Ff voor de mensen die CTDP 1.1 willen downloaden.
Niet doen deze versie zitten bugs ze zijn bezig met 1.2 daar kan je beter op wachten.
Niet doen deze versie zitten bugs ze zijn bezig met 1.2 daar kan je beter op wachten.
[ Voor 14% gewijzigd door JeroenTheStig op 15-10-2006 14:37 ]
Weet je zeker dat alles in de juiste mapjes is gekomen?Boktor schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:36:
Ik heb zojuist de kartracer binnengehaald van rfactorcentral plus een leuk kartcircuitje. Het probleem is dat ik binnen rFactor nergens de kart kan selecteren.
Wie heeft nog meer de kartracer geinstalleerd? Ik hoop dat diegene mij even kan helpen
Het gaat over deze mod:
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Kart%20Racer
Het is al geluktZamorano schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:00:
[...]
Weet je zeker dat alles in de juiste mapjes is gekomen?
Die Supercopa Leon is trouwens echt geweldig, das een dikke aanrader.
Ja, de Superkart mod van dezelfde maker is veel leuker.Boktor schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:22:
[...]
Het is al gelukt
Valt trouwens tegen, die kartmod.
Ik ga direct Supercopa Leon even binnenhalen, ben benieuwd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
wat érg jammer isBolk schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 17:17:
Nooit, die is afgeblazen.
Verwijderd
Moet je kiezen tussen GTR2 en rFactor dan? Je kunt ze ook allebei spelen natuurlijk.NiaX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:29:
nu heb ik net GTR2 besteld, maar nu heb ik de rFactor demo gespeeld en nu begin ik weer te twijfelen
damn wat is het cool om die BMW F1 te rijden....
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
:-)Zamorano schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:59:
[...]
Moet je kiezen tussen GTR2 en rFactor dan? Je kunt ze ook allebei spelen natuurlijk.
Als je puur kijkt naar wat het meeste waar voor je geld is, dan zou ik altijd voor rFactor gaan. Het is goedkoper, je hebt gigantisch veel content met alle mods en extra tracks, goede support en ijzersterke multiplayer.
GTR2 is nu wel populair, het is net nieuw en lekker makkelijk. Maar ik ben benieuwd hoelang het interessant blijft.
Als er wat goede mods voor uit komen, die wel realistische physics hebben, dan wordt en blijft het misschien interessant (en koop ik het misschien alsnog).
Oh en als je de BMW F1 leuk vindt, dan moet je de CTDP mod eens proberen.
Iets met test versie en kopenJejking schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:57:
Maybe stupid vraag hoor, maar telkens als ik in singleplayer ga met RFactor in een race van 5 rondjes of zoiets, dan slaat 90% van de races na een rondje of 3 a 4 iets vast waardoor het lijkt alsof je de aandrijving kwijt bent, je kan wel gas geven maar het heeft weinig tot geen effect op de snelheid. Dat is echt zó frustrerend want dan moet je op goed geluk naar de finish rollen en hopen dat je auto zijn snelheid weer een pietsie oppakt, weet iemand hoe dit te voorkomen?
Only fools are enslaved by time and space.
Zamorano schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:59:
[...]
Oh en als je de BMW F1 leuk vindt, dan moet je de CTDP mod eens proberen.
Bloody, ik was er al bang voorLoneRanger schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:00:
[...]
Iets met test versie en kopen
Is een soort copy protection.
[ Voor 45% gewijzigd door Turfschipper op 18-10-2006 03:39 ]
Elke coureur heeft ook custom skins in een eigen mapje (in de map van het desbetreffende team). Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar als je je skin daar opslaat zou je hem volgens mij bij de vehicle-select moeten kunnen selecteren als custom skin.stalscu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:21:
Ik ben een beetje aan het pielen met paint shop pro.
En nu heb ik de ctdp template van mclaren gebruikt. En een nieuwe top gepaint. Opgeslagen als .dds bestand.
Maar waar moet ik hem nu zetten? En welke naam moet ik dat bestand geven?
Ik heb al van alles geprobeerd, voor alle .dds bestanden vervangen, maar ik krijg ingame maar geen nieuwe bovenkant te zien.
maw, ik snap er ff geen reet van.
Iemand een idee?
EDIT
hem al veel gelezen en weer uitgeprobeerd maar schiet geen meter op. Heb al wel gelezen dat je voor 1 nieuwe auto, je 5 of 7 files moet aanpassen, om die nieuwe auto (skin) ingame te krijgen.
maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik vind het allemaal erg onduidelijk uitgelegd in de verschillende tutorials. Waarom staat er niet ergens welke 6 (of 7) files je nu precies moet aanpassen en hoe je dat doet?
Zou een stuk makkelijker zijn.
misschien dat ISI een paint-editter of zo kan inbrengen met de volgende patch.
[ Voor 16% gewijzigd door Turfschipper op 18-10-2006 21:50 ]
2005SE is de server edition.stalscu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:48:
Ok, nou in principe wil ik eerst alleen met de skin beginnen. Dus dat zou een voordeel moeten zijn. Nu nog vinden waar de goede files staan.
als ik naar de volgende map ga:
C:\Program Files\rFactor.1.150\GameData\Vehicles\CTDP\CTDP
dan zie ik daar weer 2 mapjes in:
- CTDPF1_2005
en
- CTDPF1_2005SE
in allebei die mapjes staan alle auto's en rijders. Maar in welke map moet ik nu die nieuwe files inbrengen?
[ Voor 77% gewijzigd door Turfschipper op 19-10-2006 04:18 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 23-10-2006 16:17 ]
Verwijderd
Ik kom dat overal tegen die spotter, maar wat is het, want ik heb geen idee?Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:53:
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Spotter%20Plugin dit lijkt me gaaf een spotter voor rfactor.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Le Meow
We hebben het hier dan met name over oval racesPoekie McPurrr schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:07:
En ook belangrijk, of er een crash is voor je zodat je alvast een andere lijn kan gaan kiezen om eromheen te gaan.
CorrectBolk schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:23:
[...]
We hebben het hier dan met name over oval races
Le Meow
Track detail en/of texture detail hoger zetten.pnieuwla schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:56:
ik heb een probleempje met rFactor. In een aantal tracks zie ik donkere banen in de lucht. Iemand een idee hoe dat komt?
Wauw, dit is wel VRESELIJK bruut gewoon!Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:59:
http://www.youtube.com/watch?v=UM3omQFeM1s preview filmpje kan je zien hoe het werkt.
Wat bedoel je nu precies? Je hebt een trackpack geinstalleerd voor CTDP en die tracks werken niet, maar andere tracks wel?Jejking schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:05:
[...]
Wauw, dit is wel VRESELIJK bruut gewoon!Meer en véél beter dan in F1C dat je per rondje hoort van ''he is right in front of you'' oid
. Is dat ding al ergens te downloaden?
Anders thingy en best wel irritant ook, cdtp2005 geïnstalleerd met tracks, maar in hoofdmenu wordt altijd de baan weergegeven als je gaat kiezen. Bij mij dus een flink aantal circuits niet alhoewel ze er wel op staan via een trackpack (het gekke is dan wel weer dat de custom rally circuitjes en Nordschleife e.d. het wél doen), en op het moment dat ik em dan toch ga laden dan crasht het spel... Heeft volgens mij iets te maken met de circuit-bestandjes (.mas geloof ik?), maar zou iemand iets weten om dat te verhelpen?
[ Voor 18% gewijzigd door Zamorano op 11-11-2006 12:09 ]
goeie tip, misschien is dat de reden dat het bij mij af en toe niet vooruit te branden is qua performance. Ook voorkom je hiermee dat je telkens je stuur moet instellen als je van een f1-bak overstapt naar een Seat Leon ofzoZamorano schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:05:
[...]
Ik zou even kijken of alles wel in de juiste mapjes is uitgepakt.
CTDP vind ik een mod waar je het beste gewoon een aparte rFactor install voor kunt maken. Alleen F1 banen installeren en alle settings afstellen op het rijden in deze wagens.
Kijk dat is nog eens een goeie, ik ga het meteen proberen! (''meteen'' als in ''vanavond''Zamorano schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:05:
[...]
Wat bedoel je nu precies? Je hebt een trackpack geinstalleerd voor CTDP en die tracks werken niet, maar andere tracks wel?
Ik zou even kijken of alles wel in de juiste mapjes is uitgepakt.
CTDP vind ik een mod waar je het beste gewoon een aparte rFactor install voor kunt maken. Alleen F1 banen installeren en alle settings afstellen op het rijden in deze wagens.
Nee, je license bestanden staan ergens in je Documents and Settings.Boktor schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:47:
Stel ik wil naast mijn huidige rfactor-installatie nog een tweede rfactor installeren, speciaal voor mijn f1-mod + settings, is het dan mogelijk om 1 of ander bestand waarin mijn key instaat over te hevelen, of moet ik weer een nieuwe key aanvragen?
[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 22-11-2006 14:42 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
speel je het spel op DX 7, 8 of 9?Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:19:
Ik heb dan onlangs ook Rfactor gedownload, en als ik alleen op de baan rij is er niks aan de hand, met andere wagens in het zicht dropt mijn framerate gigantisch. Dit is mijn systeem.
Processor:AMD ATHLON 2600+ XP
Moederbord:ASUS A7N8X DELUXE SOCKET A
Videokaart: ATI RADEON 9600 PRO 128MB
Geheugen: 512 MB DDR 3200
Ik heb alles eigenlijk al geprobeerd. Zo heb ik de resolutie flink omlaaggegooid en de detailweergave uitgezet of op het laagste gezet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Mocht je wat geld te besteden hebben dan zou 512Mb extra werkgeheugen geen overbodige luxe zijn. Een 2e-handse ATI 9700(pro) of 9800(pro/XT) doet voor relatief weinig geld ook wonderen.Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:19:
Ik heb dan onlangs ook Rfactor gedownload, en als ik alleen op de baan rij is er niks aan de hand, met andere wagens in het zicht dropt mijn framerate gigantisch. Dit is mijn systeem.
Ik heb alles eigenlijk al geprobeerd. Zo heb ik de resolutie flink omlaaggegooid en de detailweergave uitgezet of op het laagste gezet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Testing, one, two ...
Verwijderd
DX9.
Probeer eerst gewoon eens DX7/8 voordat je geld over de balk gaat gooienVerwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:32:
[...]
DX9.
Ik zal eens even wat geld bij elkaar sparen voor 512 mb extra geheugen en een nieuwe vidkaart. Zal wel AGP worden, maar dan kan de pc wel een tijdje mee wat games betreft.
[ Voor 16% gewijzigd door Jejking op 26-11-2006 20:12 ]
Met hetzelfde systeem haalde ik op DX7 hele behoorlijke framerates. Het oogde dan niet zo super als DX9, maar het was prima speelbaar.Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:19:
Verwijderd
Nurburgring liep prima bij mij op soortgelijke config, dus ik zou het dieper zoeken...Zamorano schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:27:
Ja de Nurburgring is grafisch veel zwaarder, de baan is veel langer en dus worden er veel meer gegevens ingeladen in het werkgeheugen en het geheugen van je grafische kaart.
Ik denk dat je systeem gewoonweg niet snel genoeg is.
Verwijderd
Ik zal het even wat dieper zoeken, anders moet ik maar een kleine investering doen in een grafische kaart en wat geheugen.Zamorano schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:27:
Ja de Nurburgring is grafisch veel zwaarder, de baan is veel langer en dus worden er veel meer gegevens ingeladen in het werkgeheugen en het geheugen van je grafische kaart.
Ik denk dat je systeem gewoonweg niet snel genoeg is.
Heb je niets op de achtergrond draaien??Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:19:
Verwijderd
Spotter = releasedVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:59:
http://www.youtube.com/watch?v=UM3omQFeM1s preview filmpje kan je zien hoe het werkt.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Installeer rFactor ff opnieuw.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:19:
Heeft iemand trouwens het volgende bestand: hammer_pc.mas
Het moet in de pacecar directory zitten. Bij mij doet ie het niet meer...
Account aanmaken bij Paypal.Evertt schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:31:
[...]
Installeer rFactor ff opnieuw.
Is er ook een mogelijkheid om rFactor te kopen zonder een credit card te gebruiken???
Niet iedereen heeft een credit card.
Moet ik toch een credit card hebben zo staat het er.VCDfan schreef op zondag 10 december 2006 @ 01:24:
[...]
Account aanmaken bij Paypal.
Ik heb het zelf ook zo geregeld, ging prima.
Je kan hier toch met Paypal betalen.Evertt schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:23:
[...]
Moet ik toch een credit card hebben zo staat het er.
[ Voor 3% gewijzigd door Evertt op 23-12-2006 21:29 ]
[ Voor 5% gewijzigd door aph3x op 24-12-2006 20:06 ]
[ Voor 4% gewijzigd door aph3x op 25-12-2006 02:59 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
http://www.youtube.com/watch?v=Av5ysHUeWX8R-B schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:58:
kleine view van mij op Lienz GP short met de Caterham:
http://www.youtube.com/watch?v=mou5cdKkfv8
Sorry voor het geluid, was de 1e keer en moet nog ff kijken hoe ik het geluid meeneem
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Testing, one, two ...
Testing, one, two ...
Als je al screens van anderen plaatst (aph3x schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:19:
En nog wat shotjes van de full 1979 Mod![]()
![]()
Ik weet niet of ze t inmiddels al gefixed hebben op rf central maar er is dus een aparte trackpack....
Cars: http://www.gtr-30.net/g2/...c487cf3c918e7f50fa087b5ef
Tracks:
http://www.gtr-30.net/g2/...ff61b540c4673e586223c00fd
Screenies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind het er nochal erg beta uitzien. en het valt erg tegen vindt ik vooral de cockpits, en de game sounds zijn verschrikkelijk het hele motor gedoe klopt niet niks 2006's aan de revs kloppen niet....
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
En dat is het dus ook, BETA.BruceLee schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:55:
[...]
ik vind het er nochal erg beta uitzien. en het valt erg tegen vindt ik vooral de cockpits, en de game sounds zijn verschrikkelijk het hele motor gedoe klopt niet niks 2006's aan de revs kloppen niet....
Testing, one, two ...
Nu moet ik zelfs al toestemming vragen om iemands screenies te posten?? jeez, ik zou t een eer vinden als ze mijn (mooie) screens in een forum posten om een geweldige mod aan te prijzen... Met zon top instelling is het internet idd groot geworden..........pfffffffAls je al screens van anderen plaatst (), zet er dan voortaan bij van wie ze afkomstig zijn.
Er zit er ook 1 van mij tussen en als ik wil dat ze hier komen te staan dan zet ik ze zelf wel neer
Ik denk dat je eerder trots mag zijn dat iemand anders het zo'n mooie screenshot vindt dat hij het gebruikt om de mod aan te prijzen.Sander H schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:50:
[...]
Als je al screens van anderen plaatst (), zet er dan voortaan bij van wie ze afkomstig zijn.
Er zit er ook 1 van mij tussen en als ik wil dat ze hier komen te staan dan zet ik ze zelf wel neer
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 12-01-2007 00:44 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Testing, one, two ...
Er zijn idd niet erg veel games dus nog zo'n goede support leveren. Kwa race games zijn dit alleen rFactor en LFS volgens mij.Zamorano schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:23:
Weer een update met allerlei fixes en updates, en het spel is al meer dan anderhalf jaar uit. Waar vind je dat nog? Hulde aan ISI. En dan zijn ze ook nog bezig met allerlei extra content (regen, de Panoz, etc.).
Het lijkt toch de laatste update te zijn: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=281342Zamorano schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:23:
Weer een update met allerlei fixes en updates, en het spel is al meer dan anderhalf jaar uit. Waar vind je dat nog? Hulde aan ISI. En dan zijn ze ook nog bezig met allerlei extra content (regen, de Panoz, etc.).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
De laatste gratis update wel te verstaan. Maar ach, na twee jaar weer een paar euro dokken, lijkt me toch geen kwaad kunnen?Marzman schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:00:
[...]
Het lijkt toch de laatste update te zijn: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=281342
Nu alleen dat accent kwijtrakenEvertt schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:31:
Ik heb op de forum gelezen van BRO dat ISI bezig is met rFactor 2 met bewegende pitcrew.
RH2006 komt als goed is in maart/april uit als de nieuwe seizoen is begonnen.
Maar ik vindt de nieuwe spotter in de update helemaal geweldig.
Zegt welke tijd je rijd gewoon ideaal hoef je niet meer op te zoeken wat je snelste tijd is.
[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 28-01-2007 13:43 ]
http://beneluxracingonline.nl/Benotti schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:42:
[...]
Nu alleen dat accent kwijtraken
Wat is het forum van BRO btw?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hmm oke, maar dat staat al aanZamorano schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:30:
Traction Control aanzetten is wel aan te raden als je met het toetsenbord rijdt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
en stabilety assist
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Oke, ik ben nu op mijn werk dus ik het niet proberen, ik ga vanavond of in het weekend eens kijken wat er in te stellen valt, jullie horen van me. ThanksBruceLee schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:47:
[...]
en stabilety assistzet hem anders op arcade
ipv simulation
[ Voor 18% gewijzigd door JeroenTheStig op 08-03-2007 20:21 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 13:31 ]
CTDP is een goede F1-mod, er zijn er nog een aantal, ook van het 2006 seizoen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:29:
Ik zit er aan te denken rFactor te kopen omdat ik weer eens F1 wil racen. Dat kan dus met de CTDP-mod. Eerste vraag: is racen tegen de AI interessant of moet je echt online om een beetje te kunnen racen? Vervolgens: is het grafisch een beetje up to date allemaal? Leeft rFactor nog een beetje want dit topic is niet echt levendig. En o ja, zitten alle officiele tracks er wel in...? Zitten die in de mod of in rFactor zelf?
[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 09-04-2007 23:16 ]
Heb daar ook wel eens mee lopen spelen, en bij mij ging de motor echt merkbaar sneller stuk. Of dat kwam door de temp (dus op te lossen met hogere radiator-openingen), of door wat anders weet ik niet.Boktor schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:29:
Mijn vraag is hoe je het beste die boost mapping kunt gebruiken. Wordt door een hogere mapping alleen meer brandstof verbruikt, of is het ook slecht voor de motor?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het joinen van een raceleague kan dan voor jou een oplossing zijn. Eigen server met ww en met gemotiveerde rijders op de baan. Elke 2 weken een serieuze race waar je naar toe leeft en traint. Setup perfectioneren en je pitstopstrategie uitdenken. Tussendoor oefenraces met een aantal rijden waarbij je bekijkt of je racepace wel in orde is.stalscu schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:15:
...................................
Veels te weinig spelers voor veels te veel keuze uit mods/tracks. Ik ben momenteel als ik online wil racen meer tijd kwijt met wachten op een server waar 5 man op zit dan aan het racen zelf.
Erg jammer.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq