• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
masser120 schreef op 22 september 2004 @ 20:25:
Ik wist niet eens dat je naar een private school kon!

Heeft hier iemand trouwens een cheat voor het humeur? Als dat kind van mij vandaag geen huiswerk maakt, wordt het door de schooljuffrouw weggenomen...
Speel wat spellen, ssx ofzo :s en sims erop uit, en simcity rushhour...
Maar goed, ben sims weer eens zat, ik doe al 2 dagen aan mijn huis :s

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Caboman schreef op 22 september 2004 @ 21:42:
[...]

Begin dan een ander huis + familie...

Pas met zijn velen wordt het gezellig!

There is no place like ::1

Verwijderd

Caboman schreef op 22 september 2004 @ 21:42:
[...]

Je moet het spelen en bouwen gewoon afwisselen. Anders zal het ook saai worden :9

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
zorg dat je sims een tweeling krijgen, dan heb je het te druk om je af te vragen of je het zat bent ;)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Vrouwen zijn niet altijd achterdochting (in de Sims)...

Ik heb een klein gezinnetje: vrouwtje, mannetje en een tiener. Die tiener is echt een Wizkidd, heeft al vele skills gemaxed. Alleen probeerde ik hem naar de private school te krijgen door die schoolhoofd uit te nodigen. Ik een beetje koken, slijmen, spelen op de computer, maar was net niet op tijd om genoeg punten te krijgen (87/90).

De volgende dag denkt Papa, laat ik die kerel eens uitnodigen (maar dan off duty) om wat bij te slijmen. Dat is redelijk gelukt, de schoolhoofd zat constant papa af te lebberen. En nou het vreemde: Mama was uit een boek aan het leren op de bank, komen de mannen voor haar staan en beginnen stevig met elkaar te zoenen/vrijen. De vrouw kijkt even naar de mannen en dan weer terug in het boek. Toen ze keek leek het of ze dacht van `Eewww, gatver .. maar het is vast beter voor mijn zoon´.

Weet iemand al wat voor voordelen die private school heeft, of zit papa voor niks achter de mannen aan ? :X

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
waarschijnlijk is het al te laat voor een priveschool nu.

die gast komt nu alleen als vriend, niet meer als schoolhoofd.
en volgens het boekje worden je kidsims slimmer als ze op een priveschool zitten waardoor ze later beter werk kunnen vinden.

Ik heb nog een vraagje:
T'was ochtend en het vrouwtje komt beneden om wat klaar te maken: omelet.
Blijkbaar gaat het niet zo goed, want het fornuis vliegt in de fik.
Brandweer komt, blust en zegt: beter opletten. ok ok, leuk, maar:

Er ligt nu dus een zwart verrbrand eitje op het gastfornuis wat ik niet kan weghalen.. . Als ik een sim kies om fornuis te legen ofzo, dan gebeurt er niks en ik kan het fornuis niet weggooien, omdat er iets op ligt!
Any suggestions?

Leven en laten leven!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je de Sims 2 registreert, krijg je dacht ik ook de beschikking over een in-game Content Browser en online exchange bij EA waar je ook nieuwe objecten kunt downloaden..

Weet iemand hoeveel objecten dit ongeveer zijn...? Het spel is namelijk wel duur opzich, dus is het dat ook waard, gezien de objecten die je officieel ook nog eens van EA kan downloaden?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 11:29

tutterke

Klein maar tapper!

Mijn 'vrienden' stelen gewoon het geld van m'n geldboom. Kan je die niet achter een gewapende deur zetten ofzo ? ;)

Het gaat wel allemaal traag in het begin, woon in simpel huisje, verdien niet super veel geld, dus uitbreiden zit er niet in.. Maar ik ben persistent :P

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Verwijderd

tutterke schreef op 23 september 2004 @ 10:56:
Mijn 'vrienden' stelen gewoon het geld van m'n geldboom. Kan je die niet achter een gewapende deur zetten ofzo ? ;)

Het gaat wel allemaal traag in het begin, woon in simpel huisje, verdien niet super veel geld, dus uitbreiden zit er niet in.. Maar ik ben persistent :P
haha inderdaad, dat hebben veel vrieden ook geweten! (aanvallen!)

stop ze in een kamer, en haal de deur weg, als je gaat oogsten stop je deur er weer in. of blokkeer de deur met iets (goedkoper :P)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 08:53:
Vrouwen zijn niet altijd achterdochting (in de Sims)...

Ik heb een klein gezinnetje: vrouwtje, mannetje en een tiener. Die tiener is echt een Wizkidd, heeft al vele skills gemaxed. Alleen probeerde ik hem naar de private school te krijgen door die schoolhoofd uit te nodigen. Ik een beetje koken, slijmen, spelen op de computer, maar was net niet op tijd om genoeg punten te krijgen (87/90).

De volgende dag denkt Papa, laat ik die kerel eens uitnodigen (maar dan off duty) om wat bij te slijmen. Dat is redelijk gelukt, de schoolhoofd zat constant papa af te lebberen. En nou het vreemde: Mama was uit een boek aan het leren op de bank, komen de mannen voor haar staan en beginnen stevig met elkaar te zoenen/vrijen. De vrouw kijkt even naar de mannen en dan weer terug in het boek. Toen ze keek leek het of ze dacht van `Eewww, gatver .. maar het is vast beter voor mijn zoon´.

Weet iemand al wat voor voordelen die private school heeft, of zit papa voor niks achter de mannen aan ? :X
Homoseksuele relaties kunnen ook voorkomen in de sims?? :Y)

• Cabo
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 08:53:

Je kind leert erg snel, zo is 't bij mij dan. Wanneer mijn kind een boek leest krijgt hij punt na punt.
Stranglem schreef op 23 september 2004 @ 09:25:

Er ligt nu dus een zwart verrbrand eitje op het gastfornuis wat ik niet kan weghalen.. . Als ik een sim kies om fornuis te legen ofzo, dan gebeurt er niks en ik kan het fornuis niet weggooien, omdat er iets op ligt!
Any suggestions?
druk, control+alt+c dan typ je help -all
je moet een moveobjects cheats ziien, activeer de cheat en delete het fornuis.

Verwijderd

Caboman schreef op 23 september 2004 @ 12:26:
[...]

druk, control+alt+c dan typ je help -all
je moet een moveobjects cheats ziien, activeer de cheat en delete het fornuis.
Doe makkelijk, typ gewoon in de console "move_objects on", zonder de aanhalingstekens uiteraard ;)

• Barney
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

Barney

nee, ik kan niet darten

Bij mij willen ze het eten maar niet in de oven doen, ze gooien het altijd op de tafel of op de grond neer. Als ik zeg 'resume cooking' dan pakken ze het op en zetten het weer ergens anders neer.

Het hele huis staat dus vol met rottend eten, de koelkast in binnen een minuut leeg en ze hebben nog steeds honger!

Iemand hetzelfde probleem?

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

• Cabo
Barney schreef op 23 september 2004 @ 12:52:
Bij mij willen ze het eten maar niet in de oven doen, ze gooien het altijd op de tafel of op de grond neer. Als ik zeg 'resume cooking' dan pakken ze het op en zetten het weer ergens anders neer.

Het hele huis staat dus vol met rottend eten, de koelkast in binnen een minuut leeg en ze hebben nog steeds honger!

Iemand hetzelfde probleem?
Is 't fornuis wel goed toegankelijk? Verplaats 't fornuis naar een andere plaats bijvoorbeeld een hele open plek, en kijk dan wat ze doen.

Wanneer je eten besteld, bestel dan gelijk veel?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Caboman schreef op 23 september 2004 @ 13:01:
Hoezo? Is het slecht om je koelkast constant van 0% naar 100% te vullen?
Zo doe ik het altijd. :X

• Cabo
ik vind 't raar dat je zegt dat de koelkast na minuut op is.

• Barney

Barney

nee, ik kan niet darten

Caboman schreef op 23 september 2004 @ 13:01:
[...]

Is 't fornuis wel goed toegankelijk? Verplaats 't fornuis naar een andere plaats bijvoorbeeld een hele open plek, en kijk dan wat ze doen.

Ik heb al van alles geprobeerd: een ander fornuis kopen, het fornuis midden in de kamer zetten, de tafel weg halen (dan gooien ze het dus gewoon op de grond).

Ik bestel meestal voor zoveel mogelijk, maakt dat uit dan?

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 21:35
Ik heb een Mood-cheat gevonden! >:) :) :*)

Kwam ik zomaar per ongelijk achter, toen een kind van mij een 4,5 had op school en dat niet op kon halen, vanwege het slechte humeur en de tijd. Als ik door zou blijven spelen, zou deze worden opgehaald door de schooljuf met de andere kinderen, die wel een goed punt hebben. Bij mij werkte het, maar maak voor het testen eerst een nieuwe familie.

- Er moeten een aantal Sims niet humeurig zijn, maar gewoon vrolijk
- Druk op CTRL+Shift+C
- Typ in "move_objects on"
- Ga naar kopen
- Klik de humeurige sim aan en druk op "delete"
* Je sim is nu weg en komt niet meer terug zonder dat je het volgende doet:
- Druk weer CTRL+Shif+C
- Typ in "move_objects off"
* Dit voor het geval dat
- Laat een vrolijke sim een taxi bellen en ga naar een openbare kavel
- Als je op de openbare kavel bent (zul je waarschijnlijk je humeurige sim weer zien), moet je weer naar huis gaan via de taxi.
- Eenmaal thuis moet je sim er weer zijn, vrolijk en wel!

Let op! Als dit gaat over school moet je pas naar de openbare kavel gaan zodra de school is begonnen! Anders wordt je kind, ook al is deze vrolijk, nog opgehaald door de schooljuf.

Enige problemen? Meld het even in dit forum...

Verwijderd

Barney schreef op 23 september 2004 @ 13:31:
[...]

Ik heb al van alles geprobeerd: een ander fornuis kopen, het fornuis midden in de kamer zetten, de tafel weg halen (dan gooien ze het dus gewoon op de grond).

Ik bestel meestal voor zoveel mogelijk, maakt dat uit dan?
Ze moeten wel een aanrecht hebben waar ze het eten klaar kunnen maken 8)7

• Cabo
masser120 schreef op 23 september 2004 @ 13:36:
Ik heb een Mood-cheat gevonden! >:) :) :*)
Is 't zo moeilijk om je sims tevreden te stellen, mijn sim haalt altijd tienen.
Gewoon achter de gokkast of achter de spelcomputer. Altijd een volle humeur bar bij mij, maar goed.

Wat je ook kan doen en wat 100% werkt en niet eens 1 minuut duurd is....
"t is niet zo moeilijk om de verlangens van je sims te bevredigen zodat ze punten krijgen, mijn sims halen makkelijk punten. Als je in je lijst kijkt van speciale objecten wat je kan kopen van je verlangingspunten ( ik noem 't even zo) staat daar een leuke machine. :) Ik weet even niet hoe 't heet, maar er zit een soort emmer in ofzo. Maar goed koop 't en laat je sim 't gebruiken. De verlangingsbalk moet wel goud zijn! Nu laat je sim 't gebruiken en alles word netjes opgevuld tot vol groen, behalve omgeving. Als je sims verlangingsbalk niet goud is, zuigt de machine al je balken leeg, dus worden ze rood. Honger, humeur, energie etc etc.
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 13:40:
[...]

goed idee :D

• masser120
  • Laatst online: 21-09 21:35
Caboman schreef op 23 september 2004 @ 13:52:
[...]

Is 't zo moeilijk om je sims tevreden te stellen, mijn sim haalt altijd tienen.
Gewoon achter de gokkast of achter de spelcomputer. Altijd een volle humeur bar bij mij, maar goed.

Wat je ook kan doen en wat 100% werkt en niet eens 1 minuut duurd is....
"t is niet zo moeilijk om de verlangens van je sims te bevredigen zodat ze punten krijgen, mijn sims halen makkelijk punten. Als je in je lijst kijkt van speciale objecten wat je kan kopen van je verlangingspunten ( ik noem 't even zo) staat daar een leuke machine. :) Ik weet even niet hoe 't heet, maar er zit een soort emmer in ofzo. Maar goed koop 't en laat je sim 't gebruiken. De verlangingsbalk moet wel goud zijn! Nu laat je sim 't gebruiken en alles word netjes opgevuld tot vol groen, behalve omgeving. Als je sims verlangingsbalk niet goud is, zuigt de machine al je balken leeg, dus worden ze rood. Honger, humeur, energie etc etc.

[...]

goed idee :D
Ja, ik ken die macine, maar die kinderen kunnen hem, niet gebruiken }:O

Probeer die mood-cheat gewoon eens

Verwijderd

Hm, ik hield een feestje en had 2 andere meiden uitgenodigd.
Toen ging ik in mijn bubbelbad zitten en vroeg of de anderen er ook bij wilden komen. Dat deden ze, maar tot mijn grote schrik was er een naakt. :o

• tutterke

tutterke

Klein maar tapper!

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 14:30:
Hm, ik hield een feestje en had 2 andere meiden uitgenodigd.
Toen ging ik in mijn bubbelbad zitten en vroeg of de anderen er ook bij wilden komen. Dat deden ze, maar tot mijn grote schrik was er een naakt. :o
Een echte tweaker he, schrikken van virtueel naakt :P

I find it kind of sad

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 12:37:
[...]

Doe makkelijk, typ gewoon in de console "move_objects on", zonder de aanhalingstekens uiteraard ;)
thnxs,

werkte!

Leven en laten leven!

• Cabo
Hey, wat vinden jullie van mijn huis, graag een mening.
Het heeft maar 1 verdieping op dit moment, ik maak later wel een bovenverdieping.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis14.jpg

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:06
Caboman schreef op 23 september 2004 @ 16:23:
oooh, dies wel geil, geld teveel? ;)

mijn mensen zijn bejaard:P hebben 1 kind en met zun drieeen toch een leuke inkomst van 2.500simdollars per dag :)

If it aint broke, fix it till it is!

• Barney

Barney

nee, ik kan niet darten

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 13:40:
[...]

Dat zou het best eens kunnen zijn, want die staat geloof ik vol met espresso apparaten en magnetrons :P

• Cabo
wie mijn huis wil kan hij 'm hier downloaden:
http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis.rar (937 KB)
weet iemand hoe je een huis importeert? :s

[ Voor 6% gewijzigd door Cabo op 23-09-2004 16:45 ]

Verwijderd

ziet er netjes uit man, ik zou alleen 1 verdieping houden omdat het anders nog meer tijd gaat kosten om je sims te laten bewegen, of je moet veel trappen nemen, maar dan kan je ze toch moeilijk in de gaten houden

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Caboman schreef op 23 september 2004 @ 16:23:
Het heeft maar 1 verdieping op dit moment, ik maak later wel een bovenverdieping.
Mooi huis, mooi exotisch tintje met die palmbomen.

Verwijderd

ik wil ook wel foto`s online zetten, maar hoe kan ik die uit het spel of spelmap halen??

• Cabo
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:05:
ik wil ook wel foto`s online zetten, maar hoe kan ik die uit het spel of spelmap halen??
\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Storytelling

Verder kost mijn huis 418.750 dollar :D
en maak ik geen verdieping, 't is al zo groot :s

Verwijderd

kewl spel, heb em ook, maar vereist nogal veel van de grafische kaart, ikzelf met MX440 64 ddr nogal schokkerig, heb al me eerste moord begaan. kerel van straat opgepikt, gechat en em kwam zomaar binne in mijn huis, loL. Dus proberen zwembadtruk :) heb al klets gekregen van oude vrouw omdak per ongeluk met telescoop bij haar keek, haha.

Sims2 is best lachen, maar op lange termijn gaat het wel saai worden, en dan zullen de uitbreidingspaketten komen :)

Er is nog veel werk (woohoowen, moorden, social bunny, inbreker...) aan de winkel :p

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Hoe maak je een mooi dak man, mijn daken worden telkens Sky high of ze zien er niet uit ofzo :(

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

:X. Mijn simvrouwke is zwanger. Nu heeft ze en honger en slaap. Haar angsten zijn in slaap te vallen, in broek te plassen of overgeven. :X. Daar gaan al mn waardevolle puntjes.

Maar nu krijgt ze wel een kind en blijft mn gezin in stand :p.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Mijn favoriete Sim werd bijna bejaard (3 dagen ofzow) en dat wilde ik nog niet dus snel veel wenspunten bij elkaar gesprokkeld, levenselixer kopen en helemaal leeg gedronken, zo'n 15 dagen erbij :)

Verwijderd

had ik ook jah,

Maarja als ze er maar niet dikker van word

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:44

Smoonshine

Feyenoord!!

BioHazard schreef op 23 september 2004 @ 17:26:
Hoe maak je een mooi dak man, mijn daken worden telkens Sky high of ze zien er niet uit ofzo :(
Same problem here..

uhm...

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Je kan een plat dak maken maar ja... het aantal daken is redelijk "gelimiteerd" in The sims 2 ...

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:14
Dat heb ik weer.... :(

Ik ga ook eens de sims spelen.
een karakter gemaakt met mijn naam, mooi huis uitgezocht en helemaal ingericht.
Bij de boetiek kleding gekocht.
Ik was er helemaal klaar voor om O ja! met de dienstmeid te doen :P

Kijk ik bij mijn 'verlangens' .... staat daar dat ik Daan wil ontmoeten. }:O
en 'mijn grootste angst' om afgewezen te worden door Daan.

ik ben een homo! :/

...wat een stom spel!!!!

kan ik dat nog veranderen of moet ik nu weer alles opnieuw doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Artwido op 23-09-2004 17:47 ]

Verwijderd

Artwido schreef op 23 september 2004 @ 17:45:

...wat een stom spel!!!!

hahaha lol :D

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:44

Smoonshine

Feyenoord!!

...wat een stom spel!!!!

Alle sims zijn geloof ik Biseksueel. Je kunt dus zowel mannen als vrouwen verleiden. Als je beter bevriend raakt met mensen, dan wil je ze grager zien en dat zie je terug in je verlangens. Er is nog geen man overboord dus :)

uhm...

• h199
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 18:11
hallo,

ik heb een vraagje

hoeveel sims kan je maximaal in 1 gezin hebben ?

bedankt

• Artwido
Smoonshine schreef op 23 september 2004 @ 18:16:
[...]

Alle sims zijn geloof ik Biseksueel. Je kunt dus zowel mannen als vrouwen verleiden. Als je beter bevriend raakt met mensen, dan wil je ze grager zien en dat zie je terug in je verlangens. Er is nog geen man overboord dus :)
oohhhhh pffffffff gelukkig. :D

dan ga ik weer wat chicks scoren :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:18:
kewl spel, heb em ook, maar vereist nogal veel van de grafische kaart, ikzelf met MX440 64 ddr nogal schokkerig, heb al me eerste moord begaan. kerel van straat opgepikt, gechat en em kwam zomaar binne in mijn huis, loL. Dus proberen zwembadtruk :) heb al klets gekregen van oude vrouw omdak per ongeluk met telescoop bij haar keek, haha.

Sims2 is best lachen, maar op lange termijn gaat het wel saai worden, en dan zullen de uitbreidingspaketten komen :)

Er is nog veel werk (woohoowen, moorden, social bunny, inbreker...) aan de winkel :p
Mja, een MX440 is dan ook "the worst card money can buy"... Niet eens DirectX 8 compatible.
h199 schreef op 23 september 2004 @ 18:25:
hallo,

ik heb een vraagje

hoeveel sims kan je maximaal in 1 gezin hebben ?

bedankt
Acht.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 18:28 ]

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01

...wat een stom spel!!!!

Gewoon je vriend beledigen, en achter de chicks aanzitten.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• tutterke

tutterke

Klein maar tapper!

Geen paniek, mijn sim was ook iets te close met een kerel, en ik heb hem gewoon buiten gekieperd, woon nu samen met m'n vriendinnetje O+

I find it kind of sad

Verwijderd

Ik ga zo ook eens the Sims 2 bekijken :) ben erg benieuwd naar dit drukke topic ;)

Verwijderd

Wtf ? Er groeit onkruid in m'n tuintje :s
Kun je de klok niet aanpassen (trager dan 1) zodat je sim iets meer kan doen tijdens zijn dag ?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 19:42:
Kun je de klok niet aanpassen (trager dan 1) zodat je sim iets meer kan doen tijdens zijn dag ?
dan doet ie alles ook slomer.... weinig nut dus

pak de telefoon en huur een tuinman.

TheS4ndm4n#1919

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 19:42:
of gebruik de cheat om wat uurtjes terug te gaan in de dag

-- Microsoft Certified Professional --

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 18:27:
[...]

Mja, een MX440 is dan ook "the worst card money can buy"... Niet eens DirectX 8 compatible.
De 32-bits MX4000 is toch slechter hoor dan de MX440 .... maar ja een ti4200 is wel welk lekkerder ja ( de 32-bits MX4000 is dus een "low profile" kaart )

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:50

nIghtorius

Poef!

swampy schreef op 23 september 2004 @ 20:01:
[...]

De 32-bits MX4000 is toch slechter hoor dan de MX440 .... maar ja een ti4200 is wel welk lekkerder ja ( de 32-bits MX4000 is dus een "low profile" kaart )
of met een rad9800 pro (zijn niet zo duur meer)..

lekker op 1024x768x32 alles op high met 6xAA en nog lekker soepel lopen ook nog >:)

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Die peuter is zo schattig. Vooral als ze net wakker zijn en in hun box gaan verbouwen omdat ze eruit willen. Zo schattig. De baby mag er ook wel zijn.
Ik heb een gezin van 3, pappa verdient het geld. Nu is de één na hoogste op medisch gebied. 1000 per dag ofzo. De vrouw kookt en maakt vriendjes. En de tiener is achter de vrouwtjes aan en is een kei opschool. Leuk spel alleen wel een beetje weinig objecten.

Verwijderd

Hoe kun je je kavel ( stuk grond ) uitbreiden ??? :?

• Cabo
Ik heb een carriere bonus, met science denk ik.
Enige wat ik kan doen is medicijnen maken en verkopen. Een virus maken weggooien. Iemand andere ervaringen?

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 20:32:
Hoe kun je je kavel ( stuk grond ) uitbreiden ??? :?
Je kan van die lappen grond plaatsen in bouw-modus (in buurt scherm), dan je huis eraf trekken en op zo'n stuk grond zetten :?

• Schaapje_BlaaT
Haha, mijn sim die bij de politie werkt kreeg de keuze tussen het aangeven van corrupte agenten of zwijgen voor een flinke beloning. Mijn sim staat op zijn principes dus gaf ie ze aan. Nou is ie gepromoveerd naar superheld. Als ie naar het werk moet vliegt ie er vandoor :)
Afbeeldingslocatie: http://img85.exs.cx/img85/9461/supersim.jpg

Zijn vrouw gaat inmiddels ook in stijl, die is senator
Afbeeldingslocatie: http://img85.exs.cx/img85/5724/limo.jpg

sims body shop is leuk trouwens, je kunt het gezicht van de sims behoorlijk customizen. Ik heb nu een sim gemaakt die sprekend op mij lijkt. Hij heeft ook mijn sterrenbeeld. Ik heb hem met een bloedmooie vrouw in een piepklein huisje geplaatst, geld was een beetje op want ik had een flink stuk grond gekocht met het oog op toekomstige uitbreidingen. Nu nog zien of ik mijn kleren kan namaken. En die sims eens geld laten verdienen want er moet een piano komen.

oh ja, ik had nog wat problemen misschien dat iemand een oplossing weet. Er staan een WC en een bed in mijn huis die constant in gebruik zijn terwijl er niemand op zit/ligt. Ze weghalen kan niet omdat ze in gebruik zijn. Een tip om de muur achter het object weg te halen mocht ook niet baten, de muur achter de WC was ook niet te deleten (ook in gebruik) en het bed staat niet tegen de muur. Iemand een oplossing?

[ Voor 19% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 23-09-2004 22:05 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Aan je Avatar ben je precies een linux fan, RocketKoen :)
Weet je toevallig of The Sims 2 ook onder Cedega 4.0.1-1 draait ? Ik heb de kans nog niet gehad om het te proberen.
Verder crasht het ook bij het splashscreen op m'n laptop, maar draait verder correct op m'n desktop :?

Anyway, in My Documents\EA Games\The Sims 2\SC4Terrains\ staan png screenshots van wat extra dorpen blijken te zijn, alsook een sample.sc4 bestand.

Nu weet ik van Sim City 4 Deluxe Edition dat ie steden als sc4 opslaat. Kan ik bijgevolg zo'n stad met wolkenkrabbes en al inladen met de sims (die kleinere vakjes prolly) ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 22:23 ]

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:22:
Nu weet ik van Sim City 4 Deluxe Edition dat ie steden als sc4 opslaat. Kan ik bijgevolg zo'n stad met wolkenkrabbes en al inladen met de sims (die kleinere vakjes prolly) ?
Bij mij geeft hij hier aan dat het Rollercoaster Scenario bestanden zijn, lijkt wel of ze er bij de spelontwikkelaars een standaard van gemaakt hebben om levelfiles de extentie .sc4 mee te geven. Vandaar dat het me eerlijk gezegt sterk lijkt dat je je sim city levels kan inladen in The Sims 2, maar als ik jou was zou ik het zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Weet je toevallig of The Sims 2 ook onder Cedega 4.0.1-1 draait ? Ik heb de kans nog niet gehad om het te proberen.
Verder crasht het ook bij het splashscreen op m'n laptop, maar draait verder correct op m'n desktop :?

Anyway, in My Documents\EA Games\The Sims 2\SC4Terrains\ staan png screenshots van wat extra dorpen blijken te zijn, alsook een sample.sc4 bestand.

Kan ik je helaas niet mee helpen. gebruik linux (slackware) op mn server en redhat op mn oude pc (huiswerk maken enzo). maar mn games PC draait XP, scheelt een hoop gezeik, aangezien maar weinig games goed werken onder linux.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
[...]
Ik heb het ook niet geprobeerd, maar wel gekeken wat er op de Transgaming site staat. Daar staat dat hij niet installeert en ook niet speelt (als je 'm in Windows zou installeren en met Cedega wil starten dus).

Nog even wachten op >4.0 dus. Enige wat dan nog rest is in K3b de mogelijkheid om van DVD9 naar 5 te compressen, dan kan XP er definitief af :9

edit: Oh, ik zie nu dat het berichtje op transgaming.com uit februari is. Toch ff kijken dan, laat zo wel weten ;)

edit2: Woei! Na in de cedega registry de DirectX versie te hebben opgehoogd zodat setup denkt dta het 9.0c is (en niet 9.0b) kom ik al tot hier:
Afbeeldingslocatie: http://files.rb-338.com/.bla/gentoo-sims2.jpg

edit3: Shit, krijg met geen mogelijkheid m'n drive unmounted (busy).
Heb al geprobeerd om via wat commandline opties de autorun te starten vanuit ~ maar helpt niet. Enige wat ik kan doen is wine killen maar dat schiet niet hard op :P

[ Voor 37% gewijzigd door rb338 op 24-09-2004 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
cool, torentjes bouwen met de editor
helaas zit er geen wenteltrap optie in, dus ze zijn niet echt geschikt om in te wonen
maar staat wel leuk natuurlijk :)
Afbeeldingslocatie: http://img48.exs.cx/img48/8196/torentjes.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 18:27:
[...]

[...]

Acht.
I know :) maar toen had ik het budget niet om een betere kaart te halen en om eerlijk te zijn nu ook niet :) Ben aan't wachten op 2,3 oktober, dan is er een computerbeurs hier in me buurt, kan ik is gaan zien wat ik op de kop kan tikken :) + nog wat ander materiaal :)

En niet om een discusie op gang te brengen ofzo, maar ik vind ati en nvidia beiden goed, alleen heb meer ervaringen met nvidia + weinig budget, je kunt al raden welke ik ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Schaapje_BlaaT schreef op 24 september 2004 @ 02:39:
cool, torentjes bouwen met de editor
helaas zit er geen wenteltrap optie in, dus ze zijn niet echt geschikt om in te wonen
maar staat wel leuk natuurlijk :)
[afbeelding]
Mawh je kan ze wel aan een huis vastmaken met een bruggetje... Of een torentje integreren in een huis... ...of zelfs op een middenplein...genoeg opties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog wel mis in Sims 2:

- Ze kunnen niet roken
- Geen borstvoeding (ookal wil de regering dat aanmoedigen)
- Ze raken niet bezopen (lukt me niet tenminste, ookal zuipen ze continu uit de fles)

Misschien komt dat nog in een uitbreiding :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat bezopen raken heb ik ook al geprobeerd ,das wel jammer jah!!

en ik mis ook dat je wanneer je een gesprek met een persoon begint, niet gelijk alleopties hebt!!
zoals: iemand gelijk aanvallen of gelijk zoenen of arm aflebberen, dat zou wel leuker zijn, en uitdagender!! want je kan nu niet zomaar iemand binnen no time helemaal pissed-off maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 12:32:
Wat ik nog wel mis in Sims 2:

- Ze kunnen niet roken
Misschien komt dat nog in een uitbreiding :9
"t is een "kids game" dus dat komt er al helemaaaaaaaal niet in.

Maar goed, ik heb een PROBLEEM, help mij AUB
Hoe kan mijn kamer lichter maken? 't wordt alleen lichter als ik een stuk muur af haal, zie plaatjes.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/donker1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/donker2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 22:24

Sebastiaan

....

je kan proberen de lampen aan te doen en ze automatisch aan en uit te laten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 02:53:
[...]

I know :) maar toen had ik het budget niet om een betere kaart te halen en om eerlijk te zijn nu ook niet :) Ben aan't wachten op 2,3 oktober, dan is er een computerbeurs hier in me buurt, kan ik is gaan zien wat ik op de kop kan tikken :) + nog wat ander materiaal :)

En niet om een discusie op gang te brengen ofzo, maar ik vind ati en nvidia beiden goed, alleen heb meer ervaringen met nvidia + weinig budget, je kunt al raden welke ik ga halen :)
Op dit moment kan je dan het beste voor ATI gaan. Die hebben de beste kaarten voor het minste geld (denk aan de 9000pro, 9600pro, 9800pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

seb_ schreef op 24 september 2004 @ 13:22:
je kan proberen de lampen aan te doen en ze automatisch aan en uit te laten gaan
Hij bedoelt vast met ramen. Ik had ook enkele problemen met het plaatsen van ramen: erg weinig licht dat de kamer binnen komt. Erg vreemd/jammer aangezien de kamers in standaard huizen voldoende verlicht zijn :? Denk dus dat je inderdaad met lampen moet gaan werken. (Of we doen beiden gewoon iets fout ;))

Het huis in mijn Story was inderdaad een standaard huis. Heb er vandaag een kinderkamertje bij gebouwd. Als mijn sims nu wat meer geld hebben kan ik een eigen huisje bouwen voor ze (ik wil niet met geld cheats enzo werken :+).

[ Voor 20% gewijzigd door AuC op 24-09-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 24 september 2004 @ 13:23:
[...]

Op dit moment kan je dan het beste voor ATI gaan. Die hebben de beste kaarten voor het minste geld (denk aan de 9000pro, 9600pro, 9800pro).
alsk niet kan kiezen zal ik wel kop/munt gooien :p :9

Btw, heb moeten herstellen van een of andere windows fout, nu me overdreven party/slaap/open :9 1 persoonshuisje weg :'( zijn er ergens complete huisjes inclusief meubels te downloaden?

en btw, iemand al geprobeert om objecten van sims1 in sims2 in te voegen?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
AuC schreef op 24 september 2004 @ 13:27:
[...]
Erg vreemd/jammer aangezien de kamers in standaard huizen voldoende verlicht zijn :? Denk dus dat je inderdaad met lampen moet gaan werken. (Of we doen beiden gewoon iets fout ;))
Jah dit was ook in sims 1, erg vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48

Skywalker

Use the force Luke!!

Vraag....of eerder een probleem. Ik kan echt met geen mogelijkheid iets bouwen. Ik kan echt spullen kopen tot ik omval van ellende, maar een stuk aan mijn huis bouwen of verbouwen gaat gewoon echt niet lukken. Iemand een idee?

May the force be with you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skywalker schreef op 24 september 2004 @ 14:43:
Vraag....of eerder een probleem. Ik kan echt met geen mogelijkheid iets bouwen. Ik kan echt spullen kopen tot ik omval van ellende, maar een stuk aan mijn huis bouwen of verbouwen gaat gewoon echt niet lukken. Iemand een idee?
Je hebt vast en zeker een illegale versie?
Even dit topic een beetje doorlezen en je ziet het probleem al 4x voorbij komen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skywalker schreef op 24 september 2004 @ 14:43:
Je hebt net een verkeerde illegale versie gedownload ;)

Ik kan de gecrackte versie wel spelen zonder cracks. Maarja ik heb nu wel een officiele key ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Als je deamon gebruikt maar je krijgt steeds de melding 'emulatie software detected' of zo iets dergelijks en het spel wil niet opstarten doe dan het volgende:

uninstall CloneCD wnat die is de boosdoener. EA heeft CloneCD in de blacklist gezet.

Nu kun je wel mounten en het spel spelen inclusief bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu help je dus mensen die een illegale versie hebben gedownload. En dat stelt niemand hier op prijs :/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 15:31:
[...]

En nu help je dus mensen die een illegale versie hebben gedownload. En dat stelt niemand hier op prijs :/
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 15:15:
[...]

Je hebt net een verkeerde illegale versie gedownload :)

Ik kan de gecrackte versie wel spelen zonder cracks. Maarja ik heb nu wel een officieele key ;)
Waar ben jezelf dan mee bezig?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op 24 september 2004 @ 15:34:
[...]

[...]

Waar ben jezelf dan mee bezig?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Zie jij mij uitleg geven of advies proberen te winnen over gecrackte versies? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ben vanmiddag ff aan de slag gegaan met een nieuw huisje voor in de buurt, het kost $120.000,- het is van binnen nog niet ingericht, alleen een vloer erin en de muren gedaan.

ik heb het in de (8> chinese (8> stijl gebouwd :o

sorry voor de lowQ Screens, kheb ook maar een MX440 :'( :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/8.jpg

ik wil hier denk ik mijn vaste huis van gaan maken, iemand nog suggesties over kleur, decoratie en eventuele inrichting??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ff een vraagje voor de gevorderde:

situatie: je begint met 2 sims die krijgen samen 1 kind wat gebeurt er dana als die dood gaan?? speel je dan door met die ene sim? en als je sim dan kinderen krijgt worden dat dan kinderen waar je zelf mee kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 15:44:

[afbeelding]
je hebt me gewoon kopieerd
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/huis/huis2.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Cabo op 24-09-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ben vanmiddag ff aan de slag gegaan met een nieuw huisje voor in de buurt, het kost $120.000,- het is van binnen nog niet ingericht, alleen een vloer erin en de muren gedaan.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ik wil hier denk ik mijn vaste huis van gaan maken, iemand nog suggesties over kleur, decoratie en eventuele inrichting??
Daar zit wel wat werk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 24-09 12:54

Stronkie

Where wind is Trouble

ja bijna het zelfde lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Aargh een van mijn beebies is een peuter. Tering wat zijn die kinderen veel werk :X.
Nu hebben allebe mijn ouders ook de griep en zijn ze ziek en ze hebben niet genoeg tijd om uit te rusten.

Sims 1 was veel makkelijker :(.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fee-tje schreef op 24 september 2004 @ 16:04:
Aargh een van mijn beebies is een peuter. Tering wat zijn die kinderen veel werk :X.
Nu hebben allebe mijn ouders ook de griep en zijn ze ziek en ze hebben niet genoeg tijd om uit te rusten.

Hmzz vaag mijn kind was ook net peuter en toen werden de ouders ook allebij ziek en daarna ook nog het kind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
fee-tje schreef op 24 september 2004 @ 16:04:

Je kunt ze altijd nog inmetselen >:)

Ik ben, vrees ik, nu al mn interesse voor het spel rap aan het verliezen. En dat zowaar een keer zonder te cheaten. :P

Opzich is het wel een goed spel, maar het is echt meer van hetzelfde (sims 1 dus). Met sims 1 heb ik me wel uren vermaakt en als ik sims 1 destijds niet gespeeld zou hebben zou ik me wel vermaakt hebben met sims 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 24 september 2004 @ 16:21:
[...]

Je kunt ze altijd nog inmetselen >:)

Ik ben, vrees ik, nu al mn interesse voor het spel rap aan het verliezen. En dat zowaar een keer zonder te cheaten. :P

Opzich is het wel een goed spel, maar het is echt meer van hetzelfde (sims 1 dus). Met sims 1 heb ik me wel uren vermaakt en als ik sims 1 destijds niet gespeeld zou hebben zou ik me wel vermaakt hebben met sims 2.
Ik deel die mening volledig, het sims concept is echt fantastisch en gaf mij uren,dagen,weken speelplezier maar sims 2 is niets meer dan verbetering op vele punten t.o.v sims 1.
Sims 2 is echt een wereldspel maar brengt mij te weinig nieuwe dingen waarmee ik mij uren kan vermaken en ik denk ook niet dat de makers er ooit iets bij kunnen verzinnen wat de sims weer zo populair kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-09 13:18
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 15:53:
dan ff een vraagje voor de gevorderde:

situatie: je begint met 2 sims die krijgen samen 1 kind wat gebeurt er dana als die dood gaan?? speel je dan door met die ene sim? en als je sim dan kinderen krijgt worden dat dan kinderen waar je zelf mee kan spelen?
Tuurlijk kun je dan verder spelen met die Sim :)

Er zit zelfs een optie waarmee je de hele stamboom van een Sim kunt bekijken. Ik heb zelf nog geen kids gemaakt, maar kwam die optie wel tegen.

Verder heb ik me al heel wat uurtjes vermaakt met dit spel, terwijl ik niet eens een echte gamenerd ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Tja... wat te zeggen..umm... heb je al nagedacht over op welke plaats welke functies er zijn. Als ik bouw, bouw ik met in mijn achterhoofd welke kamer/kant welke functie krijgt. Zo zal ik als meeste een slaap blok maken met alle slaap kamers... maar de keuken en de badkamer nooit te ver van elkaar hebben.

Ik bouw zelf OM de huiskamer zo gezegd en zorg ervoor dat ze de huiskamer vaak gebruiken door bijvoorbeeld de boekenkast een schilderezel in de huiskamer een plaats te geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AuC schreef op 24 september 2004 @ 13:27:
[...]

Hij bedoelt vast met ramen. Ik had ook enkele problemen met het plaatsen van ramen: erg weinig licht dat de kamer binnen komt. Erg vreemd/jammer aangezien de kamers in standaard huizen voldoende verlicht zijn :? Denk dus dat je inderdaad met lampen moet gaan werken. (Of we doen beiden gewoon iets fout ;))

Het huis in mijn Story was inderdaad een standaard huis. Heb er vandaag een kinderkamertje bij gebouwd. Als mijn sims nu wat meer geld hebben kan ik een eigen huisje bouwen voor ze (ik wil niet met geld cheats enzo werken :+).
In optie scherm light op max setten helpt ook al een stuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 15:31:
[...]

sry ik heb het spel legaal en ik heb een vcd ervan gemaakt, omdat ik het orgineel graag goed wil houden. Niet iedereen met mount problemen heeft een illegale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:36
Kun je ook meubels en assecoires etc verzetten? Ik kan alleen maar roteren als ik bijvoorbeeld een stoel ergens anders wil zetten. Dus nu moet ik als ik een stoel ergens anders wil hebben de1ste deleten en een nieuwe kopen. Dat moet toch anders kunnen :)? In de manual staat iig niks. Vreselijk verslavend trouwens

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op 24 september 2004 @ 17:58:
Kun je ook meubels en assecoires etc verzetten? Ik kan alleen maar roteren als ik bijvoorbeeld een stoel ergens anders wil zetten. Dus nu moet ik als ik een stoel ergens anders wil hebben de1ste deleten en een nieuwe kopen. Dat moet toch anders kunnen :)? In de manual staat iig niks. Vreselijk verslavend trouwens
wat denk je van een keer op het object klikken (hand tool geselecteerd natuurlijk) dan niet de muisknop vasthouden dan moet verplaatsen lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heejuh, hoe zit dit nu: ik ben een beetje zat van mijn wijffie in the sims en nu wil ik iemand anders, hoe doe ik dit?

En hoe komt het dat ze niet meer in hetzelfde bed willen slapen? Heb geen "100" score meer qua relationship en heb de verloving ook al uitgemaakt, daarvoor heeft ze me betrapt met iemand anders die ik uitgebreid zat te zoenen op de bank :P

Maar goed hoe krijg ik haar eruit?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik ben er in geslaagd een huis met een heuse kelder te bouwen, best cool! :7

Je kan de tutorial (en screens) hier vinden.

Edit: Als je problemen hebt met stap 7(funderingen aanleggen in de "goot", probeer dan je gelijkvloers eerst te betegelen en dan de fundering te leggen...)

Ik weet wel niet of je een geregistreerde gebruiker moet zijn om de tutorial te bezichten...
Als dat zo is, is dat dan maar pech voor diegenen die het spel (illegaal) gedownload hebben...

[ Voor 18% gewijzigd door Elvis op 24-09-2004 21:53 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Slasher schreef op 24 september 2004 @ 20:41:
Heejuh, hoe zit dit nu: ik ben een beetje zat van mijn wijffie in the sims en nu wil ik iemand anders, hoe doe ik dit?

En hoe komt het dat ze niet meer in hetzelfde bed willen slapen? Heb geen "100" score meer qua relationship en heb de verloving ook al uitgemaakt, daarvoor heeft ze me betrapt met iemand anders die ik uitgebreid zat te zoenen op de bank :P

Probeer haar eens het huis uit te pesten...
Nodig wat vriendinnetjes (lees sletjes) uit... >:)

Bouw een zwembad, laat haar zwemmen en haal de trap eruit...

Sluit ze op in een kamertje van 2x2 tegels en wacht tot ze sterft....

enz, enz....

Wees origineel en laat vooral je uiteindelijke oplossing eens horen!

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Slasher schreef op 24 september 2004 @ 20:41:

Als je van een iemand af wil moet je met die Sim de krant pakken en dan 'Eigen huis zoeken' of iets in die richting doen.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Zo en dit doen we met sims die zomaar je huis binnenstormen, en een grote bek hebben >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/Doei.JPG
:P

Right for all the wrong reasons.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Let op:
Voor technische problemen met spellen kun je in SPV
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes

Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.