[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 66.907 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:44:
Die nieuwe banen en BMW F1 zijn allemaal wel leuk, maar de F1 1979 demo die gereleased is heeft nog veel meer indruk op mij gemaakt. De demo heeft 4 wagens; de Ferrari, Renault, Ligier en Williams en bovendien de tracks Kyalami en Monaco volledig in 1979 look. Werkelijk fantastisch :9~
Is dat de Ligier met de 6 wielen? Wat wil ik daar graag eens mee rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Nee, die was er helaas een paar jaartjes eerder. En dat was een Tyrrell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:06:
Nee, die was er helaas een paar jaartjes eerder. En dat was een Tyrrell ;)
Ik moest het doen met herinneringen van destijds. Er is veel verloren gegaan }:O . Het zou trouwens wel prachtig zijn om te zien hoe de physics overweg zouden gaan met 4 voorwielen. En hoe geef je ingame de bandenspanning op? Allemaal boeiende verschijnselen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor zo ver ik weet kan de ISI engine al sinds jaar en dag 4 sturende voorwielen niet aan, ik denk niet dat dat inmiddels veranderd is.

Was idd een Tyrell, de P34 in 76 of 77 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Fix voor de F1 '79 demo in rFactor v1.150. :)

Erg gaaf om met een hele groep van die wagens rond te scheuren op Kyalami. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:14:
Voor zo ver ik weet kan de ISI engine al sinds jaar en dag 4 sturende voorwielen niet aan, ik denk niet dat dat inmiddels veranderd is.

Was idd een Tyrell, de P34 in 76 of 77 geloof ik.
Vanaf F1C kan het wel hoor. Die jaren 70 f1 mod van CREW had toch ook die P34?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zamorano schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:03:
Fix voor de F1 '79 demo in rFactor v1.150. :)

Erg gaaf om met een hele groep van die wagens rond te scheuren op Kyalami. :9
Erg pittig ook! Man o man, wat een hele gave uitdagende mod zeg!

Ik weet niet wat jullie voor tijden rijden, maar ik kom niet verder dan ergens 1.10.xxx op Kyalami, is dat wat?

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
1:10:8 ofzo hier maar meer genoten van het racen dan echt serieus met de setup bezig geweest.
De start was echt gaaf met al die dikke spinnende slicks en een hoop rook. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

patch 1150 is geweldig alleen jmmr dat nog steeds last is van bottomplate scraping

en is die sauber bmw niet gewoon die nieuwe fis met harde banden locked ...

nieuwe fis/bmw sounds zijn goed en het rijdt wel lekker. maar wat me nog steeds tegenvalt topspped van die f1 wagen lijkt wel of hij bijna niet verderkomt dan 300.. anders moet je wel heel erg weinig wing met dat ding.

het nieuwe geluid is wel vet :)

[ Voor 4% gewijzigd door BruceLee op 03-08-2006 18:06 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
CTDP 2005 preview @rFactor.org

Klinkt allemaal wel goed, ik ben persoonlijk niet zo heel dol op moderne F1 maar we kunnen mooi zien wat rFactor nu allemaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Mijn god wat is die BMW Sauber een vette bak

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
En de Zonda mod is uit, we worden wel weer verwend hoor, komt prima uit met die regenachtige avonden.

Link1

Link2

[ Voor 23% gewijzigd door Zamorano op 03-08-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik ook die download van de 1.150 maar eens gedaan. Ik had geen licentie of niks maar dacht bij mezelf: misschien zit er wel een demo bij. En jawel hoor. Leuke standaard gezinswagen en ook de BMW Sauber F1. Echte uitersten :*) .

Ik ben overtuigd hoor. Gelijk maar gekocht via Paypal. Ik dacht eerst dat het 43 euro was maar blijkbaar niet. Was maar 35. Voorlopig ben ik zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:25:
Gisteren heb ik ook die download van de 1.150 maar eens gedaan. Ik had geen licentie of niks maar dacht bij mezelf: misschien zit er wel een demo bij. En jawel hoor. Leuke standaard gezinswagen en ook de BMW Sauber F1. Echte uitersten :*) .

Ik ben overtuigd hoor. Gelijk maar gekocht via Paypal. Ik dacht eerst dat het 43 euro was maar blijkbaar niet. Was maar 35. Voorlopig ben ik zoet.
Ah dat is goed nieuws, voorheen moesten we het zonder demo stellen.

BTW: de SP mag wel eens up to date gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er nog meer mensen problemen met de online lobby?

Geen serverlist etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Heb hem ff gespeeld, vond hem best aardig, komt in de buurt van GTR2. Iets mindere graphics en minder arcade achtig, maar dat is ook juist de bedoeling aangezien het een Sim is :)

Heel misschien toch een stuurtje kopen in de vakantie :D

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:06:
Recent ben ik overgestapt naar rFactor en ik ben blij dat ik deze stap gemaakt heb.
De vele mods bieden voor een ieder de kans om te racen met zijn/haar auto's.

Via via ben ik in aanraking gekomen met een aantal leagues waarvan 1 er wel bovenuitspringt, nl.
[afbeelding]
Armaroli SimRacing Worldcup.

De league rijdt met de speciaal aangepaste A1 mod en is ook opgebouwd volgens het A1 GP principe. Er zijn al 35 landen vertegenwoordigt in de league waaronder Nederland.

Het Nederlandse team is te volgen via de website van het Holland Racing Team.
[afbeelding]

De league heeft inmiddels 2 races achter de rug en er zullen na de zomerstop nog meer races volgen. De races zijn via een live stream via internet en met commentaar !! te volgen, dus ook als je niet kan uitkomen voor Nederland kun je de prestaties van een ieder volgen.

Bij deze wil ik een ieder die graag mag simracen en het leuk vindt om Nederland eventueel te vertegenwoordigen in deze league oproepen om zich aan te melden voor een testsessie.

Ook als je niet wilt racen staat het je natuurlijk vrij om het Nederlandse team te volgen en aan te moedigen. Via het gastenboek kun je berichten achterlaten op de site en bij vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen met de Team Manager.

Na dit positieve relaas zul je haast denken dat ik verbonden ben aan het team, maar dit is niet het geval. Ik beleef wel veel lol aan het racen en ik zie graag dat Nederland zich positief in de kijker rijdt en dat we waar nodig uit een groot rijdersarsenaal kunnen putten.

Tot rijdens op een van de testdagen ! [afbeelding]
De nieuwe rFactor update is uitgekomen en het lijkt er op dat de mod (nog niet geupdate) nog niet echt lekker aansluit. De makers gaan hun uiterste best doen om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen.

Mocht je de mod willen uitproberen kun je dit het beste nog met de oude versie van rFactor doen.
Hopelijk gaan meer mensen de ASRWC mod proberen. Het is namelijk echt leuk om in de oranje auto je kunsten te vertonen.

De uitnodiging staat nog steeds ....
Meld je aan voor een van de test-dagen en scheur gewoon lekker even mee.

Tot rijdens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 11-09 23:24

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb naar aanleiding van dit topic, rfactor ook maar eens gedownload, maar hij blijft vastlopen op m'n zone alarm.
Ik heb rfactor al rechten gegeven om naar het internet te gaan maar dat helpt niet. Alleen uitschakelen van zonealarm helpt, maar dat vind ik niet acceptabel aangezien ik niet onbeschermt aan het internet wil zitten.
Heeft iemand nog een idee om het aan de praat te krijgen, want anders gooi ik hem weer van m'n systeem af en ga weer lekker GTR'en.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Rayzman schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:54:
Ik heb naar aanleiding van dit topic, rfactor ook maar eens gedownload, maar hij blijft vastlopen op m'n zone alarm.
Ik heb rfactor al rechten gegeven om naar het internet te gaan maar dat helpt niet. Alleen uitschakelen van zonealarm helpt, maar dat vind ik niet acceptabel aangezien ik niet onbeschermt aan het internet wil zitten.
Heeft iemand nog een idee om het aan de praat te krijgen, want anders gooi ik hem weer van m'n systeem af en ga weer lekker GTR'en.
Ik gebruik ook Zonealarm, nog nooit problemen gehad. Dan moet het toch iets specifiek op jouw systeem zijn.

Hoe loopt rFactor vast dan, als er verbinding naar het internet wordt gemaakt? ALT-TAB en dan toestemming geven werkt dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De f1 1979 mod is erg gaaf. Gisteren nog met 20 man online geracet. Lijkt mij een blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 11-09 23:24

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb het gevonden. Als in in ZoneAlarm bij de virusscanner On Access-scanning aanstaat blijft rfactor hangen. Hij hangt dus niet op de firewall maar op de virusscanner. Nu nog ff zoeken hoe ik de rfactor dir kan excluden.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Het is eindelijk zover:

The CTPD F1 2005 is uit !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hier kun je aan aantal download links vinden

http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=F1%202005

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:35
Ik ben een vervent f1-challenge rijder. Helaas is mijn stuur naar de gallemieze, dus heb al een paar maandjes niet gereden. Vanmiddag haal ik mijn logitech dfp op, dus kan ik weer aan de slag met racen.
Maar nu zie ik allerlei topics staan van verschillende race-sims, waarbij deze, rFactor dus, toch wel heel erg opvalt. De features die zijn toegevoegd met de laatste patch zijn wel erg gaaf, vooral het AI-gedeelte spreekt mij erg aan.

Wat is tegenwoordig hét racespel bij uitstek? Is dat toch rFactor? En is f1-challenge 'out'?

edit

^^ Oh, Henkus, volgens mij haal op precies het juiste moment mijn nieuwe stuur *O*

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenTheStig op 07-08-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Boktor schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:05:

Wat is tegenwoordig hét racespel bij uitstek? Is dat toch rFactor? En is f1-challenge 'out'?
rFactor is in principe de opvolger van F1C. Qua mods is rF dé sim bij uitstek iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Zamorano schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:23:
[...]

rFactor is in principe de opvolger van F1C. Qua mods is rF dé sim bij uitstek iig.
Hoe is de realisme van dit spel? Ik heb wel eens gehoord van mensen die overstapten van f1c naar rf dat de bochtensnelheid onrealistisch hoog is. Was dit het geval bij de eerste versie en is dat inmiddels al sterk verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben een vervent f1-challenge rijder. Helaas is mijn stuur naar de gallemieze, dus heb al een paar maandjes niet gereden. Vanmiddag haal ik mijn logitech dfp op, dus kan ik weer aan de slag met racen.
Maar nu zie ik allerlei topics staan van verschillende race-sims, waarbij deze, rFactor dus, toch wel heel erg opvalt. De features die zijn toegevoegd met de laatste patch zijn wel erg gaaf, vooral het AI-gedeelte spreekt mij erg aan.

edit

^^ Oh, Henkus, volgens mij haal op precies het juiste moment mijn nieuwe stuur *O*
Ik hechtte veel waarde aan AI, maar als je op een beetje server rijdt waar iedereen daadwerkelijk rekening met elkaar houdt, en ook bereid is eieren voor zijn/ haar geld te kiezen, dan rijd ik veel liever tegen anderen. Daarbij kun je echt mensen onder druk zetten en zo in een foutje dwingen. Dat maakt rFactor juist zo geniaal, de netcode is super, en het racen online heeft een hoog fun gehalte.

Ikzelf heb de komende tijd weinig tot geen tijd om de nieuwe F1 mod van CTDP uit te testen, maar ik ga er van uit dat dit F1c op alle fronten zal gaan overtreffen (zeker als ISI aandacht besteed aan openwheel, de collision data bijv is nog niet goed).
Boktor schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:27:
[...]

Hoe is de realisme van dit spel? Ik heb wel eens gehoord van mensen die overstapten van f1c naar rf dat de bochtensnelheid onrealistisch hoog is. Was dit het geval bij de eerste versie en is dat inmiddels al sterk verbeterd?
F1c is juist onrealistisch. Op hoge snelheid maakt het voor je gevoel echt niet uit of je 200 km/h doet of 300 km/h. In rFactor komt het ware snelheidsgevoel naar boven, en rFactor is ook zoveel meer doorontwikkeld op physics dat F1c in de kast kan blijven vanaf nu.

[ Voor 18% gewijzigd door Bolk op 07-08-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Boktor schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:27:
[...]

Zoals Bolk al zegt, het gevoel bij rF is heel anders, ik denk dat mensen dat bedoelen. De physics engine van rF is gewoon een klap beter.
Of de bochtensnelheid hoog is hangt natuurlijk af van de grip, en die wordt bepaald door de baan en de auto waar je mee rijdt, dat kan dus per mod ook iets verschillen maar heeft eigenlijk weinig met de engine te maken.

Het realisme van rF doet ook niet onder voor F1C, het is eigenlijk op elk vlak een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
klinkt goed dus.
Ik zie nu trouwens dat er online voor betaald moet worden. Met creditcard krijg je waarschijnlijk direct je code? Aan de andere kant vind ik het erg link om met creditcard te betalen via internet... PayPal duurt ook alweer twee dagen... en dan is m'n vakantie alweer bijna om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
nou ik heb hem ook net gekocht via de website met mijn creditcard.
Ben heel benieuwd naar de nieuwe update enz. Ik heb het spel een paar maanden "geprobeerd" met een niet al te legale versie (1.070) en speelde alleen offline uiteraard.
Maar ik vond het de aanschaf dubbel en dwars waard en ga nu ook eens online spelen, daar heb ik eigenlijk nog niet veel ervaring mee. Ik hoop dat dit spel nog een hele tijd actief blijft. Heb ook net de nieuwe F1 2005 mod gedownload en dat ziet er erg goed uit moet ik zeggen.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Rayzman schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:15:
Ik heb het gevonden. Als in in ZoneAlarm bij de virusscanner On Access-scanning aanstaat blijft rfactor hangen. Hij hangt dus niet op de firewall maar op de virusscanner. Nu nog ff zoeken hoe ik de rfactor dir kan excluden.
Jouw probleem heb ik dus ook, en ook met ZoneAlarm, die ik dus _wel_ uitzet... ;)

Maar, heb jij al een truuk gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
WTF!!! Dit is gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!! Ik heb zojuist de demo gespeeld waarbij je één auto en één circuit kunt kiezen, maar dit is zooo ontzettend gaaf!! Ik ga hem direct kopen!

edit

zojuist geactiveerd met m'n creditcard, en direct ingestapt in de BMW Williams F1, maar wat is dit zoooo ontzettend gaaf! Ik heb nu een tijd van 1:37, maar dat kan nog veel harder. Straks ook maar eens even kijken wat er allemaal af te stellen valt aan de auto.

Dit is echt 1000 keer beter dan f1-challenge _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door JeroenTheStig op 07-08-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:06:
Recent ben ik overgestapt naar rFactor en ik ben blij dat ik deze stap gemaakt heb.
De vele mods bieden voor een ieder de kans om te racen met zijn/haar auto's.

Via via ben ik in aanraking gekomen met een aantal leagues waarvan 1 er wel bovenuitspringt, nl.
[afbeelding]
Armaroli SimRacing Worldcup.

De league rijdt met de speciaal aangepaste A1 mod en is ook opgebouwd volgens het A1 GP principe. Er zijn al 35 landen vertegenwoordigt in de league waaronder Nederland.

Het Nederlandse team is te volgen via de website van het Holland Racing Team.
[afbeelding]

De league heeft inmiddels 2 races achter de rug en er zullen na de zomerstop nog meer races volgen. De races zijn via een live stream via internet en met commentaar !! te volgen, dus ook als je niet kan uitkomen voor Nederland kun je de prestaties van een ieder volgen.

Bij deze wil ik een ieder die graag mag simracen en het leuk vindt om Nederland eventueel te vertegenwoordigen in deze league oproepen om zich aan te melden voor een testsessie.

Ook als je niet wilt racen staat het je natuurlijk vrij om het Nederlandse team te volgen en aan te moedigen. Via het gastenboek kun je berichten achterlaten op de site en bij vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen met de Team Manager.

Na dit positieve relaas zul je haast denken dat ik verbonden ben aan het team, maar dit is niet het geval. Ik beleef wel veel lol aan het racen en ik zie graag dat Nederland zich positief in de kijker rijdt en dat we waar nodig uit een groot rijdersarsenaal kunnen putten.

Tot rijdens op een van de testdagen ! [afbeelding]
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:49:
[...]

De nieuwe rFactor update is uitgekomen en het lijkt er op dat de mod (nog niet geupdate) nog niet echt lekker aansluit. De makers gaan hun uiterste best doen om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen.

Mocht je de mod willen uitproberen kun je dit het beste nog met de oude versie van rFactor doen.
Hopelijk gaan meer mensen de ASRWC mod proberen. Het is namelijk echt leuk om in de oranje auto je kunsten te vertonen.

De uitnodiging staat nog steeds ....
Meld je aan voor een van de test-dagen en scheur gewoon lekker even mee.

Tot rijdens.
Er is een nieuwe mod uit waarmee als het goed is alle problemen zijn opgelost.
De v1.05 mod is te downloaden op de site.

Vanavond is er een testsessie ....
Iedereen is van harte welkom.

Afbeeldingslocatie: http://65.111.168.91/gifs/flags/Netherlands.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus

edit

Blij voor je dat je net het stuur der sturen gekocht hebt. Met deze mod kun je wel even vooruit.

Ik heb het echter net andersom. Ik wil net mijn stuur aansluiten, werkt dat kreng niet meer goed.

Da's natuurlijk echt balen. Zou je voor eens kunnen opmeten wat de maximale diameter van de opening van de schroeven van de DFP is. Dan weet ik namelijk of ie over mijn bureablad heen gaat en schaf ik er ook maar eentje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Henkus schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:50:
[...]

Blij voor je dat je net het stuur der sturen gekocht hebt. Met deze mod kun je wel even vooruit.

Ik heb het echter net andersom. Ik wil net mijn stuur aansluiten, werkt dat kreng niet meer goed.

Da's natuurlijk echt balen. Zou je voor eens kunnen opmeten wat de maximale diameter van de opening van de schroeven van de DFP is. Dan weet ik namelijk of ie over mijn bureablad heen gaat en schaf ik er ook maar eentje aan.
Ik las in het Race-sim hardware topic dat 5cm de max is/was.
Dat vastzet systeem is trouwens prima stabiel :)
Heb zelf een buroblad van 3cm, ideaal.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Klopt, ik heb even nagemeten en als ik de schroeven helemaal uitdraai, dan is er ruimte voor 5 cm bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

de nieuwe ctdp mod is geweldig >:) ctdp 2005 rF

hier een screen

Afbeeldingslocatie: http://img349.imageshack.us/img349/8910/ctdpcn5.th.jpg

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
BruceLee schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:31:
de nieuwe ctdp mod is geweldig >:) ctdp 2005 rF

hier een screen

[afbeelding]
Iets te treintjesachtig jammer genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Heb net ook een uurtje of 4 op de A1 ring gereden.

FANTASTISCH!

Die replays, super vet.

Heb mijn stuur nog nie binnen, dus nog steeds met logitech dual action.

Mijn beste rondje was 1 minuut 17 sec en nog wat.

Version 1,3 final austrian conversion by genhis (of zo).

Wat zijn jullie tijden ongeveer, dan kan ik me ergens op richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Benotti schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:53:
[...]

Iets te treintjesachtig jammer genoeg :P
Das achter de safetycar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
bij mij gaat de f1 2005 mod niet goed :(
Hoe krijg ik uberhaupt één van de auto's actief? Ik heb schijnbaar te weinig credits ofzo.
Als ik een auto wil uitkiezen als ik de mode op all tracks and cars zet, dan krijg ik een fout dat een bestand mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

FF cheaten dan. Kan op 2 manieren. Ga naar je \rFactor\UserData\Jouw Username\F1CTDP.cch en open deze file met je favoriete editor. Verander de eerste regel:

Experience=9999999999

Of iets dergelijks. Je kan ook een testweekend starten en dan ISI_BABYFACTORY in het chatscherm intikken, om zo genoeg geld en experience erbij te cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
stalscu schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 03:08:
[...]

Das achter de safetycar :-)
Denk je dat ik blind ben? Ook achter de SC rijden ze niet zo perfect in formatie. De gaten moeten groter zijn en ze moeten hun banden opwarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Laatst online: 07-09 07:46
Benotti schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:43:
[...]

Denk je dat ik blind ben? Ook achter de SC rijden ze niet zo perfect in formatie. De gaten moeten groter zijn en ze moeten hun banden opwarmen.
Ik heb gisteravond meerdere online races gereden waaronder 1 race een paar laps achter de SC. Omdat het een paar laps duurde kan je tijdens de race op i drukken zodat de AI je auto tijdelijk overneemt. Erg makkelijk als je even wat te drinken wilt pakken. ;)
De AI warmt wel degelijk je bandjes zoveel mogelijk op en blijft zo dicht mogelijk achter je voorligger rijden. Des te beter want als je teveel ruimte laat en dus niet goed aansluit mag je van het spel achteraan aansluiten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 07:05:
bij mij gaat de f1 2005 mod niet goed :(
Hoe krijg ik uberhaupt één van de auto's actief? Ik heb schijnbaar te weinig credits ofzo.
Als ik een auto wil uitkiezen als ik de mode op all tracks and cars zet, dan krijg ik een fout dat een bestand mist...
Je kan gewoon de Minardi kopen, andere auto's pas als je genoeg experience hebt.
Wel het F1 2005 seizoen kiezen, anders gaat het fout ja.

En anders de ISI_BABYFACTORY cheat gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Met de cheat krijg ik het inderdaad voor elkaar in een formule1 auto te rijden, maar wanneer ik een race rij, dan performt het spel voor geen meter. Er is dan totaal niet mee te rijden. Zijn er meer mensen met dit probleem? Mijn systeem lijkt me nou niet bijzonder traag ofzo:
AMD athlon XP 2600+, 1024 MB RAM, ati radeon 9700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het is wel al aan de lage kant voor zo'n zware mod, zeker je grafische kaart.
CTDP 2005 is ook nogal pittig voor je geheugen, ik zou wel proberen alle andere programma's af te sluiten.

En is het met lagere instellingen wel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Zamorano schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:50:
Het is wel al aan de lage kant voor zo'n zware mod, zeker je grafische kaart.
CTDP 2005 is ook nogal pittig voor je geheugen, ik zou wel proberen alle andere programma's af te sluiten.

En is het met lagere instellingen wel te doen?
Lagere instellingen werkt ook niet. Als ik races rij in andere klasses die al standaard bij rfactor inzaten, dan loopt het hartstikke vloeiend. Wat maakt de f1-mod dan zo zwaar? De formula IS draait hier gewoon als een trein, maar de f1-mod niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:10:
[...]

Lagere instellingen werkt ook niet. Als ik races rij in andere klasses die al standaard bij rfactor inzaten, dan loopt het hartstikke vloeiend. Wat maakt de f1-mod dan zo zwaar? De formula IS draait hier gewoon als een trein, maar de f1-mod niet.
Zo veel zou het denk ik ook weer niet moeten uitmaken, CTPD gebruikt wel veel grote textures, daar zit het verschil voornamelijk in.

Heb je het op elke baan, met elk aantal wagens? Hoe is je performance als je een (private) testsessie doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Benotti schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:43:
[...]

Hey, sorry he. Dat ik zo enthousiast ben, en jij meteen begint te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:10:
[...]

Hmm, erg vreemd. Ik heb een pentium 3, en volgens mij een 9800 kaartje. En bij mij loopt ie super, behalve als ik mijn pitbox uit rijdt.

Heb wel bijna alles op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
heel vreemd dit... Ik heb alles op low gezet, ook het geluid, en dat ging goed. Vervolgens alles weer op high gezet, en het draait als een tierelier :?
Nou ja, beter om, kan ik eindelijk f1 rijden :)
Het is alleen wel verdomd moeilijk... ik hou nauwelijks de AI's bij als ze op 80% staan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:01:
heel vreemd dit... Ik heb alles op low gezet, ook het geluid, en dat ging goed. Vervolgens alles weer op high gezet, en het draait als een tierelier :?
Het is alleen wel verdomd moeilijk... ik hou nauwelijks de AI's bij als ze op 80% staan ...
Echt moeilijk moet het niet zijn, maar ik heb in een F1 altijd wel een aantal rondjes nodig om op snelheid te komen.
Vergeet TC niet op High te zetten overigens. En ik weet niet hoe het met de andere wagens is of hoe andere mensen rijden, maar ik vond de standaard setup helemaal niks, nadat ik die had aangepast ging het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:41

Bever!

3

net even de trial gedaan, maar ik mis een reverse effects optie voor mn logitech stuurtje??
Nu valt het stuur als t ware de bochten in, zeer storend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bever! schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:22:
net even de trial gedaan, maar ik mis een reverse effects optie voor mn logitech stuurtje??
Nu valt het stuur als t ware de bochten in, zeer storend..
Je kan het slidertje van FF strength naar een negatieve waarde slepen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:01:
Mooi dat die het doet nu. En idd, ik vind het ook moeilijk. Misschien zal het later met een stuurtje beter gaan, maar toch. Die AI gasten gaan razend hard.

Maar Boktor (of anderen), mag ik je vragen om eens een tijd weg te zetten op de A1 ring? (version 1.3 final).

Ben wel eens benieuwd naar wat tijden.

Ik heb al wel gezocht naar hotlaps sites, maar kan nog niks vinden van deze ctdp mod. Logisch ook wel, tis net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
Zamorano schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:19:
[...]

Vergeet TC niet op High te zetten overigens. En ik weet niet hoe het met de andere wagens is of hoe andere mensen rijden, maar ik vond de standaard setup helemaal niks, nadat ik die had aangepast ging het prima.
Zonder TC kan je snellere tijden rijden, als je de setup er goed op afstelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Sander H schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:20:
[...]

Zonder TC kan je snellere tijden rijden, als je de setup er goed op afstelt ;)
De physics van deze mod zijn gemaakt waarbij TC aanstaat, daarom raden ze zelf ook aan om TC aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Nou, na maanden met de cracked versie te spelen leek het me nu wel waard om rfactor aan te schaffen. Eindelijk zijn er mods die de moeite waard zijn, en ook de nieuwe circuits zijn een mooie toevoeging. Alleen kan ik nergens Stockcars vinden om mee te racen. Deze zaten in de beta toch al wel? (heb alleen tot v1.070 geprobeerd hiervoor)

Heb ook een probleempje met de 79 mod (auto's vallen uit de lucht in de pitstraat) maar ik zag dat het een 1.150 patch voor die mod was, dus die zal dat wel oplossen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
stalscu schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:34:
[...]

Mooi dat die het doet nu. En idd, ik vind het ook moeilijk. Misschien zal het later met een stuurtje beter gaan, maar toch. Die AI gasten gaan razend hard.

Maar Boktor (of anderen), mag ik je vragen om eens een tijd weg te zetten op de A1 ring? (version 1.3 final).

Ben wel eens benieuwd naar wat tijden.

Ik heb al wel gezocht naar hotlaps sites, maar kan nog niks vinden van deze ctdp mod. Logisch ook wel, tis net uit.
Al jaren geen F1 baan meer, dus daarom zal je er ook nooit veel tijden van vinden ben ik bang.
Ik vond het altijd een mooie baan om op te rijden, dat middenstuk is geweldig.

Heb net even een paar rondjes gereden en ik kwam tot een 1:12:6 in die zeepkist die men Minardi noemt. :9 Setup was een beetje natte vingerwerk maar 1:11 is zeker mogelijk.

Wat doe jij, en in welke wagen?
Ik had alleen TC en autoclutch aan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

ik reed er gister 1,17 over, met mijn logitech dual actionnetje. Maar daar moet zeker wel een paar secondjes af kunnen.

In de minardi van Albers.

Dat is dan wel in een race, dus misschien op een lege baan dat het nog iets sneller kan.

Weet je misschien waar de hotlaps worden bijgehouden van deze mod? En op welke tracks?

[ Voor 49% gewijzigd door Turfschipper op 08-08-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Ik zal straks A1 ring downloaden.
Bij de f1-mod vind ik het geluid trouwens niet echt fantastisch. Ik hoor wat metaalachtig getik als ik m'n gas loslaat. Volgens mij is dit niet helemaal zoals het hoort te zijn, maar zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:34:
Bij de f1-mod vind ik het geluid trouwens niet echt fantastisch. Ik hoor wat metaalachtig getik als ik m'n gas loslaat. Volgens mij is dit niet helemaal zoals het hoort te zijn, maar zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Zie de release notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:34:
Vind het geluid van de f1mod juist erg goed, VOORAL het geroggel als je je gas los laat.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Maverick schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:37:
[...]

Vind het geluid van de f1mod juist erg goed, VOORAL het geroggel als je je gas los laat.
Dat geroggel hoor ik juist niet.. ik hoor vreemde tikjes als ik het gas loslaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

http://87.233.138.20/Updates/Sound%20Update%20CTDP%20MOD.exe

haal uit het mapje sounds, het mapje ctdp weg.

dan deze installeren, dan heb je, als het goed is, beter geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
stalscu schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:29:
ik reed er gister 1,17 over, met mijn logitech dual actionnetje. Maar daar moet zeker wel een paar secondjes af kunnen.

In de minardi van Albers.

Dat is dan wel in een race, dus misschien op een lege baan dat het nog iets sneller kan.

Weet je misschien waar de hotlaps worden bijgehouden van deze mod? En op welke tracks?
zojuist een 1:13.9 gereden met standaard afstelling en voor 11 ronden benzine aan boord. Ik rij in de Minardi van Albers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal wel leuk en aardig, maar zoals altijd bij CDTP draait het bij mij voor geen meter... Als ik met 22 BMW-saubers start vanuit het achterveld is er niets aan de hand. Doe ik dat bij de 2005mod... fak!

Serieus, soms hangt ie gewoon 10 seconden vast voordat ie verder gaat. En maar laden dat ding. Ik bedoel, het valt wel op dat dat altijd bij een mod van CDTP het geval is...

Ook als ik het weekend afsluit is hij wel 2 minuten bezig om weer in het menu te komen. Laat staan als ik r-factor afsluit. Dan zijn we wel 5 minuten verder voordat mijn desktop weer boven water is...

DIT HOEFT TOCH NIET ZO!!!!

btw heb misschie niet een top systeem, maar ook niet super brak...
AMD 2800+
512mb
Gforce 6600 GT

Iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:16:
Allemaal wel leuk en aardig, maar zoals altijd bij CDTP draait het bij mij voor geen meter... Als ik met 22 BMW-saubers start vanuit het achterveld is er niets aan de hand. Doe ik dat bij de 2005mod... fak!

Serieus, soms hangt ie gewoon 10 seconden vast voordat ie verder gaat. En maar laden dat ding. Ik bedoel, het valt wel op dat dat altijd bij een mod van CDTP het geval is...

Ook als ik het weekend afsluit is hij wel 2 minuten bezig om weer in het menu te komen. Laat staan als ik r-factor afsluit. Dan zijn we wel 5 minuten verder voordat mijn desktop weer boven water is...

AMD 2800+
512mb
Gforce 6600 GT

Iemand een oplossing???
Kan altijd een conflictje zijn met een andere mod/track, dat heb je met spellen waar veel mods voor zijn.

Ik zou even een aparte (verse) rF installatie voor CTDP gebruiken en kijken of het dan goed loopt, dat kan bijna niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Mijn framerate in CTDP is ook een stuk lager dan met andere auto's/mods. Ook online moet 'ie hier soms verschrikkelijk veel laden als er veel tegenstanders zijn. Heb soms ook weer last van die verdraaide join/leave lag, waarvan ik dacht dat we daar met ISI's nieuwste engine wel van verlost waren. Wel gave mod verder, maar niet zo'n 'wow' gevoel als dat ik dat bij F1 1979 had. Die mod heeft mij denk ik de beste racesim-ervaring ooit gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg tijdens het spelen de melding "onvoldoende fysiek geheugen". Ben geen kenner... wat houdt dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:16:

AMD 2800+
512mb
Gforce 6600 GT

Iemand een oplossing???
Je moet bij de CTDP mod het aantal ai rijders instellen op 19 geloof ik.

Anders krijg je dubbele rijders, misschien geeft dit wel de problemen.

editje

heb 1,15.0 over de a1 gedaan. Dus ik kom in de buurt Boktor :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 09-08-2006 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
stalscu schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 02:45:
[...]

Je moet bij de CTDP mod het aantal ai rijders instellen op 19 geloof ik.

Anders krijg je dubbele rijders, misschien geeft dit wel de problemen.

editje

heb 1,15.0 over de a1 gedaan. Dus ik kom in de buurt Boktor :-)
goed bezig :)
Trouwens, die carriere-modus is ook erg gaaf! Ik ben bezig in de open-wheel modus, heb net een formule 3 wagen gekocht, en ik rij heel aardig mee met de AI op 100%. De simpele formule-auto was wel een makkie, daar reed ik vrij eenvoudig weg van de AI.
Ik kwam er gisteren ook achter dat je je wagens kunt upgraden, de simpele formule-auto's kun je van academy naar advanced upgraden, ze lopen dan een stuk harder. Wel grappig gedaan allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:49:

......

Kreeg tijdens het spelen de melding "onvoldoende fysiek geheugen". Ben geen kenner... wat houdt dat in?
Dat trage laden heb ik ooit gehad toen ik een grafische kaart had met weinig geheugen. Het leek wel of ie naar de HD aan het swappen was. Heel irri was dat.

Maar ik kan me niet voorstellen dat je daarbij een melding zou krijgen. Tenzij ... het interne geheugen ook aan het swappen is en de swap-space te klein is. Die kan je groter maken maar daar wordt het niet sneller van. Kijk eens wat er gebeurt als je de textures verminderd. Dus 'opponant detail' en 'circuit detail' en 'texture detail' op medium of low.

Hoeveel geheugen heb je trouwens intern en op je kaart?

Nb. Bij mij is het heel nuttig als ik de viruschecker uitzet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD Athlon XP 2800+
512 mb intern
Geforce 6600 GT 128 mb

Zou ik gewoon te weinig intern geheugen hebben? Die videokaart lijkt me nl nog wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:01:
AMD Athlon XP 2800+
512 mb intern
Geforce 6600 GT 128 mb

Zou ik gewoon te weinig intern geheugen hebben? Die videokaart lijkt me nl nog wel goed...
Videokaart is prima voor medium settings, maar je hebt idd wel erg weinig geheugen. 1GB is toch wel het minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:01:
AMD Athlon XP 2800+
512 mb intern
Geforce 6600 GT 128 mb

De minimum specificatie voor rFactor is maar 256mb dus zou ik geen probleem verwachten. Maar ja, die mods zijn soms best groot. Ik zou er voor 50 euro nog even 512mb bij doen. Als je ook nog andere games doet brengt dat zeker zijn geld op. Maar je moet er niet voor gaan sparen hoor. Ik weet niet zeker hoeveel het helpt. De 6600GT is in ieder geval uitstekend, eigenlijk moet je geen problemen hebben.

Ik verwacht eigenlijk dat je andersoortige problemen hebt. Viruscheckers en MSN moet je uitzetten. Spyware moet je natuurlijk ook niet hebben .... Loopt je c-schijf niet vol :+ .

Misschien is het van alles een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik hoop wel dat ISI in hun volgende update het collision systeem aanpast (zag er al iets over in de .PLR file), want een beetje botsing in een F1 wagen ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:45:
[...]

De minimum specificatie voor rFactor is maar 256mb dus zou ik geen probleem verwachten. Maar ja, die mods zijn soms best groot. Ik zou er voor 50 euro nog even 512mb bij doen. Als je ook nog andere games doet brengt dat zeker zijn geld op. Maar je moet er niet voor gaan sparen hoor. Ik weet niet zeker hoeveel het helpt. De 6600GT is in ieder geval uitstekend, eigenlijk moet je geen problemen hebben.

Ik verwacht eigenlijk dat je andersoortige problemen hebt. Viruscheckers en MSN moet je uitzetten. Spyware moet je natuurlijk ook niet hebben .... Loopt je c-schijf niet vol :+ .

Misschien is het van alles een beetje.
256 is dus om de low-res standaard wagens op de lage instellingen te kunnen draaien.
Daar komt bij dat die 6600GT 'maar' 128 MB videogeheugen heeft.

Een high-res mod vergt dus eigenlijk 1GB om een beetje redelijk te kunnen draaien.

Ik merkte echt een enorm verschil in GTL en rFactor toen ik van 1GB naar 2GB ging (Athlon64 3200+ en 6800GT 256 MB).

512 MB erbij en dan zou hij op medium setting aardig moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:31
Klinkt als een domme vraag, maar hoe kan ik chatten in het 'monitor' scherm van RFactor? Bijvoorbeeld tijdens een kwalificatie oid. Ik zie lobby chat, en chat (links onder het chat window), maar kan er niets op kwijt! Quick chat tijdens het racen lukt wel....

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:00:
[...]

256 is dus om de low-res standaard wagens op de lage instellingen te kunnen draaien.
Daar komt bij dat die 6600GT 'maar' 128 MB videogeheugen heeft.

Een high-res mod vergt dus eigenlijk 1GB om een beetje redelijk te kunnen draaien.

Ik merkte echt een enorm verschil in GTL en rFactor toen ik van 1GB naar 2GB ging (Athlon64 3200+ en 6800GT 256 MB).

512 MB erbij en dan zou hij op medium setting aardig moeten draaien.
Nee, nee. Die 256mb gaat over het interne geheugen. Voor het geheugen van de videokaart zou 64mb genoeg moeten zijn. Die 6600GT met 128mb heeft zat geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:00: 512 MB erbij en dan zou hij op medium setting aardig moeten draaien.
Dat maakt een erg goede kans. Ik wist niet dat het ook verschil maakte tussen 1gb en 2 gb intern. Ik moet me 'behelpen' met 1gb. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:42:
[...]

Nee, nee. Die 256mb gaat over het interne geheugen. Voor het geheugen van de videokaart zou 64mb genoeg moeten zijn. Die 6600GT met 128mb heeft zat geheugen.
Ja, ik doel ook op het interne geheugen. 256 mb intern om op lage settings te spelen met de standaard content.

128 op een videokaart is niet 'zat', het is voldoende. :)

• Zamorano
  • Niet online
Het viel me trouwens op dat de AI geen pitstop maakte tijdens de race, terwijl mijn tank niet eens groot genoeg was om de race (20 ronden met verhoogd fuel usage) uit te rijden, laat staan ook de qually erbij.

Dit was op de A1-ring. Hebben anderen op andere banen dat ook?
Ik werd dus 4e tijdens de race omdat ik als enige moest pitten, beetje jammer.

Verwijderd

Sandrioni schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:26:
Klinkt als een domme vraag, maar hoe kan ik chatten in het 'monitor' scherm van RFactor? Bijvoorbeeld tijdens een kwalificatie oid. Ik zie lobby chat, en chat (links onder het chat window), maar kan er niets op kwijt! Quick chat tijdens het racen lukt wel....
In het zwarte balkje net boven "vote yes' en 'vote no' . :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 14:20 ]

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
even een vraagje, waar downloaden jullie de meeste mods en tracks? _/-\o_

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Een beetje overal eigenlijk.

Maar dit is wel een goede site.

http://www.rfactorcentral.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

http://rtracker.org/
Dus alles via Bittorrent :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Deze twee kunnen er ook nog wel bij, met die 4 sites moet je alles wel kunnen vinden.
http://rfactorracing.yusho.de
http://www.rfiles.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

PCC 2005 mod V1.2 uit. Schijnt erg goed te zijn.

http://www.team-gsmf.com/

"The version 1.2 includes complete reworked physics and new Sounds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vind die mods van GSMF altijd slechte physics hebben, ik voel nooit wat die wagens doen maar ze lijken altijd heel hard te gaan.
Die laat ik mooi links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Zamorano schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:43:
Ik vind die mods van GSMF altijd slechte physics hebben, ik voel nooit wat die wagens doen maar ze lijken altijd heel hard te gaan.
Die laat ik mooi links liggen.
"The version 1.2 includes complete reworked physics and new Sounds".
Geen uitnodiging om het juist opnieuw te proberen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Benotti schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:05:
[...]

[...]

Geen uitnodiging om het juist opnieuw te proberen? :+
Physics zijn zeker weer van dezelfde persoon? :+
Misschien als er weer een PCC-RD 1.2 komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Damned. Dat ik dát niet heb gezien, ongelooflijk. Thanks anyway!

Komen er, naast de Nurburgring, Silverstone en Montreal, nog andere tracks die ISI gaat maken? Of zullen we het moeten doen met het vrijwillige werk van fanatici?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Sandrioni schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:44:
Damned. Dat ik dát niet heb gezien, ongelooflijk. Thanks anyway!

Komen er, naast de Nurburgring, Silverstone en Montreal, nog andere tracks die ISI gaat maken? Of zullen we het moeten doen met het vrijwillige werk van fanatici?
Monza en Shanghai. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Shanghai daar zit ik echt op te wachten, wat betreft monza kun je hier een conversie van GTL downloaden die er errug goed uitziet :

http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Monza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Zamorano schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:22:
[...]

Physics zijn zeker weer van dezelfde persoon? :+
Misschien als er weer een PCC-RD 1.2 komt. :)
Ze hebben de motor nu tenminste achterin liggen ;)

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Kan trouwens de start post aangepast worden?
Is wel erg verouderd ondertussen.

Ook is het misschien handig om de bovenvermelde download sites op te nemen in de startpost

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
OK, Monza en Sjanghai dus. Thanks!

Iemand nog tips voor het downloaden van setups ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:23

Fuelke

Forza Ferrari

MayaFreak schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:28:
Kan trouwens de start post aangepast worden?
Is wel erg verouderd ondertussen.

Ook is het misschien handig om de bovenvermelde download sites op te nemen in de startpost
Lijkt me dan beter om vervroegd een nieuw topic aan te maken met een up to date startpost.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Die Lienz addon ziet er goed uit, echter krijg ik met geen mogelijkheid de motorgeluiden te horen.

Als ik het zipbestand uitpak kan ik daarna wel de geluiden uit de \Lienz2006\GameData\Sounds\Secondary map af spelen met WMP10, maar niet de geluiden uit \Lienz2006\GameData\Sounds\RCEngine.

Opnieuw downloaden en andere DL mirrors gebruiken hebben niet geholpen.
Dit gebeurt zowel bij v1070 als v1150
Dit is de enige mod met geluidsproblemen.

Ik kan me niet voorstellen dat er externe codecs vereist zijn om de geluiden in een spel te kunnen horen.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

of je verwijdert rfactor eens goed en herinstalleert 't... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Ew0ut op 13-08-2006 17:35 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste