waar is de nude patch ergens te downloaden?
Umm die Magda die woont toch ergens in de buurt, dan moet je naar dat huis gaan en daar zolang spelen tot ze volwassen is :-)Frits Flits schreef op 21 september 2004 @ 15:40:
Ik had een zoon die tiener was en een vriendin had. Nu is die zoon volwassen geworden, maar zijn vriendin is nog tiener. Gevolg is dat ze geen verkering meer hebben.
Die vriendin (Magda Dooijer) kan ik niet besturen, dus ook niet met een taart laten opgroeien.
Hoe krijg ik Magda ook volwassen??
There is no place like ::1
Dat zeg ik; dat kan dus niet. Ze woont niet in Droomzicht. Ik kan dus niet met haar spelen.swampy schreef op 21 september 2004 @ 15:46:
[...]
Umm die Magda die woont toch ergens in de buurt, dan moet je naar dat huis gaan en daar zolang spelen tot ze volwassen is :-)
http://members.home.nl/rolandsnoek/bm.exeLeondendungen schreef op 21 september 2004 @ 15:46:
waar is de nude patch ergens te downloaden?
hey bedankt 't wertke. Maar nu heb ik weer een probleemSerial-X schreef op 21 september 2004 @ 15:12:
[...]
Je moet je dak verhogen(bouwen) met de roof tool(oid) in build mode
Ik kan de bloemen die schuin zijn niet plaatsen, op andere plaatsen kan ik 't wel plaatsen

[ Voor 8% gewijzigd door Cabo op 21-09-2004 16:05 ]
Verwijderd
Is er geen patch zodat die hun relatie kunnen verder zetten ?Frits Flits schreef op 21 september 2004 @ 15:40:
Ik had een zoon die tiener was en een vriendin had. Nu is die zoon volwassen geworden, maar zijn vriendin is nog tiener. Gevolg is dat ze geen verkering meer hebben.
Die vriendin (Magda Dooijer) kan ik niet besturen, dus ook niet met een taart laten opgroeien.

Haha had ik ook al een keer, ook met die magdaFrits Flits schreef op 21 september 2004 @ 15:40:
Je kunt hele vlakken ineens vullen met shift, misschien een hekje omhet bloemperk en dan dat proberen. En begin maar vast te sparen voor de tuinman kosten, die tuin moet ook onderhouden worden namelijkCaboman schreef op 21 september 2004 @ 16:04:
[...]
hey bedankt 't wertke. Maar nu heb ik weer een probleemik snap dit echt niet.
Ik kan de bloemen die schuin zijn niet plaatsen, op andere plaatsen kan ik 't wel plaatsenhet TWEEDE plaatje.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Bij mij wel iig.Bor_de_Wollef schreef op 20 september 2004 @ 20:14:
Als je dit topic hebt gelezen en de vorige weet je dat dat een bekend probleem is. De illegale versies werken niet met het bouwen, en terecht.
Wie van jullie heeft trouwens allemaal een account op www.thesims2.com?
Heb nu wel een origineel omdat het eerlijk is ten opzichte van deverlopers.
De stiefvader van m'n zoon papte ook met haar aan. Nu is hij een oudere en zij is nog steeds tiener

ik ben nu mijn huis aan het uitbouwen maar hoe sloop je muren die al gebouwd zijn weer weg, dit lukt me niet
Undo knop, oftewel CTRL-Z voor degene die JIJ er neer hebt gezet.Dennism schreef op 21 september 2004 @ 16:52:
ik ben nu mijn huis aan het uitbouwen maar hoe sloop je muren die al gebouwd zijn weer weg, dit lukt me niet
CTRL (of) Shift + linkermuisknop volgens mij
kun je na het gebruiken van deze patch nog wel gewoon bouwen of is dat niet meer bouwen alleen bij de no cd crack?
Ja dat kan, dat doe ik nu ook.Leondendungen schreef op 21 september 2004 @ 16:54:
[...]
kun je na het gebruiken van deze patch nog wel gewoon bouwen of is dat niet meer bouwen alleen bij de no cd crack?
Heeft iemand Sims II zien liggen bij de mediamarkt in Utrecht en weet hij/zij wat de prijs is ? Of weet iemand waar ik hem goedkoop kan bestellen online... Er is hier namelijk helemaal niks in Amerongen qua winkels.
Verwijderd
Ik ben begonnen in me uppie, een vrouwtje opgezocht om me stamboom in leven te houden ofcourse
Alleen die vrouw bleek dus al zwanger te zijn van haar man. Kwam ik dus pas achter op het moment dat ze bij mij introk en mocht ik dat kreng nog opvoeden ook.
Dat kind is later opgehaalt door een sociaal medewerker ofzo omdat het niet genoeg aandacht kreeg
Nou toen ff weer flink ertegenaan aan gegaan (moest wel snel want binnen 8 dagen werd die vrouw een oudere) en nu is ze net bevallen van een tweeling
al met al wel grappig inelkaar gezet the sims 2
Dat kind is later opgehaalt door een sociaal medewerker ofzo omdat het niet genoeg aandacht kreeg
Nou toen ff weer flink ertegenaan aan gegaan (moest wel snel want binnen 8 dagen werd die vrouw een oudere) en nu is ze net bevallen van een tweeling
al met al wel grappig inelkaar gezet the sims 2
Verwijderd
Ik heb hem daar gisteren gehaald. Kost € 54.99.Khalistro schreef op 21 september 2004 @ 16:58:
[...]
Ja dat kan, dat doe ik nu ook.
Heeft iemand Sims II zien liggen bij de mediamarkt in Utrecht en weet hij/zij wat de prijs is ? Of weet iemand waar ik hem goedkoop kan bestellen online... Er is hier namelijk helemaal niks in Amerongen qua winkels.
Lighteye, jij hebt dus met Wendy Blut... het kind waar ze van zwanger was, is nu volwassen bij mij en woont op zichzelf. Dat is tevens ook de jongen die niet meer verliefd kan zijn op Magda.

nee, dat lukt niet, ik hjeb het over muren die er al in zater toen ik het kocht, ik heb het nu een beetje uitgebouwd, en wil 2 oude bestaande kamers samen voegen.w03f schreef op 21 september 2004 @ 16:54:
[...]
Undo knop, oftewel CTRL-Z voor degene die JIJ er neer hebt gezet.
CTRL (of) Shift + linkermuisknop volgens mij
Verwijderd
Hoe kan je nou scheiden, niet meer verloofd zijn en alles, want die andere vrouw heb nu een kind.
bij een fikse ruzie heb je de optie 'verbreek relatie'Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 17:37:
Hoe kan je nou scheiden, niet meer verloofd zijn en alles, want die andere vrouw heb nu een kind.
simpelweg aanpappen met een ander in haar bijzijn
Ik weet alleen niet of het ook kan als je getrouwd bent
je kunt natuurlijk altijd nog een hekje om die vrouw heen bouwen en wachten
het is tenslotte tot de dood ons scheidt
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik ben nu een gekke geleerde, echt superleuk. Ik verdien nu 2500 sims per dag.
Best lekker. Het valt me op dat als je vaardighedenbalkjes bijna helemaal vol zijn, je ook veel leukere banen krijgt. Kga nu maar eens voor de Commercie
Best lekker. Het valt me op dat als je vaardighedenbalkjes bijna helemaal vol zijn, je ook veel leukere banen krijgt. Kga nu maar eens voor de Commercie
weet iemand hoe je een uber vette partie kan geven 
ben met die dude bezig met 5 chicks en ben nu bijna oud. feest is al begonnen maar rating gaat niet omhoog, kheb taart bar /barman/ ballonnnen muziek
en rond 11 komt de politie eraan is is feest ineens disaster
ben met die dude bezig met 5 chicks en ben nu bijna oud. feest is al begonnen maar rating gaat niet omhoog, kheb taart bar /barman/ ballonnnen muziek
en rond 11 komt de politie eraan is is feest ineens disaster

[This space is for rent]
Voor de mensen die mijn huisje wilden (zie vorige pag.)
Ik heb m even online gezet eens kijken of dat goed werkt.
klik!
Dit huis dus, alleen isie al wat verder ingericht nu...
Ik heb m even online gezet eens kijken of dat goed werkt.
klik!
Dit huis dus, alleen isie al wat verder ingericht nu...

Verwijderd
Ik kom nooit verder dan redelijk gezellig.
Ze dansen nooit uit hun zelf ofzo. Heb echt alles der op en der aan. Met grote ruimte om te dansen. Nog wat neon lampjes erbij vette stereo met extra boxen. Maar goed.
Het zal wel.
Met piana trek ik de aandag van 2 mensjes en verder niets.
Ze dansen nooit uit hun zelf ofzo. Heb echt alles der op en der aan. Met grote ruimte om te dansen. Nog wat neon lampjes erbij vette stereo met extra boxen. Maar goed.
Het zal wel.
Dat kan je zelf toch nog welSchumi4ever schreef op 21 september 2004 @ 19:21:
@Siluro:
Ik heb je huisje geprobeerd, en hij ziet er goed uit, maar ik hoop dat je hem nog een keer gaat inrichten
Maar ik had m al een aardig eindje ingericht, maar mss word dat niet meegesaved?
Gewoon je gasten veel aandacht geven, met ze praten en dansen.Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 18:38:
Ik kom nooit verder dan redelijk gezellig.
Het zal wel.
Moeten het natuurlijk wel positieve gesprekken zijn en geen ruzies.
Mijn laatste twee feestjes waren grote successen en dat was ook nog eens heel belangrijk voor mijn zoon.
Hij werd namelijk tiener die dag.
Pa en Ma houden er beide een relatie buitenshuis op na.
Pa met een buurvrouw en ma met de vader van de vriendin van zoonlief.
Nu kon ma zich niet inhouden en woohoo'de met die man terwijl pa een kamer verder was.
Dikke ruzie.
Paar minuutjes later pa en ma lekker woohoo'en en vallen ze daarna beide inslaap.
Pa wordt weer wakker en gaat op de bank slapen.
Zijn ze ineens niet zulke dikke vriendjes meer.

Leuk spel, sims 1 kon me maar een dagje of twee boeien.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Is het al mogelijk om objecten te maken voor The Sims 2 (meubels en dergelijke)?
Zoja, hoe?
Zoja, hoe?
Verwijderd
Volgens mij zijn huizen altijd zonder meubels.Siluro schreef op 21 september 2004 @ 19:26:
[...]
Dat kan je zelf toch nog wel?
Maar ik had m al een aardig eindje ingericht, maar mss word dat niet meegesaved?
edit:
Ik bedoel natuurlijk, als je er net nieuw intrekt
Wat is eigenlijk het voordeel van een private school
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 20:20 ]
Beter opleiding? Meer kansen op beter werk..zoiets geloof ik!Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:19:
[...]
Volgens mij zijn huizen altijd zonder meubels.
edit:
Ik bedoel natuurlijk, als je er net nieuw intrekt
Wat is eigenlijk het voordeel van een private schoolIk heb de headmaster uitgenodigd, hij was zeer onder de indruk, en nu zit dat kreng op een privéschool, maar wat heb ik daaraan
bestaat er een 3d modeller om zelf meubels oid te maken voor The sims?!
Nee

Bij mij staat het hele huis compleet leegMaar ik had m al een aardig eindje ingericht, maar mss word dat niet meegesaved?
Andere huizen die ik heb gedownload waren wel al ingericht, dus het moet kunnen
Nee hoor. Heb hier gewoon CD 1 gemount, vanaf daar het spel laden en werkt perfect. Geen cracks nodigBor_de_Wollef schreef op 20 september 2004 @ 20:14:
Als je dit topic hebt gelezen en de vorige weet je dat dat een bekend probleem is. De illegale versies werken niet met het bouwen, en terecht.
Wie van jullie heeft trouwens allemaal een account op www.thesims2.com?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Mijn opa is een beetje pedo nou
Eerst goed opserveren vanaf de bank: http://www.omethomas.nl/movie010.avi (570 kb)
En dan toeslaan!! http://www.omethomas.nl/movie011.avi (5.0 mb)
Eerst goed opserveren vanaf de bank: http://www.omethomas.nl/movie010.avi (570 kb)
Verwijderd
bah, en hij stinkt ook nog eens....Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 21:13:
ik heb de demo gehaald bij de intertoys, ga ik zeker proberen!
* stevenP heeft al een hoop simuurtjes achter de rug en heeft alle sims 1 delen
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik speel De Sims 2 nu 2 dagen (vanmorgen speciaal voor opgestaan) maar wat een geweldig spel! Erg netjes gemaakt moet ik zeggen...
Ik heb alleen één vraagje: Slaat De Sims 2 die "dagboeken" (van de screenshots die je maakt + beschrijving) niet ergens op als HTML Bestand? Ik zie nu namelijk alleen XML bestanden in Mijn Documenten en de optie om het dagboek te uploaden naar DeSims2.nl, maar zie nergens een HTML file van het dagboek op mijn PC staan. Best wel jammer
En dan verder iets wat ik niet kon vinden: waar kan je een peuter wassen?
Ik heb alleen één vraagje: Slaat De Sims 2 die "dagboeken" (van de screenshots die je maakt + beschrijving) niet ergens op als HTML Bestand? Ik zie nu namelijk alleen XML bestanden in Mijn Documenten en de optie om het dagboek te uploaden naar DeSims2.nl, maar zie nergens een HTML file van het dagboek op mijn PC staan. Best wel jammer
Hoe haal je in gods naam tegels weg in de tuin die je zelf gelegd hebt? het handje werkt niet dan.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
CTRL en erop klikkeBor_de_Wollef schreef op 21 september 2004 @ 22:03:
Hoe haal je in gods naam tegels weg in de tuin die je zelf gelegd hebt? het handje werkt niet dan.
moet je wel in het tegel menutje zijn
control ingedrukt houden, zoals bij allesBor_de_Wollef schreef op 21 september 2004 @ 22:03:
ik kan niet bouwen
why not? heb een geld cheat gedaan maar kan geen muur bijbouwen ook niet zonder cheat
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
je sims2.exe is veranderd, door een 3th party patchknny schreef op 21 september 2004 @ 22:24:
ik kan niet bouwenwhy not? heb een geld cheat gedaan maar kan geen muur bijbouwen ook niet zonder cheat
Mischien het topic eens door lezenknny schreef op 21 september 2004 @ 22:24:
ik kan niet bouwenwhy not? heb een geld cheat gedaan maar kan geen muur bijbouwen ook niet zonder cheat
http://eagames.custhelp.c...mNoX3RleHQ9YnVpbGQ*&p_li=knny schreef op 21 september 2004 @ 22:24:

Uuuuh die demo is alleen maar filmpjes enzo .. je kan niet spelenstevenP schreef op 21 september 2004 @ 21:52:
ik heb de demo gehaald bij de intertoys, ga ik zeker proberen!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Bij de nudepatch doet hij het nog goed, en ja ik heb hem origineel ( ja ja ) ...w03f schreef op 21 september 2004 @ 22:26:
[...]
Mischien het topic eens door lezenDaarin kan je lezen dat je waarschijnlijk het spel illigaal hebt, of iig een no-cd crack gebruikt. Oftewel, legaal kopen of een betere crack vinden
En waarom de nudepatch? ... alsof ik tegen blokjes aan wil kijken....
Yup gewoon origineel kopen... dat is wat je moet doen...
[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 21-09-2004 22:53 ]
Of gewoon het topic goed doorlezen en helemaal geen crack gebruikenw03f schreef op 21 september 2004 @ 22:26:
[...]
Mischien het topic eens door lezenDaarin kan je lezen dat je waarschijnlijk het spel illigaal hebt, of iig een no-cd crack gebruikt. Oftewel, legaal kopen of een betere crack vinden
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Ooh kay... "belt de kinderbescherming"Achmedd schreef op 21 september 2004 @ 23:14:
[afbeelding]
Ik wist wel dat ik iets vergeten was!
[afbeelding]
Ahhhh zooo lieff he?![]()
Lolz, ja kinderen zijn hinderen!
[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 21-09-2004 23:26 ]
Verwijderd
Wat denk je van in bad? (pak ouder klik op bad en kies optie om kind te wassen)AuC schreef op 21 september 2004 @ 21:53:
Verwijderd
Met Maya en andere tools (om je gemaakte spullen in sim2 bestand te zetten). Deze had ik nog gelezen van de interview met een van de developer.Qorne schreef op 21 september 2004 @ 20:39:
bestaat er een 3d modeller om zelf meubels oid te maken voor The sims?!
ik beetje aanpappen met die wendy blut. begeven moment vraag ik ofze bij me komt in wonen. ik even goed vrijen met haar niet eens whoohoe en daarna is ze gewoon zwanger. schiet niet op denk dat ik der maar weer dump of zo
Om de een of andere reden werkte dat niet. Had het al geprobeert...Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 23:34:
[...]
Wat denk je van in bad? (pak ouder klik op bad en kies optie om kind te wassen)
Een baby/peuter wassen ze toch nog in de wasbak?AuC schreef op 21 september 2004 @ 23:45:
[...]
Om de een of andere reden werkte dat niet. Had het al geprobeert...
Wat niet leuk is:
Ik was al 4 uur aan het spelen, ik had al kinderen.
Ik had de directeur van de school uitgenodigd om mijn kinderen naar de prive school te sturen
Hij vond het geen goede omgeving voor de kinderen (vind je het gek als je druk bezig bent je sims blij en in leven te houden).
Toen hij wegging stond er ineens een maatschappelijk werkster voor de deur.
Kon ik niet saven, en niet bouwen en niets kopen..
Dit heeft 2 dagen spelen geduurd, uiteindelijk was dat mens nog niet weg en heb ik maar ctrl-alt-del gedrukt.. wel zonde.. meer mensen last van gehad?
Ik was al 4 uur aan het spelen, ik had al kinderen.
Ik had de directeur van de school uitgenodigd om mijn kinderen naar de prive school te sturen
Hij vond het geen goede omgeving voor de kinderen (vind je het gek als je druk bezig bent je sims blij en in leven te houden).
Toen hij wegging stond er ineens een maatschappelijk werkster voor de deur.
Kon ik niet saven, en niet bouwen en niets kopen..
Dit heeft 2 dagen spelen geduurd, uiteindelijk was dat mens nog niet weg en heb ik maar ctrl-alt-del gedrukt.. wel zonde.. meer mensen last van gehad?
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 22-09-2004 00:19 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Cool, na jaren armoede en stukje voor stukje uitbreiden komt mijn sim ineens thuis met 45.000 simoleans
. Bovendien hebben beide kinderen inmiddels een bijbaantje dus brengen ze nu alle 4 geld binnen. Meteen het huis maar een stuk uitgebreid, een dakterras ingericht en de hele boel vol gehangen met dure kunst die straks in waarde zal stijgen. De keuken heb ik ook maar ff verbouwd, ze hebben nu een mooi hoek aanrecht. Nu maar hopen dat het diefstal alarm goed werkt.
Voor diegene die het leuk vinden: Een stukje uit het leven van de famillie Hetteman:
http://thesims2.ea.com/ex..._detail.php?asset_id=1039
(Vicyde == ik
)
(Vicyde == ik
Verwijderd
Met welke codec werden die filmpjes gemaakt ? Ik kan ze niet bekijken. Ook die van het social bunny gevecht niet...Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 21:13:
Mijn opa is een beetje pedo nou
Ok, dit is een geweldig spel..
* SanderTje! heeft een nieuwe verslaving sinds tijden ontdekt..
* SanderTje! heeft een nieuwe verslaving sinds tijden ontdekt..
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Ik kan ze ook helaas niet zienVerwijderd schreef op 22 september 2004 @ 09:27:
[...]
Met welke codec werden die filmpjes gemaakt ? Ik kan ze niet bekijken. Ook die van het social bunny gevecht niet...
'vp61 advanced profile' zegt mijn programmaatje dat bepaalt welke codec je nodig hebt. Hij zit in sikkies codec pack (maar daar zit dan ook alles in)
Mag ik deze vraag nog heel even onder de aandacht brengen?tijn.online schreef op 21 september 2004 @ 11:15:
Ik zit met een vraagje. Ik heb nu een familie waarmee ik speel, maar eigenlijk wil ik opnieuw beginnen. Nu ben ik wel tevreden over het ontwerp van m'n sims, en mijn vraag is of ik die op één of andere manier op kan slaan, zodat ik die ook weer in m'n nieuwe familie kan gebruiken. Anyone?
Ik snap die wensen niet, zo'n gast wil een pc van duurder dan 2000, maar er is maar 1 pc van 1000?
Hmm ik heb hem nu een dag en het is zo mogelijk nog verslaafder dan Sims 1
.
Het gaat wel allemaal veel sneller; veel meer tijd over, skill points gaat veel makkelijker en het lijkt wel alsof je minder vriendjes nodig hebt? Mijn sim is begonnen in een kleine studio en binnen twee dagen getrouwd met een man die 10 dagen ouder is
. Ze moeten nu wel snel whoohoo doen als ze nog kindjes willen
. Dat vervullen van die doelen is keimakkelijk, ik heb een huiselijke sim en die wil alleen maar dingetjes met haar man doen, praten en knuffelen enzo. Nu heb ik dus heel veel punten en al een geldboompje enzo en ben al bijna bij de levenselixer
.
Als mijn vrouwtje van haar punten levenselixer koopt, kan mijn mannetje dat dan gebruiken? En hoeveel dagen krijg je extra als je dat drinkt?
Het gaat wel allemaal veel sneller; veel meer tijd over, skill points gaat veel makkelijker en het lijkt wel alsof je minder vriendjes nodig hebt? Mijn sim is begonnen in een kleine studio en binnen twee dagen getrouwd met een man die 10 dagen ouder is

Als mijn vrouwtje van haar punten levenselixer koopt, kan mijn mannetje dat dan gebruiken? En hoeveel dagen krijg je extra als je dat drinkt?
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Ja, maar gaat wel op na 4/5 keer ofzo? 3 dagen erbij elke keerfee-tje schreef op 22 september 2004 @ 10:43:
Hmm ik heb hem nu een dag en het is zo mogelijk nog verslaafder dan Sims 1.
Het gaat wel allemaal veel sneller; veel meer tijd over, skill points gaat veel makkelijker en het lijkt wel alsof je minder vriendjes nodig hebt? Mijn sim is begonnen in een kleine studio en binnen twee dagen getrouwd met een man die 10 dagen ouder is. Ze moeten nu wel snel whoohoo doen als ze nog kindjes willen
. Dat vervullen van die doelen is keimakkelijk, ik heb een huiselijke sim en die wil alleen maar dingetjes met haar man doen, praten en knuffelen enzo. Nu heb ik dus heel veel punten en al een geldboompje enzo en ben al bijna bij de levenselixer
.
kun je niet link posten naar site waar ie te downloaden is?Schaapje_BlaaT schreef op 22 september 2004 @ 10:41:
[...]
'vp61 advanced profile' zegt mijn programmaatje dat bepaalt welke codec je nodig hebt. Hij zit in sikkies codec pack (maar daar zit dan ook alles in)
als die er was kon ik hem posten, maar volgens mij staat ie niet onlineLeondendungen schreef op 22 september 2004 @ 10:52:
[...]
kun je niet link posten naar site waar ie te downloaden is?
je kunt sikkies codec pack van mij krijgen (mailen) of gewoon in google die codec intypen die is vast wel ergens te vinden
Verwijderd
Hehe leuk leventjeAuC schreef op 22 september 2004 @ 03:07:
Voor diegene die het leuk vinden: Een stukje uit het leven van de famillie Hetteman:
(Vicyde == ik)
http://thesims2.ea.com/ex...y_detail.php?asset_id=594
hij staat wel online: http://www.on2.com/software/vp6_vfw_codec.exe
Leuk om te lezen... ik ga m ook eens aanmelden.Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 11:27:
[...]
Hehe leuk leventjeStukje uit mijn leven en dat van mijn vriendin kun je hier lezen:
http://thesims2.ea.com/ex...y_detail.php?asset_id=594
edit:stond n btje raar
[ Voor 20% gewijzigd door Siluro op 22-09-2004 12:03 ]
Verwijderd
Bedankt voor het link je ^^
Grommel... ik ga dus mijn Sims 2 moeten herinstalleren. Nude patch erop (die bm.exe) en ik kan niet meer bouwen.
Dan nog de nocd crack... idem ...
Grommel... ik ga dus mijn Sims 2 moeten herinstalleren. Nude patch erop (die bm.exe) en ik kan niet meer bouwen.
Verwijderd
Maar die tools zijn nog niet uit dan? Ik heb heel wat gezocht op heel wat fansites en dergelijke en je kan enkel characters, haarstyles, huizen en dergelijke vinden.Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 23:42:
[...]
Met Maya en andere tools (om je gemaakte spullen in sim2 bestand te zetten). Deze had ik nog gelezen van de interview met een van de developer.
hmm de anti-censuur patch doet het prima bij mijVerwijderd schreef op 22 september 2004 @ 12:09:
Bedankt voor het link je ^^
zowieso een beetje onzin die blokjes, ze kleden zich zo snel aan en uit dat het niet opvalt. Die blokjes vallen wel op, hardstikke lelijk
Yup, plus ik bedoel maar wat valt er nou aan een naakte Sim te zien... juist..niets ..een model en wat textures enzo... dat "verhullen" zit alleen maar in de weg!Schaapje_BlaaT schreef op 22 september 2004 @ 12:37:
[...]
hmm de anti-censuur patch doet het prima bij mij
zowieso een beetje onzin die blokjes, ze kleden zich zo snel aan en uit dat het niet opvalt. Die blokjes vallen wel op, hardstikke lelijk
wanneer gaan je sims woohoen mijne zijn verloofden kan ze nog niet laten woohoen waar onder is dat terug te vinden? zoenen en moeten ze persee op bed liggen of hoe werkt dat?
Al geprobeerd op Bed? Of in het bubbelbad?Leondendungen schreef op 22 september 2004 @ 13:14:
wanneer gaan je sims woohoen mijne zijn verloofden kan ze nog niet laten woohoen waar onder is dat terug te vinden? zoenen en moeten ze persee op bed liggen of hoe werkt dat?
quantum uber nogwattes PC, die is wel duurder. ziert er alleen niet meer als PC uitHasib schreef op 22 september 2004 @ 10:43:
Ik snap die wensen niet, zo'n gast wil een pc van duurder dan 2000, maar er is maar 1 pc van 1000?
en om te WooHoo'en..
1 van de sims gaat in de hot tub zitten, of of bed relaxen. andere sim laat je "join" doen.
vervolgens laat je ze iets met elkaar doen, prates, knuffelen, flirten, kussen, make out. als je sims elkaar liev genoeg vinden, en in de mood zijn krijg je de optie WooHoo
Verwijderd
1. In-ter-punc-tieLeondendungen schreef op 22 september 2004 @ 13:14:
2. Topic lezen

Even snel geupdate in het engels: http://thesims2.ea.com/ex..._detail.php?asset_id=1039.
Als je trouwens Sims2 thuis op 2 computers hebt staan en je hebt maar één cd en je wilt tegelijk spelen dan kun je een ISO van CD1 maken.
Maak dus een ISO van CD1 met MagicISO en een Virtuele CD/DVD-drive met Daemon Tools. Dit werkt goed bij mij. Alles doet t, ook de build mode.
Maak dus een ISO van CD1 met MagicISO en een Virtuele CD/DVD-drive met Daemon Tools. Dit werkt goed bij mij. Alles doet t, ook de build mode.
Dat zeg ik!
Mooi huisje op zich, sims houden niet zo van "cheap" hout op de vloer heb ik gemerkt maar goed ingericht voor zo'n small huis!AuC schreef op 22 september 2004 @ 15:44:
Even snel geupdate in het engels: http://thesims2.ea.com/ex..._detail.php?asset_id=1039.
Ik zelf heb voor een paartje gewoon een bijgebouw gemaakt en die via een "zwevende" gang verbonden... study in het ene gedeelte en leven in het andere...
Verwijderd
mijn vrouw wil niet slapen, ze is hoogzwanger en als ik er in bed stop dan komt ze er elke keer weer uit???!?!?
Leuk huisje, vooral de deur in zon diagonale muur kom ik niet vaak tegenswampy schreef op 22 september 2004 @ 17:50:
[...]
Mooi huisje op zich, sims houden niet zo van "cheap" hout op de vloer heb ik gemerkt maar goed ingericht voor zo'n small huis!
Ik zelf heb voor een paartje gewoon een bijgebouw gemaakt en die via een "zwevende" gang verbonden... study in het ene gedeelte en leven in het andere...
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
Leuk verhaal, ik ga niet mee met dat leuke huisje gedoe van de posters boven mij, want alhoewel je hem wel leuk hebt ingericht is het volgens mij gewoon en standaard keet (niets op tegen hoorAuC schreef op 22 september 2004 @ 15:44:
Tuurlijk is het een standaard huisje maar je kan een huisje zonder muren aan te passen best inrichten zoals je zelf wilt...experimenteren met verschillende configuratiesVerwijderd schreef op 22 september 2004 @ 18:30:
[...]
Leuk verhaal, ik ga niet mee met dat leuke huisje gedoe van de posters boven mij, want alhoewel je hem wel leuk hebt ingericht is het volgens mij gewoon en standaard keet (niets op tegen hoor). Suc6 met je game en ik wacht de volgende reeks af van je verhaal
En ja diagonale deuren kunnen tegenwoordig en dat is ook best mooi... een Fen Shui huis kun je dan makkelijker maken!
[ Voor 10% gewijzigd door swampy op 22-09-2004 18:41 ]
ik heb een probleem met mijn Sim huis
kan iemand me helpen zie:
[rml]Qorne in "[ TheSims2] kan 1 huis niet meer laden!"[/rml]
[rml]Qorne in "[ TheSims2] kan 1 huis niet meer laden!"[/rml]
Verwijderd
Man man man ...
Nu weigert ie zelfs op te starten op m'n laptop.
Sims2.exe crasht gewoon. Zowel met de CDuit het doosje als met mijn mounted Alcohol image
Nu weigert ie zelfs op te starten op m'n laptop.
Sims2.exe crasht gewoon. Zowel met de CDuit het doosje als met mijn mounted Alcohol image
Klein vraagje (dat ik niet meteen beantwoord zag eerder in dit topic)... Ik ben een nieuwe buurt aan het maken. Ik heb al een aantal gedetailleerde families gemaakt, maar nu merk ik dat een van de kinderen nog 'test' noemt (ik was wat aan het experimenteren). Geen probleem zou je denken, gewoon veranderen... Maar hoe?
In het overzicht van mijn buurt zie ik onderaan wel alle families. Ik kan er ook bijmaken, maar ik vind nergens hoe je een bestaande familie moet bewerken. Iemand die een tip kan geven?
In het overzicht van mijn buurt zie ik onderaan wel alle families. Ik kan er ook bijmaken, maar ik vind nergens hoe je een bestaande familie moet bewerken. Iemand die een tip kan geven?
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.
Verwijderen gaat altijd met controlVerwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:22:
iemand enig idee hoe ik tapijt verwijder??
Dus ctrl en dan op de tile klikken
@ Kampoe, heeft ze mschien honger ofzo? Is er lawaai in de buurt? Moet ze naar de wc?
[ Voor 16% gewijzigd door feej op 22-09-2004 19:30 ]
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Zijn er al trouwens ergens spulletjes te downloaden? Ik wilde namelijk een discotheek maken, want in de sims 1 had je van die dansmatten en van die trus dingen en DJ bootz
Wat heb je eigenlijk aan private school?
Ik wil die moeite wel ff doen maar wat zijn nou eigenlijk de voordelen?
Ik wil die moeite wel ff doen maar wat zijn nou eigenlijk de voordelen?
Ik wist niet eens dat je naar een private school kon!
Heeft hier iemand trouwens een cheat voor het humeur? Als dat kind van mij vandaag geen huiswerk maakt, wordt het door de schooljuffrouw weggenomen...
Heeft hier iemand trouwens een cheat voor het humeur? Als dat kind van mij vandaag geen huiswerk maakt, wordt het door de schooljuffrouw weggenomen...
Verwijderd
Ik wordt gek. Op mijn laptop wil dat spel gewoon niet opstarten tenzij ik een crap nocd patch draai. Op mijn desktop wel, maar daar zit ik constant onder linux.
De laptop is een Acer Aspire 2023 met Radeon 9700 128mb, Centrino 1.5, 512 DDR
De desktop, zie sig.
De laptop is een Acer Aspire 2023 met Radeon 9700 128mb, Centrino 1.5, 512 DDR
De desktop, zie sig.
Let op:
Voor technische problemen met spellen kun je in SPV
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes
Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes
Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.