Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:22:
Ik heb net een leuk truukje gevonden om zelf schilderijen te maken voor in je huis :)

http://snootysims.com/painting.php
Leuk truukje. Ga het strax proberen een foto van mezelf te plaatsen. Kan ik mooi een schilderij ophangen met mijn eigen koppie ;)

Misschien word het ook meteen wel een meesterwerkje :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak je je eigen huis:S Ik kan geen fundering of wat ook maar neer leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 17:08:
Hoe maak je je eigen huis:S Ik kan geen fundering of wat ook maar neer leggen?
lees het topic eens door, en koop het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:50
Zo.. ik heb alvast de kelder af van een mega groot landhuis. Inclusief bogen & spooky stuff :)

Binnenkort zal ik screenshot's plaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jeroenz18 schreef op 01 oktober 2004 @ 17:22:
Zo.. ik heb alvast de kelder af van een mega groot landhuis. Inclusief bogen & spooky stuff :)

Binnenkort zal ik screenshot's plaatsen :P
Ik had ook een heel groot huis gebouwd, maar een kelder vreet wel aan je performance.. Met de specs van m'n machine vind ik dat beetje raar..

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Heb ik ook inderdaad.

Het huis wordt voor 8 sim's.

In de kelder komt waarschijnlijk een zwembad & wat whirlpools.

Begane grond is de éntree, die is ongeveer 3 verdiepingen hoog is :9 . Ook op de begane is de woonkamer & keuken.

1e verdieping: fitnesskamer's, studeerkamers, schaakkamers, enz.

2e verdieping: 8 slaapkamers + on-suite badkamers

Zoals je ziet dus erg luxe _/-\o_

Nu alleen nog ff afmake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet crossposten + problemen horen in Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 24-09 12:54

Stronkie

Where wind is Trouble

lees de waarschuwing eerst...... Je moet voor problemen op een andere topic posten man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Hehe, mijn hoog zwangere sim was een beetje verhongert ;) en ging dood, dus komt de grimreaper daaro. Ik laat de familie smeken om haar leven te sparen en het lukt nog ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Schaapje_BlaaT schreef op 29 september 2004 @ 18:01:
regen? zeker niet in pleasantview volgens mij regent het daar nooit. Die andere buurten ga ik binnenkort proberen. Ik heb nu een modern huis gebouwd in de buurt met de aliens. Er zit een gat in het midden zodat licht mooi naar binnen kan vallen, hoewel volgens mij de engine van het spel dat niet begrijpt. In het onderste vierkant zit ook een gat in het dak zodat het licht dus ook kan binnenkomen in de onderste kamers. Binnenkort eens een paar sims in douwen.
[afbeelding]

oh, 47k kost ie, moet ik eerst maar eens een beetje geld verdienen met die sims
ik heb weer eens te groot gebouwd ;), er zitten geeneens meubels in
Nee, niet in pleasantview, Veronaville noemt die buurt geloof ik....
Zal volgende keer screens nemen....

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seks met de baas is volgensmij dan toch niet de manier om je carrière een boost te geven...

Maar goed, ook voor de simmetjes geld, je moet alles in je leven eens geprobeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Met welke codec moet je deze afspelen :? Ik krijg alleen maar zo'n class factory fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flauw idee, de compressie die gebruikt is, is degene die standaard in de Sims gebruikt wordt. Geen flauw idee dus, maar zoek eens op K-Lite Mega Codec Pack, dan kun je na installatie gegarandeerd alles afspelen wat je ooit tegen zult komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Met de vp6 codec, is makkelijk te vinden op inet

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Nu online
Het enige wat ik leuk vind ik bouwen, beetje prutsen, kijken wat er mogelijk is tov vroeger. Ik heb enkel de orignele sims gespeeld, niet de uitbreidingen..

Ergens in dit topic las ik iets over het bouwen van een basement (kelder), gelijk uitproberen natuurlijk!

Afbeeldingslocatie: Http://www.i-cey.net/got/sims1.jpg

Afbeeldingslocatie: Http://www.i-cey.net/got/sims2.jpg

Het steld niks voor, het is onder de grond, heeft een dubbele trap, en bezit een radio. Enige wat ik mis met de sims is meer shit voor feestjes/discos... ik had er graag wat leuke lampje en andere 'disco' dingen bijgezet.

Maargoed, het kan... dat vind ik al leuk genoeg. En volgens mij is daarmee het aantal verdiepingen dat een huis kan hebben enorm veel geworden. Want ook een huis op palen is mogelijk. Alleen de camera trekt het dan niet helemaal meer denk ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik heb gemerkt dat de sims 2 af en toe veel moet "laden" (waarschijnlijk objecten etc...). Vooral als je van tijsnelheid 3 naar 1 en andersom overschakeld, gaat je pc nog wel eens tekeer :Y) .

Ik heb nu 2x256 MB ram, is verstandig om nu 1024 MB ram erin te zetten... heb je er dan minder last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
een van mijn sims ruft en boert na het eten.. :X

vooral dat ruften.. :D hij is net klaar met eten, hij staat op om zn bord op te ruimen, je hoort PRRRT en je ziet een groene walm en dan gaat ie de lucht wegwapperen.. echt fantastisch spel dit! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Frieda op 03-10-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het al mogelijk om objects te editten of zelfs te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Wat is het voordeel om van huis weg te sneaken? Als "mijn" dochter weer terug zie ik geen opmerkelijke dingen verbeteren.
In het gezin van drie is de vrouw het hoogste met de commerciele carriere, elke dag 2200 erbij bling bling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Frieda schreef op 03 oktober 2004 @ 16:24:

vooral dat ruften.. :D hij is net klaar met eten, hij staat op om zn bord op te ruimen, je hoort PRRRT en je ziet een groene walm en dan gaat ie de lucht wegwapperen.. echt fantastisch spel dit! :D
Hahah :+ Wat voor Aspiration heeft ie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 21-09 21:35
STIMPPYYY schreef op 03 oktober 2004 @ 15:53:
Ik heb gemerkt dat de sims 2 af en toe veel moet "laden" (waarschijnlijk objecten etc...). Vooral als je van tijsnelheid 3 naar 1 en andersom overschakeld, gaat je pc nog wel eens tekeer :Y) .

Ik heb nu 2x256 MB ram, is verstandig om nu 1024 MB ram erin te zetten... heb je er dan minder last van?
Het ligt eraan.

Ik heb een Radeon 9600XT en ik kan dus alles op z'n hoogst zetten. Dan gaat het beeld met 512 MB RAM ontzettend haperen en toen heb ik een stripje van 512MB gekocht en die hapering was helemaal verdwenen!

Volgens mij heb je met alles op medium 512MB nodig en met low 256MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
SanderTje! schreef op 03 oktober 2004 @ 19:56:
[...]

Hahah :+ Wat voor Aspiration heeft ie? :)
het geld gebeuren.. niks in het rood.. zit net te denken dat het misschien iets met de chili con carne te maken heeft ofzo.. :D hij doet het iig nu niet meer, hij is nu continu depressief door zn kleuter.. :X

ik ga nog eens wat experimenteren! :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Frieda op 03-10-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Frieda schreef op 03 oktober 2004 @ 22:29:
[...]

het geld gebeuren.. niks in het rood.. zit net te denken dat het misschien iets met de chili con carne te maken heeft ofzo.. :D hij doet het iig nu niet meer, hij is nu continu depressief door zn kleuter.. :X

ik ga nog eens wat experimenteren! :Y)
Ik las eerst: "hij is nu continu depressief door zn leuter..."

foutje :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 13:11
Ik heb het spel nu een paar dagen, maar het is echt TE verslafend :)
Het is een hele tijd geleden dat ik echt weer eens een leuk spel speel, en ik denk dat ik het nog wel een hele tijd zal spelen ook... _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Ik zag dat Jeroen Zelle een mooie lijst met cheats op z'n site heeft staan:

http://www.jeroenzelle.nl/content.php?content.2

Zou het niet makkelijk/handig zijn als deze misschien in de startpost komen te staan? 8)
Dan hoeft iedereen niet zo heel erg ver te zoeken als ze op zoek zijn naar cheats...

[ Voor 12% gewijzigd door Game-Freak op 04-10-2004 11:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Game-Freak schreef op 04 oktober 2004 @ 11:38:
Ik zag dat Jeroen Zelle een mooie lijst met cheats op z'n site heeft staan:

http://www.jeroenzelle.nl/content.php?content.2

Zou het niet makkelijk/handig zijn als deze misschien in de startpost komen te staan? 8)
Dan hoeft iedereen niet zo heel erg ver te zoeken als ze op zoek zijn naar cheats...

Cheats, amai... met google na de 1e hit gelijk bingo volgens mij...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59
ik ben ook aan het spelen sinds vandaag..

duurt het bij jullie ook zo ERG lang met saven??

damn, ik kon gewoon ff water koken en een cup a soupje maken in de tijd dat hij aan het saven was...

specs:
AMD2200+
gforce4200 128mb
512 MB ram

echt vreemd. zo zwaar kan dit spel niet zijn eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Saven heeft volgens mij alleen te maken met de snelheid van je harddisk :P
en wat is "lang"...

30 seconden kan al vaak lang zijn, als je zit te wachten met zo'n zwart scherm..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Nu online
Cheats zijn lame en zielig imho, pleur ze dus niet in de startpost, ookal zegt iedereen nu 'dan lees je ze toch niet', woa.. draai het om... jullie willen cheats, dan maar 2 muisklikken gebruiken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Haha, een dief die blijkbaar graag dood wil brak in bij de leider van de mafia (mijn sim) maar ja er hangt een alarm bij de enige ingang. Gepakt dus en nou gaf die politie agente de beloning aan de peuter, da's alvast 500 zakgeld :)

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/4804/Beloning.jpg

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Inbreker? Die is nog nooit bij mij op bezoek geweest.
BTW wat is het nut van 'snachts wegsluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat de sims 2 af en toe veel moet "laden" (waarschijnlijk objecten etc...).
Ik ben bang dat dat niet veel gaat helpen, The Sims2 leest objecten pas in als hij de nodig heeft, in tegen stelling tot The Sims1 die alles bij het opstarten in het geheugen pleurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Ik krijg erg veel bezoekers inderdaad voor die cheats op mijn website.

Vandaag al 8000 unieke bezoekers.... maar er komt nog veel meer op mijn site te staan.

Er staat in ieder geval al wat op van carriere's & banen overzicht.

Verder probeer ik alle cheats erop te zetten die bekend zijn & alle tips :)

----------

P.s. wie kan mij helpen met een php pagina te maken met tabellen voor de banenoverzicht? :o :o :o

[ Voor 12% gewijzigd door jeroenzelle op 04-10-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
De banen kloppen trouwens niet. De hoogste baan in de commerciele sector verdient 2200 per dag en niet 2100. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 21-09 21:35
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 17:43:
[...]

Ik ben bang dat dat niet veel gaat helpen, The Sims2 leest objecten pas in als hij de nodig heeft, in tegen stelling tot The Sims1 die alles bij het opstarten in het geheugen pleurde.
Handig toch? Dan wordt het laden aangepast aan het aantal objecten van je huis. Dat scheelt vaak een hoop tijd met laden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Ik vind dat die schoonmaker maar slecht haar werk doet :( ruimt niet eens paar borden op dom wief, kga dr maarus ruzie mee maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een sim, en die had de weirde ambitie om een keer een spook te zien. Dus ik laat m snachts naar buiten gaan........allemaal harstikke leuk.......Gaat ie dood! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Ik zal het wijzigen, maar ben bezig met met het bijwerken ervan.

Maar ik het netjes in PHP zetten, alleen ik kan geen tabellen maken & heb iemand nodig die dat voor mij kan doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 17:43:
[...]

Masser120 zegt dat het wel hielp bij hem.

Opzich hapert het beeld niet zo, maar hij moet erg laden als je bijvoorbeeld de camera rondraaid (heel even langzaam en dan weer snel) etc..
masser120 schreef op 03 oktober 2004 @ 20:10:
[...]

Het ligt eraan.

Ik heb een Radeon 9600XT en ik kan dus alles op z'n hoogst zetten. Dan gaat het beeld met 512 MB RAM ontzettend haperen en toen heb ik een stripje van 512MB gekocht en die hapering was helemaal verdwenen!

Volgens mij heb je met alles op medium 512MB nodig en met low 256MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

STIMPPYYY schreef op 04 oktober 2004 @ 19:36:
[...]

Masser120 zegt dat het wel hielp bij hem.

[...]
Dat is totaal onzin. Hier met een 9800XT en 1 Gig ram hapert het ook wel hoor.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Geweldig spel, dacht dat t echt een meiden spel was, maar ik vind het een heerlijk spel om gewoon wat uurtjes mee te bouwen enzo. En als ik t topic zo doorlees heb ik nog maar een fractie ontdekt ;)

Viel me nog tegen wat voor systeemeisen je nodig hebt :P t spel loopt op zich wel soepel, maar regelmatig ff laden enzo na bijvoorbeeld een verbouwingkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ok na 1 avond spelen is mijn gezin 120.000 $ waard :)

ik had een gezin gestart van 2 mannen waar ik dan in het spel voor beide een leuke vrouw wou zoeken..

meteen liggen neuken met een of andere oude muts, die na een uur al dood ging. maar toen had ze gelukkig wel 90.000 $ meegenomen toen ze bij me introk. ben nu getrouwd met haar dochter :)

die andere kerel van mijn gezin heeft met zijn mannelijke collega gezoend maar is nu gelukkig op iemand anders verliefd...

hoe werkt die levens elixer nu precies?? kan ik die het beste tijdens "volwassen stadium" of "opa stadium" gebruiken?? en hoeveel veranderd er dan... toen ik mijn oude muts probeerde te redden door levens elixer te drinken ging ze dood... ze had ook niet echt lang meer te leven..

ow ja, ik heb dus geneukt met de dochter en een tweeling gekregen.. flikkert de moeder ze buiten op de stoep... toen maar ff ledikantjes gekocht en ze daar ingelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op 05 oktober 2004 @ 01:36:

hoe werkt die levens elixer nu precies?? kan ik die het beste tijdens "volwassen stadium" of "opa stadium" gebruiken?? en hoeveel veranderd er dan... toen ik mijn oude muts probeerde te redden door levens elixer te drinken ging ze dood... ze had ook niet echt lang meer te leven..
Alleen drinken als je zilveren, gouden of platinum status hebt bereikt je simleven word dan met 3 à 4 dagen verlengt (het verjongt dus niet). Drink je het als je laag zit in je status dan verlies je levensdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Ik had gister iets stoms, ik had een tweeling gekregen, maja natuurlijk helemaal geen tijd om dat ook nog eens erbij te gaan onderhouden...

Dus ik dacht slim te zijn en ik bel naar een dienst, en toen stond er adoptiebureau.
Ik denk nou, dan sta ik er gewoon eentje af ter adoptie, dus ik bel naar dat adoptiebureau, staat er opeens iets in de zin van:
"Wat leuk dat je een kind wilt adopteren!!
Wil je een: 'baby' / 'peuter' / 'tiener hebben?
Dus nu heb ik NOG een kind erbij lopen!!

MAja, hoe kom ik er weer vanaf??
En als het niet zachtaardig kan, dan maar kwaadaardig... })

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Als je geen tijd hebt om je tweeling/ drieling te onderhouden bel je tog gewoon het kindermeisje?

Net zo makkelijk ;)

Want baby's/peuter's kunnen bijna nie doodgaan ( of je gebruikt "moveobjects" ... de cheat }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Game-Freak schreef op 05 oktober 2004 @ 11:53:
Ik had gister iets stoms, ik had een tweeling gekregen, maja natuurlijk helemaal geen tijd om dat ook nog eens erbij te gaan onderhouden...

Dus ik dacht slim te zijn en ik bel naar een dienst, en toen stond er adoptiebureau.
Ik denk nou, dan sta ik er gewoon eentje af ter adoptie, dus ik bel naar dat adoptiebureau, staat er opeens iets in de zin van:

[...]

Dit had ik ook :P Alleen er stond van, ik kom vanmiddag langs met je nieuwe kind, toen heb ik gewoon niet open gedaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44

inbouwen zonder eten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Megamind schreef op 05 oktober 2004 @ 14:48:
[...]
Dit had ik ook :P Alleen er stond van, ik kom vanmiddag langs met je nieuwe kind, toen heb ik gewoon niet open gedaan :X
Hahaha, ja dat is dan wel goed opgelost idd.
Maar als je een kindermeisje inhuurd, dan komt ze alleen als iedereen (volwassenen) aan het werk zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game-Freak schreef op 05 oktober 2004 @ 15:05:
[...]

Hahaha, ja dat is dan wel goed opgelost idd.
Maar als je een kindermeisje inhuurd, dan komt ze alleen als iedereen (volwassenen) aan het werk zijn.
Gewoon bellen en "Just for Now" klikken. Dan staat ze binnen no-time voor de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Muurtje eromheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Zo, ik heb even een leuk 'tuinhuisje' voor 2 van de 3 kids...
Maar om een of andere reden vinden ze het niet zo leuk... 8-)

Afbeeldingslocatie: http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=35501&stc=1

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evil bastard...naja, bereid je maar voor op een psygologische klap voor de ouders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Ik maak nu weer wat vaags mee!!!

Ik had toch 2 van de 3 kinderen in dat 'tuinhuisje' gestopt, nou komt er net een sociaal werkster langs, en die straalt even al mijn 3 kinderen op!!

Maar het gekke is, dat ze nog wel gewoon links in mijn balkje staan, ik kan alleen niet meer op ze klikken...

Erg interessant dus..!! 8-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
had je snel een muur om die sociaal werker moeten bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Nou word het NOG gekker, omdat natuurlijk die kinderen van me zijn weggehaald kan ik het spel niet meer saven en/of afsluiten.

Hier hebben anderen ook al last van gehad heb ik gelezen, kan ik toch nog op een of andere manier saven?? :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Game-Freak schreef op 06 oktober 2004 @ 01:29:
Nou word het NOG gekker, omdat natuurlijk die kinderen van me zijn weggehaald kan ik het spel niet meer saven en/of afsluiten.

Hier hebben anderen ook al last van gehad heb ik gelezen, kan ik toch nog op een of andere manier saven?? :?
haha net goed dat is MOORD dan verdien je het ook niet om te saven >:)
gewoon opvoeduh die kinderen kan best. Als ze eenmaal tieners zijn kunnen ze geld gaan verdienen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Schaapje_BlaaT schreef op 06 oktober 2004 @ 01:51:
[...]
haha net goed dat is MOORD dan verdien je het ook niet om te saven >:)
gewoon opvoeduh die kinderen kan best. Als ze eenmaal tieners zijn kunnen ze geld gaan verdienen
Ja, maja ik zal toch op een of andere manier moeten kunnen saven, of niet??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Game-Freak schreef op 06 oktober 2004 @ 13:11:
[...]

Ja, maja ik zal toch op een of andere manier moeten kunnen saven, of niet??
hehe ja op zich zou je gewoon moeten kunnen saven. Probeer het nog eens misschien lukt het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Schaapje_BlaaT schreef op 06 oktober 2004 @ 13:21:
[...]

hehe ja op zich zou je gewoon moeten kunnen saven. Probeer het nog eens misschien lukt het dan wel.
Ik zal het als ik thuis ben idd weer eens proberen, ik heb em nu al de hele nacht/dag op de achtergrond draaien :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kun je een perseel ook uitbreiden?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 06 oktober 2004 @ 14:42:
Kun je een perseel ook uitbreiden?
Nee dat kan (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Eindelijk heb ik de sims :) Hij draait wel maar het gaat maar net dus laden duurt best lang, het spel loopt wat traag en de beeldkwaliteit is slecht :'( maar ik kan het iig wel spelen voor zover ik kan zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dol op de Friends serie en ik heb nu ook Joey, Rachel, Monica en Ross nagemaakt en in een huis gezet. Dat gaat allemaal erg goed enzo! Maar ik speel dit spel nog niet zo lang en heb zojuist de 'liefdestobbe' op het dakterras geplaatst. Monica en Joey konden het al goed vinden met elkaar >:) (Ik hou me niet zo aan het script :P)

Maar na wat gezoen en geknuffel en nog meer gezoen blijken ze ineens vast te zitten in de tobbe. Ik denk dat het een bug is in het spel. Ze kunnen geen kant meer op! Ik heb de opdrachten in de tobbe zitten en knuffelen geannuleerd en ze opdracht gegeven te gaan slapen maar er gebeurd helemaal niets....

De zitten een beetje knus tegen elkaar aan, af en toe met de ogen knipperend, alsof ze helemaal van de wereld zijn :?
Na 2 dagen daar te hebben gezeten was hun energie, honger en blaas helemaal rood, ik heb het spel maar niet gesaved want ik denk dat ze dood waren gegaan....

Heeft iemand zoiets ook al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was je uitgang meschien geblokt door iets,terwijl ze er wel in konden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 21:23

Infinchible

Woef!

Ik heb nu eindelijk ook de Sims 2, en het is toch wel een erg verslavend spelletje. Vroeger ook wel veel sims 1 gespeeld.
Ik ben begonnen met 2 personen, mannetje/vrouwtje, die mij en mijn vriendin moesten voorstellen. En die zijn nu al dood, en hun dochtertje heeft een samenlevingscontract met een andere vrouw :9 , en ze zijn beiden meestercrimineel, dus heb ik 2 van die lekkere vrouwtjes in rode leren stoeipakjes rondlopen die elkaar in de kont zitten te knijpen. :P
Die hebben nu ook weer samen een kind geadopteerd, wat nu al een peuter is, met een 10 op school, dus dat gaat goed!
Nu nog die schooldirecteur even overhalen.

Edit: @Vdenium, Dat is een bekende bug jah, als het goed is gaan ze er later wel weer uit. Tenminste dit heb ik gelezen op het nederlandse EA sims2 Forum.

[ Voor 12% gewijzigd door Infinchible op 07-10-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 03:06:
Ik ben dol op de Friends serie en ik heb nu ook Joey, Rachel, Monica en Ross nagemaakt en in een huis gezet. Dat gaat allemaal erg goed enzo! Maar ik speel dit spel nog niet zo lang en heb zojuist de 'liefdestobbe' op het dakterras geplaatst. Monica en Joey konden het al goed vinden met elkaar >:) (Ik hou me niet zo aan het script :P)
Dude hier was ik ook al mee bezig :)

wel grappig. zo'n huis met 6 personen.

ik heb het anders aangepakt: alle mannen joey,ross en chandler in een huis gestopt en de vrouwen ieder apart. nu elke keer de vrouwen op bezoek laten komen tot ze eindelijk "move in" goedkeuren en zo 20.000 $$ meenemen naar mijn nieuwe gezinnetje. zo heb ik dalijk dus 60000 $ als iedereen er is :)

ross en monica zijn alleen nu op elkaar verliefd.. en in de serie is dat broer en zus... maar ja. bij mij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op 07 oktober 2004 @ 10:24:
[...]

Dude hier was ik ook al mee bezig :)

wel grappig. zo'n huis met 6 personen.

ik heb het anders aangepakt: alle mannen joey,ross en chandler in een huis gestopt en de vrouwen ieder apart. nu elke keer de vrouwen op bezoek laten komen tot ze eindelijk "move in" goedkeuren en zo 20.000 $$ meenemen naar mijn nieuwe gezinnetje. zo heb ik dalijk dus 60000 $ als iedereen er is :)

ross en monica zijn alleen nu op elkaar verliefd.. en in de serie is dat broer en zus... maar ja. bij mij niet :P
Haha dat is grappig! Ik heb wel aangegeven dat ze broer en zus van elkaar waren, ik zag toevallig dat dat kon! Anders krijg je idd dat ze verliefd worden op elkaar :+

Ik heb slechts 4 van de 6 nagemaakt, sorry voor Chandler en Phoebe ;) Maar ik dacht dat het anders niet meer ging passen :) Zoals jij het hebt gedaan was ik nog niet op gekomen!

@Finch85: Jammer want bij mij bleven ze wel erg lang zitten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
  • Laatst online: 02-09 10:04
...

De zitten een beetje knus tegen elkaar aan, af en toe met de ogen knipperend, alsof ze helemaal van de wereld zijn :?
Na 2 dagen daar te hebben gezeten was hun energie, honger en blaas helemaal rood, ik heb het spel maar niet gesaved want ik denk dat ze dood waren gegaan....

Zie ook forums in Spielerij - Problemen & Vragen:
[sims 2] sim zit vast in hottub, tijd gaat door en
[Sims 2] Sim zit vast maar gaat niet dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Is het ook mogelijk om de standaard families / buurt te herstellen?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar na wat gezoen en geknuffel en nog meer gezoen blijken ze ineens vast te zitten in de tobbe. Ik denk dat het een bug is in het spel. Ze kunnen geen kant meer op! Ik heb de opdrachten in de tobbe zitten en knuffelen geannuleerd en ze opdracht gegeven te gaan slapen maar er gebeurd helemaal niets....

Moveobjects on in je console en verplaats te handmatig :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Mijn mannetje is nu Magnaat in de categorie Commercie, en volgens mij blijft ie nu tot zijn einde een beetje magnaat. Klopt dit?
Zo ja, is het verstandig om een andere baan te zoeken?
Jullie hebben vast wel ervaring met de hoogste functie in een carriere bereiken, dus vertel a.u.b. ff hoe dat bij jou ging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
rjongen schreef op 07 oktober 2004 @ 20:32:
Mijn mannetje is nu Magnaat in de categorie Commercie, en volgens mij blijft ie nu tot zijn einde een beetje magnaat. Klopt dit?
Jullie hebben vast wel ervaring met de hoogste functie in een carriere bereiken, dus vertel a.u.b. ff hoe dat bij jou ging!
als je de hoogste functie in de carriere bereikt hebt zie je niet meer van die blauwe rondjes die aangeven hoe hoog je skills moeten zijn om een betere baan te krijgen. Meestal krijg je dan nog 1 keer zo'n situatie waar je moet kiezen en dan kun je echt enorm veel verdienen, of verliezen. Daarna kun je beter van baan veranderen voor de bonussen e.d. die je dan weer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
rjongen schreef op 07 oktober 2004 @ 20:32:
Als je alles wilt weten over alle banen, dan moet je hier ff kijken:
http://www.snootysims.com/careers.php

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Of op mijn website ;)

www.jeroenzelle.nl

Daar staat het (gedeeltelijk) in Nederlands, ik ben druk bezig met bijwerken van de carriereinformatie :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn sims hebben nu 3 kinderen, de eerste keer toen ze een kind kregen, ging er iets niet helemaal goed, was na een dag opeens het kind weg maar er stond nog wel een plaatje dat je hem kon selecteren maar dat lukte ook niet. Dus ja ik dacht, het zal wel, dan maar opnieuw kindje maken :), dat had ik dus een paar keer gedaan en toen werd ze dus zwanger, wat denk je, krijg ik een tweeling :| . Toen ging ik stoppen, toen ik weer verder ging was dat andere kind er ook weer bij, dat is leuk dacht ik 3 kinderen. Maar nu janken ze allemaal tegelijk 8)7 best irritant is dat. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
argh, ik vond een 2ling al stressen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag.

Ben bezig heel het topic door te lezen, en mensen hebben het over de verschillen tussen the sims1 en the sims2.

Nu wil ik toch ook gaan proberen the sims te spelen (speel veel fps) en dit lijkt me wel een leuk spel, daar mijn vriendin dit waarschijnlijk ook leuk vind.

Kan iemand me vertellen wat de verschillen tussen the sims1 en the sim2 zijn en welke echt te prefereren is. Mijn excuses als dit een saai onderwerp is, maar vind bijna 60 euro voor the sims2 wel veel geld |:( en weet dus niet of the sims1 ook leuk is.

Hoop op een reply _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 13:42:
vraag.

Ben bezig heel het topic door te lezen, en mensen hebben het over de verschillen tussen the sims1 en the sims2.

Nu wil ik toch ook gaan proberen the sims te spelen (speel veel fps) en dit lijkt me wel een leuk spel, daar mijn vriendin dit waarschijnlijk ook leuk vind.

Kan iemand me vertellen wat de verschillen tussen the sims1 en the sim2 zijn en welke echt te prefereren is. Mijn excuses als dit een saai onderwerp is, maar vind bijna 60 euro voor the sims2 wel veel geld |:( en weet dus niet of the sims1 ook leuk is.

Hoop op een reply _/-\o_ _/-\o_
Sims2 is gewoon mooier, veel uitgebreider, kortom een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Dit huis heb ik nu ook op modthesims2.com geplaatst
Afbeeldingslocatie: http://www.modthesims2.com/e107_files/public/8pointedstar.jpg
linkje: http://www.modthesims2.com/request.php?81

er zijn er trouwens nog een aantal andere dingen te downloaden die de moeite waard zijn. Sharingan bijvoorbeeld voor de naruto fans. Snel bij wezen voordat die site aan zijn eigen populariteit ten onder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
@ Advil: Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik toch echt voor De Sims 2 gaan natuurlijk...
Want als je het verschil ziet tussen De Sims 1 en 2, dan vind ik dat verschil toch wel vrij groot!
Of je wacht gewoon nog even een paar maanden, en dan is ie ook al weer een stuk goedkoper...

@Schaapje_BlaaT: Zeker cool huisie!!! _/-\o_
Die ga ik maar eens ff downloaden...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn talloze verschillen:

- de meubels kan je in sims1 maar in 1 kleur of print kiezen in deel 2 kan je allees veranderen.
- je sims worden ouder(heel veel beter)
- meer banen
- mooier gedetaiileerd beeld
- meer opties om je sims echter te laten lijken (body shop)
- huizen hebben meer verdiepingen
- openbare kavels maken en naartoe gaan
- gewoon meer meubels en dingen eromheen

het enigste voordel van sims 1 is eigenlijk dat je daar al die mooie expansion packs heb en heel veel extra items kan kopen en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Het enigste wat is raar vind is dat de eettafels grotendeels maar 1 vakje beslaan, daar kan je nooit met zn vieren aanzitten :? Bij sims1 had je wel mooie eettafels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Megamind schreef op 08 oktober 2004 @ 18:30:
Het enigste wat is raar vind is dat de eettafels grotendeels maar 1 vakje beslaan, daar kan je nooit met zn vieren aanzitten :? Bij sims1 had je wel mooie eettafels :)
Sims 2 ook hoor :) Staat er zeker bij, kijk maar goed! ;) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Er zijn er ook van 2 vakjes maar ik vind dat ze nog wel groter hadden gemogen. Eentje waar aan beide kanten 3 kunnen zitten had er best bij gekund. Volgens mij kunnen er trouwens wel degelijk 4 man aan een klein tafeltje zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
[quote]Schaapje_BlaaT schreef op 08 oktober 2004 @ 19:09:
Het enigste wat is raar vind is dat de eettafels grotendeels maar 1 vakje beslaan, daar kan je nooit met zn vieren aanzitten :? Bij sims1 had je wel mooie eettafels :)[/quote

Er zijn er ook van 2 vakjes maar ik vind dat ze nog wel groter hadden gemogen. Eentje waar aan beide kanten 3 kunnen zitten had er best bij gekund. Volgens mij kunnen er trouwens wel degelijk 4 man aan een klein tafeltje zitten
Maar dan kan je bordje toch dan niet op voor allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan makkelijk met 4 man aan ieder eettafel zitten die ik nogtoe heb gekozen voor mijn sims. Etens borden nemen niet meer een heel vak in zoalsin S1 maar volgens mij maar een half vakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ff stomme vraag nog.... hoe krijg ik de balustrade correct? Het gedeelte met de telescoop erin is standaard, zelf heb ik een (lelijk) gedeelte aangebouwd, maar balustrade doet niet mee, kan het ook nergens vinden tussen bouw tools....

Afbeeldingslocatie: http://www.vd-berg.com/dennis/Sims2_screenie1.jpg
afbeelding

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealCato schreef op 08 oktober 2004 @ 21:21:
Ff stomme vraag nog.... hoe krijg ik de balustrade correct? Het gedeelte met de telescoop erin is standaard, zelf heb ik een (lelijk) gedeelte aangebouwd, maar balustrade doet niet mee, kan het ook nergens vinden tussen bouw tools....

[afbeelding]
afbeelding
Bouwtools klikken op die drie bolletjes an dan hekwerken kiezen, daar staat deze tussen (met ctrl-sleep kun je teveel aan hek weghalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik wil mijn sims inzicht geven, voor betere baan etc. Maar ik krijg ze maar niet aan die schaaktafel. Als ik erop klik dan worden ze boos en krijg ik een luxe stoel te zien. Dus ik 2 stoelen er neer gezet, maar dat werkte ook niet. Ook al buiten gezet, maar ik kom er niet uit. Hoe werkt die schaaktafel nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit zo'n klokje aan de zijkant, dus de stoelen moeten wel aan de juiste kant zitten en niet aan de kant van het klokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Nu online
Let ook op wat voor stoelen, ze moeten eronder schuiven, dus geen luie relax stoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 21:08

FlashBang

Hoi.

Icey schreef op 09 oktober 2004 @ 09:07:
Let ook op wat voor stoelen, ze moeten eronder schuiven, dus geen luie relax stoelen :)
Inderdaad, die dure eetkamerstoelen werkten perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe je vloeren kan verwijderen?
Ik kan wel muren verwijderen maar vloeren ho maar:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 21:08

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 09:40:
Wie weet hoe je vloeren kan verwijderen?
Ik kan wel muren verwijderen maar vloeren ho maar:?
Bij mij gewoon nieuwe vloer erboven op ;)
Maar als je echt weer gras wilt, werkt dan ctrl+klikken en slepen niet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilion schreef op 10 oktober 2004 @ 09:52:
[...]

Bij mij gewoon nieuwe vloer erboven op ;)
Maar als je echt weer gras wilt, werkt dan ctrl+klikken en slepen niet ofzo?
yup, het zelfde als vloeren leggen, maar dan met control in gedrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 10:58:
[...]

yup, het zelfde als vloeren leggen, maar dan met control in gedrukt
Nee, dat werkt niet.
Ik bedoel eigenlijk de platte daken die lukken niet weg:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 15:52

ralfbosz

xm create bosz -c

Frieda schreef op 03 oktober 2004 @ 16:24:

Dat deed een van mijn kinders ook (inmiddels al drie volwassen, ze moeten de deur uit, want ik zit vol ;)). Maar zijn broer begon er dus om te lachen...

Dit is veel schadelijker voor het broeikasteffect dan meer dan 8 personen in een huis ;) En had net wat aangebouwd voor de oudste en zijn verloofde... De deur eruit mee...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Ik heb 2 probleempjes:

1. Ik had een baby gekregen, maar toen wou de moeder vreemd gaan en was haar grootste angst om de luier te verschonen... Aan zulke mensen/sims heb je niks, dus dacht ik: 'afmaken die handel', dus liet ik haar zwemmen en toen heb ik de trappetjes weggehaald. Toen verdronk ze dus, maar het probleem is nu dat de man niet meer in het zwembad durft, zelfs nadat ik het zwembad heb gesloopt en weer opnieuw heb opgebouwd. Hoe krijg ik hem weer zwemmend?

2. Mijn kind heeft nog 3 dagen kindertijd (daarna wordt hij dus tiener). Hij zit op een openbare school, maar ik wil hem op een privé school. Nu heb ik meteen zijn eerste kinderdag de directeur voor een diner uitgenodigd, maar die ging na een half uur in een keer weg, terwijl ik bezig was hem rond te leiden. Dus de volgende dag heb ik hem weer uitgenodigd, toen verdween ie alweer nog voordat ik hem begroet had! Sinsdien nodig ik hem iedere dag uit, maar nu komt ie niet eens meer?! Wel is hij inmiddels vriend van me, doordat ik hem als sim opbelde. Maar komen (in de functie schoolhoofd) ho maar! Dat vind ik dus niet fijn, want mijn hoogbegaafde kind moet wel op een privé school :*) . Dus wat moet/kan ik doen dat het schoolhoofd komt, of is er nog een andere manier om je kind op een andere school te komen??

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Het is gelukt met de schaaktafel, ik heb nu hele slimme sims. Alleen lukt het trainen voor de tv nu weer niet. Dit lukte eerst wel in een standaardhuisje.
Ik krijg een icoontje van een muur te zien zoals je kunt kiezen bij het beschilderen van je muren. Maar ik snap niet wat het betekent.

Ook vind ik het gek als je huisjes plaatst in een zelfgemaakte omgeving en je verwijdert ze dat ze niet meer in het lijstje staan, en je dus maar zelf moet bouwen...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Let op:
Voor technische problemen met spellen kun je in SPV
terecht. Dit topic is alleen voor discussies en kleine gameplay vraagjes

Zoek ook eerst het topic door met de topic search voordat je vraagt,
grote kans dat je vraag al eens beantwoord is.