[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 66.913 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Ff voor de mensen die CTDP 1.1 willen downloaden.
Niet doen deze versie zitten bugs ze zijn bezig met 1.2 daar kan je beter op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij is dit weer een pareltje voor rFactor.

Supercopa Leon 2006 mod van niemand minder dan Marco "M@D69" Demontis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:53
Ik heb zojuist de kartracer binnengehaald van rfactorcentral plus een leuk kartcircuitje. Het probleem is dat ik binnen rFactor nergens de kart kan selecteren.
Wie heeft nog meer de kartracer geinstalleerd? Ik hoop dat diegene mij even kan helpen

Het gaat over deze mod:
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Kart%20Racer

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenTheStig op 15-10-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Boktor schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:36:
Ik heb zojuist de kartracer binnengehaald van rfactorcentral plus een leuk kartcircuitje. Het probleem is dat ik binnen rFactor nergens de kart kan selecteren.
Wie heeft nog meer de kartracer geinstalleerd? Ik hoop dat diegene mij even kan helpen

Het gaat over deze mod:
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Kart%20Racer
Weet je zeker dat alles in de juiste mapjes is gekomen?

Die Supercopa Leon is trouwens echt geweldig, das een dikke aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Zamorano schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:00:
[...]

Weet je zeker dat alles in de juiste mapjes is gekomen?

Die Supercopa Leon is trouwens echt geweldig, das een dikke aanrader.
Het is al gelukt :)
Valt trouwens tegen, die kartmod.

Ik ga direct Supercopa Leon even binnenhalen, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Boktor schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:22:
[...]

Het is al gelukt :)
Valt trouwens tegen, die kartmod.

Ik ga direct Supercopa Leon even binnenhalen, ben benieuwd :)
Ja, de Superkart mod van dezelfde maker is veel leuker.

Voor de Supercopa Leon is al een kleine patch uit trouwens. Staat inmiddels ook op rfactorcentral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Even een ander vraagje.....

Weet iemand hoe het staat met de A1GP mod?
Wanneer komt de final uit?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Nooit, die is afgeblazen.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
wat érg jammer is :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de A1GP-mod (is wel die van vorig seizoen, met Jos). Is een goede mod, rijdt super! Alleen de spiegels krijg ik niet ingesteld, hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
nu heb ik net GTR2 besteld, maar nu heb ik de rFactor demo gespeeld en nu begin ik weer te twijfelen :D
damn wat is het cool om die BMW F1 te rijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
NiaX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:29:
nu heb ik net GTR2 besteld, maar nu heb ik de rFactor demo gespeeld en nu begin ik weer te twijfelen :D
damn wat is het cool om die BMW F1 te rijden....
Moet je kiezen tussen GTR2 en rFactor dan? Je kunt ze ook allebei spelen natuurlijk. :)

Als je puur kijkt naar wat het meeste waar voor je geld is, dan zou ik altijd voor rFactor gaan. Het is goedkoper, je hebt gigantisch veel content met alle mods en extra tracks, goede support en ijzersterke multiplayer.

GTR2 is nu wel populair, het is net nieuw en lekker makkelijk. Maar ik ben benieuwd hoelang het interessant blijft.
Als er wat goede mods voor uit komen, die wel realistische physics hebben, dan wordt en blijft het misschien interessant (en koop ik het misschien alsnog).

Oh en als je de BMW F1 leuk vindt, dan moet je de CTDP mod eens proberen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Grote probleem bij GTR1 en 2 vind ik dat je in een league "moet" rijden, omdat anders de kans groot is dat je in een of ander botsautofestijn terechtkomt :+
Daarom heb ik 2 uiteindelijk ook niet gekocht, dat heb ik opzij gezet voor deel 3 van het-andere-grote-online-racespel-waarvan-ik-de-naam-niet-zal-noemen-in-dit-topic :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Zamorano schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:59:
[...]

Moet je kiezen tussen GTR2 en rFactor dan? Je kunt ze ook allebei spelen natuurlijk. :)

Als je puur kijkt naar wat het meeste waar voor je geld is, dan zou ik altijd voor rFactor gaan. Het is goedkoper, je hebt gigantisch veel content met alle mods en extra tracks, goede support en ijzersterke multiplayer.

GTR2 is nu wel populair, het is net nieuw en lekker makkelijk. Maar ik ben benieuwd hoelang het interessant blijft.
Als er wat goede mods voor uit komen, die wel realistische physics hebben, dan wordt en blijft het misschien interessant (en koop ik het misschien alsnog).

:-)
het zit er ook dik in dat ik ze beide nog wel ga kopen.
Maar eerst ga ik nog maar even verder testen met GTR2.
Ik ben ook nog een beginner met race-sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Maybe stupid vraag hoor, maar telkens als ik in singleplayer ga met RFactor in een race van 5 rondjes of zoiets, dan slaat 90% van de races na een rondje of 3 a 4 iets vast waardoor het lijkt alsof je de aandrijving kwijt bent, je kan wel gas geven maar het heeft weinig tot geen effect op de snelheid. Dat is echt zó frustrerend want dan moet je op goed geluk naar de finish rollen en hopen dat je auto zijn snelheid weer een pietsie oppakt, weet iemand hoe dit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jejking schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:57:
Maybe stupid vraag hoor, maar telkens als ik in singleplayer ga met RFactor in een race van 5 rondjes of zoiets, dan slaat 90% van de races na een rondje of 3 a 4 iets vast waardoor het lijkt alsof je de aandrijving kwijt bent, je kan wel gas geven maar het heeft weinig tot geen effect op de snelheid. Dat is echt zó frustrerend want dan moet je op goed geluk naar de finish rollen en hopen dat je auto zijn snelheid weer een pietsie oppakt, weet iemand hoe dit te voorkomen?
Iets met test versie en kopen :P
Is een soort copy protection.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Zamorano schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:59:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
wat is die vet zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

LoneRanger schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:00:
[...]

Iets met test versie en kopen :P
Is een soort copy protection.
Bloody, ik was er al bang voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben een beetje aan het pielen met paint shop pro.

En nu heb ik de ctdp template van mclaren gebruikt. En een nieuwe top gepaint. Opgeslagen als .dds bestand.

Maar waar moet ik hem nu zetten? En welke naam moet ik dat bestand geven?

Ik heb al van alles geprobeerd, voor alle .dds bestanden vervangen, maar ik krijg ingame maar geen nieuwe bovenkant te zien.

maw, ik snap er ff geen reet van.

Iemand een idee?

EDIT

hem al veel gelezen en weer uitgeprobeerd maar schiet geen meter op. Heb al wel gelezen dat je voor 1 nieuwe auto, je 5 of 7 files moet aanpassen, om die nieuwe auto (skin) ingame te krijgen.

maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik vind het allemaal erg onduidelijk uitgelegd in de verschillende tutorials. Waarom staat er niet ergens welke 6 (of 7) files je nu precies moet aanpassen en hoe je dat doet?

Zou een stuk makkelijker zijn.

misschien dat ISI een paint-editter of zo kan inbrengen met de volgende patch.

[ Voor 45% gewijzigd door Turfschipper op 18-10-2006 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
stalscu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:21:
Ik ben een beetje aan het pielen met paint shop pro.

En nu heb ik de ctdp template van mclaren gebruikt. En een nieuwe top gepaint. Opgeslagen als .dds bestand.

Maar waar moet ik hem nu zetten? En welke naam moet ik dat bestand geven?

Ik heb al van alles geprobeerd, voor alle .dds bestanden vervangen, maar ik krijg ingame maar geen nieuwe bovenkant te zien.

maw, ik snap er ff geen reet van.

Iemand een idee?

EDIT

hem al veel gelezen en weer uitgeprobeerd maar schiet geen meter op. Heb al wel gelezen dat je voor 1 nieuwe auto, je 5 of 7 files moet aanpassen, om die nieuwe auto (skin) ingame te krijgen.

maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik vind het allemaal erg onduidelijk uitgelegd in de verschillende tutorials. Waarom staat er niet ergens welke 6 (of 7) files je nu precies moet aanpassen en hoe je dat doet?

Zou een stuk makkelijker zijn.

misschien dat ISI een paint-editter of zo kan inbrengen met de volgende patch.
Elke coureur heeft ook custom skins in een eigen mapje (in de map van het desbetreffende team). Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar als je je skin daar opslaat zou je hem volgens mij bij de vehicle-select moeten kunnen selecteren als custom skin.

Die 6 of 7 textures die je moet aanpassen doe je eigenlijk alleen als je alles wilt vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok, nou in principe wil ik eerst alleen met de skin beginnen. Dus dat zou een voordeel moeten zijn. Nu nog vinden waar de goede files staan.

als ik naar de volgende map ga:

C:\Program Files\rFactor.1.150\GameData\Vehicles\CTDP\CTDP

dan zie ik daar weer 2 mapjes in:

- CTDPF1_2005

en

- CTDPF1_2005SE

in allebei die mapjes staan alle auto's en rijders. Maar in welke map moet ik nu die nieuwe files inbrengen? (wat is eigenlijk het verschil tussen deze mapjes?)

[ Voor 16% gewijzigd door Turfschipper op 18-10-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
stalscu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:48:
Ok, nou in principe wil ik eerst alleen met de skin beginnen. Dus dat zou een voordeel moeten zijn. Nu nog vinden waar de goede files staan.

als ik naar de volgende map ga:

C:\Program Files\rFactor.1.150\GameData\Vehicles\CTDP\CTDP

dan zie ik daar weer 2 mapjes in:

- CTDPF1_2005

en

- CTDPF1_2005SE

in allebei die mapjes staan alle auto's en rijders. Maar in welke map moet ik nu die nieuwe files inbrengen?
2005SE is de server edition.

Normaliter dus gewoon 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ahaaaaa. Hahaha, super bedankt. Ik zat meer te denken aan special edition :-) Dat neemt een hoop onduidelijkheid weg. Thanks.

Ok, nu op zoek naar de custom skin van Raikkonen.

EDIT
Ivan, weet jij toevallig welke ik moet editten? Want ik kom er echt niet uit. Want je hebt weer 2 verschillende mapjes, 1tje normaal en 1 met 05 erbij.

Eigenlijk, vergeleken bij de andere mods, ziet die ctdp map er behoorlijk onoverzichtelijk uit. Bij andere auto's heb je echt misschien wel 25 minder files. Bovendien hebben veel files in de ctdp modmap precies dezelfde naam.

Frustrerend zeg.

EDIT 2

Nou, ik heb het voor mekaar, ik kan mijn skin ingame selecteren. Alleen zie ik na het selecteren niets terug van mijn skin.

[ Voor 77% gewijzigd door Turfschipper op 19-10-2006 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
*spam ;)
Gebruik je signature voor linkjes naar andere fora die je wil promoten :)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 23-10-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Spotter%20Plugin dit lijkt me gaaf een spotter voor rfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Ik kom dat overal tegen die spotter, maar wat is het, want ik heb geen idee? :? :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Een spotter is iemand die je tijdens de race via de radio op de hoogte houdt van allerlei dingen om je heen.

Je hoort dan dus in rFactor iemand allerlei dingen aangeven zoals een gele vlag of dat iemand uitvalt, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 08:32

Poekie McPurrr

Mreoww~

En ook belangrijk, of er een crash is voor je zodat je alvast een andere lijn kan gaan kiezen om eromheen te gaan.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ah, ok das idd wel handig soms. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=UM3omQFeM1s preview filmpje kan je zien hoe het werkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:07:
En ook belangrijk, of er een crash is voor je zodat je alvast een andere lijn kan gaan kiezen om eromheen te gaan.
We hebben het hier dan met name over oval races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 08:32

Poekie McPurrr

Mreoww~

Bolk schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:23:
[...]

We hebben het hier dan met name over oval races :)
Correct :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
ik heb een probleempje met rFactor. In een aantal tracks zie ik donkere banen in de lucht. Iemand een idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
pnieuwla schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:56:
ik heb een probleempje met rFactor. In een aantal tracks zie ik donkere banen in de lucht. Iemand een idee hoe dat komt?
Track detail en/of texture detail hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nog een paar leuke mods:

rFGP demo: GPL wagens in rFactor. Ik moet het zelf nog proberen maar het schijnt heel behoorlijk te zijn.

Caterham mod Beta Deze Caterham mod is echt geweldig, ook een aanradertje voor de mensen die hun G25 eens volledig willen gebruiken met shifter en koppeling.
De Caterham classic is zo goed als af en de R500 is nog in een vroege Beta fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wauw, dit is wel VRESELIJK bruut gewoon! >:) Meer en véél beter dan in F1C dat je per rondje hoort van ''he is right in front of you'' oid 8) . Is dat ding al ergens te downloaden?

Anders thingy en best wel irritant ook, cdtp2005 geïnstalleerd met tracks, maar in hoofdmenu wordt altijd de baan weergegeven als je gaat kiezen. Bij mij dus een flink aantal circuits niet alhoewel ze er wel op staan via een trackpack (het gekke is dan wel weer dat de custom rally circuitjes en Nordschleife e.d. het wél doen :? ), en op het moment dat ik em dan toch ga laden dan crasht het spel... Heeft volgens mij iets te maken met de circuit-bestandjes (.mas geloof ik?), maar zou iemand iets weten om dat te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jejking schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:05:
[...]

Wauw, dit is wel VRESELIJK bruut gewoon! >:) Meer en véél beter dan in F1C dat je per rondje hoort van ''he is right in front of you'' oid 8) . Is dat ding al ergens te downloaden?

Anders thingy en best wel irritant ook, cdtp2005 geïnstalleerd met tracks, maar in hoofdmenu wordt altijd de baan weergegeven als je gaat kiezen. Bij mij dus een flink aantal circuits niet alhoewel ze er wel op staan via een trackpack (het gekke is dan wel weer dat de custom rally circuitjes en Nordschleife e.d. het wél doen :? ), en op het moment dat ik em dan toch ga laden dan crasht het spel... Heeft volgens mij iets te maken met de circuit-bestandjes (.mas geloof ik?), maar zou iemand iets weten om dat te verhelpen?
Wat bedoel je nu precies? Je hebt een trackpack geinstalleerd voor CTDP en die tracks werken niet, maar andere tracks wel?

Ik zou even kijken of alles wel in de juiste mapjes is uitgepakt.
CTDP vind ik een mod waar je het beste gewoon een aparte rFactor install voor kunt maken. Alleen F1 banen installeren en alle settings afstellen op het rijden in deze wagens.

[ Voor 18% gewijzigd door Zamorano op 11-11-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Zamorano schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:05:
[...]

CTDP vind ik een mod waar je het beste gewoon een aparte rFactor install voor kunt maken. Alleen F1 banen installeren en alle settings afstellen op het rijden in deze wagens.
goeie tip, misschien is dat de reden dat het bij mij af en toe niet vooruit te branden is qua performance. Ook voorkom je hiermee dat je telkens je stuur moet instellen als je van een f1-bak overstapt naar een Seat Leon ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zamorano schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:05:
[...]

Wat bedoel je nu precies? Je hebt een trackpack geinstalleerd voor CTDP en die tracks werken niet, maar andere tracks wel?

Kijk dat is nog eens een goeie, ik ga het meteen proberen! (''meteen'' als in ''vanavond'' 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Stel ik wil naast mijn huidige rfactor-installatie nog een tweede rfactor installeren, speciaal voor mijn f1-mod + settings, is het dan mogelijk om 1 of ander bestand waarin mijn key instaat over te hevelen, of moet ik weer een nieuwe key aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Boktor schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:47:
Stel ik wil naast mijn huidige rfactor-installatie nog een tweede rfactor installeren, speciaal voor mijn f1-mod + settings, is het dan mogelijk om 1 of ander bestand waarin mijn key instaat over te hevelen, of moet ik weer een nieuwe key aanvragen?
Nee, je license bestanden staan ergens in je Documents and Settings.
Je kunt dus je rFactor 1x installeren en daarna tig keer naar een andere locatie kopieren, etc.
Dat kost je geen key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Ik gebruik een MOMO Force, maar krijg t niet voormekaar de FF goed te krijgen.

Er staat nergens een revers force feedback ofzo... Of kijk ik verkeerd?
Want hij wil continu naar links of rechts (vanuit centrum)

edit:// opgelost, had niet door dat de FFB ook negatief kon...

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 22-11-2006 14:42 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan onlangs ook Rfactor gedownload, en als ik alleen op de baan rij is er niks aan de hand, met andere wagens in het zicht dropt mijn framerate gigantisch. Dit is mijn systeem.

Processor:AMD ATHLON 2600+ XP
Moederbord:ASUS A7N8X DELUXE SOCKET A
Videokaart: ATI RADEON 9600 PRO 128MB
Geheugen: 512 MB DDR 3200

Ik heb alles eigenlijk al geprobeerd. Zo heb ik de resolutie flink omlaaggegooid en de detailweergave uitgezet of op het laagste gezet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:19:
Ik heb dan onlangs ook Rfactor gedownload, en als ik alleen op de baan rij is er niks aan de hand, met andere wagens in het zicht dropt mijn framerate gigantisch. Dit is mijn systeem.

Ik heb alles eigenlijk al geprobeerd. Zo heb ik de resolutie flink omlaaggegooid en de detailweergave uitgezet of op het laagste gezet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
speel je het spel op DX 7, 8 of 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mocht je wat geld te besteden hebben dan zou 512Mb extra werkgeheugen geen overbodige luxe zijn. Een 2e-handse ATI 9700(pro) of 9800(pro/XT) doet voor relatief weinig geld ook wonderen.
De 3D prestaties van een 9600 Pro zijn nu eenmaal niet om over naar huis te schrijven.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:25:
[...]

speel je het spel op DX 7, 8 of 9?
DX9.
Ik zal eens even wat geld bij elkaar sparen voor 512 mb extra geheugen en een nieuwe vidkaart. Zal wel AGP worden, maar dan kan de pc wel een tijdje mee wat games betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:32:
[...]

DX9.
Ik zal eens even wat geld bij elkaar sparen voor 512 mb extra geheugen en een nieuwe vidkaart. Zal wel AGP worden, maar dan kan de pc wel een tijdje mee wat games betreft.
Probeer eerst gewoon eens DX7/8 voordat je geld over de balk gaat gooien :)

Oh by the way, eerder een ander merk videokaart in je systeem gehad? Dan DriverCleaner eroverheen, ATi drivers erop en gaan, dat kan het ook zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Jejking op 26-11-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Met hetzelfde systeem haalde ik op DX7 hele behoorlijke framerates. Het oogde dan niet zo super als DX9, maar het was prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem even op DX7 gezet, op Toban heeft ie wel een acceptabele framerate, maar als ik dan naar de Nurburgring ga, komt ie niet boven de 3fps uit. Is Nurburgring grafisch zoveel zwaarder, als de andere auto's uit het zicht zijn loopt ie wel lekker. Beetje raar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja de Nurburgring is grafisch veel zwaarder, de baan is veel langer en dus worden er veel meer gegevens ingeladen in het werkgeheugen en het geheugen van je grafische kaart.

Ik denk dat je systeem gewoonweg niet snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Zamorano schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:27:
Ja de Nurburgring is grafisch veel zwaarder, de baan is veel langer en dus worden er veel meer gegevens ingeladen in het werkgeheugen en het geheugen van je grafische kaart.

Nurburgring liep prima bij mij op soortgelijke config, dus ik zou het dieper zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:27:

Ik zal het even wat dieper zoeken, anders moet ik maar een kleine investering doen in een grafische kaart en wat geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt

Heb je niets op de achtergrond draaien??
ctrl+alt+del kijk bij processen welke programma veel cpu gebruikt werkt alleen met 2000/xp/Vista.

Ik heb zelf een computer die langzamer is dan u computer en daar draait rFactor super ook als ik de beeldinstelling op full zet.

Je moet Display Visible vehicles lager zetten en auto fps op off.

Maar je kunt ook als rFactor opgestart is alt+ctrl+del in drukken dan processen dan op rFactor.exe klikken met de rechtermuisknop en kiezen voor prioriteit en op hoog zetten.
Dan draait die zo wie zo beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb hem beter draaiende gekregen. Gewoon de details wat lager gezet. Ik ga zo eens even experimenteren met welke instellingen de fps nog goed zijn.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Zamorano schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:55:
[...]

Heb je de post boven je gezien?
Ja gepost zonder te kijken 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

VET! Hebben! Post je ervaringen maar, ik ga hem wel uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens het volgende bestand: hammer_pc.mas
Het moet in de pacecar directory zitten. Bij mij doet ie het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:19:
Heeft iemand trouwens het volgende bestand: hammer_pc.mas
Het moet in de pacecar directory zitten. Bij mij doet ie het niet meer...
Installeer rFactor ff opnieuw.

Is er ook een mogelijkheid om rFactor te kopen zonder een credit card te gebruiken???
Niet iedereen heeft een credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Laatst online: 07-09 07:46
Evertt schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:31:
[...]

Installeer rFactor ff opnieuw.

Is er ook een mogelijkheid om rFactor te kopen zonder een credit card te gebruiken???
Niet iedereen heeft een credit card.
Account aanmaken bij Paypal.

Ik heb het zelf ook zo geregeld, ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
VCDfan schreef op zondag 10 december 2006 @ 01:24:
[...]

Account aanmaken bij Paypal.

Ik heb het zelf ook zo geregeld, ging prima.
Moet ik toch een credit card hebben zo staat het er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
Evertt schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:23:
[...]

Moet ik toch een credit card hebben zo staat het er.
Je kan hier toch met Paypal betalen. :)

"Complete your information to pay by credit card, or log in to pay quickly and securely with PayPal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Heb nu rFactor helemaal had het gewoon eerder moeten doen.
Zat elke keer te rommelen met de crack.

f1 1979 is uit http://www.rfactorcentral...fm?ID=Grand%20Prix%201979 ook zitten er banen in.

GT cars uit GTR2 voor rFactor http://higans.crazy-worke..._GT_Championship_V1.0.rar
Is wel 575 MB.

Alle 2 zijn ze super _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Evertt op 23-12-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
En als X-mas gift een compleet nieuwe scratch built nordschleife :9~ GT4 zeg maar daaaag met je handje (mits je natuurlijk alles full detail kunt draaien) heb hier vannacht met verwondering rond gescheurd, briljante track _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/8742/snap644kb2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/9704/snap642ne7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://photos1.blogger.com/x/blogger/4007/3886/1600/783692/tyrell.jpg

Download link: http://netracingeurope.or...files/Nordschleife_RK.rar

Belangrijk is dat je de ISI nuerburg track installed hebt, de ring moet nl in dezelfde folder gepropt worden omdat hij files shared.....tevens een aantal bonus tracks (delen van de ring als track)

[ Voor 5% gewijzigd door aph3x op 24-12-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
En nog wat shotjes van de full 1979 Mod :P :P
Ik weet niet of ze t inmiddels al gefixed hebben op rf central maar er is dus een aparte trackpack....

Cars: http://www.gtr-30.net/g2/...c487cf3c918e7f50fa087b5ef
Tracks:
http://www.gtr-30.net/g2/...ff61b540c4673e586223c00fd

Screenies:
Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/8697/grab013copyem2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i143.photobucket.com/albums/r153/omalleys_2006/snap657.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i143.photobucket.com/albums/r153/omalleys_2006/snap662.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gtr4u.de/attachment.php?attachmentid=27227

[ Voor 4% gewijzigd door aph3x op 25-12-2006 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

kleine view van mij op Lienz GP short met de Caterham:

http://www.youtube.com/watch?v=mou5cdKkfv8

Sorry voor het geluid, was de 1e keer en moet nog ff kijken hoe ik het geluid meeneem :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Wat is die 1979 mod toch verslavend zeg.
Ik vindt het echt een top mod.
Ik rij altijd zonder hulp is wel moeilijk snel schakelen en niet te veel gas geven maar is wel super leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

R-B schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:58:
kleine view van mij op Lienz GP short met de Caterham:

http://www.youtube.com/watch?v=mou5cdKkfv8

Sorry voor het geluid, was de 1e keer en moet nog ff kijken hoe ik het geluid meeneem :)
http://www.youtube.com/watch?v=Av5ysHUeWX8

Nu met geluid O+

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En hierbij een leuk filmpje van het Le Mans project 1979-1985.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

FS-One 0.8b is uit

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 18:16
aph3x schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:19:
En nog wat shotjes van de full 1979 Mod :P :P
Ik weet niet of ze t inmiddels al gefixed hebben op rf central maar er is dus een aparte trackpack....

Cars: http://www.gtr-30.net/g2/...c487cf3c918e7f50fa087b5ef
Tracks:
http://www.gtr-30.net/g2/...ff61b540c4673e586223c00fd

Screenies:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Als je al screens van anderen plaatst ( :X ), zet er dan voortaan bij van wie ze afkomstig zijn.

Er zit er ook 1 van mij tussen en als ik wil dat ze hier komen te staan dan zet ik ze zelf wel neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik vind het er nochal erg beta uitzien. en het valt erg tegen vindt ik vooral de cockpits, en de game sounds zijn verschrikkelijk het hele motor gedoe klopt niet niks 2006's aan de revs kloppen niet....

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BruceLee schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:55:
[...]

ik vind het er nochal erg beta uitzien. en het valt erg tegen vindt ik vooral de cockpits, en de game sounds zijn verschrikkelijk het hele motor gedoe klopt niet niks 2006's aan de revs kloppen niet....
En dat is het dus ook, BETA.
Ik vind de wagens er overigens wel tamelijk goed uitzien eerlijk gezegd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
OMG,
Als je al screens van anderen plaatst ( :X ), zet er dan voortaan bij van wie ze afkomstig zijn.
Er zit er ook 1 van mij tussen en als ik wil dat ze hier komen te staan dan zet ik ze zelf wel neer
Nu moet ik zelfs al toestemming vragen om iemands screenies te posten?? jeez, ik zou t een eer vinden als ze mijn (mooie) screens in een forum posten om een geweldige mod aan te prijzen... Met zon top instelling is het internet idd groot geworden..........pfffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 22:47
Sander H schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:50:
[...]

Er zit er ook 1 van mij tussen en als ik wil dat ze hier komen te staan dan zet ik ze zelf wel neer ;)
Ik denk dat je eerder trots mag zijn dat iemand anders het zo'n mooie screenshot vindt dat hij het gebruikt om de mod aan te prijzen.
Daarnaast staat hij toch niet op je eigen host. Maar op imageshack of op gtr4u.de en dan snap ik al helemaal niet waarom je zeurt |:(

Daarnaast zal er vast niet bijstaan, dat jij er copyright op hebt.

Op mods is dit anders dan op pics

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 12-01-2007 00:44 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dames en Heren, update 1.250 is uit _/-\o_

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Weer een update met allerlei fixes en updates, en het spel is al meer dan anderhalf jaar uit. Waar vind je dat nog? Hulde aan ISI. En dan zijn ze ook nog bezig met allerlei extra content (regen, de Panoz, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Laatst online: 26-08 14:26
Zamorano schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:23:
Weer een update met allerlei fixes en updates, en het spel is al meer dan anderhalf jaar uit. Waar vind je dat nog? Hulde aan ISI. En dan zijn ze ook nog bezig met allerlei extra content (regen, de Panoz, etc.).
Er zijn idd niet erg veel games dus nog zo'n goede support leveren. Kwa race games zijn dit alleen rFactor en LFS volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
ISI is bezig aan een Drifting mod.
http://www.youtube.com/watch?v=pvsBwAPoNSc

Kan niet wachten tot die uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zamorano schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:23:
Het lijkt toch de laatste update te zijn: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=281342

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
De laatste gratis update wel te verstaan. Maar ach, na twee jaar weer een paar euro dokken, lijkt me toch geen kwaad kunnen?

Simbin komt om het half jaar weer met een nieuwe game lijkt het, voor het volle pond. rFactor was maar €30,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik heb op de forum gelezen van BRO dat ISI bezig is met rFactor 2 met bewegende pitcrew.

RH2006 komt als goed is in maart/april uit als de nieuwe seizoen is begonnen.

Maar ik vindt de nieuwe spotter in de update helemaal geweldig.
Zegt welke tijd je rijd gewoon ideaal hoef je niet meer op te zoeken wat je snelste tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Evertt schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:31:
Ik heb op de forum gelezen van BRO dat ISI bezig is met rFactor 2 met bewegende pitcrew.

RH2006 komt als goed is in maart/april uit als de nieuwe seizoen is begonnen.

Maar ik vindt de nieuwe spotter in de update helemaal geweldig.
Zegt welke tijd je rijd gewoon ideaal hoef je niet meer op te zoeken wat je snelste tijd is.
Nu alleen dat accent kwijtraken :7

Wat is het forum van BRO btw?

[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 28-01-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Benotti schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:42:
[...]

Nu alleen dat accent kwijtraken :7

Wat is het forum van BRO btw?
http://beneluxracingonline.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Mannen van het Forum, een paar dagen geleden heb ik het spel gekocht. Ziet er super deluxe uit, echt fantastisch, echter ik heb 1 probleem, ik rij het nu nog met mijn keyboard (ja ik weet het niet zo lekker enzo) ga nog wel een Wheel kopen.

Echter als ik nu dus rij bv tijdens een test, zodra ik de pitbox wil verlaten dan sta ik gelijk rechtsomkeerd, wat doe ik verkeerd of moet ik iets anders instellen binnen het programma.

Graag jullie hulp / advies

Pierre

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Traction Control aanzetten is wel aan te raden als je met het toetsenbord rijdt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Zamorano schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:30:
Traction Control aanzetten is wel aan te raden als je met het toetsenbord rijdt. ;)
Hmm oke, maar dat staat al aan 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Pierre61 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:37:
[...]

Hmm oke, maar dat staat al aan 8)7
en stabilety assist :P zet hem anders op arcade :P ipv simulation

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

BruceLee schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:47:
[...]

en stabilety assist :P zet hem anders op arcade :P ipv simulation
Oke, ik ben nu op mijn werk dus ik het niet proberen, ik ga vanavond of in het weekend eens kijken wat er in te stellen valt, jullie horen van me. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
wegens problemen met mijn Vista-installatie moet ik de boel opnieuw installeren. Daarmee dus ook mijn rFactor. Ik weet dat je onder XP heel simpel je license-bestanden kunt backuppen (mapje trymedia in all users-directory), maar onder Vista kan ik deze map nergens vinden.
Weet iemand of het onder Vista mogelijk is om de license-bestanden te backuppen?

EDIT

Ik moet de volgende keer wat beter zoeken |:(

Het staat dus in de directory ProgramData (en niet in Users, waar ik de hele tijd zat te zoeken)

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenTheStig op 08-03-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken rFactor te kopen omdat ik weer eens F1 wil racen. Dat kan dus met de CTDP-mod. Eerste vraag: is racen tegen de AI interessant of moet je echt online om een beetje te kunnen racen? Vervolgens: is het grafisch een beetje up to date allemaal? Leeft rFactor nog een beetje want dit topic is niet echt levendig. En o ja, zitten alle officiele tracks er wel in...? Zitten die in de mod of in rFactor zelf?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:29:
Ik zit er aan te denken rFactor te kopen omdat ik weer eens F1 wil racen. Dat kan dus met de CTDP-mod. Eerste vraag: is racen tegen de AI interessant of moet je echt online om een beetje te kunnen racen? Vervolgens: is het grafisch een beetje up to date allemaal? Leeft rFactor nog een beetje want dit topic is niet echt levendig. En o ja, zitten alle officiele tracks er wel in...? Zitten die in de mod of in rFactor zelf?
CTDP is een goede F1-mod, er zijn er nog een aantal, ook van het 2006 seizoen.
Racen tegen de AI is in de meeste gevallen best vermakelijk, online racen is vooral leuk met een vaste groep of nog liever, in een league. Grafisch is het prima, zeker de CTDP mod ziet er erg goed uit. Qua banen verschilt het nogal qua kwaliteit, er zitten een aantal F1 banen in rFactor zelf (Monza en de Nürburgring bijv.) maar de meeste banen zijn add-ons uit de mod-community, die zeer zeker nog heel erg levendig is.

Kijk maar eens rond op RSC bijvoorbeeld.
op rFactor Central vind je een heleboel mods en banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Ik ben net begonnen met het f1 2005 seizoen in een Minardi. Om de rest toch een beetje bij te kunnen houden, ben ik wat meer bezig met het afstellen van mijn auto. Tot nu toe beperkt zich dat tot het afstellen van de voor- en achtervleugel, rembalans en veringen.
Tijdens het rijden van testrondjes kwam ik er achter dat ik met twee knopjes van mijn DFP de boost mapping aan kan passen. Standaard staat hij op 1, maar als ik hem op 10 zet, dan loopt mijn Minardi anderhalf seconde harder op Sepang.
Mijn vraag is hoe je het beste die boost mapping kunt gebruiken. Wordt door een hogere mapping alleen meer brandstof verbruikt, of is het ook slecht voor de motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik speel ook de ctdp mod. en ik vind het fantastisch. Zeker als je online raced tegen een man of 16. Waanzinnig gaaf.

Alleen het probleem met dit (soort) games is dat je amper een server kan vinden waar 5 man of meer op zit.

Velen zitten op slot, en ongeveer 80% is bijna altijd helemaal leeg. Dan heb je ook nog de servers waar je de goede mod/track niet voor hebt, of uberhaupt niet eens kan of mag downloaden.

In mijn geval: ik rij alleen F1, en dan CTDPSE.

daar zijn hoogstens 10 servers van, en die zitten nooit, maar dan ook nooit helemaal vol. Soms wel ja, als er een leaguerace is, maar dan zit er weer een slot op. (dan terecht uiteraard).

Ik denk dat als je officiele ISI servers hebt, met een paar populaire mods, je dan veel meer mensen aantrekt.

Ook meer mensen die komen vervelen natuurlijk, maar ik moet zeggen dat het echt wel mee valt online. Ik moet de 1ste nog tegenkomen die alles loopt te vergallen.

Veels te weinig spelers voor veels te veel keuze uit mods/tracks. Ik ben momenteel als ik online wil racen meer tijd kwijt met wachten op een server waar 5 man op zit dan aan het racen zelf.

Erg jammer.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 09-04-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Boktor schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:29:
Mijn vraag is hoe je het beste die boost mapping kunt gebruiken. Wordt door een hogere mapping alleen meer brandstof verbruikt, of is het ook slecht voor de motor?
Heb daar ook wel eens mee lopen spelen, en bij mij ging de motor echt merkbaar sneller stuk. Of dat kwam door de temp (dus op te lossen met hogere radiator-openingen), of door wat anders weet ik niet.

Beste manier is gewoon proberen, bij mij was ie op mapping10 meestal wel binnen 5 ronden stuk eigenlijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:12
10 is bijvoorbeeld voor een kwalificatie rondje, of als je in een paar rondjes veel tijd goed wilt maken. Maar inderdaad ploft je motor dan veel sneller. Ik heb gelezen dat een van de jongens van CTDP zei dat stand 4/5/6 voor normaal gebruik is en dat de motor dat dus lang vol kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja volgens mij gebruikte ik 5 voor de race, als je een paar snelle rondjes neer moet zetten of een inhaalpoging wil gaan wagen kun je best 7 of 8 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
stalscu schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:15:
...................................
Veels te weinig spelers voor veels te veel keuze uit mods/tracks. Ik ben momenteel als ik online wil racen meer tijd kwijt met wachten op een server waar 5 man op zit dan aan het racen zelf.

Erg jammer.
Het joinen van een raceleague kan dan voor jou een oplossing zijn. Eigen server met ww en met gemotiveerde rijders op de baan. Elke 2 weken een serieuze race waar je naar toe leeft en traint. Setup perfectioneren en je pitstopstrategie uitdenken. Tussendoor oefenraces met een aantal rijden waarbij je bekijkt of je racepace wel in orde is.
Afgezien van bovenstaande dingen is het ook nog heel erg gezellig ook. ;)

PS Deze reactie is niet bedoeld om reclame te maken.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste