Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Andre-85 schreef op 19 september 2004 @ 22:37:
Dit is de eerste keer dat ik sims speel. Ik speel niet veel games en als ik wat speel zijn het meestal fps. De sims heeft mij toch te pakken gekregen en ik vind het erg leuk. :) Het is gewoon harstikke grappig om die figuurtjes te besturen en dingen te laten doen.

Ik had ook nog een vraagje :P
Als mijn sims wakker worden krijgen ze (vaak) een 'denkballon' met daarin een stoffer en blik. Ik ga ervan uit dat het met schoonmaken te maken heeft :? Het huis is opgeruimd en ik heb een huishoudster.
Wat betekend het? en wat moet ik doen?
De schoonmaakster verleiden?

Grinz, het kan allemaal!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Argh die kinderen is echt een ramp mijn sims komen nergens meer aan toe
Ze waren getrouwd en gaven een knalfeest (De mannelijke sim oogstte grote bewondering met zijn virtuoos pianospel). Na het feest natuurlijk meteen de koffer in gedoken om een kind te fabriceren. Dat lukte alleen iets TE goed, een 2ling. Had ik eindelijk voor mekaar dat ze een plezierige jeugd hadden, vliegt de boel in de fik.
Wat een drama, morgen maar weer proberen. Misschien dan wat mensen uitnodigen, die willen zich nog wel eens inzetten als gratis kinderverzorger.

Oh, als je veel geld hebt kun je eens overwegen het te beleggen in schilderijen. Die kun je namelijk later met winst verkopen. Bovendien staat het tussendoor ook best leuk aan de muur.

oh ja, bij het wakkerworden geklaag over omgeving komt waarschijnlijk van de wekker. Zo lang die staat te rinkelen vinden je sims de omgeving uitermate onprettig.

[ Voor 11% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 20-09-2004 02:41 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het spel nu wel mogelijk in een non admin account xp te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:28
ik ben nu lekker ver met mijn sims maar steeds krijg ik te horen dat iks chuld heb bij het incasso bureau , hoe moet ik dat oplossen ?
want ik weet niet wat ik moet doen en er is al een keer iemand gekomen om de spullen af te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:33

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

kenny89 schreef op 20 september 2004 @ 08:51:
ik ben nu lekker ver met mijn sims maar steeds krijg ik te horen dat iks chuld heb bij het incasso bureau , hoe moet ik dat oplossen ?
want ik weet niet wat ik moet doen en er is al een keer iemand gekomen om de spullen af te pakken :P
Nergens slingerd er nog een oude rekening rond? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Vastberaden

check je mailbox :)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brievenbus leeghalen en de rekeningen die erin zitten betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 20:49
Kan iemand wat meer vertellen over carrierebonussen?
Wat kan je ermee enzo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:31
Caboman schreef op 20 september 2004 @ 11:31:
Kan iemand wat meer vertellen over carrierebonussen?
Wat kan je ermee enzo :s
Meer geld krijgen. Op klimmen naar een hogere positie binnen je baan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Heej,

gister effe sims 2 gespeeld en ik vind het echt _/-\o_

maarem ik heb nu niet meer zoveel geld, dus wou ik een cheat invoeren, maar....

hij reageert niet als ik ctrl + shift + c indruk.......ik zie helemaal niks staan.

tja en dan maakt die ook soms een foto met c en dat vind ik ook best irri.

is er geen trainer voor?

Bedankt alvast,

Nick

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:39

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Ik wil een hondje..

Weet iemand waar je die kan halen..
Ik woon in veronadorp en ik heb overal al gekeken..

Ik neem aan dat het toch wel ergens in zit toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

@ Sims 2 kun je geen honden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De sims 2 kent geen dieren. Dat zal een expansion pack worden namelijk.

offtopic:
kun je geen honden? Wat voor taal is dat?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 02:51:
Is het spel nu wel mogelijk in een non admin account xp te spelen?
Nee, dat staat zelfs op het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:50

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, nog steeds harstikke verslaafd en mijn eerste sim-baby komt eraan. Maar wat is dat bouwen van daken op je huis ongelofelijk lastig zeg. Ik krijg mijn huis maar niet helemaal bedekt en de standaarddaken krijg ik er ook niet meer op :?. Heeft er iemand hier tips voor het bouwen van daken?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE

HyperActivE

We krijgen dus weer net zoals bij 1 allerlei uitbreidings sjit.
zoals superstart en het rijke leven erop uit e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Mn ma (in de Sims) kwam net thuis met een vriendin van haar. Allemaal leuk een aardig, gaat ze een beetje BBQ'en. Dus ik klik zo op die vriendin, staat er kiss, ok maar proberen. Komt ineens mn pa binnen, die rent op mn ma af en rammelt haar helemaal door elkaar. Nog maar een keer proberen als hij weg is. Dus uurtje later hij naar werk, ik gelijk vragen of ze bij me wil wonen, en ja hoor. Dus gelijk op bed duiken . :D Na een beetje hebben gemake out te hebben maar over op WooHoo. Bed stuitert alle kanten op :D . Daarna liep de vriendin naar mijn slaapkamer, en kreeg een of andere inzinking. Komt er een of ander dokter uit de lucht vallen, en toen was alles weer goed.
Bor_de_Wollef schreef op 20 september 2004 @ 12:54:
[...]

Nee, dat staat zelfs op het hoesje.
Niet iedereen heeft een hoesje :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Het lukt me maar niet om zelf een beetje mooi huis te bouwen. Weet iemand nog een goeie site waar ik een beetje mooie huis kan weg halen? Of andere objects. Niet de officiele website van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 23:40

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Even een vraagje over het spel zoals het in nederland in de winkel ligt: Is dit een versie die ook in het engels geinstalleerd kan worden? Op de dynabite site staat namelijk "geheel nederlandstalig" :r Ik heb al eens eerder een spel gekocht dat geheel nederlandstalig bleek te zijn. Dat is niet te pruimen :r Kan ik dit spel dus veilig in de winkel kopen, of moet ik hem online bestellen in het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
metamarty schreef op 20 september 2004 @ 13:32:
Even een vraagje over het spel zoals het in nederland in de winkel ligt: Is dit een versie die ook in het engels geinstalleerd kan worden? Op de dynabite site staat namelijk "geheel nederlandstalig" :r Ik heb al eens eerder een spel gekocht dat geheel nederlandstalig bleek te zijn. Dat is niet te pruimen :r Kan ik dit spel dus veilig in de winkel kopen, of moet ik hem online bestellen in het buitenland?
Voorzover ik weet heb jij bij de sims, in iedergeval 1, geen last van het feit dat het in het nederlands is. Ik kan er ook niet tegen flauwe vertalingen, maar bij de sims was het geen probleem. Overigens kan jij bij 1 verschillende talen kiezen, en dat kan bij 2 dan ook wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 23:40

metamarty

Private RocketTwinky reporting

dev icey schreef op 20 september 2004 @ 13:39:
[...]

Voorzover ik weet heb jij bij de sims, in iedergeval 1, geen last van het feit dat het in het nederlands is. Ik kan er ook niet tegen flauwe vertalingen, maar bij de sims was het geen probleem. Overigens kan jij bij 1 verschillende talen kiezen, en dat kan bij 2 dan ook wel denk ik.
Ik had inderdaad de sims 1 ook gekocht en deze heb ik in het engels gespeeld. Het zijn alleen quotes als "geheel nederlandstalig" die mij een beetje bang maken :?
Normaal bestel ik altijd mijn spellen bij play.com, maar ik heb nu 120 euro aan VVV bonnen liggen (met dank aan intomart :) ) en die zooi kan je alleen bij Dixons uitgeven en nog meer van dat soort winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 10:49
Nederlandstalig is helemaal niet erg. Bovendien is 't alleen de tekst. Verder kan je bij de installatie een taal kiezen, mocht je je echt ergeren (wat me stug lijkt, het is goed vertaald).

/me denkt met huiveren terug aan Dungeon Keeper 1, dat is gelukkig hier niet 't geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 15:33

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

LiToKi schreef op 20 september 2004 @ 13:54:
Nederlandstalig is helemaal niet erg. Bovendien is 't alleen de tekst. Verder kan je bij de installatie een taal kiezen, mocht je je echt ergeren (wat me stug lijkt, het is goed vertaald).

/me denkt met huiveren terug aan Dungeon Keeper 1, dat is gelukkig hier niet 't geval :)
Wat was dat ook alweer? Dondersteentjes? Grappig in z'n domheid :P

En idd jammer dat pets er niet vanaf in het begin in zitten maar aan de andere kant is het spel zelf zo uitgebreid...en ik snap ook wel dat ze weer lekker willen melken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
NickySantoro schreef op 20 september 2004 @ 12:20:
Heej,

gister effe sims 2 gespeeld en ik vind het echt _/-\o_

maarem ik heb nu niet meer zoveel geld, dus wou ik een cheat invoeren, maar....

hij reageert niet als ik ctrl + shift + c indruk.......ik zie helemaal niks staan.

tja en dan maakt die ook soms een foto met c en dat vind ik ook best irri.

is er geen trainer voor?

Bedankt alvast,

Nick
Kan iemand mij plz helpen ^^^^

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 21:16
Mijn gezin heeft nu een 2de kind op komst. Dat wordt een probleem omdat m'n huis nogal aan de kleine kant is. Dus ik wil verhuizen, maar hoe doe ik dat?? Je kunt op internet en in de krant op zoek gaan naar huizen. Daarna kun je aangeven wie er mee moeten verhuizen. Maar hoe koop nu daadwerkelijk een huis?? Want het is toch eigenlijk wel fijn als de 2 kleine niet op de ouders slaapkamer hoeven te bivakeren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:01

Mike78

Always

Je kan anders ook nog eerst je huis uitbreiden

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een schuur in je tuin zetten en je kinderen daar dumpen als ze dan ouder worden hebben ze tenminste een eigen huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Mijn sims hebben het schoolhoofd uitgenodigd om de kids een weg de prive school in te slijmen. Rondleiden gaat, da's alvast 10 punten per kamer voor de mooie kamers (90 is max). Alleen krijg ik 'm niet aan het eten. Uitnodigen voor diner is te selecteren maar dan gebeurt er niks. Ik had de vrouwelijke sim als zalm laten opdienen maar het had allemaal weinig effekt.

Die kinderen zijn wel leergierig trouwens, hun liefste wensen zijn huiswerk maken en tienen halen. Dat schoolhoofd zou mijn sims moeten uitnodigen om die voorbeeldige kinderen op zijn school te krijgen ;)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in een review gelezen dat je zelf muziek in de sims kan stoppen, volgens mij had ik dat ook in deel 1. Maar ik deel 2 kom ik er niet uit. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via de radio mijn eigen mp3 bestanden kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

C:\Documents and Settings\%username%\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Music

:-)

Een submap voor elke soort zender, muziek

Aphex Twin - Windowlicker onder de buurt zetten is toch echt iets HEEL anders... umm

[ Voor 26% gewijzigd door swampy op 20-09-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Ben net begonnen, en na een halve dag alweer de fik erin :|
Krant te docht bij de openhaard laten hangen, gelukkig was de brandweer er snel ivm brandmelder :)

Kben trouwens een security guard, werk van 22:00 tot 02:00 en verdien 336 per dag :D

Die fik was trouwens een fear, dus dat begint lekker :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op 20 september 2004 @ 14:23:
Mijn gezin heeft nu een 2de kind op komst. Dat wordt een probleem omdat m'n huis nogal aan de kleine kant is. Dus ik wil verhuizen, maar hoe doe ik dat?? Je kunt op internet en in de krant op zoek gaan naar huizen. Daarna kun je aangeven wie er mee moeten verhuizen. Maar hoe koop nu daadwerkelijk een huis?? Want het is toch eigenlijk wel fijn als de 2 kleine niet op de ouders slaapkamer hoeven te bivakeren:)
Gewoon een muurtje om dat kind heen bouwen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 16:08:
[...]

Gewoon een muurtje om dat kind heen bouwen >:)
cheat>>"moveobjects on">> selecteer kind >> DELETE !! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
lochtejans schreef op 20 september 2004 @ 14:23:
Dus ik wil verhuizen, maar hoe doe ik dat?? Je kunt op internet en in de krant op zoek gaan naar huizen. Daarna kun je aangeven wie er mee moeten verhuizen. Maar hoe koop nu daadwerkelijk een huis?? Want het is toch eigenlijk wel fijn als de 2 kleine niet op de ouders slaapkamer hoeven te bivakeren:)
Ik denk dat je in je neighbourhood moet zijn en 1 van die tools klikken om je sims uit 't huis te zetten. Dan word alles in 't huis omgezet in dolllars.
Dan selecteer je je familie en plaats ze in een nieuw huis, of kavel.

goed lezen bij die neighbourhood buttons, want je kan ze ook gelijk delete dacht ik.
Schaapje_BlaaT schreef op 20 september 2004 @ 14:59:
Alleen krijg ik 'm niet aan het eten.
't beste wat je kan maken is kreeft, dat is volgens mij ook de laaste cooking skill.
Maak de kreeft en nodig hem uit voor diner, en je krijgt zo'n +/- 50 punten erbij voor diner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE

HyperActivE

Heeft iemand al leuke dingetjes gedownload...?

Ik ben al een btje aan het rondneuzen maar heb niet echt wat gevonden.
Ik ben vooral op zoek naar een string ofzo... ik hou er niet van als mijn vriendin in een onderbroek rondloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een vet gaaf spel maar wat is nu eigenlijk het doel?.. Mag je zelf bepalen met welke familie je gaat spelen en daar gewoon een aantal dagen mee kloten?.. Ik doe nu maar wat :D maar hoe doen jullie dit?, pakken jullie zomaar een buurt en familie en gaan ermee aan de slag? Of is het echt de bedoeling dat je een bepaalde volgorde volgt oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickySantoro schreef op 20 september 2004 @ 14:22:
[...]

Kan iemand mij plz helpen ^^^^
Ik heb echt geen idee, sorry.

Mijn vrouwtjes willen allemaal maar niet zwanger worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55
Schaapje_BlaaT schreef op 20 september 2004 @ 14:59:
Mijn sims hebben het schoolhoofd uitgenodigd om de kids een weg de prive school in te slijmen. Rondleiden gaat, da's alvast 10 punten per kamer voor de mooie kamers (90 is max). Alleen krijg ik 'm niet aan het eten. Uitnodigen voor diner is te selecteren maar dan gebeurt er niks. Ik had de vrouwelijke sim als zalm laten opdienen maar het had allemaal weinig effekt.

Die kinderen zijn wel leergierig trouwens, hun liefste wensen zijn huiswerk maken en tienen halen. Dat schoolhoofd zou mijn sims moeten uitnodigen om die voorbeeldige kinderen op zijn school te krijgen ;)
Koffie leverde bij mij ook 10 punten op :Y)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Kan je je kleren ook nog veranderen, nadat je dat in het begin hebt gedaan??
Het lukt me niet. Ik kan enkel mn sport kleren of mn pak aandoen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:31
Vanitas schreef op 20 september 2004 @ 17:27:
Kan je je kleren ook nog veranderen, nadat je dat in het begin hebt gedaan??
Het lukt me niet. Ik kan enkel mn sport kleren of mn pak aandoen.
Klerenkast kopen, en dan outfit veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Caboman schreef op 20 september 2004 @ 16:23:
[...]

Ik denk dat je in je neighbourhood moet zijn en 1 van die tools klikken om je sims uit 't huis te zetten. Dan word alles in 't huis omgezet in dolllars.
Dan selecteer je je familie en plaats ze in een nieuw huis, of kavel.

goed lezen bij die neighbourhood buttons, want je kan ze ook gelijk delete dacht ik.

[...]

't beste wat je kan maken is kreeft, dat is volgens mij ook de laaste cooking skill.
Maak de kreeft en nodig hem uit voor diner, en je krijgt zo'n +/- 50 punten erbij voor diner.
Thx, maar het is al gelukt. Hij begon nu gewoon spontaan mee te eten. Ik kreeg 54 punten voor de kalkoen. Samen met wat geslijm en een rondleiding goed voor een totaal van 99 van de 80 (!). Beide kids naar de prive school dus. Inmiddels zijn ze opgegroeid tot tieners, beide hoogbegaafd. Wel geinig dat ik het kleine ventje al in een keurig pakje spontaan krant zag lezen. Ik heb er een foto van gemaakt maar geen ID hoe ik die uit de sims kan plukken om te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Schaapje_BlaaT schreef op 20 september 2004 @ 17:40:
[...]
Ik heb er een foto van gemaakt maar geen ID hoe ik die uit de sims kan plukken om te posten.
\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Storytelling
hoort hij te zitten... kijk even goed want ik krijg altijd 2 plaatjes mee, 1 kleine 1 grote.

Ik heb ff een probleem :s ik had dus eindelijk geld zo'n 10000 dollar, en heb mijn huis helemaal verbouwd, mijn huis 3x zo groot als eerst.

Maar nu is de omgevingsbalk helemaal rood, en in de wc een 1/3 groen.
Ik snap hier niks van, houd de sim van kleine ruimtes? ze gaan maar beter wennen want 't heeft veelste veel geld gekost. Ik heb nog nergens behang, maar dat had mijn vorige huis ook niet en toch was omgeving groen.

Weet iemand iets? and weet iemand waar de gordijnen staan?

[ Voor 16% gewijzigd door Cabo op 20-09-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
w03f schreef op 20 september 2004 @ 17:28:
[...]

Klerenkast kopen, en dan outfit veranderen ;)
Ja ok, die heb ik al, maar ik wil mn everyday outfit veranderen.
Dat lukt niet.
Caboman schreef op 20 september 2004 @ 17:56:
[...]

hoort hij te zitten... kijk even goed want ik krijg altijd 2 plaatjes mee, 1 kleine 1 grote.

Ik heb ff een probleem :s ik had dus eindelijk geld zo'n 10000 dollar, en heb mijn huis helemaal verbouwd, mijn huis 3x zo groot als eerst.

Ik snap hier niks van, houd de sim van kleine ruimtes? ze gaan maar beter wennen want 't heeft veelste veel geld gekost. Ik heb nog nergens behang, maar dat had mijn vorige huis ook niet en toch was omgeving groen.

Ze vinden je indeling gewoon niet mooi, beetje behang, mooie bank, paar planten, mooie lamp en natuurlijk logisch indelen.

[ Voor 65% gewijzigd door Vanitas op 20-09-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:14

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Het huisje, boompje, beestje idee is hier eindelijk ook geslaagd... popje gemaakt, leuke carriere, leuk vrouwtje etc. De 'want's van de vrouw zijn praten, knuffelen met het mannetje. Het mannetje houdt er echter meer dames op na.. die wil met vage kennissen knuffelen :) Wel eng dat het zo realistisch is :P

Maarum met welk beroep kan je het meeste geld verdienen? Ik ben nu mayor, werk van 10:00 tot 16:00 en verdien $1,313 per dag. Ik heb hier al hogere bedragen gezien, maar in deze lijn van werk kan je gewoon niet hoger. Ik heb bijna alle attributen maxxed, dus in ieder willekeurig beroep zal ik snel carriere maken... waar zit het geld?

...en waar oh waar vind ik de saved games? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kaastosti op 20-09-2004 18:00 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Caboman schreef op 20 september 2004 @ 17:56:
[...]

En weet iemand wat dat tekentje is in die wolk?
[afbeelding]
thx, ik zal zien of ik plaatjes kan posten
Die gordijnen vind je bij decoratie volgens mij, en als de omgeving rood is dan zijn er waarschijnlijk te weinig schilderijen en dure meubels. Van een kale kamer wordt een sim niet gelukkig.

ha, daar is ie al
check die brave zoon van mij

Afbeeldingslocatie: http://img79.exs.cx/img79/7203/snapshot_8e56f94e_0e5b372f.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 20-09-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
lol, slimme zoon.

kijk dit is mijn huis, :D
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 20-09-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik wil echt niet dat jij me klamer in richt wat een leggen zooi man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 19:52
Caboman schreef op 20 september 2004 @ 18:07:
lol, slimme zoon.

kijk dit is mijn huis, :D
[afbeelding]
Best uuuuuh ... leeg ... en ... uuuh groot :P Ik hou liever van een klein huisje :7

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Mja... mijn omgevings balkje zou ook rood kleuren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 14:55
haha zie ik daar een aparte mannen en vrouwen wc? :D

[ Voor 20% gewijzigd door FreakR op 20-09-2004 18:23 ]

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Fr3aKER schreef op 20 september 2004 @ 18:23:
haha zie ik daar een aparte mannen en vrouwen wc? :D
Ze houden van prive.
Maar ik weet al wat 't probleem is. Sims houden van vloerbedekking.
Ik lga angzaam mijn huis inrichten, over en paar dagen laat ik weer een screenshot zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Mijn Sim wil in het openbaar sex hebben :P Alleen hoe doe ik dat ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woonde samen met zon vrouw maar die wou 3 relaties dus begon andere en gooide haar eruit, maar ze waren verloofd en wil nu dus trouwen met die andere , maar hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moosh
  • Laatst online: 03-02-2023
Heb je echt alle 4 de cd's nodig of staan er op de laatste cd's alleen extra's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moosh schreef op 20 september 2004 @ 19:42:
Je hebt ze alle 4 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Moosh schreef op 20 september 2004 @ 19:42:
Hebt ze alle 4 nodig om te installeren en daarna alleen cd 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 19:34:
Ik woonde samen met zon vrouw maar die wou 3 relaties dus begon andere en gooide haar eruit, maar ze waren verloofd en wil nu dus trouwen met die andere , maar hoe doe ik dat?
In een pashokje, staat ergens in het vorige topic. Ik heb het alleen zelf nog niet gevonden (maar mijn sim wil helemaal geen sex meer nadat zijn zwangere vrouw aan de hongerdood is gestorven...)

Zijn er al liefhebbers die hun eigen huis/kamer nagemaakt hebben? Het wil hier nog niet zo vlotten, vervelend ook dat er door de week gewerkt moet worden en ik alleen in de avonduren wat tijd heb om achter de pc te zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Timocos schreef op 20 september 2004 @ 19:28:
Mijn Sim wil in het openbaar sex hebben :P Alleen hoe doe ik dat ?? :?
Ik heb gehoord dat je naar een openbare kavel moet gaan een dan het in de pashokjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
klein vraagje, ik kan met geen mogenlijkheid een muur bouwen schilderen oid, er wordt gesproken over klik en sleep maar er valt helemaal niets te slepen, ik denk dat ik een knopje over het hoofd zie?

Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dysan schreef op 20 september 2004 @ 20:01:
klein vraagje, ik kan met geen mogenlijkheid een muur bouwen schilderen oid, er wordt gesproken over klik en sleep maar er valt helemaal niets te slepen, ik denk dat ik een knopje over het hoofd zie?
dan heb jij de illegale versie....... 100% cker

of de legale met een verkeerde no cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 26-09 15:31
Dysan schreef op 20 september 2004 @ 20:01:
Kies de muurverf, haal em langs de muur, en sleep of druk ctrl voor de hele muur :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 20:09:
[...]

of de legale met een verkeerde no cd
want dat is een bekend probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Als je dit topic hebt gelezen en de vorige weet je dat dat een bekend probleem is. De illegale versies werken niet met het bouwen, en terecht.

Wie van jullie heeft trouwens allemaal een account op www.thesims2.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op 20 september 2004 @ 14:16:
[...]

Wat was dat ook alweer? Dondersteentjes? Grappig in z'n domheid :P

En idd jammer dat pets er niet vanaf in het begin in zitten maar aan de andere kant is het spel zelf zo uitgebreid...en ik snap ook wel dat ze weer lekker willen melken :P
In welk spel was ook alweer "Fireball" vertaald als "Brandende Bal" 8)7
Dysan schreef op 20 september 2004 @ 20:12:
[...]

Ja, als je had gezocht in dit topic wist je dat ook wel :)
Het gaat dus om dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif

Bor's info klopt niet helemaal, het gaat erom dat bestaande no-cd patches worden uitgespuugd door dit spel. Dus ook met een legale versie maar een no-cd om je schijfjes te sparen kun je tegen dit probleem aanlopen :)
M@NIC schreef op 20 september 2004 @ 18:21:
Mja... mijn omgevings balkje zou ook rood kleuren. :P
With stupid 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Dysan schreef op 20 september 2004 @ 20:12:
[...]

yep
btw heeft iemand tips om meer geld verdienen, zonder te werken?
daar bedoel ik dus mee, schilderij verkopen. alleen dat weet ik, andere manieren?
kan je geen bestseller schijven ofzo? :s

Question
Why can't I use the Build Mode tools?

Answer
If you find out that you are unable to do anything in build mode, like build a foundation, walls, windows, Doors, or anything then your Sims2.exe files has been corrupted. This can happen for a number of reasons, one of the most prominent is if you are using a 3rd party "Patch", "Hack", or "Mod" that changes or replaces this file or add additional files to your game.

http://eagames.custhelp.c...mNoX3RleHQ9aGFjaw**&p_li=

[ Voor 13% gewijzigd door Cabo op 20-09-2004 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Bor_de_Wollef schreef op 20 september 2004 @ 20:14:
Als je dit topic hebt gelezen en de vorige weet je dat dat een bekend probleem is. De illegale versies werken niet met het bouwen, en terecht.
onzin, alleen de illegale versies die gekraakt zijn.
maar wie het wil spelen, moet het natuurlijk kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door M55 op 20-09-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M55 schreef op 20 september 2004 @ 20:18:
maar wie het wil spelen, moet het natuurlijk kopen.
Ook dan kun je nog no-cd patches installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 20:21:
[...]

Ook dan kun je nog no-cd patches installeren.
ja en dat is dom :+
maak een iso van cd1 en mount die met daemon tools (alle emulaties aanzetten) en je hebt geen no-cd patch/crack nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 20-09-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysan
  • Niet online
ik heb alleen deeltje 2 doorgelezen en niet 1 |:( 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Dysan op 20-09-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

M55 schreef op 20 september 2004 @ 20:27:
[...]

ja en dat is dom :+
maak een iso van cd1 en mount die met daemon tools (alle emulaties aanzetten) en je hebt geen no-cd patch/crack nodig.
Alle emulaties is niet nodig hoor. Je hebt er maar 1 nodig (zoals bij de meeste ea games games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Mijn personage is net overleden omdat ie te oud was :'( En hij had geen familie of kinderen ... dus huis staat nu leeg ... toen hij op middelbare leeftijd was had ie wel een vriendin .. naja die kwam alleen langs voor sex en praten enzo .. maar ze hielden van elkaar ... heb nooit de optie gekozen verloven of samenwonen want ik dacht dat ik nog wel de tijd had ... :'( NOT ... toen werd mijn personage oud en wilde ze niks meer met me te maken hebben ... dus toen ging ik naar zwembad toe en sprak een klein tienermeisje aan :P Veel mee gepraat .. maarja daar kan je geen relatie mee nemen ...

Toen maar gebeld naar adoptiebureau ... kreeg een kind alleen ik was op mijn werk :P Dus kind werd meteen weer opgehaald ... en dat was mijn laatste hoop want niemand wilde contact met me :'( :'(

*Het leven van een Sim*

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:00
Ohhhhhhh, zo mooi.. :'( :P

[ Voor 14% gewijzigd door Ahmi op 20-09-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt schrijver, ik ruik talent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
mijn kind is werkelijk nooit in de mood om huiswerk te maken. Ik heb niet alle balken groen maar ze zijn wel voor 75% groen zo'n beetje. Weet iemand hoe dit komt? Komt het toch door de balken?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 20:53:
Wordt schrijver, ik ruik talent 8)7
Sarcast >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bor_de_Wollef schreef op 20 september 2004 @ 20:14:

Wie van jullie heeft trouwens allemaal een account op www.thesims2.com?
Grinz ik heb net een LOT upgeload, een groot mooi huis!

Zelfs met family er al in :-p 2 verdiepingen, bovenste is de slaapkamer!

Mijn Lot

[ Voor 18% gewijzigd door swampy op 21-09-2004 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb dus vet ruzie gemaakt met die social bunny
check hier de filmpjes
http://www.omethomas.nl/movie002.avi
http://www.omethomas.nl/movie003.avi
http://www.omethomas.nl/movie004.avi
http://www.omethomas.nl/movie005.avi

In die laatste loopt ie gewoon te janken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:00
Ohhhhh, hahahahahha!
Wat doe je nou man! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha jij bent echt erg :P hahaha maar wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
wat een eenzame oude opa :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 20:15:
[...]

In welk spel was ook alweer "Fireball" vertaald als "Brandende Bal" 8)7
Black & White.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 20 september 2004 @ 20:39:
Mijn personage is net overleden omdat ie te oud was :'( En hij had geen familie of kinderen ... dus huis staat nu leeg ... toen hij op middelbare leeftijd was had ie wel een vriendin .. naja die kwam alleen langs voor sex en praten enzo .. maar ze hielden van elkaar ... heb nooit de optie gekozen verloven of samenwonen want ik dacht dat ik nog wel de tijd had ... :'( NOT ... toen werd mijn personage oud en wilde ze niks meer met me te maken hebben ... dus toen ging ik naar zwembad toe en sprak een klein tienermeisje aan :P Veel mee gepraat .. maarja daar kan je geen relatie mee nemen ...

Toen maar gebeld naar adoptiebureau ... kreeg een kind alleen ik was op mijn werk :P Dus kind werd meteen weer opgehaald ... en dat was mijn laatste hoop want niemand wilde contact met me :'( :'(

*Het leven van een Sim*

een echte tweaker :+, afgezien van die vriendin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Kent iemand toevallig een site waar je mooie, complete huisjes weg kunt halen? (Liefst villa's >:) )
Ze moeten wel echt compleet zijn, dus inclusief meubels, schilderijen en al die shit. En tliefst dus een villa.

Ik heb het zelf ff geprobeerd, maar ik heb niet genoeg fantasie, ik wordt later geen architect :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39
Hier nog even mijn laatste huizenprojectje...
't Gaat hier alleen om het bouwen dus hier speel ik ff met cheats ofcourse :)

Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/pimphome.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Siluro schreef op 20 september 2004 @ 23:50:
Ziet er aardig mooi uit :D

Hoeveel kamers heeftie precies? En heb je nog een barbecue/partykamer?
Als hij iig af is, zet je hem dan online? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Siluro schreef op 20 september 2004 @ 23:50:

[afbeelding]
Je er altijd een publieke LOT van maken. Weet je wel je eigen winkelcentrum ontwikkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:13
Huh?, wat is een Social bunny? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Mennuz schreef op 21 september 2004 @ 00:46:
Huh?, wat is een Social bunny? :D
Als je social balk helemaal rood is krijg je een konijn op bezoek :Y)

Dit is trouwens mijn eerstvolgende doelwit
>:)

Afbeeldingslocatie: http://img29.exs.cx/img29/5382/Sims22004-09-2101-38-02-53.th.jpg

We hebben al samen in bed gelegen, in het bubbelbad, making out, cuddling, maar ik heb nog geen whoohoo kunnen kiezen ;(

En just for the record: whoohoo is toch nueken? :P

[ Voor 22% gewijzigd door Benotti op 21-09-2004 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 16:24
Schumi4ever schreef op 21 september 2004 @ 01:43:
[...]

Als je social balk helemaal rood is krijg je een konijn op bezoek :Y)

Dit is trouwens mijn eerstvolgende doelwit
>:)

http://img29.exs.cx/img29...2004-09-2101-38-02-52.jpg

We hebben al samen in bed gelegen, in het bubbelbad, making out, cuddling, maar ik heb nog geen whoohoo kunnen kiezen ;(

En just for the record: whoohoo is toch nueken? :P
Propose to move in of ga relaxen op bed.
Dan kan je meestal WOOHOO! doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hidde schreef op 21 september 2004 @ 01:45:
[...]

Propose to move in of ga relaxen op bed.
Dan kan je meestal WOOHOO! doen :P
Relaxen op bed hebben we al gehad. Meteen ook gecuddled en gekust, maar nog geen whoohoo :/

Morgen dan maar proposen, maar daar staat op dit moment volgens mij alleen verloven 8)7

Eerst nueken >:) Ik wil niet verloven, kheb wel wat beters te doen :7 (de rest van de buurt bijv :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
FireFoz schreef op 20 september 2004 @ 21:02:
mijn kind is werkelijk nooit in de mood om huiswerk te maken. Ik heb niet alle balken groen maar ze zijn wel voor 75% groen zo'n beetje. Weet iemand hoe dit komt? Komt het toch door de balken?
misschien als pa of ma meehelpt dat ie dan wel wil

dit is het huis van mijn sims. Het groeit mee met de financiele middelen en de ruimte behoefte. Het is al zeker 4 keer zo groot als toen ik begon. Die foute boog vooraan is nog van de trouwerij, vanwege al die goeie herinneringen willen de sims hem vast niet kwijt. Als er weer geld is moet er nog een tuin komen, en een barBQ met stoelen op het dakterras
Afbeeldingslocatie: http://img59.exs.cx/img59/6482/Huisje.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 21-09-2004 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand of je grond kunt bijkopen?ik heb eignelijk geen zin om te verhuizen maar ik heb mn huis dusdanig uitgebreid (was maar klein huisje) dat ik nu niet meer verder kan uitbreiden... dus ik vind het niet zo cool om te moeten verhuizen..

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Ik zit met een vraagje. Ik heb nu een familie waarmee ik speel, maar eigenlijk wil ik opnieuw beginnen. Nu ben ik wel tevreden over het ontwerp van m'n sims, en mijn vraag is of ik die op één of andere manier op kan slaan, zodat ik die ook weer in m'n nieuwe familie kan gebruiken. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39
Schumi4ever schreef op 21 september 2004 @ 00:06:
[...]

Ziet er aardig mooi uit :D

Hoeveel kamers heeftie precies? En heb je nog een barbecue/partykamer?
Als hij iig af is, zet je hem dan online? _/-\o_
Barbecuen kan dus beneden he ;)
Vanmiddag ga ik verder en als ie klaar is zal ik eens kijken hoe ik m online kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks na het werk ook The Sims installeren ^^

Kun je nu een stukje grond van één van je Sim City 4 steden importeren ? Ik heb zo verstaan dat er werschillende dorpen zijn e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al eens gehad dat een of meerdere armen van zijn sim ineens stijf naar rechts staan of zo?? Ksnap niet hoe het kan :) Heb het nou al 2 keer gehad whehehe wel iedere keer als iets minders gebeurde zeg maar.
Enig id hoe ik het weg krijg? Bij alles wat ze doen blijft die arm zo'n rare hoek maken whehehe te droog _/-\o_ .

Kan op dit moment geen screens posten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 14:18:
Heeft iemand al eens gehad dat een of meerdere armen van zijn sim ineens stijf naar rechts staan of zo?? Ksnap niet hoe het kan :) Heb het nou al 2 keer gehad whehehe wel iedere keer als iets minders gebeurde zeg maar.
Enig id hoe ik het weg krijg? Bij alles wat ze doen blijft die arm zo'n rare hoek maken whehehe te droog _/-\o_ .

Kan op dit moment geen screens posten helaas.
haha, zker een bug.

Ik heb er een paar gespot, zoals de schoonmakster die omringt is door bellen overal waar ze loopt. Een keukenkast in dat witte tafeltje met eten.

En ik heb nog een screenshot gezien van een teddybear op een baby z'n hoofd.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik heb een probleem, ik wil een wcpot plaatsen, maar hij zegt dat de plafon te laag is. Mijn huis symetrisch, en aan de andere kant kan ik wel een wcpot plaatsen.

Ik kan ook geen deur plaatsen, daar is 't plafon te laag voor... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 15:26
Caboman schreef op 21 september 2004 @ 14:52:
Ik heb een probleem, ik wil een wcpot plaatsen, maar hij zegt dat de plafon te laag is. Mijn huis symetrisch, en aan de andere kant kan ik wel een wcpot plaatsen.

Ik kan ook geen deur plaatsen, daar is 't plafon te laag voor... iemand?
Je moet je dak verhogen(bouwen) met de roof tool(oid) in build mode

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 25-09 11:35

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik had een zoon die tiener was en een vriendin had. Nu is die zoon volwassen geworden, maar zijn vriendin is nog tiener. Gevolg is dat ze geen verkering meer hebben.

Die vriendin (Magda Dooijer) kan ik niet besturen, dus ook niet met een taart laten opgroeien.

Hoe krijg ik Magda ook volwassen??

specs

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Voor technische problemen met spellen kun je in SPV
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes

Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.