Casema Digitale Televisie wordt TVD(met een addertje) deel 1

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 21.393 views sinds 30-01-2008

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
pvdlaan schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:14:
Ik vraag me af of de smartkaart er nou wel bij zit of dat deze los aangeschaft dient te worden.
en wat jullie nu voor de samsung decoder in de winkel hebben betaald ...
Die smartcard zit erbij. In totaal betaalde ik € 148,95, nu krijg ik van Casema weer geld terug.

omniscale.nl

Verwijderd

ik heb even het eea uitgezocht.. moet toch nog wachten op mn smartcard :(

de prijs van de samsung is verlaagd naar €119,-
met de smartcard die €29.95 is kom je dus op €149,-

met de kortingsbon van casema kom je dus op €69 uit. dus starterspack + decoder!

ik vind het iig wel netjes, hoop dat morgenmiddag de kaart er is.. ze bleken dus verkeerde kaarten geleverd te hebben naar de winkels... agja.. kan gebeuren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 14:51
ff een vraagje...
waar ik nergens duidelijk antwoord op kan vinden...

bij onze CAI aansluiting hebben we een kabel naar de huiskamer en naar boven lopen
kan ik de decoder nu bijvoorbeeld op m'n slaapkamer zetten
en de rest van het huis zo laten??
dat die geen digitaal signaal hebben is niet erg >:)
of moeten de overige tv's wel doorgelust worden via decoder???

Iemand ervaring met de Nokia Decoder??

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05
Fox-Racing schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 00:39:
ff een vraagje...
waar ik nergens duidelijk antwoord op kan vinden...

bij onze CAI aansluiting hebben we een kabel naar de huiskamer en naar boven lopen
kan ik de decoder nu bijvoorbeeld op m'n slaapkamer zetten
en de rest van het huis zo laten??
dat die geen digitaal signaal hebben is niet erg >:)
of moeten de overige tv's wel doorgelust worden via decoder???
Aangezien het digitale signaal gewoon naast het analoge signaal op dezelfde kabel zit, kan je in principe de decoder op ieder gewenst punt aansluiten en het doorlussen kan zowel voor als na de decoder. Het enige waar je problemen kan krijgen is de signaalsterkte. Als deze te zwak is zal je storing/artifacts zien.
Wat ik al wel van een installateur heb begrepen is dat je voor goede ontvangst van het digitale signaal 10dB minder nodig hebt dan voor goede ontvangst van het analoge signaal (voor goede analoge ontvangst heeft een moderne TV dacht ik zo'n 64dB/uV nodig, de decoder zou dan genoegen nemen met slechts 54dB/uV). Kwestie van proberen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
DinoPK schreef op donderdag 16 december 2004 @ 21:50:
Heeft iemand eigenlijk net als ik een gigantische beeldachteruitgang op de analoge zenders na de update van vandaag? Nederland 1, 2 en 3 zijn amper te kijken, zoveel ruis zit er in. Enkele andere zenders hebben hetzelfde euvel.
Volgens de casema storingsdienst lag het aan mij, ik had het verkeerd ingesteld. Yeah right, vandaar dat de andere 2 tv's waar nog niets aan gedaan is hetzelfde probleem hebben.
Ik woon in Nieuwegein, batau. Galecop heeft geen problemen in ieder geval.
Ik ook @ batau - nieuwegein, geen problemen met bijna alle zenders behalve belgie 1 (of 2), maar dat boeit me niet veel. Rest is stukken beter geworden en dat zelfs op de 3e tv in de serie.

[ Voor 3% gewijzigd door reddevil op 17-12-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Als je ned 1 2 3 storen moet je toch eens een andere kabel proberen. Heb al vaak mee gemaakt dat zenders stoorden na een wijziging en dat het dan toch ook aan de kabels kan liggen, dat de storing op die frequentie dan pas optreed. De meeste storingen op zenders na een freq-wijziging zijn binnen een dag weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zijn er al mensen die de voucher hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:07:
zijn er al mensen die de voucher hebben gehad?
Jup. Woensdag al meen ik.

Zoals gezegd ben ik zaterdag opnieuw langsgeweest, omdat de smartcards er dan zouden zijn. En ja, dit was het geval. Echter was alles zó snel gegaan dar de decoders nu uitverkocht waren, en ik er geen had gereserveerd :(.

Woensdag was de decoder er wel, maar de kaart niet, gisteren was de kaart er wel; maar de decoder er niet. Leuk.

Echter zou er woensdag een nieuwe lading moeten komen waar ik er dan maar één van gereserveerd heb. Jammer, als ik dat woensdag al had gedaan had ik nu wél ruisvrij beeld gehad...

Maar zodra ook ik alles compleet heb, zal ik een beknopte review plaatsen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

Kan iemand de voucher inscannen en posten? Ik heb een nee/nee sticker op de bus, vandaar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Welke stad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21
Heeft iemand de samsung decoder al met windows MCE 2005 aan de praat gekregen ?
aangezien ik m`n computer gebruik als videorecorder ben ik benieuwd of dit gaat lukken ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:03:
Heeft iemand de samsung decoder al met windows MCE 2005 aan de praat gekregen ?
aangezien ik m`n computer gebruik als videorecorder ben ik benieuwd of dit gaat lukken ...
Lijkt me dat je dat icm een capture kaart moet doen die DTV ondersteund?
Huizen, in 't Gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 08:34
Net ook maar eens gekeken wat er precies op de voucher stond. Onze eigen folder zat al bij het oud-papier, maar gelukkig loopt er iemand in het gezin folders. Er lag dus nog een pakketje ergens in een hoek :)

Op zich is het wel een aardige aanbieding. Misschien dat ik hiermee de kwaliteit van de zenders net iets kan verhogen. Over het algemeen is het hier in Bussum niet altijd even best. Maar misschien dat het aan de bekabeling ligt.

Wat betreft het breedbeeld: krijg je via de decoder ook echt breedbeeld signaal door? Dus kun je je TV ook echt op breedbeeld zetten? Of blijft hij zoomen? Dan schiet je er namelijk niet veel mee op ;) Eigenlijk hoort Casema voor zenders die het aanbieden gewoon onbewerkt anamorpic signaal door te geven, dan hou je de beste kwaliteit. Is dit voor de zenders die het ondersteunen ook het geval?

[ Voor 8% gewijzigd door eborn op 19-12-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

eborn schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:13:
Net ook maar eens gekeken wat er precies op de voucher stond. Onze eigen folder zat al bij het oud-papier, maar gelukkig loopt er iemand in het gezin folders. Er lag dus nog een pakketje ergens in een hoek :)
Zou je zo'n voucher willen inscannen? Ik heb namelijk een nee-nee sticker en ik heb geen zin om 149 te betalen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik heb die hele voucher nog niet gehad?... Maar eens bellen dan denk ik..

Mijn kabel beeld is overigens weer goed: De tv direct op de wandsocket gaf klote beeld, ik zit gisteren alles opnieuw aan te sluiten en nu heb ik wel goed beeld terwijl dezelfde bekabeling gebruikt is... Snap der geen hol van maar het werkt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39
Heb net naar de Casema gebeld (woon in Bergschenhoek). De voucher zou uiterlijk woensdag bezorgd moeten worden.

Wat ik me afvraag: zijn beide SCART-aansluitingen van de Samsung als output te gebruiken? Zodat ik er eentje naar een video/dvd-recorder kan sturen en eentje rechtstreeks naar m'n TV?

Ik kan dat uit de handleiding die ik gedownload heb niet echt opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Mr Magic schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:16:
Heb net naar de Casema gebeld (woon in Bergschenhoek). De voucher zou uiterlijk woensdag bezorgd moeten worden.

Wat ik me afvraag: zijn beide SCART-aansluitingen van de Samsung als output te gebruiken? Zodat ik er eentje naar een video/dvd-recorder kan sturen en eentje rechtstreeks naar m'n TV?

Ik kan dat uit de handleiding die ik gedownload heb niet echt opmaken.
Nee, een SCART is een ingang (voor bijvoorbeeld je DVD-speler), de ander is een uitgang. Hierdoor kost de decoder je niet een extra SCART ingang op je televisie.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Iemand een overzichtje van hoe lang duurt voordat je beeld hebt tijdens het zappen ?
Een vriend van me in Haarlem was niet te spreken over de zapsnelheid van de decoder die ze daar van upc(?) hebben gehad en heeft daardoor de boel teruggestuurd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 08:03
Is dat niet 1 van de grote problemen van Digitale TV in het algemeen?
Maakt volgens mij niet uit met welke decoder of welke aanbieder, (er zullen altijd wel kleine verschillen zijn, maar het is (volgens mij) altijd langzamer dan zappen met je analoge signaal)

Ik wilde dus afgelopen weekend (zaterdgaochtend) het pakket halen,
vergeet het maar, overal uitverkocht, en dat terwijl wij zaterdagochtend de voucher binnen hebben gekregen, bleek dat anderen in mijn woanplaats hem woensdag al hadden gekregen...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

dat d8 ik ook, maar las net een bericht van iemand die de originele sagem(?) decoder heeft en dat die sneller zapt dan z'n gewone tv ....

[ Voor 24% gewijzigd door TheRookie op 20-12-2004 15:51 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
@#%@ zit hier nog steeds op de voucher te wachten:( Net met casema gebeld en die wisten te melden dat hij uiterst woensdag op de mat moet liggen.
Erg leuk als de decoders overal uitverkocht zijn. De ene winkel (RAF) zegt dat ze over 2 weken weer binnen zouden zijn (zeiden ze vorige week ook al, dus 2 weken is nogal relatief dan) en de ander (BCC) denkt zelfs dat ze helemaal niet meer komen voor de actie voorbij is.. OP=OP meldt de Casema actie immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Hier een op TVD ingericht forum waar al een aantal gebruikerservaringen (en casema-ergernissen) staan: http://www.tvdforum.tk/

Van dit forum:
In Breda en omstreken nergens een decoder te krijgen.
Bij Media Markt wisten ze me te vertellen dat het contract niet eens rond is
met Casema over de verkoop, terwijl toch Media Markt op de voucher als
verkooppunt wordt aangegeven.
Bij BCC zouden ze 150 decoders binnen enkele uren verkocht hebben.
Verder vertelde een verkoper van een plaatselijke electrozaak mij dat er maar 2000 decoders door Samsung ter beschikking zijn gesteld voor deze actie in heel Nederland.
Welgeteld zijn dat 5 decoders per verkooppunt.

Met andere woorden. EEN HOAX die hele actie van Casema.
Ik heb al een mailtje gestuurd naar Casema, de consumentenbond en naar Kassa

[ Voor 74% gewijzigd door sverzijl op 20-12-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
sverzijl schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:31:
Erg leuk als de decoders overal uitverkocht zijn. De ene winkel (RAF) zegt dat ze over 2 weken weer binnen zouden zijn (zeiden ze vorige week ook al, dus 2 weken is nogal relatief dan) en de ander (BCC) denkt zelfs dat ze helemaal niet meer komen voor de actie voorbij is.. OP=OP meldt de Casema actie immers.
Dat zei BCC mij ook al, die verwachten er geen meer.
Block wist te melden dat ze er dinsdag of donderdag weer zouden zijn en bij Scheer en Foppen heb ik maar niet verder gevraagd aangezien ze me met een 'als blikken konden doden' blik aankeken toen ik mijn voucher tevoorschijn haalde

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikmattie schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:34:
[...]

Dat zei BCC mij ook al, die verwachten er geen meer.
Block wist te melden dat ze er dinsdag of donderdag weer zouden zijn en bij Scheer en Foppen heb ik maar niet verder gevraagd aangezien ze me met een 'als blikken konden doden' blik aankeken toen ik mijn voucher tevoorschijn haalde
Hier ook; de levering van Woensdag bleek een valse belofte te zijn.

Jammer, maar voor mij geen TVD. Ik vind het het niet waard om de volle prijs voor de decoder te moeten betalen, gezien de kwaliteit nieteens zo sterk toeneemt.

Typisch weer zo'n Casema actie imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:09
Ik heb de voucher pas zaterdag ontvangen en ben maandag gaan rondbellen. Overal uitverkocht, maar 2 zaken dachten ze van de week nog te krijgen. Reservering geplaatst en gisteren werd ik gebeld dat hij binnen was :) Ik zit nu dus lekker digitaal te kijken. Ik moet alleen zeggen dat ik niet zoveel verschil zie met het normale kabelsignaal (dat was al erg goed bij mij). Misschien moet ik de meegeleverde scartkabel vervangen door een goede ofzo? Binnenkort ook maar even een optisch kabeltje halen voor het geluid. Al met al kan ik nu wel 2 weken alles kijken en tot 31 juli pron voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Hmm.. De Electro World in Bergschenhoek heeft er 60 in bestelling staan, maar nog niks ontvangen :( Voor de zekerheid maar eentje gereserveerd... Nu m'n voucher nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11

Steffie

Opaque

NSTM >> AV

Past ook in AV thuis en eigenlijk is dat een betere plaats gezien het feit dat de toegang daar onbeperkt is.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Laatst online: 08:33

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

In huizen (NH) kreeg ik zaterdag 17 dec de kortingsbon in de bus, en ben daarmee gelijk naar de twee verkooppunten gegaan. Hier kreeg ik dus het verhaal te horen dat ze niet meer komen.... Lekkere actie van casema :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Casema heeft helemaal niets te maken met de levering van de Samsung decoders, alleen maar met de smartcards. En de winkeliers verkopen natuurlijk graag decoders, dus het probleem zal wel bij de smartcards en/of tekorten bij Samsung liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superduper schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:02:
In huizen (NH) kreeg ik zaterdag 17 dec de kortingsbon in de bus, en ben daarmee gelijk naar de twee verkooppunten gegaan. Hier kreeg ik dus het verhaal te horen dat ze niet meer komen.... Lekkere actie van casema :(
Dan ben ik gelukkig niet de enigste die hier naast de pot gepiest heeft. Heb jij het ook bij zowel S&F, expert, bunschoten en schipper geprobeerd?

En ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat de winkels die nu niks meer hebben; ook niks meer zullen krijgen. Er is maar een beperkt aantal decoders beschikbaar gesteld door Samsung voor deze actie; die waarschijnlijk nu allemaal uitverkocht zijn. (Op een enkele winkel in een boerengat na misschien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel tegen een paar puntjes aangelopen die me dwars zitten

1. ACHTERUITGANG van de beeldkwaliteit in sommige gevallen. Met name het voetbalkanaal is soms belabberd, alsof ik naar een slecht gecodeerde divx film zit te kijken
2. teletext functies zuigen, standaard transparant, overlapt wanneer 16:9 aanstaat
3. favorieten lijsten raak ik soms kwijt, sommige kanalen verdwijnen en komen terug in een oranje kleurtje..
4. beeld verspringt soms continue tussen twee maten
5. TV West zit niet in het assortiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist toch alle leveranciers beschreven op de Casema site in 't Gooi afgebeld; je hoeft maar het woord samsung, eventueel casema als aanvulling, in je mond te nemen en je krijgt als antwoord nee.

De kans is dus érg klein dat mensen die nu nog geen decoder hebben er nog een krijgen. Helaas :( .

/edit.

Zojuist staphorst aan de lijn gehad, deze konden mij vertellen dat er 15 januari waarschijnlijk een nieuwe zending komt. Tot die tijd is alles in het hele land iig uitverkocht.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 08-09 21:40
Hier in Breda tot op heden nog steeds geen voucher ontvangen! :( Ik ga morgen toch maar eens bellen of ze er eentje willen opsturen...
Decoder is gereserveerd, het wachten is nog op de smartcard :|

• pvdlaan
Hier in Beverwijk hetzelfde probleem :(
helemaal niks meer te vinden, heb nog ff in Hoofddorp rond gekeken alleen omdat dit geen casema gebied is, worden ze hier ook niet uitgeleverd.
Heb er nu eentje gereserveerd en hoop dat alles goed gaat, heb er eerlijk gezegt weinig vertrouwen meer in en vraag me af of het het allemaal nog wel waard is als ik de bericht hier zoal lees.

Verwijderd

Ik had geen problemen, ben op 14 december naar de BCC (den haag) gegaan, decoder gekocht, 3 dagen later de voucher in de bus en ingestuurd.

• bureno
IT's weet vandaag te melden dat de lading smartcards morgen binnenkort. Ook hebben ze in de winkel vouchers liggen. Zal het dan vrijdag toch nog goedkomen....? :o

• ikmattie
bureno schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:48:
IT's weet vandaag te melden dat de lading smartcards morgen binnenkort. Ook hebben ze in de winkel vouchers liggen. Zal het dan vrijdag toch nog goedkomen....? :o
Welke IT's?

Mijn Flickr; Sony A7iii

• MrScratch
  • Laatst online: 11-09 18:13

MrScratch

I am rubber, you are glue

pvdlaan schreef op donderdag 23 december 2004 @ 07:52:
Hier in Beverwijk hetzelfde probleem :(
helemaal niks meer te vinden, heb nog ff in Hoofddorp rond gekeken alleen omdat dit geen casema gebied is, worden ze hier ook niet uitgeleverd.
Heb er nu eentje gereserveerd en hoop dat alles goed gaat, heb er eerlijk gezegt weinig vertrouwen meer in en vraag me af of het het allemaal nog wel waard is als ik de bericht hier zoal lees.
Mooi dat ik het weet, scheelt me weer een gang langs de winkels. Ik zit ook in Beverwijk. Ik wacht dan maar tot de volgende actie van Casema. D'r komt er zeker nog wel 1 in het nieuwe jaar. Niemand gaat 150 Euro voor zo'n decoder neertellen.

Look behind you! A three headed monkey!

• prof
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-09 17:45
Net bij MediaMarkt Rijswijk een samsung gehaald. Enige winkel in de buurt die ze nog binnenkreeg dit jaar; 45 stuks meen ik.

Ik vind de beeldkwaliteit ook een beetje tegenvallen. Beter dan digitenne iig, maar ik heb het gevoel dat de bitrates toch nog een stuk onder satelietniveau zitten. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Ook bij radio, bijvoorbeeld snel wissen tussen analoog & TVD id&t, lijkt analoog beter?

Nog een vaag; weet iemand waar je programmagidsen van kanalen zoals the Travel channel kan vinden? De EPG gaat maar 1 dag verder.

Verwijderd

Yes!

Hier in Huizen (N-H) ben ik zojuist door de Scheer en Foppen gebeld, er waren 2 decoders binnen gekomen, en 1 daarvan was op mijn naam gereserveerd _/-\o_ . Gelukkig mag ik me wel noemen denk ik; gezien er nog 40-50 anderen onder mij staan.

Eerste induk: beeldkwaliteit is een stuk beter, veel meer zenders, en alles ziet er leuk uit. Erg onverwacht dit, een plezante verassing voor kerstmis.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 19:34:
Yes!

Hier in Huizen (N-H) ben ik zojuist door de Scheer en Foppen gebeld, er waren 2 decoders binnen gekomen, en 1 daarvan was op mijn naam gereserveerd _/-\o_ . Gelukkig mag ik me wel noemen denk ik; gezien er nog 40-50 anderen onder mij staan.

Eerste induk: beeldkwaliteit is een stuk beter, veel meer zenders, en alles ziet er leuk uit. Erg onverwacht dit, een plezante verassing voor kerstmis.
Good for you! Wanneer had je hem gereserveerd? Ik was er zaterdag de 17e (ook in Huizen) en die mensen wilden mijn naam niet eens meer noteren: dat had absoluut geen zin meer. :(

Verwijderd

Ben ook een gelukkige met een Samsung decoder (vorige week donderdag gekocht bij MM in Rijswijk !).

Alleen heb een probleem:

- Bij de netwerkinstallatie staat bijna de hele balk vol van de signaalsterkte (90%). Lijkt me goed dus.
- De zenders die ik ontvang zijn haarscherp, zonder artifacts. Maar nu komt het:

- Bij een heleboel zenders (ned 1, 2, 3, mtv ,etc.) geeft hij de melding E48 geen signaal ! Terwijl de sterkte gewoon goed is. Op een andere tv ontvang ik deze kanalen wel gewoon analoog.

Iemand een idee hoe dit te fixen ??? (toch kabels vervangen ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee vragen. Kan je meerdere decoders met smartcard op 1 adres gebruiken? En via welk telefoon nummer hebben jullie die voucher aangevraagt? Ik heb me rot gezocht op de site van casema maar er staan geen service nummers of contact gegevens op hun site vindt ik toch erg slordig voor zo'n groot bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Ik heb de decoder nu via een optisch kabeltje op de versterker aangesloten, maar alle zenders (ook cinenova enzo) worden alleen maar in pcm stereo uitgezonden :( Vind ik persoonlijk toch een missertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:36:
Ik heb twee vragen. Kan je meerdere decoders met smartcard op 1 adres gebruiken?
Waarschijnlijk wel. Het digitale signaal komt gewoon binnen over dezelfde kabel als het analoge, dus als je zorgt voor een signaal van goede kwaliteit moet dat geen probleem zijn.
En via welk telefoon nummer hebben jullie die voucher aangevraagt? Ik heb me rot gezocht op de site van casema maar er staan geen service nummers of contact gegevens op hun site vindt ik toch erg slordig voor zo'n groot bedrijf.
Huh? Hier: http://www.casema.nl/port...dad=portal&_schema=PORTAL

staat een telefoonummer (0900-1884). Is zelfs lokaal tarief tegenwoordig...

Van de week was het nog 0900-8896 (10 ct/min).

Hoorde vanmorgen trouwens een commercial op de radio over de voucher en 80 euro korting enzo. Lekker handig als die decoder bijna overal uitverkocht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Mail van Casema. Er worden dus nog een 'aantal stuks' Samsungs geleverd. En dat terwijl er nu al winkels zijn die honderden bestellingen in backorder hebben staan.
--
Graag ontvangen wij uw adresgegevens. Wij kunnen u dan een voucher opsturen.
In eerste instantie zijn wij uitgegaan van een aantal decoders met de beperking op=op.
Door de grote toeloop is het apparaat uitverkocht.

Samsung heeft aangegeven nog een aantal stuks aan de dealers te gaan leveren in de loop van de week.

Indien deze digitale ontvangers ook uitverkocht zijn, worden geen nieuwe meer geleverd in het kader van de actie.

Wij adviseren u daarom tijdig te reserveren bij de dealers.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

N.V. Casema

Afdeling Klantenservice
---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Er zijn nog maar weinig dealers die reserveren. De meeste hier hebben lijsten van minstens 50 namen lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
RAF Amersfoort had zelfs 269 Samsungs in backorder staan. Had dus absoluut geen zin meer om nog te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Eindelijk heb ik alles binnen... Decoder bij IT's en casema startpakket bij Mikro Electro.
Beeldkwaliteit is goed, al was m'n analoge signaal ook al prima. Alleen vanaf vanmiddag zit er flinke storing op een stuk of 8 zenders. Wegvallend beeld/geluid bij sbs6, net5, yorin.... Ik ga ervan uit dat dit een tijdelijke storing is... Meer mensen last van storing gehad vandaag?

Nu moet ik dus nog wel een voucher regelen want ik ga er niet meer vanuit dat deze in de bus zal vallen :( Maandag effe bellen met de heren van casema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:36:
Ik heb twee vragen. Kan je meerdere decoders met smartcard op 1 adres gebruiken?
Dat vroeg ik me ook af. Ik denk dat het wel mogelijk is, maar dat je waarschijnlijk 2x het abbogeld moet betalen. Ik zal Casema er zo even over bellen als ik tijd heb, als ze al open zijn in deze moeilijke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgen Casema is het vanaf 1 januari mogelijk om meerdere decoders per abonnement te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THYRAXX|IA
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-06-2009

THYRAXX|IA

ThaRubianRebell

Iemand al een tweak?? >:)

2know=2have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus1
  • Laatst online: 14-04 13:13
Ik heb een vraag over die decoders.
Ergens heb ik gelezen dat het digitale signaal hetzelfde zou zijn als dat van de satellietzenders.
Ik vroeg mij derhalve af of je ook met een gewone digitale satellietontvanger de uitzendingen van casema zou moeten kunnen bekijken.
Het zou nl. fijn zijn als je kon gebruik maken van een enkel ontvangstdoos en niet 3 verschillende.
Er is nu :
-digitale radio DAB
-digitenne (werkt met eigen compressie die 4x kleiner is dan van satelliet)
-digitale tv via casema.
Er is vast wel meer maar waarom kan dat niet allemaal met 1 kast?
Weet iemand hoe het zit?
Ik heb ooit een keer de vraag gesteld bij tweakers net over waarom je met een digitale satellietontvanger met harddisk geen gewone tv signalen kun opslaan. (Zou je lekker kunnen time shiften.)
Het antwoord was dat er dan een analoog-> digitaal omzetter in moest zitten en dat zit er normaal niet in.
Maar nu wordt alles digitaal dus is mijn ouwe vraag weer actueel
(HD satellietontvangers zijn verhoudings gewijs best wel goedkoop in vergelijking met de harddiskrecorders van de bekende jongen als philips en sony enz.)
Doeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Yes! Vandaag ook alles binnen. De lokale electro-boer (Electro World, Bergschenhoek) had decoders in bestelling en heeft ze nog gekregen (ik weet niet hoeveel). Misschien een tip voor mensen uit de omgeving Zoetermeer/Den Haag :)

Installatie ging simpel. Beeldkwaliteit is ok, nog geen artifacts gezien (signaalsterkte zit rond de 90% hier). Volgens mij hebben sommige zenders wel een lage(re) bitrate (Belgie 1 en 2?). Jammer dat je de bitrate nergens kunt zien.

Zapsnelheid is redelijk. Gemiddeld iets meer dan een seconde denk ik. Volgens mij "buffert" de Samsung de volgende zender, want als je even wacht met zappen heb je sneller beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met TVD en het Voetbalkanaal?

TVD geeft acht keer "Het Voetbalkanaal" door, waarbij op elke zender hetzelfde wordt uitgezonden (op sommige staat dat er momenteel geen uitzending is).

Maar... als ik nu op Belgie 1, BBC1 en BBC2 kijk staat er dat dit kanaal momenteel in gebruik is voor een "live uitzending" van het Voetbalkanaal en dat ik de betreffende zender maar gewoon via analoog moet kijken...

Dit vind ik een beetje vreemd en ik ben het er eigenlijk ook niet mee eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Mr Magic schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:03:
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met TVD en het Voetbalkanaal?

TVD geeft acht keer "Het Voetbalkanaal" door, waarbij op elke zender hetzelfde wordt uitgezonden (op sommige staat dat er momenteel geen uitzending is).

Maar... als ik nu op Belgie 1, BBC1 en BBC2 kijk staat er dat dit kanaal momenteel in gebruik is voor een "live uitzending" van het Voetbalkanaal en dat ik de betreffende zender maar gewoon via analoog moet kijken...

Dit vind ik een beetje vreemd en ik ben het er eigenlijk ook niet mee eens...
Casema heeft te weinig bandbreedte om EN alle 8 voetbalkanalen door te geven, EN de normale zenders. Dus volgens Casema logica gaat het voetbalkanaal dan voor en mag jij naar BBC1/BBC2/Belgie 1 kijken in analoge modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
sverzijl schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:27:
[...]

Casema heeft te weinig bandbreedte om EN alle 8 voetbalkanalen door te geven, EN de normale zenders. Dus volgens Casema logica gaat het voetbalkanaal dan voor en mag jij naar BBC1/BBC2/Belgie 1 kijken in analoge modus.
Lekker is dat... ik zie inderdaad nu op alle voetbalkanalen een andere wedstrijd.

Ook leuk als je net iets geprogrammeerd hebt om op te nemen van zo'n zender die ze dan ff uitzetten :(

En je mag er natuurlijk ook niet over klagen omdat ze zenders uitschakelen die in het gratis basispakket zitten |:(

Vraag me af hoe ze dat gaan doen als medio 2005 de regionale zender(s) er ook nog digitaal bij moeten komen. Hopelijk gaan ze de bitrate niet verlagen anders krijg je Digitenne-effecten...

• Dick99999
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-08 21:45
Chrasher schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:50:

quote:
Zappen gaat duidelijk trager dan via het analoge signaal. Hij doet er bijna een seconde over om naar het volgende kanaal te gaan. Je krijgt wel direct de OSD in beeld te zien met de titel van het huidige programma, dus je zit niet helemaal naar een zwart scherm te kijken.

Ligt blijkbaar ook aan de gebruikte hardware. Met mijn decoder kan ik sneller schakelen dan met mijn TV.
Ik heb de snelheid aan de hand van de programma info knop bepaald. Je kan op de Samsung decoder instellen of die informatie 0,5 sec ... 3 sec zichtbaar is. Stel dat in op bv 2 sec en zap dan. Regematig komt een kanaal wisseling boven de 2 sec. Dat is veel langzamer dan vele TV's.

• Dick99999
Vincent Bovelander schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:05:
[...]

Nee, een SCART is een ingang (voor bijvoorbeeld je DVD-speler), de ander is een uitgang. Hierdoor kost de decoder je niet een extra SCART ingang op je televisie.
Bij mij werkt zowel scart1 als scart 2 op de Samsung als uitgang. Ik heb 2 TV's aangelsoten om het beeldverschil te zien tussen mijn oude en nieuwe TV. Ook heb ik normaal gesproken mijn video recorder op Scart 2 (ook al zit er zit slechts 1 tuner in de Samsung, dus TV en Video 'zien' het zelfde kanaal).

• Dick99999
Heeft iemand bij het overzicht van de zenders op de Smasung 'not completed' als zender naam gehad? Nu 2-de keer, en bij mij zijn daarna die zenders ook uit de favorits gehaald.

• Mr Magic
Dick99999 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:17:
[...]

Bij mij werkt zowel scart1 als scart 2 op de Samsung als uitgang.
Dat is mij nog niet gelukt :? Heb je daar nog iets voor in moeten stellen?
Heeft iemand bij het overzicht van de zenders op de Smasung 'not completed' als zender naam gehad? Nu 2-de keer, en bij mij zijn daarna die zenders ook uit de favorits gehaald.
Ja, dat heb ik gisteren ook een keer gehad :( Ook stond toen de systeemfrequentie op 371.98 in plaats van 372.00. Geen idee of dat ermee te maken heeft. Heb hem weer goed gezet, maar toen ging 'ie natuurlijk alle kanalen opnieuw zoeken en moest ik al m'n favorites opnieuw instellen :(

Hopelijk een firmware-bug die in een volgende release wordt opgelost.

• Dick99999
Na wat experimenteren blijkt dat de Scart 2 een composite video uitgang is (zoals een gele tulp stekker) ..... als mijn TV dat inderdaad goed weergeeft. Maar het blijft een uitgang.

• Mr Magic
Grrrrr..... !^!%@^*&*(^@*&# |:(

Zojuist zette ik de Samsung aan en was 'ie weer een hele zooi zenders kwijt (status NOT COMPLETED). En weer allemaal uit de favorites lijst gehaald :( Iemand enig idee waar dit door veroorzaakt wordt?

Aan Dick: de tweede SCART is inderdaad een composite video uitgang (zojuist getest met een SCART-blokje en composite kabeltje). In mijn geval niet echt nuttig, want m'n Liteon DVD/HD-recorder kan ook doorlussen in standby mode en er zit toch maar 1 tuner in de Samsung :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Magic op 30-12-2004 17:46 ]

Verwijderd

Vandaag een samsung bemachtigd! Stonden er 3 bij de Mediamarkt in A'dam, nu nog 2 dus. Nou nog een smartcard en een voucher.
Waar haal ik die smartcard in A'foort?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 19:12 ]

• bureno
Dick99999 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:20:
yep! heb ik ook al enkele keren gehad. Erg vervelend dat je favirites dan niet meer kompleet zijn inderdaad :(
Laten we hopen dat dit door een update wordt gefixed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik woon in Den Haag en wil ook die decoder halen maar heb geen voucher weet iemand hoe ik hier nog aan kan komen (iemand inscannen of e-mail aders van casema of zo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
bellen met Casema en ze sturen hem op. Maar om je uit de droom te helpen, ik denk niet dat er ook nog maar 1 winkel is die ze nog gaat krijgen EN geen enorme backorder list heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met opnemen van TVD via een Sharp DVD/Harddisc recorder. Zondag kon ik moeiteloos VH1 opnemen; vandaag gaat het ineens niet, krijg ik een melding dat het beveiligd is. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Tips zijn zeer welkom!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03 00:07
weet iemand wat de standaard pass is voor bepaalde kanalen :>

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Weet iemand of het mogelijk is om met meerdere decoders te werken?

1 decoder voor de TV beneden en 1 pc decoder om het signaal onbewerkt te capturen, om mooie TV captures te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik begrijp de Samsung decoder niet. Deze heeft 2 scart aansluitinge, AV1 (naar de TV) en AV2. De AV2 aansluiting wordt in de handleiding aangegeven om een DVD speler of videorecorder aan te sluiten. Maar ik kan niet naar een aangesloten DVD speler kijken. Casema weet te melden dat deze aansluiting alleen bedoeld is als uitgang naar een videorecorder. Maar dat kan dus niet kloppen, want in de handleiding wordt duidelijk over een DVD speler gepraat.
Weet iemand hoe dit nu zit?

Update: Opgelost :)
Ik heb de videorecorder eens aan die AV2 gehangen, en warempel, ik zag beeld! Toen de DVD er weer aan, en dat werkte ook gewoon. Lijkt erop dat de Samsung 1x een correct signaal moest hebben ofzo. Heel vreemd, maar het werkt nu, en ikke is blij :)

[ Voor 23% gewijzigd door Microkid op 04-01-2005 21:42 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

sdk schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:11:
Weet iemand of het mogelijk is om met meerdere decoders te werken?

1 decoder voor de TV beneden en 1 pc decoder om het signaal onbewerkt te capturen, om mooie TV captures te maken.
Ja. je kan zoveel decoders als je wilt gebruiken. Voor elke TV aansluiting kan je er eentje inzetten. Of je dan 1 of 2 kaarten wilt gebruiken is een eigen keuze.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prof
Ik heb de samsung decoder via de actie van casema.

Sinds kort (dacht een week terug niet) heb ik een soort groene waas door het beeld. Een brede band over de breedte van het beeld; het valt extra op als je switch tussen analoog en digitaal. Dit is bij alle kanalen zo. De scartkabel op een andere ingang en zelfs vervangen door een andere mocht niet baten.

Zit dit nu in het digitale signaal? Zou het beter gaan met een betere coax (deze is al geshield met van die dingen aan de uiteinden die je ook op monitorkabels ziet)? Of is het de hardware vd decoder. Ik vind deze ook aardig warm worden aan de bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
Dextourius schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:56:
weet iemand wat de standaard pass is voor bepaalde kanalen :>
zoo allemaal heilige mensen hier ofzo :P weet niemand? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Dextourius schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:53:
[...]

zoo allemaal heilige mensen hier ofzo :P weet niemand? :>
Ik gok dat het niet een standaard iets is of dat het vaak veranderd ofzo. Zou wel erg makkelijk zijn. Ik mis mijn extreme sports channel, motors tv en mtv2 nu de 2 weken om zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

He he. Na 3x bellen naar Casema eindelijk de voucher binnen. Nu nog effe opsturen voor de 15e om de 80 euro terug te krijgen.
Over de kwaliteit ben ik best tevreden. Op analoog waren Ned 1, 2 en 3 wellicht iets scherper, maar het grote voordeel van digitaal is dat er absoluut geen ruis ofzo in het beeld is. Dat kijkt toch zeker een stuk rustiger. En het geluid is ook toppie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sasquatch
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe is het met de beschikbaarheid van de Samsungs? Is die al verbeterd in 2005?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sasquatch schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:10:
Hoe is het met de beschikbaarheid van de Samsungs? Is die al verbeterd in 2005?
Dan mogen ze wel opschieten, de 15e is de actie voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prof
prof schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:40:
Ik heb de samsung decoder via de actie van casema.

Sinds kort (dacht een week terug niet) heb ik een soort groene waas door het beeld. Een brede band over de breedte van het beeld; het valt extra op als je switch tussen analoog en digitaal. Dit is bij alle kanalen zo. De scartkabel op een andere ingang en zelfs vervangen door een andere mocht niet baten.

Zit dit nu in het digitale signaal? Zou het beter gaan met een betere coax (deze is al geshield met van die dingen aan de uiteinden die je ook op monitorkabels ziet)? Of is het de hardware vd decoder. Ik vind deze ook aardig warm worden aan de bovenkant.
Ben er inmiddels achter dat het komt door de RGB setting; zet ik de decoder op Composite, dan treedt de waas niet op. Ideaal is dit natuurlijk niet, want RGB heeft in principe een betere beeld kwaliteit. Zou ik de decoder terug moeten brengen en laten omruilen ofzo? Ik weet anders ook geen oplossing; iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Microkid schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:39:
He he. Na 3x bellen naar Casema eindelijk de voucher binnen. Nu nog effe opsturen voor de 15e om de 80 euro terug te krijgen.
Over de kwaliteit ben ik best tevreden. Op analoog waren Ned 1, 2 en 3 wellicht iets scherper, maar het grote voordeel van digitaal is dat er absoluut geen ruis ofzo in het beeld is. Dat kijkt toch zeker een stuk rustiger. En het geluid is ook toppie! :)
ik heb eindelijk ook de voucher binnen. Hier staat echter op dat je ermee naar de winkel moet gaan; de samsung heb ik al enkele weken, en ook het inschrijfformulier al direct geretourneerd. Anders gaat het beeld na 2 weken op zwart... Enig idee wat ik nu precies nog moet opsturen naar casema, en naar welk adres? Dit staat namelijk niet op de voucher...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
bureno schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:50:
[...]

Enig idee wat ik nu precies nog moet opsturen naar casema, en naar welk adres? Dit staat namelijk niet op de voucher...
Op mijn voucher stond dat je deze tegelijk met het inschrijfformulier moest opsturen en ook nog een kopie van de aankoopbon. Allemaal in dezelfde voorgeadresseerde envelop dus...

Aangezien jij het inschrijfformulier al hebt opgestuurd moet je denk ik even bellen met Casema en vragen of er nog iets valt te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adres op mijn envelop was: antw.nr. 10912, 2501 WB Den Haag.
Ik had alleen een losse TVD-kaart, en een losse ontvanger. Wel 30 euro duurder, maar ik heb er tenminste 1. Hopelijk krijg ik wel m'n 80 euro terug, anders breekt de pleuris uit })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:31:
Ik had alleen een losse TVD-kaart, en een losse ontvanger. Wel 30 euro duurder, maar ik heb er tenminste 1. Hopelijk krijg ik wel m'n 80 euro terug, anders breekt de pleuris uit })
Het is simpel. Samsung decoder = € 80 retour. Al het andere = noppes retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:31:
Ik heb hetzelfde gedaan, bij de ene winkel de samsung gekocht en bij een andere het tvd-pakket. Maar dit moet geen probleem zijn als je beide bonnetjes hebt.
Overigens was de samsung lost 119 en het tvdpakket 30 dus samen gewoon 149 euro.
Net gebeld met Casema, ik kan de voucher nog gewoon opsturen tezamen met kopy kassabon, en hierbij vermelden dat de inschrijfkaart reeds opgestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 22:22:
[...]

Dan mogen ze wel opschieten, de 15e is de actie voorbij...
Ik kreeg te horen van Expert in Huizen dat de actie verlengd wordt door het grote sux6.
Iedereen die tot en met de 15e op een wachtlijst staat, kan nog tot en met 26 februari gebruik maken van de actie als de tvd kaarten en decoders eindelijk binnen komen.
Beetje vreemd, maar heb me meteen maar aangemeld.

Iemand anders dit ook gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Ik kreeg dit mailtje van Casema (voor mij niet echt helder eigenlijk):

"Deze week levert Samsung weer decoders. Veel winkels beschikken nu weer over decoder voorraad. TVD Packs zijn echter onvoldoende voorradig en komen pas weer eind januari beschikbaar. U kunt uzelf laten inschrijven op een intekenlijst bij de dealer.

Wanneer u op een intekenlijst staat dient u een kopie kassabon, inschrijfformulier en de originele voucher voor 20 februari 2005 op te sturen naar Casema.
Wanneer u NIET op de intekenlijst staat maar wel de papieren na 25 januari 2005 instuurt, wordt er geen € 80.00 retour gestort.
De overige actievoorwaarden blijven ongewijzigd. Alle overige actievoorwaarden blijven ongewijzigd, dus ook voor deze aanpassing geldt nog steeds dat alleen kassabonnen van €149 (Samsung digitale ontvanger + TVD-Pack) worden geaccepteerd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Hmmm vandaag staat het pr0n kanaal "Spice Platinum" opeens op "Preview periode verlopen", terwijl de aanbieding toch echt was dat deze samen met het Voetbalkanaal t/m 31 juli 2005 gratis zou zijn.

Het Voetbalkanaal werkt overigens nog wel, maar ik hou niet van voetbal :P

Iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Hak schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:38:
Ik kreeg dit mailtje van Casema (voor mij niet echt helder eigenlijk):

"Deze week levert Samsung weer decoders. Veel winkels beschikken nu weer over decoder voorraad. TVD Packs zijn echter onvoldoende voorradig en komen pas weer eind januari beschikbaar. U kunt uzelf laten inschrijven op een intekenlijst bij de dealer.

Wanneer u op een intekenlijst staat dient u een kopie kassabon, inschrijfformulier en de originele voucher voor 20 februari 2005 op te sturen naar Casema.
Wanneer u NIET op de intekenlijst staat maar wel de papieren na 25 januari 2005 instuurt, wordt er geen € 80.00 retour gestort.
De overige actievoorwaarden blijven ongewijzigd. Alle overige actievoorwaarden blijven ongewijzigd, dus ook voor deze aanpassing geldt nog steeds dat alleen kassabonnen van €149 (Samsung digitale ontvanger + TVD-Pack) worden geaccepteerd."
Ik heb precies het zelfde mailtje ontvangen.
Bij mij hadden ze gezegt dat ik op z`n lijst terecht was gekomen en wanneer ze hem niet voor 15 januari konden leveren het geen probleem zou opleveren.
Aangezien ik dit wilde navragen bij casema, kreeg ik dus ook het bovenstaande mailtje.

Lijkt me vrij duidelijk :P
Wanneer je hem compleet aanschaft (dus een samsung decoder en een tvd-card) krijg je gewoon bij inlevering van je cheque voor 20 februari je 80,- terug gestort, enigste maar, je moet wel op de lijst vermeld staan welke naar casema toe gestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
kleinelievewolff schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:41:
[...]

Ik gok dat het niet een standaard iets is of dat het vaak veranderd ofzo. Zou wel erg makkelijk zijn. Ik mis mijn extreme sports channel, motors tv en mtv2 nu de 2 weken om zijn :'(
Wat ik bedoelde is dat als je uhm channels boven die 18 opent hij een password vraagt.. ik wilde weten of daar standaard password op zit of dat het achteraf op is gezet.. (ding is niet vanmij ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Dextourius schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:39:
[...]

Wat ik bedoelde is dat als je uhm channels boven die 18 opent hij een password vraagt.. ik wilde weten of daar standaard password op zit of dat het achteraf op is gezet.. (ding is niet vanmij ;))
Standaard is 0000. Kinderslot staat standaard niet aan overigens. Maar om bij de setup te komen heb je dezelfde pincode nodig. Dus als 'ie niet meer op 0000 staat heb je wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
Mr Magic schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:11:
[...]

Standaard is 0000. Kinderslot staat standaard niet aan overigens. Maar om bij de setup te komen heb je dezelfde pincode nodig. Dus als 'ie niet meer op 0000 staat heb je wat te doen :)
shit, dat werkt dus niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
pvdlaan schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:54:
[...]

Lijkt me vrij duidelijk :P
Wanneer je hem compleet aanschaft (dus een samsung decoder en een tvd-card) krijg je gewoon bij inlevering van je cheque voor 20 februari je 80,- terug gestort, enigste maar, je moet wel op de lijst vermeld staan welke naar casema toe gestuurd is.
Ik heb vandaag gebeld met Casema en daar werd me dus weer aangeraden om een aanbetaling te doen als je op op de lijst voor de backorder stond. Op die manier heb je van de winkel een aankoopbon die gedateerd is van vóór 15 januari.

[ Voor 10% gewijzigd door Demon_Eyez op 12-01-2005 16:45 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Ja, ik heb hem dus bij It's gereserveerd, zelfs tegen volledige betaling voor de decoder en smartcard. Dit doen ze om in ieder geval een datum op je bon te hebben van vóór 15 januari....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Demon_Eyez schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:45:
[...]

Ik heb vandaag gebeld met Casema en daar werd me dus weer aangeraden om een aanbetaling te doen als je op op de lijst voor de backorder stond. Op die manier heb je van de winkel een aankoopbon die gedateerd is van vóór 15 januari.
Ik vraag me alleen af hoe ze dat doen met " binnen 14 dagen na ontvangst inschrijfkaart, cheque en kopie (aankoopbon)" Zoals op de voucher bij het * onderaan rechter middenblad vermeld staat.

Allemaal leuk en aardig om hem nu al te (aan) betalen, maar als ik pas eind januari het kastje krijg en ze zeggen dan dood leuk van " je had hem binnen 14 op moeten sturen" is het toch ook heel vervelend.

Ik begin steeds meer er aan te denken om toch maar niet aan deze aktie mee te doen. Sta op de lijst en hij is gereserveerd voor mij, maar vind de overstap te groot voor 149,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
pvdlaan schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:32:
[...]

Ik vraag me alleen af hoe ze dat doen met " binnen 14 dagen na ontvangst inschrijfkaart, cheque en kopie (aankoopbon)" Zoals op de voucher bij het * onderaan rechter middenblad vermeld staat.

Allemaal leuk en aardig om hem nu al te (aan) betalen, maar als ik pas eind januari het kastje krijg en ze zeggen dan dood leuk van " je had hem binnen 14 op moeten sturen" is het toch ook heel vervelend.

Ik begin steeds meer er aan te denken om toch maar niet aan deze aktie mee te doen. Sta op de lijst en hij is gereserveerd voor mij, maar vind de overstap te groot voor 149,-.
Die hele aktie klopt gewoon voor geen meter, maar dat was al duidelijk.
Het mooiste vind ik nog als je nu naar de service lijn belt, dat er er wordt aangekondigd: "Door overweldigend succes zijn er momenteel geen decoders, blabla..." Ja hèhè, nogal wiedes, als je maar 5000 decoders voor de hele regio Zuid-Holland inslaat. |:(

Maar terzake. Mij werd verteld door de aardige mevrouw aan de andere kant dat ik een aanbetaling moest doen, dan heb ik een aankoopbon van voor de 15e. Het hele inschrijf/opsturen kan tot 25 ferbuari.

[ Voor 4% gewijzigd door Demon_Eyez op 14-01-2005 09:42 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Aardig stukje over TVD bij hifi.nl:
http://www.hifi.nl/redactioneel.php?id=1374

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die 80 euro al teruggestort gekregen? Ik niet

-edit: casema gebeld; zegt ze doodleuk: U heet welliswaar de kassabon opgestuurd, maar deze is gedateerd op 15/12. De actie loopt vanaf 16/12. U krijgt dus geen geld.

Dit terwijl de BCC mij verzekerde dat alles ok was, en ik m'n geld terug zou krijgen.

Ben even boos geworden op Casema, heb gezegd een schriftelijke klacht in te dienen en ben vervolgens de BCC gaan bellen, maar toen rinkelde m'n telefoon en kreeg de casema aan de lijn; ze hebben toch maar besloten het geld naar me over te maken. Gelukkig maar, want ik kan helemaal niet tegen dit soort naaierij :(

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:35:
Heeft iemand die 80 euro al teruggestort gekregen? Ik niet
Ik heb een week geleden de voucher pas opgestuurd. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren... En of ze bij mij moeilijk gaan doen omdat er 2 kassabonnen van verschillende winkels bijzitten. Heb tvdpaket en samsung namelijk bij 2 verschillende winkels gekocht omdat de tvd pakketten toen op waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Ik moet zeggeen dat als ik dat zo lees, dat er toch wel erg veel gebruikersongemak aan kleeft. Ik begin toch wel erg te twijfelen inmiddels of ik het niet beter nog een jaartje kan uitstellen totdat er bijvoorveeld veel gebruiksvriendelijkere decoders op de markt verschijnen.
Ik bedoel, de TV aanzetten om radio te kunnen luisteren...kom op zeg! :(
Laten we allemaal het milieu en de energierekening nog meer belasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Demon_Eyez schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:44:
[...]
Ik moet zeggeen dat als ik dat zo lees, dat er toch wel erg veel gebruikersongemak aan kleeft. Ik begin toch wel erg te twijfelen inmiddels of ik het niet beter nog een jaartje kan uitstellen totdat er bijvoorveeld veel gebruiksvriendelijkere decoders op de markt verschijnen.
Ik bedoel, de TV aanzetten om radio te kunnen luisteren...kom op zeg! :(
Laten we allemaal het milieu en de energierekening nog meer belasten...
Ik vind dat artikel nogal misleidend: ja, je moet de TV aanzetten om een zender te kiezen. Maar daarna kan hij, ervan uitgaande dat je de decoder aan je versterker hebt hangen, gewoon uit. Volgens mij zappen mensen qua radio lang niet zoveel als met een TV.

En daarnaast wordt er gemiept over de slechte kwaliteit scart kabel en dat je er nog even eentje van € 40 bij moet kopen van goede kwaliteit. Ik weet niet of die meneer hier wel eens heeft gekeken. Prima scarts voor veel minder dan € 40...

omniscale.nl

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.