\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
Holy crap, ik wil niet weten waar jij uit gaat komen met je tijd ... ik kan nog wel in de 1'26 -ers komen denk ik (zit nog wel een halve seconde speling op mijn tijd) maar veel verder dan dat ook echt niet!sjobber schreef op 03 oktober 2004 @ 21:52:
owkee, komt ie:
1'26.957 Camaro SS (soft tyres, standaard velgen, blauwe wagen, noASM + noTCS, semi-auto schakel)
vanmiddag gereden. Had me ps2 meegenomen naar me opa. Even half uurtje geprobeerd. Dit is me enige echt snelle ronde. Kon in 1ste sectie overigens nog wel 2 tiende vanaf.
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
[...]
Tot mijn spijt lag het internet er een paar dagen uit (@home Basis, reden van uitval: nu meer als dubbel zo snel
Hier het nieuwe Championship (met dank aan Sjobber
Championship 3
* RMB Deadline: vrijdag 8 oktober om 20:00
Track: Seattle I
Car: Camaro SS
Tunelimiet: Onbeperkt.
Banden: Naar keuze.
Je mag over de Curbs rijden, Afsnijden over gras en dergelijke is NIET toegestaan.
Tijd en car moeten in een post worden weergegeven.
Vermeld in je post of je ASM en TCS gebruikt en manueel of automatic.
* RMB De tijden gelden pas vanaf nu!
Chrasher jij ook bedankt voor de tijden te wergeven in een tabel
Ik neem zelf denk ik geen deel aan dit Championship, maar dat is omdat ik de regels niet zo geweldig vind.... ik houd wel de tijden bij
[ Voor 88% gewijzigd door RMB op 04-10-2004 16:34 ]
gras in hartje Seattle. de eerste die het vind wint de compoJust_I schreef op 04 oktober 2004 @ 09:01:
[...]Afsnijden over gras is NIET toegestaan.
uhh... naja.. je snapt wat ik bedoelRMB schreef op 04 oktober 2004 @ 16:19:
[...]
gras in hartje Seattle. de eerste die het vind wint de compo
van mij part mag er voor vrijdag 20:00 uur nog wel een compo gemaakt worden hoor. Dus dat er 2 door elkaar lopen. Hebik nog wat te doenRMB schreef op 04 oktober 2004 @ 16:19:
Ik neem zelf denk ik geen deel aan dit Championship, maar dat is omdat ik de regels niet zo geweldig vind....
Ehhh ... Waarom als ik vragen mag
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
dat word een rommeltje.... dus doen we maar nietsjobber schreef op 04 oktober 2004 @ 16:35:
[...]
van mij part mag er voor vrijdag 20:00 uur nog wel een compo gemaakt worden hoor. Dus dat er 2 door elkaar lopen. Hebik nog wat te doen
Of je moet je gereden tijden opnieuw melden
anders moet ik gaan spitten, is me wat lastig
[ Voor 32% gewijzigd door RMB op 04-10-2004 16:41 ]
[ Voor 3% gewijzigd door RMB op 04-10-2004 18:48 ]
sjobber schreef op 03 oktober 2004 @ 21:52:
1'26.957 Camaro SS (soft tyres, standaard velgen, blauwe wagen, noASM + noTCS, semi-auto schakel)
Just_I schreef op 02 oktober 2004 @ 19:45:
Mijn tijd staat nu op 1:28:147. Alles getuned wat er maar valt te tunen, dat betekend dus ook de velgen ( Falken > de tweede (vijfspaaks)).
[ Voor 15% gewijzigd door Just_I op 04-10-2004 19:31 ]
En RMB, graag gedaan wat betreft dat lijstje met tijden. We begonnen al zenuwachtig te worden zonder nieuwe wedstrijd.Chrasher schreef op 03 oktober 2004 @ 21:10:
Hier is mijn voorlopige tijd met de Camaro SS op Seattle-I: 1:28.949
PSN-id: Chrasher
hahaChrasher schreef op 04 oktober 2004 @ 20:17:
[...]
En RMB, graag gedaan wat betreft dat lijstje met tijden. We begonnen al zenuwachtig te worden zonder nieuwe wedstrijd.
ik denk dat het volgende championship iets heeft met supercars (net Mazda 787b gewonnen dus
Ik vind dat de auto's in de contest op zijn minst de 200km/h moeten halen en liever zelfs nog de 250 km/h.
Een Toyota Yaris achtig auto, of een VW (Lupo/Beetle) cupcar contest
als je goed kon sturen reed je minstens een 1'27 met de camaro SS
*kan een yaris 200 km/u ?
[ Voor 14% gewijzigd door sjobber op 04-10-2004 20:51 ]
Neeeeeeh!!! das Saaai!!!Chrasher schreef op 04 oktober 2004 @ 20:33:
Of een wedstrijd met een of andere trage bak. Alleen te winnen met perfect stuurwerk.

So truesjobber schreef op 04 oktober 2004 @ 20:48:
hoe wou je nou een compo winnen zonder goed stuurwerk...
als je goed kon sturen reed je minstens een 1'27 met de camaro SS
Volgens mij wel jah, maar erg snel zal het niet gaan. Maar een beetje tunen moet je daarvoor wel doen. Probeer het eens*kan een yaris 200 km/u ?
dan kan eenieder zn eigen auto kiezen en hoe hij op de 400pk komt, NA of turbo, grote of kleine motor, hoge of lage toerentallen
is natuurlijk wel een probleempje qua olie verversen maar dat kunnen we natuurlijk ook gewoon verbieden om het overzichtelijk te houden
Err..RMB schreef op 04 oktober 2004 @ 18:47:
Niet TE entousiast reageren op dit championship? (nog 0 tijden
)
(edit) Het kon inderdaad nog harder: 1.28.683, en zelfs die is niet perfect. Laat je niet ontmoedigen dus, ik denk dat de winnaar ergens rond de 1.27 zit
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
I reject your reality and substitute my own!
Succes ermee
geen idee, heb em zelf nog niet(zit pas op 47.5%) en moet nog 4 of 5 championships in amateur mode finishen dus krijg die 787b nog lang niet(tenzij ik em win bij een championship oid)RMB schreef op 05 oktober 2004 @ 19:15:
Ik heb nu die mazda 787b.. maar zo geweldig vind ik em nietof ligt dit aan mij?
maar ik heb wel gemerkt dat het gewoon per persoon verschilt hoe een auto in de smaak valt
wanneer zijn jullie trouwens ongeveer begonnen met de rally races? die kunnen me namelijk niet echt boeien(ben er nog niet eens mee begonnen). imho zijn de trackraces stukken leuker, grip style racen is imho veel leuker
de rally's zijn leuk om geld te verdienen als je nog niet zo ver bentbolleh schreef op 05 oktober 2004 @ 19:20:
[...]
geen idee, heb em zelf nog niet(zit pas op 47.5%) en moet nog 4 of 5 championships in amateur mode finishen dus krijg die 787b nog lang niet(tenzij ik em win bij een championship oid)
maar ik heb wel gemerkt dat het gewoon per persoon verschilt hoe een auto in de smaak valt
wanneer zijn jullie trouwens ongeveer begonnen met de rally races? die kunnen me namelijk niet echt boeien(ben er nog niet eens mee begonnen). imho zijn de trackraces stukken leuker, grip style racen is imho veel leuker
En de mazda 787B rijdt wel lekker hoor. Tis zoals blabla zei dat het wel ff duurt eerdat ie lekker rijdt. Erg veel wennen, maar als ie het doet...
Overigens kan je de Mazda 787b alleen winnen bij de race 'Like the wind' in de proffesional league en bij de 75% krijg je hem (Europese versie).
* Just_I kijkt boos naar sjobber
[ Voor 6% gewijzigd door Just_I op 05-10-2004 19:46 ]
ik heb dus die 75%Just_I schreef op 05 oktober 2004 @ 19:44:
Ik ben tussen door begonnen met de rally races. Ik heb volgens mij met een Nismo 400 ofzow (volledig getuned met dirt tires) de eerste race op Special stage 5 Wet gereden tegen de Subaru Impreza Rally Prototype en allemaal gewonnen. Daar na een paar races met de gewonnen Impreza rally proto gereden. Daarna over gegaan op de Lancer Evo 7 Rally Prototype. En het grootste deel daarna met de Escudo, jah ik weet het, dat is saai en niet te besturen, maar je wint wel.
Overigens kan je de Mazda 787b alleen winnen bij de race 'Like the wind' in de proffesional league en bij de 75% krijg je hem (Europese versie).
* Just_I kijkt boos naar sjobber
volgens mij is dit championship niet zo'n succes

[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 05-10-2004 20:26 ]
Verwijderd
1'27:340 ACM/TCS/AM
Deze loopt nog wel tot vrijdag toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 20:28 ]
Ja....vrijdag 20:00 om precies te zijnVerwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 20:27:
Nogmaals mijn tijd dan even ...
1'27:340 ACM/TCS/AM
Deze loopt nog wel tot vrijdag toch?
sorry schat
Rally + opgefokte peugot 206 = overmacht. En de escudo is een cheat

Sorry, normaal genomen doe ik dit wel, maar ik zat even krap bij tijdsjobber schreef op 05 oktober 2004 @ 20:43:
[...]
sorry schatik was lui, ik geef toe
(majah... wie gaat er anno 2004 nog terug kijken in de posts, he RMB ?
)
Rally + opgefokte peugot 206 = overmacht. En de escudo is een cheat![]()
Overigens weer een fast(-er) lap van mij. Net even weer een rondje of 15 gereden.
1:27:787 Kan nog wel sneller

Ook nog een seller rondje gereden, maar die was niet legaal. Ik heb namelijk afgesneden op het enige punt waar dat kan, namelijk door de pit zoeffen 8(7 waardoor ik op een tijd van 1:27:295 (NIET GELDIG !!!) kwam, wat overigens nog veel sneller kon. Hiermee win je ongeveer een seconde qua tijd.
waar kan ik de test & run optie vinden... die heb ik na 3 jaar nog steeds niet gevonden in het spel...kutkip schreef op 06 oktober 2004 @ 18:27:
Moeten we dit nu serieus nemen, een Camaro SSEn seattle is niet bij test en run te rijden..
door de pit zoefen
[ Voor 19% gewijzigd door sjobber op 06-10-2004 21:07 ]
Als je door de pit gaat rijden kan je gewoon rechtdoor en volledig vol gas in tegen stelling tot de chicane hoe je dus en niet van het gas af en niet te sturen (= tijdverlies). Het nadeel is wel dat je dan de ronde daarna niet zo snel meer bent, aangezien het uitrijden van de pits niet echt op hoge snelheid kan.
[ Voor 43% gewijzigd door Just_I op 06-10-2004 21:10 ]
[ Voor 90% gewijzigd door sjobber op 06-10-2004 21:17 ]
[update]
Zo, heb er nog een paar tiende af kunnen halen: 1:27.582
Vond deze wedstrijd wel erg moeilijk/vervelend vooral vanwege het circuit.
[/update]
[ Voor 49% gewijzigd door Chrasher op 08-10-2004 20:00 ]
Verwijderd
Hoop dat de winnaar er een leuke uitdaging van maakt, misschien iets simpelers qua tunen zodat alle tijd in het rijden zelf gestoken kan worden.
Edit: vond seattle trouwens echt een top-circuit!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 20:23 ]

Tijden:
Sjobber: 1'26.957 - noASM/noTCS/Semi-Auto
yhtomit:1'27:340 - ACM/TCS
Chrasher: 1'27.582 - ASM/TCS/Semi-Auto
Just_I: 1'27:787
EfBe: 1'28:683
Championship points
Sjobber: 6
Chrasher: 5
EfBe: 2
Kutkip: 2
Yhtomit: 2
Just_I: 1
[ Voor 36% gewijzigd door RMB op 08-10-2004 23:10 ]
Nou, waar zit je op te wachten?sjobber schreef op 08 oktober 2004 @ 21:42:
ik laat de beurt over aan RMB, aangezien hij geen smaak voor wegligging heeft en dus wat anders wilt![]()
zie je? geen smaak voor wegligging
ik lees de regels binnenkort wel
Verwijderd
Verder lijkt het me een goede, ik stem voor
* Just_I stelt de Tommy Kiara ZZII voor
De 787b is niet echt een favo auto van me, maar qua circuit ... vind ik Grand Valley oook wel okee.
De Mazda 787b is een Mazda
[ Voor 50% gewijzigd door RMB op 09-10-2004 12:00 ]
@ Hieronder: Geen idee wie het was die de Italiaanse auto's voorstelde

[ Voor 32% gewijzigd door Just_I op 09-10-2004 12:09 ]
ja ik weetJust_I schreef op 09 oktober 2004 @ 12:03:
Welke Zonda ? Er zijn er drie. Overigens allemaal kl*te wagens behalve de race versie
.
Die eerste opzet van RMB vind ik prima, een nieuwe baan en een jap als sportscar. Tot nu toe hebben we vooral met Amerikanen gereden.
[ Voor 42% gewijzigd door Chrasher op 09-10-2004 13:00 ]
Championship 4
* RMB Deadline: Vrijdag 15 Oktober!
Track: Grand Valley I
Car:
-Toyota GTone Race car
-Nissan R390 Race car
-Mazda 787b Race car
Banden: naar keuze.
Je mag over de Curbs rijden, Afsnijden over gras en dergelijke is NIET toegestaan
Tijd en car moet in een post worden weergegeven.
Vermeld in je post of je ASM en TCS gebruikt en manueel of automatic
[ Voor 56% gewijzigd door RMB op 09-10-2004 12:56 ]
Moeilijke keuzeRMB schreef op 09 oktober 2004 @ 12:53:
Car:
-Toyota GTone Race car
-Nissan R390 Race car
-Mazda 787b Race car

De Nissan en de Toyota > Prof. League > Gran Turismo All Stars
Toyota > Prof. League > Dream Car Championship, Dream Car Championship en Polyphony Digital Cup
Mazda > Prof. League > Like the Wind + bij de 75% Complete
[ Voor 20% gewijzigd door Just_I op 09-10-2004 16:13 ]
kben echt _echt_ onfortuinlijk in de prijzenautos, ik krijg steeds van die gare goedkope bakken terwijl er gruwelijk snelle en dure tussen staan
Nu is het van,. als iemand hem wel in z'n garage heeft (ikke dus, alle 3
Dus als we nou gewoon die standaard wagens nemen uit de arcade mode... dan heeft iedereen tenminste ook dezelfde banden (dus dezelfde grip)
(staan ze d';r eigenlijk wel tussen
[ Voor 9% gewijzigd door sjobber op 09-10-2004 17:51 ]
Huh, je mag hem toch wel tunen? Staat niks over in..sjobber schreef op 09 oktober 2004 @ 17:50:
er staat in de compo regels toch niet dat je mag tunen? Alleen banden. Ik vind dit onzin, zeg gewoon zo van: neem uit de arcade mode 1 van die 3 race cars en ga meteen rijden.
Nu is het van,. als iemand hem wel in z'n garage heeft (ikke dus, alle 3) kan ie er andere banden onder doen en is hij veel sneller.
Dus als we nou gewoon die standaard wagens nemen uit de arcade mode... dan heeft iedereen tenminste ook dezelfde banden (dus dezelfde grip)
(staan ze d';r eigenlijk wel tussen)
Trouwens Grand Valley zit niet in 'test and settings' en in arcade heb ik hem ook niet staan
[ Voor 8% gewijzigd door kutkip op 09-10-2004 18:34 ]
Ik ben het met sjobber eens, laten we gewoon een auto uit de arcade nemen en rijden. Het gaat tenslotte om het rijden.
Ja maar dan aub wel op een circuit dat je niet hoeft te 'winnen'. Ik nl nog geen race in arcade gereden.EfBe schreef op 09 oktober 2004 @ 18:32:
Mja, ik vind dit knap crap. Ik bedoel, doen we een compo of niet? Waarom nu van die auto's die je alleen wint wanneer je een of ander extreem tournament wint en dan nog mazzel hebben dat je die wint en niet een van de 3 andere. Ik kan dus nu niet meedoen, en ga echt geen AR cheat gebruiken om een van die dingen te kopen.
Ik ben het met sjobber eens, laten we gewoon een auto uit de arcade nemen en rijden. Het gaat tenslotte om het rijden.
maak een middag vrij en zie na 5 uur intensief op je kont zitten voor de tv, dat je al de tracks tot je beschikking hebt ?kutkip schreef op 09 oktober 2004 @ 18:35:
[...]Ja maar dan aub wel op een circuit dat je niet hoeft te 'winnen'. Ik nl nog geen race in arcade gereden.

die arcade zooi is zoooo simpel
(owjuh woar bin de rally in dit kampioenschap ?
[ Voor 9% gewijzigd door sjobber op 09-10-2004 18:48 ]
/me bolle draagt zijn voorstel nog eens voorbolleh schreef op 04 oktober 2004 @ 22:32:
mischien leuk om een volgend championship te doen ala max 400pk en max 150.000 credits ofzow(excl of incl tyres)
dan kan eenieder zn eigen auto kiezen en hoe hij op de 400pk komt, NA of turbo, grote of kleine motor, hoge of lage toerentallen
is natuurlijk wel een probleempje qua olie verversen maar dat kunnen we natuurlijk ook gewoon verbieden om het overzichtelijk te houden
Hierdoor kan je wat meer auto's kiezen of meer tunen aan andere, niet pk verhogende, onderdelen.
goed idee
en 150.000 is goed, dan kan je tenminste nietalles lkopen watje hartje begeerd.
[ Voor 19% gewijzigd door sjobber op 10-10-2004 16:02 ]
Waarom niet 1 specifieke wagen op Grand Valley1 (voor mijn part de Mini Cooper), die je onbeperkt mag kietelen.
Vind het trouwens ook prima om deze week gewoon de eerste opzet van RMB af te ronden -> 787B op Grand Valley I. Zoals het nu gaat gebeurt er deze week helemaal niets.
[ Voor 22% gewijzigd door Chrasher op 10-10-2004 17:45 ]
-
...zou ook graag willen meedoen maar ik ben nog lang niet op het punt om onbeperkt te kunnen cashen aan dure wagens. Ik speel pas sinds een paar weken GT3 (na GT1 en 2 vanaf het begin dat ze uitkwamen helemaal grijs gespeeld te hebben
Maar ik zit met eenklein probleempje. Ik heb een Mitsubishi FTO flink opgevoerd naar rond 380 pk. Heerlijk wagentje zoals altijd. Maar hij onderstuurt nu verschrikkelijk. (Was niet in GT2
Ik vraag me af wat de goedkoopste manier is daar vanaf te komen? Ik heb niet het geld om te gaan experimenteren nieuwe onderdelen enzo
Alvast bedankt
Banden zijn overigens ook van crusiaal belang voor een goede grip, of de wagen afstellingen (niet dat dat erg veel helpt...

Ja maar dat helpt niet effektief genoeg, das een doekje voor t bloedensjobber schreef op 10 oktober 2004 @ 18:39:
je gas pedaal / analog stick / button onder controle houden, oftewel niet teveel gas gas geven door de bochten heen, en ook niet teveel gas geven de bochten uit...
Grip heeft een FTO sowieso al
ik neem aan dat hij geen verstelbare voorvleugel heeft?YoG schreef op 10 oktober 2004 @ 18:50:
[...]
Ja maar dat helpt niet effektief genoeg, das een doekje voor t bloedenOp circuits als Deep Forest heb je daar niet veel aan.. krijg dan niet echt het gevoel dat ik mn PKtjes ook echt gebruik. Ik moet constant extreem afremmen voor de bocht, en dan neem ik m nog hartstikke wijd
Grip heeft een FTO sowieso alheb je echt geen betere bandjes voor nodig!
zowel die ff wat meer downforce geven, mischien is het ook een optie om TCS uit te zetten en zo de verminderde grip op je achterwielen(ik gok dus dattie achterwielaandrijving heeft) gebruiken om de auto wat meer te "gooien"
als dat ook niet kan mischien ff sleutelen aan de stijfheid van je setup? of je camber of welke dat ook was ff wat afstellen zodat hij meer grip heeft
overigens als het een 4wd is kun je zon controller kopen om je achterwielen meer power te geven dan voor en zo toch wat meer te kunnen "gooien en smijten"
Een FTO is FF, dus ik denk dat je hele plannetje niet zal werkenbolleh schreef op 10 oktober 2004 @ 19:19:
[...]
ik neem aan dat hij geen verstelbare voorvleugel heeft?
zowel die ff wat meer downforce geven, mischien is het ook een optie om TCS uit te zetten en zo de verminderde grip op je achterwielen(ik gok dus dattie achterwielaandrijving heeft) gebruiken om de auto wat meer te "gooien"
als dat ook niet kan mischien ff sleutelen aan de stijfheid van je setup? of je camber of welke dat ook was ff wat afstellen zodat hij meer grip heeft
overigens als het een 4wd is kun je zon controller kopen om je achterwielen meer power te geven dan voor en zo toch wat meer te kunnen "gooien en smijten"
Ik neem dus aan dat ik een compleet verstelbare suspension enzo moet kopen..
Grip heeft dat ding al.. hij heeft door al die PKtjes een veel te grote stuurradius
• RUF RGT
• Aston Martin DB7
• Cr.150.000 /400PK
• Racecars
• Race editions(race NSX,Skyline, etc.)
Ook een poll maken? Klik hier
ik geef toe, we hebben toen wel gebumperkleeft, but it was worth it!
Aha ..
Die FTO heb ik maar opgegeven
Op circuits als Tokio en Deep forest presteert ie echt super
Zijn er nog andere leuke middle-class wagen die ik 's kan proberen?
Jammer dat je geen 2ehands wagentje meer kan uitzoeken.. wacht dus met smart op GT4
Het valt me ook op dat de AI in GT3 een stuk beter/moeilijker is dan GT1/2.. het schijnt ook zo te zijn dat andere wagens wraak op je nemen als je te vaak tegen ze aan beukt ? Is me nog niet opgevallen
[ Voor 95% gewijzigd door YoG op 11-10-2004 19:12 ]
-Nissan R390 Race car
-Mazda 787b Race car
Maar over die compo, pakken jullie daar gewoon de arcade mode -> Free Run voor? Ga ook is een poging wagen (al zal het wel niet veel worden), net m'n Vanquish maar is van z'n 0 km distance bevrijd. Is het trouwens met een full options auto of standaard (traag
Yep das nog steeds zo.. zelfs in Prologue.. is dat nou zo moelijk te programmeren ??TAG_Speedy schreef op 11 oktober 2004 @ 19:14:
Vind de AI eigenlijk best brak (daarom baal ik er ook van dat ze in GT4 de online mode eruit hebben gehaald), ze houden gewoon vast aan hun lijn als je een inhaal poging waagt. Beetje lijntje rijden is mijn idee.
Maar ik bedoelde eigenlijk dat ze de bochten beter nemen.. ik moet veel meer moeite doen om een race te winnen
In GT2 remmen ze gigantisch af bij de eerste paar bochten op Trial Mountain (waar je nog lekker kon stuiteren over de kerbs
In Prologue liep ik gelijk ver uit op hard, dat stelt helemaal niks voor ... hopelijk is dat in de full wel wat beter.

bijv op special stage 11, na die 2 harpins in het midden komt dat lange rechte stuk, met die knik erin en aan het eind een rechts-links, bij die links rijden ze dus vaak tegen de vangrail aan aan de binnenkant

vanquish en db9 zijn wel simpel uit elkaar te houden, db9 is stukken moderner, lijkt me waarschijnlijker dat je een vanquish / db7 hebt geziensjobber schreef op 11 oktober 2004 @ 18:42:
best wel grappig... zag vanmiddag toevallig een Aston Martin (Vanquish S of de DB9) rijden
ik geef toe, we hebben toen wel gebumperkleeft, but it was worth it!
en een vanquish S zal het wel niet geweest zijn, denk niet dat die al geleverd zijn zo snel na de paris motor show
[ Voor 47% gewijzigd door bolleh op 11-10-2004 20:08 ]
en ik ben niet zo into aston martin's tegenwoordig, dus wist 1 2 3 niet het model. Maar ach, ik weet ongeveer waardie gast werkt nu, dus ik zal datparkeer terrein eens opzoeken
toevallig niet hessing daar tussen utrecht en de bilt?sjobber schreef op 11 oktober 2004 @ 20:26:
anyway, hij zag er mooi uit
en ik ben niet zo into aston martin's tegenwoordig, dus wist 1 2 3 niet het model. Maar ach, ik weet ongeveer waardie gast werkt nu, dus ik zal datparkeer terrein eens opzoeken
als je daar ff een dagje staat zie je de mooiste wagens langsrijden
astons, lamborghinis enzow
Aston Martin DB7 op Grand valley.. regels zijn hetzelfde die ik al vast had gesteld, op de car na dan...
Championship 4
* RMB Deadline: Vrijdag 22 Oktober 20:00
Track: Grand Valley I
Car: Aston Martin DB7
Banden: naar keuze.
Je mag over de Curbs rijden, Afsnijden over gras en dergelijke is NIET toegestaan
Niet tunen!
Tijd moet in een post worden weergegeven.
Vermeld in je post of je ASM en TCS gebruikt en manueel of automatic
[ Voor 65% gewijzigd door RMB op 11-10-2004 22:09 ]
*print route kaartje alvast uitbolleh schreef op 11 oktober 2004 @ 21:52:
[...]
toevallig niet hessing daar tussen utrecht en de bilt?
als je daar ff een dagje staat zie je de mooiste wagens langsrijden![]()
![]()
astons, lamborghinis enzow
neej, was in middelburg (industrie terrein arneville, achter de karwij...)
morgen ff gassen RMB
Verwijderd
Kunnen we de compo voortaan niet op zondag laten eindigen? Ivm werk is het lastig om op vrijdagavond nog een poging te doen om hoger te eindigen.
[ Voor 173% gewijzigd door Speedy op 12-10-2004 14:16 ]
Ík vind dat snel. Kun je misschien ff je sectortijden posten? Dan zien we hoe snel je waar bentTAG_Speedy schreef op 12 oktober 2004 @ 13:47:
2.02.053 (AT / ASM / TCS)
Zonder tuning dingen kopen kun je niks veranderen, behalve TCS + ASM, dat mag natuurlijk wel.EfBe schreef op 12 oktober 2004 @ 14:07:
Niet tunen, houdt dat alleen in: geen tuning dingen kopen, of mag je ook niets in settings wijzigen? (geen idee of er wat te wijzigen valt aan deze bak, heb nog niet geprobeerd)