[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 66.717 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Ik probeer juist mensen te zeggen dat ze de servers zonder wachtwoord moeten openen, met vrij downloadbare mods. Als ze dan iets doen met de league, practice race enz, dan kunnen ze hem op slot doen.

Nou, ik ben lid van benelux racing online. Uiteraard omdat het gratis is. Maar ook om eens een keer te kijken of dat ik een beetje mee kan.

Die hebben 200 leden. 5 servers. en er zit echt werkelijk waar zelden iemand in 1 van die servers. Overdag niet en savonds niet, en snachts al helemaal niet. Alleen als er een race is.

En ze draaien in principe geen F1.

Maar goed, tis geen kritiek op hun, want ik vind het fantastisch dat ze het zo voor mekaar hebben. Echter, ik wil gewoon als ik op de bank zit, ff snel een potje racen.

En in een league heb je toch weer vaste tijden/avonden. En daar heb ik gewoon geen tijd voor. Op vrijdagavond bv, heb ik wel wat andere dingen te doen.

En dit geldt overigens niet alleen voor BRO, ik zei al: echt alle servers die ik ingame zie, die zijn bijna allemaal slechtbezet. Ook die van de leagues. Op enkele na.

Ik snap mijn collega gamers aan de ander kant van mijn internet ook vaak niet.

Soms zie ik 5 keer een ctdp bachrein server, en daar zit dan allemaal 1 of 2 spelers in. Ik begrijp nooit waarom ze dan niet bij elkaar gaan zitten spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 11-04-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

stalscu schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:15:
Ik probeer juist mensen te zeggen dat ze de servers zonder wachtwoord moeten openen, met vrij downloadbare mods. Als ze dan iets doen met de league, practice race enz, dan kunnen ze hem op slot doen.

Nou, ik ben lid van benelux racing online. Uiteraard omdat het gratis is. Maar ook om eens een keer te kijken of dat ik een beetje mee kan.

Die hebben 200 leden. 5 servers. en er zit echt werkelijk waar zelden iemand in 1 van die servers. Overdag niet en savonds niet, en snachts al helemaal niet. Alleen als er een race is.

Maar goed, tis geen kritiek op hun, want ik vind het fantastisch dat ze het zo voor mekaar hebben. Echter, ik wil gewoon als ik op de bank zit, ff snel een potje racen.

En in een league heb je toch weer vaste tijden/avonden. En daar heb ik gewoon geen tijd voor. Op vrijdagavond bv, heb ik wel wat andere dingen te doen.

En dit geldt overigens niet alleen voor BRO, ik zei al: echt alle servers die ik ingame zie, die zijn bijna allemaal slechtbezet. Ook die van de leagues. Op enkele na.

Ik snap mijn collega gamers aan de ander kant van mijn internet ook vaak niet.

Soms zie ik 5 keer een ctdp bachrein server, en daar zit dan allemaal 1 of 2 spelers in. Ik begrijp nooit waarom ze dan niet bij elkaar gaan zitten spelen.
Ik heb een testje gedaan met NASCAR en een OPEN server (draait nog steeds @ BRO). Deze wordt idd slecht bezocht. Ik zal eens een CTDP 2005 server open zetten en kijken wat de animo is.

Toen CTDP net hun mod uitbracht, was het druk bezocht. Komt ook door onze custom mods hoor, omdat we onze eigen leden graag op de servers willen hebben ;)

Onze doelgroep is de benelux, en ik heb het idee dat rFactor in NL/BE niet zo heel erg populair is. Duitsland doet het wat dat betreft veel beter. We zijn overigens bezig om meer races 's avonds te doen (korte, 5 laps ed), maar dan moeten er wel mensen op komen dagen :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

hey, super hoor. Nou ik hoop dat er snel wat meer spelers komen. Ik zat er net al op. Echter staat autoclutch op disallowed.

Das bij de andere servers niet zo geloof ik he? Ben ik een (te) grote noob als ik je vraag om dit wel toe te staan?

In ieder geval bedankt voor de moeite, en deze animotest. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:28
stalscu schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:28:
hey, super hoor. Nou ik hoop dat er snel wat meer spelers komen. Ik zat er net al op. Echter staat autoclutch op disallowed.

Das bij de andere servers niet zo geloof ik he? Ben ik een (te) grote noob als ik je vraag om dit wel toe te staan?

In ieder geval bedankt voor de moeite, en deze animotest. :-)
Gewoon een knopje programmeren voor neutraal. Als je spint, snel knop indrukken en je motor slaat iig niet af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Autoclutch staat aan :) Hoop dat er mensen op af komen, maar vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 21:02

seninha

god's right foot

Ben ook maar weer eens aan de gang geweest met dit top spel. helemaal nu F1 weer begonnen is :*)

Heb hiervoor F1 2005 van CTDP en F1 2006 van FSone gedownload. Samen met een par tracks (oa Sepang)
Nu valt me een ding op. Het maakt niet uit wat voor set up ik gebruik, de auto schudt als een gek op het rechte stuk :(

Ik heb beide Mods geprobeerd, en verschillende banen (orignele van het spel en gedownload) maar probleem bijft.
Het is zo erg dat ik gewoon zie aan mn toerenteller dat de auto staat te dansen.

Ook viel me op dat als de auto in de pit staat dan de hoofd van de driver heen en weer schudt :?

Erg vaag .
Ik heb al Headmovement omlaag gebracht maar dat hiel niet. Zoals ik al aangaf het ik verschillende set-ups geprobeerd (eigen en gedownload) maar geen verbetering ;(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Boktor schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:26:
[...]

Gewoon een knopje programmeren voor neutraal. Als je spint, snel knop indrukken en je motor slaat iig niet af :)
ja shit, ik bedoelde autoshifting. sorry.

Maar ik heb heel de avond op een franse server geraced.

als je in de server gaat, dan komen er vanzelf meer, let maar op.

zeker als je bachrein en autoshifting aan hebt staan. heb je zo 10 spelers. Maar de l;aatste dagen zijn er toch weer wat meer spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik zal autoshifting aanzetten voor je.
seninha schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:04:
Ben ook maar weer eens aan de gang geweest met dit top spel. helemaal nu F1 weer begonnen is :*)

Heb hiervoor F1 2005 van CTDP en F1 2006 van FSone gedownload. Samen met een par tracks (oa Sepang)
Nu valt me een ding op. Het maakt niet uit wat voor set up ik gebruik, de auto schudt als een gek op het rechte stuk :(

Ik heb beide Mods geprobeerd, en verschillende banen (orignele van het spel en gedownload) maar probleem bijft.
Het is zo erg dat ik gewoon zie aan mn toerenteller dat de auto staat te dansen.

Ook viel me op dat als de auto in de pit staat dan de hoofd van de driver heen en weer schudt :?

Erg vaag .
Ik heb al Headmovement omlaag gebracht maar dat hiel niet. Zoals ik al aangaf het ik verschillende set-ups geprobeerd (eigen en gedownload) maar geen verbetering ;(
Je moet even in je rFactor\UserData\<playername>\<playername>.PLR dit veranderen:

code:
1
2
3
4
Cockpit Vibration Mult1="1.00000" // Primary vibration multiplier affects eyepoint position (base magnitude is in VEH or cockpit file)
Cockpit Vibration Freq1="31.00000" // Primary rate of vibration affects eyepoint position (higher framerates allow higher rates)
Cockpit Vibration Mult2="1.00000" // Secondary vibration multiplier affects eyepoint orientation (base magnitude is in VEH or cockpit file)
Cockpit Vibration Freq2="37.00000" // Secondary rate of vibration affects eyepoint orientation

Volgens mij was het dat, maar weet niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ik weet niet of dit het is. Want het probleem is gewoon dat de auto zelf als een gek springt. dat zie ik dus ook aan mn toerenteller.
Als ik hoge toeren maakt en dus snel onderweg ben dan staat deze als een gek te springen :(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Heb je het nog geprobeerd Seninha?

Van het weekend heb ik Bahrein nog even gereden, maar eigenlijk is dit best een leuk circuit :) Echter kloppen bepaalde bochten niet helemaal zoals in het echt, bijvoorbeeld de eerste bochtencombinatie, maar dat mag de pret niet drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Boktor schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:33:

Van het weekend heb ik Bahrein nog even gereden, maar eigenlijk is dit best een leuk circuit :) Echter kloppen bepaalde bochten niet helemaal zoals in het echt, bijvoorbeeld de eerste bochtencombinatie, maar dat mag de pret niet drukken :)
idd, het is een supertrack. Ik speel momenteel bijna alleen deze track en ctdp online. Echt leuk om hierop te racen. Veel inhaalkansen.

Jammer dat ik nu met een ontstoken hand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

ik vind rfactor een heel goed spel heb vandaag even de demo gespeeld en vond het fijn rijden.
het nummer uit de intro was ook wel leuk maar weet niet van wie die is, weet iemand van welke band de intro is en welke track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Custom made geloof ik, zie http://rfactor.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Boktor schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:33:

Ik heb even gekeken, maar bij mij staat het zelfde als jij aangeeft. Weet niet of ik andere waardes moet opgeven??

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Je bedoelt de waardes die Bolk heeft gepost? Ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Probeer anders eens je telemetrie te bekijken, hobbelt je auto volgens de telemetrie ook over de baan? Dan kun je misschien zien of het aan de auto ligt of aan het de instellingen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Zelf denk ik dus dat aan de auto ligt. Dit omdat dus de toerenteller heen en weer gaat als ik vol over de baan ga.
Ik heb dus al verschillende setups geprobeerd maar geen een zorgde ervoor dat ik op een normale manier kon rijden.
Wat ook erg vaag is , is dat als de auto in de pitbox staat , de hoofd van de coureur de hele tijd heen en weet gaat :?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:43
Anoniem: 165702 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:51:
ik vind rfactor een heel goed spel heb vandaag even de demo gespeeld en vond het fijn rijden.
het nummer uit de intro was ook wel leuk maar weet niet van wie die is, weet iemand van welke band de intro is en welke track?
Het nummer uit de intro is "Down with the sickness" van Disturbed. (wel enigzins aangepast; het origineel is wat harder ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:02

DaWaN

'r you wicked ??

Ik speel dit spel eigenlijk alleen single player omdat ik totaal niet kan rijden maar ik vind het wel leuk een beetje rond jakkerren 8)
Maar ik vind de F1 1979 mod erg vermakelijk. Alleen jammer dat 90% van de auto's een cosworth blok heeft, alleen de Ferrari en de Renault rijden qua motor echt anders. De Renault kan ik echt niet mee overweg, als die turbo's erin komen dan verlies ik té vaak mn achterkant geheh

Maar ik heb nog wel wat 'probleempjes'
Ten eerste gaat heel vaak bij die 1979 de texture mapping vaag doen, dan krijg ik dus een verkeerd gemapte auto met de textures verkeerd en dat ziet er niet uit
En ik vind de FF van rFactor toch minder dan GPL en LFS, in die 2 sims voel ik het veel beter in mijn stuur wanneer mn kar gaat oversturen dan in rFactor..

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DaWaN schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:55:

Maar ik heb nog wel wat 'probleempjes'
Ten eerste gaat heel vaak bij die 1979 de texture mapping vaag doen, dan krijg ik dus een verkeerd gemapte auto met de textures verkeerd en dat ziet er niet uit
En ik vind de FF van rFactor toch minder dan GPL en LFS, in die 2 sims voel ik het veel beter in mijn stuur wanneer mn kar gaat oversturen dan in rFactor..
Je moet de skin waarschijnlijk 'matchen' met de juiste shape van de auto, elk team heeft verschillende shapes die verschillende modellen/evoluties voorstellen en daar hoort meestal een specifieke texture bij.

Wat betreft de FF, bij rFactor moet er wat getweakt worden in de settings om het helemaal goed te krijgen, en dan nog zal het geen nKPro worden wat betreft FF. 'Out of the box' is het idd vrij matig. Op RSC moet voldoende info te vinden zijn om de FF te verbeteren en te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik kan mijn ini wel beschikbaar maken voor degenen met een MOMO stuurtje als er interesse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Zamorano schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:08:
[...]

Je moet de skin waarschijnlijk 'matchen' met de juiste shape van de auto, elk team heeft verschillende shapes die verschillende modellen/evoluties voorstellen en daar hoort meestal een specifieke texture bij.

Wat betreft de FF, bij rFactor moet er wat getweakt worden in de settings om het helemaal goed te krijgen, en dan nog zal het geen nKPro worden wat betreft FF. 'Out of the box' is het idd vrij matig. Op RSC moet voldoende info te vinden zijn om de FF te verbeteren en te tweaken.
Zamorano, jij hebt toch ook een DFP? Zo ja, mag ik dan jouw settings eens bekijken? Ik heb zelf nog nooit aan de FF getweakt, dus beter moet het zeker wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173517

Bolk schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:21:
Ik zal autoshifting aanzetten voor je.

[...]

Je moet even in je rFactor\UserData\<playername>\<playername>.PLR dit veranderen:

code:
1
2
3
4
Cockpit Vibration Mult1="1.00000" // Primary vibration multiplier affects eyepoint position (base magnitude is in VEH or cockpit file)
Cockpit Vibration Freq1="31.00000" // Primary rate of vibration affects eyepoint position (higher framerates allow higher rates)
Cockpit Vibration Mult2="1.00000" // Secondary vibration multiplier affects eyepoint orientation (base magnitude is in VEH or cockpit file)
Cockpit Vibration Freq2="37.00000" // Secondary rate of vibration affects eyepoint orientation

Volgens mij was het dat, maar weet niet zeker.
Dit is in de fsone mod denk ik? want dat kan kloppen dan moet je de vering omlaag doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-05 13:35
stalscu schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:15:

helemaal mee eens, ik zat even bij simracingholland.nl, maar hield het al snel voor gezien omdat ik gewoon geen tijd heb om elk weekend een halve dag in te plannen om een race te rijden..
Ik wil gewoon vaak 's avonds een uurtje of 2 racen tegen serieuze mensen die ook nog wat tegenstand bieden. Dus op zich is zo'n league prima en zou me best weer ergens aan willen melden maar ik heb geen zin in alle verplichtingen enz..
En ik stoor me er ook aan dat tegenwoordig bijna alle servers op slot zitten, ik speel op dit moment eigenlijk zelden meer online.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

DaChosen1 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:35:
[...]

helemaal mee eens, ik zat even bij simracingholland.nl, maar hield het al snel voor gezien omdat ik gewoon geen tijd heb om elk weekend een halve dag in te plannen om een race te rijden..
Ik wil gewoon vaak 's avonds een uurtje of 2 racen tegen serieuze mensen die ook nog wat tegenstand bieden. Dus op zich is zo'n league prima en zou me best weer ergens aan willen melden maar ik heb geen zin in alle verplichtingen enz..
En ik stoor me er ook aan dat tegenwoordig bijna alle servers op slot zitten, ik speel op dit moment eigenlijk zelden meer online.
SRH is ontstaan uit leden van BRO die de gedachten hebben dat ze het beter kunnen. Volgens mij rommelt het er aardig en hebben wij het idee dat er leden gerecruit worden vanuit BRO. Anyway, dat is niet de case nu. Nu is er de laatste tijd veel veranderd binnen BRO en ik durf nu eindelijk rustig te gaan zeggen dat er meer structuur komt en dat we wat professioneler over komen.

Dat racen 's avonds is al langere tijd een issue en ik ga het er ook tijdens de komende besprekingen ook zeker doorheen drukken dat er meer open races gehouden moeten worden om mensen te motiveren. Ik ben sowieso begonnen met een F1 server open te zetten en die wordt wel aardig bezocht. Jammer dat de CTDP mod vrij zwaar is en dat mensen klagen over lag, terwijl de verbinding en de serverspecs er niet om liegen.

Ik zelf rijd ook niet mee in een league vanwege tijd maar vind het wel leuk om mensen het naar hun zin te maken. Ik ben dan altijd op zoek naar manieren om het aantrekkelijk te maken om te racen online.

[ Voor 11% gewijzigd door Bolk op 19-04-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Zamorano schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:08:
[...]

Bedankt, ik was er inderdaad al achtergekomen met die skins inderdaad :)

Als er iemand een goede config heeft voor de Logitech Wingman Formula Force GP, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2024
seninha schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:31:
Zelf denk ik dus dat aan de auto ligt. Dit omdat dus de toerenteller heen en weer gaat als ik vol over de baan ga.
Ik heb dus al verschillende setups geprobeerd maar geen een zorgde ervoor dat ik op een normale manier kon rijden.
Gokje je hebt een Logitech wheel en je hebt je ffb niet reversed, ofwel in rfactor een negatieve waarde gegeven. Hierdoor wil hij niet centreren en duwt zichzelf steeds uit het centrum. Troost je ik heb destijds hierdoor F1Challenge laten schieten omdat ik niet door had wat er aan de hand was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-05 22:50
Er zijn de laatste tijd weer een paar goede mods uitgekomen:

Renault Megane Trophy 2.0: http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Megane%20Trophy
BMW-Sauber 2007: http://rfactorcentral.com...=2007%20Sauber%20BMW%20F1

En mocht je je erg vervelen, dan is er de Truck mod: http://rfactorcentral.com...=Trucks%20Series%20Racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Die truckmod is geniaal, alleen jammer dat het eigenlijk maar 1 truck is met verschillende skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83420

Ik heb vroeger probleem loos met rFactor online gespeeld, maar nu maakt de matchmaker (onder connect in RF menu) geen verbinding meer. Ik heb rFactor Version 1.250.

Wat ik gedaan heb is de laatste race cast plugin gedownload:
http://racecast.rfactor.net/downloads/RC_1_0_0_1.zip
en in de plugin folder geplaatst

vervolgens heb ik port forwarding ingesteld:
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/8350/untitled1nv8.jpg

Firewall windows is uit en ook de router firewall is uit, kortom
hij doet het dus niet, iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen, heb me al suf gegoogeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:25

rCk

Kan iemand een config voor de Logitech Formula Force EX sturen. Ik had het laatst gespeeld en het stuurde voor geen meter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Anoniem: 173517 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:15:
[...]

Dit is in de fsone mod denk ik? want dat kan kloppen dan moet je de vering omlaag doen
Ik kom nog even terug op mijn probleem dat de auto op hoge snelheid als een gek over het asfalt danst.
Heb verschillende set-ups geprobeerd maar ook verschillende klasses.
Allemaal hebben ze het zelfde probleem.
Zodra de auto hoge snelhied haalt dan schudt alles als een gek.
Head movement is het NIET want ik heb deze volledig uitgezet in de instellingen.

Ik heb wel even in mijn PLR gekeken en dit staat er bij mij:
  • Cockpit Vibration Mult1="1.00000" // Primary vibration multiplier affects eyepoint position (base magnitude is in VEH or cockpit file)
  • Cockpit Vibration Freq1="31.00000" // Primary rate of vibration affects eyepoint position (higher framerates allow higher rates)
  • Cockpit Vibration Mult2="1.00000" // Secondary vibration multiplier affects eyepoint orientation (base magnitude is in VEH or cockpit file)
  • Cockpit Vibration Freq2="37.00000" // Secondary rate of vibration affects eyepoint orientation
Het rare is dat ik met mn oude systeem ( welke onder XP werkte) niet dit probleem had. :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hee guys, ik vroeg me af.

Als ik RFactor koop via die speciale betaalmethode (waar ik lichtelijk twijfels bij heb), dan krijg ik de boel op CD thuisgestuurd. Okee... maar kan je de game dan nog blijven updaten in de toekomst zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je krijgt geen cd, je krijg een unlockcode waarmee je het spel kunt unlocken. en ja je kunt gewoon blijven patchen etc.
Bij een reinstall kun je of een nieuwe activatie doen of je licentie backupen en restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Niet geheel onverwacht: Virtua_LM heeft de Le Mans 1972 - 1986 track uitgebracht.

Aan de screenshots en reacties te zien is dit misschien wel de mooiste add-on baan voor rFactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94885

Onlangs heb ik samen met een vriend rfactor aangeschaft. Door de mogenlijkheden van AI toe te voegen in MP sprak ons dat wel aan.

Na enkele weken te rijden bevalt ons het speel heel hard. Zeker door de grote hoeveelheid aan mods.
Echter komt er wel steeds 1 probleem terug. In de laatste of voorlaatste ronde reden onze wagens steeds lek. Mechanical faillures stonden af.
Toen we ook tirewear afzetten dachten we dat de problemen van de baan waren. Helaas wat bleek alles ging goed tot aan de laatste minuten, onze remmen deed heel raar. Bij het minste aankomen van de remmen, gingen de remmen blokkeren.
In singleplayer duikt dit probleem niet op.

Heeft er nog iemand last van deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:47
Anoniem: 94885 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:38:
Onlangs heb ik samen met een vriend rfactor aangeschaft. Door de mogenlijkheden van AI toe te voegen in MP sprak ons dat wel aan.

Na enkele weken te rijden bevalt ons het speel heel hard. Zeker door de grote hoeveelheid aan mods.
Echter komt er wel steeds 1 probleem terug. In de laatste of voorlaatste ronde reden onze wagens steeds lek. Mechanical faillures stonden af.
Toen we ook tirewear afzetten dachten we dat de problemen van de baan waren. Helaas wat bleek alles ging goed tot aan de laatste minuten, onze remmen deed heel raar. Bij het minste aankomen van de remmen, gingen de remmen blokkeren.
In singleplayer duikt dit probleem niet op.

Heeft er nog iemand last van deze problemen?
Het kostte me even een kwartier om je post te ontcijferen (heb je soms bablefish translator gebruikt?), maar het probleem is heel simpel... In singleplayer heb jij waarschijnlijk wat hulpmiddelen aanstaan (zoals anti blokering), die in sommige multiplayerservers niet zijn toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94885

Heb het verhaal nog eens gelezen, vind het niet zo raar geschreven, waarschijnlijk vlaams tov nerderlands :p .
Anti blokkering staat af. En of het nu aan of uit staat maakt geen verschil. Waar het om gaat is dat het de laatste ronde is waar er steeds problemen zijn.
De auto mag zich de laatste ronde toch niet anders gaan gedragen dan de vorige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-05 19:04
Anoniem: 94885 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:47:
[...]
De auto mag zich de laatste ronde toch niet anders gaan gedragen dan de vorige?
Het ligt eraan hoe je het stelt, met tire wear aan mag dat zowiezo want dat is het doel ervan. Daarnaast kan je bandentemperatuur er ook voor zorgen dat de grip gewoon weg valt maar ik vraag me af of je echt zeker weet dat je in de servers waarin je online racet ABS aan hebt en tire wear uit? :)

@seninha, zet alle 4 die waardes eens uit(dus 0.00000) en zet vervolgens in rFactor zelf de optie Head Movement uit. Als het goed is zie je dan alleen nog de beweging van je auto. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Rctworld op 17-06-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Rctworld schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:50:
[...]

Het ligt eraan hoe je het stelt, met tire wear aan mag dat zowiezo want dat is het doel ervan. Daarnaast kan je bandentemperatuur er ook voor zorgen dat de grip gewoon weg valt maar ik vraag me af of je echt zeker weet dat je in de servers waarin je online racet ABS aan hebt en tire wear uit? :)
Ik speel meer LFS, maar ook andere schade (schokbrekers of aanlopende onderdelen) kunnen veel invloed hebben op je banden als dat ingebouwd zit in het spel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Afgelopen vrijdag de volgende modificaties uitgevoerd:

- Rfactor upgrade naar versie 1250 uitgevoerd
- FSone versie 1.1 geinstalleerd
- ProF1tr -07 Skin Pack geinstalleerd
- TV Style Display (Gforce, rem en acceleratie indicator) geinstalleerd

Resultaat: Seizoen 2007 in alle details!

Afbeeldingslocatie: http://img177.imagevenue.com/loc411/th_85790_GRAB_003_122_411lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img138.imagevenue.com/loc512/th_85791_GRAB_007_122_512lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img142.imagevenue.com/loc424/th_85793_GRAB_016_122_424lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img40.imagevenue.com/loc616/th_85798_GRAB_030_122_616lo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img138.imagevenue.com/loc580/th_85803_GRAB_033_122_580lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img167.imagevenue.com/loc452/th_85804_GRAB_034_122_452lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img168.imagevenue.com/loc559/th_85805_GRAB_035_122_559lo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img16.imagevenue.com/loc670/th_85808_GRAB_036_122_670lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img171.imagevenue.com/loc505/th_85813_GRAB_042_122_505lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img181.imagevenue.com/loc467/th_85814_GRAB_000_122_467lo.JPG

8)

[ Voor 60% gewijzigd door Garibaldi op 17-06-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je plaatjes doen het hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Zamorano schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:45:
Niet geheel onverwacht: Virtua_LM heeft de Le Mans 1972 - 1986 track uitgebracht.

Aan de screenshots en reacties te zien is dit misschien wel de mooiste add-on baan voor rFactor.
__gaaf__ _/-\o_ _/-\o_
Zijn er ook beetje leuke Le Mans auto's van goede kwaliteit te downloaden ? Nissan R390 of Mazda 787B of ground effect porsche of iets dergelijks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179926

DaWaN schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:14:
[...]

__gaaf__ _/-\o_ _/-\o_
Zijn er ook beetje leuke Le Mans auto's van goede kwaliteit te downloaden ? Nissan R390 of Mazda 787B of ground effect porsche of iets dergelijks ?
Ja, ben ik ook benieuwd na. Er is een DBR9 Challange ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Er is een Protoype-C conversie van dezelfde makers in ontwikkeling.

De officiële draad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb de track even gereden, kwaliteit is subliem, textures zijn zo mooi, niveau van detail is ook prachtig. Wat ik wel jammer vind is dat ze bomen nog steeds in 2D maken, mag van mij best wel eens een keer in 3D gemaakt worden, maargoed is niet echt cruciaal ofzo, niets meer dan lof over deze baan. Hij is trouwens ook flink hobbelig die baan, vooral dat stuk net voor de dunlop boog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179926

DaWaN schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:27:
Ik heb de track even gereden, kwaliteit is subliem, textures zijn zo mooi, niveau van detail is ook prachtig. Wat ik wel jammer vind is dat ze bomen nog steeds in 2D maken, mag van mij best wel eens een keer in 3D gemaakt worden, maargoed is niet echt cruciaal ofzo, niets meer dan lof over deze baan. Hij is trouwens ook flink hobbelig die baan, vooral dat stuk net voor de dunlop boog.
Ja inderdaad, dat merkte ik vooral met de formule 1 wagens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223545

Ik heb juist Rfactor gekocht en de laatste update gedownload, maar hij wil niet installeren. ik krijg telkens de melding dat de rfactorsoftware niet gevonden is.

en hoe moet je mods installeren? meestal staat er dat je de files in je root directory van rfactor moet zetten, maar als ik dat doe en rfactor opstart, krijg ik enkel het "origineel" en geen mod :s.

kheb het eigenlijk gekocht om F1 te kunnen spelen, maar dat werkt al helemaal niet. dit is redelijk frustrerend. kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 223545 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:29:
Ik heb juist Rfactor gekocht en de laatste update gedownload, maar hij wil niet installeren. ik krijg telkens de melding dat de rfactorsoftware niet gevonden is.
Zet de update eens in de root dir van rFactor en draai hem dan.
en hoe moet je mods installeren? meestal staat er dat je de files in je root directory van rfactor moet zetten, maar als ik dat doe en rfactor opstart, krijg ik enkel het "origineel" en geen mod :s.

kheb het eigenlijk gekocht om F1 te kunnen spelen, maar dat werkt al helemaal niet. dit is redelijk frustrerend. kan iemand helpen?
Mods installeren volgens de readme, en dan moet je ze kunnen selecteren. Vaak wordt automatisch de geïnstalleerde mod geselecteerd, maar niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, bedankt! Het werkt :)

Mijn probleem was weer typisch zo'n beginnersprobleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is een goede league als beginner? En welke series zijn het best om online te beginnen?

Btw: wat is volgens jullie de beste F1-mod? ik heb FSONE geïnstalleerd, maar daar zitten zo goed als geen tracks in. is er ergens mss een track pack met de officiële F1-circuits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-05 22:50
Kijk eens op www.beneluxracingonline.nl . De FSONE is een van de beste F1-mods. Circuits moet je apart downloaden, en kun je vinden op www.rfactorcentral.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-04 17:43
www.f1rst3.com/etcc
www.f1rst3.com/gp79

helaas beide net afgelopen, maar er staat natuurlijk weer een rFactor league op het programma.
Welke mod dat gaat worden bepalen de members :) via http://forum.f1rst3.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224369

Hallo,

Heb een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen.

Heb net het F1 seizoen 2005 in RFactor geinstalleerd en nu is mijn vraag:

Als ik een volledig F1 seizoen wil spelen, waar moet ik de circuits dan installeren.....hoe werkt dat allemaal precies met instellen en met de circuits?

Alvast bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Alllereerst, nee de tracks zitten er zelf niet bij, die zul je dus los moeten downloaden:
kijk eens hier: rFactorCentral en dan voornamelijk hier: rFactorCentral - Tracks

Als je deze tracks hebt gedownload zit er of een installer bij, (gewoon de exe uitvoeren) of er zit een mapje bij, deze moet je dan kopiëren naar: <rFactorPath>\GameData\Locations\<trackname>

Om een seizoen aan te maken kun je gebruik maken van de CDTP Championship manager
Dit programma is een gemakkelijke stap voor stap add-on om kampioenschappen aan te maken.

Veel plezier en suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarten schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 08:03:
Alllereerst, nee de tracks zitten er zelf niet bij, die zul je dus los moeten downloaden:
kijk eens hier: rFactorCentral en dan voornamelijk hier: rFactorCentral - Tracks

Als je deze tracks hebt gedownload zit er of een installer bij, (gewoon de exe uitvoeren) of er zit een mapje bij, deze moet je dan kopiëren naar: <rFactorPath>\GameData\Locations\<trackname>

Om een seizoen aan te maken kun je gebruik maken van de CDTP Championship manager
Dit programma is een gemakkelijke stap voor stap add-on om kampioenschappen aan te maken.

Veel plezier en suc6!
Bedankt voor de uitleg, ga het allemaal eens proberen. En zijn er ook bestanden om de performance te veranderen?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 224369 op 27-06-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarten schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 08:03:

Veel plezier en suc6!
Heb CDTP Championship Manager gedownload. Maar als ik heb ingesteld in welke klasse ik wil rijden en met welke circuits, krijg steeds de melding:

Listenindex uberschreitet das maximum (-1)

Wat doe ik fout?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Wat je waarschijnk bent vergeten is het selecteren van een: Pacecar, daar kan je gewoon de standaard ('Hammer Pace Car') selecteren, dan zal het wel werken!

Het is volgens mij mogelijk om meerdere typen safety cars te installeren, zo heb de mogelijkheid om de
juiste te selecteren bij jou mod & kampioenschap!

Suc6 en veel plezier alvast ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarten schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:29:
Wat je waarschijnk bent vergeten is het selecteren van een: Pacecar, daar kan je gewoon de standaard ('Hammer Pace Car') selecteren, dan zal het wel werken!

Het is volgens mij mogelijk om meerdere typen safety cars te installeren, zo heb de mogelijkheid om de
juiste te selecteren bij jou mod & kampioenschap!

Suc6 en veel plezier alvast ;-)
Dat is het idd geweest, bedankt!

Nog 1 vraagje:

ik lees dat er ook een career mode inzit.....moet je je dan helemaal opwerken via de karts naar de F1 of begin je bij een minder team in de F1 om steeds in een beter team te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225341

Garibaldi schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:57:
Afgelopen vrijdag de volgende modificaties uitgevoerd:

- Rfactor upgrade naar versie 1250 uitgevoerd
- FSone versie 1.1 geinstalleerd
- ProF1tr -07 Skin Pack geinstalleerd
- TV Style Display (Gforce, rem en acceleratie indicator) geinstalleerd

Resultaat: Seizoen 2007 in alle details!

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

8)
Ik zou graag willen weten hoe je dit voor elkaar krijgt? Bij mij krijg ik het wel voor mekaar om alles te installeren, maar als ik dan ga spelen met de 2007 skins kan ik geen seizoen spelen. Dan krijg ik allemaal van die rare circuits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Champ Car World Series 2005/2006 is uitgekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 09-07-2007 23:13 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 13:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb hem ook geprobeerd en ik vind hem wel lekker rijden... Het is even wat anders dan alleen maar formule 1... :) Toch blijft de Porsche cup een van de leukste mods vinden...

[ Voor 20% gewijzigd door SideSwipe op 12-07-2007 01:36 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Champcar is gewoonweg geniaal. Wat een heerlijke mod is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:47
Bolk schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 02:07:
Champcar is gewoonweg geniaal. Wat een heerlijke mod is dat :)
Inderdaad, vond het gisteren zelfs gaaf om Indy 500 te rijden :9 In de training gewoon 20 laps lang in een treintje van 4 gereden, wat resulteerde in de 4 dikste snelste tijden, allemaal 0.001 van elkaar af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjaspers23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-03 11:29
Kunnen jullie een season opstarten in de Champcar mod? Ik krijg namelijk steeds een melding dat een additional vehicle: Champ06 nodig is, terwijl ik wel een auto bezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Joss schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:26:
[...]

Inderdaad, vond het gisteren zelfs gaaf om Indy 500 te rijden :9 In de training gewoon 20 laps lang in een treintje van 4 gereden, wat resulteerde in de 4 dikste snelste tijden, allemaal 0.001 van elkaar af :9
Hehe dat doen wij dus ook. Ik reed aan kop, maar in de laatste bocht werd ik gewoon nog door 2 auto's ingehaald. Echt hilarisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

mjaspers23 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:05:
Kunnen jullie een season opstarten in de Champcar mod? Ik krijg namelijk steeds een melding dat een additional vehicle: Champ06 nodig is, terwijl ik wel een auto bezit :)
Misschien dat je bij de settings teveel auto's hebt staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjaspers23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-03 11:29
SideSwipe schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:54:
[...]

Misschien dat je bij de settings teveel auto's hebt staan? :)
Volgens mij heb ik er maar 1, Justin Wilson's auto uit 2006 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:36

Pierre

Van nature lui!

Mannen,

Even een vraagje ik heb al een poos geleden rFactor gekocht, vandaag wilde ik het weer eens spellen, krijg ik de melding dat er niets geactiveerd kon worden.

Heb al gezocht op tweakers en iets gevonden van een mapje met daarin je licentie overeenkomst, maar ik reinstall mijn windows regelmatig, dus dit zou betekenen dat ik opnieuw moet kopen, dat was ik dus niet van plan, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Heb intussen ook al een email gestuurd naar de makers van het spel, maar misschien dat iemand een oplossing heeft.

Moet wel zeggen dat ik hier van baal :( .

Net of je illegaal bezig bent

Thanks

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Je kan bij Trymedia gratis nieuwe licenties krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je kunt dat mapje gewoon back-uppen en terugzetten bij een nieuwe Windows installatie.
Mocht het toch niet lukken (vanwege een grote hardware-verandering bijvoorbeeld), kun je altijd een nieuwe licentiecode krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Bolk schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:12:
Je kan bij Trymedia gratis nieuwe licenties krijgen.
Het is dus nu weekend dan zal het maandag wel worden.

Thanks Bolk

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Mannen even een vraagje, inmiddels kan ik het spel weer spelen (met dank aan trymedia). Hoe kom ik weer de pit in, oke tijdens het spel "S" maar dan, wat ik ook doe hij vertikt het hoor 8)7

Kunnen jullie me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jongens... wie van jullie heeft er bij banen als Brno en Barcelona nog meer dat RFactor gaat gillen en vastloopt bij het laden en dan zegt:

"Error while loading Barcelona2007.mas". Er is hier iets aan de hand met die .mas-bestanden waardoor die circuits niet willen laden, tot GROTE irritatie hier :/ Iemand? :(

Ik hoorde iets over herinstallatie van RFactor en/of de tracks, ga dat nu proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieptriest340
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

(jarig!)
Inmiddels is FS One 1.4 gereleased....

http://www.fsone.us/index.htm

...en het regent ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190730

hmm interessant. Ik houd erg van F1-spellen en daar zijn er op de pc niet veel van ( die recent zijn). Zou deze mod alleen al de moeite waard zijn om rFactor aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

rFactor zelf heeft de Ultieme F1 wagen reeds aan boord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Is er een manier om de AI van de coureurs van deze mod aan te passen? Ik heb nu telkens dat alle F1 wagens even snel zijn. Het zou imo wat realistischer zijn als Mclaren/Ferrari etc beter rijdt dan een team als Spyker.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teuni
  • Laatst online: 15:27

teuni

shit happends.... every day.

Wie kan mij helpen.

Ik heb Rfactor geinstalleerd en daarna de f1 champ 1.06 full package geinstalleerd. Ook de 1.06a patch heb ik gedraait. Alles lijkt goed te werken, totdat je weg rijdt uit de pitbox. Geen geluid uit de motor. Bij bepaalde camera views lijkt het wel te werken, maar niet bij de tv-cam die ik altijd gebruik. Als ik de BMW f1 kies (die er standaard bij zit) dan werkt het wel gewoon.

Iemand een ideetje?

ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:13
teuni schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 01:24:
Wie kan mij helpen.

Ik heb Rfactor geinstalleerd en daarna de f1 champ 1.06 full package geinstalleerd. Ook de 1.06a patch heb ik gedraait. Alles lijkt goed te werken, totdat je weg rijdt uit de pitbox. Geen geluid uit de motor. Bij bepaalde camera views lijkt het wel te werken, maar niet bij de tv-cam die ik altijd gebruik. Als ik de BMW f1 kies (die er standaard bij zit) dan werkt het wel gewoon.

Iemand een ideetje?
Laat me raden, je hebt een illegale versie? Dan is dit een bekend "probleem".

PSN: DutchTrickle PVoutput

Anoniem: 226818

Heeft er iemand nog een goed werkende F1 2007 mod?

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Maverick schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:12:
[...]

Laat me raden, je hebt een illegale versie? Dan is dit een bekend "probleem".
Lijkt me niet, ik heb een "legale" versie en precies het zelfde probleem duh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieptriest340

Dieptriest340

Het is Dieptriest

(jarig!)
Anoniem: 190730 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:39:
[...]

hmm interessant. Ik houd erg van F1-spellen en daar zijn er op de pc niet veel van ( die recent zijn). Zou deze mod alleen al de moeite waard zijn om rFactor aan te schaffen?
Ehh, deze mod komt IMHO nog erg in de buurt bij het GP4 gevoel. Alleen is het niet alleen zo "af" als een puur F1 spel als GP4 wel is, je zult toch een aantal tooltjes en tracks handmatig moeten installeren.

Dus alleen deze mod voor Rfactor: nee. Maar Voor alle beschikbare mods: gelijk doen!

...en het regent ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieptriest340

Dieptriest340

Het is Dieptriest

(jarig!)
OCTheEagle schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:23:
[...]

Is er een manier om de AI van de coureurs van deze mod aan te passen? Ik heb nu telkens dat alle F1 wagens even snel zijn. Het zou imo wat realistischer zijn als Mclaren/Ferrari etc beter rijdt dan een team als Spyker.
:)
Volgens mij kan dit wel. Als ik bv bij Christian Klien in de rcd file kijk zie ik dit:

// rFactor Talent File - Generated by rFactor Talent Editor

Christian Klien
{
// Driver Info
Nationality=Austrian
DateofBirth=02-07-1983
Starts=48
Poles=0
Wins=0
DriversChampionships=0

// Driver stats
Aggression=75.3
Reputation=72.1
Courtesy=78.5
Composure=77.0
Speed=80.5
Crash=8.9
Recovery=5.00
CompletedLaps=61.1
MinRacingSkill=70.0
StartsDry=-1.3
StartStalls=2.35
QualifyingAbility=19.01
RaceAbility=4.12
Passing=35.0

// Increase attempted low-speed cornering by adding a minimum onto calculated speed.
// Reduce attempted high-speed cornering by multiplying speed by a number less than 1.0.
// <adjusted speed> = CorneringAdd + (CorneringMult * <original speed>)
CorneringAdd=2.45
CorneringMult=1.005
}

Bestand kun je met kladblok openen in de gamedata\talent map van Rfactor.

...en het regent ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 14-05 21:32

Smarron

The bend

Kan iemand mij vertellen wat de vertical fov precies doet ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Vertical Field of View, dus het kijkgebied verticaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ok, dan ga ik daar even mee aan de slag. Ik rij altijd vanuit de cockpit en heb hem nu nog op default staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:58
Hey,

Ik zat dit topic door te lezen en dacht hier even te melden dat er bij simracing.nl leuke rFactor races zijn.

Zo zijn er woensdag weer een fun race (waar zoals altijd iedereen zo in mee kan rijden) van 1x 15 minuten en 1x 35 minuten met de Skoda's op Snetterton, zie ;

*knip* spam

Kom langs en race mee ! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 28-08-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Race voor rFactor....

Aivengo finished his great conversion from RACE - The WTCC Game!

Following series are included:
  • WTCC 2006
  • WTCC 1987
  • MINI Challenge Deutschland
  • Catherham

[ Voor 45% gewijzigd door hardware-lover op 28-08-2007 00:07 ]

Testing, one, two ...

• Smarron

Smarron

The bend

Heeft iemand de VW Lupo GTI cup al geprobeerd? Ik vind het echt een geweldige serie om in te rijden! Het gaat heerlijk traag en elk foutje wordt afgestraft, want op gang komen duurt een eeuweigheid.

Leuk filmpje, let ook op het einde op de auto in de achtergrond :P

http://www.youtube.com/watch?v=FVgWDEc46gY

En ik heb zelf nog een rondje gereden op Hockenheim:

http://youtube.com/watch?v=XPvBFve9t4s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Is die A1 GP mod nog ergens te downloaden?
Dit is een andere dan de ASRWC mod toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MuSeLive schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:35:
Is die A1 GP mod nog ergens te downloaden?
Dit is een andere dan de ASRWC mod toch?
Inderdaad, dat is een andere en ik vind hem persoonlijk geweldig. Een van de beste mod's. Alleen jammer dat de wagens niet meer bijgewerkt worden met de nieuwe skin's. Je kunt de namen wel aanpassen aan de nieuwe rijders maar that's it.

Oeps, ik heb hem blijkbaar niet meer installeerbaar op mijn PC :(

[ Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 29-09-2007 00:12 ]

Testing, one, two ...

• MuSeLive
  • Niet online
hardware-lover schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:55:
[...]

Inderdaad, dat is een andere en ik vind hem persoonlijk geweldig. Een van de beste mod's. Alleen jammer dat de wagens niet meer bijgewerkt worden met de nieuwe skin's. Je kunt de namen wel aanpassen aan de nieuwe rijders maar that's it.

Oeps, ik heb hem blijkbaar niet meer installeerbaar op mijn PC :(
waar is die "andere" te krijgen?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Die hebben ze nooit uitgebracht, omdat dat tegengehouden werd door A1. Zoek maar eens in dit topic.

• Smarron

Smarron

The bend

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bolk schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:06:
Die hebben ze nooit uitgebracht, omdat dat tegengehouden werd door A1. Zoek maar eens in dit topic.
Die hebben ze nooit "officiëel" uitgebracht... ;)

Testing, one, two ...

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Je hebt me dan ook niet horen zeggen dat er niet ergens een beta rondzwerft ;)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:06
Bolk schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:06:
Je hebt me dan ook niet horen zeggen dat er niet ergens een beta rondzwerft ;)
toch maar eens kijken of ik hem nog kan vinden ergens

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Een van de beste F1 mods op dit moment is denk ik wel de FSR mod voor rFactor. Op deze site vind je er meer info over: http://www.formula-simracing.net/gpcos

Er zijn 4 klasses waarin de simracers rijden nl.
  • World Championship
  • World Series Ace
  • World Series Pro
  • World Series Amateur
In WC rijden waarschijnlijk de 22 beste simracers vd wereld mee. Ik zelf rijd mee in amateur en ben pas begonnen. Mijn broer rijd mee in WC en heeft onlangs een victory gescoord op Istanbul. De WC races worden ook live uitgezonden via http://www.prosimracing.com en worden live voorzien van commentaar.

Als je competatief simracing leuk vind kan ik je zeker aanraden een kijkje te nemen in de wereld van FSR :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Zamorano
  • Niet online
seamus21 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 23:26:

In WC rijden waarschijnlijk de 22 beste simracers vd wereld mee.
Lol, dat zal wel meevallen denk ik. Ik zie amper bekende toppers iig, maar ze zullen ongetwijfeld snel zijn. :)

De league ziet er wel goed uit, maar ik ken die hele FSR mod niet. Is het niet gewoon een skinpack voor de standaard formule-wagens?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:06
nog iemand die een werkende link heeft van de FSR 2007 Mod Package :) want ik kan er geen een vinden

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste