Vindt dit spel ook dope.. Had vroeger al GT1 en 2 helemaal platgespeeld op de PS1. Dus vorige week vanwege te veel geld ook maar en PStwo gekocht. Direct San Andreas erbij, en GTA3...
Het spel is wel makkelijker te bedienen dan GT1 en 2, er is goed nagedacht over hoe moeilijk het destijds was in GT2 om bijv. een turbo op jou merk auto moest zetten, moest je eerst naar de garage van je automerk, en dat duurde dan een eeuw.. Zoals altijd met GT begin ik eerst met de licenses. Zit nu in international A (nummertje 4), en moet zeggen dat het best wel lastig begint te worden.. Het is écht precisiewerk, en dan streef ik er nog alleen maar om om het te halen, niet eens zo zeer om voor hét goud te gaan.
Had al een beetje geëxperimenteerd met wat autootjes in de amateur league, vooral de jappers doen het out of the box wel goed (lekker lichte krengen). Helaas loopt het spel wel bij mij vast zodra ik een race heb voltooid (dus niet bij de licenses). Dit gebeurd altijd, en ik heb dus nooit een victory videootje gezien, maar omdat mijn GT3 een gebruikt exemplaar betreft, kan het goed zijn dat er op het deel waar dus dat videootje staat een kras of pluis zit.. Binnenkort maar eens naar kijken. Meer mensen hier last van??
Overigens hoor ik veel vrienden van mij erover praten om een PStwo aan te schaffen solely for the purpose of GT4.. Nahja, je hebt gekken die het doen om San Andreas, en de anderen om GT4..