...en het regent ook nog
Hier heb je een link van, naar mijn mening, de beste rFactor site die er op dit moment is. Hier kun je bijna dagelijks updates vinden van diverse mods en/of tracks en wordt je op de hoogte gehouden van alle toekomstige mods en tracks dmv screenshots.Caponi schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:09:
[...]
Waar heb je die vandaan? Ik kan hem namelijk niet vinden.
http://rfactorracing.yusho.de/
Hier kun je ook de GP2 mod downloaden
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hopen dat ze ook het gedrag van de AI bij fullcourse-yellow verbeteren. Het is in 1.070 wel wat beter, maar nog steedsis het zo'n strak treintje dat je op het moment dat je je banden op temp. wilt houden de hele tijd van achteren gebeukt wordt daar de cpu.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Die dingen gaan echt ontzettend hard maar je kunt er heel lekker close mee racen.
Superkart v2.0 Link1 Link2 Link3
De AI doet trouwens gek met de 1.081 beta patch, you have been warned.
[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 28-02-2006 14:31 ]
Erg jammer dat GTR langzaam doodbloed en dat er geen mods voor (te maken) zijn. GTR had groot kunnen worden als ze er niet zo'n goede beveiliging op hadden gezet.
Er worden 80 rijders (na de trials) geaccepteerd in teams van 2.
Zou opzich wel mee willen doen, maar hangt af wat de verplichtingen precies zijn, hoe lang de races duren en of ik een teammate kan vindenZamorano schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:52:
Gaan er nog mensen hier mee doen aan het Lienz festival?
Er worden 80 rijders (na de trials) geaccepteerd in teams van 2.
[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 02-03-2006 22:25 ]
Verwijderd
In vergelijking met GTR heb ik nog steeds een arcade-smaakje. Maar dat filmpje zag er vanmiddag toch wel aardig uit. Lekker driften...
Maar eens kijken of ik er de komende tijd aan toe kom om het zelf eens te proberen.
hier de eerste release
http://rapidshare.de/file...-F1soundpackV0.9.rar.html
features
-better ranges
-new external sounds + shift and backfire
-new internal sounds + shift and backfire
-brake's sound/hiss
-tc sound
-pit limiter
(sounds zitten in aparte map dus hebben geen effect op je orginele geluiden (wel met nieuwe .sfx file die je in de mod/fis moet zetten.)
maar alles staat in de readme
[ Voor 24% gewijzigd door BruceLee op 08-03-2006 11:22 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
tja, het spel is pas een half jaar uit. Het duurt wel 1 a 2 motorsport siezoenen voordat alles op rolletjes loopt bij modders.Wout schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:49:
Moet zeggen dat de modscene mij ook een beetje tegenvalt. Bij mij is rFactor F3-Game-Op-Zandvoort geworden
http://www.gpchampionship.com/gpcos/news-item-detail.php?id=25
Maar als ISI het zo market als een extreem moddable game, waarom zijn ze dan niet voor de release al gaan samenwerken met de grote modgroepen? En waarom zijn er meteen bij de release niet alle tools beschikbaar gesteld?Maverick schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:27:
[...]
tja, het spel is pas een half jaar uit. Het duurt wel 1 a 2 motorsport siezoenen voordat alles op rolletjes loopt bij modders.
Er is wel al samenwerking geweest voor release, maar mods maken kost tijd en modgroepen zitten niet zo in elkaar als bedrijven, het zijn allemaal mensen die het in hun vrije tijd doen, dat gaat dus niet altijd even snel voor de grote mods.Wout schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:00:
[...]
Maar als ISI het zo market als een extreem moddable game, waarom zijn ze dan niet voor de release al gaan samenwerken met de grote modgroepen? En waarom zijn er meteen bij de release niet alle tools beschikbaar gesteld?
De tools zijn blijkbaar nog niet foolproof genoeg om te releasen voor het grote publiek.
Het komt wel goed met de mods, en de extra content van ISI wordt ook steeds beter. Er zijn al behoorlijk wat goede banen en beetje bij beetje komen er goede series beschikbaar.
Verwijderd
Ik denk erover om deze aan te schaffen maar ik wil eerst wat meer te weten komen over de meerwaarde van die mods en of er veel mensen online zitten voor dit spel...
Er zijn nu nog niet veel mods uit, ik zou eerst kijken of er al mods uit zijn (GP2, F3, Superkart, etc.) die je interesseren, anders heeft het nu misschien niet veel zin om het spel aan te schaffen. Wel zijn er nu ook wat nieuwe auto's uit van ISI zelf die erg vermakelijk zijn
Het zou wel handig zijn als de SP daarmee een beetje up to date blijft.
Ik denk dat je de Multiplayer demo geprobeerd, die is niet echt representatief meer.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 02:30:
Ik heb net de demo geprobeerd aangezien ik mijn DFP binnen heb. Het voelt wel heel anders aan dan GTR of GTL, maar ik vind de gameplay wel heel leuk. Voelt minder buggy aan dan GTR maar idd op één of andere manier voelt het een beetje arcade aan terwijl het toch een sim blijft.
Ik denk erover om deze aan te schaffen maar ik wil eerst wat meer te weten komen over de meerwaarde van die mods en of er veel mensen online zitten voor dit spel...
Ik zou wachten op de echte demo die binnenkort moet uitkomen.
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Jammer, want bij F1C99-02 vond ik de ETCC mod de leukste...
...en het regent ook nog
Ik heb het spel nu een aantal keren bij vrienden van mij gezien, maar heb
toch nog wat vragen:
- Is het waar dat je autos moet unlocken? (zo jah, kan je dan wel (als er een F1 mod komt) direct met de F1 autos rijden? (zoals F1C?))
Mocht dat zo zijn, dat je moet unlocken, tja dan weet ik het nog niet,
ik wil gewoon kunnen racen op het moment dat het mij uitkomt, met de auto die ik lekker vind rijden / leuk vind / waar ik fan van ben.
Of is het mogelijk met een 'cheat' oid de autos te unlocken?
Kan iemand mij dit vertellen?
En ja, ik ben dus ook weer begonnen met rFactor. Nu nog even kijken welke mods het leukst/best zijn.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je kunt met een cheat heel makkelijk veel geld krijgen om zo alles te unlocken (ISI_BABYFACTORY invoeren in de ingame chat). En de meeste mods zijn zo gemaakt dat alle auto's niets kosten en je er dus meteen mee kan rijden. Dat moet geen reden zijn om het spel niet te kopen.Maarten schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:36:
Ik zit ook heel erg te twijfelen of ik het spel moet gaan aanschaffen,
Ik heb het spel nu een aantal keren bij vrienden van mij gezien, maar heb
toch nog wat vragen:
- Is het waar dat je autos moet unlocken? (zo jah, kan je dan wel (als er een F1 mod komt) direct met de F1 autos rijden? (zoals F1C?))
Mocht dat zo zijn, dat je moet unlocken, tja dan weet ik het nog niet,
ik wil gewoon kunnen racen op het moment dat het mij uitkomt, met de auto die ik lekker vind rijden / leuk vind / waar ik fan van ben.
Of is het mogelijk met een 'cheat' oid de autos te unlocken?
Kan iemand mij dit vertellen?
Verwijderd
Deze lijkt er wel een beetje op: http://www.ghostspeed.net/downloads/install_ASRWCv09b.zipBolk schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:50:
http://www.bhmotorsports.com/#8133
Schijnbaar komt A1GP er aan.
Ik kan geen auto's meer kiezen ! Ik kan wel een raceserie uitkiezen (bv. SR, OW , F3 Euroseries) maar auto's kiezen lukt niet, ik heb altijd een soort pacecar en kan vervolgens geen race starten. Iemand een idee ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
spel kopen, dit is namelijk een kopieer beveiligingArfman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:45:
Ik heb een probleem met rFactor
Ik kan geen auto's meer kiezen ! Ik kan wel een raceserie uitkiezen (bv. SR, OW , F3 Euroseries) maar auto's kiezen lukt niet, ik heb altijd een soort pacecar en kan vervolgens geen race starten. Iemand een idee ?
Ik heb de oplossing:Arfman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:45:
Ik heb een probleem met rFactor
Je krijgt het probleem v/d pacecar alleen als je rFactor afsluit terwijl je in één mods bent.
Op een of andere manier wordt dan je savegame corrupt.
Oplossing:
Zorg altijd dat je terug gaat naar een officiele rFactor serie bijv OWC2005 voordat je het spel afsluit.
Om jouw probleem nu te verhelpen: je gaat gewoon naar bijv OWC2005. Je krijgt dan alleen de pacecar. Je sluit het spel daarna af en start het opnieuw op en je kunt weer met alle auto's racen.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Inderdaad, dit is de oplossing. Super bedankt !Henkus schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 07:15:
[...]
Ik heb de oplossing:
Je krijgt het probleem v/d pacecar alleen als je rFactor afsluit terwijl je in één mods bent.
Op een of andere manier wordt dan je savegame corrupt.
Oplossing:
Zorg altijd dat je terug gaat naar een officiele rFactor serie bijv OWC2005 voordat je het spel afsluit.
Om jouw probleem nu te verhelpen: je gaat gewoon naar bijv OWC2005. Je krijgt dan alleen de pacecar. Je sluit het spel daarna af en start het opnieuw op en je kunt weer met alle auto's racen.
Mja weet ik, ik vind 'm alleen nog een beetje té beta. Ik race atm nogal veel GP2 (RD). Jammergenoeg is dat ook verre van final, omdat je zowat door elkaars auto heen kan rijden. Maarja, het is het enige dat nog een beetje op F1 lijkt voordat CTDP komt met de 2005 serieVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:28:
[...]
Deze lijkt er wel een beetje op: http://www.ghostspeed.net/downloads/install_ASRWCv09b.zip
http://rtracker.org/forum/viewtopic.php?t=101
Staan ook wat videos bij.
Of de A1-Ring in Oostenrijk misschien, of bedoel je toch de A1GP?
Als je duidelijk zou zijn was het misschien niet zo erg dat je loopt te spammen.
Wel ff registreren.........de 1e openwheel mod die echt goed te noemen is, grafisch en qua sound onovertroffen, in tegenstelling tot de f3 mod rijd je op de weg ipv te hoovercraften....Physics overtuigen en de feel doet me aan een uit de kluiten gewassen kart denken
[ Voor 12% gewijzigd door aph3x op 14-04-2006 17:45 ]
En ook ik begin nu pas het gevoel te krijgen dat het de investering waard was
[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 14-04-2006 19:02 ]
De ProtoRacer mod is ook uit: officiële site.
Een hoop drukte dus, ik zag ook nog een Porsche 356B mod passeren.

Erg lekkere mod
[ Voor 3% gewijzigd door TheNameless op 14-04-2006 19:28 ]

de nieuwe proto mod, zo es ff checken, Rfactor begint zowaar te baren lol
Die van de A1GP mod daarentegen is echt heel mooi.
Ik heb de afgelopen dagen met nK Pro doorgebracht, dus nu probeer ik steeds met m'n muis al die knopjes te bedienen.

Download:
http://personal.inet.fi/p...verstone%20V%201.0exe.rar
Maar rFactor is blijkbaar echt tot leven aan het komen.
De McLaren F1 Challenge is ook uit!
Links volgen ASAP.
Overigens blijkt toch wel dat die A1GP mod die eerder gepost is, een uitgelekte versie is die nog lang niet af is. Grafisch ziet het er aardig uit, maar verder.....

True Zamo, maar dat was op t moment van release t enige materiaal
[ Voor 46% gewijzigd door aph3x op 15-04-2006 13:26 ]
Edit: ja, veel beter.
[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 15-04-2006 13:45 ]
http://forum.rscnet.org/a...entid=361876&d=1145063728
Ditmaal geen R&D physics maar gewoon een foutje van de maker, verkeerde onderstel, auto trok scheef, rijd nu meteen stukken beter
Eigenlijk wilde ik de H6C mod er nog bij zetten maar die kreeg ik niet aan de gang (een error met alle Howstons).
Verwijderd
2006-04-14 - A1GP mod leaked out!!!MayaFreak schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:32:
Volgens een post op de rTracker site, heeft IDT laten weten dat het niet hun werk is.
As most of you know the long awaited A1GP mod was "released" today.
It couldn't be better i thaught. So did you i assume.
Unfortunate, within hours after i uploaded the file rumours started spreading the file was an illegal leak.
Since there was no confirmation on this i have been waiting for a creator/releaser to contact me on the situation. I have also posted to contact me.
Minutes ago i was contacted by an author who explained this file was not meant for the public and it was leaked without permissions.
As this website respects all the modders who take their valuable time to supply us with mods to race. They do this for free in their own time. Often spending precious family-time on us.
To respect the authors wishes i have removed the file from our list.
I am sorry for any inconvenience and would like to ask you all not to share/distribute.
Maar sinds gisteren gaat dat niet meer.
Ik kies een server uit, klik op join,
daarna kom ik op auto kiezen, en dat is de pacecar. Ik kan dan niet verder, rechtsonder is zwart. Ik kan dus niet beginnen met laden. En dus ook niet online komen.
Weet iemand misschien hoe dit komt? Is er ergens een instelling die ik over het hoofd zie of zo?
is al eerder gezegd in dit topic.stalscu schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 02:18:
Ik zit met een raar probleem. Ik heb een paar dagen geleden die Formule 3 mod erop gezet. Heb ook al best vaak online gespeeld.
Maar sinds gisteren gaat dat niet meer.
Ik kies een server uit, klik op join,
daarna kom ik op auto kiezen, en dat is de pacecar. Ik kan dan niet verder, rechtsonder is zwart. Ik kan dus niet beginnen met laden. En dus ook niet online komen.
Weet iemand misschien hoe dit komt? Is er ergens een instelling die ik over het hoofd zie of zo?
Je moet dan rfactor even een keer afsluiten terwijl je een van de originele "mods" geselecteerd hebt.
bijvoorbeeld die owrc
Weet je toevallig ook de gangbare trackpacks voor de F3 euro mod? Want ik krijg nu continu mismatches.
[ Voor 53% gewijzigd door Turfschipper op 18-04-2006 22:57 ]
Eindelijk is de langverwachte R.F.X. Mod uit check http://rtracker.org/ (registratie nodig, werkt o.b.v. bittorrent) Maar wellicht dat over paar uur mirrors in de lucht hangen.
Details:
FIA GT seizoen 2003 t/m 2005. Meer dan 140 auto's en 10 banen.
Over de physics kan ik nog geen zinnig woord zeggen, maar de vids en screens zagen er zeer impressive uit.....
Dit is waar rFactor echt begint te schitteren.
Verwijderd
Ja vind je het gek dat het er goed uit ziet, komt allemaal van profressionals af. Die ervoor zijn betaald ook. Mooi jatwerk, niet netjes, misschien gaat dit ook problemen opleveren voor ISI als recente games gebruikt worden om dingen uit te gappen. Denk ook niet dat Simbin (of de uitgever van GTR) dit op prijs zal stellenOver de physics kan ik nog geen zinnig woord zeggen, maar de vids en screens zagen er zeer impressive uit.....
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 18:02 ]
De ZZ-top bak zit er ook in
Motorcity Mod: http://rfactorracing.yush...eid=215&p13_versionid=355

Het is een flinke dl trouwens, maar ik heb hem bijna binnen.
wel veel auto's !
maar auto's voelen echt wierd aan remmen blokeren heel snel...
het geluid is ook een afknapper
en alle banen die er bij zitten ook !
het is het gewoon nog niet...
ik wil graag gtr2 eens voelen
[ Voor 20% gewijzigd door BruceLee op 20-04-2006 19:15 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Gister kon ik nog racen etc. alles deed het goed.
Maar vandaag niet meer:
Ik probeerde het spel te starten maar er gebeurde niks. Dus ik dacht, misschien aan de snelkoppeling, maar als ik dan naar de normale map ga, en klik op rFactor.exe, dan start ie ook niet. Ik heb ook al geuninstalled (en dan de map verwijderd) en dan weer opnieuw geinstalleerd, maar nu doet ie het ook niet meer. Kan iemand mij AUB helpen?
[ Voor 33% gewijzigd door Perzikvrucht op 21-04-2006 17:54 ]
Heerlijk stukje van een flightsimmer die zich in de wereld van het simracen waagt. Dat doet hij met rFactor, daarom post ik het hier, maar het gaat uiteraard voor elke racesim op.
Ik zoek naar formule 1 cicuits om te downloaden. Ik weet dat er nog geen complete mod is. Maar ik wil alvast de banen gaan verkennen in mijn F3.
Maar ik kan nergens die tracks vinden. Er zijn er volgens mij al wel een paar.
Zou iemand mij even op weg kunnen helpen?
Weet je toevallig een goede site waar je nieuwe tracks kan downloaden?
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=227923stalscu schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:45:
Zou iemand mij even kunnen helpen?
Ik zoek naar formule 1 cicuits om te downloaden. Ik weet dat er nog geen complete mod is. Maar ik wil alvast de banen gaan verkennen in mijn F3.
Maar ik kan nergens die tracks vinden. Er zijn er volgens mij al wel een paar.
Zou iemand mij even op weg kunnen helpen?
Weet je toevallig een goede site waar je nieuwe tracks kan downloaden?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Voor mensen met weinig (sim-)raceervaring is rFactor waarschijnlijk een tikje minder moeilijk.
Qua realisme moet het overeenkomen, maar dat hangt ook weer een beetje van de mod af.
Wat mij wel tegenvalt is de kleine hoeveelheid servers waar met de oorspronkelijke autos en banen wordt gereden.
Daarnaast zijn er veel mismatches tussen tracks waardoor je steeds moet zoeken naar de juiste baan.
Al met al is de online community vrij karig vergeleken met LFS. Hopelijk veranderd dit over de tijd.
De kast maar weer in. Moeten toch nog wachten op de formule 1 mod.
Ik zag op rsc een mooi initiatief voor een mod installer, dat is een grote stap in de goede richting.
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=251787
Ik heb die mustang GT achtige auto gekozen, rijd de pit uit, zet de pitlimiter off en toch blijf ik in z'n 2 hangen bij 80-86 km/h?
Doe ik iets verkeerd?
Als ik bij controller configuration m'n gaspedaal intrap, dan zie ik dat balkje ook niet helemaal vol lopen, dus zeg maar 60-70% van dat balkje, klopt dat?
Nee. ff pedaal fixenAngeloonie schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:36:
Als ik bij controller configuration m'n gaspedaal intrap, dan zie ik dat balkje ook niet helemaal vol lopen, dus zeg maar 60-70% van dat balkje, klopt dat?
Hmm, hoe doe ik dat? In andere spellen is hij namelijk wel gewoon 100%
WTF

Wat een ontzettend strak spel
Alleen net heb ik in 1 rondje 5 seconden van m'n tijd afgereden, en nu kom ik er niet eens in de buurt van, en ik sta nog 20/20
Het gaat nu al veel en veel beter
De race daarna gewonnen

[ Voor 89% gewijzigd door Angeloonie op 25-04-2006 15:36 ]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jullie hotlaps op dit circuit. Zouden jullie je tijd eens hier willen neer zetten? Of misschien de replay? Dan kan ik een beetje inschatten hoe mijn nivo op het moment is, plus het is leuk om je ergens op te richten (ik neem aaan dat jullie sneller zijn dan ik).
[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 25-04-2006 17:24 ]
Ik dus op S duwen voor de pitcrew, rij de pits in en zie een rood hok. Ik neem dus aan dat ik hier moet stoppen, dat doe ik dus ook maar verder gebeurt er niets? Doe ik iets fout?
Klinkt als een probleem met je pedalen.Angeloonie schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:06:
Ik wordt gek.. net al 2x in een race gehad dat m'n toeren hoog zitten, maar m'n auto langzaam steeds slomer gaat.. Kortom: er is iets stuk.
Als je na een tijdje rijden dus blijkbaar minder gas kunt geven maar het pedaal wel vol ingeduwd hebt, ga dan even terug naar de pits en bekijk in je control setup scherm even of je pedalen nog volledige uitslag geven. Als dat niet zo is, is of je pedaal niet helemaal lekker meer (pot-metertje stuk of vies misschien), of de calibratie is niet goed.
Of als je auto echt stopt is je benzine misschien op.
Daar moet je stoppen ja. Visueel gebeurt er niks maar je moet wel zorgen dat je op je LCD schermpje niet meer in het pit-menu zit, anders gebeurt er ook echt niks. Als het goed is worden dan de banden gewisseld, de benzine bijgetankt en evt. schade gerepareerd.Ik dus op S duwen voor de pitcrew, rij de pits in en zie een rood hok. Ik neem dus aan dat ik hier moet stoppen, dat doe ik dus ook maar verder gebeurt er niets? Doe ik iets fout?
Volgems mij gaat er echt iets kapot, want ik kan wel vol gas geven, alleen m'n versnellingen gaan niet meer omhoog, dus ik zit constant op max toeren, tot ik af rem en dan schakelt de CPU terug, maar niet meer op. Ik heb invulnerability aan en damages offZamorano schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:15:
[...]
Klinkt als een probleem met je pedalen.
Als je na een tijdje rijden dus blijkbaar minder gas kunt geven maar het pedaal wel vol ingeduwd hebt, ga dan even terug naar de pits en bekijk in je control setup scherm even of je pedalen nog volledige uitslag geven. Als dat niet zo is, is of je pedaal niet helemaal lekker meer (pot-metertje stuk of vies misschien), of de calibratie is niet goed.
Of als je auto echt stopt is je benzine misschien op.
Hoe kan je btw instellen dat in een race er 1 verplichte pitstop voor iedereen is?
Heb je niet last van een "hangend" rem pedal? Dat je dus eigenlijk altijd met de rem erop rijdt?Angeloonie schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:01:
[...]
Volgems mij gaat er echt iets kapot, want ik kan wel vol gas geven, alleen m'n versnellingen gaan niet meer omhoog, dus ik zit constant op max toeren, tot ik af rem en dan schakelt de CPU terug, maar niet meer op. Ik heb invulnerability aan en damages off
Hoe kan je btw instellen dat in een race er 1 verplichte pitstop voor iedereen is?
Ik heb daar namelijk ook last van gehad, met mijn Momo Black.
Even calibreren met de DXTweak2 applicatie loste het op.
Ik heb replay achter mn R knop, maar als ik daarop tik gebeurt er gewoon niets
Heb deze ook als eens anders ingesteld (bv een knop op mn gamepad) maar nog steeds niets.
Is het wel mogelijk zoals bij F1 99-02 dat je tijdens het rijden ff snel een replay kan kijken?
Hoe bedoel je "m'n versnellingen gaan niet meer omhoog"? Schakel je zelf of laat je dat automatisch doen? Heb je hem dan niet perongeluk op handmatig opschakelen gezet?Angeloonie schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:01:
[...]
Volgems mij gaat er echt iets kapot, want ik kan wel vol gas geven, alleen m'n versnellingen gaan niet meer omhoog, dus ik zit constant op max toeren, tot ik af rem en dan schakelt de CPU terug, maar niet meer op. Ik heb invulnerability aan en damages off
Je kan geen verplichte pitstop instellen maar je kunt de AI er wel toe dwingen door de 'fuel usage' hoger te zetten.
Zoals al gezegd, DxTweak2 (even google'en) even gebruiken om te kijken of je pedalen goed zijn gecalibreerd.
Ja dat kan gewoon hoor, heb je record replays o.i.d. wel aan staan?seninha schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:56:
Kan iemand mij vertellen hoe en wanneer je een herhaling van wat je net gereden kan kijken
Ik heb replay achter mn R knop, maar als ik daarop tik gebeurt er gewoon niets
Heb deze ook als eens anders ingesteld (bv een knop op mn gamepad) maar nog steeds niets.
Is het wel mogelijk zoals bij F1 99-02 dat je tijdens het rijden ff snel een replay kan kijken?
[ Voor 26% gewijzigd door Zamorano op 26-04-2006 12:57 ]
Nope, ik accelereer namelijk wel.MayaFreak schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:28:
[...]
Heb je niet last van een "hangend" rem pedal? Dat je dus eigenlijk altijd met de rem erop rijdt?
Ik heb daar namelijk ook last van gehad, met mijn Momo Black.
Even calibreren met de DXTweak2 applicatie loste het op.
Ik laat de PC voor me schakelen, dat doet hij perfect behalve met dat probleempje, terugschakelen kan hij dan wel, maar opschakelen niet..Zamorano schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:56:
[...]
Hoe bedoel je "m'n versnellingen gaan niet meer omhoog"? Schakel je zelf of laat je dat automatisch doen? Heb je hem dan niet perongeluk op handmatig opschakelen gezet?
Das minderJe kan geen verplichte pitstop instellen maar je kunt de AI er wel toe dwingen door de 'fuel usage' hoger te zetten.
* Angeloonie gaat proberenZoals al gezegd, DxTweak2 (even google'en) even gebruiken om te kijken of je pedalen goed zijn gecalibreerd.
edit: hmmz, als ik in DXTweak m'n gaspedaal indruk beweegt alleen de Combined Pedals (naar links), niet de Accelerator, zelfde met remmen. Klopt dat wel? Kan iemand anders uitleggen hoe dat proggie werkt? Van die readme wordt ik ook niets wijzer..
Hoe kan je trouwens een beetje snel geld verdienen? Ik krijg nu telkens maar iets van 1000

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 26-04-2006 13:52 ]
Anyway, replay waar je het zelf kan zien: http://www.crazy4angie.com/test/TobanRacewayParkLong3.Vcr
Evt de spaties tussen de woorden weer terugzetten als je hem opslaat. (Toban Raceway Park Long 3)
RSDG Megane trophy mod is released !!
Echt een kwaliteitsmod en dat is te merken, lekkere physics en grafisch toppertje
Downloaden kun je hier http://rfactorracing.yush...eid=231&p13_versionid=371
Screenies:

Alleen moet ik elke keer als ik van nK Pro terug ga naar rFactor zo ontzettend wennen aan het gebrek aan gevoel met de wagen, het voelt als voetballen met cowboylaarzen.

M'n rFactor is ineens stuk, hij start niet meer op
- rFactor Uninstalled/reinstalled
- nVidia drivers Uninstalled/reinstalled (nieuwe drivers)
- met alle processen uit gedraaid
en niets, hij doet het gewoon niet meer. Helemaal niets gedaan, gisteren deed hij het nog maar nu dus niet

Nu nog ff upgraden naar formule 1 en we kunnen los.
Waar heb je die a1gp mod vandaan?? Ik kan 'm nergens vindenstalscu schreef op zondag 30 april 2006 @ 22:10:
Ik heb die a 1 mod op de kop getikt. En hij is erg mooi. En het racen is ook super.
Nu nog ff upgraden naar formule 1 en we kunnen los.
Volgens mij is dat die uitgelekte beta, niet de moeite waard nog.niket610 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:13:
[...]
Waar heb je die a1gp mod vandaan?? Ik kan 'm nergens vinden