Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
primemaximuz schreef op 24 september 2004 @ 21:25:
Zo en dit doen we met sims die zomaar je huis binnenstormen, en een grote bek hebben >:)

[afbeelding]
:P
Nog leuker (en je hebt er nog wat aan) is om met dat opslurp-apparaat een paar vaardigheidspuntjes van de beste man te jatten :)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

MrData schreef op 24 september 2004 @ 21:31:
[...]

Nog leuker (en je hebt er nog wat aan) is om met dat opslurp-apparaat een paar vaardigheidspuntjes van de beste man te jatten :)
PING!!! Idee!! Stel, je moet voor je werk veel mechanic skill hebben...
Je KAN studeren, maar je kan dus ook de repairman bellen en dat opslorp-thingie op hem gebruiken... }) }) })

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk opslurp ding? waar? GIMME :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan je bij wensvervullers kopen ik heb zojuist het liefdestobbe gekocht en ga proberen de directeur van de school te laten ojaa`en met mijn dochter(tiener). als je de directeur in het bubbelbad krijgt dan krijg je alk 10 bonuspunten.

ik laat mijn vrouw zalm klaar maken voor hem en ik trek mijn mooie pak aan en laat hem mijn mooie kunststukken zien. ik laat zo het resultaat horen!!

wish me good luck!!!!

*waarschuwing* als het niet lukt stop ik hem in een hok en slurp ik al z`n hersens leeg en laat ik hem sterven WHAhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Wat is men hier toch evil! * AuC gaat op zoek naar dat slurpapparaat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 22:26:
dat kan je bij wensvervullers kopen ik heb zojuist het liefdestobbe gekocht en ga proberen de directeur van de school te laten ojaa`en met mijn dochter(tiener). als je de directeur in het bubbelbad krijgt dan krijg je alk 10 bonuspunten.

ik laat mijn vrouw zalm klaar maken voor hem en ik trek mijn mooie pak aan en laat hem mijn mooie kunststukken zien. ik laat zo het resultaat horen!!

wish me good luck!!!!

*waarschuwing* als het niet lukt stop ik hem in een hok en slurp ik al z`n hersens leeg en laat ik hem sterven WHAhaha
Oh dear...

(wtf, directeur met je dochter? :X :X
You sick fuck ;) Guess a sick mind is a joy forever afterall :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om het aging proces van je sims te vertragen ? De jongeman zit nu ongeveer op 1/3 van zijn volwassenheid. (14 days left). De meid met wie hij nu samenwoont heeft nog 28 dagen te gaan.
Nu als ik daar een kind mee heb heeft die een bompa als pa tegen de tijd dat ie 10 is XD

Verder heb ik een huisje van 12.000 $ een beetje beter ingericht. Beide sims gaan de politieke toer op :p

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 23:41:
Weet iemand of het mogelijk is om het aging proces van je sims te vertragen ? De jongeman zit nu ongeveer op 1/3 van zijn volwassenheid. (14 days left). De meid met wie hij nu samenwoont heeft nog 28 dagen te gaan.
Nu als ik daar een kind mee heb heeft die een bompa als pa tegen de tijd dat ie 10 is XD

Verder heb ik een huisje van 12.000 $ een beetje beter ingericht. Beide sims gaan de politieke toer op :p
voor 30k punten kun je een levens elixer kopen. scheelt zeker een dag of 20

TheS4ndm4n#1919

• nIghtorius
  • Laatst online: 28-09 18:50

nIghtorius

Poef!

RocketKoen schreef op 25 september 2004 @ 00:00:
[...]

voor 30k punten kun je een levens elixer kopen. scheelt zeker een dag of 20
drink het spul alleen wanneer je een zilveren humeur hebt anders wordt ie zelfs nog sneller ouder... learned that the hard way :X

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

nIghtorius schreef op 25 september 2004 @ 00:37:
[...]

drink het spul alleen wanneer je een zilveren humeur hebt anders wordt ie zelfs nog sneller ouder... learned that the hard way :X
Dat geld voor alle wensobjecten, goud is hoog genoeg though en groen gaat soms ook goed ;) Niet altijd though.

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Die machine van 14k waar al je balkjes groen van worden werkt bij mij altijd wel.. Nu nog het levenselixer ding kopen :D

Verwijderd

Op zich een zeer leuk spel maar ik heb toch een opmerking naar de tijd. Is het zo dat de neighboorhood niet ouder word en jouw characters wel? Ik speelde een lesbisch paartje met Dina, die nu kassiewijle is maar je ziet haar zus Nina nog gewoon jong rondspringen.

Vink een beetje vaag :)

Verwijderd

Raar maar waar... Het spel draait alleen op m'n laptop als ik een speciale image van 17MB (CD1) gebruik. Redelijk vaag dat ie dan niet crasht bij het loading screen.

• Elvis

Elvis

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 23:41:
Duw op Ctrl-Shift-C om het cheatvenster te openen.
Typ "aging off" (zonder aanhalingstekens)
Duw op Esc om het cheatvenster te sluiten...
Et voila, je Sims worden niet meer ouder...

Ik vind dit niet een echte cheat zoals voor geld want toen meestal waren mijn Sims al bejaard toen ik pas genoeg punten had om dat elexir te kopen.....

[GoT] TF2 Clan

Verwijderd

is het eigenlijk mogelijk om zelf objects te maken?

Verwijderd

Op zich een zeer leuk spel maar ik heb toch een opmerking naar de tijd. Is het zo dat de neighboorhood niet ouder word en jouw characters wel? Ik speelde een lesbisch paartje met Dina, die nu kassiewijle is maar je ziet haar zus Nina nog gewoon jong rondspringen
ja dat van dat aging klopt inderdaad, je buurt verouderd niet, alleen jijzelf:

ik had een dochter gekregen en die had als kleuter een hele goede relatie(vriendschap) met een buurjongetje, en ik dacht als ze tiener is dan laat ik haar een relatie krijgen met dat kind en dan eventueel samen gaan wonen!! maar mijn kind is inmiddels al lang tiener end at ander kind is nog ewen kleuter!!!!

beetje gefokt dus

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 14:37 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/9.jpg
de LoveHotTub

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/10.jpg
de LoveHotTub

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/11.jpg
de LoveHotTub

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/12.jpg
mijn vrouw zoent met iemand anders, ik betrap haar en zij slaat mij

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/13.jpg
......en nog een keer

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/14.jpg
The Sims

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/15.jpg
.....MSN`en

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/16.jpg
De overheerlijk zalm van mijn vrouw

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/17.jpg
en de martelmachine }) :o

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 17:23
Ik ben lekker klein begonnen en wil zelf alles bijelkaar verdienen. Gaat lekker, allemaal leuke shit gekocht, 1 sim erbij geneukt, 1 erbij gehuwt, kamers erbij, Clinton aan het naspelen in de politiek en oval office >:) Maar nou heb ik voldoende cash om wederom het e.e.a. uit te breiden, maar ik daar niet genoeg grond voor.

Op de vraag hoe een kavel uit te breiden is:
Megamind schreef op 23 september 2004 @ 21:59:
[...]

Je kan van die lappen grond plaatsen in bouw-modus (in buurt scherm), dan je huis eraf trekken en op zo'n stuk grond zetten :?
Heb ik geprobeerd. Je kan of je huisje verplaatsen met behoud van hetzelfde grondoppervlak, of een groot nieuw kavel kopen en daar een nieuw huis en een nieuwe familie beginnen. Iemand een idee hoe ik meer grond kan krijgen?

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Voor die wants krijg je punten ofzo, tenminste, je ziet dan een paar getalletjes (500, 1000, etc) boven het hoofd verschijnen...
Maar waar kan je dat geld of die punten dan uitgeven?

Verder: kinderen krijgen lukt écht niet, hoe vaak moet ik wel niet 'Woohoo' doen, hoeveel moet ik wel niet zoenen en weet ik het allemaal :? Ze zijn getrouwd en de lovemeters zien er goed uit (100)...

[ Voor 36% gewijzigd door Thanatos op 25-09-2004 15:12 ]

• Barney
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

Barney

nee, ik kan niet darten

Is het mogelijk om de namen van je Sims te veranderen?
Ik heb namelijk per ongeluk de namen van mijn tweeling omgedraaid, dus nu heet het meisje Bart en de jongen Lisa (kon niks origineels verzinnen).

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

• MrData
Thanatos schreef op 25 september 2004 @ 15:09:
Voor die wants krijg je punten ofzo, tenminste, je ziet dan een paar getalletjes (500, 1000, etc) boven het hoofd verschijnen...
Maar waar kan je dat geld of die punten dan uitgeven?
Die kun je uitgeven aan apparaten waar je extra dingen mee kan doen, zoals de 'love tub' in de screens hierboven. Het is geloof ik het onderste knopje in de interface, waar je ook je statistieken van je sims kan bekijken (de balkjes).
Verder: kinderen krijgen lukt écht niet, hoe vaak moet ik wel niet 'Woohoo' doen, hoeveel moet ik wel niet zoenen en weet ik het allemaal :? Ze zijn getrouwd en de lovemeters zien er goed uit (100)...
Je moet niet Woohoo doen maar 'een kindje proberen te maken' of iets dergelijks. Ze moeten wel op bed (dus niet slapen) liggen (ontspannen).

[ Voor 3% gewijzigd door MrData op 25-09-2004 15:37 ]

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• Megamind
en dan na een tijd boing dikke buik en ploep kindje :P wel grappig dat ze met zwangerschapsverlof mag :D

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Weet iemand hoe je zelf een huis kunt bouwen?
Ik heb overal gezocht, maar ik kan maar niks vinden die dit mogelijk maakt. Ook kan ik bij bestaande huizen geen muren plaatsen e.d. :?

iStockphoto

Verwijderd

ATTTENTIE!!!

Hier volgt een bericht voor alle bewoners van Veronadorp

We hebben foto`s van een illegale weedkwekerij binnengekregen, weet u waar deze hennepkwekerij zich bevind wilt u dan z.s.m contact opnemen met de Sim City poltie

Bijgevoegd zijn de foto`s van de kwekerij!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/sims2/20.jpg

2 blizzard, als je de illegale versie of noCD crack wil gebruiken verwacht dan geen support hierzo

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Dat zijn geen wietplantjes, maar palmbomen. B)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Illegale Palmboom Kwekerijen..foei! Dat is niet helemaal fris he...lolz

Maar met al die belichting wil ik de rekening niet weten....

[ Voor 37% gewijzigd door swampy op 25-09-2004 16:30 ]

There is no place like ::1

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 16:10

PoweRoy

funky!

Megamind schreef op 25 september 2004 @ 07:31:
Die machine van 14k waar al je balkjes groen van worden werkt bij mij altijd wel.. Nu nog het levenselixer ding kopen :D
welke is dit dan :?

wat doen al die apparaten eigenlijk :?
goede en niet goede dus :D
khad zelf een elixer gekocht en jonge had nog 0dagen voordat ie volwassen werd :P dus ik snel net genoeg punten voor elixer en ik x laten slurpen, fftjes daarna nog een x en de balk was goud en toch werd ie ineens volwassen :X:X

(bij die directeur van school had ik 110/90 punten en toch was t niet goed :?)

[This space is for rent]

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Ziezo, ik heb een kasteel gebouwd voor mijn sims, compleet met slotgracht en ophaalbrug. Alleen wordt het flink sparen voor ze. Kaal kost ie ongeveer 150.000 en er moeten nog meubels in om van de tuin nog maar niet te spreken. Gelukkig verdienen ze flink dus dat komt wel goed, ze zijn nu goed voor ongeveer 75.000 wat vooral in kunst is geinvesteerd.

Uiteraard gelegen in de rijkeluis buurt tegenover de luxe villa waar het best mee kan concurreren, dat miezerige huisje bovenaan rechts is waar ze nu wonen
Afbeeldingslocatie: http://img61.exs.cx/img61/5209/buurt.jpg

Stukje dichterbij
Afbeeldingslocatie: http://img61.exs.cx/img61/4798/kasteel.jpg

De patserige entree, oh wat zullen de buren jaloers zijn :)
Afbeeldingslocatie: http://img61.exs.cx/img61/9937/ingang.jpg

Aleen jammer dat er geen achthoekige daken op de torens kunnen, nu steken de muren uit. Iemand een suggestie om dat beter te doen?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Ik vind dat huis aan de overkant mooier eerlijk gezegd. :)

Hoe laat je een jongen eigenlijk op zichzelf wonen op een andere kavel?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 25 september 2004 @ 17:48:
Ziezo, ik heb een kasteel gebouwd voor mijn sims, compleet met slotgracht en ophaalbrug. Alleen wordt het flink sparen voor ze. Kaal kost ie ongeveer 150.000 en er moeten nog meubels in om van de tuin nog maar niet te spreken. Gelukkig verdienen ze flink dus dat komt wel goed, ze zijn nu goed voor ongeveer 75.000 wat vooral in kunst is geinvesteerd.

Uiteraard gelegen in de rijkeluis buurt tegenover de luxe villa waar het best mee kan concurreren, dat miezerige huisje bovenaan rechts is waar ze nu wonen
[afbeelding]

Stukje dichterbij
[afbeelding]

[afbeelding]

Aleen jammer dat er geen achthoekige daken op de torens kunnen, nu steken de muren uit. Iemand een suggestie om dat beter te doen?
Uploade! uploade! zoiets wil ik zelf ook maken, maar mijn het lukt me maar niet, mooie iedeen maar het uit voeren...

• Night-Reveller
De dochter van mijn Bill Clinton is een lekkere slet geworden. Ze wil sowieso elke avond WooHoo'en, ze wil met 3 verschillende kerels WooHoo'en, en nou wil ze ook nog in public WooHoo'en >:)

Maar hoe doe ik dat? Ik heb ze met z'n tweeen meegekregen naar het park, maar waar vind ik daar en geschikt plekje om te WooHoo'en? Niet een bankje, niet in de wc's, waar wel dan? (waarschijnlijk verkeerd forum, tweakers weten het toch niet :P)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Kleedhokje :D :9

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik zou eigenlijk wel wat meer vloeren en behang willen downloaden, maar ik zie nergens deze dingen nog eigenlijk. Is het wel mogelijk in the sims 2 dat dit nog komt? Kleren / haar etc. is al vollop te downloaden namelijk, maar juist andere ramen / items etc. totaal niet...

BF1: Don-Panio

• AuC
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Preddie schreef op 25 september 2004 @ 19:32:
Ik zou eigenlijk wel wat meer vloeren en behang willen downloaden, maar ik zie nergens deze dingen nog eigenlijk. Is het wel mogelijk in the sims 2 dat dit nog komt? Kleren / haar etc. is al vollop te downloaden namelijk, maar juist andere ramen / items etc. totaal niet...
Ik denk wel dat dat binnenkort mogelijk wordt. Je kan ook al andere objecten downloaden dus waarom geen ramen :).

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je de optie woohoo krijgt? Ik heb alles de wensmeter en behoeftes op platina en groen en zijn 100/100 + verloofd. Moet je het op een afgelegen plek doen en waar vind je de optie?

• danslo
  • Laatst online: 22:22
Woohoo ik heb hem :D Ik ga het zo ff proberen.

• Megamind
Allebei ontspannen op bed en dan Ojaa doen, niks woohoo 8)7

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb jij die PC via de Exchange gedownload? Want hij is niet standaard.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Die PC zit wel standaard in de game! :D

Verwijderd

Grommel grommel... De kleine is een peuter geworden en toen begon de miserie:
Papa zorgde er heel goed voor... maar mama :(
Die vond fun belangrijker en negeerde de kleine. Pa moest zich uitsloven en mevrouw speelde maar games, hield niet op met eten en keek niet om naar het kind.
Terwijl pa ging werken komt er één af en die neemt dat kind doodleuk mee :(

Ik woest en die sloerie maar eens ommuurt... vrouwke dood... man op die dag een oudere en nog meer miserie... die is nu constant depressief :'(

• darkdesign
  • Niet online
Schaapje_BlaaT schreef op 25 september 2004 @ 17:48:

[afbeelding]

Stukje dichterbij
[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is een zeer mooi huis, hoelang ben je daar mee bezig geweest?

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 00:14
Megamind schreef op 25 september 2004 @ 20:09:
Allebei ontspannen op bed en dan Ojaa doen, niks woohoo 8)7
Woohoo heet het zeker in de engelse versie?
Ojaa (woohoo) kan je ook doen in de jakuzi >:)

• Night-Reveller
dimitio schreef op 25 september 2004 @ 21:16:
[...]

Woohoo heet het zeker in de engelse versie?
Ojaa (woohoo) kan je ook doen in de jakuzi >:)
Kwam ik ook net achter, toen mijn Bill Clinton met de schoonmaakster aan de haal ging :*) Hillary, de ouwe taart , had lekkers niets door :P

Toevallig zijn Bill en Hillary vannacht ook opa en oma geworden. De sletterige dochter kreeg een kind. Meteen een bad-memory voor de slet, want ze wilde ook al niet trouwen. ;)

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 18:39:
[...]

Uploade! uploade! zoiets wil ik zelf ook maken, maar mijn het lukt me maar niet, mooie iedeen maar het uit voeren...
ehm, ik wil het wel proberen maar ik heb het spel niet legaal dus ik weet niet of ik dan wel uploaden kan. Als iemand webspace heeft kan ik het anders wel mailen ofzo

en dat huis aan de overkant is een die in het spel zit, dus dat men die mooier vind is te verwachten. Persoonlijk vind ik mijn kasteel mooier maar ik maak dan ook wat ik zelf mooi vind. Het huis aan de overkant is wel duurder, want volledig ingericht.

en wat betreft de tijd, kostte me de hele middag om te maken. Het is wel een gepruts met die torentjes om stukjes vloer te maken op schuine hoekjes moet je eerst vloer leggen, dan muur eroverheen bouwen en dan het uitstekende hoekje deleten. Inrichten moet nog gebeuren trouwens, maar ik denk dat ik 'm kaal houd dan kunnen mijn sims erin trekken en dan naarmate meer geld verdiend wordt de boel verfraaien

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Pic_Art schreef op 25 september 2004 @ 17:53:
Hoe laat je een jongen eigenlijk op zichzelf wonen op een andere kavel?
Om maar in de herhaling te vervallen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:36
Pic_Art schreef op 26 september 2004 @ 00:27:
[...]

Je moet naar de buurt map gaan en dan op een leeg huis klikken om te kopen. Dan kun je een familie of een single uitkiezen die daar kan gaan wonen :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Schaapje_BlaaT schreef op 25 september 2004 @ 23:10:
[...]

Het is wel een gepruts met die torentjes om stukjes vloer te maken op schuine hoekjes moet je eerst vloer leggen, dan muur eroverheen bouwen en dan het uitstekende hoekje deleten.
Je kan ook eerst de muur(of een hekje) bouwen, dan de vloer leggen..
Door de muur/hekje kan je dit met Shift doen waardooor direct de HELE vloer betegeld wordt...
Overtollige hoekjes deleten is compleet overbodig.....

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Pic_Art schreef op 26 september 2004 @ 00:27:
[...]

Je pakt de krant, en dan doe je, eigen huis zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 11:29

tutterke

Klein maar tapper!

Iemand die weet heeft van objecten die met vervoer te maken hebben ? Ik zou graag een garage aan m'n huis bouwen, of een helicopterpad, .. Ze moeten niet gebruikt kunnen worden, gewoon, voor het zicht ;)

Heb al een beetje gegoogled, maar niets concreets gevonden.

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Misschien kan je gewoon een blok maken, alleen dan zit je met de deur. Dan doe je er van die brede deuren in. En je legt er een mooi platformje van stenen naartoe en je hebt een garage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:23

Fuelke

Forza Ferrari

BlizzarD schreef op 25 september 2004 @ 16:02:
Weet iemand hoe je zelf een huis kunt bouwen?
Ik heb overal gezocht, maar ik kan maar niks vinden die dit mogelijk maakt. Ook kan ik bij bestaande huizen geen muren plaatsen e.d. :?
Dit probleem komt voor bij illigale versies, de oplossing is om het spel daadwerkelijk te kopen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 05:00

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

L-Vis schreef op 24 september 2004 @ 21:55:
[...]

PING!!! Idee!! Stel, je moet voor je werk veel mechanic skill hebben...
Je KAN studeren, maar je kan dus ook de repairman bellen en dat opslorp-thingie op hem gebruiken... }) }) })
das wel een uber evil idee...
of bij de schoonmaker :D

denk dat ik dat ding toch maares ga kopen dna.

ik had die think cap gekocht, maar mertke niet dat het sneller ging ofzo, het leren (hij had er ook geen zin in :\ )

maaruh, heeft iemand die al geprobeerd??

[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-09-2004 11:19 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
opslorp-thingie
Waar kan je die kopen/vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:50
Ik kreeg magere hein op bezoek, nadat een sim telang achter de computer had gezeten :P

Wat moet ik hiermee doen?
http://www.jeroen-zelle.d...gen/desims2/watmoetik.jpg

Staat ze wel op mijn lijst?
http://www.jeroen-zelle.d...ldingen/desims2/lijst.jpg

Even een telefoontje plegen naar de hemel!
http://www.jeroen-zelle.d...sims2/eventelefoontje.jpg

Zijn wel slechte kwaliteit afbeeldingen, ik ga proberen om het nog een keer te doen & dan zal ik goede plaatsen. lol })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Achmedd schreef op 26 september 2004 @ 11:44:
[...]

Waar kan je die kopen/vinden? :?
Tussen al die andere wens-goodies (zoals de geldboom). Het lijkt een beetje op een stofzuiger. Als je ´m op iemand gebruikt is wel je hele relatie met diegene naar de knoppen, dus voorzichtig zijn :)

[ Voor 19% gewijzigd door MrData op 26-09-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Zit ook eens met een probleem :(

Had een tijd geleden een party animal sim. Leuk en aardig, maar bleek een beetje de verkeerde wens te zijn voor mijn stijl :P
Ventje was best wel perfect enzo, maarja, zijn wens was dus verkeerd. Ik had zn lichaam helemaal vol getrained, en nog wat andere skills. Bleek dus dat hij kon mediteren :).

Na wat lezen bleek dat je dus je lichaam vol moest hebben, dus ik ventje deleten, nieuwe maken, lichaam vol, maar niet mediteren...
Opnieuw geprobeert, maar nu kan dat ventje niet eens yoga doen :'(

Iemand een idee?

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
L-Vis schreef op 26 september 2004 @ 10:11:
[...]

Je kan ook eerst de muur(of een hekje) bouwen, dan de vloer leggen..
Door de muur/hekje kan je dit met Shift doen waardooor direct de HELE vloer betegeld wordt...
Overtollige hoekjes deleten is compleet overbodig.....
volgens mij werkt dat niet met een dak, misschien als er eerst muren aan alle kanten zitten maar dan moet ik in plaats van 4 stukjes tegel deleten 4 stukjes muur extra bouwen en later weer weghalen. Ik heb nog niet geprobeerd eerst een plat dak te plaatsen, die geeft misschien wel meteen halve hoekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net voo het eerst gespeel,kan niet zeggen dat ik het ehct leuk vind,maar ja vond 1 ook al niet zo leuk.Ik had dus zon gezin met n moeder en n peuter gemaakt,christus wat zeurt dat kind,en de wc blijft overstromen,rampzalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al mensen met een zwembad in de kelder?
ik heb er iig wel 1 zal straks ff screens posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembad in de kelder? lol hoe maak je dan een trap naar beneden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij een kelder neem ik aan dat de kelder de 1e verdieping word en dat je 'begane grond' de 2e verdieping is ?

wat wel jammer is ook imo is dat t niet mogelijk is om de duikplank op een verdieping hoger te zetten? dus zeg maar een huisje boven je zwembad met daarin de duikplank
:(

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe maak je dan een kelder? :/
Fuelke schreef op 26 september 2004 @ 11:09:
[...]

<span style="color: blue;">Dit probleem komt voor bij illigale versies, de oplossing is om het spel daadwerkelijk te kopen.</span>
offtopic:
illigale? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:14:
hoe maak je dan een kelder? :/

[...]

offtopic:
illigale? :?
ja, die hebben ze niet goed gekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:24:
[...]

ja, die hebben ze niet goed gekraakt.
LoL hij doelt op het woord Illegale ;)

Maar post nog eens wat screenies om mij te overtuigen van de over stap om 132 gulden neer te leggen voor dit spel!

[ Voor 5% gewijzigd door b3ta op 26-09-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouwke, Trista is bi. Die gaat met een ander vrouw naar bed |:(

Trista en haar minnares:
http://users.skynet.be/bs978384/PICTURES/YAFSS_017.jpg

De man des huizes komt terug van zijn werk, op dat moment staat die andere op.
Ze ging achteraf in haar ondergoed op de wc, en toen de man binnenkwam leek hem dat normaal...
http://users.skynet.be/bs978384/PICTURES/YAFSS_022.jpg

Een foto van mijn huisje ;)
http://users.skynet.be/bs978384/PICTURES/YAFSS_014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe maak je ingame screenshots zoals hierboven ?? wil mijn huisie ook wel eens laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om je sim van het ene kavel in een buurt naar een ander kavel in dezelfde buurt te 'verhuizen'?
En blijft deze sim dan wel zijn baan, vrienden en vaardigheidspunten behouden?

Ik namelijk genoeg verdiend voor een flinke uitbreiding van het huis, maar het kavel is te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:30:

Trista en haar minnares:

Ze ging achteraf in haar ondergoed op de wc, en toen de man binnenkwam leek hem dat normaal...

Mooi geklust huisje! I'm still workin' on it..

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 26-09-2004 18:39 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 05:00

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TepelStreeltje schreef op 26 september 2004 @ 11:19:
[...]

das wel een uber evil idee...
of bij de schoonmaker :D

denk dat ik dat ding toch maares ga kopen dna.

ik had die think cap gekocht, maar mertke niet dat het sneller ging ofzo, het leren (hij had er ook geen zin in :\ )

maaruh, heeft iemand die al geprobeerd??
heb het net op de schoonmaker geprobeerd :)
wel koel, je kan em 5 keer gebruiken, en je krijgt er gewoon skill puntje bij.

weet niet of het ook uitmaakt hoe hoog de skills van de gene van wie je zuigt .
maar het wertk wel.
het word iig niet gewaardeerd door de tegenparty, dus let op bij wie je het doet...
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:36:
Is het mogelijk om je sim van het ene kavel in een buurt naar een ander kavel in dezelfde buurt te 'verhuizen'?
En blijft deze sim dan wel zijn baan, vrienden en vaardigheidspunten behouden?

Ik namelijk genoeg verdiend voor een flinke uitbreiding van het huis, maar het kavel is te klein.
moet je ff krant lezen ofzo, en zeggen dattie own place moet zoeken, als je alleen bent dus.
volgens mij staat daar ook tussen dat je kan verhuizen.

[ Voor 29% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-09-2004 19:14 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:33:
hoe maak je ingame screenshots zoals hierboven ?? wil mijn huisie ook wel eens laten zien.
Met een extern screenshot programma. Ik gebruik YAFSS. Het is klein en gratis.
Je kunt het hier downloaden: http://users.skynet.be/bs978384/BINARIES/YAFSScreen.zip

Hoe krijg je meer dagen om oud te worden ? 28 is een beetje krap niet ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, hoelang kan een woonwijk in Sims zonder te plassen ?

http://www.livejournal.com/users/nematoddity/133711.html

Evil >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 19:14:
[...]

Met een extern screenshot programma. Ik gebruik YAFSS. Het is klein en gratis.
Je kunt het hier downloaden: http://users.skynet.be/bs978384/BINARIES/YAFSScreen.zip

Hoe krijg je meer dagen om oud te worden ? 28 is een beetje krap niet ?
moet je de levenselixer kopen...of je cheat een beetje; ctrl-shift-c "aging off" zonder de ""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hoe trek je die aliens aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 19:57:
Grappig, hoelang kan een woonwijk in Sims zonder te plassen ?

http://www.livejournal.com/users/nematoddity/133711.html

Evil >:)
LOL die clown is lachen,maar waarom blijven die buurtbewoners nou rondhangen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:30:

Trista en haar minnares:

Lolz, ach ja... sims zijn nu eenmaal Bi Sexueel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Booth schreef op 26 september 2004 @ 20:56:
Hoe trek je die aliens aan? :)
Dan moet je toch met een telescoop de ruimte inkijken?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:31

dbzfan

Nee.

Haha, ik had al ff niet meer gegeten. Dus mijn balk was leeg, ik ging eten maken, viel ik neer. Kwam magere hein.

Filmpje:
http://members.lycos.nl/stijn002/movie001.avi

Toen ik een urn was geworden, ging magere hein naar boven:

Filmpje:
http://members.lycos.nl/stijn002/movie002.avi

Fucking droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
hoi hoi, mijn sims kunnen eindelijk hun kasteel betalen
ze verhuizen van dit
Afbeeldingslocatie: http://img45.exs.cx/img45/9383/voor.jpg

naar dit
Afbeeldingslocatie: http://img45.exs.cx/img45/9825/na.jpg

je kunt de blije sims onderaan voor hun nieuwe aanwinst zien staan
Ze kunnen de onderste verdieping al inrichten, maar moeten nog sparen voor de bovenverdieping. Er moet ook nog een tuin komen, alleen kan dat niet op de binnenplaats omdat het spel die ziet als binnen dus daar mag ik geen bomen bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moveobjects on, daar kon je bij de sims 1 ook zwembaden mee binnen krijgen, en je sims deleten en dan rechts boven weer aanklikken en dan hadden ze al hun behoeftes weer in het groen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets heel raars,der is een of ander konijn in mijn huis dat maar niet weg wilt gaan,hij lijkt zichzelf door het huis te transporteren en hoe vaak ik ook een potje met hem knok of hem wegstuur hij blijft terugkomen.Hij beweegt zelfs gewoon als de game op build mode staat en ik hem even uit het screen laat:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/stomkonijn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 22:34:
Ik heb iets heel raars,der is een of ander konijn in mijn huis dat maar niet weg wilt gaan,hij lijkt zichzelf door het huis te transporteren en hoe vaak ik ook een potje met hem knok of hem wegstuur hij blijft terugkomen.Hij beweegt zelfs gewoon als de game op build mode staat en ik hem even uit het screen laat:

[afbeelding]
OMFG! Waar heb jij al die baden voor nodig? :o
En die konijn is er omdat je cheats gebruikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

[afbeelding]
Dat komt omdat je sociaal erg laag was, en dat voor meerdere dagen. Je krijgt dan een denkbeeldige vriend (lees: konijn) om je sociale balk weer groen te krijgen ;) Hij gaat dus vanzelf een keer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[afbeelding]
Nodig eens wat mensen uit voor een feestje, dit is namelijk het sociale konijn... zoals al gezegd..je hebt je sim heel erg alleen gemaakt..zo erg...dat hij een konijn ziet opdagen...

Dus geef een feestje nodig iedereen uit, zorg voor lekker hapjes en drankjes en dans eens gezellig met je buren... spul als dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik had dat met een meisje, die wilde ik met de konijn laten zoenen etc, kinderen laten maken maar hij ging al gauw weer weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Ik heb iets heel raars,der is een of ander konijn in mijn huis dat maar niet weg wilt gaan,
[afbeelding]
Donnie Darko niet gezien? :+
Afbeeldingslocatie: http://www.smh.com.au/ffxImage/urlpicture_id_1034561213113_2002/10/16/donniedarko,0.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
ROFL Wat ik nou heb meegemaakt slaat alles, het mannetje wilt eindelijk verloven, dus ik laat ze trouwen.. Ok, dan wordt ze zo blij dat er een psichiater moet komen, omdat ze doordraaid, en 3 seconde later terwijl die psych er nog is, vliegt het hele keukenstel waar ze bij staan in de fik :/

[img=600]... Weg ge-edit ...[/img]

[ Voor 8% gewijzigd door danslo op 08-10-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG... dit is ZO grappig =) heb sims 2 nu ook al 2 weekjes draaien, en wat hierboven staat.. geweldig.. dat vind ik er zo leuk aan.. alles weer geblust? =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Mja nou :D Toen hadden we hem zelf geblust met dat ding, maar terwijl ze daarna sliepen vloog dat ding weer spontaan in de fik :D.. En ze wilde niet wakker worden.. Uiteindelijk weer wel maar toen was alles in de keuken al kapot gefikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
hoe maak je eigenlijk een zwembad? ik kan de standaard tubs wel vinden maar echt een 25 meter bad... :) of is het een kwestie van grond verlagen en dan volgooien met water?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:54

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

party42 schreef op 27 september 2004 @ 08:52:
hoe maak je eigenlijk een zwembad? ik kan de standaard tubs wel vinden maar echt een 25 meter bad... :) of is het een kwestie van grond verlagen en dan volgooien met water?
Tuin bouw mode -> rechtsonder (die 3 bolletjes), krijg je meer opties (zwembad, openhaart, hekken etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb geen idee hoe ik de topic search moet gebruiken dus ik stel de vraag maar gewoon :P
Dat ouder worden is erg leuk enzo, maar ik vind dat het te snel gaat... Kan je instellen dat er meer dagen tussen zitten? Ik kon het iig niet in de instellingen vninden, maar misschien is dr een patch voor ofzo... (zo het het liefst willen verdubbelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
open het cheat console ;) ( CTRL + SHIFT + C )

Typ dan : aging off . Dat zorgt ervoor dat de sims niet ouder worden

En als je ze weer ouder wilt laten worden, typ dan : aging on

-------------------

Ik kreeg ook het sociale konijn en had zin om een potje te vechten :P >:)

Vechten
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroen-zelle.dds.nl/afbeeldingen/desims2/snapshot_cd338e66_2e636c6c.jpg

Even een ram op zijn gezicht :P
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroen-zelle.dds.nl/afbeeldingen/desims2/snapshot_cd338e66_ae636c9c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
is dat ook goed voor je sociale instelling?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
bij mij ging zelfs de sociale meter omhoog :P & het is ook nog leuk om te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb ook konijntje gehad, die verdween gewoon weer toen sociaal meter in het groen zat :)

was wel ff grappig om te zien

wat ook wel leuk is, als je fornuis in de fik staat en de brandweer blust et, moet je na de tijd alsnog de verbrande maaltijd pakken...en dan wil me sim het nog opeten :>

maja, snel gecanceled en weggegooit die troep :+

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-09 13:18
verdomme ik wil ook zo'n leuke rabbit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
gewoon een gastje tijdje opsluiten :P , zonder gezelschap. dan komt er snel genoeg een bunny ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je baby peuter wordt? en de andere fases? Wil namelijk zo veel mogelijk nageslacht hebben voordat de rest de pijp uitgaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 10:47:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je baby peuter wordt? en de andere fases? Wil namelijk zo veel mogelijk nageslacht hebben voordat de rest de pijp uitgaat :D
3 dagen om peuter te worden, de rest duurt langer maar de pijp uitgaan is niet nodig want je kunt levenselixer krijgen als je genoeg wensen vervult van je sims

[ Voor 6% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 27-09-2004 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

cls schreef op 27 september 2004 @ 02:28:
ROFL Wat ik nou heb meegemaakt slaat alles, het mannetje wilt eindelijk verloven, dus ik laat ze trouwen.. Ok, dan wordt ze zo blij dat er een psichiater moet komen, omdat ze doordraaid, en 3 seconde later terwijl die psych er nog is, vliegt het hele keukenstel waar ze bij staan in de fik :/

[afbeelding]
Uhm zie je die verlangens? Die staan ver in het rood dan komt die psych altijd.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Let op:
Voor technische problemen met spellen kun je in SPV
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes

Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.