[PS2]Gran Turismo 3

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 965 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:36

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
sjobber schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:12:
[...]

grapjas... moet ik weer me best gaan doen :+
keep it up! >:)
edit:
dit is trouwens de 900ste post van dit topic 8)

nog 100 posts te gaan en dan open ik een nieuw (mooier) topic :) (met niet als naam GT3... maar GT in het algemeen :))

[ Voor 36% gewijzigd door RMB op 23-12-2004 17:31 ]

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:46

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nieuwe tijd: Mazda RX-7 Type RZ, 4'25.140 ASM2/TCS4/Semi-Auto :*)

Mijn geheim: Vergeet de "Full Race Transmission", koop in plaats daarvan meer andere-upgrades (scheelt 10.500 credits). Heb nu ruim 510PK, kom op het rechte stuk wel in de begrenzer, maar dat is maar een kort stukje.
Rij nu met gemak elke ronde ruim onder de 4'30.000.

Heb nog vele andere wagens getest, maar voor die 80.000 credits aan maximale uitgave (inclusief aankoop wagen) is die RX7 niet te kloppen op deze baan. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Chrasher op 23-12-2004 23:55 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Goeje tip, Crasher, ik ga dat vandaag nog even proberen voor de deadline :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:08

Just_I

What did you just say?

Mjah, heb niet echt meer een serieuze poging kunnen wagen. Mijn snelste tijd is geweest met een tommy kiara (type nummer weet ik niet meer) en dat kwam neer op 4:46:84. Overigens heb ik ook nog een Mitshubishi FTO en een Toyota Supra RZ geprobeerd, maar heb in het totaal maar een paar ondjes rond gereden.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:46

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Deadline is al voorbij, nog mensen met nieuwe tijden ?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

sorry, maar ik was op vakantie. beetje skieën enzo. Kon daarom even geen nieuwe tijd rijden.
Misschien zo nog ff proberen om crasher z'n tijd te beaten, ook al is de deadline voorbij.

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Ik heb de scores van het afgelopen championship niet erbij gezet, wegens de weinige deelnemers eraan....

Maar ik wilde even melden:
Als GT4 uit is... en we hebben em allemaal een week of 2 (iedereen koopt em natuurlijk op de release date he ;) ) dan gaan we hier eventuele GT4 championships organiseren :)

* RMB brazelt iets over één of andere Ring in duitsland met ehh waat? een schroef? ooh.. een spyker bedoel je!...

[ Voor 21% gewijzigd door RMB op 23-01-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:01
GT4 release dag = ziek melding @ school vrees ik :P

En ipv die Spyker maar met de Falken Skyline over de Ring _/-\o_

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
TAG_Speedy schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:18:
GT4 release dag = ziek melding @ school vrees ik :P

En ipv die Spyker maar met de Falken Skyline over de Ring _/-\o_
Nee Nee we gaan niet spijbelen he ;) .... en over de auto: dat was maar een voorbeeld van een übermachtige auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

RMB schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:28:
Ik heb de scores van het afgelopen championship niet erbij gezet, wegens de weinige deelnemers eraan....

Maar ik wilde even melden:
Als GT4 uit is... en we hebben em allemaal een week of 2 (iedereen koopt em natuurlijk op de release date he ;) ) dan gaan we hier eventuele GT4 championships organiseren :)

* RMB brazelt iets over één of andere Ring in duitsland met ehh waat? een schroef? ooh.. een spyker bedoel je!...
Mja, we kunnen in de tussentijd misschien ook nog GT4 prologue championships houden ;) . Daar zijn alle auto's hetzelfde wat dus mer het rijgedrag aanspreekt van de speler.

offtopic:
Heb dus net GT4 Prologue uitgespeeld dus heb beschikking over alle auto's

Maar het kan best zijn dat ik tegen de tijd dat GT4 echt uitkomt wat minder kan rijden aangezien ik dan nog bezig ben met mijn stage :O .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:09
*Schopperdeschop*

Iemand nog zin in een vervolg van de competities? Aangezien het nog een paar weekjes is voor GT4 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-07 18:16

Aidix

Geluidspietlut

Duurt nog 1.5 maand, en ik denk niet dat iedereen hem dan ook meteen heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Aidix schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:02:
Duurt nog 1.5 maand, en ik denk niet dat iedereen hem dan ook meteen heeft liggen.
Ik had het over het vervolgen van de GT3 competities, niet het alvast opstarten van GT4 race wedstrijdjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
ik denk niet dat dat zin heeft, aangezien de weinige waarderingen van NOG een GT3 championship :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

Vindt dit spel ook dope.. Had vroeger al GT1 en 2 helemaal platgespeeld op de PS1. Dus vorige week vanwege te veel geld ook maar en PStwo gekocht. Direct San Andreas erbij, en GTA3...

Het spel is wel makkelijker te bedienen dan GT1 en 2, er is goed nagedacht over hoe moeilijk het destijds was in GT2 om bijv. een turbo op jou merk auto moest zetten, moest je eerst naar de garage van je automerk, en dat duurde dan een eeuw.. Zoals altijd met GT begin ik eerst met de licenses. Zit nu in international A (nummertje 4), en moet zeggen dat het best wel lastig begint te worden.. Het is écht precisiewerk, en dan streef ik er nog alleen maar om om het te halen, niet eens zo zeer om voor hét goud te gaan.

Had al een beetje geëxperimenteerd met wat autootjes in de amateur league, vooral de jappers doen het out of the box wel goed (lekker lichte krengen). Helaas loopt het spel wel bij mij vast zodra ik een race heb voltooid (dus niet bij de licenses). Dit gebeurd altijd, en ik heb dus nooit een victory videootje gezien, maar omdat mijn GT3 een gebruikt exemplaar betreft, kan het goed zijn dat er op het deel waar dus dat videootje staat een kras of pluis zit.. Binnenkort maar eens naar kijken. Meer mensen hier last van??

Overigens hoor ik veel vrienden van mij erover praten om een PStwo aan te schaffen solely for the purpose of GT4.. Nahja, je hebt gekken die het doen om San Andreas, en de anderen om GT4.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Anoniem: 99613 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:30:
Vindt dit spel ook dope.. Had vroeger al GT1 en 2 helemaal platgespeeld op de PS1. Dus vorige week vanwege te veel geld ook maar en PStwo gekocht. Direct San Andreas erbij, en GTA3...

Het spel is wel makkelijker te bedienen dan GT1 en 2, er is goed nagedacht over hoe moeilijk het destijds was in GT2 om bijv. een turbo op jou merk auto moest zetten, moest je eerst naar de garage van je automerk, en dat duurde dan een eeuw.. Zoals altijd met GT begin ik eerst met de licenses. Zit nu in international A (nummertje 4), en moet zeggen dat het best wel lastig begint te worden.. Het is écht precisiewerk, en dan streef ik er nog alleen maar om om het te halen, niet eens zo zeer om voor hét goud te gaan.

Had al een beetje geëxperimenteerd met wat autootjes in de amateur league, vooral de jappers doen het out of the box wel goed (lekker lichte krengen). Helaas loopt het spel wel bij mij vast zodra ik een race heb voltooid (dus niet bij de licenses). Dit gebeurd altijd, en ik heb dus nooit een victory videootje gezien, maar omdat mijn GT3 een gebruikt exemplaar betreft, kan het goed zijn dat er op het deel waar dus dat videootje staat een kras of pluis zit.. Binnenkort maar eens naar kijken. Meer mensen hier last van??

Overigens hoor ik veel vrienden van mij erover praten om een PStwo aan te schaffen solely for the purpose of GT4.. Nahja, je hebt gekken die het doen om San Andreas, en de anderen om GT4.. :+
je moet de hulp in opties uitzetten :) dan is het een stuk uitdagender... je kan ook een ps2 kopen voor GT4 EN GTA SA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Voor GT4 is een apart topic: [rml][ PS2]Gran Turismo 4[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
RMB schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:15:
ik denk niet dat dat zin heeft, aangezien de weinige waarderingen van NOG een GT3 championship :)
Nou ik tel anders in deze korte tijd al 4 potentiele kandidaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
maar niet voor championships? het zou zonde zijn om het GT4 topic te "vervuilen" met championships? of zie ik dat verkeerd :?
Postov schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:43:
[...]

Nou ik tel anders in deze korte tijd al 4 potentiele kandidaten :)
dat is wat weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een vraagje, ik wil graag de gran turismo mode opnieuw starten, maar ik wil graag mijn arcade behouden ivm geunlockte tracks enzo, is dat mogelijk, zoja hoe?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Magic schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:01:
Ik heb een vraagje, ik wil graag de gran turismo mode opnieuw starten, maar ik wil graag mijn arcade behouden ivm geunlockte tracks enzo, is dat mogelijk, zoja hoe?
volgens mij is dit niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Gran Turismo 4 is uit, dat weten we...
Maar voor degene die deze versie van dit spel niet hebben en nogaltijd zoet zijn met GT3, willen jullie nog GT3 championships? die zou ik best wel willen organiseren namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

RMB schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:39:
Gran Turismo 4 is uit, dat weten we...
Maar voor degene die deze versie van dit spel niet hebben en nogaltijd zoet zijn met GT3, willen jullie nog GT3 championships? die zou ik best wel willen organiseren namelijk. :)
De meeste die voorheen meededen aan de GT3 championships doen inmiddels ook mee aan de GT4 championships. ik denk dat er dus redelijk weinig animao zal zijn, maar we zullen het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
dat denk ik ook, maarja je weet maar nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-06 23:13
Is er nou al een nieuw topic voor championships in gt4? :?

[ Voor 7% gewijzigd door -DG- op 07-06-2005 09:55 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste