[PS2]Gran Turismo 3

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 985 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 19:10

bAdmuTs

mAzE

Zo, mijn eerste tijd na 3 rondjes rijden - 1:18:920 (zal wel erug langzaam zijn :D)

asm en tcs aan en heb alles opgefokt en heb nu 1027 pk

1:18:920
1:18:679
1:17:952

[ Voor 44% gewijzigd door bAdmuTs op 27-09-2004 21:14 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee juist uitdaging vind ik he :D

Maarre ik post maar ff een tijd die ik heb gereden jmmr genoeg ben ik nog lang niet de beste maar hier is me tijd

1.21.307

was begin wel wennen met viper lastig in bochten maar blijft geile auto he :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

zow, denk dat ik wel een beetje een mooie richt tijd heb neergezet. Met me vipertje opgefokt to 1086 PK.
Zonder van de baan te raken, en zonder af te snijden, heb ik een redelijk goede tijd neer gezet. Voor jullie om deze te verbeteren. Alleen de 1ste bocht ging niet 100%, en de bocht (4de versnelling) voor de chicane ook niet. Denk dat er dus nog wel zo'n 5 tiende van de tijd af kan.

Maar voorlopig staat er hier een: 1'13.333

(ook wel eentje die makkelijk te onthouden is :))

owja, die hulp zooi uit, maar WEL automatisch terug schakelen, en semi-automatisch opschakelen.

[ Voor 13% gewijzigd door sjobber op 27-09-2004 21:16 ]

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ok dus viper gts en apricothil? Grmbl :). MOet ik eerst die gt championships weer gaan racen voor wat geld (of inderdaad mn zonda's verkopen). Oh en welke kant op? Want je kunt I en II hebben natuurlijk :)

[ Voor 20% gewijzigd door EfBe op 27-09-2004 21:16 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

sjobber schreef op 27 september 2004 @ 21:14:
zow, denk dat ik wel een beetje een mooie richt tijd heb neergezet. Met me vipertje opgefokt to 1086 PK.
Zonder van de baan te raken, en zonder af te snijden, heb ik een redelijk goede tijd neer gezet. Voor jullie om deze te verbeteren. Alleen de 1ste bocht ging niet 100%, en de bocht (4de versnelling) voor de chicane ook niet. Denk dat er dus nog wel zo'n 5 tiende van de tijd af kan.

Maar voorlopig staat er hier een: 1'13.333

(ook wel eentje die makkelijk te onthouden is :))

owja, die hulp zooi uit, maar WEL automatisch terug schakelen, en semi-automatisch opschakelen.
wow lekkere snelle tijd :)

Hoe kan je 1086 pk hebben, ik heb alles opgefokt en heb maar 1030 pk :?

edit: laat maar, olie verversen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 27-09-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

olie verversen en wassen... dat zou je toch moeten weten, is al 3 keer in dit topic voorbij gekomen, of hoevaak had je dat gepost crasher ? :+

edit: ow oke :p

[ Voor 7% gewijzigd door sjobber op 27-09-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29

Just_I

What did you just say?

Misschien wel interessant om te weten op hoeveel procent iedereen zit en hoeveel Cr. iedereen heeft.

Kick-off dan maar doen:
zit nu op 76.6% en heb een totaal (afgezien van waardes auto's) 4,5 miljoen Cr. (met waardes van auto's erbij zit ik dacht ik rond de 25 miljoen).

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

sjobber, sinds paar dagen 100% :D
garagetje is zo'n 70 miljoen ofzo. Zal nog wel kijken. Maar ga binnenkort eens even me garage verversen, aangezien ik een hoop wagens dubbel heb. Verder heb ik nu nog maar (dankzij die domme viper :p) nog 1.106.xxx Cr. over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Vind alleen dat olie verversen een beetje een stom iets, moet ik elke keer na 2 rondjes gereden te hebben me olie weer verversen omdat me auto dan weer iets sneller is |:( :X. Dat schiet niet echt op dan.

Whaha, kom de eerste bocht al niet eens normaal door met asm en tcs uit :D maar als je de bocht omkomt dan kan je wel een stuk harder.

[ Voor 27% gewijzigd door bAdmuTs op 27-09-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

hij blijft dan gewoon op 1086 PK staan, hoef je niet telkens te verversen. Aantal PK neem ook nog toe als je langer rijdt geloof ik, of als je je auto iets anders afstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 10:46
[quote]Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 10:32:
[...]

Iemand ervaring met GT3/GT4 Prologue met dit stuur?

quote]

Ja heb ik. GT3 is gemaakt met een interface van 180 graden maximaal. Als je daar de DFP met 900 graden overheen gooit, is het niet gek dat je als een gek bent aan het sturen. De overbrenging klopt dan gewoon niet. Dus lekker laten staan op 180 graden en niet via die knoppencombi toch omzetten naar 900. Het werkt dan niet lekker meer.

GT4 (prologue) ondersteunt de 900 graden wel. Maar ook hier geldt: als je meer dan 90 graden naar links of rechts moet sturen, kun je het wel schudden. Je bent dan zoveel input aan het geven aan je wielen dat het nooit meer echt lekker zal lukken in die betreffende bocht. Probeer eens je snelheid te minderen. Dan haal je bochten beter en accelereer je ze beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1'17.054 is mijn snelste nu

1'16.337

1'15.893

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 22:00
viper gts?
apricot hill?
mag ik kotsen? :D

damn naja tenminste wel een uitdaging :+
ik zal wel ergens onderaan eindigen want imho is dit echt een bout circuit. mischien dat tokyo voor de volgende champ leuk is? heeft imho goede dingen van een normaal en straat circuit. redelijk breed enzow en toch kan een foutje dodelijk zijn. verder een leuk aantal verschillende bochten enzow :)

naja van de week maar eens aan gaan kloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 11:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dit is zeker een uitdaging! Zit nu op een 1:15.803 :)

En sjobber, weet je zeker dat je op de ApricoHill rijdt en niet op Midfield?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

nee, dat weet ik niet zeker...
het is toch die baan met die 3 tunnels, waarvan 1 eigenlijk een brug ? 8)7

apricot....: Afbeeldingslocatie: http://www.racing-line.org/gt3/images/apricothillraceway.jpg

De sleutel van eengoede ronde ligt hem in het 1ste gedeelte en dan met name de eerste 3 bochten.
Mijn 2de tijd is overigens een 1'13.8xx. Nou is het niet zozeer dat me 1ste tijd een uitschieter was, aangezien ik nog geen 15 ronden gereden heb :p. Maare, nu ist de zaak om onder de 1'13 te komen :D

misschien ook wel leuk, deze pagina, om te kijken hoever je ervoor staat, met verschillende licences, time-trials enzo.
http://www.racing-line.org/gt3/

[ Voor 36% gewijzigd door sjobber op 28-09-2004 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
overigens wordt ik donderdag aan me linkerpols geopereerd dus geen idee hoeveel impact dat gaat hebben op gt3 :/

ik zit btw om een eerdere vraag te answeren op zon 38% met 2.1 miljoen credits(zouden er 3 zijn zonder de contest ;))
kheb het spel sinds begin juli

belangrijker echter vind ik de win ratio. die is bij mij 98% :*)
319 van de 323 races gewonnen waarvan er 2 niet echt verloren waren, toen keek ik gewoon ff of ik met een bepaalde auto mee zou kunnen komen in die klasse. moest toch saven omdat ik ervoor iets van 4-5 races had gewonnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Laatst online: 05:05
Welke auto is beter, de Grand Sport van Corvette, of Ford Mustang?

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Zie de uistlagen van de eerste contest ;) .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
De sleutel van eengoede ronde ligt hem in het 1ste gedeelte en dan met name de eerste 3 bochten.
Wat dacht je van het in vliegende vaart afsnijden van die laatste chicane? :) pal ervoor 2 versnellingen terug, hop vol over de curbs en gas erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
oei, zojuist de calsonic skyline gewonnen :9
kende hem natuurlijk al van de arcade sectie maar man man wat een bak :D
en die remmen! :o echt alsof je 10 ankers uitgooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

EfBe schreef op 28 september 2004 @ 14:00:
[...]

Wat dacht je van het in vliegende vaart afsnijden van die laatste chicane? :) pal ervoor 2 versnellingen terug, hop vol over de curbs en gas erop.
Dat is dus niet de bedoeling. Ik ben het met je eens dat je daar heel wat tijd kan winnen door af te snijden, maar het is totaal tegen de regels in. Er zijn overigens nog andere bochten waar je illegaal tijdwinst kan pakken >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik weet dat het niet de bedoeling is, maar iets in het gras rijden is daar veel efficienter. (helemaal door het gras/zand is trager). Net even geprobeerd, ik kom tot 1.15.656 (zonder af te snijden overigens, ging net goed), ga nog wel door het zand in de 1e bocht, dus er is nog wat snelheid over, maar ik moet zeggen dat het een dermate ergernis is dat ik denk dat ik het hierbij laat :). Die viper is echt de auto met de slechtste wegligging OOIT en die track heeft dermate rampe-bochten dat je er alleen met een GT1 auto wat rap overheen gaat, iedere andere auto is alleen maar aan het glijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
1:17,535

Jeetje het lijk wel Truck Driver 3 zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

EfBe schreef op 28 september 2004 @ 15:15:
Ik weet dat het niet de bedoeling is, maar iets in het gras rijden is daar veel efficienter. (helemaal door het gras/zand is trager)
zoals ik ook eerder schreef, ben ik nietbuiten de baan gekomen... dus heb niet zozeer hinder ondervonden van het gras en/of zand.

Bij mijn 1'13.8xx was dat wel het geval, na 2de lange rechte stuk, vol in de ankers 2de verselling uitacceleren, en dan die bocht van 5de naar 6de versnelling iets te wijd genomen, waardoor ik daar naar buiten schoot, over het gras tegen de vangrail. Maar daar won ik nou niet bepaald tijd mee

<edit> misschien wel DE sleutel tot mijn tijd... ik heb geen rem balance ding gekocht :+ </edit>

[ Voor 8% gewijzigd door sjobber op 28-09-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Aha rembalans inderdaad, die heb ik niet evenals een differentieel. Wellicht met die zut gaat die dweil wel de juiste richting op ;). Vanavond nog wel eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

oke, nieuwe snelste tijd. 1'13.248
Sectie tijden:
Sectie 1: 0'11.788 (kon 2 tiende sneller)
Sectie 2: 0'25.398
Sectie 3: 0'50.659
Finish : 1'13.248 (bocht voorde chicane ging iets te wijd imo)

Dan nog als je log bestand bekijkt, is de track in 14 delen gezet. Hier even een opsomming van die 14 delen:
01 - 03.263
02 - 03.634
03 - 05.548
04 - 03.967
05 - 06.776
06 - 03.025
07 - 08.325
08 - 04.112
09 - 07.445
10 - 06.374
11 - 04.555
12 - 05.001
13 - 06.805
14 - 04.418

Edit: ASM en TCS UIT automatisch terug schakelen en semi-automatisch opschakelen.

[ Voor 12% gewijzigd door sjobber op 28-09-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Nou nu gaat het de goede kant op; 1:14.175 (Wel wennen met die Viper zeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb met mijn pagani zonda C12S @ 1067 PK op midfield een tijd van 1'05.912 neergezet. geld deze of mocht deze auto niet gebruiken? :/

[ Voor 11% gewijzigd door dreester op 28-09-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Digitizers schreef op 28 september 2004 @ 17:00:
ik heb met mijn pagani zonda C12S @ 1067 PK op midfield een tijd van 1'05.912 neergezet. geld deze of mocht deze auto niet gebruiken? :/
Top! Je staat meteen op plaats nr1! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb nog niet al teveel geoefend, maar hier is mijn huidige tijd met de Viper: 1:14.999

Is nog geen perfecte ronde, en ben 1 keer over het gras gegaan (zonder vangrail te raken).
Heb wel een zware combinatie gekozen, had niet verwacht dat deze zo moeilijk zou zijn. :/

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/viper.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Ome ven je vraag te beantwoorden Digitizers:
Chrasher schreef op 27 september 2004 @ 20:01:
Hier zijn dan de regels voor deze week:

Dodge Viper GTS die volledig getuned mag worden. (kosten +/- 320.000 credits (incl. rubber))
Er is dus geen maximum waar je onder moet blijven !! Koop er maar op los....

en leef je met dit monster uit op de ApricotHill Raceway.

Mocht je te weinig geld hebben, verkoop dan enkele huidige wagens en save alleen je top-tijden, maar niet het spel. Je begint bij een reset dan weer bij je oude situatie.

:) Moge de beste winnen......

edit:

Aaarghh..., net 1 minuut te laat.....
Oftwel neej. Je mag alleen de genoemde Dodge Viper gebruik (daarom heeft iedereen het ook daarover :) ) en dus ook niet de concept of de team Oreca edities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Digitizers schreef op 28 september 2004 @ 17:00:
nee dat mocht niet :P (en anders was mijn 1:00:nogwat op midfield met de zonda je te snel af geweest )).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
lol ok dan.... ik zal het dan met de viper proberen :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Digitizers, de eerste wedstrijd op Midfield is al voorbij.
Nu mag je alleen met een volledig getunede Viper GTS op ApricotHill scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

mooi filmpje zo crasher. Maare, dat stuk waar je het gras op gaat, verlies je toch aardig wat. Maar datweet je zelf ook wel :p verder goede ronde, al moet ik wel zeggen dat je die chicane meer afgesneden hebt als mij :)

Maare... ik wacht nu op je eerste 1'13.xxx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol heb nieuwe tijd 1.13.057 maar ben er niet trots op

want heb laatste stuk per ongeluk afgesneden jaja ben eerlijk he :D

andere tijd is 1.14.491 andere stond er niet bij was rond 1.13.700

jmmr hopelijk blijft iedereen wel eerlijk zie mij als voorbeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik kom tot 1.15.102 en geen steek verder.. *sob*. Het kreng remt gewoon niet hard genoeg... wellicht met nog een uur oefenen dat ik die rampebak wat op koers krijg, maar het is me de ergernis niet waard. I give up, ik wacht wel op de volgende compo (geen viper aub ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op 28 september 2004 @ 18:43:
Ik kom tot 1.15.102 en geen steek verder.. *sob*. Het kreng remt gewoon niet hard genoeg... wellicht met nog een uur oefenen dat ik die rampebak wat op koers krijg, maar het is me de ergernis niet waard. I give up, ik wacht wel op de volgende compo (geen viper aub ;))
Je kan wat bij brakes in stellen heb ik ook gehad ging daarna wel beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

remmen ? gewoon goed insturen, met name 1ste bocht. Verder vind ik die remmen niet zo'n probleem eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Chrasher zet even alle rules enzo op een rij zoals ik ook bij het 1e championship heb gedaan.... dan verwerk ik de rest wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iengeval al ga je stukje van curfstone af en over het zand dan snij je toch af bij laatste chicane ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
EfBe schreef op 28 september 2004 @ 18:43:
daarom begin ik niet eens aan deze compo :+
die viper is echt een ontiegelijk gare bak :D

in het echt ziet hij er super uit(vakantie naar chicago ;)) maar de handling in gt3 is 3x nix :X
kga me tot donderdag maar focussen op een aantal professional races met de calsonic skyline, dan donderdag me pols opereren en dan een paar dagen flink last hebben bij het spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Aangezien Chrasher de rules nog niet heeft gemeld:

Championship 2

* RMB Deadline vrijgag 1 oktober om 20:30

Track: ApricotHill Raceway I

Car: Dodge Viper GTS.

Je mag over de Curbs rijden, Afsnijden over gras en dergelijke is NIET toegestaan.

Tijd en car moet in een post worden weergegeven.

Vermeld in je post of je ASM en TCS gebruikt en manueel of automatic.

Tijden worden in startpost bijgehouden

Veel raceplezier >:) namens mij & Chrasher :)

* RMB Ook heb ik iets nieuws Geïntroduceerd, namelijk de "championship points".
Dit zijn punten die je kunt verkrijgen door in de top 3 te komen van het championship, aan het eind worden de punten uitgerijkt. :)

Championship points
Chrasher: 3
EfBe: 2
Just_I: 1

[me=118596]Deze stand wordt bijgehouden in de startpost en word ge-update na afloop van een championship :)[me=118596]

[ Voor 40% gewijzigd door RMB op 28-09-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 19:03:
Iengeval al ga je stukje van curfstone af en over het zand dan snij je toch af bij laatste chicane ik hoor het graag
ik maak morgen ofzo wel foto's van me replay bij die chicane. Mag je zelf gaan kijken of ik uberhaupt de curbstones al raak, en meteen oordelen of iedereen wel zo eerlijk is als jij !
Enne... 320.000 max. Cr. ? daar had crasher niet overgesproken, die zei dat het ongeveer 320.000 Cr. kostte om al die upgrades. e.d te kopen. Doch zit ik daar nog 2-5 duizend Cr. onder.

vraagme nu eigenlijk wel af, of je ook je replay kan volgen zegma, als stand-alone, ipv ghost.

owkee, mijn inschrijving tot op heden:
Dodge Viper GTS 1'13.248 noASM noTCS auto-terug semi-op.

[ Voor 8% gewijzigd door sjobber op 28-09-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

RMB, die credits kan je weghalen. Die had ik alleen als info bijgezet, voor diegene die weinig geld hadden. Is alleen wat verkeerd begrepen door sommigen.

Hoelaat vrijdag eindigt die deadline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Nou ik heb ook een mooie tijd hoor :) 1:13,665
Wel 2x een halve band over de curbs :)
Hoe maken jullie die video? Met tv-in van je videokaart?

Dodge Viper GTS 1:13,665 ASM+TCS auto-terug semi-op

[ Voor 17% gewijzigd door kutkip op 28-09-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wat betreft de regels vind ik dat je best over de curbs mag gaan, alleen niet buiten de curbs met alle wielen tegelijkertijd. Dus het rijden met twee wielen naast de curbs terwijl de andere wielen nog op de curbs zitten vind ik nog toegestaan.

Dit is dan wel geldig bij krappe chicanes, in een lange bocht is het natuurlijk een ander verhaal. Dan is het constant rijden met twee wielen binnen de curbs uit den boze.

[ Voor 25% gewijzigd door Chrasher op 28-09-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Chrasher schreef op 28 september 2004 @ 20:49:
RMB, die credits kan je weghalen. Die had ik alleen als info bijgezet, voor diegene die weinig geld hadden. Is alleen wat verkeerd begrepen door sommigen.

Hoelaat vrijdag eindigt die deadline?
ok :)

Deadline is Vrijdag 1 Oktober om 20:30 ;)

[ Voor 13% gewijzigd door RMB op 28-09-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

Chrasher schreef op 28 september 2004 @ 21:08:
Wat betreft de regels vind ik dat je best over de curbs mag gaan, alleen niet buiten de curbs met alle wielen tegelijkertijd. Dus het rijden met twee wielen naast de curbs terwijl de andere wielen nog op de curbs zitten vind ik nog toegestaan.
Ik ben er opzicht niet op tegen, bedoel, scheelt weer een hoop gezijk van net wel of net niet.

Tevens kan ik 4 tiende onder me eigen tijd rijden kwam ik achter, is het niet dat ik 1 bocht telkens erg verpruts :p (die bij3de meetpunt :X )

en ik zie dat er nog iemand de 1'13.xxx is ingedoken :D (ow... 2 banden over de curbs... lama |:( :+ )
*ik ga door naar de 1'12.xxx jij ook ?:p

ow en deze: TwisterTwisted: 1'13.057 sneed af, zoals hijzelf zei... kweetniet watdan het nut ervan is om deze daardan neer te zetten...

[ Voor 15% gewijzigd door sjobber op 28-09-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
sjobber schreef op 28 september 2004 @ 21:45:
[...]

Ik ben er opzicht niet op tegen, bedoel, scheelt weer een hoop gezijk van net wel of net niet.

Tevens kan ik 4 tiende onder me eigen tijd rijden kwam ik achter, is het niet dat ik 1 bocht telkens erg verpruts :p (die bij3de meetpunt :X )

en ik zie dat er nog iemand de 1'13.xxx is ingedoken :D (ow... 2 banden over de curbs... lama |:( :+ )

ow en deze: TwisterTwisted: 1'13.057 sneed af, zoals hijzelf zei... kweetniet watdan het nut ervan is om deze daardan neer te zetten...
Over curbs mag je snijden :) (als hij meldt dat hij ook over gras etc. sneed, downgrade ik em wel na zijn oude tijd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
sjobber schreef op 28 september 2004 @ 21:45:
[...]

Sterker nog, ik heb 1x op het schema van een 1:12,9xx gezeten :o Opeens zag ik dat ik 0.7s sneller was dan me ghost. Maarja dan ga je opeens heel gespannen rijden en blijft er niks meer van over :'(
RMB schreef op 28 september 2004 @ 21:52:
[...]

Over curbs mag je snijden :) (als hij meldt dat hij ook over gras etc. sneed, downgrade ik em wel na zijn oude tijd ;))
Nope, niet afgesneden.

[ Voor 15% gewijzigd door kutkip op 28-09-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op 28 september 2004 @ 21:59:
[...]
Nope, niet afgesneden.
We hadden het ook niet over jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1'15.873 no tcs, no asm, autotransmission

hoe krijgen jullie t voor mekaar om 1'13 te rijden? mijn viper verliest te veel snelheid in de bochten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

kutkip schreef op 28 september 2004 @ 21:59:
[...]Sterker nog, ik heb 1x op het schema van een 1:12,9xx gezeten :o Opeens zag ik dat ik 0.7s sneller was dan me ghost. Maarja dan ga je opeens heel gespannen rijden en blijft er niks meer van over :'(
ik zat op een 1'10.xxx maar toen had ik afgesneden :+
En met normaal rijden was ik al 4 tiende sneller, maar idd, dan ga je gespannen rijden, zo van, niet fout doen.... en dan gaat het juist fout |:(
RMB schreef op 28 september 2004 @ 21:52:
[...]

Over curbs mag je snijden (als hij meldt dat hij ook over gras etc. sneed, downgrade ik em wel na zijn oude tijd )
ach, die oude tijd gaater morgen toch wel aan, als ik de 1'12 binnen rij O-)

[ Voor 22% gewijzigd door sjobber op 28-09-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 23:24:hoe krijgen jullie t voor mekaar om 1'13 te rijden? mijn viper verliest te veel snelheid in de bochten :s
neem van die soft sliks ofzo, dan koop je remmen en al dieandere troep. Leer je rijden :+ en zet jeeen tijd neer ? :P

owja, mijn viper verliest ook veel snelheid in de bochten, maarja. Tis ookgeen NFSU he... :*)

[ Voor 16% gewijzigd door sjobber op 28-09-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb de softste slicks die er zijn (duurste) en remmen heb ik ook, alles getuned, heb tot nu toe alleen me vering afgestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zit nu aan een: 1:14.342 met ACM(3)/TCS(3)/AS, en mag blij zijn als ik onder de 1:14.000 duik. :X

Verwijderd

ik zit nu op 1'14.876 eindelijk onder de 1'15 :P ik ben tevreden voor vandaag

oja: tcs off, asm off, auto

Verwijderd

Nee ik ging met me vipertje aardig over zand dus dat = pech tijd weg :D

Vanavond weer opnieuw proberen weet iemand hoe je automatisch opschaklen aan zet?

• -DG-
  • Laatst online: 20-09 19:22
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 08:33:

Vanavond weer opnieuw proberen weet iemand hoe je automatisch opschaklen aan zet?
Automatisch opschakelen?
Je kunt semi-automatisch op of afschakelen met r2 en l2 als je car op automaat staat.
Dat semi-autmatisch opschakelen doe je door r2 in te drukken en dan gaat die bij de toeren teller verder dan rood en als je em los laat dan schakeld die naar de volgende.
Ik neem aan dat je dat bedoeld...
Had iemand anders trouwens ook al uitgelegt ;)

• RMB

RMB

Topicstarter
ik doe gewoon altijd Volledig manual :)

• bolleh
niemand meer die aan de champ mee doet?
iedereen is die viper natuurlijk zo zat dat ze hun controller/ps2 gesloopt hebben uit frustratie :+

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Blijkbaar heb ik de opdracht van deze week toch wel erg moeilijk (lees: vervelend) gemaakt. :D

• sjobber

sjobber

niet echt veel tijd gemaakt om te spelen. En iedereen die een 1'15 rijdt zal wel iets hebben van: jah wtf, kan nooit een 1'13, dat is 2 sec. sneller dan dat ik rijdt met mijn goddelijke rijstijl. ik doe de volgende compo wel weer mee (of niet...)

Verwijderd

Ik vindt deze wel vet kwam eindelijk beetje in de buurt bij de andere maar ja laatste tijd tijd gebrek maar in het weekend ga ik er weer tegen aan en het gaat me niet echt om het winnen maar meer om te kijkken hoe je ervoor staat. Hoeveel weken duurt het nog tot kampioenschap word afgesloten en komt er weer een lijst met tijden?

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Ook eindelijk weer een tijd van mij.
Dodge Viper GTS @ 1110 pk; 1:15:192
Dodge viper GTSr Concept @ 980 pk; 1:12:267 (geen deelnemende auto)
^^ Om maar even het verschil aan te geven tussen de normale en de concept Viper >:) .

Tijden van de Viper GTS kunnen nog wel sneller, maar ga nu weer even wat anders doen.

Waar rijden jullie nou die rondejes :? ? Ik rij ze gewoon in de run & setting mode.

[ Voor 14% gewijzigd door Just_I op 30-09-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik race wel mee maar heb wat pc probs (radeon 9800 fout geflashed en kaart kapot dus nu) dus daar was ik mee bezig. vanavond nog ff paar rondjes gassen denk ik.

ik geef t op, ik kom niet onder de 1'14.876. heb morgen ook geen tijd meer om te spelen want ben pas om 11 uur savonds afgewerkt...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond zal ik proberen nog een snelle tijd neer te zetten, ik zit nu net aan in de 1'13 maar ik vind de manier waarop de chicane genomen is niet helemaal netjes (op het randje).

Laat dit topic niet een stille dood sterven mensen, iedere week een leuke uitdaging tot GT4 uit is lijkt me een goed zoethoudertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Misschien ga ik straks nog een rondje rijden om nog een fast(-er) lap neer te zetten.
(nog wel jammer dat je niet mocht meedoen met die concept >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

[quote]Just_I schreef op 30 september 2004 @ 20:48:
Dodge viper GTSr Concept @ 980 pk; 1:12:267 (geen deelnemende auto)
[quote]

vind dit dan niet eens zo'n snelle tijd. Weet ook datde anderen ook sneller rijden met een concept versie he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 08:33:
dat ging over die 1'13.057 neem ik aan ? want dan kan die weg uit de ranglijst:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Mijn uiteindelijk tijd is geworden:
Dodge Viper GTS : 1:14:385

En Sjobber, die tijd is inderdaad dan niet zo snel, MAAR. Met de concept Viper heb ik ook maar 3 rondjes ofzo gereden en met de normale Viper inmideels rond de 80 ofzow (toen al rond de 40). Dus die tijd met de concept kan nog zwaar worden verbeterd aangezien het absoluut geen foutloze ronde was.
Het was meer om aan te geven dat het nieuwere model toch wel sneller was met een lager aantal pk's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb het vanavond nog geprobeerd, maar kom niet meer onder mijn 1:14.342 van een paar dagen geleden. :|
Had nog bijna een hoge 1:13 gereden, maar verprutste het in de laatste bocht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

RMB schreef op 28 september 2004 @ 20:25:
Aangezien Chrasher de rules nog niet heeft gemeld:

Championship 2

* Just_I Deadline vrijgag 1 oktober om 20:30

Track: ApricotHill Raceway I

Car: Dodge Viper GTS.

Tijden worden in startpost bijgehouden

Veel raceplezier >:) namens mij & Chrasher :)
Deadline expired

[ Voor 23% gewijzigd door Just_I op 01-10-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Bij afwezigheid van RMB zet ik hier de voorlopige uitslag van de 2e race neer:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
sjobber:        1:13.248
kutkip:         1:13.665
Chrasher:       1:14.342
Just_I:         1:14.385
Twistertwisted: 1:14.491 (???......)
WuKen:          1:14.876
EfBe:           1:15.102
bAdmuTs:        1:17.962

:)

[ Voor 20% gewijzigd door Chrasher op 01-10-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

niet dat het verder uitmaakt maar deze dan van kutkip: 1'13.665 ASM/TCS/Semi AT

bedoel hij reed maar halve band over de curb. Voor de uitslag maakt het verder niet zoveel uit, maar dan is het ineens zo'n groot gat naar nummer 2... :/

*ik ben in het weekend weg overigens... dus mogt er een compo verzonnen worden, zal dat waarschijnlijk niet door mij zijn.

(maar mocht men weer iets inbrengen dan verzin ik deze: Seattle II, Camaro SS opgevoerd :p
en Deep Forest, mini cooper (originele banden; en alleen sport brakes; clutch en dat carbon driving as ofzo als upgrade. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Blijkbaar overheen gelezen, bedankt sjobber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt vanavond nog een nieuwe compo georganiseert? heb wel zin om vanavond te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
weet iemand trouwens of je die TVR speed 12 bij de tvr tuscan speed 6 race in professional mode kunt winnen?

heb die vanmiddag gewonnen na een tijd spelen en pijn in me pols maar koos uit de 4 zwarte autos een griffith 500 :/

die speed 12 lijkt me een machtige wagen, 12 cilinder, 799pk NA :9
en die tuscan speed 6 maakt al een heerlijk geluidje...laat staan deze

hoewel ik wel bang ben voor flink onderstuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:43:
wordt vanavond nog een nieuwe compo georganiseert? heb wel zin om vanavond te rijden...
sjobber heeft de afgelopen race gewonnen, dus bij deze nodig ik hem uit om de nieuwe race met de bijhorende regels op te stellen.... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep maar sjobber is t weekend weg ;)
als ik uit zijn 2 idee-en mag kiezen dan kies ik: Seattle II, Camaro SS opgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dan zitten we alleen met een probleem met Seattle-II, want deze baan is pas ver in Arcade-mode beschikbaar.
Ik kan zelf nu wel op Seattle-I rijden (moest daarvoor wel vorige week een 6-tal arcade races rijden :X ), maar Seattle-II heb ik hier nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik heb t probleem dat ik niet met getunede bakken in arcade mode kan rijden :S want als ik mijn garage load dan krijg ik alle wagens wel maar met standaart pk's (of ik doe iets verkeerd :s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

Bijje garage in arcade mode, staan de standaard waarden van de wagen. Zodra je de wagen laad inarcade, en je kijkt onder settings, dan zie je van onder het huidige aantal PK's van de wagen.

Oke, tot de orde:
RMB is de verantwoordelijke voor de races zegma, dus ook wie ze verzint. Ik heb dus GEEN toestemming van hem/haar ? om deze compo zo neer te zetten. Nu is hij er nog niet, maar mocht hij toch willen om mijn bedachte compo door te laten gaan, dan zullen dit de regels zijn:

Championship 3

* Deadline vrijgag 8 oktober om 20:00

Track: Seattle I

Car: Camaro SS (te koop bij chevrolet USA)

Pimpen: Alles is mogelijk, van leuke nieuwe BBS sport velgen tot een nieuwe bodykit (lightweight stage :p).

Tijd en car (+kleur en velgen? :p) moeten in een post worden weergegeven.

Vermeld in je post of je ASM en TCS gebruikt en manueel of automatic.

Men mag gaan rijden van mijn part, maar onthoud: RMB besluit of dit de compo word of niet, niet ik. Dus zodra hij het startsein geeft, is de compo officieel en kunnen er pas tijden gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 20-09 19:22
Weet iemand bij welke race je die special stage 5 wet course kunt rijden? Want ik ben hem alleen nog maar tegen gekomen bij de S-License.
En zijn er nog meer wet courses? >> Lekker veel onderstuur :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

bolleh schreef op 01 oktober 2004 @ 22:52:
weet iemand trouwens of je die TVR speed 12 bij de tvr tuscan speed 6 race in professional mode kunt winnen?

heb die vanmiddag gewonnen na een tijd spelen en pijn in me pols maar koos uit de 4 zwarte autos een griffith 500 :/

die speed 12 lijkt me een machtige wagen, 12 cilinder, 799pk NA :9
en die tuscan speed 6 maakt al een heerlijk geluidje...laat staan deze

hoewel ik wel bang ben voor flink onderstuur...
Beginner league
Amateur league
Proffesionel league
Endurance
Overige

En idd de Speed 12 is echt een vette auto. Maakt een mooi geluidje en is daarnaast ook nog best wel snel (mindere acceleratie helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Seattle I, Camaro SS, 744PK (:P ), ms, asm 4, tcm 5: 1.30.674
Het kan nog wel wat harder denk ik. Ik heb alles zo stiff mogelijk afgetuned, dat scheelde wel veel in de remweg, en daardoor bespaar je veel tijd :). Versnellingsbak stand: 29

(edit) Het kon inderdaad nog harder: 1.28.683, en zelfs die is niet perfect. Laat je niet ontmoedigen dus, ik denk dat de winnaar ergens rond de 1.27 zit :)

[ Voor 27% gewijzigd door EfBe op 02-10-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op 1,30,023 maar kan nog wel harder :D

Op einde van kampioenschap kan dan wel de top 10 neergezet worden zou wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nieuw record gereden en ik zet gelijk stand er ff bij is wel zo leuk behalve dat niemand nog rijd hahah, Ik denk dat ik wel onder de 1.28 kan komen met een beetje finetuning :)

Twisted: 1.28.365

EfBe: 1.28.683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TC aan, geen ASM, Manual

1'28:163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Whahahaaa ... Zo te zien heb ik tot nu toen de snelste tijd al is het maar krap. Mijn tijd staat nu op 1:28:147. Alles getuned wat er maar valt te tunen, dat betekend dus ook de velgen ( Falken > de tweede (vijfspaaks)). De ronde valt nog wel te verbteren, maar ben op dit moment een beetje geërgerd, want het lukt telkens niet meer (klote muren :X )

Zit nu overigens op 80 % van het hele spel. Ik vanmiddag nog even alle races in de single race mode van easy gewonnen, sectie A en B had ik al.
Met een Lancer Evo 7 proto tegen een Xsara rally op tahiti ... ruim 30 seconden voorsprong 7(8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister tot irritatie aan toe gespeeld ... lukte maar niet om vooruit te komen ...

Speel zojuist even 2 ronden: 1'27:340 !!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hier is mijn voorlopige tijd met de Camaro SS op Seattle-I: 1:28.949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Aangezien RMB al een tijdje niet meer aanwezig is geweest (afgelopen woensdag voor het laatst) neem ik maar aan dat het nu wel vast staat hoe de volgende championship in elkaar zit.

Seatle I
Chevrolet Camarro SS > volledig getuned
Einde van de contest : 8 oktober 20:00

[ Voor 8% gewijzigd door Just_I op 03-10-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

sjobber schreef op 02 oktober 2004 @ 00:41:
* Deadline vrijgag 8 oktober om 20:00
spreekt voor zich neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

owkee, komt ie:
1'26.957 Camaro SS (soft tyres, standaard velgen, blauwe wagen :+ , noASM + noTCS, semi-auto schakel)

vanmiddag gereden. Had me ps2 meegenomen naar me opa. Even half uurtje geprobeerd. Dit is me enige echt snelle ronde. Kon in 1ste sectie overigens nog wel 2 tiende vanaf.

[ Voor 58% gewijzigd door sjobber op 03-10-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

sjobber schreef op 03 oktober 2004 @ 21:52:
owkee, komt ie:
1'26.957 Camaro SS (soft tyres, standaard velgen, blauwe wagen :+ , noASM + noTCS, semi-auto schakel)
Neis heel erg snel ...
Had me ps2 meegenomen naar me opa.
LOL B) , moet ik niet proberen ... Dan word ik gelijk voor freak en gek uitgemaakt :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
*ack* 1.26.9 ? *oef*....

Dat wordt serieus oefenen. :) Maar moet kunnen, ik heb wel gemerkt, hoe harder je WILT rijden met die camaro op seattle, hoe langzamer (lees: hoe meer fouten) je maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

Just_I schreef op 03 oktober 2004 @ 22:00:
[...]LOL B) , moet ik niet proberen ... Dan word ik gelijk voor freak en gek uitgemaakt :+ .
Neem een dans matje mee + dancing stage fever, en de hele familie houdt weer van je :+

En die 1'26.9xx vind ik niet zo'n snelle tijd. Ja oke, je komt er niet makkelijk aan, maar als het zeker nog 2 tiende sneler kan in het 1ste deel... EN ik heb me wagen niet afgesteld.
En je moet idd gewoon RUSTIG rijden. Dus op tijd remmen, en zeker niet te laat. Vroeg op het gas, en NIET meteen vol gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Excuseer mij, er waren problemen met mijn internet verbinding (@home Basis), zodoende heb ik de score etc. niet kunnen bij houden. vandaag zal ik dit doen!

Begin ook maar en nieuw championship te overleggen :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste