"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
PING!!! Idee!! Stel, je moet voor je werk veel mechanic skill hebben...MrData schreef op 24 september 2004 @ 21:31:
[...]
Nog leuker (en je hebt er nog wat aan) is om met dat opslurp-apparaat een paar vaardigheidspuntjes van de beste man te jatten
Je KAN studeren, maar je kan dus ook de repairman bellen en dat opslorp-thingie op hem gebruiken...
Verwijderd
ik laat mijn vrouw zalm klaar maken voor hem en ik trek mijn mooie pak aan en laat hem mijn mooie kunststukken zien. ik laat zo het resultaat horen!!
wish me good luck!!!!
*waarschuwing* als het niet lukt stop ik hem in een hok en slurp ik al z`n hersens leeg en laat ik hem sterven WHAhaha
Verwijderd
Oh dear...Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 22:26:
dat kan je bij wensvervullers kopen ik heb zojuist het liefdestobbe gekocht en ga proberen de directeur van de school te laten ojaa`en met mijn dochter(tiener). als je de directeur in het bubbelbad krijgt dan krijg je alk 10 bonuspunten.
ik laat mijn vrouw zalm klaar maken voor hem en ik trek mijn mooie pak aan en laat hem mijn mooie kunststukken zien. ik laat zo het resultaat horen!!
wish me good luck!!!!
*waarschuwing* als het niet lukt stop ik hem in een hok en slurp ik al z`n hersens leeg en laat ik hem sterven WHAhaha
(wtf, directeur met je dochter?

You sick fuck
Verwijderd
Nu als ik daar een kind mee heb heeft die een bompa als pa tegen de tijd dat ie 10 is XD
Verder heb ik een huisje van 12.000 $ een beetje beter ingericht. Beide sims gaan de politieke toer op
voor 30k punten kun je een levens elixer kopen. scheelt zeker een dag of 20Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 23:41:
Weet iemand of het mogelijk is om het aging proces van je sims te vertragen ? De jongeman zit nu ongeveer op 1/3 van zijn volwassenheid. (14 days left). De meid met wie hij nu samenwoont heeft nog 28 dagen te gaan.
Nu als ik daar een kind mee heb heeft die een bompa als pa tegen de tijd dat ie 10 is XD
Verder heb ik een huisje van 12.000 $ een beetje beter ingericht. Beide sims gaan de politieke toer op
drink het spul alleen wanneer je een zilveren humeur hebt anders wordt ie zelfs nog sneller ouder... learned that the hard wayRocketKoen schreef op 25 september 2004 @ 00:00:
[...]
voor 30k punten kun je een levens elixer kopen. scheelt zeker een dag of 20

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Dat geld voor alle wensobjecten, goud is hoog genoeg though en groen gaat soms ook goednIghtorius schreef op 25 september 2004 @ 00:37:
[...]
drink het spul alleen wanneer je een zilveren humeur hebt anders wordt ie zelfs nog sneller ouder... learned that the hard way
Verwijderd
Vink een beetje vaag
Verwijderd
Duw op Ctrl-Shift-C om het cheatvenster te openen.Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 23:41:
Weet iemand of het mogelijk is om het aging proces van je sims te vertragen ? De jongeman zit nu ongeveer op 1/3 van zijn volwassenheid. (14 days left). De meid met wie hij nu samenwoont heeft nog 28 dagen te gaan.
Typ "aging off" (zonder aanhalingstekens)
Duw op Esc om het cheatvenster te sluiten...
Et voila, je Sims worden niet meer ouder...
Ik vind dit niet een echte cheat zoals voor geld want toen meestal waren mijn Sims al bejaard toen ik pas genoeg punten had om dat elexir te kopen.....
Verwijderd
ja dat van dat aging klopt inderdaad, je buurt verouderd niet, alleen jijzelf:Op zich een zeer leuk spel maar ik heb toch een opmerking naar de tijd. Is het zo dat de neighboorhood niet ouder word en jouw characters wel? Ik speelde een lesbisch paartje met Dina, die nu kassiewijle is maar je ziet haar zus Nina nog gewoon jong rondspringen
ik had een dochter gekregen en die had als kleuter een hele goede relatie(vriendschap) met een buurjongetje, en ik dacht als ze tiener is dan laat ik haar een relatie krijgen met dat kind en dan eventueel samen gaan wonen!! maar mijn kind is inmiddels al lang tiener end at ander kind is nog ewen kleuter!!!!
beetje gefokt dus
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 14:37 ]
Op de vraag hoe een kavel uit te breiden is:
Heb ik geprobeerd. Je kan of je huisje verplaatsen met behoud van hetzelfde grondoppervlak, of een groot nieuw kavel kopen en daar een nieuw huis en een nieuwe familie beginnen. Iemand een idee hoe ik meer grond kan krijgen?Megamind schreef op 23 september 2004 @ 21:59:
[...]
Je kan van die lappen grond plaatsen in bouw-modus (in buurt scherm), dan je huis eraf trekken en op zo'n stuk grond zetten
Maar waar kan je dat geld of die punten dan uitgeven?
Verder: kinderen krijgen lukt écht niet, hoe vaak moet ik wel niet 'Woohoo' doen, hoeveel moet ik wel niet zoenen en weet ik het allemaal
[ Voor 36% gewijzigd door Thanatos op 25-09-2004 15:12 ]
Ik heb namelijk per ongeluk de namen van mijn tweeling omgedraaid, dus nu heet het meisje Bart en de jongen Lisa (kon niks origineels verzinnen).
PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |
Die kun je uitgeven aan apparaten waar je extra dingen mee kan doen, zoals de 'love tub' in de screens hierboven. Het is geloof ik het onderste knopje in de interface, waar je ook je statistieken van je sims kan bekijken (de balkjes).Thanatos schreef op 25 september 2004 @ 15:09:
Voor die wants krijg je punten ofzo, tenminste, je ziet dan een paar getalletjes (500, 1000, etc) boven het hoofd verschijnen...
Maar waar kan je dat geld of die punten dan uitgeven?
Je moet niet Woohoo doen maar 'een kindje proberen te maken' of iets dergelijks. Ze moeten wel op bed (dus niet slapen) liggen (ontspannen).Verder: kinderen krijgen lukt écht niet, hoe vaak moet ik wel niet 'Woohoo' doen, hoeveel moet ik wel niet zoenen en weet ik het allemaalZe zijn getrouwd en de lovemeters zien er goed uit (100)...
[ Voor 3% gewijzigd door MrData op 25-09-2004 15:37 ]
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Ik heb overal gezocht, maar ik kan maar niks vinden die dit mogelijk maakt. Ook kan ik bij bestaande huizen geen muren plaatsen e.d.
Verwijderd
Hier volgt een bericht voor alle bewoners van Veronadorp
We hebben foto`s van een illegale weedkwekerij binnengekregen, weet u waar deze hennepkwekerij zich bevind wilt u dan z.s.m contact opnemen met de Sim City poltie
Bijgevoegd zijn de foto`s van de kwekerij!!!

2 blizzard, als je de illegale versie of noCD crack wil gebruiken verwacht dan geen support hierzo
Maar met al die belichting wil ik de rekening niet weten....
[ Voor 37% gewijzigd door swampy op 25-09-2004 16:30 ]
There is no place like ::1
welke is dit danMegamind schreef op 25 september 2004 @ 07:31:
Die machine van 14k waar al je balkjes groen van worden werkt bij mij altijd wel.. Nu nog het levenselixer ding kopen
wat doen al die apparaten eigenlijk
goede en niet goede dus
khad zelf een elixer gekocht en jonge had nog 0dagen voordat ie volwassen werd
(bij die directeur van school had ik 110/90 punten en toch was t niet goed
[This space is for rent]
Uiteraard gelegen in de rijkeluis buurt tegenover de luxe villa waar het best mee kan concurreren, dat miezerige huisje bovenaan rechts is waar ze nu wonen

Stukje dichterbij

De patserige entree, oh wat zullen de buren jaloers zijn

Aleen jammer dat er geen achthoekige daken op de torens kunnen, nu steken de muren uit. Iemand een suggestie om dat beter te doen?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Uploade! uploade! zoiets wil ik zelf ook maken, maar mijn het lukt me maar niet, mooie iedeen maar het uit voeren...Schaapje_BlaaT schreef op 25 september 2004 @ 17:48:
Ziezo, ik heb een kasteel gebouwd voor mijn sims, compleet met slotgracht en ophaalbrug. Alleen wordt het flink sparen voor ze. Kaal kost ie ongeveer 150.000 en er moeten nog meubels in om van de tuin nog maar niet te spreken. Gelukkig verdienen ze flink dus dat komt wel goed, ze zijn nu goed voor ongeveer 75.000 wat vooral in kunst is geinvesteerd.
Uiteraard gelegen in de rijkeluis buurt tegenover de luxe villa waar het best mee kan concurreren, dat miezerige huisje bovenaan rechts is waar ze nu wonen
[afbeelding]
Stukje dichterbij
[afbeelding]
[afbeelding]
Aleen jammer dat er geen achthoekige daken op de torens kunnen, nu steken de muren uit. Iemand een suggestie om dat beter te doen?
Maar hoe doe ik dat? Ik heb ze met z'n tweeen meegekregen naar het park, maar waar vind ik daar en geschikt plekje om te WooHoo'en? Niet een bankje, niet in de wc's, waar wel dan? (waarschijnlijk verkeerd forum, tweakers weten het toch niet
BF1: Don-Panio
Ik denk wel dat dat binnenkort mogelijk wordt. Je kan ook al andere objecten downloaden dus waarom geen ramenPreddie schreef op 25 september 2004 @ 19:32:
Ik zou eigenlijk wel wat meer vloeren en behang willen downloaden, maar ik zie nergens deze dingen nog eigenlijk. Is het wel mogelijk in the sims 2 dat dit nog komt? Kleren / haar etc. is al vollop te downloaden namelijk, maar juist andere ramen / items etc. totaal niet...
Verwijderd

Verwijderd
Papa zorgde er heel goed voor... maar mama
Die vond fun belangrijker en negeerde de kleine. Pa moest zich uitsloven en mevrouw speelde maar games, hield niet op met eten en keek niet om naar het kind.
Terwijl pa ging werken komt er één af en die neemt dat kind doodleuk mee
Ik woest en die sloerie maar eens ommuurt... vrouwke dood... man op die dag een oudere en nog meer miserie... die is nu constant depressief
Dat is een zeer mooi huis, hoelang ben je daar mee bezig geweest?Schaapje_BlaaT schreef op 25 september 2004 @ 17:48:
Ziezo, ik heb een kasteel gebouwd voor mijn sims, compleet met slotgracht en ophaalbrug. Alleen wordt het flink sparen voor ze. Kaal kost ie ongeveer 150.000 en er moeten nog meubels in om van de tuin nog maar niet te spreken. Gelukkig verdienen ze flink dus dat komt wel goed, ze zijn nu goed voor ongeveer 75.000 wat vooral in kunst is geinvesteerd.
[afbeelding]
Stukje dichterbij
[afbeelding]
[afbeelding]
Woohoo heet het zeker in de engelse versie?Megamind schreef op 25 september 2004 @ 20:09:
Allebei ontspannen op bed en dan Ojaa doen, niks woohoo
Ojaa (woohoo) kan je ook doen in de jakuzi
Kwam ik ook net achter, toen mijn Bill Clinton met de schoonmaakster aan de haal gingdimitio schreef op 25 september 2004 @ 21:16:
[...]
Woohoo heet het zeker in de engelse versie?
Ojaa (woohoo) kan je ook doen in de jakuzi
Toevallig zijn Bill en Hillary vannacht ook opa en oma geworden. De sletterige dochter kreeg een kind. Meteen een bad-memory voor de slet, want ze wilde ook al niet trouwen.
ehm, ik wil het wel proberen maar ik heb het spel niet legaal dus ik weet niet of ik dan wel uploaden kan. Als iemand webspace heeft kan ik het anders wel mailen ofzoVerwijderd schreef op 25 september 2004 @ 18:39:
[...]
Uploade! uploade! zoiets wil ik zelf ook maken, maar mijn het lukt me maar niet, mooie iedeen maar het uit voeren...
en dat huis aan de overkant is een die in het spel zit, dus dat men die mooier vind is te verwachten. Persoonlijk vind ik mijn kasteel mooier maar ik maak dan ook wat ik zelf mooi vind. Het huis aan de overkant is wel duurder, want volledig ingericht.
en wat betreft de tijd, kostte me de hele middag om te maken. Het is wel een gepruts met die torentjes om stukjes vloer te maken op schuine hoekjes moet je eerst vloer leggen, dan muur eroverheen bouwen en dan het uitstekende hoekje deleten. Inrichten moet nog gebeuren trouwens, maar ik denk dat ik 'm kaal houd dan kunnen mijn sims erin trekken en dan naarmate meer geld verdiend wordt de boel verfraaien
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Om maar in de herhaling te vervallen?Pic_Art schreef op 25 september 2004 @ 17:53:
Hoe laat je een jongen eigenlijk op zichzelf wonen op een andere kavel?
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Je moet naar de buurt map gaan en dan op een leeg huis klikken om te kopen. Dan kun je een familie of een single uitkiezen die daar kan gaan wonen
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Je kan ook eerst de muur(of een hekje) bouwen, dan de vloer leggen..Schaapje_BlaaT schreef op 25 september 2004 @ 23:10:
[...]
Het is wel een gepruts met die torentjes om stukjes vloer te maken op schuine hoekjes moet je eerst vloer leggen, dan muur eroverheen bouwen en dan het uitstekende hoekje deleten.
Door de muur/hekje kan je dit met Shift doen waardooor direct de HELE vloer betegeld wordt...
Overtollige hoekjes deleten is compleet overbodig.....
Je pakt de krant, en dan doe je, eigen huis zoeken
Heb al een beetje gegoogled, maar niets concreets gevonden.
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Dit probleem komt voor bij illigale versies, de oplossing is om het spel daadwerkelijk te kopen.BlizzarD schreef op 25 september 2004 @ 16:02:
Weet iemand hoe je zelf een huis kunt bouwen?
Ik heb overal gezocht, maar ik kan maar niks vinden die dit mogelijk maakt. Ook kan ik bij bestaande huizen geen muren plaatsen e.d.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
das wel een uber evil idee...L-Vis schreef op 24 september 2004 @ 21:55:
[...]
PING!!! Idee!! Stel, je moet voor je werk veel mechanic skill hebben...
Je KAN studeren, maar je kan dus ook de repairman bellen en dat opslorp-thingie op hem gebruiken...![]()
![]()
of bij de schoonmaker
denk dat ik dat ding toch maares ga kopen dna.
ik had die think cap gekocht, maar mertke niet dat het sneller ging ofzo, het leren (hij had er ook geen zin in :\ )
maaruh, heeft iemand die al geprobeerd??
[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-09-2004 11:19 ]
Battle.net Spud#2543
Wat moet ik hiermee doen?
http://www.jeroen-zelle.d...gen/desims2/watmoetik.jpg
Staat ze wel op mijn lijst?
http://www.jeroen-zelle.d...ldingen/desims2/lijst.jpg
Even een telefoontje plegen naar de hemel!
http://www.jeroen-zelle.d...sims2/eventelefoontje.jpg
Zijn wel slechte kwaliteit afbeeldingen, ik ga proberen om het nog een keer te doen & dan zal ik goede plaatsen. lol
Tussen al die andere wens-goodies (zoals de geldboom). Het lijkt een beetje op een stofzuiger. Als je ´m op iemand gebruikt is wel je hele relatie met diegene naar de knoppen, dus voorzichtig zijn
[ Voor 19% gewijzigd door MrData op 26-09-2004 12:25 ]
Had een tijd geleden een party animal sim. Leuk en aardig, maar bleek een beetje de verkeerde wens te zijn voor mijn stijl
Ventje was best wel perfect enzo, maarja, zijn wens was dus verkeerd. Ik had zn lichaam helemaal vol getrained, en nog wat andere skills. Bleek dus dat hij kon mediteren
Na wat lezen bleek dat je dus je lichaam vol moest hebben, dus ik ventje deleten, nieuwe maken, lichaam vol, maar niet mediteren...
Opnieuw geprobeert, maar nu kan dat ventje niet eens yoga doen
Iemand een idee?
volgens mij werkt dat niet met een dak, misschien als er eerst muren aan alle kanten zitten maar dan moet ik in plaats van 4 stukjes tegel deleten 4 stukjes muur extra bouwen en later weer weghalen. Ik heb nog niet geprobeerd eerst een plat dak te plaatsen, die geeft misschien wel meteen halve hoekjes.L-Vis schreef op 26 september 2004 @ 10:11:
[...]
Je kan ook eerst de muur(of een hekje) bouwen, dan de vloer leggen..
Door de muur/hekje kan je dit met Shift doen waardooor direct de HELE vloer betegeld wordt...
Overtollige hoekjes deleten is compleet overbodig.....
Verwijderd
Verwijderd
ik heb er iig wel 1 zal straks ff screens posten
Verwijderd
wat wel jammer is ook imo is dat t niet mogelijk is om de duikplank op een verdieping hoger te zetten? dus zeg maar een huisje boven je zwembad met daarin de duikplank
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 17:59 ]
Verwijderd

Fuelke schreef op 26 september 2004 @ 11:09:
[...]
<span style="color: blue;">Dit probleem komt voor bij illigale versies, de oplossing is om het spel daadwerkelijk te kopen.</span>
illigale?
Verwijderd
ja, die hebben ze niet goed gekraakt.Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:14:
hoe maak je dan een kelder?![]()
[...]
offtopic:
illigale?
LoL hij doelt op het woord Illegale
Maar post nog eens wat screenies om mij te overtuigen van de over stap om 132 gulden neer te leggen voor dit spel!
[ Voor 5% gewijzigd door b3ta op 26-09-2004 18:31 ]
Verwijderd

Trista en haar minnares:
http://users.skynet.be/bs978384/PICTURES/YAFSS_017.jpg
De man des huizes komt terug van zijn werk, op dat moment staat die andere op.
Ze ging achteraf in haar ondergoed op de wc, en toen de man binnenkwam leek hem dat normaal...
http://users.skynet.be/bs978384/PICTURES/YAFSS_022.jpg
Een foto van mijn huisje
http://users.skynet.be/bs978384/PICTURES/YAFSS_014.jpg
Verwijderd
Verwijderd
En blijft deze sim dan wel zijn baan, vrienden en vaardigheidspunten behouden?
Ik namelijk genoeg verdiend voor een flinke uitbreiding van het huis, maar het kavel is te klein.
Mooi geklust huisje! I'm still workin' on it..Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:30:
Mijn vrouwke, Trista is bi. Die gaat met een ander vrouw naar bed
Trista en haar minnares:
Ze ging achteraf in haar ondergoed op de wc, en toen de man binnenkwam leek hem dat normaal...
Een foto van mijn huisje
[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 26-09-2004 18:39 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
heb het net op de schoonmaker geprobeerdTepelStreeltje schreef op 26 september 2004 @ 11:19:
[...]
das wel een uber evil idee...
of bij de schoonmaker
denk dat ik dat ding toch maares ga kopen dna.
ik had die think cap gekocht, maar mertke niet dat het sneller ging ofzo, het leren (hij had er ook geen zin in :\ )
maaruh, heeft iemand die al geprobeerd??
wel koel, je kan em 5 keer gebruiken, en je krijgt er gewoon skill puntje bij.
weet niet of het ook uitmaakt hoe hoog de skills van de gene van wie je zuigt .
maar het wertk wel.
het word iig niet gewaardeerd door de tegenparty, dus let op bij wie je het doet...
moet je ff krant lezen ofzo, en zeggen dattie own place moet zoeken, als je alleen bent dus.Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:36:
Is het mogelijk om je sim van het ene kavel in een buurt naar een ander kavel in dezelfde buurt te 'verhuizen'?
En blijft deze sim dan wel zijn baan, vrienden en vaardigheidspunten behouden?
Ik namelijk genoeg verdiend voor een flinke uitbreiding van het huis, maar het kavel is te klein.
volgens mij staat daar ook tussen dat je kan verhuizen.
[ Voor 29% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-09-2004 19:14 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Met een extern screenshot programma. Ik gebruik YAFSS. Het is klein en gratis.Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:33:
hoe maak je ingame screenshots zoals hierboven ?? wil mijn huisie ook wel eens laten zien.
Je kunt het hier downloaden: http://users.skynet.be/bs978384/BINARIES/YAFSScreen.zip
Hoe krijg je meer dagen om oud te worden ? 28 is een beetje krap niet ?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 19:15 ]
Verwijderd
http://www.livejournal.com/users/nematoddity/133711.html
Evil
Verwijderd
moet je de levenselixer kopen...of je cheat een beetje; ctrl-shift-c "aging off" zonder de ""Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 19:14:
[...]
Met een extern screenshot programma. Ik gebruik YAFSS. Het is klein en gratis.
Je kunt het hier downloaden: http://users.skynet.be/bs978384/BINARIES/YAFSScreen.zip
Hoe krijg je meer dagen om oud te worden ? 28 is een beetje krap niet ?
Verwijderd
LOL die clown is lachen,maar waarom blijven die buurtbewoners nou rondhangen lol.Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 19:57:
Grappig, hoelang kan een woonwijk in Sims zonder te plassen ?
http://www.livejournal.com/users/nematoddity/133711.html
Evil
Lolz, ach ja... sims zijn nu eenmaal Bi Sexueel....Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:30:
Mijn vrouwke, Trista is bi. Die gaat met een ander vrouw naar bed
Trista en haar minnares:
Een foto van mijn huisje
Dan moet je toch met een telescoop de ruimte inkijken?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Filmpje:
http://members.lycos.nl/stijn002/movie001.avi
Toen ik een urn was geworden, ging magere hein naar boven:
Filmpje:
http://members.lycos.nl/stijn002/movie002.avi
Fucking droog.
ze verhuizen van dit

naar dit

je kunt de blije sims onderaan voor hun nieuwe aanwinst zien staan
Ze kunnen de onderste verdieping al inrichten, maar moeten nog sparen voor de bovenverdieping. Er moet ook nog een tuin komen, alleen kan dat niet op de binnenplaats omdat het spel die ziet als binnen dus daar mag ik geen bomen bouwen
Verwijderd
Verwijderd

OMFG! Waar heb jij al die baden voor nodig?Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 22:34:
Ik heb iets heel raars,der is een of ander konijn in mijn huis dat maar niet weg wilt gaan,hij lijkt zichzelf door het huis te transporteren en hoe vaak ik ook een potje met hem knok of hem wegstuur hij blijft terugkomen.Hij beweegt zelfs gewoon als de game op build mode staat en ik hem even uit het screen laat:
[afbeelding]
En die konijn is er omdat je cheats gebruikt.
Dat komt omdat je sociaal erg laag was, en dat voor meerdere dagen. Je krijgt dan een denkbeeldige vriend (lees: konijn) om je sociale balk weer groen te krijgenVerwijderd schreef op 26 september 2004 @ 22:34:
Ik heb iets heel raars,der is een of ander konijn in mijn huis dat maar niet weg wilt gaan,hij lijkt zichzelf door het huis te transporteren en hoe vaak ik ook een potje met hem knok of hem wegstuur hij blijft terugkomen.Hij beweegt zelfs gewoon als de game op build mode staat en ik hem even uit het screen laat:
[afbeelding]
Nodig eens wat mensen uit voor een feestje, dit is namelijk het sociale konijn... zoals al gezegd..je hebt je sim heel erg alleen gemaakt..zo erg...dat hij een konijn ziet opdagen...Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 22:34:
[afbeelding]
Dus geef een feestje nodig iedereen uit, zorg voor lekker hapjes en drankjes en dans eens gezellig met je buren... spul als dat...
Donnie Darko niet gezien?Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 22:34:
Ik heb iets heel raars,der is een of ander konijn in mijn huis dat maar niet weg wilt gaan,
[afbeelding]

[img=600]... Weg ge-edit ...[/img]
[ Voor 8% gewijzigd door danslo op 08-10-2004 15:09 ]
Verwijderd
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Tuin bouw mode -> rechtsonder (die 3 bolletjes), krijg je meer opties (zwembad, openhaart, hekken etc)party42 schreef op 27 september 2004 @ 08:52:
hoe maak je eigenlijk een zwembad? ik kan de standaard tubs wel vinden maar echt een 25 meter bad...of is het een kwestie van grond verlagen en dan volgooien met water?
Dat ouder worden is erg leuk enzo, maar ik vind dat het te snel gaat... Kan je instellen dat er meer dagen tussen zitten? Ik kon het iig niet in de instellingen vninden, maar misschien is dr een patch voor ofzo... (zo het het liefst willen verdubbelen)
Typ dan : aging off . Dat zorgt ervoor dat de sims niet ouder worden
En als je ze weer ouder wilt laten worden, typ dan : aging on
-------------------
Ik kreeg ook het sociale konijn en had zin om een potje te vechten
Vechten

Even een ram op zijn gezicht

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
was wel ff grappig om te zien
wat ook wel leuk is, als je fornuis in de fik staat en de brandweer blust et, moet je na de tijd alsnog de verbrande maaltijd pakken...en dan wil me sim het nog opeten
maja, snel gecanceled en weggegooit die troep
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 10:04 ]
Verwijderd
3 dagen om peuter te worden, de rest duurt langer maar de pijp uitgaan is niet nodig want je kunt levenselixer krijgen als je genoeg wensen vervult van je simsVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 10:47:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je baby peuter wordt? en de andere fases? Wil namelijk zo veel mogelijk nageslacht hebben voordat de rest de pijp uitgaat
[ Voor 6% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 27-09-2004 11:10 ]
Uhm zie je die verlangens? Die staan ver in het rood dan komt die psych altijd.cls schreef op 27 september 2004 @ 02:28:
ROFL Wat ik nou heb meegemaakt slaat alles, het mannetje wilt eindelijk verloven, dus ik laat ze trouwen.. Ok, dan wordt ze zo blij dat er een psichiater moet komen, omdat ze doordraaid, en 3 seconde later terwijl die psych er nog is, vliegt het hele keukenstel waar ze bij staan in de fik
[afbeelding]
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes
Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.