeft iemand enig idee of dit kan, een engelse uitbreiding op een orginele nederlandse Sims 2 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
volgens mij heeft engeland gewoon de "europese" versie, waarbij je dus gewoon alle europese talen kan selecteren. misschien dat iemand dit kan bevestigen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:18:
volgens mij heeft engeland gewoon de "europese" versie, waarbij je dus gewoon alle europese talen kan selecteren. misschien dat iemand dit kan bevestigen?
dat is waar, maar ik het het idee dat het bij de laatste uitbreiding niet het geval is (die met de huisdieren). Ik heb wel een Duitse versie van het kerstpakket op de sims 2 geinstalleerd en die doet het prima, mijn sims is nog steeds nederlandstalig.

Mijn hele sims2 is helaas net kapot gegaan. Ik had net mijzelf, mijn vrouw en de 6 katten nagemaakt, maar opeens een stroomstoring en nu krijg ik een error bij het starten :(

Kan ik alles opnieuw installeren en daar gaat dus de zondagmorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Weet iemand wat De Sims2 kost?Want ik kan nergens een prijs vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:37
Ik heb sims 2 gekocht een probleempje met het installeren:

Ik heb niet zoveel ruimte meer op mijn C schijf (schijf is 8 GB en windows XP neemt eigenlijk die gehele ruimte in beslag, enkel 500 MB over) en daarom wil ik Sims graag op mijn D schijf installeren waar ik nog voldoende ruimte heb.

Als ik echter die schijf selecteer, wil the sims 2 alsnog 324 MB op mijn C schijf zetten en dat vind ik niet zo;n goed idee. Als ik heir niet mee akkoord ga sluit de installatie af.

Hoe kom ik hier voorbij? Ik heb nog zat ruimte op mijn D schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

filipy23 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:29:
Ik heb sims 2 gekocht een probleempje met het installeren:

Ik heb niet zoveel ruimte meer op mijn C schijf (schijf is 8 GB en windows XP neemt eigenlijk die gehele ruimte in beslag, enkel 500 MB over) en daarom wil ik Sims graag op mijn D schijf installeren waar ik nog voldoende ruimte heb.

Als ik echter die schijf selecteer, wil the sims 2 alsnog 324 MB op mijn C schijf zetten en dat vind ik niet zo;n goed idee. Als ik heir niet mee akkoord ga sluit de installatie af.

Hoe kom ik hier voorbij? Ik heb nog zat ruimte op mijn D schijf.
Nopz, valt om een of andere manier niet te evaden, kan je niet ergens beetje vrijmaken? (even een office installatie verplaatsen)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:37
Nej, ik gebruik openoffice die is maar 150 MB....

ik zit al een tijdje te broeden op een HD herparticipatie, maar dat kost me reinstallen van 2 OSsen en een hoop verplaats werk, en zo vaak speel ik nou ook weer niet spelletjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:29
filipy23 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:25:
Nej, ik gebruik openoffice die is maar 150 MB....

ik zit al een tijdje te broeden op een HD herparticipatie, maar dat kost me reinstallen van 2 OSsen en een hoop verplaats werk, en zo vaak speel ik nou ook weer niet spelletjes....
[tech]
Als je gaat herpartitioneren hoef je vaak je OS'sen niet eens te verplaatsen hoor ;) Tenminste ik heb de partitiegroottes wel eens veranderd, en nieuwe partitie aangemaakt en ik hoefde niet opnieuw te installeren :)
[/tech]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

De enigste oplossing hiervoor is je "Mijn documenten" folder ook te verplaatsen naar je D schijf aangezien daar die extra 300 Mb in komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als ik 'maxmotives' invoer in het cheatmenu dan crashed sims 2 meteen terug naar windows desktop ? Iemand ervaring mee...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

Als ik een huis met familie bij mij moeder thuis heb gemaakt en ik wil bij me vader verder spelen moet ik dat huis bij me vader in de sims zien te krijgen hoe?? Waar kan ik die saved files vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me een geweldig spel (kwam niet eens tot een huis bouwen, door de neighbourhood browsen kostte me 30-45 minuten), spijtig dat mijn PC het niet aankan.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo , ik weet dit is een technische vraag en stel hem voor een vriendin van me die niet zo thuis is in deze materie , heb haar telefonisch proberen te helpen maar daar zijn we niet uitgekomen .

-Kan je bij de sims de beeldresolutie wel of niet veranderen ? Heb dat ooit bij haar geprobeerd bij de sims 1 maar daar zat die optie er volgens mij niet in , is dat bij deel 2 ook hetzelfde . Ze heeft namelijk last van zwarte beeldvlakken bij het spel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:19:
Hallo , ik weet dit is een technische vraag en stel hem voor een vriendin van me die niet zo thuis is in deze materie , heb haar telefonisch proberen te helpen maar daar zijn we niet uitgekomen .

-Kan je bij de sims de beeldresolutie wel of niet veranderen ? Heb dat ooit bij haar geprobeerd bij de sims 1 maar daar zat die optie er volgens mij niet in , is dat bij deel 2 ook hetzelfde . Ze heeft namelijk last van zwarte beeldvlakken bij het spel .
Yep kan.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
weet er iemand wat de command in de console is om een screenshot te maken ? Ik kan dat ook als ik op c druk maar dan word mijn vorige screenshot in die map overschreven wat ook weer niet de bedoeling is als ik er meerdere maak?

NUC I5 256GB SSD

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Gut, dit topic is al oud... 'k Wist niet dat ik het spel al zo lang had liggen...

Zoals gezegd had ik het spel al een hele tijd (zonder enig uitbreidingspakket). Zelf ben ik niet zozeer geïnteresseerd in het besturen van de Sims zelf, als wel het bouwen van leuke huizen. En dan liep je al gauw tegen grenzen aan. Dus ik had 't al een tijdje niet gespeeld.

Nadat er onlangs enige downloads van www.modthesims2.com waren opgehaald, werd het spel interessant.
Vooral de Metro windows set van Tiggy027, waarmee eindelijk hele grote ramen kunnen worden gemaakt, is een voorbeeld van iets wat ik eigenlijk zou willien, maar niet standaard in het spel te krijgen was.

Eindelijk is het voor mij mogelijk om hele grote raampartijen te maken:

voorzijde huis
Afbeeldingslocatie: http://www.willyf.org/troep/thesims2/20090219_huis/c002_huisvoor.jpg

achterzijde huis
Afbeeldingslocatie: http://www.willyf.org/troep/thesims2/20090219_huis/c001_huisachter.jpg

Die ramen combineer ik op dit moment met de Malibu glass deuren van Jimbo64, aangezien die deuren bijna tot aan het plafond komen (te zien aan de achterzijde, op de bovenste etage).

Voor het geval je je afvraagt: "Waar zijn de trappen?"... ik gebruik de Ascension elevator tiles van Targa...

[ Voor 4% gewijzigd door WillyF op 19-02-2009 14:57 . Reden: geen trappen... ]

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

• Cabo
Kan niet wachten op sims 3 :D

• Nelicquele
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ach, Sims 3 release-date is toch weer uitgesteld, dus.. :+

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:17

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

wellicht ten overvloedde: heb je dat huis ook zelf bij elkaar gespaard?

• Nelicquele
  • Niet online
Lt. Marx schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:44:
Ik neem aan van niet :P Aangezien het zo verdomd easy/verleidelijk is om cheats te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Lt. Marx schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:44:
Neuh... maar je kan die huizen ook zonder sims in elkaar zetten:
In neighbourhood-view klik op het huis-icoontje (kavels en huizen), klik op een leeg kavel/huis, en begin maar met (ver-)bouwen en inrichten.

De huizen die 'k zo in elkaar heb gezet, beginnen meestal bij 3 à 4 ton.
Hoe lang moet je (zonder cheats) spelen voordat je zoveel bij elkaar hebt, waarbij je nog genoeg overhoudt om de rekeningen te kunnen betalen? Daarom heb ik, met wat *kuch* cheats, wat miljonairs-families in elkaar gezet, om te kijken of de ontworpen huizen wel een beetje werk-/leefbaar zijn.

't Is inderdaad jammer dat Sims 3 is uitgesteld naar juni. Nu zit ik eigenlijk vurig te hopen dat er bepaalde features in zitten, maar die kon ik zo snel niet vinden. En ik heb het al her en der nagezocht. (Of ik lees weer eens niet goed :P )
Dat er plafonds (eindelijk!) in komen wist ik al. Die zitten blijkbaar ook in de expansion pack Apartementsleven, waardoor deze voor mij interessant begint te worden.

Maar weet iemand ook of (edit) In The Sims 3 dus:
  • de belichting is aangepakt, zodat je betere belichting krijgt, bijv.:
    • je verlichting kan hangen aan een plafond op een verdieping, die de verdieping eronder ook verlicht door bijv. een trapgat
    • er geen onmogelijk grote aantallen lampen nodig zijn om een kamer te verlichten.
      Op dit moment gebruik ik in Sims 2 (geen expansion packs) een mod (gunmod radiance light system) die de verlichting in de kamers wat verbetert, zodat je in een kamer van 8x8 tiles met 4 verlichtingspunten klaar bent, ipv met 12 of meer...
    • er kroonluchters komen.
      Op de site van Modthesims2 kwam ik bijv. zo'n kroonluchter tegen, die je hangt op verdieping 2 en die reikt tot aan de verdieping eronder. Jammer dat ik die helaas nog niet aan het werk heb kunnen zien.
  • er ramen (en misschien ook deuren) komen die 2 (of meer) verdiepingen hoog zijn
  • er zuilen van meer dan 2 verdiepingen hoog in komen
najah... ik zie het wel.

[ Voor 0% gewijzigd door WillyF op 05-03-2009 22:56 . Reden: vragen waren idd voor Sims 3 bedoeld... ]

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Bedoel je die laatste vragen voor The Sims 3?
Er zijn wel filmpjes aanwezig, maar die vertellen dit soort gegevens helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 17:24

painkill

Pain(k)(ill)

Is het al weer 5 jaar oud?

Dan doen ze er wel verschrikkelijk lang over om de sims 3 klaar te krijgen.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Ja, mij iets té lang.. de release zou eerst in februari zijn en is nu alweer verplaatst =/

Edit: * Nelicquele is in het bezit van The Sims 3 Collector's edition :*

[ Voor 32% gewijzigd door Nelicquele op 11-06-2009 11:28 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Voor technische problemen met spellen kun je in SPV
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes

Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.