[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 66.908 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van hetgeen allemaal hier beschreven heb ik besloten om het spel ook te kopen en.......WAT een WERELDSPEL!!
Heeeerlijk, al die mods, auto's en circuits!
Fantastisch!

Afijn; een boekje komt niet bij het spel en ik heb een paar vragen die jullie misschien wel weten:
je kan 5 keer opnieuw activeren.......daarna moet je betalen.....OW?? Dat is wel vreemd; ik ben 1 van die mensen die erg vaak zijn pc opnieuw installeerd en ga dus een probleem krijgen........

Dan heb ik de cdtp 2005 F1 mod gedownload en speel hem even. Als ik een seizoen wil gaan doen, kan ik geen circuit kiezen; ik krijg alleen de Toban track. Ik heb er toch veel meer circuits inzitten.
Hoe kan ik nou een normaal seizoen doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Is geen probleem, je hebt unlimited activations, alleen moet je dan even een mailtje sturen.

Wat je ook kan doen is je license file opslaan, en dan herinstalleren en je license terug zetten.

Ik geloof dat die license file in c:\documents and settings\all users\application data\trymedia staat.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:29:
Naar aanleiding van hetgeen allemaal hier beschreven heb ik besloten om het spel ook te kopen en.......WAT een WERELDSPEL!!
Heeeerlijk, al die mods, auto's en circuits!
Fantastisch!

Afijn; een boekje komt niet bij het spel en ik heb een paar vragen die jullie misschien wel weten:
Check het mapje support in de rFactor map, daar zit een handleiding in.
je kan 5 keer opnieuw activeren.......daarna moet je betalen.....OW?? Dat is wel vreemd; ik ben 1 van die mensen die erg vaak zijn pc opnieuw installeerd en ga dus een probleem krijgen........
Een backup maken van je licensie voorkomt dat je opnieuw hoeft te activeren, dat hoef je eigenlijk alleen te doen als de configuratie van je PC behoorlijk verandert. Ik weet niet of dat ook in de handleiding staat maar je licentie staat in "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Trymedia\licenses". Dat mapje dus backuppen en terug plaatsen indien nodig.
Dan heb ik de cdtp 2005 F1 mod gedownload en speel hem even. Als ik een seizoen wil gaan doen, kan ik geen circuit kiezen; ik krijg alleen de Toban track. Ik heb er toch veel meer circuits inzitten.
Hoe kan ik nou een normaal seizoen doen dan?
Release notes lezen, er zitten geen tracks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
ben nu een paat dagen online aan het spelen en tot nu toe bevalt het erg goed..
Jammer dat ik soms in een race flinke framedrops krijg en daardoor moet opgeven.
Het kan wel eens lang duren voordat je eindelijk in een leuke game zit met 20 mensen bv en hij vloeiend loopt en dat je ook nog een bij de eerste 3 of 4 zit. Als je dan na 5 rondjes ineens naar een diavoorstelling zit te kijken heb je wel eens de neiging je stuurwiel uit het raam te gooien.
Weet iemand trouwens hoe je een setup door kunt sturen naar iemend anders online?
Ik heb er wel eens een ontvangen van een ander in de "recieved" folder maar kan niet ontdekken hoe ik hem zou kunnen versturen..

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-09 07:46
DaChosen1 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 23:02:
Weet iemand trouwens hoe je een setup door kunt sturen naar iemend anders online?
Ik heb er wel eens een ontvangen van een ander in de "recieved" folder maar kan niet ontdekken hoe ik hem zou kunnen versturen..
- Coureur selecteren
- Ga naar Voting ( middelste icoontje onderaan)
- Send garage setup

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb het spel nu ook aangeschaft.
Ben er zeer content mee, alleen vraag me af

Hoe kan je snel geld verdienen zonder te cheaten?
Ik bedoel wat leverd veel geld op?

Aantal race rondes?Aantal tegenstanders?Ander circuit?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik nog een vraag; hebben jullie ook dat gezeur van windows dat er een map genaamd "program" is en dat dat een probleem kan zijn?
Moet ik die mapnaam nu veranderen? Het lijkt mij dat het spel dat nodig heeft en dat dus niet zomaar kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dan heb ik de cdtp 2005 F1 mod gedownload en speel hem even. Als ik een seizoen wil gaan doen, kan ik geen circuit kiezen; ik krijg alleen de Toban track. Ik heb er toch veel meer circuits inzitten. Hoe kan ik nou een normaal seizoen doen dan?
Het kan zijn dat ik over het hoofd gezien heb, maar slingert er dan ergens een gigantische mappack rond op het Net? Zo ja, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de link te posten? Want met F1-auto's op die kartbaantjes van RFactor zelf is op een gegeven moment niet leuk meer :D

Overigens, is er een autopatcher? Lijkt mij persoonlijk van wel want anders moet je telkens de gepatchte volledige versie van RFactor van het Net trekken en dat is gróót :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
Jejking schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:45:
[...]

[...]

Het kan zijn dat ik over het hoofd gezien heb, maar slingert er dan ergens een gigantische mappack rond op het Net? Zo ja, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de link te posten? Want met F1-auto's op die kartbaantjes van RFactor zelf is op een gegeven moment niet leuk meer :D
Er zijn genoeg andere circuits te downloaden:

Hier en Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik zal in de loop van de week wel even een nieuw topic in elkaar flansen, we krijgen te vaak dezelfde vragen nu en er ontbreekt behoorlijk wat info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:54:
Dan heb ik nog een vraag; hebben jullie ook dat gezeur van windows dat er een map genaamd "program" is en dat dat een probleem kan zijn?
Moet ik die mapnaam nu veranderen? Het lijkt mij dat het spel dat nodig heeft en dat dus niet zomaar kan?
Jep, ik heb het veranderd in program1. Nog geen problemen verder tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
De F1 mod van CTDP is geweldig, maar ik mis 1 ding en dat is de realistische performance.

Soms gebeurt het dat de ferrari en renault's achterin rijden en de jordans en de toyota's rijden voorop wat op zich wel jammer is.

Met wat zoeken op het net heb ik inmiddels wel alle tracks van de forumule 1 kunnen vinden. Alleen shanghai is een beta die er echt nog niet uit ziet. Met de championship creator van CTDP kun je dan je eigen seizoen maken.

Het zou wel gaaf zijn als er een trackpack en een performance update voor deze mod zou komen.

[ Voor 42% gewijzigd door Henkus op 15-08-2006 15:52 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:48:
De F1 mod van CTDP is geweldig, maar ik mis 1 ding en dat is de realistische performance.

Soms gebeurt het dat de ferrari en renault's achterin rijden en de jordans en de toyota's rijden voorop wat op zich wel jammer is.

Met wat zoeken op het net heb ik inmiddels wel alle tracks van de forumule 1 kunnen vinden. Alleen shanghai is een beta die er echt nog niet uit ziet. Met de championship creator van CTDP kun je dan je eigen seizoen maken.

Het zou wel gaaf zijn als er een trackpack en een performance update voor deze mod zou komen.
De grootste klacht is juist dat er een realistische performance is :P . Als je online gaat rijden met de Minardi is het echt veeeel langzamer dan dat je de Ferrari pakt. Misschien hebben ze een foutje gemaakt en is voor de AI iedere auto gelijk en voor de arme mensjes iedere auto verschillend.

Verwijderd

Hoi; kan iemand mij uitleggen hoe het kan, danwel waar het door geregeld wordt wat je in de autoafstelling kan kiezen en hoe dat "zomaar" veranderd?
Ik heb in mijn cdtp/vehicles/mclaren blabla .ini file zitten roeren; de rpm wat opgeschroeft zomaar omdat ik het leuk vondt.......ik kon nog steeds in "garage/general" het min en max rpm veranderen tenminste; het stondt erbij....of het grijs was weet ik niet meer.
Nu ineens.....(tja, weet niet wat ik gedaan moet hebben) staat het er niet eens meer bij.
Afijn, dan pakken we een Ferrari> ook niet!
Dus ligt het niet aan de ini van de Mac......maar.....waaraan dan?

Iemand?

Edit; blijkt nu dat ik het bij geen enkele auto meer in kan stellen.......onder "engine" stond het altijd, soms grijs en een enkele keer niet, maar nu helemaal niet meer. Ik heb niet in file's van het spel zelf zitten rommelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 00:32 ]

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:54
Hoi,

Hoe kan ik het makkelijkste een host worden om Rfactor 1150 te spelen tussen mij en een vriend van me? We hebben gisteravond alles ongeveer geprobeerd, maar niets lukte. Poorten opengezet op router, dedicated server geprobeerd, etc etc. Je kunt ook non-dedicated een spel aanmaken, maar vervolgens kan niemand je zien (vanavond even checken op Announce Game wel AAN staat :) ). Degene die het spel heeft aangemaakt kan zelf wel racen, maar niemand kan joinen (staat niet in de lijst).

Doen we iets verkeerd???

Wij beiden hebben een @Home Soms aansluiting. Volgens mij is het een vast IP adres. Moeten we dat ook nog ergens toevoegen of zo? Ik heb geen idee....

Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe het zit?

Gr Sander

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:43
Maak je gebruik van een router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Ja, een cheap-ass Sweex router

here's the story:

ik heb de poorten zowel in Windows, alsmede op mijn router opengezet. Nu kan ik zelf een game (dedicated) hosten. Ik kan dan via het blauwe 'plusje' mijn eigen IP invullen, en dan zie ik mijn eigen game (die ik dan kan joinen). Echter, als anderen mijn IP proberen in te vullen, krijgen ze geen sjoegen.

Een non-dedicated lukt al helemaal niet. Kom wel in mijn 'eigen' spel dan, maar niemand ziet mij. Ik kan de Announce ook niet aan of uit zetten in het Settings scherm. Staat op No, maar kan het dus niet veranderen.

En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Ik heb dit probleem ook bij f1 challenge, ook ik hang achter een router. Ik kreeg het destijds alleen maar voor elkaar om zelf een host op te zetten als ik een IP-spoof uitvoerde. Dat betekent dat het ip-adres die je van je provider krijgt niet op je router, maar op je PC wordt gezet. Ik weet niet hoe dit bij een sweex-router werkt, maar misschien moet je even zoeken op typenummer en ip-spoofing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
is t nu gelukt Sandrioni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Vraag niet hoe, maar ik heb het aan de praat gekregen!

Bleek het vinkje van "Announce on Matchmaker" uit te hebben staan bij dedicated server. Toen deed ie het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist de the mother nordschleife track gedownload, maar ik weet niet waar ik die 2 .mas files en het mapje met sourcefiles neer moet planten?
readme staat niks in.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:07:
ik heb zojuist de the mother nordschleife track gedownload, maar ik weet niet waar ik die 2 .mas files en het mapje met sourcefiles neer moet planten?
readme staat niks in.

alvast bedankt
In .....\rFactor\GameData\Locations\TheMother\

Daarin moeten al die bestandjes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 22-08 23:26
Ik heb nog steeds problemen met hosten.
Mensen kunnen mij wel toevoegen via mij ip adres maar ze zien mij niet in de lijst staan.

Alle poorten staan open in de router.
34447
34297
34397
34384
Deze poorten staan open.
Als ik naar C:\Program Files\rFactor\Support gaat en ik opent Hosting tester krijg ik dit.
Ook als ik de software firewall in windows uitschakeld.
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/7884/rfactorsj4.th.jpg

Weet iemand wat ik verkeerd doe??

[ Voor 5% gewijzigd door Evertt op 26-08-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb nog steeds geenoplossing gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Zamorano schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:46:
[...]

Check het mapje support in de rFactor map, daar zit een handleiding in.

[...]

Een backup maken van je licensie voorkomt dat je opnieuw hoeft te activeren, dat hoef je eigenlijk alleen te doen als de configuratie van je PC behoorlijk verandert. Ik weet niet of dat ook in de handleiding staat maar je licentie staat in "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Trymedia\licenses". Dat mapje dus backuppen en terug plaatsen indien nodig.

[...]

Ik heb daar nog een vraagje over, want ik wil mijn computer nu ook even reinstallen.
Als ik die map beack-up heb ik alles voor de licentie? dus als ik die dan terug zet werkt rfactor perfect?
Want iemand uit mijn msn lijst zegt dat er ook veel in de register staat, en na een format is dat natuurlijk weg.
Dus kan iemand bevestigen of ik alleen dat mapje hoeft te back-uppen?
Of moet ik mee, zo ja, hoe kan ik het dan alsnog back-uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 15:43

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

dat test programma is rommel

poorten staan open in router bij mij
test programma zeurt !

maar ik kan hosten en het werkt goed !!!

je moet ff iets in je multiplayer.ini veranderen (F:\rFactor\UserData\player)

Announce Allowed="1" // servers should pass the firewall test before being allowed to list on the matchmaker
Announce Host="1" // whether servers will attempt to register with the matchmaking service

en dan werkt alles naar behoren ^^

[ Voor 9% gewijzigd door BruceLee op 26-08-2006 15:22 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

matsume schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:17:
[...]

Ik heb daar nog een vraagje over, want ik wil mijn computer nu ook even reinstallen.
Als ik die map beack-up heb ik alles voor de licentie? dus als ik die dan terug zet werkt rfactor perfect?
Want iemand uit mijn msn lijst zegt dat er ook veel in de register staat, en na een format is dat natuurlijk weg.
Dus kan iemand bevestigen of ik alleen dat mapje hoeft te back-uppen?
Of moet ik mee, zo ja, hoe kan ik het dan alsnog back-uppen?
De laatste keer dat ik een re-install deed, heb ik dat mapje ook alleen gebackuped en alles deed het nog perfect.

Als je je instellingen etc. wilt behouden zou ik ook even je PLR file backuppen (als rFactor op dezelfde partitie als windows staat natuurlijk) :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheNameless op 26-08-2006 16:59 ]

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
BruceLee schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:21:
dat test programma is rommel

poorten staan open in router bij mij
test programma zeurt !

maar ik kan hosten en het werkt goed !!!

je moet ff iets in je multiplayer.ini veranderen (F:\rFactor\UserData\player)

Announce Allowed="1" // servers should pass the firewall test before being allowed to list on the matchmaker
Announce Host="1" // whether servers will attempt to register with the matchmaking service

en dan werkt alles naar behoren ^^
Bedankt nu kan ik hosten

Maar als mensen joinen in mij game krijgen ze een missmatch .exe weet iemand hoe dat komt??

[ Voor 7% gewijzigd door Evertt op 27-08-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

dan hebben ze niet de orginele game :p maar een gekraakte exe

in die multiplayer ini

staat ook een regel over welke mismatches je toelaat :P dus kan je instellen / kiezen dat ie mensen met foute exe of andere mismatches toelaat

[ Voor 58% gewijzigd door BruceLee op 27-08-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Weet iemand hoe ik een regen race kan rijden in rFactor???

Weet je wat super is in de donker op Le Mans rijden met de Saleen S7 Twin Turbo v1.0 mod.
Stel gewoon de tijd op 12AM bij settings en doe testing op Le Mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Evertt schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:02:
Weet iemand hoe ik een regen race kan rijden in rFactor???
Niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
D'r zit een ETCC mod aan te komen!

filmpje:
http://rapidshare.de/files/30111291/monza_etcc_vid.wmv.html

screenies:
http://nanex1.free.fr/ETCC/Images/090806/index.html

_/-\o_

[Let op, etcc en niet wtcc ;) ]

[edit]
Voor diegenen die Italiaans spreken:
http://www.drivingitalia.net/forum/index.php?showtopic=27902

Seizoen 2003 dus.
Het is schijnbaar een conversie en komt in September uit.

[ Voor 29% gewijzigd door LoneRanger op 30-08-2006 10:20 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja, was al een tijdje bekend, het is een conversie van de ETCC mod voor F1C en hij zal eerst goedgekeurd worden door Marco van RSR (de originele makers) voordat hij gereleast mag worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Het is nog geen mother II maar wel een briljante nieuwe uitvoering van de nordschleife
http://www.rf-nordschleife.de/
Complete 24h lay-out en als klapper de tourist edition!!! :P

Afbeeldingslocatie: http://tobi.sinfin.de/ns/media/GRAB_788.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tobi.sinfin.de/ns/media/bmw_big.jpg

en speciaal voor de GPL'ers, het kasteeltje is er eindelijk weer _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://tobi.sinfin.de/ns/media/GRAB_479.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mooi hoor, echt knap wat ze allemaal uit die engine weten te persen. Ik kon gisteren zelfs zo ongeveer bekijken waar de vellen van m'n banden ernaast hingen! :)

Edit: wordt er nog gewerkt aan een regenmodus in RF of is dat definitief van de baan?

[ Voor 21% gewijzigd door Jejking op 01-09-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
trouwens, ik heb de demo :( maar hoe installeer je tracks en cars?.. ik zie ze niet in het menu na installatie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Don3k schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:15:
trouwens, ik heb de demo :( maar hoe installeer je tracks en cars?.. ik zie ze niet in het menu na installatie :S
Tja, ze zijn niet gek bij ISI natuurlijk. Dat kan niet met de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Jejking schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:12:
Mooi hoor, echt knap wat ze allemaal uit die engine weten te persen. Ik kon gisteren zelfs zo ongeveer bekijken waar de vellen van m'n banden ernaast hingen! :)

Edit: wordt er nog gewerkt aan een regenmodus in RF of is dat definitief van de baan?
Zit in de planning. Voor zover ik weet zijn ze daar nu mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Zamorano schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:19:
[...]

Tja, ze zijn niet gek bij ISI natuurlijk. Dat kan niet met de demo.
Kan wel, maar dat bespreken we hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
tog vraag ik me af of er geen pc game is met uitgebreide snelweg (zoiets als de nieuwe test drive unl.) en lekker te modden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Don3k schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:21:
tog vraag ik me af of er geen pc game is met uitgebreide snelweg (zoiets als de nieuwe test drive unl.) en lekker te modden :)
Is de Nordschleife niet genoeg snelweg dan? 21 km! :>

Nou ja dan ben je snel weg ja. Stupid me, Nordschleife is gewoon autoweg :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jejking op 01-09-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
aph3x schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:07:
Het is nog geen mother II maar wel een briljante nieuwe uitvoering van de nordschleife
http://www.rf-nordschleife.de/
Complete 24h lay-out en als klapper de tourist edition!!! :P

[afbeelding]

[afbeelding]

en speciaal voor de GPL'ers, het kasteeltje is er eindelijk weer _/-\o_
[afbeelding]
Die BMW van de rijschool, die je op de 2e screenshot ziet, weet iemand waar je die kan vinden?

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Jejking schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:51:
[...]

Is de Nordschleife niet genoeg snelweg dan? 21 km! :>

Nou ja dan ben je snel weg ja. Stupid me, Nordschleife is gewoon autoweg :)
Ik kan dat niet spelen omdat ik de demo heb... of.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Don3k schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:28:
[...]

Ik kan dat niet spelen omdat ik de demo heb... of.... :+
Goed tot zover m'n opmerkingen hier... -1 Domheid voor reactie hierboven :+

Overigens vandaag wél de toeristische route op Nordschleife uitgeprobeerd, wat een MONSTERRIT is dat! >:) Neem een 1979 Ferrari met de tractioncontrol uitgeschakeld en geen aids en probeer dán maar te overleven! Echt een challenge! :9

Het enige nadeel is dat die outlaps zo verdikkemes lang duren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

aph3x kan je de screenshots een beetje verkleinen ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
De Nordschleife is echt mooi lekker lang ook.

@aph3x waar kan je die BMW downloaden.

Gisteren de Nascar mod gespeeld op een oval.
Dat is in één woord geweldig.
Zeker als je banden gaat op roken dan krijg je echt lekke banden.

rFactor blijft een super mooi spel 10 keer beter als f1c die al dood verklaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Ik heb een probleempje. Zojuist een race gereden op de Nordschleife met een ZR Diponio auto. In de één la laatste ronde van de race is er waarschijnlijk een auto gecrasht met als gevolg een gele vlag. Deze gold voor het hele circuit. Vervolgens gingen alle AI auto's zo verschrikkelijk langzaam rijden, dat ik de race maar heb afgebroken omdat het op die manier een uur per ronde ging duren.
Wie weet wat er fout gaat? Ik heb dit ook al tijdens een andere race gehad, op Spa geloof ik, en de AI's blijven dan met een gangetje van 20 km/h over de baan kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Er zijn een aantal dingen gaar in rFactor. Sowieso AI en Safety Car ed zijn dingen die nog niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
Weet iemand een programmatje waarmee ik makkelijk de tracks kan onderdelen? Hierbij bedoel ik dan dat ik bijvoorbeeld alle Formule 1 tracks onder 1 dingetje komen te staan in rFactor onder Formule 1. Zoals nu dus ook het geval is bij Leinz. Hopelijk is het te begrijpen...

Ik zou dit graag willen aangezien ik altijd gewoon 1 race doe of ff doe 'testen' op een circuit maar ik dan altijd moet gaan zoeken in de lijsten naar de bijv. echte formule 1 tracks of de echte PCC tracks... En dan staan ze netjes bij elkaar. Alvast bedankt!
(ja, ik rij het liefst op de echte, inofficiële tracks idd. Vind ik véél leuker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Volgens mij heeft CTDP een trackmanager uitgebracht. Misschien is dat wat.

http://ctdp.racingmag.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
ik ken alleen de CTDP's Championship Track Manager maar dat is dus puur en alleen voor championships in elkaar te zetten. Maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus; zou jij zo vriendelijk willen zijn om contact met mij op te nemen?
modelphotografie et gmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Weet iemand hoe je de SC car kan uitschakelen?

En als ik een online race ga hosten en ik doe AI toevoegen gaan de AI allemaal chatten.
Wat heel erg irritant is.
Weet iemand hoe je dat uitschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Als je alle flagrules uit zet, krijg je volgens mij geen safetycar. Anders zou ik niet weten.

Maar ik dacht eerlijk gezegd dat de patch alle sc problemen heeft verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39
Zal waarschijnlijk nog voor dit weekend gereleased worden door ISI zelf: Monza, in verschillende layouts :)

Afbeeldingslocatie: http://maverick.dynasoft.nl/pics/bria.png
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=389561&d=1157326742
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=389562&d=1157326742
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=389563&d=1157326742
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=389564&d=1157326742
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=389565&d=1157326742

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

No freaking way, dat ziet er echt te cool uit gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja, Monza10k nu ook voor rFactor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Monza 10K was er al voor Rfactor komt uit GTL.
Maar de 10k van Rfactor ziet er wel super mooi uit ik hoop dat deze snel uit komt.
Me handen zijn al aan het jeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
9.5.06 - Brianza released!

Set in the picturesque city of Milano, Italy, the Autodromo Nazionale della Brianza features varying layouts offering high-speed straights, tight corners and a historic oval. Click here to download all six layouts.
http://www.rfactor.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Wat zijn nu echt goede al gereleasde mods voor rFactor, er is niet echt een centrale site en de startpost is van 2004 :P

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 16:49
DaWaN schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:45:
Wat zijn nu echt goede al gereleasde mods voor rFactor, er is niet echt een centrale site en de startpost is van 2004 :P
Enkele goede mods zijn:

PCC mod 05
CTDP F1 2005
Megane Trophy
F1 79 Demo Mod

Een centrale site voor rFactor is www.rfactorcentral.com. Daar kan je in principe alle mods en tracks etc downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaWaN schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:45:
Ik vind de (nooit officiëel uitgebrachte) A1 mod met ons Joske aan het stuur hardstikke geweldig.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Die Nordschleife track is echt fantastisch! Daar overheen jakkeren met de 1979 Renault F1 Turbo is echt een .. euhmm .. aparte ervaring. Mooie vangrails hebben ze daar ;)

Overigens wist ik nooit dat er een hillclimb track bij dat Lienz gebeuren zat. De Renault F1 komt vrij snel vast te zitten in de blubber, maar een Zonda ploegt er heel aardig doorheen :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:55:
[...]

Ik vind de (nooit officiëel uitgebrachte) A1 mod met ons Joske aan het stuur hardstikke geweldig.
Ik vind die mod ook heerlijk rijden, lekker nerveuze auto en toch goed op te vangen, erg leuke raceklasse lijkt me. Hier en daar zitten er wat bugjes in helaas, echt jammer dat dit nooit doorgezet is.

• Evertt
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:55:
[...]

De A1 is zeker een leuke mod.
Ik zal kijken of ik hem kan uploaden maar volgens mij mag het hier gewoon.
De Porche 911 turbo is ook een leuke mod volgens mij ook nooit officiëel uitgekomen.

• Henkus
Monza (made by ISI) is uit. Met maar liefst 6 layouts

Dit spel wordt steeds beter en beter

http://rfactorracing.yush...eid=386&p13_versionid=530

• Undeclinable
  • Niet online
Even 7 posts boven je kijken ;)

Maar goed, heb die nieuwe tracks maar eens geprobeerd, maar heb wel het idee dat vooral het oval-gedeelte een beetje TE bumpy is......gisteren geraced met de F1'79-mod maar die banden zijn op die track na drie rondjes (ok, drie LANGE rondjes :) ) gewoon al op!! Iemand tips mbt de setup voor dit circuit?

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Wat ik mis bij rFactor is regen en een formule Ford mod.
DTM race driver2 had ook formule Ford dat was gewoon gaaf om mee te rijden geen downforce enzo.

En ik wil graag de A1 hier posten die ik upgeload hebt met megaupload.com.
A1 is nooit uitgebracht mag ik dat hier posten????

Ik weet zeker dat veel mensen hier deze mod willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Weet iemand hoe ik een mismatch booted uitschakeld als ik een game host????
Ik wordt gek als er iemand weer uit de game wordt gezet vooral die .exe mismatch.

[ Voor 8% gewijzigd door Evertt op 09-09-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk dat ik het weet.

Bij userdata in je rfactor mapje:

dan mapje user

dan multiplayer.ini openen

dan zoeken naar: mismatch report

daar de 1 in een 0 vervangen.

Nu denk ik dat het zou moeten werken, ik heb het echter nog niet getest.

Wat is de naam van je server, dan kom ik ook wel een keer langs om dit uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Report Mismatches="0"
Mismatch Response="0"

Staan allebei op 0 dit heb ik een hele tijd zo staan maar nog steeds booted.
Ik weet ook wel als ze een .exe mismatch hebben dat ze een crack hebben of de oude versie nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Vreemd, dan zou ik het niet weten. Maar het moet wel kunnen, dat weet ik bijna zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
stalscu schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:47:
Vreemd, dan zou ik het niet weten. Maar het moet wel kunnen, dat weet ik bijna zeker.
Nope, kan niet, het kon wel, maar ze hebben het eruit gehaald, omdat het maar voor 1 ding nut heeft, en dat is gecrackte versies toelaten, en dat willen ze ontmoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Tsja, je leest nu overal over mismatches, veel mensen worden er gek van. Ook met een legaal exemplaar. Slecht gedaan dus. Bovendien scheelt ze dat weer veel aankopen. Want ik kan nu niet online testen, en omdat de ctdp mod best wel zwaar is, en ik een low end pc heb, ga ik dat risico niet nemen om weer een kat in de zak te kopen.

En er zijn overigens nog wel meer redenen voor mij om aan dit ''spel'' geen geld uit te geven, maar dit terzijde.

Jammer.

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 10-09-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
stalscu schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:58:
Tsja, je leest nu overal over mismatches, veel mensen worden er gek van. Ook met een legaal exemplaar. Slecht gedaan dus. Bovendien scheelt ze dat weer veel aankopen. Want ik kan nu niet online testen, en omdat de ctdp mod best wel zwaar is, en ik een low end pc heb, ga ik dat risico niet nemen om weer een kat in de zak te kopen.

En er zijn overigens nog wel meer redenen voor mij om aan dit ''spel'' geen geld uit te geven, maar dit terzijde.

Jammer.
Als ik het goed begrijp zit jij dus vragen te stellen over het spel waarvan je een illegale versie hebt? Wat mij (en waarschijnlijk ook de mods) betreft hoef je je op deze wijze niet meer hier vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Om dit topic verder niet in een discussie te laten vervallen wil ik vanaf nu geen posts meer zien die te maken kunnen hebben met een illegale versie. Personen die de illegale versie hebben hebben simpelweg geen recht tot klagen aangezien ze er ook geen geld aan uitgegeven hebben. Punt uit!

Mensen die dit wel menen te moeten doen kunnen sancties verwachten. Hou het leuk en netjes binnen dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Requiem19 schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:34:
[...]

Als ik het goed begrijp zit jij dus vragen te stellen over het spel waarvan je een illegale versie hebt? Wat mij (en waarschijnlijk ook de mods) betreft hoef je je op deze wijze niet meer hier vertonen.
nee, als je goed leest, zie je dat iemand anders het vraagt. Ik probeer alleen antwoord te geven. Als je wilt backseat modden, moet je wel eerst goed lezen aub.

Maar ok, toch mijn excuses mocht ik het echt te bont hebben gemaakt.

Zand erover.

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 10-09-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Maverick schreef op zondag 10 september 2006 @ 05:29:
[...]

Nope, kan niet, het kon wel, maar ze hebben het eruit gehaald, omdat het maar voor 1 ding nut heeft, en dat is gecrackte versies toelaten, en dat willen ze ontmoedigen.
Jammer dat ze dat weg hebben gedaan.
Wel kunnen de mensen in de game komen die een andere mismatch hebben maar bij een .exe mismatch wordt je eruit gegooid.
Ik heb ook met een paar mensen uitgeprobeerd de ene keer geen booted en de andere keer wel terwel we gewoon de legale spel hebben.
Hier moet rFactor nog wat aan veranderen.
Maar online modus is wel beter dan f1c ik heb nog geen lag gekregen en f1c daar heb ik meestal last van een lag.

Maar in de CTDP F1-2005 readme staat dit:
New tyres and rims with motion blur.
Ik heb dit nog niet ontdekt weet iemand hoe je motion blur in rFactor aan krijgt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Evertt schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 11:23:
[...]

Jammer dat ze dat weg hebben gedaan.
Wel kunnen de mensen in de game komen die een andere mismatch hebben maar bij een .exe mismatch wordt je eruit gegooid.
Ik heb ook met een paar mensen uitgeprobeerd de ene keer geen booted en de andere keer wel terwel we gewoon de legale spel hebben.
Hier moet rFactor nog wat aan veranderen.
Maar online modus is wel beter dan f1c ik heb nog geen lag gekregen en f1c daar heb ik meestal last van een lag.

Maar in de CTDP F1-2005 readme staat dit:
New tyres and rims with motion blur.
Ik heb dit nog niet ontdekt weet iemand hoe je motion blur in rFactor aan krijgt???
die motionblur die hun bedoelen is neit wat jij denkt. dat wat ctdp doet is gewoon een geblurde texture met de naam/merk die op de velg staat en als je dan gaat rijden word het "blur" maar het is geen echte motionblur !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ik denk dat ze bedoelen dat de rims + tyres motion blur hebben. :)
Daar is geen optie voor om aan te zetten, want dat moet je als modder zelf voor elkaar maken met een aantal nieuwe textures

[ Voor 8% gewijzigd door TheNameless op 12-09-2006 12:27 ]

• JeroenTheStig
Zojuist de megane trophy gedownload. Wat een ontzettend gave mod is dat zeg!!! Met de standaard afstelling kan ik niet zo heel veel mee, heel veel overstuur, maar met de setups die je van rfactorcentral kunt downloaden kan ik vrij redelijk de AI bijhouden.

• Evertt
Megane Trophy is zeker een gave mod.
Alpine A110 vindt ik ook wel gaaf.
Maar deze mod lijkt me super http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Mercedes%20W196 is alleen nog niet uit.

rFactor is gewoon super ik krijg met rFactor echt het idee dat ik aan het racen bent en de force feedback is ook super je voelt elke hobbel op de weg.
Dat miste ik bij f1c.

Maar er komen dadelijk veel mods uit meer dan bij f1c of bij andere games.
Alleen moeten ze AI en de sc car en de online modus verbeteren maar verder is het een super game.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Is er net zoals bij GTR2 een GOT Hamachi network?

• Evertt
stalscu schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:19:
Er is een GTR mod voor rFacor.
http://www.racesimulations.com/RFACTOR/downloads/706.html wel eerst lid worden van de site.
Een GOT Hamachi network wat bedoel je daar mee???

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kijk maar in het GTR2 topic, daar staat het.

• Zamorano
  • Niet online
stalscu schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:19:
Is dat nodig voor de legale versie?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Net zo hard nodig als jullie met GTR2.

Zitten jij en requim bij de Wehrmacht of zo? Elk spel hebben jullie (illegaal) als eerste, maar als iemand anders een vraag stelt, ga je van die rare berichten posten. Schijnheilige ventjes.

Ik citeer jou ff Ivan, uit het GTR2 topic:

... of praten jullie allemaal over de warez versie of zoiets ...

Ivan: Wat dacht je anders?

Komt nog bij dat ik jou al lang ken, van andere forums. Een irritant mannetje ben je.

[ Voor 107% gewijzigd door Turfschipper op 20-09-2006 20:53 ]

• Zamorano
  • Niet online
stalscu schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:43:

Zitten jij en requim bij de Wehrmacht of zo? Elk spel hebben jullie (illegaal) als eerste, maar als iemand anders een vraag stelt, ga je van die rare berichten posten. Schijnheilige ventjes.

Komt nog bij dat ik jou al lang ken, van andere forums. Een irritant mannetje ben je.
Deze topics gaan gewoon op slot als er hulp wordt geboden aan het draaien van illegale versies. Dat je die illegale versie draait zal niemand tegen (kunnen/willen) houden maar je moet dan geen hulp verwachten. Dat is het punt.

Wat je van mij persoonlijk vind zal me worst wezen, maar er staat hierboven al een waarschuwing en dit topic hoeft niet op slot omdat sommigen het nog niet (willen) begrijpen.

Overigens heb ik alle sims hier gewoon origineel liggen (net als andere spellen die ik graag en regelmatig speel), muv GTR2, maar die is ook nog niet uit en die koop ik ook gewoon als ik hem blijf spelen. Schijnheilig? Niet echt dus.

Toen je die vraag in het GTR2 topic stelde had ik hem niet, ik doelde simpelweg op het feit dat het spel nog niet in de winkel te krijgen was en niemand hem legaal kon hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 20-09-2006 21:09 ]

• Requiem19
stalscu schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:43:

Ik ben blij dat jij weet hoe ik aan mijn spellen kom :). Elke spel als eerste hebben? Ik dacht het zelf niet. Ik heb zelf netjes mijn eurootjes betaalt voor rFactor, eveneens als voor LFS, Nk Pro, en ook reeds voor GTR2.

Als ik jou was zou ik de post van Crash nog eens lezen bovenaan op deze pagina.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Als je persé online wil spelen, dan moet je het spel maar kopen. En er zijn hier een aantal mensen die nu de warez versie spelen, maar waarvan ik zeker weet dat ze van zodra de release van GTR 2 er is geweest het spel meteen zulen kopen. En dat laatste kan niet van iedereen gezegd worden.

En wie rFactor nog speelt zonder gekocht te hebben (besides de demo dan) kan eik beter wegblijven uit dit topic. Niet dat we als mods echt kunnen ingrijpen, maar van een mooi gebaar richting makers, developers en community kan je niet echt spreken!

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hoe kan je dat nou zeker weten Fuelke? En zo, bedoel je ook te zeggen dat sommigen wel vragen mogen stellen en anderen weer niet?

Das een beetje krom eerlijk gezegd.

En kan jij ook met zekerheid zeggen dat ik Rfactor niet aanschaf mocht ie goed lopen op mijn PC? (Wat ik dus zeker wel ga doen). Nee dus.

Ik stel hier een normale vraag over een GOT hamachi network. In het GTR2 topic gaat het al pagina's lang over dit onderwerp.

Nu vraag ik het in dit topic en dan komt er iemand je ''verraden''. Notabene iemand die in GTR2 topic laat blijken zelf een niet gekocht spel uit te proberen.

Hier is toch geen sprake van vriendjespolitiek he? Want dat zou jammer zijn.

Maar mijn vraag is al wel voldoende beantwoord. Er is dus geen GOT Hamachi Rfactor network.

Bedankt voor de antwoorden mensen.

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 20-09-2006 21:45 ]

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Woei!
De V8Factor mod is uit. ben hem nu nog aan het downloaden, maar volgens mij is dit een erg goede mod.

http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=V8%20Supercars om te downloaden (wel eerst even registreren :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Er is al wel een hamachi network en het werkt wel goed moet ik zeggen. Beter als GTR2.

Hier staat ie, bijna onderaan.

http://forums.hamachi.cc/viewtopic.php?t=4977&start=45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Speel de demo nog en ik moet zeggen; I'm impressed! Soms doet de AI stom maar tijdens de race letten ze er goed op. De BMW Sauber F1 is echt bruut. Heb er met moeite een 1:32.470 uit kunnen persen. Toch vet, blijven pushen, steeds harder, steeds eerder het gas erop. Moet nu alleen nog 3 tiende eraf snoepen om bij de top 3 te komen, maar met deze tijd sta ik op de 13e plaats. Ben ik erg blij mee want meestal stond ik op de laatste plaats. :P En de races zijn ook erg leuk, achter iemand aankruipen, punt kiezen waarop je ze wil pakken, in de bocht ervoor goed erachter hangen, net iets eerder gas geven, slipstreamen, naar de 290 km/u kruipen, erachter blijven tot op het laatste moment, klein tikje naar rechts op het rechte stuk en er dan uitremmen. _/-\o_ Ze verdedigen alleen jammer genoeg niet (default AI instellingen). Weet iemand trouwens de ideale banden temperatuur voor de Super Softs en Medium compounds?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik wil mijn eigen F1 wagen gaan maken. Painten bedoel ik eigenlijk. Nu heb ik al de templates van de ctdp mod. Maar hoe nu verder?

Welk programma kan je het best gebruiken?

Is er ergens een paint tutorial op het net?

• BruceLee

BruceLee

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Very nice, ISI is lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
rfactor blijft nog steeds een super game.

Maar ik heb nog steeds moeite met een goede setup te vinden.
Is er een site hoe je het beste een setup kan maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Ik wil een dedicated server opzetten en daarop iemand als scheidsrechter mee laten kijken. Als ik die opzet, krijg ik alleen dat grijze scherm met de gegevens erin, ik moet dan apart het spel opstarten, maar dan? Gewoon joinen op dezelfde pc? En hoe krijg ik het zover dat er een admin daarop is die bijvoorbeeld de safety car naar buiten kan sturen?

Vooralsnog heb ik de server draaien maar ik kan zelfs met dezelfde pc niet instappen; "join tomed out" krijg ik dan......de poorten staan allemaal goed, dat weet ik zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Laatst online: 04-08 15:29
V8 Mod incl. scratch built Bathurst (topmod)
http://www.tptcc.com/files/v8factor_2006_v1.exe
Afbeeldingslocatie: http://www.rfactorcentral.com/bigpict/23-Sep-06-rCentral-0422_GRAB_071.JPG

M3 GTR mod: http://www.megaupload.com/nl/?d=QSH42C91
Afbeeldingslocatie: http://rfactorracing.yusho.de/forum/files/screen13_183.jpg
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste