Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
PSN-id: Chrasher
[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 25-09-2004 16:58 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik let vooral op alle aankopen die ik doe met het bedrag dat ik overhoud (zie [rml]Chrasher in "[ PS2]Gran Turismo 3"[/rml]) Voor de rest verander ik alleen wat aan de versnellingsbak (vooral eindoverbrenging) en verder laat ik alles standaard.bAdmuTs schreef op 25 september 2004 @ 16:58:
Ik kom niet eens in de buurt van die tijden, heb zelf rond de 1:12 want ik begrijp shit van dat afstellen, wat moet je nou precies afstellen en hoeveel enz..
Vergeet ook niet om er slicks (gratis) onder te leggen, dat vergeet ik ook wel eens en scheelt nogal in rondetijden.

niet soft's? ik heb er super soft banden onder... je mag je banden na keuze kiezen he..... ongeacht het bedragChrasher schreef op 25 september 2004 @ 17:35:
[...]
Ik let vooral op alle aankopen die ik doe met het bedrag dat ik overhoud (zie [rml]Chrasher in "[ PS2]Gran Turismo 3"[/rml]) Voor de rest verander ik alleen wat aan de versnellingsbak (vooral eindoverbrenging) en verder laat ik alles standaard.
Vergeet ook niet om er slicks (gratis) onder te leggen, dat vergeet ik ook wel eens en scheelt nogal in rondetijden.
[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 25-09-2004 18:55 ]
Verwijderd
Mijn eerste poging:
1'09.582 Mazda RX7 489 BHP 1139 KG TCS/noASM/AM
edit: tijd aangepast ... typefout...
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 19:48 ]
Van super hard tot super soft zijn allemaal slick bandenRMB schreef op 25 september 2004 @ 18:54:
[...]
niet soft's? ik heb er super soft banden onder... je mag je banden na keuze kiezen he..... ongeacht het bedrag
okkutkip schreef op 25 september 2004 @ 19:41:
[...]
Van super hard tot super soft zijn allemaal slick bandenAlleen met een andere compound
Ik denk dat ik maar ophoud met proberen een snellere tijd neer te zetten. Heb zo'n beetje de hele middag achter de PS2 gezeten (en gestaan > stomme kl*te kruk

[list]• Mazda RX7• Toyota Supra RZ• RUF 3400S• BMW 320i• Mercedes SLK 230 Kompressor• Alfa Romeo 156• Lotis Elise• Lotus Elise Motor Sports• Diverse Skyline's• En nog een hele hoop andere
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
die laat niks van zich horen + de skyline J kan je niet kopen
tegenstanders voor dit idee?
zAo schreef op 22 september 2004 @ 20:07:
Hmm... ik geloof dat ik me vergist heb
Ik was aan het rijden in een Skyline GT-R V-Spec II R34, J. Die laatste letter is geloof ik niet toegestaan....![]()
Ik vond de tijden al zo langzaam
[ Voor 12% gewijzigd door Just_I op 25-09-2004 20:29 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
- 1:10.918 Nissan Skyline GT-R V-Spec-II 590 PK / 1388 kgChrasher schreef op 25 september 2004 @ 15:21:
De laatse tijden van mij....
- 1:08.089 Chevrolet Corvette Z06 625 PK / 1254 kg
- 1:09.033 Chevrolet Corvette Grand Sport 591 PK / 1331 kg
- 1:09.670 Ford Mustang SVT Cobra R 633 PK / 1448 kg
- 1:09.863 TVR Griffith 500 535 PK / 1028 kg
- 1:09.936 Mazda RX-7 Type RZ 491 PK / 1181 kg
- 1:10.918 Nissan Skyline GT-R V-Spec-II 590 PK / 1388 kg
- 1:11.280 Nissan Skyline GT-R (R34) 587 PK / 1450 kg
- 1:11.370 Mitsubishi Lancer Evolution VI RS(J) 482 PK / 1121 kg
Wie een video wil zien van één van deze rondjes moet maar een gil geven.![]()
Ben trouwens nog steeds benieuwd hoe ZaO aan die 1:08 is gekomen met die Skyline binnen de 100.000 credits?
edit:
Skyline V-Spec-II bijgezet.
Ik wil die weleens zien
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
ach ja.. als hij er kritiek op heeft mag hij eerst eens uitleggen hoe die aan die R34 J komtJust_I schreef op 25 september 2004 @ 20:28:
[...]
... Ik zeg niks, maar misschien moet je zAo maar even een mailtje sturen.
als daarmee alles in orde is zet ik zijn tijd wel weer erbij

Ik heb twee varianten gemaakt:

Geef even een seintje of die video's werken, ze komen namenlijk van mijn nieuwe ftp-server af, en ik weet niet voor 100% of dit werkt.
Enig idee hoe ik een "jpg" kan linken vanaf mijn server? Ik krijg hier alleen maar een link te zien.
Gebruikte onderdelen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Chevrolet Corvette Z06 Cr. 54.000 - Suspension/Sports-Kit Cr. 3.200 - Sports Brakes Cr. 4.700 - Exhaust and Aircleaner/Racing Cr. 4.800 - NA Tuning/Stage 2 Cr. 12.500 - Racing chip Cr. 1.500 - Clutch/Single Cr. 1.700 - Transmission/Full-Racing Cr. 10.400 - Lightweight/Stage 1 Cr. 1.200 - Lightweight/Stage 2 Cr. 5.500 ------------------------------------------------- Totaal Cr. 99.500 |
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Bij mij werkt die op 1 of andere manier niet...Chrasher schreef op 25 september 2004 @ 22:05:
Hier zijn dan de eerste video's van de Corvette Z06, helaas is het geluid van die wagen.
Ik heb twee varianten gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef even een seintje of die video's werken, ze komen namenlijk van mijn nieuwe ftp-server af, en ik weet niet voor 100% of dit werkt.
Enig idee hoe ik een "jpg" kan linken vanaf mijn server? Ik krijg hier alleen maar een link te zien.
Gebruikte onderdelen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Chevrolet Corvette Z06 Cr. 54.000 - Suspension/Sports-Kit Cr. 3.200 - Sports Brakes Cr. 4.700 - Exhaust and Aircleaner/Racing Cr. 4.800 - NA Tuning/Stage 2 Cr. 12.500 - Racing chip Cr. 1.500 - Clutch/Single Cr. 1.700 - Transmission/Full-Racing Cr. 10.400 - Lightweight/Stage 1 Cr. 1.200 - Lightweight/Stage 2 Cr. 5.500 ------------------------------------------------- Totaal Cr. 99.500
Eh.. NOG niet
Mischien kan je ze met de rechtermuisknop opslaan als..... i.p.v. direct op de linkjes te klikken.-DG- schreef op 25 september 2004 @ 23:29:
[...]
Bij mij werkt die op 1 of andere manier niet...![]()
Eh.. NOG niet

I love the smell of a Palm in the morning.
heerlijk om lekker te glibberen over die gladde weg, en de spaarzame mensen bij het stoplicht vaag naar me kijken
wel bijna een lantaarnpaal geraakt overigens toen ik de rotonde wilde verlaten

das toch net wat enger in je moeders auto dan in gran turismo
k wou alleen dat ik een rear wheel drive autp had met om en nabij de 150-200pk
ow en met die banden. als ik free run doe, en ik doe er slicks onder, hard zach weet ik veel wat, maakt dat geen enkel verschil. TEVENS zie ik ook niet de slijtage van die banden, en na 20 ronden, blijf ik nog steeds vrolijk binnen de baan met dezelfde snelheden...
in wat voor mode zetten julliedan die tijden neer ?
allemaal gewoon in run & setting mode in je garagesjobber schreef op 26 september 2004 @ 02:27:
Crasher sorry, maar ik kan de filmpjes niet zien/binnenhalen, zal wel komen doordat je server nu uitstaat ?
ow en met die banden. als ik free run doe, en ik doe er slicks onder, hard zach weet ik veel wat, maakt dat geen enkel verschil. TEVENS zie ik ook niet de slijtage van die banden, en na 20 ronden, blijf ik nog steeds vrolijk binnen de baan met dezelfde snelheden...
in wat voor mode zetten julliedan die tijden neer ?
je kan het ook in een race doen maar dan slijten je banden dus wel
1:10.918 - Nissan Skyline GTR V-Spec II

Heb nog even een andere ftp-server opgezet. Indien je de video's eerst niet kon binnenhalen, probeer het dan nu eens opnieuw.
[ Voor 130% gewijzigd door Chrasher op 26-09-2004 10:34 ]
Maar hoe krijg je die Z06 op 625 bhp? Ik heb nml de zelfde auto gemaakt om te kijke wat ik daarmee haal, maar die heeft maar iets van 580 bhp. Ik weet wel dat dat omhoog gaat als je meer raced maar 45 bhp verschil is toch wel veel...
Ik ben met m'n TVR Griffith nu trouwens op 1'10.111, maar ik kom daar met de Z06 echt niet onder.
Heb nu een nieuwe Z06 gekocht en de Lightweight Stage/2 vervangen door een Port Polish -> 650 PK. De rondetijden zitten nu ook in de 1:08.laag maar ik ben nog niet onder de 1:08 gedoken.
[ Voor 71% gewijzigd door Chrasher op 26-09-2004 12:34 ]
De manier waarop jij de bochten neemt is ongeveer hetzelfde als hoe ik het doe. Alleen die lange doordraaier (vlak na de eerste tunnel) neem ik iets anders en de bocht voor de tweede tunnel kom jij veel beter uit.
De run en settings mode (staat bij Home als vierde geloof ik). Ik zou niet weten hoe je het anders zoudoen, testrun voor een race of arcade modesjobber schreef op 26 september 2004 @ 02:27:
In wat voor mode zetten julliedan die tijden neer ?
Ik heb de olie wel ververst. Maar ik zal die port polish eens kope ipv Lightweight Stage/2.Chrasher schreef op 26 september 2004 @ 11:51:
-DG-, heb je je olie al ververst?
Heb nu een nieuwe Z06 gekocht en de Lightweight Stage/2 vervangen door een Port Polish -> 650 PK. De rondetijden zitten nu ook in de 1:08.laag maar ik ben nog niet onder de 1:08 gedoken.
[ Voor 24% gewijzigd door EfBe op 26-09-2004 13:46 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
t' Is trouwens druk op de server...
[ Voor 34% gewijzigd door Chrasher op 26-09-2004 13:53 ]
Kblijf toch bij m'n TVR griffith 500, nu met 1'09.350
ASM/ATC/AT
[ Voor 22% gewijzigd door -DG- op 26-09-2004 14:27 ]
Onderaan bij de settings van de versnellings bak dacht ik.Chrasher schreef op 26 september 2004 @ 13:49:
"toerenlimit opschroeven" ??? Dat heb ik nog nooit geprobeerd, waar doe je dat?
offtopic:
De versnellingsbak settings, rechts heb je een lijstje 1 t/m 6, dan een met een rood balkje en die daaronder kun je naar rechts moven en zo de limit wanneer hij terugknalt in toeren iets opschroeven.Chrasher schreef op 26 september 2004 @ 13:49:
"toerenlimit opschroeven" ??? Dat heb ik nog nooit geprobeerd, waar doe je dat?
offtopic:
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar die grip is zoveel anders als dan ik hier heb.
Ik zal eens gaan zoeken in de instellingen verder, om ook die grip te krijgen, aangezien daar toch wel het verschil in tijd zit.
Ik weet niet hoe je gas geeft, met welke button, maar ik heb bv gas/rem op de rechterpook zitten. Dan kun je heel secuur half gas geven en net een beetje bijgassen in zo'n bocht zodat je op de limit er doorheen kunt. Ook erg belangrijk is dat je niet te laat remt, want dan hou je teveel snelheid en rammel je de bocht uit. Ook gassen in een hogere versnelling kan het sturen bevorderen (niet je banden, maar dat boeit nu toch nietsjobber schreef op 26 september 2004 @ 15:58:
owkee, filmpje van de corvette gekeken. Wat me opvalt is de hoeveelheid grip. Dan vooral in de bocht na de 2de tunnel (bocht van 4 naar 3 richting chicane) en ook de bocht voor de 3de tunnel die je in z'n 2 doet.
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar die grip is zoveel anders als dan ik hier heb.
Ik zal eens gaan zoeken in de instellingen verder, om ook die grip te krijgen, aangezien daar toch wel het verschil in tijd zit.

jah 3 tunnels. 1ste kan je als brug zien, maar aangezien je er onder door gaat, kan het net zogoed een tunnel zijn.
en ik geef gas met zo'n button. Maar daar kan je ook hard/ zacht gas mee geven. Aangezien de buttons druk gevoelig zijn. Kan zelf niet zo goed met die analog sticks rijden namelijk.
*hoopt een een veeel leuker circuit voor de volgende challenge
Ja of we kunnen ook die demo van bmw virtual driver (of hoe die ook heet) nemen, dan weet je zeker dat iedereen precies dezelfde auto heeft.Chrasher schreef op 26 september 2004 @ 18:36:
Bij de volgende wedstrijd lijkt het mij het beste om 1 wagen uit te zoeken (getuned of niet) die ook te koop is bij de dealer.
Maar dat past weer niet thuis in een gt3 topic want die loopt op een gt4 engine
Chrasher: Chevrolet Corvette Z06 - 1'08.089 - ASM/TCS/AT
EfBe: Chevrolet Corvette Z06 - 1.08.882 - NoASM/TCS/MT
Just_I: Chevrolet Corvette Gran Sport - 1'09.162 - ASM/TCS/AT
-DG-: TVR Griffith 500 - 1'09.350 - ASM/TCS/AT
yhtomit: Mazda RX7 - 1'09.582 - noASM/TCS/AT
Bolleh: Chevrolet Corvette Z06 - 1.09.750 - ASM/TCS/AT
Milanza: Chevrolet Corvette Z06 - 1:10.039
KutKip: Nissan Skyline GT-R VspecII R34 - 1'11.325
=R.M.B.=: Ford Mustang SVT Cobra R - 1'13.018 - ASM/TCS/MT
Sjobber: Ford Mustang SVT Cobra R - 1'13.238
FoutTM: Nissan Skyline GT-R Vspec R33 - 1'17.---
Ik ben al plannen aan het maken voor een volgende
Wie vind het een goed idee om een Mugen NSX race te houden
Of Pennzoil Nissan Skyline GT-R... ook leuk
[ Voor 43% gewijzigd door RMB op 26-09-2004 22:21 ]
heb je voorkeuren?
ik wil graag een track die ik minder leuk vind
Rome
Laguna Seca
Seattle
special stages
(please niet special stage 11
[ Voor 42% gewijzigd door RMB op 26-09-2004 21:09 ]
Qua circuit vind ik de Complex string wel leuk om te doen of Rome circuit. Côte de Azur (monaco) vind ik ook wel leuk om te doen (lees verbeteren), maar daar was sjobber niet zo blij mee geloof ik
Komt rally ook nog een keertje aan bod ? daarvoor heb je namelijk ook normale weg auto's waar je dirt tyres onder kan gooien. Alleen dan wel de Escudo uitsluiten ... die rijd gewoon te hard en is nauwelijks te besturen.
Heb overigens gister weer ff die wheely geprobeerd .. ruim 1500 km/h gehaald
Daarna even de replay gekeken in een hele vag mode. Replay options > bovenste rijtje > 2e icoontje (auto met muzieknoten dacht ik). Kreeg je beelden die heel snel van camera positie wisselde, solarized beeld, begatief beelden, draaiende camera.
[ Voor 16% gewijzigd door Just_I op 26-09-2004 21:17 ]
Complex string vind ik ook heel vet... maar daar heb je zo'n sombere weers-omstandig-hedenJust_I schreef op 26 september 2004 @ 21:14:
Gillet Vertigo, Penzoil Skyline, Suzuki Escudo(die gaat moeilijk worden zeg) of iets anders.
Qua circuit vind ik de Complex string wel leuk om te doen of Rome circuit. Côte de Azur (monaco) vind ik ook wel leuk om te doen (lees verbeteren), maar daar was sjobber niet zo blij mee geloof ik.
Komt rally ook nog een keertje aan bod ? daarvoor heb je namelijk ook normale weg auto's waar je dirt tyres onder kan gooien. Alleen dan wel de Escudo uitsluiten ... die rijd gewoon te hard en is nauwelijks te besturen.
Heb overigens gister weer ff die wheely geprobeerd .. ruim 1500 km/h gehaald.
Daarna even de replay gekeken in een hele vag mode. Replay options > bovenste rijtje > 2e icoontje (auto met muzieknoten dacht ik). Kreeg je beelden die heel snel van camera positie wisselde, solarized beeld, begatief beelden, draaiende camera.
Pakken we de pennzoil Skyline GT-R met Grand valley?
Ik denk trouwens niet dat rally ooit aan bod komt, puur en alleen omdat dit a-Realistisch is in GT3....
(als je wilt rally rijden.. go and play Richard Burns rally
[ Voor 13% gewijzigd door RMB op 26-09-2004 21:32 ]
[list]• Penzoil Skyline > Cr. 785.000• Gillet Vertigo > Cr. 1.200.000• Suzuki Escudo > Cr. 1.000.000
Dacht ik, maar weet niet helemaal zeker.(prijzen uit europese versie, bolleh
En met het rally rijden is niks mis
[ Voor 34% gewijzigd door Just_I op 26-09-2004 21:45 ]
Verwijderd
Desnoods auto's uit de arcade mode, jgtc auto's hebben mijn voorkeur, ik vind een skyline (loctite) op seattle circuit altijd een leuke combo.
Ik wil niet vervelend doen maar die 1'09.350 van mij is sneller dan die 1'09.582 van yhtomit....
Just_I: Chevrolet Corvette Gran Sport - 1'09.162 - ASM/TCS/AT
yhtomit: Mazda RX7 - 1'09.582 - noASM/TCS/AT
-DG-: TVR Griffith 500 - 1'09.350 - ATC/TCS/AT
Bolleh: Chevrolet Corvette Z06 - 1.09.750 - ASM/TCS/AT
....
fixed-DG- schreef op 26 september 2004 @ 21:56:
[...]
Ik wil niet vervelend doen maar die 1'09.350 van mij is sneller dan die 1'09.582 van yhtomitEn er staat ATC ipv ASM --> typfoutje?
Seattle, Pennzoil Skyline GT-R, GEEN tuning, banden naar keus en voor de rest zelfde regels als vorige Championship?
ohja... we doen dan ook erbij dat iedereen zonder ASM/TCS doet... MT/AT mag iedereen zelf weten
Tegenstanders voor dit idee?
Skyline is mij ook best.
[ Voor 6% gewijzigd door Milanza op 26-09-2004 22:15 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Geen tuning is geen upgrades of is het niet spelen met de settings ?
Geen upgrades.. setting playen is juist coolJust_I schreef op 26 september 2004 @ 22:16:
Jah ikke. Waarom is die verbanning van ASM en TCS nou weer nodig. De een vind het lekker rijden en de ander niet. Laat nou gewoon die keuze aan de persoon zelf in plaatst van het in de contest te gooien
.
Geen tuning is geen upgrades of is het niet spelen met de settings ?
en we bannen ASM en TCS omdat dat een extra uitdaging oplevert
(in de options uitzetten dan.... in je car settings mag het aan omdat het in real ook mogelijk is
@milanza... is gefixed
@chrasher..... bij arcade mode kun je met je getunede wagen in GT mode naar free ride gaan en daar je wagen laden
[ Voor 20% gewijzigd door RMB op 26-09-2004 22:23 ]

Nog even over de TCS en ASM, ik heb die toch liever wel tenzij er meer mensen tegen zijn.
Volgens mij heb ik te weinig aan Arcade-mode gedaan want Seattle zit er bij mij helemaal niet bij. Heb eigenlijk direct na aanschaf alleen maar met de Gran Turismo Mode gespeelt.
had vandaag nog ff willen proberen maarja kwam visite dus heb maar ff snel een raceje gedaan en thats it
* kutkip heeft de arcade mode ook nog nooit gedaan

Ik bentegen de penzoil skyline, aangezienik de snellere wagens (racebakken) teonrealistisch vind rijden zegma. Een beetje nep reageren ofzo. kweet nie, het isgewoon niet HET.
tevens was mijn tijd op mid-field 1.12.128 met de mustang en al die balance zooi uit. TCM ACM ofzo ? En ik rijdt met controller. (en automatic)
[ Voor 3% gewijzigd door sjobber op 27-09-2004 01:31 ]
Verwijderd
Tis een beetje een late reactie, maar wilde hem toch maken...EfBe schreef op 24 september 2004 @ 11:03:
[...]
Wellicht deed ie ook arcade mode. Je kunt het nauwelijks zien omdat er zo'n mooie band overheen zit.
[...]
Welnee, gewoon goed aanremmen, terugschakelen en dan die bocht maken, ik por gewoon ut pookje naar links en rechts, nergens 900 graden voor nodig hoor
Ik doel dus op het gebruik van dat geile logitech stuur (zie sig
Iemand ervaring met GT3/GT4 Prologue met dit stuur?
Kom nou niet over dat pookje naar links en rechts porren... ik heb GT, GT2 en GT3 uitgespeeld (op 99,xx % in ieder geval) met dat pookje, dus ik weet wel hoe dat werkt

wat is dat een bout circuit zeg
overigens dat nieuwe gt4 filmpje ziet er zeeer goed uit
weet iemand toevallig of pikes peak er ook in zit? dat zou echt geweldig cool zijn, hoewel ik nog niet eens aan de rally delen van gt3 ben begonnen
neem nou es een definitive beslissing:P
als er niet gebeurt wat jij wil.. komt het warschijnlijk wel in een volgend championship
Verwijderd
ik ben tegenstander voor F1's ..... daar verleer je het rijden vanVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 18:02:
wat houd dat hele am enz in ik heb op zo moeielijk mogelijk. welk circuit word het ik vind laguna wel een vette race en met formule 1 of andere auto`s waar je niet mee mag tunen
Verwijderd
Je hebt op 1 kant wel gelijk want het slippen dat gebeurd niet maar met formule 1 kan je echt preciese bochten nemen en heel scherp tijd rijden maar ja dat vindt ik iedereen zijn mening maar heb jij mischien een goed idee kwa auto?RMB schreef op 27 september 2004 @ 18:04:
[...]
ik ben tegenstander voor F1's ..... daar verleer je het rijden van
Net nog even mid-field gedaan met mustang + andere banden... rijdt ik spontaan in de 1.09.xxx met als snelste tijd een 1.09.268... en dan kon het in de 1ste sector nog 2 tiende harder...
<edit>- 1:09.670 Ford Mustang SVT Cobra R 633 PK / 1448 kg wasde tijd van crasher indezelfde wagen
ik ga nog steeds voor: seattle + CAMARO SS getuned en al die hulp zooi uit. (wel die seattle waarje naar beneden rijd over die hobbels zegma, en niet naar boven toe).
[ Voor 13% gewijzigd door sjobber op 27-09-2004 18:40 ]
car?... ik ben nog steeds voor de Pennzoil Skyline GT-R of Mugen NSX
andere Race editie skylines zijn ook welkom
[ Voor 17% gewijzigd door RMB op 27-09-2004 18:46 ]
(of bedoel je een andere mugen?)
[ Voor 10% gewijzigd door EfBe op 27-09-2004 18:51 ]

Zelf heb ik wat ander voorkeuren voor een nieuwe race:
Ben absoluut geen fan van het gebots tussen de vangrails op een stratencircuit, maar ben meer gecharmeerd van de normale circuits, waar 1 klein foutje nog niet hoeft te betekenen dat je hele ronde naar de klote is.
Zit eerder te denken aan een "ApricotHill", "Laguna Seca", "Grand Valley", "Trial Mountain", "Deep Forrest" of weer de "Super Speedway".
Dan kunnen we een zwaar opgeboerde wagen kiezen met veel PK's. Bijv. de Lotus Esprit Sport 350, te tunen tot meer dan 1000PK, maar zo zwaar als een baksteen en de wegligging van een dweil.
Of een ongetunede Peugeot 206, een leuke Duitser zoals de Audi TT (wel of niet getuned) of de Mini Cooper voorzien van alle snufjes.
ik ben zelf ook een Grand Valley freakChrasher schreef op 27 september 2004 @ 18:53:
Ben wat extra "Easy Arcade-races"gaan rijden en heb nu ook de beschikking over het Seattle circuit om eventueel daarop mee te doen.
Zelf heb ik wat ander voorkeuren voor een nieuwe race:
Ben absoluut geen fan van het gebots tussen de vangrails op een stratencircuit, maar ben meer gecharmeerd van de normale circuits, waar 1 klein foutje nog niet hoeft te betekenen dat je hele ronde naar de klote is.
Zit eerder te denken aan een "ApricotHill", "Laguna Seca", "Grand Valley", "Trial Mountain", "Deep Forrest" of weer de "Super Speedway".
Dan kunnen we een zwaar opgeboerde wagen kiezen met veel PK's. Bijv. de Lotus Esprit Sport 350, te tunen tot meer dan 1000PK, maar zo zwaar als een baksteen en de wegligging van een dweil.![]()
Of een ongetunede Peugeot 206, een leuke Duitser zoals de Audi TT (wel of niet getuned) of de Mini Cooper voorzien van alle snufjes.
en voor de auto's... RUF RGT ?
Anders vind ik Cote d'Azur erg lekker met de Elise.
bijde parcoursen vind ik niet vet eerlijk gezegtMilanza schreef op 27 september 2004 @ 19:01:
Of we doen Special Stage Route 5 Wet. Dat geeft een andere dimensie aan het rijden. Het wordt dan lekker lastig om je auto in bedwang te houden en om überhaupt een goede tijd neer te zetten.
Anders vind ik Cote d'Azur erg lekker met de Elise.

Camaro SS nog steeds... die pennzooi en mugen zijn imo flut wagens, en vind ze bovenal niet erg geschikt voor Seattle... (meer voor 'open' circuits als midfield zegma)RMB schreef op 27 september 2004 @ 18:45:
car?... ik ben nog steeds voor de Pennzoil Skyline GT-R of Mugen NSX
andere Race editie skylines zijn ook welkom
Voor seattle heb je meer aan een dikke road wagen met veel pk's en een zwaar gewicht. Een dikke americaan dus.
Ik wel, ik heb liever deze dan een highspeed track als Midfield, omdat je dan met bijv een Elise al veel makkelijker in de buurt kan komen van andere auto's omdat deze een betere wegligging heeft. Bij Topgear zie je bijvoorbeeld dat de rallyauto's als de Lancer en de Impreza net zo snel zijn als een Gallardo die veel meer pk's heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Milanza op 27-09-2004 19:25 ]

ja is goedChrasher schreef op 27 september 2004 @ 19:26:
Trouwens, mag de winnaar van de vorige wedstrijd nu niet kiezen??![]()
![]()
![]()
![]()
doe maar... het is nu bijna 8 uur dus
je mag beslissen tussen alle nu genoemde ideën:)
[ Voor 28% gewijzigd door RMB op 27-09-2004 19:37 ]
Verwijderd
Viper op laguna seca is ook altijd een leuke uitdaging ...
Castrol Tom's op Grand Valley ...
[ Voor 15% gewijzigd door sjobber op 27-09-2004 19:44 ]
Lijkt me een goed idee, zal eens even gaan kijken........Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 19:40:
Wat mij betreft nemen we gewoon een standaard auto uit de arcade lijst, zo hoeft niemand er credits aan te verspillen en heeft idereen precies dezelfde auto....
Om 20:00H maak ik de nieuwe competitie bekend...
[ Voor 81% gewijzigd door sjobber op 27-09-2004 20:00 ]
Dodge Viper GTS die volledig getuned mag worden. (kosten +/- 320.000 credits (incl. rubber))
Er is dus geen maximum waar je onder moet blijven !! Koop er maar op los....
en leef je met dit monster uit op de ApricotHill Raceway.
Mocht je te weinig geld hebben, verkoop dan enkele huidige wagens en save alleen je top-tijden, maar niet het spel. Je begint bij een reset dan weer bij je oude situatie.
Aaarghh..., net 1 minuut te laat.....
[ Voor 21% gewijzigd door Chrasher op 27-09-2004 20:20 ]
Verwijderd
Vraagje mag de Dodge Viper GTS-R Concept (of zelfs die van team Oreca) ook ? (Zal wel niet, maar dan is het voor iedereen duidelijk).
Over het budget ... Hoe kom je daar nou weer op
[ Voor 33% gewijzigd door Just_I op 27-09-2004 20:15 ]
Just_I, Alleen de Viper GTS die iedereen bij de dealer kan kopen. Dat bedrag heb ik er alleen maar bijgezet om aan te geven wat ongeveer de kosten zijn voor die wagen incl. tunen. Is handig om te weten als je niet zoveel geld heb.
Dit is dus GEEN maximun.
[ Voor 36% gewijzigd door Chrasher op 27-09-2004 20:18 ]
Verwijderd
Dus kan het zoveel tunen als je wilt? ik ga zo even rijden wel leuk zelfde autoChrasher schreef op 27 september 2004 @ 20:16:
Twistertwisted, Ik heb het overwogen, maar vond het wat traag. Dus zal je deze week moeten winnen.![]()
Just_I, Alleen de Viper GTS die iedereen bij de dealer kan kopen. Dat bedrag heb ik er alleen maar bijgezet om aan te geven wat ongeveer de kosten zijn voor die wagen incl. tunen. Is handig om te weten als je niet zovaal geld heb.
Dit is dus GEEN maximun.
ik zal het morgenavond in de startpost zettenChrasher schreef op 27 september 2004 @ 20:16:
Twistertwisted, Ik heb het overwogen, maar vond het wat traag. Dus zal je deze week moeten winnen.![]()
Just_I, Alleen de Viper GTS die iedereen bij de dealer kan kopen. Dat bedrag heb ik er alleen maar bijgezet om aan te geven wat ongeveer de kosten zijn voor die wagen incl. tunen. Is handig om te weten als je niet zoveel geld heb.
Dit is dus GEEN maximun.
(et is geen garantie, dat de winner van het huidige contest.. ook de rules mag maken
[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 27-09-2004 20:21 ]
Verwijderd
ja tuurlijkVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 20:23:
Dit is wel vet klein topic word zo groot door wedstrijden :d kunnen we ook doen met Gt4 aangezien die helaas niet online gaat
(trouwens.. ik noem een topic pas groot als er een deel 4 van bestaat
[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 27-09-2004 20:26 ]
Verwijderd
Okey daar zit wat van in ik ga zo wel ff racen een uurtje maarre viper is wel vette auto en vooral de baan legunaRMB schreef op 27 september 2004 @ 20:25:
[...]
ja tuurlijk... zodra GT4 uit is.... maak ik in diezelfde week nog een championship
(trouwens.. ik noem een topic pas groot als er een deel 4 van bestaat)
laguna = kutVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 20:27:
[...]
Okey daar zit wat van in ik ga zo wel ff racen een uurtje maarre viper is wel vette auto en vooral de baan leguna